دخول

عرض كامل الموضوع : مكتملة انا و امي و حرمانها .السلسلة الاولى . من ثمانية أجزاء


عطشان العسل
10-19-2019, 04:53 AM
-القصة حقيقية ظ،ظ*ظ*ظھ-
اسمي محمد من مصر عندي ظ¢ظ¢ سنة، انا اصغر اخواتي، انا مشكلتي في الاساس ان شهوتي عالية جدا جدا، وكأنني ماتختنتش و انا صغير و دي حاجة انا مسألتش فيها اصلا....
انا بقوم بالاستمناء من سن ظ،ظ، سنة و ديه فترة مكنتش لسا بلغت اصلا و كنت بنزل المذي مش اكتر مافيش السائل المنوي خالص ...بس كنت باستمني على الصور المُثيرة و بالمناسبة كنت باخد موبايل ابويا خلسة من وراه اتفرج على افلام السكس اللي كان بيحملها،و كنت استمني عليها ...مكنتش بسيب زبي خالص...اتعودت على الحركة ديه لسنيين لدرجة الادمان..المهم بقا ابويا ده من كتر مشاهدة الافلام دي،هجر امي في الفراش خالص...اصبحت تعاني بسببه من الحرمان...هي ست مش صغيرة في السن ظ¥ظ¥ سنة دلوقتي...لكن ايامها كانت تقريبا ظ¤ظ¥ سنة، مش جميلة خالص و مليانة هي فيها جمال من ايام ما كانت حلوة جدا و هي شابة ،لكن دلوقتي مبقتش جميلة و خصوصا انها شايلة هم البيت بشكل كبير و ده مديها شكل سن اكبر من سنها...بس الجنس شئ اساسي في الانسان مش بالشكل خالص، و هي دلوقتي عندها حرمان من سنين....في الفترة الاخيرة بقيت الاحظ عليها بتبص عليا من فتحات الحمام، و على اخواتي الشباب، و احنا بنستحمى...و كالعادة انا باستمني قبل الدُش،..في مرة انا نسيت باب الحمام متوارب و كنت فاكر انه مقفول...و بدأت امسك زبي و ادعك...هي شافت المنظر فضلت بتتفرج لغاية ما انا لاحظت وجودها...قالت ايه اللي بتهببه ده خلص الدش و اخرج يلا...انا اتخضيت و اتسرعت من اللي حصل ده و مبقاش ليا عين اتكلم مع حد في الشقة خالص من ساعتها...بس اللي اتغير بقا انها بتتعامل معايا عادي...و للحظ انا اجازة من الكلية ظ¤ ايام و اخواتي في الاشغال ظ¦ ايام في الاسبوع و اجازة الجمعة...و هي ست بيت...يعني فاضيين لبعض لغاية الساعة ظ¤ ما اول واحد يرجع من الشغل...في يوم بتصحيني الصبح بدري و انتوا عارفين الزب بينتصب انتصاب صباحي و انا كنت نايم بالبوكسر..و راس زبي خارجة من جانب البوكسر..و بتصحيني بتخبط على زبي تحديدا و لاحظت بتحسس عليه من فوق البوكسر...و انا من الحر مش بتغطي باللحاف اصلا بنام بالبوكسر و اافانلة بس...قومت و كانني ماحستش بحاجة و بعد الفطار قالتلي بتنام بالبوكسر ليه يا محمد؟ مش فيه ستات في البيت؟ قولتلها الجو حر جدا انا بعرق و انا نايم...قالتلي طب ما هو عيب يظهر منك حاجات كدا و امك تشوفها ..اتكسفت ارد و سكت...قالتلي عادي عادي،براحتك انشالة تقلع البوكسر خالص..وضحكت.. و انا عديتها و سكت...بس اليوم التاني صحيت انا بدري و قومت اشرب و ارجع انام تاني...لقيتها صاحية و بتعمل حلاوة في الاوضة بتاعتها...رغم انها بتعملها كل فترة كبيرة في المواسم مثلا...بس النهاردة مش موسم... و قومنا فطرنا .و قالتلي اللي عملته و انت في الحمام ده مايتعملش تاني...اتكسفت جداااا،ومردتش، قالتلي انت عندك طاقة و شاب،متضيعهاش في حركة غير مفيدة زي ديه،ممكن تعمل اي مجهود يضيع الطاقة ديه و تحافظ على نفسك....قولتلها هعمل كدا ان شاء **** حاضر....قالت و ايه بقا المجهود اللي هتعمله...قولتلها اي حاجة...قالت بكل سرعة هتعمل معايا انا!....بصيتلها بسرعة كدا و قولت مش فاهم!...قالت انا جهزت نفسي لأجل اني اوريك ان الاستمناء ده عبط قدام حاجة انت ممكن تعملها امتع و احلى.... وقامت و مشيت...و على الساعه ظ، نص اليوم لقيتها جاتلي اوضتي و لابسة قميص نوم مش تحتيه اي ملابس داخلية خالص...و بتقولي محمد انا جاية اقعد معاك و افهمك اللي قولته لك الصبح....قولتلها يا ماما اتمنى مايكونش اللي في بالي صح...لانني قلقان كدا....قالت اتمنى تعمل اللي جه في دماغك يا محمد و هكون شاكرة جميلك ده جدا....انت عارف ابوك هاجرني بسبب السكس اللي بيتفرج عليه ده و انا بشر بردو....و شالت اللحاف من عليا لقت زبي منتصب نصف انتصاب...و قالت البيت فاضي و محدش هيعرف حاجة...و منها اعرفك ان فيه احساس اجمل من انك تمسك زبك و تخرج لبنك لوحدك....و مسطت زبي و مسحت من عليه نقطة المذي اللي نازلة مني...و لحستها قدامي من على صوابعها....و قالت يلا بقا دي مرة واحدة و مش هتتكر ياعم.....و قامت قلعت القميص لقيتها في ثانية ملط...تخينة و كسها غامق بس محلوق و نضيف...و شفايف كسها باينة و واضحة...و بزازها كبيرة جدا و مدلدلة و حلمات واسعة و غامقة...بس بينزل من كسها عسل كتير و بينزل على رجلها...و كنت بلاحظ العسل ده في ايام كتير في الفترة اللي فاتت...و انا كالعادة قاعد بالبوكسر و الفانلة...قامت سحبت البوكسر من على وسطي و قالت وريني الزب ده بقا يابن الشرموطة...و انا مستسلم لاني فعلا نفسي انيك من زمان و باتمني كدا .... و زبي وقف زي الحديد اول ما عملت الحركة دي و اول ما لمست زبي و دعكته لمدة ثانية جبت لبني على ايديها منغير سابق انزار....و ديه حاجة كويسة جدا لانها هتخليني اطوّل في القذف الجاية..و قعدت تدعكه و هو منامش خالص و تلحس اللي باقي من اللبن من راس زبي...و قعدت تمص في زبي و انا عاوز اصوت بصوت عالي الاحساس راااائع و امي بتلحس حلو اوي....و لسانها بيدبحني وهو رايح و جاي...و بتبص عليا و تضحك و تقولي مش قولتلك؟...هتعيش في دنيا تانية دلوقتي...و انا اقولها يا شرموطة هتجنن يا شرموطة اااااااه زبي هيتقطع و اتنفضت لفوق و جبتهم في بؤها و هي مش عاوزة تسيب زبي خالص....قاتلي قوم و انام انا بقا...نامت مكاني و اللبن مغرق السرير و لحوّس جسمها و جسمي..و فتحت رجلها علشان اشوف و اشم اول كس في حياتي...منغير تردد طلعت لساني الحس العسل اللي نازل منه...قالت اااااااه ياابن الشرموطة..و مسكت شعري و شدتني لكسها و انا اتجاوبت معاها و دخلت بلساني رايح جاي طالع نازل يمين شمال بلحس كل المنطقة اللي حوالين الكس، و هي طالع عليها احححححح اححححح نار بركان يا محمد ناااار، و انا قولت اطبق اللي بشوفه في الافلام بقا...و قومت ماسك زنبورها بسناني، وياريتني ما عملت كدا...قفلت على دماغي برجليها و صرخت صرخة وسخة حاااااااااااه انا خوفت حد يكون سمع، بس مش مهم الشعور اللي احنا فيه دلوقتي مخلينا مش حاسين بحاجة...و انا زبي كبر بحجم انا اول مرة اشوفه كدا لدرجة اتخضيت فعلا وصل طولة ظ¢ظ¢ سم و عرضة ظ£ سم...ضخم جدا..لدرجة و انا قاعد على رُكبي لامس الارض و قاعد يحك فيها و انا بلحس و بعضعض لدرجة استمتعت و جبتهم ع الارض....و هي اللي طالع عليها مغمضة عنيها و بتتلوى تحتيا و تقولي خليني اجيبهم ونبي يامحمد فيه نار بركان جوا ....و بعد دقيقتين...رفعت وسطها زي ما انا عملت لإشعار ان فيه قنبلة جاية...و بالفعل ..عملت Squirt اللي هو طرطشت ماء شهوة زي الخرطوم..على وشي انا مكنتش متخيل كمية العسل دي اتغرقت و السرير اتغرق...و هي عمالة تجيب و تصوت..و انا بكتم بؤها و تقول الحقوناااااي من كتر ما هي مش حاسة بنفسها و انا خايف حد يطلع يقول فيه ايه و نتفضح...بس هديت و قالت شكرا اوي يا محمد انت طلعت بتعرف تلحس جامد...قولتلها انتي عملتي اللي انا بتمناه يا شرموطة...انا كان نفسي انيك واحدة بتجيب squirt كدا...انا كنت بحب اتفرج على الفيديوهات من النوع ده اوي....شكرا ليكي انتي ياست الكل....قالتلي لا هات زبك اوقفه تاني..قولتله عليا الطلاق هو زي الحديد منساعة ما شفتك ملط...مانامش ...و زي ما هي نايمة على ظهرها...مسكت زبي الطويل ده من ناحية البضان...و فرشت على كسها بطرف زبي علشان ارجعها للشهوة تاني...و لغاية ما فتحة كسها اتفتحت....قومت رازع زبي كله جوا...صرخت ااااااه و مسكت في السرير قومت ساحب زبي بسرعة و كأنني سحبت روحها معاه...اتنهدت تنهيدة طويلة هااااااح..و قالت بسرعة دخله تاني ياابن الوسخة..قومت رازعه تاني زي اول مرة ...قامت مسكت في السرير و صرخت اااااه .وقالت.نيييييك يا ابن الشموطة نييييك قومت بدأت اخرج زبي و ادخله براحة بطوله من اول الراس لغاية البضان..رايح جاي و هي مع كل سحبة تتنهد و عاوزة تمسكني تلزقني فيها و كأنها عاوزة زبي في كسها ميطلعش...و انا رايح جاي بتأوة و حاسس احساس ابن كلب ممزوج اني هجيبهم خلاص و بالفعل جبتهم جواها و انا ضاغط زبي جوا لغاية البضان و هي صرخت صرخة طويلة شهوانية..يابن الشرمووووووطاااااااااه....و ضحكت..و انا زبي نام جواها و ارتخى....قومت مطلعه...و كملت بصوابعي.قالت لاء هات زبك اوقفهولك تاني... نمت مكانها على السرير الغرقان عسلها و ريحته هيجتني اووووي و مسكت زبي قعدت تدعكه بسرعة لغاية ما شد و انتصب تاني قالت مش الساعتين دول بعمرك اللي فات كله و انت بتستمني في الحمام؟ قولتلها اكييييييد ادعكي جامد يا وسخة .... قامت حطت الراس في بؤها زي المصاصة و شغالة لحس بلسانها و زبي في ايديها شغالة دعك فيه و انا عمال اقول هااااااح.اااااه...هاااااح..و مش مصدق اللي بيحصل ده كله...امي بتعرف تمتع راجل فعلا و ابويا هاجرها لانها مش شبه ممثلات السكس !!! ايه الراجل العبيط ده...امي صوتها لوحده يهيج اصلا و هي بتقول اااااه بس توقف زي اكبر شنب...بس هو شكله خول اوي و هاريها استمناء و سايبها كل عيد ينام معاها ربع ساعة و يطلع...و انا عمال اقول اااااه و هااااح لغاية ما زبي احمر اوي و بقي بينبض زي القلب و اتضخم جامد...قامت و وقفت على رجلها و اخدت طرف زبي على كسها و رفعت رجلها جنبي علي السرير، و بدأت تنزل على زبي طالع نازل... لغاية ما انا بقيت اطلع و انزل متناغم معاها علشان ازود سرعة النيك... و زقيت رجلها من جنبي و نزلتها ع الارض و هي نزلت نصف نازلة لغاية ما الراس بقت في كسها بس و انا نايم تحتها ...شغال باقصى سرعة و قوة طالع نازل نيك فيها و احنا الاتنين في صوت واحد اااااحححح هااااااح اااااه...لغاية ما لقيتها صرخت و جابت squirt تاني على بطني...زي بتوع افلام ااسكس بالظبط...و السرير اتغرق تاني و لقيتها رجعت لورا و هي واقفة و اترمت على الارض...قومت انا ماسك زبي بأيدي مكمل عليه و قعدت افركه بسرعة لغاية ما جبتهم علي وشها و هي نايمة ع الارض...و سيبتها و مشيت...روحت استحمى و نضفت نفسي كويس جدا لقيتها فاقت و هي على حالها كدا و لبني مغرقها بتنضف مكان النيك ده و بتحط الملايات في الغسالة و تقلب المرتبة على الوش التاني و انا خرجت من الحمام قعدت في الصالة...و هي دخلت استحمت و خرجت تغني زي اللي خارجة من ليلة دُخلة...و كل ده من الساعه ظ، لغاية ظ£ ابويا قرب يجي من الشغل قومنا طلبنا وجبات سمك علشان تعوض اللي حصل ده كله....و تملاء لتاني يوم علشان احنا لسا عطشانين نيك و كل واحد فينا ما صدق يلاقي اللي يريحه.....

الجزء 2







بعد اللي حصل امبارح مع امي، اليوم التالي محصلش اي حاجة، وانا اليوم التالت نزلت الكلية و فضلت اروح الكلية ظ£ ايام وراء بعض، و في يوم الاجازة الاول انا صحيت بدري ، صحيت فتحت النت و البيت فاضي و امي نايمة، اتفرجت على ظ¦ افلام كاملين طول كل واحد ظ£ظ* او ظ¤ظ¥ دقيقة مش بحب المقاطع ظ§ و ظ¥ دقايق دي خالص.. و ده المعدل الطبيعي بتاعي ، باخد وقت ابن كلب علشان اجيبهم، ولما اجيبهم بجيب شلال و يمكن اجيبهم مرتين و تلاته بيكون مرة كل اسبوع ولكن الضرب، كل يومين لازم ضرب عشرة علشان انا بحب زبري جدا و شكله حلو جدا و ضخم و ليه اعوجاج لفوق ودي ميزة فشيخة ،بيملاء ايدي و انا بضرب عشرة و بهيج اكتر لما اضرب قدام مراية و ده اللي حصل في اليوم ده، اتعودت ان امي شرموطتي خلاص ولو شافتني بضرب عشرة هتيجي تمصهولي اصلا مش هتقول حاجة... بقيت اضرب عشرة علي الارض عادي في اوضتي و كنت يومها مشغل النور و قالع ملط و واخد راحتي جدا و امي نايمة،و بتفرج على الكومبيوتر كمان علشان الشاشة تكون اكبر و مشغل السماعات الخارجية بس على قدي علشان الجيران ميوصلهاش صوت،
و انا قاعد عمال العب في بتاعي قدام الكومبيوتر على خفيف علشان ماجيبهمش ولما احس اني هجيب اسيب بتاعي و اقعد اقرص في حلماتي علشان ماينامش و افضل هايج و انا بتفرج، في اثناء ما انا باتفرج حسيت ان امي صحيت، بس ماهتمتش عادي لو شافتني مش هتعمل حاجة... و كملت عادي .. امي صحيت و حضرت فطار لينا الاتنين و جاية تقولي تعالي افطر مكملتش الجملة و هي بتفتح الباب لقيتني قاعد بلعب في زبي و ملط و قدامي الكومبيوتر مشغل سكس و صوت الآهات تحديدا كانت ممثلة (klaree Gray) لاني بحبها جدا،.. قالتلي يابني انت مش راحم نفسك...تعالى علشان نفطر...قولتلها لسا مجبتهمش..اخلص و اجي... دخلت و قالت ياعم اساعدك انا، بكل بجاحة، مسكت زبري، و هاتك يا فرك بسرعة ...و ملحس من عليه نقطة المذي اللي نازلة منغير ما تمصه و انا عمال اصرخ هااااااح تحت اديها و رفعت وسطي و قومت ناطر كمية لفوق وصلت لفوق دماغي و نزلت على الكيبورد و الارض.. و عمال اجيب لفوق تقريبا ظ¥ نطرات...و ايديها اتغرقت و قالت يلا قوم ناكل الفطار..و قامت غسلت ايديها و راحت تفطر و انا لبست البوكسر بس و طلعت افطر معاها، قالتلي و احنا بناكل: مش ناوي النهاردة، قولتلها انا لسا جايب عشرة جامدة و ماليش نفس دلوقتي... قالتلي شوية كدا هيبقالك ده دوري انا بقا....قولتلها بلاش خليها بظروفها انا مش عاوز اخد سكة النيك دي انا لسا صغير اصلا ظ¢ظ¢ سنة .و في كلية و عندي امتحانات، انتي خليتيني بقيت اشوف البنات شراميط قدامي و اكساسهم مفتوحة ليا و ممكن انيك اي واحدة في اي وقت، و ده غلط و ممكن انيك كذا واحدة و يجيلي الايدز!! قالت ياعم امسك نفسك و انا اكفيك عنهم كلهم،قولتلها ماهم جسم تاني خالص بصراحة و بنات ملبن و لسا لحمة طرية، انتي كبرتي خلاص يادوب فتحة كس... قالتلي بس ياكسمك هوريك النهاردة لما ارجع لشبابي هعمل ايه، اتحايلت عليها اني ما اعملش حاجة النهاردة و خليها بكرا انا لسا جايبهم قالتلي بص، انا هديك حباية زرقا تخليك تشوفني اجمل بنت و تنيكني ظ¥ او ظ¦ مرات كمان، بس مش هعودك عليها مرة كل فترة كدا.... قولتلها انا اصلا مش عاوز اكمل الموضوع ده معاكي تاني انتي بردو امي و مش عاوز اشوفك بنظرة وحشة.. قالتلي ياعرص انت بتقول ايه بعد ما نكتني بمزاجك مرة عاوز تعمل شريف و ابن خلوق..انت هتنيكني بمزاجي بعد كدا...و انا مش هتعبك و مش هأثر على مذاكرتك و الكلية...احنا نخليها اول يوم اجازة ليك و الظ£ الباقيين تذاكر و تاخد راحتك كانني مش موجودة...بس اليوم ده يبقى يوم ابن وسخة تقيل مانساهوش لآخر الاسبوع، سكت و قومت ماتكلمتش..و السكوت علامة الرضا... و رجعت دخلت اوضتي .قولت انا هجهز نفسي للمعركة.. و جبت ماكينة الحلاقة و دخلت الحمام احلق زبري بضاني و اخليهم ناعمين، و هي شافتني في الحمام بعمل كدا فهمت اني وافقت .. قالتلي خد الحباية بتاعت ابوك الخول اهي..خدها قبل ما تنيك بربع ساعة تكون اشتغلت...اخدتها و انا بحلق زبري و حطيتها في بؤي و شربتها على طول... و انا بحلق زبي حسيت اني سخنت و زبي و انا ماسكة وقف جامد زي الحديد منغير ما ادعكة...و جسمي مكهرب و عاوز اعمل مجهود جامد علشان اهداء... قومت قاعد على البانيو من برا و فارك زبري و مغمض عيني على افلام السكس اللي شوفتها الصبح و ضارب عشرة مجبتش كتير زي الصبح بس ارتاحت شوية و هديت، بس جبتهم متأخر عن العادي لدرجة اني ساعدت نفسي و بقيت العب في خرم طيزي بالايد التانية علشان اهيج اكتر و اجيبهم اسرع... طلعت لقيت امي بتعمل حلاوة في الاوضة و برفانات و كريمات تلميع جسم و دهانات نعومة و مكياج خفيف.. و قعدت في اوضتي مستنيها و زبي سخن تاني بسبب الحباية ديه و وقف جامد.لوحدة..و انا قلعت ملط و نايم ع السرير و الزب عمودي عليا واقف لوحدة..لقيتها دخلت فجأة بقميص نوم اسود و شفاف منغير سنتيان...و الكلوت بتاعه فتلة..جسمها ازداد حلاوة، و قولتلها تعالي هنا اقعدي على رجلي .. و هي بتقعد مسكت الكلوت الفاتلة شديته ظهر الكس واضح و نضيف و بيلمع رغم انه اسود بس اشتهيته جدا... و قعدتها على رجلي و نشنت زبي في كسها مباشرة... قالت اااااححح يامحمد انت مستعجل.قولتلها انا اخدت الحباية من بدري و مش قادر..قالت طب نام و اريحك مبدأيا،و مخرجتش زبي من كسها، و فضلت تطلع و تنزل عليه و تصوت هاااااح ..زبك حديد يابن الوسخة .. حديييييد، و انا اضربها على جسمها كله و اقولها اسرع يا وسخة .اسرع . اااااه . هاااااح.. و هي طالعة نازلة و انا لسا مش عارف اجيبهم انا عمال اتحرق من جوايا و خرجت مذي كتير فششخ بس مافيش مني عاوز يجيي... قالتلي شكله هيبقى نهار عنب...و قامت بعد ما صرخت صرخة النشوة و ضربتني على بضاني و قالت يلا قوم الحس جسمي نضفتهولك و دوق طعمه يامعلم... قومت قلعتها القميص و الكلوت و نيمتها ع السرير و هاتك يا فعص و تقفيش و رضاعة في بزها....و هي هيجانة تحتي و عمالة تءن و تقولي حلو اوي يا محمد حلو اوي،...ماتسيبهوش.قطع حلماتي.قطعها... و ايديها راحت لكسها على طول.قومت شيلت اديها و حطيت ايدي انا و بقيت شغال ع البز الشمال و الايد التانية تبعبص كسها و تلعب في زنبورها و هي عمالة يا محمد يا محمد يا محمد هجيبهم يا محمااااااد، ااااااه .ااااااه، و رفعت وسطها و طرطشت squirt من اللي بحبها ع السرير ، و غرقت ايدي و اخدت ايدي قعدت تلحسها ... و قومت ماسك زبي اللي اتضخم بشكل ابن كلب بقى ظ¢ظ¢ سم و عرض ظ¤ سم ، و فارك كسها براسه قالتلي لااااا، الحس الاول ياروح امك، و شيلت زبي و قومت نازل مسحت الماية من على فخادها بلساني و قومت مباشرة مسكت زمبورها باسناني ...صرخت و زقت راسي بعيد..و ارتخت اكتر و قالت انت عاوز تموتني .. كهربا جامدة كهربت جسمي يا ابن الكلب...قولتلها و هو المطلوب...و رجعت اكمل و ادخل صباعي في كسها و سناني و لساني شغالين على الزنبور ..لغاية ما قعدت تصوت و تقول هموووووت هاااااااح هاااااااح..يخربيت ابوك يا محمد ااااااااه و قامت جابتهم على وشي تاني... قومت نيمتها على بطنها و قولتلها لسا احسس و العب في طيزك بقا...قالت ايوة كدا انت بتفهم اهو، و فتحت رجلها و قومت راشق زبي جامد في كسها من ورا و هي نايمة على بطنها، صوتت و قالت متخرجوش...كمل كمل..نييييييك..زبك كبر اوي كدا ليييييه، نيييييك..و قومت قعدت انيك و بطني تخبط في طيزها و تترج و انا اضربها على طيزها كل فترة زي ما بشوف في الافلام لانها بتهيج الست اكتر و بيحبواها جدا... و هي عمالة تصوت تحتي . نييييييك نيييييك ااااااه .اااااه، و انا هوووح هااااح هووووح هااااح، هجيبهم يا وسخة هجيبهم...ردت هاتهم جوااااااااااه.. قومت كابب لبني كله جوا..و لما طلع قعد كسها ينزل على السرير ... قومت واخد من اللي نازل ده و حطيت صوابعي في بؤها و هي تمص صوابعي و تبلع اللبن....نمت جنبها اريح ...قامت و قعدت تلعب في بتاعي علشان يقف تاني و قولتلها ماتيجي 69 هاتي كسك على وشي و انا نايم و خدي زبي في بؤك... قالت ماشي حلوة دي.. لقيت كوم لحم نايم عليا، بس انا مبسوط .... و كسها على مناخيري قعدت اطلع و انزل بمناخيري و لساني على كسها من فوق لتحت و هي سابت زبي و ركزت مع اللحس ده و قعدت تصوت يا ابن الوسخة دا انت استاااااذ.. استااااااذ ... الحس لغاية ما اجيبهم .الحس و قطع كسي و النبي يامحمد هموت في ايديك ماتسيبنيش غير لما اجيبهم بطني هتفرقع و نفسي اجيبهم و**** يا محمد..... ااااااه ااااااه ااااه يلاهواااااي يامحمااااااد.. انا هيجانة اووووي هيجانة و بطني مليانة ماية و عاوزة اجيبهم .... قومت شغال بصوابعي على الg-spot لاني فاهم جدا في الجنس و بتفرج كتير فشخ على فيديوهات...و دي هتخلي اجدع بنت تدوب في ايدك زي الملبن ... دابت و صوتها علي اكتر و قالت خلاااااااص هموووووت و فجاة لقيت شلااال بينزل عليا دفعات ورا بعض.... و جسمي و وشي اتغرقوا...و هي عمالة تصوت يابن الوسخاااااه اااااه، و نامت عليا محستش بنفسها... و انا زبي شد و انتصب تاني. .. قالتلي هخليك تجيب باللحس. قولتلها ياريت blowjob بعشقة..بس ماتنسيش تلحسي البضان و خرم الطيز علشان دول اوسخ من اللحس للزب نفسه.. قالت من عنيا...
و مسكت زبي و حطته في بؤها و انا هاتك يا نحنحة ..هااااح حوووووح. هااااح و صوت المصمصة بيهيج اكتر وتطلع من بؤها و تصرب بيه بسرعة بسرعة ... و انا اصرخ تقوم حطاه في بؤها تاني ... و طلعته و نزلت بلسانها على بضاني.. قومت انا معلي صوتي يا شرموطاااااااه .حاااااااح، و لحست بضاني بلسانها و عضتها باسنانها كذا مرة فشختني بالحركات دي...و مسكت زبي ضربت بيه بسرعه و انا على وشك اني اجيبهم قولتلها هجيب في بؤك .قالت ماشي..و قعدت تمص و تمص و انا قولت هجييييب حطته في بؤها و مخرجتوش و لغاية ظورها و انا قومت ناطر جامد و عمال ارفع جسمي من ع السرير و اهبده تاني من وجع خروج المني و كمية كبيرة خارجة من بؤها و اللي نزل في ظورها...و لما خلصت قعدت تلحس الباقي من على بطني و بضاني .. قولتلها كفاية.كدا... قالت ماشي و ضربتها قلم ابن كلب على وشها قولتلها ياشرموطة.انتي ممتعة اوي...ضحكت و قالت ولسا يا قلب امك.... و خرجت هي و استحمت و انا نمت عريان من التعب و هي جات شافت كدا قفلت النور و باب الاوضة علشان لما ابويا يجي من الشغل بعد شوية مايشوفش حاجة و تقوله سهران و نايم لغاية دلوقتي.. و صحيت على ظ§ بليل لبست و خرجت استحميت و لقيت غداء اكلت و رجعت انام تاني ..

قصتي الحقيقية مع امي - الجزء الثالث

كنت حكيت في الجزء الاول عن ان امي شرقانه للنيك و عاوزه تتناك كل يوم و انا من جوايا مش عاوز كدا بس بدل ما اضرب عشرة كنت بجرب النيك لان الاحساس جميل اوي و بتكون ساعة حلوة اوي

في يوم كننا في المصيف و الصيف معروف باللبس الواسع فما بالك بالمصيف بقا الواحد بيلبس براحته جدا .. في يوم في من اسبوع المصيف تقريبا التاني او التالت قررت امي انها ماتروحش مع اخواتي و ابويا اللحر و تقعد تعمل غداء حلو على الرايق و انا قولت انا هقعد معاها لو احتاجت حاجة .. و اول ما هما ينزلوا بعدها بنص ساعة الاقي امي بتتحرك في الشقة بالكلوت الاصفر الشفاف بنت الشرموطة عاوزة تتناك علشان تحس بطعم المصيف بجد .. قومت ما صدقت الحر مخليني على نار و قومت قايل لها جهزي كسك للنيك يا وسخة.. قالتلي جاهز يابن الوسخة.. قومت قالع البوكسر و فضلت بالشورت بس و هي في المطبخ بدات تجهز ادوات الطبيخ قومت داخل عليها المطبخ بالشورت بس منغير اي لبس تاني.. قامت زقتني لبرا و قالت مش هنا... تعالى الاوضي نغرق كسم السرير لبن علشان ابوك يحس انه خول فعلا.... قومت جريت على الاوضه و نايم على ضهري و زبي حديد في الشورت هموت و امسكه اضرب بيه عشرة بس هي جات ورايا على طول و قالت بص ياض انا سُخنة اوي النهاردة و طلع كسم زبك في ايدي و انت هتقطع كسي يعني هتقطعه ازاي معرفش و قامت ضرباني بالقلم جامد و شدت الشورت من على وسطي و مسكت زبي كانت هتكسره و قعدت تدعك فيه جامد و انا تحت منها عمال اصرخ من الشهوة اللي خليتني فيها بنت العرص و بقولها هجيبهم يا وسخة ااااه هجيبهم قامت شالت ايديها علشان اهداء و ماجيبهمش دلوقتي و قلعت الكلوت و تفت على ايديها و قعدت تدعك كسها و هي واقفه قدامي و صوت اهاتها علي و شكلها عاوزه تدخل صباعها في كسها و هي بتدعك قومت قربت منها و قعدت ادخل صوابعي في كسها و انيكها و هي صرخت صريخ عالي ااااه حااااااح هاااااااح نااراار يا ابن الخول نار .. انا مش عارفة مولعة كدا ليه و بتقول هجيبهم هجيبهم قومت زقيتها جامد وقعت على الارض علشان ماتجيبهمش على السرير و نتفضح لما ابويا يجي قامت شتماني و قالت يابن الوسخة مالك كنت هجيبهم قومت راكل بزبي في كسها مباشرة و قولتلها ادعكي كسك يابن الوسخة هتجيبيهم على الارض و انا هجيبهم في كسك علشان نغرق الارض و السرير لاء .. قومت قعدت انيك و هي تدعك كسها و احنا الاتنين هنموت من الشهوة و صوتنا عالي و غرقانين عرق و اااااه و حاااااح قالتلي هجيب يا محماااااااد قامت ضربت شلال ماية على بطني غرقت الارض و انا كنت خلاص بجيبهم قومت رازع جامد في كسها و جبتهم في كسها و قولت ااااااه يا وسخة يا وسخة يا وسخة ياللي مش رحماني... قالتلي قصص السكس على النت ديه واكله دماغي و حسيتها حقيقي و كان لازم اكون واحدة منهم يا محمد علشان انا محرومة و لازم ادور على زب تاني يريحني .. و انا ضميري بيأنبني و بقولها بس ده حرام يا ماما قالت و مش حرام العزاب اللي انا فيه . سكت و قولتلها قومي يا وسخة اطبخي الاكل قالت انا لسا مخلصتش و مشبعتش نيك.... قولتلها هاتي خيارة و كملي انتي انا هقوم . . قالت انت ياض يابن العرص انت . مش بعد ما ناخد السكه مع بعض تقولي ضميري و عاوز تخلع.... انت هتنيكني من هنا لغاية ما يحلها حلال و تتجوز او انا اموت قولت بعد الشر يا امي . قالت خايف عليا .. طب هات زب كسمك ده في بؤي بقا... و نزلت فيه مص و لحس و في بضاني لحس و عضعضة و انا سخنت و قومت مادد ايدي على كسها الغرقان و قعدت ادعك جامد و بسرعة و بقينا احنا الاتنين بنتأوه و نوحوح . حااااااح هااااح . و اول ما هي حست ان زبي بقى جامد قالتلي قوم يلا اديني كمان واحد علشان اقوم و استحمى ... قومت ماسك زبي تافف عليه و قومت شغال نيك في كسها و هي عمالة تحتيا تصوت هااااااح كسسسيييي . قطع كسسسسيييي عاوزة اتمتع متعة اسبوعين قدام يابن القحبة ... نيكني يابن الشرموطة انا ممحونااااااه .. و بدات تتلوي و تساعدني في قوة النيك و انا لسا جايبهم من شوية و مش عاوزين يطلعوا علشان اخلص و امشي... و هي عمالة تصوت وشكلها تعبت و عمالة تقولي هاتهم بقا .. انا هجيب هجيييييب .. هاااااح .. يابن الوسخاااااااااه و قامت سكتت و ماتحركتش و انا زبي جوا لسا حديد و لسا ماجبتهمش .. قالتلي هات زبك ادعكهولك قولتلها لاء . هكمل في كسك قالتلي انا تعبت تعالى هنا يابن الوسخة بقولك... حطه بين بزازي و قومت حطيته بين بزازها و جبت ماية من على الارض اللي من كس امي و بليت بزازها ز نزلت في بزازها نيك و هي مبسوطة و بتتموحن اااااه يا حمادة يا مدعني و انا عمال اتوحوح هاااااح و عمال احس اني هجيبهم بس متأخرين و عمال انيك و حست اني تعبت بس مش هقوم غير لما اجيبهم و اخلص.. بعد شوية من محن امي و دلعها و هي عنالة تتف على بزازها و على جسمي و على وشي و انا اضرب فيها بالقلم و اصربها جامد على كسها و على بطنها و انا بنيك في بزازها و خلاص فعلا حاسس اني هجيبهم و قومت ساكت و باصص للسقف و مثبت زبي ناحية راسها و قذف على رقبتها و صرخت هاااااااااااح يا بنت اللبوة كفااااية.. قومت من عليها و ضاربها قلم علي وشها قولتلها روحي استحمي على ما انضف الارض .... و قامت قالتلي بحبك ياواد يا حمادة يا قاسي و هي بتتدلع عليا قبل ما تدخل الحمام قومت سكت مردتش و رجعت انضف الماية و اللبن بتاعي من ع الارض و هي بتستحمي و بتغني في الحمام .... قومت فتحت عليها باب الحمام على ما خلصت نضافة قولتلها اطلعي هستحمي انا كمان ... قامت مسكت زبي و قالت من عنيا يا روحي . زقيت اديها و قولتلها مش كفاية بقا ... استحميت و خرجت لقيتها بتطبخ و مبسوطة و مفرفشة قومت قعدت في اوضتي اتصلت بابويا قولتله الاكل بيتعمل و خلاص قرب يجهز تعالوا بقا و نبقي ننزل تاني بليل لو عاوزين...
روحتلها المطبخ قولتلها انتي مُمتعة جدا بس انا ضميري بيأنبني لو عاوزة تكملي السكة ديه معايا ابهريني بالجديد و حسسيني بالهيجان ناحيتك باستمرار لغاية ما اطلب انا منك النيك مش انتي... قالت من عنيا دا انا هفشخ زب كسمك هيجان طالما انت عاوز كدا ... هصرف شوية فلوس على نفسي وهفاجئك و هخليك تتجنن عليا ... قومت سيبتها و خرجت رجعت اوضتي لقيتهم بيفتحوا الباب و داخلين و اتغدينا احلى جمبري و سمك و خرجنا بليل مع بعض كلنا و خلص اليوم على كدا...و باقي اسبوع المصيف خلصوا منغير نيك ولا ايحائات و قضيناهم زي الفل و رجعنا القاهرة تاني نكمل اجازة الصيف في البيت و نزلت شُغل انا و امي كانت مُعترضة في الاول بس قولتلها هقعد منه بعد شوية بغير جو بس.......و شكرا.. انتظروا الجزء الرابع

الجزء الرابع

في يوم شتوي فظيع في شهر ١ تحديدا ٢ يناير ، و انا مش مسيحي علشان نحتفل بالكريسماس او عيد الميلاد .... لكن بنجيب لب و سوداني و مكسرات و كاجو و نسهر على افلام اليوم ده انا و اخواتي الشباب بننزل نسهر ٢٤ ساعة مع اصحابنا كل واحد مع اصحابه...

انا لقيت امي عملت زي ما انا قولتلها، تظبط نفسها بحيث اشتهيها انا، و فعلا كانت بتلبس قمصان النوم و انا و هي لوحدنا في البيت و هي عاملة حلاوة لجسمها كله و بيلمع و كسها مش بتسيب فيه شعرة واحدة و بتدهن كريمات تفتيح بشرة و مكياجات جديدة و ابويا لاحظ التجديد قالتله حسيت اني عاوزة اتغير علشانك ... بتعمل جلسات شد الجلد بقالها شهور و ملاحظ التفتيح و الشد على طيزها ... بتخس و طيازها بتدور و تحلو . مهتمية جدا بنفسها زي ماوعدتني كأنها عروسة جديدة .. و مبتفتحش معايا الموضوع خالص ولا بتتكلم، بس كل ما تعدي من جنبي تحك ايدها على زبي . مش اكتر ، ولما نبقى وحدنا في البيت تقعد تغني يا معزبني يا واكل عقلي يا نار قايدة في كسي و مشتاقة...

في يوم ٢ يناير ابويا في الشغل و اخواتي الاتنين كل واحد مع اصحابه و انا قررت ان بعد ملاحظتي للتغير و اهتمامها . انا هقعد معاها في البيت النهاردة و نعمل واحد و اتنين و تلاته لو نحب...

-صحيت الصبح لقيت امي في المطبخ و محدش في البيت غيرنا و هي واقفه لابسة قميص نوم حرير اسود قصير فخادها كلها باينه و تحتيه كلوت فتلة اسود ... و دخلت الحمام بفكر اني هعمل واحد النهاردة، اخدت دوش محترم و نضفت شعر زبري .. خلصت الحمام و خرجت روحت الاوضة و قلعت هدومي كلها و لبست بنطلون واسع منغير بوكسر و فانلة.. خرجت من الاوضة ندهت على امي .. ماما انتي فين؟ ، قالت في المطبخ يا روح ماما ، هخلص و احضرلك فطار ...خلصت فطار على الساعة ١ الضهر .. في الوقت ده الجو مش بيكون ساقع . بيكون معتدل مش حاسسين ببرد يعني.....

قولتلها انا ملاحظ انك سمعتي الكلام و ظبطتي جسمك جامد و مكياج وبتاع.... قالت كله علشان عيون ابني اللي مكيفني و هيكفني... قولتلها متستعجليش ..يمكن معملش حاجة النهاردة بردو... قالت وحياة كسمك انا ناري قايدة من شهور مبرتاحش غير لما اغمض عيني في الحمام و افتكر ايامك و انيك كسي بأيد الهون الخشب... و مش كفاية، مش زي زبك ابدا ولا زي ساعة واحدة معاك....البيت فاضي و انا جاهزة اوي و تعالى نحتفل بالكريسماس بجد و هنعمل اجمد واحد في حياتنا لأني شرقانه ليك اوي....و انا باصص لها و هي عاوزة تصعب عليا و مبتسم ..... قالت هاه، قولت ايه... السكوت علامة الرضا... فاضل على ابوك ٣ ساعات على مايرجع و اخواتك بيباتوا برا للصبح... رجعت لورا و فتحت رجلها بانت فخادها اللامعة و الناعمة و اطراف كسها من الجناب مبقاش لونه غامق ، بقي لونه بُني اغمق شوية من لون جسمها القمحي..... و بتخبط على كسها و تقول .. تعالى لحمو يا حبيبي.. .. ضحكت و قومت وقفت و زبي بداء يهيج ... قولتلها هطلع الانوثة اللي جواكي على حق النهاردة... و روحت بصباعي شادد الكلوت الفاتلة جامد ..... بان كسها الناعم اللي بينور .... و خورم طيزها لونه بقى فاتح و شكلهم يهيج الخول.... قولتلها ريحتك حلوة يا شرموطة و عجباني النهاردة و انا جعان اوي للنيك و هطلع تلاته كسمك .... قامت قلعت القميص و بقت ملط قدامي و قالتلي تعالى جوا في اوضتي ... اول ما دخلنا الاوضة ضربتني قلم ابن كلب و قالتلي سايبني شرقانه كل ده يابن العرص دا انا هكسر كسم زبك في كسي و بؤي و طيزي و لو عاوز في مناخيري ماشي.....قولتلها براحة يا لبوة، شغلي التكييف ع السخن و اقفلي الباب ... قلعت الفانلة اللي انا لابسها و ماسبتليش فرصة و شدت البنطلون لتحت جامد ... و قالت وريني اللي واحشني ده بقا و ارطن انت على جنب ..... مسكت زبي في ثانية و هاتك يا دعك جامد لغاية ما بقي نص انتصاب اخدته في بؤها و قعدت تمص فيه مخرجتوش من بؤها و الماية اللي بتطلع من المص الكتير بتبعها و و انا عمال اوحوح هااااااح يا جعانة يابنت الوسخة ردت قالت اوي اوي يامحمد . و ماسكة بضاني بتشد فيها و تضربني عليها علشان اهيج اكتر ... قولتلها بقولك ايه..... هاتي قرص فياجرا من بتوع الخول كدا... جابتلي قرص بلعته قولتلها اجيبهم مرة يكون اشتغل و نعمل اجمد واحد في حياتنا.... زقيتني على السرير و هي بتضحك و قالت تعجبني يا مكيفني.... و مسكت زبي تاني و هاتك يا مص و عضعضة و انا عمال اخبط في السرير من الهيجان و ااااااه هاااااااح .. مُتعاااااااه .. مُتعاااااه و خلاص حاسس اني هجيبهم .... قولتلها هجيب هجيب.... طلعته من بؤها و قعدت تدعك بأديها و هي موجها زبي ناحية بطني.. و قومت جايبهم على بطني... قولتلها يا شرموطاااااه و انا بطلع النفس الطويل قبل ما انام و استرخى....قامت لحست لبن زبي من على بطني و بلعته.... و انا زبي ارتخى و نام.... لقيتها قالتلي قوووووم انت هتنام...دا انت نهارك ازرق معايا.... قوم الحس العطشان ده... قومت منغير تردد قولتلها نفسي اوي ... و نامت على ضهرها و فتحت رجلها قومت نازل بوس في بطنها و فخادها و هي هااااااح اااااه... قومت طلعت لساني و هي بصالي و بتضحك و مشيت بلساني على فتحة طيزها حدفت دماغها لورا و قالت اااااااه يا معزبنييييي.... نيك كسي بلسانك الحلو... قومت مكمل على كسها لحس و حوالين الكس و قومت نازل بوشي كله على بطنها و فخادها و بظرها و طيزها حاسس بنعومة جامدة و ريحة حلوة ... قولتلها سيبيني استمتع بالتجديد يا شرموطة لسا الحباية مشتغلتش.... ضحكت و قالت ياعم براحتك اوي اليوم يومك... قومت مسكت بظرها بسناني قامت مسرخة و ضرباني على دماغي... يابن الوسخة براحة دا انا شرقانة بقالي كتير محدش لحسلي كسي... قومت ضاربها على كسها جامد و قولتلها انا حر يابنت الوسخة .. وقومت مسكت دماغها و رازعها قلم حسيت ان الحباية اشتغلت و جسمي سخن مع دفء الاوضة و عرقنا و قولتلها انتي النهاردة بتاعتي يابنت الكلب و اعمل اللي اعمله انتي تتمتعي بس.... و لقيت زبي شادد زي الحديد بين بزازها قومت ماسك فردة بز قعدت اقفش فيها جامد و هي رجعت لورا و عنالة حاااااااح تحت امرك يا سيد الرجالة...اقتلني ... موتني...قطع لحمي....انا جعانة اوي ...و قومت ماسك زبي و حطيته تحت فردة بزها الشمال و شغال نيك فيه و هي بتدعك كسها و بتتأوه حاااااااح ااااااه هاااااااه و بتدخل ثوابها في كسها و بتدعك بسرعة .. و انا عمال انيك جامد في بزها قامت ثرخت و قالت ااااااه كسييييي و نطرت كمية جامدة من ماء كسها غرقت السرير و قعدت ادوس علي كسها انها تبطل الشلال الطالع غرقت السجادة و السرير التسريحة و عمالة ترفع بطنها و تنزلها و رجلها ارتعشت و عمال تصوت هموووووت يابن الوسخااااااه... هااااااح هااااااح .... قومت من عليها و نزلت لحس في كسها جامد و بشرب الماية اللي غرقت بطنها و فخادها .... و قولت انتي لسا شوفتي حاجة . قومت ضاربها على كسها و قولتلها قومي... اركبي زبي الحديد مشتاق لكسك اوي.....ضحكت و نمت انا مكانها... لقيتها بتنزل على كسي براحة و مع كل سنتي بتقول اه..اه..اه...لغاية ما دخل للآخر .. قالت هاااااح يابن الوسخة يا محمااااااااد ... قعدت تطلع و تنزل و مع كل مرة تقول انا شرموطة اوي اوي اوي و جعانة اوي اوي اوي... و انا بضحك و بضربها على بزازها و بدعك بزظرها بالايد التانيه و هي عمالة تطلع و تنزل مش بتقول غير اوي اوي اوي و تزل على زبي جامد و تطلع جامد و تنزل جامد و عمالة تقول اه..اه..اه..اه..اوي اوي و انا تحتها هاااااااح حااااااه كسك وحشني اوي يا لبوة....و هي بتزيد سرعة على زبي و انا حاااااح و رجعت دماغي لورا و فردت دراعاتي جنبي و هي شغالة تنطيط على زبي و عمالة حااااااااااح ااااااااه قطعنييييي اااااه...و بتدعك كسها جامد و فجأه رشت على جسمي كمية جامدة من ماء كسها غرقت و استحميت و انا نايم و هي عمالة تطلع و تنزل على زبي تصوت ياعااااارص ارحمنااااااي حديد في كسي .. حديد ... لغاية ما ارتاحت و نزلت من على زبي اخدت زبي تمص فيه بسرعة لغاية ما شد اكتر زي الاول.... قامت قالتلي هنعمل الجديد .... هتناك في طيزي النهاردة..قولتلها المهم تستحملي....قالتلي انا جاهزة لليوم ده من زمان و مفتوحة في الحمام بأيد الهون الخشب ..اللي سبتني معاه شهور يابن الوسخة و خبطني على بضاني...راحت جابت زيت اطفال و دعكت بيه زبي كويس...و قالتلي قوم ادهنلي خرم طيزي بيه....قومت و نامت هي على بطنها مكاني و فتحت رجلها على الاخر و قعدت انا في النص دهنت خرم طيزها بالزيت و شيلت الازازة....قولتلها جاهزة ؟ قالت جاهزة اوي .... قومت ضربتها على طيزها مرتين تلاته لغاية ما احمرت و هي بتضحك و بتقول اااااح مع كل ضربة....قومت مسكت زبي و بدأت ادخل راسه الاول و طيزها ضيقة هي اللي طالع عليها : نااااار هاااااح...الراس اتزحلقت جوا قالت اااااه و انا حسيت باحساس احلى من كسها قولتلها الضيق احلى يا وسخة....هتجوز و انيك في الضيق و اتمتع و اسيبك لنار الشوق تنيكي نفسك ... قالتلي وحياة كسمك بعد الجواز لو ماجيتش تنيكني يوم ف الشهر لهقولها ... قومت غارس زبي جامد في طيزها لغاية الاخر قالت ااااااااااه يابن الهايجااااااااه..و خبطت على السرير جامد . و حطت راسها في السرير و عماله تقول هااااااااح فشخت طيزي يا عرص....قومت مطلع زبي خالص و قعدت امشيه على طيزها قومت مدخل الراس تاني و قومت رازع زبي مرة واحدة تاني..قالت ااااااه و عضت الملاية الغرقانة من كسها ... و قومت ثبت نفسي جوا و قعدت اضربها على طيزها جامد و هي هاااح هااااح... نيك نيك...قومت قعدت انيك بالراحة و احساسي جامد اوي بجدار طيزها احلى من كسها الواسع... و رافع راسي لفوق و عمال هاااااااح يا شموطااااااه و هي حااااح و مع بعض بنوحوح مدت ايديها لكسها من تحت قعدت تدعك... و بتدم ايديها اكتر لبضاني تدعكها و انا بزيد هيجان و زبي بيشد جوا طيزها اكتر....و عمالين مع كل مرة اطلع و ادخل زبي فيها نوحوح مع بعض..حاااااح هاااااح .. و انا كل شوية اضرب طيزها و هي عمالة تدعك في كسها و بضاني و من كتر الشهوة اللي انا فيها قولتلها قرب اجيب قالت جوااااااااااا. هات جواااااااااا ... و سرعت النيك شوية قومت منغير مقدمات زبي نطر لبنه جوا و انا و هي في نفس واحد ااااااااااه بصوت عالي ... قومت زودت انا يابنت الكلب ياواطية يازباااااالة...و ضحكنا قومت شايل زبي و هو لسا واقف منامش...رازعه في كسها بسرعة.. و هاتك يا نيك سريع... و هي بتدعك .. عجبتها الحركة قتلت بصوت مبحوح يخربيت جنااااااانك عاوز تموتني بجد ... نييييييك نيييييك... و انا شغال نيك و هي دعك قامت رفعت طيزها مرة واحدة و رجلها ارتعشت جامد و صوتها راح خالص و قامت جابت كمية جامدة من ماء كسها على السرير مباشرة و هي بتتزحلق من ع السرير للأرض و اتحدفت على الارض بتنهج جامد و مش قادرة تتكلم.... ولبن زبي خرج من طيزها على السرير و هي بتجيب قومت واخد لبن زبي من ع السرير بصوابعي و مسحت بيهم شفايفها و بؤها و بقولها عظيم اوي الواحد النهاردة...
ضحكت و قالت لسا مخلصناش....قولتلها يامرة ياهايجة دا انتي بتموتي.... قالتلي انشالة اموت بجد هكمل انت لسا واخد الحباية و متعبتش قولتلها بصراحة لسا كتير بالنسبالي . قالت خلاص و انا معاك للاخر لغاية ما تجيب اخرك . انا جعانة نيك و مشتاقة زبك من ساعة المصيف.... قولتلها ماشي.... نكمل بصيت في الساعة بالصدفة لقيتها الساعة ٣ ونص... قالت احه ابوك جاي نعمل ايه.. قولتلها منعملش .. ننضف الاوضة و كفاية كدا .... قالت وحياة كسمك هنكمل بليل... قولتلها ماشي... قومي نضفي الاوضة و خودي دش... قالت و انت هتعمل ايه دا انت واخد حباية .. قولتلها هدعك زبي قدام الكومبيوتر قبل ما ابويا يجي...قالت لاء.... هنضف الاوضة و انت تسبقني للحمام نعمل واحد في الحمام و لو ابوك جه و احنا جوا هلبس قميص النوم بتاعي بسرعة و اخرج المطبخ... قولتلها حلوة ديه ... بتتفنني في اللبونة.. صحكت و قالت اعجبك اوي دا انا مشتاقالك..... دخلت الحمام نمت في البانيو و هو فاضي منغير ماية و معايا ازازة زيت الاطفال دعكت زبي بيه و قومت فركت زبي بسرعة و مغمض عيني و راسي لورا قومت جايب لبن زبي على بطني و قومت شغلت الدُش و غسلت اللبن من بطني و بضاني و زبي ارتخى و نام بس انا سخن لسا و عاوزها تيجي بسرعة نعمل كمان واحد بس انا خايف المرة ديه لبن زبي يتأخر او يمكن ميجيش اصلا .. لقيتها فتحت الباب بتعلق القميص النوم البتاعها في الحمام و بقولها خلاص كدا مش هنلحق نعمل واحد كمان . شخرتلي خخخخخخ قالت مليش فيه احنا اتفقنا .. قولتلها ما انا مش هلحق اجيبهم بسرعة بالعكس هتأخر... قالت اقنعتني . بس هتتعوض المرة الجاية... قولتلها ماشي ... انا خارج و هسيبك تاخدي الدش بتاعك.. خرجت و سيبتها بتغني في الحمام و تقول ياسعدي يا هنايا... و انا في الاوضة فاتح موقع اباحي و عمال ادعك في زبي اتفرجت على ٧ فيديوهات كاملة كل واحد منهم مش اقل من ٢٥ دقيقة و زبي لسا شادد و مبيجبش .... ابويا جه و مسالش عني و انا قافل الباب عليا امي قالتله كان عنده امتحان الصبح و رجع نام تاني...و قعدت نص ساعة علشان اجيبهم و مكانوش كتير ما انا خلاص لبني خلص على امي.... و نمت لتاني يوم و الاوضة لسا مقفولة صحيت صبح تاني يوم... لقيت الفطار دليفري سمك و جمبري .. و قالتلي علشان تعوض امبارح يا سيد الرجالة...

شكرا، انتظروا الجزء الخامس

الجزء الخامس من قصتي مع امي

ابويا مسافر شهر كامل برا مصر ، في اليوم ال٢١ من سفر ابويا كان شهر ابريل ٢٠١٨ ، اخواتي نايمين كل واحد في اوضته و انا في اوضتي و بما ان بكرا اجازة من الكلية، سهران و كالعادة بتفرج على سكس ... الساعة ٣ بعد نص الليل لابس السماعات و الصوت عالي مش واخد بالي مين اللي داخل عليا لقيت امي صحيت من النوم و جات تقعد معايا لابسة الترنج بتاعها عادي و قعدت جنبي و انا ماسك زبي بضرب عشرة و الشاشة فيها فيلم hardcore الراجل ماسك البت و بينيكها فيكسها الضيق و هي بتصوت و بتعيط و بتضرب على كسها و تزوق فيه انه يبعد عنها و عمالة تجيب ماء شهوة كتير و هو مش عاوز يسيبها لغاية ما جاب لبنه جواها ......و امي قاعده بتتفرج معايا و انا بدعك زبري قومت ناطر لبني على ايدي الشمال و مسحتها بالمناديل لقيت امي مسكت زبري و عاوزة تعصر اخر نقطتين فيه قولتلها احنا قولنا انا اللي انيك بمزاجي . ابعدي عني يا شرموطة.... قومت من مكاني و قفلت الكومبيوتر و روحت استحمى علشان ارجع انام... لقيتها بتخبط على الحمام قولت مين...لقيت باب الحمام بيفتح و هي داخلة بالترنج للحمام...بتقولي هعمل حمام ياكسمك اهدى على نفسك...ممكن اجيب دكر احسن منك بزب اكبر منك يكيفني....خوفت تعمل كدا و تفضحنا و اتعصبت من كلمتها و قومت ضاربها بالقلم و قولتلها ابقي اعمليها كدا و انا اجيب ٤ صحابي نعمل حفلة عليكي نقطع كسمك و طيزك لغاية ما تجيبي دم من طيزك و نجبلك بواسير يا شرموطة يابنت العرص.... قالت يبقى تنيكني الليلة ديه...ابوك غايب بقاله ٢١ يوم و انا عطشانة للنيك...و انت اللي بتشبعني...قولتلها لاء انا قولت بمزاجي...لقيتها بتتموحن و عاوزة تمسك زبي .. سيبتها تمسكه اشوف هتعمل ايه... لقيتها مسكت بضاني بأيد الشمال و حطت زبي في بؤها و هو نايم و صباعها الطويل بايديها اليمين بتلعب في خرم طيزي....قومت رجعت راسي لورا و ماسك دماغها بنيك بؤها....و هي شغالة مصمصة و عضعضة في زبي و بتدخل صباعها في طيزي و تخرجه و بتلعب في بضاني بسرعة كل ده في نفس الوقت و انا حاسس اني هجيبهم ماقولتلهاش و سيبت نفسي للاستمتاع و قولتلها اااااااااه و قعدت انطر لبني في بؤها بعد ما خلصت كل اللبن طلعت زبري من بؤها و ضربتها بالقلم و رجعت نزلت تحت الماية استحمى و هي بلعت لبني .. لقيتها عاوزه تقلع هدومها و تنزل معايا تحت الدش... قولتلها يا شرموطة روحي الاوضة و انا جاي وراكي... ضحكت و فرحت و جريت على الاوضه انا خلصت و حاسس اني تعبان و مش قادر اعمل حاجة جبت لبن زبي ٣ مرات . مرتين قدام الكومبيوتر و مرة في بؤها و حاسس اني استكفيت...خرجت من الحمام انا عارف انها مستنية في الاوضة و طنشتها و زمانها ملط هناك دلوقتي... و رجعت للاوضه انام... نايم بالبوكسر و الفانلة الخفيفة من فوق...و نمت ... صحيت تاني يوم الساعه ١ الضهر... امي حضرت الفطار و محطوط على السُفرة و جاهز قومت و فطرت لقيتها في المطبخ قولتلها صباح الخير قالت متتكلمش معايا ياض انت... قولتلها انا كنت تعبان و مافييش حيل.. قالتلي كنت قولي و كنت هنيك نفسي بزبك و انت نايم ع السرير ..بس نفسي في زب يدخل كسي يريحه حرام عليك و هتعيط... قولتلها بس بس انتي عاوزة تصعبي عليا... طب ورحمة شرفك لانيكك النهاردة.... تعالي معايا كدا.... خشي خودي دش... و انا اللي هستناكي في الاوضة .... ضحكت ودخلت الحمام و انا نايم ع السرير بتاعها ملط بلعب في زبي و حاسس انه مش عاوز يقف . او يقف و يرخى تاني... تعب من كتر ضرب العشرات و الراحة بنيك امي فيها .. زبي اكتر عضو اشتغل في جسمي كله... و ١٠ دقايق لقيتها بتفتح باب الاوضة بقميص نوم احمر و برفان حلو و مكياج خفيف و مش لابسة كلوت ولا سنتيان... قولتلها تعالى نتدلع قالتلي دلعني يا دكري. و فتحت رجليها و نامت عليا و هاتك يا بوس في شفايفي و انا عمال اضربها على طيزها و احنا بنبوس و زبي بيحك في بطنها و عمالة تتلوى عليه ... رفعت جسمها و قلعت ااقميص قومت مسكت بزازها و عصرتهم جامد في ايدي قالت هااااااااح وحشتني اوي يا دكري...لقيت زبي شد و بقى حديد تحتيها و هي عماله تتلوى عليه قومت راضع حلمة بزها الشمال ببؤي و هي عمالة حااااح و مدت ايدها على زبري بتدعك فيه و تمسحه على بطنها قامت و من عليا و هي عمالة تقول هاااااح .. ريحني .. و قامت فتحت رجلها و راكبة على زبي اللي بقى حديد و نزلت عليه جامد.....انا و هي في نفس واحد ااااااه و قعدت تتنطط و انا ماسكها من وسطها و هي مدياني ضهرها و عمالة تتنطط و تقول حااااااح كنت محتاجة ليك اوي .. شكرا اوي يا محمد شكرا و عمالة ترزع نفسها على جسمي لتحت و تنط لفوق لغاية ما ضربتها على ضهرها قولتلها بالراحة هتكسري زبي يا هيجانة ... فضلت تتنطط جامد بردو و تقول انا هيجانة ايوة هيجانة اووي هااااااه هااااااه و انت اللي هتريحني ... قومت بدات ارفع بطني معاها زادت ااسرعة و القوة لقيتها صوتت اااااااه و رجعت لورا نامت على صدري و نطرت ماء شهوة جامد لفوق و هي بتدعك كسها و بتصوت يابن الوسخااااااااااه .. حاااااح .. و نامت عليا بتنهج قومت زقيتها على السرير و اخدت طيزها رفعتها ليا و جيت احط زبي في طيزها لقيته ضيق...قالتلي مش بنيك نفسي خالص من ساعة اخر مرة حصلت بيننا في الكريسماس.... بدعك كسي في الحمام و بس... قولتلها انا هوسعهولك تاني... هاتي الزيت.... زعكت زبي و خرم طيزها بالزيت و مسحت زبي و زقيت الراس جوا....قالت هاااااااااااح كيّفني الليلة ديه يا حمادة..قومت زقت زبي في طيزها واحدة واحدة لغاية ما دخل كله....مدت ايدها لكسها تدعك فيه و تنيك بصباعها و انا اشتغلت نيك في طيزها و احنا الاتنين مع بعض صوتنا طالع هاااااح اااااه . حااااااااح .. و انا رافع راسي لفوق و بنيك و هي جابت شهوتها جامد على السرير مباشرة اتغرق...و انا شغال نيك زبي مش عاوز يجيب لبن خالص حاسس انه فاضي و متاخر جدا في القذف لغاية ما لقيت زبي انكمش و مبقاش جامد.. خرجته و هو نايم قولتلها تعالى مصيه يا قحبة زبي نام من كتر ضرب العشرات.. انا محتاج اتعالج من الشهوة ديه.. قالتلي هنشوف لحسن لما تتجوز تفضحنا .. ضربتها على وشها بالقلم قولتلها هنشوف يا شرموطة.... قعدت تمص فيه و تدعك بضاني و تشد فيها و تضربني على بطني و تمسك زبي تدعكه جامد و بسرعه لغاية ما شد قولتلها ماتسيبيش زبي كملي ... و انا نايم و باصص للسقف و هي شغالة لحس و مص و شد في بضاني و دعك في حلمات بزي و تحسيس على فخادي.... و انا حاسس بهيجان جامد و بقول هاااااح اااااااه و عمال ارفع وسطي لفوق و انزله و هيجان اووووي وقومت مسكت ايدها بوستها و قولتلها كملي ان ش**** يخليكي و فضلت تمص و تدعك و تهيجني من جسمي كله لغاية ما حسيت ان زبي هيفرقع لبن قولتلها هجيييييب اااااه شالت زبي من بؤها و قعدت تدعك قومت نطرت لبن زبي على وشها و شعرها و فردت ايدي و نمت و هي اخدت زبي تسحب اخر نقطتين منه في بؤها و انا نايم ماتحركتش تاني و ماتكلمتش ... قامت خرجت للحمام تستحمى و انا فوقت و قومت رخلت معاها الحمام لقبتها بتغسل وشها و شعرها و لما دخلت ضحكت باستني من بؤي و قالت يخليك ليا يا سيد الرجالة و غسلت جسمي و سيبتها تستحمى و خرجت...

انتظروا الجزء السادس

الجزء السادس

في يوم الاجازة بعد اتمام الامتحانات الترم الاول و انا في سنة رابعة كلية، و اتممت التربية العسكرية، و كنت قاعد اكتر من ٣ اسابيع ملمستش بتاعي و مش في دماغي بسبب العسكرية و دماغي راقت في اخر يومين اجازة قبل بداية الترم التاني من الدراسة...و اخواتي كالعادة في الشغل و كذلك ابويا، و كالعادة انا و امي لوحدنا، هي نضيفة جدا زي ما اتفقنا، مهتمية بنضافة الشعر في الجسم كله الميكياج الخفيف و البرفانات المُلفته دايما، و لاحظت ان كسها لونه بيزيد افتحاح في اللون لانها بتحط كريمات غالية بتقتل الصبغات الطبيعية للون الغامق و بتدهن كريمات تفتيح يوميا، لما مرة كننا وحدنا و هي لابسة خفيف قولتلها وريني كسك كدا بسرعة لونه ايه و شكله ايه دلوقتي؟ رفعت العباية و انا عجبني اوي كسها و قولت واااو فيه تحسُن جامد فيكي ، قالت لأجل عيونك..و نزلت العباية و مشيت .. في اليوم الاجازة بتاعي قعدت اتفرج على افلام كتير و هموت و اجيبهم، لقيت امي فاضية، قولتلها بكل بجاحة انا بقالي كتير ملمستش بتاعي و ممكن اعمل واحد ابن حرام معاكي النهاردة، قالت لاء انا تعبانة مش عاوزة... قولتلها ديه فرصة مش هتتعوض....اصل كله بمزاجي زي ما اتفقنا... قالت خلاص هخش اظبط نفسي يمكن مزاجي يجبني للتظبيط، و قامت دخلت الاوضه و انا دخلت الاوضة بتاعتي ... حاولت اوسع مشاحة السرير . شيلت الكومبيوتر من مكانه و السجادة و شيلت المخدات من على السرير .. حسيت فعلا بمساحة... دخلت اخدت دُش سريع بدل عرق التجهيز و خرجت بالبوسكر بس و قولتلها خلصي و تعالي عندي، قالت عيوني.. فهمت انها اتغير رأيها و كله تمام... نمت على السرير و راسي للسقف و فارد رجلي و زبي شادد جامد في البوكسر و عطشان للحلب فعلا...و لقيت امي جات لابسة قميص نوم احمر حرير و ريحة اابرفان الهادي ملاء الاوضة و طيزها باينة من القميص لانها كبيرة.. و بزازها هتطلع منه..و بتنام عليا مباشرة .... زبي استقر على بطنها و هو جامد كدا حاسة بيه غارس في بطنها ... قالت هو شادد كدا ليه، شكل نهارنا ابيض، وضحكت ..قولت اما نشوف انا جعان نيك...قامت مسكتاني ب بوسة و لحس باللسان في شفايفي و انا و هي قاعدين شد في شفايف بعض و لحس لسان بعض و ايدي بتحسس على جسمها كله من ورا و اقفش في طيزها و هي بتتلوى على زبي علشان تحس بيه اكتر...قامت من عليا قلعت القميص و ضربت نفسها على كسها...و قالت جاهز يا عطشان؟ و مسكت بزازها و خبطت عليهم و قالت يلا يا محرومين الباشا رجع تاني بعد شوق...ضحكت انا و انا كنت بدعك زبي فوق البوكسر و انا بتفرج عليها، قالت انت لسا لابس.. قامت ضربتني على بطني و شدت اابوكسر جامد...الهياجان بان عليها... قامت واخدة زبي في بؤها و نزلت فيه لحس و عضعضة و مص لغاية ما بسرعة قولت هجيبهم اااااااااه قومت ناطر كمية لبن بنت وسخة في بؤها و على وشها و على بطني.. بقالي كتير مخزن كمية لبن جامدة...قعدت تلحس اللي نزل مني ... و قامت نايمة جنبي و قالت دورك على العطشان ده و بتخبط على كسها.. قولتلها طبعا يا عيوني دا اللي واحشني...ضحكنا، و نزلت على كسها العب فيه بصباعي حسيته ناعم و ريحته حلوة...اول ما نزلت بلساني على زنبورها قامت شهقت هااااااااح و رفعت وسطها من على السرير و نزلته تاني و مسكت بزازها قفشت فيهم جامد و قالت يلا اشتغل جامد دا انا محرومة...ابوك مبيعملش اي حاجة خالص غير انه يخش يحفر في كسي و يخرج زي الخول...و انا مرة هيجانة و كل صحباتي النسوان اجوازهم stars و بيتناكوا على مستوى عالي من المُتعة و بيشبعوهم....انت جوزي و ابني و عشيقي اللي هيعوضني عن الخول ده....و انا شغال لحس في كسها و عاجبني كلامها و عمال الحس اكتر و هي مع كل كلمة و التانية تنهيدة حاااح ،و تفتح رجلها اوي و تدوس على دماغي علشان ماشيلهاش...و راحت في دنيا تانية... قعدت انيك بصباعي و الحس بلساني و هي حاااااااح ااااااه جامد يا محماااااد، جامد يا معوضني الحرمااااان...هجيييييب.. و قامت رافعة وسطها و نطرت ماية من كسها جامدة غرقت السرير و وشي و جسمي .. و نزلت على السرير جامد....و قالت اخر تنهيدة اااااااه مين يعوضني غيابك ياعرص لو اتجوزت...قولتلها مش هنساكي بردو، ضحكتنا و قالت دا العشم بردو.... قولتلها يلا بقا ست الكل خدي زبي الجعان ده في كسك بقا،... فتحت رجلها ع الاخر و مسكت زبي مليته بماية كسها من على السرير...قومت رازعة مرة واحدة في كسها و احنا في نفس واحد حاااااااح قومت ضربتها على بطنها و فخادها من هيجاني و هي ماسكة بزازها و في دنيا تانية و نزلت نيك بسرعة في كسها و هي اه اه اه اه...انا شرموتك...انا لبوتك...نيك اكتر...ماتجيبش بسرعة....قطع كسي...اه اه اه و انا عمال انيك ماهديتش و زبي نار و عمال يشد و يتضخم في كسها و حاسس بسخونية جامدة في جسمي كله و في كسها..و هي نزلت تدعك كسها بايديها و هي بتتنهد هااااح اه اه اه ماترحمنيش...عاوزة اموت في ايدك...و احنا عمالين نتأوه مع بعض هااااح قامت ضربتني بالقلم جامد و قالت وحشتني يا معرص .. وحشتني اوي يابن الخول ... نفسي اتناك من ١٠ مع بعض...جعااااانة و انا بضرب بزبي في كسها جامد و بضربها على بطنها و بزازها و هي بتدعك في كسها لغاية ما انا صوتي ارتفع و قولت ااااااااااه و قومت جايب بركان لبن في كسها قامت هي قالت اااااااااه يا نااااار.... و نزلت دعك في زنبورها بسرعة لغاية ما ارتعشت و نامت و بتنهج و انا بنهج و طلعت زبي من كسها و نمت جنبها ع السرير، قولتلها، وحشتيني و زبي كان جعان نيك يا وسخة...ضحكت و قالت انا عاوزة حاجة جديدة بقا النهاردة... قولتلها ايه؟ قالت شغل الكومبيوتر و افتح فيلم سكس ابن و امه و نتفرج و احنا بنلعب في بعض لغاية ما كل واحد يجيبهم....قولتلها موافق..شغلت الفيلم و رفعت الصوت مش عالي اوي...و نمنا جنب بعض و قاعدين نتفرج على الفيلم و هي ماسكة زبي بتلعب فيه و تدعك بضاني و تحسس على حلماتي بأيد واحدة رايحة جاية...و انا في نفس الوقت ايد على كسها و ايد ماسكة بزها اليمين بتدعك حلمتها.. و في الفيلم الست بتتأوه حاااح حاااح و انا و امي بدأنا ندوب و نهيج مع صوت الممثلة و هي بتتناك و هي تمص..و انا و امي شكلنا مستمتعين بالتغيير و هي دابت في ايدي و نامت على صدري و قعدت تدعك في زبي و بضاني اسرع و انا ايدي على زنبورها اسرع .. و هي فتحت رجلها اكتر و احنا الاربعة (انا و امي و الممثلين) صوتنا اندمج مع بعض ااااااه حااااااه هاااااااح و انا زبي مش هيجيب بسهولة لاني لسا جايبهم و امي شكلها عاوزة تنتفض و بدأت تضُم رجلها و صوتها ارتفع و بتقول يا محمد يا محمد و فجأه اااااااه و قامت نطرت ماء كسها على السرير و الارض و على جسمي و اخدت انا من الماية ديه و دعكت زبي بسرعة جامد و هي بتتأوة هاااااه و تنتفض و تدعك في كسها لغاية ما نامت تاني على صدري و انا دعكت زبي لنفسي و قاعد بتأوة كاني بضرب عشرة هاااااح ااااااه لغاية ما خلاص هجيبهم قومت ميّلت جنبي و وجهت زبي ناحية بطنها قومت ناطر على بطنها و بزها و خبطت بزبي على فخادها و هي نايمة بتنهج كل ده كأنها مش حاسة... قولتلها قومي انتي مُتي ولا ايه و ضحكت... ردت بصوت واطي سيبني يا محمد تعبت اوي و مش قادر اتحرك ولا اتكلم.... قولتلها طب قومي ننضف الاوضة...قالتلي نضفها انت ، انا هخش انضف جسمي و هخش انام.... قولتلها ماشي.. قامت و راحت الحمام...حطيت كل الهدوم و الملاية بتاعت السرير في الغسالة و شغلت الغشالة و رجعت قلبت المرتبة و حطيت المخدات مكانها و مسحت الارض المبلولة بعسلها بجردل المسح و ديتول و الشرشوبة و فرشت السجادة مكانها و رجعت الكومبيوتر مكانه و دخلت استحميت و خرجت نمت مكاني و امي كانت خلاص نامت في سريرها....و خلص اليوم على كدا صحيت انا بليل متاخر على ١١ و نص بليل ابويا قالي انت نايم ٢٤ ساعة ولا ايه قولتله انا كنت مطبق منمتش غير الصبح....و قالي امك كمان جيت لقيتها ناينة قولتله معرفش يمكن منامتش كويس بليل او اجهاد متراكم.... و خلص اليوم على كدا...

الجزء السابع

انا كنت بقالي فترة مشغول في الشغل و مش فاضي لاي حاجة غير ارجع من الشغل و انام و اصحي اروح الشغل و هكذا . قعدت فوق ال٣ اسابيع مافكرش في الجنس خالص..
كنت هيجان جدا و زبي مش عاوز ينام و سخن و حاسس ان فيه بركان جوا عاوز يطلع.. قاعد بليل هموت و اجيبهم و فكرت في امي مباشرة، روحتلها في غرفة التليفزيون بتتفرج على فيلم قديم و قولتلها في ودنها ، عاوز انيك... قالت لاء، و مش دلوقتي يخربيتك انت اتجننت اخواتك نايمين و ابوك نايم.. بكرا بكرا، قولتلها ماشي، اعملي حسابك انا اجازة من الكلية و هنعمل واحد و اتنين و تلاتة، قالت طيب طيب روح نام... سيبتها و روحت نمت .. صحيت الصبح كله نزل الشغل و كالعادة البيت فاضي... لقيت امي في الصالة قومت ضاربها على طيزها و انا معدي جنبها، قامت زقتني و ضربتني على صدري و قالت مش النهاردة خالص..كبر دماغك يا حيحان انت.. قولتلها انا تعبان اوي و عاوز اجيب جامد و كذا مرة... قالت مش جاهزة النهاردة ياعين امك مش بمزاجك اوي...انا بردو انسانه و ممكن مايبقاليش مزاج..قولتلها طب ممكن تساعديني منغير نيك... قالت ازاي. حطيت ايدي على طيزها و انا بتكلم قولتلها هنام ع السرير و تدعكيلي زبي و تمصيه و تلحسي بضاني لغاية ما اجيب و كذا مرة لغاية ما اكتفي .... قالت طب استني افكر.... قولتلها منغير تفكير .. في السريع كدا يا كس حياتي... ضربتني بالقلم و قالت خش جهز نفسك في اوضتك، هشوف نفسي و اجيلك...
جريت على الاوضه قلعت البنطلون و البوكسر رميتهم بعيد و نايم على ضهري على طرف السرير،و رجلي على الارض و زبي واقف و سخن و متضخم و حاسس ان اول ما حد يلمسه هيجيب بركان .. و نايم باصص للسقف مستنيها... اتاخرت ٢٠ دقيقة تقريبا ، فتحت باب الاوضة بقميص نوم ازرق حرير منغير كلوت ولا برا، و قالت مافيش نيك... مص بس.. قولتلها ومالو... انزلي اشتغلي ....نزلت على ركبها و مسكت زبي و طلعت لسانها تلحسه من تحت لفوق كذا مرة و انا مع كل مرة اقول ااااااااااه ، اااااااااه . ضحكت و قالت انت تعبان اوي بجد.. قولتلها اوي اوي ريحيني بقا انتي....قالت عنيا يا قلب امك....و مسكت بضاني بايدها و اشتغلت دعك فيها و هي شغالة لحس في راس زبي زي المصاصة بلسانها و انا برفع وسطي فوق و انزله تاني مع اهات كتير .ااااه هااااح وحاسس اني هجيبهم...قررت ان ولا مرة هقولها اني بجيبهم و اسيبها تتفاجئ .. و نزلت تلحس بضاني و تشتغل دعك باديها في زبي جامد و انا ااااااه حااااااااح حاااااااح و حاسس بطني من تحت وجعاني و مليان لبن اوي و هجيبهم .. ضربتها قلم على وشها و رجعت راسي لورا و رفعت وسطي لفوق و قولت ااااااااه و ضربت كمية لبن جامدة بنت وسخة على شعرها و وشها و بطني و هي عمالة تلحس بضاني... و قالت يابن الوسخة مش تقولي كنت اشربهم في بؤي... قولتلها مش هقولك ولا مرة، هفاجئك . ضربتني على بطني و قالت ماشي ياكسمك...و زبي لسا صاحي .. نزلت دعك فيه بسرعة و بتقول اصحي يابن الخول انت متنامش النهاردة خالص و تدعك بضاني و تدعك زبي بسرعة ... و انا راسي لورا و باصص للسقف و عمال اتنهد و انهج هاااااح هااااح .. و قامت اخدت زبي في بؤها لحس و عضعضه و انا ااااااه حاااااح يا وسخة يا وسخة ... هاااااااح و بتدخل صباعها في طيزي و ده ممتع اوي و بيخلي اي حد يجيبهم بسرعة اوي ... و يهيج جامد و انا فتحت رجلي من الاستمتاع بكل ده مع بعض و بضاني و خرم طيزي بقوا واضحين ليها اكتر و عمال اقول اااااه و اتلوى علي السرير لقيتها بتضحك و قالت همتعك لما اجيب اجلك يابن الأحبة .... و زبي اتخم اوي و حاسس اني هجيبهم و هي عمالة تمص و تعض في زبي و تدخل صباعها في خرم طيزي و تدعك بضاني و تضربها.... و انا عمال ارفع وسطي و اهبد ع السرير مستمتع جدا و حاسس بنار و حاسس اني هجيبهم.... قولت اااااااه هجيييييب.. هجييييييب. قومت ماسك شعرها شدتها لزبي في بؤها و قومت جايب بركان لبن في بؤها وقع من بؤها حبة و بلعت حبة و لحست اللي نزل الباقي و انا بنهج و دماغي لورا و زبي ارتخى... قامت و قلعت القميص و بقت عريانة قدامي ... قعدت تلعب في كسها المحلوق بأستمرار و بزازها و هاجت و بتتاوه على ما زبي يقوم تاني و ارتاح انا شوية... خمس دقايق لعب في كسها و انا بتفرج و زبي بداء يشد بقولها تعالي اكنل انا لقيتها رجعت راسها لورا و بتقول ااااااه كسسسسسسييييي و جابت كمية ماية من كسها جامدة غرقتني ... اخدت من على كسها ماية و قعدت العب في زبي و ضربتها على بزازها و قولتلها على الحرام لانعمل واحد ياوسخة .. و قومت وقفت و قعدت ابوس فيها و الحس بؤها و رقبتها و اشدها من شعرها و اضربها بالقلم و ضربني على طيزي و زبي شادد و بخبط بيه في بطنها و عمالة تتأوه هااااح و نزلت على بزازها ارضع فيهم و العب في كسها طالع نازل و عديت على خرم طيزها مع كسها رايح جاي ع الاتنين و هي مس قادر تقف و عمالة تصوت حااااااح اااااه ااااه نار يا خول نار....انت سبب عءابي يا كسي الكلب انت و رمت نفسها ع السرير و فتحت رجلها و قومت نازل لحس في كسها جامد و وشي رايح جاي ضربتني على دماغي و قالت دا انت ابن وسخة و لبوة و متناكة بصحيح عرفت تجيب رجلي يا ابن الخول و بتضرب باديها ع السرير و تقول حاااااااااح اااااااااااه . كسي مليان ماية عاوزة افرغ الي فيه يا ابن الخول هنعمل اجدع واحد يا معرص ... يامعرص على امك يا ديوث و تضربني على ضهري و تتلوى تحتيا و انا شغال لحس و عض في كسها و بضرها و صباعي في خرم طيزها و هي بتقول هجييييب و ااااااااه نطرت كمية ماية جامدة و كسها مش عاوز يبطل و انا اضرب عليه و يجيب اكتر... لغاية ما نامت و هديت خالص... قومت ماسك زبي الحديد و قعدت ادعه حبة و قومت راشقه في كسها....قالت اااااه ليك واحشة يا معرص .... نيييييك نييييك.. و انا شغال نيك في كسها و هي بتدعك بظرها بايد و التاني بتافش بزازها و انا بنيك و احنا الاتنين مع بعض حااااااح هااااه ااااااه و متعة متبادلة و راسي للسما و مش عارف اجيبهم و متاخر جدا و عمال انيك و حاسس انها تعبت و مش بتجيب ماية من كسها بردو قومت من عليها و قولتلها تعالي اركبي على زبي و اتنططي... ركبت و انا نايم بتأوه اااااااه و طالعة نازلة على زبي حاسس اني هجيبهم فعلا و غمضت عيني و انا و هي في نفس واحد حاااااح و حاسس اني خلاص بجيب ماقولتلهاش و قومت ضربتها على بزها و مسكت وسطها ثبتها على زبي و قومت جايب لبني جواها و نمت و انا بنهج و قولت خلااااص انا كدا تمام.... و قامت من عليا اخدت من كسها و قعدت تلحس.... و قالت هروح استحمى بقا و ارجع انضف الاوضة... فضلت نايم مكاني و هي راحت اخدت الدش في ربع ساعة و نضفت شعرها و جسمها كويس و جات تنضف المكان و تقلب المرتبة الغرقانه و انا روحت الحمام اخدت دش رجعت نمت تاني مكاني و هي قفلت عليا النور و قفلت الباب و خرجت....

الجزء الاخير
قررت اوقف القصة لغاية هنا رغم ان حكايتي مع امي لسا ماخلصتش ، لان تقريبا كل حاحة بتتكرر. اصل مافيش جديد غير ان ساعات مش بيكون علاقة كاملة ولا ساعتين وتلاتة . بتكون بلوجوب او هاندجوب و خلاص و هي تدخل تكمل بالخيارة في الحمام....

عاوز في الجزء الاخير . اثبتلكم ان القصص الكتير اوي اوي اوي في المنتدى ديه مفبركة و بعض من الناس بتقول انها من وحي الخيال . بس بعض الناس قليل اوي اوي اوي بردو بتكون حقيقية. و منهم انا. قصتي حقيقية بجد و هقول لكم ازاي و هحاول اقنعكم ان الجنس بين الام و الابن ممكن يحصل في حالة ان الجنس حاحة عادية بالنسبة للعيلة ديه زيها زي الاكل و الشرب مثلا...

احنا عيلة غنية ابويا عنده شركة خاصة اخواتي بيشتغلوا فيها و انا لما اخلص تعليم هشتغل معاهم اخويا الكبير خالص هو اللي هيمسكها لما يكون قادر على كدا و ابويا هيستقر زي المعاش في البيت ... احنا مش ناقصنا حاجة ...امي ست معاها الامكانيات انها تكون حميلة تهتم بنفسها و من الحظ انها بيضاء و جميلة و عنيها زرقاء و مش تخينة و مربرة زي معظم ستات مصر لا هي ملفوفة و مظبوطة.. و ده اللي شجعني اني اسمع كلامها في الاول و اخد معاها السكة... هي ست محرومة فعلا من الجنس و ده ملحوظ ان ابويا مش بينام معاها كتير....و بيظهر عليها في مداعبات ليا انا و اخواتي الشباب و مش عندي بنات...بتتكلم معانا بهزار لو جات السيرة انت ياواد بتاعك كبير ومالي البنطلون هههه مش عاوز تتجوز؟.. احنا بنضحك و نقول ياماما ربنا يسهل .. و جسمها بنشوفه عادي في البيت بتلبس قمصان النوم ساعات في الحر عادي بنلمح كلوتاتها تحت القميص و هي ماشية قدامنا ... و ابويا عايش معانا و بيتكلم معانا في الجنس قدامها و هي تشارك عادي ... مرة جات لقطة في فيلم في التليفزيون واحنا قاعدن البطل بيبوس البطلة و انا زبي وقف من المشهد ابويا قالي قدامها انت من اولها كدا .. ايه اللي في البنطلون ده؟ و ضحك... ردت هي و قالت الواد كبر و بقى عاوز يجرب و ضحكت هي كمان .... و من حرمانها هي بتحك جسمها فيا انا و اخواتي الشباب و بتسحب تبص علينا من جانب باب الحمام و احنا بنستحمى لما ابويا ميكونش في البيت بس زي ما حكيت في الاول .. ان انا حظي كان وحش و بلعب في زبي و الباب مكانش مقفول . و هي بتفرج و ده شجعها انها تفتح معايا الكلام و انها عاوزة تاخد زبي في كسها و تتجوزني...و انا شاب طايش شايف امه شرموطة و ابوه عارف ليه يقول لاء... و استخدمت الفرصة.. بس الجنس بيني و بين امي محدش بياخد باله منه ابدا...و القصة حقيقية زي ماقولت و لغاية النهاردة شهر فبراير عام ٢٠٢٠ مخلصتش و لسا عاملين واحد و انا بالع قرص فياجرا زبي كان بيوجعني من النيك و قالتلي في اخر اليوم انت حظي الحلو في الدنيا و باستني من شفايفي . كان من يومين ...

لمتابعة القصة في سلسلتها الثانية تجدها في هذا الرابط

انا وامي وحرمانها السلسلة الثانية (//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=504215)

Sami Tounsi
10-19-2019, 05:12 AM
علاقة المحارم علاقة معقدة جدا لا يمكن انها تكون خبط لزق زي ما حضرتك ذكرت خصوصا انك ذاكر ان القصه حقيقية ..

ينقل لقسم قصص المحارم و اي لضافة تكون هنا في قصتك هذه على شكل تعليق ثم تخبرنا في الموضوع الموحد لنقوم بالدمج ..

رابط الموضوع الموحد
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=362784

كلي نار
10-19-2019, 08:15 AM
حلوة ومثيرة واعجااابي

الاسكندر 666
10-28-2019, 08:25 PM
القصة رائعة بس فيها مبالغة ف الاعداد وطلب النيك اول مرة بييجى بصعوبة وليس بهذه السهولة مع المحارم بالذات

الاير النشيط
10-29-2019, 11:10 AM
بانتظار الاجزاء التالية وشكرا

Squall Leonhart
11-03-2019, 11:31 PM
القصة رائعة بس فيها مبالغة ف الاعداد وطلب النيك اول مرة بييجى بصعوبة وليس بهذه السهولة مع المحارم بالذات

عبود نسونجي
01-06-2020, 01:59 AM
حلوة كتير القصة بس حاسس فيها شوية مبالغة او سردك للاحدات كان سريع وما دخلت بالتفاصيل
شكرا لمجهودك

شوفوني
01-06-2020, 08:38 PM
تم اضافة جزء ثاني
قراءة ممتعة

معلم جامد
01-07-2020, 01:01 AM
أبدعت فيما كتبت
تألقت فيه وأجدت
ننتظر جديدكم بشوق

عطشان العسل
01-10-2020, 04:55 AM
الجزء الجديد نزل ، استمتعوا و عندنا لكم المزيد و الفشيخ و المُميز

معلم جامد
01-10-2020, 05:29 AM
أين الجزء؟
نننتظر جديدك وإبداعك

عطشان العسل
01-10-2020, 06:44 AM
نزل الان يا صديق

معلم جامد
01-10-2020, 07:02 AM
إبداع وتطوير وتألق
ننتظر جديدك بشوق

شوفوني
01-10-2020, 07:25 AM
تم اضافة الجزء الرابع
قراءة ممتعة

زوبر جاهز
01-11-2020, 12:03 AM
حلوووووووووووووووووووووووووووه

محترف101
01-11-2020, 10:18 AM
هي احداثها سريعة بس حلوة فشخ الصراحة استمر

شوفوني
01-14-2020, 12:44 AM
تم اضافة الجزء الخامس
فراءة ممتعة

hassan_ali
01-14-2020, 01:10 AM
قصة مش حقيقه وغير خياليه

زوبر جاهز
01-14-2020, 02:21 AM
مره لبووووووووووووووووووووووووووووووووو وه

ضيف
01-14-2020, 04:56 PM
اسلوبك وسردك للاحداث فيه تسرع كبير و كمان بيوضح انها مش حقيقه كما ذكرت

عاشق الجنس31
01-15-2020, 07:41 PM
تسلم ايدك جميله جدا كمل بسرعه

james10
01-15-2020, 09:26 PM
جامد فشخ ياسطا انا بحب ال squirt بردو علشان كدا القصه عجبتني جدا الكلمه اصلا لما بتقرأها و تتخيل بيبقا احساس ابن وسخه بس عاش استمر

Omar el gamed
01-17-2020, 07:47 AM
ممتازة ولو الحوار بينك وبين ممتك يزيد شوية وقت الجنس هيبقى افشخ كمان عاش يا فنان

ahmedhagras
01-17-2020, 08:56 PM
انا مستمتع بأحداث القصة جدا... كمل منتظرينك

شوفوني
01-20-2020, 09:10 PM
استعجالك بفسد المتعة

ادخل في التفاصيل اكثر يكون افضل

شوفوني
01-21-2020, 07:28 AM
تم اضافة الجزء السادس

قراءة ممتعة

ليلي احمدد
02-02-2020, 09:48 AM
قصتك انتهت مفيش فيها دراما خالص نفس المشهد مكرر
احسنلك تقفلها

Sami Tounsi
02-02-2020, 10:30 AM
تم إضافة الجزء السابع قراءة ممتعة للجميع

زوبر جاهز
02-02-2020, 05:47 PM
حلووووووووووووووووووووووووه

عطشان العسل
02-03-2020, 10:38 PM
انا احكي بالايام، اذا كانت الأيام احداثها تقريبا مُكررة ،-رغم انها ليست كذلك و كل ليلة بها الجديد- ، الا و انها هي الاحداث التي تحدث ليس في الحقيقة دراما

معلم جامد
02-03-2020, 10:48 PM
الأهم هو كتابة القصة لا أكثر
والثبات على أسلوب التأليف

ننتظر جديدك بشوق وترقب

محمد الصيرفي
02-08-2020, 11:31 PM
قصه حلوووه

manfair
02-14-2020, 01:11 AM
قصه رائعه وجامده اوي ويسلام لو تدعم القصه بصوره وهيه بتنتف كسها بالحلاوه

احمد المصرري
02-19-2020, 04:40 PM
جميلة اوووى

Sami Tounsi
02-23-2020, 03:28 AM
تم اضافة الجزء الثامن و الأخير قراءة ممتعه للجميع

HMnh
02-24-2020, 07:04 PM
قصة رائعة
رغم أن النهاية مش حلوة
وانا بشجع على كتابة قصة تانية
وياريت متاخرش علينا في الكتابة
وشكرا

HMnh
02-24-2020, 07:09 PM
وما تنسناش في رابط القصة الجديدة

النياك زبي
04-03-2020, 03:23 AM
مثيرة جداااااا ورائعة



نسوانجي فشخ اكساسقصص طارق واخته السعوديه المطلقه المنيوكهمروه الشرموطه فلم سيكس سوداني/archive/index.php/t-1461.htmlالنيك في الكس متنوع وهو راكب علي بطنها وهي تحتهانا سالب واريد ان اشبع نفسي نيك سكس نيك امى من فنى الثلاجات قصهامراه تتناك عشان الترقيةزب حبيبي حارجدآ قصصقصص سكس محارم العائله الشرموطه site:bfchelovechek.ruسكس محارم xxxin مواضيع تحتوي على الدالة البابا و الماماقصص سكس نسوانجي مساج/archive/index.php/t-269200.htmlقصص نيك لواط التصقت قصص سكس رجال تتناك بأزبار أصحابهم نسوانجي/showthread.php?p=1345450قصتي مع النيك متسلسله ناكني وانتقم ناك كل البنات في البيتقصص متحررات محارمbrazzers كاس قصه site:foto-randewu.ruحفله عارقيه سكسيهسكس سالب عمانيمسكت زبه بيدي ودخلته استي قصصقصة احسست بثقل ذبه بطيزي ويرش المني في اعماقيقصص موجب شرموطه وسالب نياكقصص اتناك وانا البس ملابس اختيقصص اي اح طيزي توجعنيكنت احب استاذي وبادلني نفس الشعور فتعودنا في الفراغ نبقا مع بعض ساخن ويلمس نهداي وانا اتأوه والمس قضيبهصورسكس مشعرات ايام الزمن القديم منتديات نسونجي site:foto-randewu.ruضرب الطيز بالمسطرة والحزامناكنى فى طيزى وطلع الانثى اللى جواياقصص نيك جارتي الصعيديةقصص جنسيه محارم ارشيفنسوانجي سيلفي قمر 14قصص نيك من تعز مع زوجة خالي/archive/index.php/t-21611.htmlاكبرمكتبه صورمنوع سكس نسوان شرموطاتصورسكس الاميرات من الخدامقصص سكس قراءه في الليل صفحه 88قصص سكس نيك نساء شراميط منقبة مصريات منالاشيفسكس قصص ديوث وذوجته بالصور نيك نسوانجىقصص سككس محارم الارشيفروايات سكس مترجمة pdfقصص محارم ماما وصاحبي وانا site:bfchelovechek.ruأرغم بأنت شرميطصور نيك متحرك سكس ناصرملتقي شوازالسودانصور.سورية منتديات نسوانجيسكستنزيل صور سكس أكبر عدد بالبيكينيصور سكس امرأة تمص اقدام زوجهاناكني في الحطيهsexbabos مترجمفري تين فديو موبايل اجنبي مترجمقصصص سكسس الدكتورطارق واخت زوجتةدلاال site:landsmb.ruقصص جنس سافلهقصص ديوث مع زوجته في شقة مفروشةتحميل صور سكس محارم بتصويري السري.سكس صور متحركه ونيك في محل الرياضهقصص زبي هيموت علي كسقصة جنسية بمحل الملابس/archive/index.php/t-208780.htmlقصص نيك محارم مصري مع أخت مراتي وابنتهصور سكسي افندينا شراميط قصص سكس الست الكبيره في السن landsmb site:landsmb.ruشاطى العراة صورسكساناواختي ونارالشهوهنسوانجي خبير سكسقصص زوجتي تذلني وتنيكنيموقع قصص سكس يمنياتنيك رنا هويديصور سكس مدام سهيرصورسكس نيكت رجلانlandsmb عايزه زبك في كسي site:landsmb.ruقصتي كيف ناكني صديق العائلةنيك متحركة جديدة نسوانجيكيف‏ ‏اكون‏ ‏سيكس‏ ‏ب‏ ‏ليله‏ ‏دخله‏ ‏صورفديو نيك الطيذ تحميل موبايلقصص سكس نسوجي امي ومرات البوبقصص سكس الشرموطه المتناكه البوه المومس