المهندس النييك
08-20-2019, 02:05 AM
الجزءالاول
صباح الخير مساء الخير حسب الوقت
اعرفكم بنفسي انا احمد طالب ٢٢سنه انا طويل ١٩٠سم وجسمي عريض والقصه حصلت وانا عندي ١٨ سنه مع بنت عمتي ساره ٣٠سنه كانت وقتها ٢٦سنه اوصفهالكوا طولها من ١٦٥ل١٧٠سم وجسمها بقي دماااار وبيضه وشعرها بني فاتح وبزازها كبيره شويه مش اوي وطيزها مليانه شويه جسمها كرباج زي م بيقولوا فرسه بمعني الكلمه وكانت بتهتم بنفسها اوي وديما بلاقي رجليها وسمانتها بتلمع وبتظبط نفسها علي طول اي حد. يتمناها
كانت ف يوم زعلانه مع جوزها ف سابتله البيت وجت عندنا لاننا اقرب ناس ليها وكانت بتحبني شويه عن اي حد المهم كنا ف الصيف جت وقعدت عندنا ونامت واصرت تنام ف اوضه الجلوس علي الارض تحت المروحه وفضلت اتحايل عليها قومي يبنتي نامي جوا مرضتش ابداا ابويا كان مسافر وامي بس اللي موجوده والاوضه بتاعتي فيها سريرين هيا كانت لابسه عبايه بيتي وتحتها اندر اخضر وبرا خضرا ف الساعه ٢بليل قمت ادخل الحمام وقولت ابص عليها كدا شوفت حاجات عمري م شوفتها لقيتها نايمه علي بطنها ورجل مفروده والتانيه متنيه والعبايه مرفوعة لحد نص طيزها الملبن ورجليها كانت بتلمع بتلمع بمعني الكلمه ف انا لقيت زوبري انتصب وبقي حديد وواقف ف البوكسر هيقطعه روحت عندها وفضلت احسس عليها وابوس ف رجليها ف هيا قلقلت وصحيت قمت سبقتها بالكلام وقولتلها و.... لتقومي تنامي جوا ف الاوضه فيها مروحه قامت دخلت الاوضه معايا نامت ع سريري قمت نايم جمبها ع السرير ومشغل المروحه وفارش ملايه علينا وانا لابس بوكسر ضيق وفانله ف هيا بدات تتوه ف النوم وانا بدات ارفع العبايه لحد كسها واحسس علي رجليها قمت عملت نفسي نايم واشوف رد فعلها اي قمت حاضنها من فوق بزازها وشاددها ناحيتي وضاغط بدراعي علي بزازها لقيتها متكلمتش ومتجاوبه معايا لقيتها قامت لفت وادتني ظهرها وانا حاضنها قام زوبري راشق بين طيزها وبدات ازقه فيه من ع الهدوم وهيا ترجع لورا والظاهر انها مستمتعه قمت رافع العبايه لحد وسطها ونزلت البوكسر ورشقته بين فلقتين طيزها ورحت بايسها من رقبتها قامت لفت ليا وقالت ليا قوم اركب بصتلها باستغراب قالتلي قوم اركب بدل م افضحك قمت قايم وراكب فوقها ودخلت زوبري ف كسها وبدات انيك فيها براحه وراحت شداني عليها نمت عليها وفضلت تبوس فيا وانا ابوس فيها واقفش ف بزازها جامد حسيت انها جابت مره وقولتلي قوم كدا وقامت قايمه قافله باب الاوضه بالمفتاح وقلعت العبايه ونامت ع السرير قمت نازل بوس ومص ف شفايفها ولحس ف بزازها وافعص فيهم وهيا ااااااه اااااااااااااهاححححححح نيكني بقي حرام عليك ونزلت علي كسها امص والحس فيه وهيا تزوم وتااان ااااه اااااااه اححححححححححح دخله بقي دخله قمت مدخل لساني ف كسها وبدات العب بيه جوا لقيتها جابت ميتها تاني مره ع وشي قمت وقربت زوبري من بوقها عشان تمصه وتلحسه شويه بس
نزلت بيه وبدات احركه ع شفرات كسها وهيا تصوت وتقولي دخله بقي دخله هموت رحت دافسه كله مره واحده في كسها راحت مصوته قمت نازل ع شفايفها بوس ومص ولحس وتقفيش ف بزازها وهيا بتزووم وتصوت راحت هيا جوعد ميتها للمره التالته وحسيت اني هجيب قولتلها قولتلها اجيب وجيت اطلعه قالت لا هاتهم جوا كسي انا كنت عامله حسابي للبيه جوزي ملوش نصيب قولتلها دا حيوان حد يكون معاه الفرسه دي ويزعله ملوش نصيب فعلا وسبته ف كسها لحد م اخلص تنزيل ونام رحت ساحبه ونمنا عريانين ف حضن بعض
وبعد ساعه قولتلها قومي البس العبايه يلا عشان امي ولبست ومش مصدق اني كنت بنيك واحده دلوقتي لقيتها بتقول انت بتاعك اكبر من جوزي يدوب يحطه ويجيبهم وانا اريح نفسي بقي قالتلي انت من انهاردا بتاعي لوحدي
صحينا الصبح اخدت دش وهيا قامت خدت دش هيا كمان وقعدنا كانت امي حضرت الفطار واحنا بناكل لقيت امي بتقول انتوا فضلتوا صاحيين بليل متاخر اوي ي ردت ساره قالت لها مجالناش نوم وقعدنا نتكلم قالت ماشي فطرنا وامي قالت هتروح السوق تشتري حاجه الغدا قولنلها ماشي كنت قاعد بالشورت والفانله حمالات وهيا لابسه عبايه خفيفه ومش تحتها حاجه خالص واول م الباب اتقفل قمت هاجم علي ساره بوس ونيمتها ع الارض وفضلت ابوس فيها واقفش ف بزازها جامد وادخل صباعي ف كسها لحد م كسها غرق م العسل قمت قايم ونايم ف وضع 69 وقعدنا نلحس لبعض يجي ربع ساعة وبعدين اتعدلت وحطيت زوبري ع كسها وبدات ادخله واحده واحده وانيك فيها براااااحه المهم فضلت كده يجي نص ساعه نيك وبوس وتقفيش وكله لحد م حسيت اني هجيب قولتلها وقالت لا متجبش جوا قمت مطلعه وحاطه ف بوقها وقمت جايبهم ف بوقها وعجبها طعمهم اوي وبلعته ف معدتها واتعدلنا بعدها وهيا لبست اتاري امي مكانتش خرحت عملت اكنها خرحت ووقفت تشوف هنعمل اية واتفرجت وراحت السوق وجت قالت لساره مال وشك محمر كدا لي استني اعملك عصير قالت لها مفيش داعي امي قالت لها انا انهاردا هعملكوا جمبري وفي جوزين حمام ف الثلاجه ععملهم اتاريها كانت بتعملهم ليا عشان ناويه علي سهره كبيره بليل المهم اكلنا ودخلنا كل واحد اخد دش ساقع واليوم عدي عادي ودخلنا ننام انا وساره ف اوضتي وامي ف اوضتها نسيت اوصفلكوا امي اسمها راند ٣٨سنه طول ساره بس مليانه عن ساره شويه اول محسينا ان امي نامت قمنا انا وساره بقي داخلين ووقفنا ورا الباب وبدات ابوس فيها واقفش ف بزازها جامد وابوس فيها وقمت مقلعها العبايه ولقيتها لابسه لانچيري اسمر ع جسمها حكايه لحد نص كسها كدا وهجت اكتر وفضلت ابوس فيها بشراسه واحضنها جامد وزوبري واقف علي الاخر قعدت ع الارض وفضلت تمص ف زوبري وتلحس وتدخله جوا جامد وانا مستمتع بالفرسه اللي معايا وهيا بتمص اذا ب راندا تدخل ولابسه لانچيري احمر بس علي جسمها فااااااجر فاجر وقالت انا عارفه كل حاجه وشوفتكوا امبارح بليل وانهاردا الصبح وانا واقف مذهول م الموقف ومن شكل امي اللي زي الفرسه وراحت قعدت جمب ساره ونزلت مص ف زوبري والاتنين اشتغلوا سوا ف انا قولت. عشان كدا عملتي جمبري وحمام انهاردا قالت اه عشان تتقوي وهما نازلين مص وبيلعبوا ف بعض ف بزاز بعض قمت منيم ساره وقعدت امي وخليت كسها علي بق ساره ونزلت مص ولحس ف كس ساره واعض زنبورها واشده وكل م اشده تهيج وتتوجع وتشد زنبور امي ويهيجوا بعض وامي تلعب ف بزاز ساره ورجت جايب زوبري ومدخله ف كس ساره راحت تصوت قامت امي نازله بكسها جامد عليها عشان تطلع الهيجان دا ف كس امي وبعد ربع ساعه من النيك ف كس ساره جابت فيهم يجي مرتين امي قامت ونامت جمب ساره وساره قامت تعمل زي م امي عملت نزلت علي كس امي امص فيه وادخل صباعي فيه لقيته ضيق ابويا منزلش بقتله اكتر من 8اشهر وفضلت امص والحس فيه واقفش بزازها واطلع ابوسها لحد م كسها غرق م العسل قمت قايم وحاطط زوبري علي كسها واحركه عليه بعوصه من العسل بتاعها وهيا تصوت وتقولي دخله بقي دخله مش قادره دخلته واحده واحده براحه وكان كسها ضيق وسخن اوي اوي وبدات ازود ف السرعه جامد وفضلت ارزع ف كسها يجي نص ساعه كامله جابت فيهم يجي ٣مرات وحسيت اني هجيب قولتلها قالت هاتهم ف كسي اروي عطشه بقاله كتير دبلان وجبتهم ف امي وسبته فيها واخدتهم الاتنين ف حضني لحد الصبح وقمنا احنا التلاته دخلنا الحمام ناخد دش ساقع وعملنا مره ف الحمام ع السريع وساره خدتهم ف بوقها وخرجنا فطرنا وقعدنا ف جوز ساره جه يصالحها ف ساره مكنتش عايزه تروح معاه ف امي قالتله سيبها اسبوع كدا تكون هديت وابقي تعالي قالها حاضر ومشي
نكمل الجزء الثاني لو ف تفاعل
الجزء الثاني
بعد ما جوز ساره مشي كنا تعبانين جدا من النيك وقولت هنام مش قادر قالوا ادخل نام يا راجلنا ع م نروح نجيب الاكل من برا قولتلهم ماشي دخلت اخدت دش ونمت بالبوكسر بس وهما راحوا جابوا سمك وجهم عملوا رز وسلطه وسمك مشوي وصحوني واكلنا وعملوا عصير وعملولي كبير واصروا ع كوبايه معينه اني اشربها انا قلقت
اتاريهم حاطين فيها حبايه بتزود. الوقت ولاد الكلب ف انا شربتها عادي ودخلوا الاتنين يستحموا مع بعض وطولوا ف الحمام وانا قاعد هولع حاسس ان الدنيا ولعه خرجوا الاتنين لافين البورنس عليهم اول م شوفتهم لاقيت فرستين واقفين قدامي قمت هاجم عليهم بوس وشد ف بزازهم وتفعيص وقاموا جريوا مني وقفلوا. عليهم الاوضه وقالوا اهدي احنا مش هنكون لوحدنا ام اميره جايه دلوقتي
ام اميره دي جوزها متوفي بقاله ٣سنين ومتجوزتش وعندها ٣ بنات احسن من بعض واحلي من بعض وهيا مش عارف اوصفها بس لما بتمشي ف الشارع كل اللي ف الشارع بيقف علي رجل واحده جميله جدا وامكانيتها دمار قولتلهم هتيجي لي قامت امي ردت وقالت انا وهيا كنا. بنتجمع وانت برا وبنريح بعض وهيا تعبانه جامد قولتلهم ماشي قالوا اهدي طيب عشان تيجي وتتطمن قولتلهم ماشي قمت لبست شورت وتيشيرت وقعدت ف الصاله وهما خرجوا الاتنين وجت ام اميره وخبطت فتحت. لها ساره وسالتها هو احمد موجود وهيا مش شيفاني قالت لها اها ودخلت لاقتني قاعد. ف الصاله ودخلت سلمت عليا وخدتي ف حضنها وباستني بوسه من شفتي طويله مخلصتش الا وانا مقلعها العبايه وفضلت باللانجيري خرجت امي لاقتني مقلعها قالت لها متهدي ياوسخه ع الواد قالت لها ملكيش دعوه بينا مش راضي ياحماده قولتلها لها اه راضي بس بلاش حماده دي قالت حاضر ياسيد الرجاله وقامت ساره وامي قلعوا وفضلوا بالانجيري قعدت التلاته جمب بعض وانا وقفت قدامهم بالبوكسر وخليت ام اميره (نشوي) تيجي تمص لوحدها قالوا اشمعنا نشوي قمت مدام فيها اشمعنا هاخد نشوي لوحدها انهاردا وقالوا خلاص خلاص اسفين كل دا ونشوي نازله مص ولحس وعمات تاااان وتمص حامد وتدخل بيضاني وتشدهم وانا اهيج وساره وراندا نزلوا يلعبوا ف بعض يلحسوا اكساس بعض ويشدوا ف بزاز بعض نشوي فضلت تمص يجي ربع ساعه قولتلها كفايه كدا ابعتي الشرموطه راندا
راندا قالت شرموطك جاهزه تحت امر زوبرك وجت تمص هيا كمان وهيا بتمص ونشوي وساره بيلعبوا ف بعض لقيت نشوي بتصوت بصوت خفيف اتاريها جابت لبنها ودا كلوا وانا سايب ساره للاخر لان دي اكتر واحده بتكيف منها جسمها اللي زي الكرباج دا وبيلمع جامد قومت راندا وندهت لساره واخدتها جوا الاوضه وقولتلهم تعالوا بعدنا ب ربع ساعه كدا
اخدت ساره وطول م احنا داخلين جوا ببوس ف ساره وواخدها ف حضني ووصلنا ع السرير نزلت ع ركبها تمص ليا وتلحس فيا وتلحس بضاني وتمصهم بتاع تلت ساعه قمت طالع بقي بوس فيها وف شفايفها بوس اتنين متجوزين عن حب بوس دافي من الرقبه والشفتين وهيا ااااه ااااااااه اااااه انا بحبك ياروحي اااه بحبك اوي..... يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا ولا من زوبرك ونزلت لحد كسها الحس فيه واشد ف زنبورها بسناني وشفتي وهيا تصوووت احححح وااااه اححححححححح وراندا ونشوي واقفين ع الباب بيلعبوا ف نفسهم قامت ساره جايبه لبنها نامت ع السرير دخلوا الاتنين وناموا ع السرير ونزلت مص فيهم وشد ف بزازهم وكسهم وهما يصوتوا واححححححح واااااااااه واخر هيحان من الاتنين روحت ل نشوي خلتها تمص زوبري عشان يهيج ونزلت علي كسها بمشي زوبري عليه براحه وهيا تصوووت دخله بقاااااااا اححححح وانا دخلته واحده واحده وهيا تصوت بقاله كتير متفتحش وعماله تصوت جامد وانا ازود ف السرعه وهيا تصوت واااااح اااااحححححح ااااااه اممممممممم وانا نززلت بوس ف شفايفها وبشد ف بزازها وافرك فيهم ونازل نيك ومش راحمها وهيا تقولي افشخني وقطع كسي من النيك خليه يجيب دم ومترحموش كانت جابت لبنها يجي مرتين وونازل نيييك ف كسها وهديت السرعه ولعبت ف زنبورها وبعدين دخلت صابع ف طيزها وفضلت اوسع فيه لحد م دخلت ٣صوابع وهيا تصوت واااااح اااااحححححح امممممممم هموت قولتلها عشان تحلمي بالنيكه دي طول العمرقالت انا عمري م هسيبك خالص انت جوزي وبتاعي انا ردت ساره ورندا قالوا وبتاعنا احنا كمان يختي وزودت السرعه ف كس نشوي لحد. م جابت لبنها وفقدت الوعي بعدها قالت حرام عليك سيبني دلوقتي هموت سبتها وروحت لراندا ودخلت زوبري ف كسها ونزلت نيك فيها واول م دخلت قامت مصوته قمت نايم عليها وبايسها وشديت ف بزازها وفشختها بوس وشد ولحس ولساني ف بوقها ولسانها ف بوقي وفصلت انيك فيها يجي نص ساعه وحاسس ان زوبري بيشد اكتر م الاول وهيا مش مبطله صوييييت وااااااح حرام عليك فشختني مش حاسه ب كسي ونزلت نيييك فيها لحد م جابت اربع مراااات لقيت عنيها بتغرب جامد انا قولت هتموت مني سبنها نايمه ودخلت صبعي ف طيزها عشان عاوز انيكهم كلهم ف طيزههم ف الاخر ووسعت خرم طيزها وروحت لروحي وحبيبتي ساره بقي الاول اتعاملت معاها بحب وبراحه وبوس ناعم ف الرقبه وشفايفها ونزلت لحس ف بزها وماسك التاني بفرك فيه وسبته ونقلت للتاني وبفرك ف الاول ونزلت بوس ف بطنها لحد م وصلت لكسها وفضلت الحس ف زنبورها واشد فيه وادخل لساني ف كسها وهيا تصوت خفيف ااااااااأااه اااااااح احححححح ااااااح اممممم اااااه لحد م جابت لبنها علي لسانه قمت وحطيت زوبري علي كسها وبدات ادخل فيه براحه وادخل واخرج وادخل واخرج هيا اححححح اممممم والاتنين التاني يعتبر موتي وقعدت انيك ف ساره نص ساعه او اكتر كمان وبزود ف السرعه وعمال ابوس فيها عشان صوتها وهيا اااااه اححححح امممم اااح ااااه اااه اخخخخخ وجابت لبنها يجي ٥ مرات وف الاخر قعدت اوسع ف طيزها عشان عاوز انيكها فيها طيزها مش كبيره زي نشوي وراندا والاتنين بداوا يفوقوا وقلبتهم التلاته ع بطنهم ورفعت طيزههم وجبت زيت فضلت ادلك طيزهم بيهم واوسعهم وحطيت علي زوبري ودخلت ف طيز نشوي وقعدت انيك فيها من ورا وادخل صبعي ف كسها واشد بزازها وجابت مره وسبتها ونقلت ع راندا وعملت زي م عملت ف نشوي وجيت علي ساره ودخلت فيها وقعدت انيك فيها ربع ساعه حسيت اني عاوز اجيب بقي تعبت قولت انا هجيب كل واحده كانت عامله حسابها وواخده حبايتها وعاوزاني اجيب فيها قولتلهم كل واحده هجيب فيها يوم اول يوم اخترت ساره وقلبتها ونزلت نيك ف كسها وجبنا احنا الاتنين مع بعض وسبته فيها ونمنا احنا التلاته ميتين من حفله النيك الطويله وصحينا استحمينا واكلنا وروحت نشوي لبيتها وانا قولت هنزل لزمايلي ساعه وجاي قالوا ماشي. وانا نازل عمال اقول هو انا كنت بحلم ولا اي قابلتني مرات عمي الصغير نرمين وقالت ماما كانت بتتوجع لي سمعتها من المنور هيا كانت تعبانه ولا اي قولتلها اه شويه بس دلوقتي احسن وبصتها وكلامها مش طبيعين حسيت من كلامها انا حاسه بحاجه قولت.... يستر ونزلت قعدت ع القهوه وطلعت بعد ساعه تعبان ودخلت انام
عاوز تفاعل عشان انزل باقي الاجزاء
صباح الخير مساء الخير حسب الوقت
اعرفكم بنفسي انا احمد طالب ٢٢سنه انا طويل ١٩٠سم وجسمي عريض والقصه حصلت وانا عندي ١٨ سنه مع بنت عمتي ساره ٣٠سنه كانت وقتها ٢٦سنه اوصفهالكوا طولها من ١٦٥ل١٧٠سم وجسمها بقي دماااار وبيضه وشعرها بني فاتح وبزازها كبيره شويه مش اوي وطيزها مليانه شويه جسمها كرباج زي م بيقولوا فرسه بمعني الكلمه وكانت بتهتم بنفسها اوي وديما بلاقي رجليها وسمانتها بتلمع وبتظبط نفسها علي طول اي حد. يتمناها
كانت ف يوم زعلانه مع جوزها ف سابتله البيت وجت عندنا لاننا اقرب ناس ليها وكانت بتحبني شويه عن اي حد المهم كنا ف الصيف جت وقعدت عندنا ونامت واصرت تنام ف اوضه الجلوس علي الارض تحت المروحه وفضلت اتحايل عليها قومي يبنتي نامي جوا مرضتش ابداا ابويا كان مسافر وامي بس اللي موجوده والاوضه بتاعتي فيها سريرين هيا كانت لابسه عبايه بيتي وتحتها اندر اخضر وبرا خضرا ف الساعه ٢بليل قمت ادخل الحمام وقولت ابص عليها كدا شوفت حاجات عمري م شوفتها لقيتها نايمه علي بطنها ورجل مفروده والتانيه متنيه والعبايه مرفوعة لحد نص طيزها الملبن ورجليها كانت بتلمع بتلمع بمعني الكلمه ف انا لقيت زوبري انتصب وبقي حديد وواقف ف البوكسر هيقطعه روحت عندها وفضلت احسس عليها وابوس ف رجليها ف هيا قلقلت وصحيت قمت سبقتها بالكلام وقولتلها و.... لتقومي تنامي جوا ف الاوضه فيها مروحه قامت دخلت الاوضه معايا نامت ع سريري قمت نايم جمبها ع السرير ومشغل المروحه وفارش ملايه علينا وانا لابس بوكسر ضيق وفانله ف هيا بدات تتوه ف النوم وانا بدات ارفع العبايه لحد كسها واحسس علي رجليها قمت عملت نفسي نايم واشوف رد فعلها اي قمت حاضنها من فوق بزازها وشاددها ناحيتي وضاغط بدراعي علي بزازها لقيتها متكلمتش ومتجاوبه معايا لقيتها قامت لفت وادتني ظهرها وانا حاضنها قام زوبري راشق بين طيزها وبدات ازقه فيه من ع الهدوم وهيا ترجع لورا والظاهر انها مستمتعه قمت رافع العبايه لحد وسطها ونزلت البوكسر ورشقته بين فلقتين طيزها ورحت بايسها من رقبتها قامت لفت ليا وقالت ليا قوم اركب بصتلها باستغراب قالتلي قوم اركب بدل م افضحك قمت قايم وراكب فوقها ودخلت زوبري ف كسها وبدات انيك فيها براحه وراحت شداني عليها نمت عليها وفضلت تبوس فيا وانا ابوس فيها واقفش ف بزازها جامد حسيت انها جابت مره وقولتلي قوم كدا وقامت قايمه قافله باب الاوضه بالمفتاح وقلعت العبايه ونامت ع السرير قمت نازل بوس ومص ف شفايفها ولحس ف بزازها وافعص فيهم وهيا ااااااه اااااااااااااهاححححححح نيكني بقي حرام عليك ونزلت علي كسها امص والحس فيه وهيا تزوم وتااان ااااه اااااااه اححححححححححح دخله بقي دخله قمت مدخل لساني ف كسها وبدات العب بيه جوا لقيتها جابت ميتها تاني مره ع وشي قمت وقربت زوبري من بوقها عشان تمصه وتلحسه شويه بس
نزلت بيه وبدات احركه ع شفرات كسها وهيا تصوت وتقولي دخله بقي دخله هموت رحت دافسه كله مره واحده في كسها راحت مصوته قمت نازل ع شفايفها بوس ومص ولحس وتقفيش ف بزازها وهيا بتزووم وتصوت راحت هيا جوعد ميتها للمره التالته وحسيت اني هجيب قولتلها قولتلها اجيب وجيت اطلعه قالت لا هاتهم جوا كسي انا كنت عامله حسابي للبيه جوزي ملوش نصيب قولتلها دا حيوان حد يكون معاه الفرسه دي ويزعله ملوش نصيب فعلا وسبته ف كسها لحد م اخلص تنزيل ونام رحت ساحبه ونمنا عريانين ف حضن بعض
وبعد ساعه قولتلها قومي البس العبايه يلا عشان امي ولبست ومش مصدق اني كنت بنيك واحده دلوقتي لقيتها بتقول انت بتاعك اكبر من جوزي يدوب يحطه ويجيبهم وانا اريح نفسي بقي قالتلي انت من انهاردا بتاعي لوحدي
صحينا الصبح اخدت دش وهيا قامت خدت دش هيا كمان وقعدنا كانت امي حضرت الفطار واحنا بناكل لقيت امي بتقول انتوا فضلتوا صاحيين بليل متاخر اوي ي ردت ساره قالت لها مجالناش نوم وقعدنا نتكلم قالت ماشي فطرنا وامي قالت هتروح السوق تشتري حاجه الغدا قولنلها ماشي كنت قاعد بالشورت والفانله حمالات وهيا لابسه عبايه خفيفه ومش تحتها حاجه خالص واول م الباب اتقفل قمت هاجم علي ساره بوس ونيمتها ع الارض وفضلت ابوس فيها واقفش ف بزازها جامد وادخل صباعي ف كسها لحد م كسها غرق م العسل قمت قايم ونايم ف وضع 69 وقعدنا نلحس لبعض يجي ربع ساعة وبعدين اتعدلت وحطيت زوبري ع كسها وبدات ادخله واحده واحده وانيك فيها براااااحه المهم فضلت كده يجي نص ساعه نيك وبوس وتقفيش وكله لحد م حسيت اني هجيب قولتلها وقالت لا متجبش جوا قمت مطلعه وحاطه ف بوقها وقمت جايبهم ف بوقها وعجبها طعمهم اوي وبلعته ف معدتها واتعدلنا بعدها وهيا لبست اتاري امي مكانتش خرحت عملت اكنها خرحت ووقفت تشوف هنعمل اية واتفرجت وراحت السوق وجت قالت لساره مال وشك محمر كدا لي استني اعملك عصير قالت لها مفيش داعي امي قالت لها انا انهاردا هعملكوا جمبري وفي جوزين حمام ف الثلاجه ععملهم اتاريها كانت بتعملهم ليا عشان ناويه علي سهره كبيره بليل المهم اكلنا ودخلنا كل واحد اخد دش ساقع واليوم عدي عادي ودخلنا ننام انا وساره ف اوضتي وامي ف اوضتها نسيت اوصفلكوا امي اسمها راند ٣٨سنه طول ساره بس مليانه عن ساره شويه اول محسينا ان امي نامت قمنا انا وساره بقي داخلين ووقفنا ورا الباب وبدات ابوس فيها واقفش ف بزازها جامد وابوس فيها وقمت مقلعها العبايه ولقيتها لابسه لانچيري اسمر ع جسمها حكايه لحد نص كسها كدا وهجت اكتر وفضلت ابوس فيها بشراسه واحضنها جامد وزوبري واقف علي الاخر قعدت ع الارض وفضلت تمص ف زوبري وتلحس وتدخله جوا جامد وانا مستمتع بالفرسه اللي معايا وهيا بتمص اذا ب راندا تدخل ولابسه لانچيري احمر بس علي جسمها فااااااجر فاجر وقالت انا عارفه كل حاجه وشوفتكوا امبارح بليل وانهاردا الصبح وانا واقف مذهول م الموقف ومن شكل امي اللي زي الفرسه وراحت قعدت جمب ساره ونزلت مص ف زوبري والاتنين اشتغلوا سوا ف انا قولت. عشان كدا عملتي جمبري وحمام انهاردا قالت اه عشان تتقوي وهما نازلين مص وبيلعبوا ف بعض ف بزاز بعض قمت منيم ساره وقعدت امي وخليت كسها علي بق ساره ونزلت مص ولحس ف كس ساره واعض زنبورها واشده وكل م اشده تهيج وتتوجع وتشد زنبور امي ويهيجوا بعض وامي تلعب ف بزاز ساره ورجت جايب زوبري ومدخله ف كس ساره راحت تصوت قامت امي نازله بكسها جامد عليها عشان تطلع الهيجان دا ف كس امي وبعد ربع ساعه من النيك ف كس ساره جابت فيهم يجي مرتين امي قامت ونامت جمب ساره وساره قامت تعمل زي م امي عملت نزلت علي كس امي امص فيه وادخل صباعي فيه لقيته ضيق ابويا منزلش بقتله اكتر من 8اشهر وفضلت امص والحس فيه واقفش بزازها واطلع ابوسها لحد م كسها غرق م العسل قمت قايم وحاطط زوبري علي كسها واحركه عليه بعوصه من العسل بتاعها وهيا تصوت وتقولي دخله بقي دخله مش قادره دخلته واحده واحده براحه وكان كسها ضيق وسخن اوي اوي وبدات ازود ف السرعه جامد وفضلت ارزع ف كسها يجي نص ساعه كامله جابت فيهم يجي ٣مرات وحسيت اني هجيب قولتلها قالت هاتهم ف كسي اروي عطشه بقاله كتير دبلان وجبتهم ف امي وسبته فيها واخدتهم الاتنين ف حضني لحد الصبح وقمنا احنا التلاته دخلنا الحمام ناخد دش ساقع وعملنا مره ف الحمام ع السريع وساره خدتهم ف بوقها وخرجنا فطرنا وقعدنا ف جوز ساره جه يصالحها ف ساره مكنتش عايزه تروح معاه ف امي قالتله سيبها اسبوع كدا تكون هديت وابقي تعالي قالها حاضر ومشي
نكمل الجزء الثاني لو ف تفاعل
الجزء الثاني
بعد ما جوز ساره مشي كنا تعبانين جدا من النيك وقولت هنام مش قادر قالوا ادخل نام يا راجلنا ع م نروح نجيب الاكل من برا قولتلهم ماشي دخلت اخدت دش ونمت بالبوكسر بس وهما راحوا جابوا سمك وجهم عملوا رز وسلطه وسمك مشوي وصحوني واكلنا وعملوا عصير وعملولي كبير واصروا ع كوبايه معينه اني اشربها انا قلقت
اتاريهم حاطين فيها حبايه بتزود. الوقت ولاد الكلب ف انا شربتها عادي ودخلوا الاتنين يستحموا مع بعض وطولوا ف الحمام وانا قاعد هولع حاسس ان الدنيا ولعه خرجوا الاتنين لافين البورنس عليهم اول م شوفتهم لاقيت فرستين واقفين قدامي قمت هاجم عليهم بوس وشد ف بزازهم وتفعيص وقاموا جريوا مني وقفلوا. عليهم الاوضه وقالوا اهدي احنا مش هنكون لوحدنا ام اميره جايه دلوقتي
ام اميره دي جوزها متوفي بقاله ٣سنين ومتجوزتش وعندها ٣ بنات احسن من بعض واحلي من بعض وهيا مش عارف اوصفها بس لما بتمشي ف الشارع كل اللي ف الشارع بيقف علي رجل واحده جميله جدا وامكانيتها دمار قولتلهم هتيجي لي قامت امي ردت وقالت انا وهيا كنا. بنتجمع وانت برا وبنريح بعض وهيا تعبانه جامد قولتلهم ماشي قالوا اهدي طيب عشان تيجي وتتطمن قولتلهم ماشي قمت لبست شورت وتيشيرت وقعدت ف الصاله وهما خرجوا الاتنين وجت ام اميره وخبطت فتحت. لها ساره وسالتها هو احمد موجود وهيا مش شيفاني قالت لها اها ودخلت لاقتني قاعد. ف الصاله ودخلت سلمت عليا وخدتي ف حضنها وباستني بوسه من شفتي طويله مخلصتش الا وانا مقلعها العبايه وفضلت باللانجيري خرجت امي لاقتني مقلعها قالت لها متهدي ياوسخه ع الواد قالت لها ملكيش دعوه بينا مش راضي ياحماده قولتلها لها اه راضي بس بلاش حماده دي قالت حاضر ياسيد الرجاله وقامت ساره وامي قلعوا وفضلوا بالانجيري قعدت التلاته جمب بعض وانا وقفت قدامهم بالبوكسر وخليت ام اميره (نشوي) تيجي تمص لوحدها قالوا اشمعنا نشوي قمت مدام فيها اشمعنا هاخد نشوي لوحدها انهاردا وقالوا خلاص خلاص اسفين كل دا ونشوي نازله مص ولحس وعمات تاااان وتمص حامد وتدخل بيضاني وتشدهم وانا اهيج وساره وراندا نزلوا يلعبوا ف بعض يلحسوا اكساس بعض ويشدوا ف بزاز بعض نشوي فضلت تمص يجي ربع ساعه قولتلها كفايه كدا ابعتي الشرموطه راندا
راندا قالت شرموطك جاهزه تحت امر زوبرك وجت تمص هيا كمان وهيا بتمص ونشوي وساره بيلعبوا ف بعض لقيت نشوي بتصوت بصوت خفيف اتاريها جابت لبنها ودا كلوا وانا سايب ساره للاخر لان دي اكتر واحده بتكيف منها جسمها اللي زي الكرباج دا وبيلمع جامد قومت راندا وندهت لساره واخدتها جوا الاوضه وقولتلهم تعالوا بعدنا ب ربع ساعه كدا
اخدت ساره وطول م احنا داخلين جوا ببوس ف ساره وواخدها ف حضني ووصلنا ع السرير نزلت ع ركبها تمص ليا وتلحس فيا وتلحس بضاني وتمصهم بتاع تلت ساعه قمت طالع بقي بوس فيها وف شفايفها بوس اتنين متجوزين عن حب بوس دافي من الرقبه والشفتين وهيا ااااه ااااااااه اااااه انا بحبك ياروحي اااه بحبك اوي..... يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا ولا من زوبرك ونزلت لحد كسها الحس فيه واشد ف زنبورها بسناني وشفتي وهيا تصوووت احححح وااااه اححححححححح وراندا ونشوي واقفين ع الباب بيلعبوا ف نفسهم قامت ساره جايبه لبنها نامت ع السرير دخلوا الاتنين وناموا ع السرير ونزلت مص فيهم وشد ف بزازهم وكسهم وهما يصوتوا واححححححح واااااااااه واخر هيحان من الاتنين روحت ل نشوي خلتها تمص زوبري عشان يهيج ونزلت علي كسها بمشي زوبري عليه براحه وهيا تصوووت دخله بقاااااااا اححححح وانا دخلته واحده واحده وهيا تصوت بقاله كتير متفتحش وعماله تصوت جامد وانا ازود ف السرعه وهيا تصوت واااااح اااااحححححح ااااااه اممممممممم وانا نززلت بوس ف شفايفها وبشد ف بزازها وافرك فيهم ونازل نيك ومش راحمها وهيا تقولي افشخني وقطع كسي من النيك خليه يجيب دم ومترحموش كانت جابت لبنها يجي مرتين وونازل نيييك ف كسها وهديت السرعه ولعبت ف زنبورها وبعدين دخلت صابع ف طيزها وفضلت اوسع فيه لحد م دخلت ٣صوابع وهيا تصوت واااااح اااااحححححح امممممممم هموت قولتلها عشان تحلمي بالنيكه دي طول العمرقالت انا عمري م هسيبك خالص انت جوزي وبتاعي انا ردت ساره ورندا قالوا وبتاعنا احنا كمان يختي وزودت السرعه ف كس نشوي لحد. م جابت لبنها وفقدت الوعي بعدها قالت حرام عليك سيبني دلوقتي هموت سبتها وروحت لراندا ودخلت زوبري ف كسها ونزلت نيك فيها واول م دخلت قامت مصوته قمت نايم عليها وبايسها وشديت ف بزازها وفشختها بوس وشد ولحس ولساني ف بوقها ولسانها ف بوقي وفصلت انيك فيها يجي نص ساعه وحاسس ان زوبري بيشد اكتر م الاول وهيا مش مبطله صوييييت وااااااح حرام عليك فشختني مش حاسه ب كسي ونزلت نيييك فيها لحد م جابت اربع مراااات لقيت عنيها بتغرب جامد انا قولت هتموت مني سبنها نايمه ودخلت صبعي ف طيزها عشان عاوز انيكهم كلهم ف طيزههم ف الاخر ووسعت خرم طيزها وروحت لروحي وحبيبتي ساره بقي الاول اتعاملت معاها بحب وبراحه وبوس ناعم ف الرقبه وشفايفها ونزلت لحس ف بزها وماسك التاني بفرك فيه وسبته ونقلت للتاني وبفرك ف الاول ونزلت بوس ف بطنها لحد م وصلت لكسها وفضلت الحس ف زنبورها واشد فيه وادخل لساني ف كسها وهيا تصوت خفيف ااااااااأااه اااااااح احححححح ااااااح اممممم اااااه لحد م جابت لبنها علي لسانه قمت وحطيت زوبري علي كسها وبدات ادخل فيه براحه وادخل واخرج وادخل واخرج هيا اححححح اممممم والاتنين التاني يعتبر موتي وقعدت انيك ف ساره نص ساعه او اكتر كمان وبزود ف السرعه وعمال ابوس فيها عشان صوتها وهيا اااااه اححححح امممم اااح ااااه اااه اخخخخخ وجابت لبنها يجي ٥ مرات وف الاخر قعدت اوسع ف طيزها عشان عاوز انيكها فيها طيزها مش كبيره زي نشوي وراندا والاتنين بداوا يفوقوا وقلبتهم التلاته ع بطنهم ورفعت طيزههم وجبت زيت فضلت ادلك طيزهم بيهم واوسعهم وحطيت علي زوبري ودخلت ف طيز نشوي وقعدت انيك فيها من ورا وادخل صبعي ف كسها واشد بزازها وجابت مره وسبتها ونقلت ع راندا وعملت زي م عملت ف نشوي وجيت علي ساره ودخلت فيها وقعدت انيك فيها ربع ساعه حسيت اني عاوز اجيب بقي تعبت قولت انا هجيب كل واحده كانت عامله حسابها وواخده حبايتها وعاوزاني اجيب فيها قولتلهم كل واحده هجيب فيها يوم اول يوم اخترت ساره وقلبتها ونزلت نيك ف كسها وجبنا احنا الاتنين مع بعض وسبته فيها ونمنا احنا التلاته ميتين من حفله النيك الطويله وصحينا استحمينا واكلنا وروحت نشوي لبيتها وانا قولت هنزل لزمايلي ساعه وجاي قالوا ماشي. وانا نازل عمال اقول هو انا كنت بحلم ولا اي قابلتني مرات عمي الصغير نرمين وقالت ماما كانت بتتوجع لي سمعتها من المنور هيا كانت تعبانه ولا اي قولتلها اه شويه بس دلوقتي احسن وبصتها وكلامها مش طبيعين حسيت من كلامها انا حاسه بحاجه قولت.... يستر ونزلت قعدت ع القهوه وطلعت بعد ساعه تعبان ودخلت انام
عاوز تفاعل عشان انزل باقي الاجزاء