Ahmed yasser 74
08-13-2019, 02:55 AM
اهلا بيكم في القصه الجديده وعيد سعيد عليكم كلكم
اهلا وسهلا اسمي سلمي وعندي 20 سنه كليه تجاره عين شمس ( طولي 168 سنتي ووسطي رفيع وبزازي وسط قد البرتقانه كده وطيزي مدوره ومغريه بس مش كبيره وبشرتي بيضه وعيني خضرا وعندي نمش خفيف علي وشي ومش لابسه ظرحه وشعري اسود سايح خالص )
اخويا عمر عنده 22 سنه وطوله180 سنتي ورفيع وزبره طوله17 سنتي
هند ( امي وهي نفس طولي بس بزازها اكبر بكتير اوي مني وطيزها كبيره وعندها بطن صغيره كده
احمد ( ابويا وعنده 45 سنه ونفس طول عمر وعنده كرش وشعره خفيف وحنين عليا)
اميره ( صاحبتي نفس سني ومعايا في الكليه وطولها 171 وبشرتها بيضا وبزازها كبار شويه عني وطيزها بارزه اوي وهي من الاخر فلقه قمر
مي: معايا في الجامعه وهي قمحاويه شويه وبزازها وسط قدي وطيزها جباره بالذات لما تمشي تتقص وملهاش سكه مع الرجاله خالص
مريم: معايا في الجامعه وهي بيضه وطويله شويه وبزازها حجمهم اكير مني بحبه بسيطه كده وطيزها صغيره وجميله ودمها خفيف بس ملهاش سكه برضو مع الرجاله
البدايه
من وانا صغيره اوي كنت بسمع عن الحب في الافلام والمسلسلات وكده....... بس لما كبرت بعد كده بقيت احب الولاد بس علشان هو ده الي لازم يحصل مش علشان بحبه ابدا بحبه بس لكونه ولد فكان في دماغي ان البنت للولد بس والولد للبنا بس ولما كبرت شويه وبدءت ادخل اعدادي كنت بسمع بنات المدرسه بيتكلمو عن الدوره ونضافه الجسم وعن كل الحاجات دي بس انا واميره صاحبتي مكنش لينا اي دعوه بالكلام ده كنا بنعتبره كلام عيب ومينفعش نقوله وكده فا كنا بنبعد عنهم وكده وامي مكنتش بتكلمتي عن اي حاجه خالص في الكلام ده غير في الدوره اني لازم استحمي واغير الكلوت بس بعد ما الدوره تمشي وكانت بتقول في نفسها (يبقي جوزها يعلمها بقي) فا مكنش عندي اي خلفيه عن الكلام ده لما دخلت ثانوي بقي بدء كلام البنات يتغير ويكبر اكتر وقله الادب تزيد..... لدرجه ان ساعات كنت بخش الحمام الاقي بنات بتشرب سجاير واتفاجئت لما لقيت بنتين مع بعض في نفس الحمام والتانيه عماله تصوت وصوت حلاوه فا بصيت عليهم من فوق لقيتهم بيعملو حلاوه لبعض في كساسهم فا لما خرجو سالتهم ليه بتعملو كده فا واحده قالت: اصلي رايحه اقابل صاحبي النهارده! انا اتفاجئت من الموضوع طب هتقابلي صاحبك كسك ايه دخله بالموضوع! حكيت لاميره وقالت :هم ليه اصلا بيعملو حلاوه في الحته دي ده المكان ده بيتعمل عند الجواز بس فا قولتلها معرفش الصراحه وقعدت اكبر واطنش البنات وحوراتهم اكتر لحد ما دخلت الجامعه ولما دخلت الجامعه اكتشفت اني ماشيه في عالم تاني عالم جديد
اول يوم جامعه
لبست لبسي الجديد بتاع الجامعه فطرت وعديت علي بابا
انا: بابا حبيبي انا خارجه
بابا: بالسلامه يا قمري طيب يا حبيبتي معاكي فلوس تكفيكي!؟ فطرتي قبل ما تنزلي انزل اخوكي يوصلك طيب،، اوصلك انا طيب
انا: لا يا،بابا خلاص متتعبش نفسك هروح انا. ممكن بس تديني فلوس
بابا.: حاضر يا حبيتي خدي من الجيب الي انتي عايزها
انا: شكرا يا بابا يا حبيبي
ونزلت مشيت علي الجامعه وانا راحه الموقف لقيت شابين بمكنه جم وقفو قدامي
شاب 1: ايه يا قمر حد كده يمشي الصبح لوحده من غير راجل يحميه
شاب2: ايه نعاكس ولا فاكس؟
فا حاولت امشي من جمبهم بس مرضيوش يعدوني فا روحت مصوته بصوت عالي اوي فا خافو. وجريو فا جم الناس اتلمو عليا وسالوني مالك وبتاع
ست عجوزه 1: هي العيب عليها في بنت تخرج من بيتها بالبس ده
ست عجوزه2: اب ايه ده الي يخرج بنته بالشكل ده
راجل عجوز 1: لا حول ولا قوه الا ب****... هي الي اغرتهم
وانا واقفه عماله اعيط منهم لانهم بيدافعو عنهم لحد ما جه شاب
شاب: امشو يا،جدعان من هنا محدش له دعوه بيها ايه الي خرجه بلبسها ومش خارجه بلبسها حد يقول لحد كده في الزمن ده،حد يدافع عن متحرش ابن متناكه!
وبعد كده سالني انتي كويس
انا: اه الحمد لله
جابلي منديل وعصير ووقف جمبي
شاب: لا بس انتي جميله اوي الصراحه جميله جدا يعني عرفت ليه بيعكسوكي الصراحه
انا: احترم نفسك يا سافل يا حيوان ورميت العصير في وشه وجريت قام مسكني من ايدي وقالي انتي راحه فين هو دخول الحمام زي خروجه وصوت في الشارع خاف ليحصل حاجه فا قفش. بزازي. وجري
فا ركبت الميكروباص وانا بعيط حرفيا ومنهاره جدا وقبل ما انزل بمحطه ركب جمبي شاب كده بدقن وقعد جمبي واول ما اتحركنا لقيته حط ايده علي رجلي وقعد يحركها. وانا خايفه لاصوت يقتلني ولا الناس تتهمني انا اني بغريه لحد ما ايده وصلت فوق كسي بحاجه بسيطه قومت صوت جامد وبقول بعلو صوتي متحرش بيغتصبني وبدء انزل عليه بالضرب واخربشه جامد قام شابين قعدين قدام وقفو المكروباص ونزلوه وضربوه في الشارع ورموه والميكروباص طلع وانا بعيط جامد اوي علي الي بيحصلي ده ونزل الجامعه ودخلت قلبت اميره ودخلتني الحمام ومسحتلي وشي وجابتلي عصير ودخلنا المحاضرات وبعد ما خلصنا اتصلت ببابا قولتله يجي ياخدني وانا بعيط خايفه لحد يضايقني ولا حاجه
فا وافق وقالي اقعدي مع صاحبتك في كافيه عقبال ما اجيلك قولت ماشي
واميره قالت ليا انها لازم تروح دلوقتي مش هتستنا
فا قعدت في كافيتريا الجامعه لقيت بنتين سحبو كرسي وجم قعدو جمبي كنت اتعرفت عليهم الصبح بس مش لسه مبقناش صحاب البنتين هما ( مي. ، مريم)
مي: ازيك يا سلمي عامله ايه
مريم: ممكن نقعد معاكي
سلمي: اه اه اتفضلو طبعا
مريم: امال انتي ليه كنتي بتعيطي النهارده وانتي جايه الصبح
حكيتلهم الي حصل وانا جايه الصبح
مي: اتعكستي وكانو بيتحرشو بيكي كل المرات دي في يوم واحد
مريم: اه انتي الصراحه جسمك حلو اوي يعني
سلمي: شكرا ( بكسوف)
مريم: امال انتي منين بقي
سلمي: من شارع الهربئ الي في منطقه الهربئايه عند تمثال الهرباوي كبير الهربئ
مريم: بجد ده انتي بيتك جمبي اصلا ده انا وراكي علطول بيني وبينك دقيقه مشي ده انا في شارع الهبداوي
انا: بجد ده انا معرفش خالص وانتي منين يا مي
مي: لا انا بعيد عنكو انا في شارع الهباداباديم
انا: اه يا عيني انتي بعيده عننا اوي
مريم: طب بصي هاتي رقمك ونتقابل بعد كده
انا: تمام رقمي .........
مريم: تمام يا سلمي يا حبيبتي وانتي كنتي في ثانوي ايه
انا: كنت في مدرس....
بابا: سلمي سسسسسلمي يلا نمشي
انا: معلش يا بنات بابا جه همشي بقي
مي: ماشي يا حبيبتي روحي يلا
ركبت العربيه وطلع وسالني الجامعه عامله ايه وبتاع
فا عيطت وقعدت احكيله الي حصل كله من تحرشات وبتاع فا طبطب عليا وهداني وقالي خلاص انا واحركي هنبقي نوصلك انا واخوكي
ورجعت بيتنا وفضلت قاعده شويه وبنت خالتي رؤي جت قعدت معايا شويه ورؤي ده كانت اقرب واحد ليا في الدنيا بحكم اني معندش اخوات بنات وامي مش قريبه مني اصلا بمعني اصح مكبرها فا قعدت معايا وشويه قالت ليا حاجه
رؤي: سلمي انا كنت قاعده في المدرسه فا في بنتين كانو قعدين جمبي وكانو مشغلين فيلم غريب لبنتين عريني مع بعض بيحطو لسانهم لبعض تحت وشاورت علي كسها
انا: بصيت ليها وقولت ازاي ده بيلخسو القرف الي تحت ده والشعر
رؤي: لا مهو مكنش فيه شعر هناك عندهم ده كان مش موجود
سلمي: مش موجود ازاي هو بيتشال
رؤي: مش عارفه و**** بيتشال ازاي
سلمي: كانو بيعملو حاجات عيب مع بعض يا رؤي
رؤي: اه. سمعتهم بيقولو عليه فيلم سحاق
انا: سحاق ايه الاسم الغريب ده
رؤي: اه و**** غريب اوي
وبعد حوار وكلام كتير مشيت رؤي واتصل عليا رقم غريب
انا: الو
مريم: ازيك يا قمرايه
انا: اه مريم ازيك يا حبيبتي عامله ايه طمنيني عليكي كده
مريم: كويسه الحمد لله....
وفضلنا نتكلم كتير اوي لحد بليل اوي
مريم: طب بصي هقفل علشان ماما بتقولي اني اتخرت في الكلام معاكي
ببص في وقت المكالمه لقيته 4 ساعات ونص: لا خالص تاخير ايه
مريم: سلام بقي يا قمر ونبقي نتقابل في الجامعه بقي
انا: سلام يا حبيبتي
الجزء الثاني
بعد كده في الايام الجايه علاقتي مع مريم ومي بدءت تقوي اوي....... وبرضو علاقت مريم ومي باميره اتعدلت شويه يعني بقت شويه كويسه بعد بالظبط كام حاجه حصلت خليتني احبهم
زي مثلا في مره كنت راحه الجامعه الصبح- مع مريم واحنا ماشين واحد عاكسنا
متحرش:مصلحه ولا مروحه امزه
مريم :يلا يلا من هنا بدل ما اعدلك
متحرش:تعدلي مين انتي هطله (ومسك ايدها )
مريم دخلت عليه وضربته شلوت في بضانه وصوتت باعلي صوت :متحرش
الناس بدءو يتلمو عليه الي يضربه والي يحاول يسلكه من الضرب ومريم مسكتني من ايدي ومشينا بسرعه .....
كنت بحس اني في وجودهم شخصيتي شويه بتبقي مش باينه لان شخصياتهم قويه شويه ...
كانو بيدافعو عني في كل مكان....... كانو بيختارولي اكل ايه .... واتفرج علي ايه في السينما وانا كنت بوافق.....
كانت شخصيتي زي ما قولت صفر علي الشمال في وجودهم
لحد ما حصل معايا حوار غير كل حياتي
(اسلام :ماسك جروب الدفعه وشعره بني ناعم وعينه خضرا وممحون والبنات بتموت عليه ........)
جت هدير (زميلتي في الكليه) يوم كنت في الحمام وقالت ليا ان اسلام عايز انه يكلمني ونبقي صحاب وكانت واقفه معايا مريم ومي واميره...... مريم كانت هطق من الي بيتقال ده واميره شويه كانت متضايقه فرحت مريم برفضي انه يبقي صاحبي خصوصا انها مكنتش متوقعه كده في ظل انه اكتر ولد في الدفعه البنات بتموت عليه ..صحاب بس طيب الجمله دي كررتها هدير كل حبه قدامي بمعني اصح كل ما تشوفني
بس فكره رفضي دي كانت مستحوذه علي كل ردودي
لحد في يوم كنت خارجه فيه انا واميره ومريم ومي وسألتني اميره
_:ليه مش عايزه تكلمي اسلام ده بعد ما كان قالب عليكي الدنيا
_اتكلمت براحتي لاني في وسط صحابي : من زمان اوي يا اميره وانا مش حاسه باي مشاعر ناحيه اي ولد كنت بس بقول اني بحب ولد وكده علشان ابقي عاديه وسط الناس صدقيني يا اميره اني عمري ما حسيت باي حاجه ناحيه ولد وبعدين اسلام ده اه حلو وبتاع بس افرضي حبني مثلا هعلقه في حبال دايبه ليه انا
بعد فتره كده بدء يطلع عليا كلام اني شمال وكده بس اول من ظهر انه يدافع عني هو مي ومريم دافعو عني جامد
لحد في يوم ده الي غير كل موازين حياتي للابد
كنت خارجه مع مريم ومي فا مريم جت لبيتي علشان نمشي مع نبعض فا كنت في البيت انا وهي واخويا بس ........
فا طلبت منها تستناني برا علشان اغير هدومي فا اتحججت بانها مش بتحب اخويا وانه بيضايقها كل ما تيبقي موجود فا استسلمت للامر الواقع
وقلعت البنطلون الي كنت لابساه فا ظهر الكلوت بتاعي ليها كله فا لفيت وشي ليها فا بصتلي مريم وضحكت فا بسالها بتضحك ليه فا شاورت علي الكلوت انه شفاف وانه مظهر شعر كسي فا سالتها
_:بتضحكي علي ايه انتي
_: بضحك عليكي يا بنتي ايه الشعر ده كله ده شكله متحلقش من حرب 73
-: بصتلها كده وقولتلها : هو بيتحلق عادي قبل ما اتجوز
_: لااه طبعا ده لازم يتحلق كل شويه علشان تفضلي نضيفه ارفعي ايدك كده ثانيه
_:رفعت ايدي وقالت ليا : ايه الشعر ده برضو يا سلمي فا شدتني علي السرير وقلعتني الكلوت بتاعي من غير اي مقاومه من ناحيتي خالص فا شعدت شعر كسي لفوق كده فا وجعني اوي وصوت بالراحه وهي بتضحك اوي فا قالتي ليا
_: بصي بتاعي عامل ازاي
نامت علي ضهرها وقلت البنطلون وفتحت رجلبها وظهر كسها ناعممممم خااالص ولونه بنيى خفيف مايل للبياض مش اسود ومفيهوش ولا شعرايه وحتي مفيش فوقيه اثار خالص للحلاوه ولا حبوب وبتاع فا سألتها
_: هو انتي عملتيه كده ازاي من غير اثار حبوب وحطيت ايدي امشيها علي كسها طلعت تنهيده منها وقفلت عنيها وردت عليا
_: بعمله عند الكواافير احححح
سالتها_: انتي كويسه فيكي حاجه
_: اه كويسه
_ طب هو ده مش هياثر عليا بعد الجواز ولا هيبان
_: قعدت تضحك وتتريق عليا : لا مش هياثر
_طب انا عايزه اشيل الشعر الي في جسمي كله بقي
_طب انتي ممكن تعملي منه شكل طيب زي كده
_: وشغلت ليا فيلم سحاق واول مره احس ان ركبي مش شيلاني والشهوه مليا عيني والدنيا بتلف بيا قعدتني ولبست مريم وراحت تجيب مايه وهي برا حفظت الصفحه الي كانت فاتحه منها وهي (منتدي نسوانجي الاقسام المدمجه قسم السحاق )وبعدين جت مريم وشربتني وبعدين روحنا الكوافير علشان اشيل شعر كسي وكان كل ما البنت الي شغاله تلمس شفره من شفرات كسي اهيج اوي ونفسي يتسرع وضربات قلبي تزيد لحد ما جبت شلال من شهوتي والبنت الي شغالعه ومريم ماتو ضحك بس انا مكنتش مركزه معاهم كنت بس مركزه مع نفسي كنت زي ما بيقولو في عالم تاني خالص كنت عايش ومش عايش المهم بعد ما نظفت كسي من الشعر كله ومسحت الكرسي من عسلي عملت جسمي كله وجسمي بقي بيبرق حرفيا وقفت في المرايه وجمبي مريم وهي بتشكر في الست دي ونظرها كله علي جسمي وحطت ايدها علي كسي وقالت
_: ناعم اوي وحلو يا سلمي وبدئت تمشي ايدها وانا روحت في عالم تاني ساعتها
قامت مريم وقالت تعالي اروحك علشان شكلك تعابنه اوي احنا ماشين نمت في المكروباص علي كتف مريم صحيت من مطب لقيتها حضناني عملت ناميه علشان افضل في حضنها لاني بجد كنت حاسس بالامان معاها كنت حاسه اني عمري ما اتحضنت قبل كده .............................
قراءه ممتعه
اهلا وسهلا اسمي سلمي وعندي 20 سنه كليه تجاره عين شمس ( طولي 168 سنتي ووسطي رفيع وبزازي وسط قد البرتقانه كده وطيزي مدوره ومغريه بس مش كبيره وبشرتي بيضه وعيني خضرا وعندي نمش خفيف علي وشي ومش لابسه ظرحه وشعري اسود سايح خالص )
اخويا عمر عنده 22 سنه وطوله180 سنتي ورفيع وزبره طوله17 سنتي
هند ( امي وهي نفس طولي بس بزازها اكبر بكتير اوي مني وطيزها كبيره وعندها بطن صغيره كده
احمد ( ابويا وعنده 45 سنه ونفس طول عمر وعنده كرش وشعره خفيف وحنين عليا)
اميره ( صاحبتي نفس سني ومعايا في الكليه وطولها 171 وبشرتها بيضا وبزازها كبار شويه عني وطيزها بارزه اوي وهي من الاخر فلقه قمر
مي: معايا في الجامعه وهي قمحاويه شويه وبزازها وسط قدي وطيزها جباره بالذات لما تمشي تتقص وملهاش سكه مع الرجاله خالص
مريم: معايا في الجامعه وهي بيضه وطويله شويه وبزازها حجمهم اكير مني بحبه بسيطه كده وطيزها صغيره وجميله ودمها خفيف بس ملهاش سكه برضو مع الرجاله
البدايه
من وانا صغيره اوي كنت بسمع عن الحب في الافلام والمسلسلات وكده....... بس لما كبرت بعد كده بقيت احب الولاد بس علشان هو ده الي لازم يحصل مش علشان بحبه ابدا بحبه بس لكونه ولد فكان في دماغي ان البنت للولد بس والولد للبنا بس ولما كبرت شويه وبدءت ادخل اعدادي كنت بسمع بنات المدرسه بيتكلمو عن الدوره ونضافه الجسم وعن كل الحاجات دي بس انا واميره صاحبتي مكنش لينا اي دعوه بالكلام ده كنا بنعتبره كلام عيب ومينفعش نقوله وكده فا كنا بنبعد عنهم وكده وامي مكنتش بتكلمتي عن اي حاجه خالص في الكلام ده غير في الدوره اني لازم استحمي واغير الكلوت بس بعد ما الدوره تمشي وكانت بتقول في نفسها (يبقي جوزها يعلمها بقي) فا مكنش عندي اي خلفيه عن الكلام ده لما دخلت ثانوي بقي بدء كلام البنات يتغير ويكبر اكتر وقله الادب تزيد..... لدرجه ان ساعات كنت بخش الحمام الاقي بنات بتشرب سجاير واتفاجئت لما لقيت بنتين مع بعض في نفس الحمام والتانيه عماله تصوت وصوت حلاوه فا بصيت عليهم من فوق لقيتهم بيعملو حلاوه لبعض في كساسهم فا لما خرجو سالتهم ليه بتعملو كده فا واحده قالت: اصلي رايحه اقابل صاحبي النهارده! انا اتفاجئت من الموضوع طب هتقابلي صاحبك كسك ايه دخله بالموضوع! حكيت لاميره وقالت :هم ليه اصلا بيعملو حلاوه في الحته دي ده المكان ده بيتعمل عند الجواز بس فا قولتلها معرفش الصراحه وقعدت اكبر واطنش البنات وحوراتهم اكتر لحد ما دخلت الجامعه ولما دخلت الجامعه اكتشفت اني ماشيه في عالم تاني عالم جديد
اول يوم جامعه
لبست لبسي الجديد بتاع الجامعه فطرت وعديت علي بابا
انا: بابا حبيبي انا خارجه
بابا: بالسلامه يا قمري طيب يا حبيبتي معاكي فلوس تكفيكي!؟ فطرتي قبل ما تنزلي انزل اخوكي يوصلك طيب،، اوصلك انا طيب
انا: لا يا،بابا خلاص متتعبش نفسك هروح انا. ممكن بس تديني فلوس
بابا.: حاضر يا حبيتي خدي من الجيب الي انتي عايزها
انا: شكرا يا بابا يا حبيبي
ونزلت مشيت علي الجامعه وانا راحه الموقف لقيت شابين بمكنه جم وقفو قدامي
شاب 1: ايه يا قمر حد كده يمشي الصبح لوحده من غير راجل يحميه
شاب2: ايه نعاكس ولا فاكس؟
فا حاولت امشي من جمبهم بس مرضيوش يعدوني فا روحت مصوته بصوت عالي اوي فا خافو. وجريو فا جم الناس اتلمو عليا وسالوني مالك وبتاع
ست عجوزه 1: هي العيب عليها في بنت تخرج من بيتها بالبس ده
ست عجوزه2: اب ايه ده الي يخرج بنته بالشكل ده
راجل عجوز 1: لا حول ولا قوه الا ب****... هي الي اغرتهم
وانا واقفه عماله اعيط منهم لانهم بيدافعو عنهم لحد ما جه شاب
شاب: امشو يا،جدعان من هنا محدش له دعوه بيها ايه الي خرجه بلبسها ومش خارجه بلبسها حد يقول لحد كده في الزمن ده،حد يدافع عن متحرش ابن متناكه!
وبعد كده سالني انتي كويس
انا: اه الحمد لله
جابلي منديل وعصير ووقف جمبي
شاب: لا بس انتي جميله اوي الصراحه جميله جدا يعني عرفت ليه بيعكسوكي الصراحه
انا: احترم نفسك يا سافل يا حيوان ورميت العصير في وشه وجريت قام مسكني من ايدي وقالي انتي راحه فين هو دخول الحمام زي خروجه وصوت في الشارع خاف ليحصل حاجه فا قفش. بزازي. وجري
فا ركبت الميكروباص وانا بعيط حرفيا ومنهاره جدا وقبل ما انزل بمحطه ركب جمبي شاب كده بدقن وقعد جمبي واول ما اتحركنا لقيته حط ايده علي رجلي وقعد يحركها. وانا خايفه لاصوت يقتلني ولا الناس تتهمني انا اني بغريه لحد ما ايده وصلت فوق كسي بحاجه بسيطه قومت صوت جامد وبقول بعلو صوتي متحرش بيغتصبني وبدء انزل عليه بالضرب واخربشه جامد قام شابين قعدين قدام وقفو المكروباص ونزلوه وضربوه في الشارع ورموه والميكروباص طلع وانا بعيط جامد اوي علي الي بيحصلي ده ونزل الجامعه ودخلت قلبت اميره ودخلتني الحمام ومسحتلي وشي وجابتلي عصير ودخلنا المحاضرات وبعد ما خلصنا اتصلت ببابا قولتله يجي ياخدني وانا بعيط خايفه لحد يضايقني ولا حاجه
فا وافق وقالي اقعدي مع صاحبتك في كافيه عقبال ما اجيلك قولت ماشي
واميره قالت ليا انها لازم تروح دلوقتي مش هتستنا
فا قعدت في كافيتريا الجامعه لقيت بنتين سحبو كرسي وجم قعدو جمبي كنت اتعرفت عليهم الصبح بس مش لسه مبقناش صحاب البنتين هما ( مي. ، مريم)
مي: ازيك يا سلمي عامله ايه
مريم: ممكن نقعد معاكي
سلمي: اه اه اتفضلو طبعا
مريم: امال انتي ليه كنتي بتعيطي النهارده وانتي جايه الصبح
حكيتلهم الي حصل وانا جايه الصبح
مي: اتعكستي وكانو بيتحرشو بيكي كل المرات دي في يوم واحد
مريم: اه انتي الصراحه جسمك حلو اوي يعني
سلمي: شكرا ( بكسوف)
مريم: امال انتي منين بقي
سلمي: من شارع الهربئ الي في منطقه الهربئايه عند تمثال الهرباوي كبير الهربئ
مريم: بجد ده انتي بيتك جمبي اصلا ده انا وراكي علطول بيني وبينك دقيقه مشي ده انا في شارع الهبداوي
انا: بجد ده انا معرفش خالص وانتي منين يا مي
مي: لا انا بعيد عنكو انا في شارع الهباداباديم
انا: اه يا عيني انتي بعيده عننا اوي
مريم: طب بصي هاتي رقمك ونتقابل بعد كده
انا: تمام رقمي .........
مريم: تمام يا سلمي يا حبيبتي وانتي كنتي في ثانوي ايه
انا: كنت في مدرس....
بابا: سلمي سسسسسلمي يلا نمشي
انا: معلش يا بنات بابا جه همشي بقي
مي: ماشي يا حبيبتي روحي يلا
ركبت العربيه وطلع وسالني الجامعه عامله ايه وبتاع
فا عيطت وقعدت احكيله الي حصل كله من تحرشات وبتاع فا طبطب عليا وهداني وقالي خلاص انا واحركي هنبقي نوصلك انا واخوكي
ورجعت بيتنا وفضلت قاعده شويه وبنت خالتي رؤي جت قعدت معايا شويه ورؤي ده كانت اقرب واحد ليا في الدنيا بحكم اني معندش اخوات بنات وامي مش قريبه مني اصلا بمعني اصح مكبرها فا قعدت معايا وشويه قالت ليا حاجه
رؤي: سلمي انا كنت قاعده في المدرسه فا في بنتين كانو قعدين جمبي وكانو مشغلين فيلم غريب لبنتين عريني مع بعض بيحطو لسانهم لبعض تحت وشاورت علي كسها
انا: بصيت ليها وقولت ازاي ده بيلخسو القرف الي تحت ده والشعر
رؤي: لا مهو مكنش فيه شعر هناك عندهم ده كان مش موجود
سلمي: مش موجود ازاي هو بيتشال
رؤي: مش عارفه و**** بيتشال ازاي
سلمي: كانو بيعملو حاجات عيب مع بعض يا رؤي
رؤي: اه. سمعتهم بيقولو عليه فيلم سحاق
انا: سحاق ايه الاسم الغريب ده
رؤي: اه و**** غريب اوي
وبعد حوار وكلام كتير مشيت رؤي واتصل عليا رقم غريب
انا: الو
مريم: ازيك يا قمرايه
انا: اه مريم ازيك يا حبيبتي عامله ايه طمنيني عليكي كده
مريم: كويسه الحمد لله....
وفضلنا نتكلم كتير اوي لحد بليل اوي
مريم: طب بصي هقفل علشان ماما بتقولي اني اتخرت في الكلام معاكي
ببص في وقت المكالمه لقيته 4 ساعات ونص: لا خالص تاخير ايه
مريم: سلام بقي يا قمر ونبقي نتقابل في الجامعه بقي
انا: سلام يا حبيبتي
الجزء الثاني
بعد كده في الايام الجايه علاقتي مع مريم ومي بدءت تقوي اوي....... وبرضو علاقت مريم ومي باميره اتعدلت شويه يعني بقت شويه كويسه بعد بالظبط كام حاجه حصلت خليتني احبهم
زي مثلا في مره كنت راحه الجامعه الصبح- مع مريم واحنا ماشين واحد عاكسنا
متحرش:مصلحه ولا مروحه امزه
مريم :يلا يلا من هنا بدل ما اعدلك
متحرش:تعدلي مين انتي هطله (ومسك ايدها )
مريم دخلت عليه وضربته شلوت في بضانه وصوتت باعلي صوت :متحرش
الناس بدءو يتلمو عليه الي يضربه والي يحاول يسلكه من الضرب ومريم مسكتني من ايدي ومشينا بسرعه .....
كنت بحس اني في وجودهم شخصيتي شويه بتبقي مش باينه لان شخصياتهم قويه شويه ...
كانو بيدافعو عني في كل مكان....... كانو بيختارولي اكل ايه .... واتفرج علي ايه في السينما وانا كنت بوافق.....
كانت شخصيتي زي ما قولت صفر علي الشمال في وجودهم
لحد ما حصل معايا حوار غير كل حياتي
(اسلام :ماسك جروب الدفعه وشعره بني ناعم وعينه خضرا وممحون والبنات بتموت عليه ........)
جت هدير (زميلتي في الكليه) يوم كنت في الحمام وقالت ليا ان اسلام عايز انه يكلمني ونبقي صحاب وكانت واقفه معايا مريم ومي واميره...... مريم كانت هطق من الي بيتقال ده واميره شويه كانت متضايقه فرحت مريم برفضي انه يبقي صاحبي خصوصا انها مكنتش متوقعه كده في ظل انه اكتر ولد في الدفعه البنات بتموت عليه ..صحاب بس طيب الجمله دي كررتها هدير كل حبه قدامي بمعني اصح كل ما تشوفني
بس فكره رفضي دي كانت مستحوذه علي كل ردودي
لحد في يوم كنت خارجه فيه انا واميره ومريم ومي وسألتني اميره
_:ليه مش عايزه تكلمي اسلام ده بعد ما كان قالب عليكي الدنيا
_اتكلمت براحتي لاني في وسط صحابي : من زمان اوي يا اميره وانا مش حاسه باي مشاعر ناحيه اي ولد كنت بس بقول اني بحب ولد وكده علشان ابقي عاديه وسط الناس صدقيني يا اميره اني عمري ما حسيت باي حاجه ناحيه ولد وبعدين اسلام ده اه حلو وبتاع بس افرضي حبني مثلا هعلقه في حبال دايبه ليه انا
بعد فتره كده بدء يطلع عليا كلام اني شمال وكده بس اول من ظهر انه يدافع عني هو مي ومريم دافعو عني جامد
لحد في يوم ده الي غير كل موازين حياتي للابد
كنت خارجه مع مريم ومي فا مريم جت لبيتي علشان نمشي مع نبعض فا كنت في البيت انا وهي واخويا بس ........
فا طلبت منها تستناني برا علشان اغير هدومي فا اتحججت بانها مش بتحب اخويا وانه بيضايقها كل ما تيبقي موجود فا استسلمت للامر الواقع
وقلعت البنطلون الي كنت لابساه فا ظهر الكلوت بتاعي ليها كله فا لفيت وشي ليها فا بصتلي مريم وضحكت فا بسالها بتضحك ليه فا شاورت علي الكلوت انه شفاف وانه مظهر شعر كسي فا سالتها
_:بتضحكي علي ايه انتي
_: بضحك عليكي يا بنتي ايه الشعر ده كله ده شكله متحلقش من حرب 73
-: بصتلها كده وقولتلها : هو بيتحلق عادي قبل ما اتجوز
_: لااه طبعا ده لازم يتحلق كل شويه علشان تفضلي نضيفه ارفعي ايدك كده ثانيه
_:رفعت ايدي وقالت ليا : ايه الشعر ده برضو يا سلمي فا شدتني علي السرير وقلعتني الكلوت بتاعي من غير اي مقاومه من ناحيتي خالص فا شعدت شعر كسي لفوق كده فا وجعني اوي وصوت بالراحه وهي بتضحك اوي فا قالتي ليا
_: بصي بتاعي عامل ازاي
نامت علي ضهرها وقلت البنطلون وفتحت رجلبها وظهر كسها ناعممممم خااالص ولونه بنيى خفيف مايل للبياض مش اسود ومفيهوش ولا شعرايه وحتي مفيش فوقيه اثار خالص للحلاوه ولا حبوب وبتاع فا سألتها
_: هو انتي عملتيه كده ازاي من غير اثار حبوب وحطيت ايدي امشيها علي كسها طلعت تنهيده منها وقفلت عنيها وردت عليا
_: بعمله عند الكواافير احححح
سالتها_: انتي كويسه فيكي حاجه
_: اه كويسه
_ طب هو ده مش هياثر عليا بعد الجواز ولا هيبان
_: قعدت تضحك وتتريق عليا : لا مش هياثر
_طب انا عايزه اشيل الشعر الي في جسمي كله بقي
_طب انتي ممكن تعملي منه شكل طيب زي كده
_: وشغلت ليا فيلم سحاق واول مره احس ان ركبي مش شيلاني والشهوه مليا عيني والدنيا بتلف بيا قعدتني ولبست مريم وراحت تجيب مايه وهي برا حفظت الصفحه الي كانت فاتحه منها وهي (منتدي نسوانجي الاقسام المدمجه قسم السحاق )وبعدين جت مريم وشربتني وبعدين روحنا الكوافير علشان اشيل شعر كسي وكان كل ما البنت الي شغاله تلمس شفره من شفرات كسي اهيج اوي ونفسي يتسرع وضربات قلبي تزيد لحد ما جبت شلال من شهوتي والبنت الي شغالعه ومريم ماتو ضحك بس انا مكنتش مركزه معاهم كنت بس مركزه مع نفسي كنت زي ما بيقولو في عالم تاني خالص كنت عايش ومش عايش المهم بعد ما نظفت كسي من الشعر كله ومسحت الكرسي من عسلي عملت جسمي كله وجسمي بقي بيبرق حرفيا وقفت في المرايه وجمبي مريم وهي بتشكر في الست دي ونظرها كله علي جسمي وحطت ايدها علي كسي وقالت
_: ناعم اوي وحلو يا سلمي وبدئت تمشي ايدها وانا روحت في عالم تاني ساعتها
قامت مريم وقالت تعالي اروحك علشان شكلك تعابنه اوي احنا ماشين نمت في المكروباص علي كتف مريم صحيت من مطب لقيتها حضناني عملت ناميه علشان افضل في حضنها لاني بجد كنت حاسس بالامان معاها كنت حاسه اني عمري ما اتحضنت قبل كده .............................
قراءه ممتعه