دخول

عرض كامل الموضوع : نسوان حتتنا الشراميط - أجزاء متتابعه للنسوانجيه (1)


قيصــر نسـوانجي
09-24-2016, 03:23 PM
انا مش من كتاب قصص السكس الخبراء

بس هحاول اكتب على اد ما اقدر

القصه كبيره هبدأها بجزء لو عجبكم الطريقه هخليها اجزاء متسلسله

الجزء الاول (( ولاء )))

ولاء دى افجر شرموطه عرفتها هيا دلوقتى عندها 32 سنه تشبه اوى فى جسمها ليلى علوى البزاز الكبيره والطيز المدوره حتى فى دلعها وخفتها مره متناكه اوى

ولاء دى بقا وهيا مخطوبه لأنور كانت هيجانه وتكنس البيت وهيا بقميص شفاف جدا على اللحم وكيفها دايما انها تكنس على عتبة البيت وانا دايما اكون فى شباك اوضتى اشوفها كدا زبرى ينط ويبقا هايج على الاخر

كان سنى فى الوقت ده 15 سنه طبعا كانت كل احلامى الجنسيه ولاءوكان شغلى الشاغل ازاى حتى بس احضنها وابوسها بعد ما سمعت كلام انها بتتفرش من تامر ودا بردو واحد من حارتنا

طبعا 15 سنه كان سنى وكان تفكيرى محدود قولت اوريها زبى من على السطوح بتاعنا اللى هوا فى مستوى سطوحهم اول ما شافته شوفتها بتمص لسانها على شفايفها الفاجره وعملت مكسوفه ولمحت ابتسامتها وهيا بتجرى تنزل تحت

بعد اليوم ده طبعا زاد هياجى وتفكيرى الجنسى بيها اكتر وصممت انى لازم انيكها

ووقع فى ايدى موبايل ها فى يوم عن طريق الصدفه عن طريق اخوها الصغير اللى كان بلعب بيه واخدته منه على اساس انى هديهولها بس طبعا الاول رنيت على نفسى منه ومسحت المكالمه


سبتها 3 ايا م وفى الرابع اتصلت الساعه 2 بالليل كانت نايمه قامت ردت ايه يا انور بتتصل ليه دلوقتى قولتلها وحشتينى اوى وكنت بحلم بيكى قولت اكلمك اخدت بالها انى مش انور قالتلى مين انت قولتلها واحد اتصل وحظه حلو انه يسمع صوتك الدافى ده قعدت تقول هتقول مين ولا اقفل قدت اقول كلام حلو لكن برده فى الاخر قفلت فى وشى وقفلت موبايلها خالص


تانى يوم قعدت ارن تكنسل تكنسل لحد ما زهقت

الساعه 12 بالظبط لقيتها هيا اللى بترن طبعا قلبى رقص وفتحت عليها اول كلمه قولت وحشتينى ضحكت ضحكه مايصه اوى وقالت انت اصلا تعرفنى عشان اوحشك قلتلها لو انتى شايفه اللى انا حاسه وحاصلى ايه هتعزرينى

قالتلى .. حاسس بأيه وعاوزنى اشوف ايه

....قولتلها الحنيه اللى فى صوتك تعبتنى اوى اكيد انتى واحده حلوه اوى عشان يبقا صوتك كدا وفيكى الحنيه دى

قالت.... انت بجد مين انت حد تعرفنى ؟؟؟

قولت لو دا هيريحك هقولك بس توعدينى انك لو عرفتى متعمليش مشاكل لو مش عاوزانىاتصل تانى مش هتصل

قالتلى اوعدك بدا بس على الاقل ابقا عارفه انا بكلم مين

قولت انا مودى جارك اللى هتهبل من جمالك وجسمك ونفسى اكلمك واحنا لوحدنا من زمان عشان كدا وريتك زبرى لما كنا على السطوح

لقيتها ضحكت ضحكه بنت متناكه اوى وقالت زى ما توقعت بس جبت رقمى منين اوعى تكون سألت حد وقولت انك بتدور على رقمى

قولتلها لا اطمنى وقولتلها انى اخدته من اخوها يوم كذا

قالتلى وعاوز ايه دلوقتى بقا

قولتلها نبقا اصحاب

قالتلى بس وضحكت

قولتلها انتى مش عارفه انتى عامله فيا ايه انا لما كنت بشوفك وانتى بالقميص كنت بضرب ميت عشره على بزازك وطيزك بنت المتناكه اللى نفسى انيكها واعشرها لحد ما املهالك لبن

حسيت انها هاجت من كلامى وصوتها اتغير وقالت وايه كمان

قولت ونفسى ارضع بزازك واقطع حلمة بزك عض والحس زنبورك الهايج ده واقعه بسنانى

قالتلى مهو اودامك قطعه قولتلها لا طبيعى قالتلى بقا تسخنه وتخليه مولع هتسبنى انام كدا حرام عليك

قولتلها طب قومى اقلعى وهنيكك فون بس توعدينى اشوفك بكره

قالتلى اعدك انا كمان من بعد ما شوفت زبرك نفسى فيك ونفسى ارضعه واتناك من فى طيزى ويعشرنى ويفشخنى فشخ

قولتلها نبدأ

قولت احنا هنمثل اننا اول مره نتقابل فى باص مثلا وانا هاجى وراكى وانتى لابسه لبس شراميط محدد جسمك قالت ماشى

قولتلها وقفت وراكى حكيت ايدى على طيزك الكبيره لقيت عادى تقلت ابدى على فرده طيزك لقيت ابتسمتى

قالت اااااااااااااااااااااه
قلتلها لما شوفتك كدا عدلت نفسى وراكى وحطيت زبرى على طيزك وزقيته همست فى ودنك وقولت سورى اصل الباص زحمه ومفيش مكان

قالت انا قولتلك ولا يهمك خد راحتك

وكان ده تصريح انى افشخ كسمك وانك طلعتى شرموطه

صرخت وقالت كمل حلو اوى الحار

قولت قولتلك ارفعى الشنطه عاوز العب فى بزازك شويه عشان محدش ياخد باله ولما مسكت بزازك عرفت انك خارجه عشان كدا مش لابسه برا

قعدت ازق زبرى اوى ومن خفية الجيبه كنت حاسس انه بيخش طيزك على طول وخرجت زبرى من البنطلون عشان احسك اكتر

واقرص الحلمه جامد وانا رايح جاى بزبرى كأنى بنيكك اوى يا متناكه كدهوه كدهوه

قالت ايوه كمان انت زبرك حلو اوى متعنى يا مودى

اشتمنى كمان انا متناكه انا فاجره انا بنت زانيه اه كسى هاج على الاخر نيك شرموطتك ولاء

قولت قولتلك تعالى ننزل احسن قولتى ماشى

نزلنا وروحنا شقة واحد صاحبى معايا مفتاحها

وهناك هيبقا الجزء الباقى من المكالمه وبقية حكايتى مع ولاء بعد ما اعرف رأيكم من القصه

أفندينا
09-24-2016, 04:07 PM
شكرا لك على القصة

العميــد
09-26-2016, 07:00 AM
مشكــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــور

قيصــر نسـوانجي
09-26-2016, 08:44 AM
شكرا لك على القصة

ميرسى على مرورك

قيصــر نسـوانجي
09-26-2016, 08:45 AM
مشكــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــور

ميرسى على مرورك

الفاجر 010
09-27-2016, 04:35 AM
قصه جميله جدا

mahmod alosta
09-29-2016, 03:45 AM
/ (/>

5ex_Machene
12-13-2016, 02:18 AM
مشكوووووور

قيصــر نسـوانجي
12-14-2016, 12:06 AM
قصه جميله جدا

مرورك الاجمل

شكرا لمرورك

قيصــر نسـوانجي
12-14-2016, 12:07 AM
/ (/ />
شكرا لمرورك المميز

قيصــر نسـوانجي
12-14-2016, 12:08 AM
مشكوووووور

مشكور على مرورك



قصص سكس سحاق بنت حتى المتعقصص سكس زنا محارم انا وامي وحماتي سرير واحدأكبر كس نياكات كس كبير موليع نار ممثلة السكس التي تحب اللون الزهرينيك كسصور كسس نيك بلاك نساء بلاكغرب نا قصص نيك كتابه مغامراته في الصيدليه كامله الاجزايقصص لواط مع زميل خلاني اعشق زبة خمسة اجزاء متسلسلةقصتي مع اخي قصص محارم سكيسكس حدوف نسا xxقصص سكس ونيك فترة خطوبةخلى جوزى يسكر وناكنى قدامهقصص بنت تنيك أخوها الوسيم بصناعيقصة محارم جديده الست ام اسامهقصص سكس مصوره ناروتو جديد نسوانجيصور سكس رومنسيقصة نيك مع صاحب محل التلفوناتقصص سكس سودانيقصص سقس فلحات في اعيطقصص سكس هو وسميرقصص سكس مصرية الزميلة مكتملةقصص سكس جسمها ملبن الكس سمينهقصة سكس المتسول ينيك الموظفة فى الموقفقصص سكس الام مااستحملت زب الابن متسلسلهسكس جنانسكس بنات يلبن في الكوسهقصص سكس مصورة نيك المتعةقصص سكس محارم مصوره القيصرقصصتي سكس مع خالي وعمري 18سنة/archive/index.php/t-588272.htmlقصه سكس محارم ام تنتفي شعر كسقصص سكسيه تثيرنيشاب ينيك حماتة بعد الكمبوتردكتورة سعاد قصص جنسيةرقم شرموطه من العبيدسكسي بنات يا غالي على الموضوع الجميلمسكت زبي وعملت نفسي نايمقصص محارم انا وامي حتفضحني يا ابن الكلبيوميات عائله متناكه نسوانجيقصص سكس مص بزاز ملبنهسكس مع عمتي المطلقه نيمين مع بعضقصص خول مش قادر ساديصور سكس مدام صفاءعمر متناك مدينتيطيز ناعم أملس صور أحضان وبوس مشبك ومسكين صدر وعصرهقصص سكس تصليح غرفة النوم احححقصص نيك محارم من الأرشيفقصص نيك محارم فوزيهزب زنجي في طيز كبيرسقس فديو قصير معا امرت اخي في البيت مترجم عربي قصص بنت تلحس رجلين بنتقصص نيك بنات شرم الشيخ نسوانجي site:bfchelovechek.ruصور قصص سكس مصوره في الجيمقصص سكس نيك كس ساخنة جدآسالب بلبول طيز خرمsite:landsmb.ru "بنتي"قصة ناكني وناك اختي معايهقصص سكس كل الطرق تؤدي الى الشهوه مكتمله site:landsmb.ruسكسي هندي بي الستينةimg5.uploadhouse.com/ fileuploads/1498/1498688a9543da45513a7442a16ead77836 عرايانةقصص نيك الام العراقيه وابنها/archive/index.php/t-408244.htmlسكس جارتنا يمنيهقصص سكس محارم متسلسل طويلأجمل اكساس البنات تلجرامقصص سكس داليا الملتزمة/archive/index.php/t-256643.htmlشرموته تلمس الذب لتثير الشاب .قصهقصص محارم شاكك ان مراتي بتنام مع اخواهاقصص جنسية قصتي في السينماقصص سكس في الجواصوراكساس مزمزه يمنينيكني انا وافشخني ودوخنيصور سكس بنات المنتدي داله نسوانجيقراة قصص سكس محارم نسوانجيصور سكس عشاق سخنينجارتي اغتصبتها قصتي سكستحميل افلام نيكهHDسكس بنات الجامعه في الرياض ينتاكين وراقصه طويله سكس نيك كيف تجسست عليها وسرت انيك طيزها متى ماشئت اه اه اااا نيك طيز قصه طويلهاه بحبك نيكني الولد الشقي يدخل زبه في كس امه بي صعوبة و هي تصرخﺯﻭﺟﺘﻲ ﻭﺍﻟﻀﻴﻒ ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲصور سكس قنص طياز نسوان في الشارعقصص سكس محارم الصفحة 17سكس صور العاصىصور بنات بلاجيب وموأخرتWww.hekayat.neek.wedade.comيا لطيف ما اجمل جسمك الذي يحوي هذا الكس وهذه الطيز.قصص نيك الطيزنسوانجي متميزقصص سكس لنيك محارم من بيوت الادعارهقصص نيك محارم مصورةسكس ةتدر