دخول

عرض كامل الموضوع : مدام رانيا (قصص سكس عربى منتهى اللذة)!!!!!!!!!!!!!!!


نهر العطش
10-13-2011, 12:03 AM
ياسلام صحيح الدنيا بدون جنس متسواش وليه نحرم نفسنا من لحظه متعه وصلت الينا ليه منستغلش كل اوقات فراغنا في ممارسه الجنس حقا انه لذيذ ومتعه مابعدها متعه
[email protected] ([email protected])
كل يوم ارقبها وهى بتنشر الغسيل البيط بتاعها وبزازها طالعه من القميص وبيضه وحلمتها واقفه اووى كل يوم من ده لحد ما قررت انى بجد انكها انا هايج اوووى ومره طلعت عندهم العماره وبدون مقدمات رنيت الجرس بتاعهم هى اللى فتحت وقلت اسالها اى سوال بينى وبينكوا قلت هسالها على ايه فقررت النزول مره اخرى ولكن بعد ان اضرب عشره على باب شققتها وكنت فى منتهى الجراه لا اشى ان اى شخص ممكن ينزل ويشوفنى كنت هروح فى داهيه بس جمدت قلبى وفعلا نزلت العشره على باب شقتها وانا هايج وقلت المره الجايه لازم اطلع واستعبط واكلمها فى اى حاجه ومره لقيتها واقفه فى البلكونه قلت لالازم اكلمها بقا ده فرصتى وبالفعل كلمتها وقولت ليها مساء الخير فردت عليا بابتسامه وكنت واقف بالشورت وزبرى واقف اووى لقيتها بتنظر على زبرى اوووى فدخللت ونفضت وقلت كده لازم اطلعلها وبالفعل صعدت للمره الثانيه ولكن هذه المره رنتيت الجرس ففتحت ودهشت فسلمت عليا وقولتها مدام رانيا انا جارك وابطاريه الموبيل بتعاتى وقعت عندك فى البلكونه وانا نسيت اقول انى رميت بطاريه الموبيل بتاعى عنها علشان يبقى ليا حجه اطلعهاوهى على فكره
[email protected] ([email protected])
البلكونه بتعاتها قدامى مباشره فالقت ليا اتفضل وانا هدخل اجبها دخلت فاحضرت البطاريهوقولتها كرا وسالتها بخبث هل تعيش بمفردها قالت لا وانما زوجهاظروف عمله تجبره على المبيت خارج المنزل وكانت لبسه روب وبزازهاطالعه اووى فنظرت الى صدرها وكدت ان اكل صدرها بنظراتى فلاحظت ذللك وابتمست ولكن بحدود فجاه وقف وغصب عنى زبرى كان واقف مقدرتش انيمه فنطرت الى زبرى وقولت ليها ايه رايك عجبك قالتى هو ايه اللى عجبنى قوتها زبرى قالت انت قليل الادب وغضبت فهجمت عليها وكاننى اغتصبها فرحات تموج بجسمها يمينا وشمالا حتى امسكت بها وقلعتها الروب ومسكت اجمل واكبر واحلى بزاز شوفتها فى حياتى بزاز طلما ضربت عليها كتير من العشارى فقالت ليا انت بتعمل ايه يامجنون قولتها حرام عليكى انا هموت عليكى ازاى تخبى البزاز دى منى ومسكت بزازها ابوس فيها اوووى واحط الحلمتين تحت سنانى واشدهم جامد اوووى لبره وهى تصوت وتقول اه اه فينك من زمان قلتها موجود وتحت امرك ونفضت لكلامها ومسكت الحلمتين احكهم فى بعض جامد اوووى واحطهم فى بقى وارضع منهم بعنف اووى لحد ما الحلمه احمرت وهى تقول حرام عليك مش قادره الحلمه هتقطع رحت ماسك السنتيان بتعاها وقعدت الحس فيه واحطه على زبرى وهى تقولى انت للدرجه ده عايزانى
[email protected] ([email protected])
قولتها انا كل يوم بهيج عليكى وبشوفك من البلكونه قالتى طيب كمل انت تعبنتى اووى رحت ماسك شفايف بقها وقعدت الحس فيهم اووى وامص لسانها اووى ونزلت على الحلمتين تانى اعضهم واحطهم تحت سنانى واشدهم وهى تقول اه مش قادره ارحمنى
وصلت لمرحله هيجان كنت مش قادر فعلا رحت شتمها وقولتها اقلعى الاندر يامنتاكه قالت ايه الالفاظ الوحشه دى رحت شددها من ايدهاوقلعتها الاندر ومسكت الاندر بوسته ولحسته مطرح كسها اووى وشوفت اجمل كس فى حياتى لونه محمر وكبير رحت مدخل صباعى اللى فى النص الاول جوه كسها وقعدت الفه جوه كسها اووى وفى نفس الوقت ماسك الحلمه بشدها وهى تقول اه نكنى مش قادره وانا اقولها مش هنيكك دلوقتى يالبوه استنى رحت مطلع صباعى ودخلت لسانى كله بين شفايف كسها وقعدت الحس الكس العسل وهى تصوت وتقول نيك ياشادى اووى اتجننت عليها رحت ماسك شفايف كسها وحطتطتهاتحت سنانى وشددتها لبره اووى تعبت اووى رحت قايم قالت رايح فين قولتها عندك عصير قالتى عندى بس مش وقته قولتها جيبى بس العصير راحت جايبه العصير وطيزها بتطلع فوق وتنزل تخت وانا زبرى واقف جابت العصير رحت رميت العصير على كسها
[email protected] ([email protected])
وقعدت الحس واشرب العصير من على كسها اووى وهى تقول اه اه يامجرم انت اجمد من جوزى رحت ضربها على بزازها اووى ورميتها على بطنها وقولت ليها عايز اشوف الطيز اللى هتججن زبرى قالتى خدها مسكت طيزها وهى مفلقسه طيزها ليا ودخلت لسانى جوه خرم طيزها ولحست خرم طيزها بلسانى اووى وهى تصوت وتقول دخله مش قادره رحت مطلع لسانى ودخلت صباعى فى طيزها واطلع وادخل فى صباعى اووى والفه جوه طيزها وخرم طيزها يفتح ويقفل وتصوت وتقول نيك ياشادى مسكتها من شعرها وطلعت زبرى ودخلته كله جوه خرم طيزها براحه الاول كده بعد كده دخلته جامد وهى تصوت وتعلى صوتها مش قادره هموت رحت ضربها على طيازها البيضه اووى بايدى وادخل زبرى فى طيزها
[email protected] ([email protected])
والفه جامد وتقولى طلعه مش قادره وكل ما تصوت انا اضربها لحد ما فشخت خرم طيزها وكبر وطلعت زبرى من طيزها وخليتها تمص زبرى اوووى وتلحس بجنون كانها اول مره تشوف زبر وتقولى يالهوووى كل ده زبر انت لازم تنكنى على طول رحت مطلع زبرى من بقها ورفعت رجلها ومشيت زبرى على شفايف كسها اووى لفوق وتحت وهى تقول اه اه بحبك نيك دخله وانا اقولها مش هدخله يامنتاكه تقولى ابوس رجللك دخله رحت مدخله كله جوه خرم كسها واطلع ةاخرج جامد اووى وبسرعه وهى تصوت ومسكتها من شعرها وخليتها تفلقس طيزها وكسها ليا وانا ادخل زبرى شويه فى كسها واطلعه وادخله شويه تانى فى خرم طيزها من غير كريم وهى تصوت وتقول نكنى حرام عليك انا هموت رحت قايم وشلتها على كتفى وخليت كسها عند لسانى بمصه اوووى وراسها متشقلبه تحت تمص فى زبرى وتقولى انا نزلت مش قادره ممكن تنزل واما ماسك نفسى مش عايز انزل الا لو اعممل معاها وضع جامد رحت موفقها ادامى ومكتها من شعرها ودخلت زبرى فى طيزها الكبيره البيضه
[email protected] ([email protected])
وقعدت الف زبرى جوه طيزها وخليتها تمشى ادامى وانا وراها وزبرى جوه طيزها وهى تصوت وانا انزل اللبن فى طيزها لحد ما طلعت زبرى ومسكتها من شعرها بالعافيه وخليتها تمصه وهى تقولى تحت امرك بحبك ومن ساعتاها وانا عشقيها اللى بنكها وبس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

يوسف البحيرى
10-14-2011, 11:22 PM
مش بقولك انت مبدع

نهر العطش
10-19-2011, 05:50 PM
مشاهده ممتعه معنا دائمااااااااااااااااااااااااااااااا

سافل نيك
06-21-2012, 11:21 AM
●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●

*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.
●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●
:haha::haha::haha::haha::haha:

zobr zizo
01-11-2013, 11:03 PM
قصة عنيفة ولذيذة أوووووووووووووووييييييييييييي

العميــد
02-05-2016, 07:56 AM
مشكو رمشكور
•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»» »»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸_)'•.¸_)

شاطى العطش
02-05-2016, 03:31 PM
تمااااااااااااااااااااااااام

العميــد
05-05-2016, 06:51 AM
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜

العميــد
05-25-2016, 05:55 AM
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜

أفندينا
05-25-2016, 06:24 AM
*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.



سكس طيز سالب نسوانجيمنتديات نسوانجي نتف بالحلاوهزبي يحك في طيزاختي علي السريرقصص مكتمله/archive/index.php/t-60058.htmlسالب محترم كبير ااحلي قصة نيك اخ لاختهلبوه بطايا تعرض لحبيبهاصور كس مص سكس اخخخخخقصص سكس محارم في الاتوبيسصورسكس نسوانجي مترجم6للسالب شرجه واسعقصص سكس امي بتقول تعل نكني يزخوللوعايز تنيك اختكالميلف بنت الزواتقصص ان بنت احب كس خلتي المشعر سحق/showthread.php?t=374107&page=25صور سكس نيك ازبار واكساسامي كبيره عمرها سبعين وانيكهامنتديات قصص جنسية/archive/index.php/f-41-p-135.htmlخزنت زوجتي وصاحبي ناكهاكس فلاحه مهريقصص سكس المدام و المرهق في الباص قصص بسنى من كوسى ونكنى فى طيزىقصص سكس ناك خالتهنسوانجيصور سكس خلفي بلاكصور يمسك طيزها من الخلفافلام سكس اجنبي جوردنقصص سكس محارم الام وابنهافي الرحلهافضل مززز لمص الزب ونيك الطيز الناعمسكس مصريه زي القمر مع عشيقها منتدى ناسونجيقصص سكس محارم نسوانجي كيف فشخني ابني site:bfchelovechek.ruقصص سكس مذكرات مراهقة في العشرين السلسلة الثانية site:landsmb.ruقصص سكس حقيقة مصوريقصص سكس اتناك من المدير بتاعينيكني يازب كبيرسكس اه اي طيز زميلتي واختها في المصيف نسوانجي site:bfchelovechek.ruقصص سكس محارم من اليمن اب تعزقصص نيك نعيمه من اليمنكسي يموت في طراوة زبكسكس جديد اقذف داخل كسي بامري مترجمافلام سكس مع المحامية على موقع nughty Americaنيكه حصان مع فلاحه منتد نسون جيقصص سكس بعبصينيسكس تجسس على مكالمات الفيديو ماسنجر قصص سكس عمتى دلال ام الاناث وخادمتها الجزء الثانبشرموطه بلدي تعرض جسمهانساء تعرض اجسامها صور سكسقصص نيك ارامل اتناكن نيك محارمقصص سكس مراهقةقصص سكس محارم زوجتي وامهاقصص سكس من اليمنقصة لواط امتص الرحيق من فمهقصة زوجي وطيزيقصص،سكس،ممحونه،ابي،وانيك،الصح/archive/index.php/t-395472.html/archive/index.php/t-591174.htmlسكس مجان في المنتدىsexwww arab ru ma.com/archive/index.php/t-483188.htmlسكس مسلسل الام الحنينه ج16قصص نيك سودانياطول واجمل وامتع قصص السكس المثيره site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-225122.htmlقصص نيك محارم يمنيه نسوانجي قصص سكس فتحولي كسي سكس سبلويافلام محارم سمينة الجسم طيز كبير/archive/index.php/t-448072.htmlصور سكس امي اغرتني بطيظها رائعةقصص سكس يمنى أجزاء متسلسلةقصص سكس نيك خالتي المطلقهصور سكس امهات كبيرة فوق الخمسين . منتديات نسوانجي الدالةقصص اخوات نيك منتدى نسونجىالصفحة 80قصص سكس بنات واختي اجزاسكس ٣اخويعايز رقم سالب من المنوفيهجارتي ناكتني بزب اصطناعي منتديات نسوانجيسكس نسونجى تيجو ليف عربيقصة سكس يمارسون مع حيواناتقصص نسوانجي درس خاصقصةنيكه فى الجامعه/archive/index.php/t-274686.htmlقصص سكس الام المحرومه الجزء 4 site:bfchelovechek.ruقصص سكس ولد يرضع صدر امه واخته/archive/index.php/t-548038.htmlسكس بنك.فنزوليه.من.طيزهسكس مترجم تغري ابوها في صاله ارضيه مترجم عربيقصص سكس رجل ينام مع امي