دخول

عرض كامل الموضوع : أخت تجعل من أخوها بنت ..متسلسلة حتى الجزء(20)


manal big booty
11-06-2016, 08:51 PM
أخت تجعل من اخوها بنت
الجزء الاول

انا اسمي ماهر 22سنه خلصت دبلوم وروحت اشتغل في العاصمه زي كتير من الشباب انا بنوتي جدا جدا و قصير طولي حوالي 147سم بحب البس كل حاجه تخص البنات جسمي بنوتي وناعم اووي طيزي كبيره جدا مدوره وبارزه لوراء ومرفوعه لفوق تثير اي راجل وانثى وراكي وفخادي من فوق تخينه وعريضه اوووي من فوق وملفوفه اختي دايماً كانت بتحسدني على رجليا وفخادي وطيازي وكانت بتقولي ان الجسم ده المفروض يكون جسمي انا وكانت بتعترض على جسمي وتقولي ازاي راجل وجسمك حريمي كده بصراحه انا كنت بسمع الكلام ده واكون مبسوط اووي من جوايا ولما كنت البس شورت او حاجه قصيره في البيت كانت اختي بتحب تحط ايدها على فخادي ورجليا وتتلمس نعومة جسمي كنت بتكسف من لمسات اختي لجسمي البنوتي حالتنا الماديه مش ميسوره كنت لازم اعتمد على نفسي واشتغل خصوصا بعد ما خلصت دراسه سافرت العاصمه ادور على شغل وسكن قريب من الشغل كنت بكلم نفسي بصوت واطي وبفكر وانا في طريقي للعاصمه ازاي الجسم البنوتي الرقيق ده يشتغل ويتعب ويشقى ولو اشتغلت هشتغل ايه بجسمي ده وكنت خايف على نفسي من الكلاب اللي ممكن تنهش في لحمي خصوصاً طيازي وفخادي ووراكي تخان ومربربين اوي المهم اتمشيت في شوارع العاصمه ادور على شغل وكانت منطقه راقيه من محلات وفلل وابراج وكنت بسأل في محلات الملابس على شغل دخلت كذا محل اسأل واصحاب المحلات يقولولي للآسف مفيش شغل ليك لغاية ما وصلت لغاية محل ملابس لانجيري ومكتوب ورقه على زجاج المحل بإن مطلوب انسه او مدام للعمل بالمحل بصراحه دخلت محل الملابس اللانجيري وانا فاقد الامل بس قولت اهي محاوله وخلاص دخلت ولاقيت صاحب المحل اسمه عم سامي عنده حوالي43سنه وابيض طويل وجسمه جامد اوي وقولتله بصوت ناعم وكله انوثه حضرتك مش محتاج لحد يشتغل عندك في المحل لاقيتو فتح بوقه وقالي طبعاً محتاج وهو بيبص على جسمي من فوق لتحت وحسيت انه راجل بيحب الشباب اللي زأيي كده واتأكدت من كده لما صاحب المحل اللي جاره قالي ان الراجل اللي اسمه سامي ده وسخ ونجس وبتاع عيال يابني روح شوف اكل عيشك بعيد عن الراجل ده قولت للراجل لا متخافش عليا يا عم المهم عم سامي قالي انت هتشتغل معايا هنا وبعد ما فرجني على البضاعه اللي عنده في المحل وكانت عباره عن بيبي دول وسنتيانات كيلوتات اشكال والوان ولعت وسخنت من الحاجات دي وهو قالي اسعارهم وفهمني طبيعة الشغل عنده وسألني ايه الشنطه دي قولتله: دي شنطة ملابسي قالي انت مش عندك سكن روحت قولتله بصوت مايص ودلوع بس غصب عني لان هيا دي طريقتي في الكلام مع اي حد بس واضح ان هو فهمني غلط: بصراحه لاء ياريت حضرتك تخليني انام في المخزن بتاع المحل راح قالي وعنيه بتلمع من الفرحه: ازاي هو انا معنديش قلب علشان اخليك تنام في المخزن وكانت عنيه بتقطع كل حته في جسمي وخصوصا على طيازي الكبيره اووي قولتله: يعني ايه انا مش فاهم قالي انت تيجي تنام معايا في الشقه انا عايش لواحدي قولتله بصوتي الناعم: انا مش عاوز اضايقك يا عم سامي وكنت بقوله عم سامي لانه اكبر مني بـ21سنه وميصحش اقوله سامي فقط لان مفيش حاجه قويه تربطني بيه قالي: بالعكس يا ماهر ده انت هتونسني خلصنا كلام وروحت مسكت الشرشوبه وبدأت امسح ارضية المحل وانا منحني شويه وظهري لعم سامي حسيت انه بيبص على طيزي لمحته وهو واقف ورايا وبيبص على طيزي وبيدعك بإيده في زبه من فوق البنطلون قولتله: حضرتك بتقفل المحل الساعه كام يا عم سامي راح قالي: انا عارف انك تعبان من السفر وانا اسف اني خليتك تشتغل من اول يوم وقالي خلاص اقفل اضاءة المحل و نقفل المحل دالوقت المهم قفلنا المحل وفي طريقنا انا وهو للشقه قالي استنى نجيب عشاء قولتله: اوك وقفت على الرصيف استناه وجه ومعاه شنط كتير قولتله: ايه ده يا عم سامي كل ده اكل قالي: اولا من هنا ورايح تقولي يا سامي بس روحت ضحكت بكسوف زي البنات وقالي: ثانيا انا بجيب اكل جاهز علشان انا مش بعرف اعمل اكل وكمان علشان مش ياخد معايا وقت في تحضيره روحت قولتله: اولاً انا ميصحش أقولك ياسامي فقط مع حفظ الالقاب وارجوك سيبني اقولك عم سامي لان ببساطه مفيش حاجه قويه تربطنا ببعض لانك اكبر مني بـ21سنه وكمان انت شكلك هتتعبني معاك اوووي قالي: ليه بس ؟ قولتله: ياعم سامي انت تجيبلي خضروات وحاجات انا اكتبلك عليها وانت تجيبهالي وانا هطبخلك قالي: انت بتعرف تطبخ ؟ قولتله: بعرف اطبخ حلو اوي قالي: يا سلام يا ماهر ده انت هترحمني من المصاريف الكتير دي وكمان نفسي في اكل بيتي اكل بتاع الستات ده قولتله بدلع : لا من هنا ورايح انا هأكلك كل يوم اكله جديده ومن اكلات الستات ياعم قالي: انت باين عليك مشكله دخلنا الشقه وحط الشنط على السفره وقالي تعالى افرجك على الشقه دخلت معاه فرجني على المطبخ والحمام واوضة النوم واوضين تانين فاضيين وقولتله: شقتك حلوه اوي ياعم سامي راح قالي دي هتبقى شقتك انت كمان يا حلوه ضحكت وحطيت ايدي على بوقي وانا بضحك وقولتله : انا حلوه قالي : ايوه حلوه وزي القمر روحت قولتله بمياصه : ميرسيه ياعم سامي راح قالي: ادخل خد شاور وغير هدومك وتعالى علشان ناكل علشان انا جعان روحت قولتله: ياعم سامي عاوز اقولك على حاجه سر علشان مش تفهمني غلط قالي: قول خير يا ماهر قولتله: انا مش بلبس ملابس داخليه رجالي قالي: اؤمال بتلبس ايه؟ قولتله: انا بلبس اندرات بناتي قالي: ليه؟ وهو بيضحك ضحكه خبيثه قولتله: الاندرات الرجالي بتوجعني اووي لانها ضيقه وبتعلم في جسمي لان جسمي تخين من تحت قولتله: في الاول مكنتش بلبس اندرات خالص لغاية ما اختي المتجوزه قالتلي خد جرب ده هيريحك وكان اندر بناتي من بتاعها وكانت قماشته ناعمه وطريه ولما لبسته فعلا ارتحت فيه شويه بس كان ضيق عليا لان جسمي من تحت تخين ومن ساعتها وانا بحب الاندرات البناتي بس كنت بشتري لنفسي على مقاسي لاني انا كنت اتخن من اختي عم سامي قالي : براحتك يا ماهرانت تلبس اللي يريحك ولوعجبتك حاجه من الكيلوتات او السنتيانات اللي في المحل خد والبس براحتك روحت ضحكت وحطيت ايدي على بوقي كالعاده وقولتله وانا بضحك بمياصه: لاء سنتيانات اللي البسها دلوقتي روحت مسكت بزازي وهما صغيرين وقولتله: دول لسه بدري عليهم السنتيانه وانا بضحك انا هو وكنا بنهزر وقولتله: فيه حاجه كمان ياعم سامي انا بحب البس في الشقه قمصان نوم بتاعت البنات لانها مريحه اوي في حركتها وانا نايم راح ضحك وقالي: انت بتحب تهتم بنفسك اوي يا ماهر قولتله: طبعا ياعم سامي انا بحب اكون على حريتي وخصوصا اني ارتحتلك وواثق فيك انك مش هتعملي حاجه وحشه راح قالي : انا مستحيل اذيك او اوجعك يا ماهر انا هكون حنين عليك قولتله: بنظرة كلها اعجاب ميرسيه ياعم سامي انت رقيق اوي راح قالي: ادخل بقى خد شاور وغير هدومك وخد راحتك في الشقه وكإني مش موجود معاك قولتله: اوك وروحت اخدت الشنطه ودخلتها اوضة االنوم ورصيت هدومي البناتي في جنب لوحدي وطلعت اندر لونه احمر ومنقط بابيض على شكل 7 وطلعت قميص نوم قطن قصير لغاية نص فخادي ووضيق اوي على وسطي وطيزي ودخلت الحمام اخدت شاور وطلعت وانا لابس قميص النوم والاندر وجبت كريم تنعيم وترطيب للبشره ودهنت بيه جسمي كله في الحمام ولما طلعت من الحمام دهنت بيه رجليا الطريه الناعمه اللمفوفه من صوابع رجليا لغاية نص وراكي وقعدت قدام التسريحه اسرح في شعري الطويل حيث املك شعر يصل الي نص ظهري وجه عم سامي من المطبخ وكان بيجهز العشاء ولما شافني وانا بقميص النوم وقاعد قدام التسريحه بسرح شعري حسيته انه هاج عليا وكان بيبص على رجليا العريانه وفاتح عنيه اووي لان رجليا عامله زي رجلين البنات ملفوفه وتخينه وطريه ومش فيها شعر وبتلمع من نعومتها وهو بيبلع ريقه بالعافيه وقالي: يلا تعالى علشان تاكلي يا قمر وكان بيكلمني بصيغة المؤنث وكنت مكسوفه اوي منه وقولتله بصوت كله انوثه حاضر ياعم سامي لميت شعري وطلعت وانا ماشي قدامه وطيازي كبيره اوي وبتترجرج قدام عنيه وسمعته وهو بيقول بصوت واطي (تقيله اوي) معرفتش يقصد ايه بالكلمه دي بس بعد كده عرفت هو كان يقصد بيها ايه قليل الادب هههههه المهم وانا ماشي قدامه كان بيعاكسني وكإني بنت بجد وكان بيقولي قمر يالهوي على خطوتك يا بت وكنت طايره من الفرحه لانه حس بيا وباللي جوايا من مشاعر جميله وانا كنت بضحك بكسوف وقولتله: على فكره انا بتكسف من الكلام ده قالي: غصب عني اصلك انتي مش شايفه اللي انا شايفه قولتله بتعجب ودلع: ياسلام وشايف ايه ياعم سامي ؟؟ قالي: شايف قدامي بنوته حلوه زي القمر شايف جسم يهبل ويجنن العاقل قولتله : ايه ده كله كل ده شايفه فيا انا انت بجد لو شايفني كده يبقى انت كده هتخوفني منك واضطر انام في الاوضه التانيه لوحدي قالي: لالا ارجوكي نامي جنبي ومتخافيش مني وكمان انتي راجل وشكلك وحش وجسمك منيل ياستي بس ارجوكي نامي جنبي على السرير ضحكت ضحكة واحده شرموطه خبره وقولتله: وانت بتكلمني بصيغة المؤنث وشايفني بنت قدامك مش عايزني اخاف منك راح ضحك وحس انني فهمته وقولتله: انا هنام جنبك بس انا واثق فيك واوعى تعملي حاجه وانا نايم وإلا هسيبك وهمشي قالي: متخافيش يا قلبي ضحكت بمياصه وبعد ما خلصنا اكل مسكت الاطباق ودخلتها المطبخ وقولت لعم سامي اعملك حاجه تشربها ياعم سامي قالي:لا يا مهره قولتله : ايه مهره دي؟ قالي : بدلعك دلع ماهر ضحكت بدلع وقولتله: كمان بقيت مهره قالي : وفرسه عايزه تتركب كمان قولتله: وبعدين معاك انت شقي اووي وقولتله: ايه الازايز دي قالي: دي بيره انا بحبها اووي وكان جايبلي ازازه ليا قولتله: لا يا اخويا احسن اسكر وتبقى مصيبه وابتدا يكلمني عني ويقولي انتي بتتكلمي كده زي البنات ليه قولتله: واحد مربياه اخته وكمان اختي كانت بتهتم بيا اووي ومسئول منها وكانت بتهتم بجسمي وبشعري وكانت بتلبسني لبسها البناتي وكمان علمتني الطبخ والغسيل والكنس وكل حاجه تخص البيت لغاية ما خلصت دراسه وجيتلك علشان اشتغل عايزني اتكلم ازاي يعني قالي: يعني انتي بتعرفي تطبخي وتمسحي وتغسلي وكل حاجه تخص البيت قولتله: ايوه قالي: خلاص ياعسل انتي تشتغلي هنا في الشقه ومش هتنزلي المحل قولتله: مش هنزل المحل ليه؟ قالي: شغلك هيكون هنا في الشقه تطبخي وتغسلي وتكنسي وكمان ليكي مرتب كل شهراو كل يوم زي ما تحبي وكمان علشان تلبسي الملابس البناتي اللي انتي بتحبيها قولتله: يعني انت عايزني اشتغل خدامه عندك قالي: لا طبعا مش تحسبيها كده ده علشان انتي بتعرفي تطبخي وتغسلي وتمسحي وكمان يعني هو في خدامه تنام جمب اللي مشغلها ثم انا بغير عليكي من نظرات الناس ليكي ضحكت وقولتله: حاضر خلاص اللي تشوفه وراح قالي: خدي اشربي شوية بيره هتخليكي حلوه اكتر ما انتي حلوه قولتله: لا ياعم سامي انا مش عاوز اكون حلوه روحت قولتله: انا هدخل انام علشان تعبان اوي راح قالي: يلا بينا وبقى ماشي ورايا وكنت متأكد انه بيبص على طيازي ولحمي اللي بيترجرج قدام عنيه وكان بيخبط ايديه في طيازي وانا ماشي وكنت هضحك لكن مسكت نفسي وكانت تحرشاته لجسمي حلوه اوي ودمها خفيف ولذيذه ولما دخلنا اوضة النوم بدأ يقلع هدومه كلها بإستثناء البوكسر الرجالي وكان زبه بارز اوي وشكله كان واقف على طيزي لما كنت ماشيه قدامه عدلت وشي الناحيه التانيه بمياصه ودلع البنات وقولتله: بتعمل ايه ياعم سامي عيب كده قالي: انا مبعرفش انام الا بالبوكسر فقط قولتله: ياسلام!! لا انا اتكسف انام جمبك كده ياعم سامي قالي: انا متعود انام كده قولتله: اوك بس بشرط نحط بينا مخده قالي: انتي لسه خايفه مني انتي مش واثقه فيا ولا ايه قولتله: ما انا علشان واثقه فيك هنام جمبك بس هحط مخده بينا علشان انا بتكسف قالي هو بيضحك: لا انا زهقت من المخده ضحكت وقولتله: طالما ياعم سامي زهقت من المخده اتجوز ولما نمت جمبه على السرير قميص النوم اتعرى من على فخادي وطلع لغاية اول طيازي وكنت نايم على جمبي ومديله ظهري وحسيت بيه بيشيل المخده اللي ما بينا وبيقرب جسمه من جسمي وبدأ يلزق وسطه والمنطقه اللي فيها زبه في طيزي بصراحه انا حسيت بمتعه ولذه من تحرشاته لجسمي وحسيت بمتعه واني فعلا بنت بجد لما لزق زبه اللي وقف وبيحكه في فلقات طيزي الكبيره الطريه وانا عملت نفسي نايمه قصدي نايم علشان يستمر في تحرشاته اللي ولعت جسمي البنوتي الطري وصحيت انثى متفجرة الانوثه والنعومه وبقى يزق زبه ودلكلي طيازي الكبيره الطريه بعد ما عراها وقعد يلعبلي فيها بزبه لغاية ما حسيت بحاجه سخنه بتنزل منه على طيزي والكيلوت ونام وانا نمت ودي كانت اول ليله ما بينا وعدت بسلام لغاية كده صحيت الصبح طلعت قميص نوم ستان اسود قصير لغاية نص فخادي وكيلوت سبعه روز ودخلت الحمام اخدت شاورمن الحاجات اللي نزلها عم سامي على طيازي وانا نايمه وطلعت حطيت كريم دابراملا لشعري الطويل الناعم وسرحت شعري وقومت قلبت الشقه مسحتها مسحا حلوه ونضفت ورقت الشقه وبعد ما خلصت دخلت المطبخ احضر الفطار لعم سامي ودخلت صحيتو وفطرنا وعجبوا الفطار ولما طلع وشاف الشقه عجبتوا اوي وقالي: تسلم ايدك يا قمر قولتله: ميرسيه ياعم سامي قالي: انا نظرتي فيكي كانت في محلها لما قولتلك تقعدي هنا في الشقه لانك ست بيت هايله قولتله: لا ولسه يلا بقى انزل افتح المحل وبطل دلع وقبل ما تيجي بساعه اديني تليفون علشان اجهزلك الاكل قالي: اوك بس اهدي عليا لما افوق قولتله: طيب بس انجز وكنت كل ما اتحرك قدامه عنيه كانت بتطلع على طيازي ورجليا ولما كنت بلاقيه بيبص على رجليا او طيازي كنت بقوله بدلع ومياصه وانا بضحك: عينك بتبص على ايه ياقليل الادب كان بيرتبك ويقولي: بابص على حلاوتك وجمالك وعنيكي الحلوين اوي قولتله: بهزار انت هتفوق عليا انا انزل شوف شغلك واتلم وبلاش سفاله ولبس وننزل راح المحل وانا روحت غسلتلوا ملابسه ونشرتها في البلكونه وجهزت الاكل وكان على التسخين وبعد ما خلصت شغل البيت وخدت شاور وقعدت اسرح شعري قدام التسريحه زي اي بنوته وقعدت افكر في مغازلة عم سامي لجسمي وعيوني فقررت احط كحله لعيوني واهتم بنفسي اكتر لاني كنت عاوزه احلو اكتر في عين عم سامي ولما جه عم سامي من الشغل وشافني وانا حاطت كحله في عيوني اتجنن على جمال عيوني وابتديت مغازلاته ليا بصيغة المؤنث وكإنه بيكلم بنت وبصراحه انا مبقتش مستغربه لانه بيكلمني على اني بنوته لاني انا فعلا بقيت بنت والاحساس ده كان بيزيد معايا لما كل يوم يغازل حاجه جديده في جسمي او في وجهي كنت بهتم بالحاجه اللي يغازلها او يمدحها عم سامي في جسمي بعد ما قعدنا انا وعم سامي نتعشى قعدنا ندردش مع بعض وقالي: على فكره ياماهر انا مش هقولك ياماهر تاني ضحكت وقولتله: اؤمال هتقولي ايه ياعم سامي؟ قالي: انا هسميكي منال بنوته يعني ..ضحكت بكسوف وقولتله: ليه اشمعنى؟ قالي:علشان انا شايفك بنت وانتي كمان شايفه نفسك بنت وزي القمر كمان اتكسفت وابتسمت بخجل وقولتله: يعني انا هيبقى اسمي منال قالي: ايوه يا لولا ولما عم سامي اتأكد إني لما بيغازلني بحاجه في شكلي بأهتم بيها اكتر كان كل ما يحتاج مني اهتم بحاجه في جسمي كان بيغازلني بيها وقتها كانت حواجبي تخينه ومش مهتمه بيهم وقالي في نفس اليوم اللي حطيت فيه كحله لعيوني غازلني بحواجبي وقالي: حواجبك حلوه اوي يا منال وبقيتي بنوته مزه بجد اتأكدت وقتها انه عايزني اعمل حواجبي وارفعهم زي البنات اتكسفت وقومت من جمبه وقبل ما ادخل المطبخ علشان اغسل الاطباق قولتله: اعملك شاي ياعم سامي قالي: لا انا هشرب بيره قولتله: طيب انا هدخل اغسل الاطباق قالي: طيب انا هاجي اساعدك يا منال قولتله: لا ياعم سامي خليك دي حاجات ستات مش هتعرف تغسل قالي هساعدك علشان ما اقعدش لوحدي وهو ماشي ورايا وهو بيأكل طيازي بعنيه وهي بتترجرج وبتلعب قدامه هيا وجسمي كله لاني كنت مربرب وطري وناعم اوي ولما دخلنا المطبخ كان بيتحرش بيا وبيحك جسمه في طيازي وراكي لان المطبخ كان ضيق اوي وصعب فيه الحركه وقتها عرفت واتأكدت ان عم سامي جه معايا المطبخ مش علشان ميقعدش لوحده لا ده علشان يتحرش بيا ويحك جسمه وزبه في جسمي وطيازي الكبيره الطريه الناعمه وبصراحه هو كان معذور لان طيازي كبيره ومغريه وعايزه يتلعب فيها انا كنت مبسوطه وفرحانه بتحرشاته لانه مش قادر يقاوم جمالي وانوثتي المتفجره مش بس في جسمي ده كمان في صوتي وطريقة كلامي البنوتي الناعم وكمان انا كنت سيباه يعمل فيا اللي هو عايزو بس بحدود وميتمداش في اكتر من اللي انا عاوزه اخليه يعملو خلصت غسيل الاطباق وقولتله: انا هدخل انام ياعم سامي قالي: وانا كمان عايز انام وكنت ماشيه قدامه وهو بيغازل وبيمدح فيا وفي جمالي وقالي: يخربيت جسمك يامنال اموره اووي يا بت قولتله وانا مكسوفه: على فكره ياعم سامي وانت بتكلمني بصيغة المؤنث انا صدقت اني بنت بجد قالي: ما انتي فعلا بنت يا منال انا عمري ما شوفت جسم راجل بالنعومه والملبن ده ولا وجه ولد بالجمال والحلاوه دي ضحكت وقولتله: طيب نام ياعم سامي علشان انت شكلك تعبان وحرارتك مرتفعه ضحك عم سامي وقالي: اه انا سخن اوي يامزتي نمنا وحطيت مخده تفصل بينا وكالعاده بعد ما بنام او اعمل نفسي نايم يشيل المخده ويلزق في جسمي من وراء ويحك ويدلك زبه بين فلقاتي لغاية ما يغرق طيازي والكيلوت لبن وينام صحيت تاني يوم اشوف طلبات البيت واروق الشقه واحضرالفطار ودخلت جبت من شنطتي ملقاط الشعر وبدأت ارفع حواجبي وخليتهم زي حواجب البنات بالظبط وبعد ما عملت حواجبي دخلت اخدت شاور ولبست اندر اسود ومنقط موف وقميص نوم ستان لونه اصفر قصير لغاية نص فخادي وفيه فتحه من قدام على وراكي وبعدين حطيت كحله في عيوني وكان شكلي حلو اوي لما ظبطت حواجبي وبقيت بنت بجد وسكسيه كمان لإني جسمي البنوتي عريان قدام راجل وكمان بهتم بنفسي جدا علشان اعجب عم سامي مش عارف كنت بعمل كده ليه هل وقعت في حبه المهم صحيت عم سامي ودخل اخد شاور وانا حضرت الفطار ولما طلع من الحمام وشاف وجهي وحواجبي ضحك وقالي: ايه يا بت القمر ده حواجبك وعنيكي يهبلو ياحبيبتي وانا ساكته مش بتكلم من كسوفي وبعد ما خلصنا فطار قالي: ااااه شفايفك تجنن يامنال قولت في نفسي: وحياتك لما تيجي بالليل هخليك تتهبل على شفايفي نزل راح المحل وعند ما قرب يجي روحت حطيت روج روز غامق في شفايفي المتورمه وحطيت كحله وحدت حواجبي بقلم الحواجب ولما جه وشافني قلع البنطلون والقميص في الصاله وبقى بالبوكسر وزبه قرب يقطع البوكسر ويطلعلي وانا شوفت زبه واقف غميت عنيا بمياصه ودلع وقولتله: بتعمل ايه ياقليل الادب وجريت من قدامه على المطبخ وانا بتقصع وبهز طيازي الكبيره الطريه وبتترجرج زي الجيلي وكلمته وانا واقفه في المطبخ وقولتله بصوت الانثى اللي جوايا: احضرلك العشاء دالوقتي ياعم سامي جالي المطبخ وقالي: ايوه وجيت اساعدك كمان وكان جاي يدعك ويهري ويتحرش في جسمي مش جاي يساعدني وجه لزق زبه اللي واقف زي السهم بين فلقات طيازي قولت: اااااااي لا ياعم سامي روح اقعد على السفره وانا هحضرالاكل لوحدي لانه زق زبه جوه طيزي جامد في الاول وهو بيدخل زبه بالراحه بين فلقاتي كنت بستهبل واعمل نفسي مش واخده بالي ومش حاسه باللي بيعملو زبره في طيازي الكبيره لكن هو زقو جامد بين فلقاتي علشان يحسسني بزبه وانه بيتحرش بيا قالي: ايه يا منال عايز اساعدك ضحكت وقولت: اااااااه اااااااااي لا مش عاوز مساعدتك دي وعرف اني فهمت هوعايز يساعدني ليه وقالي: طيب انا هقعد بره بس متتاخريش عليا علشان بتوحشيني يا حبيبتي وانا بتحرك وبمشي في الشقه عنيه بتكون على طيزي الكبيره وقتها بحس على أد ما بكون مبسوطه من نظراته دي على اد ما بكون مكسوفه اوي لاني بحس اني عريانه ملط قدامه وكنت كل ما يجي يبصلي ويبص على فخادي وراكي او على صدري كنت ابصله بكسوف واحاول انزل قميص النوم شويه استر وراكي على أد ما اقدر او احط ايدي على صدري واسترهم من نظراته الشهوانيه اللي كانت بتحرقني لانه لما كان بيبصلي في عنيا ويبص على جسمي كإنه بيقولي بعنيه لابس عريان علشان تغريني طيب انا ببص على جسمك العريان الملبن اهو ويفهمني غلط اويقول عليا اني ولد مش تمام وعلشان لسه فيرجن ومحدش لمسني لازم احافظ على نفسي حتى من نظرات الرجاله ليا المهم بعد ما خلصنا وأكلنا قعد يمدح فيا وفي جسمي زي كل ليله وكانت عجباه اوي شفايفي المتورمه اللي حاطتلها روج لونه روز وكنت بتكسف من كلامه ونظراته وكنت ابص في الارض من كسوفي واعض على شفايفي وقالي: متعضيش على شفايفك سبيهم ليا انا همصمصهوملك قالي كده وانا ولعت وهيجت اوي وجريت على اوضة النوم ونمت على السرير وجه هو نام جمبي وعملت نفسي نايمه وعمل فيا اللي بيعملو في طيازي كل ليله وقومت لاقيت عم سامي نايم جمبي وزبرو طالع من البوكسر وكنت اول مره اشوف زبه كان مرتخي وشكله كبير اوي اؤمال لما بيوقف بيكون شكله ايه بصيت لنفسي لاقيت عم سامي قلعني الكيلوت لغاية نص وراكي وطيازي عريانه وغرقانه لبن جف لانه بقاله اكتر من 5ساعات موجود على طيازي بس مفيش ألم جوه طيازي او في خرمي لاني افتكرت انه سلب مني اعز ما املك وفض بكارتي ، اخدت شاور بتاع كل يوم الصبح من العسل بتاعه اللي بيسيبه على طيزي وينام وطلعت لبست قميص نوم ضيق اووووي على وراكي وطيازي وكان قرب يفرتك ويتقطع من جسمي المربرب التخين سرحت شعري وقعدت حطيت كحله وحددت حواجبي بقلم الحواجب وروج احمر غامق وحطيت مناكير احمر غامق لضوافر رجليا وايديا الناعمه الطريه صحي من النوم عم سامي ولما شافني وانا حلوه ووجميله وطريه ونااعمه اتهجم عليا ورفع قميص النوم لفوق وعرى طيازي وهو بيحضني منها اوي وانا بحاول اتملص منه واقوله لا ياعم سامي عيب كده بس بقى يا قليل الادب ولفني وخلى وجهي بمواجهه وجه ومسك شفايفي في بوسه دوختني من اثرها كنت خلاص هستسلمله لكن لما حاول يقلعني الكيلوت زقيتوه وجريت على اوضة النوم وقعدت اعيط لانه كان عايز هيغتصب... شكرا للمتابعة واتمنى إن الجزء الاول من قصتي نال على اعجباكم واسف للاطاله بس انا شايفه ان التفاصيل مهمه جدا في أي قصه وعلشان انزل الجزء الثاني لازم اسمع تعليقاتكم الجميله
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ

الجزء الثاني

وبعدين هو اتاخر شويه بره وجه قالي: انا اسف ياماهرعلى اللي حصل وكمان انت لازم تعذرني لانك انت حلو اوي وانا مش قادر اقاوم جمالك وانوثتك دي وكمان شكلك مثير اوي وانت حاطط مناكير في ضوافر رجلك وايدك وكمان شفايفك وانت حاطط روج احمر قولتله: انت فاكرني ايه انا محدش لمسني قبل كده ولا عمل معايا كده بصلي عم سامي باستغراب وقالي: بجد انت محدش لمسك قبل كده يا ماهر قولتله: ايوه طبعا وحسيت انه فرحان اوي وقالي: ده من حسن حظي سكتت وبصيت في الارض وقالي: تتجوزني يا ماهر قولتله: ايه اللي انت بتقوله ده ياعم سامي قالي: انا بكلمك بجد انا عايز اتجوزك قولتله بصوت مايص ودلوع: انت شايفني ايه علشان تقولي كده قالي: شايفك بنوته زي القمر ومزه ولو لفيت الدنيا مش هلاقي في جمالك ولا في انوثتك قولتله: طيب ياعم سامي ما تتجوز بنت او ست انا معنديش... روحت سكت واتكسفت اكمل وبصيت في الارض من الكسوف وهو فهم وضحك وقالي: انا مش عايز بنات ولا ستات انا عايزك انتي يا منال ثم انتي عندك اللي احلى من اللي موجود عند الستات قولتله: وايه ده اللي عندي احلى من اللي موجود عند الستات راح قالي: ومن غير كسوف طيزك الكبيره روحت قولتله بسرعه: خلاص بس مش عاوزه اعرف قالي: طيب قولتي ايه؟ قولتله بدلع ومياصه وكسوف: انت فأجئتني بالموضوع ده ياعم سامي قالي: اسمعي يا منال انا شايفك بنت جامده ومزه صاروخ روحت ضحكت وقولتله: كمل انا (اسفه) وكانت اول مره اتكلم على نفسي بصيغة المؤنث قدام عم سامي لان كلامه الحلو السبب في انه خلاني اتكلم على نفسي بصيغة المؤنث وقالي: وانتي كمان اهو شايفه نفسك بنت وزي القمر كمان بصراحه كنت طايره من الفرح من جوايا لانه حس بيا وبانوثتي وانه كمان مشتهيني وعايزني على طول مش ليله واحده بس قولتله وانا عامله نفسي مستهبله: طيب ما احنا عايشين مع بعض في حكم المتجوزين ياعم سامي راح قالي: انتي بتستهبلي يا منال صح روحت حطيت ايدي على بوقي وضحكت وقولتله وانا هستهبل ليه يا سامي هو احنا مش عايشين مع بعض في حكم المتجوزين يعني لما امسحلك الشقه واروقهالك واغسلك هدومك واطبقلك هدومك واشيلهم لك في دولابك واطبخلك واحضرلك الاكل لما تيجي من الشغل هيا مين اللي هتعملك كل ده غير مراتك قالي: ما انتي علشان بتعملي كل ده فانتي فعلاً مراتي بس كاتبين كتابنا ولسه مدخلناش روحت اتكسفت وعضيت على شفايفي قالي: قولتلك خمسين مره متعضيش على شفايفك خليهوملي انا هقطعهوملك لما نتجوز قولتله: حاضر يا عم سامي بس متتنرفزش اصلي انا بتكسف وغصب عني بعض على شفايفي غصب عني قالي: موافقه ولا مش موافقه يامنال قولتله: طيب سيبني افكر ياعم سامي قالي: مش محتاجه تفكير يا منال انا بحبك وعايزك تكوني نصي الحلو قولتله: سيبني يومين افكر قالي لا هو يوم واحد قولتله: طيب ولغاية ما اقولك رأيي مش هينفع انام جمبك قالي: ليه بس يا منال قولتله بدلع البنات: من بعد ما طلبت ايدي مش هينفع انام جمبك ياعم سامي قالي: امرك ياجامده ضحكت وقولتله: طيب انا هدخل اظبط الاوضه التانيه علشان انام فيها قالي: مينفعش الجسم الناعم الطري ده ينام على الارض اللحم الطري ده مينامش إلا على حاجه طريه زأيه قولتله بدلع: اتلم وبلاش سفاله وبعدين اؤمال عايزني انام فين ياغلس قالي: انتي هتنامي في الاوضه على السرير زي ما انتي وانا هنام في الصاله على الكنبه قولتله بصوتي البنوتي والناعم اوي واللي كله انوثه: لا مينفعش علشان انت بتتعب في الشغل قالي: انا مش قادر استحمل بمجرد ما بتتكلمي واسمع صوتك الناعم اللي زي البنات ده بتاعي بيوقف لكن انا هستحمل اني انام في اي مكان لكن انتي طريه مش هتستحملي ابتسمت بكسوف وقولتله بدلع ومياصه: انت سافل ورخم وانا عاوزه انام علشان تعبانه قالي: لا يا منال اقعدي معايا شويه قولتله: انا مهدوده من شغل البيت وتعبانه قالي: إياكي بعد ما نتجوز تقوليلي الكلمتين دول ضحكت بصوت بنوتي عالي وقولتله: مش يمكن موافقش على الجواز قالي: لا حرام عليكي انا مش قادر استحمل انا مولع نار روحت قولتله وانا بتقصع بطيازي وماشيه علشان اهوسو بطيزي الكبيره الطريه اكتر ما هو مهووس بيهم وقولتله وانا هسيبك بنارك كده قالي: من حقك تدلعي يا مزه ما انتي حلوه قولتله: طبعا ادلع براحتي وكنت بغيظو وقولتله: يلا بقى اطلع بره الاوضه علشان عاوزه انام قالي:امرك ياطريه ضحكت بدلع وقولتله: اتم يا عم سامي ياقليل الادب وطلع وانا قفلت الباب عليا من جوه وقعدت ابص في المرايا واتفرج على جسمي وشكلي اللي بقى بنوتي بجد وكإني في حلم جميل وكان ناقصني بزاز كبيره وكس مع العلم اني بزازي متوسطين الحجم ويتمسكو بكف الايد وقررت اني اطول فترة التفكير في موضوع الجواز علشان اشوف مدى حبه ليا أد ايه واليوم بقى اسبوع وهو كل يوم وكل ساعه بل كل ثانيه يزن عليا وانا اقوله سيبني براحتي افكر الموضوع صعب عليا ياعم سامي وكنت لسه بقوله عم سامي لاني لسه شايفه اكبر مني بـ21سنه حتى بعد ما طلب مني يتجوزني وان الحواجز اللي ما بينا ابتديت تتشال واحده واحده بالمواقف اللي كان بيعملها معايا عم سامي إلا اني لسه شايفه عم سامي الراجل اللي اكبر مني بـ21سنه وبصراحه بيني وبين نفسي فكرة الجواز دي انا كنت بتمناها من زمان إنه يكون لي بيت وراجل اخدمه واخد بالي منه ويأخد باله مني واحبه ويحبني بس انا كنت بدلع عليه في التأخير لغاية ما جه اليوم اللي قالي: لو موافقتيش على الجواز مني انا هجيب واحده من الشارع تريحني اول ما قالي الكلام ده افتكرته مجرد تهديد علشان اوفق على جوازي منه لكن تاني يوم جه بالليل من الشغل بدري ومعاه واحده ست حوالي 27 سنه وكانت حاطه ميكاب اوفر ومطلعه خصل شعر من طرحتها تدل على انها قحبه ودخل بيها وحاطط ايده حولين وسطها واول ما شوفتهم قولتله: مين دي ياعم سامي قالي: دي بنت جايبها تريحني قولتله: يا سلام قالي: انا قولتلك انك لو موافقتيش انا هجيب الست اللي تريحني قولتله: بقى كده تجاهلني وقالها: يلا علشان (اركب الحنطور) وهو بيحضنها وكان بيغظني واللي جنني اكتر لما قالتله بمياصه ودلع: وهيا بتهز في بزازها وطيازها (واتحنطر) روحت قولتله: لوعملت كده انا هعمل زأيك واجيب الراجل اللي هيريحني انا كمان تجاهلني راح دخل الاوضه هو وهيا وقفلوعلى نفسهم الباب وروحت انا خبطت رجليا في الارض من الغيظ وجريت على اوضة النوم التانيه بتاعتي وقعدت وانا بأكل وبهري في نفسي من الغيظ وفكرت في اللي عملتو في نفسي لما أتأخرت عليه في موضوع الجواز وكنت بكلم في نفسي يعني مش لو كنت وافقت من تاني يوم مكنش حصل وجاب الزفته دي وسمعت صوتها وهيا بتضحك واهاتها عاليه وكنت هتشل وقتها من الغيظ وعرفت وإتاكدت وقتها اني بحبه وغيرانه عليه وخوفت من الزفته دي تلف عليه وتخطفه مني ومقدرتش استحمل صوتها الوسخ وروحت على الاوضه اللي هما موجودين فيها وكانوا سايبين الباب مفتوح بس موارب الباب ودخلت عليهم ولاقيتهم عريانين ملط ونايمين على مرتبه موجوده على الارض وهو نايم على ظهرو وهيا قاعده على زبه جبتها من شعرها وجرجرتها بره الاوضه راح جه سامي ورانا مسكني من شعري وزقني وقالي: لو قربتيلها تاني هبهدلك اتصدمت من عم سامي لما زقني علشان الزفته اللي جايبها وهو راح شالها ودخلو الاوضه تاني دخلت جوه اوضتي وقفلت على نفسي وقعدت اعيط قعدت في الاوضه لغاية تاني يوم مصدمه وزعلان من اللي حصل ولاقيت سامي تاني يوم بالليل بيخبط عليا وبيقولي عايز اتكلم معاكي شويه يامنال قولتله: انت مالكش كلام معايا من بعد اللي حصل وقعد يزن عليا كتير علشان افتحلو الباب روحت فتحت الباب وطلعتلوا قعدنا في الصاله على الكنبه وقعد يصالح فيا وانا كنت متغاظه ومفروسه من اللي حصل وقعد يقولي انا غصب عني انا بقالي كتير ملمستش واحده ست وكمان انا طلبت ايدك وانتي تقلانه عليا قولتله: لا براحتك انت تعمل اللي يريحك وكل واحد مننا يعمل اللي يريحو وزأيي ما حضرتك جبت الست اللي تريحك انا كمان هجيب الراجل اللي يريحني اتنرفز عليا وقالي: وحياة امك لوعملتي كده هموتك واموتو قولتله: ياسلام اشمعنا انت تجيب اللي يريحك ومش عايزني انا اجيب اللي يدلعني وكنت بحاول اغيظو زي ما فرسني اتنرفز عليا وقالي: علشان انا راجل انما انتي بنت ضحكت وقتها وعرفت وإتاكدت انه هو كمان بيحبني وغيران عليا وبصراحه قلبي رق وحنيتلو لكن مش عاوزه اجي معاه بسهوله علشان مش يكرر اللي حصل تاني وقولتله: الخيانه خيانه مفيش فرق ما بين راجل وست راح قالي: خلاص يا منال اتجوزيني وانا وهريحك وانتي تريحيني ومن غير ما نعاند في بعض قولتله: انت اللي ابتديت ياعم سامي قالي: خلاص حقك عليا وبعدين يا ماهر ما انت لو كنت وافقت على جوازنا مكنتش جبت البنت دي قولتله: لو سمحت متجيبش سيرة الزفته دي قدامي تاني ولا انت اهو بتنرفزني تاني راح ضحك وقالي: خلاص انا اسف وحياتك عندي انا بحبك انا كمان وبموت فيكي بس يلا بقى عايز افرح بيكي يا طريه ابتسمت بكسوف وقولتله: طيب لو الموضوع ده اتكرر تاني هعملك ايه قالي: اطرديني بره الشقه انا واي حد معايا قولتله: انا مش هطردك بس انا هموتك ياسامي وكانت اول مره اقوله سامي من غيرعم لاني حسيت اني لازم اشيل الالقاب ويبقى سامي من غير عم قالي: استني انتي اول مره تقوليلي سامي من غيرعم قولتله: لان مفيش واحده بتقول لجوزها ياعم فلان قالي: معنى كده انك موافقه على جوازك مني وكان فرحان اوي قولتله: مع انك ما تستاهلش حبي قالي: وهو بيمسك ايدي الناعمه الطريه وبيقفش فيها وانا كمان بحبك يا نور عيني فرحت اوي من الكلمه دي قالي: طيب يلا بقى قولتله: لا استنى مش دلوقتي انا مش جاهزه قالي: مش جاهزه في ايه ما انتي زيي القمر اهو وتتأكلي وتتمصمصي كمان قولتله: لم نفسك ياسامي وبلاش سفاله مش الحاجه اللي في بالك انا مش جاهزه بالنسبه لحاجات تانيه غير قلة الادب بتاعتك دي بكرا هنتجوز ومتستعجلش ودخلت اوضة النوم وطلعت الكريمات والمرطبات ومزيل الشعر ودخلت الحمام اعمل سويت لجسمي واشيل الشعر من جسمي مع العلم ان مفيش شعر اصلا في جسمي وانا مش وأخده بالي حسيت بحركه وراء شباك الحمام وطلع سامي كان بيتفرج عليا قليل الادب روحت زعقت فيه وقولتله بدلع: اتلم ياسامي بلاش قلة الادب بتاعتك دي متبصش عليا يا سافل رد عليا وقالي: انا كنت بقفلك الشباك علشان محدش يبص عليكي يامنال وطبعا كان بيستهبل كالعاده اخدت شاور ودهنت جسمي كله كريم تنعيم وترطيب وطلعت وانا لابسه عبايه ضيقه وبارزه تفاصيل جسمي علشان ميشوفش جسمي لغاية الدخله علشان اشوقه لجسمي بالمناسبه جسمي لونه خمري فاتح شويه مش فيه عضل ولا عروق بارزه في ايدي ولا رجليا خالص كله لحم ودهون طري جدا تخينه ومربربه بس مش مترهل ححتى ضوافر ايدي مطولاها علشان المناكير المهم طلعت من الحمام لاقيت سامي قاعد على الكننبه في الصاله وبيبصلي بيلعب في زبه من فوق البوكسر بصيتلو وهو بيلعب في زبه ضحكت بكسوف وحطيت ايدي على بوقي وقولتله بمياصه: انت قليل الادب انا داخله جوه قالي: مش هتحضريلي العشاءء قولتله: حضرو لنفسك النهارده اننا مش فاضيه لك ورايا حاجات كتير علشان بكرا قالي: من حقك يامزه خدي راحتك مش عارف الوقت بيعدي بطئ كده ليه امتى ويجي بكرا خدي هدية فرحنا يا منال وكانت كيس شكله جميل وفيه حاجه قولتله: ايه ده قالي:افتحيه وانتي هتعرفي فتحت الكيس لاقيته بيبي دول مسخره عباره عن شبكه ومخرم ومش هيستر حاجه خالص بالعكس ده هيعريني اكتر واندر فتله وقولتله: ايه ده ياسامي قالي: عايزك تلبسيه بكرا ضحكت بدلع وانا بهز وبتقصع بطيازي علشان اجننوا عليا اكتر ودخلت الاوضه وقفلت على نفسي وقلعت العبايه وبقيت عريانه ملط وعملت بروفا للبيبي دول اللي جابهولي سامي لبست الاندر الفتله وكإني مش لابسه حاجه خالص لددرجة ان الفتله اللي بتكون بين فلقاتي مش باينه خالص لان فلقاات طيازي تخينه وعريضه وكبيره ومدوره ومرفوعه لفوق بشكل ملفت المهم كملت ولبست البيبي دول كانن ضيق اوووي ولحمي طالع من كل خرم فيه لاقيتني لسه عريانه وقعدت افكر لما سامي هيشوفني باالشكل ده هييعملي ايه ييالهوووووي وضحكت وروحت قلعت وقعدت اعمل ماسكات لوجهي تاني يوم صحيت بدري روقت اوضة النوم وفرشت ملايه جديده وطلعت عملت أكل قبلها كتبت لسامي على شوية حاجات يجيبها من السوق فراخ ولحمه وحمام وحاجات تانيه كتير المهم دخلت المطبخ حمرت فراخ ولحمه والحمام بتاع سامي وجهزت الاكل وخليتو في الفرن دخلت اوضة النوم علشان اجهز نفسي علشان الليل قرب يجي صحي سامي وخبط عليا رديت عليه وقولتله: عايز حاجه يا سامي قالي: لا انا افتكرك نايمه قولتله: لا انا صاحيه قالي: طيب يلا بقى قولتله: حاضر انا بجهز نفسي لما اخلص هاجيلك وقعدت حاولي ساعتين بعمل ميكاب وحطيت كحله لعنيا الواسعه وبودره ومسكارا لرموشي واي شاد وحددت حواجبي بقلم الحواجب وحطيت روج احمر فاتح واسرح شعري وحطيت مناكير لرجليا وايدي بنفس لون الروج احمر فاتح وكنت لابسه بيبي دول لونه ابيض ضيق اوي لدرجة ان بزازي كانت مجسمه وبارزه لبره كإني بزاز بنت بجد شفاف وقصير لغاية اول طيزي وراكي ورجليا كلها عريانه لاني اتكسفت البس البيبي دول اللي جابهولي سامي لانه مفضوح اوي ولبست من تحت اندر فتله لونه ابيض ولبست فستان سواريه لونه ازرق ظهري كله عريان في الفستان ولبست جذمه كعب عالي بنفس لون الفستان بصيت في المرايا وكان شكلي حلو اوي بجد مزه زي ما بيقول سامي وهو كان كل شويه يخبط عليا ويقولي خلصي بقى يا منال وانا اقوله بصوت ناعم وكله انوثه استنى شويه ياحبيبي لما بصيت في المرايا اتخيلت سامي لما يشوفني وانا بالشكل ده هيقولي ايه المهم فتحت الباب وطلعت لسامي وكان قاعد على الكنبه واول ما شافني فتح بوقه ومكنش مصدق وكنت مكسوفه اوووي وباصه في الارض وقالي: ايه القمر ده يا عروسه يالهوووي على الجمال يخربيت حلاوتك ضحكت وقولتله بانوثه ودلع: أخص عليك ياعريس متكسفنيش بقى وبصيت بين رجليه لاقيت بروز واضح اوي بين رجليه وهو لابس البنطلون الجينز قولتله: انت لابس كده ورايح فين قالي: مش هروح في مكان انا نزلت جبت حاجه وجيت وراح قام وقلع البنطلون والقميص وبقى بالبوكسر فقط روحت غميت عنيا وانا مكسوفه وبضحك لاقيته قرب مني ومسك ايدي الناعمه الطريه وحطها على زبه من فوق البوكسر وكان ناشف اووووي وكبير وتخين اووووي بصراحه اتخضيت واترعشت لما مسكت زبره لاني كنت اول مره ليا سامي قرب وجهه من وجهي وبدا يبوسني في شفايفي قبلات سريعه ومتقطعه وهو بيقولي انتي حلوه اوووي يا منال وانا بحبك وبموت فيكي قولتله وانا كمان بحبك اوووي يا سامي راح حضني جامد وبدأ يقبلني من شفايفي وخدودي وقبلني من رقبتي الناعمه خلاني كنت هقع على الارض من المحنه بس هو كان حاضني جامد ورجع قبلني من شفايفي وكان بياكلهم مش بيبوسني وقتها كنت في عالم تاني محستش غير وسامي بيقلعني الفستان من رجليا من تحت قلعني الفستان ازاي مش عارفه ازاي وامتى لان سامي دخلني في دنيا تاني ولما شاف قميص النوم اللي كنت لابساه اتهبل على لحم جسمي الطري وقعد يقفش ويدعك ويهري في جسمي كله حتى ظهري الناعم واذرعتي من الطريه وراح رفع البيبي دول عن طيزي وبدأ يقلعني الكيلوت بالراحه وشويه ويلبسهولي من عند طيازي وهو بيلعب في فلقاتي الطريه وكانت عجباه اوي لانها كبيره وطريه وناعمه اووووي وبعد ما لعب في طيازي بالكيلوت راح قلعهولي قبل البيبي دول وقالي امشي قدامي وانتي كده لغاية اوضة النوم جيت نزل البيبي دول علشان اغطي طيازي قالي لا خليها عريانه وانتي ماشيه قولتله برقه وصوت واطي ناعم مليان انوثه: حاضر وابتديت امشي قدامه وانا بتقصع وبتمايص زي البنات بالظبط وطيازي كانت بتترجرج وبتلعب وبتتهز زي الجيلي وانا ماشيه وهو كان بيضربني عليها وانا ماشيه وكان بيقولي تقيله اوي وقتها عرفت هو كان يقصد ايه بتقيله اوي لما كنت ماشيه قدامه وسألته بدلع :ايه هيا اللي تقيله اوي يا سامي ؟ قالي: طيازي يا حبيبة قلب سامي قولتله: تقيله ازاي يعني؟ قالي: يعني جامده وكبيره اوووي وتقيله عليا قولتله: متقولش كده يا سماسيمو انت قدها وهتدلعها كمان وكملت مشي قدامه على اوضة النوم وبصراحه انا كنت طايره من الفرح وما افتكرتش اني فرحت في يوم أد اليوم ده بعد ما دخلنا الاوضه قرب عريسي من شفايفي وقبل ما يلمسهم بشفايفه غمضت عيوني وانا مستسلمه ومنتظره شفايفه تلتقط شفايفي المتورمه الناعمه وخد شفايفي في بوسه طويله حسيت انه قطع شفايفي من قوة البوسه وابتديت اجيب على نفسي زي البنات وبقيت مستعده وجاهزه لاستتقباال الزائر الجديد ولاول مره في حياتي لكن سامي قعد حوالي ساعه ونص يلعب في جسمي قبل ما يفتحني وكان فرحان اوي بجسمي الطري وكان بيحط وجه بين فلقات طيازي وشويه يبوس فلقاتي ويشفطهم بفمه ومره يحاول يدخل لسانه في فتحتي وطول المده دي وانا كنت في عالم تاني عالم كله متعه وكنت فاكر ان متعتي عن ططريق زبي فقط لكن اكتشفت متعه احلى واجمل وامتع والذ وهيا من طيازي وقعد سامي مسيحني ومستمتعه باللي كان بيعملو في جسمي ولاول مره حد يلمسني ويعملي كده كنت بتفرج على افلام بورنو كتير وبصراحه كنت بقرف من الراجل لما كان بيدخل زبره في طيز البنت وكنت بقول ازاي الراجل يسسيب كسها الجميل ده ويدخلوه في طيزها وكمان ليه البنت هياا اللي بتطلب منه يدخله في طيزها وسايبه كسها فاضي هو نيك الطيز ممتع كده ومتخيلتش انه ممكن يجي اليوم اللي يحصلي فيه زي البنات اللي كنت بشوفهم وقتها عرفت أد ايه البنت بتكون معذوره وعندها حق لما كانت بتطلب من الراجل يدخل ل زبه في طيزها واتاريها كانت متعه بمجرد ما سامي بس حاول يدخل لسانه فيي خرمي حسيت بلذه ومتعه بالشكل ده اؤمال لماا هيدخله هتبقى المتعه ازاي يالهووووووي وكانت اصوات جوايا بتاخد وتدي مع بعض عن المتعه واللذه وخوفي من لحظة دخول زبه في طيزي الضيقه ولكن سامي سيحني وهيجني وهيئاني للنيك علشان مش احس بألم لان زبه كبير بجد حوالي 20 سم وتخين اوي وزب بالشكل ده هيدخل في طيز اول مره ليها ازاي لكن سامي بخبرته وصلني لاقصى درجات النشوه والاستمتاع وقبل ما سامي يدخل زبه بصق على خرمي كتير ومن حسن حظي كنت داهنه جسمي كله وفلقات طيزي كريم وده اللي ساعد زب سامي انه يدخل جوايا ولما سامي قرب زبه من خرمي اتنفضت وشديت طيازي خوفا من زبه الضخم سامي قالي: حبيبتي متخافيش انا مستحيل اذيكي يا منال انتي مراتي حبيبتي وكمان انا مش هدخلو غير لما انتي تقوليلي دخلو وكان بيحاول يطمني وقولتله: حبيبي وحياتي عندك بالراحه عليا علشان دي اول مره ليا وانا خايفه من زبك الضخم ده قالي: حبيبتي اطمني ده انا اموت ولا اني اذيكي وبصراحه طريقته معايا ورقته وحنيته خلاني سبتلو نفسي وانا مطمنه وقتها سامي نايمني على ظهري ورفع رجليا على كتافه وقبل ما يدخل زبه وهو على فتحة طيزي كان بيلحس ويبوس في كعب رجليا الطريه الناعمه وقتها حسسيت اني طايره في السماء من احتكاك زبه لفتحة طيازي ولحس ومص رجليا ومكنتش قادره استحمل كل اللي بيعملو فيا سامي لاقيتني بقوله بصوت مبحوح وكله شهوه وانوثه : حرام عليك كفايه بقى دخلو وريحني انت تعبتني ووابتدا سامي يدخل رأس زبه في فتحتي وبصراحه مش حسيت بألم خالص من شدة الهيجان اللي كنت فيه في الوقت ده بالتحديد حسيت بجد اني بنت فعلا اولاً الوضع اللي انا فيه وهو ان انا نايمه على ظهري وفاتحه رجليا راجل علشان يغرس رمز رجوولته في البنت اللي مستنيه الزب اللي يحطم عذريتها ويشبع انوثتها ويحولها الي إمراه وثانياً افعال ولمسات سامي لمناطق معينه في جسمي زي انه يبوس ويلحس رجليا وانه يلحس ويمص جسمي ككله دي افعال وولمساتت راجل لانثى مش لراجل زأيه ولكن جسمي الطري المربرب الغير المترهل ونظافته ونعومته هي اللي جعلت سامي يمص ويلحس حتى صوابع رجلي كنت حاسه بمتعه ولذه ومن متعتي قولت: إإإمممممم حلو ياحبيبي وقتها حس سامي اني مش متألمه من زبه وبدأ يدخل زبه أكتر وهو بيدخله كانت ايديه بتلعب في زبي وشفايفه بتتجول ما بين صوابع رجليا الي ركبتي من لحس ومص ولمسات شفايفه وايديه خليتني مش حاسه بالم لغاية لما زبه دخل اكتر من نصفه صرخت وقولت لسامي وانا بصرخ بصوت انثوي ناعم زي البنت ليلة دخلتها ومكنتش بتصنع صوتي هو صوتي كده زي البنات : اااااااااااه ااااااااي يا طيازي كفايه بقى يا حبيبي علشان زوبرك بيوجعلي طيازي اااااي ، وهو بيقولي يخربيت طيازك يامنال خرمك سخن ومولع اوووي قولتله: وانا بتألم طيب ياحبيبي طالما عجباك وبتحبها اوي كده على مهلك عليها قالي: وحياتك عندي ياحبيبة عمري انا بدخلو فيكي بالراحه اهو بس انتي اللي طريه ومش مستحمله اجمدي يابت شويه لغاية ما طيزك وخرمك يتعودو على زبري قولتله: مش قادره يا حبيبي صدقني وكنت هعيط من شدة الالم اللي في طيازي وبدا تاني يلعبلي في زبي وجسمي لغاية الالم خف شويه ولما شاف ملامح وجهي اتغيرت من الم لمتعه ابتدأ يدخل زبه واحده واحده لغاية ما دخلو كله جوايا وبيضانه لزقت في فلقات طيزي لما حس بيا اني هصرخ بصوت عالي حط كف ايده على بوقي وكتم صوتي جامد بايده مقدرتش استحمل الالم اللي جوه طيازي روحت عيطت والكحل نزل مع دموعي والميكاب باظ وسامي قعد يلعب في زبي وبزازي علشان الالم يخف شويه ولما الالم خف شويه اكتشفت كمان متعه اكبر من ما كنت اتخيل وهيا في طيازي وخرمي وبزازي ولكن حسيت بحرقان في طيزي من دخول زبه الضخم توقف سامي علشان طيازي تتعود وتتأقلم على الزائر الجديد واستمر في لحس ومص رجليا وتدليك زبي وجسمي ليخفف من الم طيازي وكان سامي ذو خبره كبيره ولما هيجني اكتر من افعاله ولمسته لرجلي وزبي وايديه التانيه كانت بتقفش في طيازي مره وفي بزازي مره قولتله من شدة هيجاني: يلا بقى ياسامي ، استهبل وقالي: يلا ايه يامنال قولتله: حركوا جوايا بالراحه بقى قالي: احرك ايه وجواكي فين وكان عايز يسمع مني كلام قليل الادب وادلع واتمايص علشان يسخن عليا قولتله بدلع ومياصه بصوت انثوي يحرك الحجر: حرك زبرك جوه طيازي بقى ونيكني ياجوزي ومكنتش اتخيل اني ممكن يطلع مني كلام زي كده ولكن من شدة الهيجان والمتعه وحبيبي سامي علشان امتعه زي ما هو متعني ومريحني يخليني اعمل اكتر من كده علشان خاطر عيون سمسم لما قولتله كده: راح ضربني على فلقتي الكبيره واترجرجت وانا روحت ضحكت وقولت بدلع ااااااااااه اخص عليك يا سامي ايدك تقيله وبدأ سامي يطلع في زبه ويدخله بالراحه اووووي لكن كان فيه حرقان جوايا وحسيت بحاجه سخنه بتخرج مع خروج زب سامي مني وكانت بتنزل من طيزي في الاول افتكرت سامي جاب شهوته ولبنه السخن جوايا تجاهلت الموضوع وانا بحاول استمتع وبس لكن كنت بحس بحرقان جوه خرمي من حركة زب سامي خروج ودخول وابتدت اهات تخرج مني بمياصه مختلطه ما بين الالم واللذه وكل ما يسرع في النيك لطيزي اصرخ واصوت بصوت عالي لغاية حسيت انه بيبص في عيوني ويبص للكحل اللي نزل منها مع دموعي وبهدلت الميكاب ويسرع ويضرب زبه في طيازي اوي وانا بحاول احط ايدي على فخده علشان ما يضربش طيازي جامد لكن هو كان اقوي من ايدي الناعمه الطريه البنوتي ونام على صدري بجسمه كله وهو بيصرخ وانا بصرخ معاه وزبه راشق كله في بطني وحسيت بحاجه سخنه بتنزل جوه بطني عن طريق فتحة طيزي وحسيت انه عايز يحبلني لما رشق زبه في طيزي جامد لغاية ما وصل لبطني نام عليا شويه لغاية ما زبه ينزل اخر نقطه من عسله جوه بطني وكمان لغاية ما يسترد قوته ويقوم من عليا بعد ما جوزي طلع زبه مني وقام من عليا ونام جمبي لغاية ما ننسترد قوتنا وانفاسنا لمدة عشر دقايق وقتها كان عندي فضول احط ايدي عند فتحة طيزي واشوفها وسعت اد ايه وفعلا حطيت ايدي على خرمي شهقت وقولت يالهوووووي ولاقيت فتحتي وسعت اوي وعلى صوابع ايدي بقعة دم مختلطه بلبن جوزي وكانت طيزي هيا اللي نازل منها دم عذريتي تجاهلت الموضوع لانها حاجه طبيعيه ولما اتحركت بجسمي على السرير لاقيت بركة دم تحت طيازي صرخت وشهقت من الخضه فاق على صوتي سامي وقالي ايه مالك يا منال قولتله وانا بزعق فيه: عاجبك كده اللي عملتو ده قالي ايه في ايه؟ قولتله: شوف انت بنفسك وشاورت على بقعة الدم الكبيره اللي كانت على الملايه ولما شاف بقعة الدم قالي: انا اسف ياحبيبتي حقك عليا وبيحاول يطمن عليا ويقولي طيب هيا طيزك بتجيب دم لغاية دلوقتي قولتله: مش هيا دي المشكله ! قالي: اؤمال المشكله في ايه؟؟ قولتله: وانا بزعق ومتنرفزه المشكله في الملايه اللي باظت دلوقت قالي: وهو مندهش انتي زعلانه علشان الملايه يا منال قولتله: ايوه يا سامي حرام عليك دي سعرها غالي اوي راح ضحك واخدني في حضنه وبيقفش وبيرجرج في فلقات طيازي وقالي: يا نور عنيا انتي اغلى، فداكي مليون ملايه فداه طيزك الملبن دي الدنيا بحالها انا هجيبلك اللي اغلى منها وكان فرحان اوي بعروسته وبصراحه انا كمان كنت فرحانه اوي بعريسي واني هكون بنت قصدي ست انا اتفتحت خلاص وهكون ست لراجل بمعنى الكلمه جوزي حبيبي حطيت راسي على صدره وحضنته بإيديا وقولتله: بجد يا سامي هتجيبلي ملايه اغلى من اللي باظت دي قالي: انا هجييبلك الدنيا كلها ده انتي عطتيني اغلى حاجه فيكي ، ابتسمت بدلع وانا مكسوفه وعضيت على شفتي اللي تحت من خجلي وقالي: يخربيت كسوفك اللي بيهيجني عليكي يا منال ضحكت وقولتله: لا انسى انك تعملي حاجه تاني الليله دي انا مجروحه من جوايا وملتهبه عليا اوي وكنت مكسوفه أذكر ايه هو اللي مجروح جوايا بس هو فهم واستهبل كالعاده وقالي: هيا ايه اللي مجروحه يا منال؟ قولتله: انت فاهم كل حاجه بس بتستهبل قالي وهو بيضحك: بس انا عايز اسمعها منك ايه هيا اللي مجروحه يا حبيبتي قولتله بمياصه وكنت دلوعه اوي : اتلم بقى يا قليل الادب وقولتله: انا هقوم اخد شاور قالي: يلا بينا قولتله: لا انا اتكسف قالي تكسفي مني بعد اللي عملتو فيكي من شويه ابتمست وقولتله: طيب بس بشرط انسى انك تعملي حاجه علشان انا تعبانه ومش مستحمله قالي: موافق وقومت من على السرير وأخدت من الدولاب بيجامه ستان بناتي لونها احمر بتاعت العروسه ومش اخدت كيلوت لان طيازي كانت بتوجعني ومش مستحمله البس كيلوت وبعدين ما اللي انا قاعده معاه ده دلوقتي بقى جوزي خلاص وشافني وانا عريانه ملط ومش بس كده ده كمان فتحني وخلاني امراه يعني مش هتفرق لو ملبستش كيلوت ومشيت قدامه كالعاده لانه بيحب يتفرج على طيازي وهيا بترجرج وبتتهز وتلعب قدامه وهو مش كان ماشي ساكت كان بيضرب على فلقات طيازي بحنيه واحنا ماشيين وانا بتقصع وبترقص في مشيتي وبضحك على سامي واللي بيعملو في طيازي وانا ماشيه دخلنا الحمام وهو كان عريان ملط وزبه واقف على طيازي وقلعت البيبي دول الشفاف ولما شافني وانا عريانه شهق وقالي: اووووف اموت انا في اللحم الملبن ده وكنت مكسوفه وانا قالعه قدامه وقولتله: اتفرج وانت ساكت علشان انا بتكسف من تعليقاتك وكلامك ، بس بصراحه انا كنت فرحانه اوي من كلامه ده ليا وفتحت المايه عليا انا وهو ومسك الشامبو وصب على طيزي وبزازي وقعد يدعك ويدلك ويقفش في بزازي وطيازي ووراكي وانا مبسوطه اوووي من ايديه اللي بتهري في لحمي الطري وابتدا يحضني من وراء وزبه بيتجول ما بين وراكي وفلقات طيازي ولما زبه لمس طيازي وراكي سخنت ولعت وادت فيا الشهوه وكنت مغمضه عيوني وبهز طيازي يمين وشمال واحك طيازي جامد في زبه وهو شافني بعمل كده قالي: شكلك عاوزه وطالما انتي بتحكيها في زبي كده يبقى انتي عاوزه تتناكي فيها ؟ ابتسمت وانا ساكته والسكوت علامة الرضا وكنت عاوزه اتناك من زبه تاني لانه سيحني وخلاني عاوزاه اووووي ونسيت الالم اللي في طيازي ولما شافني ساكته حسيت بإيده ماسكه زبه وبيوجهه ناحية الهدف وبيحاول يدخله في خرمي وكنت فرحانه اوي وهو بيدخله وكان صعب عليه يدخله في خرمي وانا في الوضع ده لان خرمي مدفون بين فلقات طيازي الكبيره المدوره البارزه لورا روحت مسكت زبه بدخله لنفسي جوه طيازي بعد ما انحنيت لقدام شويه علشان يقرب خرمي لزب جوزي وحسيت ان زبه اتزحلق جوه طيازي بسرعه من فعل الشامبو وكمان لان خرمي وسع من النيكه الاولى ولما دخل كله جوايا صرخت بصوت عالي من المفأجاه لاني افتكرته هيدخله واحده واحده وبالراحه لكن بصراحه هو كان غصب عنه اتزفلط جواايا من فعل الشامبو وكمان دخوله جوايا بقوه بيهيجني ويولعني اوي، المهم ابتدا سامي يدخل زبه ويطلعوا مني بحنيه ولما بيطلعوا مني بشهق وبحس ان روحي بتتسحب مني وكمان طيزي كانت بتعمل صوت اللي هو كإني بعمل حمام وصوت كان بيخليني مكسوفه اووي وكنت بضضحك على نفسي من الصوت ده بس هو كان غصب عني لان زبه كبير وبيخلي طيزي تطلع اصوات غصب عني وكنت مبسوطه اوي وفرحانه وهو حاضني وهو واقف ورايا وزبه طالع داخل جوايا وكانت اهاتي كلها انوثه ومياصه وانا بصرخ من رمز رجولته اللي بيدخل في رمز انوثتي وبمجرد مازبه يتزفلط جوه طيازي كنت بجيب شهوتي على نفسي من غير ما المس زبي اااااااااه وكنت بتلوى زي الثعبان او زي البنات اللي بتترعش لما شهوتها تيجي والزب يكون جواها في افلام السكس وكنت بترعش وبتلوى ااااااااااااي ااااااااااااااه وزب سامي جوايا وكنت هقع وانا بتلوى على الارض من رعشتي وشهوتي لما جتلي يالهووووي ااااااااااااااااااه لكن كان زب سامي جوايا وساندني بإيديه اللي كانت بتهري في بزازي مره بيضرب بحنيه فلقة طيازي الكبيره الطريه وتترجرج زي الجيلي وبقيت من شدة الهيجان والنار اللي انا حاسس بيها رجعت براسي لورا ولفيت وجهي علشان يبوسني من شفايفي وهو بيرزعو في طيزي ومسك شفايفي في بوسه حسيت ان شفايفي اتقطعت وورمت من البوسه وراح مطلع لسانه وانا بدأت امص في لسانه كإنه زب بمص والحس في لسانه وشفايفه كل ده وهو مبطلش دق في طيازي ولاقيته بيحضني اوووي وبيعصر لحمي الطري بإيديه وانا بصرخ واصوت من ايديه اللي قفشت في لحمي اوووي ااااااااااااه اااااااااي وحسيت بزبره بيترعش جوه خرمي ولبنه السخن بيغذي طيازي اااااااااااح ااااووووووف وفضل زبه جوه طيازي لغاية ما نزل اخر نقطه جوايا وكانت طيازي من جوه بتوجعني وفيها حرقان جامد وانا بقول لسامي وانا دلوعه: يخربيتك يا سامي كنت هتموتني اااااااااااااااااه قالي: سلامتك من الاااااه يامنال ثم مفيش بنت بتموت من كتر النيك ضحكت بشرمطه وقولتله: طيب طلع زبك بقى من طيازي ده زبرك كبير اووووووووي وبيوجعني اوووي، طلع زبه من طيازي وقتها حسيت ان خرمي بقى نفق تمشي فيه العربيات لكن كنت مبسوطه اوي ان خرمي بقى واسع بالشكل ده وعلى اد ما كانت طيازي بتوجعني من جوه من النيك فيها على اد ما كنت فرحانه اوي ولما سامي طلع زبه من جوايا كانت عندي رغبه شديده في اني القي نظره على زب جوزي حبيبي بعد ما طلعو من طيزي وكان عليه نقط دم من طيازي لانها كانت تاني نيكه ليها بعد جوازي ومكنش الجرح الاولاني اللي كان جوه طيزي لسه اداوى لكن كنت مبسوطه وكان فداه جوزي عمري كله مش بس طيازي لانه متعني كيفني وكيف طيازي الكبيره اوي لان طيزي الطريه البارزه اووي دي مكنتش مالي عينيها اي راجل ولا اي زب لغاية ما لقيت اللي ملأ عينها وفتحتها... عاوزه اسمع تعليقاتكم علشان اكتب الجزء الثالث ولو مسمعتش تعليقاتكم هيكون اخر جزء ليا اكتبه باااااي بقى

الجزء الثالث
كملنا انا وسامي الشاور بتاعنا ولبست البيجامه الستان بتاعت العروسه وطلعنا من الحمام ، سامي قالي: حبيبتي انا عايز اكل جعان اوي قولتله: من عنيا يا قلبي قالي تسلم عنيكي وطيازك ياعروسه اتكسفت اوي وجريت على المطبخ اعمل لعريسي عشاء العرسان وكنت مسويه فراخ وحمام ولحمه علشان حبيبي يتغذى ويعوض اللي بينزلو جوه طيازي لانه عريس وبيتعب وكنت وانا واقفه في المطبخ جه سامي ورايا على المطبخ وهوعريان ملط وقف ورايا يقفشلي في بزازي وزبه مغروس بين فلقات طيازي الكبيره وكنت مشغوله بتحضير الاكل وسيباه يبوس رقبتي وخدودي ويقفش ويلعب في بزازي وطيازي ولحمي الطري ويعمل اللي هو عايزو انا خلاص بقيت ملكه ومراته وكمان انا كنت متمتعه بتقفيشه وهراني، وكل ما اتحرك شمال ولا يمين يلزق فيا وزبه بيتجول ما بين وراكي وطيزي من فوق البيجامه الستان اللي كانت ضيقه عليا اوي وعلى طيازي اللي كانت كبيره اوي وبارزه اوي لورا وكان شكلها مغري لعريسي وبارزه كل تفاصيل جسمي البنوتي وكان جسمي الانثوي ده عاجب سامي اوي وفرحان بيا اوي وانا كمان كنت مبسوطه وفرحانه بعريسي سامي اوي وجهزت السفره وقعدنا نتعشى وكنت بأكله بإيدي وهو يأكلني بإيده وكان حنين عليا اوي وعلى طيازي وكنت كل ما أكله بإيدي يقولي تسلم ايدك يا نورعنيا نفسك حلو اوي في الاكل يابت يامنال يخربيتك مين اللي علمك الطبخ؟ قولتله: اختي عبيرعلمتني كل حاجه قالي: طيب خلاص بقى يا حبيبتي انتي بتأكليني انا بس انتي مكلتيش حاجه قولتله: مش مهم انا انت لازم تتغذى وتأكل كويس ياعريس وتعوض اللي انا بأخدو منك في بطني انت بتديني كتير وهو كان بيقولي وانتي كمان لازم تأكلي كويس علشان تتخني وتربربي ورجليكي تتلف وتتقلوظ وتبقى سكسي وبعد ما اكلنا انا وعريسي قومت شيلت االاطباق ودخلتهم المطبخ وسألت جوزي تشرب حاجه يا حبيبي؟ قالي: ايوه يا حياتي عايز اشرب حاجه فريش وهو دخل الحمام يغسل ايده وعملتلوعصير مانجو وطلعت اقعدت جمبو على الكنبه قدام التليفزيون وكنا بنسمع مسرحيه الواد سيد الشغال وكنا بنضحك من قلبنا انا وحبيبي وكنت حاطه راسي على كتفه وهو بيلعبلي في شعري الطويل الناعم اوي وانا مسكت ايده التانية علشان احس بخشونة ايديه وهيا بتقفش وتدلك في ايدي الطريه المربربه الناعمه اوي وكانت عاجباه اوي ايدي والمناكير اللي كنت حاطاه في ضوافري الطويله وكان بيمسك اايدي ويقربها من بوقه ويبوسها بكل رقه وحنيه وانا في حضن جوزي حبيبي الدافي بنسى الدنيا كلها وسألني بكل حنيه: طيزك عامله ايه الوقت ياعروسه؟ ومكنتش عارفه نيته ايه او قصده ايه من السؤال ده وبحسن نيه مني قولتله: كويسه ابتديت تبرد شويه ياحبيبي ضحك وقالي: طيب ما تيجي اولعهالك تاني قولتله: لاء بقى يا سامي انا تعبانه اوي حرام عليك قالي وهو بيغمزلي: طيب ما تيجي انا وانتي ندخل ناخد شاور روحت ضحكت بشرمطه وقولتله: بكرا تكون بردت خالص من الحرقان اللي فيها وتكون خفت شويه لانك لو عملت حاجه دلوقتي هتلتهب عليا اكتر وممكن تتحرم مني اسبوع تحب تتحرم مني اسبوع قالي: ولا ثانيه واحده اقدر استغنى عنك فيها ياحبيبة زبري، وكنت واثقه من نفسي اوي لاني بقيت احلى من البنات بجد وكنت مغريه لدرجة ان جوزي مش قادر يستغنى عني ولا يقدر يستحمل اني ابعد عنه ولو دقيقه واحده قولتله: طيب انا تعبانه اوي هدخل انام قالي: وانا كمان ودخلت انا وهو اوضة النوم وروحت قلعت البيجامه الستان قدامه من غير كسوف وسامي نايم على السرير بالبوكسر فقط وبيتفرج عليا وبقيت عريانه ملط لاني مكنتش لابسه حاجه تحتيها وطلعت قميص نوم ستان قصير لغاية اول طيازي لدرجة اني لما انحني علشان اجيب حاجه من على الارض طيازي كلها تتعرى لبست قميص النوم وقعدت قدام التسريحه علشان اعمل ميكاب خفيف حطيت كحله وروج احمر فاتح وسامي بيتفرج عليا وزبه واقف اوي في البوكسر وكان فاتح بوقه وزبه واقف وهايج عليا ،روحت جبت كريم الترطيب والتنعيم وقعدت جمب سامي على السرير وانا بدهن رجليا من صوابع رجليا لغاية اول طيازي وطبعا رجليا كلها احلى من رجلين البنات مش بجمل في نفسي ولا حاجه لان اللي بيجمل في نفسه الشيطان لان رجليا بناتي فعلا لكن رجليا من تحت سمانة رجليا مباشرة اجمل بكتير تخينه وملفوفه ومقلوظه وشكلها سكسي اوي من وجهة نظري انا انها اجمل حاجه في جسمي المنطقه دي هو جسمي كله انثوي اوي وبنوتي خالص المهم انا لما كنت بدهن رجليا بالكريم وبرجرج في وراكي ورجليا اللي زيي الجيلي كان سامي بيتفرج عليا وزبه قرب يقطع البوكسر من هيجانه عليا قولتله بسهوكه ومياصه وانا بشاور على زب سامي: صحبك شكله تعبان اوي وضحكت زي الشراميط وقالي: انا هموت مش قادر استحمل ولا قادراقاوم الحلاوه والجمال ده ده انتي صاروخ تعرفي يا منال انا كنت متجوز راجل قبلك ضحكت وقولتله: ما انت اهو متجوزني وانا راجل برضوه قالي: لا انتي بالنسبه ليها ملكة جمال العالم قولتله: للدرجه دي هيا كانت وحشه قالي: لا انتي اللي حلوه اوي وصاروخ ده انتي عندك امكانيات انوثه اكبر واجمل منها هيا مش وحشه اوي لكن بالنسبه ليكي هيا ولا حاجه صفر على الشمال مع انها هيا ست كاملة الانوثه مع اني مستغرب ازاي الجسم ده وراجل مش بنت قولتله: ما البركه فيك انت خلتني بقيت بنت باللي عملتو فيا راح قالي وهو هيجان اوي انا لازم انيكك دلوقتي انا بولع من صوتك البنوتي الرقيق ده وكلامك اللي يهيج الحجر ده ضحكت بصوت عالي وقولتله:لا ياسامي انا بجد مش قادره انا طيازي من جوه مولعه اوي وبتوجعني قالي: طيب خليني انيكك بين فلقات طيازك بين لحم طيازك بس من غير ما ادخله قولتله: للدرجه دي طيازي عجباك اوي كده يا سامي قالي: دي تجنن وتهبل وتوقف زب الميت روحت ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: طيب يلا طيازي قدامك اهي اعمل فيها اللي انت عايزو بس من غير ما تدخلوا جوايا ونمت على بطني وهو قلعني قميص النوم خالص وبقيت ملط وهو كمان قلع البوكسر وفي الاول قالي: خدي بوسي زبي وقرب زبه من بوقي وانا مسكت زبه بإيدي وكان كبير جدا وشكله يهيج ويجنن وحلو اوي مسكتو وفضلت ابوس في راس زبه وانا نايمه على بطني وعجبني ملمس زبه لشفايفي واللي هيجني وجنني اكتر لما شوفت الروج طبع على زبه روحت اتجرأت ودخلتو جوه بوقي وفضلت امص والحس في زبه اللي كان سخن وواقف زي الحديده جوه بوقي وكنت بمص زبه من غير ما اسناني تلمس زبه علشان مايتأذيش وفي الحقيقه بوقي ماكنش مستوعبش زبه كله لانه كبير جدا وكنت بدخلو لغاية ما يخبط في زوري ونصفه فقط اللي كان داخل في بوقي وكان تخين وبقيت بمص واشفط في زبه وسامي كان بيصرخ من مصي وشفط زبه بشفايفي لغاية ما زبه اترعش ونزل اللبن السخن جوه بوقي من هيجاني وقتها بلعت اللبن بتاعه وكان طمعه يهبل ويجنن وكنت بشفط وبمص في زبه لاخر نقطه عسل والغريب ان زبه كان لسه واقف زي السهم طلعتو من بوقي علشان اخد نفسي شويه ولما شوفت زبه لسه واقف قولت لزبه بمياصه وانا هيوجه ودلوعه اوي: يخربيتك انت لسه واقف؟! ما تتهد بقى انت ايه مبتشبعش ،لقيت سامي بيجيب علبة الكريم اللي كنت بدهن بيها رجليا وراكي واخد منها وحطلي على فلقات طيازي وبينهم وانا لسه نايمه على بطني قولتله: اوعى ياسامي تدخلو في طيزي قالي: متخافيش انا هنيكك بين فلقات طيازك الكبيره المربربه دي وبعد ما حطلي الكريم ركبني ودخل زبه بين فلقات طيزي وعلشان طيازي كبيره وبارزه لورا زبه غاص ما بين فلقاتي الطريه وكانت طيازي بتحضن زبه وبتعصره بلحمها الطري وكإنها زوجه كان غايب زوجها عنها ولما شافته حضنته بكل شوق ولهفه وبدأ يدلك زبه في طيازي بكل عنف وبقيت بتمحن واقول ااااااااااااااه ااااااااااي اااااااممممممممم وكإنه جوه طيزي مش من بره وكان فعلا بيوجعني لان زبه كان بيحتك بين فلقاتي الطريه وطبعا فلقات طيازي الكبيره المدوره البارزه اوي رقيقه اوي وحساسه اوي وبتتألم من اقل حاجه بس انا كنت مستمتعه اوووي بزبره الكبير اوي اللي مدوبني وهري طيازي الناعمه الطريه الرقيقه وبعد ما كان قاعد على طيازي نام بجسمه كله على ظهري وزبه مغروس بين فلقاتي مع الكريم كان زبه بيتزفلط ما بين فلقاتي الكبيره الطريه الرقيقه اااااااااااااااااه ااااااامممممممم وهو بيهري ويدعك بجسمه كله عليا وانا نايمه تحتيه بتلوى من زبه اللي يهبل وكنت مستمتعه بزبه وهو بيتزفلط بين طيازي ومع اهاتي المايصه سامي سخن ونزل لبنه بين فلقاتي على خرمي وقعد نايم على ظهري وطيازي لغاية ما خلص ونزل اخر نقطة عسل وقام من علي جسمي ونام جمبي وزبه ارتخى وراح في نوم عميق وانا رجعت ايديا الاتنين على طيازي وبوزع العسل اللي نزلو سامي ما بين طيازي على فلقاتي وبدهن فلقات طيازي بعسل جوزي وكنت فرحانه ومبسوطه بالاحساس ده اوي ونمنا انا وسامي زي ما احنا عريانين ملط ورحت انا حضته بجسمي البنوتي الناعم وكنت فرحانه ومبسوطه من اجمل ليله قضيتها في حياتي اكتشفت وقتها ان لبس البنات والميكاب اللي كانت اختي بتلبسهولي ملوش لزمه من غير ما يكون في راجل في حياتي احس بيه ويحس بيا وكمان اتزوقلو والبسلو واتدلع عليه واتمايص علشان يحس انه متجوز بنت بجد مش ولد وفعلا جوازي من سامي هيئني وحسسني بجد اني بنت بجد لدرجة ان فيه ايام كنت بتحجج ومخليهوش يلمسني بحجة اني عليا الدوره الشهريه ،، تاني يوم صحيت من النوم متأخره وجوزي مكنش جمبي باين كده صحي قبلي وقاعد بره قدام التليفزيون للبست قميص النوم وقعدت على السرير شويه وجسمي كله بيوجعني من ليلة امبارح ووجهي كان باين عليه متورم زي البنات اللي بتصحى في صباحيتها جسمها بيوجعها ووشها بيرد فيه الدمويه من ليلة الدخله واكتر حاجه كانت بتوجعني خرم طيزي وقعدت وانا بتخيل اللي عملو فيا سامي ليلة امبارح وابتسم واعض على شفايفي وانا مكسوفه واقول لنفسي معقوله سامي اتجوزني ونام معايا وناكني في طيازي مرتين كمان هو فيه راجل بيتجوز راجل زأيه واكيد احنا شواذ لكن شواذ ازاي وجسمي شبه جسم البنات بالظبط ياترى هو فعلا شايفني بنت زي ما انا شايفه نفسي بنت وياترى هو جسمي الانثوي ده بيثيرو وبيغريه وبيهيجوا اكيد كمان بيحب جسمي وشكله البناتي ده والا مكنش قالي هتجوزك يعني وهيقضي باقية عمرو معايا وكانت اصوات جوايا بتاخد وتدي مع بعضها وافتكرت ليلة امبارح وشقاوة سامي واللي عملو فيا وفي طيازي وكإني بنت يوم صباحيتها قومت من على السرير طلعت من الدولاب قميص نوم ابيض شفاف وقصير واصل لغاية طيازي وكيلوت فتله لونه ابيض وروب ابيض شفاف وفيه ريش وطويل لغاية تحت ركبتي واخدت كمان وفوطه وطلعت علشان اخد شاور لاقيت سامي قاعد فعلا قدام التليفزيون بصيتلو بكسوف وانا ببتسم وقولتله: صباح الخير يا سامي قالي: صباحيه مباركه يا عروسه كل ده نوم نوم العوافي ياعروسه قولتله بدلع: اصلي تعبانه اوي وجسمي كله واجعني ضحك وقالي: طيب وطيازك بتوجعك برضوه ضحكت وانا مكسوفه وهزيت راسي بنعم من غير ما اتكلم وكنت باصه في الارض قالي: يالهوووي على جمالك وجمال كسوفك وابتسمتك، فتحت عنيا اوي وانا ببصله وببتسم من مغزلته ليا قولتله: انت شكلك صاحي رايق قالي: فيه حد يشوف القمر ده وميبقاش رايق ده انتي نستيني نفسي وعيلتي والدنيا كلها قولتله: ايه ده انت عندك عيله يا سامي؟ قالي: طبعاً اؤمال انتي مفكراني مقطوع من شجره قولتله: لا يا حبيبي مش قصدي اصلك مجبتش سيرتهم وكمان محدش بيجيلك قالي: مجتش مناسبه قولتله: طيب انت قولتلي ليه نستيني عيلتي؟ قالي: علشان انا كنت عازم اختي وجوزها على العشاء النهارده وكنت ناسي قولتله: انت بتكلم بجد؟ قالي: هو الكلام ده فيه هزار قولتله: طيب انت هتقدمني ليهم بصفتي ايه؟ قالي: عروستي قولتله: متهزرش يا سامي قالي: انا بتكلم بجد هقدمك ليهم على انك مراتي قولتله: طيب ولما يعرفوا اني ولد مش بنت هيبقى ايه الحل؟! قالي: وهيعرفوا ازاي انك ولد انتي مش بتشوفي نفسك في المرايا بتكوني عامله ازاي يامنال ده انتي كل حاجه فيكي بتقول انك بنت جسمك اللي مفيهوش ولا شعره ولا نمشه وطيازك ووراكك وعيونك وحواجبك ورموشك وخدودك وشفايفك المنفوخه وكمان انتي لما بتحطي ميكاج بتبقى مزه بجد اؤمال انا اتجوزتك ليه قولتله: ليه بجد يا سامي اتجوزتني؟ قالي: علشان طريه وكلك انوثه وصاروخ قولتله: طيب هما هيجوا امتى؟ قالي: هيجوا بالليل الساعه 6 قولتله: طيب انا كل اللبس اللي عندي قمصان نوم عريانه قالي: البسي اي برموده وبدي من اللي عندك قولتله: دول بيكونوا ضيق اوي على جسمي قالي: وفيها ايه! قولتله: فيها ايه ازاي انت مش بتقول جاي معاها جوزها عايز جوزها يشوفني وانا رجليا عريانه والبرموده محزق على ووراكي وطيازي قالي: عادي يامنال احنا بقينا عيله خلاص ثم انا هكون قاعد وكمان علشان افرجهم على زوقي في النسوان حلو أد ايه ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: طيب انا هدخل اخد شاور قالي: يلا بينا انا كمان عايز اخد شاور ضحكت ضحكة واحده شرموطه وقولتله وانا بدلع عليه: لاء ياحبيبي لو عايز تأخد شاور ادخل بعدي او قبلي متدخلش معايا علشان انت قليل الادب اووي وضحكت وكنت بدلع وبتمايص عليه وفي الحقيقه انا عاوزه طيازي الكبيره الطريه تحضن زبره الضخم ومشيت قدامه بخطوه بطيئه وانا بتقصع وبتمايل بطيازي وبترقص علشان كنت متأكده ان عريسي بيأكلها بعنيه وحسيت بجوزي جاي بيجري ورايا وبيحضني من ورا ولازق زبره في طيازي وانا بضحك بشرمطه وقولتله: يالهووووي عليك وعلى شقاوتك يا سامي اوعى بقى وهو يقولي: مش قادر اقاوم جمالك وجمال طيازك ، وبقيت بهز وبحك طيزي في زبره اوي وكإني بقوله انا بحكها في زبك اهو يلا بقى وانا بقوله بمياصه ودلع : سيب طيزي يا شقي راح زقني ودخلني الحمام وقلعني قميص النوم وجسمي الناعم الطري المربرب اتعرى قدامه وهو قلع البوكسر وبقى عريان ملط انا وهو جوه الحمام وفتح المايه وحط على جسمي شامبو وبقى بيلعب في جسمي وبيلعب بطيازي وبقى جسمي خلاص علبتوا وقعد يلعب في جسمي ووراكي وبزازي حتى رجليا من تحت وكعب رجليا وصوابعي لعب فيها، لاقيت ايدي بتروح على زبه بطريقه لا اراديه ومسكت زبه وبقيت بدلك فيه مع الشامبو بقى زبه بيتزفلط في ايدي وكنت فرحانه بالحركه دي اوي وكمان فرحانه بزبه اووووووي وبقيت انا كمان بعلب في زبه وادخله بين وراكي الناعمه الطريه واضم وراكي على زبه وافرك وراكي في بعضها وزبه ما بينهم وكان بيتزفلط مابين وراكي وكان هيتجنن من الحركه دي وكنت هايجه ومستمتعه بايديه الخشنه اللي مدوبناي اكتر ما كنت بلعب لنفسي بايديا الطريه الناعمه اللي زي جسمي انما ايد جوزي حبيبي خشنه وبتهيج جسمي الناعم الطري عريسي بقى يهرى ويقفش في جسمي وشفايفه قطعت شفايفي من البوس والمص ولما هيجت وسحت اوي نزلت على ركبتي واخدت زبره جوه بوقي وبقيت ابوس فيه اوي وكل ما ابوس راس زبه ابص في عيون جوزي علشان اشوفه اد ايه هو مستمتع باللي بعملو في زبه ولاقيته مغمض عنيه وكنت انا واخداه في عالم تاني وبقيت ابوس رأس زبه واضرب خدودي الناعمه الطريه بزبه وبعدين روحت دخلتوا في بوقي وبقيت بمص والحس واشفط في رأس زبه وكإني محرومه منه بقالي سنين طويله لاقيت خرم طيازي بتاكلني وبتحرقني روحت طلعت زبه من بوقي ووقفت واديتلو ظهري وبقى وجهي للحيطه وبقيت طيازي في مستوى زبه بس هو علشان اطول مني كان لازم ينزل بوسطه شويه علشان زبه يكون قصاد طيزي اللي اتهريت ولسه هتتهري انحنيت شويه لقدام علشان خرمي يقرب ويظهر لزب سامي وبدأ سامي يدخل زبه جوايا وانا راسي في الحيطه ولما دخلت راس زبه كنت مستمتعه لكن لما بيدخل باقي زبه يالهووووووي بيجنني وبكون طايره في السماء من هيجاني بس كنت طيازي لسه بتوجعني وبتحرقني من الجرح اللي جوه خرمي ولما بدأ جوزي يطلع زبه ويدخله ببطئ كنت مستمتعه ومبسوطه بزبه وهو بيتزفلط في طيزي وكانت بتطلع مني اهات بصوت ناعم بنوتي بتجنن سامي عليا ااااممممممم ااااااه اااااااااااي وكان بيقولي وهو بيدخل زبه ويطلعه مني عاجبك زبي يا منال؟ كنت برد عليه من هيجاني ومحنتي زبك كبيراوي وبيوجعني اوي يا حبيبي بس حلو اووووي ااااااممممممم ولما سمع صوتي وكلامي المايص عن زبه وحجمه وأد ايه هو بيوجعني كاان بيضرب زبه في طيازي اووووي وطيازي الكبيره الطريه تترجرج مع كل ضربه من زبه لطيازي وكنت بصوت واصرخ واكتم صوتي البنوتي بإيدي واقوله بالراحه ااااااااه يا حبيبي ااااااااخ ااااااااي بشويش عليا وكل ما يسمع اهاتي يسرع ويضرب بقوه طيازي الكبيره لاني مش مستحمله زبه الكبير المتوحش وهو بيقطع طيازي الرقيقه المسكينه لكن مهما كان زبه قاسي علي طيازي الرقيقه بكون مستمتعه ومتكيفه من زبه الضخم وكان بينكني بكل قوه وانا بتغنج وبتمايص واصوت من زبه اللي مغروس وبيلمس بطني من جوه ولما تعب رجع لورا وهو حاضني وزبه مغروس جوه طيازي ولاقيته قعد على قعدت االحمام وقعدني في حضنه على رجليه وزبه جوه طيزي وقالي: يلا يامنال وفهمت وقتها من غير ما يكمل ويتكلم وبقيت بقوم من على زبه واقعد تاني بسرعه وبقيت بأقعد على زبه بكل ما اوتيت من قوه واخده كله جوه طيازي واخفيه جوايا وسامي بيضربني بإيديه على فلقات طيازي وتترجرج وتتهز قدام عنيه وانا بقوم واقعد على زبه وكل ما اتعب اقعد على زبه واهز واحك طيازي على وسطه وزبه لسه مغروس جوايا ولاقيته بيقولي هاجيب يامنال وراح قام بيا وزبه محشور في طيزي وبيحضني وايديه بتقفش في بزازي اللي ورمت وكبرت من تقفيشه ليها وبقيت في حجم كرة التنس وحسيت بزبه بيترعش جوه طيازي وسامي يا حرام بيصرخ من طيازي المفتريه اللي كانت بتمص وتحلب كل عسل حبيبي بس هو كان مبسوط ومستمتع بطيازي وبقى بيبوسني في ظهري وانا منحنيه لقدام بعد ما وقفنا من على قعدت الحمام ومنتظره لما زبه ينزل اخر نقطة عسل جوه بطني بعد ما عريسي وحبيبي خلص وزبه نزل اخر نقطة عسل جوايا سحب زبه من طيازي وهيا زعلانه لان زبه خرج منها وكان العسل بيخرج من خرمي وكإنها بتبكي على فراقه ، وخدنا انا وحبيبي شاور وطلعنا من الحمام ولبست البيبي دول الابيض الشفاف الروب وطلعت عملت لجوزي فطار الصباحيه واحنا قاعدين نفطر قالي: حبيبتي انا عاوزك تعملي عزومه حلوه زايك ياعروسه وكمان اعملي ميكاب واتزوقي علشان تقابلي اختي وجوزها قولتله بكل انوثه ودلع: حاضر ياحياتي من عيوني ياقلبي وبعد ما خلصنا فطار قومت ودخلت الاطباق جوه المطبخ ودخلت اوضة نومي حطيت لشعري زيت دابر املا علشان شعري يبقى طويل وناعم زي البنات ودهنت لرجليا بكريم تنعيم وترطيب البشره وحطيت كحله في عيوني وبودره خفيفه وروج احمر غامق علشان اكون حلوه قدام عريسي وطلعت روحت المطبخ اجهز لعزومة اخت جوزي سامي جالي المطبخ وحضني من ورا وهو لازق زبه في طيازي وبيقولي: ايه يامنال مش عاوزه مساعده؟ ضحكت بمياصه وقولتله: وبعدين معاك وفي شقاوتك دي ياسامي سيبني بقى متعطلنيش ياحبيبي وروح اقعد قدام التليفزيون ولما اخلص هأجي اقعد معاك يا حبيبي يلا بقى وبطل هري مشبعتش ياسامي قالي وهو بيقفش وبيدعك ويهري في لحمي الطري الناعم: انتي مايتشبعش منك يا مزه ده انتي صاروخ يابت وجسمك يجنن وقالي: اعمليلي قهوه ياحبيبة زبري قولتله: من عيوني ياقلبي روح اقعد بره بقى يخربيتك هريتني تقفيش وقبل ما يطلع من المطبخ راح ضربني على طيازي اووووي بإيديه خلاني قولت: اااااااااااااي ياسافل وروحت ضحكت وانا مكسوفه من طيازي اللي بقيت كبيره اوووي وفضحاني اوي بحجمها الكبير ده بس بصراحه انا كنت مبسوطه وفرحانه اوي بيها لانها بقيت ومنبع فرحتي وسر انوثتي هيا ووراكي ورجليا وبزازي اللي ابتديت تكبر من كتر تدليك ودعك وتقفيش وهري سامي فيهم عملت لعريسي قهوه وطلعت لسامي في الصاله وقالي: تعاليلي يابطه لما سمعت سامي قالي كده ضحكت ضحكه زي الشراميط وقولتله: دي انا اللي بطه صح ؟ قالي ايوه انتي عاملهه زي البطه بالظبط قولتله: اشمعنى قالي شكل طيازك وهيا راجعه لورا ومرفوعه لفوق وكبيره اووي كده وبزازك اللي ابتديت تكبر شبه البطه ضحكت وقولتله: متقوليش بطه دي تاني يارخم وفعلا كلامه كان كله صح اني جسمي بقى شبه البطه لان طيازي راجعه لورا بشكل ملفت اووووووي حتى لو لبست ملابس واسعه وكمان بزازي اللي كبرت وطلعت لقدام وكنت بجد مكسوفه من شكل جسمي اللي بقى زي البنات بالظبط وعلى أد ما كنت مكسوفه من شكل جسمي البنوتي اوووي على أد ما كنت فرحانه وطايره من الفرحه اني بقيت بنت ، سامي قالي: انا هشرب القهو وهنزل اجيب حاجات من تحت واجي زعلت وقتها وقولتله: في عريس ينزل من شقته في صباحيته الناس تقول عليا ايه ياسامي وطبعا انا كنت بهزر لكن هوو افتكرني بتكلم بجد وقالي: معليش ياحبيبة عمري انا مش هتأخر كلها نص ساعه قولتله: اوك بس متتأخرش عن النص ساعه ضحك وقالي: انتي هتبتديها من دلوقتي قولتله: اصلك ياحبيبي لما بتبعد عني قلبي بيوجعني عليك وكمان بتوحشني وكنت مكسوفه وانا بقول الكلام ده وكانت مشاعر صادقه جوايا لاني بحبه اوووي بجد ،راح سامي مسك ايديا الناعمه الطريه وقربها من شفايفه وباسها وقالي: انتي اللي بتوحشيني حتى ووانتي في حضني ياحتة بسكوته ابتسمت بنظره كلها اعجاب وحب وكنت مكسوفه اوي من كلامه الحلو وغيرت الموضوع بسرعه من كسوفي وقولتله: طيب متعطلنيش بقى انت نسيتني العزومه واللي ورايا اوعى بقى وبلاش دلع وهو بيضحك عليا لانه عرف اني مكسوفه من كلامه وروحت على المطبخ وطبعاً مشيتي العاديه كانت بتخلي طيازي تترجرج وتتهز زي الجيلي لان طيازي كبيره وطريه زي الملبن لدرجة ان كل ما سامي يشوفني وانا ماشيه يفتكرني بتقصع وبتمايص لكن في الحقيقه كانت ومازالت هي دي مشيتي وغصب عني وطبيعي ان طيازي تترقص وتتهز زي الجيلي ،دخلت المطبخ كملت طبخ وعملت كذا صنف وكمان عملت حلويات وسامي جه ن بره وجابلي عبايتين خليجي خروج وبيجامه شورت والبدي كت وشبشب كعب ووطقمين سنتيانات على مقاس صدري عالي وكانواا حلوين اووي اول ما سامي جابهم لي فرحت اوي وروحت حضنته وبوسته في خده وقولتله: تسلملي مجايبك ياجوزي ياراجلي وهو شاف في عيوني الفرحه هو كمان فرح وقالي: انا مش عايزك تلبسي عبايه منهم في وجود اختي وجوزها قولتله: اؤمال انت جايبهملي ليه؟ قالي: علشان تخرجي بيهم معايا انا عايزك في وجود اختي وجوزها تلبسي بدي وبرموده استيرتش والشبشب وتعملي ميكاب علشان اختي مبيعجبهاش العجب قولتله: طيب ياحبيبي انا هتكسف البس اي برموده من اللي عندي لانهم ضيق اووووي وطيازي هتكون كبيره اوي فيهم وكمان ده الاندر بيكون باين منهم لو كان على اختك فانا ممكن اقلع قدامها عادي احنا بنات زي بعض لكن انت بتقول هيكون موجود جوزها يعني هكون مكسوفه اوي قدامه قالي: ياحبيبتي انا هكون قاعد معاكي ثم انا اكيد هكون غيران عليكي وعلى عرضي قولتله وانا فرحانه: حاضر ياحبيبي انا هعمل كل اللي هتقولي عليه ياجوزي ياحبيبي وقبل ما تيجي اخت جوزي وجوزها دخلت اخدت شاور وطلعت لبست اندر على شكل 7 لونه ازرق ولبست سنتيانه صغيره شق بزازي كان باين منه ولبست من فوق بدي لونه احمر ضيق اوي على جسمي وبرموده استيرتش لونه ابيض الاندر كان باين لونه من تحت البرموده اللي واصل لغاية تحت ركبتي وسمانة رجليا عريانه وكانت رجليا تخينه وملفوفه وملقوظه وبتلمع من نعومتهم لانها مش فيها ولا شعره اجمل من رجلين البنات وضيق اوي عليا وطيازي يالهووووي كبيره اوووووي فيه ووراكي يافضحيتي اجناب وراكي من فوق عريضه وتخينه اووووي مع كل خطوه امشيها وراكي تتهز مع طيازي زي الجيلي وبصراحه لما لبست كده وشوفت نفسي قدام المرايا اتكسفت من نفسي فما بالكم برجاله هتشوفني وانا بالشكل ده ياكسوفي المهم تجاهلتت الموضوع وسرحت شعري وعملته ديل حصان وقعدت قدام التسريحه اعمل ميكاب اجمل من ميكاب اللي عملتو ليلة الدخله حطيت كحله واي شاد فوق عيوني ومسكارا رموشي الطويله وحطيت بودره حفيفه اوي وحطيت روج روز غامق وحددت حواجبي بقلم الحواجب وحطيت مناكير لضوافر رجليا وايديا الناعمين بنفس لون الروج وبقيت اجمل من اي بنت واهتميت بالموضوع اوي علشان متكشفش ويبان عليا ان انا ولد استنيت شويه لغاية ما المناكير نشف ولبست الشبشب اللي جبهولي عريسي وطلعت لسامي وهو قاعد في الصاله ولابس هو كمان ترنج بيتي واول ما شافني سامي زبه وقف في البنطلون اللي هو لابسه وعض على شفته اللي تحت وصفر صفاره كده تدل على اعجابه باللي انا عملاه في نفسي وقالي: يالهوووووي على الصواريخ والمزز اتكسفت اووي وعضيت على شفايفي وقولتله بمياصه ودلع: إخص عليك يا سامي متكسفنيش بقى قالي: ده انا محظوظ اني قابلتك يخربيت جمالك يامنال ضحكت وقولتله: عاجبك كده منظر البرموده ده والاندر باين لونه من تحت المسخره ده ضحك وقالي: ياحبيبتي انا عايزك تكوني هاي سكسي علشان اختي وجوزها كانوا بيقولولي اني مفييش واحده هترضى بواحد زأيك ولو لاقيت واحده تتجوزك مش هتكون حلوه هتكون شبهك ضحكت وقولتله: يعني انت عايز تفرجهم عليا قاالي: انا عايز افرجهم على زوقي الجميل ومخلصش الكلمه ولاقينا جرس باب الشقه بيرن قالي: ادخلي اوضة النوم ولما اناديكي تبقى تعالي قولتله: حاضر ياحبيبي ودخلت اوضة النوم وهو راح يفتح باب الشقه وقلبي بيدق بسرعه وخايفه اوووي من اخت جوزي وياترى هتقبلني ولا هتكرهني ولا هتعاملني ازاي!؟ سمعت سامي بيقولهم: اهلا وسهلا اتفضلو واخته اسمها ولاء عندها 31 سنه بيضاء وطويله وعيونها خضرا وواسعه زي عيون سامي وجسمها متناسق لكن رفيعه وجوزها اسمه حسين 34سنه اسمر وطويل وعريض دكتورامراض نساء وكنت سامعه ولاء بتقول لسامي: اهلا بيك ياسامي اخيرا اتجوزت وكمان من غير ما نحضر فرحك، قالها: انا مش عملت فرح يا ولاء دي كانت على الضيق، قالتله: ليه هيا العروسه واخدها ست؟ قالها: لا واخدها بنت يا ولاء اول فرحتها، حسين قال لمراته ولاء: وطي صوتك عيب بلاش الكلام ده دلوقت، وقال لسامي: الف مبروك ياعريس، سامي قال لحسين: **** يبارك فيك يا حسين عقبال عوضك ياحبيبي ، سامي قال لولاء اخته: شايفه حسين زوق ازاي ؟ ولاء قالتله: يعني انا قليلة الزوق ياسامي شكرا يا استاذ وياترى العروسه فين عاوزه اطمن عليها وعليك قالها: بتلبس جوه وراح نادى عليا بصوت عالي يا منال رديت على سامي وقولتله: ايوه يا سامي انا جايه اهو ظبطت البدي وبصيت في المرايه وعدلت نفسي وروحت طلعت وانا خايفه ومرعوبه اول مره اظهر قدام ناس غريبه وانا بنت مش ولد وطلعت وانا ماشيه ولما قربت عليهم وكنت باصه في عيون ولاء ومبتسمه وبقولهم :اهلا وسهلا وسلمت على ولاء وبوستها من خدودها من هنا ومن هنا وقولت لسامي: ايه القمر ده يا سامر كنت مخبي عني الجمال ده كله فين ، ولاء قالتلي وهيا مبتسمه وبتبصلي من فوق لتحت : ده انتي اللي قمر ياحبيبتي الف مبروك يا عروسه الف مبروك يامنال، قولتلها: **** يبارك فيكي حبيبة قلبي انا كان نفسي اتعرف عليكي من زمان يا ولاء ونبقى اصحاب قالتلي: ياحبيبتي احنا بقينا اصحاب خلاص، سامي قالي: ايه يا منال انتي ولاء نسيتك اللي حواليكي ولا ايه ؟ قولتله: اسفه يا حبيبي وسلمت على حسين جوز ولاء وقولتله: اهلا وسهلا ازيك يادكتور حسين انا اسفه اصل ولاء خديتني منكم، حسين قالي: انتو شكلكم هتبقوا اصحاب وهتتفقو على صاحبنا وكان قصده على سامي قولتله: لا طبعاً ده سامي ده حبيبي وضحكنا وقالي: الف مبروك يا عروسه وعقبال ما نشوف عيالكم قولتله: ميرسيه يادكتور وطبعا انا هكون زبونه عندك وضحكنا وقولتهم: اتفضلوا وقعدنا وكنت قاعده جمب ولاء وسامي قاعد جمب ولاء من الناحيه التانيه وحسين قاعد جمب سامي وبصراحه انا اطمنت من مقابلة ولاء ليا وانها حبتني بسرعه وسمعتها وهيا بتقرب على ودن سامي وبتقوله :لا زوقك حلو اووووي المره دي يا سامي عروستك قمر ومزه وروحها حلوه ومرحه مش زي الاولى اللي كانت زي البومه وضحكوا مع بعض ، حسين قالهم بتضحكوا على ايه ماتضحكونا معاكم راح سامي قاله: دي كانت بتكلم على مراتي الاولى وبتقولي دي كانت زي البومه وضحك حسين ، روحت انا عملت نفسي زعلانه وقولت لسامي: حرام عليك يا سامي متجيبش سيرة حد مش معانا ولاقيت ولاء بصتلي بنظره كلها اعجاب وقالتلي: انتي طيبه اوي يا منال انتي عندك حق راح حسين قال لسامي بمداعبه: ايه انتو مش هتأكلونا ولا ايه يا عرايس؟! قولتلهم: يا خبر انا اسفه هقوم احضر الاكل حالا راح حسين قال لولاء: قومي يا ولاء ساعدي مرات اخوكي وقامت ولاء وجت ورايا على المطبخ وقالتلي: انتي حلوه اوي يا منال ايه القمر ده قولتلها: ميرسيه يا ولاء انتي اللي جميله اوي ومزه كمان وضحكنا قالتلي: ها ايه رأيك في الجواز ؟ قولتلها: حلو اووي ، قالتلي: طيب وسامي طلع رايق ولا طلع سعاد ؟ قولتلها: سعاد ده ايه ده سامي رايق روقان الدنيا، راحت ولاء ضحكت وقالتلي: ياسيدي يا سيدي على الروقان ، روحت ضحكت واتكسفت اووي وبصيت في الارض وعضيت على شفايفي، قالتلي: خلاص متكسفيش اوي كده، قولتلها: عاوزه اعرف منك يا ولاء سامي بيحب ايه ومبيحبش ايه؟ قالتلي: ياسلام على الحب أد كده انتي بتحبي سامي قولتلها: طبعاً ده سامي حبيب عمري كله قالتلي: هقولك بعدين لينا قاعده تاني مع بعض بس اللي عايزو اعرفه منك يامنال انتي جسمك حلو اوي كده ازاي بتعملي ايه علشان يبقى حلو كده ؟ قولتلها: مش فاهمه حلو ازاي؟ قالتلي: يعني انتي تخينه من مناطق معينه في جسمك المناطق اللي بتثير الرجاله يعني هانشك ووراكك قولتلها: انا مش بعملهم حاجه هما كده بس في حاجه انا سمعت عليها بتكبر حجم الهانش في الصيدليات زي كريمات وحقن هرمون لكن انا مستخدمتش حاجه منهم خالص هانشي ووراكي كده طبيعي قالتلي: يابختك انتي جسمك يجنن عاوزه اقولك على حاجه سر بس اوعي تفهميني غلط جوزي حسين عنيه كانت هتتهبل عليكي وعلى جسمك وبالاخص المنطقه اللي تحت وراحت ضربتني على فلقة طيازي ،، روحت ضحكت وقولتلها: اااااااي ايدك بتوجع يا ولاء قولتلها: طيب ما ممكن تجيبي كريم تكبير الارداف او حقن الهرمون بس انا اسمع انها مضره قالتلي: فعلا هيا مضره وحسين حذرني منها كتير وقالتلي: على فكره يا منال الاندر بتاعك باين اوي من البرموده حتى بالاماره لونه ازرق اتكسفت اوي وقولتلها: انا قولت لسامي انا مش عاوزه البس البرموده لانه بيشف الاندر وكمان ضيق اوي على جسمي وبارز كل تفاصيل جسمي قالتلي: لا ياحبيبتي انا مش بقولك كده علشان تزعلي مني او تتكسفي وبعدين ما جوزي زي جوزك عادي يعني واحنا خلاص بقينا عيله ،وفي الحقيقه انا مخدتش بالي من كلمة جوزي زي جوزك او مفهمتش معناها غير بعدين لما اتكررت زيارتهم لينا المهم جهزنا السفره انا وولاء وروحت لحسين وسامي قولتلهم: اتفضل يادكتور السفره جاهزه وقاموا وهما ماشيين في اتجاه السفره وانا كنت ماشيه قدام حسين واتأكدت انه بيبص على طيازي واكيد كمان شاف الاندر واتحقق من لونه كنت ماشيه وانا مكسوفه وطبعا طيازي بتتهز تلقائي من حجمها الكبير اوي وكمان لانها طريه اوي وقتها حبيت اتأكد ان حسين بيبص عليا فعلا ولا لاء بصيت لورا فجأه لاقيت حسين فعلا بيبص على طيازي وبيعض على شفته اللي تحت ولاقيته هو اتفاجئ بنظرتي ليه فجأه فأضطريت اقوله: اتمنى اكلي يعجبك يا دكتور ! قالي: طبعا عاجبني بس هو كان بيتكلم على حاجه تانيه ، روحت حطيت ايدي على بوقي وضحكت وانا بحاول اكتم ضحكتي لانه كان حالته صعبه وموقف محرج اوي ياحرام قولتله: اتفضلوا، وقعدو يأكلو عمايل ايدي بعد ما أكلنا كلنا وعجبهم الاكل اوي وبالذات حسين عجبه اوي الاكل وقاموا قعدو في الصالون قدام التليفزيون والصالون كان قريب من السفره وقريب من المطبخ وكنت كل ما اجي ارفع الاطباق وامششي بيهم على المطبخ كنت بنظر بطرف عيني على حسين وكان بيبص على جسمي بطريقه شهوانيه وبصراحه انا حبيت الاحساس ده اوي اللي هو فيه راجل غير جوزي بيشتهيني وبيتمنى يلمسني وكنت بتعمد اني اتقصع واتمايل في مشيتي علشان كنت متأكده انه بيبص على جسمي اللي بيتهز كله من مشيتي المايصه وطبعا جوزي كان مركز في التليفزيون وهو بيكلم حسين وولاء كانت بتشيل معايا الاطباق ومحدش كان مركز في نظرات حسين لجسمي المتفجر الانوثه وبعد ما دخلت الاطباق وظبط السفره روحت لسامي وحسين وقولتلهم: تحبوا تشربوا ايه عصير فريش ولا قهوه لاقيت سامي قالي: لا يا حبيبتي احنا هنشرب بيره انا وحسين قولتله: اوك يا حبيبي ودخلت لولاء في المطبخ قولتلها: حبيبتي اطلعي انتي اقعدي بره وتتعبيش نفسك انا هعمل كل حاجه بس مش دلوقتي قالتلي: لا طبعا هو انا غريبه يا منال ده انا اخت جوزك يعني اختك انتي كمان قولتلها: طبعاً ياحبيبتي انتي بقيتي اكتر من اختي كمان طيب اسمعي انا هغسل الاطباق وانتي اقفي معايا بس متعمليش حاجه وحياتي عندك المهم وافقت ووقفت انا اغسل الاطباق وولاء وقفت جمبي تتفرج عليا ونحكي حكاوي ستات يعني زي عرفتي سامي ازاي؟ وامتى؟ وحاجات زي كده قولتلها: كنت بشتري حاجات من عندو في المحل وشافني واعجب بيا وانا كمان اعجبت بيه وصرحلي بحبه وانه عايز يتجوزني وبس ، طبعاً انا اخترعت القصه دي وقولتها لولاء لاني مش معقول هقولها اني ولد وكنت هشتغل عندو والكلام ده وقالتلي: عارفه يا منال انا معجبه بجسمك اوي وكانت بتتحرش بيا وبجسمي وبطيازي وكإنها راجل كانت بتحك جسمها من قدام في طيازي وبصراحه انا مكنتش بتكلم لانها بنت زأيي وحسيت الموضوع عادي قولتلها: يا حبيبتي اتفضليه وضحكنا قولتلها: وسامي كمان معجب بجسمي اوي قالتلي: ايه اكتر حاجه بيحبها سامي في جسمك بصراحه اتكسفت اقولها بس قولتلها: جسمي كله بيحبه سامي بس هيا اصرت انها تعرف اكتر حاجه بيحبها سامي في جسمي ايه؟ قولتلها: رجليا وهانشي وضحكت بكسوف وانا ببص في الارض ضحكت ولاء على كسوفي وقالتلي: يابت مكسوفه من ايه انا بنت زأيي زأيك وكمان ده جوزك من حقه يحب اي حاجه في جسمك عادي يعني قولتلها: الموضوع لسه غريب عليا خصوصا اني لسه متجوزه جديد وبتكسف من الكلام في الحاجات دي قالتلي: ياحبيبتي بكرا تقدمي في الجواز وتتكلمي في الكلام ده اكتر مني، واللي لاحظتو في ولاء انها بتحب تتكلم في قلة الادب والجنس كتير حتى لما بنقعد مع رجالتنا مكنتش بتتكسف منهم وكانت بتتكلم ببجاحه وبصراحه اعجبت بطريقة كلامها في الجنس ، جرأتني اني اتكلم معاها وقدام رجالتنا كمان عن الحاجه دي بس برضوا كنت بتكسف، وسألتني ولاء وقالتلي: قوليلي يا منال عملتي ايه ليلة امبارح مع سامي؟ ابتسمت بكسوف وقولتلها: ده سامي اللي عمل كل حاجه قالتلي: يعني فتح كسك يامنال ضحكت بصوت عالي وقولتلها: اتلمي ياقليلة الادب، ضحكت وقالتلي: يابت انا بطمن عليكي وعلى اخويا منك مكسوفه ليه ما انا برضوه ليلة دخلتي حسين فتح كسي وبقى عامل زي النفق وضحكنا انا وهيا وقالتلي: قوليلي بقى يا منال زب سامي كبير ولا صغير ضحكت وقولتلها: اه كبير قالتلي: كيفك يعني قولتلها: ايوه قالتلي: انا عاوزه اسألك سؤال وتتكسفيش مني احنا بنات زي بعض وكمان لو قولتيلي الحقيقه انا كمان هقولك على سر بس بشرط انه يكون ما بينا قولتلها: طبعا ياولاء اي حاجه هتقوليها محدش هيعرف بيها نهائي قالتلي: هو انتي كان ليكي علاقه مع حد قبل ماتجوزي سامي؟ قولتلها: انتي ليه بتقولي كده ياولاء؟ قالتلي: بصراحه لما شوفت طيازك كبيره اوي كده قولت بيني وبين نفسي اكيد انتي اتناكتي فيها قبل ما تجوزي سامي، قولتلها: وهيا اي واحده طيزها كبيره يبقى بتتناك فيها قالتلي: لا بس انتي طيزك كبيره مش تخن عادي دي طيز اتناكت قبل كده قولتلها: انا عمر ما حد لمس جسمي قبل سامي قالتلي: انا مصدقاكي قالتلي: انا هقولك على سر بس اوعى تقولي لسامي قولتلها: متخافيش يا ولاء انتي لسه معرفتنيش كويس قالتلي: انا عارفه ومتأكده انك مش هتقولي لسامي ولا لاي حد لاني انا واثقه فيكي وليا نظره فيكي انك كتومه للسر قولتلها: قولي بقى ومتخافيش صدقيني قالتلي: انا بقى نمت مع رجااله كتير قبل ما اتجوز حسين، بصيت لولاء بإستغراب وانا مندهشه باللي بتقوله، قالتلي: انا عارفه انتي مستغربه ليه انا كل اللي ناموا معايا ناكوني في طيزي بس ومحدش قرب من كسي غير حسين والمصيبه ان حسين بقاله فتره عايز ينيكني في طيزي وانا خايفه اوافق يكتشف اني مفتوحه من طيزي لانها واسعه اوي وكمان انا مشتاقه اوي للزبر في طيزي ومش عارفه اعمل ايه قولتلها: اسمعي يا ولاء اولاً حسين لو بيحبك مش هيزعل لو عرف انك مفتوحه من طيزك ثانياً هو لو مش خبير في الجنس اوي مش هيعرف ان طيزك مفتوحه ولا مش مفتوحه وساعة ما تقرري انك هتتناكي من طيزك من حسين اعملي انك بتتألمي علشان مش يشك فيكي، قالتلي: يخربيتك ده انتي خبره اوي يابت معقوله انتي مكنش ليكي علاقه قبل سامي قولتلها: وحياتك عندي وغلاوة سامي في قلبي مكنش ليا ولا ذرة علاقه قبل سامي قالتلي: طيب احكيلي شويه عن نفسك يامنال انتي ليكي اخوات!؟ قولتلها: اه طبعاً ليا أخت اسمها عبير 26سنه ومتجوزه ابن عمتي بقالها سنتين قالتلي: عندها اولاد قولتلها: لا جوزها مش عايز يخلف دلوقتي واتكلمنا شويه وخلصت غسيل الاطباق... عاوزه اسمع تعليقاتكم بقى يلا مش قادره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ

manal big booty
11-06-2016, 10:26 PM
اولا مبروك على جوزاكى.
ثانيا استمرى بجد حكايتكى جميل ومتمع وياريت بجد القى حد زايكى.....:)

الجزء الرابع

ولما خلصت غسيل الاطباق طلعت العصير من التلاجه وعطيتها كوب عصير وانا كمان وطلعنا نقعد مع رجالتنا في الصالون وكان سامي وحسين بيشربوا البيره وبيتفرجوا على التليفزيون وبيتكلمو مع بعض ولما قربنا عليهم حسين كان بيبص على المنطقه اللي عند وراكي وسمانة رجليا العريانه وعلى صدري وبصراحه على أد ما كنت فرحانه انه بيبصلي كده كنت مكسوفه وكإني عريانه قدامه وهو بيبحلق في رجليا التخينه الملفوفه الناعمه وهيا عريانه ووراكي التخينه االمربربه في البرموده اللي لازق عليهم وعلى طيازي وقعدت في وسط سامي وولاء وحسين جمب سامي من الناحيه التانيه وكنا بنتفرج على فيلم اجنبي وكانت فيه لقطات اباحية وكانت ولاء بتعلق على اللقطات دي وتقولي: شوفي يا منال الواد قطع البنت وكنت ببص على حسين بطرف عنيا ولاقيته بيبصلي وبيعض على شفايفه ومره واحده لاقيت سامي سخن من اللقطات دي وحط ايده على وركي من فوق وانا اتكسفت اوي وشيلت ايد سامي وبعدتها عني وركي لااقيت ولاء وسامي وحسين باصولي وضحكوا وسامي قالي: في ايه يا بت ده انا جوزك يا هبله ابتسمت بكسوف وانا ببص في الارض وولاء قالتلي: انتي مكسوفه مني انا وحسين ولا ايه يا منال؟ قولتلها: لا عادي يعني قالتلي: طيب ما تخليه يحط ايديه على رجليكي عادي قولتلها: لا مش وقته وراحو ضحكوا عليا تاني اتكسفت ودخلت جري على اوضة النوم ولاقيت ولاء جت ورايا وبتقولي: احنا هنمشي انا وحسين قولتلها: لا ليه ؟ وكنت زعلانه لما قالتلي انهم ماشيين قالتلي: علشان منبقاش ضيوف تقال عليكم قولتلها: متقوليش كده يا ولاء انتي اختي وحسين كمان اخويا وجوز اختي لكن كل الحكايه ان الموضوع لسه غريب عليا يا ولاء اعذريني قالتلي: براحتك يا منال قولتلها: لا انا جايه معاكي وخلي سامي يحط ايده على رجلي عادي بس متزعليش مني قالتليك طيب يلا تعالي معايا وطلعنا قعدنا في الصالون وسامي وحسين بيتفرجوا عليا وانا جايه عليهم وكانوا بيضحكوا قعدت تاني جمب سامي واول ما قعدت حط ايده على وركي تاني ضحكت بكسوف لكن المره دي مشيلتش ايده من على وركي وكان بيقرصني في وركي خلاني غصب عني قولت بمياصه ودلع : اااااااي ياسامي ماتقرصنيش وضحكوا تاني عليا شويه وسمعنا صوت مطر جاي من ناحية البلكونه في الاول شكينا انها تكون مطر لاننا كنا في الصيف طلع سامي يبص لاقها مطر فعلا اضطرو ولاء وحسين يناموا عندنا الليله دي لان المطر كان غزير ومعاهم عربيه المهم قررنا انهم يناموا عندنا الليله خصوصا ان تاني يوم اجازة حسين من المستشفى وعلى أد ما كنت فرحانه بوجودهم على أد ما كنت زعلانه اننا مش هنعرف نعمل حاجه الليله دي وبصراحه كنت محتاجه اوي لسامي الليله دي لان نظرات حسين لجسمي اشعلت في جسمي النار، قولت لولاء: ادخلي يا ولاء غيري ملابسك والبسي اي حاجه من عندي يا حبيبتي طالما هتباتي الليله قالتلي: طيب شويه كده قولتلها: بس تعالي : ودخلنا انا وهيا اوضة نومي وفتحتلها الدولاب وقولتلها: اختاري اي حاجه يا حبيبتي تحبي تلبسيها قالتلي: هاتي اي قميص نوم من عندك علشان مش بحب العبايات ولا البيجامات محبتش اقولها اني معنديشش اصلا عبايات وقولتلها: الدولاب عندك خدي اللي انتي عايزاه، طلعت ولاء قميص نوم قصير اوي وشفاف والغريب انها قلعت قدامي وكانت بالسنتيانه وبالاندر فقط وكان الباب مفتوح لاقيتها قلعت كده جريت قفلت الباب وقولتلها: يامجنونه الباب مفتوح قالتلي: وفيها ايه هو معانا حد غريب تحبي اطلعلهم كده ؟ قولتلها: انتي مجنونه قالتلي: ليه يامنال اللي موجودين بره دول اخويا وجوزي يعني عادي لو شافوني عريانه وكنت اول مره اشوف جسم بنت غير جسم اختي عبير وكان جسم ولاء جميل لكن هيا انحف وارفع مني في كل حاجه بإستثناء بزازها كانت كبيره وطالعين من السنتيانه ومنظرهم يجنن المهم هيا شافتني ببص على صدرها قالتلي: ايه عاجبينك بزازي بنفس اللفظ اتكسفت وبصيت في الارض وقالتليك ايهه يابت انتي حكاية كسوفك دي احنا بنات زي بعض قولتلها: اه طبعا بس هما فعلا حلوين اوي قالتلي: ما انتي بزازك قريبين من حجم بزازي وقربت مني ومسكتهم بإيديها وقالتلي: اه بزازي اكبر منهم بحاجه بسيطه وراحت قفشت في بزتي الشمال خلتني غصب عني قولت: اااااااه راحت قالتلي: ايه وجعك ضحكت بكسوف وقولتلها: اتلمي يا سافله قالتلي: ايوه كده يابت الرجاله مش بتحب الستات اللي بتكسف ضحكت وقولتلها: مش عارفه طيب اعمل ايه في كسوفي ده يا ولاء قالتلي: اعملي زأيي وانتي هتتغلبي على كسوفك ده ولبست قميص النوم اللي كان شافف جسمها كله ورجليها كلها عريانه لغاية اول طيزها وافتكرتها هتلبس حاجه فوق قميص النوم وقولتلها: طلعي روب من الدولاب قالتلي بمياصه ودلع: لا أحبوش وضحكنا وطلعت لسامي وحسين بقميص النوم وحسين وسامي ، حسين قالها: ايه الحلاوه دي يا ولاء قالتله: دي حلاوتك يا حبيبي وقربت من حسين جوزها وقعدت جمبه وسندت رأسها على كتفه وحسين قالها: واحشتيني يا لولا وكان بيبصلي وشكله كان يقصدني انا مش ولاء مراته لانهم كان باين على حسين وسامي سكرانين من كمية البيره اللي شربوها بصراحه كلامه ده هيجني اوي وخلاني اتجرأت وبدأت اغريه وبقيت بوطي قدامهم وانا بعمل نفسي بجيب حاجه من على الارض وكنت مديالهم ظهري قصدي طيازي لاني كنت متأكده انهم بيتفرجوا على طيازي كلهم وبالذات حسين اللي كان باين عليه انه بيأكلهم بعنيه ، سامي وقتها كان بيتفرج هو كمان على طيازي وانا مفلقسه قدامهم وكأنه عرض للجميع ، وقفت وروحت دخلت اوضة النوم وكنت ماشيه بخطوه بطيئه وانا بتقصع وبتمايل بطيازي الكبيره اوي وطلعت بيجامه من بتوع سامي لحسين علشان يعرف يقعد فيها وطلعتلهم البيجامه كانت قماشتها خفيفه اوي وكنت قاصده اجيبله البيجامه الخفيفه دي علشان لما زبه يوقف يبان فيها حجم زبه فيها اد ايه وكمان علشان اعرف انا أد ايه مهيجاه قربت عليهم وانا بتقصع وبتمايل ووراكي وبزازي بيترجرجو بيتهزو وماسكه البيجامه وقولت لحسين قوم يا دكتور غير ملابسك علشان تعرف تقعد براحتك قالي: وهو بيبصلي شكرا يا منال قولتله: على ايه يا دكتور اتفضل ادخل اوضة النوم غير فيها ولما وقف من على الكنبه كان زبه واقف وبارز في البنطلون الجينز وكان باين عليه كبير اوي قرب مني ومد أيده على ايدي علشان يأخد البيجامه من ايدي راح قرص على ايدي بالراحه وهو بياخد البيجامه من ايدي وكان بيعاكسني وواضح انه كان هايج عليا اوي دخل حسين اوضة النوم ونسي يقفل الباب لانه كان سكران ومش حاسس اني ممكن ابص عليه وفعلا بصيت بطرف عيني على اوضة النوم بعد ما قعدت جمب سامي ولاقيته بيقلع البنطلون الجينز وتخيلت انه هيكون لابس بوكسر لاقيته مش لابس حاجه خالص تحت البنطلون وشوفت زبه وهو واقف يالهوووووووي كان كبير اوي ولاقيته بيبصلي وعرفف اني ببص عليه وراح مسك زبه بايده وهو بيهزو بإيدو وبيبصلي وكأنه بيقولي شوفتي كبير أد ايه ابتسمت بكسوف وعضيت على شفايفي وبصيت على التليفزيون بسرعه وكنت انا بس اللي شايفه حسين وهو في اوضة النوم حطيت راسي على كتف سامي علشان محدش يلاحظ حاجه من اللي حصلت وطلع حسين من اوضة النوم وزبه كان ارتخى شويه وكان بيتهز مع كل خطوه يخطوها حسين والغريب اني كنت مركزه اوي على زبه ، حسين شافني وانا ببص على زبه بطرف عيني وقال لولاء مراته: عاجبك مقاسه وكان يقصدني انا بالكلام ده ولاء قالتله: مقاس ايه يا حسين؟ قالها: مقاس البيجامه قالتله: ايوه يا حبيبي حلوه عليك بصراحه وقتها حسيت بحرقان في طيازي وكنت مولعه اوي وعاوزه اتناك بسرعه من منظر زب حسين اللي زي عمود النور وقولت لسامي وانا حاطه راسي على كتفه : انا تعبت يا سامي انا هدخل انام قالي: يلا ياحبيبتي واستأذنه من حسين وولاء علشان ندخل ننام وقولتلهم خدو راحتكم والبيت بيتكم ولاء قالتلي: طبعاً يا حبيبتي انا كمان تعبانه وهدخل انام يلا يا حسين ، حسين قالها: يلا يا حبيبتي وكانوا عايزين يناموا في الاوضه الفاضيه على الارض ولاء قالتلي: انتوا لسه عرسان وميصحش تنامي على الارض في تاني يوم جوازك يامنال قولتلها: لا ادخلي انتي وجوزك ناموا ففي اوضة النوم بتاعتنا وحلف عليهم سامي بالطلاق يناموا في اوضة النوم ودخلوا اوضتنا وقفلوا الباب عليهم قبلها اخدت من ااوضة النوم بيبي دول علشان انام فيه ودخلت انا وسامي الاوضه التانيه فرشنا مرتبه على الارض وروحت انا قلعت البدي والبرموده وبقيت بالسنتيانه والاندر وروحت لبست بيبي دول اللي جابهولي سامي يوم فرحنا اللي هو مخرم بس لبستو من غير سنتيانه ولا كيلوت وكنت عريانه خالص وانا لابساه ،سامي شافني وانا لابسه البيبي دول ده قلع الترنج والبوكسر وبقى عريان ملط ضحكت على سرعته وهو بيقلع هدومه ولما شوفت زبه كان واقف وفي كامل انتصابه وكان هايج على لحم جسمي الطري اللي بارز وطالع من اخرام البيبي دول اللي انا لابساه وقالي: طالما لبستي قميص النوم ده يامنال تبقى طيازك بتأكلك وحرقاكي عاوزه تتناكي فيها يلا يا حبيبة زبري قولتله وانا بضحك بصوت واطي علشان ولاء وجوزها ميسمعوش: اتلم يا سافل قالي: لااااا انا لازم انيكك الليله وانتي شرموطه كده ابتسمت وقولتله بمياصه ودلع: ياقليل الادب، بصراحه انا كنت عاوزه اتناك بس انا بحب ادلع واتمايص علشان اشوف جوزي لما بيهيج عليا بيبقى عامل ازاي قولتله: طيب ياحبيبي استنى شويه لما اختك وجوزها يناموا قالي: دول مش هيناموا دي تلاقي اختي دلوقتي جوزها فاشخها وبينيكها في كسها ، بصراحه مصدقتوش وقولتله: طيب برضوا استنى شويه لما يناموا مخلصتش الكلمه وسمعت صوت ولاء بتضحك زي الشراميط بصوت عالي واهاتها عاليه وبتقول ااااااااااه ااااااااااااي بالراحه ياسونه ، بصيت لسامي وضحكنا وقالي: سمعتي بنفسك ، بصراحه انا لما سمعت صوت ولاء وهيا بتتغنج وبتتشرمط ومن مين من صاحب الزب اللي شوفته واقف من شويه وكان واقف متصلب على طيازي وانا سرحانه وبتخيل زب حسين الكبير اوي وهو بيدخل في كس ولاء وهيا بتصوت وبتصرخ من الزب الضخم اللي انا شوفته بعيوني، لاقيت سامي مسكني نيمني على ظهري ورفع رجليا فوق كتافه غصب عني وانا مندهشه وخايفه على عنفه معايا وكانه بيغتصبني بصق على ايده وبلل زبه بريقه وبدأ يحشرو في خرمي وانا نايمه على ظهري وفاتحه رجليا لزب عريسي وجوزي وبدأ جوزي ينيكني في طيازي بكل قوه وانا بصوت وبصرخ من زبه المتوحش الضخم وكان صوتي عالي اوي آآآآآىآآىاااااااااه اااااااااااااه وكنت متاكده ان ولاء وحسين سامعين صوتي وانا بتناك من سامي وكنت ممحونه اوووي وبتغنج وكنت بتعمد اني اعلي في صوتي وانا واخده الزب في طيازي علشان حسين يسمع اهاتي المايصه الممحونه وكنت دلوعه اوي في اهاتي وكمان كنت سامعه ولاء وهيا بتصرخ وبتصوت في الاوضه التانيه من زب حسين اللي راشق فيها وكإننا بنتسابق انا وولاء في اهاتنا المايصه والدلوعه وكان سامي بيغتصبني وكانت اول نيكه ليا بعنف بس كانت نيكه لذيذه اوي تعب سامي من الوضع وطلع زبه من طيازي وزبه بيعمل اجمل صوت سمعته في حياتي وهو بيطلع من طيازي لحظة ما سامي طلع رأس زبه من طيازي ضرخت بصوت عالي اوي: اااااااااااااااااااااااااااه وكان وجعني بجد مش مياصه مني وراح نام على ظهره وقومت وانا هايجه وممحونه اووي مسكت زبه بإيدي وبدخلو جوه خرمي ولما دخلت راس زبه جوه خرمي قعدت بطيازي على زبه مره واحده وزبه اختفى جوايا وبقيت بهز وسطي بحركه دائريه وزبه جوه طيازي الكبيره الطريه وابتديت اقوم واقعد على زب سامي بقوه وانا بصوت وبصرخ بدلع ومياصه وانا ممحونه اوي علشان حسين يسمعني وقتها صوت ولاء سكت وعرفت وقتها ان خلصوا وحسين زبه جاب شهوته وكنت بتعمد اني اقول بصوت عالي بنوتي مايص ودلوع: ااااااه ياني بشويش عليا يا سامي ياقاسي اااااااي يامفتري اااااااااه كبيرر اوي يا سماسيمو اااااااااااااخ أخص عليك بيوجعني يامتوحش، مطولش سامي في النيك في طيازي المربربه التخينه الكبيره اوي بسبب صوتي العالي المايص الدلوع ولاقيت سامي بيصرخ وهو بيحضني بقوه وعنف وزبه وصل لغاية بطني وبيترعش جوه طيازي وبينزل لبنه جوايا وبقيت بهز وسطي بحركه دائريه وزبه بيترعش وبيفضي لبنه في طيازي وكان بيصرخ من حركة طيازي وزبه جواها ولما خلص ونزل اخر نقطة عسل جوايا قومت من على زبه وطيازي بينزل منها عسل عريسي وروحت حطيت ايدي عند خرمي علشان اللبن مينزلش مني وكنت زعلانه اوي لان سامي مخلنيش جبت شهوتي قبل ما هو يجيبهم جوايا ونمت على بطني وانا زعلانه اووووووي جمب سامي وطيازي مرفوعه لفوق حضني اوي وكان بيقفش وبيلعب في فلقات طيازي الكبيره وكان بيضربني اوي على طيازي علشان تعمل صوت عالي ويسمعه حسين وولاء وحسيت وقتها ان سامي بيتعمد انه يخلي طيازي تطلع صوت علشان ولاء وحسين يسمعوا وبصراحه انا كمان كنت بتمايص واقول بصوت عالي: ااااااااااااااااه ياطيازي يخربيتك ايدك بتوجعني بشويش عليها ، واتعمدت اني اقول طيازي علشان حسين يسمعني لاني كنت مولعه وهايجه لاني مجبتش شهوتي، حس بيا سامي وقالي: انا اسف ياحبيبتي علشان جبتت شهوتي قبلك سكت وعدلت وجهي الناحيه التانيه لاني كنت زعلانه اووووي قالي: لا انا مش أد زعلك ده، سكت ومرضيتش ارد عليه راح، قالي: شكلك كنتي هايجه اوي ومولعه وكنتي عاوزه تنزليهم علشان كده انتي زعلان الزعل ده كله قالي: طيب انا هخليكي تنزلي شهوتك من كل حته في جسمك دلوقت روحت عدلت وجهي عليه وابتسمت وانا بعض على شفايفي، عرف وقتها سامي اني فرحت اوووي لما قالي كده وراح قام من على السرير ونام عليا وزبه بدأ ينتصب وبيحك في وراكي وبيضرب بيه على فلقات طيازي الطريه وكنت بقول اااااااااااه اااممممممممم ااااااااااااي بدلع وانا ممحونه علشان اخليه يهيج اكتر عليا وبدأ سامي يدخل زبه في طيزي وانا بصوت وبصرخ بصوت عالي وكان وجهي في اتجاه باب الاوضه وحسيت بحركه بره الباب وإتاكدت لما بصيت تحت الباب لاقيت قي ظل لحد بيتصنت وبيتفرج علينا انا وسامي ولما إتاكدت ان فيه حد بيتفرج وبيتصنت عليا انا وسامي اتعمدت اني اتمايص واتدلع على سامي اللي كان بينيكني في طيزي الكبيره بعنف وكانت بتتهز وبتلعب مع كل ضربه من زب سامي لطيزي الطريه وخلاني اصوت: ااااااااه اااااااااااي كببير اوي يا سامي وبيوجعني اااااااااه وجاتلي الرعشه جيبت شهوتي وانا بترعش تحت سامي وهو بيعصر وبيقفش في بزازي الطريه اللي ابتديت تكبر من تقفيشه ليا وانا روحت مسكت المخده وبقيت بعض فيها من شدة الالم اللي في طيازي من زبه المتوحش الكبير اوي وتعب سامي من الوضع اللي كنا عليه وانا نايمه على بطني وسامي نايم على طيازي غيرنا الوضع وسامي خلاني انام على جمبي ورفعت رجليا اليمين وبفتح فلقات طيازي علشان خرمي يبان لسامي اللي نام ورايا وهو بيقرب زبه من طيازي ومن خرمي ولما زبه لمس فتحتي اتزفلط ودخل يجري جوايا وانا صوتي الناعم اللي كله انوثه مالي الشقه وانا بقول لسامي: اااااااي ااااااااه يا سامي زبك كبير اوي ياحبيبي بالراحه عليا انا مش مستحمله الزب المتوحش ده، سامي قالي وهو وبينيكني: دي طيزك انتي اللي كبيره اووي يا منال وحاسس اني زبي صغير عليها اوي قولتله وانا بتغنج: كل ده وصغير يا سامي حرام عليك ده من كبر حجم زبك حاسه اني طيزي بتكبر لما بتدخل زبك في طيازي وان روحي هتطلع، قالي: حجم طيازك الكبيره الطريه دي تجنن وتهبل يا منال وكان بيضربني على فلقات طيزي الكبيره وانا بقول بمياصه : اااااااه اخص عليك ايدك بتوجعني ياقاسي وكنت ممحونه اوي وكل ما سامي يتعب من دخول وخروج زبه في طيزي يوقف نيك في طيزي بس زبه جوايا ولفيت وجهي وبصيت على طيزي وبقيت اهز واحك طيازي في وسطه وزبك محشور في خرمي اللي بقى واسع اوي من زب عريسي ولما سامي شافني بحك طيزي على زبه وانا اللي بتناك منه مش هو اللي بينيكني راح عدل من وضعيته ونام على ظهرو وزبه جوايا وانا لفيت مع سامي وبقيت رجليا مرفوعه لفوق ونايمه بظهري على زب سامي اللي كان بيدخل وبيخرج زبه بكل قوته وبقى بيرفع طيزي بزبه وهو بينكني بعنف وقتها كانت طيزي بتطلع اصوات عاليه من قوة وحجم زب جوزي وبقيت بتالم جدا اااااااااااااااااه اااااااااااااااي نزلني من على زبك بقى كفايه مش عاوزه تاني كفايه حرام عليك وكنت قربت اعيط من الالم ومن الحرقان اللي كان في طيزي وقتها سامي كان بيرزع زبه في طيازي اوي وخلاني اتبولت على نفسي وانا مش حاسه بتبولي على نفسي لان الحرقان اللي كان جوه طيزي كان اقوى من اي احساس تاني وكان زبه هو سبب الحرقان اللي خلاني اتبولت على نفسي ، لف سامي وزبه لسه جوه طيزي وبقيت انا مفلقسه تحت سامي اللي هرالي طيازي ومبطلش دق في طيزي وانا بصرخ وبصوت بشرمطه ودلع : يالهوووووي ااااااااااااه ياني بس بقى كفايه حرام عليك يامفتري ااااااااااااي يا قاسي واترعشت لتاني مره روحت وقعت على بطني بعد ما كنت مفلقسه وبقيت بتلوى من شدة الرعشه وسامي مبطلش رزع في طيازي اللي ابتديت تكبر اكتر من الاول من النيك وكان بيضرب زبه جوه خرمي اووووي ونام على ظهري وهو بيحضني وبيعصرني جامد في لحمي الطري وجاب شهوته جوايا وبطني اتمليت لبن لدرجة ان بطني بقيت كبيره الليله دي بعد ما جوزي نزل مرتين جوه بطني بعد ما سامي نزل العسل في بطني وطيازي شبعت طلع زبه من طيازي ونام جمبي وكان تعبانه وبيلتقط انفاسه بسرعه صعب عليا ياسامي ورحوت حطيت راسي على صدره وانا بحضنه وبقوله بدلع: يقطعني ياحبيبي انا اسفه خد نفسك على مهلك حقك عليا كله من اللبوه دي وروحت ضربت على فلقات طيزي الكبيره بإيدي ، راحح سامي حضني ومسك فلقات طيزي الكبيرهه البارزه الطريه وناعمه اوي وهو بيدلكها وبيطبطب عليها وبيقولي وهو بيزعق فيا : متضربيهاش تاني انتي فاهمه قولتله: حاضر يا حبيبي بس متزعلش نفسك مش هضربها تاني وقولتله: أد كده انت بتحبها ياسامي؟ قالي: طبعا دي حبيبة زبري يامنال، ابتسمت بخجل وخبيت وشي في صدره من كسوفي وهو لسه بيدلك طيزي الطريه بايديه الخشنه روحت سمعنا انا وسامي الباب خبط روحت بصيت لسامي وهو بصيلي وضحكنا وقالي: تلاقيها ولاء جت على صوتك العالي وبتبص علينا من خرم الباب قولتله بمياصه ودلع: ماهو كله منك انت اللي عنيف وبتضربها جامد قالي: انتي المفروض تجمدي شويه تستحملي قولتله: استحمل ايه انت ما شوفتش زبك كبير اد ايه ! قالي وهو بيبوس جبهتي بيحضني اووي: حقك عليا ياحبيبتي وجعتك اوي انا اسف، قولتله وانا رافعه رأسي وباصه لسامي وهو بيكلمني: ولا يهمك ياحبييبي فداك منال كلها ثم انا بكرا هأتعود عليه وعلى حجمه راح وباسني من شفايفي وقالي: بحبك اوي يا منال قولتله: وانا بعشقك يا قلب منال قالي: قومي يا حبيبتي هاتي مايه عايز اشرب قولتله: حاضر من عيوني ياقلب منال من جوه وقومت لبست روب فيه ريش كتير فوق البيبي دول المسخره ده وكنت قافله الروب من قدام بإيديا وطبعا مع كل خطوه اخطوها رجليا تتعرى لغاية وراكي من فوق وكمان لما كنت شاده الروب من قدام كانت بارزه تفاصيل طيازي الكبيره اوي ومتوقعتش اني هلاقي ولاء وجوزها قاعدين في الصالون على الكنبه قريب من الاوضه اللي كنت فيها واول لما عيوني جت في عيونهم ضحكوا روحت بصيت في الارض وانا مكسوفه اوي، راحت ولاء قالتلي: ايه الحلاوه دي يا منال صوتك حلو اوي وانتي بتغني، فتحت عنيا اوي وانا مبتسمه وبغمزلها علشان حسين كان قاعد جمبها وكان بيبص على رجليا ووراكي العريانه وبيعض على شفايفه وزبه كان بارز وواقف في البنطلون البيجامه الخفيف، ولاء قالتلي: مكسوفه من ايه ده صوتك كان عالي اوي وفرجتي علينا المنطقه كلها بصيتلها وقولتلها: بس خلاص اسكتي يا ولاء قالتلي: انا مش هسكت غير لما تقوليلي كنتي بتغني اغنية ايه؟ قولتلها: هقولك بعدين بس اسكتي ومكنتش عاوزاها تتكلم عن اللي سمعتوا مني لاني كنت مكسوفه وقالتلي: اكيد كنتي بتغني اغنية (متجرحنيش اكتر من كده بتاعت شيرين) حطيت ايدي على بوقي وضحكت وحسين كمان ضحك قالتلي ولاء: بتاعك وسع يامنال ووجعك علشان بتاع سامي كبير صح؟ عضيت على شفايفي وانا مكسوفه اوي وقولتلها: انتي سافله وقليلة ادب يا ولاء وضحكت ورحت جريت على المطبخ فتحت التلاجه طلعت منها العصير وانا بضحك على كلام ولاء ليا وكمان حسين عرف اني كنت بتناك جوه من سامي يافضيحتي وكنت مكسوفه اوي، انا فعلا كنت متعمده اسمع ولاء وحسين صوتي وسامي بيركبني بس لما شوفت حسين بعد كده اتكسفت اوي طلعت بالعصير من المطبخ وكنت كل ما امشي رجليا ووراكي تتعرى ويظهر البيبي دول المخرم وحسين كانت عنيه بتأكلني من فوق لتحت وبالذات على رجليا ووراكي العريانين وكنت مكسوفه اوي وولاء قالتلي: بالراحه على الواد يا منال ده أدك يا ام طياز كبيره جريت على الاوضه وكنت مكسوفه اوي، نمنا وتاني يوم صحيت بدري وكان سامي نايم وطلعت علشان اروق الشقه واجهزلهم الفطار لما يصحوا من االنوم وكانوا نايمين هما كمان حسين وولاء لانهم كانوا سهرانين وقبل ما اروق الشقه طلعت برموده استيرتش لونه روز ضيق اوي على وراكي وطيزي وكانت رجليا من تحت ركبتي عريانه انا كنت بحب البرموده عموماً علشان رجليا من تحت ركبتي بتبقى عريانه وحلوه وبصراحه انا مكنتش بحب اخبيهم لانهم حلوين جدا وبيهيجوني على نفسي وطلعت بدي ضيق هو كمان وكانت حلمة بزازي بارزه من البدي واندر فتله لونه اسود ودخلت اخدت شاور ولبست الاندر والبرموده والبدي وطلعت سرحت شعري وحطيت كحله وروج احمر غامق او نبيتي ومسكارا واي شاد وبودره ومناكير احمر غامق لضوافر ايديا الناعمه الطريه المربربه ولضوافر رجليا ولبست حلق في اذني عباره عن حلقه او على شكل ([/FONT]o[FONT=&quot]) وغوشه لبستها في ايدي لونهم روز بنفس لون البرموده وبدأت اروق الشقه وبقيت وانا موطيه بنضف الكنبه لاقيت ولاء ضربتني على طيزي وقالتلي: صباح النيك على عنيكي شهقت وقولتلها: اخص عليكي يا ولاء خضتيني قالتلي: يامياصتك يامتناكه في كسك ضحكت وقولتلها: اتلمي ياسافله قالتلي: هددخل اخد شاور واجيلك تحكيلي سامي عملك ايه ليلة امبارح.. ملحوظه اننا بعد كده هنزل باقي الاجزاء على الصفحه الاولى مع باقي الاجزاء اللي فاتت بمعنى اني هدمجهم مع باقي الاجزاء اللي فاتت دي تعليمات المشرف...متنسوش تعليقاتكم الجميله.
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
لجزء الخامس
قبل ما يصحوا سامي وحسين قولتلها: اوك ودخلت خدت شاور وطلعت عملت ميكاب وسرحت شعرها وقعدت في الصالون تحكيلي حسين عملها ايه ليلة امبارح بعد ما دخلو اوضة النوم قالتلي: قعد يلعبلي في فلقات طيزي كتير وخلاني لبست من عندك برموده استيرتش زي اللي كنتي لابساه امبارح وقالي امشي قدامي واتقصعي بطيازك،، انا حسيت من كلام ولاء عن جوزها انه كان هايج عليا بيشتهيني واتخيلني انا اللي كنت معاه في اوضة النوم ليلة امبارح مش ولاء لانه خلى ولاء تلبسلو برموده استيرتش زي اللي كنت لابساه انا امبارح وكمان خلاها تتقصع في مشيتها زي ما كنت انا بتقصع واتمايص في مشيتي بطيازي الكبيره مع إن ولاء طيزها صغيره والبرموده كان واسع عليها لان طيازي انا اكبر بكتير من طيز ولاء ومهما ولاء اتقصعت في مشيتها وهيا لابسه البرموده بتاعي طيزها مش هتبقى بارزه وبتتمايل زأي طيازي انا طبعاً،، كملت ولاء كلامها عن اللي عملوا جوزها معاها وقالتلي: وبعد ما عملت اللي قالي عليه مسكني ونيمني على بطني وقعد يضربني على فلقات طيزي وبعدين طلع زبه من بنطلون البيجامه وقالي مصي في زبي وقعدت امص في زبه لغاية ما بقى زي الحديده بعد كده نام على ظهرو وقالي اقعدي على زبي وقعدت عليه ودخلت زبه في كسي وهيا بتحكيلي ححسيت بحرقان واكلان في خرمي وقتها ولاء حسيت بيا وعرفت اني هيجت ولعت من كلامها لاني كنت بعض على شفايفي وبدلك وراكي من فوق البرموده وقالتلي: وانتي سامي عمل معاكي ايه ؟ قولتلها على اللي عملوا سامي معايا كله بس قولتلها ناكني في كسي مش في طيزي لانها فاهمه عارفه اني بنت مش ولد ولسه محدش لمسني من طيزي لغاية دلوقت وكنت عاوزه اصارحها واقولها انا ولد بنوتي او شيميل (يعني بنت فيها عضو ذكري) بس كانت مسألة وقت مش اكتر ومسيرها هتعرف وحبيت انها تعرف مني مش من سامي علشان نبقى اصحاب اكتر وافهمها اني مبخبيش حاجه عنها،، وسألتني ولاء سؤال وقالتلي: انتي قولتيلي ان سامي جوزك عجباه طيزك يامنال هو محاولش ينيكك فيها؟ قولتلها: حاول بس انا مش موافقه، قاالتلي: ليه مش موافقه ما انا اهو كنت بتناك من طيزي وكمان هسيب حسين ينيكني فيها يا منال ده النيك في الطيز لذيذ، ضحكت وقولتلها: بس بقى يا ولاء وبلاش هزار قالتلي: انا مش بهزر هقولك على سر عارفه سامي طلق مراته الاولى ليه ؟؟ قولتلها: لاء مش عارفه ليه؟ قالتلي: علشان سامي كان عايز ينيكها في طيزها وهيا موافقتش قولتلها: انتي بتكلمي بجد قالتلي: طيب لو مش مصدقاني اسأليه وكمان انا بقولك كده عشان اجمل متعه لما تحسي بزب داخل طالع من طيزك ااااااااه وراحت مصت صباع ايديها الوسطاني وهيا بتبصلي، بصراحه هيجتني وعضيت على شفايفي وكنت مكسوفه كالعاده وقولتلها: اد كده انتي ممحونه اوي وعاوزه تتناكي من طيازك قالتلي: انتي لو جربتي النيك في طيزك مش هتتناكي في كسك نهائي، ضحكت وقولتلها: يبقى انتي بتقوليلي اتناك في طيزي علشان سامي ميطلقنيش زي مراته الاولى قالتلي: لا يامنال انا بقولك كده علشان النيك في الطيز فعلا جميل وكمان علشان انتي طيزك كبيره اوي وطريه وحلوه في النيك اوي وحرام تحرمي سامي من طيازك الكبيره دي يامنال لو جربتيه انتي اللي هتقولي لسامي (نيكني من ورا) ، قومت من على الكنبه وقولتلها: طيب اسكتي بقى وقومي نحضرلهم الفطار علشانن هما قربوا يصحوا من النوم قالتلي: يلا يا منيوكه بطيازك المربربه دي، ضحكت وقولتلها: اتلمي ياسافله وضحكنا انا وولاء وروحنا المطبخ نحضر الفطار واحنا واقفين في المطبخ سمعت صوت حسين وسامي بره في الصالون صحيوا من النوم ولاقيت حسين جه المطبخ قالنا صباح الخير يا بنات رديت عليه انا وقولتله: صباح الخير يادكتور راح اتكلم مع ولاء وقالها: يلا يا ولاء نمشي بقى قولتله: تمشوا ليه يادكتور اقعدوا قضوا باقي اليوم معانا قالي: لا يا منال علشان ورايا مشاوير كتير النهارده وكمان علشان انتي وسامي عرسان جداد ولسه مفرحتوش ببعض وكمان علشان تعرفي تقعدي براحتك في الشقه قولتله: طيب انا قاعد براحتي اهو متقولش كده يادكتور انا بجد فرحانه بوجودك وخصوصا ولاء ، قالي: انا هخليها تجيلك تقضي معاكي يوم كل اسبوع قولتله: وحضرتك كمان تيجي معاها علشان سامي ميقعدش لوحدو سيبتهم قاعدين مواقفين في المطبخ مع بعض وطلعت اشوف سامي حبيبي وكان قاعد على الكنبه في الصاالون قدام التليفزيون قولتله: صباح الخير يا ياواد يا مز انت، ضحك باستغراب وقالي: انتي بتغازليني اهو يا منال ومبقتيش بتتكسفي، قبل ماا ارد عليه لاقيت حسين وولاء طالعين من المطبخ وولاء بترد على سامي وبتقوله: انا اللي خليتها متتكسفش ايه رأيك بقى ياخويا قالها: حبيبتي يا اختي ياريتك كنتي قعدتي مع منال من بدري، راح حسين قاال لسامي يعني انت بتحب بجاحة الستات قاله: ايوه ياحسين بحب الست البجحه، حسين قاله: دي الست متبقاش ست إلا لما خجوله ببتكون كلها انوثه، وكانت وجهات نظر لرجالتنا بيحبو ايه في الستات بشكل عام المهم انا وحسين كنا متفقين على رأي حسين اللي هو الست لازم تكون خجوله علشان بتكون كلها انوثه وهيا مكسوفه وولاء وسامي كان رأيهم واحد وهو ان الست لازم تكون بحجه ومبتتكسفش، حاجه جوايا خلتني اقرر اني اكون زي ما انا بتكسف وبخجل من اقل حاجه قدام حسين بالتحديد ومش عارفه كنت بعمل كده ليه؟! وبحاول الفت نظره ليا ليه؟! هو اصلا يهمني في اايه علشان اهتم بيه اوي كده واحاول اكون انثى بمعنى الكلمه قدامه ليه؟ ومحاولتش اكون بجحه إلا وانا مع جوزي سامي بس ولما نكون وحدينا كمان لان سامي بيحب يشوفني مش بجحه، بس ده ميمنعش ااني اتقصع واتمايل واغري الرجاله بجسمي الملبن في قعدتي وفي مشيتي وفي كلامي الدلوع المايص وصوتي الانثوي الناعم ورقتي وانوثتي، المهم دخلنا انا وولااء المطبخ نحضر لرجالتنا الفطار علشان حسين وولاء عايزين يروحوا بيتهم، ووحاول سامي يقول لحسين وولاء اقعدو معانا شويه حسين قالوا مينفعش يا سامي علشان انتو لسه عرسان جداد ومفرحتوش ببعض، سامي قاله: انت مش غريب يا حسين ثم انا باخد راحتي اكتر وانتوا موجودين مسمعتش صوت منال ليلة امبارح وهيا بتصوت من اللي كنت بعملوا فيها، اتكسفت اووي وعضيت على شفايفي وجريت على المطبخ بس كنت قريبه منهم علشان اسمعهم بيقولوا ايه من غير ما حد فيهم يشوفني، ولاء ضحكت وقاالتله: اسد ياخويا دي صوتها كان جايب لاخر الشارع، حسين قال لسامي: ايه يا سامي متحترم نفسك يا خي ده كلام تقولوا لينا ومنال قاعده، سامي قاله: ايه هيا صعبت عليك حسين قاله: اانا قصدي متكسفهاش قدام حد غريب، سامي قاله: مفيش حد غريب ياحسين، حسين قاله: لا اي حد غريب ما بينكم طالما بتتكلموا في الحاجه دي حتى انا وولاء غريبين عنك انت وهيا بالذات في الكلام ده لما يكون بينكم، مش معنى كده ان حسين مثالي لاني مش قادره انسى ليلة امبارح لما مسك زبه بإيديه وهزو ليا وهو بيغير البيجامه في اوضة النوم لكن كان باين على حسين انه جاي في صفي او منحاز ليا، ولاء قالت لسامي: حسبن عندو حق يا سامي ده لسه تاني يوم ليها معاك متحرجهاش قدام حد دلوقت، راح حسين قال لولاء: ولا في اي وقت يا ولاء، قالتلو: خلاص محصلش حاجه وقامت ولاء من على السفره وكانت جايه لي المطبخ روحت انا دخلت ووقفت قدام المطبخ وعملت اني انا بعمل اي حاجه ومش واخده بالي من وجود ولاء في المطبخ راحت ولاء جت من ورايا وضربتني على فلقة طيازي بالراحه وقالتلي: الحلوه زعلانه من جوزها قولتلها: لا ابدا انا مقدرش ازعل من سامي ده نور عنيا قالتلي: ياسيدي يا سيدي على الحب اؤمال دخلتي تجري ليه لما سامي قال لحسين ان صووتك كان عالي من اللي كان بيعملو سامي فيكي قوولتلها: لان سامي بيقول الكلام دهه لراجل والراججل ده يبقى حسين جوزك يا ولاء فاتكسفت ومقدرتش اقعد وابص لحسين بإي وش قالتلي: مفيهاش حاجه يا منال ده حسين بيخلي صوتي عالي اوي لدرجة ان في ليله كان صوتي عالي وحسين بينيكني شويه ولاقيت جارنا بيخبط علينا وبيقول لحسين بتضرب المدام بتاعتك ليه يا دكتور حسين اغزي الشيطان وهيا لو غلطت فهمها غلطها بالراحه متضربهاش وقتها حسين اتكسف يقول للراجل اني كنت بنيكها مش بضربها وقال للراجل خلاص انا مش هضربها تاني وبعد ما مشي الراجل حسين دخل عليا اوضة النوم وهو بيضحك وبيقولي فضحتينا ياولاء قولتله: ليه حكالي وقالي انه الراجل جارنا يفتكرني بضربك وانتي صوتك عالي اوي ضحكنا وكملنا اللي كان بيعمل وفشخلي كسي قولتلها: انا مشش زعلانه بس اتكسفت من كلامه قالتلي: طيب انتي مكنتش سامعه صوتي امبارح وانا بصوت وبصرخ من زب حسين؟ قولتلها: ايوه كنت سامعه صوتك كان عالي اوي يا ولاء قالتلي: ده هرالي كسي بزبره اللي أد عمود النور وضحكنا بشرمطه بصوت عالي ولاقيت حسين جالنا المطبخ وهو لابس ملابس الخروج وانا اول ما شوفته حطيت وشي في الارض من كسوفي وبقيت بنظرله بطرف عيني واناا باصه في الارض وكان بيكلم ولاء وبيبص لوراكي ورجليا وقال لولاء: يلا يا ولاء قالتله: طيب يا حبيبي هأدخل البس قالتلي: تعالي معايا يا منال وانا طالعه من المطبخ حسين حك ايده بتعمد في وراكي وبصراحه انا ولعت من لمسة ايده لوراكي التخينه الطريه وروحت مع ولاء لاوضة النوم وكنت ماشيه ورا ولاء وحسين ماشي ورايا وكنت متأكده انه بيبص على لحمي اللي بيتهز وبيترجرج مع كل خطوه وبصراحه كنت بتمايل وبتقصع واتمايص في مشيتي الدلوعه ودخلت اوضة النوم ورا ولاء وانا بقفل باب اوضة النوم ورايا عنيا جت في عيون حسين وهو مش شايل عنيه من على جسمي الملبن قفلت الباب وقعدت على السرير انظر الى ولاء قلعت ولاء قميص النوم وبقيت بالاندر والسنتيانه وابتديت تلبس ملابس الخروج وقالتلي: عارفه يا منال انا نفسي اشوف جسمك وانتي عريانه ضحكت بكسوف وقولتلها: لما تيجي المره الجايه هخليكي تشوفي جسمي قالتلي: انا عاوزه اطلب منك طلب يامنال قولتلها: ياخبر عيوني ليكي ياولاء قالتلي: انا عاوزه استلف منك قميص نومك اللي لبستيه لسامي ليلة دخلتك، بصيتلها بإستغراب وقولتلها: اشمعنى قميص النوم االلي كنت لابساه ليلة دخلتي ياولاء؟ قالتلي: عاوزه البسو لجوزي الليله دي ضحكت وقولتلها: خديه ياحبيبتي بس للأسف هو باظ قالتلي: باظ ازاي؟ قولتلها: غرقان دم ومش هينفع معاكي قالتلي: ولا يهمك هاتيه وانا هلبسو عادي جبتلها البيبي دول وكان فعلا غرقان دم من طيازي ليلة ما سامي فتحها ليلة دخلتي وقتها عرفت ان الطلب ده مش طلب ولاء ده طلب حسين عايز يتخيل جسمي وانا لابسه قميص النوم وكمان يتخيلني وهو راكبني وبيقطع في لحمي الطري، خدت ولاء البيبي دول بتاعي وطلعنا اناا وهيا الصالون بعد ما لبست وسلم عليا وباستني من خدودي الطريه الناعمه من هنا ومن هنا وقالتلي: خدي بالك من سامي قولتلها: ده في عنيا ياحبيبتي ومتتأخريش عليا ابقى تعالي اقعدي معايا قالتلي: طبعا يا منال وسلمت على حسين بإيدي وهو مسك ايدي ومصدق قفش فيها ومش عايز يسيبها وقرص فيا بايديه لانها تخينه ومربربه وطريه وناعمه ورقيقه اوي وحاطه لضوافري الطويله مناكير خلاني كنت هقول ااااااه بس مسكت نفسي بعد ما مشيوا وقفلت الباب وراهم ضربني سامي على طيازي واترجت وبتتهز زي الجيلي وقالي: واحشتني طيازك الملبن دي يا طريه ضحكت بشرمطه وقولتله: انت مبتشبعش خالص ياسامي قالي: وهو فيه حد يشبع من البسكوته اللي بالكريم كرميل ضحكت وقولتله: طيب مش وقته تعالى بس عاوزه اقولك على حاجه قالي: خير يابت قولتله: اختك عاوزه تشوف جسمي ومش عارفه اعمل ايه؟ قالي: طيب وفيها اايه؟؟ قولتله: فيها ايه ازاي ياراجل انت ناسي اني فيا عضو ذكري قالي: مش ناسي قوليلها انك جنس تالت (شيميل يعني) بس انتي بتميلي اكتر للانوثه وبتحبي تتناكي بس وبالنسبه لزبك ده مش بتستعمليه غير لما بتنزل منه شهوتك، بصراحه كلامه اقنعني وخصوصا اني زبي في حجم طفل 10سنوات وكمان بزازي ابتديت تدور وتكبر وبقيت في حجم كرة التنس او اكبر بشويه، قولتله: طيب يا سامي هيا هتقبلني لما تعرف اني مش بنت؟ قالي: هيا بتحبك ومش هتفرق معاها اذا كنتي بنت ولا ولد واعتقد ان اللي يهمك اوي كده هو انا قولتله: انت عارف كويس انا بحبك وبعشقك اد ايه يا سامي ثم قولي بقى انت مقولتليش انك طلقت مراتك علشان موافقتش انك تخليها تنيكها في طيزها ليه؟ قالي: ياحبيبتي ما انتي ما سألتنيش علشان اقولك قولتله: لا يابيه المفروض حاجه زي كده انت اللي تقولي عليها من نفسك وتستناش لما انا اللي اسألك قالي: انا اسف يامنال وكمان انا مكنتش اعرف ان الموضوع ده يهمك اوي كده وعملت نفسي زعلانه علشان ادلع واعرف غلاوتي عنده اد ايه وهوو قعد يصالح فيا ويمسكني من ايدي ويببوسها ويقولي حقك عليا يا لولا ببقى قولتله: خلاص يا سامي بس المفروض تقولي كل حاجه ومتخبيش حاجه عني بعد كده قالي: حاضر ياحبيبة قلبي قومي بقى اعمليلي قهوه وقومت دخلت المطبخ اعملو قهوه وهوو دخل ورايا المطبخ وجه من ورايا ولزق زبه في طيازي بين فلقاتي ولف ايديه وحضني وبيدعك ويهري في بزازي بإيدي وانا مشغوله وبعملوا االقهوه احسن تفور مني وسيباه يدعك ويهري ويقفش في بزازي وطيازي وجسمي الطري ولاقيت ايديه بتقفل البتوجاز وراح شالني بين ايديه فجاه وبصراحه انا كنت فرحانه لانه هينكني في طيازي الكبيره ولافيت ايدي حوالين رقبته وايديه الجامدين اللي كلهم عضل كانت بتهرس في وراكي وظهري الملبن وهو شايلني ودخل بيا اوضة النوم ورماني على السرير وكان بيقلع هدومه بسرعه بعنف وانا نايمه على السرير وكنت خايفه من طريقته وااسلوبه وهو بيقلع ملابسه وبعد ما قلع شوفت زبه كان واقف زي الحديده وراح جه عندي على السرير وهو واقف على الاارض وشدني من رجليا بعنف وانا بقوول اااااااااااه بالراحه يا سامي وراح مسك البرموده من عند وسطي وقلعهولي بعنف روحت رفعت طيزي علشان يقعلهولي ولما وصل لغاية رجليا رفعتلو رجليا علشان يطلع البنطلون من رجليا واول ما شاف الكيلوت اللي انا لابساه اتجنن وبدأ يقلعهولي بعنف اكتر وكنت بجد خايفه اوي منه وانا بقوله: طيب اهدى ياسامي بالراحه عليا يا حبيبي قالي: انتي جسمك المربرب والطري ده هيجنني، كنت مبسوطه اووي لما قالي كده انه جسمي الملبن هو السبب في ان حالته بقيت بالشكل العنيف كده وبعدين قلعني البدي وراح قلبني ونيمني على بطني وخلى وجهي بواجهة زبه وراح مسك راسي وبيقربها لزبه بقوه وعنف روحت فتحت بوقي واخدت زبه الكبير وبقيت بمص واشفط فيه وبقى يزق زبه جوه بوقي اوي ومكنتش عارفه اتنفس وكنت هتخنق وانا بقيت بضربوا في وسطو علشان يسيب راسي ويطلع زبه من بوقي ولما طلعوا كنت بأخد نفسي بالعافيه وانا ببصلو في عنيه وانا بستعطفوا بنظراتي انه يكون حنين رقيق معايا ومع جسمي الطري الرقيق وراح خلاني بقيت مفلقسه وطيزي على حافة االسرير وهو واقف ورايا على الارض وانا مفلقسه بيدخل زبه بقوه وعنف وانا حطيت ايدي على بوقي وبصرخ من زبه المتوحش اللي بيزقو جوايا بقوه وعنف اااااااااااااااااااااه ااااااااه بالراحه اااااه ياقلبي بشويش على طيازي ياسماسيمو اااااااي يالهوووي على زبك كبير خالص ياسامي وكان بيطلع زبه كله من خرمي بقوه ويدخلوا تاني بكل قوه وانا بشد في الملايه وخلاني لميت الملايه وكرمشتها وانا بشد فيها وبمسكها واعض فيها باسناني وشويه امسك بزازي واقفش واقرص فيهم من شدة الالم اللي مسببه لي زبه المتوحش لكن على اد ما كنت متألمه من زبه علىى أد ما كنت مستمتعه بزبه وبتمحن وبقول اااااي ااااااااااه وانا بجيب على نفسي شهوتي من غير ما المس بتاعي بمجرد ما بيدخل زبه وبيطلعو بعنف خلاني بترعش وبتلوى ومن شهوتي وزبه اللي بيرزعو اوي في طيزي وبعد ين قلبني وخلاني نمت على جمبي على االسرير وخلى طيازي على حافة السرير وهو مبطلش دق في طيزي الكبيره الطريه وهو واقف على الارض وبيرزعو فيا وايديه بتحسس وبتدعك ويقفش في وراكي الطريه االملبن وفي بزازي اللي ابتديت تكبر من الهري بتاعه فيهم ولما قرصني من بزتي الشمال اووي صرخت انا وهو وجبنا شهوتنا في وقت واحد أأأأأأأأأاه اممممممممم ااااااااااااح حلو اووووي يا جوززي وقتها زبه طلع من طيزي واحنا بنترعش وروحت مسكت زبه ودخلتوا في طيزي بسرعه وانا بترعش علشان عسلو ميترميش على الارض بعد ما زبه سقى طيازي من عسلو طيازي ارتاحت اوووي وهو كمان اتمتع بيها اوووووي وسامي ابتدى يطلع زبه وبصرخ وبضحك من حركة زبه وهو بيطلع من طيزي ههههههههه وسامي قالي: بتضحكي على ايه يا منال؟ قولتله: اصل زبك بيزغزني في طيازي ااااااههههههه حلو اوي، راح ضربني على فلقة طيازي اللي اترجرجت زي الجيلي وانا بقول: ااااااااه اخص عليك يامفتري راح قالي: طيزك حلوه اووووي وهيا كبيره اوي كده وزي الملبن قولتله بدلع: طيب وهيا علشان كبيره وحلوه تضربها وتوجعها اوي كده؟ قالي: انا اسف يا حبيبتي اصل كل الحكايه اني حاسس اني عايز اقطعها واهريها لان كبرها وكمان وهيا طريه وناعمه اوي كده بيجنني وبيغريني قولتله بمياصه: طيب ياقلبي طالما انت بتحبها اوي كده ليه بتوجعها؟ دي رقيقه اوي وطريه وحساسه قالي: وهو بييحضني من ورا وزبه بيحك في وراكي وطيازي حقك عليا ياطريه، ضحكت وروحت عدلت وشي وبقيت في مواجهة وجه وروحت بصيت لشفايفه وعضيت على شفايفي وهو فهم اني عاوزاه يقطعلي في شفايفي من البوس ولما ابتدا يقرب شفايفه من شفايفي مضت عيوني ومنتظره يلتقط شفايفي المنتفخه وبدأ يبوس في شفايفي ويمص شفايفي اللي تحت وانا سيباه يمصمص ويبوس شفايفي وكانت بيعضهم وانا بتألم وبقول: أأأأمممممممم وحسيت انهم ورمت شفايفي روحت دخلت شفايفي الصغنونه المنتفخه جوه بوقه والتقطت لسانه وبقيت بمص واشفط فيه وكنت ممحونه اوي، روحت قولتله: بس بقى انا تعبت تعالى نقعد بره في الصاله قالي: يلا يا عمري ضحكت وقومت قولتله: انا هدخل اخد شاور قالي: اوك، اخد البرموده الاستيرتش والبدي والاندر اللي كنت لابساهم ودخلت الحمام اخدت شاور وطلعت سرحت شعري وعملت ميكاب وقعدنا في الصاله قدام التليفزيون وانا حاطه راسي على كتفه وبلعب بإيدي الرقيقه الناعمه الطريه في صدره المشعر اوووي وهو بيلعبلي في شعري الناعم الطويل وكنت مبسوطه وفرحانه اوي ،، بعد اسبوع من جوازي من سامي واللي كان اسبوع عسل بمعنى الكلمه لان سامي ريحني وكيفني اوي بزبه الجبار وانا كمان ومتعتو وهنيته وكان فرحان اوي بيا وبجسمي الملبن وومكنش عايز ينزل يفتح المحل بتاعه ويسيبني لولا قولتله: لو منزلتش تفتح المحل مش خليك تلمسني قالي: حاضر خلاص هنزل المحل، وقبل ما سامي ينزل المحل بيوم اتصلت بيا ولاء وقالتلي انا جايه اقضي معاكي اليوم كله بكرا قولتلها: انا في منتظراكي يا ولاء تاني يوم نزل سامي يفتح المحل اول يوم بعد جوازه مني وقولتله: ولاء جايه تقضي معايا اليوم النهارده علشان جوزها في المستشفى وهيروح بكرا الصبح ، سامي قالي: كويس علشان متزهقيش وتقعدي لوحدك، جت ولاء اختت جوزي وسلمت على سامي اخوها قبل ما سامي ينزل على شغله وسلمت عليا ولاء وباستني من خدودي بوستين وجه سامي قبل ما ينزل مسكني من شفايفي في بوسه دوختني وايديه كانت بتقفش في طيازي وبييرجرجهم وبيلعب فيهم بإيديه روحت قولتله: بس بقى انزل افتح المحل وبلاش دلع، كل ده وولاء بتتفرج علينا انا وسامي وهو بيهري وبيدعك في لحم الطري وشفايفي الصغنونه اللي ورمهالي، قالي: حاضر يا حبيبتي مش عاوزه حاجه اجيبهالك وانا جاي؟ قولتله: عاوزاك تأخد بالك من نفسك ومتبصش للبنات وإلا هموتك قالي: لا هو انا اقدر وراح نزل وقفلت باب الشقه بعد من ركب الاسانسير ونزل ولما ولاء قالتلي خلاص نزل يابت اقفلي الباب وتعالي بقى، ضحكت وانا مكسوفه وقولتلها: هيوحشني اوي يا ولاء قالتلي: الظاهر ان سامي مكيفك ومدلعك ومدلع كسك، ضحكت وانا بقولها: تصدقي انك سافله وقليلة ادب يا ولاء قالتلي وهيا بتضحك: طيب ما انا عارفه ان انا قليلة ادب، ضحكت وقولتلها: طيب ادخلي غيري هدومك وتعالي اعملك فطار قالتلي: لاء انا فطرت انا وحسين قبل ما ينزل يروح شغله قولتلها: وهو عامل معاكي ايه؟ قالتلي وهيا بتضحك: كويس وزبره بيولع كسي ضحكت قولتلها: انتي عالى طول كده لسانك طويل قالتلي: انا كده بحب قلة الادب قولتلها: طيب ادخلي البسي حاجه من عندي، دخلنا انا وولاء اوضة النوم فتحت الدولاب واختارت قميص نوم ستان لونه اسود قصير لغاية اول طيازها ونص بزازها طالعه لبره من قميص النوم وطلعنا انا وهيا وقتها انا كنت لابسه بيبي دول قصير لغاية اول طيازي ووراكي ورجليا عريانه ومفتوح من على بزازي وشق بزازي باين، ولاء وقتها كانت بتبص على وراكي ورجليا وصدري وقالتلي: جسمك حلو اوي يا منال وبالذات رجليكي وفخادك وطيازك الكبيره دي وكمان وجهك حلو اوي وعيونك واسعه وحلوه اوي وشفايفك الصغنونه يابختك بجسمك ده يا منال بس انتي ليه صدرك صغير كده قولتلها: بكرا يكبرو ده سامي بيهريهم تقفيش وتقريص قالتلي: رجليكي ابتدأ يطلع فيهم شعر خفيف يامنال قولتلهاك انا النهارده كنت هشيلهم علشان سامي بيحب جسمي نضيف قالتلي: وانا كمان عاوزه انتف جسمي بالحلاوه قولتلها: طيب نشرب حاجه واقوم اعمل حلاوه ونقعد ننتف وضحكنا وقومنا دخلنا المطبخ بنعمل حاجه نشربها وولاء بتعمل حلاوه، قولتلها: قوليلي ياولاء انتي لبستي قميص النوم بتاعي اللي كنت لابساه في دخلتي قالتلي: اسكتي ده حسين لما عرف ان قميص النوم ده بتاعك وان الدم اللي كان عليه ده بتاعك من ليلة دخلتك كان عامل زي المجنون وهايج اووي وبهدلني وفشخني نيك في كسي وكان عايز يدخل زبه في طيزي بالعافيه بس انا رفضت انه يدخل زبه فيا قولتلها: وهو كان هايج ليه على الدم اللي كان على البيبي دول بتاعي؟ انا كنت عارفه ليه بس حبيت اعرفها ان حسين بيشتهيني وبيتمنى انه يركبني، قالتلي: هو اكيد اتخيلك وانتي لابسه قميص النوم ده وان الدم بينزل من كسك لما اتفتحتي وقالتلي كمان انتي نزل منك دم كتير ليلة دخلتك لما سامي فتحك يامنال؟ قولتلها: كتير اوي ياولاء ده انتي لو كنتي شوفتي الملايه كانت غرقانه ازاي كنت اتخضيتي، ضحكت وقالتلي: ده سامي فشخ كسك بقى مش فتحك بس؟!، روحت ضربتها على بزازها وقولتلها: يا قليلة الادب قاالتلي: اااااااااه ايدك بتوجع ياشرموطه، وضحكت ولما خلصنا طلعنا بالحلاوه بره في الصاله وقولتلها: يا ولاء انا عاوزه اقولك على سر بس اوعديني انك مش هتقولي لمخلوق ولا حتى لجوزك قالتلي: سرك في بير يا مرات اخويا قولتلها: السر ده محدش يعرفوا غير اختي وسامي وانتي فقط ومش عاوزه حد يعرفوا لان غلاوتك من غلاوة اختي عبير وجوزي سامي وبعدين السر ده مش عاوزاه يأثر على علاقتي بيكي او تكرهيني قالتلي: ياحبيبتي انتي اختي مش مرات اخويا بس يعني مستحيل اضايقك اوازعلك وبعدين انا مستحيل اكرهك قولتلها:... عاوزه اسمع تعليقاتكم علشان اكمل باقي الاجزاء عاوزه يلا بقى مش قادرهـ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
الجزء السادس

قولتلها: انا مش بنت انا شيميل قالتلي: يعني ايه شيميل؟ قولتلها: يعني جنس تالت انا مش ولد ولا بنت قالتلي: ازاي يعني مش فاهمه قولتلها: يعني جسم بنت زي ما انتي شايفه كده بس بين رجليا في عضو ذكري من فرج او كس زي البنات قالتلي: انتي بتهزري ولا بتتكلمي جد قولتلها: هيا الحاجه دي فيها هزار يا ولاء قالتلي: طيب اقلعي كده وريني !؟ قلعت البيبي دول والاندر واول ما شافت زبي الصغنون اوي وشافت جسمي الانثوي والبنوتي من كل حاجه بإستثناء الشئ اللي بين رجليا الصغنون اوي استغربت اوي وهيا مندهشه وفاتحه بوقها ومش عارفه تتكلم قالتلي: طيب لما انتي عندك زب مش كس سامي متجوزك ازاي؟ قولتلها: متجوزني من ورا ياولاء قالتلي: يعني بينيكك في طيزك؟ قولتلها: ايوه ياولاء قالتلي: طيب انتي مش بتحسي انك عاوزه تمارسي الجنس مع بنات بزبك ده؟ قولتلها: لا خالص انا بحب اكون انثى وبس مبحبش اكون الراجل في اي علاقه يعني انا بنت في كل حاجه بمعنى إن زبي اللي انتي شايفاه ده وظيفته بالنسبه لي انه يتبول وينزل شهوتي فقط وكمان لما بنزل شهوتي مش بيكون في كامل انتصابه وكمان مش بينتصب على جسم البنات بينتصب لما بشوف جسم راجل يعني انا بحب اتناك بس، بصيت على زبي وهيا مندهشه وبتضحك وقالتلي: ده صغنون اوي! قالتلي: يعني انا لو قلعت قدامك دلوقت مش هينتصب على جسمي؟ قولتلها: لا ، قالتلي: طيب استني كده! وقلعت البيبي دول والسنتيانه والاندر وبقيت عريانه ملط وبصيت على زبي لاقيته منتصبش لفيت نفسها وقربت طيازها من زبي وبدأت تحك طيزها في زبي وبرضوه منتصبش ضحكت وقالتلي: طيب يعني انتي مهنيه سامي يعني مريحاه ومكتفي بطيزك بس قولتلها: انتي شوفتي من شويه قبل ما ينزل كان بيعمل ايه معايا وكمان ده مكنش عايز ينزل يفتح المحل ويسيبني وكان عايز يقعد شهر عسل كامل معايا قالتلي: بصراحه جسمك بنوتي فعلا ويهيج الست قبل الراجل ومتوقعتش خالص ان يكون فيكي زب لانك كمان حلو وجمليه وعيونك واسعه وشفايفك وشعرك وخدودك ده انا بحسدك على جسمك وحراام الجسم ده ميكونش فيه كس قولتلها: بصراحه انا لو كان عندي كس كنت خليت جوزي ينيكني في طيازي برضوه ده النيك في الطيز حلو اووووي يا ولاء قالتلي: انا عارفه يا حبيبتي ومجرباه قبلك اؤمال انا عاوزه حسين ينيكني في طيزي ليه بس خايفه حسين يعرف اني مفتوحه من طيزي قولتلها: تعالي نقعد في الارض وننتف جسمنا واحنا بنتكلم ! قولتلها واحنا بننتف شعر اجسامنا الطريه الرقيقه واحنا عريانين ملط: بس اوعي ياولاء تقولي لحد تبقى مصيبه ده انتي تبقى بتفضحي اخوكي مش بتفضحيني انا بس وكمان انا مش وحشه وماستاهلش انك تفضحيني قالتلي: يابنتي انتي اختي وسبق وقولتلك اني مش هقول لحد على سرك مش علشان انتي مرات اخويا بس لا ده علشان انتي اختي و حبيبة قلبي وكمان علشان اطمنك من ناحيتي انا كمان عاوزه اعترفلك بسر بس اوعي لسانك يفلت وتفضحيني قولتلها: مستحيل انتي سبق وقولتيلي سرك اللي هو انتي كنتي بتنامي مع رجاله من ورا قبل جوازك انا مقولتش لسامي ولا جبت السيره دي بيني وبين نفسي حتى قالتلي: علشان كده انا هقولك وكمان علشان اطمنتلك وعلشان انا مش عندي اصحاب ولا اخوات بنات انا فيه رجاله معينه بتيجي تنام معايا من ورا جوزي لما بيكون فيي المستشفى مقابل اني اخد منهم فلوس كتيره قولتلها: انتي مش قولتيلي ان الموضوع ده انتهى وكان قبل جوازك بس؟ قالتلي: ايوه بس مكنتش عاوزه اقولك اني لسه بتنام معايا رجاله لغاية دلوقت لغاية ما اطمنك الاول قولتلها: قولي وايه كمان ده انتي شايله بلاوي، ضحكت وقالتلي: بس كده هو ده السر اللي مخبياه عن جوزي واخويا لانهم لوعرفوا حاجه زي كده ممكن يقتلوني قولتلها: طيب وما طالما انتي عارفه ومتأكده انهم لو عرفوا حاجه زي كده ممكن يقتلوكي بتعمليها ليه؟ قالتلي: لان الفلوس اللي بتيجي من الحكايه دي بتساعد في مصاريف البيت واحنا مصاريفنا كتيره قولتلها: طيب هما مسيرهم هيعرفوا لان مفيش سر بيستخبى كتير واكيد مش انا اللي هقولهم سرك طبعا، اكيد هيعرفوا بالصدفه او بغلطه منك قالتلي: لا ما انا مأمنه نفسي كويس الرجاله دي انا اللي بروحلهم مش هما اللي بيجولي قولتلها: طيب والموضوع ده بيحصل كل أد ايه؟؟ قالتلي: تقريبا كل يوم عند زبون،ضحكت وقولتلها: وكمان سمتيهم زباين! طيب وانتي النهارده اجازه؟ قالتلي: اه اجازه علشان عاوزه اتكلم معاكي في موضوع قولتلها: خير موضوع ايه ياولاء؟ قالتلي: انا عاوزاكي تطلعي معايا مشاوير زي دي وكمان انتي ليكي زبونك وجسمك اجمل واجمد واحلى من جسمي بكتير في النياكه، بصيتلها وانا مندهشه وقولتلها: انتي بتهزري صح يا ولاء؟ قالتلي: انا بتكلم بجد يا منال انا بصادف رجاله كتير بتحب نيك الطياز الكبيره وطبعا زي ما انتي شايفه انا طيازي صغيره انما طيازك انتي كبيره اوي ولو طلعتي معايا اقل مشوار هتاخدي فيه مبلغ محترم ضعف اللي بيكسبوا سامي في اليوم الواحد في المحل قولتلها: انتي اكيد مجنونه انتي عارفه انتي بتقولي ايه؟! انتي عاوزه الرجاله تنهش في لحمي لحم مرات اخوكي عاوزه الرجاله تهتك عرضي وعرض اخوكي انا مستحيل اعمل حاجه زي كده قالتلي: متصعبيهاش عليا وعلى نفسك ما انا بنام مع رجاله وبتنهش في لحمي بس بمقابل مش ببلاش وكمان الفلوس هتعملك كل اللي نفسك فيه انا مش بعمل كده علشان جوزي مش مريحني ده جوزي عطيني حقي ومريحني اوي ومكيفني على الاخر بس انا بحب الفلوس وبحب الرجاله، بصيتلها وضحكت بسخريه وقولتلها: انا بقى غيرك خالص انا مش عاوزه فلوس ومش بحب غير راجل واحد بس هو اخوكي وياريت متتكلميش معايا في الموضوع ده تاني يا ولاء علشان مزعلش منك قالتلي: خلاص يا منال وانا كإني متكلمتش معاكي في الموضوع ده من اصله قولتلها: طبعا وكمان انا علشان بحبك بقولك حافظي على نفسك وعلى جوزك وخلي جسمك وعقلك وقلبك لراجل واحد بس، ضحكت وقالتلي: ما انا جسمي وعقلي وقلبي لحسين بس فعلا لكن طيازي وكسي للجميع وضحكنا، روحت ضربتها على بزازها وقولتلها: شرموطه كبيره قالتلي: اااااه ايدك بتوجع يامتناكه في خرمك ضحكت وقولتلها: انا متناكه اه وفي خرمي اه لكن من راجل واحد بس ياحبيبتي لكن الدور والباقي على اللي متناكه من الشعب كله اتغاظت من كلامي وراحت سابت المزيل من ايدها ونامت عليا وهيا بتضرب فيا بالراحه لكن بهزار وكانت بتحط صباعها في خرم طيزي وهيا نايمه عليا ومش قادره اقاومها وكنت بقول: اااااااااااه ياقليلة الادب شيلي صباعك م طيازي قالتلي وهيا بتطلع صباعها من خرمي وبتقوم من على جسمي: اهو انتي كده اتناكتي من الراجل واخته يعني اتنين من الشعب يالبوه ضحكت وقولتلها: لبوه لأسد واحد لكن انتي شرموطه للناس كلها قالتلي: نتكلم بجد بقى يا منال اوعي تقولي لحد على الموضوع ده قولتلها: مستحيل يا ولاء أذيكي انتي اختي وانا بحبك اوي بس لو تبطلي تنامي مع الرجاله وتكوني لجوزك فقط انما انتي طلعتي اسم مش على مسمى خالص قال ولاء قال ضحكت وراحت ضربتني على بزازي زي ما انا متعوده اضربها خلتني صرخت وقولت اااااااااي ياولاء اخص عليكي ايدك وجعتني قالتلي: شوفتي بقى ان الضربه دي بتوجع أد ايه يا شرموطه قولتلها: خلاص مش هضربك تاني على بزازك انا هضربك على طيازك واحنا بنضحك راحت قالتلي: طيب تعالي انا انتفلك طيازك ووراكك من ورا قولتلها: يلا ونيمتني على بطني ومسكت ولاء المزيل وقعدت تنتف في طيازي ومع كل نتفه بتعملها ولاء لطيازي تترجرج وتتهز طيزي زي الجيلي وولاء قالتلي: يخربيت طيازك يا منال انا لو راجل كنت اغتصبتك يابخت سامي بيكي قولتلها: أد كده طيازي عجباكي يا ولاء قالتلي: انا هموت وطيزي تبقى زي طيازك كده يا منال في حجمها وشكلها وهيا مرفوعه لفوق كده وانتي واقفه قولتلها: هيا مرفوعه لفوق علشان انا قصيره انما انتي طويله وهبله قالتلي: يابختك بجسمك ااااااااه لو طيزي في حجم وشكل طيازك يا منال كنت عملت عمايل قولتلها: كنتي هتتعملي ايه يا ولاء يعني؟ قالتلي: كنت جبت فلوس من حجم وشكل طيازي يالهووووي دي الرجاله بتحب اوي البنات اللي طيازها في حجم وشكل طيازك، ضحكت وقولتلها: خديها اهي واتناكي بيها يا لبوه، راحت ضربتني على طيازي وانا نايمه على بطني ضربه صوت من ايديها وقولتلها: اوعي كده انا عارفه انك متغاظه مني علشان طيازي احلى من طيازك، ضحكت وقالتلي: اه يابنت المحظوظه، ضحكت بصوت عالي زي الشراميط وكنت واثقه من نفسي اوي لان فعلا طيازي شكلها حلو اوي ومغري وكنت فرحانه بطيازي اوي ولما خلصنا نتف اجساامنا دخلنا ناخد شاور انا وولاء مع بعض وكانت ولاء بتغسلي ظهري وطيازي وكانت بتلعب في جسمي مش بتغسلو وكانت ايديها بتذغذغني وكنت بضحك من حركات ايديها وهيا واقفه ورايا بتلعب في طيازي لاقيتها دخلت اربع صوابع جوه طيزي صوت وقولتلها: اااااااه اخص عليكي يا ولاء خضتيني قالتلي: يخربيتك انتي خرمك واسع اوي قولتلها: ما البركه في اخوكي اللي مش بيشبع منها وخلاها نفق بزبه الكبير راحت قالتلي: طيب انحني لقدام كده قولتلها: هتعملي ايه يا ولاء؟ قالتلي: متخافيش ياحبيبتي، روحت انحنيت لقدام وانا بقولها: طيب بالراحه يا ولاء وكنت حاسه انها هتعمل حاجه غريبه فيا، لاقيتها دخلت كف ايديها كله جوه خرمي روحت صرخت بصوت عالي اااااااااااااااي اااااااااااااااه وهيا حطيت ايديها التانيه على بوقي وقالتلي: هششش هتفضحينا ياشرموطه واستنيت شويه لغاية ما خرم طيازي اتعود على كف ايدها وروحت قولتلها: انتي عملتي ايه يا ولاء فيا حرام عليكي انا مش مستحمله هلاقيها منك ولا من اخوكي قالتلي: انتي عارفه ايه اللي جوه طيزك دلوقتي يا منال؟ قولتلها: لاء مش عارفه في ايه يا منال جوه طيزي وكنت خايفه اوي قالتلي: متخافيش يا منال اللي جوه طيزك كف ايدي كلها قولتلها وانا بزعق فيها: اه يا بنت الجذمه ياشرموطه طلعي ايدك بسرعه ياولاء قالتلي: حاضر راحت ابتديت تسحب ايدها من خرمي وانا بصوت وبصرخ اكتر من ما كانت بتدخلها جوايا ولما طلعت ايدها من طيازي حسيت اني عاوزه اعمل حمام قعدت على قعدة الحمام ومش عملت حمام ولا حاجه ده احساس ايديها وهيا بتطلعها من طيازي وقتها حسيت ان خرمي بجد بقى نفق كبير لما حطيت ايدي على خرمي ولاقيته واسع اوي قولتلها وانا بزعق فيها: اعمل ايه دلوقتي لما يجي سامي ويشوف خرمي وسع اوي كده يقول عليا ايه يقولي مين وسعهولك ده ممكن يشك فيا ياولاء حرام عليكي قالتلي: يا بنتي انتي هبله قولتلها: وكمان بتشتميني ياولاء؟ قالتلي: علشان ياغبيه مهما كان خرم طيزك واسع بيرجع تاني زي الاول يعني متخافيش من سامي لما يجي ويشوف خرمك هيلاقيه ضيق زي اول مره اتناكتي فيها بالنسبه له هو انما بالنسبه ليكي انتي هيبقى الوضع عادي بالنسبه ليكي استني 5 دقايق كده وحطي ايدك على خرمك وشوفي بقى عامل ازاي!،فعلا استنيت 5دقايق ولاقيت خرمي رجع زي الاول وبقى ضيق فرحت اوي وبوستها في شفايفها وقولتلها: متزعليش مني علشان زعقتلك قالتلي: انا مقدره شعورك بس انا قولتلك اني مستحيل أذيكي انتي اختي بوستها تاني في شفايفها، راحت قالتلي: مالك يا بت ممحونه كده ليه عاوزه سامي ولا ايه؟ ضحكت وقولتلها بمياصه ودلع وكنت قاصده اغيظها: اه عاوزاه اوووي قالتلي وهيا شكلها متغاظه: انتي عاوزه عشرين راجل يركبوكي في وقت واحد، ضحكت بسخريه وقولتلها وانا ممحونه اوووي وبمياصه ودلع: ليه هو انا ولاء الشرموطه ولا ايه؟ قالتلي: يخربيت دلعك ومياصتك يابت يامنال ده دلعك ومياصتك دي توقف ازبار الرجاله عليكي قولتلها بدلع ومياصه: لا يا حبيبتي انا مدلعني ومكيفني واحد بس وكبير اوي كمان، راحت اتغاظت وقالتلي: خليه ينفعك ياقطه قولتلها: طبعا يا حبيبتي هينفعني ونافعني ومريحلي بالي وبيحبني وبحبه كمان اطلعي انتي منها، طلعنا من الحمام عريانين ملط وجبت كريم ترطيب وتنعيم البشره ودهنت ولاء جسمي بالكريم وانا كمان مسكت منها الكريم ودهنت جسمها وطيزها وراكها ولما وصلت لطيزها روحت دخلت اربع صوابع من ايدي جوه خرم طيزها لاقيت ولاء شهقت وبعدين ضحكت وقالتلي: تصدقي يا منال انا كنت حاسه انك هتعملي كده يا شرموطه، ضحكت وقولتلها: لو اتحركتي خطوه هضرب في المليان، ضحكت وقالتلي: طيب بس بقى وطلعي صوابعك من طيزي يابت وبطلي هزار قولتلها: حاضر بس انحني لقدام الاول يا ولاء قالتلي: لاء يا منال مدخليش ايدك كلها قولتلها: عاوزه اجرب واشوف انتي كمان واسعه ولا لاء قالتلي: واسعه صدقيني واسعه طلعي صوابعك بقى وكانت بتضحك لاني كنت بذغذغها بصوابعي جوه طيزها قالتلي بعد ما اصريت اني هدخل ايدي: طيب مره واحده بس وطلعيها تاني بسرعه قولتلها: حاضر وراحت انحنيت لقدام وانا بدخل كف ايدي لاقيتها اتزفلطت ودخلت بسهوله بفعل الكريم وولاء بتتمحن وبتقول: اااامممممم يالهووووي ايدك طريه وناعمه وحلوه يا بت يا منال قولتلها: اشيلها؟ قالتلي: اه كفايه طلعي ايدك من خرمي قولتلها: انتي طيزك اوسع من طيازي قالتلي: من كتر ما بدق فيها من ازبار الرجاله اللي اشكال والوان واحجام، طلعت ايدي من طيز ولاء وروحت ضربتها على فلقة طيزها وقضينا اليوم كله مع بعض واحنا بنهزر وبنضحك وبنتكلم في الجنس لغاية ما جه سامي جوزي وحبيبي ونياكي.... تعليقاتكم بتشجعني اني اتابع كتابة قصتي،، متبخلوش عليا يلا بقى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ
الجزء السابع

وقتها كنا قاعدين انا وولاء قدام التي في قبلها انا دخلت اتزوقت وحطيت ميكاب وسرحت شعري ولبست بيبي دول شفاف ولحم جسمي الملبن كله باين من تحت البيبي دول وطبعا لحم جسمي كان بيلمع من نعومته من بعد السويت علشان سامي يركبني وهو مبسوط وفرحان بعروسته الجديده اللي كانت ولد وحولها لبنت بتحرشاته ورجولته وزبره الكبير اول ما شوفت جوزي بيفتح الباب جريت عليه بكل شوق ولهفه لان طيازي كانت ممحونه اووي وعاوزه تتناك جريت على سامي وانا بحضنه كنت بحك بزازي اللي كبرت في صدره وخبطت ايدي بتعمد على زبره وقتها هو فهم اني مشتاقه وعاوزه انا تحتيه واخد مرز رجولته في رمز انوثتي، بس هو لما لمح ولاء معانا في الشقه قالي: أد كده انا واحشتك يا منال؟ قولتله وانا دلوعه ومايصه: اوووووي يا راجلي، ضحك وحط ايديه حوالين وسطي واحنا ماشيين ورايحين لولاء وكنت حطيت انا كمان ايدي حوالين وسطه كانت ايديه بتحك في طيازي البارزه لاني قصيره وايديه بتنزل على طيازي الكبيره المرفوعه لفوق وسامي بيضحك وبيقول لولاء: ايه ياولاء عملتي ايه في منال خلتيها مشتاقه اوي ليا كده، ضحكت ولاء وقالتله: معملتش ليها حاجه انا لمعتهالك بس مش شايف جسمها بيلمع ازاي مفيهوش لا شعره! راح سامي قالها: ماشي يالولا شكرا ياقمر، روحت انا قولتلهم: وهو انا كنت معفنه ولا ايه؟! ضحكوا ولاء وسامي قالي: انتي جسمك صاروخ ياحبيبتي من غير اي حاجه قولت لولاء: انتي متلمعتيش برضوه ولا ايه يا وولاء، ضحكت وقالتلي: انا بغيظك يا هبله، ضحكت وقولتلها: ماشي ياجذمه، راح سسامي ضحك وقالنا: انتو اخدتو على بعض اوي انا فررحان بالعلاقه ما بينكم بقيت كويسه اوي كده، قولتله: اسمع انا مش قادره ومش وقت كلام يلا وانا شديته من ايدو علشان يدخل معايا اوضة النوم علشان عاوزه اتناك في طيازي، وقتها ولا كانت بتضحك عليا وسامي قالي: استني يامجنونه وعلشان ولاء عيب قولتله:سيبك من ولاء مش هتتخطف لو قعدت لوحدها نص ساعه، وقولت لولاء: اقعدي قدام التلفزيون نص ساعه على ما سامي يكيفني جوه شويه، ضحكت ولاء وقالتلي: للدرجه دي زورك مولع ضحكت وقولتلها: كل يهون إلا حرقان الزور ياولاء قالتلي: ادخل يا سامي ريحها احسن تفضحنا الشرموطه دي، ضحكنا انا وسامي وقولتلها: اتلمي ياقليلة الادب وشديت سامي تاني من ايديه وانا بقوله: يلا بقى ياسامي وهو مندهش من هيجاني الشديد وكانت اول مره اكون هايجه اوي كده، هل من كلام ولاء اللي قالته عن الرجاله اللي بتنام معاها من ورا ولا علشان قالتلي ان فيه رجاله كتير تتمنى تنيكك طيازك الكبيره ولا لما دخلت ايديها كلها جوه خرمي مش عارفه من ايه بس المهم اني هايجه ومولعه وعاوزه زب جوزي يريحني ولبنه يبرد الحرقان اللي جوه طيازي الملبن، لما سامي شافني هايجه اوي كده وانا ماسكه ايديه وبحطها على فلقات طيازي الكبيره وبحكها راح شالني بكل قوه بين ايديه الجامده اللي كلها عضل وخلى لحم وراكي الطري اتهرس في اذرعته وعضلاته وانا بقوله بمايصه ولبونه : ااااااااه اخص عليك ياسماسيمو ايدك هرست لحمي ووراكي بالراحه عليا ، وفعلا بعدها بشويه لاقيت لحم وراكي من ورا مكان ايده ازرقت بعد ما دخل بيا اوضة النوم رماني على السرير ونام عليا وهو بيبوسني في شفايفي وبيعضعض فيهم لغاية ما قطعهم بشفايفه لاقيت ايدي راحت على زبه من فوق البنطلون ولما حس بإيدي وهيا بتدلك زبه من فوق البنطلون قام وقف جمبي جمب السرير روحت قومت قعدت على السرير وبدأت افك حزام البنطلون وانا بنزلو البنطلون بصيت في عيونه وعيوني كلها شهوه ومحنه علشان اغريه بصه كلها اغراء بعيوني الواسعه الحلوه ونزلت البنطلون واول ما شوفت حبيبي وحبيب طيازي روحت دخلتو في بوقي وانا بمص واشفط فيه وكنت قربت اكله من شدة الهيجان والمحنه اللي كنت فيه وقتها سامي كان بيلعبلي في بزازي بإيديه الخشنه وكان بيقرصني فيي حلمتي وانا مبسوطه من ايده اللي بتقرصني في حلمة بزازي بالراحه وكنت بقول ااامممممممم راح رفعني من اذرعتي المربربه الطريه واخدت شفايفي في بوسه خلاني رجعت برأسي لورا وهو بيمص وبيشفط في شفايفي المتورمه واللي زي الكريز روحت بعدته بإيدي عن شفايفي وقولتله: يلا بقى دخلهولي ياحبيبي مش قادره راح قلع القميص والبوكسر والبنطلون من رجله خالص وبقى عريان ملط وقلعني البيبي دول والاندر وخلاني مفلقسة بطيازي على حافة السرير وهو واقف على الارض وقرب زبه من خرمي وبدأ يدخل راس زبه في خرمي وانا فرحانه وممحونه وبقوله بدلع ومياصه وشرمطه: بحبك ياسمسم بموت فيك يا حبيبي اااااااااه زبك يجنن ياقلبي اااممممممم حلووو ولما دخلت رأس زبه بس جوه خرمي مرضيش يدخل باقي زبه جوايا وانا هتجنن عاوزاه كله يدخل في طيازي عاوزاه يلمس بطني من جوه عاوزه حتى بيضاته تدخل مع زبه وانا بقوله: دخلو ياحبيبي حرام عليك متعذبنيش بقى عاوزاه كله بقى اامممم وهو متلذذ لعذابي ومن كتر ما انا مشتاقه وعاوزه زبه كله روحت رجعت انا بطيزي لورا علشان يدخل زبه جوايا كله ولما دخل قولت: ااااااااااااااااح ااااااامممممممممم وروحت طالعه وراجعه بطيزي وزبه جوايا وبقيت انا اللي بتناك من زبه الكبير وانا ممحونه وفرحانه علشان بتناك ولما بتعب من حركتي بطيزي لقدام ولورا بقيت بهز طيازي بحركه دائريه وزب جوزي وحبيبي ونياكي جوه طيزي ولاقيت سامي قالي: اد كده انتي مشتاقه لزبي يامنال؟ روحت لفيت وشي وبصيت في عيونه وقولتله بدلع: اووووووووووي ياحبيبي قالي: وحياتك عندي مش اكتر مني بس انا مرضيتش ادخل زبي كله علشان اشوف مدى اشتياقك لزبي أد ايه قولتله بمياصه: وانت لسه عارفه انا بحب وبشتاق لزبك دلوقت اخص عليك ياسامي ده انا قعدت انا ولاء انتف جسمي علشانك وعلشان زبك ياقلبي انا بحبك اوي وبموت فيك وفي زبك ياحياتي، لما قولتله الكلام ده وبمياصه ودلع لاقيت سامي بقى هايج زي المجنون وبقى يضرب زبه في طيازي بطريقه عنيفه وانا باصه على ملامح وشه وهو بينكني بعنف وانا بقول بشرمطه ومياصه علشان يسرع اكتر: اااااااااااه ياطيازي يامسكينه اااااااااه ياللي كبرتي من لبن زبه المتوحش، لاقيت سامي بيضرب طيازي بطريقه اول مره اشوفه بينكني بالشكل ده وبقيت انا بصوت وبصرخ بجد من زبه وهو بيدخل وبيخرج من طيازي بسرعه وعنف وقتها خلاني جبت شهوتي على نفسي ومن غير ما المس بتاعي وبقيت بتلوى ورجليا بترعش ولدرجة اني نمت على بطني وزبه طلع من طيازي من شدة ولما خلصت رعشتي رجعت تاني فلقست ومسكت زب سامي ودخلتو في خرمي ورجع يضرب بكل قوه في طيازي ومع كل ضربه من زبه وسطه لطيازي تعمل صوت عالي وتترجرج وانا بصرخ من عنف اااااااااااه اااووف بالراحه على طيازي ياحبيبي زبك كبير اووووي يالهووووي على زبك المتوحش ياسمسم اااااااااي بشويش عليا ياحبيبي وصوتي كان عالي اوي وكنت متأكده ان ولاء سامعه صوتي الدلوع المايص، سامي قالي: مش انتي اللي عاوزه تتناكي في طيازك استحملي بقى قولتله بشرمطه ولبونه: ااااااااااااه يامفتري عليا اااااااااااي ياقاسي على طيازي دي حبيبتك اللي انت بتحبها بالراحه عليها ياحبيبي، كل الكلام ده وسامي زبه محنش على طيازي وكان بينيكني بكل قوه وعنف وسرعه وانا بتلوى من حجم زبه الكبير وسرعته المجنونه، وقتها قالي: طيازك تجنن وهيا طريه وبتتهز وبقى بيضربني بإيده على فلقة طيازي وهو بينيكني وانا مكنتش عارفه اضحك ولا اصوت من ايده الجامده الخشنه اللي بتضرب فلقات طيازي الكبيره الناعمه الطريه ولما تعب من الوضع اللي كنا عليه راح نيمني على بطني على السرير وهو نام بجسمه كله على جسمي الناعم المربرب الطري وزبه دخل جوه طيازي وبقى بيتلوى على لحم جسمي الطري بجسمه اللي كله عضل وهرسلي لحم الرقيق الطري وهو وبينكني بحركه دائريه وهو بيتلوى وبيدعك ويهري عليا وانا نايمه تحتيه وممحونه ااااااااااه ياقلبي بالراحه عليا يا ابو زب كبير وكانت حركة زب سمسم جوه طيازي بحركة دائريه بتجنني وبتهيجني اوووووي لدرجة اني جبت على نفسي شهوتي وبقيت بتلوى وبترعش وانا تحت زب جوزي ومش راحمني ولا راحم طيازي المسكينه ولما إتالمت جدا من زبه صوتي البنوتي الدلوع المايص بقى عالي اوووي وهو بيضرب زبه جوايا وبقى يعصر في لحمي الطري جامد وانا بصرخ من ايده اللي بتقرص وبتعصر في بزازي ولحمي وبقى بيترعش وبينزل اللبن السخن جوايا وقتها سامي دخل زبه للاخر لغاية ما وصل لبطني وحسيت بجد انه عايز يحبلني لاني حسيت باللبن بتاعه قلب بطني ولما خلص سامي نيك ورزع في طيازي اللي ورمت من زبه المفترس طلع زبه من طيازي وانا شهقت من زبه لما خرج من خرمي ونام جمبي وقتها هو كان بيبصلي ولما بصيت عليه قولتله : يخربيتك هريتني وهديتني ورمتلي طيازي وكانت طيازي من جوه بتوجعني من النيكه المولعه دي قومت من على السرير لبس البيبي دول والاندر وطلعت لولاء وسيبت ساامي يرتاح وكنت طالعه لولاء وانا بأخد نفسي بسرعه وكإني كنت بجري وروحت قعدت جمبها على الكنبه في الصاله وانا فرحانه اوي ومبسوطه ومزاجي رايق اووي ومبتسمه بكل فخر وانا باصه لولاء وكإني حققت انجاز، ولاء قالتلي: طبعا مبسوطه وركبك وفشخلك طيازك واتكيفتي وشبعتي قولتلها وانا بتنهد: اااااه ده زبه متعني وكيفني وشبعني قالتلي: يخربيتك يا منال ده زبه كبير طيازك مستحمله ازاي الزب ده، استغربت من كلامها وقولتلها: انتي كنتي بتتفرجي علينا؟ قالتلي: انتو كنتوا ناسيين الباب مفتوح وكنت بتفرج عليكم من اول ما دخلتم الاوضه قولتلها: ايه رأيك شوفتيني وانا متناكه قالتلي: شوفتك يا شرموطه وانتي متناكه، فين سامي يا لبوه قولتلها: بيرتاح شويه جوه قالتلي: اااه يا شرموطه هديتي الراجل قولتلها: انا اللي هديتو؟! ده هو اللي هراني وورملي طيازي وهديني بزبه المتوحش قالتلي: بس انتي بطلة افلام في النيك يا بت يا منال، ضحكت بكل ثقه وقولتلها: انا بكون بطله افلام ودلوعه وشرموطه مع جوزي بس ياحبيبتي قالتلي وهيا بتضربني على بزازي : ده انتي طلعتي مصيبه بجد، ضحكت وقولتلها بشرمطه: يعني عجبتك يا ابلتي؟ قالتلي: عجبتيني يا بت وضحكنا روحت قولتلها: انا هقولك على سر بس اوعي تزعلي مني! قالتلي: انا عمري ما ازعل منك يا حياتي قولتلها: انتي عارفه انا كنت هايجه ومولعه وعاوزه سامي ينيكني دولقتي ليه؟! قالتلي: لا مش عارفه انتي ايه الحاله اللي كنتي فيها دي! قولتلها: لما انتي قولتيلي إن حسين لما عرف ان قميص النوم اللي عليه دم ده بتاعي وان الدم اللي عليه ده بتاعي من اثار ليلة دخلتي وهاج عليكي وكانن بينيكك بعنف وهو متخيلني اني انا اللي كنت تحته ولعت وهيجت، ضحكت ولاء وقالتلي: بس كده اؤمال لو عرفتي هو قالي ايه عليكي هتعملي ايه؟! قولتلها: هو حسين قالك حاجه عني كمان قالتلي: يووووه كتير وهيا بتضحك قولتلها: طيب قوليلي بسرعه قالك ايه عني؟! قالتلي: مالك يا بت ممحونه كده ليه ده جوزي ياشرموطه، اتكسفت اوي منها وبصيت في الارض وحسيت انها زعلت منها لكن هيا كانت بتهزر وقالتلي: مالك اتكسفتي كده ليه يا بيضه انا بهزر معاكي انا هقولك قال عليكي ايه بس اوعديني انك متقوليش لحد وانك متزعليش مني قولتلها بشوق وبلهفه: انا مستحيل ازعل منك بس قوليلي قالتلي: حاضر يالبوه مستعجله كده ليه، قالتلي: اسمعي يالولا هو قالي انك انتي شوفتي زبه وهوو بيغير ملابسه في اوضة نومك يوم ما كنا نايمين عندكم هنا وكمان هو قالي انك صاروخ ومزه وفرسه وطيازك كبيره وتهبل ونفسه ينام معاكي من ورا يعني ينيكك في طيزك، وقت ما كانت ولاء بتقولي الكلام ده كنت بعض على شفايفي من شدة المحنه وسيحت من الكلام اللي كان بيقولوا حسين عني وقولتلها: طيب وانتي مزعلتيش ان جوزك بيبصلي وانه بيتمناني وبيشتهيني قالتلي وهيا بتضحك: اولا جوزي مش بيخبي عليا حاجه خصوصا في الجنس واي بنت بيشوفها حتى في الشارع بيجي يحكيلي عنها وبالعكس انا مش بغير من اي بنت لاني بحب اشوف حسين مبسوط ومرتاح حتى ولو مش معايا، انتي بقى حلوه وجسمك يجنن ويهبل اي راجل يتمنه يكلمك مش بس ينام معاكي قولتلها وانا مبتسمه: ميرسيه يا ولاء على المجامله الجميله دي قالتلي: اتنيلي مجاملة ايه دي حقيقه انتي مش شايفه نفسك حلوه اد ايه وكمان اي راجل مكان حسين هيشوفك هيتمناكي ويشتهيكي ده انتي عليكي طياز مش عارفه قيمتها كويس طيازك دي توقف اجدعها زب قولتلها: لا يا حبيبتي انا عارفه قيمتها كويس وسلمتها للي يقدرها وهو بالنسبه لها اجدع زب دخل فيها وفتحها وكيفها وهيا متعته وقتها طلع سسامي من اوضة النوم وهو لابس البوكسر فقط وقالي: عايز اكل يا قمر قولتله: من عيوني يا نور عيوني، ضحك وقالي: تسلملي عيونك والكبيره الطريه، ابتسمت وانا مكسوفه وقولتله بمياصه: ههههه ياقليل الادب، ولاء قالتلي: طب يلا ياشرموطه نجهز الاكل علشان امشي، ضحكت وقولتلها: اتلمي ياسافله ودخلنا المطبخ حضرنا الاكل والسفره واكلنا ولاء قالت لسامي: احنا عزمينكم بكرا على العشاء قالها: بكرا في ناس هتنزلي شغل قالتله: والشغل هيجيلك امتى قالها الساعه 10 مساءا قالتله: طيب تعالى الساعه 7 ولما يجيلك الشغل ابقى انزل قالها: لا خليها يوم الخميس احسن قالتله: لو جيت الخميس هتباتوا عندنا، ضحك وقالها: ماشي الخميس ونبات عندكم كنا يوم الثلاثاء وفاضل يومين واشوف حسين ومشيت ولاء وقعدنا انا وحسين قداام التلفزيون شويه وقالي: قومي البسي ععلشان ننزل نتمشى، فرحت اوووووي وقولتله: بجد هننزل؟ قالي: اه وفيها ايه هننزل اخليكي تشمي هواء بقالك اكتر من اسبوع مشوفتيش الشارع، حضنتوا اووووي وقولتله: ياحبيبي وانت معايا مش عاوزه اشوف حاجه غيرك انت ياقلبي، ضحك وقالي: طيب ادخلي البسي ومتتأخريش قولتله: هوى ثواني واجيلك قالي: كدابه قولي ساعات واجيلك، ضحكت وقولتله: لا مش هتأخر(لاني بتأخر في اللبس) ودخلت اوضة النوم قلعت البيبي دول والاندر ولبست سنتيانه صغيره علشان تبرز تفاصيل بزازي وكيلوت على شكل 7 وبرموده لونه اسود وبدي ولبست عبايه سودا خروج وطرحه وجذمه كعب عالي بنفس لون الطرحه وقعدت عملت ميكاب خفيف حطيت بودره خفيفه وكحله في عيوني ومسكارا لرموشي الطويله واي شاد فوق عيوني وروج روز غامق قبلها كنت حاطه مناكير لونه روز غامق لضوافر ايدي الطريه الناعمه وبصيت لنفسي في المرايه وكنت حلوه اوي بس طيازي كبيره اووووي في العبايه وبارزه اوووي وكنت مكسوفه اخرج للناس وانا طيازي كبيره اوي كده قولت مش مهم انا مش اول ولا اخر بنت تكون طيازها كبيره وكمان دي الطيز الكبيره عنوان للانوثه وطلعت لسامي بحلق فيا وقالي: يخربيت جمالك يا صاروخ ضحكت اوي وانا مكسوفه وكنت فرحانه اووي لاني اول مره هخرج بملابس بناتي وهخرج للناس وانا انثى متفجرة الانوثه بطيازي وبزازي وبملابس بنوتي وحاطه ميكاب،المهم نزلنا انا وجوزي الشارع وانا فرحانه وطايره في السماء وجوزي ماسك ايدي الطريه الناعمه والناس بتتفرج علي جسمي البارز من العبايه الضيقه اللي انا لابساها، رجاله وشباب وحتى البنات بتتفرج على طيازي وانا ماشيه وبتترجرج زي الجيلي وكنت مكسوفه من نظرات الناس لجسمي وقولت لسامي: عاجبك كده الناس بتبحلق في جسمي العبايهه اللي جبتهالي ضيقه اوي يا سامي قالي: وفيها ايه ياحبيبتي سيبي نفسك وكمان علشان تعرفي انتي أد ايه انتي حلوه قولتله: انا مكسوفه اوووي قالي: سيبي نفسك وتعالي نقعد شويه على الكافيه قولتله: كافيه ايه اللي انا اقعد عليه بالمنظر ده ده اكيد مليان شباب وهيبحلقوا فيا وفي جسمي قالي: لا اللكافيه اللي هنقعد عليه ده هتلاقي فيه بنات كتير في جمالك وفي حلاوتك ولو فيه ناس اتفرجت عليكي ايه المشكله خليهم يحسدوني على المزه اللي معايا دخلنا وقعدنا في الكافيه وقالي: تشربي ايه قولتله: اي حاجه قالي: اشربي شيشه تفاح خفيفه عليكي قولتله: لا انا اتكسف اشرب شيشه وكمان انا ادوخ منها قالي: متخافيش دي خفيفه ومش هتدوخك قولتله: اللي تشوفه، جه الجرسون بتاع الكافيه وقال لسامي: حضرتك تشربوا ايه؟ قالو: شيشه تفاح للمدام واتنين حاجه ساقعه، الجرسون بصلي وفتح بوقه وهو بيبحلق فيا، وانا كنت مكسوفه من نظرات الجرسون ليا ولجسمي وراح قال بصوت عالي: صاروووووخ وحاجه ساقعه وشيشه تفاح لتربيزه 9 ضحكت وانا حاطه ايدي على بوقي من كلام الجرسون عليا لانه كان يقصدني انا بكلمة صاروخ، مع العلم ان سامي طلب منه اتنين حاجه ساقعه لكن هو جاب واحده بس علشان يتردد علينا كتير علشان يتفرج عليا وهو بيبحلق فيا وفي جسمي، ومكنش هو بس اللي بيتفرج وبيبحلق فيا دي شباب كتير كانت بتتفرج وتبص عليا، خلصنا وقومنا مشينا انا وسامي قالي: مش نفسك في حاجه اجيبهالك يا منال قولتله: انا نفسي في حاجات كتيره بس انا مش عاوزه اتقل عليك كفايه مصاريف البيت قالي: وهو انا اشتكيتلك قولي نفسك فيا ايه واي حاجه نفسك فيها هجيبهالك دلوقت قولتله: انا نفسي اجيب مايوه ونروح مصيف قالي: احنا فعلا بنروح اسبوع انا وحسين وولاء في شرم كل سنه لما نروح عند حسين في العزومه هقوله نروح المصيف الاسبوع الجاي، قولتله: ميرسيه يا حبيبي وكنت هاحضنه وابوسه لولا كنا في الشارع لاني كنت فرحانه اوي وقالي: نفسك في ايه كمان؟ قولتله: مش عاوزه حاجه تاني كفايه انت عليا ياا حبيبي قالي: طيب تعالي يا حبيبتي ندخل محل اكسسورات الحريمي ده يمكن تعجبك حاجه هناك قولتله: كفايه مصاريف اننت مصرف اوي يا سامي قالي: امشي معايا واسمعي الكلام قولتله: حاضر ياحبيبي ودخلنا االمحل وبصراحه انا كانت عاجبني كل اللي في المحل بس مكنتش عاوزه اكلف جوزي لكن هو حس بيا اني مشش عاوزه اكلفه وقاالي: خدي حلقق الاذن ده والغوايش دي انا بحبك وانتي لابساهم قولتله: انت بتحب تششوفني لابسه الحاجات ديي يا سامي قالي: جدا وخصوصا وانا بنيكك، ضحكت وقولتله: وطي صوتك يا مجنون الناس تسمعك قالي: طيب قولي انتي عاجبك اي لون قولتله: اللون اللي بتحبه انت راح قالي خدي اللون الروز الغامق فعلا انا كمان كنت بحب اللون ده واخدتهم ومشينا ولما دخلنا الشقه حضني من ورا وبقى يحك زبه في طيطازي وانا كنت بضحك من تصرفاته قولتله: طيب ياحبيبي استنى لما اقلع العبايه وكنت بضحك بمياصه ودلع وهو كان هايج وبيقولي: مش قادر استحمل يا منال شوفتي الناس كانت هتأكلك بعنيهم ازاي يا مزه؟ وقتها اتأكدت ان سامي بيحب يخلي الناس تتفرج عليا علشان هو بيهيج عليا من نظرات الناس ليا ولجسمي دخلت اوضضة النوم وهو لازق في طيازي بزبه وبيهري في بزازي بإيديه وانا بقوله: استنى يا حبيبي لما اغير هدومي والبسلك قميص نوم، راح ضربني اووووي على طيازي بكف ايده خلاني قولت بمياصه ودلع وشرمطه: اااااااااااااي اخص عليك يا شقي ايدك بتوجعني قالي: طيب يلا بقى اقلعي خليني افشخلك طيازي المربربه دي، ضحكت بدلع وقولتله: حاضر بس متزعقش فيا بالراحه قالي: يابت زبري مولع عاوز يازي تطفيه بسرعه قولتله بمياصه: حاضر يا حبيبي هتطفيه بس استنى شويه لما يستوى، وبعد ما قلعت العبايه كنت بقلع البدي والسنتيانه بدلع ومياصه وشرمطه زي البنات اللي بتكون في افلام السكس قدامه وانا ببصلو بدلع ولما سامي شافني وانا بتمايص وبتدلع عليه كده راح قام من على السرير بسرعه بعد ما كان قلع هدومه وراح زقني على السرير ونام عليا ونزل على بزازي مص ولحس وشفط وكان بيضرب زبه على بزازي ودخل زبه بينهم وخلاني مسكت بزازي وضمتهم على بعض وزبه بينهم وبقى بينيكني في بزازي الحركه دي خلاني كنت مشتاقه ومتلهفه وعاوزه امص في زبه روحت مسكت وسطه علشان يقرب زبه من شفايفي اللي متزوقه بالروج الروز الغامق واخدته بين شفايفي مص ولحس فيه وشويه واطلعو من بوقي واضرب بيه على خدودي الناعمه الطريه واحكه على شفايفي من بره وكنت بلعب بزبر حبيبي وجوزي ولما حس انه مش قادر يستحمل ولا يقاوم مصي لحسي راح نزل على طيازي بعد ما خلاني فلقست ومسك البرموده بإيديه وقطعو من عند طيازي وقطع الكيلوت وكنت خايفه من العنف بتاعه ده ودخل زبه كله مره واحده فيي طيازي وبدا ينيكني بزبه الكبير ااااااااااهه ياجمال زبك يا سامي وخلاني جبت على نفسي مرتين وبعدها بنص ساعه نيك فيا جاب لبنه جوه طيزي بس من بره شويه مش بطني زي كل مره ولما قومت ادخل الحمام كنت ماشيه بنقط لبن من طيازي وبضحك ولما رجعت لسامي قالي عايز انام وزبي يبقى في طيازك قولتله: طيازي وجسمي كله بقى ملكك اعمل فيه اللي انت عايزو روحت نمت جمبو وظهري لسامي ودخل زبه في طيازي وهو مرتخي ونمنا لغاية لصبح وزبه نايم في بيته الكبير المربرب اللي هيا طيازي ولما قومت من النوم الصبح ولاقيت زب سامي لسه في طيازي ضحكت وسحبت نفسي لقدام علشان اطلع زبه من غير ما اقلق سامي من نومه ولما طلع زبه وحبيت اقوم لاقيت سامي حضني تاني وقالي: رايحه فين تعالي نامي ودخل زبه في طيازي تاني، ضحكت وقولتله: انت متشبعش منها كفايه بقى عاوزه اقوم قالي: نامي في حضني هتقومي تعملي ايه؟؟ قولتله: جعانه عاوزه افطر قالي: تعالي انا افطرك وابتدا ينيكني وانا نايمه على جمبي وزبه محشور في طيازي وكنت بضحك من اللي بيعملو فيا سامي وقولتله: على الصبح كده تمسيني بزبك وتصبحني بزبك يالهووي على شقاوتك وكنت مبسوطه وسامي بيرزعوا فيا وانا بصوت اااااااااااااااه اااااااااااااي يخربييت زبك كبير اووووي على طيازي وسامي كل ما بيسمع صوتي ينيكني اعنف واقوى وخلاني جبت شهوتي قبل منه بلحظه وبعد ما جابهم فيا قالي: هاااا شبعتي ولا عاوزه تفطري تاني؟ قولتله: يخربيتك هريتني وجريت منه عريانه بره الاوضه وهو بيضحك عليا وقالي: تعالي متخافيش قولتله: لاء انت لو مسكتني تاني هتنيكني قالي: لا مش هنيكك متخافيش قولتله بمياصه ودلع: طيب احلف قالي: وحياتك عندي مش هنيكك قربت عليه وانا خايفه ولما مسكني شدني في حضنه على السرير وحضني وقالي: بحبك وبموت في مياصتك ودلعك وطيازك المربربه دي وكان بيقفش فيها قولتله: وانا كمان بعشقك بس يلا بقى عاوزه اكل جعانه راح قالي: تعالي افطرك تاني وهو بيحضني اووي، ضحكت وقولتله: لاء بقى كفايه حرام عليك اوعى كده ولما اتملصت منه جريت على الدولاب اخدت قميص نوم واندر راح ضربني على طيازي وانا بجري ولما بعدت عنه ضحكت وقولتله: ههههه ياقليل الادب وجريت دخلت الحمام وقفلت على نفسي علشان خوفت يفتح عليا الحمام وينيكني تاني ولما خلصت شاور لبست الاندر والبيبي دول وطلعت من الحمام دخلت اوضة النوم وانا خايفه لاقيته نايم قعدت قدام التسريحه سرحت شعري وعملت ميكاب بودره خفيفه وكحله وروج احمر فاتح ومسكارا واي شاد وطلعت تاني روحت المطبخ عملت فطار وجهزت السفره وطلعت وقفت عند باب اوضة النوم اصحي سامي من بعيد خايفه يمسكني وينيكني تاني قالي: متزعقيش يا بت انا صحيت خلاص قولتله: انا بزعق علشان تصحى راح قام من على السرير وجري ورايا في الصاله وزنقني في الحيطه وانا بقوله: وحياتي عندك كفايه انا تعبت ولما كنت هعيط منه صعبت عليه وراح باسني في شفايفي وسابني ورايح الحمام وقبل ما يدخل الحمام قولتله وانا بزعق فيه: بسرعه وبلاش دلع راح رجع جري ومسكني وانا خايفه اوووي منه وقالي ما انتي كنتي هتعيطي لما مسكتك بتزعقي ليه تاني؟!، ضحكت وقولتله: خلاص انا اسفه راح ضربني على طيازي وقالي: طيب يلا اقعد وقعدنا فطرنا وانا ببصلو وبضحك راح شافني وانا ببصلوا وبضحك راح قالي: مالك يابت بتضحكي ليه؟ قولتله: لاء مش بضحك، راح هددني وقالي: لو ضحكتي تاني هنيكك بعد الفطار روحت سكت ومفتحتش بوقي تاني احسن يركبني وكنت بضحك في سري ومبتسمه ابتسامه خفيفه قالي: اهو ضحكتي، ضحكت وقولتله: انت بتتلكك انا مضحكتش راح قالي: هعاقبك وهنيكك بعد الفطار، ضحكت وانا بستفزه وقولتله: بعينك ضحك وقالي: طيب هتشوفي، خلص سامي فطار وانا قعدت افطر وطولت اووووي راح بصلي وقالي: ايه هتقعدي اليوم كله تفطري؟! ضحكت وقولتله: وانت عايز ايه مني مش انت فطرت روح البس وروح شغلك قالي: لما اعاقبك الاول على ضحكك اللي من غير سبب، ضحكت وقولتله: طيب عاقبني بعد ما تيجي من الشغل، ضحك وباسني وقالي: بعشق امك قولتله: وانا بموت فيك وراح لبس ونزل يفتح المحل... متنسوش التعليقات علشان اتابع كتابة القصه باااااااااي بقى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
الجزء الثامن
بعد ما مشي سامي غسلت ملابسنا وروقت الشقه وعملت اكل وقضيت اليوم عادي زي كل يوم ولما رجع سامي قالي: ولاء عايزاكي تروحيلها بكرا من اول النهار علشان تحضري معاها للعزومه وكمان علشان متقعديش لوحدك قولتله: حاضر يا حبيبي بس انت هتوصلني علشان انا مش عارفه عنوان شقتها قالي: طبعا يامنال وحتى لو عارفه عنوان شقتها انا مش هسيبك تروحي لوحدك وانتي مزه وصاروخ كده، ضحكت وقولتله: ده انت اللي مز ياسامي وامور اوووي وقتها كانت طيازي مولعه وعاوزه اتناك، ضحكت وقولتله: انت نسيت تعاقبني ياسامي ولا ايه ؟ قالي: انتي عاوزه تتناكي يامنال؟ قولتله: اه ييا حبيبي طيازي جعانه وبتعيط وعاوزه ترضع من زبك،، مش هترضعها يا سمسم؟ قالي: وانا مش هرضعها قولتله: اخص عليك يا سامي ليه كده؟ قالي: انا عقابي النهارده هيكون اني مش هنيكك قولتله وكنت متنرفزه اوي: بقى كده يا سامي؟ قالي: اه كده ونص كمان قولتله: طيب انا هدخل انام! قالي: حضريلي العشاء يامنال قولتله: العشاء جاهز على السفره قالي: مش هتتعشي معايا؟ قولتله: نفسي اتسددت ودخلت اوضة النوم وفتحت الدولاب وطلعت قميص النوم الشبكه المخرم اللي سامي بيحبه واللي جابهولي ليلة دخلتنا ولبسته من غير اندر ولا سنتيانه وكان لحم جسمي المربرب بارز من كل خرم بشكل مثير ومغري لانه كان ضيق اوي علشان اغريه واهيجو واحنن زبه على طيازي الممحونه ويرضعها وطلعت وانا رايحه المطبخ عديت من قدامه وانا بتقصع وبتمايص قدامه بطيازي الكبيره وكانت بتترجرج وبتتهز زي الجيلي وحلمات بزازي واقفه من شدة الهيجان اللي كنت فيها وكانت طالعه من الاخرام بتاعت البيبي دول، وانا معديه قدام سامي قالي: ولو برضوه مش هنيكك يالولا، اتغظت اوووووووي ودخلت اوضة النوم تاني نمت على السرير بس كنت صاحيه مش جايلي نوم طيازي مولعه وكنت بفرك على السرير شويه ولاقيت سامي جاي ينام على السرير بعد ما اتخلص من ملابسه وبقى بالبوكسر فقط ونام جمبي روحت انا لفيت واديتلو ظهري وكنت زعلانه اوووي لاني كنت مولعه وعاوزه زبه يرضع طيازي ولما نام سامي على السرير كان وشه لظهري من شدة الهيجان اللي انا كنت فيه رجعت بظهري وطيازي علشان احك طيازي في زبه لكن سامي لف وشه وعطاني ظهره وقتها زعلت اوي ونمت ودموعي على خدي ولما صيحنا الصبح كنت هايجه وطيازي مولعه وعاوزه ترضع وكنت زعلانه ومكنتش بكلم سامي حضرتلو الفطار وجهزتلو ملابسه اللي هيلبسها ويروح بيها شغله وانا كمان لبست ملابس خروج لبست العبايه السودا والطرحه وعملت ميكاب كامل علشان رايحه لولاء، ونزلنا انا وسامي علشان يوصلني بعربيته عند اخته وهو يرجع يفتح المحل واحنا في الطريق سامي كان بكلمني وانا ساكته مش برد عليه وهو كان بيضحك عليا وانا كنت زعلانه اووي لانه جرحني كرامتي، وصلنا عند ولاء الشقه واول ما دخلت ولاء حسيت بيا وبإن فيه حاجه زعلانه منها، قالتلي: ايه مالك يا منال شكلك زعلانه ؟! قولتلها: اسآلي اخوكي، ولاء قالت لسامي: في ايه ياسامي مالها منال شكلك مزعلها؟ قالها: ابداً مفيش حاجه يا ولاء قولتله: متأكد ان مفيش حاجه؟ ضحك بإستخفاف وقال لولاء: انا نازل افتح المحل ياولاء عايزه حاجه؟ قالتله: طيب استنى اقعد اشرب حاجه وانزل قالها: طيب اعمليلي قهوه بسرعه علشان امشي قالتله:حاضر تعالي يا منال معايا، دخلت انا ولاء المطبخ علشان ولاء تعمل لسامي حاجه يشربها ومنها تعرف مني سامي مزعلني ليه؟ قولتلها: انا تعبانه ومحتاجاه اوووي ومشتاقه ليه وواحشني جداااا قالتلي: يعني عاوزاه يريحك؟ قولتلها: ايوه يا ولاء قالتلي: وهو طبعا مرضيش يقربلك؟ قولتلها: ايوه قالتلي: طيب يا منال عادي ممكن تكوني انتي زعلتيه في حاجه او يكون راجع من شغله تعبان ومش قادر ينيكك قولتلها: لا هو امبارح قبل ما ينزل شغله الصبح كان مزاجه رايق وناكني مره الصبح وقعدنا نفطر وضحكت وهو قالي هعاقبك على ضحكك ده باني هنيكك بعد الفطار خلصنا فطار وقالي يلا علشان اعاقبك وانيكك قولتله: لا خليها لما تيجي مش شغلك بالليل ابقى عاقبني براحتك وقبل ما ينزل قالي بموت فيكي وانا قولتله بعشقك وكنا زي السمن على العسل، بالليل لما جه كنت عامله حسابي على انه هيعاقبني وينيكني وكنت مجهزه نفسي وعاوزاه يريحني لاني كنت مولعه جه قالي انه عقابي هيكون انه مش هينيكني، دخلت اوضة النوم وقولت يمكن قميص النوم اللي انا لابساه مش عاجبه ولا جاي على مزاجه ولبستلو قميص النوم اللي هو بيحبه وطلعتلو قالي ولو برضوه مش هنيكك وكان بيضحك اتنرفزت ودخلت نمت على السرير وكنت صاحيه ولما جه ينام جمبي رجعت بظهري وكنت بحك طيازي في زبه علشان يحن عليا وينيكني لاقيته عدل وشه الناحيه التانيه واداني ظهره زعلت اوي لانه جرحني في كرامتي ونمنا ولما صحينا حضرتلو االفطار وملابسه ولبست انا وجه يوصلني ليكي، ولاء ضحكت وقالتلي: زعلانه الزعل ده كله علشان سامي مرضيش يركبك قولتلها: وانتي شايفه ان دي حاجه عاديه لما مراته تحتاجله ومش تلاقيه يلبي لها طلباتها تبقى حاجه عاديه؟ قالتلي: انا مش قصدي يامنال متزعليش مني انا مش عاوزه مزاجكك يكون متعكر النهارده خصوصا انها اول زياره منك ليا في شقتي وكمان يا ستي انا النهارده هخليه يصالحك وينيكك في شقتي كمان، ضحكت وقولتلها: انا بقى مش عاوزاه يقربلي ولا يلمسني ولو هو اللي عايز ينيكني انا بقى اللي مش عاوزاه قالتلي: طيبب اهدي كده وروقي وكل حاجه هتبقى تمام وتعالي اطلعلوا القهوه طلعنا انا وولاء لسامي وقالتله: عارف يا سامي انت معندكش دم علشان مزعل منال منك حرام عليك يا سامي دي البت بتحبك وانت مش معبرها قالها: وحياتك عندي ياولاء انا كمان بموت فيها وبعشقها،، ولاء قالتله: طيب وطالما انت بتموت فيها وبتعشقها مش مريحها ليه قالها: انا كنت بهزر معاها وكمان كنت عايز اعرف بتحبني وغلاوتي عندها أد ايه؟ قالتلو: وانت لسه عايز تعرف غلاوتك عندها لغاية دلوقت انت لسه بتسأل دي البنت أيدالك صوابعها العشره شمع وبتموت فيك وكمان مش بالطريقه دي يا سامي لما تحتاجلك حتى لو تعبان ريحها بكلامك الحلو قالها: خلاص وجه سامي لغاية عندي وانا قاعده على الكنبه وقعد جمبي وحط ايده على وراكي وقالي: حقك عليا يا حبيبتي قولتله: طيب خلاص يا سامي قالي: زعلانه من سماسيمو حبيبك قولتله: لاء مش زعلانه خلاص قالي: طيب ماتيجي ندخل جوه اعاقبك، ضحكت وقولتله: إتلم وبلاش قلة أدب قالي: ايوه كده اتضحكي انا مقدرش اشوفك زعلانه مني قولتله: انا زعلت اوي كده علشان انا بحبك اوي واتصدمت من اللي عملتوا معايا قالي: خلاص ميبقاش قلبك اسود ده انا كمان بحبك وبحب الكبيره الطريه، ابتسمت قولتله: اتلم وبلاش سفاله اختك قاعده ياسامي روح انزل افتح المحل قالي: طيب هاتي بوسه مشبك، ضحكت وقولتله: دلوقت بتهزر ومزاجكك رايق وفي شقتنا معكنن عليا قالي: انا قولتلك انا عملت معاكي كده ليه علشان كنت عايز اعرف غلاوتي عندك اد ايه؟ قولتله: وانت لسه بتسأل لغاية دلوقت ياسامي! على العموم شكرا يابيه قالي: خلاص بقى دمك تقيل وانتي زعلانه كده قولتله: خلاص يا سامي انا مش زعلانه منك وروح افتح المحل اتأخرت قالي: طيب انا مش هنزل غير لما أخد بوسه ومشبك كمان، ضحكت بإستغراب من جنونه وطلبه الغريب في وجود اخته وقولتله: ياسامي لم نفسك وبلاش سفاله اختك قاعده، راحت ولاء قالتلي: انا داخله المطبخ يامنال خي الراجل ياخد البوسه خليه ينزل يروح شغله، اول ما ولاء دخلت المطبخ راح حضني وقفش في بزازي بإيديه وخد شفايفي في بوسه خلاني سيحت ورجعت رأسي لورا ومسكت زبه بإيدي من فوق البنطلون بعفويه مني ولما خد البوسه وخلص وقام من عليا قالي: لولا ورايا شغل مكنتش سيبتك يامنال، وقتها انا كنت سانده رأسي على الكنبه لورا ومغمضه عيوني وبعض على شفايفي وبأخد نفسي بسرعه وكإني كنت بجري وكنت سايحه وهايجه ومولعه اوي ااااااااخ روحت قولتله بصوت مبحوح: آآآآه انزل يا سامي روح شغلك، سامي قال لولاء بصوت عالي علشان هيا كانت في المطبخ : عاوزه حاجه يا ولاء انا ماشي قالتلو: لا يا خويا تسلم بس متتأخرش على العشاء وكمان انا هظبطلكم اوضة النوم علشان تصالح منال فيها، بصيت لولاء وهيا واقفه على باب المطبخ وانا فاتحه عيونيي اوي ومبتسمه وقولتلها: اتلمي يا سافله، ضحكت ولاء وقالتليك روح انت ياسامي ومتتأخرش ياحبيبي، ساممي قالي: عاوزه حاجه مني ييا نصي الحلو قولتله: لاء يا قلبي بس متتأخرش عليا وابقى طمني عليك لما توصل قالي: حاضر يا مزتي ونزل راح المحل، ولاء قالتلي: تعالي معايا ادخلي اوضة النوم علشان تغيري هدومك واطلعلك حاجه تلبسيها علشان تقعدي براحتك قولتلها: هو حسين مش هنا قالتلي: حسين في الشغل وهيجي اخر النهار قولتلها: يعني البس حاجه عريانه عادي قالتلي: ياحبيبتي وححتى ولو حسين موجود برضوه خدي راحتك كإنك في شقتك وراحت طلعلتي من الدولاب قميص نوم يعري جسمي اكتر من انه يستره وقولتلها: انتي عاوزاني انا البس ده يا ولاء قالتي: ياحبيبتي انتي لسسه صغيره وافرحي بشبابك وبانوثتك وكمان الجسم ده حرام يستخبى تحت الملابس بصراحه اقتعنت بكلامها وقوولتلها: طيب هاتي البيبي دول وروحت قلعت العبايه والطرحه وسيبت شعري الطويل ينطلق وتجردت من ملابسي كلها بإستثناء الاندر فقط حتي السنتيانه قلعتها لان البيبي دول ده مينفعش يتلبس تحتيه سنتيانه ولبست البيبي دول وكان جسمي كله عريان خالص لدرجة ان ظهري كله عريان ورجليا لغاية اول طيازي عريانه وبزازي نصها عريان وطالعين لبره وكنت مكسوفه اوي وانا واقفه قدام ولاء قالتلي: عارفه يا منال قميص النوم ده بيحبه حسين اوي لدرجة اني لما اكون عاوزه امتع وادلع حسين البسهولو عارفه لو شافك وانتي لابساه دلوقتي هيخليكي تروحي شقتك ومعاكي دستة عيال من اللي هيعملوا فيكي، ضحكت وقولتلها: طيب وانتي هتسبيه ينيكني لغاية ما يحبلني قالتلي: هسيبو يرروقك ويدلعك ويحبلك خصووصا انك عاوزه تتناكي دلوقت وطيازك مولعه قولتلها: اااه يا واطيه تسبيني لجوزك ينيكني وانتي ساكته ايه يا ولاء معندكيش غيره على جوزك قالتلي: ياحبيبتي انتي مش غريبه وخصوصا انك انتي بتحبي النيك اوي وهيروقك بزبه الكبير وهو كمان بيعشق جسمك وطيازك قولتلها: طيب اتلمي وبلاش سفاله ياقليلة الادب وتعالى شوفي هتعملي ايه؟ قالتلي: يلا تعالي نطلع المطبخ طلعنا وكنت حلوه اوي وزي القمر ومزه صاروخ في البيبي دول اللي كنت لابساه فعلا لو اي حد شافني لابسه البيبي دول ده هيموتني من النيك، المهم وقفت في المطبخ اعمل انا وولاء الاكل وانا كنتت بعمل الحلويات شويه ولاقيت ولاء قالتلي: انا داخله الحمام قولتلها: اوك ، لكن انا لاحظت حاجه مش طبيعيه بتحصل، المهم وانا واقفه في المطبخ لاقيت واحد جه وحضني من ورا وزبه كبير وناشف وبيحك في لحم طيازي الكبيره الطريه وايديه بتعصر في بزازي وبيقولي: عايز انيكك في طيزك يا ولاء، شهقت ولفيت وشي لاقيته حسين جوز ولاء اتخضيت وكنت مكسوفه اوي من اللي حصل ومش عارفه اقول ايه، راح هو ضحك وقالي: ايه ده انا افتكرتك ولاء مراتي انا اسف يا منال قولتله: حصل خير وقتها كنت مولعه وهيغمى عليا من الهيجان لما ايديه كانت بتهري في بزازي وزبه الكبير اوي على فلقات طيازي الكبيره الطريه وهو بيقولي عايز انيكك في طيزك وحسيت انه كاان قاصدد انه يتحرش بيا لان جسمي اتخن من جسم ولاء وطيازي كبيره اوي عن طيز ولاء وكمانن انا قصيره انما وولاء رفيعه وطويله معقوله هو اتلخب ما بين جسم ولاء وما بين جسمي، وانا واقفه قدام حسين ولاء رجعت المطبخ تاني ولاقيت حسين واقف معاايا وسمعتني وانا بقول لحسين حصل خير راحت قالتلي: حصل خير على ايه يا منال، اتكسفت اقولها على اللي حصل راح حسين قال لولاء: اصل انا دخلت المطبخ ولاقيت منال واقفه وظهرها ليا افتكرتها انتي روحت حضنتها من ورا وقتها وانا بسمع الكلام ده كنت حاطه وشي في الارض من الخجل والكسوف راحت ولاء قالت لحسين: ااه اصلها لابسه قميص النوم بتاعي وممكن تكون افتكرتني انا اللي كنت واقفه، افتكرت اني انا لابسه قميص النوم بتاع ولاء اللي حسين بيحبه وجسميي عريان شهقت وقولت: يافضحيتي وجريت على اوضة النوم بسرعه، ولا قالتلي وهيا بتجري ورايا ودخلت اوضة النوم معايا: ايه مالك يا بت يامنال قولتلها: انا كنت ناسيه وواقفه قدام حسين وجسمي كله عريان قدامه يافضيحتي الراجل يقول عليا ايه دلوقت عاجبك كده يا ولاء ياريتني ما كنت سمعت كلامك ولبست المسخره دي قالتلي: يابت انتي جسمك يجنن ويهبل وحلو اوي حرام يستخبى تحت الملابس وكمان لازم تتباهي بجمال جسمك، بصراحه كلامها اقنعني وخصوصا اني هايجه ومولعه وعاوزه اتناك وكمان علشان اشوف هيجان حسين على جسمي أد ايه؟ قولت لولاء: هو جوزك جه بدري من الشغل ليه؟ قالتلي: اكيد فيه دكاتره كتيره في المستشفى واستأذن ومشي بدري عادي يعني، قولتلها: طيب يلا بقى نروح المطبخ علشان الاكل ميتحرقش قالتلي: يلا وطلعت وانا لابسه البيبي دول ولحم جسمي كله مكشوف قدام حسين وهو بيبص على جسمي وهياكلني وكانت عجباه رجليا اوي لانها تخينه ومربربه وملفوفه وناعمه وطريه وكلها حنيه، كل ما حسين يبص لجسمي طيازي تأكلني واهيج واولع اكتر، بعد ما طلعنا من اوضة النوم ولسه هندخل المطبخ لاقينا حسين بيقول لولاء: انا هدخل اغير ملابسي ياولاء، دخلت انا المطبخ وولاء راحت مع حسين اوضة النوم وشكله كان عايز يقولها حاجه، شويه وجتلي ولاء المطبخ وقالتلي: هيجتيه يا متناكه! قولتلها: ايه بتقولي ايه يا ولاء؟ قالتلي: هيجتي حسين بجسمك الملبن وطيازك الكبيره وهو دلوقتي عايز ينيكني، ضحكت وقولتلها: طيب وانا مالي قالتلي: انا هدخل اوضة النوم مع حسين نص ساعه مش هتأخر عليكي قولتلها: خدي راحتك يا ولاء قالتلي وهيا طالعه من المطبخ ورايحه لحسين: كله منك ومن جسمك وطيازك يا منال، ضحكت وقولتلها: اتنيلي حد طايل حتى نص زب ينيكها قالتلي: روحي ياحبيبتي انتي لحسين بدالي انا مش عاوزه اتناك دلوقتي انا مش فاضيه وخصوصا انتي كمان عاوزه تتناكي وطيازك ممحونه، طبعا كلامها ده كان مجرد هزار، راحت ولاء لجوزها حسين في اوضة النوم وسابتني لوحدي في المطبخ واقفه بهري في نفسي وانا مولعه وهايجه وطيازي ممحونه اووووي، شويه وسمعت صوت وولاء بتصوت وتصرخ بصوت عالي وبتشرمط وتتمايص: اااااااااه ااااااه ااااه ااااااااااااي وصوت ضرب اجسامهم في بعض واضح اوي وعالي لانهم كانوا سايبين باب اوضة النوم مفتوح وانا هموت من المحنه والهيجان وبقول: ااااااااااه يابختك ياولاء وروحت رفعت البيبي دول شويه من عند طيزي وباعدت طرف الكيلوت على جنب وروحت دخلت صباعين في طيازي وانا مولعه وهايوجه اوووووي وبعدين تلاته وانا لسه ممحونه وعاوزه راجل يطفي ناري، شويه ولاقيت ولاء عريانه ملط وجت تجري من جوزها واستخبت ورايا وهيا بتقولي: إلحقيني يا منال، بصيت قدامي لاقيت حسين جاي يجري ورا ولاء وهو عريان ملط وزبه واقف وكبير اووووي وتخين وحسين بيقول لولاء: محدش هيحوشك مني ياولاء وكان بيدلك زبه بإيده وانا عنيا هتطلع على زب حسين وقتها ولاء قالتلي: ارحمني بقى يا حسين حرام عليك انا مش قادره استحمل إلحقيني يا منال، وقتها انا مكنتش قادره اتكلم من اللي انا شايفاه قدام عيوني، ولما حسين شافني وانا ببص بشده على زبره بنظره شهوانيه شديده راح باصلي وضحك وقالي وهو بيهز زبه بإيده ليا: عاجبك تاخديه يامنال، ابتسمت بكسوف وقولتله: ياحسين سيب ولاء دلوقتي هيا تعبانه قالي: مش هسيبها وجه قرب مني انا ولاء وقتها كانت ولاء بتستغيث بيا وحاضناني وبتلف حولي وكإنها طفله خايفه من امها وحسين بيلف وراها وعاوز يمسك ولاء وبيمد إيده بيحاول يمسك ولاء وايديه تلمس جسمي لغاية مسك ولاء بس انا كنت وسط ولاء وحسين وهو ماسكها من ايديها وهيا كل ما تحاول تتملص من حسين هو يقرب مني ويحضني انا وزبه سخن ومولع بيخبط وبيحك في وراكي العريانه ولما انا حسيت بزب حسين بيحك في وراكي سيحت وهيجت اوي ولما حسين حس ان مفيش ممانعه من احتكاك زبه في وراكي زاد من احتكاك زبه في وراكي وانا ابتديت اغمض عيوني واستمتع بزبه الكبير الضخم الصلب السخن ومولع من الهيجان وهو بيحكه في وراكي الطريه الملبن وطيازي وخرمي مولعين وهايجين اوي روحت لفيت وعدلت وشي لولاء علشان حسين يحك زبه في فلقات طيازي الكبيره الطريه بحجة إني اقول لولاء: خلاص يا ولاء روحي مع حسين، وقتها حسين فهم انا لفيت وشي لولاء ليه! ( علشان طيازي تنول من احتكاك زبه جانب ) وفعلا حسيت بزب حسين بيتجول على فلقات طيازي العريانه بفعل احتكاك جسم ولاء لطيازي البيبي دول اترفع لفوق وطيازي بقيت عريانه، وقتها لما حسين شاف طيازي وهيا عريانه وحس بملمسها الناعم الطري ذاد في احتكاك زبه في فلقات طيازي وكإنه بينيكني وانا سايحه ومولعه وكنت هقع من طولي زي حسين واللي بيعملوا فيا وفي فلقات طيازي الكبيره الملبن وقتها كنت بغمض عيوني ومستمتعه بزب حسين ولاء بصيت على وجهي وشافت ملامح وشي وانا مستمتعه باللي بيعملو جوزها بزبه في طيازي وفهمت اني سيحت وولعت من احتكاك جسم حسين لجسمي وشوفتها بتبستم، وقتها حسيت بإيد حسين بتمسك زبه وبيوجه زبه بين فلقات طيازي وحسيت انه الموضوع بقى صريح ومفهوم من جميع الاطراف خصوصا لما انحنيت شويه لقدام علشان اسهل حركة دخول زبه بين فلقات طيازي ولما حسين دخل زبه بين طيازي الكبيره الطريه إبتدأ يدلك زبه بين فلقاتي لقدام ولورا وهو فعلا بينيكني لكن بينكني بين فلقات طيازي والغريبه اني سيبتلو نفسي ومش اعترضته مما يدل على ان في قبول مني وكمان مستمتعه بزبه والاغرب ان مراته عارفه كل اللي بيحصل ومع ذلك ساكته وبتبتسم وكإنها فرحانه إنها لقيت اللي هتشيل عنها شويه وكل ده حصل في دقايق قليله جداً وكإنه سيناريو مترتب، وقتها انا كنت حاسه ان خرمي سخن اوووي وبيتفتح لوحده ومنتظر دوره في النيك وكنت مولعه وهايجه اوووي ومستمتعه ولما قولت بعفويه: آآآآآآآآآآآه لاقيت حسين ساب ايده التانيه اللي كانت ماسكه ذراع ولاء ومسكني بإيديه الاتنين من وسطي من ورا وهو بيحك بل بينكني بين فلقات طيازي وحسيت انه مستني الكلمة اللي كان مستنيها وهتخليه يتجراء ويفتح الباب لعلاقة جديده لكلا الطرفين وهيا كلمة آآآآآآآآآآآه اللي كان تفسيرها (موافقه انك تنيكني) وبدأ حسين يتجراء ويمسك طرف الكيلوت من عند خرمي بإيده ليفتح الطريق لزبه اللي كان ماسكه بإيده التانيه وبيوجهه ناحية خرمي، والغريب اني كنت واقفه ومستنيه يدخل زبه في فتحة طيازي بل انحنيت اكتر للامام ليظهر لزبه فتحتي اشتياق من طيازي لاحتضان زبه وكنت انا ماسكه ولاء وانا خايفه من رد فعل حسين في طيازي وقتها حسين كان بيدلك خرمي بزبه الكبير وانا مستنيه يدخله من شدة هيجاني كنت هقوله: ( يلا بقى دخله) لكن سمعت كلمه من ولاء فوقتني ورجعتلي عقلي في رأسي وقالتلي: زب حسين احسن ولا زب سامي يا منال؟ ، كان جوابي وقتها اني زقيت حسين بإيدي وغطيت طيازي وجريت على اوضة النوم وانا بعيط من الوقاحه والسفاله والجريمه اللي كنت هعملها في حقي وحق سامي، شويه ولاقيت ولاء جت تجري ورايا وقالتلي: مالك يا منال بتعيطي ليه؟ قولتلها: مش عارفه يا ولاء انا بعيط ليه! انا مش عارفه سمحت لحسين يعمل فيا كده ازاي انا حيوانه علشان خونت سامي وماستاهلش اني اعيش معاه لحظه قالتلي: انتي مش حيوانه انتي انسانه وكلك رقه واحاسيس ومشاعر لازم تحسيها وتعيشيها واللي حصل ده حاجه عاديه اما بالنسبه لسامي هو مش زي ما انتي فاهمه تعالي افرجك على حاجه هيخلي ضميرك يستريح وتعيشي حياتك زي ما هو عايشها.... متنسوش تعليقاتكم اللي بتسيحني وبتهيجني وتخليني العب في نفسي وانا بقراها، باي بقى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ

manal big booty
11-07-2016, 06:44 AM
صباحيه مباركه يا عروسه بجد جبتهم علي نفسي لوحدي

الجزء التاسع
ولاء جابت تليفون جوزها حسين وفرجتني على فيديو لأخوها سامي وهو بينيكها في كسها بتاريخ قريب يعني بعد ما اتجوزني سامي وقالتلي: سامي بيجي كل اسبوع ينيكني مره وحسين بيصورنا وهو بينيكني قولتلها: وكمان حسين عارف ان سامي بينيكك قالتلي: ايوه يا منال قولتلها: واكيد سامي اتفق معاكي انتي وحسين على اني اجي وحسين ينيكني زي ما سامي ناكك قالتلي: بصراحه لا سامي معملش كده وعمره ما فكر في حاجه زي كده لكن بصراحه انا وحسين رتبنا وبرغبه شديده من حسين انه تيجي تقعدي معايا وانا بحضر للعزومه علشان يقرب منك وينام معاكي قولتلها: يعني انتي عاوزه تفهميني إن سامي مرضيش يقرب مني ولا يلمسني ولا ينيكني ليلة امبارح ويقولي بكرا تروحي تقعدي مع ولاء علشان تحضري للعزومه وتقوليلي هو مش مرتب الموضوع معاكم قالتلي: ابدا يا منال سامي مش اتفق معانا على حاجه صدقيني قولتلها: معقوله سامي يخوني وبعد اقل من شهر من جوازنا ومع مين مع اخته انا مصدومه قالتلي: حبيبتي ده واقع ولازم تعشيه وتصدقيه ولازم تفهمي وتعرفي ان فيه ناس بتحبك وبتتمنى منك ضحكه وحسين بيحبك وبيتمناكي ونفسه ينيكك، بصراحه وقتها لما قالت كده حسيت اني اتكهربت وهيجت وقالتلي: حسين بيحبك لدرجة انه لما بيقعد معايا واجيب سيرتك يا منال زبه يقف على سيرتك، لما ولاء قالتلي كده سيحت وهيجت اكتر وبعفويه مني لاقيت نفسي ببتسم وعضيت على شفايفي وروحت مسكت بزازي وفركتهم وقفشتهم، لاقيت ولاء قالتلي: وانتي كمان يا منال عاجبك زبر حسين ونفسك فيه وعاوزاه ينيكك، ابتسمت بخجل وقولتلها: طيب هو حسين عارف اني انا شيميل؟ قالتلي: ايوه يا منال انا قولتله انك مش بنت وقالي انه هو بيحبك حتى لو كنتي ولد قولتلتها: بس انا مينفعش اخلي حسين ينيكني انا مش عاوزه اكون اصغر في نظر نفسي قالتلي: خلاص براحتك يا منال، مخلصتش الكلمه ولاقيت حسين جاي جري من بره واتهجم عليا وهو عريان ملط وانا كنت لسه واقفه بقميص النوم وراح زقني وخلاني نمت على السرير وهو نام على جسمي وزبه دخل بين وراكي الطريه وكان بينيكني بينهم وهو بيقفش وبيهري في صدري ومسك شفايفي وهو بيقطع وبيمص شفايفي وانا بحاول اتملص منه واقاومه واقوله: اااااااااااه اخص عليك يا حسين عيب كده اااااااااي حرام عليك سيبني ااااااااااااخ اوعى يا قليل الادب، لكن هو كان اقوى مني لانه هو قوي وشديد وناشف انما انا ضعيفه وطريه وناعمه ورقيقه وقتها احساسي بزبه اللي بين وراكي الناعمه الطريه وايديه اللي بتهري وبتتقفش في بزازي ولحمي الطري وشفايفه اللي قطعت وورمت شفايفي من البوس خلاني استسلمت له وسيبتله نفسي غصب عني وكنت بعض على شفايفي لانه سيحني وهيجني وعرف يسيطر عليا لاني انا اصلا كنت مولعه وهايجه وطيازي بتوجعني من قلة اللبن فيها، ولما حسين حس بيا ان بدأت استسلمله راح قام من على جسمي وقلعني البيبي دول والاندر وبقيت عريانه ملط قدامه والغريبه اني كنت بساعدو وهو بيقلعني البيبي دول والاندر وبعد ما قلعني وبقيت عريانه ملط نزل يلحس في خرمي بعد ما فتح رجليا ورفعها وانا نايمه على ظهري وهو بيبوسني في خرمي وفي فلقات طيازي الكبيره الطريه ومره يدخل لسانه جوه خرمي ومره يشفط ويمص في فلقات طيازي الملبن وانا هتجنن من لمساته وحركاته وكنت عاوزه زبه يزور بيتي الكبير المولع والهايج اوي وكان واضح انه خبره عن سامي وخلاني قولت بصوت مبحوح وكل انوثه ودلع: ااااااااااح كفايه بقى حرام عليك متعذبنيش مش قادره استحمل وخلاني جبت شهوتي على نفسي واترعشت وانا بصرخ من المحنه واللذه قبل ما يدخل زبه وينيكني، بعد ما جبت شهوتي واترعشت كنت هايجه ومولعه وهموت من شدة الهيجان روحت صرخت فيه وقولتله: كفايه بقى ارجوك دخله عاوزاه يلا بسرعه، ضحك حسين وقالي: حاضر يا حبيبتي بس الاول خدي زبي بللي من ريقك علشان مش يوجعك وراح قرب زبه من شفايفي روحت دلكت برأس زبه شفايفي وروحت دخلته نصفه في بوقي ومكنتش قادره ادخل زبه في بوقي اكتر من كده لانه كان كبير اوي اكبر من زب سامي وانا بمص وبشفط والحس في زبه وكنت بلعب بيه واضرب بزازي بزبه وبعد ما بللته بريقي راح حسين قالي: كفايه كده يا دلوعه ورفع رجليا على كتافه واول ما زبه لمس فتحتي شهقت وهو قالي: متخافيش يا قمر كان باين عليه انه حنين اوي وابتدأ يدخل رأس زبه من شدة الهيجان اللي كنت فيه مكنتش حاسه باي آلم وانا بقوله بدلع ومياصه: دخله كله وكنت بهز طيازي ووسطي علشان زبه يدخل في طيازي، وقتها حسيت ان حسين هاج عليا اكتر من حركة طيازي ووسطي ولاقيت بقى بيطلع زبه كله من طيازي وكان بيعمل صوت عالي اوي لما زبه بيطلع من خرمي وكنت بصرخ من اللذه والمحنه ومره واحده يدخل زبه جوه خرمي وانا بتلوى تحتيه من الآلم اللي جوه خرمي وخلاني مسكت بتاعي بصوابعي وادلكه علشان احس بمتعه اكتر من الآلم وقتها ولاء كانت نايمه جمبي على السرير على ظهرها وبتلعب في كسها وزنبورها وكانت شكلها هايجه عليا وجوزها راكبني وبيدق في طيازي الكبيره وانا بقولها بمياصه: قولي لحسين بالراحه علىى طيازي يا ولاء زبه كبير اوي يا ولاء ااااااااااه اااااااااااي وكنت ممحونه وفرحانه اوي لان طيازي متكيفه من زب حسين المتوحش ولاء قالتلي: اخرسي يا شرموطه خدي زب جوزي في طيازك الكبيره الطريه وانتي ساكته يامتناكه قولتلها: حاضر بس خليه ينيكني بشويش طيازي بتوجعني اوي قالتلي: علشان طيازك تكبر وتربرب وكمان انتي كنتي عاوزه تتناكي وتتكيفي اهو جواكي زب جوزي حسين اللي هيحبلك وهيولدك وكانت بتصرخ وتجيب شهوتها وهيا بتلعب لنفسها كل ده وحسين بيرزع زبه في طيازي اللي ورمت وكبرت من كتر الدق فيها من زبه وكنت بصوت وبصرخ لما جبت شهوتي لتاني مره بس المره دي وزب حسين جوايا وكنت مستنيه زبه لما ينزل عسله جوايا علشان طيازي تحبل وتكبر من لبن حسين وكنت بقمط على زبه بخرمي وطيازي وهو بيطلع وبيدخل زبه جواها علشان يعبي ويملأ طيازي بلبنه وانا بتمايص وبدلع وانا ممحونه وبقوله: يلا بقى كفايه انت تعبتني بزبك الكبير اوي جيب لبنك بقى طيازي عطشانه اوي اااااااااه ورمتلي طيازي لغاية ما اترمى في حضني ووجهه بين بزازي وزبه بيتنفض وبيترعش جوه طيازي وانا بضحك من زبه وهو بيتنفض وبيترعش في طيازي ولانه بيذغذغني جوه طيازي الملبن ولما طيازي شبعت وارتويت وحلبت زبه طلعو من طيازي وانا بتنهد وانا فرحانه ومبسوطه اووووووي لانه كيفني وشبعني وانا كمان متعته وقتها ولاء قربت مني وراحت ضربتني على طيازي بإيديها وقالتلي: هااا طيازك ارتاحت ولا لسه يا لبوه، ضحكت وققولتلها وانا بتنهد تنهيده طويله: آآآآآآآآآآه يالهوووووووووووووي على ده زب يجنن ويهبل يابختك يا ولاء بزب حسين ده انا مكنتش متجوزه قبل كده ، ولاء ضحكت بشرمطه وقالتلي: كـــل ده يا منال! للدرجه دي زب حسين كيفك وشبعك قالتلها: ده انتيي معاكي كنز يا ولاء قالتلي: ياحبيبتي تعالي شاركييني في الكنز ده متعب اوي قولتلها: ده متعب ده امور وكيوت اووووي وكنت مسكاه بإيدي وبلعب بيه وقتها حسين كان راح في غفوه، قولتلها: تعالي نطلع بره علشان حسين يستريح، ولاء ضحكت وقالتلي: إلعب اانتي وقعتي ولاا ايه يا قطه، اتكسفت اوي وقولتلها: بطلي غلاسه يا رخمه، ضحكت وقالتلي: ده شكله ظبطك وكيفك جامد علشان خايفه على راحته وحنينه عليه، ابتسمت وان مكسوفه وعضيت على شفايفي وسكت وكان كلامها صح، لما سكت ولاء قالتلي: يبقى فعلا ظبطك وكيفك يا منيوكه، ضحكت وقولتلها: اتلمي ياا سافله ويلا نطلع نكمل الأكل قالتلي: يلا وطلعنا روحنا المطبخ بعد ما لبست ترنج بتاع ولاء عباره عن برموده وبدي كت قماشتهم خفيفه اوووووي وضيقين اووووووي على جسمي لاني انا اتخن من ولاء من ناحية طيازي ووراكي ولبست تحته الاندر ومكنتش لابسه سنتيانه وقفنا في المطبخ نجهز في الاكل وبعد ما خلصنا قولت لولاء انا هدخل اخد شاور واعمل ميكاب قالتلي: ادخلي ياشرموطه والبسي حاجه عريانه شويه اظهري جسمك الجميل ده لرجالتنا خليهم يتمتعوا ويحسوا انهم معهم مزز صاوريخ علشان ميبصوش لبره، ضحكت وقولتلها بمياصه ودلع: حاضر لولا قالتلي: ايوه كده واتمحني واتغنجي واتمايصي وادلعي في كلامك قدامهم خليهم يتبسطوا قولتلها: حاضر يا ابلتي وضحكنا، وروحت دخلت اوضة النوم طلعت جيبه قصيره اووووي لغاية نص وراكي وبدي حماله واندر لونه ابيض على شكل سبعه واخدت الاندر والبورنوس وطلعت دخلت الحمام شيلت بقايه شعر خفيف اووووي من على جسمي واخدت شاور جميل ودهنت جسمي بكريم وحطيت كريم كتير عند خرمي علشان لما اتناك اكون مستعده وجاهزه وبقى جسمي بيلمع من شدة نعومته وطري زي الملبن وكنت وانا بنضف جسمي كان كل تفكيري في حسين جوز ولاء مش في جوزي سامي وبتخيل انه جوزي وانه هو اللي هينام معايا ويركبني وكنت بلعب فيي طيازي بقفش في فلققاتي وبدخل اربع صوابع في خرمي وانا بتخيل انه زب حسين هو اللي جوه خرمي مش صوابع ايدي وكنت هايجه ومولعه، وطلعت من الحمام بسرعه يمكن حسين صحي من نومه ويركبني تاني قبل ما سامي يجي من شغله وطلعت لاقييتهه لسه نايم قعدت على كرسي قدام التسريحه اسرح شعري وكنت بخبط على التسريحه بصوت عالي علشان حسين يقلق ويقوم من النوم ويشوفني وانا بالبورنوس بتاع مراته يمكن يفشخلي طيازي مره كمان وانا بخبط بالمشط علشان اعمل دوشه لاقيت ولاء جت اوضة النوم وضحكت وقالتلي: بتخبطي ليه كده طالما عاوزه زبه جواكي اوي كده روحي نامي جمبه على السرير وفوقيه بدال ما تخبطي وتتعبي نفسك كده، ضحكت وانا مكسوفه وقولتلها: اتلمي بقى يا ولاء على فكره انتي غلسه اوووي، ضحكت وقالتلي: خلاص متتكسفيش اوي كده انا هروح المطبخ تاني وانا كإني مقولتش حاجه وضحكت ضحكه خبيثه انا فهمتها وابتسمت وعضيت على شفايفي، رجعت ولاء بعد ما انا قومت من على الكرسي واتجهت ناحية السرير لحسين وكإنها قفشت حرامي وقالتلي وهيا بتضحك: ابقى اقفلي الباب عليكم يابت ، ضحكت وانا مكسوفه وروحت ضربتها بالمخده في وشها وقولتلها: بس بقى يارخمه، ضحكت ولاء وقفلت االباب علينا وراحت المطبخ وانا روحت قلعت البونوس وقلعت الاندر وبقيت عريانه ملط وروحت نمت جمب حسين وهو عريان ملط وروحت حضنته وضميت وجه على بزازي وبدلكهم بوجه ومسكت ايديه وحطيتها على طيازي ودخلت زبه بين وراكي الناعمه الطريه وبقيت بفرك زبه بوراكي الملبن برقه على ينتصب وقتها حسين فاق وصحي من النوم وفتح عيونه على بزازي ورفع وعيونه في عيوني وهو بيبتسم وبيقولي: يالهوي على البطل اللي فحضني انا في حلم ولا في علم معقووله اصحى من نومي على لبن وملبن في حضني، ضحكت بدلع وقولتله بمياصه وانا ممحونه: بتحب اللبن والملبن أد ايه يا سونه؟ لاقيته قفش في طيازي بإيديه اووووووي وقالي: انا بدوب في الملبن واللبن يا لبن قولتله بشرمطه:وانا كمان بحب اللبن اوووووووي يا سونه، بعد الكلمه دي حسيت بزبه بينتصب بين وراكي الملبن وحسين بيقفش في فلقات طيازي اوووووي وبيعصرهم بإيديه خلاني قولت بلبونه وصوت مبحوح وانا ممحونه اوووووي: آآآآآآآآآآآآآآآه ياطيازي، وقتها لاقيت حسين بقى زي الطور الهايج وراح قلبني على بطني ونام على طيازي وزبه دخل يجري لوحده جوه خرمي وكان عارف طريقه كويسه بفعل الكريم زبه اتزفلط جوه خرمي خلاني شهقت وقولت: آآآآآآآآآآآآه يا قلبي قالي: سلامة قلبك وخرمك يا منال عاجبك زبري يا منال؟ ضحكت وانا مكسوفه وقولتله وانا ممحونه: آآآه يجنن ياسونه بس كبير اوووووي ااااااااااح قالي: مالك زبري سخن جواكي؟ قولتله بدلع: آآآآآه مواهوج نار بيحرقني بس لذيذ وطعم اووووي قالي: تأكليه يامنال؟ قولتله بلبونه: ما انا واكلاه كله اهو ده مشبعني وبدأ يطلع زبه ويدخله بسرعه وعنف بججنون وانا ممحونه وبتلبون وبتغنج تحتيه آآآآآآى آآآآآآآآى آآآآآآآآآآآآآآآآآآه ياطيازي زبرك كبير اووووووي ياسونه بشويش بيوجعلي طيازي وكبرها اااممممممم ااااااااااحح يخربيتك بالراحه ي****ووووووووي على زبك ورملي طيازي ومكملش 10 دقايق وراح جابهم جوايا من نغجي ومياصتي ودلعي ومكنش عايز يقوم من على جسمي ويطلع زبه من جوايا وكنت تعبانه من ثقل جسمه لكن بصراحه انا كنت مبسوطه وانا نايمه تحتيه وهو نايم عليا وزبه نايم في بيته الجديد الكبير الملبن وكنا ببنتكلم مع بعض وهو انا نايمه تحتيه وقالي: هااا يا منال شبعتي من اللبن؟ ضحكت وقولتله وانا ممحونه: آآآآآآه بحب اللبن اووووي يا سونه قالي: زبر سامي ولا زبري انا اللي اكبر يا منال؟ قولتله بمياصه: إخص عليك ياسونه انت متقارنش زبك بزب سامي ده زبك زي عمود النور منورلي خرمي وضحكنا قالي: انا نفسي اعيش معاكي ياريتك كنتي مراتي يا منال كنت روقتك وظبطك وكيفتك قولتله: ياحبيبي ما انت بقيت جوزي خلاص ووقت ما تحب تنام مع مراتك تيجيلي الشقه او انا اجيلك ياسونه قالي: مش كده بس، انا كان نفسي تكوني مراتي قدام الناس كلها امشي اتباهى بيكي وبجمالك وبجسمك الصاروخ، ضحكت وقولتله: أد كده انت شايفني حلوه يا سونه؟ قالي: انتي مزه صاروخ انا من ساعة ما شوفتك وانا نايم صاحي بحلم بيكي وبجسمك وبتمنى اني اكلمك، ضحكت بدلع وقولتله: طيب يا سيدي اهو انت نايم معايا وبتكلمني كمان ضحك وقالي: انتي متعبتيش من الوضع اللي احنا فيه ده يا منال؟ قولتله: بصراحه انا تعبت اوي بس انا مبسوطه اوي ومرتاحه طول ما زبك ساكن جوايا قالي: انا مش عايز اقوم من على طيازك وجسمك ده انتي جسمك مهلبيه يا منال، ضحكت وقولتله: أد كده عاجبك المهلبيه يا سون سون؟ قالي: ده انا بموت في المهلبيه يا مهلبيه، ضحكت وقولتله: طيب قوم بقى من على المهلبيه انت تعبتني اوووي وكمان احسن سامي يجي ويشوفنا كده تبقى مصيبه قالي: انتي تؤمري يا مزتي وقام من عليا وطلع زبه من خرمي وهو بيعمل صوت بحبه اوي قومت من على السرير واخدت البورنوس والاندر وروحت دخلت الحمام اخدت شاور تاني وانا مبسوطه وفرحانه ومزاجي رايق وجسمي فايق من النيكه اللي تجنن دي وطلعت من الحمام دخلت اوضة النوم لبست التنوره القصيره او الجيبه القصيره اللي واصله لغاية نص وراكي وكانت جينز وبدي الحماله لونه ابيض قماشته خفيفه اووووووي وضيق اوووي على بطني وبزازي لدرجة إن حلمات صدري كانت بارزه اوووي واضحه جدا وكان بزازي طالعين لبره كلهم بإستثناء الحلمه اللي كانت بارزه من قماشة البدي الخفيفه وقعدت عملت ميكاب كامل حطيت بودره كحله وحددت حواجبي بقلم الحواجب وحطيت مسكارا لرموشي واي شاد روج احمر غامق وسيبت شعري ولبست شوز كعبها عالي وكنت زيي القمر وفعلا طيازي كانت كبيره اوي حتى بزازي كبرت وكنت سكسيه ومثيره ومغريه اوي باللبس اللي انا لابساه ده وقتها كان حسين في الحمام بيأخد شاور وطلعت انا لولاء في المطبخ واول ما شافتني بصيتلي من فوق لتحت وقالتلي: ياعيني على المزز والصاوريخ ايه يا بت يامنال القمرر ده قولتله بكل ثقه وانا عامله نفسي مغروره : ده العادي بتاعي يا ماما وضحكنا انا ولاء وقالتلي: تضربي يابت يامنال لا بجد قمر وصارووخ يخربيتك تجنني وتهبلي قولتلها: ما انا عارفه يا بنتي ضحكت وقالتليك من حقك تعملي كده يامنيوكه، ضحكت وقولتلها: اتلمي يا بيئه وضحكنا وقالتلي: طيب يلا ياشرموطه جوزك قرب جاي في السكه قولتلها وانا بحاول اغيظها: لا ياحبيبتي انا جوزي صحي من النوم ودخل الحمام بياخد شاور، كان باين على شكلها الغيره والغيظ وقالتلي: ما تتلمي ياا شرموطه انتي هتسوقي فيها ولا ايه ده جوزك بس وقت ما تكوني معاه في السرير انما بره السرير هو جوز اخت جوزك يا لبوه، ضحكت بصوت عالي زي الشراميط وقولتلها: بتغيري مني على سونه يا لولا؟! قالتلي وهيا مستغربه: وكمان بتدلعيه يا شرموطه قولتلها: اه بدلعه وهدلعه زي ما دلعني وريحني يابختك بيه يا ولاء بجد انتي متجوزه حصان مش راجل آآآآآه، ضحكت وقالتلي: للدرجه دي يا منيوكه انتي مبسوطه من زب الحصان بتاعي قولتلها: اوووووي انا بعشق الحصان بتاعك اوووي ياولاء، وقتها جرس باب الشقه رن ولاء قالتلي: طيب روحي افتحي الباب لجوزك يا شرموطه وخفي شويه علشان سامي مش يشك في حاجه قولتلها: حاضر بس روحي انتي افتحي لسامي علشان انا مش قادره ابص في عنيه قالتلي: لا وانتي حساسه يا بت، ضحكت بخجل وقولتلها: طيب مش وقته الراجل واقف على الباب روحي افتحي وراحت ولا تفتح الباب لسامي وقعد في الصاله وسمعت ولاء بتقوله: اسيبك واروح نحضر السفره انا ومنال يا سامي وناديت على حسين وقالتله: حسين سامي جه تعالى اقعد معاه على ما احضر السفره انا ومنال قالها: حاضر يا حبيبتي وجتلي ولاء المطبخ وحضرت ولاء السفره وانا كنت في المطبخ بجهزلها الاطباق وهيا تأخد الاطباق وتطلعها على السفره وكنت سامعه سامي بيسأل ولاء عني قالتله: في المطبخ بتجهز الاطباق ولما خلصت طلعتلهم ولما شافني سامي تنح وفتح بوقه وهو بيبصلي من تحت لفوق وبيقول لولاء: مين الصاروخ ده يا ولاء مشش تعرفيني على المزه وهوو بيشاور عليا وقالتله: معقوله يا سامي انت بتتكلم بجد مش عارف مين دي ؟ قالها: لا عارفها بس انتي عملتي فيها ايه يا ولاء البت بقيت مزه وصاروخ اوي، اتنرفزت وقولتله: يا سلام يا سي سامي يعني انا كنت وحشه ولا ايه ؟ قالي: لا ياحبيبتي انا بتكلم عن الملابس العريانه اللي انتي لابساها دي قولتله: طيب وفيها ايه يعني مش عاجباك الملابس دي؟ قالي: ده انتي تعجبي الباشا يا باشا، ضحكت بنظره كلها احتقار وغرور مني، راحت ولاء قالتلهم: طيب يلا السفره جاهزه والاكل هيبرد وروحت انا بقيت ماشيه قدام حسين وسامي وانا بتقصع وبتمايل بطيازي الكبيره المرفوعه لفوق ومربربه علشان اجننهم ولما وصلنا للسفره لاقيت سامي قالي: استني يا حبيبتي وراح جه من ورايا وشدلي الكرسي وقالي: اتفضلي اقعدي يا مزتي، وقتها لمحت بطرف عيني حسين لاقيته بيبصلي وبيبعتلي بوسه في الهواء وهو واقف ورا سامي ضحكت: وقولتله: ميرسيه يا قلبي وكان قصدي على حسين مش سامي وقعدنا أكلنا ولما خلصنا روحنا قعدنا كلنا قدام التليفزيون وكنت بتعمد اني اقعد جمب سامي وحسين من الناحيه التانيه علشان لما يشاورلي سامي مش يكون شايفه، قعدنا نسمع فيلم في التليفزيون والفيلم كان جميل ويشد انتباهك وسامي كان مركز مع الفيلم وانا وحسين كنا بنبص لبعض وبيبعتلي بوسه في الهواء ومره يعض على شفايفه ولما كان بيعملي كده كنت بتكسف وببتسم وبعض على شفايفي من خجلي وابص في الارض كل ده وولاء وسامي مركزين مع التليفزيون والفيلم اللي كان شغال لغاية ما حسين شاورلي على المطبخ بمعني اني عايزني اروح المطبخ وفعلا قومت ودخلت المطبخ وقولتلهم: انا هقوم اعمل شاي سامي قالي: ياريت ياحبيبتي ولما دخلت المطبخ شويه وسمعت ولاء بتقول لحسين رايح فين؟ قالها: هدخل الحمام، الحمام كان جنب المطبخ شويه ولاقيت حسين دخل علياا المطبخ وراح حضني من ورا وزبه كان واقف وبيحك في طيازي من فوقق الملابس، ضحكت بمياصه ودلع وقولتله: بتعمل ايه يا مجنون اوعى حد يأخد باله قالي: آآآآآه يامنال انتي تجنني وتهبلي وبعشق عيونك وشفايفك قولتله: مش وقته يا حسين سامي يأخد باله تبقى مصيبه قالي: مش قادر اصبر يا منال زبري واجعني اوي وعايزك يدخل في طيازك الملبن، ضحكت بمياصه ودلع وقولتله: سلامة زبرك يا قلبي بس مش دلوقتي، راح حسين مسك الجيببه من اخرها يعني من عند نص وراكي وراح رافعها وعرى طيازي ونزل على ركبته وبقى وجه قصاد طيازي وبقى يبوس فلقات طيازي وبييقفشهم ببإيديه وانا بتمحن وخلاني مولعه وهيجت بس مكنش ينفع اخليه يركبني دلوقتي لششان سامي قاعد بره، روحت انا مسكت الجيبه ونزلتها وقولتله: وحياتي عندك مش دلوقتي لو بتحبني بجد اسمع كلامي انا خايفه من الفضيحه، وقف حسين وهو متنرفز ومسك ايدي بعنف خخلاني اتخضيت وخوفت اوووي منه وقالي: افهمي يا بت انا مش قادر استحمل عايز اجيبهم جواكي دلوقتي قولتله: انت عايز تخرب عليا وتخلي سامي يطلقني ويرميني في الشارع مش قادر تستنى لبكرا قالي: لا بكرا لا، انا عايز انيكك الليله دي قولتله: طيب ازاي؟ وسامي بيكون نايم جمبي وصاحي قالي: انا جتلي فكره قولتله: ايه هيا؟ قالي: فيه شريط منوم ومخدر في الحمام استني اجيبهولك تحطيه له في الشاي ولما ينام تيجيلي الاوضه اركبك، ضحكت وقولتله: انت مجنون وهتودينا في مصيبه قالي: بس اسمعي الكلام انتي مش عاوزه تتناكي من زبري؟ وكان ماسكه بإيديه من فوق البنطلون وبيهزه لي، بصيت على زبه وابتسمت بخجل وقولتله: ايوه عاوزه قالي: عاوزه ايه؟ قولتله: انت هتسستهبل؟! قالي: ايوه عايز اسمعها منك، ابتسمت بكسوف وقولتله: انت قليل الادب راح قالي: طيب ما انا عارف راح مسكني من حلمة بزازي وقرصها قرصه خفيفه وقالي: قولي عاوزه ايه وإلا هقرصك جامد قولتله: اتلم بقى ياحسين وبطل سفاله راح قرص جامد شويه روحت صرخ وانا حطيت ايدي على بوقي وقالي: قولي ارحمي نفسك، ضحكت وقولتله: انت سافل وقليل الادب راح قرص تاني وقالي: اخلصي يا منال، روحت قولت بصوت واطي: آآآآآآه ايوه عاوزه اتناك من زبرك، راح ساب حلمتي وراح قرب شفايفه من شفايفي وباسني حتة بوسه يالهووووي تجنن وقالي: شفايفك بتنقط عسل، روحت بصيت على حلمة بزتي وانا بفركها بالراحه من قرصته وانا بقوله: انت غبي ومتخلف وكنت زعلانه اوي لان بزتي وجعتني اوي، راح قرب مني وباسني في خدي وقالي: انا اسف ياحبيبتي حقك عليا قولتله بدلع ومياصه: اخص عليك يا حسين بزتي وجعتني اوي، لاقيته بعبصني بعبوص بصباعه بين فلقات طيازي الكبيره الملبن خلاني شهقت وعضيت على شفايفي وابتسمت بكسوف وقولتله: انت قليل الادب قالي: اروح اجيبلك المنوم وخلي كوباية سامي لونها مختلف قولتله: طيب يلا روح بسرعه واوعى حد يشوفك وراح وجه وجابلي حبايتين صغيرين وقولتله: انا خايفه تحصله حاجه خليها حبايه واحده بس قالي: خايفه عليه اوي كده؟ قولتله: طبعا مش جوزي وحبيبي ونور عيني قالي وهو متنرفز اووي: ما تظبطي يابت انا مش مالي عينك ولا ايه؟ قولتله: ده جوزي مش عايزني اخاف على جوزي حبيبي وقلبي ولا ايه ؟راح قالي: هضربك يا منال لو قولتي كده قدامي تاني، ضحكت وقولتله بدلع ومياصه: انت غيور اووي يا سونه قالي: طيب يلا اخلصي انا هطلع بره ولما تيجي بالشاي اديله كوباية الشاي في ايده علشان اطمن قولتله: حاضر، وروحت لفيت وشي للمطبخ علشان اكمل الشاي ولاقيته بعبصني تاني بين فلقات طيازي خلاني شهقت وقولتله: ماتتلم بقى يا سافل يا قليل الادب، ضحك وراح طلع بره قعد معاهم، لكن بصراحه انا كنت عاوزه اتناك من حسين بجد لكن كنت خايفه من وجود سامي حتى لو حطيتلو المنوم في الشاي ونام كنت خايفه برضوه وجتلي فكره اتخلص من المشكله اللي انا فيها دي...
منتظره تعليقاتكم اللي بتهيج وبتولع طيازي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ
الجزء العاشر

بعد ما حطيت المنوم وذوبت الشاي وطلعتلهم قدمت لسامي كوباية شاي مختلفه وقدمت لحسين كوباية شاي مختلفه علن كوبايتي انا ولاء وقعدنا نشرب الشاي كلنا واحنا بنتفرج على التليفزيون وكنت ببص لحسين واضحك وسامي وولاء بيقولولي مالك يا بت انتي اتجننتي ولا ايه؟ قولتلتهم: لا ابدا اصلي افتكرت نكته ضحكتني راح حسين قالي: طيب ما تضحكينا معاكي وقولي النكته قولتلهم اي نكته ده وخلاص راحو ضحكوا عليها، لكن انا كنت بضحك على حاجه تانيه خالص، بعد ما شربنا الشاي بصيت على حسين بطرف عيني لاقيت عنيه بتقفل ورأسه تقلت وسندها على مسند الكنبه ونام ضحكت في سري واطمنت، روحت قولت لولاء وكإني مش عارفهه حاجه: إلحقي يا ولاء جوزك شكله نام، انتبهوا لييا سامي وولاء واتخضوا على حسين وحاولوا يصحوا وهو بيقولهم: سيبوني نايم ولما اطمنوا عليه قولتلهم: انا كمان هدخل انام انا تعبانه وعاووزه انام راح سامي سند حسين هو وولاء ودخلو اوضضة النوم على السرير وانا قولت لولاء بصوت واطيك عاوزه قميص نوم عريان خالص من عندك قالتلي: انتي مبتشبعيش يا منيوكه ضحكت وقولتلها: البركه في جوزك اللي وسع خرمي وخلاني مولعه وممحونه قالتلي: انا مش عارفه حسين ماله انا قلقانه عليه اوي قولتلها: متخافيش عليه هو جه ورايا المطبخ وانا بعمل الشاي وكان عايز ينيكني في المطبخ ولما رفضت خوفا من وجود سامي قالي: هجيبلك منوم تحطيه لسامي في الشاي وبعدين تيجيلي اوضة النوم بس انا خوفت احط المنوم لسامي واروح لحسين اوضة النوم ويجي سامي يفوق ويجي يشوفني وانا في حضن سامي تبقى مصيبه فحطيت المنوم لحسين علشان كنت خايفه من تصرفاته المجنونه ويعملي مشاكل قدام سامي يعني متخافيش على حسين جوزك هو نايم دلوقتي، قالتلي: اه يابنت الشرموطه يا لبوه انا كنت عاوزه اتناك الليله دي اعمل ايه دلوقتي؟ ضحكت وقولتلها: متخافيش يا قطه تعالي معايا اتناكي معايا من سامي قالتلي: ايوه بس ازاي والمفروض انتي متعرفيش حاجه عن علاقتي بسامي قولتلها: بسيطه سامي دلوقتي هايج اوي وعايز يركبني، اناا بقى هدخل انام بحجة اني تعبانه ومش هخليه يلمسني فانتي بقى تنادي عليه وقوليله انك عاوزه تتناكي منه بعد ما منال تنام، ضحكت وقالتلي: ده انتي طلعتي شرموطه كبيره، ضحكت وقولتلها: تلميذتك يا ابله ولاء قالتلي: طيب يلا روحي بسرعه علشان انا هايجه اوي وكسي مولع، ضحكت وقولتلها: طيب وريني كده وحطيت ايدي على كسها من فوق ملابسها، ضحكت وقالتلي: اتلمي يا شرموطه وروحي خليني اجهز نفسي قولتلها: لما سامي يطمن ويقلعك وينيكك انا هدخل عليكم علشان اشارك معاكم لاني انا كمان خرمي مولع وعاوزه اتناك قالتلي: طيب اخلصي بقى وروحي، ومشيت روحت اوضة النوم لاقيت سامي نايم على السرير ومستنيني وقتها عملت نفسي تعبانه اوي، سامي قالي: ايه مالك يا منال ؟ قولتله: تعبانه اوي قالي: لا يا منال انا جاي هايج وزبي مولع وعايز انيكك قولتله: مش قادره يا حبيبي سيبني الليله يا سامي انا بجد تعبانه ومش قادره، ولما يأس مني قالي: طيب نامي يا منال انا هطلع اقعد قدام التليفزيون قولتله: طيب يا حبيبي اعذرني ومتزعلش مني قالي: لا يا حبيبتي انا مش زعلان تحبي نروح للدكتور قولتله: لا يا حبيبي انا هنام وهكون كويسه قاليك طيب تصبحي على خير قولتله: وانت من اهله يا قلبي وطلع بره قعد قدام التليفزيون وسمعت صوت ولاء بتتكلم مع سامي وبتقوله: مالك طلعت ليه هيا منال شبشبتلك ولا ايه؟ قالها: لا يا خفه دي تعبانه شويه ومقدرتش تسهر معايا، ضحكت وقالتله: قصدك مقدرتش تتناك منك قاالها: انا زبري مولع اوي ييا ولاء وكنت عايز انيكها قالتله: وانا كمان كسي مولع وكنت عاوزه اتناك من حسين قالها: طيب ما تيجي نطفي الحريقه اللي جوانا ونريح بعض طالما البيه والهانم ناموا قالتلو: طيب بس تعالى ندخل في الاوضه التالته وشوفت ظلهم من تحت باب الاوضه اللي انا كنت فيها وهما ماشيين من قدام اوضتي ورايحين الاوضه الليي جمبي وهما ما شيين قدام اوضتي قصاد باب اوضة النوم اللي كنت فيها ولاء قالت لسامي: عاوزاك تدلعني يا سمسم، علشان تعرفني انه خلاص هينيكها ومكنتش تعرفف اني كنت سامعه حديثهم مع بعض، بعدها بحوالي خمس دقايق سمعت صوت ولاء وهيا بتتاوه بصوت عاالي علشان تعرفني انهم بدأو علشان اروحلها وفعلا قومت من على السرير بهدوء ومشيت بالراحه على اطراف صوابعي وطلعت من لاوضة واتجهت ناحية الاوضه اللي هما كانوا فيها ولاقيت الباب ممفتوح ودخلت عليهم فجأء وضحكت بصوت عالي زي الشراميط وقولتلهم: طيب ما تقفلوا الباب عليكم، لاقيت سامي بيبصلي باستغراب وخايف من رد فعلي ومكنش عارف يتكلم ولا يقول حاجه، لكن انا طمنتوا لما فركت وقفشت في بزازي وروحتلهم على السرير جمبهم وقربت شفايفي من شفايف سامي وبوسته بوسه سريعه وقولتله: متخافش يا حبيبي كمل اللي كنت بتعملوا، وكان مستغرب من رد فعلي، روحت انا قلعت البيبي دول اللي كنت لابساه وقلعت الاندر ومسكت ايده وحطتها على بزتي علشان يقفشها، وضحك وقالي: انتي كنتي عارفه اني انا بنيك ولاء يا منال؟ قولتله: عرفت لما شوفت الفيديو اللي على تليفون جوز الشرموطه قالي: طيب يا لبوه نامي جمبها خليني افشخكم وروحت نمت على بطني وولاء كانت نايمه على ظهرها وفاتحه رجليها وكنا انا وولاء بنبوس بعض وبنقطع شفايف بعض وبنلعب في بزازي بعض كل ده وسامي بيبدل علينا انا وولاء يطلع زبه من كس ولاء ويدخله في طيازي انا لغاية ما لاقينا بيقول بصوت مبحوح هجيب روحنا اتعدلنا وقعدنا انا وولاء تحت زبه منتظرين اللبن الطازج وبقى بيقذف لبنه على وشنا وخدودنا وشفايفنا انا وولاء ولما خلص ونزل لبنه خالص روحنا انا وولاء كنا بنلحس اللبن بتاع سامي من على خدودنا وبلعناه انا وولاء وكان طعمه لذيذ اوي وكان اول مره اجرب واشرب لبن رجاله، بعد ما خلصنا روحت ورا سامي على الاوضه اللي هنام فيها ونمنا ومكنتش اتكيفت كويس بس كانت تصبيره احسن من مفيش خالص ونمت وصحينا بدري كلنا ولبست قميص نوم ستان لونه اسود قصير لغاية اول طيازي وبزازي كانت طالعين نصهم من قميص النوم ورجليا كمان كانت عريانه وحلوه اوي تخينه ومربربه وملفوفه وبتلمع من نعومتهم وحطيت روج احمر غامق وكحله ولما شافني حسين كان بيبصلي وهو متنرفز وانا كنت ببصلو وبضحك ودخلنا انا وولاء نجهز الفطار وحسين دخل يأخد شاور ودخل بعديه سامي وانا وولاء كنا في المطبخ ووقت سامي ما كان في الحمام بيأخد شاور جه حسين من المطبخ من ورايا وراح حضني وهو بيحك زبه في طيازي من فوق الملابس وايديه بتهري وبتقفش في بزازي وانا بقوله: اهدا يا حسين سامي يشوفنا يخربيتك وهو بيهري وبيقطع فيا وانا بصراحه مكنتش قادره استحمل وتقفيشه وهريوا خلاني انا كمان هيجت عليه وطيازي ولعت بس مكنش ينفع نعمل حاجه لان سامي موجود وقولتله: بس بقى يا حسين لما سامي يمشي قالي: انا هلبس ورايح االشغل قبله يا مزتي قولتله: طيب حاول تيجي بدري بس تيجيلي شقتي لكن دلوقت مش هينفع مكملتش الكلمه وسمعنا صوت سامي خرج من الحمام راح حسين سابني وبعد عني بسرعه وقبل ما يطلع من المطبخ بعبصني بين فلقات طيازي خلاني شهقت وضحكت وقولتله بصوت واطي: ههههههه يا قليل الادب وراح اوضته يلبس لانه هيروح المستشفى ولما حضرنا الفطار على السفره قعدنا كلنا نفطر وحسين بيبص لبزازي وبيعض على شفايفه وانا كنت مولعه وهايجه من نظراته اللي اشعلت النار في طيازي وبزازي ووراكي وجسمي كله وبعد ما خلصنا فطار قعد سامي وحسين في الصالون وحسين قال لولاء: اعمليلي قهوه خليني انزل اروح شغلي دخلت ولاء تحضر القهوه لحسين وسامي اللي كانوا بيتفرجوا على النشره الاخباريه في التلفزيون وانا بدأت ارتب في الصاله قدامهم وهما قاعدين وكنت بتعمد انحني وظهري ليهم وهما قاعدين علشان اجننهم على طيازي وفعلا طيازي كانت بتتعرى كل ما انحني لكن الكيلوت كان ساتر خرمي وجزء صغيره اوي من طيازي وكل طيازي عريانه ولما سامي شاف حسين وهو بيبص على طيازي قالي وهو متنرفز : مش وقته يا منال ابقى رتبي الششقه لما نمشي قولتله وكإني مش عارفه ولا فاهمه حاجه : ليه يا حبيبي انا عاوزه ارتب الشقه قبل ما تمشي علشان امشي معاك قالي: لا ما انتي هتقعدي مع ولاء ولما اخلص شغل اجي اخدك علشان متقعديش لوحدك في شقتك قولتله: طيب وفيها ايه لو رتبت الشقه دلوقتي، لاقيته زعق فيا بصوت عالي وقالي: اسمعي الكلام وابقي رتبيها لما نمشي قولتله: حاضر خلاص بس متتنرفزش وروحت قعدت جمبه وحسين كان جمبه من الناحيه التانيه ولما انا قعدت على الكنبه وراكي كلها اتعريت ولمحت حسين بطرف عيني لاقيته عنيه هتطلع على وراكي وانا قاعده ابتسمت وعضيت على شفايفي وروحت حطيت رجلي اللي ناحيته على رجلي علشان تبان طيازي وانا قاعده لحسين وكإني مش واخده بالي وفعلا كان الكيلوت وطيازي باينه اوي لحسين ولما لمحت حسين لاقيته هياكلني بعنيه وكان بيبلع ريقه بالعافيه وقتها انا كنت بضحك في سري لاني كنت بلعب باعصابه وجت ولاء حطيت صنية القهوه قدامنا على تربيزه واطيه شويه وعلشان اغريهم واجننهم اكتر روحت قوت من على الكنبه بحجة انيي قومت اجيب القهوه وروحت انحنيت تاني قدامهم وطيازي اتعريت مع اني كنت ممكن اخد قهوتي وانا قاععده على الكنبه لكن انا اتعمدت اني اقوم وانحني قدامهم علشان اجننهم واعريلهم طيازي وقتها لاقيت سامي بيزعقلي بصوت عالي وبيقولي: ابقى البسي حاجه طويله شويه بدال المسخره اللي انتي لابساه ده، وقتها زعلت اوي من سامي وروحت عيطت ودموعي نزلت وجريت على اوضة النوم وانا بعيط وقعدت على السرير وبقيت بعيط بحرقه، وسمعت ولاء بتقول لسامي: انت بتزعق فيها كده ليه حرام عليك يا سامي قالها: انتي مش شايفه هيا لابسه ايه قميص النوم اللي هيا لابساه قصير اوي وجسمها بيتعرى كل ما تنحني لقدام وصدرها كله طالع لبره قالتله: طيب وفيها ايه يا سامي هيا خرجت بيه في الشارع دي قاعده في الشقه وكمان دي مش اول مره تلبس قدامنا كده وانا كمان بلبس قمصان نوم عريانه قدامكم وكمان مفيش حد غريب، ولا انت معتبر حسين حد غريب عننا ؟ راح قالها: لاء طبعا بس انا مش عارف صاحي من النوم مزاجي مش رايق ليه !؟ قالتله: طيب ومنال ذنبها ايه تزعق فيها وتزعلها يا سامي حرام عليك دي البت بتحبك ادخل صالحها قبل ما تنزل تروح شغلك وتصالحها قدامنا كمان لانك احرجتها قدامنا وتاني مره متزعقش في منال قدام اي حد راح قالها: طيب وراح جالي اوضة النوم وراح قعد على السرير جمبي ومسك ايدي الناعمه الطريه وقبلها وقالي: حبيبتي حقك عليا انا مش عارف صاحي مزاجي مش رايق ليه؟ قولتله: طيب وانا ذنبي ايه تزعق فيا يا سامي؟! قالي: حقك عليا سامحيني ثم لما انتي مش هتستحمليني لما اكون مضايق مين هيستحملني؟ قولتله: ايوه ياسامي بس انت احرجتني قدام ولاء وجوزها وكمان احرجت حسين قالي: انا اسف يا حبيبتي وراح باس ايدي تاني وقالي: وكمان البسي اللي انتي عاوزاه يا حبيبتي قولتله: انا لابسه قميص النوم علشان انا مش قاعده مع حد غريب وكمان حسين مؤدب وبيحترمني وعمره ما ضايقني قالي: انا عارف ان حسين مؤدب يا منال خلاص حقك عليا وكمان تعالي نطلع لولاء وحسين علشان اصالحك قدامهم قولتله: طيب بس اتأسف لحسين لانك احرجته قالي: حاضر يا حبيبتي، وروحت طلعت معاه لولاء وحسين وراح حضني وباسني في شفايفي قدامهم وقالي: حقك عليا يا حبيبتي اانا اسف يا قلبي، وقتها بصيت على حسين لاقيته مضايق علشان سامي باسني في شفايفي قدامه، وسامي اتأسف لحسين برضوه واتأسف لولاء وراحوا نزل هو وحسين راحوا شغلهم وقعدنا انا وولاء ندردش في امور كتيره واكترها العلاقات الجنسيه وكانت بتزن عليا كتير علشان الرجاله تنام معايا وتركبني مقابل الفلوس بس انا رفضت وقولتلها: ياريت يا ولاء ما تتكلميش في الموضوع ده تاني معايا وإلا هزعل منك ومش هكلمك تاني قالتلي: ما انتي وافقتي ان حسين ينام معاكي قولتلها: اه حسين مش هيفضحني وكمان وارد ان اي ست يكون لها عشيق واحد لكن اكون مومس لكل الرجاله لاء قالتلي: طيب انا جايلي دلوقتي راجل علشان ينيكني لكن متخافيش منه واقعدي قدام التليفزيون على ما يخلص معايا قولتلها: انتي مجنونه عاوزه راجل غريب يجي ينيكك وانا موجوده قالتلي: خلاص اوقفي في البلكونه وكمان انا مش هخليه يقربلك قولتلها: ده لو قربلي انا هصوت وألم عليكم الناس يا شرموطه قالتلي: موافقه بس سبيني اشتغل بقالي يومين مشتغلتش، ضحكت وقولتلها: تشتغلي ايه يا اللي تضربي في كسك يا لبوه قالتلي: معليش انا عاوزه اجيب حاجات كتيره وانا مش معايا فلوس قولتلها: برراحتك يا ولاء لكن لو الراجل ده قربلي هصوت وألم عليكم الناس قالتلي: متخافيش وكمان علشان متزهقيش اقعدي قدام التليفزيون قولتلها: متشليش همي روحي شوي وراكي ايه ولا هتعملي ايه قالتلي: انا هدخل اخد شاور واطلع اجهز نفسي قولتلها: اوكيه وانا هدخل البس روب فوق قميص النوم ده علشانن الراجل ده لما يجي قالتلي: طيب براحتك ودخلت اوضة النوم جبت اطول روب عند ولاء وكان واصل لغاية ركبتي ورجليا كانت عريانه وكمان صدري كان باين اوي من الروب وقعدت عملت ميكاب خفيف وطلعت فتحت التليفزيون ولما ولاء جهزت ورن جرس باب الشقه روحت طلعت فيي البلكونه لغايية ما دخلت هيا والراجل اوضة النوم وقفلوا على نفسهم، وانا واقفه في البلكونه لاقيت راجل كبير حوالي 56 سنه واقف في البلكونه اللي قصادي بس اعلى مني بدور وكان شايف جسمي كله ورجليا وهيا عريانه ونص بزازي اللي طالعه من الروب والراجل كان بيبصلي وبيبحلق فيا اوي وقال بصوت مسموع: يالهوووي على الجمال مزه جامده، بصراحه لما سمعت الراجل ده وهو بيعاكسني فرحت اوي وكمان ضحكت وروحت دخلت جوه لما سمعت ولاء والراجل اللي معاها دخلوا اوضة النوم وقفلوا على نفسهم وقعدت قدام التليفزيون، شويه وسمعت صوت ولاء وهيا بتضحك وبتتمايص وبتدلع على الراجل وقتها هيجت وولعت اوي وابتديت امسك بزازي وافرك وقفش فيهم من هيجاني وعلشان مسمعش صوتهم روحت وقعدت في البلكونه وكمان علشان اهيج واجنن الراجل اللي قصادي وعلشان اسمع كلامه الجميل ولما طلعت لاقيت الراجل لسه واقف روحت قعدت على الكرسي وحطيت رجل على رجل علشان الروب يتفتح من على رجليا وتبان وراكي واجننو اكتر والراجل كان بيبحلق في رجليا اوي وكان بيقول: ااااه اموت انا في الفخاد الملبن وانا كنت بضحك في سري وعلشان اجننوا واهيجوا اكتر روحت شديت حزام الروب علشان يتفتح وبزازي تبان اكتر وفعلا كنت قاعده قدامه وكإني بقميص النوم فقط بل وكإني عريانه ملط لان بزازي كانت كلها طالعه لبره بإستثناء حلماتي فقط ولمحت بطرف عيني على الراجل لاقيته واقف بيبحلق في بزازي ورجليا وفاتح بوقه وايديه تحت وسطه وجسمه بيتهز وشكله كان بيدلك زبه بإيده وعايز ينزل شهوته على منظر جسمي المربرب والمغري وكنت بضحك اوي في سري وبصراحه انا كنت مولعه وهايجه من اللي بيحصل حوليا ولاقيت نفسي سرحت وبفكر في حسين وقتها لاقيت ولاء جتلي البلكونه وهيا بقميص النوم وبتقولي: خدي الموبايل حسين عايز يكلمك، وقتها اتخضيت وقولتلها: ليه خير ماله حسين ؟ قالتلي: متخافيش هو عايز يحب فيكي في التليفون امسكي مني التليفون يابت علشان اشوف اللي ورايا، اخدت منها الموبايل وهيا دخلت تاني وانا قولت: الو قالي: ايوه يا زفته، ضحكت وقولتله: اخص عليكك يا سونه انا زفته؟! قالي: ايوه يابت بتخلي سامي يبوسك ليه؟ قولتله وانا مستغربه وبضحك: متنساش ان سامي جوزي يا حسين يعني من حقه يعمل معايا اكتر من اللي انت شوفته قالي: يعني انتي مش بتحبيني يا منال؟ قولتله: وايه دخل حبك ببوسة سامي ليا قالي: علشان بغير عليكي يا منال وانتي بتستفزيني قولتله: انا مقصدتش استفزك وكمان ده مش بإيدي هو اللي باسني قالي: طيب يا منال متخليهوش يبوسك تاني قدامي وإلا هضربك يا منال، ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: واهون عليك يا سونه قالي: متهونيش عليا بس قدري شعوري ومتحاوليش تستفزيني قولتله: يا حبيبي مكنش قصدي صدقني هو اللي باسني قالي: خلاص بس ياريت متتكررش تاني وإلا هضربك، ضحكت وقولتله: ايه اللي هضربك هضربك دي اللي انت بتقولها انت متقدرش تعملي حاجه قالي: بجد؟ قولتله: اه طبعا متقدرش تلمسني، ضحك وقالي: انتي نسيتي لما مسكتك وفشختلك طيازك ولا ايه؟ ضحكت وقولتله: مره ومش هتتكرر تاني وكنت بحاول استفزه قالي: لا دول مرتين وفاكره لما جيتي اخدتيني في حضنك لما كنت نايم؟ قولتله بدلع ومياصه وانا ممحونه: اه فاكره بس انت ماتستاهلش حبي ليك يا قاسي قالي: انا قاسي ده انا حنين عليكي وعلى طيازك قولتله: اه قاسي مش انت عايز تضربني تبقى قاسي قالي: انا هضربك في طيازك بزبي، ضحكت وقولتله بشرمطه: اه إذا كان ضربك ليا هيكون كده يبقى اضربني كل يوم مرتين وتلاته واربعه لغاية ما اهدك قالي: بحبك يا منال ونفسي تنامي معايا ليله كامله في حضني، ضحكت وقولتله: طيب وده هيحصل ازاي؟ قالي: انا هحاول اظبط الدنيا وهخليكي تنامي في حضني لغاية الصبح ضحكت وقولتله: انت مغرور اووي قالي: مش غرور كل الحكايه اني واثق في نفسي قولتله: انا بقى نفسي اروح مصيف والبس مايوه وانزل البحر قالي: بعد اسبوعين من النهارده نروح كلنا المصيف انا اتفقت مع سامي قولتله: ياااااااااه يا حسين اسبوعين كتير اوووي قالي: معليش علشان شغلي ومقدرش اغيب من المستشفى لان في دكتور واخد اجازة فرحوا اسبوعين قولتله: اوك ولا يهمك المهم خلصنا المكالمه وقفلت معاه وكانت مدة المكالمه نص ساعه بعد ما قفلت مع حسين سمعت صوت ولاء والراجل اللي كان معاها بيفتحوا باب الشقه وبتودعوا بعد ما مشي الراجل دخلت من البلكونه وقعدنا ندردش انا وولاء في اللي حصل وعدى اليوم وانا بنضحك وبنهزر وجه سامي من شغله اخدني وروحنا وقولتله: واحنا في العربيه وفي طريقنا لشقتنا حبيبي انا عاوزه ازور اختي قالي: حاضر يا حبيبتي قولتله: نزورها بكرا لانها واحشتني اوي قالي: بكرا لا خليها بعد بكرا قولتله: ليه قالي: علشان ارتب شوية حاجات في الشغل وكمان علشان نعرف نقعد براحتنا قولتله: ياحبيبي انا بموت فيك قالي: ياحبيبتي انا اللي بعشقك قولتله: نقعد عندها اسبوع قالي: اسبوع كتير يامنال قولتله: مش كتير ولا حاجه يا حبيبي قالي: طيب سبيها بظروفها قولتله: طيب ولما وصلنا شقتنا سامي كان عايزني البس قميص النوم اللي هو بيحبه، ضحكت وقولتله بمياصه ودلع: حاضر يا حبيبي بس انا هدخل اوضة النوم ومتدخلش عليا لغاية ما اجهز نفسي واجيلك قالي: طيب بس متتأخريش عليا قولتله: حاضر يا قلبي ودخلت اوضة النوم وقلعت ملابس كلها وبقيت عريانه ملط وروحت لبست قميص نوم شفاف وضيق اوووي على جسمي وقصير اووي نص طيازي عريانه فيه كبيره اوي ومرفوعه وصدري نصفه مكشوف وبالنسبه لحلماتي بارزه اوي في قميص النوم ومكشوفه لان قميص النوم شفاف وجسمي كله عريان وقعدت حطيت ميكاب كامل ولبست جذمه كعب عالي وروحت نمت على السرير وناديت على سامي بصوت ممحون ومياصه ودلع لاقيته فتح باب الاوضه وهو عريان ملط ولما شافني وانا نايمه على السرير على ظهري وبشاورله بصباعي وبقوله بمياصه ودلع: تعالى يلا بقى ااااااااااااااح في حريقه تعالى طفيها يا حبيبي كلامي المايص والدلوع ده كان كفيل بإن زبه ينتصب وكمان جسمي الطري والملبن، لاقيت سامي بيقرب مني وهو ماسك زبه وبيدلكه روحت قولتله بمياصه وشرمطه: مدلكهوش يا سامي اؤمال طيازي دي موجوده ليه سيبوا لطيازي هيا هتعتني بيه لاقيت سامي هاج واتجنن وبقى عامل زي الطور الهايج ولاقيته قفز على السرير ونام على جسمي وهو بيقطع في جسمي وبيهري وبيدعك في بزازي وبيبوسني في شفايفي وورمهالي قلعني قميص النوم ونيمني على جمبي ودخل زبه في طيازي وانا شهقت وعضيت على شفايفي وقولت بدلع: اااااااي بشويش يا حبيبي وبدأ ينيكني في طيازي ويهري بإيديه في بزازي ويضرب على طيازي ووراكي وانا بتمحن وبتغنج وبتمايص لمدة ربع ساعه وبعدها قذف لبنه جوه طيازي وانا فرحانه ومبسوطه اووووووي ونمنا انا وسامي وزبه جوه طيازي لغاية الصبح ولما صحيت من النوم بدري وسحبت جسمي وطيازي لقدام وطلعت زبه من طيازي بشويش علشان مش يقلق وقومت دخلت الحمام اخدت شاور ولبست شورت وبدي كت وحطيت كحله وروج احمر ومسكارا وققعد حطيت مناكير لونه موف لظوافر رجليا وايديا واستنيت شويه وبعدين دخلت المطبخ حضرت الفطار وصحيتوا وقعدنا فطرنا وقبل ما يلبس ويروح شغله بعبصني في طيازي وزنقني في المطبخ وهراني بوس وتقفيش لبزازي وتقطيع وبعبصني كتير لغاية ما سيحني وبعدين لبس ونزل وسابني بناري وانا مولعه وقضيت اليوم عادي وانا مولعه وعاوزه اتناك ولما جه سامي من شغله ركبني وناكني في الصاله لاني انا مكنتش قادره استنى لما ندخل اوضة النوم وناكني على الارض وبعد ما اتعشينا سامي كان عايز يدخل ينام بس انا مسكتوا وهريتوا وقطعتوا وخليت زبه انتصب ووقف ورحت قعدت عليه واخدته جوه طيازي وقعدت اقوم واقعد على زبه لغاية هاج عليا وراح قلبني وخلاني نمت على بطني وهو نام على طيازي وزبه مغروس في طيازي وبينيكني بكل عنف لغاية ما حضني بكل قوه وصرخ وزبه اترعش جوه طيازي ونزل لبنه جوايا وبعد ما خلصنا قعدنا على السرير وقالي: جهزي نفسك بكرا هنروح لاختك روحت حضنته وبوسته في شفايفه وقولتله: بعششقك وبموت فيك ييا قلبي، راح بعبصني وقالي: وانا بحبك وبموت فيكي وفي طيازك وجسمك يا طريه قولتله: طيب انا هقوم احضر الشنطه قالي: حضريها الصبح قولتله: لاء هحضرها دلوقتي قالي: براحتك ، قومت من على السرير وقعدت احضر الشنطه وحطيت فيها ملابس ليا انا وسامي وكانت ملابسي كلها بيتي وقمصان نوم وبعدين دخلت نمت جمب جوزي اللي لاقيته راح في النوم من التعب لاني هديتوا وصحينا بدري انا وسامي ولبسنا وحطيت ميكاب خفيف ولبست برموده استريتش وبدي كت ولبست من فوقهم عبايه سودا ولبست جذمه كعب عالي سودا ولفيت الطرحه وسامي نزل بالشنطه وركبنا العربيه وسافرنا واول ما وصلنا شقة اختي عبير فتحتلنا باب الشقه صرخت واخدتني في حضنها وباستني وقالتلي: كده يا ماهر تقعد شهرين متسألش على اختك حبيبتك قولتلها: معليش يا حبيبتي انا مكنتش عارفه اجيلك قالتلي: يخربيتك احلويتي وبقيت مزه وايه اللي انت لابسه ده قولتلها: ماله يعني؟ قالتلي: لابس بنت كده ليه ؟ ضحكت وقولتلها: هقولك بعدين بس لما ندخل قالتلي: يووه يقطعني يا حبيبي اتفضل ادخل روحت قولت لسامي : ادخل يا سامي تعالي، عبير اختي قالتلي: سامي مين يا ماهر؟ قولتلها: جوزي قالتلي: جوزك ازاي؟ قولتلها: ايوه جوزي يا عبير انا اتجوزت وبقيت بنوته قالتلي: انا مش فاهمه حاجه خالص قولتلها: طيب هحكيلك بعدين بس قوليلي فين جوزك قالتلي: نايم جوه قولتلها: نوم العوافي قالت لسامي: ازيك يا سامي قالهاك كويس انتي عامله ايه ؟ قالتله: كله تمام قالها: منال مالهاش سيره غيرك دي بتحبك اوي قالتله: منال مين؟ قالها: ماهر يعني قالتله: هو بقى اسمه منال؟ قالها وهو بيبصلي: اه واحلى منال في الدنيا، ضحكت عبير وقالت: انا مش مصدقه اللي انا شايفاه ده ماهر بقى بنوتي وفي راجل متجوزو وبيحبوا، ضحكت وقولت لسامي: بعد إذنك يا حبيبي هدخل المطبخ انا وعبير اعملك حاجه تشربها قالي: ياريت ياحبيبتي فنجان قهوه قولتله: من عيوني يا قلبي، وعبير واقفه بتضحك عليا وعلى سامي، ولما دخلنا المطبخ روحت قلعت العبايه ولما شافتني وانا لابسه البرموده والبدي فتحت بوقها وهيا بتبصلي من تحت لفوق ومستغربه وبتقولي:
هكمل لما اشوف تعليقاتكم الجميله بااااي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ
الجزء الحادي عشر
ولما دخلنا المطبخ روحت قلعت العبايه ولما شافتني وانا لابسه البرموده والبدي فتحت بوقها وهيا بتبصلي من تحت لفوق ومستغربه وبتقولي: يخربيتك انت بقيت مزه اووووي، ضحكت وقولتلها: استنى لما اقلع البدي والسنتيانه ولما قلعت البدي والسنتيانه استغربت وبعدين ضحكت وقالتلي: ايه ده يا ماهر؟! طلعولك امتى دول ضحكت وقولتلها: بعد ما اتجوزت قالتلي: طيب وجوزك متجوزك ازاي؟ قولتلها: من هنا وروحت شاورت على طيزي راحت ضحكت وقالتلي: يخربيتك طيازك كبرت اوووووي يا واد يا ماهر، ضحكت وقولتلها: خلاص انسي ماهر دي انا بقيت بنوته خلاص وبقى اسمي منال قالتلي: ياحبيبتي وصوتك كمان بقى ناعم وبنوتي اوي قوولتلها: ايوه يا عبير انا بقيت بنت ومتجوزه وجوزي فرحان ومبسوط بيا، ضحكت وقالتلي: كمان مبسوط وفرحان بيكي طيب وعامله ايه في الجنس؟ ابتسمت بخجل وقولتلها: متكسفنيش بقى ياعبير، ضحكت وقالتلي: مكسوفه من ايه يا قطه ده جوزك شكله مقطعك وهريكي، عضيت على شفايفي وبصيت في الارض ولما شافتني مكسوفه راحت ضربتني على طيازي وقالتلي: يالهووي خدودنا بقيت بتحمر من الكسوف يامزه ضحكت وقولتلها: اخص عليكي يا عبير متكسفنيش بقى قالتلي: يابت بتكسفي مني انا ده انا اختك عبير يا منال وكمان احنا بقينا بنات زي بعض انا عاوزه اطمن عليكي قولتلها: اطمني ياعبير جوزي كويس في الجنس وتمام، ضحكت وقالتلي: طيب وانتي ؟ اتكسفت وعضيت على شفايفي ورديت عليها وانا باصه في الارض من الخجل وقولتلها: تمام، ضحكت وقالتلي: يابت بتتكسفي مني ليه انا اختك ياهبله قولتلها: خلاص بقى يا عبير هو متهني وفرحان ومبسوط معايا قالتلي: وكمان جوزك حلو ومز اوي يا بت يا منال قولتلها: بجد يا عبير قالتلي: اه وباين عليه بيحبك اوووي قولتلها: وانا كمان بحبه وبموت فيه وعنده شقه وعربيه ومحل ملابس بتاعه قالتلي: انتي تستاهلي كل خير ياحبيبتي يعني طمر فيكي اللي كنت بعملو فيكي قولتلها: اللي هو ايه؟ قالتلي: الملابس البناتي اللي كنت بلبسهالك والميكاب ونضافة جسمك من الشعر واللي الطبيخ والغسيل اللي علمتهولك، ضحكت وقولتلها: ايوه ياحبيبتي طمر فيا تعليمك فيا انا ماليش غيرك يا حبيبة قلبي وخلصنا القهوه وطلعنا من المطبخ بعد ما لبست البدي وكنت بالبرموده والبدي والجذمه وقلعت الطرحه والعبايه وقعدنا انا وسامي وعبير اختي ندردش وعبير كانت كل شويه تبصلي ومستغربه قولتلها: ايه مالك يا عبير بتبصيلي كده ليه؟ قالتلي: بصراحه مش مصدقه انك بقيتي بنت يا منال وكلك انوثه ودلع وكمان بقيتي حلوه اوي وجسمك يجنن ياحبيبتي، ابتسمت بخجل وقولتلها: البركه في سامي حبيبي قالتلي: **** يخليكم لبعض قولتلها: ميرسيه يا احلى اخت في الدنيا وقولتلها: ده انتي اللي جسمك يجنن واحلى واجمل من جسمي يا عبير قالتلي: يابت بطلي بكش قولتلها: بجد ياحبيبتي انتي عارفه اني مش بجامل قالتلي: ميرسيه ياحبيبة قلبي، وقتها عبير كانت لابسه عبايه بيتي خفيففه اووووي وضيقه على جسمها لدرجة ان الكيلوت كان بارز من العبايه وكمان مكنتش لابسه سنتيانه لان صدرها بيترجرج وبيتهز زي الجيلي مع كل خطوه وحلماتها بارزه اوي وكان سامي عنيه هتطلع على اختي عبير وجسمها ولحمها الطري الابيض، ضحكت في سري وقولت لعبير: وخالد جوزك عامل معاكي ايه يا عبير قالتلي: كويس يا حبيبتي وسألني عليكي كتير قولتلها: سألت عليه العافيه قالتلي: انا هدخل اصحيه قولتلها: براحتك ياحبيبتي، وهيا بتقوم علشان تدخل تصحي خالد جوزها سامي كان بيبحلق في طياز عبير وبيعض على شفايفه مع العلم ان طيازي انا اكبر واجمل من طياز عبير لان طيازي انا كبيره ومرفوعه اما طياز كبير اصغر من طيازي ومترهله لتحت لكن هيا بشرتها ابيض بس طبعا رجاله عينهم ميملهاش غير التراب وكمان الممنوع مرغوب حتى لو كان اقل جمال عن اللي في إيديه، بعد ما عبير دخلت اوضة النوم بصيت لسامي وقولتله: احترم نفسك وإتلم وبلاش قلة ادب وسفاله ومتبصش على عبير، ضحك وقالي: معليش يا حبيبتي اصلها حلوه اوي وبيضه قولتله: يعني انا وحشه ولا انا مش ماليه عينك قالي: ده انتي تملي عين الباشا يا باشا، بصيتلو بإستخفاف وقولتله: ياسم قالي: خلاص بقى ميبقاش دمك تقيل قولتله: طيب خلاص بص بس بأدب واوعى جوزها يأخد باله انك بتبص لمراته ولا عبير تلاحظ حاجه قالي: متخافيش يا قلبي قولتله: طيب ايه رأيك في اختي قالي: حلوه وزي القمر ودمه خفيف ومقبوله وشكلها بتحبك اوي قولتله: اووي وانا كمان بعشقها قالي: **** ميحرمكوش من بعض قولتله: ميرسيه يا قلبي شويه ولاقينا عبير طالعه من اوضة النوم هيا وخالد وبيبصلنا خالد ومستغرب وبيقول: اهلا وسهلا وسلم على سامي الاول وبعدين سلم عليا وقالي: ازيك يا منال عامله ايه ؟ قولتله: كويسه يا خالد انت عامل ايه ؟ قالي: انا تمام مبروك على جوازكم قولتله انا وسامي: **** يبارك فيك قالي: كده يا ماهر متعزمناش على فرحك ققولتله: ماهر ايه بقى خلاص انا بقى اسمي منال قالي: انا اسف قولتله: ولا يهمك قالي: كده متعزمنيش على فرحك يا منال؟ قولتله: معليش كله حاجه جت بسرعه وسامي كان مستعجل راح خالد قال لسامي: انت واخد جوهره يا استاذ سامي، سامي رد عليه وقاله: انا عارف طبعا يا خالد بس بلاش كلمة استاذ دي احنا خلاص بقينا عيله واحده، ضحك خالد وقاله: طبعا يا سامي وطلع سجاير وقعدوا يشربوها ، وعبير قالتلي: تعالي يا منال ندخل نحضر حاجه نأكلها وسيبي الرجاله يقعدوا مع بعض تعالي معايا انتي واحشاني اوي واول ما قومت من على الكنبه لمحت خالد بطرف عيني وهو بيبص على طيازي، ضحكت في سري وبقيت ماشيه بتقصع وبتمايص وبتدلع في مشيتي علشان اجننهم واهيجهم وكنت بضحك بصوت عالي اوووي بشرمطه ومياصه وانا ماشيه مع عبير للمطبخ، وسمعت خالد بيقول لسامي: شوفت البنات لما يتلموا على بعض، سامي قاله: شكلهم بيحبوا بعض اوي، ودخلنا انا وعبير المطبخ وقولتلها: جوزك عنيه زايغه ياعبير، ضحكت بصوت عالي وقالتلي: ياختي اتنيلي ده اخره يبص بس، ضحكت وقولتلها: يبص بس ؟! ليه هو مفيش خالص؟ قالتلي: مفيش خالص ده زأيو زأينا يعني احنا 3 بنات وجوزك في الشقه دلوقت، ضحكت بصوت عالي وقولتلها: بجد ازاي يعني؟ قالتلي: اسكتي مش عاوزه اتكلم انا هطق قولتلها: لا يا عبير اتكلمي طلعي يا حبيبتي اللي جواكي انا مشش هطلع سرك لحد انا اختك حبيبتك قالتلي: عارفه يا حبيبتي بس انا خايفه نظرتك لخالد تتغير ويحس اني قولتلك حاجه قولتلها: لاء متخافيش يا عبير قولي قالتلي: بس اوعي تقولي حتى لجوزك قولتلها: اخص عليكي يا عبير انا مستحيل اطلع سرك ولا حتى لجوزي ياهبله قالتلي بصوت واطي: انا في مره سيبت خالد نايم ونزلت السوق اشتري شوية حاجات ورجعت بدري على غير العاده ودخلت الشقه بالراحه علشان مقلقش خالد وهو نايم وحطيت الشنط على السفره وسمعت صوت تأوهات راجل جاي من اوضة النوم قربت من الاوضه بشويش وفتحت الباب فجأه ولقيت خالد نايم على بطنه عريان ملط وصاحب خالد نايم على خالد عريان ملط ومددخل زبه جوه طيز خالد وبينيكو وخالد بيتمحن زي البنات اللي بتتناك في كسها اول ما شوفت خالد وهو بيتناك اتفاجئت وشهقت وقولت لخالد: ايه الليي انت بتعملوا دهه ياخول لاقيتهم اتفزعوا وقاموا اتغطوا بملايه وخالد مكنش عارف ينطق بكلمه وجريت لبره وروحت دخلت المطبخ وانا مصدومه ومندهشه من اللي انا شوفته، شويه وسمعت صوت باب الشقه بيتفتح وبعدين اتقفل لان صاحبه مشي وجالي خالد المطبخ وهو بيحاول يبرر اللي انا شوفته ولما يأس مني قالي: لو عاوزه تطلقي يا عبير انا مش هلومك بس متفضحنيش انا برضوه ابن عمتك وكمان لو انا مقصر معاكي في الجنس من حقك تحاسبيني قولتله: انت حر اعمل اللي انت عايزو يا خالد وشوفته حوالي 3 مرات وصاحبه نايم معاه وبينيكوا وبالنسبه للجنس معايا فهو مش عاررف يعمل معايا حاجه وبس، سمعت منها كل الكلام ده وانا مصدومه ومندهشه من اللي انا سمعتوا من عبير وقالتلها: يعني خالد خول وبيحب يتناك من الرجاله قالتلي: اه اؤمال انا بقولك ايه من الصبح يا منال؟! قولتلها: معليش يا عبير اصلي مصدومه ومش مصدقه معقوله خالد كده وهو كان عامل علينا راجل قالي: راجل ايه بقى ده طلع ست وشرموطه كمان ضحكت بصوت عالي وقولتلها: طيب ابقى انتفي الشعر اللي في جسمه وخليه يلبس من ملابسك قالتلي: انتي بتقولي فيها في مره من المرات شوفته وهو لابس قميص نوم من بتاعي وصاحبه بينيكوا قولتلها: يا عيني عليكي يا عبير قالتلي: سيبك من الكلام ده اهم حاجه محدش يعرف حاجه منن اللي انا قولتهولك يا منال قولتلها: اخص عليكي يا عبير انا سبق وقولتلك اني مستحيل افضحك ولا افضح خالد ده مهما كان ابن عمتي وجوز اختي قالتلي: اتنيلي قولي مرات اختك، ضحكت وقولتلها: معليش يا عبير بس انتي بتريحي نفسك ازاي؟ قالتلي: بعمل زي ما هو يعمل قولتلها: ازاي يعني؟ قالتلي: في واحد صاحبه في الشغل غير اللي هو بينيكوا بيجي ينام معايا وينيكني قولتلها: بجد ياعبير؟ قالتلي: انا قولتلك كل حاجه عني لاني واثقه فيكي انك مش هتفضحيني قولتلها: من حقك يا حبيبتي من انتي برضوه محتاجه اللي يريحك قالتلي: سيبك مني انتي عامله ايه ؟ وعايشه ازاي؟ قولتلها: هحيلك بعدين انا جايه اقعد معاكي اربع او خمس ايام هحيلك من ساعة ما سافرت لغاية ما جيت بس دلوقتي تعالي: نطللع لسامي وخالد احسن سامي يمسك خالد ينيكوا، ضحكت عبير وقالتلي: تضربي يا منال مش للدرجه دي يعني قوللتلها: طيب تعالي نحضر السفره علشان نأكل وطلعنا حضرنا السفره وكل ما امشي قدام سامي وخالد يبصوا على طيازنا انا وعبير وبعد ما اكلنا قعدنا ندردش شويه كلنا وخالد كان بيتمايص ويتلبون على سامي وانا كنت بغمز لعبير وكنا بنضحك لاقينا خالد قال لسامي البنات هيناموا مع بعض طبعا ضحكت وعبير قالتله: ايوه يا خالد انا هنام الليله مع منال لانها واحشاني اوي وعايزين نتكلم مع بعض شويه قبل ما ننام، بصيت لعبير وانا مستغربه وقولتلها بصوت واطي : ايه اللي انتي بتقوليه ده يا عبير؟! قالتلي: سبيهم انا مش طايقاه وكمان علشان سامي يجرب القرف وبعد كده يعرف بقيمتك، بصراحه انا اقتنعت بكلامها وقولتلها: طيب اللي تشوفيه يا عبير قالتلي: وكمان علشان تحكيلي حكايتك انتي وسامي واتقابلتو ازاي واتجوزتوا ازاي؟ قولتلها: حاضر يا حبيبتي وكمان انتي واحشتيني اوي وقولتلها: انا خايفه احسن خالد يحبل من سامي وضحكنا انا وعبير بصوت عالي زي الشراميط وسامي قالنا: بتضحكوا على ايه انا نفسي اعرف يا منال لما بتقعدي مع ولاء ولا عبير بتتوشوشو وبتضحكوا على ايه؟ قولتله: بنقول كلام بنات انت مالكيش فيه، ضحك وقالي: يعني اطلع منها انا قولتله: اه اطلع منها انت، عبير قالتلي: عيب يا منال تقولي كده لجوزك، راح سامي قالها: شاهده يا عبير اهي على طول بتكسفني كده حتي لما بتكون قاعده وبتتكلم مع ولاء وبيضحكوا برضوه، روحت قولتله: ياحبيبي انا مقدرش اكسفك ياقلبي انا بهزر معاك يا نور عيني قالي: انا عارف يا حبيبتي انك بتهزري، كل ده وخالد قاعد بيبصلي من تحت لفوق وانا قاعده قصاده وعنيه هتطلع على بزازي اللي نصهم طالع من البدي وعلى جسمي كله، لاقيت عبير بتقولنا انا وسامي: **** ميحرمكوش من بعض قولتلها: ميرسيه يا قلبي وقضينا باقي القعده بندردش في امور الحياه ولما جت الساعه 12 صباحاًً عبير قالتلي: انا داخله انام قولتلها: خديني معاكي وخالد قال لسامي: تعالى غير ملابسك والبس حاجه خفيفه علشان تأخد راحتك وقتها غمزت لعبير قبل ما ندخل اوضة النوم وضحكنا، سامي قاله: يلا وكمان انا عايز اريح جسمي ودخلوا اوضة النوم اللي جمبنا ودخلنا انا وعبير اوضة النوم واحنا بنضحك على خالد وهو ممحون وبيتمايص ويتلبون على سامي، عبير قالتلي: افتحي الدولاب وطلعي قميص نوم علشان تأخدي راحتك يا حبيبتي قولتلها: انا جايبه معايا قمصان نوم وكمان انا اتخن منك يا حبيبتي وملابسك مش هتيجي على مقاسي ضحكة وقالتلي: اه من انتي طيازك بقيت اكبر من طيازي بعد ما كنتي بتقوليلي عاوزه اكبر طيازي يا عبير، ضحكت وقولتلها: ياااااه يا عبير انتي لسه فاكره قالتلي: وهيا دي حاجه تتنسي يا حبيبتي تعالي بقى احكيلي عنك حكايتك انتي وسامي وتطلع مين ولاء دي اللي كان بيقول عليها سامي قولتلها: دي اخت سامي لكن بتحبني اوي وانا كمان بحبها اوي وبقينا اصحاب قالتلي: طيب وايه حكايتك مع سامي؟ قولتلها: طيب استني لماا اغير والبس قميص النوم وطلعت من شنطتي قميص نوم ستان قصير اوي لغاية نص طياازي ونص بزازي طالعين من قميصص النوم ولما عبير شافت جسمي لماا قلعت البرموده والبدي قبل ما البس قميص النوم قالتلي: يالهووووي على جمال جسمك يا بت يا منال وراحت ضربتني على طيازي وقالتلي: طيازك كبيره اوووي بجد يا منال وكمان جسمك ناعم اوووي وطري اوووي اوووي ضحكت وقولتلها: بجد يا عبير طيازي كبيره؟ قالتلي: ايوه يا منال انتي مش شايفاهها بقيت أد ايه انتي اخدتي حاجه هرمونات او حاجات تكبير الارداف قولتلها: وحياتك ابدا مخدتش حاجه بس ولاء اخت جوزي قالتلي: ده من كتر النيك فيها قالتلي: وانتي بتتناكي كتير في طيازك يا منال ؟ قولتلها: ايوه ده مش عاتقها هو ولا حسين قالتلي: وحسين ده يطلع مين كمان قولتلها: ده جوز ولاء قالتلي: كمان جوز ولاء بيركبك ده حقها تكبر فعلا، وبعد ما لبست قميص النوم من غير سنتيانه ولا كيلوت ونمنا انا وعبير على السرير وبدأت احكيلها حكايتي من اول يوم سافرت فيه لغاية ما جيتلها من السفر وفي وسط كلامنا سمعنا انا وعبير صوت خالد وهو بيتاوه وضحكنا انا وعبير وقولتلها: سامي هيموت جوزك، ضحكت عبير وقالتلي: هو زبه كبير؟ قولتلها: كبير اووووي، ضحكت وقالتلي: احسن يستاهل علشان يحرم يتناك تاني بعد كده الخول، ضحكت بإستخفاف وقولتلها: وهو اللي يجرب زب سامي هيبعد عنه انتي فاهمه غلط خالص ده خالد مش هيسيب جوزي طول ما احنا موجودين هنا قالتلي: للدرجه دي؟ قولتلها: سامي جامد اوي في الجنس وبيكيفني اووي قالتلي: يابختك يا منال، ضحكت وقولتلها: ياحبيبتي تحبي تجربي زب سامي؟ ابتسمت بخجل وبصيت في الارض وسكتت فهمت من سكوتها انها موافقه انها تتناك من سامي قولتلها: مكسوفه ليه ياعبير انا اختك حبيبتك لو عاوزه جوزي متتكسفيش وقولي وانا هخليه يركبك ياعبير، ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفها قولتلها: خلاص انا هخلي سامي ينيكك ياعبير بس اسمعي كلامي قالتلي: اسمع كلامك في ايه؟ قولتلها: من هنا وررايح تلبسي قمصان نوم عريانه اوووي وتحطي ميكاب وتتزوقي وكمان لما تبقى واقفه قدام سامي اتمايصي وادلعي واضحكي بشرمطه ولما يجيلك سبيه يعمل اللي هو عايزو قالتلي وهيا مستغربه من اللي بتسمعوا مني: انتي عايزاني اكون شرموطه يا منال ؟ ضحكت وقولتلها: ياعبير خالد جوزك بقى شرموطه وبيتناك من اي حد اهو، انتي كمان لازم تشوفي نفسك وتعيشي حياتك ياحبيبتي قالتلي: ايوه بس انا خايفه انتي تزعلي مني وتكرهيني يا منال قولتلها: إخص عليكي يا عبير انا اكرهك وعلشان ايه! علشان هتستلفي جوزي شويه ؟! راحت حضنتني وباستني من شفايفي وقالتلي: انا بحبك وبموت فيكي يا اغلى واحن اخت في الدنيا قولتلها: وانا كمان بحبك وبعشقك يا عبير وقولتلها: اسمعي يا عبير تعالي ندخل عليهم فجأه ونشوفهم وسامي بينيك خالد قالتلي: يلا انا عاوزه اضحك شويه وقومنا من على السرير ومشينا على اطراف صوابعنا بشويش ووصلنا لغاية باب اوضة النوم اللي سامي وخالد فيها واحنا سامعين اهات خالد وجسمهم وهو بيضرب في بعضهم وفتحنا الباب فجأه ولاقينا خالد نايم على ظهره وسامي رافع رجلين خالد فوق كتافه وزبه محشور جوه طياز خالد وهو بيتاوه ولما شوفناهم وقفنا انا وعبير بنضحك زي الشراميط بصوت عالي عليهم وقولت لخالد: انتي طلعتي مزه يابت يا خالد احنا هنشوفلك عريس بقى وحسيت ان خالد اتكسر لما شوفناه وهو بيدق من جوزي وقولت لسامي: للدرجه دي طياز خالد عاجباك يا سامي؟! معقوله ياسامي معاك في الشقه مزتين صاروخ وتسيبهم وتنيك الخول ده ؟! لاقيت سامي بص على جسم عبير وهيا واقفه بقميص النوم ورجليها البيضه عريانه لغاية نص وراكها وبزازها نصهم طالع بره قميص النوم، وكل ده وعبير واقفه بتبحلق في زب سامي وبتعض على شفايفيها ولما لاحظت انهم هايجين على بعض روحت قربت من عبير ومسسكت شفايفها في بوسه شهوانيه واحنا بنمص وبنشفط شفايف بعض وروحت مسكت بزازها وهزيتهم وانا ببص لسامي من غير ما اتكلم وكإني بقوله: تعالى ارضع من بزازي اختي تعالى نيك اختي، وقتها لاقيت سامي قام من على السرير وزبه منتصب زي الحديده وقرب مننا وراح مسك عبير في بوسها خلاها داخت وسابتلو نفسها وسامي بيقفش في بزاز اختي عبير ومره يبعبصها في طيازها، ولما خالد شاف مراته وهيا بتتقطع قدامه قال بصوت عالي: لا يا ولاد الكلب لا بلاش مراتي ياسامي لا سيبها، راحت عبير قالتله: سيبوا ينيكني ياخول زي ما ناكك سيبوا يفشخلي كسي اللي انت معرفتش تفشخوا يا متناك في طيزك، ضحكت انا وقولت لخالد: كده تجيب لنفسك الكلام ما انت كنت نايم على بطنك ياخول وساكت سيبوا يكيفها ويريحها طالما انت مش عارف تريحها ياحلوه وتعالي انا العبلك في طيزك يا متناك وسيب سامي يلعبلها في كسها، لاقيت خالد سكت وعنيه في الارض من كلامي وتهزيقي فيه وروحت قربت منه وقولتله: تعالى فلقسي على الارض يا خلود ولما وقف من على السرير روحت ضربتوا على طيزو بإيدي الناعمه الطريه جامد اوي وقولتله: يلا يا متناك فضيلهم السرير علشان جوزي يفشخلك مراتك يا خول وقولتله: يلا فلقسي على الارض يامتناكه ولما فلقس على الارض روحت انا قعدت على السرير وحطيت رجليا الناعمه الطريه على طيز خالد وبدلكها برجليا الطريه الناعمه ودخلت صوباعي الكبير جوه خرم خالد وهو بيتمحن وبيتاوه من صوباع رجلي اللي جوه خرمه، وسامي وعبير ناموا على السرير جمبي وسامي ماسك عبير بيقطعها وهريها تقفيش وتقريص وبوس ورضع وعبير بتتمحن واهاتها عاليه وسايحه من هريي سامي لجسمها ولماا هاج سامي عليها اكتر راح دخل زبه في كسها الصغيروعبير بتصرخ بصوت عالي لان زب سامي كبير اووي اكبر من زب الخول اللي اسمه خالد وبقى ساميي بينيك عبير برقه وشويه بعنف وقوه وخلاها جابت شهوتها على نفسها اكتر من تلات مرات قبل ما سامي يجيب لبنه على بزاز عبير وانا كنت ماسكه خالد بنيك فيه بصوابع رجليا وايديا وبإيدي التانيه ماسكه زبه بدلكه لغاية ما صرخ زي الشرموطه لما بتتفتح ليلة دخلتها وجاب شهوته وكان فرحان ومبسوط اوي باللي انا عملتوا فيه واللي اكتشفته في خالد ان خرمه كان واسع اوووي لانه كان باين عليه بيتناك بقاله مده ونمنا كلنا في اوضه واحده وعلى سرير واحد وكان سامي حاضن عبير ونايم وخالد خلاني حضنته م ورا في طيزه ونمنا كلنا عريانين ملط ولما صحينا دخلنا انا وعبير المطبخ بعد ما لبسنا قمصان النوم من غير اندر ولا سنتيانه واحنا بنجهز الفطارر دخل عليا سامي وراحح حضن عبير وزبه بيحك في طيزها بصراحه انا كنت فرحانه ومبسوطه اوي لاني شوفت الفرحه في عيون عبير ومهمنيش اني اتناك ولا لاء الاسبوع ده وبعد ما صبح علينا سامي كل واحده مننا بعبوص وحضن في ططيازنا طلع اخد شاور واقعد قدام التليفزيون وانا وعبير اتفقنا اننا نمسك خالد ننضفلوا جسمه كله من الشعر ونلبسوا قميص نوم خلال الاسبوع اللي احنا موجودين فيهم معاهم ونحطلو ميكاب ونزوقوا ويقعد معانا وهو عامل بنت واعتقد انه مش هيعترض لانه هو عايز يكون بنت، ضحكت عبير وقالتلي: اعملي اللي انتي عايزاه بس اهم حاجه سبيلي سامي الاسبوع ده يروقني ويكيفني، ضحكت بصوت عالي زي الشرموطه وقولتلها: ياعيني ياعيني اانتي وقعتي! مش قولتلك ان اللي يجرب زب سامي مش هيقدر يبعد عنه ابدا قالتلي: عندك حق يا منال يابختك بسامي وبزب سامي، ضربتها على طيزها وقولتلها: انتي بقيتي ممحونه اوي يا عبير قالتلي: انا كانت دخلتي ليلة امبارح يامنال انا اتجوزت وحسيت بالجواز امبارح بس لما ناكني سامي بزبه الضخم قولتلها: وانا ياحبيبتي هسيبك اسبوع عسل مع سامي علشان يسعدك ويهنيكي قالتلي: انتي اجمل اخت في العالم قولتلها: انتي مش بس اختي ياعبير انتي امي واختي وحبيبتي وكل حاجه ليا في الدنيا ولو طلبتي عنيا مش هتأخر عليكي يا روحي، باستني وحضنتني...
متنسوش تعليقاتكم وردودكم على الجزء والقصه بشكل عام باااااااي بقى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
الجزء الثاني عشر
وقالتلي: طيب يلا نطلع نجهز السفره علشان نفطر وطلعنا لاقينا خالد قاعد على حجر سامي وبيتفرجوا على التليفزيون ضحكنا انا وعبير وقولتله: انتي مبتشبعيش يا خلود وضحكنا وحطينا الاطباق على السفره وقولنا انا وعبير لخالد: تعالي يابت ححضري معانا السفره ييا شرموطه يلا رراح قام من على حجر سامي وجالناا المطببخ روحت ضربتوا على طيزو وقولتله: بعد الفطار ياحلوه هننتفك ونضفلك جسمك من الشعر ياقطه انا وعبير ومن هنا ولغاية ما نسافر انا وسامي مش هتلبسي غير قمصان نوم ونحطلك ميكاب وهيبقى اسمك خلود مش خالد ماشي يا متناكه، وقتها حسيت في عيون خالد الفرحه وكان مكسوف واخد مني الاططباق وطلع حطهم على االسفره وبعد ما اكلنا جبنا انا وعبير مزيل الشعر واخدنا خالد جوز عبير اوضة النوم وقلعنا ملط، وقتها دخل سامي علينا الاوضه علشان يتفرج هنعمل ايه في خالد جوز عبير وقعدنا ننتف في شعر جسمه وهو بيتمحن وبيتشرمط زي من المنيوكه وسامي قاعد بيضحك على اللي كنا بنعملوا في خالد قصدي خلود ونتفنا شعر جسمه كله لغاية ما بقى جسمه ناعم زي جسم الطفل الرضيع وبعد ما خلصنا روحت ضربتوا على طيزو وقولتله: لا يا خلود ادخلي خدي شاور وتعالي وخدي معاكي البرنوس بتاع عبير وفعلا اخد البورنوس ودخل اخد شاور وطلعنا سسامي بره الاوضه وقولنا لما نخلص هنطلعلك يا حبيبي وطلع سامي قعد قدام التليفزيون وانا وعبير مسكنا خالد لبسنا سنيتانه صغيره واندر فتله وقميص نوم من بتاعي قصير اوي لغاية نص طيازه وقعدنا نزوقوا وحطينالو ميكاب كامل بورده وكحله وروج احمر غامق ومسكارا لرموشه واي شاد وحددناله حواجبه بقلم الحواجب وحطيناله مناكير لونه احمر غامق بنفس لون قميص النوم والروج ولبس شبشب كعب عالي وقعدناه شويه على السرير لما المناكير ينشف وقعدنا احنا كمان عملنا ميكاب ولبسنا قمصان نوم عريانه بس من غير سنتيانه ولا اندر وطلعنا من الاوضه انا وعبير الاول وسامي بصلنا وقعد يدلك في زبه على جمالي انا وعبير ضحكنا وقولت لسامي استعد للمفاجاه وناديت على خاالد وقولتله: تعالي يا خلود يا شرموطه وطلع خالد من الاووضه وسامي اول ما شافو ضحك وقالي ايه اللي انتوا عملتوا في خالد ده؟ قولتله: دالوقت مبقاش اسمه خالد ده بقى اسمه خلود لمدة اسبوع من دلوقت وطول ما هو قاعد في الشقه هيلبس بنت الشرموطه دي، سامي طبعا مكنش في دماغه خالد واللي عاملينو فيه كل اللي واخد عقله انا وعبير وكان عايز يجمعني مع عبير ينيكني انا وعبير مع بعض، وقربنا منهه وقعدنا انا وعبيرر جمبه وخلينا خالد قعد في حجر سامي بس سامي كان بيرضع من بزازي وكان عايز ينيكني في طيازي بحجة اني واحشتوا وكنت بدلع واتمايص عليه ومخليتوش يلمسني علشان ينيك عبير اكتر علشان عبير محرومه من الزب والنيك بقالها كتير وكمان سامي معايا على طول وبصراحه انا مكنتش بتكيف وبتمتع غير من حسين جوز ولاء اللي خلاني وقعت في حبه وكان كل تفكيري في حسين وكلامه معايا ومداعباته ونظراته وفعلا خلاني حبيتوا بجد بصرف النظر ان زبه اكبر من زب سامي، المهم انا مخليتش سامي يلمس ضافري وكنت بتمايص وبدلع وبتغنج عليه علشان يسخن وينيك عبير اختي حبيبتي لكن كااننت عنيه طالعه عليا وهو بيهري في ججسم عبير وانا قومت منن جمبه وقعدت قصادهم على كرسي وهما قاعدين على الكنبه وطبعا عبير بخبرتها وجسمها الابيض الجميل خليت سامي ميفكرش غير فيها وطلعتني من دماغ سامي ومسكها من كسها بشفايفه بعد ما نيمها على الكنبه على ظهرها بفمه وهو بيلحس وبيمص في زنبورها وشفرات كسها وهيا بتتمحن لغاية ما طلعت افرازات ومايه من كسها اللي بتسهل عملية دخول الزب وبعدين قام سامي وقرب زبه من كسها وكان بيدلكه على شفرات كسها وزبورها وعبير فرحانه ومبسوطه كلل ده وخالد قاعد متغاظ ومضايق وغيران ومش قادر ينطق ولا يتكلم وقال لعبير: كده يا عبير تخلي راجل غيري ينيكك؟ عبير قالتله: ما انت لو بتنيكني ومكيفني ومريحني كويس مكنتش خليت حد غيرك دخل زبره في كسي ياخالد، قالها: كل دهه علشان زبي صغير ياعبير؟ قالتله: لاء ياخالد المشكله مش فيي حجم الزب المشكله انك مش بتداعبني ولاا بتلعبلي في كسي قبل ما تنيكني وكمان انت مش بتطول في النيك اخرك دقيقه وبتجيبهم وتنام وكمان انت نزلت من نظري لماا انا شوفتك بتأخد زب صاحبك في طيازك، راح سكت خالد وعنيه في الارض وانا قولتله: انت بتعاتبها على ايه يا خول انت مش راجل يامتناك مش كفايه انك بتتناك والزب اللي بينيكها دلوقت وداخل جواها كان ليلة امبارح جواك، كل ده وسامي نازل فحت في كس اختي عبير لغاية ما وسعلها كسها وهيا كانت بتصرخ وبتصوت كإنها اول مره تتناك وسامي مش راحمها وكان هيجان اوي سامي من كلام خالد جوز عبير لعبير وكان بيثيروا ان بينيك في بنت قدام جوزها وكمان بينيك جوزها، قام سامي من على عبير وطلع زبه من كسها علشان ترتاح شويه وراحت عبير قالتله بانوثه ودلع ومياصه: نيك خالد شويه يا سامي ريحله طيازه خالد بص لعبير وفرح لما سمع مراته بتقول لنياكها وعشيقها كده وراح قرب خالد من عبير وباسها في شفايفها وبيشكرها وكان مففلقس وقتها لف سامي من ورا خالد ورفع عنه قميص النوم وقللعوا الكيلوت الفتله وراح دخل زبه في خرم خالد خلاه صرخ وصوت زي الشرموطه والمنيوكه اللي بتأخده في كسها وانا كنت قاعده بضحك انا وعبير على مياصة وشرمطة خالد وبصراحه سامي كان بينيك في طيازه بكل عنف وكإنه قاصد يوجعه، وقتها انا هييجت وولعت وطيازي أكلتني اوي وروحت رفعت رجليا على التربيزه القصيره اللي كانت قدام الكرسي وفتحت رجليا وبدأت ألعب في خرمي وبقيت بدخل اربع صوابع ودخلت كمان كف ايدي من الهيجان اللي كنت فيه ومنظر خالد الراجل وهو ممحون وهيجان وبيتناك في طيازه وانا قاعده من غير زب وكنت بدخل كف ايدي في طيازي وبفكر في حسين وكنت بتخيلوا ان هو اللي مدخل زبه في طيازي مش كف ايدي، كل ده وعبير قاعده تتفرج عليا ومش مصدقه اني مدخله كف ايدي في خرمي وكان بتلعب في زنبورها على منظري وانا هايجه وممحونه ، وبقيت بلعب في نفسي وبنيك خرمي بكف ايدي لغاية ما جبت شهوتي على نفسي وغرقت نفسي عسل بصراحه مكنتش لسه اتكيفت وكنت عاوزه حبيبي وروحي وقلبي حسين يكون جمبي في الوقت ده، بعد ما جبت شهوتي طلعت ايدي من خرمي وغطيت نفسي وقومت دخلت اوضة النوم جبت الموبايل ووقفت في البلكونه واتصلت على حبيب ونورعيني ولما سمع صوتي حسين زعقلي وهو كان زعلان لاني سافرت وغيبت عنه لاني كنت وحشاه اوووي وقالي: بعشقك وبموت فيكي غيبتي عني ليه يا منال قولتله: وانا كمان بعشقك وبحبك اوي يا حسين كل الحكايه ان اختي واحشتني اوووي وكنت عاوزه ازورها استحمل ياحبيبي كلها يومين واجيلك يا قلبي، زعل اوووي وقالي: ياااااه يا منال يومين كتير يا حبيبتي انا مش قادر استحمل غيابك عني، ضحكت بمياصه ودلع وقولتله: مش قادر تستحمل غيابي انا وغيب قلة الادب؟! ضحك حسين وقالي: انتي كل حاجه فيكي واحشاني مياصتك ودلعك ورقتك وجسمك وطيازك الكبيره الطريه وعيونك وشفايفك وشعرك، ضحكت وقولتله: كل ده يا سونه انت شكلك تعبان اوووي قالي: هموت عليكي يا منال وعلى طيازك الكبيره قولتله: ياحبيبي انا اللي هموت عليك وعلى صاحبك الكبير، ضحك وقال: انتي لسه مكسوفه تقولي اسمه يا منال قولتله بمياصه وشرمطه: ايوه يا سونه انا مش قليلة ادب زأيك بتقولي طيازك الكبيره وكده، ضحك وقالي: ااااااه يا منال لو مسكتك دلوقتي عارفه هاعمل فيكي ايه ؟ قولتله بمياصه ودلع وانا بستهبل: لاء مش عارفه، ضحك وقالي: انا مش هقولك خليها لما تيجي وهتشوفي بعينك، روحت قولتله وانا متلهفه اسمع منه كلام قليل ادب عليا واد ايه هو بيحب جسمي: لاء قول انا عاوزه اعرف واخد فكره علشان اكون مستعده انت ممكن تعملي ايه لو مسكتني؟ قالي: وانا مش هقولك علشان متستعديش لحاجه علشان تكون مفاجاه ليكي، ولما اصر انه ميقولش على قلة الادب روحت قولتله: طيب انت اكتر حاجه بتحبها فيا ايه يا سونه؟ قالي: كل حاجه فيكي بحبها يا حبيبة قلب سونه، ضحكت وقولتله: مفيش حاجه بتحبها زياده فيا؟ وكنت عاوزه اسمع منه كلام قليل ادب ويتكلم عن جسمي وجماله قالي: كل حاجه فيكي بعشقها وبموت فيها لاني مقدرش اقيم ملاك ياقلبي، ضحكت وقولتله: ياغلس قول اي حاجه طيب مفيشش حاجه في جسمي بتحبها ؟ قالي: انتي جسمك كله يجنن ويهبل يا مزتي قولتله بدلع وشرمطه: طيب انت بتحب طيازي أد ايه ياسونه؟ قالي: أد الكون بحاله يا قلب سونه، ضحكت بدلع وقولتله: طيب وبتحب صدري أد ايه يا سونه؟ وكنت مكسوفه اقوله بزازي قالي: انا مبحبش كلمة صدري دي انا بحبك تقولي بزازي ابتسمت بخجل وقولتله: طيب انت بتحبها اد ايه؟ وكنت مكسوفه اذكرها برضوه، ضحك حسين وقالي: هيا ايه؟ ضحكت وقولتله: يا رخم اللي انت قولتهالي دلوقتي قالي: انا عاوز اسمعها من شفايفك وبصوتك الدلوع المايص ده، ضحكت وقولتله: بتحب بزازي أد ايه يا سونه؟ عاجبك كده؟ ضحك وقالي: بعشقهم ويانوور عيون سنه ونفسي اعصرهم واققفشهم بإيدي واقعد ارضع فيهم لغاية ما اصفيها من اللبن ضحكت ووقولتله: طيب دول مفيهومش لبن يا سونه قالي: انا هخليهم يجيبوا لبن ثم اللبن اللي بديهولك ده كله بتوديه فين؟ ضحكت وقولتله: بتتغذى عليهم طيازي يا حبيبي قالي: خلاص المره الجايه انا هخليكي تشربيهم وتبلعيهم علشان تتغذى عليهم بزازك يا مزتي، ضحكت بلبونه وشرمطه وقولتله: طيب انت اتغذى كويس علشان لما اجيلك يكونوا كتروا قالي: متشليش هم يامزتي هما كتير اوي وعايزين يطلعوا بسرعه ويدخلوا في طيازك الملبن ومتتأخريش عليا علشان ما احتلمش ويروحوا في الارض خساره، ضحكت وقولتله: لا يا حبيبي انا مش هتاخر انا كمان مولعه ومحتاجاك اوووي جمبي يا قلبي قالي: زبي مستنيكي يا حبيبة قلبي وهو دلوقتي واقف اول ما سمع صوتك الناعم الجميل، وانا بتكلم مع حسين في الموبايل جالي سامي في البلكونه وقال: بتكلمي مين يامنال؟ اتخضيت وارتبكت وكنت خايفه وقلبي كان هيوقف من الخوف من سامي يعرف اني بكلم حسين في الموبايل وقولتله: بكلم ولاء يا حبيبي قالي: طيب ابقى سلميلي عليها وخلصي وتعالي ادخلي جوه عايزك قولتله: حاضر يا حبيبي، واول ما سامي دخل من البلكونه التقطت انفاسي وحطيت ايدي على قلبي وقولت لحسين: حبيبي انا هقفل دلوقتي علشان انا خايفه سامي يعرف اني بكلمك تبقى مصيبه قالي: طيب يا حبيبتي بس متتأخرش عند اختك يا منال ولما تكوني فاضيه ابقى كلميني قولتله: حاضر يا قلبي سلام وقفلت مع حسين وروحت مسحت رقم حسين من المكالمات الصادره واتصلت برقم ولاء وقفلت تاني بسرعه قبل ما يرن علشان لو سامي شاف المكالمات الصادره يتأكد اني كنت بكلم ولاء فعلا وروحت دخلت من البلكونه ولاقيت عبير وخالد في المطبخ بيحضروا حاجه يشربوها وسامي قاعد قدام التليفزيون ولما شافني قالي: انتي مش عاوزه تخليني انيكك ليه يا منال؟ قولتله: ياحبيبي علشان عبير! قالي: مالها عبير؟ قولتله: هيا زي ما انت عارف متجوزه بنت مش راجل ومش مكيفها وهيا تعبانه اوووي ونفسها تحس بإنوثتها وتتمتع وبصراحه انا مش واثقه في اي حد غيرك انت اللي ممكن تريحها وتشبع منك لوحدها وبالنسبه ليا انا لما نروح شقتنا انا هكون ملكك وبتاعتك وكمان علشان اوحشك وتشتاقلي اكتر، مسك ايدي الناعمه الطريه وحطها على شفايفه وباسها وقالي: تصدقي اني مهما نمت مع نسوان الدنيا كلها مبتمتعش ولا بحس اني مع ست غيرك انتي يا منال، ضحكت وقولتله: يعني انت متمتعتش مع عبير يا سامي؟ قالي: بصراحه لا يامنال لكن هيا حلوه وست وكلها انوثه لكن انتي مختلفه عن كل الستات اللي انا نمت معاهم قولتله باستغراب: ياسلااام ليه يعني هو انا فيا ايه زياده عن الستات دي؟ قالي: جسمك اللي مرسوم وطيازك اللي تهبل وتجنن رجالة الدنيا كلها ودلعك ومياصتك ورقتك ولما بتكوني مكسوفه ولما بتكوني شرموطه كل حاجه فيكي بتولعني، ضحكت وقولتله بدلع ومياصه: وانا كمان بحبك اوووي يا سامي وبحب قلة ادبك وشقاوتك معايا، هاج عليا سامي وراح مسك بزتي وقفشها وقالي: طيب يلا عايز انيكك يا منال، قولتله بشرمطه ودلع : أأأاأأأأأي يا سامي اخص عليك بزازي وجعتني قالي: تصدقي يا منال اني نزلت لبني في كس عبير دلوقتي وانتي هيجتيني وزبي وقف على مياصتك ودلعك قولتله: حبيبي خليك مع عبير اليومين دول لغاية ما نروح شقتنا علشان كس عبير يشبع ياقلبي قالي: بكرا هنروح شقتنا يا منال قولتله: ليه يا سسامي احنا مكملناش يويمن قالي: اولا انا ورايا شغل ثانيا انا مش واخد راحتي معاكي وعايزك انتي مش عايز بنات غيرك انتي، روحت قعدت على حجره وقولتله وانا بدلع عليه: انا لسه مشبعتش من عبير عايز اقعد معاها شويه ياحبيبي قالي: اسمعي يا منال لو عايزه تقعدي مع اختك اقعدي براحتك لكن انا مش هقعد قولتله: طيب نقعد يوم كمان ونمشي بعد بكرا قالي: هسافر بكرا يعني هسافر بكرا قولتله: طيب حاضر وقتها جت عبير وخالد من المطبخ وهما معاهم اطباق فيها حلويات وصنيه عليا كاسات عصير وقعدوا معانا قدام التليفزيون وعبير قعدت جمب سامي ولزقت فيه وحضنته وانا كنت قاعده جمب سامي من الناحيه التانيه وخالد قعد على الكرسي وعبير حسيت بيا اني زعلانه وقالتلي: مالك يا حبيبتي زعلانه ليه؟ قولتلها: سامي عايزنا نمشي بكرا، عبير قالت لسامي: ليه كده يا سامي احنا زعلناك في حاجه قالها: لا ياعبير خالص بس انا ورايا شغل كتير وفي عربيه من شركة الملابس منزله لي شغل، عبير قالتلي انا: خلاص يامنال ايه اللي مزعلك طالما سامي وراء شغل قولتلها: ايوه يا حبيبتي انا كنت عاوزه اقعد معاكي شويه قالتلي: معليش يا حبيبتي روحي مع جوزك وانا هبقى اجيلك لو سامي معندش مانع، سامي قالها: يا سلام ياريت يا عبير تشرفي انت وخالد وياريت تسافروا معانا كمان قالتله: لا مش هينفع يا سامي نسافر معاكم ممكن نسافرلكم الاسبوع الجاي قالها: تشرفي ياعبير قولت لسامي: الاسبوع الجاي احنا هنروح المصيف يا سامي قالي: طيب وفيها يا منال تيجي معانا عبير وخالد، حضنت سامي وقالتله: ياحبيبي ميرسيه يا سامي **** ميحرمنيش منك ياقلبي، راحت عبير قالتلي: روقي بقى يامنال سامي بيحبك وميقدرش يزعلك ياحبيبتي قولتلها: انا عارفه يا حبيبتي انه بيحبني وقولتلهم: انا فرحانه اوووووي ان عبير وخالد هيجوا معانا المصيف عبير قالتلي: انا اللي طايره من الفرحه علشان هنكون مع بعض قولتلها: وكمان علشان اعرفك على ولاء وجوزها حسين ياعبير قالتلي: انا نفسي اتعرف على ولاء اوي يا منال، راح سامي قال لعبير: ده انتي هتحبيها اوي يا عبير خصوصا انك انتي مرحه ودمك خفيف زي منال وولاء قالت لسامي: انا عاوزه اعزل من المنطقه دي ياسامي ونفسي اسكن في العاصمه واكون قريبه منكم، قولتلها: ياريت ياعبير ياحبيبتي علشان مبقاش قلقانه عليكي ياروحي، وسامي قالها: ياريت ياعبير ظبطوا نفسكم وقرروا وانا هشوفلكم شقه قريبه مننا وكمان خالد يشتغل معايا في المحل، قالتله: خلاص هنظبط انا وخالد حالنا وهتصل بيكم نقولك شوفلنا شقه قالها: هنتظر مكالمتكم في اي وقت، وقعدنا ندردش في امور الحياه كلنا وعبير كانت بتأكل سامي حلويات في بوقه بإيديها وسامي كان حاضنها وماسك ايديها وخالد مسك طبق الحلويات وبياكلني في بوقي ووسامي اول ما شاف خالد وهو بياكلني في بوقي راح زعق فينا وقالنا: ما تحترموا نفسك يا متناكه انتي والخول ده، ضحكت وقولتله: ياسلاااام يا سي سامي اشمعنا انت عبير بتأكلك في بوقك وانا لما خالد يأكلني في بوقي تزعل قالي: طيب دي مراته اللي بتأكله لانه ده خول إنما انتي متجوزه راجل يا بت، ضحكت وقولتله: طيب وانت بتغير من خالد يا سامي قالي: ايوه مش راجل يامنال، ضحكنا انا وعبير وقولتله: ياريت كان راجل ياسامي على الاقل مكنتش خليتك لمست عبير ولا هو كان خلاك فشختلوا مراته قالي: طيب اتلمي يا منال قولتله: طيب خلاص يا حبيبي هأكلك انت وعبير تأكل جوزها ضحكت عبير وقولتلي: قصدك مراتي يا منال وضحكنا كلنا وسامي وعبير وخالد قضوا اليوم كله نياكه وعبير وخالد هدوا سامي وخلوا مش قادر يوقف على رجله وانا كنت قاعده معاهم من غير ما اشارك، تاني يوم الصبح حضرنا الشنط انا وسامي وسلمنا على عبير وخالد ونزلنا من الشقه وكنت فرحانه اووووي لاني راجعه شقتي ولحبيبي حسين وركبنا العربيه وسافرنا ولما وصلنا الشقه سامي حط الشنط وقالي: انا هنزل اروح المحل واجيب شوية حاجات واجيلك قولتله: طيب متتأخرش عليا ياسامي قالي: مش هتأخر يا قلب سامي ده انتي واحشاني وهموت عليكي ظبطي نفسك والبسي قميص نوم وانا كلها ساعتين واجيلك، عضيت على شفايفي وضحكت بدلع ومياصه وقولتله: سلامتك من الموت يا قلبي حاضر يا حبيبي، ولما سامي شافني بدلع وبتمايص في كلامي راح قرب مني وحضني وباسني في شفايفي وبعبصني خلاني شهقت وضحكت وقولتله: ههههههه ياقليل الادب لاني بتكسف اوووي من البعبوص وبحس انه قلة ادب اوووي لاني وانا صغيره كانت العيال اللي في سني واكبر مني كانت بتبعبصني وانا في المدرسه وكنت بزعل وبعيط علشان كده انا بتكسف من البعبوص، المهم نزل سامي بعد ما قفش في بزازي وطيازي وقطعلي شفايفي وانا دخلت اخدت شاور ولبست قميص نوم شفاف احمر ولبست سنتيانه صغيره مغطيه حلماتي فقط واندر فتله وقعدت حطيت كحله ومسكارا واي شادو وروج احمر فاتح ولبست شبشب ابيض كعب عالي وقعدت في الصالون قدام التليفزيون ومسكت الموبايل واتصلت بحبيبي حسين ورديت عليا وقتها ولاء مراته قالتلي: اه يا واطيه بتتصلي بحسين بس علشان خاطر مصلحة طيازك يا شرموطه، ضحكت وقولتلها: المفروض انتي اللي تتصلي بيا ياواطيه قالتلي: طيب وبتتصلي بحسين ليه مش المفروض برضوه حسين اللي يتصل بالراجل بتاعك علشان يطمن عليكم، ضحكت وقولتلها: طيب انا غلطانه يعني اني بتصل عليكم علشان اطمن عليكم واقولكم اني لسه واصله من السفر، ضحكت وقالتلي: انت بتتصلي بحبيب القلب وطيازك علشان واحشك الكبير، ضحكت وقولتلها: انتي بتقولي فيها ده واحشني اووووي لدرجة اني مبيجليش نوم من كتر مبفكر فيه قالتلي: ياقلبك كل ده وساكته على نفسك كده ليه؟ قولتلها: تصدقي انك رخمه وغلسه وانا غلطانه اني بحكيلك قالتلي: يابت انا بهزر معاكي يا هبله قولتلها: ما انا عارفه يا رخمه قالتلي: خدي حبيب طيازك هيكلمك قولتلها: اتلمي يا قليلة الادب يا سافله ضحكت وقالتلي: يعني هو مش حبيب طيازك قولتلها: ايوه حبيبها مالكيش فيه يا غلسه، وراحت اديتني حسين وقولتله وانا بضحك وبهزر طبعاً: انت بتخلي الرخمه دي ترد عليا ليه ياحسين؟ ضحك وقالي: انتوا مش اصحاب قولتله: انا لو عايزاها هيا هتصل على تليفونها لكن انا بتصل على تليفونك انت يعني عايزاك انت، ضحك وقالي: عايزاني دلوقتي؟ قولتله: اتلم يا قليل الادب، ضحك وقالي: على فكره هيا اللي فتحت عليكي لاني انا كنت في الحمام قولتله: طيب براءه المره دي بس بعد كده متخليش الرخمه ترد عليا قالي: ليه يعني ده كله؟ قولتله: علشان بتهزقني وبتقولي كلام قليل الادب عليا وعليك قالي: ايه هو الكلام ده؟ قولتله: يعني انت مكنتش سامع؟! قالي: لا يا منال قولتله: خليها هيا تقولك كانت بتقولي ايه قالي: انا عايز اعرف منك انتي، ضحكت وقولتله: انت قليل الادب قالي: ما انا عارف اني انا قليل الادب ده انتي كمان بتموتي في قلة الادب قولتله: بلاش سفاله وطولة لسان يارخم قالي: وكمان بتموتي في السفاله قولتله: هقفل في وشك ضحك وقالي: واهون عليكي؟ قولتله بدلع ومياصه: لا متهونش بس بلاش ترخم عليا قالي: انا علشان بحبك وبموت فيكي بهزر معاكي الهزار ده قولتله بمياصه ودلع: وانا كمان بحبك انت وولاء وبموت فيك وعارفه انك بتهزر قالي: انا عايز اركبك يا منال انتي واحشاني اوي يا حبيبتي ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: اتلم يا حسين وإحترم نفسك، ضحك وقالي: اؤمال هقولك ايه يامنال؟ قولتله: قول بحبك ووعايز تاخديني في حضنك مش كلامك السافل ده ههههههه ياقليل الادب قالي: لا برضوه عايز اركبك يا منال ضحكت وقولتله: ليه انت شايفني عربيه علشان تركبني ؟! ضحك وقالي: طبعاً واحلى عربيه وشنطة العربيه كبيره وعايز ادخل فيها زبي كله قولتله بدلع ومياصه: لاء الشنطه شكلها كبيره من بره لكن صغيره من جوه ومش هتشيل زبك كله قالي: طيب هتيجي امتى؟ قولتله: لما ينزل سامي شغله بكرا هخليه يوصلني عندكم قالي: ده انا هتجنن عليكي يا منال قولتله: طيب اسمع اوعى تتجنن وتعمل حاجه وسامي موجود عندكم قالي: متخافيش يابت انتي خايفه كده ليه؟ قولتله: يا سلاااام ياحسين انت عايز سامي يشوفني وانت بتبعبصني وبتقفشلي انت مجنون قالي: غصب عني مش بقدر استحمل قولتله: لاء استحمل وامسك نفسك لغاية لما يمشي سامي علشان انا اكون مطمنه وكمان علشان ادلعك ويكون مزاجي رايق يكون بالي معاك انت وبس قالي: تدلعيني ازاي؟ ضحكت وقولتله: انت هترجع للسفاله دي تاني طيب انا مش هقولك قالي: طيبب لما تيجيلي يا منال انا هوريكي شغلك، وقتها سمعت باب الشقه بيتفتح وقولت لحسين بصوت واطي: انا هقفل علشان جوزي جه ياحبيبي سلام دلوقتي وروحت قفلت الموبايل بسرعه وعملت نفسي بتفرج على التليفزيون اول ما شافني سامي وانا قاعده ورجليا عريانه ومربربه وبتلمع لغاية وراكي وبزازي طالعه نصهم من البيبي دول وحاطه روج احمر فاتح في شفايفي المتورمه اللي عايزين يتمصمصوا عض على شفايفه وهو بيبصلي من تحت لفوق وانا قاعده وجه سامي قعد جمبي وحط ايده على وراكي وبيدلكهم وبيقفش في وراكي وهو بيبص في عيوني بصراحه اتكسفت لما كان بيبصلي في عيوني كتير كل ده وهو ساكت مقليش حاجه وكنت كل ما ابص على سامي الأقيه بيبصلي في عيوني وهو لما شافني مكسوفه وعضيت على شفايفي راح قرب شفايفه من شفايفي وانا بصيت لعيونه وشفايفه وهو بيقرب مني وغمضت عنيا ورجعت براسي لورا على مسند الكنبه وخد شفايفي مص وتقطيع وايديه بتهري في وراكي بتسيحني وخلاني قولت: آآممممم سامي سمع اهاتي راح شالني بين ايديه القويه زي البيبي وانا لفيت ايدي حوالين رقبته وانا فرحانه ومبسوطه اووووي انه هيقطعلي طيازي من بعد اربع ايام من غير ما حد يلمسها ودخل سامي بيا اوضة النوم ورماني على السرير وهو واقف بيبصلي وبيبحلق في جسمي وكإنه اول مره يشوف لحمي وجسمي قدامه وانا كنت نايمه وماسكه فرده من بزازي بقفش فيها بإيدي وانا ببص علي زبه وهو واقف على جسمي الطري والملبن بعد ما قلع سامي ملابسه مسكني وقلعني ملابسي كلها وقعد يلعبلي في جسمي ويقفشلي في بززي وطيازي ويبعبصني ويقطعلي في شفاايفي وانا مولعه وممحونه وبلعبلوا في زبه بإيدي وامسكوا وادلك بيه بين وراكي لغاية ما سامي هاج على الاخروقام من ليا وقرب زبه من شفايفي وانا شوفت زبه قرب من شفايفي ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وبصيت في عيون سامي وروحت اخدت زبه في بوقي وبقيت بمص والحس في زبه بمياصه ودلع لمدة خمس دقايق وانا مش شبعانه من زبه وكنت عاوزاه في بوقي على طول لانه طعمه وملمسه لشفايفي وللساني يجنن ويهبل وانا ممحونه اوووووي ومش عاوزه اسيب زبه ولا عاوزه اطلعوا من بوقي لغاية ما سامي سحب زبه من بوقي وقالي: كفايه بقى يا منال مشبعتيش؟ ابتسمت بخجل وبصيت في عيونه وقولتله بدلع ومياصه: إخص عليك يا سامي متكسفنيش قالي: معليش يا حبيبتي انا زبي مولع وعايز اطفيه في طيازك الكبيره المهلبيه وراح مسكني بقوه وعنف وقلبني وخلاني نمت على بطني وقولتله: آآآآآآآآآآي بالراحه يا سامي وانا مندهشه ومستغربه من عنفه والهيجان اللي سامي كان فيه وراح نام على طيازي وزبه كان بين فلقات وكان بيدلك زبه بين فلقات طيازي الكبيره الملبن وفي كل مره زبه يلمس فتحتي بيحاول سامي يدخلو جوه فتحتي من غير ما ييمسكه بإيده ويوجهه وانا كنت خايفه يدخل فيا فجأه ويوجعني وكنت بقوله بدلع ومياصه واستعطاف: دخلو بإيدك ياحبيبي انا خايفه قالي: متخافيش انا عايز انيكك بين فلقات طيازك الملبن الاول قولتله بدلع: ايوه بس انا خايفه يتزفلط ويدخل جوه، مكملتش الكلمه ولاقيت زبه اتزحلق جوايا فجأه خلاني شهقت وزعقت وصرخت بصوت عالي وانا بقوله: اااااااااااااي يا سامي ياجذمه انا قولتلك خايفه منه، ضحك سامي وقالي: طيازك تهبل وتجنن يامنال قولتله بمياصه ودلع: طيب بالراحه عليها يااقلب منال لاقيته بيضرب زبه بقوه وعنف جوه طيازي مع كل ضربه من زبه طيازي تترجرج وتتهز زي الجيلي وهو بيضرب طيازي بإيديه وبيقفشها وانا ممحونه وبتغنج: اااااااااااه يا طيازي بالراحه يا حبيبي زبك كبير اوووووي وبيوجعني وكنت كل ما الف وجهي وابص على سامي الاقيه بيبصلي وفاتح بوقه وانا بتألم وبتمحن ولما تعب من الوضع اللي هو انا نايمه على بطني وهو نايم عليا راح قام من عليا ونام على ظهرو وقالي: اركبي على زبي واقعدي على زبي يافرسه ضحكت بخجل وقولتله بدلع ومياصه: اركب دلوقتي؟! قالي: اركبي يامنيوكتي روحت ركبت على وسسطه وهو بيحاول يدخل زبه في فتحتي بإيده ومش عارف روحت انا مسكت زبه بإيدي ودخلتو لنفسي وروحت قعدت عليه وانا بقول: إإإإممممممم حلووووو وابتديت احرك وسطي وطيازي على زبه بحركه دائريه سريعه اوووووي سامي وقتها قالي: آآآآآآآآه بالراحه يا بت على زبي قولتله: آآآآآمممممممم اسكت يا سامي وكنت بترعش بوسطي ورجليا بتترعش جبت شهوتي وانا بزعق وبصرخ ااااااااااااااه بعد ما جبت شهوتي بقيت بقعد واقوم على زبه زي المجنونه ومشتاقه لحركة زبه في طيازي اووووي لغاية ما سامي قالي: هجيبهم يا منال روحت قومت بسرعه من على زبه وهو قام ووقف ورايا وانا فلقستلو ودخل زبه جوه طيازي بسرعه ومسك وسطي بقوه وعنف وبقى بيترعش وبيجيب لبنه جوه طيازي وبقيت انا كمان بصرخ وبضحك في نفس الوقت من زبه وهو بيترعش جوايا لانه بيذغذغني جوه طيازي ولما سامي نزل لبنه في طيازي سحب زبه مني ونام على السرير جمبي وانا كمان نمت على بطني علشان اللبن ميطلعش من طيازي لغاية ما التقطنا انفاسنا وقومت من على السرير لبسست قميص النوم روح دخلت المطبخ حضرت الاكل على السفره ودخلت صحيت سامي وطلعنا اكلنا وقعدنا شويه انا وسامي قدام التليفزيون وكنت ماسكه الموبايل ببعت رسايل لحسين وبغيظو وقولتله في الرساله: سامي قطعني دلوقتي يا حسين لقيته رد عليا وقالي: وحياة امك يا منيوكه لما اشوفك هربيكي على اللي انتي بتعمليه ده...
متنسوش تعليقاتكم اللي بتشجعني اني اتابع الكتابه باااااااااي بقى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ
الجزء الثالث عشر
وكنت ماسكه الموبايل ببعت رسايل لحسين وبغيظو وقولتله في الرساله: سامي قطعني دلوقتي يا حسين لقيته رد عليا وقالي: وحياة امك يا منيوكه لما اشوفك هربيكي على اللي انتي بتعمليه ده ، ضحكت في سري ومرضيتش ارد عليه ولاقيته بعتليي رساله وقالي: كلميني دلوقتي برديت عليه وقولتله: جوزي قاعد جمبيي مش هينفع اكلمك دلوقتي راح رد عليا وقالي: طيب لما اشوفك بكرا يا شرموطه، ضحكت في سري، وقولت لسامي: انت هتروح تفتح المحل امتى يا حبيبي؟ قالي: بكرا الصبح ياحبيبتي قولتله: طيب خدني معاك وصلني لولاء اقعد معاها علشان مقعدش لوحدي قالي: من غير ما تقولي يا قلبي انا هوصلك قبل مااروح المحل روحت حضنته وبوسته وفي اخر السهره دخلناا ننام وسامي مكنش في نيته يعمليي حاجه ولا انا كانت في نيتي حاجه لكن لما ادخلت اوضة النوم اانا وسامي وبدأت اغير قميص النوم والبس حاجه واسعه شويه وخفيفه، راح سامي قالي: لا تعالي نامي وانتي عريانه كده جمبي، ضحكت بدلع وقولتله: بس بلاش شقاوه قالي: مش هتشقى بس تعالي نامي في حضني وانتي عريانه كده، ابتسسمت بخجل وعضيت على شفايفي وكنت ماشيه قدامه بمياصه ودلع ولبونه وانا عريانه وروحتلو على السرير وانا ماشيه بتقصع وبهز بزازي وطيازي قددامه بمياصه ودلع، ولاقيت زبه وقف على دلعي ومياصتي وروحت نمت جمبه وظهري كان لسامي وانا ناييمه على جمبي وطيازي كبيره اوووي ووفلقاتي بتترجرج وبتتهز كل ما اتحرك على السرير وقتها سامي قرب زبه من طيازي ووزبه لممس فلقاتي لكن ملزقش زبه جامدعلى فلقااتي وقتها ولعت وهيجت لما زبه وهو سخن لمش فلقات طيازي اتجننت وابتديت اهز طيازيي واحك فلقاتي بزبه وانا برجع بظهري على سامي وهو شافني بتمحن وبتمايص وبحك طيازي في زبه حضني من ظهري وزبه دخل بين فلقات ياطيازي وانا بضحك بصوت عالي زي الشرموطه وسامي بيعصر في جسسمي ولحمي الملبن واول ما زب سامي لمس فتحتي شهقت وقولتله بدلع ومياصه: حاسب بالراحه، لاقيت سامي زق وسطه لقدام خلى زبه دخل يجري جوه طيازي خلاني إتلمت وقولتله بدلع: انا مش قولتلك بلاش شقاوه يا سامي قالي بصوت مبحوح وكله هيجان: مش قادر اقاوم جمال طيازك الطريه ياحبيبتي، ضحكت بمياصه ودلع وانا حاسه بالثقه لاني حلوه وجسمي وطيازي بتجنن الرجاله وحسيت كمان اني بحب الجنس اوووي وبحب اتناك اووووي ، وابتدى سامي ينيكني في طيازي وانا نايمه على جمبي وفرحانه وزبه جوايا لغاية ما جابهم جوايا بعد شويه قولتله: طلعوا بقى ياسامي قالي: لا خليه جواكي واحنا نايمين ضحكت وقولتله: طيازي بتوجعني ياحبيبي، زعق فيا وقالي: طيازك بتوجعك من غير حركه ومش بتوجعك وانا بنيكك ضحكت وقولتله: طيب متزعقش فيا خلاص خليه يارخم ونمنا لغاية الصبح وسامي حاضني وزبه جوايا ولما صحيت ضحكت وعضيت على شفايفي وروحت طلعت زبه ن طيازي وقومت لبست روب ستان قصير اووي لغاية اول طيازي وروحت دخلت الحمام اخدت شاور وطلعت سرحت شعري وروحت دخلت المطبخ احضر الفطار ودخلت صحيت سامي وقعدنا فطرنا وكنت كل ما اجي اشيل طبق من الاطباق اللي على السفره وبدخلهم المطبخ سامي يضربني على طيازي وانا ماشيه وكنت بضحك وبتكسف واجري على المطبخ و قالي: كبرت اووووي يامنال قولتله: ايه دي اللي كبرت يا سامي ؟ قالي: طيازك يا منال قولتله: كله منك ومن الهري بتاعك واللي بتعملوا فيها، ودخلت المطبخ وكل ما اجي اشيل طبق من على السفره وامشي قدامه يضربني على فلقات طيازي واضحك واجري من قدامه قولتله: انت قليل الادب قالي: اعملي حاجه اشربها يامزتي قولتله: حاضر ودخلت المطبخ وانا بعملوا القهوه تليفوني رن وكان حسين اللي بيتصل بيا روحت كنسلت عليه وسامي سمع رنت الموبايل وقالي: مين بيتصل بيكي؟ قولتله: دي اختك قالي: مالها؟ قولتله: مفيش بتسأل إذا كنت رايحلها ولا لاء قالي: بعد ما تجيبي القهو روحي البسي علشان انتي بتتأخري في اللبس قولتله: حاضر يا حبيبي وجبتلوا القهوه ودخلت لبست اندر فتله وسنتيانه صغيره بترفع بزازي لفوق ولبست بدي حماله ضيق اوي عليا بطني ووبزازي مبين بزازي كلها بإستثناء حلماتي ولبست برموده استيرتش ضيق اوي لدرجة انه كان هيتقطع من طيازي ووراكي ومجسم تفاصيل طيازي ووراكي اوووي لونه ابيض وعليه رسمت فراشه كبيره على طيازي لونها روز واحمر ولبست فوقهم عبايه سوداء ضيقه على جسمي بارزه تفاصيل جسمي الانثوي طيازي وبزازي وقعدت حطيت بودره سيمبل خالص وكحله واي شادو ومسكارا وروج روز غامق ولفيت الطرحه ولبست جذمه كعب عالي لونها ازرق وقعدتت حطيت مناكير لونه روز غامق وقولت على ما يلبس جوزي يكون المناكير نشف وروحت طلعت لسامي في الصالون ولما شافني قالي يخربيت جمال جسمك اللي جنني ده، ضحكت وقولتله: طيب اتلم وروح البس علشان تروح المحل قالي: طيب يامزتي وهو رايح اوضة النوم وبيعدي من جمبي حسيت انه هيعملي حاجه وروحت بعدت عنه وانا بضحك وببصله وهو بصلي وضحك وقالي: خايفه من ايه يابت؟ ضحكت وقولتله: من شقاوتك اللي بتعملها فيا ضحك قالي: خايفه اضربك على طيزك يا منال؟ ضحكت بخجل وعضيت على شفايفي وقولتله: إتلم وبلاش قلة ادب يا سافل، جري ورايا سامي في الصاله وهو بيقولي وحياة امك لاضربك على طيازك جريت منه وانا بضحك وبقوله بدلع وبإستعطاف: حرام عليك بقى ياسامي انا طيازي وجعتني اووي من ضربك فيها ولما زنقني في الحيطه راح قرب شفايفه من شفايفي وقطعهالي وانا بحاولل اتملص منه لان شفايفي وجعتني من مصه ليها وولماا سابني قولتله: يخربيت هريك انت ايه مبتشبعش؟! قالي: وهو انتي يتشبع منك ياعسل قولتله: طيب يلا علشان متتأخرش وفي الحقيقه انا كنت مستعجله اروح لحسين ودخل سامي يلبس وانا قعدت اهوي ضوافري علشان المناكير ينشف ولما طلع سسامميي من اوضة النوم ووهوو لابس ملابس الخروج نزلنا وقفلنا الشقه ووصلني سامي لشقة ولاء واول ما فتحتلنا ولاء باب الشقه اخدتني بالحضن وبوسنا بعض وقالتلي: واحشتيني يا واطيه كده متسأليش عليا حتى بالتليفون؟! روحت انا قرصت ولاء وانا في حضنها وقولتلها في ودنها: بتقولي ايه يا زفته قولي قدام سامي اني كلمتك وانا عند اختي ولما يمشي افهمك وقولتلها بصوت عالي علشان سامي يسمع: ايه يابت هو انا مش اتصلت بيكي وانا عند اختي انتي نسيتي ولا ايه ؟ ولاء قالتلي: ايوه صح انا كنت ناسيه راح سامي قال لولاء: عامله ايه يا ولاء وحسين عامل ايه ؟ قالتله: كويسين كله تمام ياحبيبي، المهم قعد سامي شويه وندردش مع ولاء وببعدين نزل سامي راح شغله وقعدنا انا ولاء نتكلم عن زيارة اختيي عبير واللي حصل فيها هناك وقولتلها: اان اختي عبير بتسلم عليكي اوي يا ولاء قالتلي: ياحبيبتي انتي شوقتيني لعبير ونفسي اشوفها قولتلها: هيا هتيجي معانا المصيف واحتمال تشتري شقه وتقعد معانا هناا في العاصمه قالتلي: ياريت بس احتمال ليه؟ قولتلها: هما هيظبوا حالهم هيا وخالد جوزها وهتتصل بيا علشان سامي يشوفلهم شقه قريبه مننا، وسألت ولاء على حسين جوزها؟ قالتلي: حسين في المستشفى، وقتها ولاء شافتني اضايقت لما قالتلي حسين في المستشفى وراحت ضحكت وقالتلي: مالك يابت وشكك قلب ليه كده لما قولتلك حسين في المستشفى أد كده انتي ممحونه وطيازك مشتاقه لعمود حسين؟! ضحكت وعضيت على شفايفي من الكسوف وقولتلها: انتي قليلة الادب، قالتلي: ياحبيبتي طالما خدودك احمرت وعضيتي على شفايفك واتكسفت كده يبقى انا كلامي صح انتي عاوزه تتناكي من حسين دلوقتي وجايه مخصوص علشان تأخدي زبه في طيازك، ضحكت وقولتلها: طيب هو هيتأخر؟ قالتلي: لاء مش هيتأخر هو عارف انك انتي جايه النهارده وهو كمان عايز يركبك قولتلها بلهفه: بجد يا ولاء هو قالك حاجه عني؟ ضحكت وقالتلي: بالراحه على مهلك ده انتي حالتك صعبه اوي، اتكسفت اوووي وعضيت على شفايفي وقولتلها: تصدقي انك غلسه يا ولاء، ضحكت ولاء وقالتلي: طيب خلاص متتكسفيش يا قطه تعالي الاول ندخل اوضة النوم غيري هدومك والبسي حاجه مريحه تقعدي فيها ونقعد هقولك كل اللي انتي عايزه تعرفيه، فرحت اوي وقولتلها: طيب يلا يا ولاء ودخلنا اوضة النوم وطلعتلي ولاء من دولابها قميص نوم لونه احمر ضيق اوووي على جسمي وقصير لغاية نص وراكي وفيه فتحه من قدام ونص بزازي طالعين منه، قلعت العبايه والبرموده والبدي واالسنتيانه والاندر وبقيت عريانه ملط علشان البس قميص النوم ولما اشافت جسمي ولاء بحلقت في جسمي اوي وهيا بتقولي يخربيت جمال امك جسمك يهبل يابت يا منال، ضحكت وقولتلها: اتفضيله يا قلب منال من جوه قالتلي: يااريت كان ينفع وقربت ولاء مني وحطيت ايديها على طيازي وبدأت تدلكها وانا واقفه ببصلها وبضحك وقولتلها: بتعملي ايه يا ولاء قالتلي: مش عارفه عندي رغبه في اني المس جسمك وطيازك ورجليكي بالتحديد ضحكت بتعجب وقولتلها: اعملي اللي انتي عاوزاه يا ولااء بس بسرعه علشان انا متشوقه اسمع منك حسينن قالل ايه عليا قالتلي: هقولك كل حاجه بس اسكتي دلوقتي، سكت ولاقيت ولاء ايديها بتتجول ما بين فلقات طيازي ووراكي وككانت بتددخل ايديها بين فلقاتي ولما كانت بتلمس فتحتي كنت بتنفض واترعش وهيا كانت تقولي: متخافيش يابت، وكانت بتقفش في فلقات طيازي وبتعصرها وتضربني عليها علشان تتهز وتترجرج، ولاء كانت عجباها طيازي اويي لانها كبيره اووووي وطريه وبارزه لورا اوووي ومرفوعه وبصراحه لمسات ايديها لجسمي خليتني هيجت اوووووي وولعت وطيازي اكلتني وكنت عاوزه حسين اووي، وقتها قولت لولاء وانا ممحونه اوووي وصوتي مبحوح من الشهوه: كفايه ياولاء ايديكي هيجتني يخربيتك، ضحكت ولاء وقالتلي: انتي بتسيحي وبتدوبي وبتهيجي من اقل لمسه يامنال ده انتي حاميه ااووي يابت، عضيت على شفايفي وقولتلها: طيب خلاص بقى يلا نقعد بره احكيلي حسين قالك ايه عليا ؟ قالتليك طيب البسي قميص النوم الاول، لبسست قميص النوم من غير ماا البس اندر ولا سنتيانه وطلعنا قعدنا في الصالون وقالتلي: عارفه حسين يامنال بيعشقك وبيموت فيكي قولتلها: وانتي عرفتي ازاي ياولاء؟ قالتلي: في مره كنت في الحمام وحسين كان في اوضة النوم ولما رجعت من الحمام ودخلت اوضة النوم لاقيت حسين ماسك قميص نوم بتاعك بتاع ليلة دخلتك وبيبوس فيه وبيقول(بحبك يا منال بموت في جسم) وقتها ضحكت وقولتله: للدرجه دي بتحبها ياحسين؟! قالي: لو مش هتزعلي يا ولاء انا بعشقها قالتله: لا طبعا يا حبيبي انا مش زعلانه بالعكس انا فرحانه ومبسوطه علشان انت بتحب منال قالي: تعرفي اني بغيرعليها من سامي قولتله: ايوهه يا حبيبي بس ده جوزها قالي: ايوه ما انا عارف بس من كتر حبها في قلبي انا مش عايز راجل يشوفها غيري انا، لما ولاء قالتلي: الكلام ده انا كنت طايره من الفرحه وكإني اتولدت من جديد وقولت لولاء: انا بموت فيه وبعشقه اكتر منه كمان بس انا خايفه من سامي يعرف اني انا وحسين بنحب بعض قالتلي: متخافيش يا منال عيشي حياتك واتبسطي قولتلها:: وخايفه كمان انك تكرهيني لاني بحب جوزك وكمان خليتوا يحبني قالتلي: بالعكس ياحبيبتي انا فرحانه بعلاقتكم انتي وحسين علشان انا كمان اعرف اشوف شغلي براحتي وحسين يركز معاكي انتي ضحكت وقولتلها: انا بحبك وبعشقك انتي كمان يا ولاء قالتلي: ياحبيبتي وانا كمان بحبك بس لو تسمعي كلامي وتشتغلي معايا قولتلها: تاني يا ولاء انا قولتلك انا كفايه عليا سامي وحسين ولو حسين بس كفايه عليا، واحنا بنتكلم لاقينا باب الشقه بيتفتح وكان حسين جه من شغله واول ما عيني جت في عينه قلبي كان بيدق بسرعه، ابتسملي حسين و جاي عليا وقالي:اهلا بالهانم، ضكت وقولتله:ازيك يا حسين قالي: مضايق منك يا منال قولتله: ليه ياحسين هو انا عملتلك حااجه؟ قالي: مش عارفه عملتي ايه يا منال؟ قولتله: قصدك على الرساله اللي بعتهالك ليلة امبارح؟ قالي: كويس انك عارفه قولتله: انا كنت ببهزر معاك ياحبيبي وبغيظك وكنت عاوزه اعرف انت بتحبني اد ايه وبتغير عليا ولا لاء؟ قالي: وانتي لسه بتسألي انا بحبك ولا لاء يا منال؟ قولتله: انا كمان بحبك وبموت فيك بس انا عاوزه اسمع منك واحس بحبك وعلشان كده انا بعتلك الرساله علشان تتحرك وتقول حاجه قالي: يعني سامي معملكيش حاجه ليلة امبارح يامنال؟ اول ما سألني السؤال ده معرفتش ارد عليه وحسيت ان لساني اتربط وبصيت في الارض قالي: طالما سكتي يبقى عملك حاجه قولتله: طيب وفيها ايه ياحسين ما هو جوزي برضوه ولو موافقتش هيشك فيا، وقتها زعل حسين مني وقالي: خلاص براحتك يامنال، اول ما قالي:كده حسين زعلت اوووي وبصيت لولاء وولاء قالت لحسين: وفيها ايه ياحسين جوزها ومن حقه يعمل معاها اللي هو عايزو هيا ذنبها ايه؟ وبعدين هيا لو رفضت سامي هيشك فيها فعلا وممكن يعرف ان فيه حاجه ما بينك انت ومنال، حسين قالها: براحتها تعمل اللي هيا عايزاه وكان لسه زعلان وراح قعد على الكنبه في الصالون، وقتها حسيت اني غلطانه في حقه وروحت علشان اصالحه وققعدت جمبه على الكنبه ولزقت فيه وقولتله بمياصهه ودلع: حقك عليا ياحبيبي قالي: مفيش حق عندك يا منال اعملي اللي يريحك، روحت انا قربت شفايفي وخدودي من وجه وحطيت ايدي على زبه وانا بقوله بدلع ومياصه وانا ممحونه اوووي: انا اسفه بقى، اول مامسكت زبه واتمحنت عليه وقرببت شفاايفي وخدودي من شفايفه لاقيته فتح بوقه وهو بيبصلي بنظره شهوانيه وحسيت انه هاج عليا اوي ولما ححسيت بيه انه هاج عليا روحت قومت من جمبه وخلي ظهريي وطيازي ليه وهو قاعد وقولتله: انا داخله اروق اوضة النوم ماتيجي تساعدني وتروقها معايا وكنت ماشيه بمياصه ودلع وبهز وارجرج في طيازي وبتقصع لاقيت حسين بيبحلق فيا وفي طيازي وعيونه مفتوحه اووي وانا ماشيه ورايحه اوضة النوم ببطئ لاقيت حسين قام من على الكنبه وزبه كان واقف بارز اووووي في البنطلون الجينز ولاقيته قرب مني وراح ضربني على فلقات طيازي وراح زقني جوه اوضة النوم خلاني ضحكت بشرمطه وقولت بدلع ومياصه ولبونه: اااااااااه بالراحه يامفتري وهو كان بيقلع هدومه وهو بيبصلي وانا نايمه على السرير وبقفش في بزازي وبعض على شفايفي وانا ببصلو ولما قلع وبقى عريان ملط وقف يتفرج عليا وانا بلعب في بزازي وهايجه وروحت شاورتلو بإيدي وقولتله بمياصه: مستني ايه يلا تعالى، ااول ما قرب حسين مني ونام جمبي على السرير ايدي راحت على زبه ومسكتو بإيدي الناعمه الطريه ادلكه وقرب شفايفه من شفايفي وانا غمضت عيوني وارتخيت خالص وسيبتلو نفسي يعمل اللي هو عايزو وحسيين كان بيقطع وبيمص في شفاايفي وكان شكلهم مغري اووي لحسين وانا حاطلهم روج وقتها حسيت ان شفايفي وجعتني من تقطيعو ومصو ليهم واتملصت منه علشان اقوله: كفايه بقى ورمتهوملي، وراح نزل على بزازي وطلعهم من قميص النوم وبدأ يبوسني فيهم ويمص في حلماتي وقتها غمضت عيوني وبقيت بتمحن واتغنج كنت هايجه موت وبقيت بضم بزازي الاتنين على وجهه وهو بيمص ويبوس فيهم وقتها حسين كان نايم على جسمي وهو بيهري وبيلعب فيا روحت فتحت رجليا علشان حسين ينام مابينهم ولما حسين نام بين رجليا روحت لفيت رجليا حوالين وسط حسين، وقتها حسين حس بيا وفهم انا كنت عاوزه ايه وراح قام من عليا وراح قللعني قميص النوم وخلاني عريانه ملط وراح نزل على طيازي مص ولحس وعض وانا هموت من اللي يعملوا فيا حسين واولما وصل بلسانه لفتحتي ارتعشت وقولت: إإإمممممممم بحبك ياسونه، وكان يدخل لسانه جوه خرمي وبيلعب في فتحتي بصوابعه ودخل في طيازي اربع صوابع وانا كنت بهز وسطي وطيازي لما صوابعه كانت جوايا وكنت بقفش في بزازي اوووي وبطلع لساني والحس شفايفي ولماا شافني حسين وانا بقفش فيي بزازي وبتلوى منن الهيجان وبطللع لساني علشان الحس شفايفي راح طلع صوابعه وقرب وسه من وجهي وانا نايمه على ظهري وحسيت انه عايز يخليني امصلو زبه وقبل ما يقرب زبه من شفايفي كنت فاتحه بوقي ومستعده لدخول زبه جوه بوقي لاني كنت عاوزه امصو ولما زبه لمس شفايفي واتهز قدامي كانت شفايفي وبوقي بتروح وبتدور على زبه شمال ويمين وهو بيتهز قدامها وكإني طفله فاتحه بوقها وبتدورعلى صدر مامتها يمين شمال علشان ترضع ولما زبه دخل جوه بوقي كنت فرحانه اوي وحسين بصلي في عيوني وانا بمص وبرضع من زبه ولما بللتو من بوقي راح حسين سحبوا من بوقي وقالي: كفايه مص ياقمر، وكنت زعلانه اوووي علشان طلعوا من بوقي ومكنتش لسه شبعت ولما حسين شافني وانا زعلانه قالي: متزعليش يامزتي انا طلعتوا من بوقك علشان ادخلوا في طيازك ياحبيبتي ولما سمعت انه هيدخلهولي في طيازي ابتسمت وفرحت وعضيت على شفايفي، وراح قلبني وخلاني نمت على جمبي وهوو نام ورايا ومسك زبه وبيوجهه ناحية فتحتي وقتها ساعدت حسين ومسكت فلقة طيازي وباعدتها عن فتحتي علشان زبه يدخل فيها وابتدا حسين يدخل زبه في طيازي وانا غمضت عيوني ومستمتعه لدخول زبه جوايا ولما رأس زبه دخلت شهقت وقولتله بدلع: آآآآه بشويش عليا ياحبيبي، وكإنه مكنش سامعني خالص ودخل زبه كله بكل قوه خلاني إتآلمت لكن كان آلم لذيذ وزبه بيتزحلق جوه طيازي، بعد ما زبه دخل جوايا كله حضني حسين جامد وبدأ ينكني في طيازي بكل قوه وانا بتآلم وبتمحن من زبه الكبير وماسكني من بزازي بإيديه ومكنتش قادره اتملص منه ولا من زبه اللي بيعذبني وبيوجعلي قلبي وبقيت بحط ايدي عند وسطه من ققدام علشان ميضربش زبه جامد جوايا لكن هوو كان اقوى من ايدي الناعمه الرقيقه وكنت بصوت وبصرخ بصوت عالي وخلاني اترعشت وجبت شهووتي وبعد ما جببت شهوتي ابتدأ حسين يضرب زبه اجمد جوايا ويدخله وبكل قوته وانا ممحونه وبتلوى وبتقطع من طيازي اللي حسيت انها ورمت من زبه وبقى يضربني على بزتي بإيديه وهو بينيكني وانا بصرخ من الآلم وقولتله: ارجوك بالراحه عليا متضربنيش ياحبيبي انت بتوجعني اوووي ياحسين قالي: اسكتي يابت اتناكي وانتي ساكته يامنيوكه، وقتها حسيت اني ضعيفه ومش قادره اعمل حاجه، وبدأت اعيط وابكي بصوت عالي من شدة الآلم اللي مسببه لي زبه في طيازي، وقتها دخلت ولاء على صوتي وانا بعيط وبأبكي ودموعي نازله وقالت لحسين: بالراحه على البت يا حسين حرام عليك يامفتري قالها: اخرسي يا شرموطه ولا اقوم افشخلك كسك انتي كمان، وقتها حسين لما شاف دموعي نازله وبأبكي بحرقه حسيت بإيديه بتعصر في بزازي وبيضرب زبه في طيازي جامد وبقى بيترعش وزبه بيقذف حمم لبنه السخن جوايا وقتها بس حسيت بفرحه لانه خلص وهيطلق سراحي وفعلاً ايديه ارتخيت شويه من صدري وزبه ارتخى جوه طيازي، لما حسيت ان حسين جسمه ارتخى خالص روحت طلعت زبه من طيازي وقومت بسرعه ولبست قميص النوم وطلعت قعدت بره على الانتريه وبقيت بعيط وبابكي بحرقه من اللي كان بيعملوا حسين معايا لانه كان قاسي عليا وبيوجعني ومكنش حنين عليا وجت ولاء ورايا وقعدت معايا بتواسيني وبتتأسفلي من اللي عملوا حسين فيا قولتلها:
اتمنى تقبلوا اعتذاري في تأخيري لكتابة باقي الاجزاء
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ
الجزء الرابع عشر
قولتلها: عارفه ياولاء انا بأبكي لاني حسيت ان حسين شافني حيوانه معنديش احساس ومحسش بيا ومكنش حنين عليا بجد انا مصدومه كنت فاكراه هيحس بيا وهيكون حنين ورقيق معايا قالتلي: معليش يا منال اصل حسين بيحب جسمك اووي وعلشان كده هو افتكر انه هيريح ويكيف جسمك بالطريقه الوحشيه دي قولتلها: طيب انا هقولك على حاجه بس متقوليش لحسين انا مش هخليه يلمسني وهعمل نفسي زعلانه من معاملته ليا ولجسمي وعلشان كده انا مش عاوزاه ولا طايقاه علشان بعد كده يكون حنين ورقيق معايا، ضحكت ولاء وقالتلي: ايوه كده يا بت يامنال علميه الادب انا عاوزاه يتربى انا مش عارفه اربيه والبركه فيكي خديلي بتاري منه وانتهزي فرصة انه بيحبك وبيموت فيكي بكده، ضحكت وقولتلها: المشكله اني انا كمان بحبه وبموت فيه وخايفه اضعف قدامه، زعقت فيا ولاء وقالتلي: يبقى انتي تستاهلي كل اللي يجرالك بقى يا شرموطه قولتلها: غصب عني يا ولاء بحبه اووي قالتلي: انتي نسيتي عنفه وقوته معاكي قولتلها: لاء منسيتش بس هحاول اني اعلمه ازاي ميكونش قاسي معايا قالتلي: ايوه كده ودلوقتي هدخل اجيبلك البدي والبرموده وتلبسيهم ولو جه وحاول يكلمك او يصالحك صديه وانفري منه قولتلها: حاضر ياولاء، دخلت ولاء اوضة النوم اللي موجود فيها حسين وجابتلي الاندر والسنتيانه والبرموده والبدي ولبستهم في الاوضه التانيه بعد ما قلعت قميص النوم وطلعت مع ولاء للمطبخ عملنا حاجه نشربها وقعدنا على الانتريه قدام التليفزيون ندردش شويه وطلع حسين من اوضة النوم وكان لابس البوكسر فقط وقال لولاء: حضريلي حاجه اكلها قالتله: حاضر ياحسين وروحت قومت مع ولاء رووحت المطبخ ومبصيتش لحسين خالص، دخلنا انا وولاء المطبخ وكانت بتحضرله الاكل وانا كنت واقفه جمب ولاء شويه وحسيت بإيد ضربتني على طيازي بصيت لورا لاقيتت حسين هو اللي ضربني وقالي: حلوه الفراشه دي يامنال، وقتها ضحكت في سري لكن عملت نفسي اني زعلانه ومخصماه وقولتله: لو سمحت متلمسنيش تاني ولا تحط ايدك عليا انتت فاهم ولا لاء؟ قالي وهو مستغرب: ليه ده كله يا منال ايه اللي حصل ؟ قولتله وانا مضايقه او عامله نفسي مضايقه: يعني حضرتك مش عارف انت عملت ايه؟ قالي: لا صدقيني مش عارف، روحت سكت وبصيت على ولاء وراحت ولاء قالتله: منال زعلانه منك علشان عنفك ووحشيتك معاها ياحسين انت وجعتها اوووي وآلمتها، بصيلي حسين وقالي: حقك عليا يامنال انا مقصدتش آذيكي يامنال قولتله: خلاص ياحسين انت حطمت احساسي بيك بقساوتك ليا انت عاملتني اني حيوانه مبحسش وعندي احاسيس ومشاعر، قرب مني حسين وحاول يحضني ويبوسي لكن انا صديته بإيدي وقولتله: ابعد عني و سمحت انا مبقتش طيقاك، قالي: ليكي حق تزعلي يامنال لاني كنت حيوان معاكي ونسيت اني بتعامل مع انسانه رقيقه وانا مش هحاول اضايقك تاني لكن انا كنت فاكر انك مرتاحه ومبسوطه بعنفي وقساوتي ليكي انا اسف وارجوكي تسامحيني لاني انا بحبك، وقتها حسيت اني ضعفت وقلبي بيدق وابتديت احنلو لما سمعت منه الكلام ده لان كلامه كان طالع من قلبه، وقتها لما حسين شافني سكت وبصيت في الارض وابتسمت ابتسامه خفيفه عرف اني سامحته وحنيتلو ومسك ايدي الناعمه الطريه الرقيقه وقربها من شفايفه وباسها وقالي: انا عارف ومتأكد انك قلبك رقيق زأيك وكمان بتحبيني زي ما انا بحبك وبعشقك يامنال قولتله: اسمع ياحسين انا بحبك فعلا لكن لو اتكرر معامللتك دي ليا مره تانيه انا هدوس على قلبي مش هاجيلكم هنا تاني قالي: ارجوكي تسامحيني المره دي وانا عمري مزعلك ولا اضايقك تاني وكمان علشان اصالحك تاني انا وسامي حجزنا الفندق اللي هنقضي فيه المصيف وهنسافر بعد يومين من النهارده، فرحت اوووي وقولتله: بجد ياحسين هنروح المصيف كمان يومين؟ قالي: ايوه يا حبيبتي حجزنا امبارح بالتليفون وسامي كلم الفندق اللي بننزل فيه وانا روحت اتصلت احجز لاقيته حجز ، ولاء قالت لحسين: طيب حجزت لعبير اخت منال وجوزها اوضه قالها: ايوه انا لاقيت سامي حاجز ربع اوض قولت لحسين: طيب وحجزته اربع اوض ليه مين يروح معانا تاني؟ قالي: مش عارف يمكن سامي حجز لحد معرفته قولت لولاء: طيبب فيه مشكله دلوقتي ياولاء! قالتلي:مشكلة ايه ياحبيبتي؟ قولتلها: انا معنديش مايوه قالتلي: متقلقيش بكرا ننزل انا وانتي نشتري ليكي ولاختك عبير، وقتها حسين كان بيلعب في طيازي وبيدلكها وبيقفش فيها من فوق البرموده وانا كنت سيباه يلعبلي فيها وواقفه بتكلم مع ولاء وبعد ما خلصت ولاء الاكل طلعنا جهزنا السفره وقعدنا نأكل واحنا قاعدين على السفره حسين كان بيلعب برجله في سمانة رجليا وهيا عريانه وانا كنت ببصلو وببتسم ولما اتمادى وطلع برجله بين وراكي عضيت على شفايفي وقولتله: إتلم بلاش سفاله قالي: بموت فيكي ياملبن، ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي ومقدرتش ابص في عنيه من الكسوف، راحت ولاء قالتلي: ده انتي مايصه وممحونه اوووي يامنال، إتفاجت بكلامها وقولتلها: ليه بتقولي كده ياولاء انا عملتلك حاجه؟! قالتلي: انا مش عارفه انتي مكسوفه ليه لغاية دلوقتي من حسين مناكك وفشخلك طيازك وشاف جسمك وانتي عريانه وهراكي مص وتقفيش مكسوفه منه ليه تاني؟ عضيت على شفايفي وانا مستغربه اللي بتقوله ولاء وقولتلها: إتلمي يا قليلة الادب ايه اللي انتي بتقوليه ده ثم هو طالما عمل معايا كل اللي انتي بتقوليه ده يبقى خلاص اكون بجحه معاه وقدامه؟! راح حسين قال لولاء: انتي مالك بيها سبيها على راحتها انا بحب فيها كسوفها يا ولاء، راحت ولاء قالتله: انا متغاظه منا علشان بتتمحن وبتتكسف منك بعد كل اللي عملتوا معاها قالها: مالكيش دعوه بيها سيها على راحتها، بصلي حسين وقالي: براحتك ياقمر خليكي على طبيعتك ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وقولتله بكل رقه وانوثه ومياصه ودلع: حاضر ياقلبي من عيوني يا حبيب عيوني وقولت لولاء كويس كده ياولاء عاجبك كده ؟! راحت ولاء قالتلي: ده انتي شرموطه يامنال، ضحكت وقولتلها: وانتي سافله ياولاء ضحكت وقالتتلي: طيب يلا يافالحه روقي الشقه معايا قولتلها: حاضر ياحلى اخت في الدنيا، ( وطبعا كلام ولاء ليا وكلامي ليها كان كله هزار وكمان انا وهيا بنحب نناقر مع بعض لكن بهزار لاني بحبها وهيا كمان بتحبني) المهم قومنا انا وولاء من على السفره بعد ما أكلنا وحسين راح قعد قدام التليفزيون وبدأنا نروق الشقه انا وولاء وكنت بروق في الصاله علشان اكون قريبه من حبيبي ويشوفني واشوفه وانا بنضف وولاء راحت المطبخ تغسل الاطباق وروقت المطبخ وانا كنت لسه في الصاله مخلصتش لاني كنت بتقصع وبتمايص قدام حسين وهو كان بيضربني على طيازي كل ما اعدي من قدامه ولما اكون قريبه منه وبروق يجي يقفش في طيازي ومره في بزازي وانا اضحك واجري بدلع ومياصه وكنت فرحانه اوووي من تحرشاته لجسمي الملبن زي ما كان حسين بيوصفني، لما خلصت ولاء في المطبخ وجتلي الصاله لاقتني قاعده في حجر جوزها وماسكني بيقطعلي شفايفي من البوس والهري لما شافتنا ولاء قالتلي: انا قولت انك ممحونه وشرموطه مصدقتنيش! روحت بصيتلها وعضيت على شفايفي من الكسوف وجيت اقوم راح حسين مسكني اووي وضغط زبه على طيازي جامد وقالي: سيبك منها دي منيوكه ضحكت وقولتله: إتلم يا حسين متقولش الكلام السافل ده تاني قالي:حااضر ياقلب حسين مش هقوله علششان خاطر عيونك الحلوه دي يامنال قولتله: تسلملي عيونك ياقلب منال اوعى بقى علشان ولاء متزعقش فيا قالي: متقدرش تزعق فيكي يامزتي ولو زعلتك قوليلي انا بس وانا اربيهالك قولتله: لاء ملكش دعوه بينا انا وهيا بنهزر مع بعض قالي: حاضر ياقمر بس خلصي وتعالي متتأخريش عليا يا حبيبتي، قومت من على زبه وقولتله: بمياصه ودلع: حاضر يانور عيوني مش هتأخرعليك، وقتها ولاء كانت بتبصلي ومتغاظه اوووي مني وقالتلي: طيب يلا يا حنينه ياممحونه ضحكت وقولتلها بمياصه ودلع وصوت واطي علشان اغيظها اكتر: يلا ياحبيبتي ودخلنا اوضضة النوم وقالتلي بنفس نبرة صوتي ومياصتي ودلعي وكنت بتريق عليا: يلا ياحبيبتي هاتي من الدولاب ملايه جديده وافرشيها على السرير، اول ما سمعتها وهيا بتقلدني ضحكت بصوت عالي زي الشراميط وقولتلها: انتي متغاظه من ايه دلوقتي ياولاء؟ قالتلي: انا متغاظه علشان انا قولتلك روقي الشقه وانتي قاعده على حجر البيه وبيبوسك وبيقفشلك قولتلها: حاضر خلاص انا هعملك كل اللي انتي عاوزاه بس متزعليش واهدي ثم انا ذنبي ايه مش كله من جوزك اللي قعد يققفش ويحضن ويبوس ويهري فيا ده هو اللي شدني وخلاني قعدت في حجره وكنت بحاول اتملص منه وهو مكنش راضي يسيبني قالتلي: ما انتي لو ماشيه كويس مش هيعملك حاجه انما انتي بتمشي تتقصعي وتتمايصي قدامه وتلاقيه هو شافك وانتي بتتقصعي وبتهزيلوا في طيازك وبزازي ولحمك الطري ده راح شدك في على زبه يامنيوكه، وقتها ضحكت وحطيت ايدي على بوقي واتكسفت من كلامها لانها كانت بتتكلم وكإنها كانت شايفانا وقولتلها: ولاء انتي بتغيري مني على جوزك؟ قالتلي: لا يامنال انا سبق وقولتلك اني فرحانه بعلاقتكم ببعض وانا مش بقول كده علشان انا بغير منك انا متغاظه لانك سيباني مطحونه وانتي مزاجك رايق طيب خلصي وروقي الشقه وخليه يركبك ويفشخلك طيازك زي ما انتي عايزه، ضحكت وقولتلها: طيب اتلمي بقى يا سافله وقصري لسانك شويه وياستي اقعدي انتي وان هروقلك الشقه وهخليهالك بتلمع قالتلي: لا ياحبيبتي مينفعش اسيبك شغاله وانا قاعده بتفرج عليكي قولتلها: طيب استريحي ششويه وقومي كمملي معايا علشان انتي شكلك تعبانه ومتنرفزه اوي انتي النهارده هيا قربت ولا ايه؟ قالتلي: اه قربت قولتلها: انتي كمان وشك اصفر روحي اعملي حاجه سخنه تشربيها قالتلي: حاضر، وطلعت ولاء راحت المطبخ تعمل حاجه تشربها علشان كانت تعبانه وكانت الدوره الشهريه قربت تجيلها وهو ده اللي كان مخليها متنرفزه وكملت انا وبقيت بروق في اوضة النوم وبفرشش ملايهه على السرير وكنت مفلقسه على السرير وظهري قصدي طيازي للباب وانا بفرش الملايه ولاقيت حسييت جه من ورايا ولزق زبه في طيازي وكان عايز ينيكني، ضحكت وقولتله: إتلم بقى وبلاش قلة أدب ولاء هزقتني من اللي عملتوا فيا بره قالي: مش قادر استحمل طيازك كبيره وطريه مهيجاني اووي قولتله: طيب لما اخلص هجيلك بس اوعى دلوقتي احسن ولاء تشوفنا وتزعقلي قالي: مش هسيبك يا منال انا زبي مولع وعايز ادخله فيكي قولتله: طيب ياحبيبي لما اخلص هأخليك تدخله فيا وتعمل كل اللي انت عايزو بس اوعى دلوقتي بقى خليني اخلص متعطلنيش قالي: مش قادر اسيبك يا منال، روحت ضحكت وزعقت بصوت عالي وقولت: إلحقي يا ولاء تعالي شوفي جوزك اهو هو اللي معطلني، لاقيت حسين بعد عني بسرعه وقالي: كده يا منال حاضر وحياة امك لما تخلصي وتجيلي، روحت ضحكت وقولتله: انت بتخاف من ولاء ياجبان! قالي: انا مبخافش من ولاء لا من اي حد يامنال قولتله: اؤمال بعدت عني ليه لما ناديت على ولاء قالي: انا مش بخاف من ولاء دي هيا اللي بتترعب مني يامنال، وقتها سمعت صوت ولاء بره في الصاله بتقول عايزه حاجه يا منال ؟ لسه هرد عليها واقولها حسين هو اللي جايلي الاوضه لاقيت حسين حط ايده على بوقي وقالي: خلاص اسكتي انا طالع بره اهو ده انتي فضيحه، ضحكت وقولتله: ياخواف وراح طلع بره وكملت ترويق وتنضيف الشقه ولما خلصت كنت تعبانه اوي لان الشقه كانت مكركبه اووي وطلعت قعدت جمب ولاء وحسين وقولت لولاء: شقتك مكركبه اووي كده ليه ياولاء ده حتى معندكيش اطفال تكركبك الشقه كده؟! قالتلي: ما البركه في البيه هو اللي مش منظم وكل ما يقلع حاجه يرميها في اي مكان قولتلها: ياحبيبتي ما انتي لو بتشيلي كل حاجه في وقتها مش هتتكركب بالشكل ده ومش هتتعبي قالتلي: معليش يامنال تعبتك ياحبيبتي قولتلها: لا ياقلبي متقوليش كده احنا اخوات، وروحت بصيت لحسين وضحكت ولاء قالتلي: في ايه يابت بتضحكي على ايه؟ قولتلها: بضحك على ناس جبانه، ولاء فهمت اني قصدي على حسين وقالتلي: ليه هو عمل ايه ؟ قولتلها: ده ملحقش يعمل ده طلع خواف حسين بصلي وهو مضايق وقالي: طيب تعالي اوريكي الخواف هيعملك ايه وراح شالني ودخل بيا اوضة النوم وانا بضحك وببدل برجليا علشان يسيبني وراح نيمني على السرير وقبل ما يقرب مني قولتله: عارف لو وجعتني ولا بقيت عنيف معايا مش هخليك تلمسني تاني انت فاهم! قالي: متخافيش ياقمر وراح نام على جسمي ومسك شفايفي في بوسه خلاني دوخت وسيحت ومبقتش قادره ابوسو انا كمان وكنت سيبالو شفايفي يبوس ويقطع فيها براحته لغاية ما ورمهالي من كتر البوس والمص والعض وبعد ما ساب شفايفي نزل على بزازي تقفيش وتقريص في حلماتي وانا مكنتش قادره اتحرك وانا سايحه وهايجه وهو بيمص وبيلحس كل منطقه في جسمي لمدة عشر دقايق وانا ممحونه وسايحه اوووي وبعدين قلبني ونيمني على بطني وركب عليا وزبه كان بيخبط على فلقات طيازي وهو سخن وملمسه جميل لفلقات طيازي ولاقيته مسك بإيديه الاتنين فلقات طيازي الكبيره الطريه وباعد ما بينهم علشان فتحة طيازي تكون واضحه لزبه الكبير وابتدا يقرب زبه من فتحتي ولما رأس زبه لمسة فتحتي وقتها حسيت ان فتحتي بتتفتح لوحدها وكإنها مستنيه ومتشوقه لقائه وابتدأ يضغط بوسطه علشان زبه يدخل جوه طيازي وانا نايمه وبعض على شفايفي ومبسوطه وفرحانه بدخول زبه فيا ولما دخل نص زبه جوايا راح ساب ايديه من على فلقاتي وخلاها بيترجرجو وحضنوا الباقي من زبه اللي لسه مدخلش وبعدين نام بجسموا كله عليا ومكنش دخل باقي زبه جوايا لان فلقات طيازي كانت حاجزه وسطه انه يضغط باقي زبه جوايا وإبتدا حسين يتلوى بجسمه القوي الناشف اللي كله عضل على جسمي الناعم الطري الرقيق وانا كنت بتلوى تحتيه بوسطي علشان احس بحركة زبه جوايا وهو بيبوس خدودي وانا نايمه تحتيه ومولعه وهايجه وكنت قربت اجيب شهوتي على نفسي ولما حسين شاف ملامح وجهي وانا مستمتعه بزبه قالي: عاجبك زبي يا منال، إتكسفت ارد عليه وهزيت رأسي بالموافقه قالي: طيب زبي بيوجعك اطلعوا، رديت عليه بسرعه ولهفه وقولتله: لو طلعتوا هقتلك، ضحك حسين وقالي: للدرجه دي انتي مبسوطه وزبي جوه طيازك يا منال؟! ضحكت بخجل وعضيت على شفايفي وسكت، ولاقيته ابتدا يقوم ويضرب زبه في طيازي بسرعه وانا مولعه وممحونه وبينكني بقوه وانا فرحانه ومبسوطه ومكنش زبه واجعني المره دي لان زبه مكنش جوه طيازي كله كان بينكني بنص زبه فقط كان مخليني مستمتعه ولما كنت بصرخ وقتها كانت من اللذه مش من الآلم وبقيت بجيب شهوتي على نفسي وبترعش وانا تحت حسين ومسكت المخده بقيت بعض فيها من اللذه وهو لما شافني بتلوى تحتيه بقى بيضرب زبه بقوه في طيازي الرقيقه وانا بتغنج وبتمحن على سونه ولما تعب من الوضع قام من عليا وانا زعلانه مش عاوزه زبه يفارق طيازي مع انه بيآلمها لكن برضوه بحب زبه الكبير التخين ورأسه الناعمه المنتفخه ولما قام من عليا بصيت له وقولتله برقه: مالك يا حبيبي قالي: اغير الوضعيه وراح نام على طرف السرير على ضهره لكن رجليه كانت في الارض وقبل ما يتكلم كنت فاهمه هو عايزني اقعد على زبه روحت قومت بسرعه من على السرير ووقفت على الارض وظهري لسونه حبيبي وهو نايم ورجعت بظهري لغاية ما لمس زبه فتحتي روحت مسكت زبه الضخم بإيدي الناعمه الطريه علشان ادخله في فتحتي ولما دخلت رأس زبه قعدت على زبه مره واحده خلاني قولت آآآآآآآآآآآآآآآآآي لاقيت سونه قالي بحنان: بالراحه على طيازك يا منال قولتله وانا بتآلم: ماهو زبك انت اللي كبير اوي ياحسين وقتها ضحك عليا خلاني إتكسفت وقولتله: ياغلس ضحك وهو بيقفش في طيازي وقالي: عسل بموت فيكي ضحكت وعضيت على شفايفي، كل ده وانا كنت قاعده على زبه وواخداه كله في طيازي اللي كان بيقفش فيها ولما طيازي اتعودت على حبيبها ابتديت اقوم واقعد وانا واقفه على الارض وكنت كل شويه ابص على ملامح وجه حسين علشان اشوفه أد ايه هو مستمتع بيا وبلحم جسمي ونعومته وبطيازي المربربه الكبيره وفتحتي اللي بقيت واسعه اووووي وكنت بلاقيه باصص لطيازي الكبيره وهيا بتترجرج مع اقل حركه وبيعض على شفايفه ومستمتع وقتها كنت فرحانه ومبسوطه اني شوفت في عيونه لمعه فرحه وإستمتاع لاني قدرت اني امتعه وابسطو وادلعه ولما تعبت ورجليا وجعتني قعدت على زبه وكان كله جوايا وحاسه بيه بيلمس بطني من جوه وبقيت بتلوى وبهز طيازي ووسطي على زبه وهو جوايا وقتها حسين حس بيا اني تعبت بس انا مرضيتش اجرح مشاعره واقوله اتولى انت باقي المهمه ولاقيته قام بيا وهو شايلني بكل قوه خلاني ضحكت وصرخت بدلع وقولتله بمياصه وانا بضحك وفرحانه برجولته وقوته الجباره : آآآآآآآآه بشويش عليا ياحبيبي وراح قلبني على السرير وخلاني مفلقسه لكن وهو بيقلبني زبه اتزفلط وخرج من طيازي وخلاني مفلقسه على طرف السرير وهو كان واقف على الارض وقرب زبه من فتحتي ولما زبه لمس فتحتي اترعشت وقولت: آآآآآآآه قالي: هو انا لسه دخلتو فيكي علشان تقولي آآآه ، خلاني ضحكت وحطيت ايدي على بوقي لاني اتكسفت من كلامه ومن اللي حصل لانه بمجرد ما زبه بس لمس فتحتي اترعشت وقولت آآآآآآآآآآه في وسط ما انا بضحك وحاطه إيدي على بوقي لاقيته زق زبه جوايا خلاني صرخت بصوت حسيت ان المنطقه كلها سمعت صرختي وصوتي لانه فأجئني وزبه إتزفلط ودخل كله جوه طيازي ووصل لبطني وقتها ولاء دخلت علينا جري لاقيتنا بنفس الوضعيه وقالتلي: وطي صوتك يا شرموطه هتلمي علينا الناس قولتلها: بيوجعني يا ولاء دخلو فيا اووووي قالتلي: وطالما مش اد النيك ولا قادره تستحملي زبه بتتمحني وبتدلعي وبتتمايصي عليه ليه ؟ قولتلها: خلاص يا ولاء مش هتكلم تاني ضحكت وقالتلي: إحنا في مدرسه ! بصيت لحسين وقولتله: عاجبك كده كله منك راح قرب من شفايفي وباسني بوسه حسيت اني الدنيا دارت بيا وخلاني قولت بصوت واطي وحنين ورقيق: بالراحه عليا ياحبيبي راح باسني تاني من شفايفي وقالي: وجعتك ياحبيبتي انا اسف قولتله بصوت هادي ورقيق وحنين: فداك عمري ياعمري اوجعني تاني ولايهمك ياقلبي، وقتها كنت ناسيه ان ولاء لسه موجوده معانا في الاوضه وقالتلي: تصدقي انتي تستاهلي كل اللي يجرالك يا لبوه، إتكسفت من كلام ولاء وعضيت على شفايفي لاقيت حسين قالها: معليش يا حبيبتي سبيها براحتها تدلع قالتله: ايوه ياحبيبي تدلع براحتها لكن توطي صوتها دي كده هتلم علينا الناس قولتلها: انا اسفه يا ولاء وبعدين انا بعد كده مش هأجيلك تاني وهيا حسيت اني زعلت منها، لاقيتها بتقولي: انا اسفه ياحبيبتي مش قصدي حاجه انا بقول ان صوتك عالي اوووي والجيران ممكن تشك او تلاحظ حاجه قولتلها: انا مكنش قصدي ان صوتي يبقى عالي دي حاجه لا إراديه وبعدين كله من حسين قالتلي: طيب يا حبيبتي براحتكم وجت باستني على فلقة طيازي خلتني ضحكت وقولتلها: بتعملي ايه يامجنونه؟! قالتلي: بصالحك قولتلها: انا مش زعلانه منك يا حبيبتي انا بموت فيكي وراحت قعدت على كرسي جمب السرير تتفرج علينا كل ده وحسين واقف ورايا وانا مفلقسه وزبه لسه جوه طيازي ولما بصيت لحسين وقولتله: بالراحه عليا ياحبيبي لاقيته إبتدا يطلع زبه مني ببطئ ويدخله ببطئ وانا مكنتش مستمتعه بحركة زبه البطيئه وجود ولاء معانا في الاوضه خلاني اتكسفت اقول لحسين سرع شويه لكن خلاني ابتديت انا اللي اتحرك بجسمي للامام وللخلف واضرب طيازي في وسطه وفي زبه بقوه علشان احس بإحتكاك زبه لطيازي ولما حسين شافني وانا بتلوى بجسمي واني عاوزه زبه ينيكني بقوه شويه لاقيته ابتدا يمسكني من وسطي ويضرب زبه في طيازي بقوه وكنت بتآلم لكن مكنتش بطلع صوت لكن قوة زب حسين ونيكه لطيازي خلاني كنت بعض على شفايفي ومره احط ايدي على بوقي علشان صوتي ميطلعش وبدأت ألعب في زبي الصغير علشان الالم يخف شويه لكن مكنش فيه فايده وكنت قربت اعيط من زبه اللي بيعذب طيازي الرقيقه وقتها ولاء قالتلي: متكميش آهاتك يامنال علشان متحسيش بآلم أكتر بس صوتي بالراحه، لما ولاء قالتلي كده إبتدا صوتي يطلع مني غصب عني آآآآهات كلها شهوه وآلم وكنت قربت اجيب شهوتي للمره التانيه لكن المره دي كنت بلعب في زبي ولما حسين حس بيا وانا بتلوى من الرعشه مسكني من وسطي بقوه علشان مش اهرب منه لقدام وزبه يطلع من طيازي لكن هو كان ماسكني كويس وانا بصرخ وبحط ايدي على بوقي وببص في عيون حسين وكإني بقوله خلص بقى وارحمني انا تعبت ولما شافني وانا بتآلم واني فعلا تعبت لاقيته بيضرب زبه في طيازي بكل قوه وانا حاطه ايدي على بوقي وبصوت آآآآآه آآآآآآي بالراحه ياحبيبي بشويش آآآآآآآي اوووف لكن كنت عارفه انه علشان يجيب شهوته ويسيبني لازم ينيكني بكل قوه ويضرب زبه في طيازي بقوه علشان شهوته تيجي بسرعه ومع ذلك كنت بتآلم من زبه الكبير اللي كان بيآلمني وفي نفس الوقت مستمتعه بيه ولما قرب يجيب شهوته كنت هموت من زبه الي بيدق وبيهري في طيازي ولاقيته بيترعش وبينزل لبنه السخن جوه طيازي وايديه كانت بتعصر في طيازي الكبيره المربربه وانا ببص في عيونه بشوف اد ايه هو مستمتع وكان مغمض عيونه بيصرخ ولما خلص وطلع زبه من طيازي حسيت ان خرمي بقى وواسع زي المغاره، وقتها حسين نام على السرير يلتقط انفاسه وانا قومت طلعت برره مع ولاء قعدنا ندردش، اليوم ده كانت ولاء تعبانه ومزاجها متعكر لانها عليها الدوره وقضينا باقي اليوم عادي لغاية ما جه سامي وروحنا ولما وصلت شقتنا سامي قالي: اتلي بأختك عبير علشان تيجي معانا المصيف قولتله: حاضر ياحبيبي ومسكت الموبايل وكلمت عبير وقولتلها: ازيك يا بيرو عمله ايه ياقمر؟! قالتلي: كويسه منال انتي عامله ايه؟! وكان باين من صوتها انها زعلانه من حاجه قولتلها: ايه يا عبير مالك يا حبيبتي صوتك مش عاجبني في ايه ؟ قالتلي: مفيش من يوم ما مشيتي انتي وسامي وانا وخالد في مشاكل مع السكان بسبب بييع العماره قولتلها: كل مشكله وليها حل ومتزعليش نفسك واهدي كده وروقي واحنا هنحل المشكله دي بس لما نرجع من المصيف قالتلي: طيب ياحبيبتي تروحي وترجعي بالسلامه! قولتلها: قصدك نروح ونرجع بالسلامه قالتلي: لا انا مش هينفع اسيب خالد في المشكله دي واروح معاكي قولتلها: ياحبيبتي ما خالد هيجي معانا ولما نرجع هنحل المشكله دي قالتلي: بصراحه يا منال انا ماليش مزاج اروح معاكم روحي انتي واتبسطي يا حبيبتي ولما ترجعي ابقى كلميني طمنيني عليكي قولتلها: متزعلنيش منك بقى يا عبير حرام عليكي انتي كده بتعكري مزاجي قالتلي: معليش يا منال هتتعوض وهنصيف كتير مع بعض بس سامحيني انا مش هقدر اروح معاكم، ولما اصرت انها متروحش معانا المصيف اضايقت لكن هيا قالتلي: حبيبتي انتي روحي اتبسطي ومسيرنا هنروح نصيف كتير مع بعض وكمان خالد راح لواحد رتبه علشان يخلصلوا المشكله دي ومستنين هيعمل ايه ومينفعش لما يتصل بيا علشان حل المشكله نقوله إحنا المصيف وقتها مش هيهتم بالموضوع وممكن بعد كده ميوافقش يعملنا مصلحه بعد كده وكمان انا بنعمل كل ده ليه ما هو علشان نسيب المكان هنا ونجيلكم نسكن معاكم فهمتي انا مش قادره اسافر معاكم ليه قولتلها: طيب ياحبيبتي انا هتصل بيكي كل شويه من هناك علشان اطمن عليكم انتي وخالد ولو فيه حاجه حصلت اتصلي بيا طمنيني عليكي ارجوكي قالتلي: اوك يا حبيبتي بس اعتذري لسامي، وقفلت معاها وقولت لسامي على اللي حصل وقالي: معليش هيا وواجب عليها تكون جمب جوزها قولتله: طيبب وحجز الفندق قالي: بسيطه يا حبيبتي وسهله هتصل بالفندق وهألغي حجز اوضه، وعدى يومين وجه ويوم سفرنا للمصيف قبلها ولاء كانت جابتلي مايوه وجوزي جابلي مايوه وسافرنا كلنا انا وسامي في سياره وحسين ولاء في سياره تانيه ولما وصلنا للفندق ودخلنا الاوضه سامي قالي: هنا مش عايزك تلبسي العبايات دي هنا تلبسي ملابس عريانه احنا هنا في مصيف يعني محدش يعرفنا ومتخافيش قولتله: يعني عايزني البس ايه قالي: هو جايبه معاكي برمودات وبديهات قولتله: ايوه جايه معايا الشنطه كلها برمودات وبديهات قالي: خلاص البسي منهم لما نيجي نزل قولتله: ايوه ياحبيبي بس دول ضيق وعريان قالي: اسمعي الكلام قولتله: حاضر ياحبيبي وقالي: دلوقتي ادخلي خدي شاور علشان ننزل نتمشى شوي قولتله: حاضر وقلعت هدومي كلها ودخلت اخددت شاور وطلعت لبست اندر على شكل سبعه لونه ابيض ومنقط باحمر ولبست سنتيانه صغيره يدوب مغطيين حلماتي ولبست بدي حماله لونه روز شق بزازي ظاهر اوووي وبرموده مسخره ضيق على طيازي ووراكي ورجليا لدرجة إني كان متهيالي انه هينفجر من طيازي ووراكي ولبست شبشب واطي بصباع وقعدت حطيت ميكاب وبودره وكحله واي شاد ومسكارا وحددت حواجبي وحطيت روج لونه احمر غامق وحطيت مناكير لونه احمر فاتح لضوافر ايدي الناعمه المربربه الطريه ولضوافر رجليا السكسيه والمربربه والملفوفه وعملت شعري ديل حصان علشان ظهري يبقى مكشوف وقعدت شويه على ما سامي يا خد شاور وولاء وحسين يجهزو علشان هننزل كللنا مع بعض، المهم طلعت البلكونه اشم هواء الطبيعه لان البحر كان قصادنا واول ما طلعت البلكوننه اتفأجت بواحد غريب واقف في البلكونه اللي جمبي بيقولي: إزيك يامدام منال! رديت عليه بعفويه وقولتله: كويسه قالي: انتي زي القمر وكان نفسي اتعرف عليكي من زمان! قولتله: انت مين وتعرفني ازاي؟ قالي: انا دكتور هشام صاحب الدكتور حسين وصاحب سامي جوز حضرتك قولتله: آآآآها افتكرت انت اللي كانوا حاجزين ليك اوضه معانا، إبتسم ابتامه خفيفه وقالي: اه بالظبط كده انا اتشرفت بحضرتك يامدام منال، قولتله بل قه وزق: ميرسيه يا دكتور هشام الشرف ليا قالي: متشكر استاذنك ادخل جوه علشان حضرتك تقعدي براحتك وارجو اني مكنتش ازعجتك قولتله: لا محصلش حاجه وحضرتك لو عايز تقعد براحتك في البلكونه انا مش مضايقه من وجودك خصوصا انك انسان محترم قالي: معليش انا مضطر ادخل علشان اجهز لاني نازل معاكم ابتسمت بزوق وقولتله: اتفضل خد راحتك، واستأذن مره تانيه ودخل وهو بيبصلي وبيبتسم لغاية ما دخل، بصراحه في حاجات كتيره شدتني للدكتور هشام اولها إحترامه ليا وكلامه الرقيق ولباقته وحرصه على عدم ازعاجي والطريقه اللي اتعرف عليا بيها ونظرته ليا فيها إحترام مش متوحشه وحيوانيه قعدت سرحت شويه في هشام وطريقته وكلامه ليا شويه لغاية ما فأجئني باب اوضتي بيخبط روحت علشان افتح اشوف مين ولما فتحت الباب لاقيتها ولاء ومعاها واحده تانيه جميله جدا وكانت لابسه فستان قصيره لغاية نص فخادها وسايبه شعرها وبتبصلي وبتبتسم، ولاء قالتلي: ايه يابنتي انتي بتعملي ايه كل ده ؟ قولتلها: مش بعمل حاجه كنت قاعده في البلكونه وقاعده في البلكونه ليه اتأخرته كده ليه إحنا جاهزين ونازلين قولتلها: ما اهو اخوكي هو اللي معطلني بقالو ساعه بيأخد شاور قالتلي: طيب سيبك منه وروحي قوليله إنك هتنزلي معايا ومع هايدي قولتلها: هايدي مين؟ قالتلي: آآآآها اسفه نسيت اعرفكم ببعض هايدي صاحبتي واختي مرات صاحب سامي جوزك وحسين جوزي قولتلها: اهلا وسهلا يا مدام هايدي ، ابتسسمت ووققالتلي: مدام ايه بقى انتي مش عايزهه نكون اصحاب ولا ايه يا منال؟ قولتلها بإبتسامه: ياخبر لاء إزاي انا يزيدني شرف طبعا قالتلي: خلاص يبقى قوليلي يا هايدي على طول من غير تكيلف زي ما انا هقولك يا منال، إبتسمت وقولتلها: حاضر يا هايدي ينفع كده قالتلي: شاطره وضحكنا، ولاء قالتلي: يلا يابنتي ادخلي قولي للمحروس بتاعك انك نازله معانا وهتستنيه تحت في الريسبشن قولتلها: حاضر ودخلت بسرعه ناديت على سامي وهو في الحمام قولتله: حبيبي انا نازله تحت هستناك في الريسبشن انا وولاء وهايدي متتاخرش علينا قالي: حاضر ياحبيبتي روحي، ونزلنا انا وولاء وهايدي..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ
الجزء الخامس عشر
ونزلنا انا وولاء وهايدي وكنت ماشيه وانا مكسوفه اووووي لاني كنت شبه عريانه تفاصيل جسمي كلها بارزه وظاهره اووووي وطيازي كانت بتترجرج وبتتهز زي الجيلي مع كل خطوه الكيلوت مكنش قادر يتحكم فيهم لان فلقات طيازي كبيره اووووي والمصيبه الاكبر إن الكيلوت باين اوووي من تحت البرموده وكمان وراكي وبزازي كمان كانت بتتهز وتترجرج مع كل خطوه لكن اللي جرأني اكتر اني لاقيت بنات كتير لابسه ملابس عريانه اكتر مني وماشيين طبيعي ومستمتعين وهما بيتفننوا في اظاهر مفاتن اجسامهم للرجال وللنساء، وقتها كانت عندي الرغبه اني اتصرف زي البنات دي واتباهى انا كمان بجمال جسمي قدام الرجاله والنساء خصوصا اني جسمي جميل وناعم وطري ويشتهوني كتير من الرجاله اللي تشوف تفاصيل جسمي، المهم نزلنا انا وولاء وهايدي ووقفنا قدام البسين كان قريب من الريسبشن وكنت شايفه ازباب الرجاله في المايوهات واضحه وبارزه اوي وكمان البنات كانوا اجسامهم عريانه وبارزه في المايوهات وكان نفسي انزل البسين، المهم دخلنا قعدنا في الريسبشن وهايدي قالتلي: انتي جسمك جميل اوووي يامنال قولتلها: ميرسيه ياهايدي قالتلي: واجمل حاجه جميله فيكي رجليكي مقلوظه وملفوفه ووتخينه من تحت تثير الرجاله وكمان شكل طيزك الكبيره وهيا مرفوعه بصراحه تجنن، وقتها اتكسفت وضحكت بخجل وكنت مستغربه من جرائة هايدي لما قالتلي: (طيزك) بنفس اللفظ ،لما هايدي وول شافوني مستغربه من جرائت ولاء قالتلي: متستغبيش من كلام هايدي يا منال هيا كده زأيي بتحب تتكلم بطبيعتها ومبتحبش تتجمل في الكلام وكمان هيا عارفه حاجات كتيره عنك وعارفه عني حاجات كتيره وعلشان تطمني ومتلقيش من هايدي هيا كمان بتشتغل زي شغلانتي، سمعت من ولاء الكلام ده وانا مذهوله من اللي بسمعه ومكنتش مصدقه كلام ولاء لكن هايدي أكدتلي إنها فعلا بتنام مع رجاله مقابل المال، وقتها مكنتش عارف ارد عليهم اقول ايه وانا مستغربه، وهايدي قالتلي: منال انا عارفه انك انتي كمان بتحبي حسين جوز ولاء وبينام معاكي وانتي كمان بتحبيه وبتحبي حجمه وقوته، سمعت الكلام من هايدي وبصيت لولاء وانا مضايقه من ولاء لانها اكيد ولاء اللي قالت لهايدي علاقتي بحسين جوزها، هايدي قالتلي: انا مش عاوزاكي تزعلي من ولاء يامنال لانك لو زعلتي من ولاء لانها قالتلي علاقتك بحسين يبقى انتي مش عاوزاني اكون صاحبتك على فكره يامنال قولتلها: لاء طبعا ياهايدي انا يشرفني انك تكوني صاحبتي واختي كمان كل الحكايه اني مستغربه انك بتشتغلي زي ولاء، ضحكت وقالتلي: ياحبيبتي دي ولاء اللي بتشتغل زأيي انا. على فكره دي انا اللي علمتها الشغلانه دي ونفسي انا كمان اعلمك تشتغلي معانا وقتها لاقيت سامي وحسين وهشام جايين علينا قولتلها: مش وقت كلام في الموضوع ده رجالتنا جايين قالتلي: طيب خلاص بعدين وهما جايين كان هشام وحسين بيبصولي وبيبتسموا سلموا علينا ، قولت لسامي: كل ده تأخير ياسامي قالي: معليش ياحبيبتي كنت مستني حسين كان بيلبس وكانوا لابسين شورطات وتيشرتات قاطعنا هشام وقالي: اتمنى اني مكنش ازعجتك يامدام منال؟ رديت عليه بإبتسامه وقولتله صوت رقيق : لاء ابدا يا هشام، وقتها لاقيتهم كلهم بيبصولي وبيبصوا لهشام وولاء قالتلي: انتوا تعرفوا بعض ولا ايه؟ قولتلها: لاء يا ولاء انا طلعت في البلكونه من شويه لما كنت منتظره سامي ياخد الشاور بتاعه ويجهز لاقيت الدكتور هشام واقف في البلكونه واتعرفنا على بعض وقالي: ان صاحب سامي وحسين إبتسموا وسامي قال لحسين: هااا هتعملوا ايه دلوقتي؟! لاقيت هشام قال: انا عازمكم على العشاء وروحنا كلنا مع هشام في عربيتين ودخلنا مطعم فاخر وقعدنا كلنا على تربيزا وكان في المقابل ليا هشام وهايدي وحسين كان جمبي وسامي جمبي من الناحيه التانيه وولاء كانت جمب حسين جه الجارسون وقال لهشام: أزيك يادكتور قاله: ازيك ياحمدي ها ايه الاخبار؟ الجرسون قاله: كله تمام يادكتور هشام قاله: اؤمال هو فين شادي؟ قاله: في المكتب حضرتك، تحب حضرتك استدعيه قاله: لاء بعدين روح انت دلوقتي شوف شغلك ولما اطلبك اناديك قاله: بعد إذنك يا دكتور ومش الجرسون، وقتها كنت مستغربه هشام وطريقته مع الناس اللي بتشتغل في المطعم لكن عرفت بعدين ان هشام كان صاحب المطعم وقالنا: نورتو المطعم، سامي وحسين ردو عليه وقالوا: طيب وبعدين هتعشينا إيه؟ قاله: انت معندكش زوق خالص يا حسين انت وسامي قالولوا: ليه ياهشام؟! قالهم: ليديز فرست البنات هما اللي يطلبوا الاول، حسين قاله: كده توقعنا في الغلط ياهشام بيه قاله: اتعلم الاتيكيت يادكتور حسين ، وهشام قالنا: المدمات تحبوا تتعشوا ايه؟ هايدي قالت لجوزها هشام بجراءه: انا عاوزه اكل جمبري وإستاكوزا علشان انت واحشني اووووي ياحبيبي، بصيتلها بإستغراب ومندهشه من جرائتها، وحسين قال لهشام : اهي هايدي هيا اللي احرجتك يا هشام وضحكوا كلهم وانا كنت باصه في الارض ومكسوفه من الحوار اللي بيتكلموا فيه، من وقت للتاني كان هشام بيبصلي وبيبتسم وانا كنت بعمل نفسي مش واخده بالي وكنت متأكده انه بيحاول وبيفتش على اي مفتاح ليا علشان اتكلم وقالي: طيب عرفنا البجحه هتأكل ايه ومدام منال تحبي تأكلي ايه؟ وقتها كلهم كانوا بيبصولي ومنتظريني اتكلم بصيت لسامي وقبل ما اتكلم سامي قال لهشام : قبل ما تحرجني هيا كمان انا هطلب انا كمان جمبري واستاكوزا علشان حبيبتي واحشاني اوووي ومسك ايدي المربربه وقربها من شفايفه وباسها ،بصيت لسامي وانا مستغربه من جرأته هو كمان ولما لاقيتهم بصولي وضحكوا اتكسفت وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض لاقيت هشام بيقول لسامي: لا يا سامي انا متأكد ان مدام منال متقدرش تحرجك لانها مش بجحه زي هايدي، بصيت لهشام بطرف عيني وانا ببتسم، بصراحه انا كنت معجبه بهشام اووي وشددني ليه بكلامه وتركيزه واهتمامه ليا، ولاء قالت لهشام بصراحه ياهشام هيا من جهة مش بجحه فمنال بتكسف من اقل حاجه دي حتى بتكسف من جوزها، وراحوا ضحكوا، ابتسمت وروحت ضربت ولاء وقولتلها: اتلمي ياولاء بقي، ولحمت هشام لاقيته مش بيضحك زأيهم لكن لاقيته بيبصلي وبيبتسم وكانت عيونه حلوه وبتلمع بصيتلو انا كمان وإبتسمت، وهو شاف سامي بيبصلوا وبيبصلي راح هشام قال لولاء : ومدام ولاء تحب تأكل ايه؟ (هشام علشان سامي مش يشك في حاجه وإن في ما بينا نظرات) ولاء بصيت لحسين وقالتله: انا بالنسبه لي انا وحسين اي حاجه لان السكه مقفوله عندي ( لانها كان عندها الدوره الشهريه) وحسين قال لهشام: لا انا برضوه هأكل زأيكم جمبري وإستاكوزا وضحكنا، شاور هشام للجرسون اللي اسمه حمدي ده وقاله على طلباتنا وقاله كمان على شربه وشوية حاجات كده ومشي الجرسون يجهزلنا الاكل، وابتدينا ندردش في امور عاديه انا وولاء وهايدي كنا بنتكلم في الموضه والميكاب وحسين وهشام وسامي كانوا بيتكلموا في الكيف والمخدرات والحاجات اللي بتأخر القذف عند الراجل وكانوا فاكرين إننا مش فاهمين ولا سامعين حاجه بس انا كنت باصه لهايدي وولاء وهما بيتكلموا وكنت مركزه مع الرجاله وهايدي برضوه فهمت وعرفت رجالتنا كانوا بيتكلموا عن الجنس، شويه ولاقيت هشام بيسألنا وبيقولنا: إيه رأيكم في المحل يابنات ولاء قالتله: محل ايه ياهشام؟! قالها: المطعم اللي احنا موجودين فيه دالوقتي ياولاء قالتله: كويس جدا وسألني انا كمان: ايه رأيك في المحل يامدام منال؟ قولتله: جميل جدا وممتاز قالنا: هو انتو طبعا متعرفوش ان المحل ده بتاعي ملكي انا!! إتفاجئنا انا وسامي وحسين وولاء وحسين قاله: انت بتتكلم بجد ياهشام؟ قاله: إؤمال بهزر تحب تتأكد بنفسك؟ قاله: لا انا مصدقك بس مفاجأه مش متوقعه قاله: هو في الحقيقه بتاعي انا والمهندس صلاح اخويا انا قولتله بإبتسامه: مبروك يا هشام قالي: ميرسيه يا منال وسامي وحسين وولاء باركوله وفي وسط ما احنا بنتكلم لاقيت هشان بيبصلي وبيبتسم وكانت كل عنيا ما تيجي ف عنيه اتكسف وابص في الارض لغاية ما غمزلي بعنيه وإبتسم خلاني إتكسفت وعضيت على شفايفي وكنت هضحك بصوت عالي لكن مسكت نفسي وبصيت في الارض من كسوفي وخجلي لما لمحته بطرف عيني لاقيته لسه بيبصلي وكان مركز معايا اوي وقتها سامي كان منسجم مع هايدي وبيتكلموا لكن حسيت ان ولاء وحسين شكوا فينا من نظراتنا انا وهشام لبعض وقتها هشام حس او إتأكد إني انا كمان معجبه بيه وببادله نفس الشعور، المهم لاقيت هشام قالنا: إستاذنكم ادخل اشوف حاجه واجيلكم، وقتها وهو ماشي هشام كانت عيوني عليه لغاية ما اختفى من قدامي ودخل ناحية المطبخ وقعدنا نتكلم وندردش سامي وهايدي وانا وحسين وولاء وحسين قالي بصوت واطي: في ايه بينك وبين هشام يامنال؟ قولتله: مفيش حاجه بيني وبين هشام يا حسين قالي: اؤمال ايه النظرات اللي ما بينكم دي قولتله: مش وقته ياحسين علشان سامي ، وقتها حسين كان بيبصلي بغيظ وكان شكله مضايق من اللي حصل بيني وبين هشام من نظرات شويه وجه هشام وجاب الاكل معاه بس كان الجرسون هو اللي شايل الاكل طبعا وبعد ما الجرسون حط الاكل قدامنا وحط قدام كل واحد طبق وهشام قالنا: ارجو خدمتنا تسعدكم ياسامي وضحك سامي وقاله: لا خدمه ممتازه يا هشام، حط الجرسون قدام كل واحد مننا طبق شوربه مع الاكل ومشي الجرسون وقعد هشام يأكل معانا وقال لحسين وسامي: ياحسين انت وسامي طبق الشوربه اللي قدامكم ده هو المفيد لازم تشربوا كله هو ده اللي هيظبطكم وراح غمزلهم وضحك لكن انا وهايدي وولاء كنا فاهمين هو كان قصده إن الشوربه هتسخنهم علينا وكان قدام كل واحد مننا طبق اكل كبير انا وولاء وهايدي مقدرناش نكمله لكن حسين وسامي وهشام قعدوا يأكلو وخلصوا اطباقهم ولمحت هايدي بتحط الطبق بتاعها اللي كان موجود فيه جمبري قدام هشام وكمان كانت بتأكله بإيديها، وقتها ومش عارفه ليه حسيت بغيره من هايدي على هشام المهم بعد ما خلصوا اكل قعدنا شويه كانت الساعه 12:30 صباحا والرجاله كانوا بيتكلموا على انهم يكملوا سهرتهم في الفندق يلعبوا طاوله واتفقوا اننا نروح وقومنا كلنا ووهايدي وولاء قاله احنا عايزين نتمشى شويه نتفرج على المدينه وجماله حسين قال: بكرا هنتمشى وهنعمل كل اللي نفسكم فيه يا بنات بس دالوقتي إحنا تعبانين من السفر، ورجعنا الفندق كل واحد دخل اوضته واتفقوا انهم يتجمعوا تاني في اوضة هشام لانها كبيره وفيها اوضه صغيره عباره عن مطبخ صغير وحمام واتفقوا انهم يرجعوا لهشام علشان يلعبوا الطاوله ودخلنا الاوضه انا سامي وقالي: تعالي اقعدي معانا عند هشام وهايدي قولتله: حاضر ياحبيبي روح انت وانا جايه وراك قالي: غيري هدومك والبسي قميص نوم كده وفوكي كده مفيش حد غريب قولتله: حاضر ياحبيبي وراح سامي طلع بره وراح لهشام اوضته وقعدت افكر في اللي حصل ما بينا انا وهشام من نظرات واللي قالهولي حسين عن نظراتنا لبعض لانه كان غيران عليا وكمان نظرات هشام لجسمي كانت واضحه اووي لما كنت ماشيه وطالعه من المطعم كان هو وهايدي ماشيين ورايا وكانت هايدي هيا اللي بتعاكسني وبتغازل ف جسمي وقالتلي: كبيره اووي وطريه زي المبلن وكنت متأكده إنها تقصدني انا بالكلام ده ولما بصيتلها وانا ببتسم لمحت هشام وهو بيبحلق في طيازي وكنت ماشيه وانا مكسوفه لكن كبر حجم طيازي هو اللي خلاها تتهز وتترجرج مع اقل حركه ليا والمصيبه الاكبر البرموده الاستيرتش الضيق اللي كنت لابساه كان فاضحني اوووي لدرجة إن لون وشكل الكيلوت بتاعي باين اووي، وكمان حاجه جوايا كانت بتخليني إبتسم غصب عني لما أفتكر نظرات وعيون هشام ليا وقلبي كان بيدق بسرعه لما عيني تيجي في عنيه لكن كنت خايفه من وجود حسين وسامي وبالاخص حسين لانه هو اللي لاحظ نظرات هشام ليا وكنت خايفه منه لانه بيحبني وبيغير عليا من جوزي فما بالكم بهشام، المهم بعد تفكير طويل لمدة خمس دقايق قررت اني ألبس قميص نوم عريان شويه علشان اثير هشام وحسين وخصوصا هشام اللي معجب بيا وبجسمي وقررت كمان إني مااهتمش بيه واتجاهله حرصا على شعور حسين من غيرته ،المهم فتحت شنطتي وطلعت قميص نوم ستان لونه موف وكيلوت فتله لونه ابيض ومحبتش اضايق نفسي والبس سنتيانه لان الجو حر وكمان علشان ياخدو راحتهم في الحركه يمين وشمال وكانت حلمات بزازي بارزه اووي زياده عليه ان شق بزازي وجزء منهم كان عريان من قميص النوم الستان ولبست شبشب كعب عالي وسيبت شعري ده كله طبعا بعد ما اخدت شاور لما رجعنا من بره وطبعا عملت ميكاب جديد لكن مثير وحطيت روج لونه روز غامق وحطيت كحله وكمان اي شاد لونه روز وموف وحددت حواجبي وحطيت مسكارا واتزوقت وكإني بأعد نفسي لليله ساخنه وانا مندمجه بالميكاب لاقيت باب الاوضه بيخبط روحت فتحت لاقيت ولاء قالتلي: ايه يابنتي انتي قاعده لوحدك ليه ما تيجي تقعدي معانا في اوضة هشام وهايدي قولتلها: حاضر بس تعالى اجهز نفسي واجي معاكي ، ابتسمت ابتسامه خبيثه وقالتلي: تجهزي نفسك لإيه ؟ وقتها ولاء كانت لابسه قميص نوم قصير اوووي وصدرها كله عريان وعامله ميكاب تحفه، المهم ارتبكت في الكلام وقولتلها: عادي يعني لاقيت نفسي زهقانه قعدت اعمل ميكاب لاني مكنتش ناويه اروح اقعد معاهم ( في الحقيقه انا كنت بكدب على ولاء) لكن ولاء قالتلي: طيب يامزه يلا بينا نروح نقعد معاهم علشان ميزعلوش ده هشام بيسأل عليكي ومزاجه متعكر علشان انتي مش موجوده معانا (هيا كمان كانت بتكدب عليا) بس هيا قالتلي كده علشان تشوف رد فعلي ايه؟ لاقيتني ببتسم وبصيتلها وقولتلها: طيب وانا مالي بهشام ويتعكر مزاجه ليه هو ماله بيا اصلا؟ ضحكت ولاء وقالتلي: انتي هتستهبلي يا منال طيب وبالنسبه لنظراتكم لبعض لما كنا في المطعم قالتلها: اسمعي ياولاء انا مش عاوزه مشاكل وبلاش التلميحات السخيفه دي منك انتي وحسين انا مفيش حاجه بيني وبين هشام وبالنسبه لنظراته في المطعم هو اللي كان بيبصلي وبيبتسم انا مفيش حاجه من ناحيتي تجاهه، ضحكت ولاء وقالتلي: خلاص ياحبيبتي مضايقيش نفسك وعلى فكره انا اختك ولاء يعني لو فيه حاجه ما بينكم انا هداري عليكي اما بالنسبه لكلامك فهو مقنع لكن بالنسبه لقميص النوم والميكاب دول مش تسلية واحده زهقانه ده انتي بتتزوقي وبتتجملي علشان حبيب القلب، ابتسمت وقولتلها: اسمعي ياولاء انا مش هنكر وهقولك إن اللي اسمه هشام ده شدني ليه لطريقته واسلوبه معايا لكن انا عاوزه اعرف هو عايز ايه مني وكمان انا حابه اني اشوف نظرات الناس اللي حواليا لجمالي ولجسمي ولاء قالتلي: يعني انتي منفسكيش في هشام انه يجرب ويدوق جمالك وجمال جسمك قولتلها: انتي قليلة الادب انا مفكرتش في كده خالص قالتلي: طيب متزعليش خلاص وانجزي انتي خلينا نروحلهم علشان مش يزعلوا مننا قولتلها: انا خلاص خلصت يلا بينا ولما فتحتلنا هايدي باب الاوضه بصيتلي وقالتلي: ايه القمر ده يامزه ابتسمت بخجل وقولتلها: ده انتي اللي مزه ياهايدي وكانت لابسه هيا كمان قميص نوم لكن قصير اووووي وصدرها كله طالع من البيبي دول اللي هيا لابساه، ولما دخلنا رجالتنا بصولي وعنيهم بتنهش في لحم وراكي وبزازي اللي عريانين قدامهم وكنت مكسوفه من نظراتهم دي، سامي قالي: ايه القمر ده ياحبيبتي ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وقولتله بصوت واطي وكله انوثه ورقه: ميرسيه ياحبيبي قالي: تعالي اقعدي هنا جمبي قولتله: لا انا هقعد مع البنات علشان انا مش بحب اتفرج على اللعبه دي لان حسين كان بيلعب هو وهشام الطاوله وسامي قاعد بيتفرج عليهم اوضة هايدي وهشام كانت كبيره اوي وفيها مطبخ صغير وحمام والبلكونه طلعنا انا والبنات قعدنا في البلكونه وندردش شويه وهايدي إبتديت تسألني وتقولي جسمك جميل اوي يا منال انتي بتعملي حاجه علشان تخلي جسمك كده؟ قولتلها: حاجه زي ايه ؟ قالتلي: يعني بتتحقني بهرمونات او حقن تكبير ارداف ؟ قولتلها: لاء ابدا انا جسمي كده طبيعي قالتلي: بصراحه انا بحسدك على جسمك وعلى سامي كمان قولتلها: اتفضليهم يا حبيبتي، ضحكت وقالتلي: هو بصراحه انا ممكن اتفضل حاجه واحده بس لكن بالنسبه لجسمك هتفضلو ازاي؟! وضحكنا هايدي قالتلي: هو حسين بينيكك من امتى يا منال؟ قولتلها: اتلمي يا هايدي ووطي صوتك قالتلي: متخافيش يا حبيبتي جوزك مش سامعنا قولتلها: انا مش خايفه من جوزي فقط قالتلي: اؤمال خايفه من مين يسمعنا تاني غير جوزك قولتلها: انا خايفه من الناس تعرف اني بنام مع حد غير جوزي، ضحكت ضحكه خبيثه وقالتلي: ايوه مين هما الناس دي اللي خايفه انك يعرف انك بتنامي مع حد غير جوزك ؟! ضحكت بإستغراب من سؤالها وقولتلها: الناس كلها يا هايدي! قالتلي: متخافيش من الناس (ده هو عارف كله حاجه)!! قولتلها: مين ده اللي عارف كل حاجه يا هايدي؟ ضحكت وقالتلي: الناس ياحبيبة هايدي، راحت ولاء غمزت هايدي في رجليها بصراحه اتكسفت وحسيت ان في حاجه غريبه في الموضوع وقولتلها: انا مبحبش التلميحات دي يا هايدي قولي انتي قصدك مين ده اللي يعرف كل حاجه عني؟! ضحكت وقالتلي: انا مش قصدي حد معين يا منال انا قصدي على الناس قولتلها: اسمعي يا هايدي انتي ولاء انتوا بتلعبوا باعصابي وانا مبحبش حد يتكلم عليا وعن سمعتي انا عاروزه اعيش في هدوء وامان مع جوزي ومتخلنيش اني ندمت اني جيت معاكم المصيف، ولاء قالتلي: ما هي هايدي برضوا بتنام مع حسين وبتنام مع رجاله كتير ومع ذلك عايشه حياتها عادي واللي متعرفيهوش اني انا كمان نمت مع هشام! استغربت من الكلام اللي بتقوله ولاء ليا وقعدت على الكرسي وهديت شويه وكإنهم بيقولولي إننا في الهوى سوى، وقتها سمعنا صوت هشام وحسين بينادوا علينا دخلت هايدي وولاء وقعد افكر في الكلام اللي قالولي شويه ورحت دخلت لاقيت البنات في المطبخ بيجيبوا كاسات لرجالتنا ولطلعت هايدي تديهم الكاسات وكنت واقفه انا وولاء في المطبخ وجتلنا تاني هايدي وقالتلي: انا اسفه يا منال لو كنتي فهمتي حاجه غلط قولتلها: لاء ولايهمك ياهايدي انا اسفه لاني فهمت غلط، لكن كنت حاسه ان في حاجه غير طبيعيه بتحصل من وراء ظهري واحنا واقفين في المطبخ بنتكلم وكان طيازي للباب وانا واقفه لاقيت إيد بتقفش في طيازي وبتعصرها بصيت ورايا لاقيته حسين قالي: كبيره وطريه اووووي خلاني ضحكت واتكسفت وقولتله: ههههههه إتلم ياقليل الادب قالي: وهو في حد غريب هايدي وبنيكها وكمان عارفه اني انا بنيكك حطيت ايدي على بوقه وقولتله: وطي صوتك جوزي قاعد بره يسمعك وخف شويه احسن يشوفك وانت بتعملي قلة الادب دي راح قالي: حاضر ياحبيبتي هاتي يا هايدي تلج من عندك وابقي هاتيه وتعالي بره، هايدي قالتله: حاضر يا حسين روح واحنا جايين وراك، وانا باصه ناحية هايدي وهيا بتكلمه حسيت بإيده ضربتني على طيازي بالراحه وقالي: طريه وجري لبره بسرعه، خلاني مقدرتش اجري وراه لان سامي وهشام قاعدين بره ولو جريت وراه هيشكوا ان فيه حاجه ما بينا حطيت ايدي على بوقي وضحكت على حسين واللي عملوا، راحت هايدي قالتلي استني كده يامنال وقربت مني وقفشت في فلقات طيازي خلتني ضحكت بخجل وقولتلها: بتعملي ايه يامجنونه؟ قالتلي: طريه فعلا بصراحه ليهم حق الرجاله تتهبل عليكي وعلى طيازك يا منال قولتلها: طيب اتلمي انتي كمان واخرسي واطلعي بره قالتلي: طيب يالا نقعد معاهم انتي هتقعدي في المطبخ وخلتني امشي قدامها ولما طلعنا وقربنا على اجوازنا راحت هايدي قفشت في طيازي بإيديها خلتني ضحكت وقولتلها بصوت عالي: اتلمي ياقليلة الادب راحوا اجوزنا بصولنا وسامي قالي: مالك يابت بتشتمي مين؟ قولتله: بشتم هايدي هشام قالي: ليه عملتلك ايه؟ قولتله: اصلها مسكتني من...!! وسكت قبل ما اكمل وراحت هايدي وولاء وانا ضحكنا بصوت عالي لاقيت هشام وحسين وسامي بيبصولنا ومستغربين وهشام بيقول لهايدي: في ايه ياهايدي ؟ قالتله: خليها هيا تقولك انا مسكتها منين!!، ابتسمت بخجل وقولتلها: إتلمي ياسافله وقتها حسيت انهم فهموا لان هشام وحسين ضحكو عليا وكنت مكسوفه اوووي وسامي كان بيبصلي وهو مضايق وحسيت انه غضب من اللي حصل روحت قعدت جمبه وقولتله: انا مليش ذنب ياحبيبي البنات هما اللي بيهزرو معايا انا معملتش حاجه، ابتسم سامي وقالي: ولايهمك ياحبيبتي بس هيا هايدي مسكتك منين؟ وقتها خدودي احمرت لما شوفت حسين وهشام بيبصولي ومستنيني اقول لسامي هايدي مسكتني من ايه في جسمي وكنت مكسوفه اوي لكن ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض وجيت اقوم من جمب سامي ولما وقفت لاقيته قرصني في فلقات طيازي جامد خلاني قولت بعفويه وبصوت ناعم وكله انوثه ودلع ومياصه: آآآآآآآآآآآي إخص عليك ياسامي وجعتني، بعد ما قولت كده لاقيت هشام وحسين بيبصولي وهما فاتحين بوقهم وبيبصولي اووووي وقتها عملت نفسي مش شايفاهم وتجاهلتهم لاقيت ولاء قالتلي: قرصك في الكبيره؟ بصيت لولاء بإستغراب وإبتسامه قولتلها: انتي قليلة الادب، وبصيت بطرف عيني لاقيت هشام بيبصلي وبيبلع ريقه بالعافيه نظرته ليا كانت شهوانيه جدا، وقتها حسين وهشام وسامي كانوا قاعدين على كراسي جمب السرير ومكنش فيه كراسي تانيه نقعد عليها فأضطرينا اننا نقعد انا وولاء وهايدي على السرير ولما كنا قاعدين على السرير وقمصان النوم كانت قصيره اوي كانت بتتشلح لما نيجي نقعد وافخادنا كلها تتعرى وكنت بلاقي حسين وهشام عنيهم طالعه على وراكي التخينه المربربه الطريه وانا قاعده على السرير وكانوا قاعدين بيشربوا ويسكي والحشيش، وقررنا انا وولاء وهايدي اننا نلعب الكوتشينا ونتسلى زي ازواجنا هايدي جابت الكوتشينا وقعدنا نلعب لعبة الحكم اللي يجي معاه ورقه معينه وحيده في الكوتشينا الاتنين يحكموا على اللي كان معاها الورقه وقالوا انهم لازم الحكم يتنفذ حتى لو كان صعب ومستحيل ده من شروط اللعبه، في الاول حاولت اني ارفض اني العب معاهم لاني مش عارفه العب اللعبه دي وكمان علشان كنت خايفه من الاحكام اللي ممكن تتصدر عليا في حالة لو جت معايا ورقة الكوتشينا دي كل ده وازواجنا بيلعبوا الطاوله وكانوا سامعينا واحنا بنلعب وفي منهم اللي كان بيبص وبيتفرج على رجلينا وافخادنا واحنا قاعدين، المهم ولاء وهايدي اصرو إني العب معاهم وفعلا بدأنا نلعب واول واحده جه عليها الحكم كانت هايدي وكانت ولاء هيا اللي هتحكم عليها في الاول ولاء قالت لهايدي: الحكم بتاعي هيكون انك هتروحي تقعدي في حجر راجل من ازواجنا، وقتها انا إندهشت وإستغربت اوووي من الحكم وكان عليا اني اعترض وقولت لولاء: انا مش موافقه ان هايدي تعمل كده ياولاء، لاقيت هايدي بتقول لولاء: عايزاني اقعد على رجل مين منهم؟ وكنت مستغربه من كلام هايدي وانها هتنفذ الحكم، ولاء قالتلها: اقعدي في حجر حسين جوزي لاقيتها قامت من على السرير وراحت إستأذنت من هشام وقالتله: حبيبي احنا بنلعب وياريت متزعلش، سمعت رد فعل هشام واتصدمت لاقيت هشام بيقولها: براحتك ياحبيبتي!! وراحت هايدي قعدت على زب حسين قدامنا كلنا لمدة 5 ثواني وبعدين قامت وقالتلي: يلا هتحكمي عليا بإيه يامنال؟ وقتها انا كنت في ذهول من اللي حصل من هايدي ومن هشام وكنت سرحانه لاقيت هايدي بتنادي عليا تاني وقالتلي: قولي يا منال هتحكمي عليا بإيه؟ قولتلها: قولي انا عبيطه ومجنونه ثلاث مرات بصوت مسموع!! لاقيتهم بصولي كلهم وضحكوا عليا وعلى حكمي لهايدي، وولاء قالتلي: ايه الحكم الاهبل بتاعك ده؟!! قولتلها: يعني انتي عايزاني اقولها ايه؟ قالتلي: احكمي زي ما انا حكمت عليها بإنها تقعد على حجر جوزك قولتلها: انا مش هحكم على حد بقلة الادب بتاعتك دي؟ راحت هايدي قالت لولاء: انتي مالك ياولاء هيا حره ده حكمها ومن حقها تختار الحكم وراحت هايدي نفذت الحكم وضحكنا، وبعدين رجعت هايدي وقعدت على السرير تاني وقالت: يلا نكمل وتاني مره ورقة الكوتشينا جت معايا لاقيت ولاء وهايدي بيبتسموا وفرحانين اوووي وكنت حاسه انهم ناويين على احكام قليلة ادب ولاقيت هايدي قالتلي: انا حكمي هيكون نفس حكم ولاء ليا لكن بدل ما هتقعدي في حجر حسين هتقعدي في حجر هشام!! وقتها بصيت لهشام لاقيته بيبصلي وبيبتسم وكانت عنيه بتلمع من الفرحه لانه كان سامعنا، بصيت لهايدي وقولتلها: انا مستحيل انفذ الحكم ده يا هايدي انا محكمتش عليكي بقلة الادب دي قالتلي وهيا بتزعق فيا: لا هتنفذيه يا منال! قولتلهم انا مش هلعب معاكم وروحت قعدت في البلكونه جت ولاء وهايدي ورانا وقعدنا في البلكونه وهايدي كانت بتعتذرلي وقالتلي: انا اسفه يا منال أني زعقت فيكي واني ضايقتك قولتلها: لا ياحبيبتي ولا يهمك بس انا مكنش ينفع انفذ الحكم بتاعك لان هشام مش جوزي قالتلي: يعني لو كنت حكمت عليكي انك تقعدي على زب جوزك سامي كنتي هتوافقي قولتلها: لا طبعا قالتلي: ليه يامنال ده جوزك؟! قولتلها: ايوه بس مش قدام الناس ياهايدي قالتلي: ناس مين ؟ هو فيه حد غريب؟ وانتي معتبره ان هشام وحسين ناس؟ قولتلها: لا طبعا بس انا بتكسف ولو عملت كده اكون قليلة الادب وهنزل من نظر جوزي ومن نظر هشام وحسين وهنزل من نظر نفسي وقتها جه هشام البلكونه ووقف ورا كرسي هايدي واحنا قاعدين وكان في المقابل ليا وكان بيبصلي وبيبتسم بصراحه لما كان بيبصلي هشام كنت بفرح اوووي ولاقيته بيبص لصدري لان جزء من بزازي كان عريان من قميص النوم ولاقيته بيحط ايديه على صدر هايدي وبيقفشلها وبيعصرلها في بزازها وبيبص لبزازي وبيعض على شفايفه وقتها هو كان لابس فانله حماله على شكل سبعه وشورت خفيف وضيق وكان زبه بارز ومرتخي بس كان واضح انه كبير اول ما شوفته عمل كده ارتبكت واتكسفت اووي وعملت نفسي مش واخده بالي وروحت بصيت لولاء لاقيتها بتبصلي وبتبتسم وحسيت انهم متفقين عليا لكن هو كان مجرد احساس لغاية ما فأجئتني ولاء لما قالت لهشام: أد كده هيا وحشاك ياهشام؟! وبعدين بصيتلي وكإنها بتكلم هشام عني وعلشان مظلمهاش تجاهلت الموضوع لاقيت هشام بيرد عليها وبيقولها: هيا واحشاني بس ده انا من وساعة ما شوفتها وانا هموت عليها وقتها انا مكنتش باصه عليهم لكن كلامه خلاني ابتسمت وانا باصه على البحر ومتجاهلهم وكنت متأكده ان هشام كان بيقصدني انا بالكلام ده، وقتها قلبي كان بيدق بسرعه وحسيت بفرحه غمرت قلبي لما سمعت من هشام الكلام ده، وقتها قومت من على الكرسي وروحت دخلت جوه لاني لو قعدت شويه كمان وانا شايفه هشام بيقفش لمراته قدامي كان ممكن يحس اني متجاوبه معاه ومتقبلاه دخلت المطبخ اعمل نسكافيه لاني مكنش ينفع اني اقعد وانا شايفه قلة ادب هشام وتلميحاته ليا ، وانا واقفه في المطبخ كنت بفكر في نظرات هشام لجسمي وحركاته لهايدي قدامي وتلميحاته وزعلت من نفسي اوي لاني حسيت اني بخون جوزي وفي نفس الوقت كنت معجبه بهشام اووي وبنظراته لجسمي لكن قررت إني اتجاهله ومفكرش فيه علشان محسش اني بخون جوزي وفجأه لاقيت هشام دخل عليا المطبخ وانا واقفه وظهري ليه وحك زبه ووسطه في طيازي اوووي ولما بصيت ورايا ولاقيته هشام وقفت مبلمه ومستغربه من اللي عملوا لاني حسيت بزبه اووووي لانه كان واقف وناشف وكبير اووي واترعشت اكتر لما بصيت على زبه ولاقيته بارز اوووي جوه الشورت الخفيف اللي هو لابسه وكان قرب يقطع الشورت لحظات ولاقيت هايدي وولاء دخلوا عليا المطبخ وقالولي: بتعملي ايه يامنال؟ وقتها مكنتش قادره انطق وذهني كان شارد في زب هشام لما احتك بطيازي وقتها هشام كان بيبصلي وبيبتسم وانا ببصلو ومبلمه لغاية ما ولاء كررت السؤال تاني وقالتلي: ايه يابنتي بتعملي ايه؟ قولتلها وانا مرتبكه : بعمل نسكافيه قالتلي: مالك انتي مش على بعضك كده ليه؟ تجاهلتها وقولت لهشام: انت ايه اللي انت عملتوا ده ياهشام؟ قالي بإستهبال: عملت ايه؟ قولتله: الحركه الزباله اللي عملتهالي دلوقت لما دخلت المطبخ متستهبلش قالي وهو بيضحك: اه كان غصب عني يامنال قولتله: لاء ده مكنش غصب عنك ياهشام ، ولاء قالتلي: اهدي ووطي صوتك علشان سامي هو ايه اللي حصل؟ قولتلها: استنى انتي يا ولاء! ووجهت السؤال لهشام وقولتله: رد عليا قالي: ارد عليكي اقولك ايه يامنال انا غصب عني اللي حصل قولتله: ماشي ياهشام بس لو اتكررت تاني منك مش هيحصلك كويس، لاقيته قرب عليا قالي بصوت واطي: ايه يامنال هو حلو لحسين ووحش ليا ؟! وقفت متسمره ومكنتش عارفه انطق وانا شايفاه وكإنه بيهددني،وقتها مكنش قدامي حل غير اني اجري واروح على اوضتي نمت على السرير وانا بفكر في اللي حصل..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ


الجزء السادس عشر


لما روحت اوضتي قعدت افكر في اللي حصل واللي قاله هشام ليا وعرف ازاي اني انا بتناك من حسين اكيد حسين حكالو عني وعن اللي بيعملوا معايا لانهم اصحاب لكن ازاي حسين هو اللي قاله وفي نفس الوقت حسين بيغير عليا من هشام يبقى اكيد ولاء هيا اللي حكيتلوا لانها نامت معاه قبل كده وبعد تحليل كتير وتفكير اتأكدت إن هشام بيشتهيني بصراحه وقتها انا كمان كنت معجبه بيه ونفسي اكون في حضنه خصوصا بعد مااتحرش بيا وزبه اللي واضح انه كبير وتخين وناشف لمس واحتك بطيازي الكبيره الطريه ولما شوفته وهو مرتخي لكن انا مش عاوزه اعمل كده معاه وإلا في الحاله دي هتحول لواحده شرموطه زي ولاء وهايدي وخصوصا اني بحب سامي وكمان بيريحني هو وحسين، لكن هشام عرف بعلاقتي بحسين وممكن يفضحني قدام سامي وتبقى مصيبه هو ممكن يهددني بحاجه زي كده لو مااتجاوبتش معاه وخليتوا يعمل معايا اللي هو عايزو، بعد تفكير طويل قررت وقولت لنفسي انا مستحيل ادي الفرصه لهشام واخليه يعمل معايا كده حتى لو هددني بعلاقتي بحسين المهم وانا نايمه على السرير بفكر لاقيت باب غرفتي بيخبط روحت فتحت لاقيتها ولاء وهشام بصيتلهم بإستغراب وقولتله: انت جاي ليه يا هشام كفايه انا مش عاوزه اسمع كلامك السخيف وانا كنت غلطانه اني جيت معاكم المصيف، لاقيته قاطعني وقالي: انا جاي علشان اتأسفلك على اللي قولته انا مكنتش في واعيي واللي قولته ده كان من فعل الويسكي والحشيش قولتله: انت كلامك كان فيه اهانه وتجريح فيا وفي سمعتي يا هشام قالي: طيب ممكن ندخل نتكلم جوه قولتلهم اتفضلوا ودخلت ولاء وهشام وقالي: منال انا عارف كل حاجه عنك وعلاقتك بحسين دي مش تهديد مني دي حريه شخصيه وانا مستحيل اذيكي لان زي ما ولاء قالتلي علاقتك بجوزها قالتلي كمان انك طيبه ورقيقه وانا مستحيل أذيكي لاني حبيتك وارتحتلك من قبل ما اشوفك قولتله: انا كمان ارتحتلك لكن اللي قولتو ليا ده خوفني منك وجرحني قالي: انا بتأسفلك ياريت تسمحيني لان سبق وقولتلك ان الويسكي والحشيش خلوني مش في واعيي قولتله: خلاص ياهشام حصل خير بس ارجوك متخوفنيش منك انا مش هخبي عليك انت لما كلمتني اول مره في البلكونه شدتني ليك بإحترامك ليا قالي: انا متأسف حقك عليا وارجو انك تنسي الكلام السخيف اللي انا قولتهولك قولتله بإبتسامه تدل على مصالحته: انا فعلا نسيتوا ونفتح صفحه جديده قالي بإبتسامته الحنونه: يعني صافي يالبن؟! قولتله بدلع ومياصه وصوت كله رقه: صافي اللبن، روحت لاقيته بص لبزازي جامد وقالي: فعلا اللبن صافي، خلاني ابتسمت وعضيت على شفايفي ولمحت زبه وقف في الشورت خلاني ارتبكت اكتر وقتها ولاء قالتله: اهدى على البت ياهشام قالها: اصلها جميله اوي ياولاء، خلاني اتكسفت اكتر وضحكت بدلع وقولتله: بس هايدي اجمل مني يا هشام قالي: بصراحه يا منال انا مشوفتش في جمال جسمك قولتله: ايه هيا الحاله جتلك تاني ولا ايه يا هشام؟! لاقيته ضحك وقالي: غصب عني يا منال اعذريني بصراحه انا بحسد سامي عليكي قولتله: طيب اوعى تقول كده قدام سامي لانه بيغير عليا اوووي قالي: انا عارف انه غيور عليكي وده من حقه انتي لو معايا انا كنت خبيتك في قلبي من جوه، وقتها قلبي كان بيدق بسرعه وكنت حاسه فرحه ابتسمت بخجل وقولت لولاء: هو سامي فين؟ قالتلي: سامي بقى طينه من كتر الشرب وقاعد مع حسين بيلعب الطاوله قولتلهم: طيب تعالوا نروحلهم علشان عاوزه اطمن على سامي هشام قالي: أد كده انتي بتحبي سامي يامنال قولتله: طبعا مش جوزي ياهشام قالي: يابختك ياعم سامي خلاني ابتسمت وقولتله: طيب يلا علشان انا بجد ابتديت اقلق عليه وطلعنا وروحنا اوضة هشام وهايدي اللي هما قاعدين فيها لاقينا حسين وهايدي قاعدين بيلعبوا الطاوله لان هايدي بتعرف تلعب اللعبه دي هشام علمها وسامي قاعد على الكرسي وساند دماغه على مسند الكرسي لورا ومغمض عنيه في الاول انا اتخضيت عليه وجريت عليه وقولتله: حبيبي مالك، وهو مكنش بيرد من أثر الخمره قولتله: رد عليا يا سامي ارجوك متقلقنيش عليك ياحبيبي لاقيت حسين وهشام قالولي: هو متعود على كده يا منال متقلقيش عليه يامنال قولتلهم: ايوه بس يرد عليا ياسامي رد عليا ياحبيبي لاقيته وقف من على الكرسي واتجه ناحية السرير وقالي: سبيني نايم شويه قولتله: طيب قوم نام في اوضتنا، راح هشام قالي: سبيه يامنال ابقى ننام انا وهايدي في اوضتكم الليله، اطمنت شويه لما سامي رد عليا وكلمني، ولاء قعدت على السرير وبتلعب في الموبايل بتاعها لكن كانت واخده بالها من نظرات هشام ليا ولجسمي وهشام قعد على الكرسي وانا كنت قاعده على السرير وهشام كان بيبصلي وبيبتسم وكانت كل ما عنيه تيجي في عنيا ابتسم ولمحت زبه وقف وهو قاعد بيبص على فخادي العريانه المربربه الناعمه وقتها نظراته اشعلت النار فيا اوووي وحسيت بحرقان بين وراكي وفتحة طيازي خصوصا لما بصيت على زب هشام ولاقيته واقف وكان كبير اوووي وكنت ببص على سامي الاقيه نايم وكنت مضايقه اوي لاني كنت عاوزه اتناك الليله دي خصوصا لما سامي قالي في المطعم انه هيأكل جمبري واستاكوزا علشان انا واحشاه اوووي وكنت معشمه نفسي وقتها حسين وهايدي كانوا منسجمين مع بعض وبيلعبوا الطاوله وحسين كان بيتحرش بهايدي وبيمسك إيديها لما تيجي تلعب اللعبه لكن هشام مكنش واخد باله ولاحظناهم انا وولاء، وقتها قولتلهم : انا دخله المطبخ اعمل حاجه اشربها، رد عليا هشام وقالي: اعمليلي نسكافيه يامنال لو سمحت وسألت حسين وولاء وهايدي رديت عليا ولاء وهايدي وقالوا : لاء وكانوا عايزين يشربوا مع حسين ويسكي ودخلت وانا بعمل النسكافيه كنت بفكر في هشام ونظراته لجسمي وابتسم وبصراحه هو هيجني وولعني منظر زبه وهو واقف في الشورت وكمان افتكرته لما احتك بطيازي ولاقيت نفسي بقفش في بزازي من الهيجان وروحت ناديت على ولاء وقولتلها: ممكن تساعديني ياولاء وتيجي تعملي معايا النسكافيه، ردت عليا وقالتلي: مش قادره يامنال انا تعبانه وهيا بتبصلي غمزتلي وحسيت انها بتدي فرصه لهشام انه يعرض عليا المساعده بدلا منها لاقيت هشام بيقولي: ممكن انا اساعدك يامنال؟! قولتله بدلع: مش عاوزه اتعبك ياهشام لاقيته جايلي بسرعه وكنت ماشيه ببطئ قدامه وكنت بتقصع علشان يغازلني ويغازل مفاتني واسمع كلامه الجميل اللي بيخلي قلبي يدق من الفرحه وفعلا اول ما ابتديت اتمايص واتقصع بطيازي قالي: ياخرابي على الزلزال، وهو كان بيقصد بيها طيازي وهيا بتترجرج وبتتهز قدامه وكنت ببتسم وبعض على شفايفي من الهيجان ولما وصلنا للمطبخ وبقينا انا وهو بس جوه المطبخ كان هو واقف ورايا على طول بس مكنش لازق جسمه فيا كان بعيد عني بشويه ولما حسيت انه واقف ورايا بالظبط عملت اني وقعت المعلقه من ايدي على الارض غصب عني وروحت وطيت علشان اجيب المعلقه ورجعت بظهري علشان اخبط طيازي في زبه وهو واقف ومنتصب علي طيازي الكبيره الطريه ولما احتك وخبط زبه بفلقات طيازي قولت بصوت رقيق وواطي وكله نعومه وانوثه: ااااااي وروحت وقفت وبصيت عليه وانا بدلك فلقة طيازي وكإنها وجعتني من اصطدام زبه ليها وقولتله: انا اسفه يا هشام، لاقيته فاتح بوقه وبيبلع ريقه بالعافيه وقالي: اسفه على ايه؟ روحت ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وقولتله بدلع: على اللي حصل دلوقتي! قالي وهو بيستهبل وكان عايز يجرجرني في الكلام: ايه هو اللي حصل دلوقتي؟ قولتله وانا بضحك بدلع خلاص محصلش حاجه وروحت عدلت وشي على البتوجاز وهو واقف ورايا وكنت متأكده انه بيبص على طيازي فإبتديت اغريه واثيره اكتر وبقيت بغني وانا بهز طيازي وكإني برقص وبقول: ( ده عينه مني ده نفسه فيا وانا نفسي فيك انت آآآآآآآآآه بشويش عليااا ده انا وحدانيه متحبنيش) ولاقيته هاج اوووي عليا واتجنن اوووي وبقى بيحضني من ورا ولزق زبه في طيازي وبيحك زبه في فلقات طيازي اوووي وبيبوس في رقبتي وايديه بتقفش في بزازي وبتعصرهم وانا بعمل نفسي بتملص منه وكنت بزق طيازي لورا علشان احس بزبه اكتر وعلشان زبه يدخل بين فلقاتي وكنت بقوله بدلع ومياصه: اااااااه لاء ياهشام لاقيته طلع بزازي من قميص النوم لبره بإيد واحده وبعد ما طلعهم بنفس الايد نزل الشورت بسرعه ورفع قميص النوم من على طيازي وجنب الكيلوت الفتله على فلقتي وبلل زبه بريقه وبإيده إبتدا يدخل راس زبه في طيازي بالعافيه محشور وكإني او مره يدخل فيا زب لانه كان بيدخل فيا حشر لانه تخين اوووي كل ده وانا بعمل نفسي اني بحاول اتملص منه لكن في الحقيقه انا كنت مستسلمه له ومستنيه يدخل زبه جوه طيازي المربربه الكبيره والناعمه واول ما دخلت راس زبه جوه خرمي راح مسكني من بزازي بإيديه الاتنين وبيقفش فيهم وبيعصرهم، وقتها راس زبه بس اللي كانت جوه طيازي وانا كنت متشوقه لدخول زبه كله جوايا وكنت عاوزاه كله جوه طيازي وهو بيقفش في بزازي الملبن بإيديه الاتنين روحت عملت اني بتملص منه روحت رجعت طيازي لورا بقوه علشان اخد زبه جوايا واخفيه في طيازي خلاني صرخت بصوت مكتوم وانا حاطه ايدي على بوقي علشان محدش يسمعني وانا بصرخ ويعرفوا ان هشام زانقني في المطبخ ونازل فيا هري وهو بيبوس في رقبتي وظهري خلاني لفيت وشي وانا بقرب خدودي وشفايفي لشفايفه علشان يقطعهالي وكإني بتلوى وبتملص منه لكن كنت باصه بعيوني بعيد عن عيونه علشان كنت مكسوفه ابص في عنيه واول ما قربت شفايفي من شفايفه لاقيته مسك شفايفي في بوسه خلاني لفيت ايدي لورا حوالين رقبته لما حس بيا لفيت ايدي حوالين رقبته دليل اني استسلمتلو خلاص وبقيت مبسوطه لاقيته بيحرك زبه جوايا بيطلعوا ويدخلوا بالراحه وانا مستمتعه ولما رقبتي وجعتني لما كان بيبوسني روحت عدلت وشي لقدام واتسندت بإيدي على المطبخ وانحنيت لقدام على طيازي كانت بتوجعني وهو لازق فيا وبينكني ومقطعني ومنسجمين ومتمتعين سمعت صوت ولاء بتقول: ايه يامنال هو النسكافيه صعب اووي للدرجه دي ؟! خلتني اتخضيت وزقيت هشام ونزلت قميص النوم ودخلت بزازي جوه البيبي دول وهشام لبس الشورت بسرعه وقولتلها: انتي عاوزه تشربي نسكافيه ياولاء؟! قالتلي: لا يامنال انا بشرب ويسكي بس انتي هتنامي عندك ولا ايه ؟ قولت لهشام بصوت واطي: اطلع بره دلوقت ولما اخلص اجيلكم قالي: انا عايز اكمل معاكي يامنال قولتله: مش وقته انت مش سامع الزفته دي بتنادي عليا ازاي؟ قالي: وفيها ايه ما ولاء عارفه اني عايزك قولتله: طيب وهايدي وحسين وسامي هنعمل ايه في كل دول؟! قالي: طيب خلاص بس انا عايز اخد رهن قولتله: رهن ايه دلوقت؟ قالي: علشان متنسيش وعدك ليا قولتله: صدقني انا هخليك تعمل كل اللي انت عايزو بس اطلع بره دلوقت قالي وهو مصمم: انا مش هطلع بره غير لما اخد رهن منك يامنال! قولتله: طيب انت عايز رهن ايه ؟ قالي: اي حاجه منك تثبتلي انك مش هتخلفي وعدك! قولتله: طيب قول عايز ايه؟ قالي: هاخد منك الاندر! إبتسمت وانا في ذهول من طلبوا الغريب وقولتله: انا مش لابسه غيرو قالي: ما انا عارف وعلشان كده انا عايزو وكمان علشان لما اسلمهولك تسلميني ! قولتله: اسلمك ايه تاني؟ قالي: طيازك وراح قفش فيها فلقات طيازي الطريه اوووي ضحكت بخجل وقولتله: انت مجنون وهتودينا في داهيه قالي: اخلصي وهاتي الاندر بتاعك قولتله: البيبي دول قصير ولو حد من اللي قاعد بره اكتشف اني مش لابسه اندر هتبقى مصيبه قالي: متخافيش مفيش حد هيعرف ولا اقلعهولك انا بإيدي؟! قولتله: لاء لاء خلاص اهو وابتديت أقلع الاندر ونزلتوا من رجليا وانحنيت قدامه علشان اجيب الاندر من الارض بزازي طلعت من البيبي دول لاني مكنتش لابسه سنتيانه ولما جيت اقف لاقيته بيبص لبزازي وبيعض على شفايفه بصيتله وابتسمت بخجل وروحت مسكت بزازي ودخلتهم تاني جوه القميص وقولتله بدلع ومياصه: كفايه هتأكلهم بعنيك قالي: انا نفسي اكلهم بجد قولتله: طيب بعدين اطلع بره دلوقت وراح حط الاندر في جيب الشورت اللي هو لابسه وطلع بره لولاء وهايدي وحسين وانا كملت النسكافيه وطلعتلهم ولاقيت ولاء بتبصلي وبتبتسملي وكإنها فهمت ايه اللي حصل معايا جوه في المطبخ قدمت النسكافيه لهشام وروحت قعدت جمب ولاء لاقيتها بتقولي بصوت واطي: وشك اصفر ليه هو مسكك القرموط ولا ايه؟ بصيتلها باستغراب وروحت ابتسمت وقرصتها في فخادها وخليتها صرخت وقالتلي: اااااااااااي متقرصيش ياجذمه، إبتسمت وقولتلها: علشان تقصري لسانك، راحت ضحكت وقالتلي: طالما اتنرفزتي يبقى حصل! قولتلها: اتلمي ياولاء وبلاش قلة ادب قالتلي: يابنتي انا اختك ومستحيل افضحك وكمان انا متأكده إن هشام عملك حاجه في المطبخ ، رديت عليها بإبتسامه كلها خجل وعضيت على شفايفي وقالتلي: أهو شايفه اتكسفتي ازاي؟ يبقى اكيد قطعك في المطبخ ، قولتلها: هاحكيلك بس مش دلوقت قالتلي: طيب بعدين بس تحكيلي كل حاجه قولتلها: حاضر، وقتها هشام كان بيبص على بزازي ووراكي ورجليا ويعض على شفايفه وزبه واقف زي المدفع انا كنت بلمح زبه وهو بيتحرك وبيقف تحت الشورت الخفيف وقلبي بيدق وبيوجعني اوووي وكنت ممحونه وهايجه اوووي وعاوزه هشام يتمتع برمز انوثتي ويكيفها وانا كمان كنت عاوزه ادلع واشبع برمز رجولته، وعلشان اسيطر على نفسي شويه واهدأ من النار والهيجان اللي كنت فيهم طلعت البلكونه علشان لا هشام ولا زبه يكون قصاد عيوني لاني كنت ممكن اهجم على هشام واخليه يركبني قدامهم كلهم من شدة الهيجان اللي انا كنت فيه، ولما طلعت البلكونه كان حسين وهايدي خلصوا لعب وزهقوا وكانوا سكرانين طينه ومش قادرين يسندوا نفسهم وراسهم تقلت وإبتدأ حسين يمدد جمب سامي وهايدي جمبهم عادي، شويه ولاقيت ولاء وهشام طلعوا ورايا البلكونه وسألوني: مالك يامنال؟ قولت لولاء بعفويه: مضايقه اوووي وحاسه بوحده رغم اني قاعده في وسطكم إلا اني حاسه اني وحيده( طبعا انا مكنتش اقصد أي حاجه من الكلام ده وكان احساس طبيعي نابع من نقص وحرمان جنسي بعض الشئ) لاقيت هشام رد عليا وقالي وهو بيلزق فيا من ورا وزبه بيحتك بفلقات طيازي الكبيره الطريه من فوق قميص النوم وقالي: وحيده ازاي يا نونا وانا جمبك؟! إبتسمت بخجل ولفيت وجهي وقولتله: إتلم وارجع لورا ومتلزقش فيا كده تاني لو سمحت! وكنت مبتسمه مما يدل إن كلامي اللي قولتهوله كان من ورا قلبي لاني كنت مستمتعه وفرحانه ومبسوطه بتحرشاته وبزبه المتوحش الكبير وهو بيتعرف على طيازي الكبيره الملبن، كإني بقوله قفش فبها واهريها اكتر ولاقيته حضني وايديه بتقفش في بزازي وانا بضحك بدلع وبقوله: بتعمل ايه يامجنون؟! اوعى احسن حد يشوفنا تبقى مصيبه قالي وهو بيقفش وبيهري في بزازي الملبن وزبه الناشف بيهرس في فلقات طيازي الطريه : مش قادر اسيبك هو فيه حد يقدر يفرط في الجمال ده؟! قولتله وانا طايره من الفرحه: طيب مش وقته ياهشام انا تعبانه وعاوزه انام وكمان لما تسمح لينا الفرصه هخليك تتمتع بالجمال كله ، رد عليا وقالي: وهو بيبص ناحية البلكونه بتاعتي: طيب خلاص انا كمان هدخل انام جوه قولتله: هتنام جوه ازاي؟ وهايدي هتنام فين وحسين وسامي نايمين معاكم!؟ قالي: عادي انا هخلي هايدي نايمه على الطرف وانا انام وسطهم واكون فاصل ما بينهم، ولاء قالتله: طيب والسرير هيكفيكم كلكم ؟ هشام رد على ولاء وقالها: اه يا ولا السرير كبير زي ما انتي شوفتيه قولتله: طيب خلاص ولو اضايقت في نومتك شيل هايدي ودخلها اوضة حسين وولاء وروح نام معاها قالي: اوك انا هظبط روحوا انتوا استريحوا ومتشغلوش بالكم بيا! قولتله بصوت كله رقه وحنان : منشغلش بالنا بيك ازاي بس ياهشام؟! ده انا عاوزه راحتك، لاقيته قرب مني وزنقني في الحيطه بتاعت البلكونه وقطعلي شفايفي بوس وبزازي وطيازي تقفيش وتقريص وانا سايحه وسايبهله نفسي غصب عني مش بإرادتي لانه سيحني بإيديه اللي بتهري في وبتقفش في بزازي وطيازي ووراكي وبشفايفه اللي قطعتلي وورمتلي شفايفي اكتر ما هيا متورمه وانا بين ايديه وزانقني في الحيطه سمعت صوت حسين وهو بيكح بصوت عالي وقتها اتخضيت واترعشت وزقيت هشام ونزلت البيبي دول وغطيت طيازي بسرعه لان هشام شلحلي قميص النوم علشان يلعبلي في طيازي الكبيره الناعمه والطريه وبعدين دخلنا من البلكونه انا وولاء وكان حسين نايم على السرير وفي سابع نومه طلعنا انا وولاء وروحنا اوضتنا ولاقيت ولاء ضربتني على طيازي خليتها اترجرجت وخلتني شهقت وقولت بصوت دلوع ومايص: آآآآآي يا ولاء بقى ايدك بتوجع قالتلي: ايدي انا بتوجع وإيد هشام مش بتوجع يا شرموطه؟! قولتلها وانا سرحانه في هشام ومعاملته ليا ولمساته وتحرشاته لبزازي وطيازي وشفايفي اللي قطعهالي وقولتلها بصوت ممحون اوي: هشام إيده حنينه ورقيقه وبتمتع وبدلعني مش ايدك انتي الي بتوجعلي طيازي الرقيقه قالتلي: عارفه انك ممحونه وعاوزاه في عينك يا منال؟! ضحكت وبشرمطه وقولتلها بدلع ومياصه: عارفه ياحبيبتي ومش بس عاوزاه في عيني ده انا عاوزاه جوه قلبي آآآآآآآآه ياقلبي راحت قالتلي: قوليلي يا منال هو انتي مش كنتي لابسه اندر واحنا في شقة هايدي وهشام ؟! إبتسمت وعضيت على شفايفي وإرتبكت وولاء لاحظت إرتباكي ده وقولتلها: ايوه يا ولاء قالتلي: طيب وقلعتيه ليه؟ قولتلها: علشان هشام خدو مني! ضحكت وقالتلي: وكمان هشام خد الكيلوت بتاعك! ضحكت وانا حاطه ايدي على بوقي ومكسوفه اوووي ومرضيتش اقولها إن هشام دخل زبه في طيازي وناكني جوه المطبخ..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ


الجزء السابع عشر

وقولتلها: كل اللي حصل معايا في المطبخ، واحنا نايمين على السرير انا وهيا بقمصان النوم وقالتلي: عارفه يامنال انا اول لما اشوف هشام اهيج واكون عاوزه اتناك قولتلها: هو انتي مش عليكي الدوره ياولاء؟ قالتلي: اه عليا الزفت، ضحكت وقولتلها: مالك بتقولي عليها زفت ليه؟ قالتلي: علشان حرماني من المتعه قولتلها: طيب وهيا هتنتهي امتى؟ قالتلي: ممكن بكرا وممكن بعده مش عارفه! قولتلها: طيب انتي قولتيلي إنك لما بتشوفي هشام بيهيجك وبتكوني عاوزه تتناكي اشمعنى هشام اللي بيهيجك؟ قالتلي: مش عارفه بحس ان عيونه فيها سحر وابتسامته وجسمه بيخلوني مش على بعضي قولتلها: تصدقي اني من ساعة ما شوفت هشام وانا حاسه بنفس الاحساس ده! قالتلي: كل حاجه فيه جميله وكمان رجولته بتستفز اي بنت وبتحرك مشاعرها ناحيته، واحنا بنتكلم انا وولاء واحنا نايمين على السرير وكنت نايمه على جمبي وباصه ناحية ولاء وظهري لباب البلكونه إتفاجت بحد نايم ورايا وحط ايده على واكي لفيت وجهي لاقيته هشام اتفزعت من مكاني اول ما شوفته وقولتله: انت دخلت هنا ازاي؟ قالي: دخلت من البلكونه، ابتسمت وقولتله: انت مجنون وهتودينا كلنا في داهيه قالي: متخافيش ياحبيبتي قولتله: مخافش ازاي؟ لو صحي سامي ولا حسين ولا هايدي وشافوك وانت معانا دلوقتي هتبقى مصيبه قالي: حبيبتي اللي متعرفيهوش ان اي حد لما بينام من اثر الخمره مبيصحاش غير تاني يوم، ابتسمت وانا عارفه نيته معايا وقالي: انتي مش عاوزاني اقعد معاكم يا منال؟ قولتله بإبتسامه: لا طبعا عاوزه بس انت مش بتقعد ساكت ايدك طويله قالي: ليه هو انا بعمل ايه؟ قولتله بإستغراب: يا سلام انت مش عارف حضرتك بتعمل ايه!؟ ابتسم هشام وقالي: انا مسكين ومؤدب حتى شوفي وراح باسني في شفايفي بوسه سريعه، ابتسمت بخجل وقولتله: اه ونعم الادب يا استاذ، ضحك وقالي: طيب ماتيجي ننزل البحر! قولتله بإستغراب: ننزل البحر دلوقت! دي الساعه 3 صباحا قالي: تعالي بس ننزل البحر وراح نام عليا وهو بيبوس في خدودي وبيقفش في بزازي وزبه مغروس وبيحك في وراكي الطريه الناعمه من جوه الشورت وانا كنت بضحك وبقوله: ههههههه هو ده البحر ياهشام؟! قالي: ايوه بس مش زي اي بحر، وقتها ولاء كانت بتتفرج علينا وهيا نايمه على السرير، وهشام بيهري وبيقفش وبيقطع فيا وانا نايمه وسيباه يهري ويقطع فيا وانا ممحونه وعاوزه ومسك شفايفي في بوسه خلاني دوخت ومكنتش عاوزاه يسيب شفايفي لغاية ما يورمهوملي ويقطعهوملي ولاقيت ايدي بتروح على زبه بطريقه عفويه ولما مسكت زبه من فوق الشورت لاقيت هشام قام من عليا وقلعني البيبي دول وبقيت عريانه ملط واول ما شاف جسمي لاقيته فتح بوقه وبيبحلق في جسمي وقالي: يخربيت جمالك ايه الصاروخ ده، خلاني اتكسفت اووي وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض وانا مبتسمه ولما شافني ابتسمت وعضيت على شفايفي ومكسوفه لاقيته قلع ملابسه بسرعه بصيت بطرف عيني ولما شوفت زبه كان هيغمى عليا من حجمه وجماله وهو واقف زي السهم على جمال جسمي الطري الملبن والناعم والمربرب، لاقيت هشام شافني وانا باصه على زبه وطلعت لساني ولحست شفايفي بطريقه عفويه مني تدل على رغبتي الشديده في مص زبه لكن كنت مكسوفه اقول لهشام عاوزه امصه لاقيته فهم حركة لساني لشفايفي وقرب زبه من شفايفي وانا قافله بوقي علشان ميحسش اني متلهفه على زبه وإبتدى يحك زبه في شفايفي وهو واقف وانا قاعده تحتيه وبين رجليه وزبه في مقابل وجهي وكنت باصه في عيونه وهو باصص لعيوني وهو بيحك زبه في شفايفي وعايزني افتحلوا بوقي علشان امصلو حبيبي ولما بصيت على زبه وهو بيحتك في شفايفي لاقيت نفسي بفتح بوقي ودخلو في بوقي وروحت مسكت زبه من عند بيضاته بإيدي وبدأت امص بكل شوق وشغف ولما بللته من بوقي وقتها هشام هاج عليا من مصي لزبه وراح مسكني من دراعي الطري الملبن المربرب وخلاني نمت على جمبي ونام ورايا وبيحاول يدخل زبه في طيازي وانا كنت طايره من الفرح لانه هينيكني لكن خرمي كان مدفون بين فلقات طيازي الكبيره المربربه ومكنش عارف يدخل زبه في فتحتي لانه كان ساند على ايده وايده التانيه كان ماسك بيا بزتي وبيقفش فيها روحت انا مسكت زبه بإيدي ودخلتو جوه طيازي بالراحه لان زبه كان تخين اوووي وكإني اول مره يدخل فيا زب ولما راس زبه دخلت فيا روحت عدلت نفسي ولاقيت هشام دخل زبه مره واحده جوه طيازي لاقيت نفسي حطيت ايدي على بوقي وصرخت صرخه مكتومه حسيت إن روحي طلعت ولما هشام حس بيا إتلمت اوووي راح هدي شويه وخلى زبه جوايا وهو بيداعب وبيقفش في بزازي ومسك وجهي وخلاني لفيت وجهي ناحيته وقرب من شفايفي وبقى بيبوس ويمص في شفايفي علشان مش يحسسني بالآلم اللي جوايا وخلاني هيجت وولعت من تقفيشه وتقطيعه فيا ولاقيت نفسي بهز طيازي ووسطي علشان احس بزبه زلما فهم اني عاوزاه يخرج زبه ويخرجه وينيكني لاقيته بيخرج زبه بالراحه وبيدخلو فيا بحنيه وكان خايف يوجعني على الاقل لغاية ما اتعود على حجم زبه كل ده وهو مش عايز يسيب بزازي بيقفش وبيهري فيهم وانا فرحانه ومبسوطه وقولتله بصوت واطي ودلوع وكله رقه: هشام انا خايفه احسن حد يشوفنا ! قالي: متخافيش يامنال انا متأكد إنه نايمين، وحسيت اني اطمنت شويه لاني كنت خايفه هايدي او حسين او جوزي يشوفني واحنا في الوضع ده ساعتها ممكن سامي يقتلني ويرميني في الشارع ده غير هايدي هتتأكد اني لعبت على جوزها واني انا اللي جذبته ناحيتي وكمان حسين اللي بيغير عليا من جوزي لو شافني في حضن صاحبه ممكن يدبحني لانه بيحبني، المهم تجاهلت الموضوع وقررت اني استمتع بوقتي مع هشام وحسيت اني عاوزه احس بزب هشام اكتر وعاوزاه يضرب زبه في طيازي بقوه وطبعا انا مكنش عندي الجراهء اني اقوله كده لاني كنت مكسوفه لكن بدأت اضرب طيازي في زبه لورا علشان افهمه اني عاوزاك تنيكني بقوه ولما شافني بهز وسطي وبحرك طيازي لورا على زبه لاقيته بينيكني بكل قوه وانا حاطه ايدي على بوقي وخايفه صوتي يطلع مني وحد يسمعني تبقى فضيحه وكنت بصرخ وبصوت بصوت مكتوم وكنت بتآلم اووي من زبه التخين اووي وقتها حسيت اني فتحتي بقيت واسعه جدا من زب هشام وقتها هشام قالي: شيلي ايدك من على بوقك ومتكتميش صوتك يامنال قولتله: انا خايفه حد يسمع صوتي تبقى مصيبه قالي: ياحبيبتي متخافيش جوزك نايم ومراتي نايمه وجوز ولاء نايم ومحدش منهم هيسمعك وانتي بتصرخي قولتله: انا خايفه حد من اللي شغالين في الفندق يسمعني قالي: وفيها ايه عادي ياحبيبتي واحده نايمه مع جوزها هما مالهم ! قولتله: حاضر ياهشام ولاقيت نفسي بشيل ايدي من على بوقي وهشام شافني بشيل ايدي من على بوقي إبتدى يسرع ويضرب زبه اقوى علشان يسمع صوتي وانا بصرخ من زبه اللي بيعذبلي طيازي الرقيقه وكل ما هشام يسمع آهاتي الناعمه والرقيقه يقفش في بزازي اووي لغاية ما تعب من الوضع ومسكني بكل قوه من وسطي بعد ما طلع زبه مني وخلاني فلقست على السرير وهو ورايا وبيدخل زبه في فتحتي شهقت من دخول زبه وقولت: آآآآآه بالراحه يا هشاااام لاقيته اتجنن لما سمع صوتي الناعم الرقيق وابتدأ يضرب زبه بكل قوه وانا بصرخ وبشد الملايه بإيدي وبعض في المخده من زبه المتوحش وقتها بصيت لولاء وحسيت بيا وبآلمي لاقيتها بتقرب من شفايفي وبتبوسني في شفايفي وبتلعبلي في بزازي علشان محسش بالآلم وكنت كل شويه ابص على هشام وهو بينيكني بلا رحمه ولغاية ما حسيت اني هجيب على نفسي وهو مش عايز يسيب طيازي وبيضرب بقوه لغاية ما خلاني اترعشت وصرخت صرخه وانا بجيب شهوتي على نفسي وبقيت بعض في المخده من اللذه ومن زبه وقتها هشام شافني بتلوى من الرعشه وبعض في المخده وبشد في الملايه من زبه لاقيته بيصرخ هو كمان وزبه بيترعش جوه طيازي وبينزل لبنه جوه طيازي وانا بضحك وبصرخ من زبه وهو بيترعش جوايا كان بيدغدغني من جوه ولما هشام خلص وطيازي حلبت زبه ومخليتش ولا نقطه فيه راح نام على ظهري وزبه جوايا خلاني نمت انا كمان على بطني وهشام نايم على ظهري بيتنفس بسرعه وكنت حاسه بنبض قلبه وهو بيضرب في ظهري الناعم وزبه جوه طيازي وانا نايمه على بطني تحت هشام، ولاء قالتلي: ايه رأيك في هشام اسد صح يا منال؟! قولتلها وانا في مبسوطه : أسد اووووي، وكنت فاكره ان هشام مش سامع كلامنا انا وولاء وافتكرته راح في غفوه لكن هو كان صاحي وسامع كل كلنا قولناها انا وولاء عنه وهو نايم عليا وزبه جوه طيازي ومكنش هاين عليا اطلع زبه من طيازي، وقتها ولاء قالتلي: يعني الأسد شبع اللبوه؟ ضحكت وانا بعض على شفايفي وقولتلها وانا ممحونه اووي ومبسوطه من هشام لانه كيفني: اللبوه شبعت وعشقت الاسد يا ولاء، ضحكت ولاء وقالتلي: ده انتي لبوه فعلا، ضحكت بخجل وقولتلها: اتلمي يا سافله قالتلي: وقعدتي تقولي مش عاوزه ابقى زأيك مش عاوزه ابقى زأيك لغاية ما بقيتي اكتر مني ده انتي طلعتي حاميه اوووي يابت يامنال قولتلها: اتلمي بقى ياولاء انا مش بحب الكلام ده قالتلي: خلاص ياحبيبتي وقالتلي: انتي مش تعبانه كده وهشام نايم عليكي قولتلها بعفويه: تصدقي نسيت ان هشام نايم عليا يا ولاء وروحنا ضحكنا لاقينا هشام بيقول لولاء: عارفه ياولاء منال حاميه اووي فعلا بس مش زأيك، وقتها إتفاجت ان هشام كان سامعنا وقولتله: ايه ده انت لسه صاحي قالي: اؤمال كنت فاكراني موت قولتله بعفويه: بعيد الشر عنك ياحبيبي، لاقيت ولاء قالتلي وهيا بتغيظني: ياعيني ياعيني على حبيبك للدرجه دي خايفه على هشام من الموت ده شكله ظبطك وكيفك اووي، إتكسفت اوي وخدودي احمرت ووعضيت على شفايفي من شدة الخجل، لاقيت هشام قال لولاء بصراحه يا ولاء انا كمان اول مره في حياتي اتمتع مع واحده كانت منال بصراحه هيا كمان ظبطتني ومتعتني وكنت حاسس بجد اني مع انثى، (وقتها مكنتش عارفه كلام هشام كان مجامله علشان يغطي على كلامي وخوفي على هشام ولا كان فعلا حقيقه في تلك الحالتين هيا كانت مبالغه زياده عن اللزوم مش عارفه وانا انا اللي مكنتش عارفه قيمت جمالي وانوثتي والرجاله اللي بتنام معايا بس اللي شايفه كده)، وقتها لما هشام قالي كده اتكسفت اكتر وقولتله: انت بتبالغ اووي ياهشام( وقولت كده علشان مجرحش مشاعر ولاء لانها كانت من ضمن الستات اللي نام معاهم هشام وكنت خايفه تفسر كلام هشام وتفتكر انه بيتكلم عنها وانها من ضمن الستات دي حتى ولو كان قاصدها مكنش ينفع انه يقول كلام زي كده قدامها حرصا على مشاعرها وعلشان اصلح الموقف وكلام هشام قولت) لان ولاء اجمل مني وارق مني وانثى عني لاقيته انتبه لكلامه وحس انه غلط في حق ولاء وقال: على فكره انا كنت بقصد انك انتي وولاء وهايدي هما البنات اللي نمت معاهم بجد وإلا مكنتش قولتلك كده قدام ولاء لانك انت تشبهي ولاء وهايدي في الجمال والانوثه والدلع، لاقيت ولاء قالتله: وانا كمان ياهشام انت الراجل الوحيد اللي بكون مبسوطه ومتمتعه معاه، وقتها قولت لهشام: انا تعبت ياهشام انزل من عليا ياحبيبي قالي وهو بيضحك: انا كنت ناسي اني نايم عليكي يامنال انا اسف ياحبيبتي، لاقيت ولاء قالتله: أد كده منال طريه اوووي وجسمها مريح لدرجة انك نسيت انك نايم عليها قالها: من كتر ما هيا طريه وناعمه ومريحه انا كنت مرتاح ومبسوط وناسي نفسي اني انا نايم عليها، وراح قام من عليا وزبه وهو بيطلع من طيزي وجعني اوووي وعمل صوت خلاني شهقت وقولت بدلع ورقه: آآآآآآآآه بالراحه ياهشام قالي: حقك عليا ياحبيبتي وراح نام وسطنا انا وولاء، وقتها اول ما لاقيته بينام على السرير وسطينا قولتله: ايه انت هتنام ولا ايه روح نام في اوضتك قالي: لا انا هنام هنا في حضنك ابتسمت وقولتله: ولما سامي يصحى الصبح ويلاقيك نايم في حضني هيقول ايه فالح؟! قالي: متخافيش احنا هنام وهنقفل علينا باب الاوضه وباب البلكونه وهنام في حضنك يعني هنام في حضنك ولما اصر انه ينام معانا انا وولاء روحت قفلت باب الاوضه من جوه بالمفتاح وكمان قفلت باب البلكونه كويس من جوه وروحت نمت في حضنه ووزبه نايم في بيته بين فلقاتي وهو حاضني من ورا وقافش في بزازي بإيديه ونمنا صحينا الصبح على صوت باب الاوضه بيخبط جامد وقتها قلبي كان هيقع في رجليا وصحيت هشام بسرعه وانا مرتبكه وقولت: مين بيخبط ؟ لاقيته سامي بيقولي: افتحي يا منال قولتله: حاضر ياحبيبي وكنت خايفه اوووي ومرعوبه وقولت لهشام: روح اوضتك من البلكونه بسرعه لاقيت هشام قرب مني وباسني في شفايفي وقفش في فلقاتي وقالي: هتوحشيني ياحبيبتي، لاقيت ولاء قالتله: مش وقته ياعم الرومانسي روح اوضتك بسرعه وراح فتح باب البلكونه ونط منها على بلكونته زي ما جالي بالليل وروحت فتحت باب الاوضه بعد ما لبست روب ستان قصير اوووي لغاية نص وراكي من غير ما اكون لابسه حاجه تحتيه وكنت مرعوبه وخايفه اوي من سامي وقالي: قافلين على نفسكم ليه انتي وولاء قولتله: علشان كنا لوحدنا وكنا خايفين حد يدخل علينا قالي: انا اسف ياحبيبتي اني سبتك ليلة امبارح ونمت كنت تعبان اووي قولتله: ولا يهمك ياحبيبي المهم انك بخير قالي: انا كويس بس عايز اشرب قهوه قولتله: حاضر ياحبيبي ادخل خدلك شاور على ما اتصل اجيبلك القهوه ولما دخل ياخد شاور قعدت جمب ولاء على السرير وانا بلتقط انفاسي وايدي على قلبي وكان بيدق بسرعه من الخضه، وقتها ولاء كانت بتضحك عليا وقالتلي: انتي بقيتي خبره اوووي قولتلها: خبره ازاي يعني؟ قالتلي: يعني بقيتي بتعرفي تحوري على جوزك اهو قولتلها: اسكتي ده انا قلبي وقع في رجليا من الخضه، ضحكت ولاء وقالتلي: معليش ياحبيبتي بكرا تتعودي، إبتسمت وقولتلها: تصدقي انك قليلة ادب وسافله راحت ضحكت وقالتلي: طيب ياحبيبتي اتصلي هاتي لجوزك القهوه قولتلها: آآآه نسيت قهوة هشام قالتلي: بركاتك ياسي هشام ضحكت وروحت قرصتها من كسها وقولتها: اتلمي ياشرموطه ووطي صوتك سامي ف الحمام يسمعك قالتلي: آآآآآآه كسي ياشرموطه، ضحكت وقولتلها: علشان تقصري لسانك ووقفت ومسكت سامعة التليفون اتصل علشان اجيب قهوه لهشام لاقيت ولاء ضربتني على طيازي بكل قوه وقالتلي: اعملي حسابي مع سامي في القهوه يابتاعت هشام وقتها صرخت وقولت: آآآآآآآه ياولاء بقى ايدك بتوجع قالتلي: علشان تحرمي تقرصيني تاني وضحكنا واتصلت وقولتلهم: عاوزه اتنين قهوه ساده في اوضه رقم وقولتلهم رقهم الاوضه وقفلت وبعد ربع ساعه لاقيت الباب بيخبط روحت علشان افتح وافتكر هايدي او حسين او هايدي اللي بيخبط ولما فتحت لاقيته عامل الفندق جايب القهوه وقتها انا كنت واقفه قدامه بالروب الستان ومكنتش رابطه الحزام وكنت قافلاه بإيدي من قدام لكن وراكي وبزازي لغاية جزء من حلماتي كانوا عريانين والراجل كان بيبصلي وبيبحلق في بزازي ووراكي ورجليا وانا مكسوفه اخدت منه القهوه وقولتله: ميرسيه خالص وروحت قفلت في وجه لانه بعد ما اخدت القهوه مني كان لسه واقف بيبحلق في جسمي ودخلت لاقيت سامي طلع من الحمام وأخد مني القهوه ودخلت انا كمان اخد شاور وطلعت وفطرنا كلنا ولبست المايوه البكيني وكان عباره عن قطعتين سنتيانه وكيلوت كان خفيف اوي وصغير اوووي مكنش مغطي من طيازي غير شق طيازي وجزء صغير جدا من فلقاتي ومعظم فلقات طيازي عريانه اما بالنسبه للسنتيانه كانت صغيره اوووي لدرجة إن معظم بزازي طالعين لبره وإستثناء حلماتي والجزء اللي تحت حلماتي وكان شكلي مغري اوووي وكنت مكسوفه من المايوه ده اوووي لان الناس هتشوفني وانا عريانه كده وكانت اول مره اظهر للناس بالشكل ده لكن ولاء جرتني هيا وهايدي لانهم كانوا لابسين زي المايوه بتاعي ويمكن اكتر عري وهايدي كانت لابسه مايوه بكيني فتله وفلقات طيازها كلها كانت عريانه حتى فتحة طيازها لما كانت بتنحني لقدام وبالنسبه للسنتيانه كانت مغطيه حلماتها فقط وباقي بزازها عريانه وولاء كانت لابسه مايوه قطعه واحده السنتيانه مرتبطه بالكيلوت لكن كان خفيف اوووي وبزازها عريانه كلها وفلقات طيازها كلها عريانه بإستثناء شق طيازها وجزء صغير جدا من فلقاتها وده اللي جرأئني وخلاني اوافق اني انزل البحر بالمايوه خصوصا إن كل اللي على البحر كانوا لابسين مايوهات بالشكل ده لكن انواع مختلفه ولبست فوق المايوه برموده استيرتش وبدي كت ولبست شبشب واطي ونزلنا كلنا كل ده مكنتش لسه شوفت هشام تاني واول ما شوفته وهو طالع من اوضته بصلي وشاف جسمي وعنيه كانت بتأكلني ولما نزلنا قصدت اني امشي من قدام خالص انا والبنات علشان هشام وحسين وسامي يتفرجوا على طيازنا وهيا بتتهز وتترجرج زي الجيلي خصوصا طيازي انا لانها اكبر من طياز ولاء وهايدي لكن هما كانوا بزازهم اكبر من بزازي لكن المجمل بدون مبالغه جسمي كان اجمل بكتير من اجسامهم لدرجة إني لفت انظار كل اللي موجودين في الفندق من عاملين ونزلاء وسياح بوراكي وطيازي الكبيره اووووي والطريه ولما وصلنا للبحر قلعنا ملابسنا كلنا وبقينا بالمايوهات فقط وقعدنا نأخد حمام شمس قبل ما ننزل البحر ولما قلعت البرموده والبدي لمحت هشام وحسين بيبصوا لجسمي المربرب الطري اوووي وسمعت هشام بيقول الكلمه اللي قالهالي ليلة إمبارح قبل ما ينيكني: ما تيجي ننزل البحر وكان بيبصلي، اول ما سمعنا الكلمه انا وولاء ضحكنا، لاقينا سامي وحسين وهايدي بيسألونا: بتضحكوا على ايه يابنت انتي وهيا؟ لاقيت ولاء اخترعتلهم موقف وقالتلهم: بنضحك على الراجل اللي جابلنا القهوه في الاوضه بعد ما خدنا منه القهوه وقع على الارض ( ولاء قالت موقف كدب ومحصلش علشان هيا مينفعش تقول اننا بنضحك على كلمة هشام ما تيجي ننزل البحر وانه كان يقصدني بإنه عايز يعملي قلة أدب وفكرتنا باللي حصل ليلة امبارح مع هشام) وضحكنا لكن هشام كان بيأكلني بعنيه هو وحسين، ونمنا على شيزلونج الشط علشان نأخد حمام شمس وكنت بتفرج على السياح اللي مستمتعين بالجو وبالبحر وبصيت جمبي لاقيت راجل اسود جدا وضخم اوووي وطويل جدا واصلع ولابس مايوه وواقف جمبنا بحوالي 10 متر كده لكن بيبصلي اوووي وبيبحلق في جسمي وانا نايمه المهم انا تجاهلتو واستمتعت بمنظر البحر والجو الجميل وقولت لسامي يلا ياحبيبي ننزل البحر قالي: حاضر ياحبيبتي ونزلنا كلنا لكن انا كنت واقفه بره شويه لاني مش عارفه اعوم لكن كنت واقفه جوه البحر والمايه بتغطي جسمي كله بإستثناء رأسي ومستمتعه بالمايه، طبعا هشام وحسين وسامي ولاء بيعرفوا يعوموا كويس اووي إلا انا وهايدي وكان سامي مصر انه يعلمني العوم ويدخلني معاه جوه لكن انا قولتله: لاء لاني خايفه وبعد شويه لاقيت هشام وحسين وسامي وولاء بيدخلوا جوه البحر وبعدوا عني انا وهايدي واقفين بنرمي المايه على بعضنا وبنلعب وطلعنا بره شويه والمايه كانت في مستوى بطني وكنا بنلعب انا وهايدي وبنجري ولاقينا الراجل الاسود ده قرب مننا وانا لاحظتوا وهو جاي كان بيبص عليا اوووي وقتها تجاهلته برضوه واحنا بنلعب انا وهايدي ولما قرب مننا بمسافه قريبه كان بيبص على صدري وهو بيتهز وبيترجرج زي الجيلي لما كنا بنجري انا وهايدي ورا بعض، وقتها بصراحه خوفت من نظراته اوووي وكمان كنت مبسوطه وفرحانه بجسمي اللي بيجذب إنتباه الرجاله ناحيتي لان جسمي انثوي وجميل بمعنى الكلمه ولما كان الراجل بيبصلي اوووي خوفت وقولت لهايدي: تعالي نطلع بره علشان انا خايفه من راجل ده وشاورت عليه بحيث انه ميشوفنيش وانا بشاور عليه قالتلي: ليه ماله عملك ايه يا منال؟ قولتلها: عمال بيبصلي وبيبص على صدري وجسمي اووي من بدري وهو كان واقف بعيد ولما نزلنا البحر قرب علينا اووي قالتلي: سيبك منه وتجاهليه واستمتعي بالمايه والجو قولتلها: طيب تعالي نطلع بره لغاية ما ازواجنا يجوا علشان انا خايفه يعملي حاجه قالتلي: حبيبتي متخافيش كل الحكايه انه تلاقيه معجب بيكي وبجسمك وده امر طبيعي لإن جسمك مثير وسكسي اوووي وكملنا لعب وكانت فيه رجاله كتيره ومنهم اجانب كانوا بيتفرجوا عليا انا وهايدي واحنا بنجري ورا بعض وبنلعب، شويه ولاقينا ازواجنا جايين وقولتلهم متبعدوش تاني خليكم هنا معانا وجبنا كوره وقعدنا نلعب واحد في النص والباقي حواليه وبيحدفوا الكوره لبعض واللي واقف في النص يحاول يأخد الكوره واللي إتاخدت منه الكوره ينزل في النص مكان اللي خدها منه وجه الدور على ولاء وكنا بنحدف الكوره لبعض وكل ما تروح ناحية حسين جوزها يضربها على طيزها ونضحك عليها وبعدين جه الدور على حسين وكان كل ما يجي علشان يأخد الكوره من هايدي او مني يعمل انه بيحاول يأخد الكوره ويحضنا انا وهايدي وومرات كان بيمسكني من طيازي واحنا واقفين جوه المايه لغاية مستوى البطن بمعنى ان طيازنا مش باين وحنا واقفين في المايه وكمان محدش بيلاحظ تحرشات حسين لجسمي انا ولا هايدي ولما نزل هشام في النص كان بيعمل نفس حركات حسين ليا وكانت ايديه بتقفش في بزازي وطيازي وكان بيقفش في طيازي بإيديه اوووي وكانت بتطلع مني آهات غصب عني من تقفيش وتقريص هشام وحسين ليا وكانوا بيتعمدوا انهم ينزلوا وسطينا علشان يعملوا معايا كده وبعد فتره طويله من اللعب والهزار والمرح تعبنا وقررنا اننا نطلع نرتاح شويه ونأكل لاننا كنا جعانين وقعدنا كلنا نأكل وقضينا اليوم ما بين نظرات الراجل الاسود ده وما بين تقفيش وتقريص وتحرشات حسين وهشام لينا ولما تعبنا وقررنا نرجع اوضنا نرتاح شويه لاقيت الراجل الاسو بيمشي ورانا لغاية باب الاوضة اللي كنا نازلين فيها وبالصدفه لاقيته نازل في اوضه جمب اوضة هشام وهايدي وحسين وولاء اوضتهم كانت جمبنا من الناحيه التانيه بمعنى ان اوضتي انا وسامي كانت بين اوضة (هشام وهايدي) وبين اوضة (حسين وولاء) ودخلنا جوه الاوضه انا وسامي وقتها كانت الساعه 6 مساءأ ودخلت اخدت شاور من المايه المالحه وطلعت لبست اندر لونه ابيض على شكل 7 ولبست سنتيانه لونها ابيض صغيره بترفع بزازي لفوق ولبست بدي لونه ابيض ضيق اوووي على بطني وبزازي وكان جزء كبير من بزازي عريان ولبست برموده لونه موف ضيق اووووي على وراكي وطيازي بشكل مثير جدا لدرجة إن لون الاندر الابيض اللي كنت لابساه كان باين اوووي وقعدت عملت ميكاب كامل بورده وكحله ومسكارا واي شادو وروج بنفس لون البرموده موف وقعدت حطيت مناكير لونه موف غامق لضوافر رجليا وإيديه المربربين والناعمين اووي ولبست شبشب واطي وقعدت شويه في البلكونه لغاية ما سامي يجهز لاننا كنا نازلين نتمشى في شوارع المدينه وانا قاعده في البلكونه لاقيت هشام طلع من البلكونه وقالي: أيه القمر ده يخربيت جمالك يا صاروخ ابتسمت بخجل وقولتله بدلع ومياصه : طيب حاسب بقى الصاروخ يضرب في وشك قالي: ياريت يضرب في وشي ده من حسن حظي ان الصاروخ يضرب فيا وكان بيبصلي وبيأكلني بعنيه، ضحكت بدلع وقولتله: هيا هايدي فين قالي: بتأخد شاور! ماتجيبي تصبيره قولتله بدلع: إتلم ياهشام وبلاش قلة أدب قالي: مش قادر اتلم على بعضي من ساعة ما شوفتك..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ

الجزء الثامن عشر
، ضحكت وقولتله: طيب اوعى هايدي ولا سامي يسمعوك وانت بتقول كده قالي: ما هيا دي المشكله ياريتك كنتي مراتي يا منال! ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: ما انا كنت مراتك ليلة امبارح ولا نسيت اللي عملتوا؟! قالي: وهيا دي حاجه تتنسي دي ليلة امبارح اتولدت فيها من جديد قولتله: طيب يا دكتور واحنا خارجين كلنا مع بعض متتجننش وتبصلي كتير علشان محدش يلاحظ حاجه قالي: موافق بس بشرط ! قولتله: شرط ايه؟! قالي: الليله تكوني في حضني! ضحكت ضحكه دلوعه ومايصه وقولتله بكل ثقه: لاءء الليله دي ليلة سمسم جوزي ، وقتها اتغاظ اوووي وقالي: طيب تاني مره متقوليش حاجه زي كده قدامي قولتله وانا ببتسم: انت بتغير عليا يابيبي قالي: انتي لسه عارفه يامنال! وعلى فكره انتي الليله هتكوني في حضني غصب عن عين سمسم بتاعك ده، ضحكت بكل ثقه وقولتله بدلع: هههههه بعينك انا هسيبك بنارك كده، وقتها اتغاظ مني اوي بس محبش يبين لي اني استفزيته، واحنا بنتكلم انا وهشام في البلكونه اتفأجت بالراجل الاسود اللي كان بيببصلي على البحر طلع البلكونه وكان بيبصلي اوووي هو كان جمب بلكونة هشام يعني وانا واقفه بكلم هشام هو كان في البلكونه اللي ورا هشام ومكنش هشام واخد باله انه بيبصلي وكنت من وقت للتاني المحه الاقيه لسه بيبصلي وبيبتسم وقتها تجاهلتوا ومحبتش ااعطيلو اهتمام وبعد شويه اتجمعنا كلنا ونزلنا نتمشى بالعربيه وقتها قررت اني اركب انا وسامي العربيه مع هشام وهايدي وبالصدفه ركبت ورا كرسي هشام اللي كان سايق العربيه وهايدي كانت قاعده جمبي وسامي قاعد جمبي هشام قدام وطبعا حسين وولاء كانوا في العربيه التانيه واحنا قاعدين في العربيه لاقيت هشام ظبط المرايه بتاعت العربيه بتاعت الصالون اللي قدامه عليا وكان هو بس اللي شايفني ومحدش من هايدي ولا سامي كانوا واخدين بالهم وكنت ببص في المرايه ألاقي هشام بيغمزلي وبيبتسم في المرايه وقتها كنت ببتسم بخجل وبعدل وشي للناحيه اللي عكس هايدي علشان مش تلاحظ حاجه لغاية ما وصلنا عند مطعم هشام وقالوا نركن العربيات هنا قدام المطعم ونروح نتمشى في شوارع المدينه على رجلينا ولما نخلص ونرجع تاني لان هشام شرط انه يعزمنا على العشاء ونزلت من العربيه وكنت ماشيه في الشارع وانا مكسوفه من ملابسي الفاضحه اللي كنت لابساها البدي الضيق اوووي واللي معري نص بزازي والبرموده الضيق اللي قرب ينفجر ويتقطع من وراكي وطيازي وكمان رجليا عريانه من تحت لغاية ركبتي وسمانة رجليا كلها عريانه وكنت سايبه شعري طبعا لكن إتجرأت لما لاقيت بنات كتيره لابسه زي ملابسي واكتر خليعه وكمان السياح اللي كانوا لابسين شورتات وقررت اني اني امشي عادي وطبيعي وكنت ماشيه انا وولاء وهايدي مع بعض قدام ازواجنا وكنت كل شويه ابص عليهم لورا ألاقي هشام بيبص على سمانة رجليا العريانه التخينه والملفوفه وبيبحلق في طيازي اللي بتتهز وتترجرج زي الجيلي لانها كبيره اووي وكنت بضحك في سري، وبعد فتره من التجول في شوارع المدينه تعبنا وقررنا نرجع ولما وصلنا للمطعم وقعدنا كلنا على تربيزه، وقتها طلبنا الأكل وهشام طلب من الجرسون اللي اسمه حمدي يجيبلنا شوربة جمبري لكل واحد مننا وقعدنا ندردش ونضحك لغاية ما الآكل يجي، شويه ولاقينا هشام إستأذن علشان يروح يسأل على الأكل راح وجه بعد شويه والجرسون ماشي وراه وقدملنا الآكل في الاول وبعد كده جابلنا الشوربه وهو بيقدملنا لكل واحد مننا الشوربه، وقتها هشام قال لهايدي علشان يعرف الجرسون من فينا هيا هايدي: حبيبتي الشوربه دي هتعجبك اووي ياهايدي ( حسيت من كلام هشام إنه قاصد يعرف الجرسون هايدي مين فينا وهو بيقدملنا شوربة الجمبري) لان بعد ما هشام بص للجرسون وهايدي قالت: اكيد هتعجبني لانها على زوقك ياهشام ، راح الجرسون قدم الشوربه لهايدي، وبعد كده الجرسون قدم اطباق الشوربه ليا انا وولاء وهشام في الاخر، وقتها حسيت ان هشام حاطت حاجه في اطباق الشوربه بتاعت حسين وسامي وهايدي، وبعدين قعدنا كلنا نأكل وهشام قال لحسين وسامي الشوربه دي مفعولها سحر وهتظبطكم ياحسين انت وسامي، رد سامي وقاله بهزار: زي شوربة امبارح اللي معرفتش اعمل بيها حاجه وضحكنا، وفعلا حسين وسامي وهايدي شربو الشوربه كلها لكن انا كنت خايفه اشرب الشوربه لتكون فيها حاجه المهم أكلنا وبعد الآكل ب10دقايق لاقينا هايدي وحسين وسامي عيونهم بتقفل ورأسهم تقلت، وقتها حسين قال لهشام انا عايز ارجع الفندق لاني تعبان ومحتاج ارتاح وسامي قال: وانا كمان تعبان يلا نرجع الفندق ورجعنا الفندق وكانوا ماشيين وكإنهم سكرانين وهشام بصلي وابتسم وقتها فهمت هشام عمل ايه ولما طلعنا الغرف لاقيت الراجل الاسود واقف قدام باب غرفته وبيبصلي وبيبتسم تجاهلته ودخلت انا وسامي اوضة ولاء لانها كانت اقرب لينا وكمان بعد إصرار كبير من ولاء انها تخلي سامي بنام في اوضتها هيا وحسين ولما دخلنا اوضة ولاء لاقيت سامي وحسيت اترموا على السرير وقتها اتخضيت شويه وقولت لسامي حبيبي انت حاسس بإيه فيك حاجه قالي: مفيش حاجه بس محتاج انام لاقيت ولاء بتقولي سبيهم يرتاحوا وحسيت من كلام ولاء والامبلاه وبرودها اعصابها انها عارفه حاجه لاقيتها بتقولي تعالي نروح اوضتك وسبيهم يرتاحوا وانا فهمك كل حاجه ولما دخلنا اوضتي ولاء قالتلي: متقلقيش على حسين وسامي لان هشام حطيتلهم منوم في الشوربه علشان يناموا ويعرف يأخد راحته معاكي من غير ما يزعجونا قولتلها: انا كنت حاسه بس محبتش اظلم هشام لغاية ما أتاكد الاول، وإبتسمت وعضيت على شفايفي لما افتكرت هشام لما قالي: ( انتي الليله هتكوني في حضني غصب عن عين سمسم بتاعك ده) وطلعت البلكونه لاقيت هشام واقف في البلكونه قالي: سامي نام ولا لسه؟ قولتله وانا متعصبه: انت حطيتلوا حاجه في الشوربه ياهشام ؟ راح ابتسم وسكت بس انا فهمت اجابته وقولتله: انت بتعمل كده ليه؟ امبارح خليتو شرب الويسكي والحشيش كتير علشان ينام وكمان النهارده مش عارفه انت حطيتلو مخدر ولا منوم في الاكل علشان ينام انت بتعمل كل ده ليه ياهشام؟ قالي: علشان بحبك وبحب جسمك وعايز يخلالي الجو معاكي وسامي وهايدي وحسين ميعكروش علينا لحظات المتعه قولتله : انت حطيت لحسين وهايدي كمان المخدر ولا المنوم ده في الاكل ؟ قالي: اه طبعا قولتله: وليه محطيتش لولاء ؟ قالي: علشان ولاء عارفه علاقتي بيكي وشافتنا وانتي في حضني كمان قولتله: طيب ومين قالك انك بعد ما تعمل كل ده انا هسيبك تعمل معايا قلة الادب اللي انت عايزها دي؟ قالي بعصبيه : ده انتي لو معملتيش كده ده انا هموتك مش بعد كل ده انتي تقوليلي انا مش هخليك تعملي ضحكت وقولتله وانا بغيظه: ههههههه دي كانت مره ومش هتتكرر تاني لاقيته كان هينطلي من البلكونه ويجيلي بس انا منعته وقالي: عارفه لو رفضتي الليله انا هنطلك في البلكونه وهاعملك فضيحه! ضحكت وانا بقوله: خلاص خلاص يامجنون بس لما اجهز الاول قالي: هتجهزي في ايه! ما انتي مزه وصاروخ اهو انا مش عايز اجمل من كده انا قنوع، ضحكت بدلع وقولتله بمياصه وانوثه ودلع: لاء طالما انت عملت كل ده علشاني استناني انا بقى لما اجهز وشوف انا هعمل ايه علشانك، لاقيته عض على شفايفي وهو بيبصلي من فوق لتحت وكإنه هيأكلني، وبصراحه انا خوفت من نظرته الشهوانيه دي وكإنه بيفترسني بعيونه ولاقيت نفسي بقوله: أيه مالك بتبصلي كده ليه ياهشام! متخوفنيش منك نظرتك دي بترعبني اوووي قالي: انا اسف اصلك بتكون حلوه اوووي وانتي بتتكلمي بدلع ومياصه ضحكت وانا حاطه ايدي على بوقي لاني كنت هضحك بصوت عالي وقولتله: للدرجه دي انت حالتك صعبه! قالي: عارفه لو قلعتلك الشورت وشوفتي بتاعي وقف ازاي على كلامك هتعذريني! وقتها انا كنت خايفه يعملها ويقلع البنطلون في البلكونه لانه مجنون وممكن بجد يقلعلي في البلكونه وقولتله: لاء لاء خلاص خليها بعدين لما نكون لوحدنا يا مجنون، ودلوقتي انا هسيبك علشان اجهزلك يا بيبي قالي: بس متتأخريش عليا يامزتي قولتله بدلع ومياصه: هحاول بس متستعجلنيش انا لما اخلص هخلي ولاء ترنلك وتيجيلي من الباب ومتجيليش من البلكونه أحسن حد يشوفك وانت بتعمل كده تبقى مصيبه قالي: اوامرك ياقطه، روحت دخلت وانا بضحك على كلمة قطه دي ولما دخلت لاقيت ولاء بتقولي: وقفتيلو بتاعه بمجرد ما تتكلمي معاه بس يخربيتك ده انتي مصيبه! ضحكت وقولتلها: انتي كنتي سمعانا قالتلي: طبعا يانونو وكمان الليله هشارك معاكي في المعركه قولتلها: هيا خلصت قالتلي: اه ياحبيبتي خلصت (وكنا بنتكلم عن الدوره الشهريه بتاعت ولاء) ورحت دخلت أخدت شاور وطلعت لبست قميص نوم سكسي اوووي وعريان خالص من على صدري قصدي بزازي وقصير لغاية اول طيازي لدرجة أني لما بنحني لقدام طيازي كلها تتعرى وكان ضيق على بزازي ووسطي ومقسم مفاتن جسمي الناعم الطري والمربرب ولبست اندر فتله ومرضيتش البس سنتيانه علشان اجنن هشام لما يشوف حلماتي بارزه وكمان لما يترجرجو قدامه يعرف اني مش لابساله سنتيانه وقعدت حطيت ميكاب سيمبل اوووي كحله ومسكارا واي شادو وروج لونه احمر دم الغزال وكنت حاطه مناكير لضوافر رجليا وايدي المربربين ولبست شبشب ابيض كعب عالي مليان ريش وطبعا وانا في الحمام بأخد شاور كانت ولاء بتجهز وحطيت الميكاب بتاعها ولبست قميص نوم مثير وسكسي ينطق الحجر، ولما خلصنا وجهزنا خليت ولاء ترن على هشام وقتها مكملش خمس ثواني ولاقيته بيخبط على باب الاوضه روحت فتحتلو الباب وانا واقفه وراء الباب وبحاول مخليهوش يشوفني دلوقتي وقبل ما يدخل قولتله: غمض عيونك ياهشام! قالي: ليه يامنال؟ قولتله: بس غمض عيونك وبعدين هتعرف هخليهالك مفأجاه وفعلا غمض عيونه ودخل قدامي وانا دخلت وراء بعد ما قفلت الباب بالمفتاح ونمتلو على السرير جمب ولاء وبعدين قولتله: فتح عيونك ياهشام ! ولما فتح عنيه بصلي انا وولاء وكان فاتح بوقه وقالنا: اووووف ايه الصاوريخ دي! ضحكنا وولاء قالتله: ياترى هتقدر على الصاوريخ ولا وقبل ما تكمل ولاء كلامها هشام قالها: مفيش ولا بس المهم انكم انتوا اللي هتقدرو عليا؟! بصينا لبعض انا وولاء وقولتله بكل انوثه ورقه: جرب وشوف بنفسك ولمحت بتاعه قصدي زبه وقف في الشورت زي السهم وقتها لما هشام شافني وانا ببص على زبه ابتسم وقالي: يخربيت جمال عنيكي اللي كلها انوثه واغراء ودلع بتجنن من عيونك لما بتبص لزبي يامنال، وقتها اتكسفت وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض ولما لمحته بطرف عيني لاقيته بيقلع الشورت والبدي بسرعه وهو بيبصلي انا وولاء ولما شوفت زبه لاقيت نفسي ببلع ريقي بالعافيه وكان شكله يخوف هو قصير لكن تخين وعريض وقولت لنفسي معقوله ده كله كان في جوه طيازي امبارح وانا سرحانه في زب هشام لاقيته بيقرب زبه لشفايفي لاقيت نفسي بحركه عفويه مني حطيته جوه بوقي من غير ما افكر وبقيت بمص في زبه بكل رقه ولما سمعت هشام بيزوم من مصي لزبه روحت طلعتو من بوقي وبقيت بلحس في رأس زبه بلساني وقتها لاقيت ولاء جت قعدت جمبي وابتدت تلحسلو في بيضاته وانا بمص في رأس زبه اللي كانت داخله جوه بوقي بالعافيه كل ده وأيد هشام بتقفش وبتلعب في بزازي ومن شدة ما انا منسجمه في زبه محسيتش بإيده لما طلعت بزازي من البيبي دول وبيشد في حلماتي البنيه وبيقت بمص في زبه وبزوم من إيديه وهيا بتفرك وبتقرص في حلماتي ولما بوقي وجعني لاني كنت فاتحه بوقي على الاخر لاقيت ولاء مسكت زبه وقعدت تمص في زبه لغاية ما بللته بريقها وقالتله: دخله فيا انا الاول انا مولعه وبقالي 4 ايام مدقتش طعم الزب ولاقيت ولاء وهشام واقف وراها وبيدخل زبه في كسها وولاء بتتلوى وبتتمحن وبتتدلع على هشام وكانت فرحانه اوووي قربت من كس ولاء وقبل ما يدخل هشام زبه كسها بللته بلساني ولاقيت هشام مسكني من شعري وقرب زبه من شفايفي ودخله في بوقي بسرعه وكإنه بينيكني بوقي وكنت حاسه اني هتخنق لانه كان بيدخل زبه جامد اووي وانا بضربه بإيدي في إفخاده علشان يسيبني لاني مكنتش قادره اتكلم وكنت هتخنق بجد ولما شافني وانا بضربه بكل قوه بإيدي الرقيقه الناعمه الطريه راح سابني وطلع زبه من بوقي وكنت بتنفس بصعوبه وانا ببص في عيونه وانا بتنفس بصعوبه لاقيته قالي: حقك عليا يا نونو انتي حلوه اووي وشفايفي تجنن ومقدرتش اقاوم وقتها مكنتش قادره اتكلم وانا بتنفس ولاقيته قرب زبه من كس ولاء ودخل رأس زبه فيها بالراحه ولما دخلت راس زبه وقتها ولاء كانت بتتلوى ومستمتعه بزب هشام وكانت ممحونه اووي وقتها لاقيت هشام دخل زبه مره واحده في كس ولاء خلاها صرخت صرخه حسيت ان الفندق كله سمعها وقتها قربت من شفايف ولاء وبقيت ببوسها في شفايفها وبلعبلها في بزازها علشان متحسش بآلم وكنا انا وولاء مفلقسين جمب بعض وانا ببوسها في شفايفها وبلعبلها في حلمات بزازها الكبيره البيضا وهشام بينيك ولاء في كسها وبيلعبلي في فلقاتي وشويه يدخل صوابع ايديه في فتحة طيازي وبيبعبصني وانا بتلوى وبزووم وانا شفايفي في شفايف ولاء شويه ولاقيت هشام بيطلع زبه من كس ولاء وبيدخلو في طيازي وانا بتآلم من زبه االتخين اللي بيعذبلي وبيوسعلي طيازي الرقيقه ولما هشام إبتدى يدخل زبه ويطلعوا ببطئ وبالراحه لانه عارفني اني مش هستحمل زبه المتوحش وانا بزوووم إإإممممممم وراح قال لولاء شيلي شفايفك من على شفايفها خليني أسمع صوت الكروان وهو بيغرد وقتها ضحكت من تشبيه لصوتي وعضيت على شفايفي من الخجل لما ولاء بعدت عن شفايفي ولما هشام شاف ولاء وهيا بتبعد عني لاقيته رزع زبه في طيازي جامد اوووي خلاني شهقت وقولت بصوت دلوع ورقيق وكله انوثه ورقه: آآآآآآآآي إخص عليك ياهشام بشويش عليا، لاقيت هشام إتجنن من صوتي الدلوع ومياصتي وبقى بيدق في طيازي بجنون وانا آآهاتي الناعمه والماصيه ماليه الاوضه وبقى بيضرب على فلقات طيازي كتير اوووي بإيديه لغاية ما خلى فلقاتي الرقيقه الطريه والناعمه إحمرت من كتر الضرب ولما سألته بتضربني على فلقاتي ليه وانت بتنيكني يا هشام قالي: علشان اشوفها وهيا بتتهز وتترجرج زي الجيلي قدام عيوني قولتله: طيب دي بتوجعني اوووي كفايه ضرب انا مش قادره استحمل إيدك الخشنه والجامده على طيازي الرقيقه ياحبيبي وبقيت بوحوح وبصوت من إيديه وزبه ومبقتش عارفه ألاقيها من إيديه ولا من زبه التخين المتوحش لغاية ما عمل حركه كده خلاني كانت روحي هتطلع قلبي وجعني لما دخل زبه اوووي وبعدين طلعوا من طيازي خالص وقتها نمت على السرير على بطني ونبض اللي جوه فتحة طيازي سريع وانا بأخد نفسي وانا نايمه على بطني سمعت صوت ولاء بتصوت وبتصرخ ولما بصيت عليها لاقيت هشام نايم على ظهره وولاء قاعده على زبه بيدخل فيها للآخر وهيا بتتنطط على زب هشام وهيا بتصوت ومبقتش قادره اعملها حاجه ولا اخفف عنها آلم زبه المتحوش بإني ابوسها في شفايفها او العبلها في بزازها وحلماتها وهشام كان بيبصلي وانا نايمه على بطني وهايج عليا اووي وزبه مغروس جوه كس ولاء لمدة عشر دقايق لغاية ما ولاء تعبت وراحت نزلت من على زبه وطلعتوا من كسها وقتها انا كنت باصه على زب هشام وهو بيطلع من كس ولاء ولاقيت كس ولاء بقى عامل زي المغاره ولما ولاء نامت جمبي على ظهرها لاقيت هشام بيبصلي وانا لسه نايمه على بطني ومستنياه ينام عليا وزبه يتحشر جوايا وبقيت باصلو وانا نايمه على بطني وهو بيركب عليا وبقوله بصوت ممحون وكله شهوه: وحياتي عندك يا بيبي بالراحه على طيازي انت زبك كبير اوووي وطيازي مش متعوده على زبك ده لاقيت بينام عليا وزبه بين فلقاتي وبيتلوى على جسمي الطري الناعم المربرب وانا بضحك وبتمحن وبتغنج وبتمايص عليه وكإن زبه جوه طيازي وكنت فرحانه ومبسوطه من زبه وهو سخن وبيهري في فلقاتي الكبيره الناعمه الطريه وقتها كنت بجيب على نفسي شهوته من زبه اللي بيهري في فلقات طيازي الكبيره المربربه لغاية ما قولتله: آآآآآآه هريت فلقاتي الطريه الرقيقه ياهشاام وقتها لاقيته بقى زي المجنون وهو بيدخل زبه في خرمي وبقوه وبينيكني بسرعه وبكل قوه وبيضرب على فلقاتي وانا بتآلم اووي وبصرخ وبصوت وبعض في الملايه بعد ما شديتها وكرمشتها ومكنتش قادره استحمل قوته ورجولته بتهز إنوثتي لغاية ما قرب يجيب شهوته ولاء قالتله: هاتهم على وشنا يا هشام ولما قام من عليا قبل ما ينطر لبنه قومت انا كمان بسرعه وقعدنا انا وولاء تحت زبه منتظرين عسله ولبنه وإحنا فاتحين بوقنا ولما نطر لبنه على وشنا في كميه دخلت جوه بوقي انا وولاء وفيه اللي جه على خدودي وحسيت إني عندي رغبه شديده في إني أبلع واشرب لبن هشام ولما بلعته وشربته وبقيت بجمع بقايا اللبن اللي موجوده على خدودي وبدخلهم جوه بوقي علشان ابلعهم لاقيت ولاء بتقرب شفايفها من شفايفي وبوقها مليان لبن هشام وتدخلهوملي جوه بوقي علشان أبلع باقي لبن هشام وكنت اول مره ادوق طعم لبن الرجاله كان مالح ولذيذ اووي، اللي خلاني شربت لبن هشام في الوقت ده إني كنت هايجه اووي وكمان لما شوفت فيلم سكس قبل كده لبنت بتشرب لبن الراجل اللي كان بينيكها، وبعد ما تعبنا احنا التلاته هشام بصيلي وقالي: انا اول مره في حياتي اتمتع بالشكل ده يا منال! ضحكت وقولتله بهزار: اي خدمه ياهشام لاقيته قرب من شفايفي وباسني بوسه خلاني اتكسفت وقولتله: يلا بقى روح اوضتك يا دكتور قالي: انا مش هسيبك الليله دي قولتله: انت لسه مشبعتش يا هشام؟! قالي: وهو في راجل يشوف جسمك بس ويشبع ده انتي جسمك قشطه باللبن والعسل يامنال، إتكسفت وعضيت على شفايفي وقولتله: طيب روح اوضتك ياقلب منال علشان يشوفك هنا تبقى مصيبه قالي: متخافيش ياحبيبتي وهنام في حضنك زي إمبارح ولما يجي سامي من الباب امشي انا من البلكونه! قولتله: انت مش هتجيبها لبر وهتودينا كلنا في مصيبه قالي: متخافيش يا نونو وتعالوا الاول نأكل قعدنا أكلنا لاننا كنا جعانين وبعد ما خلصنا أكل هشام قالي: يلا يا منال انتي وولاء تعالو ارقصولي عايز اشوفك وانتي بترقصي يا نونو، ضحكت وانا مكسوفه وقولتله: ههههههه مش بعرف ارقص يا هشام قالي: هزي وسطك اي حاجه ثم مفيش واحده ست مبتعرفش ترقص قولتله: إلا انا ! قالي: بس جربي قولتله: حاضر ولما جيت امسك قميص النوم علشان البسو قالي: لا يا منال ارقصي وانتي عريانه ملط كده! ضحكت وانا حاطه ايدي على بوقي وقولتله: لاء انا اتكسف يا هشام قالي: علشان خاطري يا حبيبة قلب هشام قولتله وانا حاطه وشي في الارض من الخجل ومكسوفه اوووي: حاضر، ووقفنا انا وولاء على الارض ولما هشام شغل اغنيه رقص في الموبايل بتاعه إبتدينا نرقص انا وولاء لهشام وكنت لما اهز في وسطي ألاقي طيازي بتترجرج و وبتتهز زي الجيلي وكانت ولاء بترقص حلو اووي وكانت بتهز في وسطها وتتلوى ببطنها وانا كنت بحاول اعمل زأيها ومكنتش عارفه وعلشان اهيج هشام اكتر وأخلي زبه يوقف بقيت بهز بزازي واخليهم يخبطو في بعضهم وبيترجرجو ولما هشام شافني وانا ببصلو بنظره إغراء وبهز في بزازي ليه لاقيته قام من على السرير وزقني وزنقني في الحيطه وقعد يبوس في شفايفي ويقطع فيهم وانا سايحه وبقيت في ايده زي حتة القماش ونزل على بزازي مص ولحس وبيعضعض في حلماتي بالراحه وانا مش قادره اسيطر على أأأهاتي اللي كانت بتطلع مني غصب عني نتيجه هري هشام وتقطيعه في جسمي الملبن كل ده وزبه كان بيخبط في فخادي ووراكي وكان ملمسه سخن وحلو اووي لوراكي الناعمه والمربربه ولما إيدي راحت على زبه لاقيت هشام سابني أنزل واكون في مقابل زبه ودخلتوا جوه بوقي بدون مقدمات وبقيت بمص فيه بشغف وانا ممحونه وببص بعيوني نظره كلها إغراء لعيون هشام ولما شافني ممحونه وبتمايص لاقيته هاج وقالي: كفايه ياحلوه تعالي بقى وراح شدني من اذرعتي المربربه وخلى وجهي في الحيطه وزنقني فيها وإبتدى يدخل زبه في طيازي وانا واقفه ومستنيه لما يدخلوا في طيازي اللي مبتشبعش ولما دخلت رأس زبه شهقت وقولتله: وحياتي عندك يا هشام لو بتحبني بجد بالراحه على طيازي دي مش قادره تستحمل زبك الكبير اووي ده قالي في ودني وهو لازق فيا من ورا كلامك ومياصتك دول هما اللي بيخلوني افتري على طيازك الكبيره دي! ضحكت وقولتله: طيب وانا ذنبي ايه؟ وانا بقوله كده لاقيته بيدخل زبه وبيطلع بكل قوه وهو زانقني في الحيطه وبيرزع في طيازي وانا بصوت وبصرخ وبقول لولاء: إلحقيني يا ولاء تعالي حوشي عني شويه مش قادره وبقيت بعيط بجد من زبه اللي بيوجع وبيمزق طيازي وقتها حسيت ان هشام بيعصر في بزازي وبيترعش وبيقذف لبنه جوايا لما شاف الكحل نازل من عيوني على خدودي مع دموعي وعنيا احمرت من زنقتي اللي انا فيها ولما خلص هشام وجاب كل لبنه جوايا كنت ببصلو وبشهق من البكاء ولما شافني هشام بشهق ومن البكاء باسني من خدودي ومسك ايدي قربها لشفايفه وباسها وقالي: انت اجمل انثى عنيا شافتها حقك عليا ياحبيبة عمري قولتله برقه وضعف مني: إخص عليك ياهشام انت تعبتني ووجعتني اووي قالي: انا اسف ياقلبي انا اموت ولا اني اوجعك قولتله بلهفه: بعيد الشر عنك يا هشام متقولش كده تاني ارجوك لاقيته قرب شفايفه من شفايفي ولما شوفته بيقرب شفاييه من شفايفي غمضت عيوني ومستسلمه ومستنيه يأخد شفايفي علشان يقطعهالي وانا ممحونه اووي وهايجه اكتر وعلى أد ما كنت متألمه من عنفه وقوته وقسوته على طيازي الرقيقه على أد ما كنت فرحانه ومبسوطه ومستمتعه ومتكيفه منه ومن زبه العملاق، كل ده وانا واقفه ووشي في الحيطه وهشام لازقني في الحيطه وزبه لسه جوايا وكإني اسيره وهو بيعاقبني وانا واقفه وخايفه اتحرك يمين او شمال علشان زبه مش يوجعني في طيازي لغاية ما قولتله برقه ودلع ومياصه وبصوت واطي انثوي: حبيبي ممكن تطلع بتاعك مني! قالي وهو بيستهبل وعايز يسمع مني كلام قليل الادب: بتاعي ده اسمه ايه ؟! واطلعوا منين؟ ضحكت بخجل وعضيت على شفايفي وقولتله بدلع ورقه: إخص عليك يا هشام متكسفنيش بقى! لاقيته بيحرك زبه جوايا خلاني فتحت شفايفي وبقول آآآآي حاسب ياهشام وطلعوا بقى، وقتها ولاء كانت بتتفرج علينا وهيا نايمه على السرير وبتضحك علينا وهشام قالي: مش هتطلعوا غير لما تقوليلي أطلع ايه واطلعوا منين؟ بصيت في الارض وانا مكسوفه وقولتله بصوت واطي ودلوع وكله رقه: طلع زبك ! لاقيته إبتسم وقالي: كملي أطلع زبي منين؟ قولتله وانا بدلع عليه ومكنش زبه بيوجعني ولا حاجه لكن كنت عاوزه اتمايص وادلع عليه: يوووه بقى ياهشام يلا بقى بيوجعني، ضحك وقالي: مش هسيبك غير لما تقوليلي قولتله بصوت واطي وكل انوثه وانا باصه في الارض: من طيازي! قالي: لا يا حبيبتي قولي الجمله كلها على بعضها، وقتها ضحكت وانا بضربه في كتفه وقولتله: انت غلس ياهشام وقليل الادب كمان! راح ضحك وقالي: بموت في دلعك ومياصتك يا بطل ضحكت وقولتله بصوت رقيق: بعيد الشر عنك يا هشام، لاقيته حرك زبه جامد تاني جوه طيازي خلاني قولت بمياصه: آآآآه يا طيازي زبك كبير اووي يا هشام حرام عليك بيوجعلي طيازي اوووي، لاقيته طلع زبه من طيازي بقوه خلاني قولتله: آآآآآآي يارخم وراح ضربني على فلقات طيازي وقالي: طيازك جننتني يا منال قولتله بدلع ومياصه: علشان كده بتضربها يا مفتري! انا مش هخليك تلمسها تاني وانا رايحه الحمام لاقيته جري ورايا وجريت منه على الحمام وزنقني جوه الحمام وراح باسني في شفايفي وعطاني بعبوص خلاني شهقت وقولتله بدلع ولبونه: إطلع بره يا سافل قالي: حاضر يا مزتي بس انا مستنيكي بره مع ولاء قولتله: وانا مش هجيلكم انا هنام في الحمام راح ضحك وقالي: وأهون عليكي تسيبي حضني من غير ما يحضن بزازك، إبتسمت وقولتله بدلع: خلي حضنك يروح يحضن بزاز ولاء، لاقيته قرب مني وانا خايفه وقالي في أذني بصوت واطي: يحضني مش عايز اي بزاز واحده غيرك بزازك انتي وزبي حالف ما يوقف غير عليكي انتي، وقتها هيجت وولعت وسيحت من كلامه وإبتسمت وقولتله بصوت مبحوح: ياقليل الادب، راح عطاني بعبوص خلاني شهقت وقولتله: يا سافل، راح ضحك وقالي: مستنيكي بره متتأخريش! وقتها كنت ببصلو ومكنتش قادره اتكلم من هيجاني لانه سيحني وولعني بكلامه ولما هديت واستجمعت قوتي قومت أخدت شاور يهدي جسمي من الهيجان ويطفي النار اللي في طيازي اللي مبتشبعش وروحت لفيت الفوطه حوالين بزازي وطيازي وكانت قصيره لغاية اول طيازي ولما خرجت لاقيت هشام نايم جمب ولاء وبيتكلموا مع بعض وإيد ولاء بتلعب في زب هشام...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

الجزء التاسع عشر
ولما شافني هشام قالي: تعالي يا وحش في حضني، ابتسمت بخجل وقولتله: إتلم يا قليل الادب قالي: انا قليل الادب يا منال؟ قولتله: ايوه ورخم وغلس كمان، ولاء قالتلي: هشام رخم وغلس يا منال ده عسل؟ (طبعا انا كان كلامي عباره عن هزار ومشاغبه لاني الانسان اللي احبه اشاغبه واقوله كلام من النوع ده) قولتلها: ده عسل اسود ومنيل، وقتها هشام وولاء كانوا فاهمين إني بتدلع وبغيظ وبأشاغب مع هشام وإتاكدو إني حبيت هشام اوووي لدرجة إني اخدت عليه وكمان بشتموا بس بهزار ومشاغبه ودلع مني لاقيت هشام قالي: لا يا منال ده عسل ابيض وعجبك كمان واسآلي بوقك وطيازك من جوه يا مزه، ابتسمت وعضيت على شفايفي وقولتله بدلع: انت قليل الادب قالي: انا لما بكون معاكي بيكون معنديش أدب اصلا قولتله: طيب كفايه اللي حصل وروح اوضتك بقى يا هشام قالي: حاضر ووقف من على السرير وهو رايح ناحية البلكونه وبيمر من جنبي لاقيت بيشد الفوطه ووقعها في الارض وبقيت عريانه ملط لاني مكنتش لابسه حاجه تحت الفوطه وحضني من وراء ومشي لغاية السرير وانا بضحك وبتمايص عليه وقالي: امشي ايه يا منال انا مصدقت لاقيتك وراح زقني على السرير وخلاني نمت جمبك ولاء وانا بقول: آآآآآه طيب بالراحه وضحكت وانا شايفه في عنيه نظرات تلهب الحجر وقتها خلاني استسلمت له وبقيت بلعب في بزازي وبقفش فيهم قدام عنيه وهو بيبصلي وهاج عليا وانا بقفش لبزازي ولاقيته جه وراح نام على جسمي الملبن وكإني سريره الحنين اللي بيستقبل جسمه علشان يريحه وبقى بيمص في شفايفي وانا شبه مخدره من الهري بتاعه واللي بيعملوا فيا وقضينا الليل كله وهو بينيكني انا وولاء لغاية ما تعب ونام وهو حاضني من وراء وزبه محشور في طيازي وصحينا على الباب وهو بيخبط وقتها صحيت هشام وولاء وقولتلهم الباب بيخبط اصحى ولما قولت: مين بيخبط؟ لاقيتها هايدي مرات هشام قالتلي: انا هايدي يامنال انا آسفه ياحبيبتي لاني قلقتك قولتلها: خير يا هايدي عاوزه حاجه يا حبيبتي؟ قالتلي: مشوفتيش هشام!؟ صحيت من بدري ولاقيته مش موجود جمبي على السرير قولتلها: لا ياحبيبتي تلاقيه نزل تحت يجيب حاجه قالتلي: طيب يا منال انا آسفه لاني صحيتك قولتلها: لا ياحبيبتي ولا يهمك بس لما يجي إبقى طمنيني (كل ده وانا بكلمها من ورا الباب لاني كنت خايفه افتح الباب وتدخل وتشوف جوزها وهو نايم في سريري) ولما مشيت قولت لهشام : قوم بقى ياهشام قبل ما تيجيبلنا مصيبه، قام هشام ولبس الشورت والتيشرت وغسل وجهه وظبط نفسه وطلع من باب الغرفه بعد ما طلعت وإتاكدت إن مفيش حد موجود في الطرقه وطلع هشام من الغرفه متجه ناحية غرفته ودخلت لولاء وكنا بنضحك على الموقف لاقيت ولاء بتقولي: اعملي حسابك هننزل انا وانتي وهايدي كمان شويه علشان نشتري شوية حاجات وهنروح من غير ازواجنا وهنتأخر شويه قولتلها: اوكيه يا ولاء بس نطمن الاول على سامي وحسين قالتلي: طيب تعالي نروح لهم واحنا رايحين قابلت الراجل الاسود واقف قدام باب غرفته وبيتكلم في الموبايل وكانت لغته سوادني وكلامه مش مفهوم ولما لمحني خارجه من الاوضه وقتها كنت لابسه روب ستان لونه احمر قصير لغاية نصف افخادي كان بيبصلي اووي المهم كالعاده انا تجاهلته ودخلنا غرفة ولاء لاقيت سامي نايم وحسين جوه الحمام بيأخد شاور قعدت جمب سامي افوقه ولما فاق سامي ولاء قالتله: احنا هنروح مشوار انا ومنال وهايدي ممكن نتأخر يا سامي قالها: مشوار ايه ده؟ قالتله: هنشتري حاجات بنات قالها: طيب روحي انتي وهايدي وسيبي منال انا عايزها وكان بيحضني من وسطي وانا قاعده جمبه على السرير، ولاء قالتله: لما نرجع يا سامي ابقى اهريها وقطعها براحتك بس سيبها تيجي معانا قالها طيب مشوار ايه ده اللي انت مصممه ان منال تروح معاكي؟ قالتله: هنشتري حاجات بنات ياسامي مينفعش تعرفها قالها: طيب هتتأخرو قالتله: هيا وظروفها، وقتها عرفنا انا وسامي اننا هنتأخر وفي الحقيقه انا مكنتش اعرف احنا هنروح نشتري ايه؟ المهم روحنا اوضتنا انا وسامي وقالي: اطلبيلي قهوه على ما أخد شاور يا منال قولتله: حاضر ياحبيبي ودخل سامي الحمام وطلبتلوا القهوه ولما طلع سامي من الحمام شرب القهوه وهو بيبص لوراكي وبزازي نظره انا عارفها كويس نظره شهوانيه ولما لاقيت عنيا هتطلع على لحم جسمي الملبن بقيت بدلع وبتمايص وبنحني قدامه وكإني بدور على حاجه تحت السرير، وقتها لاقيت سامي هجم عليا ولزق زبه بعد ما قلع البوكسر في فلقات طيازي من فوق الروب الستان ومكنتش لابسه حاجه تحت الروب وانا كنت بضحك وبقول آآآآآه بدلع ومياصه وكنت فرحانه، وقتها سامي قالي: واحشتيني اووي يا نونو بقالي كام يوم مدقتش الشهد قولتله بدلع ومياصه وبصوت دلوع: الشهد اهو قدامك قطع وكل ياحبيبي وقتها لاقيته بقى عامل زي المجنون من دلعي ومياصتي وبقى بيقلعني الروب بعنف وبسرعه وانا ببصلوا بإستغراب وكنت خايفه منه اوووي بعد ما قلعني ونيمني على السرير هراني تقطيع وتقفيش في جسمي وبعدين خلاني مصيتلوا زبه وابوس رأس زبه التخينه الناعمه وبعد مسكني وخلاني فلقست وهو جه من ورايا ورزع زبه في طيازي خلاني شهقت وصرخت وقولتله بدلع: إخص عليكي يا سامي خضيتني، ضحك عليا وقالي: ما انتي عارفه ان انا هدخلوا يا حبيبتي قولتله بدلع: ايوه بس مكنتش فاكره انك هتدخلوا في طيازي بقوه مره واحده قالي: اسف ياحبيبتي اصلك واحشتيني اووي وواحشتني الكبيره الطريه دي وراح ضرب على فلقتي خلاني صوت بدلع وقولت: آآآآآآآه قالي: سلامتك يا حبيبتي، وقتها ضحكت وانا حاطه ايدي على بوقي من خجلي، لاقيته بيدخل زبه وبيطلعوا من طيازي بكل قوه وانا بصوت وبصرخ بصوت مكتوم وخايفه حد يسمعني من نزلاء الفندق وقتها لاقيت ولاء دخلت علينا وكنا ناسيين باب الغرفه ومكنش مقفول بالمفتاح ولما دخلت ولاء كانت لابسه ملابس خروج ولما شافتنا ضحكت وقالتلي: طيب هتتأخري يامنال؟ ضحكت وقولتلها: مش عارفه اسالي اخوكي؟! قالت لسامي: هتأخرنا كده ياسامي كنت خليها لما نرجع بالليل قالها: معليش ياولاء عشر دقايق ونكون خلصنا، ولاء قالتله: لاء عشر دقايق كتير هما خمسه بس وقالتلي انا: وانتي يامنال شدي حيلك مع سامي شويه خليه يخلص، ابتسمت بتعجب وقولتلها: اشد حيلي اعملوا ايه يعني ياولاء؟ غمزتلي بعنيها وابتسمت وقالتلي: هو انا هقولك تعملي ايه يا نونو!! (وقتها كنت فاهمه ولاء تقصد اني اتغنج وادلع واتمايص واصرخ بدلع علشان سامي يجيب بسرعه) قولتلها: حاضر ياولاء، كل ده وسامي حاطت زبه في طيازي وانا مفلقسه وبنكلم ولاء وقالتلي: انا عند رايحه لهايدي في غرفتها ومتتأخريش ياهانم وراحت خرجت وقفلت باب الغرفه علينا وكمل سامي وهو بيدق في طيازي وإبتديت أتغنج واصوت بصوت عالي وسامي كل ما يسمع صوتي وانا بتغنج وبقول: آآآآآآآه يسرع ويضرب زبه اقوى جوه طيازي وبقيت بشد الملايه واعض فيها وابص لسامي وانا بشد في ملاية السرير بسناني وقتها سامي لما شافني بعض في الملايه من زبه لاقيته بيترعش وزبه بيطلق لبنه جوه طيازي وهو بيعصر في فلقات طيازي وقتها سامي مكملش دقيقتين من بعد ما خرجت ولاء من اوضتي وكان سامي ملى طيازي بلبنه، وقتها مكنتش انا لسه جبت شهوتي بس مش مهم علشان متأخرش على ولاء وهايدي، ولما طيازي حلبت لبن زبه لاقيت ايد سامي بترتخي من على فلقات طيازي وإبتدى يسحب زبه من طيازي وقالي: اسف ياحبيبتي لاني جبت قبلك، ابتسمت وقربت شفايفي من خده وبوسته وقولتله: ولايهمك ياحبيبي اهم حاجه راحتك انت لاني متأكده انك هتعوضهالي لما ارجع من مشوار ولاء قالي: طيب متتأخريش يامنال، قومت من على السرير وقولتله: قول لاختك هيا اللي هتأخرنا قالي: طيب انا هكلمها وروحت دخلت اخدت شاور وطلعت لبست برموده جينز كان ضيق اووي على طيازي ووراكي وكان شكلهم كبير اوووي وملفت في الجينز الضيق لان طيازي بارزه للخلف ومرفوعه لفوق وكمان اجناب وراكي كانت بارزه على الاجناب من أعلى وراكي ورجليا كانت عريانه من تحت ركبتي لغاية ضوافري رجليا اللي رسمتهم بالمناكير هيا وضوافر ايدي باللون الاصفر ولبست بدي لونه اصفر بلون الشبشب وطبعا كنت لابسه تحتهم اندر فتله وسنتيانه بترفع بزازي وتكورهم وتبرزهم لان البدي كان ضيق على بطني وصدري قصدي بزازي وكان شق بزازي باين اووي وقعدت حطيت ميكاب سيمبل بودره وكحله واي شادو ومسكارا وحددت حواجبي وحطيت روج لونه روز وبعد ما خلصت ولبست روحت لولاء في غرفة هايدي خبطت على باب الغرفه وفتحتلي ولاء ولما شافتني قالتلي: يعيني على المزز والصاوريخ ايه يانونو الجمال ده وقتها اتكسفت بجد وقولتلها بإبتسامه: بس بقى ياولاء متكسفنيش ويلا علشان منتأخرش بره علشان سامي قالي متتأخريش قالتلي: تعالي بس ادخلي وسيبك من سامي انا هظبطهولك ولما دخلت الغرفه لاقيت هايدي قاعده على السرير وهشام نايم جمبها على السرير ولما شافوني هشام قالي وهو بيبتسملي: آآآه ياقلبي ايه الجمال ده يا منال، لاقيت نفسي اتكسفت وعضيت على شفايفي وبصيت في الارض من خجلي وهايدي ابتسمت وقالتلي: ايه القمر ده يالولو كده انا اخاف عليكي تتشقطي مننا في الشارع بصيتلها بإستغراب وانا مبتسمه وقولتلها: بس إتلمي يا هايدي ايه اللي انتي بتقوليه ده! قالتلي: يابنتي ما انتي اللي حلوه جدا عضيت على شفايفي، وقتها ولاء قالتلها: يلا ياهايدي واحنا ماشيين وقبل ما نخرج من الاوضه بصيت على هشام بطرف عيني لاقيته بيبصلي وعطاني بوسه في الهوى وقتها ماخوفتش من هايدي احسن تشوفنا ولاقيت نفسي ببادله نفس البوسه في الهوى وروحت خرجت بسرعه قبل ما هايدي تشوفنا واحنا ماشيين سألت ولاء وقولتلها: هو احنا هنروح فين ياولاء؟ قالتلي: هنروح مركز للمساج الاول علشان جسمي بيوجعني وكمان هايدي عاوزه تعمل مساج وانتي كمان لازم تعملي مساج علشان يفكلك جسمك قولتلها: طيب هو راجل ولا ست اللي بتعملكم المساج؟ قالتلي بتبتسم: انتي عاوزه ست ولا عاوزه راجل؟ ابتسمت بخجل وقولتلها: إتلمي ياقليلة الادب، ضحكت وقالتلي: انا بيعملي المساج راجل وهايدي كمان بيعملها المساج راجل لكن متخافيش انا هخلي مدربه يعني واحده ست اللي تعملك المساج، ضحكت وقولتلها: طيب إشمعنا انتوا بتختارو رجاله اللي تعملكم المساج ليه مش ستات زأيكم، راحت هايدي ضحكت وقالتلي: علشان انا وولاء سافلين يامنال وضحكنا كلنا ولما وصلنا للمركز ده كان عباره عن شقه جوه عماره ولما دخلنا رحبت بينا واحده ست حوالي 50 سنه وقالتلنا : اهلا وسهلا اتفضلوا ودخلنا غرفه زي غرفة كشف وكان موجوده فيها شاب حوالي 36 سنه لابس بالطوا وكان قاعد وقدامه مكتب رحب بينا وقالنا اتفضلوا ولما قعدنا ولاء قالتله: عايزين نعمل مساج بس بسرعه لاننا مستعجلين وبالنسبه للمدام عايزه واحده ست اللي تعملها المساج المدرب قالها: طيب مبدائيا مدة الجلسه 50دقيقه اما بالنسبه للمدام انا بعتذرلها لان مش موجود في المركز حاليا مدربه تعملك الجلسه لانها في وقت الراحه دلوقتي ممكن تنتظروها ساعة واحده وهتيجي المركز، وقتها ولاء بصيتلي وقالتلي: خلاص ياحبيبتي خليه مدرب اللي يعملك الجلسه قولتلها بعصبيه: لاء طبعا، ابتسمت ولاء وقالتلي: طيب خلاص اهدي، راحت ولاء قالت للمدرب: طيب احنا آسفين هيا مش موافقه انها تعمل المساج واحنا بجد مستعجلين، راح المدرب قالنا وهو بيبتسم: وانا مقدرش ازعلكم خصوصا انها اول مره تشرفونا وراح مسك الموبايل بتاعه واتصل بواحده اسمها نهى وقالها: ممكن يا نهى تقطعي وقت الراحه بتاعك وتنزلي المركز وتبقي تأخدي وقت الراحه بعد الجلسه، المهم بعد ما خلص المكالمه قال لولاء: المدربه نازله ولاء قالتله: نازله منين؟ قالها: المدربه موجوده في شقتها في الشقه اللي فوق المركز هنا وممكن حضراتكم تتفضلوا في غرفة المساج ولما تجهزوا خلي قولوا لمدام انتصار ورن الجرس جت الست انتصار ودخلت معانا غرفة المساج وكانت عباره عن غرفه واحده وخمس سراير وما بين كل سرير والتاني ستاره تفصل ما بينهم، اول ما دخلنا لاقيت ولاء وهايدي ابتدوا يقلعوا ملابسهم وانا واقفه ومكسوفه اقلع زأيهم، وقتها ولاء قالتلي: في ايه يامنال ما تقلعي! قولتلها وانا مرتبكه: اصل انا انا... قاطعتني هايدي وقالتلي: انتي ايه! انتي مكسوفه يامنال؟ سكت وبصيت على الست انتصار وبصيت في الارض وقتها ولاء قالت للست انتصار ممكن يامدام تنظري بره شويه لغاية ما المدام تقلع ملابسها قالت: اه طبعا انا آسفه لو كنت ضايقتك ولما تجهزو ابقي رني اضغطي على الزر ده وشاورت لولاء على الزر وخليكم بالمايوهات فقط وقبل ما تخرج قالتلي بإبتسامه: على فكره انا ست زأيك متخافيش مني وراحت طلعت بره الغرفه وقفلت الباب وبقينا انا وولاء وهايدي لوحدنا ولاء قالتلي: في ايه مالك يامنال انتي لسه مكسوفه قولتلها: انا كنت خايفه من الست انتصار دي وهيا بتبص على جسمي بطريقه غريبه اووي ابتسمت هايدي وولاء وهايدي قالتلي: شكلها معجبه بيكي وعاوزه تنام معاكي وضحكت هيا وولاء وانا وقولتلها: اتلمي ياسافله قالتلي وهيا بتضحك: يابنتي دي ست زأيها زأيك وبعدين ده اللي زأيك مش مفروض يتكسف من بعد ما نمتي مع حسين جوز ولاء، إبتسمت وقولتلها: هقلع خلاص اخرسي بقى ده انتي فضيحه ، ولما قلعت وبقيت بالاندر والسنتيانه لاقيت هايدي بتبحلق في جسمي وقالتلي: جسمك تحفه يا منال عليكي امكانيات ياريتها كانت تبقى فيا، ابتسمت وقولتلها من باب المجامله: انتي جسمك اجمل يا حبيبتي، راحت ولاء قالتلنا: يلا بقى اترزعوا على السراير واتغطوا بالفوط دي علشان ارن الجرس، وراحت ولاء رنت الجرس ولاقيت الشاب اللي كان قاعد بره على المكتب وواحد معاه حوالي 34سنه وبنت قصيره حوالي 27 سنه وكانوا الشابين جسمهم جامد وواحد منهم طويل واجسامهم كلها عضل وهما داخلين لمحتهم بيبصوا على رجليا ولما قربوا مننا الشاب اللي كان بيكلمنا في المكتب قال للبنت: خليكي مع المدام يا نهى ولاقيتهم بيبصولي وقربت البنت مني وقالتلي: انا اسمي نهى وحضرتك قولتلها: منال اسمي منال قالتلي: اهلا وسهلا بيكي يا مدام ولا انسه؟ قولتلها: مدام قالتلي: اتشرفت بمعرفتك واتمنى انك تستمتعي في بالجلسه، ابتسمت ابتسامه خفيفه وهيا بتحضر الزيوت وجمبها ولمحت بطرف عيني لاقيت المدربين الشباب بيتكلموا مع هايدي وولاء وبيبصوا عليا كلهم، وقتها قولت لنهى المدربه ممكن تقفلي الستاره اللي ما بينا قالتلي: هما المدامات الاتنين مش تبعك؟ قولتلها: اه اصحابي قالتلي: طيب حضرتك محرجه منهم ليه؟ قولتلها: مش منهم انا مكسوفه من المدربين قالتلي: اه صح انا آسفه حاضر وراحت قفلت الستاره وقالتلي: بما اننا بنات زي بعض ياريت تقلعي السنتيانه علشان مش تضايقني وانا شغاله قولتلها: لاء مش هينفع قالتلي بإبتسامه: حضرتك احنا بنات زي بعض وكمان انا قفلت الستاره ولو محرجه تقلعيها خالص ممكن تفكي المشبك وخلي السنتيانه على صدرك بس علشان مش تضايقني، وبعد إصرار منها وافقت اني افك المشبك من على ظهري وقالتلي: نامي على وشك لفيت نفسي ونمت على بطني وانا ماسكه السنتيانه من عند بزازي علشان متوقعش مني ولما نمت سيبتها ولاقيت نهى بتحط الزيوت على ظهري واكتافي ورجليا واذرعتي وفلقات طيازي ولما حسيت بالزيت لمس فلقات طيازي مش عارفه ليه وازاي حسيت بهيجان غريب وإبتديت تدلك وتفرك بإيديها في ظهري واكتافي ورقبتي ورجليا ووراكي ولما إيديها كانت بتفرك في فلقات طيازي كنت بحس برعشه ولذه غريبه وقتها كنت وجهي في اتجاه نهى يعني كانت شايفه ملامح وجهي، كانت بتبص لوجهي لما كانت بتملس فلقات طيازي وحسيت انها عاوزه تعرف شعوري واحساسي او رد فعلي لما بتفركلي فلقات طيازي وقتها وبصراحه كنت بغمض عيوني ومستمتعه جدا لان ببساطه محستش بمتعه ولذه فرك وتدليك طيازي قبل كده حتى لما كنت مع سامي او هشام اوحسين محستش بنفس اللذه دي وكنت في عالم تاني وانا عايشه لذه ومتعه لا توصف لغاية ما فوقتني نهى لما قالتلي: نامي على ظهرك يامدام منال، لاقيت نفسي بلف جسمي بدون شعور وانا كنت ناسيه انها ممكن تكتشف اني شيميل وان ليا زب ولما نمت على ظهري حسيت بإيد نهى بتعدل الفوطه من على وسطي وابتديت تحط الزيوت على بطني ووراكي ورجليا، وقتها قالتلي: انا خايفه السنتيانه يجي عليها زيت ياريت تقلعيها وانا هحط على صدرك فوطه وقتها قلعتها بدون تردد لاقيتها جابت فوطه صغيره وقبل ما تحطها على بزازي فتحت عيوني لاقيتها بتبص لبزازي اوي، وقتها لما شافتني وانا فاتحه عيوني وببصلها راحت حطيت الفوطه على بزازي وإبتديت تكمل تدليك وبدأت بأكتافي من قدام ونزلت على بزازي وبقيت بتفركهم وبتعصرهم وانا ابتديت اترعش واسيح اكتر من لمسات ايديها لصدري وغمضت عيوني وقتها حسيت إنها بتقصد إنها تثير شهوتي من تدليك إماكن اثارتي ولما بدأت تفرك في حلمة بزتي الشمال طلعت مني إإإممممم حسيت إن كل اللي موجودين في الاوضه سمعني ولاقيتها نزلت على بطني وسوتي ولما إبتديت تنزل بإيديها اول وراكي من الاجناب حسيت بلذه وقلبي بيدق بسرعه من اللحظه اللي جايه واول ما إيديها خبطت في زبي وبيضاتي فوقتني وقتها لما لاقيتها شهقت وقالت: إيه ده؟ فتحت عيوني بسرعه وانا كنت مكسوفه اووي لاقيتها بتبصلي وبتبص بين وراكي من فوق ومش متأكده من اللي حصل لان الفوطه كانت ساتره زبي الصغنون اووي ولاقيت باسلوب فضولي اووي بترفع طرف الفوطه من تحت بالراحه ولما شافت زبي شهقت وقالتلي بذهول: ايه ده؟ لاقيت نفسي بشاورلها بإيدي وبقولها وطي صوتك علشان المدربين قالتلي: هو انتي شيميل؟ قولتلها: ايوه يانهى بس وطي صوتك ارجوكي قالتلي: انا اول مره اشوف شيميل بجد مستحيل انا متوقعتش الجسم الجميل ده وتكوني مش بنت انا آسفه قولتلها: لاء يانهى ولايهمك بس قوليلي هو الجلسه خلصت كده؟ قالتلي: لا لسه طبعا، ولاقيتها شالت من على وسطي الفوطه وإبتديت تدلك وراكي وتنزل بإيديها لتحت وكنت شايفها وهيا بتدلك جسمي كانت عنيها على زبي الصغنون وبتبتسم وقتها قولت لنفسي هيا اكيد مش معجبه بزبي ولا حاجه لانه لما بينتصب بيبقى أد عقلتين صباع دي أكيد مستغرباني وفعلا لاقيتها بتقولي: رجليكي حلوه اووي يامدام منال، رديت عليها بصوت مبحوح وكله شهوه ومحنه وقولتلها: ميرسيه يانهى، ولاقيتها طلعت بإيديها تاني لبزازي وإبتديت تفرك في حلماتي وكانت بتضغط على حلمة بزتي الشمال اكتر وانا كنت بكتم صوتي وانا حاسه اني قربت اجيب على نفسي من إيديها وقتها قالتلي: نامي على بطنك نمت بسرعه بدون تردد لاني كنت عاوزه ايديها تتجول على فلقاتي وفعلا اول ما نمت على بطني لاقيت ايديها راحت على فلقات طيازي وحسيت وهيا بتحط الزيت على فلقاتي وكان بينزل عند فتحة طيازي، وقتها انا كنت قافله عيوني نص قفله وكنت شايفاها وهيا بتبصلي لما بتقفش وبتدلك في طيازي وقتها انا كنت بغمض عيوني وبعض على شفايفي وفي عالم تاني وحسيت إنها إتأكدت من إني هيجت وسيحت بين ايديها ولاقيتها بتدخل ايديها بين فلقاتي وبتمشي كف إيديها بين فلقاتي وانا سايحه وممحونه اووي وبعض على شفايفي واول ما صباع ايديها لمس فتحتي شهقت وطلعت مني آآآآه مسموعه ولاقيتها بتتمادى وانا مش قادره ولا عارفه اقولها كفايه ولما إتأكدت من آهاتي اني سايحه ومستمتعه إبتدي الموضوع يبقى مكشوف وواضح اووي وإبتديت تدلك فتحتة طيازي ولما سمعتي بزوم إإإمممم بصوت واطي مش مسموع غير ليها لاقيتها بتدخل صباعها جوه فتحتي ببطئ شديد وانا في عالم تاني وفي وسط صمت سمعت صوت صراخ هايدي بتقول: آآآآآآه آآآآآي آآآآآآآآآه آآآآآآوف، وكانت آهاتها المتقطعه دي دليل كبير على إنها وإخده زب شاب جواها، وقتها إتفزعت وفتحت عيوني بسرعه لما سمعت آهات هايدي ولما بصيت لنهى لاقيتها بتبتسملي بادلتها نفس الابتسامه وفهمت من إبتسامتها إنها فهمت وعرفت ان في بنت من اصحابي بتتناك من المدرب، الغريب اني لاقيت نهى بتكمل تدليك بين فلقات طيازي وراحت دخلت صباعها تاني جوه طيازي وقتها كانت هايدي بتصرخ بالنيابه عني من اللذه وفي وسط ما انا مغمضه عيوني لاقيت ايد نهى بعدت عني لفتره قصيره وقتها قولت لنفسي اكيد هتحطلي زيت على طيازي لكن حسيت بحركه على السرير بتاعي مهتمتش وكنت مغمضه عيوني شبه مخدره وفجأه حسيت بحاجه سخنه بتدخل وتقتحم فلقاتي ولمسة فتحتي وإقتحمت فتحتي ودخلت جوه طيازي وقتها انا كنت مستمتعه وسايحه وممحونه اوووي لكن حسيت اني عاوزه افتح عيوني واشوف ايه اللي بيحصل وايه اللي دخ جوه طيازي ده ولما فتحت عيوني لاقيت الشاب اللي كان بيكلمنا في المكتب راكب على طيازي وزبه راشق ومحشور جوايا وقتها على أد ما إتفاجت على أد ما كنت مستمتعه ومكنتش قادره اعترض ولا قادره اقاومه حتى لاني فقدت اعصابي من الشهوه واللذه والمتعه وثانيا لان الشاب ده اقوى مني وكله عضل وكمان مسيطر عليا كويس لانه راكبني ونايم بجسمه على طيازي، وقتها مكنش قدامي خيار غير اني استسلم للآمر الواقع واسيبلو نفسي واستمتع بزبه اللي مغروس في سر انوثتي وبقى يضرب زبه في طيازي بكل قوه علشان يحسسني بقوته وبرجولته وانا بعض على شفايفي وبتألم من زبه مع العلم انه زبه كان ارفع بكتير من زب سامي لاكنه طويل، ولما نام بجسمه كله على جسمي بدأ يتلوى بوسطه وزبه بيخبط وبيلف جوه طيازي وبنصرخ انا وهو وبقينا بنترعش وبنجيب انا وهو في وقت واحد ولما خلص ونزل جوه طيازي ونزل اخر نقطة لبن جوايا قام من عليا، وقتها كنت مضايقه اوووي من نفسي وإزاي سيبتوا يعمل معايا كده انا بالوضع ده بكون شرموطه لكل الرجاله انا حيوانه لكن ارجع واقول هيا مره وعدت وخلاص مش هتتكرر، ولما فتحت عيوني لاقيت ولاء ونهى واقفين جمب السرير وبيبتسمولي بصيت لولاء وقولتلها: انتي ازاي تخليه يعمل معايا كده ياولاء؟ قالتلي: ياحبيبتي انا شوفتك مبسوطه ومستمتعه سيبتك تتمتعي وكمان هو قبل ما يجيلك كان بينيكني انا كمان، وقتها وانا واقفه بتكلم مع ولاء حسيت بلبن الشاب بينزل من فتحة طيازي ونازل على وراكي ولاقيت نهى المدربه بتبص على اللبن وهو بينزل على وراكي، وقتها إتكسفت اوي وبصيت في الارض بخجل لاقيت نهى جابتلي منديل وقالتلي: ممكن اقولك حاجه يامدام منال! أخدت منها المنديل وبدأت امسك وراكي وطيازي من اللبن وقولتلها: اتفضلي يانهى قالتلي: انا عاوزه متحسيش بالذنب خصوصا لانك استمتعتي، في نفس الوقت كنت سامعه صوت هايدي وهيا بتصوت وبتصرخ بآهات ممحونه : آآآآآه آآآآآآآي إإإمممم ضحكنا انا وولاء ونهى وقولتلها: خلاص محصلش حاجه ممكن تجيبي ملابسي من على الشماعه قالتلي: حاضر وقتها ولاء قالتلي: صاحبتك بتتروق هناك ولسه ولاء هتشد الستاره قولتلها: لاءلاءلاء سبيها براحتها ياولاء متحرجيهاش قالتلي وهيا بتضحك: وهيا دي بتتحرج دي سافله وضحكنا وقتها نهى جابتلي الملابس انا وولاء وانتظرنا بره في المكتب مع الشاب اللي كان بينيكني وابتدى يتكلم مع ولاء وانا كانت عنيا في الارض من لحظة ما شوفته وكنت باصه في الارض من خجلي وكان بيتكلم مع ولاء وبيهزروا ولما كانوا بيضحكوا انا كنت ببتسم وانا باصه في الارض على كلامه ولما كنت برفع عيني والمحه الاقيه بيبصلي ومستني مني نظره ولما كانت عنيا بتيجي في عنيا كنت ببص في الارض تاني من خجلي وكسوفي من اللي عملوا معايا وقتها قال لولاء: هيا منال مشزأيك كده ليه ياولاء شكلها بتتكسف اوي قالتله: جدا هيا عمرها ما عملت كده مع حد غير جوزها لاقيته بصلي وابتسم وقالي: انا آسف جدا لو كنت ضايقتك باللي حصل بس صدقيني انا عمري ما لاقيت حد في جمالك ومن ولحظة ما شوفتك وانا اتمنيت انك تكوني انسه علشان اتقدملك، وقتها كنت ببصلوا ومكنتش قادره انطق ولا عارفه اقول ايه! بس اللي إتاكدت منه وقتها هو كلامه كان صادق وقالي: تسمحيلي اخددد تليفونك علشان اطمن عليكي من وقت للتاني بصيتلو بإستغراب وقولتله: انا آسفه انا متجوزه وبحب جوزي ومش عارفه انا سيبتك تعمل معايا كده إزي ولو انت حبيتني بجد ياريت تنساني وتنسى اللي حصل ده نهائي قالي: انا ممكن اسمع كلامك في اي حاجه حتي لو قولتيلي موت نفسك دلوقتي مش هتردد لحظه لكن انتي بتطلبي مني حاجه فوق طاقتي وهي اني انسى اجمل لحظه عيشتها بحياتي قولتله : انت عارف انا بقى اللي ممكن اموت نفسي لو انت منستنيش وطلعتني من دماغك قالي بكل زوق : لالالا خلاص انا آسف مقصدتش اضايقك واتمنالك انتي كمان تنسي الموقف اللي ضايقك ده وتعيشي مع جوزك حياه سعيده قولتله: ميرسيه وانا كمان اتمنالك انك تلاقي بنت الحلال اللي تنسيك بنات الدنيا كلهم قالي: انا لاقيتها من حوالي بالظبط وراح بص في ساعته وقالي من حوالي ساعه إبتسمت وقولتله: انا قصدي تتجوزها قالي: ما كان نفسي اتجوزها قولتله: مع الآسف هيا متجوزه جرب حظك مع واحده غيرها، وقتها لاقينا هايدي خارجه من غرفة المساج بتضحك هيا والشاب اللي كان نايم معاها ولما طلعت الشاب اللي كان قاعد على المكتب ضحك هو وولاء على هايدي والشاب اللي مع هايدي وقتها لاقيت نفسي كنت هتضحك زأيهم على هايدي وهيا خارجه بتضحك لكن ابتسمت وبصيت في الارض وقولت لولاء: يلا بينا قالتلي: استني لما ندفع الحساب! وقتها الشاب اللي كان واقف مع هايدي قالها: الحساب إتدفع خلاص، وقتها بصيتلوا انا وولاء بإستغراب وولاء قالتله: ومين اللي دفع الحساب!؟ قالها: هايدي وهو بيشدها من وسطها ناحيته، وقتها إضايقت اكتر وقولتلهم بعصبيه: يلا بقى يازفته انتي وهيا وروحنا خرجنا ونظرات الشباب بتلاحقنا لغاية ما خرجنا من المركز وطلعنا وركبنا السياره وكانت هايدي اللي سايقه وقالت: المدرب شريف دمه خفيف اوووي ولاء قالت: دمه ولا حاجه تانيه؟! وراحوا ضحكوا ولاقيت نفسي ضحكت معاهم مع العلم اني كنت مضايقه من اللي حصلي جوه المركز
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ
الجزء العشرين
، اللي كانت حاسه بيا هيا ولاء ولاقيتها قالتلي: ماتفكريش كتير في اللي حصل وانسي علشان تعرفي تعيشي طبيعي قولتلها: فعلا انا لازم انسى اللي حصل علشان اعرف اعيش، وقتها هايدي سآلت ولاء وقالت: هيا مالها منال وتنسى ايه؟ قالتلها: خلاص مش عايزين نتكلم في الموضوع ده وننسى ومنتكلمش في اللي حصل جوه المركز ده نهائي فاهمين! ودلوقتي هنروح فين ياهايدي قالت: انا عاوزه اعمل شوبينج قولتلها: طيب مش عايزين نتأخر ياهايدي، إبتسمت وقالتلي: حاضر يا منال، ولما وصلنا للمول نزلنا من السياره ودخلنا نتفرج على المحلات وملابس الخروج وملابس اللانجيري والعطور وكنت مبسوطه واحنا بنتفرج على المحلات والحاجات لدرجة إني نسيت الموقف اللي حصل في مركز المساج،وبعد ما هايدي إشتريت حاجاتها رجعنا الفندق وكانت الساعه 6مساءا وكنا راجعين بدري فعلا ولما دخلت الاوضه وقتها ملقيتش سامي موجود في الاوضه وقولت في سري اكيد في اوضة هشام او في اوضة حسين ولما طلعت من غرفتي علشان اروح لغرفة هايدي لاقيت الراجل الاسود واقف قدام باب غرفته وبيتكلم في الموبايل وكان بيبص على جسمي بنظره شهوانيه وبيعض على شفايفه وقتها انا كنت لابسه البرموده الجينز وكانت طيازي كبيره اوووووي ووراكي متقسمه ومرسومه وكمان بزازي كانت مرفوعه ومكوره وجسمي كله بيتهز وبيترجرج مع كل خطوه وخصوصا طيازي، وقتها تجاهلت الراجل السوداني ده ودخلت غرفة ولاء سألتها عن جوزي وجوزها قالتلي: محدش هنا شكلهم نزلوا او عند هشام طلعت من غرفة ولاء اتجهت لغرفة هايدي وسالت هايدي عن سامي وهشام قالتلي: محدش هنا شكلهم نزلوا قولتلها: طيب انا رايحه اشوفهم يمكن يكونوا موجودين على حمام السباحه ولما خرجت من غرفة هايدي ومتجهه ناحية الاسانسير وانا ماشيه قدام الراجل السوداني وهو كان واقف قصاد غرفته بالظبط وبابها مفتوح وقتها لما عديت قدامه كذا مره شكله فهم اني معجبه بيه وبعدي قدامه كتير علشان يتفرج على جسمي ولما بقيت قصاد غرفته على شمالي وهو كان واقف قصاد غرفته على يميني لاقيته بيدفعني بكل قوه جوه غرفته ولان جسمه قوي وضخم دخلت معاه بسهوله وانا خايفه ولما حاولت اصرخ راح حط ايده على بوقي ومكنتش قادره اصرخ ومش قادره اقاومه لان جسمه قووووي جدا وهو بقى حاضني بإيد والايد التانيه حاطها على بوقي علشان مصرخش وهو بيتحرش بجسمي وبيلزق جسمه القوي في جسمي الرقيق وكان بيحاول يجردني من ملابسي بقوه وانا بقاومه وخايفه اوي منه ووابتدى يقفش في بزازي وبيعصرهم وبيهرس فيهم وانا بزوم وبتلوى ومش قادره استحمل لمساته ولاقيته بالايد التانيه مسك البرموده وبيشدهولي لتحت وعايز يقلعني وانا مش قادره اصرخ من ايده التانيه اللي كانت على شفايفي ولان إيده اقوى من مقاومة ايدي لاقيت البرموده نزل معاه بسهوله لغاية نص وراكي وانا ابتديت ابكي من الموقف وخايفه اووي وهو بيقولي بلغه عربيه مكسره: متخافيش انا مش هأذيكي، لكن كلامه ده قلقني اكتر واول ما حسيت انه شاف الاندر بتاعي اتجنن وابتديت ايده تقفش في فلقات طيازي وانا بحاول ابعد عنه وبتلوى بجسمي بعيد عنه ولما لاقني ببعد بجسمي عنه لاقيته زقني ولزق وشي في الدولاب وبقى ظهري وطيازي له وانا بحاول اتملص منه بس هو كان محكم السيطره عليا وبقى يضرب على فلقاتي بإيده بكل قوه وكإنه بيعذبني وانا مكنتش قادره حتى آتآلم وبقى بيجرجرج في فلقاتي وهو بيضربها وكان عجباه فلقات طيازي الكبيره الملبن وهيا بتترجرج وبتتهز زي الجيلي قدام عينه وبعدين ولاقيته شد الشورت اللي كان لابسه لتحت واول ما شوفت زبه كان يغمى عليا من شكله مش هبالغ لو قولتلكم كان طوله وسمكه أد ذراعي ولونه اسوود جدا وقتها من كتر ما كنت خايفه كنت بترعش وبعيط ودموعي نزلت والمكياب باظ والكحله نزلت مع دموعي ولما نزل الشورت وشوفت زبه لاقيته لزق زبه على فلقات طيازي وكإنه بيدلك فلقات طيازي بالشئ الضخم ده وقتها لما زبه لمس فلقاتي حسيت برعشه ولذه بس مكنتش عاوزه استسلمله ولا عاوزه اعمل الحاجه دي مع كل الرجاله وإلا هكون زي ولاء وهايدي وقتها كنت بحاول اتملص منه وهو لازق في جسمي وزبه بيحك في فلقات طيازي الملبن ولما حاولت اتملص منه واتهزيت بوسطي لاقيت زبه دخل بين فلقاتي وهو علشان بيهز بوسطه وبيحك زبه لاقيته لمس فتحتي خلاني شهقت ولما حسيت انه سمع شقهتي وقتها لاقيته بيقلعني البدي والسنتيانه وهو لازقني في الدولاب ومش عارفه ولا قادره اقاومه وحاولت امسك السنتيانه من عند بزازي علشان مش يقلعهالي لكن ايده كانت اقوى بعد ما مسك مني السنتيانه ورماها على الارض وراح شالني ومشي بيا لغاية السرير ونيمني على السرير على بطني علشان مقدرش اقاومه وقتها لاقيته بيشد البرموده وطلعوا من رجليا وبعدين قلعني الاندر وبقيت قدامه عريانه ملط وانا ضعيفه ومش قادره اقاوم لانه قوي جدا وضخم جدا جدا، بعد ما قلعني ملابسي كلها وبقيت قدامه عريانه ملط لفيت وشي وقتها لاقيته بيقلع الشورت والتيشرت وبقى عريان ملط لانه مكنش لابس كيلوت وبعدين لاقيته ركب عليا وانا بين رجليه وزبه بيخبط في وراكي من ورا وانا خايفه ومرعوبه كل ما احس بالشئ الضخم القوي ده يلمس جسمي الرقيق الملبن اترعش واخاف وقتها زبه كان بيخبط في وراكي الملبن من ورا وانا وكان ملمس زبه السخن اووي لوراكي بيخلي قلبي بيدق بسرعه وهو بيلعب وبيهز في فلقات طيازي وبيرجرجها وبيقفش فيهم بإيديه الكبيره اووي اووي اووي ومع ذلك مكنش بيقدر يمسك فلقات طيازي بإيديه كلها من كبر حجم طيازي، وقتها مكنتش عارفه ليه وازاي ابتديت احس بالمتعه واللذه اكتر وهو بيلعب في فلقاتي ولما وصل لفتحتي وإبتدى يتلمس خرمي لاقها لزجه من لبن زب المدرب بتاع المساج اللي ناكني وملى طيزي لبن، وبعدين دخل صباع من ايده جوه طيازي اللي كانت دافيه ومولعه من اثر اللبن اللي جواها وقتها مكنتش مستحمله صباع ايده الضخم التخين اووي وكإنه زب وبعدين طلع صباعه ودخل صباعين وقتها كنت بصرخ بصوت مكتوم: اااامممممم ومكنتش مستحمله صباعين من ايده اؤمال هستحمل زبه الضخم اوووي اووووي ده ازاي حوالي 35سم وقطره حوالي 10سم مش مبالغه فعلا انا مشوفتش ولا هشوف زب بالجحم ده، بعد ما طلع صباعين من ايده كان عايز يخليني امص صوابعه وهما عليهم لبن لكن رفت اني ادخل في بوقي صوابع ايده وكنت بتلوى وبابكي وبعيط بحرقه وبقوله: ارجوك سيبني انا مش عاوزه حرام عليك سيبني وهو متجاهلني بل ولاقيته قرب زبه من فتحتي بعد ما بلل زبه بريقه ولما زبه لما فتحتي اترعشت وخوفت وبقيت بعيط وبشهق وبتوسلو وبترجاه يسيبني وهو مش سإل فيا روحت قمطت على فتحتي دليل على رفضي لدخول زبه في فتحتي وعلشان ميعرفش يدخل زبه جوايا لكن جمد وقوة انتصاب زبه وضغطه بزبه على فتحتي خلاني مقدرتش استحمل قوة وصلابة زبه وحسيت ان فتحتي بترتخي لوحدها لزبه الضخم وقتها لاقيته بيحط ايه على بوقي علشان مصرخش في اللحظات اللي جايه وكإنه عارف اني مش هستحمل الكائن الضخم اللي هيخترق طيازي، وبعد ما حط ايده على بوقي لاقيته ضغط بزبه ودخلوا في طيازي مره واحده خلاني صرخت صرخه مكتومه لولا ايده اللي كان حاطتها على بوقي كان زمان الفندق كله سمع صرختي وقلبي وجعني اوووي وكان هيغمى عليا وحسيت اني عاوزه ارجع لما زبه لمس بطني، وقتها كنت بابكي بكل حرقه وانا حاسه اني اسره عنده وبيعذبني، بعد ما دخل زبه كله جوايا سكت ومحركش زبه وكإنه حاسس بيا وبالآلم وانا باصرخ صرخات متقطعه لكن بصوت مش عالي لغاية ما الآلم هدي وخف شويه وانا سكت عن الآهات لكن مسكتش على البكاء ولما هو شافني سكت عن الآهات عرف إن الآلم خف في طيازي شويه وإبتدى يطلع زبه بالراحه ويدخلوا بالراحه وانا آهاتي طالعه من قلبي وخايفه صوتي يعلى وبقى زبه كل ما يجي يخرج زبه طيازي تترفع مع زبه وكنت حاسه ان بطني هتخرج مع خروج زبه لكن مع كل ده كنت حاسه بلذه ومتعه لاتوصف وانا كإني اول مره ينيكني راجل بجد برغم الآلم اللي مسببه لي زبه الضخم إلا اني كنت حاسه اني طايره في السماء وزبه وهو بيلمس حاجه معينه في فتحتي من جوه خلاني كنت بترعش وبجيب شهوتي على نفسي وقتها وانا نايمه على بطني تحت الفحل السوداني كنت حاسه بجد بانوثتى وحسسني كمان بقوته وبرجولته المفرطه، ولما حس اني بترعش وبجيب شهوتي سمعته بيضحك وقتها حسيت بخجل وبكسوف شديد لانها معناها اني استجبت له وكمان مستمتعه باللي بيعملوا معايا بعد ما كنت رافضه تماما انه يلمسني، وبعد ما حس اني مستمتعه بزبه لاقيته بيخرج زبه من فتحتي خالص حسيت اني روحي بتطلع مع خروج زبه مني وحسيت بحاجه سخنه بتطلع مع زبه وقتها افتكرته جاب جوايا وخلص لكن لما بصيت لاقيته دم كتير طالع من فتحتي وقتها افتكرت ليلة دخلتي لما استقبلت اول زب جوه طيازي، اول ما شوفت الدم حسيت اني اول مره اتناك في حياتي او ممكن اكون متفتحتش كويس ليلة دخلتي او يمكن علشان زب الفحل ده اكبر بكتيرررر من زب سامي وحسين وهشام وقتها كان جوايا كذا احساس جوايا بيحلل وجود الدم بسبب زبه المفترس، وإبتدى يرفعني من وسطي علشان افلقسلو ولما بقيت مفلقسه لاقيته بيقرب شفايفه من فلقات طيازي الكبيره الملبن وابتدى يبوس فلقاتي ويمص ويشفط في الملبن ويعضعض فيها بالراحه وبعدين لاقيته بيقرب من فتحتي وبيبلل فتحتي بلسانه كل ده وانا ساكته وانا ملتزمه بمكاني ومفلقسالو وكإني مستنياه لما يخلص وبعدين امشي مع العلم اني كان ممكن وقتها اهرب على الاقل من الوضع اللي انا عليه لانه وقتها مكنش مسيطر عليا مش عارفه ليه وازاي كنت ساكته وقتها ومش بقاومه وبعدين وقف ورايا وقرب زبه من فتحتي اللي بقيت زي المغاره مش عاوزه تقفل وكإنها مستنيه زبه الضخم وإبتدى يدخلوا وانا حاطه ايدي على بوقي وخايفه اوووي من الكائن المفترس وهو بيدخل في طيازي لكن المره دي دخل زبه للأخر جوه طيازي بالراحه وبكل هدوء وبطئ وقتها اعجابي بالراجل السوداني زاد لما خاف عليا وكنت في اقصى متعتي لما زبه دخل وهو بيتزفلط من أثر اللبن اللي كان موجود في طيازي وكمان من اثر لسانه، وإبتدى يخرج زبه ويدخله بالراحه وانا بصرخ من الجرح اللي سببهولي زبه المفترس لكن المتعه كانت اكبر من الآلم وكنت مستمتعه اووي لغاية ما لفيت وجهي وبصيت في عيونه علشان اشوف أد ايه هو مستمتع بجسمي زي ما انا مستمتعه بزبه واول ما شاف عيوني ودموعي لما سيحت الكحله على خدودي لاقيته مسكني من وسطي وطيازي وإبتدى يضرب زبه بكل قوه وزبه بيضرب في بطني وقتها ابتديت احط ايدي على بوقي وعلشان صوت صراخي ميطلعش وانا بتآلم من زبه الضخم وكان كل ما يضرب زبه ويلمس بطني من جوه كنت بحس اني هرجع وفعلا بعد كام ضربه من رأس زبه لبطني من جوه بقيت برجع من بوقي على السرير وانا بصرخ، وقتها لما شافني السوادني الفحل رجعت لاقيت بيقفش وبيعصر في وسطي وانا بصرخ من ايده وهيا بتهرس لحمي الطري الرقيق ولاقيته بيترعش وبينزل لبنه جوه بطني وقتها كنا بنصرخ انا وهو مع بعض هو كان بيصرخ من اللذه وانا بصرخ من لبنه السخن وهو بينزل جوه بطني لغاية ما حسيت ان بطني اتمليت لدرجة إني حسيت اني حبلت من كمية اللبن اللي نزلت جوه بطني وبعد ما خلص وزبه إتحلب من طيازي لاقيته سحب زبه مني ونام على السرير وقتها مر على وجودي في غرفة السوادني حوالي ساعتين، ولما فوقت من شهوتي ومتعتي حسيت بالذنب وبقيت بابكي وبعيط وقومت من على السرير وانا بتآلم ومكنتش قادره امشي كنت ماشيه مفرجحه من الآلم اللي في طيازي ولبست الاندر والسنتيانه وانا بأبكي وبعيط وبعد ما لبست البدي والبرموده مسحت دموعي وطلعت من غرفة الحيوان السوداني وانا متجهه ناحية غرفتي وانا مفرجحه ومش قادره امشي وخبطت على الباب واول ما فتحت ولاء وشافتني صرخت في وشي وقالتلي: ايه ده مالك يامنال في ايه ؟ إتفاجئت من السؤال وإرتبكت وانا بقولها: وقعت على السلم قالتلي: سلم!! سلم ايه؟ وكنتي فين بقالنا ساعتين بندور عليكي! قولتلها: مش وقته ياولاء انا تعبانه ومش قادره اقف على رجليا وانا بعيط ولما دخلت لاقيت سامي وحسين وهشام وهايدي قاعدين جوه واول ما شافوني اتفزعوا وسامي قالي: ايه ده مالك يا منال في ايه؟ قولتله: وقعت على السلم قالي: طيب وكنتي فين بقالك ساعتين؟ قولتله بعصبيه : مش وقته ياسامي انا تعبانه ورجليا بتوجعني قالي: خلاص خلاص، وقتها ولاء قالتلهم: خلاص سيبوها ترتاح دلوقتي وروح مع حسين ياهشام وانا هقعد معاها انا وهايدي، قالها: ماشي ياولاء بس خدي بالك منها وقبل ما يخرج قالي: تحبي اجبلك دكتور ياحبيبتي قولتله: لاء ياسامي هيا شويه والآلم هيخف ولما خرجوا وبقينا انا وهايدي وولاء حاولت اني انا على ظهري إتآلمت ولما جيت انام على جمبي اتآلمت اكتر ومكنش قدامي غير اني انام على بطني علشان الآلم يخف شويه وانا نايمه على بطني قربت مني ولاء وقالتلي: بصوت واطي: ايه الحكايه بقى يامنال انا مش داخله في دماغي حكايه وقوعك على السلم قولتلها: صدقيني يا ولاء وقعت على السلم وانا نازله، وقتها ولاء فهمت اني مش عاوزه اتكلم في وجود هايدي لانها بتحكي لسامي كل كبيره وصغيره لما بتكون معاه في السرير، ولاقيت ولاء قالت لهايدي: روحي لزواجنا احسن يكونوا محتاجين حاجه ياهايدي قالتلها: هيكون محتاجين ايه يعني لما اطمن على منال الاول رديت عليها انا وقولتلها: انا كويسه ياهايدي بس روحي انتي طمنيهم وشوفيهم احسن يكونوا محتاجين حاجه قالتلي: ماشي بس لو احتاجته حاجه ابعتيلي ولما خرجت ولاء قالتلي: ها بقى يا ستي احكيلي ايه احكايه قولتلها: طيب روحي اقفلي الباب كويس وتعالي راحت ولاء قفلت الباب من جوه بالمفتاح وقفلت باب البلكونه وجت نامت جمبي وانا نايمه على بطني وحكيتلها كل اللي حصل مع الفحل السوداني لاقيت ولاء اتعصبت وقالت: ابن الكلب الحيوان وكانت عاوزه تروحله الغرفه تهزقوا وتشتموا لكن انا قولتلها: خلاص ياولاء اللي حصل حصل انا مش عاوزه فضايح ومش عاوزه سامي يعرف او يحس بحاجه قالتلي: طيب اقلعي ملابسك وريني عاوزه اطمن عليكي قولتلها: مش قادره اقوم اقلع قلعيني انتي يا ولاء وفعلا إبتديت ولاء تقلعني البدي والبرموده وكل ما ارفع رجلي او وسطي اتآلم وبعد ما قلعت البرموده قربت ولاء من طيازي وفتحت فلقاتي تشوف فتحة طيازي لاقيتها شهقت وقالتلي: ايه ده يامنال يخربيتك ده واسع اووي هو كان أد ايه؟ قولتلها: كبير اووي ياولاء انتي لو شوفتيه كنتي اتخضيتي من حجمه قولتلي: واستحملتيه ازاي ده يامنال! ده في كمان دم قولتلها: انا اصلا مش حاسه بجسمي خالص قالتلي: طيب قومي خدي شاور علشان لبنه والدم باين اووي قولتلها: انا مش قادره اقوم قالتلي: طيب قومي انا هسأعدك وادخل معاكي احميكي قولتلها: ياريت ياولاء علشان انا تعبانه اووي، قومتني ولاء وهيا بتساعدني ودخلتني الحمام وقلعت هيا كمان ملابسها كلها وقلعتني الاندر والسنتيانه وإبتديت تحميني ووتحطلي الشامبو على جسمي ومكنتش قادره المس جسمي بإيديا من الآلم حاسه اني جسمي كله بيوجعني ولما ولاء قربت ايديها من طيازي اترعشت وانا خايفه قالتلي: متخافيش يامنال قولتلها: الشامبو بيحرق يا ولاء قالتلي: معليش استحملي زي ما استحملتي زبه وضحكت خلتني ضحكت وقولتلها: اتلمي ياقليلة الادب ولما خلصنا طلعت ولاء وجابتلي كيلوت وسنتيانه ووبرموده استيرتش وبدي قولتلها: لاء ياولاء انا مش هقدر البس البرموده هاتيلي قميص نوم خفيف ولبسته وخرجنا ونمت على السرير على بطني وقالتلي: ارتاحي شويه علشان الآلم يخف وانا هنام جمبك اهو قولتلها: معليش ياولاء تعبتك معايا وبوظتلكم الرحله قالتلي: لاء ياحبيبتي متقوليش كده ياعبيطه ده انتي اختي واهم حاجه سلامتك قولتلها: منحرمش منك ياولاء قالتلي: ولا يحرمني منك يا منال بس دلوقتي نامي وارتاحي ونمنا شويه وصيحت مفزوعه على كابوس الراجل السوداني وهو بينكني جامد ولما قومت من النو ولاء اتفزعت وهيا جمبي وقالتلي: ايه مالك في ايه يامنال؟ قولتلها وانا بأبكي: كابوس غريب ياولاء قالتلي: متحكيش الكابوس خلاص قولتلها: ولاء انا لسه طيزي بتوجعني اووي قالتلي: طيب استني اروح اجبلك مطهر مهبلي من اوضتي احطلك منه قولتلها: طيب بس متتأخريش عليا وراحت ولاء وجت وهيا معاها كريم مطهر مهبلي وقتها انا كنت نايمه على بطني راحت ولا رفعت عن طيازي قميص النوم وقلعتني الاندر ودهنت فتحة طيازي من المطهر في الاول وجعني شويه بس بعد كده حسيت بتحسن وكنت عاوزه اتحسن واخف بسرعه علشان سامي ميكتشفش حاجه اليوم ده قعدنا في الفندق ومنزلناش وبعد كام ساعه وعلشان منزهقش قولت لولاء روحي هاتيهم يقعدوا معانا هنا ويلعبوا الطاوله هنا معانا في الاوضه قالتلي: سيبك منهم وخليهم هناك علشان تعرفي تقعدي على راحتك قولتلها: لاء عادي قالتلي: طيب وهتعرفي تقعدي على طيزك وهيا بتوجعك يامنال؟ قولتلها: ابقى اقعد بجمبي على السرير بس علشان ميزهقوش ومش عاوزه اكون انا سبب زهقهم قالتلي: اوك وراحت ولاء جابتهم ودخلوا كلهم وهما مبسوطين لاني اتحسنت شويه ولاقيت سامي قرب مني وقعد جمبي على السرير وقالي: عامله ايه دلوقت ياحبيبتي؟ قولتله: احسن شويه ياحبيبي، وحسين قالي: سلامتك يا منال قولتله: ميرسيه ياحسين، وهشام بصلي وابتسم وكإنه حزين وقالي: عامله ايه دلوقتي يامنال قولتله: كويسه احسن شويه يادكتور هشام قالي: تحبي ننزل انا وسامي نجبلك دكتور قولتله: لاء انا بقيت احسن من الاول متقلقوش عليا كلها يومين وارجع زي الاول وجت هايدي وقعدت جمبي من الناحيه التانيه وقالتلي في ودني بصوت واطي : تحبي انزل اجبلك المدرب بتاع المساج!! ضحكت وانا مكسوفه وضربتها على بزتها وقولتلها: ههههه ياقليلة الادب، وبعدين بصيتلهم وقولتلهم: هيا فين الطاوله يا سامي قالي: انتي عاوزه تلعبي طاوله يامنال؟ قولتله: لاء انا عاوزاكم انتوا اللي تلعبوا الطاوله علشان متزهقوش، لاقيته قرب مني وباسني في خدي وقالي: ياحبيبتي احنا مش عايزين نزعجك قولتله: لاء ياحبيبي خدو راحتكم انا قولت لولاء تجيبكم علشان منقعدش لواحدنا قالي: ماشي ياحبيبتي راح حسين قال: مين هيتحداني وهيلاعبني؟ رد عليه سامي وقاله: انا هتحداك وهكسبك كمان، وقتها بصيت على هشام ولاقيته بيبصلي وحسيت انه ملوش نفس يلعب الطاوله وكان باين في عنيه حزن مش عارفه من ايه! المهم انا روحت قولتلهم: واللي هيكسب هيلاعب هشام وهنشوف مين اللاعيب فيكم وقولت كده علشان محدش يلاحظ على هشام حاجه لانه كان بيبصلي اووي وشكله كان حزين عليا وقعدوا يلعبوا سامي وحسين الطاوله وقعدنا انا وولاء وهايدي وهشام نلعب الكوتشينا وإحنا بنلعب لاقيت موبايلي بيرن وكانت اختي عبير وفتحت عليها ومكنتش سامعاها بتقول ايه من الدوشه اللي جمبي فاضطريت اني اطلع البلكونه علشان اعرف اسمعها وطبعا كنت ماشيه وانا مفرجحه بس عامله قدامهم ان رجليا هيا اللي بتوجعني، لاقيت عبير بتقولي: ايه الدوشه اللي عندك دي يا منال؟ قولتلها: دول اصحابي واصحاب سامي قاعدين بيلعبوا الطاوله والكوتشينا قالتلي: وانتي عامله ايه؟ وكإنها كانت حاسه بيا بس مش قولتلها حاجه عن اللي حصلت علشان متقلقش عليا وقولتلها: كله تمام وسيبك مني انا.. انتي عملتي ايه انتي وخالد في موضوع السكان قالتلي: الموضوع اتحل خلاص وبيعنا العماره قولتلها: بجد! الف الف مبروك يابيرو قالتلي: ميرسيه ياحبيبتي واتصلت عليكي علشان اقولك خلي جوزك يشوفلنا شقه قريبه من شقتك قولتلها: طبعا ياحبيبتي بس ناويين على امتى قالتلي: لما تخلصوا وترجعوا من المصيف واول ما سامي يلاقي الشقه هنعزل ونجيلكم على طول قولتلها: ياحبيبتي انا فرحتي ما تتوصفش انا هخلي سامي يشوفلك شقه كويسه قالتلي: المهم تكون قريبه من شقتك يامنال قولتلها: متقلقيش ياعبير دي كانت في شقه في العماره اللي احنا موجودين فيها صاحبها عاوز يبيعها بس مش عارفه باعها ولا لسه انا هخلي سامي يتصل عليه يشوفوا وهتصل عليكي هطمنك قالتلي: هتعبكم ياحبيبتي معليش قولتلها: ايه اللي انتي بتقوليه ده ياهبله ده انتي مش بس اختي ده انتي امي كمان قالتلي: ميحرمنيش منك ياقلبي وقفلت معاها، وقبل ما ادخل من البلكونه لاقيت نفسي ببص ناحية اليمين في البلكونات اللي جمبي لاقيت الراجل السوداني واقف في البلكونه وبيبصلي وبيبعتلي بوسه في الهوى روحت تفيت عليه ودخلت من البلكونه وقولت لسامي على اللي حصل مع عبير قالي: حاضر ياحبيبتي بعد ما اخلص الجيم ده اقوم اتصل بالراجل صاحب الشقه قولتله: قوم ياسامي شوف الراجل وابقى تعالى كمل لعب احسن يبيع الشقه راح مسك الموبايل بتاعه واتصل بالراجل وظبط معاه على الشقه وقاله لما نرجع من المصيف هنخلص فيها واتفق معاه على كل حاجه وقضينا اليوم عادي مابين نظرات هشام وحسين لوراكي وبزازي وهما طالعين من قميص النوم..

mrla1000
11-07-2016, 04:31 PM
روعه روعه روعه جميله بس سؤال ازاي تتزوجين دون ان تخبرين اختك؟؟؟

manal big booty
11-07-2016, 06:43 PM
مبروك عليكي
وعقبال ما تحبلي من حبيبك
ميرسيه يا حبيبي ياريت يا Kumar كان يبقى عندي رحم علشان احبل واخلف من سمسم

manal big booty
11-07-2016, 06:45 PM
روعه روعه روعه جميله بس سؤال ازاي تتزوجين دون ان تخبرين اختك؟؟؟

ميرسيه على زوقك الجميل يا Mrla انا مقولتش لعبير علشان خوفت من موقفها بس هيا عرفت بعدين

cd2020
11-07-2016, 11:14 PM
روعة اوي اوي

manal big booty
11-07-2016, 11:39 PM
روعة اوي اوي
ميرسيه اوي اوي

molostar
11-07-2016, 11:53 PM
مش هنوووووووووووووول من الحب حاجه

هرم الجاي
11-08-2016, 01:40 AM
قوية اوي القصة دي تحياتي ليك احساسك مجرم ي بخت سمسم بيك

The LoVeRz
11-08-2016, 04:14 PM
كملى كملى القصة جامدة وياريت بسرعة وقوليلنا اختك عملت ايه

manal big booty
11-08-2016, 07:34 PM
مش هنوووووووووووووول من الحب حاجه
ايه ده انت بتحبني ؟

manal big booty
11-08-2016, 07:37 PM
قوية اوي القصة دي تحياتي ليك احساسك مجرم ي بخت سمسم بيك

ميرسيه خالص يا هرم انت اللي حساس يا بيبي،،هههههههه يابخت سمسم ليه ؟

manal big booty
11-08-2016, 07:40 PM
كملى كملى القصة جامدة وياريت بسرعة وقوليلنا اختك عملت ايه


من عيوني هكمل القصه حاضر وميرسيه يا قلبي على الكومنت الجميل

medo_elkabeer
11-09-2016, 01:15 AM
يبارك فيك ياميدو عقبالك ياروحي،، سلامتك ياقلبي،، اؤمال لو شوفتني هتعمل ايه ؟




يا لهوي يا لهوي مش عارف بجد ممن مش اقدر امسك نفسي عليكي

يا ريت تكملي باقي الاجزاء

عصر يوم
11-09-2016, 09:16 AM
من فضلك ممنوع إستخدام اللون الأحمر في كتابة المواضيع أو التعليقات....
أنا كمشرف غير مسموح لي بهذا ....
تسلم إيدك على الموضوع....

عصر يوم
11-09-2016, 09:36 AM
دمجت لك الأجزاء من بداية الجزء الأول...
إذا أردت كتابة أجزاء جديدة أنقر بأعلى الصفحة الأولى على: //landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif
وأكتب ما تريد
تحياتي،،،،،،،،،،،،،

mrla1000
11-09-2016, 05:29 PM
متى تنززل الجزء الجديد؟ من قصتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الشرموطة جورجيت
11-10-2016, 10:55 AM
مبروك يا عروسة عقبال البكارى
وتشوفي بطنك قدامك لما يحبلك
ونفسي أتعرف عليكي واشوفك

manal big booty
11-10-2016, 04:56 PM
دمجت لك الأجزاء من بداية الجزء الأول...
إذا أردت كتابة أجزاء جديدة أنقر بأعلى الصفحة الأولى على: //landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif
وأكتب ما تريد
تحياتي،،،،،،،،،،،،،
ميرسيه لمشاركتك و ليك ياجميل :g058: :g014:

manal big booty
11-10-2016, 04:59 PM
متى تنززل الجزء الجديد؟ من قصتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
النهارده يا

mrla1000
11-10-2016, 05:06 PM
ممكن نكون اصدقاء منال انا بعثتلك رساله ع الخاص

manal big booty
11-10-2016, 05:07 PM
مبروك يا عروسة عقبال البكارى
وتشوفي بطنك قدامك لما يحبلك
ونفسي أتعرف عليكي واشوفك
ميرسيه ياحبيبتي البكاري فتحها خلاص،، هو مش مقصر وملأ بطني لبن تعرفي انا لو عندي رحم كان زماني خلفت دستة عيال من كمية اللبن اللي بينزلها في طيازي،، الشرف ليا يا جيجي

mrla1000
11-10-2016, 05:12 PM
انا انتظر تنزلي قصتك الجميله

mrla1000
11-10-2016, 05:16 PM
ياريت نتواصل ع رسائل هنا ع موقع انتظر ردج ع رسالتي الجديده

mido013
11-11-2016, 06:06 AM
قصة روعة فى انتظار باقى الاجزاء متتاخرش فى الكتابة لك معجبين هايجين

manal big booty
11-11-2016, 04:25 PM
قصة روعة فى انتظار باقى الاجزاء متتاخرش فى الكتابة لك معجبين هايجين
ميرسيه يا ميدو مش هتاخر حاضر، انت هيجت على طيازي ياميدو؟؟

The LoVeRz
11-12-2016, 12:36 PM
يخربيتك دانتى مصيبة بس ايه اخت جوزك دى شرموطة اووى

عايزين نسمع عن احتك بقى ومتتاخريش عليا بالجزء الجديد

manal big booty
11-12-2016, 02:17 PM
نيالو لاقا سالب بنوتي متل البنات نفسي لاقي هيك سالب اومدام بس تكون جادة وبسرية تامة وتكون سورية اي من سوريا هاد رقم جوالي
0096393647604
مسيرك تلاقي كل اللي بتتتمناه ومرسيه على تعليقك يا توفي

manal big booty
11-12-2016, 02:23 PM
يخربيتك دانتى مصيبة بس ايه اخت جوزك دى شرموطة اووى

عايزين نسمع عن احتك بقى ومتتاخريش عليا بالجزء الجديد
ههههههههههه مصيبه ليه؟ هيا كانت شرموطه قبل ما تتجوز إنما لغااية دلوقتي في القصه بقيت لجوزها وبس،، انا مش عاوزه اسبق احداث القصه انا بكتبها بالترتيب شكرا لتعليقك ياحبيبي

mrla1000
11-12-2016, 02:28 PM
روعه روعه روعه رهيبه تخبل قصتك وسردك واسلوبك بالفصه يجنن ؟

Nam Itha
11-12-2016, 03:55 PM
القصة رائعة بمعني الكلمة

manal big booty
11-12-2016, 05:01 PM
القصة رائعة بمعني الكلمة
ميرسيه يا قمر انتي اللي احاسيسك رائعه علشان حسيتي القصه يا نميثا:

عصر يوم
11-12-2016, 05:15 PM
إذا أردت كتابة أجزاء جديدة أنقر بأعلى الصفحة الأولى على: //landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif وأكتب ما تريد
قفت لك الجزء الثالث ودمجته كان من المفترض ان تنفذ ما طلبته منك!!!!!!!!!!
تحياتي،،،،،،،،،،،،،

manal big booty
11-12-2016, 07:11 PM
إذا أردت كتابة أجزاء جديدة أنقر بأعلى الصفحة الأولى على: //landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif وأكتب ما تريد
قفت لك الجزء الثالث ودمجته كان من المفترض ان تنفذ ما طلبته منك!!!!!!!!!!
تحياتي،،،،،،،،،،،،،
انا عاوزه انشر الجزء الجديد بره لوحدو علشان الناس اللي قريت الاجزاء اللي قبل كده في الصفحه اللي حضرتك دامج فيهم الاجزاء مش هتدخل الصفحه دي تاني ومش هتعرف بإن الجزء الجديد نزل

Fire OF Desire
11-15-2016, 11:26 AM
عسل اوى يا ام طياز كبيرة انتى
كملى يا هايجة

manal big booty
11-15-2016, 10:10 PM
عسل اوى يا ام طياز كبيرة انتى
كملى يا هايجة
قصدك كملي ياممحونه ههههههههه مرسيه خالص على المجامله الرقيقه يا فري

Fire OF Desire
11-16-2016, 09:11 PM
قصدك كملي ياممحونه ههههههههه مرسيه خالص على المجامله الرقيقه يا فري

لا انتى بجد هيجتينى على على طيزك بقصتك دي يا شرموطة سامي
ونفسي اكلمك علشان ينوبنى من الحب جانب
وياريت تكلميني لو تقدري]
.....(حذف رقم موبايل)

manal big booty
11-16-2016, 11:49 PM
لا انتى بجد هيجتينى على على طيزك بقصتك دي يا شرموطة سامي
ونفسي اكلمك علشان ينوبنى من الحب جانب
وياريت تكلميني لو تقدري]
01129530605
سلامتك من الهيجان ياقلبي انا شرموطه لسمسم وبس ياروحي

manal big booty
11-16-2016, 11:51 PM
الجزء الرابع

تم دمجه من قبل...

manal big booty
11-16-2016, 11:53 PM
الجزء الخامس

تم دمجه من قبل...

manal big booty
11-16-2016, 11:55 PM
الجزء السادس

قولتلها: تم دمجه من قبل...

mrla1000
11-17-2016, 05:58 AM
روعه وجميله ونتظر الجزء السابع من القصه

Fire OF Desire
11-17-2016, 06:15 AM
كملي يا شرموطة
قصتك روعه وطيازك مهلبيه
وياريت لو تنزلي صوره لطيزك وتدمجيها مع القصة

manal big booty
11-17-2016, 02:36 PM
روعه وجميله ونتظر الجزء السابع من القصه
ميرسيه من عيوني يا حمودي :g058:

mrla1000
11-17-2016, 02:37 PM
حلو جب اشلونج وين الجزء السابع حبي

manal big booty
11-17-2016, 02:38 PM
كملي يا شرموطة
قصتك روعه وطيازك مهلبيه
وياريت لو تنزلي صوره لطيزك وتدمجيها مع القصة
هههههه ياقليل الادب انا مش عارفه انزل صور على المنتدى
ولو عرفت مش هنزل صور لطيازي يا فري يا سافل ههههههه

mrla1000
11-17-2016, 03:01 PM
روعه روعه نتظر الجزء السابع لاتتخري به علينا

امجداحمد
11-20-2016, 09:06 PM
هذة مو اخت سامي هاي الرجال الي جان مجوزة سامي من قبل

manal big booty
11-20-2016, 10:18 PM
هذة مو اخت سامي هاي الرجال الي جان مجوزة سامي من قبل
مش فاهمه يا امجد انت بتقول ايه ؟

mrla1000
11-21-2016, 08:42 AM
روعه روعه روعه روعه

عصر يوم
01-19-2017, 10:00 PM
تم دمج الأجزاء حتى الجزء السادس عشر...
من فضلك أرجوك...
التزم بالتعليمات عند الكتابة لأجزاء جديدة بالنقر على الأيقونة //landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif التي بالصفحة الأولي من الجزء الأول......واكتب ما تريده واترك لي الدمج......
تحياتي....

عصر يوم
01-19-2017, 10:31 PM
تم الدمج من الجزء الأول حتى الجزء (18).....

m.karim
01-19-2017, 11:31 PM
شكرا للادارة فعلا القصة تستحق التثبيت من الاول

manal big booty
01-19-2017, 11:56 PM
تم الدمج من الجزء الأول حتى الجزء (18).....
ميرسيه لاهتمامك :smi:

ميار 99
01-20-2017, 12:48 AM
منال قصتك روعه انا متبعه الاجزاء بس المفروض اني دي قصة تحاول يعني المفروض انك شيميل متعه القصه في اختلفها بس انا شايفه اني القصه بقت عباره عن وحده ست ورجاله عادي يعني الجزاء الي كان فيه جوز اختك انا قولت بس كده ابتديتي ترجعي لموضوع القصه الاساسي بس بعد كده رجعتي تاني القصه جميله بس انتي كده بتحكي عن ست ورجاله مفيهاش اي شذوذ جنسي انا حبيتك من حكيتك بس اوعي تزعلي من كلامي دي حاجه انا حبيت اني اقولك عليه بس مش اكتر :wink:

manal big booty
01-20-2017, 01:48 AM
منال قصتك روعه انا متبعه الاجزاء بس المفروض اني دي قصة تحاول يعني المفروض انك شيميل متعه القصه في اختلفها بس انا شايفه اني القصه بقت عباره عن وحده ست ورجاله عادي يعني الجزاء الي كان فيه جوز اختك انا قولت بس كده ابتديتي ترجعي لموضوع القصه الاساسي بس بعد كده رجعتي تاني القصه جميله بس انتي كده بتحكي عن ست ورجاله مفيهاش اي شذوذ جنسي انا حبيتك من حكيتك بس اوعي تزعلي من كلامي دي حاجه انا حبيت اني اقولك عليه بس مش اكتر :wink:
حبيبتي انا بحكي قصتي مش علشان تعجب القراء انا بحكيها لانها حصلت معايا وبترتيب الاحداث زي ما حصل معايا،، اما بالنسبه للشذوذ الجنسي فهي حالتي انا بمعنى اني بنت فيا عضو ذكري ده في حد ذاته حاله شاذه جنسيا وحتى لو انتي مش شايفاها مش حاله شاذه فالقسم خاص بقصص اللواط والشذوذ و(الشيميل)،، ميرسيه يا ميار لتعليقك الجميل :g014::g058:

max222
01-20-2017, 06:30 AM
روعه يا منال ومبدعه في كل شيء يابخت اللي حواليكي انتي خلتيني ادور علي كل جديد ليكي
انتي فيكي حاجه بتشد الواحد ليكي

saleb awy
01-20-2017, 01:27 PM
teslm y kbeeeeeeeer

lost60
01-21-2017, 01:25 AM
حلو جدا الجزء دا بمووت في دلعك يا ست البنات
انا دلوقتي عرفت ليه كنت بتسألي عن شرب اللبن ليه ههههههههههه
عجبك طعمو

mrla1000
01-21-2017, 02:59 PM
روعه رهيبه تخبل تسلم ايدج

ميرو333
01-21-2017, 03:22 PM
تجننن اوى اوى اوى يا منال كملى القصه تجننه روعه

Fire OF Desire
01-23-2017, 05:40 AM
لو تسيبينى احطلك زبي فى طيزك وافشخك والعبلك فى زنبورك لغاية ماتجبيهم على نفسك
وبعدها امسكك وانيكك فى وشك من بوقك
هامتعك أوي وهاتتبسطي
............(تم حذف رقم الهاتف)

Fire OF Desire
01-23-2017, 05:43 AM
هههههه ياقليل الادب انا مش عارفه انزل صور على المنتدى
ولو عرفت مش هنزل صور لطيازي يا فري يا سافل ههههههه

.......(ألفاظ خادشة تم حذفها)

manal big booty
01-23-2017, 05:05 PM
امال هتنزلى صور ايه لو مش هاتنزلى صور لطيزك
عايزين نشوفها بس ... وتكون حصر على منتدانا
ياسلام انت فاكرني ايه!! انا مش زي ما انت فاهم انا مش بعمل حاجات وحشه مع الرجاله احسن تكون فاكرني (واحده كده يعني)

manal big booty
01-23-2017, 05:07 PM
روعه يا منال ومبدعه في كل شيء يابخت اللي حواليكي انتي خلتيني ادور علي كل جديد ليكي
انتي فيكي حاجه بتشد الواحد ليكي
ميرسيه يا ماكس انت اللي كلامك وزوقك اللي شدني :g058:

manal big booty
01-23-2017, 05:11 PM
حلو جدا الجزء دا بمووت في دلعك يا ست البنات
انا دلوقتي عرفت ليه كنت بتسألي عن شرب اللبن ليه ههههههههههه
عجبك طعمو
:blush: هههههههههه ماشي يانور يا رخمه ايوه عجبني يا غلسه ههههههههه وعقبالك انتي كمان ماتجربيه ويعجبك ههههههههههه ميرسيه يامزه :g058::g014:

manal big booty
01-23-2017, 05:50 PM
teslm y kbeeeeeeeer
ميرسيه كتيررررر

manal big booty
01-23-2017, 05:59 PM
تجننن اوى اوى اوى يا منال كملى القصه تجننه روعه
ميرسيه يا ميرو :g058:

lost60
01-23-2017, 07:21 PM
:blush: هههههههههه ماشي يانور يا رخمه ايوه عجبني يا غلسه ههههههههه وعقبالك انتي كمان ماتجربيه ويعجبك ههههههههههه ميرسيه يامزه :g058::g014:

ههههههههههه يا ريت الاقي زوج زي سامي كده يحبني و يفطرني بلبنو يا مزة المزز

Shobraa
01-23-2017, 08:50 PM
متتأخريش تاني علينا علشان انا مش متابع لحد غيرك انتي تجنني
يا نونووو يخربيت احساسك
احساسك رائع وجاااااامد جداااا
انا بهيج من كلامك واحساسك â‌¤â‌¤â‌¤
:g014::g058::g014:

yasser laroma
01-23-2017, 08:52 PM
قصة رائعة لدرجة اني نست اني ليكتبها كان في الاصل ولد وهو أو هي الان أكثر انوثة من الانثى بحد ذاتها شكرا ليك ومستنيين التكملة :g014::g014::g058:

Fire OF Desire
01-23-2017, 11:07 PM
ياسلام انت فاكرني ايه!! انا مش زي ما انت فاهم انا مش بعمل حاجات وحشه مع الرجاله احسن تكون فاكرني (واحده كده يعني)

مانا عارف انك (حذف ألفاظ خادشة) لحد غير لسامي وحسين .... بس عايزين نشوف الطياز اللى قصصها جننتنا دي

manal big booty
01-24-2017, 01:00 AM
مانا عارف انك مش شرموطة لحد غير لسامي وحسين .... بس عايزين نشوف الطياز اللى قصصها جننتنا دي
هههههههه ياقليل الادب اتلم وبلاش سفاله

manal big booty
01-24-2017, 01:05 AM
ههههههههههه يا ريت الاقي زوج زي سامي كده يحبني و يفطرني بلبنو يا مزة المزز
ههههههه متكثفنيش بقى يابت يانور :blush::blush::blush: وعموما **** يرزقك بابن الحلال اللي يفطرك ويغديكي ويعشيكي ويهريكي ياقمر

manal big booty
01-24-2017, 01:09 AM
متتأخريش تاني علينا علشان انا مش متابع لس حد غيرك انتي تجنني
يا نونووو يخربيت احساسك
احساسك رائع وجاااااامد جداااا
انا بهيج من كلامك واحساسك ❤❤❤
:g014::g058::g014:
ههههههههه ميرسيه يا شوشو حاضر مش هتأخر :g058:

manal big booty
01-24-2017, 01:10 AM
قصة رائعة لدرجة اني نست اني ليكتبها كان في الاصل ولد وهو أو هي الان أكثر انوثة من الانثى بحد ذاتها شكرا ليك ومستنيين التكملة :g014::g014::g058:
ميرسيه يا ياسر حاضر مش هتأخر :g058:

max222
01-24-2017, 03:42 AM
واحشتني فينك من زمان؟ اتاخرتي ليه

الدكر الشرقاوى
01-25-2017, 03:29 PM
نفسى تجربى زبى هتلاقية يفلق طيزك فلق جامد طحن
واووووووووووووووووووووو

Medo Ghost
01-25-2017, 11:11 PM
بجد انتي جااااااااااااامدة اوووووووي يا منال .... يا بخته سامي
انا لو مكانه مش هحلك ساعة اسيبك فيها ....
انا عامل الحساب ده علشانك مخصوص .... وياريت اطولك .. لو طولتك مش هعتقك <3

magy shemeel
01-27-2017, 09:35 PM
قصت حلوة حبيبتى منال :g014::g030::g058::g058::g030::g014 :
ماجى

max222
01-28-2017, 04:46 AM
مش عارف الواحد يقولك ايه يا منال الكلام كله خلص في جمالك وحلاوتك ودلعك
انتي مولعه وبتولعيني معاكي بجد نفسي اشوفك

lost60
01-28-2017, 09:29 AM
يا حلوتك في الكتابه يا مزه
انا زعلت عشانك يا حبيبتي انا أسفه

manal big booty
01-28-2017, 07:12 PM
قصت حلوة حبيبتى منال :g014::g030::g058::g058::g030::g014 :
ماجى
:blush::blush:ميرسيه ياماجي :g058::g058: انتي احلى ياقمر وانا كمان بحبك :g014::g014:

manal big booty
01-28-2017, 07:15 PM
مش عارف الواحد يقولك ايه يا منال الكلام كله خلص في جمالك وحلاوتك ودلعك
انتي مولعه وبتولعيني معاكي بجد نفسي اشوفك
ههههههههه :blush::blush::blush: ميرسيه يا ماكس بس انا بتكسف من كلامك :blush: هههههه

manal big booty
01-28-2017, 07:18 PM
يا حلوتك في الكتابه يا مزه
انا زعلت عشانك يا حبيبتي انا أسفه
منحرمش منك يا نونو ياقمر انا وقتها كنت زعلانه لكن مع مرور الوقت نسيت الموقف خالص، وعلى فكره انتي اللي مزة المزاميز كمان ههههههههه :smi::g058::g014:

manal big booty
01-28-2017, 07:21 PM
نفسى تجربى زبى هتلاقية يفلق طيزك فلق جامد طحن
واووووووووووووووووووووو
ههههههههه ياقليل الادب :blush::blush:

manal big booty
01-28-2017, 07:27 PM
بجد انتي جااااااااااااامدة اوووووووي يا منال .... يا بخته سامي
انا لو مكانه مش هحلك ساعة اسيبك فيها ....
انا عامل الحساب ده علشانك مخصوص .... وياريت اطولك .. لو طولتك مش هعتقك <3
مع اني قصيره مش طويله هههههههه إتلم ياواد وبلاش سفاله :blush::blush: انا مبسوطه انك بقيت عضو في المنتدى بسببي انا :smi:

lost60
01-29-2017, 02:04 AM
منحرمش منك يا نونو ياقمر انا وقتها كنت زعلانه لكن مع مرور الوقت نسيت الموقف خالص، وعلى فكره انتي اللي مزة المزاميز كمان ههههههههه :smi::g058::g014:

مرسي يا موني خجلتيني:blush:

عصر يوم
01-29-2017, 09:16 PM
من فضلك اعلمني على الخاص بأجزائك الجديدة لأدمجها فور كتابتها.....
لأنني بالصدفة البحتة كنت بأتصفح موضوعك ووجدت الجزء 19....
تحياتي،،،،،

manal big booty
01-29-2017, 10:32 PM
من فضلك اعلمني على الخاص بأجزائك الجديدة لأدمجها فور كتابتها.....
لأنني بالصدفة البحتة كنت بأتصفح موضوعك ووجدت الجزء 19....
تحياتي،،،،،
اتكلم ازاي على الخاص ياريت تسامحني انا و****ي مش عارفه،، انا آسفه ياريت تعذرني :smi:

مدينة المنصورة
01-30-2017, 01:18 AM
قصة عظيمة جدًا وشخصية منال جميلة جدًا

manal big booty
01-30-2017, 10:38 AM
قصة عظيمة جدًا وشخصية منال جميلة جدًا
ميرسيه على تعليقك الرقيق :blush::blush::blush: انت اجمل يا مدينه :g058:

Medo Ghost
01-31-2017, 02:42 PM
مع اني قصيره مش طويله هههههههه إتلم ياواد وبلاش سفاله :blush::blush: انا مبسوطه انك بقيت عضو في المنتدى بسببي انا :smi:

انتي قمر يا منال ... كفاية دلعك وكسووووووفك
اموت وانام في حضنك الطري ده ليلة
والبنت القصيرة دايما بتبقي معروفة بامكانياتها وتضاريسها العالية اوي

manal big booty
01-31-2017, 05:47 PM
انتي قمر يا منال ... كفاية دلعك وكسووووووفك
اموت وانام في حضنك الطري ده ليلة
والبنت القصيرة دايما بتبقي معروفة بامكانياتها وتضاريسها العالية اوي
بعيد الشر عنك بس انا افضل انك تموت هههههههه لاني انا مستحيل اعمل كده،، عموما انا سعيده بتعليقك يا ميدو :g058::smi:

Medo Ghost
02-01-2017, 12:15 AM
بعيد الشر عنك بس انا افضل انك تموت هههههههه لاني انا مستحيل اعمل كده،، عموما انا سعيده بتعليقك يا ميدو :g058::smi:

بعد الشر عني ؟؟؟؟ ......... اد كده خايفة عليا يا منال ..... ههههههههه
عارف انك قلبك الحنين زي ديازك مش هيطاوعك عليا :g058:

manal big booty
02-01-2017, 02:16 AM
بعد الشر عني ؟؟؟؟ ......... اد كده خايفة عليا يا منال ..... ههههههههه
عارف انك قلبك الحنين زي ديازك مش هيطاوعك عليا :g058:
هههههههههههه :blush::blush::blush: ياقليل الادب

Lecaef
02-01-2017, 02:43 AM
روعه وارجو التكمله
احسنت يا منوله

manal big booty
02-01-2017, 05:52 AM
روعه وارجو التكمله
احسنت يا منوله
ميرسيه :smi: :g058:

Medo Ghost
02-02-2017, 10:20 AM
هههههههههههه :blush::blush::blush: ياقليل الادب

يخرب بيت دلعك اللي بيوقف الزبر ده ...... اومال لو معايا في السرير هيحصل اييييييييييه ؟؟؟ :wink::wink:

Shobraa
02-02-2017, 08:22 PM
وووووووووووااااااااااااووووووووووو ❤❤❤❤👌👌

manal big booty
02-02-2017, 11:46 PM
يخرب بيت دلعك اللي بيوقف الزبر ده ...... اومال لو معايا في السرير هيحصل اييييييييييه ؟؟؟ :wink::wink:
:blush::blush::blush: هو انا كده يبقى بدلع ههههههههههه؟؟

Medo Ghost
02-03-2017, 12:41 AM
:blush::blush::blush: هو انا كده يبقى بدلع ههههههههههه؟؟

ههههههههههههه ايوة بقي يا نونو... عليا الطلاق منك ما في منك 😉😀

manal big booty
02-03-2017, 11:12 PM
ههههههههههههه ايوة بقي يا نونو... عليا الطلاق منك ما في منك 😉😀 طلاق مني انا !! انت اتهبلت ياميدو هههههههه

هايج دايما
02-13-2017, 10:57 PM
الجزء الرابع

ولما خلصت غسيل الاطباق طلعت العصير من التلاجه وعطيتها كوب عصير وانا كمان وطلعنا نقعد مع رجالتنا في الصالون وكان سامي وحسين بيشربوا البيره وبيتفرجوا على التليفزيون وبيتكلمو مع بعض ولما قربنا عليهم حسين كان بيبص على المنطقه اللي عند وراكي وسمانة رجليا العريانه وعلى صدري وبصراحه على أد ما كنت فرحانه انه بيبصلي كده كنت مكسوفه وكإني عريانه قدامه وهو بيبحلق في رجليا التخينه الملفوفه الناعمه وهيا عريانه ووراكي التخينه االمربربه في البرموده اللي لازق عليهم وعلى طيازي وقعدت في وسط سامي وولاء وحسين جمب سامي من الناحيه التانيه وكنا بنتفرج على فيلم اجنبي وكانت فيه لقطات اباحية وكانت ولاء بتعلق على اللقطات دي وتقولي: شوفي يا منال الواد قطع البنت وكنت ببص على حسين بطرف عنيا ولاقيته بيبصلي وبيعض على شفايفه ومره واحده لاقيت سامي سخن من اللقطات دي وحط ايده على وركي من فوق وانا اتكسفت اوي وشيلت ايد سامي وبعدتها عني وركي لااقيت ولاء وسامي وحسين باصولي وضحكوا وسامي قالي: في ايه يا بت ده انا جوزك يا هبله ابتسمت بكسوف وانا ببص في الارض وولاء قالتلي: انتي مكسوفه مني انا وحسين ولا ايه يا منال؟ قولتلها: لا عادي يعني قالتلي: طيب ما تخليه يحط ايديه على رجليكي عادي قولتلها: لا مش وقته وراحو ضحكوا عليا تاني اتكسفت ودخلت جري على اوضة النوم ولاقيت ولاء جت ورايا وبتقولي: احنا هنمشي انا وحسين قولتلها: لا ليه ؟ وكنت زعلانه لما قالتلي انهم ماشيين قالتلي: علشان منبقاش ضيوف تقال عليكم قولتلها: متقوليش كده يا ولاء انتي اختي وحسين كمان اخويا وجوز اختي لكن كل الحكايه ان الموضوع لسه غريب عليا يا ولاء اعذريني قالتلي: براحتك يا منال قولتلها: لا انا جايه معاكي وخلي سامي يحط ايده على رجلي عادي بس متزعليش مني قالتليك طيب يلا تعالي معايا وطلعنا قعدنا في الصالون وسامي وحسين بيتفرجوا عليا وانا جايه عليهم وكانوا بيضحكوا قعدت تاني جمب سامي واول ما قعدت حط ايده على وركي تاني ضحكت بكسوف لكن المره دي مشيلتش ايده من على وركي وكان بيقرصني في وركي خلاني غصب عني قولت بمياصه ودلع : اااااااي ياسامي ماتقرصنيش وضحكوا تاني عليا شويه وسمعنا صوت مطر جاي من ناحية البلكونه في الاول شكينا انها تكون مطر لاننا كنا في الصيف طلع سامي يبص لاقها مطر فعلا اضطرو ولاء وحسين يناموا عندنا الليله دي لان المطر كان غزير ومعاهم عربيه المهم قررنا انهم يناموا عندنا الليله خصوصا ان تاني يوم اجازة حسين من المستشفى وعلى أد ما كنت فرحانه بوجودهم على أد ما كنت زعلانه اننا مش هنعرف نعمل حاجه الليله دي وبصراحه كنت محتاجه اوي لسامي الليله دي لان نظرات حسين لجسمي اشعلت في جسمي النار، قولت لولاء: ادخلي يا ولاء غيري ملابسك والبسي اي حاجه من عندي يا حبيبتي طالما هتباتي الليله قالتلي: طيب شويه كده قولتلها: بس تعالي : ودخلنا انا وهيا اوضة نومي وفتحتلها الدولاب وقولتلها: اختاري اي حاجه يا حبيبتي تحبي تلبسيها قالتلي: هاتي اي قميص نوم من عندك علشان مش بحب العبايات ولا البيجامات محبتش اقولها اني معنديشش اصلا عبايات وقولتلها: الدولاب عندك خدي اللي انتي عايزاه، طلعت ولاء قميص نوم قصير اوي وشفاف والغريب انها قلعت قدامي وكانت بالسنتيانه وبالاندر فقط وكان الباب مفتوح لاقيتها قلعت كده جريت قفلت الباب وقولتلها: يامجنونه الباب مفتوح قالتلي: وفيها ايه هو معانا حد غريب تحبي اطلعلهم كده ؟ قولتلها: انتي مجنونه قالتلي: ليه يامنال اللي موجودين بره دول اخويا وجوزي يعني عادي لو شافوني عريانه وكنت اول مره اشوف جسم بنت غير جسم اختي عبير وكان جسم ولاء جميل لكن هيا انحف وارفع مني في كل حاجه بإستثناء بزازها كانت كبيره وطالعين من السنتيانه ومنظرهم يجنن المهم هيا شافتني ببص على صدرها قالتلي: ايه عاجبينك بزازي بنفس اللفظ اتكسفت وبصيت في الارض وقالتليك ايهه يابت انتي حكاية كسوفك دي احنا بنات زي بعض قولتلها: اه طبعا بس هما فعلا حلوين اوي قالتلي: ما انتي بزازك قريبين من حجم بزازي وقربت مني ومسكتهم بإيديها وقالتلي: اه بزازي اكبر منهم بحاجه بسيطه وراحت قفشت في بزتي الشمال خلتني غصب عني قولت: اااااااه راحت قالتلي: ايه وجعك ضحكت بكسوف وقولتلها: اتلمي يا سافله قالتلي: ايوه كده يابت الرجاله مش بتحب الستات اللي بتكسف ضحكت وقولتلها: مش عارفه طيب اعمل ايه في كسوفي ده يا ولاء قالتلي: اعملي زأيي وانتي هتتغلبي على كسوفك ده ولبست قميص النوم اللي كان شافف جسمها كله ورجليها كلها عريانه لغاية اول طيزها وافتكرتها هتلبس حاجه فوق قميص النوم وقولتلها: طلعي روب من الدولاب قالتلي بمياصه ودلع: لا أحبوش وضحكنا وطلعت لسامي وحسين بقميص النوم وحسين وسامي ، حسين قالها: ايه الحلاوه دي يا ولاء قالتله: دي حلاوتك يا حبيبي وقربت من حسين جوزها وقعدت جمبه وسندت رأسها على كتفه وحسين قالها: واحشتيني يا لولا وكان بيبصلي وشكله كان يقصدني انا مش ولاء مراته لانهم كان باين على حسين وسامي سكرانين من كمية البيره اللي شربوها بصراحه كلامه ده هيجني اوي وخلاني اتجرأت وبدأت اغريه وبقيت بوطي قدامهم وانا بعمل نفسي بجيب حاجه من على الارض وكنت مديالهم ظهري قصدي طيازي لاني كنت متأكده انهم بيتفرجوا على طيازي كلهم وبالذات حسين اللي كان باين عليه انه بيأكلهم بعنيه ، سامي وقتها كان بيتفرج هو كمان على طيازي وانا مفلقسه قدامهم وكأنه عرض للجميع ، وقفت وروحت دخلت اوضة النوم وكنت ماشيه بخطوه بطيئه وانا بتقصع وبتمايل بطيازي الكبيره اوي وطلعت بيجامه من بتوع سامي لحسين علشان يعرف يقعد فيها وطلعتلهم البيجامه كانت قماشتها خفيفه اوي وكنت قاصده اجيبله البيجامه الخفيفه دي علشان لما زبه يوقف يبان فيها حجم زبه فيها اد ايه وكمان علشان اعرف انا أد ايه مهيجاه قربت عليهم وانا بتقصع وبتمايل ووراكي وبزازي بيترجرجو بيتهزو وماسكه البيجامه وقولت لحسين قوم يا دكتور غير ملابسك علشان تعرف تقعد براحتك قالي: وهو بيبصلي شكرا يا منال قولتله: على ايه يا دكتور اتفضل ادخل اوضة النوم غير فيها ولما وقف من على الكنبه كان زبه واقف وبارز في البنطلون الجينز وكان باين عليه كبير اوي قرب مني ومد أيده على ايدي علشان يأخد البيجامه من ايدي راح قرص على ايدي بالراحه وهو بياخد البيجامه من ايدي وكان بيعاكسني وواضح انه كان هايج عليا اوي دخل حسين اوضة النوم ونسي يقفل الباب لانه كان سكران ومش حاسس اني ممكن ابص عليه وفعلا بصيت بطرف عيني على اوضة النوم بعد ما قعدت جمب سامي ولاقيته بيقلع البنطلون الجينز وتخيلت انه هيكون لابس بوكسر لاقيته مش لابس حاجه خالص تحت البنطلون وشوفت زبه وهو واقف يالهوووووووي كان كبير اوي ولاقيته بيبصلي وعرفف اني ببص عليه وراح مسك زبه بايده وهو بيهزو بإيدو وبيبصلي وكأنه بيقولي شوفتي كبير أد ايه ابتسمت بكسوف وعضيت على شفايفي وبصيت على التليفزيون بسرعه وكنت انا بس اللي شايفه حسين وهو في اوضة النوم حطيت راسي على كتف سامي علشان محدش يلاحظ حاجه من اللي حصلت وطلع حسين من اوضة النوم وزبه كان ارتخى شويه وكان بيتهز مع كل خطوه يخطوها حسين والغريب اني كنت مركزه اوي على زبه ، حسين شافني وانا ببص على زبه بطرف عيني وقال لولاء مراته: عاجبك مقاسه وكان يقصدني انا بالكلام ده ولاء قالتله: مقاس ايه يا حسين؟ قالها: مقاس البيجامه قالتله: ايوه يا حبيبي حلوه عليك بصراحه وقتها حسيت بحرقان في طيازي وكنت مولعه اوي وعاوزه اتناك بسرعه من منظر زب حسين اللي زي عمود النور وقولت لسامي وانا حاطه راسي على كتفه : انا تعبت يا سامي انا هدخل انام قالي: يلا ياحبيبتي واستأذنه من حسين وولاء علشان ندخل ننام وقولتلهم خدو راحتكم والبيت بيتكم ولاء قالتلي: طبعاً يا حبيبتي انا كمان تعبانه وهدخل انام يلا يا حسين ، حسين قالها: يلا يا حبيبتي وكانوا عايزين يناموا في الاوضه الفاضيه على الارض ولاء قالتلي: انتوا لسه عرسان وميصحش تنامي على الارض في تاني يوم جوازك يامنال قولتلها: لا ادخلي انتي وجوزك ناموا ففي اوضة النوم بتاعتنا وحلف عليهم سامي بالطلاق يناموا في اوضة النوم ودخلوا اوضتنا وقفلوا الباب عليهم قبلها اخدت من ااوضة النوم بيبي دول علشان انام فيه ودخلت انا وسامي الاوضه التانيه فرشنا مرتبه على الارض وروحت انا قلعت البدي والبرموده وبقيت بالسنتيانه والاندر وروحت لبست بيبي دول اللي جابهولي سامي يوم فرحنا اللي هو مخرم بس لبستو من غير سنتيانه ولا كيلوت وكنت عريانه خالص وانا لابساه ،سامي شافني وانا لابسه البيبي دول ده قلع الترنج والبوكسر وبقى عريان ملط ضحكت على سرعته وهو بيقلع هدومه ولما شوفت زبه كان واقف وفي كامل انتصابه وكان هايج على لحم جسمي الطري اللي بارز وطالع من اخرام البيبي دول اللي انا لابساه وقالي: طالما لبستي قميص النوم ده يامنال تبقى طيازك بتأكلك وحرقاكي عاوزه تتناكي فيها يلا يا حبيبة زبري قولتله وانا بضحك بصوت واطي علشان ولاء وجوزها ميسمعوش: اتلم يا سافل قالي: لااااا انا لازم انيكك الليله وانتي شرموطه كده ابتسمت وقولتله بمياصه ودلع: ياقليل الادب، بصراحه انا كنت عاوزه اتناك بس انا بحب ادلع واتمايص علشان اشوف جوزي لما بيهيج عليا بيبقى عامل ازاي قولتله: طيب ياحبيبي استنى شويه لما اختك وجوزها يناموا قالي: دول مش هيناموا دي تلاقي اختي دلوقتي جوزها فاشخها وبينيكها في كسها ، بصراحه مصدقتوش وقولتله: طيب برضوا استنى شويه لما يناموا مخلصتش الكلمه وسمعت صوت ولاء بتضحك زي الشراميط بصوت عالي واهاتها عاليه وبتقول ااااااااااه ااااااااااااي بالراحه ياسونه ، بصيت لسامي وضحكنا وقالي: سمعتي بنفسك ، بصراحه انا لما سمعت صوت ولاء وهيا بتتغنج وبتتشرمط ومن مين من صاحب الزب اللي شوفته واقف من شويه وكان واقف متصلب على طيازي وانا سرحانه وبتخيل زب حسين الكبير اوي وهو بيدخل في كس ولاء وهيا بتصوت وبتصرخ من الزب الضخم اللي انا شوفته بعيوني، لاقيت سامي مسكني نيمني على ظهري ورفع رجليا فوق كتافه غصب عني وانا مندهشه وخايفه على عنفه معايا وكانه بيغتصبني بصق على ايده وبلل زبه بريقه وبدأ يحشرو في خرمي وانا نايمه على ظهري وفاتحه رجليا لزب عريسي وجوزي وبدأ جوزي ينيكني في طيازي بكل قوه وانا بصوت وبصرخ من زبه المتوحش الضخم وكان صوتي عالي اوي آآآآآىآآىاااااااااه اااااااااااااه وكنت متاكده ان ولاء وحسين سامعين صوتي وانا بتناك من سامي وكنت ممحونه اوووي وبتغنج وكنت بتعمد اني اعلي في صوتي وانا واخده الزب في طيازي علشان حسين يسمع اهاتي المايصه الممحونه وكنت دلوعه اوي في اهاتي وكمان كنت سامعه ولاء وهيا بتصرخ وبتصوت في الاوضه التانيه من زب حسين اللي راشق فيها وكإننا بنتسابق انا وولاء في اهاتنا المايصه والدلوعه وكان سامي بيغتصبني وكانت اول نيكه ليا بعنف بس كانت نيكه لذيذه اوي تعب سامي من الوضع وطلع زبه من طيازي وزبه بيعمل اجمل صوت سمعته في حياتي وهو بيطلع من طيازي لحظة ما سامي طلع رأس زبه من طيازي ضرخت بصوت عالي اوي: اااااااااااااااااااااااااااه وكان وجعني بجد مش مياصه مني وراح نام على ظهره وقومت وانا هايجه وممحونه اووي مسكت زبه بإيدي وبدخلو جوه خرمي ولما دخلت راس زبه جوه خرمي قعدت بطيازي على زبه مره واحده وزبه اختفى جوايا وبقيت بهز وسطي بحركه دائريه وزبه جوه طيازي الكبيره الطريه وابتديت اقوم واقعد على زب سامي بقوه وانا بصوت وبصرخ بدلع ومياصه وانا ممحونه اوي علشان حسين يسمعني وقتها صوت ولاء سكت وعرفت وقتها ان خلصوا وحسين زبه جاب شهوته وكنت بتعمد اني اقول بصوت عالي بنوتي مايص ودلوع: ااااااه ياني بشويش عليا يا سامي ياقاسي اااااااي يامفتري اااااااااه كبيرر اوي يا سماسيمو اااااااااااااخ أخص عليك بيوجعني يامتوحش، مطولش سامي في النيك في طيازي المربربه التخينه الكبيره اوي بسبب صوتي العالي المايص الدلوع ولاقيت سامي بيصرخ وهو بيحضني بقوه وعنف وزبه وصل لغاية بطني وبيترعش جوه طيازي وبينزل لبنه جوايا وبقيت بهز وسطي بحركه دائريه وزبه بيترعش وبيفضي لبنه في طيازي وكان بيصرخ من حركة طيازي وزبه جواها ولما خلص ونزل اخر نقطة عسل جوايا قومت من على زبه وطيازي بينزل منها عسل عريسي وروحت حطيت ايدي عند خرمي علشان اللبن مينزلش مني وكنت زعلانه اوي لان سامي مخلنيش جبت شهوتي قبل ما هو يجيبهم جوايا ونمت على بطني وانا زعلانه اووووووي جمب سامي وطيازي مرفوعه لفوق حضني اوي وكان بيقفش وبيلعب في فلقات طيازي الكبيره وكان بيضربني اوي على طيازي علشان تعمل صوت عالي ويسمعه حسين وولاء وحسيت وقتها ان سامي بيتعمد انه يخلي طيازي تطلع صوت علشان ولاء وحسين يسمعوا وبصراحه انا كمان كنت بتمايص واقول بصوت عالي: ااااااااااااااااه ياطيازي يخربيتك ايدك بتوجعني بشويش عليها ، واتعمدت اني اقول طيازي علشان حسين يسمعني لاني كنت مولعه وهايجه لاني مجبتش شهوتي، حس بيا سامي وقالي: انا اسف ياحبيبتي علشان جبتت شهوتي قبلك سكت وعدلت وجهي الناحيه التانيه لاني كنت زعلانه اووووي قالي: لا انا مش أد زعلك ده، سكت ومرضيتش ارد عليه راح، قالي: شكلك كنتي هايجه اوي ومولعه وكنتي عاوزه تنزليهم علشان كده انتي زعلان الزعل ده كله قالي: طيب انا هخليكي تنزلي شهوتك من كل حته في جسمك دلوقت روحت عدلت وجهي عليه وابتسمت وانا بعض على شفايفي، عرف وقتها سامي اني فرحت اوووي لما قالي كده وراح قام من على السرير ونام عليا وزبه بدأ ينتصب وبيحك في وراكي وبيضرب بيه على فلقات طيازي الطريه وكنت بقول اااااااااااه اااممممممممم ااااااااااااي بدلع وانا ممحونه علشان اخليه يهيج اكتر عليا وبدأ سامي يدخل زبه في طيزي وانا بصوت وبصرخ بصوت عالي وكان وجهي في اتجاه باب الاوضه وحسيت بحركه بره الباب وإتاكدت لما بصيت تحت الباب لاقيت قي ظل لحد بيتصنت وبيتفرج علينا انا وسامي ولما إتاكدت ان فيه حد بيتفرج وبيتصنت عليا انا وسامي اتعمدت اني اتمايص واتدلع على سامي اللي كان بينيكني في طيزي الكبيره بعنف وكانت بتتهز وبتلعب مع كل ضربه من زب سامي لطيزي الطريه وخلاني اصوت: ااااااااه اااااااااااي كببير اوي يا سامي وبيوجعني اااااااااه وجاتلي الرعشه جيبت شهوتي وانا بترعش تحت سامي وهو بيعصر وبيقفش في بزازي الطريه اللي ابتديت تكبر من تقفيشه ليا وانا روحت مسكت المخده وبقيت بعض فيها من شدة الالم اللي في طيازي من زبه المتوحش الكبير اوي وتعب سامي من الوضع اللي كنا عليه وانا نايمه على بطني وسامي نايم على طيازي غيرنا الوضع وسامي خلاني انام على جمبي ورفعت رجليا اليمين وبفتح فلقات طيازي علشان خرمي يبان لسامي اللي نام ورايا وهو بيقرب زبه من طيازي ومن خرمي ولما زبه لمس فتحتي اتزفلط ودخل يجري جوايا وانا صوتي الناعم اللي كله انوثه مالي الشقه وانا بقول لسامي: اااااااي ااااااااه يا سامي زبك كبير اوي ياحبيبي بالراحه عليا انا مش مستحمله الزب المتوحش ده، سامي قالي وهو وبينيكني: دي طيزك انتي اللي كبيره اووي يا منال وحاسس اني زبي صغير عليها اوي قولتله وانا بتغنج: كل ده وصغير يا سامي حرام عليك ده من كبر حجم زبك حاسه اني طيزي بتكبر لما بتدخل زبك في طيازي وان روحي هتطلع، قالي: حجم طيازك الكبيره الطريه دي تجنن وتهبل يا منال وكان بيضربني على فلقات طيزي الكبيره وانا بقول بمياصه : اااااااه اخص عليك ايدك بتوجعني ياقاسي وكنت ممحونه اوي وكل ما سامي يتعب من دخول وخروج زبه في طيزي يوقف نيك في طيزي بس زبه جوايا ولفيت وجهي وبصيت على طيزي وبقيت اهز واحك طيازي في وسطه وزبك محشور في خرمي اللي بقى واسع اوي من زب عريسي ولما سامي شافني بحك طيزي على زبه وانا اللي بتناك منه مش هو اللي بينيكني راح عدل من وضعيته ونام على ظهرو وزبه جوايا وانا لفيت مع سامي وبقيت رجليا مرفوعه لفوق ونايمه بظهري على زب سامي اللي كان بيدخل وبيخرج زبه بكل قوته وبقى بيرفع طيزي بزبه وهو بينكني بعنف وقتها كانت طيزي بتطلع اصوات عاليه من قوة وحجم زب جوزي وبقيت بتالم جدا اااااااااااااااااه اااااااااااااااي نزلني من على زبك بقى كفايه مش عاوزه تاني كفايه حرام عليك وكنت قربت اعيط من الالم ومن الحرقان اللي كان في طيزي وقتها سامي كان بيرزع زبه في طيازي اوي وخلاني اتبولت على نفسي وانا مش حاسه بتبولي على نفسي لان الحرقان اللي كان جوه طيزي كان اقوى من اي احساس تاني وكان زبه هو سبب الحرقان اللي خلاني اتبولت على نفسي ، لف سامي وزبه لسه جوه طيزي وبقيت انا مفلقسه تحت سامي اللي هرالي طيازي ومبطلش دق في طيزي وانا بصرخ وبصوت بشرمطه ودلع : يالهوووووي ااااااااااااه ياني بس بقى كفايه حرام عليك يامفتري ااااااااااااي يا قاسي واترعشت لتاني مره روحت وقعت على بطني بعد ما كنت مفلقسه وبقيت بتلوى من شدة الرعشه وسامي مبطلش رزع في طيازي اللي ابتديت تكبر اكتر من الاول من النيك وكان بيضرب زبه جوه خرمي اووووي ونام على ظهري وهو بيحضني وبيعصرني جامد في لحمي الطري وجاب شهوته جوايا وبطني اتمليت لبن لدرجة ان بطني بقيت كبيره الليله دي بعد ما جوزي نزل مرتين جوه بطني بعد ما سامي نزل العسل في بطني وطيازي شبعت طلع زبه من طيازي ونام جمبي وكان تعبانه وبيلتقط انفاسه بسرعه صعب عليا ياسامي ورحوت حطيت راسي على صدره وانا بحضنه وبقوله بدلع: يقطعني ياحبيبي انا اسفه خد نفسك على مهلك حقك عليا كله من اللبوه دي وروحت ضربت على فلقات طيزي الكبيره بإيدي ، راحح سامي حضني ومسك فلقات طيزي الكبيرهه البارزه الطريه وناعمه اوي وهو بيدلكها وبيطبطب عليها وبيقولي وهو بيزعق فيا : متضربيهاش تاني انتي فاهمه قولتله: حاضر يا حبيبي بس متزعلش نفسك مش هضربها تاني وقولتله: أد كده انت بتحبها ياسامي؟ قالي: طبعا دي حبيبة زبري يامنال، ابتسمت بخجل وخبيت وشي في صدره من كسوفي وهو لسه بيدلك طيزي الطريه بايديه الخشنه روحت سمعنا انا وسامي الباب خبط روحت بصيت لسامي وهو بصيلي وضحكنا وقالي: تلاقيها ولاء جت على صوتك العالي وبتبص علينا من خرم الباب قولتله بمياصه ودلع: ماهو كله منك انت اللي عنيف وبتضربها جامد قالي: انتي المفروض تجمدي شويه تستحملي قولتله: استحمل ايه انت ما شوفتش زبك كبير اد ايه ! قالي وهو بيبوس جبهتي بيحضني اووي: حقك عليا ياحبيبتي وجعتك اوي انا اسف، قولتله وانا رافعه رأسي وباصه لسامي وهو بيكلمني: ولا يهمك ياحبييبي فداك منال كلها ثم انا بكرا هأتعود عليه وعلى حجمه راح وباسني من شفايفي وقالي: بحبك اوي يا منال قولتله: وانا بعشقك يا قلب منال قالي: قومي يا حبيبتي هاتي مايه عايز اشرب قولتله: حاضر من عيوني ياقلب منال من جوه وقومت لبست روب فيه ريش كتير فوق البيبي دول المسخره ده وكنت قافله الروب من قدام بإيديا وطبعا مع كل خطوه اخطوها رجليا تتعرى لغاية وراكي من فوق وكمان لما كنت شاده الروب من قدام كانت بارزه تفاصيل طيازي الكبيره اوي ومتوقعتش اني هلاقي ولاء وجوزها قاعدين في الصالون على الكنبه قريب من الاوضه اللي كنت فيها واول لما عيوني جت في عيونهم ضحكوا روحت بصيت في الارض وانا مكسوفه اوي، راحت ولاء قالتلي: ايه الحلاوه دي يا منال صوتك حلو اوي وانتي بتغني، فتحت عنيا اوي وانا مبتسمه وبغمزلها علشان حسين كان قاعد جمبها وكان بيبص على رجليا ووراكي العريانه وبيعض على شفايفه وزبه كان بارز وواقف في البنطلون البيجامه الخفيف، ولاء قالتلي: مكسوفه من ايه ده صوتك كان عالي اوي وفرجتي علينا المنطقه كلها بصيتلها وقولتلها: بس خلاص اسكتي يا ولاء قالتلي: انا مش هسكت غير لما تقوليلي كنتي بتغني اغنية ايه؟ قولتلها: هقولك بعدين بس اسكتي ومكنتش عاوزاها تتكلم عن اللي سمعتوا مني لاني كنت مكسوفه وقالتلي: اكيد كنتي بتغني اغنية (متجرحنيش اكتر من كده بتاعت شيرين) حطيت ايدي على بوقي وضحكت وحسين كمان ضحك قالتلي ولاء: بتاعك وسع يامنال ووجعك علشان بتاع سامي كبير صح؟ عضيت على شفايفي وانا مكسوفه اوي وقولتلها: انتي سافله وقليلة ادب يا ولاء وضحكت ورحت جريت على المطبخ فتحت التلاجه طلعت منها العصير وانا بضحك على كلام ولاء ليا وكمان حسين عرف اني كنت بتناك جوه من سامي يافضيحتي وكنت مكسوفه اوي، انا فعلا كنت متعمده اسمع ولاء وحسين صوتي وسامي بيركبني بس لما شوفت حسين بعد كده اتكسفت اوي طلعت بالعصير من المطبخ وكنت كل ما امشي رجليا ووراكي تتعرى ويظهر البيبي دول المخرم وحسين كانت عنيه بتأكلني من فوق لتحت وبالذات على رجليا ووراكي العريانين وكنت مكسوفه اوي وولاء قالتلي: بالراحه على الواد يا منال ده أدك يا ام طياز كبيره جريت على الاوضه وكنت مكسوفه اوي، نمنا وتاني يوم صحيت بدري وكان سامي نايم وطلعت علشان اروق الشقه واجهزلهم الفطار لما يصحوا من االنوم وكانوا نايمين هما كمان حسين وولاء لانهم كانوا سهرانين وقبل ما اروق الشقه طلعت برموده استيرتش لونه روز ضيق اوي على وراكي وطيزي وكانت رجليا من تحت ركبتي عريانه انا كنت بحب البرموده عموماً علشان رجليا من تحت ركبتي بتبقى عريانه وحلوه وبصراحه انا مكنتش بحب اخبيهم لانهم حلوين جدا وبيهيجوني على نفسي وطلعت بدي ضيق هو كمان وكانت حلمة بزازي بارزه من البدي واندر فتله لونه اسود ودخلت اخدت شاور ولبست الاندر والبرموده والبدي وطلعت سرحت شعري وحطيت كحله وروج احمر غامق او نبيتي ومسكارا واي شاد وبودره ومناكير احمر غامق لضوافر ايديا الناعمه الطريه المربربه ولضوافر رجليا ولبست حلق في اذني عباره عن حلقه او على شكل ([/FONT]o[FONT=&quot]) وغوشه لبستها في ايدي لونهم روز بنفس لون البرموده وبدأت اروق الشقه وبقيت وانا موطيه بنضف الكنبه لاقيت ولاء ضربتني على طيزي وقالتلي: صباح النيك على عنيكي شهقت وقولتلها: اخص عليكي يا ولاء خضتيني قالتلي: يامياصتك يامتناكه في كسك ضحكت وقولتلها: اتلمي ياسافله قالتلي: هددخل اخد شاور واجيلك تحكيلي سامي عملك ايه ليلة امبارح.. ملحوظه اننا بعد كده هنزل باقي الاجزاء على الصفحه الاولى مع باقي الاجزاء اللي فاتت بمعنى اني هدمجهم مع باقي الاجزاء اللي فاتت دي تعليمات المشرف...متنسوش تعليقاتكم الجميله.
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
لجزء الخامس
قبل ما يصحوا سامي وحسين قولتلها: اوك ودخلت خدت شاور وطلعت عملت ميكاب وسرحت شعرها وقعدت في الصالون تحكيلي حسين عملها ايه ليلة امبارح بعد ما دخلو اوضة النوم قالتلي: قعد يلعبلي في فلقات طيزي كتير وخلاني لبست من عندك برموده استيرتش زي اللي كنتي لابساه امبارح وقالي امشي قدامي واتقصعي بطيازك،، انا حسيت من كلام ولاء عن جوزها انه كان هايج عليا بيشتهيني واتخيلني انا اللي كنت معاه في اوضة النوم ليلة امبارح مش ولاء لانه خلى ولاء تلبسلو برموده استيرتش زي اللي كنت لابساه انا امبارح وكمان خلاها تتقصع في مشيتها زي ما كنت انا بتقصع واتمايص في مشيتي بطيازي الكبيره مع إن ولاء طيزها صغيره والبرموده كان واسع عليها لان طيازي انا اكبر بكتير من طيز ولاء ومهما ولاء اتقصعت في مشيتها وهيا لابسه البرموده بتاعي طيزها مش هتبقى بارزه وبتتمايل زأي طيازي انا طبعاً،، كملت ولاء كلامها عن اللي عملوا جوزها معاها وقالتلي: وبعد ما عملت اللي قالي عليه مسكني ونيمني على بطني وقعد يضربني على فلقات طيزي وبعدين طلع زبه من بنطلون البيجامه وقالي مصي في زبي وقعدت امص في زبه لغاية ما بقى زي الحديده بعد كده نام على ظهرو وقالي اقعدي على زبي وقعدت عليه ودخلت زبه في كسي وهيا بتحكيلي ححسيت بحرقان واكلان في خرمي وقتها ولاء حسيت بيا وعرفت اني هيجت ولعت من كلامها لاني كنت بعض على شفايفي وبدلك وراكي من فوق البرموده وقالتلي: وانتي سامي عمل معاكي ايه ؟ قولتلها على اللي عملوا سامي معايا كله بس قولتلها ناكني في كسي مش في طيزي لانها فاهمه عارفه اني بنت مش ولد ولسه محدش لمسني من طيزي لغاية دلوقت وكنت عاوزه اصارحها واقولها انا ولد بنوتي او شيميل (يعني بنت فيها عضو ذكري) بس كانت مسألة وقت مش اكتر ومسيرها هتعرف وحبيت انها تعرف مني مش من سامي علشان نبقى اصحاب اكتر وافهمها اني مبخبيش حاجه عنها،، وسألتني ولاء سؤال وقالتلي: انتي قولتيلي ان سامي جوزك عجباه طيزك يامنال هو محاولش ينيكك فيها؟ قولتلها: حاول بس انا مش موافقه، قاالتلي: ليه مش موافقه ما انا اهو كنت بتناك من طيزي وكمان هسيب حسين ينيكني فيها يا منال ده النيك في الطيز لذيذ، ضحكت وقولتلها: بس بقى يا ولاء وبلاش هزار قالتلي: انا مش بهزر هقولك على سر عارفه سامي طلق مراته الاولى ليه ؟؟ قولتلها: لاء مش عارفه ليه؟ قالتلي: علشان سامي كان عايز ينيكها في طيزها وهيا موافقتش قولتلها: انتي بتكلمي بجد قالتلي: طيب لو مش مصدقاني اسأليه وكمان انا بقولك كده عشان اجمل متعه لما تحسي بزب داخل طالع من طيزك ااااااااه وراحت مصت صباع ايديها الوسطاني وهيا بتبصلي، بصراحه هيجتني وعضيت على شفايفي وكنت مكسوفه كالعاده وقولتلها: اد كده انتي ممحونه اوي وعاوزه تتناكي من طيازك قالتلي: انتي لو جربتي النيك في طيزك مش هتتناكي في كسك نهائي، ضحكت وقولتلها: يبقى انتي بتقوليلي اتناك في طيزي علشان سامي ميطلقنيش زي مراته الاولى قالتلي: لا يامنال انا بقولك كده علشان النيك في الطيز فعلا جميل وكمان علشان انتي طيزك كبيره اوي وطريه وحلوه في النيك اوي وحرام تحرمي سامي من طيازك الكبيره دي يامنال لو جربتيه انتي اللي هتقولي لسامي (نيكني من ورا) ، قومت من على الكنبه وقولتلها: طيب اسكتي بقى وقومي نحضرلهم الفطار علشانن هما قربوا يصحوا من النوم قالتلي: يلا يا منيوكه بطيازك المربربه دي، ضحكت وقولتلها: اتلمي ياسافله وضحكنا انا وولاء وروحنا المطبخ نحضر الفطار واحنا واقفين في المطبخ سمعت صوت حسين وسامي بره في الصالون صحيوا من النوم ولاقيت حسين جه المطبخ قالنا صباح الخير يا بنات رديت عليه انا وقولتله: صباح الخير يادكتور راح اتكلم مع ولاء وقالها: يلا يا ولاء نمشي بقى قولتله: تمشوا ليه يادكتور اقعدوا قضوا باقي اليوم معانا قالي: لا يا منال علشان ورايا مشاوير كتير النهارده وكمان علشان انتي وسامي عرسان جداد ولسه مفرحتوش ببعض وكمان علشان تعرفي تقعدي براحتك في الشقه قولتله: طيب انا قاعد براحتي اهو متقولش كده يادكتور انا بجد فرحانه بوجودك وخصوصا ولاء ، قالي: انا هخليها تجيلك تقضي معاكي يوم كل اسبوع قولتله: وحضرتك كمان تيجي معاها علشان سامي ميقعدش لوحدو سيبتهم قاعدين مواقفين في المطبخ مع بعض وطلعت اشوف سامي حبيبي وكان قاعد على الكنبه في الصاالون قدام التليفزيون قولتله: صباح الخير يا ياواد يا مز انت، ضحك باستغراب وقالي: انتي بتغازليني اهو يا منال ومبقتيش بتتكسفي، قبل ماا ارد عليه لاقيت حسين وولاء طالعين من المطبخ وولاء بترد على سامي وبتقوله: انا اللي خليتها متتكسفش ايه رأيك بقى ياخويا قالها: حبيبتي يا اختي ياريتك كنتي قعدتي مع منال من بدري، راح حسين قاال لسامي يعني انت بتحب بجاحة الستات قاله: ايوه ياحسين بحب الست البجحه، حسين قاله: دي الست متبقاش ست إلا لما خجوله ببتكون كلها انوثه، وكانت وجهات نظر لرجالتنا بيحبو ايه في الستات بشكل عام المهم انا وحسين كنا متفقين على رأي حسين اللي هو الست لازم تكون خجوله علشان بتكون كلها انوثه وهيا مكسوفه وولاء وسامي كان رأيهم واحد وهو ان الست لازم تكون بحجه ومبتتكسفش، حاجه جوايا خلتني اقرر اني اكون زي ما انا بتكسف وبخجل من اقل حاجه قدام حسين بالتحديد ومش عارفه كنت بعمل كده ليه؟! وبحاول الفت نظره ليا ليه؟! هو اصلا يهمني في اايه علشان اهتم بيه اوي كده واحاول اكون انثى بمعنى الكلمه قدامه ليه؟ ومحاولتش اكون بجحه إلا وانا مع جوزي سامي بس ولما نكون وحدينا كمان لان سامي بيحب يشوفني مش بجحه، بس ده ميمنعش ااني اتقصع واتمايل واغري الرجاله بجسمي الملبن في قعدتي وفي مشيتي وفي كلامي الدلوع المايص وصوتي الانثوي الناعم ورقتي وانوثتي، المهم دخلنا انا وولااء المطبخ نحضر لرجالتنا الفطار علشان حسين وولاء عايزين يروحوا بيتهم، ووحاول سامي يقول لحسين وولاء اقعدو معانا شويه حسين قالوا مينفعش يا سامي علشان انتو لسه عرسان جداد ومفرحتوش ببعض، سامي قاله: انت مش غريب يا حسين ثم انا باخد راحتي اكتر وانتوا موجودين مسمعتش صوت منال ليلة امبارح وهيا بتصوت من اللي كنت بعملوا فيها، اتكسفت اووي وعضيت على شفايفي وجريت على المطبخ بس كنت قريبه منهم علشان اسمعهم بيقولوا ايه من غير ما حد فيهم يشوفني، ولاء ضحكت وقاالتله: اسد ياخويا دي صوتها كان جايب لاخر الشارع، حسين قال لسامي: ايه يا سامي متحترم نفسك يا خي ده كلام تقولوا لينا ومنال قاعده، سامي قاله: ايه هيا صعبت عليك حسين قاله: اانا قصدي متكسفهاش قدام حد غريب، سامي قاله: مفيش حد غريب ياحسين، حسين قاله: لا اي حد غريب ما بينكم طالما بتتكلموا في الحاجه دي حتى انا وولاء غريبين عنك انت وهيا بالذات في الكلام ده لما يكون بينكم، مش معنى كده ان حسين مثالي لاني مش قادره انسى ليلة امبارح لما مسك زبه بإيديه وهزو ليا وهو بيغير البيجامه في اوضة النوم لكن كان باين على حسين انه جاي في صفي او منحاز ليا، ولاء قالت لسامي: حسبن عندو حق يا سامي ده لسه تاني يوم ليها معاك متحرجهاش قدام حد دلوقت، راح حسين قال لولاء: ولا في اي وقت يا ولاء، قالتلو: خلاص محصلش حاجه وقامت ولاء من على السفره وكانت جايه لي المطبخ روحت انا دخلت ووقفت قدام المطبخ وعملت اني انا بعمل اي حاجه ومش واخده بالي من وجود ولاء في المطبخ راحت ولاء جت من ورايا وضربتني على فلقة طيازي بالراحه وقالتلي: الحلوه زعلانه من جوزها قولتلها: لا ابدا انا مقدرش ازعل من سامي ده نور عنيا قالتلي: ياسيدي يا سيدي على الحب اؤمال دخلتي تجري ليه لما سامي قال لحسين ان صووتك كان عالي من اللي كان بيعملو سامي فيكي قوولتلها: لان سامي بيقول الكلام دهه لراجل والراججل ده يبقى حسين جوزك يا ولاء فاتكسفت ومقدرتش اقعد وابص لحسين بإي وش قالتلي: مفيهاش حاجه يا منال ده حسين بيخلي صوتي عالي اوي لدرجة ان في ليله كان صوتي عالي وحسين بينيكني شويه ولاقيت جارنا بيخبط علينا وبيقول لحسين بتضرب المدام بتاعتك ليه يا دكتور حسين اغزي الشيطان وهيا لو غلطت فهمها غلطها بالراحه متضربهاش وقتها حسين اتكسف يقول للراجل اني كنت بنيكها مش بضربها وقال للراجل خلاص انا مش هضربها تاني وبعد ما مشي الراجل حسين دخل عليا اوضة النوم وهو بيضحك وبيقولي فضحتينا ياولاء قولتله: ليه حكالي وقالي انه الراجل جارنا يفتكرني بضربك وانتي صوتك عالي اوي ضحكنا وكملنا اللي كان بيعمل وفشخلي كسي قولتلها: انا مشش زعلانه بس اتكسفت من كلامه قالتلي: طيب انتي مكنتش سامعه صوتي امبارح وانا بصوت وبصرخ من زب حسين؟ قولتلها: ايوه كنت سامعه صوتك كان عالي اوي يا ولاء قالتلي: ده هرالي كسي بزبره اللي أد عمود النور وضحكنا بشرمطه بصوت عالي ولاقيت حسين جالنا المطبخ وهو لابس ملابس الخروج وانا اول ما شوفته حطيت وشي في الارض من كسوفي وبقيت بنظرله بطرف عيني واناا باصه في الارض وكان بيكلم ولاء وبيبص لوراكي ورجليا وقال لولاء: يلا يا ولاء قالتله: طيب يا حبيبي هأدخل البس قالتلي: تعالي معايا يا منال وانا طالعه من المطبخ حسين حك ايده بتعمد في وراكي وبصراحه انا ولعت من لمسة ايده لوراكي التخينه الطريه وروحت مع ولاء لاوضة النوم وكنت ماشيه ورا ولاء وحسين ماشي ورايا وكنت متأكده انه بيبص على لحمي اللي بيتهز وبيترجرج مع كل خطوه وبصراحه كنت بتمايل وبتقصع واتمايص في مشيتي الدلوعه ودخلت اوضة النوم ورا ولاء وانا بقفل باب اوضة النوم ورايا عنيا جت في عيون حسين وهو مش شايل عنيه من على جسمي الملبن قفلت الباب وقعدت على السرير انظر الى ولاء قلعت ولاء قميص النوم وبقيت بالاندر والسنتيانه وابتديت تلبس ملابس الخروج وقالتلي: عارفه يا منال انا نفسي اشوف جسمك وانتي عريانه ضحكت بكسوف وقولتلها: لما تيجي المره الجايه هخليكي تشوفي جسمي قالتلي: انا عاوزه اطلب منك طلب يامنال قولتلها: ياخبر عيوني ليكي ياولاء قالتلي: انا عاوزه استلف منك قميص نومك اللي لبستيه لسامي ليلة دخلتك، بصيتلها بإستغراب وقولتلها: اشمعنى قميص النوم االلي كنت لابساه ليلة دخلتي ياولاء؟ قالتلي: عاوزه البسو لجوزي الليله دي ضحكت وقولتلها: خديه ياحبيبتي بس للأسف هو باظ قالتلي: باظ ازاي؟ قولتلها: غرقان دم ومش هينفع معاكي قالتلي: ولا يهمك هاتيه وانا هلبسو عادي جبتلها البيبي دول وكان فعلا غرقان دم من طيازي ليلة ما سامي فتحها ليلة دخلتي وقتها عرفت ان الطلب ده مش طلب ولاء ده طلب حسين عايز يتخيل جسمي وانا لابسه قميص النوم وكمان يتخيلني وهو راكبني وبيقطع في لحمي الطري، خدت ولاء البيبي دول بتاعي وطلعنا اناا وهيا الصالون بعد ما لبست وسلم عليا وباستني من خدودي الطريه الناعمه من هنا ومن هنا وقالتلي: خدي بالك من سامي قولتلها: ده في عنيا ياحبيبتي ومتتأخريش عليا ابقى تعالي اقعدي معايا قالتلي: طبعا يا منال وسلمت على حسين بإيدي وهو مسك ايدي ومصدق قفش فيها ومش عايز يسيبها وقرص فيا بايديه لانها تخينه ومربربه وطريه وناعمه ورقيقه اوي وحاطه لضوافري الطويله مناكير خلاني كنت هقول ااااااه بس مسكت نفسي بعد ما مشيوا وقفلت الباب وراهم ضربني سامي على طيازي واترجت وبتتهز زي الجيلي وقالي: واحشتني طيازك الملبن دي يا طريه ضحكت بشرمطه وقولتله: انت مبتشبعش خالص ياسامي قالي: وهو فيه حد يشبع من البسكوته اللي بالكريم كرميل ضحكت وقولتله: طيب مش وقته تعالى بس عاوزه اقولك على حاجه قالي: خير يابت قولتله: اختك عاوزه تشوف جسمي ومش عارفه اعمل ايه؟ قالي: طيب وفيها اايه؟؟ قولتله: فيها ايه ازاي ياراجل انت ناسي اني فيا عضو ذكري قالي: مش ناسي قوليلها انك جنس تالت (شيميل يعني) بس انتي بتميلي اكتر للانوثه وبتحبي تتناكي بس وبالنسبه لزبك ده مش بتستعمليه غير لما بتنزل منه شهوتك، بصراحه كلامه اقنعني وخصوصا اني زبي في حجم طفل 10سنوات وكمان بزازي ابتديت تدور وتكبر وبقيت في حجم كرة التنس او اكبر بشويه، قولتله: طيب يا سامي هيا هتقبلني لما تعرف اني مش بنت؟ قالي: هيا بتحبك ومش هتفرق معاها اذا كنتي بنت ولا ولد واعتقد ان اللي يهمك اوي كده هو انا قولتله: انت عارف كويس انا بحبك وبعشقك اد ايه يا سامي ثم قولي بقى انت مقولتليش انك طلقت مراتك علشان موافقتش انك تخليها تنيكها في طيزها ليه؟ قالي: ياحبيبتي ما انتي ما سألتنيش علشان اقولك قولتله: لا يابيه المفروض حاجه زي كده انت اللي تقولي عليها من نفسك وتستناش لما انا اللي اسألك قالي: انا اسف يامنال وكمان انا مكنتش اعرف ان الموضوع ده يهمك اوي كده وعملت نفسي زعلانه علشان ادلع واعرف غلاوتي عنده اد ايه وهوو قعد يصالح فيا ويمسكني من ايدي ويببوسها ويقولي حقك عليا يا لولا ببقى قولتله: خلاص يا سامي بس المفروض تقولي كل حاجه ومتخبيش حاجه عني بعد كده قالي: حاضر ياحبيبة قلبي قومي بقى اعمليلي قهوه وقومت دخلت المطبخ اعملو قهوه وهوو دخل ورايا المطبخ وجه من ورايا ولزق زبه في طيازي بين فلقاتي ولف ايديه وحضني وبيدعك ويهري في بزازي بإيدي وانا مشغوله وبعملوا االقهوه احسن تفور مني وسيباه يدعك ويهري ويقفش في بزازي وطيازي وجسمي الطري ولاقيت ايديه بتقفل البتوجاز وراح شالني بين ايديه فجاه وبصراحه انا كنت فرحانه لانه هينكني في طيازي الكبيره ولافيت ايدي حوالين رقبته وايديه الجامدين اللي كلهم عضل كانت بتهرس في وراكي وظهري الملبن وهو شايلني ودخل بيا اوضة النوم ورماني على السرير وكان بيقلع هدومه بسرعه بعنف وانا نايمه على السرير وكنت خايفه من طريقته وااسلوبه وهو بيقلع ملابسه وبعد ما قلع شوفت زبه كان واقف زي الحديده وراح جه عندي على السرير وهو واقف على الاارض وشدني من رجليا بعنف وانا بقوول اااااااااااه بالراحه يا سامي وراح مسك البرموده من عند وسطي وقلعهولي بعنف روحت رفعت طيزي علشان يقعلهولي ولما وصل لغاية رجليا رفعتلو رجليا علشان يطلع البنطلون من رجليا واول ما شاف الكيلوت اللي انا لابساه اتجنن وبدأ يقلعهولي بعنف اكتر وكنت بجد خايفه اوي منه وانا بقوله: طيب اهدى ياسامي بالراحه عليا يا حبيبي قالي: انتي جسمك المربرب والطري ده هيجنني، كنت مبسوطه اووي لما قالي كده انه جسمي الملبن هو السبب في ان حالته بقيت بالشكل العنيف كده وبعدين قلعني البدي وراح قلبني ونيمني على بطني وخلى وجهي بواجهة زبه وراح مسك راسي وبيقربها لزبه بقوه وعنف روحت فتحت بوقي واخدت زبه الكبير وبقيت بمص واشفط فيه وبقى يزق زبه جوه بوقي اوي ومكنتش عارفه اتنفس وكنت هتخنق وانا بقيت بضربوا في وسطو علشان يسيب راسي ويطلع زبه من بوقي ولما طلعوا كنت بأخد نفسي بالعافيه وانا ببصلو في عنيه وانا بستعطفوا بنظراتي انه يكون حنين رقيق معايا ومع جسمي الطري الرقيق وراح خلاني بقيت مفلقسه وطيزي على حافة االسرير وهو واقف ورايا على الارض وانا مفلقسه بيدخل زبه بقوه وعنف وانا حطيت ايدي على بوقي وبصرخ من زبه المتوحش اللي بيزقو جوايا بقوه وعنف اااااااااااااااااااااه ااااااااه بالراحه اااااه ياقلبي بشويش على طيازي ياسماسيمو اااااااي يالهوووي على زبك كبير خالص ياسامي وكان بيطلع زبه كله من خرمي بقوه ويدخلوا تاني بكل قوه وانا بشد في الملايه وخلاني لميت الملايه وكرمشتها وانا بشد فيها وبمسكها واعض فيها باسناني وشويه امسك بزازي واقفش واقرص فيهم من شدة الالم اللي مسببه لي زبه المتوحش لكن على اد ما كنت متألمه من زبه علىى أد ما كنت مستمتعه بزبه وبتمحن وبقول اااااي ااااااااااه وانا بجيب على نفسي شهوتي من غير ما المس بتاعي بمجرد ما بيدخل زبه وبيطلعو بعنف خلاني بترعش وبتلوى ومن شهوتي وزبه اللي بيرزعو اوي في طيزي وبعد ين قلبني وخلاني نمت على جمبي على االسرير وخلى طيازي على حافة السرير وهو مبطلش دق في طيزي الكبيره الطريه وهو واقف على الارض وبيرزعو فيا وايديه بتحسس وبتدعك ويقفش في وراكي الطريه االملبن وفي بزازي اللي ابتديت تكبر من الهري بتاعه فيهم ولما قرصني من بزتي الشمال اووي صرخت انا وهو وجبنا شهوتنا في وقت واحد أأأأأأأأأاه اممممممممم ااااااااااااح حلو اووووي يا جوززي وقتها زبه طلع من طيزي واحنا بنترعش وروحت مسكت زبه ودخلتوا في طيزي بسرعه وانا بترعش علشان عسلو ميترميش على الارض بعد ما زبه سقى طيازي من عسلو طيازي ارتاحت اوووي وهو كمان اتمتع بيها اوووووي وسامي ابتدى يطلع زبه وبصرخ وبضحك من حركة زبه وهو بيطلع من طيزي ههههههههه وسامي قالي: بتضحكي على ايه يا منال؟ قولتله: اصل زبك بيزغزني في طيازي ااااااههههههه حلو اوي، راح ضربني على فلقة طيازي اللي اترجرجت زي الجيلي وانا بقول: ااااااااه اخص عليك يامفتري راح قالي: طيزك حلوه اووووي وهيا كبيره اوي كده وزي الملبن قولتله بدلع: طيب وهيا علشان كبيره وحلوه تضربها وتوجعها اوي كده؟ قالي: انا اسف يا حبيبتي اصل كل الحكايه اني حاسس اني عايز اقطعها واهريها لان كبرها وكمان وهيا طريه وناعمه اوي كده بيجنني وبيغريني قولتله بمياصه: طيب ياقلبي طالما انت بتحبها اوي كده ليه بتوجعها؟ دي رقيقه اوي وطريه وحساسه قالي: وهو بييحضني من ورا وزبه بيحك في وراكي وطيازي حقك عليا ياطريه، ضحكت وروحت عدلت وشي وبقيت في مواجهة وجه وروحت بصيت لشفايفه وعضيت على شفايفي وهو فهم اني عاوزاه يقطعلي في شفايفي من البوس ولما ابتدا يقرب شفايفه من شفايفي مضت عيوني ومنتظره يلتقط شفايفي المنتفخه وبدأ يبوس في شفايفي ويمص شفايفي اللي تحت وانا سيباه يمصمص ويبوس شفايفي وكانت بيعضهم وانا بتألم وبقول: أأأأمممممممم وحسيت انهم ورمت شفايفي روحت دخلت شفايفي الصغنونه المنتفخه جوه بوقه والتقطت لسانه وبقيت بمص واشفط فيه وكنت ممحونه اوي، روحت قولتله: بس بقى انا تعبت تعالى نقعد بره في الصاله قالي: يلا يا عمري ضحكت وقومت قولتله: انا هدخل اخد شاور قالي: اوك، اخد البرموده الاستيرتش والبدي والاندر اللي كنت لابساهم ودخلت الحمام اخدت شاور وطلعت سرحت شعري وعملت ميكاب وقعدنا في الصاله قدام التليفزيون وانا حاطه راسي على كتفه وبلعب بإيدي الرقيقه الناعمه الطريه في صدره المشعر اوووي وهو بيلعبلي في شعري الناعم الطويل وكنت مبسوطه وفرحانه اوي ،، بعد اسبوع من جوازي من سامي واللي كان اسبوع عسل بمعنى الكلمه لان سامي ريحني وكيفني اوي بزبه الجبار وانا كمان ومتعتو وهنيته وكان فرحان اوي بيا وبجسمي الملبن وومكنش عايز ينزل يفتح المحل بتاعه ويسيبني لولا قولتله: لو منزلتش تفتح المحل مش خليك تلمسني قالي: حاضر خلاص هنزل المحل، وقبل ما سامي ينزل المحل بيوم اتصلت بيا ولاء وقالتلي انا جايه اقضي معاكي اليوم كله بكرا قولتلها: انا في منتظراكي يا ولاء تاني يوم نزل سامي يفتح المحل اول يوم بعد جوازه مني وقولتله: ولاء جايه تقضي معايا اليوم النهارده علشان جوزها في المستشفى وهيروح بكرا الصبح ، سامي قالي: كويس علشان متزهقيش وتقعدي لوحدك، جت ولاء اختت جوزي وسلمت على سامي اخوها قبل ما سامي ينزل على شغله وسلمت عليا ولاء وباستني من خدودي بوستين وجه سامي قبل ما ينزل مسكني من شفايفي في بوسه دوختني وايديه كانت بتقفش في طيازي وبييرجرجهم وبيلعب فيهم بإيديه روحت قولتله: بس بقى انزل افتح المحل وبلاش دلع، كل ده وولاء بتتفرج علينا انا وسامي وهو بيهري وبيدعك في لحم الطري وشفايفي الصغنونه اللي ورمهالي، قالي: حاضر يا حبيبتي مش عاوزه حاجه اجيبهالك وانا جاي؟ قولتله: عاوزاك تأخد بالك من نفسك ومتبصش للبنات وإلا هموتك قالي: لا هو انا اقدر وراح نزل وقفلت باب الشقه بعد من ركب الاسانسير ونزل ولما ولاء قالتلي خلاص نزل يابت اقفلي الباب وتعالي بقى، ضحكت وانا مكسوفه وقولتلها: هيوحشني اوي يا ولاء قالتلي: الظاهر ان سامي مكيفك ومدلعك ومدلع كسك، ضحكت وانا بقولها: تصدقي انك سافله وقليلة ادب يا ولاء قالتلي وهيا بتضحك: طيب ما انا عارفه ان انا قليلة ادب، ضحكت وقولتلها: طيب ادخلي غيري هدومك وتعالي اعملك فطار قالتلي: لاء انا فطرت انا وحسين قبل ما ينزل يروح شغله قولتلها: وهو عامل معاكي ايه؟ قالتلي وهيا بتضحك: كويس وزبره بيولع كسي ضحكت قولتلها: انتي عالى طول كده لسانك طويل قالتلي: انا كده بحب قلة الادب قولتلها: طيب ادخلي البسي حاجه من عندي، دخلنا انا وولاء اوضة النوم فتحت الدولاب واختارت قميص نوم ستان لونه اسود قصير لغاية اول طيازها ونص بزازها طالعه لبره من قميص النوم وطلعنا انا وهيا وقتها انا كنت لابسه بيبي دول قصير لغاية اول طيازي ووراكي ورجليا عريانه ومفتوح من على بزازي وشق بزازي باين، ولاء وقتها كانت بتبص على وراكي ورجليا وصدري وقالتلي: جسمك حلو اوي يا منال وبالذات رجليكي وفخادك وطيازك الكبيره دي وكمان وجهك حلو اوي وعيونك واسعه وحلوه اوي وشفايفك الصغنونه يابختك بجسمك ده يا منال بس انتي ليه صدرك صغير كده قولتلها: بكرا يكبرو ده سامي بيهريهم تقفيش وتقريص قالتلي: رجليكي ابتدأ يطلع فيهم شعر خفيف يامنال قولتلهاك انا النهارده كنت هشيلهم علشان سامي بيحب جسمي نضيف قالتلي: وانا كمان عاوزه انتف جسمي بالحلاوه قولتلها: طيب نشرب حاجه واقوم اعمل حلاوه ونقعد ننتف وضحكنا وقومنا دخلنا المطبخ بنعمل حاجه نشربها وولاء بتعمل حلاوه، قولتلها: قوليلي ياولاء انتي لبستي قميص النوم بتاعي اللي كنت لابساه في دخلتي قالتلي: اسكتي ده حسين لما عرف ان قميص النوم ده بتاعك وان الدم اللي كان عليه ده بتاعك من ليلة دخلتك كان عامل زي المجنون وهايج اووي وبهدلني وفشخني نيك في كسي وكان عايز يدخل زبه في طيزي بالعافيه بس انا رفضت انه يدخل زبه فيا قولتلها: وهو كان هايج ليه على الدم اللي كان على البيبي دول بتاعي؟ انا كنت عارفه ليه بس حبيت اعرفها ان حسين بيشتهيني وبيتمنى انه يركبني، قالتلي: هو اكيد اتخيلك وانتي لابسه قميص النوم ده وان الدم بينزل من كسك لما اتفتحتي وقالتلي كمان انتي نزل منك دم كتير ليلة دخلتك لما سامي فتحك يامنال؟ قولتلها: كتير اوي ياولاء ده انتي لو كنتي شوفتي الملايه كانت غرقانه ازاي كنت اتخضيتي، ضحكت وقالتلي: ده سامي فشخ كسك بقى مش فتحك بس؟!، روحت ضربتها على بزازها وقولتلها: يا قليلة الادب قاالتلي: اااااااااه ايدك بتوجع ياشرموطه، وضحكت ولما خلصنا طلعنا بالحلاوه بره في الصاله وقولتلها: يا ولاء انا عاوزه اقولك على سر بس اوعديني انك مش هتقولي لمخلوق ولا حتى لجوزك قالتلي: سرك في بير يا مرات اخويا قولتلها: السر ده محدش يعرفوا غير اختي وسامي وانتي فقط ومش عاوزه حد يعرفوا لان غلاوتك من غلاوة اختي عبير وجوزي سامي وبعدين السر ده مش عاوزاه يأثر على علاقتي بيكي او تكرهيني قالتلي: ياحبيبتي انتي اختي مش مرات اخويا بس يعني مستحيل اضايقك اوازعلك وبعدين انا مستحيل اكرهك قولتلها:... عاوزه اسمع تعليقاتكم علشان اكمل باقي الاجزاء عاوزه يلا بقى مش قادرهـ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
الجزء السادس

قولتلها: انا مش بنت انا شيميل قالتلي: يعني ايه شيميل؟ قولتلها: يعني جنس تالت انا مش ولد ولا بنت قالتلي: ازاي يعني مش فاهمه قولتلها: يعني جسم بنت زي ما انتي شايفه كده بس بين رجليا في عضو ذكري من فرج او كس زي البنات قالتلي: انتي بتهزري ولا بتتكلمي جد قولتلها: هيا الحاجه دي فيها هزار يا ولاء قالتلي: طيب اقلعي كده وريني !؟ قلعت البيبي دول والاندر واول ما شافت زبي الصغنون اوي وشافت جسمي الانثوي والبنوتي من كل حاجه بإستثناء الشئ اللي بين رجليا الصغنون اوي استغربت اوي وهيا مندهشه وفاتحه بوقها ومش عارفه تتكلم قالتلي: طيب لما انتي عندك زب مش كس سامي متجوزك ازاي؟ قولتلها: متجوزني من ورا ياولاء قالتلي: يعني بينيكك في طيزك؟ قولتلها: ايوه ياولاء قالتلي: طيب انتي مش بتحسي انك عاوزه تمارسي الجنس مع بنات بزبك ده؟ قولتلها: لا خالص انا بحب اكون انثى وبس مبحبش اكون الراجل في اي علاقه يعني انا بنت في كل حاجه بمعنى إن زبي اللي انتي شايفاه ده وظيفته بالنسبه لي انه يتبول وينزل شهوتي فقط وكمان لما بنزل شهوتي مش بيكون في كامل انتصابه وكمان مش بينتصب على جسم البنات بينتصب لما بشوف جسم راجل يعني انا بحب اتناك بس، بصيت على زبي وهيا مندهشه وبتضحك وقالتلي: ده صغنون اوي! قالتلي: يعني انا لو قلعت قدامك دلوقت مش هينتصب على جسمي؟ قولتلها: لا ، قالتلي: طيب استني كده! وقلعت البيبي دول والسنتيانه والاندر وبقيت عريانه ملط وبصيت على زبي لاقيته منتصبش لفيت نفسها وقربت طيازها من زبي وبدأت تحك طيزها في زبي وبرضوه منتصبش ضحكت وقالتلي: طيب يعني انتي مهنيه سامي يعني مريحاه ومكتفي بطيزك بس قولتلها: انتي شوفتي من شويه قبل ما ينزل كان بيعمل ايه معايا وكمان ده مكنش عايز ينزل يفتح المحل ويسيبني وكان عايز يقعد شهر عسل كامل معايا قالتلي: بصراحه جسمك بنوتي فعلا ويهيج الست قبل الراجل ومتوقعتش خالص ان يكون فيكي زب لانك كمان حلو وجمليه وعيونك واسعه وشفايفك وشعرك وخدودك ده انا بحسدك على جسمك وحراام الجسم ده ميكونش فيه كس قولتلها: بصراحه انا لو كان عندي كس كنت خليت جوزي ينيكني في طيازي برضوه ده النيك في الطيز حلو اووووي يا ولاء قالتلي: انا عارفه يا حبيبتي ومجرباه قبلك اؤمال انا عاوزه حسين ينيكني في طيزي ليه بس خايفه حسين يعرف اني مفتوحه من طيزي قولتلها: تعالي نقعد في الارض وننتف جسمنا واحنا بنتكلم ! قولتلها واحنا بننتف شعر اجسامنا الطريه الرقيقه واحنا عريانين ملط: بس اوعي ياولاء تقولي لحد تبقى مصيبه ده انتي تبقى بتفضحي اخوكي مش بتفضحيني انا بس وكمان انا مش وحشه وماستاهلش انك تفضحيني قالتلي: يابنتي انتي اختي وسبق وقولتلك اني مش هقول لحد على سرك مش علشان انتي مرات اخويا بس لا ده علشان انتي اختي و حبيبة قلبي وكمان علشان اطمنك من ناحيتي انا كمان عاوزه اعترفلك بسر بس اوعي لسانك يفلت وتفضحيني قولتلها: مستحيل انتي سبق وقولتيلي سرك اللي هو انتي كنتي بتنامي مع رجاله من ورا قبل جوازك انا مقولتش لسامي ولا جبت السيره دي بيني وبين نفسي حتى قالتلي: علشان كده انا هقولك وكمان علشان اطمنتلك وعلشان انا مش عندي اصحاب ولا اخوات بنات انا فيه رجاله معينه بتيجي تنام معايا من ورا جوزي لما بيكون فيي المستشفى مقابل اني اخد منهم فلوس كتيره قولتلها: انتي مش قولتيلي ان الموضوع ده انتهى وكان قبل جوازك بس؟ قالتلي: ايوه بس مكنتش عاوزه اقولك اني لسه بتنام معايا رجاله لغاية دلوقت لغاية ما اطمنك الاول قولتلها: قولي وايه كمان ده انتي شايله بلاوي، ضحكت وقالتلي: بس كده هو ده السر اللي مخبياه عن جوزي واخويا لانهم لوعرفوا حاجه زي كده ممكن يقتلوني قولتلها: طيب وما طالما انتي عارفه ومتأكده انهم لو عرفوا حاجه زي كده ممكن يقتلوكي بتعمليها ليه؟ قالتلي: لان الفلوس اللي بتيجي من الحكايه دي بتساعد في مصاريف البيت واحنا مصاريفنا كتيره قولتلها: طيب هما مسيرهم هيعرفوا لان مفيش سر بيستخبى كتير واكيد مش انا اللي هقولهم سرك طبعا، اكيد هيعرفوا بالصدفه او بغلطه منك قالتلي: لا ما انا مأمنه نفسي كويس الرجاله دي انا اللي بروحلهم مش هما اللي بيجولي قولتلها: طيب والموضوع ده بيحصل كل أد ايه؟؟ قالتلي: تقريبا كل يوم عند زبون،ضحكت وقولتلها: وكمان سمتيهم زباين! طيب وانتي النهارده اجازه؟ قالتلي: اه اجازه علشان عاوزه اتكلم معاكي في موضوع قولتلها: خير موضوع ايه ياولاء؟ قالتلي: انا عاوزاكي تطلعي معايا مشاوير زي دي وكمان انتي ليكي زبونك وجسمك اجمل واجمد واحلى من جسمي بكتير في النياكه، بصيتلها وانا مندهشه وقولتلها: انتي بتهزري صح يا ولاء؟ قالتلي: انا بتكلم بجد يا منال انا بصادف رجاله كتير بتحب نيك الطياز الكبيره وطبعا زي ما انتي شايفه انا طيازي صغيره انما طيازك انتي كبيره اوي ولو طلعتي معايا اقل مشوار هتاخدي فيه مبلغ محترم ضعف اللي بيكسبوا سامي في اليوم الواحد في المحل قولتلها: انتي اكيد مجنونه انتي عارفه انتي بتقولي ايه؟! انتي عاوزه الرجاله تنهش في لحمي لحم مرات اخوكي عاوزه الرجاله تهتك عرضي وعرض اخوكي انا مستحيل اعمل حاجه زي كده قالتلي: متصعبيهاش عليا وعلى نفسك ما انا بنام مع رجاله وبتنهش في لحمي بس بمقابل مش ببلاش وكمان الفلوس هتعملك كل اللي نفسك فيه انا مش بعمل كده علشان جوزي مش مريحني ده جوزي عطيني حقي ومريحني اوي ومكيفني على الاخر بس انا بحب الفلوس وبحب الرجاله، بصيتلها وضحكت بسخريه وقولتلها: انا بقى غيرك خالص انا مش عاوزه فلوس ومش بحب غير راجل واحد بس هو اخوكي وياريت متتكلميش معايا في الموضوع ده تاني يا ولاء علشان مزعلش منك قالتلي: خلاص يا منال وانا كإني متكلمتش معاكي في الموضوع ده من اصله قولتلها: طبعا وكمان انا علشان بحبك بقولك حافظي على نفسك وعلى جوزك وخلي جسمك وعقلك وقلبك لراجل واحد بس، ضحكت وقالتلي: ما انا جسمي وعقلي وقلبي لحسين بس فعلا لكن طيازي وكسي للجميع وضحكنا، روحت ضربتها على بزازها وقولتلها: شرموطه كبيره قالتلي: اااااه ايدك بتوجع يامتناكه في خرمك ضحكت وقولتلها: انا متناكه اه وفي خرمي اه لكن من راجل واحد بس ياحبيبتي لكن الدور والباقي على اللي متناكه من الشعب كله اتغاظت من كلامي وراحت سابت المزيل من ايدها ونامت عليا وهيا بتضرب فيا بالراحه لكن بهزار وكانت بتحط صباعها في خرم طيزي وهيا نايمه عليا ومش قادره اقاومها وكنت بقول: اااااااااااه ياقليلة الادب شيلي صباعك م طيازي قالتلي وهيا بتطلع صباعها من خرمي وبتقوم من على جسمي: اهو انتي كده اتناكتي من الراجل واخته يعني اتنين من الشعب يالبوه ضحكت وقولتلها: لبوه لأسد واحد لكن انتي شرموطه للناس كلها قالتلي: نتكلم بجد بقى يا منال اوعي تقولي لحد على الموضوع ده قولتلها: مستحيل يا ولاء أذيكي انتي اختي وانا بحبك اوي بس لو تبطلي تنامي مع الرجاله وتكوني لجوزك فقط انما انتي طلعتي اسم مش على مسمى خالص قال ولاء قال ضحكت وراحت ضربتني على بزازي زي ما انا متعوده اضربها خلتني صرخت وقولت اااااااااي ياولاء اخص عليكي ايدك وجعتني قالتلي: شوفتي بقى ان الضربه دي بتوجع أد ايه يا شرموطه قولتلها: خلاص مش هضربك تاني على بزازك انا هضربك على طيازك واحنا بنضحك راحت قالتلي: طيب تعالي انا انتفلك طيازك ووراكك من ورا قولتلها: يلا ونيمتني على بطني ومسكت ولاء المزيل وقعدت تنتف في طيازي ومع كل نتفه بتعملها ولاء لطيازي تترجرج وتتهز طيزي زي الجيلي وولاء قالتلي: يخربيت طيازك يا منال انا لو راجل كنت اغتصبتك يابخت سامي بيكي قولتلها: أد كده طيازي عجباكي يا ولاء قالتلي: انا هموت وطيزي تبقى زي طيازك كده يا منال في حجمها وشكلها وهيا مرفوعه لفوق كده وانتي واقفه قولتلها: هيا مرفوعه لفوق علشان انا قصيره انما انتي طويله وهبله قالتلي: يابختك بجسمك ااااااااه لو طيزي في حجم وشكل طيازك يا منال كنت عملت عمايل قولتلها: كنتي هتتعملي ايه يا ولاء يعني؟ قالتلي: كنت جبت فلوس من حجم وشكل طيازي يالهووووي دي الرجاله بتحب اوي البنات اللي طيازها في حجم وشكل طيازك، ضحكت وقولتلها: خديها اهي واتناكي بيها يا لبوه، راحت ضربتني على طيازي وانا نايمه على بطني ضربه صوت من ايديها وقولتلها: اوعي كده انا عارفه انك متغاظه مني علشان طيازي احلى من طيازك، ضحكت وقالتلي: اه يابنت المحظوظه، ضحكت بصوت عالي زي الشراميط وكنت واثقه من نفسي اوي لان فعلا طيازي شكلها حلو اوي ومغري وكنت فرحانه بطيازي اوي ولما خلصنا نتف اجساامنا دخلنا ناخد شاور انا وولاء مع بعض وكانت ولاء بتغسلي ظهري وطيازي وكانت بتلعب في جسمي مش بتغسلو وكانت ايديها بتذغذغني وكنت بضحك من حركات ايديها وهيا واقفه ورايا بتلعب في طيازي لاقيتها دخلت اربع صوابع جوه طيزي صوت وقولتلها: اااااااه اخص عليكي يا ولاء خضتيني قالتلي: يخربيتك انتي خرمك واسع اوي قولتلها: ما البركه في اخوكي اللي مش بيشبع منها وخلاها نفق بزبه الكبير راحت قالتلي: طيب انحني لقدام كده قولتلها: هتعملي ايه يا ولاء؟ قالتلي: متخافيش ياحبيبتي، روحت انحنيت لقدام وانا بقولها: طيب بالراحه يا ولاء وكنت حاسه انها هتعمل حاجه غريبه فيا، لاقيتها دخلت كف ايديها كله جوه خرمي روحت صرخت بصوت عالي اااااااااااااااي اااااااااااااااه وهيا حطيت ايديها التانيه على بوقي وقالتلي: هششش هتفضحينا ياشرموطه واستنيت شويه لغاية ما خرم طيازي اتعود على كف ايدها وروحت قولتلها: انتي عملتي ايه يا ولاء فيا حرام عليكي انا مش مستحمله هلاقيها منك ولا من اخوكي قالتلي: انتي عارفه ايه اللي جوه طيزك دلوقتي يا منال؟ قولتلها: لاء مش عارفه في ايه يا منال جوه طيزي وكنت خايفه اوي قالتلي: متخافيش يا منال اللي جوه طيزك كف ايدي كلها قولتلها وانا بزعق فيها: اه يا بنت الجذمه ياشرموطه طلعي ايدك بسرعه ياولاء قالتلي: حاضر راحت ابتديت تسحب ايدها من خرمي وانا بصوت وبصرخ اكتر من ما كانت بتدخلها جوايا ولما طلعت ايدها من طيازي حسيت اني عاوزه اعمل حمام قعدت على قعدة الحمام ومش عملت حمام ولا حاجه ده احساس ايديها وهيا بتطلعها من طيازي وقتها حسيت ان خرمي بجد بقى نفق كبير لما حطيت ايدي على خرمي ولاقيته واسع اوي قولتلها وانا بزعق فيها: اعمل ايه دلوقتي لما يجي سامي ويشوف خرمي وسع اوي كده يقول عليا ايه يقولي مين وسعهولك ده ممكن يشك فيا ياولاء حرام عليكي قالتلي: يا بنتي انتي هبله قولتلها: وكمان بتشتميني ياولاء؟ قالتلي: علشان ياغبيه مهما كان خرم طيزك واسع بيرجع تاني زي الاول يعني متخافيش من سامي لما يجي ويشوف خرمك هيلاقيه ضيق زي اول مره اتناكتي فيها بالنسبه له هو انما بالنسبه ليكي انتي هيبقى الوضع عادي بالنسبه ليكي استني 5 دقايق كده وحطي ايدك على خرمك وشوفي بقى عامل ازاي!،فعلا استنيت 5دقايق ولاقيت خرمي رجع زي الاول وبقى ضيق فرحت اوي وبوستها في شفايفها وقولتلها: متزعليش مني علشان زعقتلك قالتلي: انا مقدره شعورك بس انا قولتلك اني مستحيل أذيكي انتي اختي بوستها تاني في شفايفها، راحت قالتلي: مالك يا بت ممحونه كده ليه عاوزه سامي ولا ايه؟ ضحكت وقولتلها بمياصه ودلع وكنت قاصده اغيظها: اه عاوزاه اوووي قالتلي وهيا شكلها متغاظه: انتي عاوزه عشرين راجل يركبوكي في وقت واحد، ضحكت بسخريه وقولتلها وانا ممحونه اوووي وبمياصه ودلع: ليه هو انا ولاء الشرموطه ولا ايه؟ قالتلي: يخربيت دلعك ومياصتك يابت يامنال ده دلعك ومياصتك دي توقف ازبار الرجاله عليكي قولتلها بدلع ومياصه: لا يا حبيبتي انا مدلعني ومكيفني واحد بس وكبير اوي كمان، راحت اتغاظت وقالتلي: خليه ينفعك ياقطه قولتلها: طبعا يا حبيبتي هينفعني ونافعني ومريحلي بالي وبيحبني وبحبه كمان اطلعي انتي منها، طلعنا من الحمام عريانين ملط وجبت كريم ترطيب وتنعيم البشره ودهنت ولاء جسمي بالكريم وانا كمان مسكت منها الكريم ودهنت جسمها وطيزها وراكها ولما وصلت لطيزها روحت دخلت اربع صوابع من ايدي جوه خرم طيزها لاقيت ولاء شهقت وبعدين ضحكت وقالتلي: تصدقي يا منال انا كنت حاسه انك هتعملي كده يا شرموطه، ضحكت وقولتلها: لو اتحركتي خطوه هضرب في المليان، ضحكت وقالتلي: طيب بس بقى وطلعي صوابعك من طيزي يابت وبطلي هزار قولتلها: حاضر بس انحني لقدام الاول يا ولاء قالتلي: لاء يا منال مدخليش ايدك كلها قولتلها: عاوزه اجرب واشوف انتي كمان واسعه ولا لاء قالتلي: واسعه صدقيني واسعه طلعي صوابعك بقى وكانت بتضحك لاني كنت بذغذغها بصوابعي جوه طيزها قالتلي بعد ما اصريت اني هدخل ايدي: طيب مره واحده بس وطلعيها تاني بسرعه قولتلها: حاضر وراحت انحنيت لقدام وانا بدخل كف ايدي لاقيتها اتزفلطت ودخلت بسهوله بفعل الكريم وولاء بتتمحن وبتقول: اااامممممم يالهووووي ايدك طريه وناعمه وحلوه يا بت يا منال قولتلها: اشيلها؟ قالتلي: اه كفايه طلعي ايدك من خرمي قولتلها: انتي طيزك اوسع من طيازي قالتلي: من كتر ما بدق فيها من ازبار الرجاله اللي اشكال والوان واحجام، طلعت ايدي من طيز ولاء وروحت ضربتها على فلقة طيزها وقضينا اليوم كله مع بعض واحنا بنهزر وبنضحك وبنتكلم في الجنس لغاية ما جه سامي جوزي وحبيبي ونياكي.... تعليقاتكم بتشجعني اني اتابع كتابة قصتي،، متبخلوش عليا يلا بقى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ
الجزء السابع

وقتها كنا قاعدين انا وولاء قدام التي في قبلها انا دخلت اتزوقت وحطيت ميكاب وسرحت شعري ولبست بيبي دول شفاف ولحم جسمي الملبن كله باين من تحت البيبي دول وطبعا لحم جسمي كان بيلمع من نعومته من بعد السويت علشان سامي يركبني وهو مبسوط وفرحان بعروسته الجديده اللي كانت ولد وحولها لبنت بتحرشاته ورجولته وزبره الكبير اول ما شوفت جوزي بيفتح الباب جريت عليه بكل شوق ولهفه لان طيازي كانت ممحونه اووي وعاوزه تتناك جريت على سامي وانا بحضنه كنت بحك بزازي اللي كبرت في صدره وخبطت ايدي بتعمد على زبره وقتها هو فهم اني مشتاقه وعاوزه انا تحتيه واخد مرز رجولته في رمز انوثتي، بس هو لما لمح ولاء معانا في الشقه قالي: أد كده انا واحشتك يا منال؟ قولتله وانا دلوعه ومايصه: اوووووي يا راجلي، ضحك وحط ايديه حوالين وسطي واحنا ماشيين ورايحين لولاء وكنت حطيت انا كمان ايدي حوالين وسطه كانت ايديه بتحك في طيازي البارزه لاني قصيره وايديه بتنزل على طيازي الكبيره المرفوعه لفوق وسامي بيضحك وبيقول لولاء: ايه ياولاء عملتي ايه في منال خلتيها مشتاقه اوي ليا كده، ضحكت ولاء وقالتله: معملتش ليها حاجه انا لمعتهالك بس مش شايف جسمها بيلمع ازاي مفيهوش لا شعره! راح سامي قالها: ماشي يالولا شكرا ياقمر، روحت انا قولتلهم: وهو انا كنت معفنه ولا ايه؟! ضحكوا ولاء وسامي قالي: انتي جسمك صاروخ ياحبيبتي من غير اي حاجه قولت لولاء: انتي متلمعتيش برضوه ولا ايه يا وولاء، ضحكت وقالتلي: انا بغيظك يا هبله، ضحكت وقولتلها: ماشي ياجذمه، راح سسامي ضحك وقالنا: انتو اخدتو على بعض اوي انا فررحان بالعلاقه ما بينكم بقيت كويسه اوي كده، قولتله: اسمع انا مش قادره ومش وقت كلام يلا وانا شديته من ايدو علشان يدخل معايا اوضة النوم علشان عاوزه اتناك في طيازي، وقتها ولا كانت بتضحك عليا وسامي قالي: استني يامجنونه وعلشان ولاء عيب قولتله:سيبك من ولاء مش هتتخطف لو قعدت لوحدها نص ساعه، وقولت لولاء: اقعدي قدام التلفزيون نص ساعه على ما سامي يكيفني جوه شويه، ضحكت ولاء وقالتلي: للدرجه دي زورك مولع ضحكت وقولتلها: كل يهون إلا حرقان الزور ياولاء قالتلي: ادخل يا سامي ريحها احسن تفضحنا الشرموطه دي، ضحكنا انا وسامي وقولتلها: اتلمي ياقليلة الادب وشديت سامي تاني من ايديه وانا بقوله: يلا بقى ياسامي وهو مندهش من هيجاني الشديد وكانت اول مره اكون هايجه اوي كده، هل من كلام ولاء اللي قالته عن الرجاله اللي بتنام معاها من ورا ولا علشان قالتلي ان فيه رجاله كتير تتمنى تنيكك طيازك الكبيره ولا لما دخلت ايديها كلها جوه خرمي مش عارفه من ايه بس المهم اني هايجه ومولعه وعاوزه زب جوزي يريحني ولبنه يبرد الحرقان اللي جوه طيازي الملبن، لما سامي شافني هايجه اوي كده وانا ماسكه ايديه وبحطها على فلقات طيازي الكبيره وبحكها راح شالني بكل قوه بين ايديه الجامده اللي كلها عضل وخلى لحم وراكي الطري اتهرس في اذرعته وعضلاته وانا بقوله بمايصه ولبونه : ااااااااه اخص عليك ياسماسيمو ايدك هرست لحمي ووراكي بالراحه عليا ، وفعلا بعدها بشويه لاقيت لحم وراكي من ورا مكان ايده ازرقت بعد ما دخل بيا اوضة النوم رماني على السرير ونام عليا وهو بيبوسني في شفايفي وبيعضعض فيهم لغاية ما قطعهم بشفايفه لاقيت ايدي راحت على زبه من فوق البنطلون ولما حس بإيدي وهيا بتدلك زبه من فوق البنطلون قام وقف جمبي جمب السرير روحت قومت قعدت على السرير وبدأت افك حزام البنطلون وانا بنزلو البنطلون بصيت في عيونه وعيوني كلها شهوه ومحنه علشان اغريه بصه كلها اغراء بعيوني الواسعه الحلوه ونزلت البنطلون واول ما شوفت حبيبي وحبيب طيازي روحت دخلتو في بوقي وانا بمص واشفط فيه وكنت قربت اكله من شدة الهيجان والمحنه اللي كنت فيه وقتها سامي كان بيلعبلي في بزازي بإيديه الخشنه وكان بيقرصني فيي حلمتي وانا مبسوطه من ايده اللي بتقرصني في حلمة بزازي بالراحه وكنت بقول ااامممممممم راح رفعني من اذرعتي المربربه الطريه واخدت شفايفي في بوسه خلاني رجعت برأسي لورا وهو بيمص وبيشفط في شفايفي المتورمه واللي زي الكريز روحت بعدته بإيدي عن شفايفي وقولتله: يلا بقى دخلهولي ياحبيبي مش قادره راح قلع القميص والبوكسر والبنطلون من رجله خالص وبقى عريان ملط وقلعني البيبي دول والاندر وخلاني مفلقسة بطيازي على حافة السرير وهو واقف على الارض وقرب زبه من خرمي وبدأ يدخل راس زبه في خرمي وانا فرحانه وممحونه وبقوله بدلع ومياصه وشرمطه: بحبك ياسمسم بموت فيك يا حبيبي اااااااااه زبك يجنن ياقلبي اااممممممم حلووو ولما دخلت رأس زبه بس جوه خرمي مرضيش يدخل باقي زبه جوايا وانا هتجنن عاوزاه كله يدخل في طيازي عاوزاه يلمس بطني من جوه عاوزه حتى بيضاته تدخل مع زبه وانا بقوله: دخلو ياحبيبي حرام عليك متعذبنيش بقى عاوزاه كله بقى اامممم وهو متلذذ لعذابي ومن كتر ما انا مشتاقه وعاوزه زبه كله روحت رجعت انا بطيزي لورا علشان يدخل زبه جوايا كله ولما دخل قولت: ااااااااااااااااح ااااااامممممممممم وروحت طالعه وراجعه بطيزي وزبه جوايا وبقيت انا اللي بتناك من زبه الكبير وانا ممحونه وفرحانه علشان بتناك ولما بتعب من حركتي بطيزي لقدام ولورا بقيت بهز طيازي بحركه دائريه وزب جوزي وحبيبي ونياكي جوه طيزي ولاقيت سامي قالي: اد كده انتي مشتاقه لزبي يامنال؟ روحت لفيت وشي وبصيت في عيونه وقولتله بدلع: اووووووووووي ياحبيبي قالي: وحياتك عندي مش اكتر مني بس انا مرضيتش ادخل زبي كله علشان اشوف مدى اشتياقك لزبي أد ايه قولتله بمياصه: وانت لسه عارفه انا بحب وبشتاق لزبك دلوقت اخص عليك ياسامي ده انا قعدت انا ولاء انتف جسمي علشانك وعلشان زبك ياقلبي انا بحبك اوي وبموت فيك وفي زبك ياحياتي، لما قولتله الكلام ده وبمياصه ودلع لاقيت سامي بقى هايج زي المجنون وبقى يضرب زبه في طيازي بطريقه عنيفه وانا باصه على ملامح وشه وهو بينكني بعنف وانا بقول بشرمطه ومياصه علشان يسرع اكتر: اااااااااااه ياطيازي يامسكينه اااااااااه ياللي كبرتي من لبن زبه المتوحش، لاقيت سامي بيضرب طيازي بطريقه اول مره اشوفه بينكني بالشكل ده وبقيت انا بصوت وبصرخ بجد من زبه وهو بيدخل وبيخرج من طيازي بسرعه وعنف وقتها خلاني جبت شهوتي على نفسي ومن غير ما المس بتاعي وبقيت بتلوى ورجليا بترعش ولدرجة اني نمت على بطني وزبه طلع من طيازي من شدة ولما خلصت رعشتي رجعت تاني فلقست ومسكت زب سامي ودخلتو في خرمي ورجع يضرب بكل قوه في طيازي ومع كل ضربه من زبه وسطه لطيازي تعمل صوت عالي وتترجرج وانا بصرخ من عنف اااااااااااه اااووف بالراحه على طيازي ياحبيبي زبك كبير اووووي يالهووووي على زبك المتوحش ياسمسم اااااااااي بشويش عليا ياحبيبي وصوتي كان عالي اوي وكنت متأكده ان ولاء سامعه صوتي الدلوع المايص، سامي قالي: مش انتي اللي عاوزه تتناكي في طيازك استحملي بقى قولتله بشرمطه ولبونه: ااااااااااااه يامفتري عليا اااااااااااي ياقاسي على طيازي دي حبيبتك اللي انت بتحبها بالراحه عليها ياحبيبي، كل الكلام ده وسامي زبه محنش على طيازي وكان بينيكني بكل قوه وعنف وسرعه وانا بتلوى من حجم زبه الكبير وسرعته المجنونه، وقتها قالي: طيازك تجنن وهيا طريه وبتتهز وبقى بيضربني بإيده على فلقة طيازي وهو بينيكني وانا مكنتش عارفه اضحك ولا اصوت من ايده الجامده الخشنه اللي بتضرب فلقات طيازي الكبيره الناعمه الطريه ولما تعب من الوضع اللي كنا عليه راح نيمني على بطني على السرير وهو نام بجسمه كله على جسمي الناعم المربرب الطري وزبه دخل جوه طيازي وبقى بيتلوى على لحم جسمي الطري بجسمه اللي كله عضل وهرسلي لحم الرقيق الطري وهو وبينكني بحركه دائريه وهو بيتلوى وبيدعك ويهري عليا وانا نايمه تحتيه وممحونه ااااااااااه ياقلبي بالراحه عليا يا ابو زب كبير وكانت حركة زب سمسم جوه طيازي بحركة دائريه بتجنني وبتهيجني اوووووي لدرجة اني جبت على نفسي شهوتي وبقيت بتلوى وبترعش وانا تحت زب جوزي ومش راحمني ولا راحم طيازي المسكينه ولما إتالمت جدا من زبه صوتي البنوتي الدلوع المايص بقى عالي اوووي وهو بيضرب زبه جوايا وبقى يعصر في لحمي الطري جامد وانا بصرخ من ايده اللي بتقرص وبتعصر في بزازي ولحمي وبقى بيترعش وبينزل اللبن السخن جوايا وقتها سامي دخل زبه للاخر لغاية ما وصل لبطني وحسيت بجد انه عايز يحبلني لاني حسيت باللبن بتاعه قلب بطني ولما خلص سامي نيك ورزع في طيازي اللي ورمت من زبه المفترس طلع زبه من طيازي وانا شهقت من زبه لما خرج من خرمي ونام جمبي وقتها هو كان بيبصلي ولما بصيت عليه قولتله : يخربيتك هريتني وهديتني ورمتلي طيازي وكانت طيازي من جوه بتوجعني من النيكه المولعه دي قومت من على السرير لبس البيبي دول والاندر وطلعت لولاء وسيبت ساامي يرتاح وكنت طالعه لولاء وانا بأخد نفسي بسرعه وكإني كنت بجري وروحت قعدت جمبها على الكنبه في الصاله وانا فرحانه اوي ومبسوطه ومزاجي رايق اووي ومبتسمه بكل فخر وانا باصه لولاء وكإني حققت انجاز، ولاء قالتلي: طبعا مبسوطه وركبك وفشخلك طيازك واتكيفتي وشبعتي قولتلها وانا بتنهد: اااااه ده زبه متعني وكيفني وشبعني قالتلي: يخربيتك يا منال ده زبه كبير طيازك مستحمله ازاي الزب ده، استغربت من كلامها وقولتلها: انتي كنتي بتتفرجي علينا؟ قالتلي: انتو كنتوا ناسيين الباب مفتوح وكنت بتفرج عليكم من اول ما دخلتم الاوضه قولتلها: ايه رأيك شوفتيني وانا متناكه قالتلي: شوفتك يا شرموطه وانتي متناكه، فين سامي يا لبوه قولتلها: بيرتاح شويه جوه قالتلي: اااه يا شرموطه هديتي الراجل قولتلها: انا اللي هديتو؟! ده هو اللي هراني وورملي طيازي وهديني بزبه المتوحش قالتلي: بس انتي بطلة افلام في النيك يا بت يا منال، ضحكت بكل ثقه وقولتلها: انا بكون بطله افلام ودلوعه وشرموطه مع جوزي بس ياحبيبتي قالتلي وهيا بتضربني على بزازي : ده انتي طلعتي مصيبه بجد، ضحكت وقولتلها بشرمطه: يعني عجبتك يا ابلتي؟ قالتلي: عجبتيني يا بت وضحكنا روحت قولتلها: انا هقولك على سر بس اوعي تزعلي مني! قالتلي: انا عمري ما ازعل منك يا حياتي قولتلها: انتي عارفه انا كنت هايجه ومولعه وعاوزه سامي ينيكني دولقتي ليه؟! قالتلي: لا مش عارفه انتي ايه الحاله اللي كنتي فيها دي! قولتلها: لما انتي قولتيلي إن حسين لما عرف ان قميص النوم اللي عليه دم ده بتاعي وان الدم اللي عليه ده بتاعي من اثار ليلة دخلتي وهاج عليكي وكانن بينيكك بعنف وهو متخيلني اني انا اللي كنت تحته ولعت وهيجت، ضحكت ولاء وقالتلي: بس كده اؤمال لو عرفتي هو قالي ايه عليكي هتعملي ايه؟! قولتلها: هو حسين قالك حاجه عني كمان قالتلي: يووووه كتير وهيا بتضحك قولتلها: طيب قوليلي بسرعه قالك ايه عني؟! قالتلي: مالك يا بت ممحونه كده ليه ده جوزي ياشرموطه، اتكسفت اوي منها وبصيت في الارض وحسيت انها زعلت منها لكن هيا كانت بتهزر وقالتلي: مالك اتكسفتي كده ليه يا بيضه انا بهزر معاكي انا هقولك قال عليكي ايه بس اوعديني انك متقوليش لحد وانك متزعليش مني قولتلها بشوق وبلهفه: انا مستحيل ازعل منك بس قوليلي قالتلي: حاضر يالبوه مستعجله كده ليه، قالتلي: اسمعي يالولا هو قالي انك انتي شوفتي زبه وهوو بيغير ملابسه في اوضة نومك يوم ما كنا نايمين عندكم هنا وكمان هو قالي انك صاروخ ومزه وفرسه وطيازك كبيره وتهبل ونفسه ينام معاكي من ورا يعني ينيكك في طيزك، وقت ما كانت ولاء بتقولي الكلام ده كنت بعض على شفايفي من شدة المحنه وسيحت من الكلام اللي كان بيقولوا حسين عني وقولتلها: طيب وانتي مزعلتيش ان جوزك بيبصلي وانه بيتمناني وبيشتهيني قالتلي وهيا بتضحك: اولا جوزي مش بيخبي عليا حاجه خصوصا في الجنس واي بنت بيشوفها حتى في الشارع بيجي يحكيلي عنها وبالعكس انا مش بغير من اي بنت لاني بحب اشوف حسين مبسوط ومرتاح حتى ولو مش معايا، انتي بقى حلوه وجسمك يجنن ويهبل اي راجل يتمنه يكلمك مش بس ينام معاكي قولتلها وانا مبتسمه: ميرسيه يا ولاء على المجامله الجميله دي قالتلي: اتنيلي مجاملة ايه دي حقيقه انتي مش شايفه نفسك حلوه اد ايه وكمان اي راجل مكان حسين هيشوفك هيتمناكي ويشتهيكي ده انتي عليكي طياز مش عارفه قيمتها كويس طيازك دي توقف اجدعها زب قولتلها: لا يا حبيبتي انا عارفه قيمتها كويس وسلمتها للي يقدرها وهو بالنسبه لها اجدع زب دخل فيها وفتحها وكيفها وهيا متعته وقتها طلع سسامي من اوضة النوم وهو لابس البوكسر فقط وقالي: عايز اكل يا قمر قولتله: من عيوني يا نور عيوني، ضحك وقالي: تسلملي عيونك والكبيره الطريه، ابتسمت وانا مكسوفه وقولتله بمياصه: ههههه ياقليل الادب، ولاء قالتلي: طب يلا ياشرموطه نجهز الاكل علشان امشي، ضحكت وقولتلها: اتلمي ياسافله ودخلنا المطبخ حضرنا الاكل والسفره واكلنا ولاء قالت لسامي: احنا عزمينكم بكرا على العشاء قالها: بكرا في ناس هتنزلي شغل قالتله: والشغل هيجيلك امتى قالها الساعه 10 مساءا قالتله: طيب تعالى الساعه 7 ولما يجيلك الشغل ابقى انزل قالها: لا خليها يوم الخميس احسن قالتله: لو جيت الخميس هتباتوا عندنا، ضحك وقالها: ماشي الخميس ونبات عندكم كنا يوم الثلاثاء وفاضل يومين واشوف حسين ومشيت ولاء وقعدنا انا وحسين قداام التلفزيون شويه وقالي: قومي البسي ععلشان ننزل نتمشى، فرحت اوووووي وقولتله: بجد هننزل؟ قالي: اه وفيها ايه هننزل اخليكي تشمي هواء بقالك اكتر من اسبوع مشوفتيش الشارع، حضنتوا اووووي وقولتله: ياحبيبي وانت معايا مش عاوزه اشوف حاجه غيرك انت ياقلبي، ضحك وقالي: طيب ادخلي البسي ومتتأخريش قولتله: هوى ثواني واجيلك قالي: كدابه قولي ساعات واجيلك، ضحكت وقولتله: لا مش هتأخر(لاني بتأخر في اللبس) ودخلت اوضة النوم قلعت البيبي دول والاندر ولبست سنتيانه صغيره علشان تبرز تفاصيل بزازي وكيلوت على شكل 7 وبرموده لونه اسود وبدي ولبست عبايه سودا خروج وطرحه وجذمه كعب عالي بنفس لون الطرحه وقعدت عملت ميكاب خفيف حطيت بودره خفيفه وكحله في عيوني ومسكارا لرموشي الطويله واي شاد فوق عيوني وروج روز غامق قبلها كنت حاطه مناكير لونه روز غامق لضوافر ايدي الطريه الناعمه وبصيت لنفسي في المرايه وكنت حلوه اوي بس طيازي كبيره اووووي في العبايه وبارزه اوووي وكنت مكسوفه اخرج للناس وانا طيازي كبيره اوي كده قولت مش مهم انا مش اول ولا اخر بنت تكون طيازها كبيره وكمان دي الطيز الكبيره عنوان للانوثه وطلعت لسامي بحلق فيا وقالي: يخربيت جمالك يا صاروخ ضحكت اوي وانا مكسوفه وكنت فرحانه اووي لاني اول مره هخرج بملابس بناتي وهخرج للناس وانا انثى متفجرة الانوثه بطيازي وبزازي وبملابس بنوتي وحاطه ميكاب،المهم نزلنا انا وجوزي الشارع وانا فرحانه وطايره في السماء وجوزي ماسك ايدي الطريه الناعمه والناس بتتفرج علي جسمي البارز من العبايه الضيقه اللي انا لابساها، رجاله وشباب وحتى البنات بتتفرج على طيازي وانا ماشيه وبتترجرج زي الجيلي وكنت مكسوفه من نظرات الناس لجسمي وقولت لسامي: عاجبك كده الناس بتبحلق في جسمي العبايهه اللي جبتهالي ضيقه اوي يا سامي قالي: وفيها ايه ياحبيبتي سيبي نفسك وكمان علشان تعرفي انتي أد ايه انتي حلوه قولتله: انا مكسوفه اوووي قالي: سيبي نفسك وتعالي نقعد شويه على الكافيه قولتله: كافيه ايه اللي انا اقعد عليه بالمنظر ده ده اكيد مليان شباب وهيبحلقوا فيا وفي جسمي قالي: لا اللكافيه اللي هنقعد عليه ده هتلاقي فيه بنات كتير في جمالك وفي حلاوتك ولو فيه ناس اتفرجت عليكي ايه المشكله خليهم يحسدوني على المزه اللي معايا دخلنا وقعدنا في الكافيه وقالي: تشربي ايه قولتله: اي حاجه قالي: اشربي شيشه تفاح خفيفه عليكي قولتله: لا انا اتكسف اشرب شيشه وكمان انا ادوخ منها قالي: متخافيش دي خفيفه ومش هتدوخك قولتله: اللي تشوفه، جه الجرسون بتاع الكافيه وقال لسامي: حضرتك تشربوا ايه؟ قالو: شيشه تفاح للمدام واتنين حاجه ساقعه، الجرسون بصلي وفتح بوقه وهو بيبحلق فيا، وانا كنت مكسوفه من نظرات الجرسون ليا ولجسمي وراح قال بصوت عالي: صاروووووخ وحاجه ساقعه وشيشه تفاح لتربيزه 9 ضحكت وانا حاطه ايدي على بوقي من كلام الجرسون عليا لانه كان يقصدني انا بكلمة صاروخ، مع العلم ان سامي طلب منه اتنين حاجه ساقعه لكن هو جاب واحده بس علشان يتردد علينا كتير علشان يتفرج عليا وهو بيبحلق فيا وفي جسمي، ومكنش هو بس اللي بيتفرج وبيبحلق فيا دي شباب كتير كانت بتتفرج وتبص عليا، خلصنا وقومنا مشينا انا وسامي قالي: مش نفسك في حاجه اجيبهالك يا منال قولتله: انا نفسي في حاجات كتيره بس انا مش عاوزه اتقل عليك كفايه مصاريف البيت قالي: وهو انا اشتكيتلك قولي نفسك فيا ايه واي حاجه نفسك فيها هجيبهالك دلوقت قولتله: انا نفسي اجيب مايوه ونروح مصيف قالي: احنا فعلا بنروح اسبوع انا وحسين وولاء في شرم كل سنه لما نروح عند حسين في العزومه هقوله نروح المصيف الاسبوع الجاي، قولتله: ميرسيه يا حبيبي وكنت هاحضنه وابوسه لولا كنا في الشارع لاني كنت فرحانه اوي وقالي: نفسك في ايه كمان؟ قولتله: مش عاوزه حاجه تاني كفايه انت عليا ياا حبيبي قالي: طيب تعالي يا حبيبتي ندخل محل اكسسورات الحريمي ده يمكن تعجبك حاجه هناك قولتله: كفايه مصاريف اننت مصرف اوي يا سامي قالي: امشي معايا واسمعي الكلام قولتله: حاضر ياحبيبي ودخلنا االمحل وبصراحه انا كانت عاجبني كل اللي في المحل بس مكنتش عاوزه اكلف جوزي لكن هو حس بيا اني مشش عاوزه اكلفه وقاالي: خدي حلقق الاذن ده والغوايش دي انا بحبك وانتي لابساهم قولتله: انت بتحب تششوفني لابسه الحاجات ديي يا سامي قالي: جدا وخصوصا وانا بنيكك، ضحكت وقولتله: وطي صوتك يا مجنون الناس تسمعك قالي: طيب قولي انتي عاجبك اي لون قولتله: اللون اللي بتحبه انت راح قالي خدي اللون الروز الغامق فعلا انا كمان كنت بحب اللون ده واخدتهم ومشينا ولما دخلنا الشقه حضني من ورا وبقى يحك زبه في طيطازي وانا كنت بضحك من تصرفاته قولتله: طيب ياحبيبي استنى لما اقلع العبايه وكنت بضحك بمياصه ودلع وهو كان هايج وبيقولي: مش قادر استحمل يا منال شوفتي الناس كانت هتأكلك بعنيهم ازاي يا مزه؟ وقتها اتأكدت ان سامي بيحب يخلي الناس تتفرج عليا علشان هو بيهيج عليا من نظرات الناس ليا ولجسمي دخلت اوضضة النوم وهو لازق في طيازي بزبه وبيهري في بزازي بإيديه وانا بقوله: استنى يا حبيبي لما اغير هدومي والبسلك قميص نوم، راح ضربني اووووي على طيازي بكف ايده خلاني قولت بمياصه ودلع وشرمطه: اااااااااااااي اخص عليك يا شقي ايدك بتوجعني قالي: طيب يلا بقى اقلعي خليني افشخلك طيازي المربربه دي، ضحكت بدلع وقولتله: حاضر بس متزعقش فيا بالراحه قالي: يابت زبري مولع عاوز يازي تطفيه بسرعه قولتله بمياصه: حاضر يا حبيبي هتطفيه بس استنى شويه لما يستوى، وبعد ما قلعت العبايه كنت بقلع البدي والسنتيانه بدلع ومياصه وشرمطه زي البنات اللي بتكون في افلام السكس قدامه وانا ببصلو بدلع ولما سامي شافني وانا بتمايص وبتدلع عليه كده راح قام من على السرير بسرعه بعد ما كان قلع هدومه وراح زقني على السرير ونام عليا ونزل على بزازي مص ولحس وشفط وكان بيضرب زبه على بزازي ودخل زبه بينهم وخلاني مسكت بزازي وضمتهم على بعض وزبه بينهم وبقى بينيكني في بزازي الحركه دي خلاني كنت مشتاقه ومتلهفه وعاوزه امص في زبه روحت مسكت وسطه علشان يقرب زبه من شفايفي اللي متزوقه بالروج الروز الغامق واخدته بين شفايفي مص ولحس فيه وشويه واطلعو من بوقي واضرب بيه على خدودي الناعمه الطريه واحكه على شفايفي من بره وكنت بلعب بزبر حبيبي وجوزي ولما حس انه مش قادر يستحمل ولا يقاوم مصي لحسي راح نزل على طيازي بعد ما خلاني فلقست ومسك البرموده بإيديه وقطعو من عند طيازي وقطع الكيلوت وكنت خايفه من العنف بتاعه ده ودخل زبه كله مره واحده فيي طيازي وبدا ينيكني بزبه الكبير ااااااااااهه ياجمال زبك يا سامي وخلاني جبت على نفسي مرتين وبعدها بنص ساعه نيك فيا جاب لبنه جوه طيزي بس من بره شويه مش بطني زي كل مره ولما قومت ادخل الحمام كنت ماشيه بنقط لبن من طيازي وبضحك ولما رجعت لسامي قالي عايز انام وزبي يبقى في طيازك قولتله: طيازي وجسمي كله بقى ملكك اعمل فيه اللي انت عايزو روحت نمت جمبو وظهري لسامي ودخل زبه في طيازي وهو مرتخي ونمنا لغاية لصبح وزبه نايم في بيته الكبير المربرب اللي هيا طيازي ولما قومت من النوم الصبح ولاقيت زب سامي لسه في طيازي ضحكت وسحبت نفسي لقدام علشان اطلع زبه من غير ما اقلق سامي من نومه ولما طلع زبه وحبيت اقوم لاقيت سامي حضني تاني وقالي: رايحه فين تعالي نامي ودخل زبه في طيازي تاني، ضحكت وقولتله: انت متشبعش منها كفايه بقى عاوزه اقوم قالي: نامي في حضني هتقومي تعملي ايه؟؟ قولتله: جعانه عاوزه افطر قالي: تعالي انا افطرك وابتدا ينيكني وانا نايمه على جمبي وزبه محشور في طيازي وكنت بضحك من اللي بيعملو فيا سامي وقولتله: على الصبح كده تمسيني بزبك وتصبحني بزبك يالهووي على شقاوتك وكنت مبسوطه وسامي بيرزعوا فيا وانا بصوت اااااااااااااااه اااااااااااااي يخربييت زبك كبير اووووي على طيازي وسامي كل ما بيسمع صوتي ينيكني اعنف واقوى وخلاني جبت شهوتي قبل منه بلحظه وبعد ما جابهم فيا قالي: هاااا شبعتي ولا عاوزه تفطري تاني؟ قولتله: يخربيتك هريتني وجريت منه عريانه بره الاوضه وهو بيضحك عليا وقالي: تعالي متخافيش قولتله: لاء انت لو مسكتني تاني هتنيكني قالي: لا مش هنيكك متخافيش قولتله بمياصه ودلع: طيب احلف قالي: وحياتك عندي مش هنيكك قربت عليه وانا خايفه ولما مسكني شدني في حضنه على السرير وحضني وقالي: بحبك وبموت في مياصتك ودلعك وطيازك المربربه دي وكان بيقفش فيها قولتله: وانا كمان بعشقك بس يلا بقى عاوزه اكل جعانه راح قالي: تعالي افطرك تاني وهو بيحضني اووي، ضحكت وقولتله: لاء بقى كفايه حرام عليك اوعى كده ولما اتملصت منه جريت على الدولاب اخدت قميص نوم واندر راح ضربني على طيازي وانا بجري ولما بعدت عنه ضحكت وقولتله: ههههه ياقليل الادب وجريت دخلت الحمام وقفلت على نفسي علشان خوفت يفتح عليا الحمام وينيكني تاني ولما خلصت شاور لبست الاندر والبيبي دول وطلعت من الحمام دخلت اوضة النوم وانا خايفه لاقيته نايم قعدت قدام التسريحه سرحت شعري وعملت ميكاب بودره خفيفه وكحله وروج احمر فاتح ومسكارا واي شاد وطلعت تاني روحت المطبخ عملت فطار وجهزت السفره وطلعت وقفت عند باب اوضة النوم اصحي سامي من بعيد خايفه يمسكني وينيكني تاني قالي: متزعقيش يا بت انا صحيت خلاص قولتله: انا بزعق علشان تصحى راح قام من على السرير وجري ورايا في الصاله وزنقني في الحيطه وانا بقوله: وحياتي عندك كفايه انا تعبت ولما كنت هعيط منه صعبت عليه وراح باسني في شفايفي وسابني ورايح الحمام وقبل ما يدخل الحمام قولتله وانا بزعق فيه: بسرعه وبلاش دلع راح رجع جري ومسكني وانا خايفه اوووي منه وقالي ما انتي كنتي هتعيطي لما مسكتك بتزعقي ليه تاني؟!، ضحكت وقولتله: خلاص انا اسفه راح ضربني على طيازي وقالي: طيب يلا اقعد وقعدنا فطرنا وانا ببصلو وبضحك راح شافني وانا ببصلوا وبضحك راح قالي: مالك يابت بتضحكي ليه؟ قولتله: لاء مش بضحك، راح هددني وقالي: لو ضحكتي تاني هنيكك بعد الفطار روحت سكت ومفتحتش بوقي تاني احسن يركبني وكنت بضحك في سري ومبتسمه ابتسامه خفيفه قالي: اهو ضحكتي، ضحكت وقولتله: انت بتتلكك انا مضحكتش راح قالي: هعاقبك وهنيكك بعد الفطار، ضحكت وانا بستفزه وقولتله: بعينك ضحك وقالي: طيب هتشوفي، خلص سامي فطار وانا قعدت افطر وطولت اووووي راح بصلي وقالي: ايه هتقعدي اليوم كله تفطري؟! ضحكت وقولتله: وانت عايز ايه مني مش انت فطرت روح البس وروح شغلك قالي: لما اعاقبك الاول على ضحكك اللي من غير سبب، ضحكت وقولتله: طيب عاقبني بعد ما تيجي من الشغل، ضحك وباسني وقالي: بعشق امك قولتله: وانا بموت فيك وراح لبس ونزل يفتح المحل... متنسوش التعليقات علشان اتابع كتابة القصه باااااااااي بقى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
الجزء الثامن
بعد ما مشي سامي غسلت ملابسنا وروقت الشقه وعملت اكل وقضيت اليوم عادي زي كل يوم ولما رجع سامي قالي: ولاء عايزاكي تروحيلها بكرا من اول النهار علشان تحضري معاها للعزومه وكمان علشان متقعديش لوحدك قولتله: حاضر يا حبيبي بس انت هتوصلني علشان انا مش عارفه عنوان شقتها قالي: طبعا يامنال وحتى لو عارفه عنوان شقتها انا مش هسيبك تروحي لوحدك وانتي مزه وصاروخ كده، ضحكت وقولتله: ده انت اللي مز ياسامي وامور اوووي وقتها كانت طيازي مولعه وعاوزه اتناك، ضحكت وقولتله: انت نسيت تعاقبني ياسامي ولا ايه ؟ قالي: انتي عاوزه تتناكي يامنال؟ قولتله: اه ييا حبيبي طيازي جعانه وبتعيط وعاوزه ترضع من زبك،، مش هترضعها يا سمسم؟ قالي: وانا مش هرضعها قولتله: اخص عليك يا سامي ليه كده؟ قالي: انا عقابي النهارده هيكون اني مش هنيكك قولتله وكنت متنرفزه اوي: بقى كده يا سامي؟ قالي: اه كده ونص كمان قولتله: طيب انا هدخل انام! قالي: حضريلي العشاء يامنال قولتله: العشاء جاهز على السفره قالي: مش هتتعشي معايا؟ قولتله: نفسي اتسددت ودخلت اوضة النوم وفتحت الدولاب وطلعت قميص النوم الشبكه المخرم اللي سامي بيحبه واللي جابهولي ليلة دخلتنا ولبسته من غير اندر ولا سنتيانه وكان لحم جسمي المربرب بارز من كل خرم بشكل مثير ومغري لانه كان ضيق اوي علشان اغريه واهيجو واحنن زبه على طيازي الممحونه ويرضعها وطلعت وانا رايحه المطبخ عديت من قدامه وانا بتقصع وبتمايص قدامه بطيازي الكبيره وكانت بتترجرج وبتتهز زي الجيلي وحلمات بزازي واقفه من شدة الهيجان اللي كنت فيها وكانت طالعه من الاخرام بتاعت البيبي دول، وانا معديه قدام سامي قالي: ولو برضوه مش هنيكك يالولا، اتغظت اوووووووي ودخلت اوضة النوم تاني نمت على السرير بس كنت صاحيه مش جايلي نوم طيازي مولعه وكنت بفرك على السرير شويه ولاقيت سامي جاي ينام على السرير بعد ما اتخلص من ملابسه وبقى بالبوكسر فقط ونام جمبي روحت انا لفيت واديتلو ظهري وكنت زعلانه اوووي لاني كنت مولعه وعاوزه زبه يرضع طيازي ولما نام سامي على السرير كان وشه لظهري من شدة الهيجان اللي انا كنت فيه رجعت بظهري وطيازي علشان احك طيازي في زبه لكن سامي لف وشه وعطاني ظهره وقتها زعلت اوي ونمت ودموعي على خدي ولما صيحنا الصبح كنت هايجه وطيازي مولعه وعاوزه ترضع وكنت زعلانه ومكنتش بكلم سامي حضرتلو الفطار وجهزتلو ملابسه اللي هيلبسها ويروح بيها شغله وانا كمان لبست ملابس خروج لبست العبايه السودا والطرحه وعملت ميكاب كامل علشان رايحه لولاء، ونزلنا انا وسامي علشان يوصلني بعربيته عند اخته وهو يرجع يفتح المحل واحنا في الطريق سامي كان بكلمني وانا ساكته مش برد عليه وهو كان بيضحك عليا وانا كنت زعلانه اووي لانه جرحني كرامتي، وصلنا عند ولاء الشقه واول ما دخلت ولاء حسيت بيا وبإن فيه حاجه زعلانه منها، قالتلي: ايه مالك يا منال شكلك زعلانه ؟! قولتلها: اسآلي اخوكي، ولاء قالت لسامي: في ايه ياسامي مالها منال شكلك مزعلها؟ قالها: ابداً مفيش حاجه يا ولاء قولتله: متأكد ان مفيش حاجه؟ ضحك بإستخفاف وقال لولاء: انا نازل افتح المحل ياولاء عايزه حاجه؟ قالتله: طيب استنى اقعد اشرب حاجه وانزل قالها: طيب اعمليلي قهوه بسرعه علشان امشي قالتله:حاضر تعالي يا منال معايا، دخلت انا ولاء المطبخ علشان ولاء تعمل لسامي حاجه يشربها ومنها تعرف مني سامي مزعلني ليه؟ قولتلها: انا تعبانه ومحتاجاه اوووي ومشتاقه ليه وواحشني جداااا قالتلي: يعني عاوزاه يريحك؟ قولتلها: ايوه يا ولاء قالتلي: وهو طبعا مرضيش يقربلك؟ قولتلها: ايوه قالتلي: طيب يا منال عادي ممكن تكوني انتي زعلتيه في حاجه او يكون راجع من شغله تعبان ومش قادر ينيكك قولتلها: لا هو امبارح قبل ما ينزل شغله الصبح كان مزاجه رايق وناكني مره الصبح وقعدنا نفطر وضحكت وهو قالي هعاقبك على ضحكك ده باني هنيكك بعد الفطار خلصنا فطار وقالي يلا علشان اعاقبك وانيكك قولتله: لا خليها لما تيجي مش شغلك بالليل ابقى عاقبني براحتك وقبل ما ينزل قالي بموت فيكي وانا قولتله بعشقك وكنا زي السمن على العسل، بالليل لما جه كنت عامله حسابي على انه هيعاقبني وينيكني وكنت مجهزه نفسي وعاوزاه يريحني لاني كنت مولعه جه قالي انه عقابي هيكون انه مش هينيكني، دخلت اوضة النوم وقولت يمكن قميص النوم اللي انا لابساه مش عاجبه ولا جاي على مزاجه ولبستلو قميص النوم اللي هو بيحبه وطلعتلو قالي ولو برضوه مش هنيكك وكان بيضحك اتنرفزت ودخلت نمت على السرير وكنت صاحيه ولما جه ينام جمبي رجعت بظهري وكنت بحك طيازي في زبه علشان يحن عليا وينيكني لاقيته عدل وشه الناحيه التانيه واداني ظهره زعلت اوي لانه جرحني في كرامتي ونمنا ولما صحينا حضرتلو االفطار وملابسه ولبست انا وجه يوصلني ليكي، ولاء ضحكت وقالتلي: زعلانه الزعل ده كله علشان سامي مرضيش يركبك قولتلها: وانتي شايفه ان دي حاجه عاديه لما مراته تحتاجله ومش تلاقيه يلبي لها طلباتها تبقى حاجه عاديه؟ قالتلي: انا مش قصدي يامنال متزعليش مني انا مش عاوزه مزاجكك يكون متعكر النهارده خصوصا انها اول زياره منك ليا في شقتي وكمان يا ستي انا النهارده هخليه يصالحك وينيكك في شقتي كمان، ضحكت وقولتلها: انا بقى مش عاوزاه يقربلي ولا يلمسني ولو هو اللي عايز ينيكني انا بقى اللي مش عاوزاه قالتلي: طيبب اهدي كده وروقي وكل حاجه هتبقى تمام وتعالي اطلعلوا القهوه طلعنا انا وولاء لسامي وقالتله: عارف يا سامي انت معندكش دم علشان مزعل منال منك حرام عليك يا سامي دي البت بتحبك وانت مش معبرها قالها: وحياتك عندي ياولاء انا كمان بموت فيها وبعشقها،، ولاء قالتله: طيب وطالما انت بتموت فيها وبتعشقها مش مريحها ليه قالها: انا كنت بهزر معاها وكمان كنت عايز اعرف بتحبني وغلاوتي عندها أد ايه؟ قالتلو: وانت لسه عايز تعرف غلاوتك عندها لغاية دلوقت انت لسه بتسأل دي البنت أيدالك صوابعها العشره شمع وبتموت فيك وكمان مش بالطريقه دي يا سامي لما تحتاجلك حتى لو تعبان ريحها بكلامك الحلو قالها: خلاص وجه سامي لغاية عندي وانا قاعده على الكنبه وقعد جمبي وحط ايده على وراكي وقالي: حقك عليا يا حبيبتي قولتله: طيب خلاص يا سامي قالي: زعلانه من سماسيمو حبيبك قولتله: لاء مش زعلانه خلاص قالي: طيب ماتيجي ندخل جوه اعاقبك، ضحكت وقولتله: إتلم وبلاش قلة أدب قالي: ايوه كده اتضحكي انا مقدرش اشوفك زعلانه مني قولتله: انا زعلت اوي كده علشان انا بحبك اوي واتصدمت من اللي عملتوا معايا قالي: خلاص ميبقاش قلبك اسود ده انا كمان بحبك وبحب الكبيره الطريه، ابتسمت قولتله: اتلم وبلاش سفاله اختك قاعده ياسامي روح انزل افتح المحل قالي: طيب هاتي بوسه مشبك، ضحكت وقولتله: دلوقت بتهزر ومزاجكك رايق وفي شقتنا معكنن عليا قالي: انا قولتلك انا عملت معاكي كده ليه علشان كنت عايز اعرف غلاوتي عندك اد ايه؟ قولتله: وانت لسه بتسأل لغاية دلوقت ياسامي! على العموم شكرا يابيه قالي: خلاص بقى دمك تقيل وانتي زعلانه كده قولتله: خلاص يا سامي انا مش زعلانه منك وروح افتح المحل اتأخرت قالي: طيب انا مش هنزل غير لما أخد بوسه ومشبك كمان، ضحكت بإستغراب من جنونه وطلبه الغريب في وجود اخته وقولتله: ياسامي لم نفسك وبلاش سفاله اختك قاعده، راحت ولاء قالتلي: انا داخله المطبخ يامنال خي الراجل ياخد البوسه خليه ينزل يروح شغله، اول ما ولاء دخلت المطبخ راح حضني وقفش في بزازي بإيديه وخد شفايفي في بوسه خلاني سيحت ورجعت رأسي لورا ومسكت زبه بإيدي من فوق البنطلون بعفويه مني ولما خد البوسه وخلص وقام من عليا قالي: لولا ورايا شغل مكنتش سيبتك يامنال، وقتها انا كنت سانده رأسي على الكنبه لورا ومغمضه عيوني وبعض على شفايفي وبأخد نفسي بسرعه وكإني كنت بجري وكنت سايحه وهايجه ومولعه اوي ااااااااخ روحت قولتله بصوت مبحوح: آآآآه انزل يا سامي روح شغلك، سامي قال لولاء بصوت عالي علشان هيا كانت في المطبخ : عاوزه حاجه يا ولاء انا ماشي قالتلو: لا يا خويا تسلم بس متتأخرش على العشاء وكمان انا هظبطلكم اوضة النوم علشان تصالح منال فيها، بصيت لولاء وهيا واقفه على باب المطبخ وانا فاتحه عيونيي اوي ومبتسمه وقولتلها: اتلمي يا سافله، ضحكت ولاء وقالتليك روح انت ياسامي ومتتأخرش ياحبيبي، ساممي قالي: عاوزه حاجه مني ييا نصي الحلو قولتله: لاء يا قلبي بس متتأخرش عليا وابقى طمني عليك لما توصل قالي: حاضر يا مزتي ونزل راح المحل، ولاء قالتلي: تعالي معايا ادخلي اوضة النوم علشان تغيري هدومك واطلعلك حاجه تلبسيها علشان تقعدي براحتك قولتلها: هو حسين مش هنا قالتلي: حسين في الشغل وهيجي اخر النهار قولتلها: يعني البس حاجه عريانه عادي قالتلي: ياحبيبتي وححتى ولو حسين موجود برضوه خدي راحتك كإنك في شقتك وراحت طلعلتي من الدولاب قميص نوم يعري جسمي اكتر من انه يستره وقولتلها: انتي عاوزاني انا البس ده يا ولاء قالتي: ياحبيبتي انتي لسسه صغيره وافرحي بشبابك وبانوثتك وكمان الجسم ده حرام يستخبى تحت الملابس بصراحه اقتعنت بكلامها وقوولتلها: طيب هاتي البيبي دول وروحت قلعت العبايه والطرحه وسيبت شعري الطويل ينطلق وتجردت من ملابسي كلها بإستثناء الاندر فقط حتي السنتيانه قلعتها لان البيبي دول ده مينفعش يتلبس تحتيه سنتيانه ولبست البيبي دول وكان جسمي كله عريان خالص لدرجة ان ظهري كله عريان ورجليا لغاية اول طيازي عريانه وبزازي نصها عريان وطالعين لبره وكنت مكسوفه اوي وانا واقفه قدام ولاء قالتلي: عارفه يا منال قميص النوم ده بيحبه حسين اوي لدرجة اني لما اكون عاوزه امتع وادلع حسين البسهولو عارفه لو شافك وانتي لابساه دلوقتي هيخليكي تروحي شقتك ومعاكي دستة عيال من اللي هيعملوا فيكي، ضحكت وقولتلها: طيب وانتي هتسبيه ينيكني لغاية ما يحبلني قالتلي: هسيبو يرروقك ويدلعك ويحبلك خصووصا انك عاوزه تتناكي دلوقت وطيازك مولعه قولتلها: اااه يا واطيه تسبيني لجوزك ينيكني وانتي ساكته ايه يا ولاء معندكيش غيره على جوزك قالتلي: ياحبيبتي انتي مش غريبه وخصوصا انك انتي بتحبي النيك اوي وهيروقك بزبه الكبير وهو كمان بيعشق جسمك وطيازك قولتلها: طيب اتلمي وبلاش سفاله ياقليلة الادب وتعالى شوفي هتعملي ايه؟ قالتلي: يلا تعالي نطلع المطبخ طلعنا وكنت حلوه اوي وزي القمر ومزه صاروخ في البيبي دول اللي كنت لابساه فعلا لو اي حد شافني لابسه البيبي دول ده هيموتني من النيك، المهم وقفت في المطبخ اعمل انا وولاء الاكل وانا كنتت بعمل الحلويات شويه ولاقيت ولاء قالتلي: انا داخله الحمام قولتلها: اوك ، لكن انا لاحظت حاجه مش طبيعيه بتحصل، المهم وانا واقفه في المطبخ لاقيت واحد جه وحضني من ورا وزبه كبير وناشف وبيحك في لحم طيازي الكبيره الطريه وايديه بتعصر في بزازي وبيقولي: عايز انيكك في طيزك يا ولاء، شهقت ولفيت وشي لاقيته حسين جوز ولاء اتخضيت وكنت مكسوفه اوي من اللي حصل ومش عارفه اقول ايه، راح هو ضحك وقالي: ايه ده انا افتكرتك ولاء مراتي انا اسف يا منال قولتله: حصل خير وقتها كنت مولعه وهيغمى عليا من الهيجان لما ايديه كانت بتهري في بزازي وزبه الكبير اوي على فلقات طيازي الكبيره الطريه وهو بيقولي عايز انيكك في طيزك وحسيت انه كاان قاصدد انه يتحرش بيا لان جسمي اتخن من جسم ولاء وطيازي كبيره اوي عن طيز ولاء وكمانن انا قصيره انما وولاء رفيعه وطويله معقوله هو اتلخب ما بين جسم ولاء وما بين جسمي، وانا واقفه قدام حسين ولاء رجعت المطبخ تاني ولاقيت حسين واقف معاايا وسمعتني وانا بقول لحسين حصل خير راحت قالتلي: حصل خير على ايه يا منال، اتكسفت اقولها على اللي حصل راح حسين قال لولاء: اصل انا دخلت المطبخ ولاقيت منال واقفه وظهرها ليا افتكرتها انتي روحت حضنتها من ورا وقتها وانا بسمع الكلام ده كنت حاطه وشي في الارض من الخجل والكسوف راحت ولاء قالت لحسين: ااه اصلها لابسه قميص النوم بتاعي وممكن تكون افتكرتني انا اللي كنت واقفه، افتكرت اني انا لابسه قميص النوم بتاع ولاء اللي حسين بيحبه وجسميي عريان شهقت وقولت: يافضحيتي وجريت على اوضة النوم بسرعه، ولا قالتلي وهيا بتجري ورايا ودخلت اوضة النوم معايا: ايه مالك يا بت يامنال قولتلها: انا كنت ناسيه وواقفه قدام حسين وجسمي كله عريان قدامه يافضيحتي الراجل يقول عليا ايه دلوقت عاجبك كده يا ولاء ياريتني ما كنت سمعت كلامك ولبست المسخره دي قالتلي: يابت انتي جسمك يجنن ويهبل وحلو اوي حرام يستخبى تحت الملابس وكمان لازم تتباهي بجمال جسمك، بصراحه كلامها اقنعني وخصوصا اني هايجه ومولعه وعاوزه اتناك وكمان علشان اشوف هيجان حسين على جسمي أد ايه؟ قولت لولاء: هو جوزك جه بدري من الشغل ليه؟ قالتلي: اكيد فيه دكاتره كتيره في المستشفى واستأذن ومشي بدري عادي يعني، قولتلها: طيب يلا بقى نروح المطبخ علشان الاكل ميتحرقش قالتلي: يلا وطلعت وانا لابسه البيبي دول ولحم جسمي كله مكشوف قدام حسين وهو بيبص على جسمي وهياكلني وكانت عجباه رجليا اوي لانها تخينه ومربربه وملفوفه وناعمه وطريه وكلها حنيه، كل ما حسين يبص لجسمي طيازي تأكلني واهيج واولع اكتر، بعد ما طلعنا من اوضة النوم ولسه هندخل المطبخ لاقينا حسين بيقول لولاء: انا هدخل اغير ملابسي ياولاء، دخلت انا المطبخ وولاء راحت مع حسين اوضة النوم وشكله كان عايز يقولها حاجه، شويه وجتلي ولاء المطبخ وقالتلي: هيجتيه يا متناكه! قولتلها: ايه بتقولي ايه يا ولاء؟ قالتلي: هيجتي حسين بجسمك الملبن وطيازك الكبيره وهو دلوقتي عايز ينيكني، ضحكت وقولتلها: طيب وانا مالي قالتلي: انا هدخل اوضة النوم مع حسين نص ساعه مش هتأخر عليكي قولتلها: خدي راحتك يا ولاء قالتلي وهيا طالعه من المطبخ ورايحه لحسين: كله منك ومن جسمك وطيازك يا منال، ضحكت وقولتلها: اتنيلي حد طايل حتى نص زب ينيكها قالتلي: روحي ياحبيبتي انتي لحسين بدالي انا مش عاوزه اتناك دلوقتي انا مش فاضيه وخصوصا انتي كمان عاوزه تتناكي وطيازك ممحونه، طبعا كلامها ده كان مجرد هزار، راحت ولاء لجوزها حسين في اوضة النوم وسابتني لوحدي في المطبخ واقفه بهري في نفسي وانا مولعه وهايجه وطيازي ممحونه اووووي، شويه وسمعت صوت وولاء بتصوت وتصرخ بصوت عالي وبتشرمط وتتمايص: اااااااااه ااااااه ااااه ااااااااااااي وصوت ضرب اجسامهم في بعض واضح اوي وعالي لانهم كانوا سايبين باب اوضة النوم مفتوح وانا هموت من المحنه والهيجان وبقول: ااااااااااه يابختك ياولاء وروحت رفعت البيبي دول شويه من عند طيزي وباعدت طرف الكيلوت على جنب وروحت دخلت صباعين في طيازي وانا مولعه وهايوجه اوووووي وبعدين تلاته وانا لسه ممحونه وعاوزه راجل يطفي ناري، شويه ولاقيت ولاء عريانه ملط وجت تجري من جوزها واستخبت ورايا وهيا بتقولي: إلحقيني يا منال، بصيت قدامي لاقيت حسين جاي يجري ورا ولاء وهو عريان ملط وزبه واقف وكبير اووووي وتخين وحسين بيقول لولاء: محدش هيحوشك مني ياولاء وكان بيدلك زبه بإيده وانا عنيا هتطلع على زب حسين وقتها ولاء قالتلي: ارحمني بقى يا حسين حرام عليك انا مش قادره استحمل إلحقيني يا منال، وقتها انا مكنتش قادره اتكلم من اللي انا شايفاه قدام عيوني، ولما حسين شافني وانا ببص بشده على زبره بنظره شهوانيه شديده راح باصلي وضحك وقالي وهو بيهز زبه بإيده ليا: عاجبك تاخديه يامنال، ابتسمت بكسوف وقولتله: ياحسين سيب ولاء دلوقتي هيا تعبانه قالي: مش هسيبها وجه قرب مني انا ولاء وقتها كانت ولاء بتستغيث بيا وحاضناني وبتلف حولي وكإنها طفله خايفه من امها وحسين بيلف وراها وعاوز يمسك ولاء وبيمد إيده بيحاول يمسك ولاء وايديه تلمس جسمي لغاية مسك ولاء بس انا كنت وسط ولاء وحسين وهو ماسكها من ايديها وهيا كل ما تحاول تتملص من حسين هو يقرب مني ويحضني انا وزبه سخن ومولع بيخبط وبيحك في وراكي العريانه ولما انا حسيت بزب حسين بيحك في وراكي سيحت وهيجت اوي ولما حسين حس ان مفيش ممانعه من احتكاك زبه في وراكي زاد من احتكاك زبه في وراكي وانا ابتديت اغمض عيوني واستمتع بزبه الكبير الضخم الصلب السخن ومولع من الهيجان وهو بيحكه في وراكي الطريه الملبن وطيازي وخرمي مولعين وهايجين اوي روحت لفيت وعدلت وشي لولاء علشان حسين يحك زبه في فلقات طيازي الكبيره الطريه بحجة إني اقول لولاء: خلاص يا ولاء روحي مع حسين، وقتها حسين فهم انا لفيت وشي لولاء ليه! ( علشان طيازي تنول من احتكاك زبه جانب ) وفعلا حسيت بزب حسين بيتجول على فلقات طيازي العريانه بفعل احتكاك جسم ولاء لطيازي البيبي دول اترفع لفوق وطيازي بقيت عريانه، وقتها لما حسين شاف طيازي وهيا عريانه وحس بملمسها الناعم الطري ذاد في احتكاك زبه في فلقات طيازي وكإنه بينيكني وانا سايحه ومولعه وكنت هقع من طولي زي حسين واللي بيعملوا فيا وفي فلقات طيازي الكبيره الملبن وقتها كنت بغمض عيوني ومستمتعه بزب حسين ولاء بصيت على وجهي وشافت ملامح وشي وانا مستمتعه باللي بيعملو جوزها بزبه في طيازي وفهمت اني سيحت وولعت من احتكاك جسم حسين لجسمي وشوفتها بتبستم، وقتها حسيت بإيد حسين بتمسك زبه وبيوجه زبه بين فلقات طيازي وحسيت انه الموضوع بقى صريح ومفهوم من جميع الاطراف خصوصا لما انحنيت شويه لقدام علشان اسهل حركة دخول زبه بين فلقات طيازي ولما حسين دخل زبه بين طيازي الكبيره الطريه إبتدأ يدلك زبه بين فلقاتي لقدام ولورا وهو فعلا بينيكني لكن بينكني بين فلقات طيازي والغريبه اني سيبتلو نفسي ومش اعترضته مما يدل على ان في قبول مني وكمان مستمتعه بزبه والاغرب ان مراته عارفه كل اللي بيحصل ومع ذلك ساكته وبتبتسم وكإنها فرحانه إنها لقيت اللي هتشيل عنها شويه وكل ده حصل في دقايق قليله جداً وكإنه سيناريو مترتب، وقتها انا كنت حاسه ان خرمي سخن اوووي وبيتفتح لوحده ومنتظر دوره في النيك وكنت مولعه وهايجه اوووي ومستمتعه ولما قولت بعفويه: آآآآآآآآآآآه لاقيت حسين ساب ايده التانيه اللي كانت ماسكه ذراع ولاء ومسكني بإيديه الاتنين من وسطي من ورا وهو بيحك بل بينكني بين فلقات طيازي وحسيت انه مستني الكلمة اللي كان مستنيها وهتخليه يتجراء ويفتح الباب لعلاقة جديده لكلا الطرفين وهيا كلمة آآآآآآآآآآآه اللي كان تفسيرها (موافقه انك تنيكني) وبدأ حسين يتجراء ويمسك طرف الكيلوت من عند خرمي بإيده ليفتح الطريق لزبه اللي كان ماسكه بإيده التانيه وبيوجهه ناحية خرمي، والغريب اني كنت واقفه ومستنيه يدخل زبه في فتحة طيازي بل انحنيت اكتر للامام ليظهر لزبه فتحتي اشتياق من طيازي لاحتضان زبه وكنت انا ماسكه ولاء وانا خايفه من رد فعل حسين في طيازي وقتها حسين كان بيدلك خرمي بزبه الكبير وانا مستنيه يدخله من شدة هيجاني كنت هقوله: ( يلا بقى دخله) لكن سمعت كلمه من ولاء فوقتني ورجعتلي عقلي في رأسي وقالتلي: زب حسين احسن ولا زب سامي يا منال؟ ، كان جوابي وقتها اني زقيت حسين بإيدي وغطيت طيازي وجريت على اوضة النوم وانا بعيط من الوقاحه والسفاله والجريمه اللي كنت هعملها في حقي وحق سامي، شويه ولاقيت ولاء جت تجري ورايا وقالتلي: مالك يا منال بتعيطي ليه؟ قولتلها: مش عارفه يا ولاء انا بعيط ليه! انا مش عارفه سمحت لحسين يعمل فيا كده ازاي انا حيوانه علشان خونت سامي وماستاهلش اني اعيش معاه لحظه قالتلي: انتي مش حيوانه انتي انسانه وكلك رقه واحاسيس ومشاعر لازم تحسيها وتعيشيها واللي حصل ده حاجه عاديه اما بالنسبه لسامي هو مش زي ما انتي فاهمه تعالي افرجك على حاجه هيخلي ضميرك يستريح وتعيشي حياتك زي ما هو عايشها.... متنسوش تعليقاتكم اللي بتسيحني وبتهيجني وتخليني العب في نفسي وانا بقراها، باي بقى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ


الصراحه قصه روعه شدتني في احداثها استمري ياقمر

refad2
02-14-2017, 05:12 AM
من امتع الروايات اللى حصلت فى الفترة الاخيرة
حبيبتى يا منال حبيتك من حكايتك يا قمراية

mandoalmasry
02-18-2017, 01:44 PM
مقدرش أقول غير تسلم الإيد اللي كتبت

هاتك عرضك
02-19-2017, 01:26 PM
رهييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييبة

عصر يوم
03-06-2017, 05:34 PM
ياسلام انت فاكرني ايه!! انا مش زي ما انت فاهم انا مش بعمل حاجات وحشه مع الرجاله احسن تكون فاكرني (واحده كده يعني)

من فضللك عند حديثك عن شخصيات قصتك لا تشعري القراء أنك أنت الشخصية التي في القصة ...
فاستخدام الفاظ(قصة حقيقية) أو (حدثت لي بالفعل) داخل القصة لا يعني أن البطلة هو أنت بل البطلة من المفروض أن تكون من خيالك ...حتى لا تجعلى ضعاف العقول والخبلاء يشعرون أن أنت بطلة القصة الحقيقية....

من فضلك عند ردودك على القراء اشعريهم أنك الكاتبة ولست البطلة.....
لآن منتدانا نسوانجي الرائع أنشئ خصيصا لخدمة قارئيه وأعضائه وتقديم كل ما هو جديد وفريد وحصري في عالم الترفيه للكبار .

و نسوانجي هو بيتنا أنشئ للجميع بلا استثناء هتحافظ عليه هيحافظ عليك. وأكيد هيديك وهيمدك بكل اللي تحتاجه من المتعه والترفيه اللي انت بتبحث عنه.

وضع ردود لائقه ومفيده علي المواضيع التي يستفيد منه الزوار والأعضاء لتقدير لأي مجهود بذل في المواضيع والمشاركات.

سأضطر لإغلاق القصة بسبب الردود الغير لائقة .......
تحياتي،،،،

عصر يوم
03-06-2017, 05:39 PM
ياسلام انت فاكرني ايه!! انا مش زي ما انت فاهم انا مش بعمل حاجات وحشه مع الرجاله احسن تكون فاكرني (واحده كده يعني)

..........(ألفاظ بذيئة تم حذفها)

عصر يوم
03-06-2017, 05:48 PM
هههههههه ياقليل الادب اتلم وبلاش سفاله

أنت أخطات باستحدام الفاظ ليست في مجالها.....
كان يجب عليك ابلاغ الإدارة بالمخالفة بدلا من الرد عليها ....
فعضويتك تحتم عليك أن تكوني تحت قوانين المنتدى....
سأضطر لإغلاق القصة بسبب الردود الغير لائقة .......



وحشني النيك فيكي يابتقصص الجنس المصورة +18 site:bfchelovechek.ruصورسكس بوفته بنوتى توترقصص السكس العربية الأرشيف نيك زوجتي ف رحلة بحر و رقص و سكر و نيك خيانة الازواج وتبادل صورسكس بنات القاهرهاخوات يتساحقونسوان تعرض اجسامها بالصور نسونجياجمل ارشيف قصص سكس نسوانجيقصص.سكس.مصورة.امرة.من.نارسسكس حلوحلوحلوحلوقصص سكس سحاق عائلتي والسحاقممحونة عرب ملفقصص سكس زوجتي وابنها في المزرعه متسلسلة دياثه.comرجل هيرضع في لبزازحمامات النساء التونسيع ساكسXNXX قصص عرب ميلف سكان عمارة قحاب نيك صور سكس منتهي اللذةصاحبه محل لانجيري مع بزازيمنقبة شامية منتاكهينكها في البيت سكس مولم مترجم عربده قصص جنس شباب مبادل لبنانيازي اعرف اللي حماتي راغبه جنسيا معي قصص ناكني من طيزي في المحطة* ⁦ ‏ ‏سلاح مرات خالي قصص كتابهفضفضة محارم عربينسوان الخرطوم قصه احلى خياأخبارالنساء عن متعة الشرج site:landsmb.ruقصص سوالباختي جعلتني بوي خولسكس اب وبنت لان ازكي لا تخافيقصه مدام جوهره ممحونه سكس صدرلبيرافجر واحدث فديوهات نودز الظلام نسوانجي نودزقصص سكس لازوجات في بيت العيله/archive/index.php/t-197812.htmlزب زوجي بعدالقات قصص يمنيهقصه سكس مع صاحب المكتبهقصص سكس مثيره وطويله مدام سعادايناس عز الدين sexقصص نيك محارم نيك زوجتي وامها عرب نارقصص نسوانجي عربيصور طيز واضح لابس كلووتقصص سكس محارم حمايا ناك مراتي وبنتيقصص سكس ابن خلتي اغطصبني بي منته العنف قصص سكسسكس زوجة ديوث و الحريفسكس دفتر احوالاجمل قصص السكسقصص قحاب اجنبيات وعربيات ينتكين مع لاجنب مقبل مع وتتضو وهي تنتكقصص نيك الطيز المربرب منتديات نسوانجينسواناجي من يبي زبيقصة كيف نكت جارتي وزن تقيلقصة جنس قصة سمراصورسكس أجنبي جسم ناعم وكس نااارقصص نيك نسوان متحررهسيكس وحد نيكوه رجال طيز اححححححح/archive/index.php/t-245290.htmlصور طيز مراتيقصص سكس مصوره سونيتسكس نيك زوجتي ف غيابي منتدى نسوانجي site:forum.lazest.ruقصص سكس كاملهنيك طالبه صعيديه في سوق الميكروقصص نيك نيييك براحه زبك عريضنيك اقدام وسيقان نار/archive/index.php/t-575854.htmlامير الذوق قصص نيك سكساصبحت ديوثقصص سكس اندر ايدج اختى شافتنى بضرب عشرهنساء السودانيسحاققصه سكس نيك مثيره دلال جديدقصص سكس الفتاة الشيميل مع اختها المطلقة site:bfchelovechek.ruلحست كس اختي بلقوةقصصكسي مشتهي بياكلنيفشخ طيزها الضيقنسوانجى قصصقصص سكس زوفيلياتوتا بنوتي من إليكسيمني أم زوجتي تجسس قصص جنس الإرشيفهاي بدك شراميط هاي تلفونيقصص سكس عربي مدرسة منتديات نسونجي قناة قصص جنسية يمنية تليجرامقصص ناكني رجل ملتحي اعرفهمحارم جننتيني يا ماماsite:landsmb.ru "mody hany'فيدهاات نيك صعب يعصر ساخن Www.hekayat.jenseya..fatene.com