hotsoftsmooth2
12-14-2020, 02:06 AM
صباح او مسا السعاده والهنا عليكم جميعا
تعريف بسيط انا بوتوم كبير في السن جسمي مليان و ابيض و ناعم وبحب السكس بجنون وخصوصا اما يكون بدون ترتيب ومصادفه ،قصه النهارده لموقف حقيقي عابر بس لذيذ حصل معايا من كام يوم ،
من كام يوم نزلت علي الساعه سبعه بالليل كان عندي مقابله شغل في مصر الجديدة وبعد ما خلصت كنت مصدع شويه فقلت اروح اون زا رن اشرب قهوه ، كانت الدنيا زحمه لاننا كنا اخر الاسبوع واللي بيروح اون زا رن اللي في اول صلاح سالم اكيد عارف الزحمه ، المهم الناس واقفه طابور علشان تاخد طلباتها كنت هاكبر دماغي بس ريحه البن خلتني اقف شويه والطابور ماشي بالبطئ ولحد ما وصلت للكاشير وطلبت الطلب بتاعي وجيت ارجع رجعت خطوه بظهري من غير ما ابص ورايا وفي الرجعه دي طيزي خبطت في اللي واقف ورايا لدرجه اني حسيت ببتاعه بين الفلقتين ( طبعا هوا بتاعه نايم بس في كوره تحت البنطلون ) ، ما اخبيش عليكوا انا كنت متغاظ ومحرج جدا من المنظر فابصيت له بغيظ وقلت له مش تحاسب انت لازق فيا كده ليه فالراجل ارتبك وقعد يعتذر بان الدنيا زحمه وسبته ورحت ناحيه ماكينه القهوه علشان اخد الطلب و امشي ، اخدت قهوتي وخرجت بره سندت علي العربيه وولعت سيجاره وشويه ولقيت واحد جاي يبتسم ومد ايده وسلم عليا فسلمت عليه
وباقوله خير ؟
قال : انا باعتذر علي اللي حصل جوه
قلت له : محصلش حاجه وانا فعلا متضايق
قال : انت شكلك متضايق وانا مقصدش اي حاجه وبغير قصد
قلت له حصل خير وباستاذن اني امشي
قال انا زعلتك ومش هاسيبك تمشي الا وانت مسامحني
المهم قعد يعتذر ويحكي الصراحه حسيت انه شخص لطيف ومش قاصد والصراحه اكتر هوا مز اوي اطول مني بحاجه بسيطه وجسمه رياضي جدا وبتاع خمسين سنه او اكتر وجسمه قمحي مشوب بحمره جميله
، وده بسبب انه بيشتغل مهندس طولت الوقفه وحبيت استاذن لان انا بدات اسرح فيه وفي حلاوته قال لي انت وراك حاجه او مرتبط فقلت له لا فقال لي وانا كمان ايه رايك اعزمك علي العشا واعتبره عربون صداقه ومحبه واعتذار عن اللي حصل وبعد محايله وافقت المهم اتحركنا سوا علي مطعم ودخلنا قعدنا نتكلم في مواضيع كتير سياسه وفن وبعدين بدا يتكلم في السكس و انه مش متجوز وقالي انا عايز اعترفلك اني gay فانا استغربت جدا من كلامه فكمل وقال انا باعشق الرجاله من زمان وخصوصا اللي في جسمك بادوب فيهم دوب فانا معلقتش فكمل وقال عارف انا نفسي في حد زيك كده ابيض ومربرب وطري يكون حبيبي ونعيش مع بعض ويكون ليا واكون ليه وانا ساكت وباسمعه فقالي ايه رايك فقلتله في ايه قال لي في اللي انا قلته وساعتها حسيت انه كشفني واني جسمي نار من الاحراج قالي ايه رايك ساعتها نزل العشا وانا حسيت انه طوق النجاه وحطيت وشي في الطبق اهرب من اني ابص في عنيه خلصنا ورحنا الحمام نغسل ايدينا فانا واقف علي الحوض وهوا جه يعدي حك فيا تاني بس المره دي حسيت بعمود بيحك في طيزي فسكت وقف جنبي وبعد ما غسل ايديه قالي تعالي نكمل سهرتنا في البيت عندي فقلت له مش هاينفع فقالي انت قلت انك مش مرتبط بمواعيد تعالي وهاتتبسط ، اتحركنا بالعربيات لحد بيته في التجمع ، وطلعنا الشقه هيا شقه حلوه ومترتبه كويس قعدنا في الليفنج وبعدها دخل جاب بيره وطلع حشيش ولف سيجارتين وبعد اول سيجاره جه وقعد جنبي ومسك البيره شرب شويه وقام مميل علي شفايفي وباسني بوسه حسيت اني دخت بعدها وخصوصا انه مد ايده علي صدري ويقعد يحسس عليه بالراحه وهوا بيبوسني وبعدين قالي ايه رايك بصيت ومردتش قالي حابب تجرب معايا برضه معرفتش ارد وعمال ابص في عنيه وحاسس اني غرقان فيها رجع تاني يبوسني كتير ويلحس وداني بلسانه وهوا بيلعب في صدري ويرجع يبوسني تاني وتالت وانا دقات قلبي زايده وبدات اعرق واحس بسخونه في الجو واعرق قال لي ايه رايك تاخد دش ونكمل وانا زي المسحور رحت دخلت الحمام وبعد ما خلصت ندهت عليه علشان محتاج فوطه جابلي برنص حمام وقالي البسه وهوا دخل اخد دش وبرضه خرح ببرنص الحمام وجه قعد جنبي وخدني في حضنه ورفع وشي بايديه ورجع يبوسني تاني وانا في عالم تاني شفايفه علي وداني ورقبتي وايديه بتلعب في صدري وشفايفه نازله علي رقبتي وانا باتلوي حرفيا من الهيجان والمتعه وومكمل بشفايفه علي صدري وبطني وبينيمني علي ظهري علي الكنبه ونزل قعد علي الارض وعمال يلحسني حرفيا وبعدين قلبني علي وشي وشد البرنص ومسك الفلقتين بايديه وقعد يدعك فيهم جامد ويفتحهم ويضغط بصوابعه بالراحه علي الفتحه وشويه ودفن وشه بين الفلقتين وقعد يلحس فتحتي وهنا بدات اطلع صوت واهات كتير قالي انا عايزك تطلع كل اللي جواك محدش سامعنا ويدخل لسانه جوا الفتحه ويلحسها اوي وبعدين خلاني عملت دوجي ومسك الفلقتين بايديه وفتحهم جامد وبلسانه في الفتحه ويدخله اوي ويلحسها ويشفطها بصوت وانا مش قادر من المتعه ومبسوط اوي شويه وساب الفتحه ونزل علي فخادي ويرجع تاني لطيزس بوس وعضعضه خفيفه وانا فعلا مش قادر بعدين قعد وفتح رجليه وقالي تحب تمص فهزيت دماغي واول ما نزلت بين رجليه اتصدمت من شكل زبه وحجمه راسه كبيره وبارزه وماقدرتش اقفل ايدي عليه من تخنه وطوله مقارب للعشرين سم او اكتر المهم نزلت مص ولحس لراسه وادخل لساني في فتحه زبه وهوا مغمض عنيه وماسك حلمات صدره بيلعب فيها بايديه وبدات اعضعض الراس علي خفيف وانزل بطرف لساني علي العرق الكبير بتاع زبه من فوق لتحت ومن الجناب وارجع امصه وادخله في زوري لحد ما احس اني هاتخنق اخرجه شويه قام مسكني وقالي تعالي ندخل علي السرير واما دخلنا وقفت جنب السرير قام زقني علي ظهري ونط فوق وحضني وبص في عنيا وهوا ماسك دماغي وحاطط زبه بين فخادي وغاب وغيبني في بوسه طويله ورجع تاني لحس ومصمصه فيا وقام قالبني علي بطني وقعد علي فخادي ومسك الفلقتين حط بتاعه بينهم وقعد يفرش فيا وانا هاموت وادخله واقوله دخله مش قادر يقولي اصبر لسه وبعدين فتح فلقه بايد وبالايد التانيه مسك زبه وبدا يحط راسه علي الخرم ويحسس عليها بالراس ويظغط ويسيب وانا هاتجنن وبدات اترجاه يدخله دخله واقوله نيكني ارجوك وهوا ساكت ومكمل وانا في العذاب اللذيذ ده مش عايزه يقف قعد يفرش فتحه طيزي براس زبه لحد ما دخل الراس ومن وجع دخولها بدات اغرس صوابعي في فخده علشان يخف شويه فقام من فوقي ونزل عند رجليه ومسكها وقعد يمص صوابعي ويلحسها بلسانه انا اتصدمت لكن احساس اول مره اجربه عباره عن كهربا وانا ارجوك كفايه مش قادر واسحب رجليه من ايديه لكنه كان ماسكني جامد شويه ورفع رجليا وسحبني من وسطني لحد طرف السرير وخلاني مسكت رجليا بايديا بحيث الفتحه تبان اوي وبعدين بدا يدخله بالراحه اوي سنه بسنه ويطلعه تاني ويدخله اكتر شويه ومسكني من رجليا بعد ما دخل نص بتاعه وبدا يمص صوابع رجليا وهوا بينيكني بالراحه اوي يدخله كله للاخر ويقوم مطلعه ويحطه علي الفتحه ويدخله كله تاني وانا مش عارف ان كنت باقول اه ولا باقول كلام مش مفهوم وكهربا من صوابعي اللي في بقه ومن زبه اللي خارج طالع من طيزي والمتعه كلها انه بيطلعه كله ويرجع يدخله تاني وكان ما كل طلعه ودخله جديده كان زبه بيدخل طيزي لاول مره فضل كده كتير علي ذات الطريقه صدقوني انا انعزلت تماما عن الواقع وانفصلت عن الزمن وبعدين مسكني من تنيه الركبه وضغط رجليا لحد ما ركبي لمست السرير وقام طالع مقرفص فوقي ورشق زيه جامد لدرجه اني صرخت قالي ايوه كده عايزك تصرخ كمان عايز احس اني بانيكك جامد وبعدها بقي بيقوم ويقعد بزبه علي خرمي حرفيا الوضع ده بيخلي زبه يدخل لاخر مللي فيه ويخبط في اعمق نقطه في بطنك من جوه وهنا بدا العذاب اللذيذ كانه دريل يحفر نفق في طيزي ويعمل مجموعات ييجي عشر طعنات بزبه وبعدين يخرجه خالص ويقعد بيه طعنه ويكررها وانا بصرخ وصوتي مالي الشقه من اللذه ومن صعوبه الوضع بدات اتخنق لاني مليان قام واخد رجليه علي كتافه ونزل جسمه بميل شويه وراس زبه كانها عارفه طريقها للبروستاتا حسيت بزبي بدا يغلي من الشهوه واما حس اني قربت اجيب طلع بتاعه ونزل رجليا علي الارض ونام فوقي وبوس واحضان ولحس وانا حرفيا بافترسه وهوا بيفترسني بوس ولحس شويه ونيمني عل جنبي ونام ورايا وحضني اوي وهوا بيدخله وبرضه وهوا بيدخله نفس احساس انه اول مره يدخله علي الرغم من اني حاسس اني فتحتي مفشوخه حرفيا وفضل ينيكني نيك عميق وبالراحه وبسرعه ثابته ونزل ايده مسك زبي وبدا يدعك فيه وانا من اللذه بدات احرك طيزي عليه اوي والفتحه تعصر زبه لحد ما قرص بايده جامد علي بتاعي وبدا يرزعني بكل قوته وبدا نفسه يعلا ويزمجر ومن كتر الرزع بدات انا كمان اصرخ من اللذه لان زبي بدا يسيل واجيب شهوتي بعد ما سابه شويه وغرز زبه اوي وحضني جامد وبدا ينزل لبنه في طيزي وفضل حاضني لحد ما زبه خرج من طيزي ، ورحنا في غفوه شويه وبعد ما صحينا بص في عنيا وقالي بحبك وباسني بوسه طويله وبعدين قالي ياله ناخد دش سوا ورحنا الحمام ووقفت في البانيو وهوا جه ورايا وعلي ما ظبطنا الميه لاقيته مسك فلقه طيزي بايد وبالتانيه بيدور براس زبه علي خرمي فقلت له انت بتعمل ايه لسه مكملتش الكلمه كان زبه حرفيا خرمني لانه اول ما ظبط راسه علي الفتحه قام مدخله مره واحده وزبه اتزحلق جوا بسبب لبنه اللي كان جوايا وبمجرد ما زبه دخل مسكني من وسطي بايديه الاتنين ونزل رزع رزع رزع رزع وبدا يحضني من بزازي وماسك الحلمات بيعصرهم بين صوابعه وانا هاموت من النار اللي في جسمي كله شويه وشدني عليه ورشق بتاعه وثبت علي كده ونزل جوايا للمره التانيه وبعد ما نزل قالي انت لسه ما نزلتش فهزيت دماغي طلع بتاعه وقعدني علي الحمام ورفع رجليا ورشق زبه تاني وفضل ينيكني وانا خلاص باقوله ابوس ايدك طلعه مش قادر يقولي لازم تنزل مره كمان وفضل ينيك فيا كتير وبعدين اما حس انه قرب ينزل ميل زبه وهوا بينيكني علشان يخبط في البروستاتا عندي والرعشه بدات جسمي كله بيترعش وزبي بيسل لبن وهوا نايم وخرمي بيعصر بتاعه عصر لحد ما نزل فيا وبعدين قام وملا البانيو ميه سخنه وقالي انزل فيه وقعد يدعك جسمي ويحميني كاني بيبي صغير وبعدين طلعنا من الحمام ونمنا للصبح ظ«
:g030: تمت :g030:
تعريف بسيط انا بوتوم كبير في السن جسمي مليان و ابيض و ناعم وبحب السكس بجنون وخصوصا اما يكون بدون ترتيب ومصادفه ،قصه النهارده لموقف حقيقي عابر بس لذيذ حصل معايا من كام يوم ،
من كام يوم نزلت علي الساعه سبعه بالليل كان عندي مقابله شغل في مصر الجديدة وبعد ما خلصت كنت مصدع شويه فقلت اروح اون زا رن اشرب قهوه ، كانت الدنيا زحمه لاننا كنا اخر الاسبوع واللي بيروح اون زا رن اللي في اول صلاح سالم اكيد عارف الزحمه ، المهم الناس واقفه طابور علشان تاخد طلباتها كنت هاكبر دماغي بس ريحه البن خلتني اقف شويه والطابور ماشي بالبطئ ولحد ما وصلت للكاشير وطلبت الطلب بتاعي وجيت ارجع رجعت خطوه بظهري من غير ما ابص ورايا وفي الرجعه دي طيزي خبطت في اللي واقف ورايا لدرجه اني حسيت ببتاعه بين الفلقتين ( طبعا هوا بتاعه نايم بس في كوره تحت البنطلون ) ، ما اخبيش عليكوا انا كنت متغاظ ومحرج جدا من المنظر فابصيت له بغيظ وقلت له مش تحاسب انت لازق فيا كده ليه فالراجل ارتبك وقعد يعتذر بان الدنيا زحمه وسبته ورحت ناحيه ماكينه القهوه علشان اخد الطلب و امشي ، اخدت قهوتي وخرجت بره سندت علي العربيه وولعت سيجاره وشويه ولقيت واحد جاي يبتسم ومد ايده وسلم عليا فسلمت عليه
وباقوله خير ؟
قال : انا باعتذر علي اللي حصل جوه
قلت له : محصلش حاجه وانا فعلا متضايق
قال : انت شكلك متضايق وانا مقصدش اي حاجه وبغير قصد
قلت له حصل خير وباستاذن اني امشي
قال انا زعلتك ومش هاسيبك تمشي الا وانت مسامحني
المهم قعد يعتذر ويحكي الصراحه حسيت انه شخص لطيف ومش قاصد والصراحه اكتر هوا مز اوي اطول مني بحاجه بسيطه وجسمه رياضي جدا وبتاع خمسين سنه او اكتر وجسمه قمحي مشوب بحمره جميله
، وده بسبب انه بيشتغل مهندس طولت الوقفه وحبيت استاذن لان انا بدات اسرح فيه وفي حلاوته قال لي انت وراك حاجه او مرتبط فقلت له لا فقال لي وانا كمان ايه رايك اعزمك علي العشا واعتبره عربون صداقه ومحبه واعتذار عن اللي حصل وبعد محايله وافقت المهم اتحركنا سوا علي مطعم ودخلنا قعدنا نتكلم في مواضيع كتير سياسه وفن وبعدين بدا يتكلم في السكس و انه مش متجوز وقالي انا عايز اعترفلك اني gay فانا استغربت جدا من كلامه فكمل وقال انا باعشق الرجاله من زمان وخصوصا اللي في جسمك بادوب فيهم دوب فانا معلقتش فكمل وقال عارف انا نفسي في حد زيك كده ابيض ومربرب وطري يكون حبيبي ونعيش مع بعض ويكون ليا واكون ليه وانا ساكت وباسمعه فقالي ايه رايك فقلتله في ايه قال لي في اللي انا قلته وساعتها حسيت انه كشفني واني جسمي نار من الاحراج قالي ايه رايك ساعتها نزل العشا وانا حسيت انه طوق النجاه وحطيت وشي في الطبق اهرب من اني ابص في عنيه خلصنا ورحنا الحمام نغسل ايدينا فانا واقف علي الحوض وهوا جه يعدي حك فيا تاني بس المره دي حسيت بعمود بيحك في طيزي فسكت وقف جنبي وبعد ما غسل ايديه قالي تعالي نكمل سهرتنا في البيت عندي فقلت له مش هاينفع فقالي انت قلت انك مش مرتبط بمواعيد تعالي وهاتتبسط ، اتحركنا بالعربيات لحد بيته في التجمع ، وطلعنا الشقه هيا شقه حلوه ومترتبه كويس قعدنا في الليفنج وبعدها دخل جاب بيره وطلع حشيش ولف سيجارتين وبعد اول سيجاره جه وقعد جنبي ومسك البيره شرب شويه وقام مميل علي شفايفي وباسني بوسه حسيت اني دخت بعدها وخصوصا انه مد ايده علي صدري ويقعد يحسس عليه بالراحه وهوا بيبوسني وبعدين قالي ايه رايك بصيت ومردتش قالي حابب تجرب معايا برضه معرفتش ارد وعمال ابص في عنيه وحاسس اني غرقان فيها رجع تاني يبوسني كتير ويلحس وداني بلسانه وهوا بيلعب في صدري ويرجع يبوسني تاني وتالت وانا دقات قلبي زايده وبدات اعرق واحس بسخونه في الجو واعرق قال لي ايه رايك تاخد دش ونكمل وانا زي المسحور رحت دخلت الحمام وبعد ما خلصت ندهت عليه علشان محتاج فوطه جابلي برنص حمام وقالي البسه وهوا دخل اخد دش وبرضه خرح ببرنص الحمام وجه قعد جنبي وخدني في حضنه ورفع وشي بايديه ورجع يبوسني تاني وانا في عالم تاني شفايفه علي وداني ورقبتي وايديه بتلعب في صدري وشفايفه نازله علي رقبتي وانا باتلوي حرفيا من الهيجان والمتعه وومكمل بشفايفه علي صدري وبطني وبينيمني علي ظهري علي الكنبه ونزل قعد علي الارض وعمال يلحسني حرفيا وبعدين قلبني علي وشي وشد البرنص ومسك الفلقتين بايديه وقعد يدعك فيهم جامد ويفتحهم ويضغط بصوابعه بالراحه علي الفتحه وشويه ودفن وشه بين الفلقتين وقعد يلحس فتحتي وهنا بدات اطلع صوت واهات كتير قالي انا عايزك تطلع كل اللي جواك محدش سامعنا ويدخل لسانه جوا الفتحه ويلحسها اوي وبعدين خلاني عملت دوجي ومسك الفلقتين بايديه وفتحهم جامد وبلسانه في الفتحه ويدخله اوي ويلحسها ويشفطها بصوت وانا مش قادر من المتعه ومبسوط اوي شويه وساب الفتحه ونزل علي فخادي ويرجع تاني لطيزس بوس وعضعضه خفيفه وانا فعلا مش قادر بعدين قعد وفتح رجليه وقالي تحب تمص فهزيت دماغي واول ما نزلت بين رجليه اتصدمت من شكل زبه وحجمه راسه كبيره وبارزه وماقدرتش اقفل ايدي عليه من تخنه وطوله مقارب للعشرين سم او اكتر المهم نزلت مص ولحس لراسه وادخل لساني في فتحه زبه وهوا مغمض عنيه وماسك حلمات صدره بيلعب فيها بايديه وبدات اعضعض الراس علي خفيف وانزل بطرف لساني علي العرق الكبير بتاع زبه من فوق لتحت ومن الجناب وارجع امصه وادخله في زوري لحد ما احس اني هاتخنق اخرجه شويه قام مسكني وقالي تعالي ندخل علي السرير واما دخلنا وقفت جنب السرير قام زقني علي ظهري ونط فوق وحضني وبص في عنيا وهوا ماسك دماغي وحاطط زبه بين فخادي وغاب وغيبني في بوسه طويله ورجع تاني لحس ومصمصه فيا وقام قالبني علي بطني وقعد علي فخادي ومسك الفلقتين حط بتاعه بينهم وقعد يفرش فيا وانا هاموت وادخله واقوله دخله مش قادر يقولي اصبر لسه وبعدين فتح فلقه بايد وبالايد التانيه مسك زبه وبدا يحط راسه علي الخرم ويحسس عليها بالراس ويظغط ويسيب وانا هاتجنن وبدات اترجاه يدخله دخله واقوله نيكني ارجوك وهوا ساكت ومكمل وانا في العذاب اللذيذ ده مش عايزه يقف قعد يفرش فتحه طيزي براس زبه لحد ما دخل الراس ومن وجع دخولها بدات اغرس صوابعي في فخده علشان يخف شويه فقام من فوقي ونزل عند رجليه ومسكها وقعد يمص صوابعي ويلحسها بلسانه انا اتصدمت لكن احساس اول مره اجربه عباره عن كهربا وانا ارجوك كفايه مش قادر واسحب رجليه من ايديه لكنه كان ماسكني جامد شويه ورفع رجليا وسحبني من وسطني لحد طرف السرير وخلاني مسكت رجليا بايديا بحيث الفتحه تبان اوي وبعدين بدا يدخله بالراحه اوي سنه بسنه ويطلعه تاني ويدخله اكتر شويه ومسكني من رجليا بعد ما دخل نص بتاعه وبدا يمص صوابع رجليا وهوا بينيكني بالراحه اوي يدخله كله للاخر ويقوم مطلعه ويحطه علي الفتحه ويدخله كله تاني وانا مش عارف ان كنت باقول اه ولا باقول كلام مش مفهوم وكهربا من صوابعي اللي في بقه ومن زبه اللي خارج طالع من طيزي والمتعه كلها انه بيطلعه كله ويرجع يدخله تاني وكان ما كل طلعه ودخله جديده كان زبه بيدخل طيزي لاول مره فضل كده كتير علي ذات الطريقه صدقوني انا انعزلت تماما عن الواقع وانفصلت عن الزمن وبعدين مسكني من تنيه الركبه وضغط رجليا لحد ما ركبي لمست السرير وقام طالع مقرفص فوقي ورشق زيه جامد لدرجه اني صرخت قالي ايوه كده عايزك تصرخ كمان عايز احس اني بانيكك جامد وبعدها بقي بيقوم ويقعد بزبه علي خرمي حرفيا الوضع ده بيخلي زبه يدخل لاخر مللي فيه ويخبط في اعمق نقطه في بطنك من جوه وهنا بدا العذاب اللذيذ كانه دريل يحفر نفق في طيزي ويعمل مجموعات ييجي عشر طعنات بزبه وبعدين يخرجه خالص ويقعد بيه طعنه ويكررها وانا بصرخ وصوتي مالي الشقه من اللذه ومن صعوبه الوضع بدات اتخنق لاني مليان قام واخد رجليه علي كتافه ونزل جسمه بميل شويه وراس زبه كانها عارفه طريقها للبروستاتا حسيت بزبي بدا يغلي من الشهوه واما حس اني قربت اجيب طلع بتاعه ونزل رجليا علي الارض ونام فوقي وبوس واحضان ولحس وانا حرفيا بافترسه وهوا بيفترسني بوس ولحس شويه ونيمني عل جنبي ونام ورايا وحضني اوي وهوا بيدخله وبرضه وهوا بيدخله نفس احساس انه اول مره يدخله علي الرغم من اني حاسس اني فتحتي مفشوخه حرفيا وفضل ينيكني نيك عميق وبالراحه وبسرعه ثابته ونزل ايده مسك زبي وبدا يدعك فيه وانا من اللذه بدات احرك طيزي عليه اوي والفتحه تعصر زبه لحد ما قرص بايده جامد علي بتاعي وبدا يرزعني بكل قوته وبدا نفسه يعلا ويزمجر ومن كتر الرزع بدات انا كمان اصرخ من اللذه لان زبي بدا يسيل واجيب شهوتي بعد ما سابه شويه وغرز زبه اوي وحضني جامد وبدا ينزل لبنه في طيزي وفضل حاضني لحد ما زبه خرج من طيزي ، ورحنا في غفوه شويه وبعد ما صحينا بص في عنيا وقالي بحبك وباسني بوسه طويله وبعدين قالي ياله ناخد دش سوا ورحنا الحمام ووقفت في البانيو وهوا جه ورايا وعلي ما ظبطنا الميه لاقيته مسك فلقه طيزي بايد وبالتانيه بيدور براس زبه علي خرمي فقلت له انت بتعمل ايه لسه مكملتش الكلمه كان زبه حرفيا خرمني لانه اول ما ظبط راسه علي الفتحه قام مدخله مره واحده وزبه اتزحلق جوا بسبب لبنه اللي كان جوايا وبمجرد ما زبه دخل مسكني من وسطي بايديه الاتنين ونزل رزع رزع رزع رزع وبدا يحضني من بزازي وماسك الحلمات بيعصرهم بين صوابعه وانا هاموت من النار اللي في جسمي كله شويه وشدني عليه ورشق بتاعه وثبت علي كده ونزل جوايا للمره التانيه وبعد ما نزل قالي انت لسه ما نزلتش فهزيت دماغي طلع بتاعه وقعدني علي الحمام ورفع رجليا ورشق زبه تاني وفضل ينيكني وانا خلاص باقوله ابوس ايدك طلعه مش قادر يقولي لازم تنزل مره كمان وفضل ينيك فيا كتير وبعدين اما حس انه قرب ينزل ميل زبه وهوا بينيكني علشان يخبط في البروستاتا عندي والرعشه بدات جسمي كله بيترعش وزبي بيسل لبن وهوا نايم وخرمي بيعصر بتاعه عصر لحد ما نزل فيا وبعدين قام وملا البانيو ميه سخنه وقالي انزل فيه وقعد يدعك جسمي ويحميني كاني بيبي صغير وبعدين طلعنا من الحمام ونمنا للصبح ظ«
:g030: تمت :g030: