دخول

عرض كامل الموضوع : مش عارف اعمل ايه


كسار_الجامد
09-27-2019, 02:28 PM
انا انسان عندي ٣٦ سنه القصه اني ف اول ايام الشباب كنت بحب انسانه كانت كل شى ف حياتي حبتها سبع سنين حب مش عادي كان حب جنون حتي حبي ليه مكنش في حاجه تقرب للجنس حتي كنت خايف امسك ايديها لتفتكر اني عاوز منها حاجه ده مش معناه اني ما مسكتهاش بس الماسكه اللي مافيهاش اي شهوه حتي واقفت لعالتي كلها علشان اخدها ودخلت ف مشاكل مع اهلي واهلها لاني العلتين ف بيهم مشاكل المهم قعدت سبع سنين احب فيها ويوم من الايام جالي واحد صحبي وقالي البنت اللي انت عاوز تجوزها دي شرموطه دخلت ف خلاف معاه جامد بس تمر الايام وتيجي الايام وصحبي بيتصل بيه بيقولي عاوز اصلحك وتعالي معايا عاوزك رايحين عند واحد صحبي عنده شقه تعالي نشرب حجرين وكده قولته انا مش بتاع حريم ونجاسه قالي اشرب الحجرين وانزل قولته ماشي انا رايح اتصلت بيها واطمنت عليها وسالتها انتي فين قالتي عند اختي قولتها ماشي انا رايح مع واحد صحبي مشوار ورحت مع صحبي ودخلت لقيت واحد اعرفه وهو صاحب الشقه وسبق والتعرفت عليه قبل كده ورحب بيه وقاعدنا فصحبي قال لصاحب الشقه ايه الكلام قاله قوله تمام المصلحه جوه تعالي بس عليها عرفت اني ف واحده جوه قولته انا مش بتاع الكلام ده مبحبش الزنا قالي تعالي بس شوفها وبيفتح الاوضه اتمنيت ساعتها اني اموت او افقد الزكره علشان مفتكرش الموقف ده لقتها قاعده بقميص نوم وصاحب الشقه باين ان هو نكها ومستنيه التاني يدخل لقتها جاهزه لليدخل ساعتها فقدت الوعي ومحستش بنفسي غير وانا ف المستشفي دي الانسانه اللي واقفت قدام العالم كله علشان اجوزها تطلع شرموطه وشمال وقعدت ف الصدمه دي اكتر من ٣سنين ومن بعضها دخلت عالم الجنس ومش عارف اطلع منه وكل واحده انام معاها بفتكر الموقف ده واطلع ميتن ابوها نيك وخلص نيك واسبها علي طول ومكلمش معاه خالص تاني
ملوحوظه انا مجوز وعندي اولاد ومراتي بحبني قوي بس انا مش بحب مراتي ومراتي ست محترمه قوي وعارفه ربنا
بجد نفسي احب ومش قادر احب مراتي وبحب الجنس مع اني مع مراتي اسد وعنتيل بس بكون مش مكيف برده ايه الحل افيدوني

hervé
09-27-2019, 02:46 PM
انا انصحك ابتعد عنها نهائيا لانها ممكن تحمل امراض خطيرة .من حقك ممارسة الحب لكن مع امرءة تنجدب اليها وتكون محترمة ادا كانت زوجتك لم تقنعك .



فصص نيك الحموات الارشيفنقاشي نسوانجي محارم البدايه site:landsmb.ruنقاشي انواع الاطياز site:landsmb.ruقصص سكس محارم نسوانجي جديده site:bfchelovechek.ruلما طيزي بدات تكبر /archive/index.php/t-518123.htmlاحلانيك بنات مصر بنات المنصورة/archive/index.php/t-445480.htmlقصص سكس محارم امهات نسوانجيقصص نيك محب نساء الاحياء الشعبيه البلديlandsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=582904/archive/index.php/f-11-p-48.htmlالقحبه ميشو تنتاك جماعيصورسكس ادريان ليونwwwقصص.عذراقصص جنس شيميل طبيعى مصورهقصص سكس مع ام صديقه مشيرة قصص سكس بيكيني نطلع من البحر بدون كلوتسكس أجنبي الود والاستازه قصص نيك تهديديه/archive/index.php/t-473743.htmlقصص مصوره ممارسة الجنس مع كس اختي 18سنه في المنتزه.com/archive/index.php/f-9-p-380.htmlقصص،سكس،قحاب،بصور2010قصص جنسقصص سكس تعال نيكني/archive/index.php/f-22-p-17.htmlقصص سكس ماما حكت ازبارناصور بنات جميلات تنتاك اكس متحركهقصص سكس يمنيه محارمﻣﺎﻣﺎ ﻣﺴﺘﺤﻤﻠﺘﺶ ﻣﻨﻈﺮ ﺯﺑﺮﻱ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮ ﻭﻋﺸﻘﺘﻪ } ﺍﻟﺴﻠﺴﻠﻪ ﺍﻟﺜﺎﻧﻴﻪ site:landsmb.ruتجسس علي كس مدام مكشوفابويا شافني انيك اختي و امي/archive/index.php/t-418494.htmlافلام نيك الخاله وهي عارية قصص ناكني بالعافيهقصص شراميط محارم الام نيكني بعبصني واشتمنيفديو سكس عربى كسوقصص مصوره بس صورسكس حقيقه ام فادي/archive/index.php/t-522797.htmlكساس مشعرةarabsexyراجل خول معرص وزوجة مسترجلة جنسقصص سكس سلوىصور نسوانجي مطوبزةاحلى كحاب قصص محارم امي وجدي وجدتي وخاليلبن الكسفشخ طيز اختهشرموطه دلوعهsite:landsmb.ru "baddays"المتميز نسوانجي كويتيهنيكني.اكثر.ادخه.اكثر.اه.اه.اه.في.قنات.ابحيااوووف نيك استي نييييكني اااحح تبغى تنيك بنتي وتفتح استهاسكس تخون زوجها في بيتوسكس يمني في موديهرويات سكس مصوره والكلامالبوم مصريه بعيون خضرا منتدا نسوانجيقصص سكسي حقيقه لي ولديتناك من صاحبهسكس مصري في فرح شعبي الرقصه كسها يبانقصص سكس كسى جاب دماديك اسود ينيك في اديك الأبيضكسمك نيك قصص سكسصور سكس يقطع بزاز عشيقتهاخته علمتو كيف يجوز سكسسكس حلوووووواول نيك الواط مغربي زبه كبيرتعبني داخل بيتها اسبوع/archive/index.php/t-139559.htmlﻧﻴﻚ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺍﺧﺘﻲ ﺗﺸﻜﻮﺍ ﻻﻣﻲ ﻣﻦ ﻣﻌﺎﻣﻠﺔ ﺯﻭﺟﻬﺎ ﻟﻬﺎ/archive/index.php/t-505472.htmlغاده قصص سكس متسلسله/archive/index.php/t-235169.htmlاريدرجل ينيك زوجتيسكس سوداني اكيدصور بنت تنيكه ف عرف النومناكني بي ذبو القصير/archive/index.php/t-460313.htmlسكس مره تنقض رجل اسود من الغرق يرجي ينيكها مترجمقصص سكس ولد بنوتى يتناك مع محارمهقصص شوفت جوزي وصحابه بينيكو بعضقصة ليزبيان ام وبتها منتدى نسوانجيعرب نار قصص سكس عربيه نسونجيقصص نيك عربيه سكس لواط ومثليه وشميل الصفحه 5/showthread.php?p=2383017قصص محارم نسونجي الخياره ريحتها خرا من طيز خالتي