زوج متحرر خيال
07-03-2019, 03:42 PM
في البداية حابب اوضح شئ مهم جدا القصص دي خيالية تماما بتعكس فقط رغباتي المكبوتة عن مراتي وان انا بحب اتخيلها شرموطة رخيصة بتتناك من كل زوبر شوية انا كل شوية هنزل قصة لنيكة مراتي مختلفة مع زوبر مختلف حاجات شاذة ومثيرة حاجة اخيرة قبل البداية كل قصة هتكون منفصلة في احداثها مفيش ترتيب لاي حاجة دلوقتي اقدر ابدا
البداية بتعريف الشخصيات
اولا مراتي بطلة قصصي القحبة اسراء من اسكندرية عندها 26 سنه امورة وحلوة وبيضا وزنها 68 وطولها 162 جسمها مشدود ومرسوم بتلعب في الجيم وبتشتغل دكتورة صيدلانية بزازها وسط مقاس 28 بس هتكبر اكتر خلال القصص
وطيازها بقي مدورة وبارزة وفلقاتها واسعة وكوسها ضيق وعملاه بالليزر من ساعه جوازنا من سنتين
ثانيا البطل التاني انا هشام 28 سنه بشتغل بشمهندس مواقع وكده وساعات شغلي بيخليني اسيب البيت واسافر باليومين والتلاته انا بشتغل في شركة مقاولات كبيرة
دلوقتي نقدر نبدا بالقصة الاولي ( نيكة في شهر عسلنا )
تبدا احداث القصة مباشرة من ركوبنا الطيارة ووصولنا جزر المالديف عشان نقضي شهر العسل هناك وده كان اقتراح منها
اسراء في الاصل محجبة بس قررنا انا وهي انها هتكون علي راحتها طالما مفيش حد هيكون موجود نعرفه
بنوصل الفندق وبندخل نريح شوية انا بكون فتحتها بعد الفرح وبنسافر بعدها بيومين كده المهم بندخل سوا نريح شوية وبنغير هدومنا وننزل علي الساعه 3 العصر بننزل علي البلاج اسراء بتلبس مايوة عريان شوية زي ما اتفقنا وبننزل سوا البحر
وبنطلع تاني نغير هدومنا وبتلبس فستان سكسي مفتوح صدرها باين منه وضهرها عريان وقصير شوية وبننزل ناكل وبنطلع اوضتنا نكمل نيك ولعب وهزار اليوم اللي بعده اسراء كانت عاوزة تنزل البحر وانا كنت تعبان مش قادر قولتها انزلي انتي وانا شوية وهحصلك نزلت هي لوحدها واتعرفت علي واحدة انجليزية هي وجوزها اسراء بتعرف تتكلم اربع لغات بجودة عالية منهم الانجليزي الراجل كان واضح ان عينه منها وهي كانت شيفاها فرصة حلوة تجرب مع حد عمرها ما هتشوفه تاني وفعلا الراجل اداها رقم الشالية من ورا مراته وهي قالتها انا طالعة اقعد مع جوزي وهو قالها انا هطلع اريح شوية تعبان خليكي انتي هنا استمتعي بالمكان وفعلا استنت هي علي الشاطي وطلعوا سوا دخلوا الشالية
اول ما دخلوا زقها في الباب وفضل يفعص فيها ويبوس اوي وهو هايج وشالها حطها علي السرير وطلع فوقها وفضل يهرس فيها وقلعها ملط وقلع ونزل يلحس كوسها كان بياكله وهي تتاوه اكتر واكتر لحد ما طلع زوبره وقالها تمصله وطبعا الشرموطة ما صدقت ومصتله الراجل هاج من مصها اوي وراح فاشخ كسها قدامه كان زوبره كبير بدا يدخلو في كس اسراء ويفتحها اكتر وهي تصوت لحد ما دخل كله وهو بينكها بالجامد في كسها وفضل ينيك في الشرموطة وبعدين قالها نامي علي بطنك ونزل علي طيزها يلحس ويبوس لحد ما بدا يحشروه في طيزها بس مقدرش يدخل اكتر منه نصه بسبب ان طيزها لسه ضيقة ناكها شوية في طيزها وجاب لبنه فيها وبعدين خدها ودخلوا ياخدوا شاور سوا وناكها تاني في طيزها بس المرادي دخلو كله وهو كانت بتصوت ولا اجدعها شرموطة لحد ما نطر لبنه علي وشها واتفقوا ان طول فترة الاقامه هينكها كل ما تسمح الفرصة وطلب منها انه يصورها وهو بينكها للذكري عشان يفتكرها كل ما يشوف الفيديو وفضلوا علي كده لحد ما رجعنا تاني مصر
دي كانت اول نيكة واللي مكنتش لسه اعرف حاجة عنها وهعرف بعدين لما اكتشف لوحدي ان مراتي شرموطة بتتناك
وهي بنفسها اللي هتحكيلي كل التفاصيل
استنوا النيكة الجديدة لاسراء هتكون فاجرة بجد ولو عاوزين النيكة الجاية تنزل بسرعة عاوز تفاعل كبير علي لحم الشرموطة الزانية اسراء
الجزء الثاني
طبعا فاكرين القصة الاولي وهي نيكة مراتي في شهر عسلنا لما سافرنا المالديف
النهاردة جاي احكيلكو قصة سخنة اوي للشرموطة اسراء واتمني تعجبكوا وهي بعنوان (نيكة في حمام الطيارة )
تبدا القصة من لما كنا في في الفندق وبنتحرك للطيارة لاحظت ان كان في راجل مركز مع مراتي اوي وكانت مراتي خلاص رجعت للبس المعتاد حجاب لبس مقفول لاننا خلاص هنرجع القاهرة المهم كانت مراتي قاعدة جمبي وهو قاعد جمبها من الناحية التانية وعمال يبصلها وبدا يتكلم معايا ويتعرف علينا ندهلي وكان مصري اسمه استاذ مينا وكان لوحده راجع من اجازة عنده بتاع 35 سنه متجوز وكان في شغل واجازة اتعرفنا علي بعض ومسك ايد مراتي باسها وقالها فرصة سعيدة وهي ابتسمت وقالتله انا اسعد وانا كنت مضايق من الموقف بس سكت المهم طلعنا علي الطيارة اللي هنتحرك بيها نرجع مصر وبالصدفة جه كرسي استاذ مينا جمبنا وفضلنا سوا وبدات الطيارة تتحرك ودخلت علينا مضيفة الطيران بالمشروب والاكل كلنا وشربنا وجه مينا اتكلم وعرف اننا لسه عرسان جداد وكنا جايين نقضي شهر العسل سوا وبدا يفتح في مواضيع كتيرة واتضح ان شغله قريب من شغل اسراء هو شغال تبع شركة بتجيب الادوية وبيسافر كذا دولة يشوف العلاج وكده
انا بصراحه كنت بخاف من ركوب الطيارة وكنت مرهق وتعبان اوي حطيت الغمامة اللي في الطيارة علي عيني ونمت سيبتهم يكملوا كلامهم فضلوا يتكلموا شوية في الادوية والعلاج وكده
وبعدين بص مينا لاقاني نايم وكانت الطيارة كلها تقريبا شبه نايمة والاضاءة خفيفة كده بدا يحط ايدو علي رجل اسراء بصتله وقالتله لا وهي بتشاورله كده عليا غمزلها وقرب منها قالها نايم متخافيش والدنيا ضلمة وكله نايم محدش واخد باله انتي حلوة اوي وجسمك نار اسراء بصتله كده وشالت ايدو وقالتله ابعد عني قالها متخافيش قولتلك محدش واخد باله وجوزك نايم اهو ورجع حط ايدو علي فخادها وبدا يقرب لكوسها وباصص في عينها اوي وهي عماله تغمزله لا بلاش وهو يشاورلها انها متقلقش ومتخافش وراح مسك ايدها حطها علي زوبره اسراء بصت لقيتني نايم مقتول والطيارة كلها نايمة بدات تمسك زوبره وتدعكه بالراحه من فوق الهدوم وهو بقي يلعب في كوسها ويمسك بزها يعصره وسخنو
هو استغل ان الاضاءة ضعيفة وراح فتح السوسته طلع زوبره واسراء شافت زوبره عاجبها كان زوبره ابيض وتخين مسكت زوبره وسخنو اكتر لحد ما قرب منها وقالها مصيه حطيه في بوقك قالتله لا طبعا مينفعش ممكن حد ياخد باله بلاش قالها متخافيش انا عاوز زوبري يدوق طعم شفايفك النار دي و راح ماسكها من دماغها ومنزلها علي زوبره وبدا يدخلو في بوقها وينيك بوقها ويقولها حلو يا لبوة مصيه اوي يا شرموطة وهو بدات تهيج اكتر وبدات تمصه لوحدها لما اطمنت ان كله نايم فضلت تمصله شوية وبعدين شاورلها تقوم تقعد علي زوبره قالتله لا مش هينفع قالها يلا بسرعة وهينفع كله مقتول من النوم وجوزك الخروف متلقح اهو نايم كانت لابسة جيبة قعدها علي زوبره وبدا يقلعها الجيبة وراح عادل زوبره وبدا يدخلو في كوسها وهي حاطة ايدها علي بوقها خايفة من الصوت حضنها وبدا يبوسها جامد ويدخلو اكتر وهي تتنطط علي زوبره اكتر وبعدين حس ان في حد جاي اتعدلت بسرعه قعدت مكانها كانت واحدة من المضيفات جايبة وجبة بس لاقت كله نايم فرجعت تاني شاورلها تقوم تقعد علي زوبره تاني رفضت قالتله ممكن تيجي تاني ونتفضح قالها طب انا عندي فكرة حلوة انا هقوم ادخل الحمام وانتي تيجي بعدي بدقيقة رفضت وقالت ممكن نتقفش بلاش قالها لا متخافيش مش اول مرة اركب طياز شرموطة زيك يا قحبة تعالي ورايا بس انتي
فعلا راح وهي راحت بعده اول ما خبطت علي الباب شدها من ايدها وقفل الباب كتفها من ايديها وزنقها جامد في الباب وفضل يعصر في بزها ويبوسها ويتف في بوقها يسخنها اكتر وبعدين قلعها الجيبة ونزل يلحس شفرات كسها كان بياكلها اكل بسنانه وهي هايجة وساحت ناكها بلسانه شوية وبعدين نزلها علي الارض تحت زوبره وامرها تمصله زي الشرموطة وهي من كتر هياجنها وافقت بدات تمص زوبره بنفسها وهي بتمصه اوي ومركزة مع زوبره مينا طلع موبايل وراح مصورها فيديو وهي بتمصلو وهي خدت بالها قالها متخافيش ده امان ليا علشان اضمن اركب طيازك في مصر يا لبوة قالتله لا دي هي مرة كدة انت فاكرني ايه قالها فاكرك شرموطة بنت متناكة وهتسمعي كلامي بدل ما ارفعلك الفيديو ده علي مواقع السكس زي نسوانجي قالها انا هعلم كسمك الادب يابنت الشرموط وراح موقفها وخلاها توطي وقام مدبس زوبره جوه كوسها جامد وهي بتتاوه وهو بينيك ويفشخ كوسها اكتر ويقولها هنيك دين امك يابنت المنايك وهي تقوله نيكني اكتر يخربيت زوبرك اححححححححححح راح مطلع زوبره من كوسها وحطو في طيزها راح داخل كله مال علي جسمها وقالها خرم طيزك واسع يا مومس مين خرمك يا متناكة قالتله واحد زميلي ايام ثانوي قالها يابنت الرخيصة دنتي خلاص شرموطة لبن زوبري وفضل ينيك ويرزع في طيز اسراء اوي لحد ما تعبت قعد علي القاعدة وقعدها علي زوبره وعري بزها فضل يمص وينططها علي زوبره لحد ما نطر لبنه جوه كوسها وقالتله يخربيتك ممكن احبل قالها عادي يا كسمك جوزك الخول هيفتكره باسمه وخد رقمها واتفقوا تروحلو الشقة يعشرها كل فترة وقالها المرة اللي زوبري بينكها متقدرش تبطله وقف حضنها وباسها وبعدين خرج وهي فضلت شوية تنضف نفسها وبعدين عدلت هدومها وخرجت قعدت كنت انا لسه نايم جمبهم وكان هو شغال بعبصة وتحسيسس وتقفيش ومصمصه بزاز وشفايف مراتي اسراء في الطيارة لحد ما وصلنا المطار ورجعنا البيت وعرفت منها كل حاجة بالتفصيل بعد كده لما هكتشف خيانتها بس مش دلوقتي
اتمني نيكة مراتي التانية تكون عجبتكم وانتظرو الجديد والغريب والمثير
الجزء الثالث
وقفنا في نهاية الجزء الثاني لما كنا في الطيارة ونمت وكانت مراتي الشرموطة اسراء اتعرفت علي استاذ مينا اللي فشخها في الطيارة وصورها وبقي ينيكها كل فترة كده علي حسب اتفاقهم سوا بس مراتي شرموطة كبيرة وهايجة مكنش بيكفيها زوبر ولا اتنين لا دي كانت عاوزة كتير وبتحب التغيير والنهاردة هحكيلكوا القصة التالتة من نياكة القحبة مراتي
ونيكة بعنوان (نيكة في الفرح )
تبدا احداث القصة لما زميلي احمد كلمني وقالي انه هيتجوز وخلاص حجز الفندق وبلغني بالميعاد وطبعا كان لازم اروح بالرغم من ان كنت هسافر عشان عندي شغل بس اجلت السفر لبعد الفرح ونزلت اسراء مراتي اشترت فستان لكن مكنتش شوفته لسه عليها وكانت عملاها مفاجاة ليا ولما جيه يوم الفرح وبنلبس فاجاة لقيتها طالعة من الاوضة لابسة فستان سواريه توب صدرها باين منه وقصير لحد الركبه كده كان لونه بينك قولتلها ايه ده ايه الفستان ده قالتلي حلو عليا صح قولتلها حلو بس ده عريان ومش هينفع تيجي بيه الفرح قعدت تتحايل عليا وتقولي يعني يرضيك ابقي لسه عروسه جديدة ويبقي شكلي وحش وعيطت وكده قولتلها بس ده قصير اوي مش هينفع قالتلي الفرح في مكان عالي وكل الناس هتلبس كده يرضيك اكون اقل منهم قولتلها طيب خلاص متزعليش بس متتكررش تاني لبس زي ده قالتلي ماشي وربنا يخليك ليا خدتها في حضني وبوستها و نزلنا خدنا العربية نروح الفندق وصلنا بدري شوية عن الميعاد ودخلنا القاعة قعدنا شوية وبدات الناس تيجي وانا قومت وسيبتها اسلم علي زمايلنا وكده وجينا قعدنا كلنا وبدا كله يتعرف علي مرات التاني وكده من ضمن المعازيم واحد صاحبي في المكتب بس كان اكبر مني شوية ومطلق عايش لوحده كان اسمه عمر كان عنده 36 سنه تقريبا وعينه منزلتش من علي مراتي ولحمها الفاير منها المهم قرب وطي باس ايديها وقالها منورة الفرح يا مدام اسراء انتي فعلا جميلة بجد وليه حق يخبيكي عننا وضحك وضحكنا كلنا وقولتله لا بس مكانتش جت فرصة عشان كله يتعرف ببعض بدا الفرح وكنا قاعدين سوا كلنا وهو جه قعد جمبي انا وهي وبدا يتكلم معاها ويتعرف عليها وعلي شغلها اكتر ويهزر معاها وكده وكان كله مش مركز غير في الفرح هو كان قاعد جمبها وهو بياكل الشوكولاته وقعت منه المعلقة تحت الترابيزة فنزل يجيبها وهو تحت وطالع بص لاقي كس اسراء بارز وباين من الفستان هاج اوي عليها جه يطلع حسس علي رجلها وفخادها وطلع قعد وبعدين بدا يزودها اكتر واكتر لما حس انها مش مضايقة قرر يتجرا اكتر وبدا يقرب ايده علي كسها وهي بتشاور من غير ما حد ياخد باله بتقوله لا
في التوقيت ده جت الرقصة بتاعت الكابلز وخدتها وقومنا رقصنا سوا شوية وبعدين انا تعبت ومكنتش بحب الرقص ولا بعرف وهي كانت زعلانه وعاوزة ترقص فاتجرا اكتر وطلب مني انه يرقص مع مراتي بصراحه احرجت جدا وسالتها قالتلي اللي تشوفه مقدرتش اقوله لا مسك ايدها وقرب منها وحضنها وهو بيرقص معاها سلو قرب من ودنها وهمس قالها انتي جامدة اوي وانا عاوزك تحبي ؟
قالتله اتلم جوزي قاعد وممكن ياخد باله قالها انا عندي فكرة حلوة احنا هنقعد وشوية وتقولي انا عاوزة اخش التواليت وانا هاجي معاكي اوصلك بحجة اني عارف المكان كويس واكيد جوزك مش هيعترض قالتله لا ممكن يحصل مشاكل او حد ياخد باله قالها متخافيش وفعلا جم قعدوا سوا شوية ولقيتها بتقولي عاوزة ادخل التواليت قولتلها انا مش عارف فين ثواني اقوم اسال حد لقيت صاحبي عمر بيقولي خير قولتله مفيش الجماعة عاوزة تدخل التواليت قالي سهلة بسيطة اوديها انا عارف فين المكان قولتله طيب هاجي معاك قالي مش لازم التواليت هنا في القريب وبعدين روح شوف المدير كان عاوزك وقالي اقولك قولتله طيب بس خد بالك منها قالي في عيني خدها ونزولوا من القاعه وداها التواليت دخلت واستني بص ملقاش حد موجود راح دخل وراها الحمام وبدا يهرسها في الحيطة ويبوسها ويقولها يخربيتك انتي حلوة اوي انا بقالي 3 سنين منكتش وهنيكك النهاردة يا لبوة قالتله انت جري اوي قالها انتي لسه شوفتي حاجة دنا هفشخ كسمك دلوقتي وطلع بزها رضعه جامد وهي سابتله نفسها وبدا يلحس شفايفها اوي ويشدها ياكلها بسنانه لحد ما هي هاجت وشهقت جامد راح منزلها علي الارض تحت رجله وراح فاتح السوسته وطلع زوبره كان تخين وبني وراسه مدببه ومتني شوية بدا يدعكه في وش الشرموطة ويقولها عاوزاه تقوله اوي يقولها مصي يا متناكة انتي منيوكة زوبر مين تقوله منيوكتك مسكها من شعرها وبدا ينيك بوقها اوي وهي تقوله اكتر يقوم تافف وهي بترضع زوبره اوي
وفضلت تمصله شوية قالها خلاص مش قاد هاتي كسم كسك الحايح ده ونزل يلحس فيه اوي ويعض وايده بتعرص بزازها وخلاص مبقاش قادر راح قام ورفع الفستان ورفع رجلها لفوق ودخل زوبره مره واحدة جوه كوسها وفضل ينيك فيها جامد ويقولها خلاص انتي شرموطتي وهنيكك دايما وهي بتتاوه منه اوي ناكها شوية وبعدين نطر لبنه ونضف زوبره وخرج بره وهي نضفت كسها وعدلت هدومها وخرجت ورجعوا بسرعه علي الترابيزة من غير ما اي حد يحس بحاجة واتفق معاها تجيله البيت لو انا مسافر او كده
في انتظار النيكة الجديدة سلام :up:
البداية بتعريف الشخصيات
اولا مراتي بطلة قصصي القحبة اسراء من اسكندرية عندها 26 سنه امورة وحلوة وبيضا وزنها 68 وطولها 162 جسمها مشدود ومرسوم بتلعب في الجيم وبتشتغل دكتورة صيدلانية بزازها وسط مقاس 28 بس هتكبر اكتر خلال القصص
وطيازها بقي مدورة وبارزة وفلقاتها واسعة وكوسها ضيق وعملاه بالليزر من ساعه جوازنا من سنتين
ثانيا البطل التاني انا هشام 28 سنه بشتغل بشمهندس مواقع وكده وساعات شغلي بيخليني اسيب البيت واسافر باليومين والتلاته انا بشتغل في شركة مقاولات كبيرة
دلوقتي نقدر نبدا بالقصة الاولي ( نيكة في شهر عسلنا )
تبدا احداث القصة مباشرة من ركوبنا الطيارة ووصولنا جزر المالديف عشان نقضي شهر العسل هناك وده كان اقتراح منها
اسراء في الاصل محجبة بس قررنا انا وهي انها هتكون علي راحتها طالما مفيش حد هيكون موجود نعرفه
بنوصل الفندق وبندخل نريح شوية انا بكون فتحتها بعد الفرح وبنسافر بعدها بيومين كده المهم بندخل سوا نريح شوية وبنغير هدومنا وننزل علي الساعه 3 العصر بننزل علي البلاج اسراء بتلبس مايوة عريان شوية زي ما اتفقنا وبننزل سوا البحر
وبنطلع تاني نغير هدومنا وبتلبس فستان سكسي مفتوح صدرها باين منه وضهرها عريان وقصير شوية وبننزل ناكل وبنطلع اوضتنا نكمل نيك ولعب وهزار اليوم اللي بعده اسراء كانت عاوزة تنزل البحر وانا كنت تعبان مش قادر قولتها انزلي انتي وانا شوية وهحصلك نزلت هي لوحدها واتعرفت علي واحدة انجليزية هي وجوزها اسراء بتعرف تتكلم اربع لغات بجودة عالية منهم الانجليزي الراجل كان واضح ان عينه منها وهي كانت شيفاها فرصة حلوة تجرب مع حد عمرها ما هتشوفه تاني وفعلا الراجل اداها رقم الشالية من ورا مراته وهي قالتها انا طالعة اقعد مع جوزي وهو قالها انا هطلع اريح شوية تعبان خليكي انتي هنا استمتعي بالمكان وفعلا استنت هي علي الشاطي وطلعوا سوا دخلوا الشالية
اول ما دخلوا زقها في الباب وفضل يفعص فيها ويبوس اوي وهو هايج وشالها حطها علي السرير وطلع فوقها وفضل يهرس فيها وقلعها ملط وقلع ونزل يلحس كوسها كان بياكله وهي تتاوه اكتر واكتر لحد ما طلع زوبره وقالها تمصله وطبعا الشرموطة ما صدقت ومصتله الراجل هاج من مصها اوي وراح فاشخ كسها قدامه كان زوبره كبير بدا يدخلو في كس اسراء ويفتحها اكتر وهي تصوت لحد ما دخل كله وهو بينكها بالجامد في كسها وفضل ينيك في الشرموطة وبعدين قالها نامي علي بطنك ونزل علي طيزها يلحس ويبوس لحد ما بدا يحشروه في طيزها بس مقدرش يدخل اكتر منه نصه بسبب ان طيزها لسه ضيقة ناكها شوية في طيزها وجاب لبنه فيها وبعدين خدها ودخلوا ياخدوا شاور سوا وناكها تاني في طيزها بس المرادي دخلو كله وهو كانت بتصوت ولا اجدعها شرموطة لحد ما نطر لبنه علي وشها واتفقوا ان طول فترة الاقامه هينكها كل ما تسمح الفرصة وطلب منها انه يصورها وهو بينكها للذكري عشان يفتكرها كل ما يشوف الفيديو وفضلوا علي كده لحد ما رجعنا تاني مصر
دي كانت اول نيكة واللي مكنتش لسه اعرف حاجة عنها وهعرف بعدين لما اكتشف لوحدي ان مراتي شرموطة بتتناك
وهي بنفسها اللي هتحكيلي كل التفاصيل
استنوا النيكة الجديدة لاسراء هتكون فاجرة بجد ولو عاوزين النيكة الجاية تنزل بسرعة عاوز تفاعل كبير علي لحم الشرموطة الزانية اسراء
الجزء الثاني
طبعا فاكرين القصة الاولي وهي نيكة مراتي في شهر عسلنا لما سافرنا المالديف
النهاردة جاي احكيلكو قصة سخنة اوي للشرموطة اسراء واتمني تعجبكوا وهي بعنوان (نيكة في حمام الطيارة )
تبدا القصة من لما كنا في في الفندق وبنتحرك للطيارة لاحظت ان كان في راجل مركز مع مراتي اوي وكانت مراتي خلاص رجعت للبس المعتاد حجاب لبس مقفول لاننا خلاص هنرجع القاهرة المهم كانت مراتي قاعدة جمبي وهو قاعد جمبها من الناحية التانية وعمال يبصلها وبدا يتكلم معايا ويتعرف علينا ندهلي وكان مصري اسمه استاذ مينا وكان لوحده راجع من اجازة عنده بتاع 35 سنه متجوز وكان في شغل واجازة اتعرفنا علي بعض ومسك ايد مراتي باسها وقالها فرصة سعيدة وهي ابتسمت وقالتله انا اسعد وانا كنت مضايق من الموقف بس سكت المهم طلعنا علي الطيارة اللي هنتحرك بيها نرجع مصر وبالصدفة جه كرسي استاذ مينا جمبنا وفضلنا سوا وبدات الطيارة تتحرك ودخلت علينا مضيفة الطيران بالمشروب والاكل كلنا وشربنا وجه مينا اتكلم وعرف اننا لسه عرسان جداد وكنا جايين نقضي شهر العسل سوا وبدا يفتح في مواضيع كتيرة واتضح ان شغله قريب من شغل اسراء هو شغال تبع شركة بتجيب الادوية وبيسافر كذا دولة يشوف العلاج وكده
انا بصراحه كنت بخاف من ركوب الطيارة وكنت مرهق وتعبان اوي حطيت الغمامة اللي في الطيارة علي عيني ونمت سيبتهم يكملوا كلامهم فضلوا يتكلموا شوية في الادوية والعلاج وكده
وبعدين بص مينا لاقاني نايم وكانت الطيارة كلها تقريبا شبه نايمة والاضاءة خفيفة كده بدا يحط ايدو علي رجل اسراء بصتله وقالتله لا وهي بتشاورله كده عليا غمزلها وقرب منها قالها نايم متخافيش والدنيا ضلمة وكله نايم محدش واخد باله انتي حلوة اوي وجسمك نار اسراء بصتله كده وشالت ايدو وقالتله ابعد عني قالها متخافيش قولتلك محدش واخد باله وجوزك نايم اهو ورجع حط ايدو علي فخادها وبدا يقرب لكوسها وباصص في عينها اوي وهي عماله تغمزله لا بلاش وهو يشاورلها انها متقلقش ومتخافش وراح مسك ايدها حطها علي زوبره اسراء بصت لقيتني نايم مقتول والطيارة كلها نايمة بدات تمسك زوبره وتدعكه بالراحه من فوق الهدوم وهو بقي يلعب في كوسها ويمسك بزها يعصره وسخنو
هو استغل ان الاضاءة ضعيفة وراح فتح السوسته طلع زوبره واسراء شافت زوبره عاجبها كان زوبره ابيض وتخين مسكت زوبره وسخنو اكتر لحد ما قرب منها وقالها مصيه حطيه في بوقك قالتله لا طبعا مينفعش ممكن حد ياخد باله بلاش قالها متخافيش انا عاوز زوبري يدوق طعم شفايفك النار دي و راح ماسكها من دماغها ومنزلها علي زوبره وبدا يدخلو في بوقها وينيك بوقها ويقولها حلو يا لبوة مصيه اوي يا شرموطة وهو بدات تهيج اكتر وبدات تمصه لوحدها لما اطمنت ان كله نايم فضلت تمصله شوية وبعدين شاورلها تقوم تقعد علي زوبره قالتله لا مش هينفع قالها يلا بسرعة وهينفع كله مقتول من النوم وجوزك الخروف متلقح اهو نايم كانت لابسة جيبة قعدها علي زوبره وبدا يقلعها الجيبة وراح عادل زوبره وبدا يدخلو في كوسها وهي حاطة ايدها علي بوقها خايفة من الصوت حضنها وبدا يبوسها جامد ويدخلو اكتر وهي تتنطط علي زوبره اكتر وبعدين حس ان في حد جاي اتعدلت بسرعه قعدت مكانها كانت واحدة من المضيفات جايبة وجبة بس لاقت كله نايم فرجعت تاني شاورلها تقوم تقعد علي زوبره تاني رفضت قالتله ممكن تيجي تاني ونتفضح قالها طب انا عندي فكرة حلوة انا هقوم ادخل الحمام وانتي تيجي بعدي بدقيقة رفضت وقالت ممكن نتقفش بلاش قالها لا متخافيش مش اول مرة اركب طياز شرموطة زيك يا قحبة تعالي ورايا بس انتي
فعلا راح وهي راحت بعده اول ما خبطت علي الباب شدها من ايدها وقفل الباب كتفها من ايديها وزنقها جامد في الباب وفضل يعصر في بزها ويبوسها ويتف في بوقها يسخنها اكتر وبعدين قلعها الجيبة ونزل يلحس شفرات كسها كان بياكلها اكل بسنانه وهي هايجة وساحت ناكها بلسانه شوية وبعدين نزلها علي الارض تحت زوبره وامرها تمصله زي الشرموطة وهي من كتر هياجنها وافقت بدات تمص زوبره بنفسها وهي بتمصه اوي ومركزة مع زوبره مينا طلع موبايل وراح مصورها فيديو وهي بتمصلو وهي خدت بالها قالها متخافيش ده امان ليا علشان اضمن اركب طيازك في مصر يا لبوة قالتله لا دي هي مرة كدة انت فاكرني ايه قالها فاكرك شرموطة بنت متناكة وهتسمعي كلامي بدل ما ارفعلك الفيديو ده علي مواقع السكس زي نسوانجي قالها انا هعلم كسمك الادب يابنت الشرموط وراح موقفها وخلاها توطي وقام مدبس زوبره جوه كوسها جامد وهي بتتاوه وهو بينيك ويفشخ كوسها اكتر ويقولها هنيك دين امك يابنت المنايك وهي تقوله نيكني اكتر يخربيت زوبرك اححححححححححح راح مطلع زوبره من كوسها وحطو في طيزها راح داخل كله مال علي جسمها وقالها خرم طيزك واسع يا مومس مين خرمك يا متناكة قالتله واحد زميلي ايام ثانوي قالها يابنت الرخيصة دنتي خلاص شرموطة لبن زوبري وفضل ينيك ويرزع في طيز اسراء اوي لحد ما تعبت قعد علي القاعدة وقعدها علي زوبره وعري بزها فضل يمص وينططها علي زوبره لحد ما نطر لبنه جوه كوسها وقالتله يخربيتك ممكن احبل قالها عادي يا كسمك جوزك الخول هيفتكره باسمه وخد رقمها واتفقوا تروحلو الشقة يعشرها كل فترة وقالها المرة اللي زوبري بينكها متقدرش تبطله وقف حضنها وباسها وبعدين خرج وهي فضلت شوية تنضف نفسها وبعدين عدلت هدومها وخرجت قعدت كنت انا لسه نايم جمبهم وكان هو شغال بعبصة وتحسيسس وتقفيش ومصمصه بزاز وشفايف مراتي اسراء في الطيارة لحد ما وصلنا المطار ورجعنا البيت وعرفت منها كل حاجة بالتفصيل بعد كده لما هكتشف خيانتها بس مش دلوقتي
اتمني نيكة مراتي التانية تكون عجبتكم وانتظرو الجديد والغريب والمثير
الجزء الثالث
وقفنا في نهاية الجزء الثاني لما كنا في الطيارة ونمت وكانت مراتي الشرموطة اسراء اتعرفت علي استاذ مينا اللي فشخها في الطيارة وصورها وبقي ينيكها كل فترة كده علي حسب اتفاقهم سوا بس مراتي شرموطة كبيرة وهايجة مكنش بيكفيها زوبر ولا اتنين لا دي كانت عاوزة كتير وبتحب التغيير والنهاردة هحكيلكوا القصة التالتة من نياكة القحبة مراتي
ونيكة بعنوان (نيكة في الفرح )
تبدا احداث القصة لما زميلي احمد كلمني وقالي انه هيتجوز وخلاص حجز الفندق وبلغني بالميعاد وطبعا كان لازم اروح بالرغم من ان كنت هسافر عشان عندي شغل بس اجلت السفر لبعد الفرح ونزلت اسراء مراتي اشترت فستان لكن مكنتش شوفته لسه عليها وكانت عملاها مفاجاة ليا ولما جيه يوم الفرح وبنلبس فاجاة لقيتها طالعة من الاوضة لابسة فستان سواريه توب صدرها باين منه وقصير لحد الركبه كده كان لونه بينك قولتلها ايه ده ايه الفستان ده قالتلي حلو عليا صح قولتلها حلو بس ده عريان ومش هينفع تيجي بيه الفرح قعدت تتحايل عليا وتقولي يعني يرضيك ابقي لسه عروسه جديدة ويبقي شكلي وحش وعيطت وكده قولتلها بس ده قصير اوي مش هينفع قالتلي الفرح في مكان عالي وكل الناس هتلبس كده يرضيك اكون اقل منهم قولتلها طيب خلاص متزعليش بس متتكررش تاني لبس زي ده قالتلي ماشي وربنا يخليك ليا خدتها في حضني وبوستها و نزلنا خدنا العربية نروح الفندق وصلنا بدري شوية عن الميعاد ودخلنا القاعة قعدنا شوية وبدات الناس تيجي وانا قومت وسيبتها اسلم علي زمايلنا وكده وجينا قعدنا كلنا وبدا كله يتعرف علي مرات التاني وكده من ضمن المعازيم واحد صاحبي في المكتب بس كان اكبر مني شوية ومطلق عايش لوحده كان اسمه عمر كان عنده 36 سنه تقريبا وعينه منزلتش من علي مراتي ولحمها الفاير منها المهم قرب وطي باس ايديها وقالها منورة الفرح يا مدام اسراء انتي فعلا جميلة بجد وليه حق يخبيكي عننا وضحك وضحكنا كلنا وقولتله لا بس مكانتش جت فرصة عشان كله يتعرف ببعض بدا الفرح وكنا قاعدين سوا كلنا وهو جه قعد جمبي انا وهي وبدا يتكلم معاها ويتعرف عليها وعلي شغلها اكتر ويهزر معاها وكده وكان كله مش مركز غير في الفرح هو كان قاعد جمبها وهو بياكل الشوكولاته وقعت منه المعلقة تحت الترابيزة فنزل يجيبها وهو تحت وطالع بص لاقي كس اسراء بارز وباين من الفستان هاج اوي عليها جه يطلع حسس علي رجلها وفخادها وطلع قعد وبعدين بدا يزودها اكتر واكتر لما حس انها مش مضايقة قرر يتجرا اكتر وبدا يقرب ايده علي كسها وهي بتشاور من غير ما حد ياخد باله بتقوله لا
في التوقيت ده جت الرقصة بتاعت الكابلز وخدتها وقومنا رقصنا سوا شوية وبعدين انا تعبت ومكنتش بحب الرقص ولا بعرف وهي كانت زعلانه وعاوزة ترقص فاتجرا اكتر وطلب مني انه يرقص مع مراتي بصراحه احرجت جدا وسالتها قالتلي اللي تشوفه مقدرتش اقوله لا مسك ايدها وقرب منها وحضنها وهو بيرقص معاها سلو قرب من ودنها وهمس قالها انتي جامدة اوي وانا عاوزك تحبي ؟
قالتله اتلم جوزي قاعد وممكن ياخد باله قالها انا عندي فكرة حلوة احنا هنقعد وشوية وتقولي انا عاوزة اخش التواليت وانا هاجي معاكي اوصلك بحجة اني عارف المكان كويس واكيد جوزك مش هيعترض قالتله لا ممكن يحصل مشاكل او حد ياخد باله قالها متخافيش وفعلا جم قعدوا سوا شوية ولقيتها بتقولي عاوزة ادخل التواليت قولتلها انا مش عارف فين ثواني اقوم اسال حد لقيت صاحبي عمر بيقولي خير قولتله مفيش الجماعة عاوزة تدخل التواليت قالي سهلة بسيطة اوديها انا عارف فين المكان قولتله طيب هاجي معاك قالي مش لازم التواليت هنا في القريب وبعدين روح شوف المدير كان عاوزك وقالي اقولك قولتله طيب بس خد بالك منها قالي في عيني خدها ونزولوا من القاعه وداها التواليت دخلت واستني بص ملقاش حد موجود راح دخل وراها الحمام وبدا يهرسها في الحيطة ويبوسها ويقولها يخربيتك انتي حلوة اوي انا بقالي 3 سنين منكتش وهنيكك النهاردة يا لبوة قالتله انت جري اوي قالها انتي لسه شوفتي حاجة دنا هفشخ كسمك دلوقتي وطلع بزها رضعه جامد وهي سابتله نفسها وبدا يلحس شفايفها اوي ويشدها ياكلها بسنانه لحد ما هي هاجت وشهقت جامد راح منزلها علي الارض تحت رجله وراح فاتح السوسته وطلع زوبره كان تخين وبني وراسه مدببه ومتني شوية بدا يدعكه في وش الشرموطة ويقولها عاوزاه تقوله اوي يقولها مصي يا متناكة انتي منيوكة زوبر مين تقوله منيوكتك مسكها من شعرها وبدا ينيك بوقها اوي وهي تقوله اكتر يقوم تافف وهي بترضع زوبره اوي
وفضلت تمصله شوية قالها خلاص مش قاد هاتي كسم كسك الحايح ده ونزل يلحس فيه اوي ويعض وايده بتعرص بزازها وخلاص مبقاش قادر راح قام ورفع الفستان ورفع رجلها لفوق ودخل زوبره مره واحدة جوه كوسها وفضل ينيك فيها جامد ويقولها خلاص انتي شرموطتي وهنيكك دايما وهي بتتاوه منه اوي ناكها شوية وبعدين نطر لبنه ونضف زوبره وخرج بره وهي نضفت كسها وعدلت هدومها وخرجت ورجعوا بسرعه علي الترابيزة من غير ما اي حد يحس بحاجة واتفق معاها تجيله البيت لو انا مسافر او كده
في انتظار النيكة الجديدة سلام :up: