manal big booty
04-06-2017, 01:12 AM
الجزء السادس
وقفنا عند الجزء الخامس لما كان أحمد عريسي إبتدى يدخل صباع ايده في خرمي وانا إبتديت استسلم بل واتجاوب معاه وأحط إيدي على زبره وأدلكه كنوع من تبادل الحب وقتها حس أحمد إن المكان مش مناسب لإجراء العلاقه الحميمه ما بينا وقالي: حبيبتي كاميليا ممكن نروح على السرير وقتها مكنتش قادره اتكلم من شدة هيجاني ولما سابني أحمد علشان نتجه للسرير بصيلتو بصه كلها إغراء وانا بلحس شفايفي بلساني وبعض على شفايفي وانا ماشيه ببطئ وبتقصع بطيازي علشان تترجرج وتتهز علشان زبره يفضل واقف وفي كامل إنتصابه وفعلا احمد عريسي كان بيبص لطيازي وهيا بتتهز وبتترجرج وانا ماشيه بتقصع وعنيه مش عايزه تفارق زبره اللي منتصب على مياصتي ودلعي وطيازي ووراكي البناتي واللي هيج احمد عليا اكتر الجوارب والاندر والسنتيانه والجذمه اللي كنت لابساهم ولما وصلت للسرير نمت على جمبي وكان طيازي في اتجاه احمد وانا نايمه على جمبي بدلك وبقفش لنفسي في فلقات طيازي وببص على أحمد وبعض على شفايفي من غير ما اتكلم وكإني بقوله شايف طيازي كبيره وطريه وحلوه ازاي وقتها لما بصيت على احمد لاقيته بيبص في عيوني وبيبص لدلعي ومياصتي ولطيازي الكبيره وواقف بيدلك في زبره اول ما شوفته بيدلك في زبره قولتله بدلع ومياصه وبصوت بنوتي ناعم وكله انوثه: مش كده يا حبيبي!! وقتها احمد فهم وعرف إني بتكلم على اللي بيعملوا في زبره إنه بيدلكه بإيده قالي: ؤمال ازاي يا عروسه؟ وقتها حسيت اني بجحه اوي وروحت إتكسفت وسكت لاقيته قالي: مقولتيش أعمل ايه يا كاميليا؟ قولتله وانا ببتسم بكسوف: مش عارفه إن عارف كل حاجه وروحت نمت على بطني وانا ببصلو من غير ما اتكلم وكإني بقوله يلا تعالى اركب عروستك، اول ما نمت على بطني لاقيت احمد جه ونام عليا وزبره بيحك بين فلقاتي وكإنه بيدور على بيته وقتها مش عارفه إزاي لاقيت نفسي بدون إراده رفعت طيازي لفوق علشان اسهل لزبره الوصول لخرمي البكر وقتها احمد فهم وعرف إني مستعجله على دخول زبره في طيازي ويفتحني بس كنت مكسوفه اقوله دخلو، لكن احمد كان هادي ومش مستعجل وكان حابب إنه يمتعني اكتر من انه يتمتع بيا وإبتدى احمد ينيكني بين فلقاتي الكبيره الطريه وسمعته بيقولي: انا مش مصدق إنك انت ولد يا كمال؟ قولتله: ليه يا حبيبي؟ قالي: انتي حلوه اوي اوي اوي وناعمه وطريه اوي قولتله بصوت بنوتي ناعم: يعني عجبتك يا حبيبي؟ قالي: انا من اول مره خبطت ايدي في طيزك في المطبخ وسمعتك بتقولي آآآه بصوتك الناعم وانتي عجباني يا كاميليا قولتله: وانت ياحبيبي عاجبني كل حاجه فيك عجباني مغازلتك ليا ولجمالي وطيبتك وحنيتك ورجولتك قالي: طيب عرفتي ازاي برجولتي يا كاميليا؟ قولتله: من نظراتك الشهوانيه اللي كانت بتحرق جسمي من عيونك اللي كانت بتخترق لحمي ياحبيبي قالي: انتي عرفتي ازاي بنظراتي ياكاميليا إنها نظرات شهوانيه ؟ قولتله: لانها نظرات راجل لإنثى مش نظرات راجل لراجل زأيه وبما إني عندي زياده في هرمونات الانوثه عرفت نظراتك دي تقصد بيها ايه؟ قالي: انا بحبك اوي يا كاميليا قولتله: وانا بموت فيك يا قلب كاميليا، لاقيته قام من عليا وشدني بحنيه من اذراعتي المربربه الناعمه الطريه وخلاني نمت على ظهري ونام احمد على جسمي وزبره دخل بين وراكي الطريه الملبن روحت ضميت وراكي على بعض علشان وراكي الملبن تحضن زبر حبيبي وقالي: وهو بيبص لعيوني وشفايفي انا النهارده اسعد يوم في حياتي رديت عليه بإبتسامه وقولتله: وانا كمان ياحبيبي انا اسعد يوم في حياتي النهارده قالي: انتي ليه حاسه انه اسعد يوم في حياتك؟ قولتله بدلع ومياصه: علشان انا بقالي كام سنه بحلم باليوم اللي اكون فيه عروسه لراجل بيحبني ويحسسني بالامان ويحسسني بالحنان وياخدني في حضنه ويكونلي آماني وحمايتي من الدنيا وانا بكلمو وانا نايمه تحتيه وواخده زبره بين وراكي الملبن البناتي روحت لفيت اذرعتي حوالين رقبته وشديتو عليا برقه علشان يبوسني من شفايفي وفعلا مسك شفايفي في بوسه حسيت إن شفايفي إتقطعت من شفايفه وإيديه بتقفش في بزازي وبيرقص بصوابعه حلماتي وشفايفه على شفايفي وزبره بين وراكي وانا نايمه تحتيه بقول: ااممممم، كنت سايحه اووي وهيجت وبقيت ممحونه وانا نايمه تحتيه روحت فتحت رجليا وروحت رفعتها علشان زبر عريسي يحتك بخرمي علشان يفتحني وفعلا اول ما زبر أحمد لمس خرمي شهقت، وقتها احمد فهم انا فتحت رجليا ورفعتها ليه! وراح قالي: مالك يا كاميليا انتي مستعجله ليه؟ قولتله وانا بترجاه: تعبانه يا احمد ريحني ارجوك ابوس ايدك اتجوزني بقى وقتها احمد لما شافني وانا بتمايص وبدلع وبتكلم بعلقويه راح قام من عليا ورفع رجليا اووي علشان يبقى زبره قصاد خرمي وجه يدخل زبره فيا إتلمت اووي وقولت لاحمد: آآآآآآه لاء يا احمد بلو الاول علشان بيوجع، راح احمد بل زبره بريقه وإبتديت رأس زبره تدخل في طيزي واحده واحده واول ما راس زبه دخلت جوه خرمي إتنهدت تنهيده طويله وقولت بصوت مسموع: ااممممم اخيراً، وقتها احمد سمعني وانا بقول كده راح وقف زبره عن التدخيل وقالي وهو بيبتسم: ايوه يا كاميليا اخيراً ايه بقى ؟ إبتسمت بكسوف وانا بعض على شفايفي وقولتله بدلع ومياصه: إخص عليك بقى يا عريس متكسفنيش قالي: عاجبك زبري يا عروسه، ضحكت بكسوف وهزيت رأسي بنعم وقولتله بنوتي ناعم: اامممم، ضحك احمد وقالي: طيازي سخنه اووي ياكوكي، إبتسمت وقولتله بمياصه وعلقويه: عجباك ياعريس؟ بصلي وعنيه مفتوحه اووي من مياصتي وكلامي وقالي وهو بيضربني بإيده على لحم طيازي ورأس زبره لسه جوه خرمي : عجباني بس ده انا بعشقها الكبيره الملبن دي، روحت ضحكت وقولتله بدلع : طيب ياعريس بالراحه عليها علشان هيا كمان بتعشقك، فجاه لاقيت احمد بيضرب زبره جوه طيازي بكل قوه مره واحده خلاني شهقت وروحت صرخت بصوت عالي اووي وانا حاطه ايدي على بوقي وخايفه الناس تسمع صويتي ويعرفوا إن فيه عروسه جارتهم إتفتحت حسيت وقتها إني هيغمى عليا من زبره اللي رشق في طيازي بكل قوه ولما احمد شافني إتالمت اووي من زبره استنى شويه وخلى زبره جوايا لغاية ما الآلم ما يخف شويه، وقتها انا كنت بعيط وببكي بجد ودموعي نازله بالكحل والميكاب اتبهدل وقولت لاحمد بصوت رقيق وضعيف: حرام عليك يا احمد انت وجعتني اووي قالي : معليش ياعروسه حقك عليا ياحبيبتي انا اسف ياقلبي وبعدين انتي كان لازم تتفتحي كويس ياعروسه علشان زبري يعلم كويس في خرمك ومتنسيهوش ابدا قولتله برقه: بحبك يا احمد بموت فيك ياجوزي قالي: فرحانه ياعروسه علشان فتحتك؟ قولتله: طبعا يا حبيبي فرحانه ده انا هطير من الفرحه قالي: طيب والآلم اللي في طيازك كاميليا؟ قولتله: انا فداك عمري كله ياقلب كاميليا قالي: طيب طيازك لسه بتوجعك؟ من كتر حبي فيه علشان محسسهوش بذنب الآلم اللي في طيازي إضطريت اكدب عليه واقوله : الآلم خف ياحبيبي( مع العلم إن طيازي فيها حرقان ومولعه نار) وقتها احمد قالي: طيب تعالي انيكك بقى ياعروسه! قولتله: ؤمال انت عملت ايه دلوقتي يا احمد؟ ضحك وقالي: ده انا فتحتك يا قلب احمد ودلوقتي هبدأ انيكك علشان احبلك واتشطري بقى علشان انا عايز تؤام يابنت، ضحكت وقولتله: تؤام مره واحده ده انت طماع اوي! طيب قول ولد امور زي باباه قالي: لا انا عايز بنوته كيوت زي مامتها الصاروخ، ضحكت وانا فرحانه اووي من كلام حبيبي وقولتله وانا بدلع على عريسي وجوزي حبيبي: مامتها اللي صاروخ ولا انت اللي دخلت في طياز مامتها الصاروخ، وروحنا ضحكنا وقالي: يعني مش عاجبك الصاروخ؟ قولتله بدلع: مش عاجبني ازاي! ده انا بعشق الصاروخ وصاحب الصاروخ، فجأه لاقيت إحمد بقى عامل زي الطول الهايج وقالي: انا مش قادر استحمل مياصتك ودلعك تعالى بقى وراح طلع زبره كله من طيازي حسيت اني روحي بتسحب مني وزبره بيخرج من طيازي وبعدين دخله بقوه مره تانيه خلاني شهقت وصرخت وقولتله: آآآآآه ياحبيبي بالراحه على طيازي مش من اول مره تعمل فيا كده قالي: حاضر ياعروسه وإبتدى أحمد يخرج ويدخل زبره بحركه متوسطه وهو ماسكني من وراكي بيقفش فيهم وبيتلمس نعومتهم وانا آهاتي ماليه الشقه لان زبره كبير وبيوجعني وفي نفس الوقت مستمتعه وانا بقوله: اامممم آآآآآه زبرك كبير اووي وناشف يا احمد بالراحه على طيزي ياحبيبي قالي وهو بيرزع زبره فيا: اوووووف ياكمال طيزك وجسمك كله ناعم وطري زي الملبن قولتله وانا ممحونه: آآآآه ياحبيبي من زمان وانا بحلم بالدكر اللي يخليني بنت قالي وهو مش مبطل دق في طيازي الكبيره: اختك هدى عارفه اني انا بنيكك دلوقتي ياكمال، من هيجاني قولتله: اه ياحبيبي ومش هدى بس اللي عارفه إنك بتنيكني دلوقتي دي ماما وخالتي عارفين، وقتها وقف عن النيك وزبره جوايا وقالي: هما عارفين بجد يا كمال؟ قولتله وانا زعلانه: وقفت ليه كمل ياحبيبي قالي: رد عليا الاول هي امك وخالتك عارفين اني انا بركبك وبنيكك؟ قولتله: ايوه يا احمد عارفين انك بتدخل عليا دلوقتي وبتجوزني !! قالي: وامك قالتلك ايه؟ قولتله: احنا متكلمناش مع بعض بس هيا جايالي في الصباحيه علشان تباركلنا ياعريس، مخلصتش الكلمه ولاقيت احمد بقى زي المجنون وبيرزع زبره في طيزي جامد اووي وبينيكني بكل قوه وانا بصرخ بدلع ومياصه وبقوله: آآآآآآه بالراحه يا احمد طيازي بتوجعني يا حبيبي اااااي آآآآه آلحقيني يا ماما آآآآه قالي: مش قادر يالبوه انت حلو وناعم وطري زي البنات ياكمال ياملبن، وقتها خرمي قمط على زبره وانا بصرخ وبترعش وبجيب شهوتي وقتها احمد لما خرمي قمط على زبره وشافني بيجيب شهوتي وقف نيك لغاية ما خلصت وجبت شهوتي وإبتدى يرزع زبره في طيزي اقوى من الاول وانا بصرخ قولتله: مش قادره استحمله يا احمد ده كبير اوووي آآآآآه كفايه مش عاوزه ابقى بنت خلاص قالي وهو بيضربني على طيازي بإيده وبينيكني بكل قوه: هو دخول الحمام زي خروجه وبعدين انت لابس فستان فرح وحاطت مكياج ولابس كيلوت وسنتيانه وحاطت مناكير وبتتميص وبتدلع زي البنات ليه مش علشان خاطر تتناك وتتركب ياخول!! قولتله وانا بتآلم وكنت قربت اعيط من زبره: ايوه يا حبيبي بس انا مكنتش فاكر انه بيوجع اوي كده، لاقيته مسكني من وراكي جامد وبيدخل زبره جوايا للآخر وبيضانه بتصقف على لحم طيازي واحمد بيصرخ وقتها مكنتش حاسه بحاجه بتنزل جوه طيزي من شدة الآلم بس عرفت إن احمد جابهم فيا لما لاقيت إيده بترتخي من على وراكي ووقف نيك فيا وقتها كنت حاسه بحرقان جوه طيازي من نياكة احمد فيها شويه واحمد راح طلع زبره من طيازي ونام جمبي على السرير وقتها لما فردت رجليا على السرير حسيت بحاجه سخنه بتنزل من طيزي إتكسفت اووي وقومت من على السرير وانا بتآلم من طيازي وجريت على الحمام وانا حاطه ايدي على خرمي ولما دخلت الحمام شيلت ايدي من على خرمي ولاقيت دم مختلط بلبن احمد اللي نزلو جوايا قعدت على قعدت الحمام علشان انزل اللبن واغسل اللبن وبعدين قومت قلعت الجوارب والسنتيانه اخدت شاور وتركت السنتيانه والكيلوت والجوارب وخرجت من الحمام عريان ملط وانا ماشي مفرجح رجليا من الآلم اللي سببهولي زبر احمد ودخلت اوضة النوم لاقيت احمد نايم على ظهره على السرير وبيبصلي وبيبتسم وبيقولي: طيزك عامله ايه ياعروسه؟ إبتسمت وعيني في الارض وقولتله: بتوجعني اووي يامفتري ضحك وراح شدني في حضنه وقالي: الف سلامه على الملبن، إبتسمت وروحت خبيت وشي في صدره وانا مكسوفه، راح ضحك وقالي وهو بيضربني على لحم طيازي: مكسوفه مني بعد ما فتحتك ياعروسه قولتله: طيب اوعى اجيب حاجه واجيلك تاني قالي: لاء مش هسيبك قولتله: هجيلك تاني ياحبيبي بس اعمل حاجه واجيلك قالي: هتعملي ايه؟ قولتله: ملكش دعوه قالي: قولي هتعملي ايه وانا هسيبك قولتله: مكسوفه اقول يا احمد!! قالي: مكسوفة ايه يابت بعد اللي انا عملتوا فيكي !! قولتله: هحط مطهر يا احمد ارتحت بقى!! قالي: مطهر ايه؟ وهتحطيه فين؟ قولتله بإبتسامه: وبعدين معاك بطل غلاسه بقى يا احمد قالي: قوليلي مطهر ايه وهتحطيه فين وانا اسيبك، قولتله بكسوف وعنيا في الارض: مطهر مهبلي!! ضحك وقالي: هتحطيه فين؟ إتكسفت اووي وقولتله: تصدق انك قليل الادب وسافل، راح قرصني في فلقة طيازي خلاني صرخت وقولت: آآآآآآه بس يااحمد بقى قالي: طيب قوليلي هتحطي المطهر فين؟ إبتسمت بخجل وروحت شاورت على طيازي وقولتله: هنا، ضحك بإستخفاف وقالي وهو بيقفش في لحم طيازي: لاء ياماما قوليلي اسمها ايه دي؟ قولتله بدلع ومياصه: هحط المطهر جوه طيزي يا احمد قالي: هتحطي المطهر جوه طيازك ليه؟ روحت عملت نفسي زعلانه واتملصت منه وروحت اخدت قميص النوم والمطهر المهبلي من على التسريحه وخرجت روحت الحمام ودهنت خرمي من جوه ومن بره من المطهر وروحت لبست قميص نوم ابيض شفاف قصير اوي لغاية اول طيازي وعريان من عند بزازي ونص ظهري عريان وخرجت من الحمام لاقيت احمد قاعد على كرسي الانتريه وهو لابس البوكسر وبيبصلي وبيبتسم وانا مكسوفه وروحت اوضة النوم جبت الموبايل وخرجت قعدت جمب احمد وإتصلت بأختي هدى اطمنها وافرحها، ولما احمد شافني ماسكه الموبايل قالي: بتتصلي بمين؟ قولتله: هتصل على اختي هدى قالي: ليه؟ قولتله وانا ببتسم بخجل: علشان اطمنها عليا، ضحك احمد وقالي: هتقوليلها احمد فتحك وركبك وناكك ونزلهم في طيازك، ضحكت بكسوف وقولتله بمياصه ودلع: ههههه إتلم ياسافل ياقليل الادب لاقيته بيبصلي وبيعض على شفايفه وشكله هاج تاني على مياصتي ودلعي وجه قعد جمبي على الكنبه وقرصني في وراكي خلاني قولت بدلع وبصوت بنوتي ناعم: آآآآي استنى بقى يا احمد لما اتصل على هدى وهو مش عايز يبطل تقفيش في وراكي وبزازي وانا سايباه يقفش ويلعبلي وماسكه الموبايل برن على اختي ولما ردت عليا اختي قالتلي: ايوه ياعروسه عامله ايه؟ ضحكت وقولتلها: كويسه ياحبيبتي انتي عامله ايه وماما عامله ايه؟ قالتلي: شكلك مبسوطه ايه الاخبار طمنيني؟ قولتلها بكسوف: تمام كله تمام ياهدى قالتلي: يعني حصل يابت؟ ضحكت بكسوف وقولتلها: ايوه ياهدى حصل، ضحكت ضحكه شرموطه كبيره، لاقيت احمد بيقولي افتحي السماعه الخارجيه(الاسبيكر) قولتله: لاء يا احمد، بصلي وهو بيبرقلي ولما لاقيته هيتعصب عليا روحت فتحت السماعه الخارجيه( الاسبيكر) وقتها هدى كانت بتنادي على ماما وقالتلي: كاميليا خدي ماما عاوزه تطمن عليكي ياعروسه، وقتها لاقيت احمد لما سمع هدى اختي بتقولي كاميليا وعروسه لاقيت زبره وقف ومسك ايدي التانيه اللي مش فيها الموبايل وحطها على زبره وانا مكسوفه وخايفه اعترض احسن يزعق فيا حطيت ايدي على زبره وانا بكلم ماما وقالتلي وهيا بتضحك: ايوه ياعروسه عامله ايه؟ قولتلها: كويسه ياماما انتي عامله ايه ياحبيبتي؟ قالتلي: سيبك مني انا طمنيني عليكي دخلتي ولا لسه يا كاميليا؟ إتكسفت وانا ببص لأحمد ومكسوفه أرد على ماما لاقيتها بتقولي: الو الو يابت ياكاميليا قولتلها: ايوه يا ماما انا معاكي قالتلي: مردتيش عليا قولتلها بكسوف : ايوه ياماما حصل قالتلي: مبروك ياحبيبتي وعريسك عامل ايه؟ بصيت لاحمد وضحكت وقولتلها: كويس يا ماما وبيسلم عليكي، وقتها لاقيت احمد قلع البوكسر وزبره واقف على كلامي انا ومامتي وراح مسك ايدي وحطها على زبره روحت انا مسكت زبره بإيديه الناعمه الطريه المربربه وبدلكله زبره وهو بيحسس وبيقفش وبيهري في وراكي وبزازي وانا بتكلم مع ماما وقالتلي: طيب ياحبيبتي ابقى رني على خالتك طمنيها قولتلها: ابقى اتصلي انتي بخالتي يا ماما قالتلي: هيا عاوزه تسمع صوتك ياكاميليا قولتلها: حاضر ياماما قالتلي: وعريسك فين يابت عاوزه اباركله، إستغربت من كلام ماما وحسيت إنها شرموطه بجد وعايزه ابنها الوحيد يبقى خول قولتلها: انتي عايزه تكلمي احمد بجد يا ماما؟ قالتلي: ايوه يابت عاوزه اباركله، وقتها احمد بصلي وقالي: إديني الشرموطه دي اكلمها، وقتها ماما سمعت احمد وهو بيقول( اديني الشرموطه دي اكلمها) وقالت وهيا بتضحك: شرموطه..!! روحت قولت لماما: خدي احمد اهو هيكلمك قالتلي: ماشي، وراح احمد خدت مني الموبايل وكلمها وقالها: الوو قالتلي: ايوه ياعريس ازيك عامل ايه؟ قالها: كويس انتي عامله ايه؟ قالتله: كويسه ياجوز بنتي خد بالك من كوكي يااحمد حطها في عنيك قالها: متخافيش ياحماتي ده انا هحطها على ووطى صوتك في الكلمه الاخيره وقال(هحطها على زبري) بس ماما سمعتها وضحكت ضحكة شرموطه كبيره وقالتله: حطها على اي حاجه يا حبيبي بس المهم متزعلهاش، لاقيت احمد بيبصلي وقالي: امك شرموطه اووي يابت ياكاميليا، إبتسمت بكسوف وروحت ضربته على كتفه ضربه خفيفه وقولتله: إتلم ياقليل الادب، راح قرصني بين وراكي خلاني صرخت وقولتله: آآآآآي إخص عليك بقى يا أحمد، ماما سمعتني وقالت وهيا بتضحك: ايه يابت بيعملك ايه؟ قالها: مفيش ياحماتي انا بهزر معاها قالتله: هزر ياحبيبي براحتك بس اديني العروسه اقولها على حاجه، احمد قالها بهزار: ايه ياحماتي انتي هتقضي الليله معاها ولا ايه ؟ ماما ضحكت وقالتله: لاء ياحبيبي انت اللي هتقضي معاها الليله بس انا هقولها على حاجه وهقفل على طول قالها: متزعليش مني انا بهزر معاكي ياحماتي، ضحكت ماما وقالتله: لاء يا حبيبي انا عارفه انك بتهزر قالها: طيب خدي كاميليا معاكي اهي، قولت لماما: ايوه ياماما قالتلي: ايوه ياحبيبتي اوعى تنسي تتصلي بخالتك قولتلها: لاء ياحبيبتي مش هنسى انا هتصل بيها بعد ما اقفل معاكي دلوقتي قالتلي: طيب ياحبيبتي وانا هجيلك انا وخالتك واختك بكرا وهتصل بيكي قبلها قولتلها: تشرفيني ياحبيبتي وروحت قفلت مع مامتي ولاقيت احمد زي المجنون وقالي: تعالي بقى انا عايز املى طيازك لبن ياكاميليا، بصيتلو بإبتسامة خجل وقولتله: طيب ياحبيبي استنى لما اطمن خالتي قالي: بعدين يالبوه قولتله: لاء ياحبيبي انا لو متصلتش بخالتي هتزعل مني.. بعد ما اقفل معاها المكالمه ابقى املاها براحتك قالي: طيب تعالي وانتي بتكلميها اقعدي على زبري ضحكت وقولتله: ايوه ياحبيبي بس انا مش هعرف اركز في المكالمه، قالي وهو بيشيلني وبيقعدني على زبره: اخلصي ياملبن، ضحكت بدلع وقولت: آآآآه إخص عليك يا احمد بالراحه، وقتها زبره كان ناشف وسخن اووي وهو بين فلقاتي وبيحك في خرمي، قلعني قميص النوم وبقيت عريانه خالص وقالي: ضمي رجليكي جمب بعض وخلي وراكك الملبن تحضن زبري يافرسه، ضحكت بمياصه وقولتله: امرك ياراجلي، لاقيته ضربني بكف إيده على فلقة طيازي خلاني قولتله: آآآآآي يااحمد ايدك بتوجع قالي: طيب اتصلي بخالتك بقى يابت واخلصي علشان انا ولعت من مياصتك ودلعك يافرسه وعايز اركبك قولتله: طيب بس استنى بقى متضربنيش تاني وروحت اتصلت على خالتي وقالتلي: ازيك ياعروسه، ضحكت بكسوف وقولتلها: ازيك انتي ياخالتو قالتلي: كويسه يا روح خالتو قولي يا كمال انت اتناكت في طيزك النهارده؟ ضحكت بخجل وقولتلها: ايوه ياخالتو قالتلي: واللي ناكك ده نزل لبنه جوه طيزك؟ قولتلها بكسوف: ايوه ياخالتو بس انتي بتسآلي الاسئله دي ليه؟ قالتلي: بطمن عليك ياكمال انت كده مش هتقدر تستغني عن الزب واللبن ياحبيب خالتك، ضحكت وقولتلها: انا كان نفسي في كده ياخالتو وبعدين ده اتجوزني وبقيت بتاعه لواحدو هو بس قالتلي وهيا بتضحك: طيب نزلت دم كتير؟ قولتلها: لاء ليه ياخالتو؟ قالتلي: علشان اعرف لو كنت نزلت دم كتير يبقى جوزك مش بيحبك ولا خايف عليك لكن طالما دخلو بالراحه ونزلت دم قليل يبقى بيخاف عليك وبيحبك، ضحكت بإستغراب من كلام خالتو وقولتلها: طيب ياخالتو انا عايزك علشان عايز اسآلك على حاجات تانيه قالتلي: قولي عايز تعرف ايه ياكمال؟ قولتلها: لاء مش هينفع في التليفون قالتلي: طيب يا حبيب خالتك انا جايالك بكرا مع مامتك واختك قولتلها: تشرفيني ياحبيبتي قالتلي: هو جوزك فين دلوقت ياكمال؟ قولتلها وانا بضحك: موجود ياخالتو بس مش هيعرف يكلمك قالتلي: مش هيعرف يكلمني ليه؟ قولتلها: علشان هو مش فاضي قالتلي وهيا بتضحك: ليه هو بيعمل ايه؟ ضحكت وقولتلها: اصله مقعدني على حجره ومش عايز يسيبني، ضحكت خالتو وقالتلي: قصدك مقعدك على زبره وبتكلمني وانت بتتناك ياخول؟! ضحكت بكسوف وقولتلها: هو اللي عايز كده ياخالتو قالتلي: طيب اقفل ياحبيب خالتو خليه يفشخك يامتناك يابو طياز كبيره وانا هجيلك بكرا ياعروسه قولتلها: تشرفيني ياقلب العروسه وروحت قفلت مع خالتو، كل ده وزبر احمد منتصب بين وفلقات طيازي وبين وراكي وانا قاعده على زبره ومبسوطه بالاحساس ده اوي لاقيت احمد بيقولي: مستحليه القعده على زبري ياعروسه؟ وقتها كنت فرحان بجد لان حبيبي احمد بيعاملني كأنثى بجد وانا كنت بحب الاحساس ده اوي لاني انا فعلا جسمي طري وناعم زي جسم البنات وكمان انا حابب اني اكون بنت ويكون ليا راجلي اللي يحبني ويحسسني برجولته وانا احسسه بإنوثتي المهم ضحكت بكسوف وقولتله بدلع ومياصه: ايوه يا احمد انا فرحان وانا قاعد على زبرك حلوووو اووي ياعريس، لاقيته فجاه بيقوم بيا من على الكنبه وكإني عصفوره بين إيدين دكري وخلاني فلقست على الكنبه ظهري ليه ووجهي لظهرية الكنبه وعريسي حبيبي احمد واقف ورايا ولما لفيت وجهي وبصيت عليه لاقيته بيبلل زبه وانا كمان بصقت على ايدي وبللت خرمي وابتدى احمد يقرب زبه من خرمي وانا مفلقس وساكت ومستنيه لغاية لما يركبني ويدخل زبه في طيازي المره دي مكنتش خايف من زبه وكنت فرحان وانا مستني جوزي يشبع ويشبعني نيك في طيزي البنوتي واول ما احمد دخل زبه اتزفلط جوايا بسهوله خلاني شهقت لكن كنت مستمتعه وانا واخده زب احمد جوزي وانا مفلقسالو وعامله له عروسته اللي هتريحله نار وهيجان زبره فيها، وقتها حسيت اني عاوزه احس بجسم عريسي كله بيحتك وبيلمس جسمي كله من ورا وهو بينيكني عاوزه احس بصدره وهو بيحتك بظهري و افخاده المشعره من الامام بتحتك وبتهري في وراكي الناعمه الملبن من ورا والاهم من ده كله إن زبره يبقى في حضن طيازي الكبيره الملبن، فقولت لعريسي: حبيبي عاوزه احس بجسمك كله بيلمس جسمي كله من ورا عاوزه وانا واقفه لاقيته من غير ما يتكلم بيشدني وبيوقفني من على الكنبه ووقفت على الارض بشكل مستقيم كله ده وزبر احمد محشور جوه طيازي الكبيره حاضني وإيديه بتقفش في بزازي وابتدى يمشي بيا لغاية ما لزقني في الحيطه وإبتدى يدق ويرزع زبره في طيازي وهو زانقني في الحيطه وزبره بيخليني اصرخ من الآلم والمتعه..
وقفنا عند الجزء الخامس لما كان أحمد عريسي إبتدى يدخل صباع ايده في خرمي وانا إبتديت استسلم بل واتجاوب معاه وأحط إيدي على زبره وأدلكه كنوع من تبادل الحب وقتها حس أحمد إن المكان مش مناسب لإجراء العلاقه الحميمه ما بينا وقالي: حبيبتي كاميليا ممكن نروح على السرير وقتها مكنتش قادره اتكلم من شدة هيجاني ولما سابني أحمد علشان نتجه للسرير بصيلتو بصه كلها إغراء وانا بلحس شفايفي بلساني وبعض على شفايفي وانا ماشيه ببطئ وبتقصع بطيازي علشان تترجرج وتتهز علشان زبره يفضل واقف وفي كامل إنتصابه وفعلا احمد عريسي كان بيبص لطيازي وهيا بتتهز وبتترجرج وانا ماشيه بتقصع وعنيه مش عايزه تفارق زبره اللي منتصب على مياصتي ودلعي وطيازي ووراكي البناتي واللي هيج احمد عليا اكتر الجوارب والاندر والسنتيانه والجذمه اللي كنت لابساهم ولما وصلت للسرير نمت على جمبي وكان طيازي في اتجاه احمد وانا نايمه على جمبي بدلك وبقفش لنفسي في فلقات طيازي وببص على أحمد وبعض على شفايفي من غير ما اتكلم وكإني بقوله شايف طيازي كبيره وطريه وحلوه ازاي وقتها لما بصيت على احمد لاقيته بيبص في عيوني وبيبص لدلعي ومياصتي ولطيازي الكبيره وواقف بيدلك في زبره اول ما شوفته بيدلك في زبره قولتله بدلع ومياصه وبصوت بنوتي ناعم وكله انوثه: مش كده يا حبيبي!! وقتها احمد فهم وعرف إني بتكلم على اللي بيعملوا في زبره إنه بيدلكه بإيده قالي: ؤمال ازاي يا عروسه؟ وقتها حسيت اني بجحه اوي وروحت إتكسفت وسكت لاقيته قالي: مقولتيش أعمل ايه يا كاميليا؟ قولتله وانا ببتسم بكسوف: مش عارفه إن عارف كل حاجه وروحت نمت على بطني وانا ببصلو من غير ما اتكلم وكإني بقوله يلا تعالى اركب عروستك، اول ما نمت على بطني لاقيت احمد جه ونام عليا وزبره بيحك بين فلقاتي وكإنه بيدور على بيته وقتها مش عارفه إزاي لاقيت نفسي بدون إراده رفعت طيازي لفوق علشان اسهل لزبره الوصول لخرمي البكر وقتها احمد فهم وعرف إني مستعجله على دخول زبره في طيازي ويفتحني بس كنت مكسوفه اقوله دخلو، لكن احمد كان هادي ومش مستعجل وكان حابب إنه يمتعني اكتر من انه يتمتع بيا وإبتدى احمد ينيكني بين فلقاتي الكبيره الطريه وسمعته بيقولي: انا مش مصدق إنك انت ولد يا كمال؟ قولتله: ليه يا حبيبي؟ قالي: انتي حلوه اوي اوي اوي وناعمه وطريه اوي قولتله بصوت بنوتي ناعم: يعني عجبتك يا حبيبي؟ قالي: انا من اول مره خبطت ايدي في طيزك في المطبخ وسمعتك بتقولي آآآه بصوتك الناعم وانتي عجباني يا كاميليا قولتله: وانت ياحبيبي عاجبني كل حاجه فيك عجباني مغازلتك ليا ولجمالي وطيبتك وحنيتك ورجولتك قالي: طيب عرفتي ازاي برجولتي يا كاميليا؟ قولتله: من نظراتك الشهوانيه اللي كانت بتحرق جسمي من عيونك اللي كانت بتخترق لحمي ياحبيبي قالي: انتي عرفتي ازاي بنظراتي ياكاميليا إنها نظرات شهوانيه ؟ قولتله: لانها نظرات راجل لإنثى مش نظرات راجل لراجل زأيه وبما إني عندي زياده في هرمونات الانوثه عرفت نظراتك دي تقصد بيها ايه؟ قالي: انا بحبك اوي يا كاميليا قولتله: وانا بموت فيك يا قلب كاميليا، لاقيته قام من عليا وشدني بحنيه من اذراعتي المربربه الناعمه الطريه وخلاني نمت على ظهري ونام احمد على جسمي وزبره دخل بين وراكي الطريه الملبن روحت ضميت وراكي على بعض علشان وراكي الملبن تحضن زبر حبيبي وقالي: وهو بيبص لعيوني وشفايفي انا النهارده اسعد يوم في حياتي رديت عليه بإبتسامه وقولتله: وانا كمان ياحبيبي انا اسعد يوم في حياتي النهارده قالي: انتي ليه حاسه انه اسعد يوم في حياتك؟ قولتله بدلع ومياصه: علشان انا بقالي كام سنه بحلم باليوم اللي اكون فيه عروسه لراجل بيحبني ويحسسني بالامان ويحسسني بالحنان وياخدني في حضنه ويكونلي آماني وحمايتي من الدنيا وانا بكلمو وانا نايمه تحتيه وواخده زبره بين وراكي الملبن البناتي روحت لفيت اذرعتي حوالين رقبته وشديتو عليا برقه علشان يبوسني من شفايفي وفعلا مسك شفايفي في بوسه حسيت إن شفايفي إتقطعت من شفايفه وإيديه بتقفش في بزازي وبيرقص بصوابعه حلماتي وشفايفه على شفايفي وزبره بين وراكي وانا نايمه تحتيه بقول: ااممممم، كنت سايحه اووي وهيجت وبقيت ممحونه وانا نايمه تحتيه روحت فتحت رجليا وروحت رفعتها علشان زبر عريسي يحتك بخرمي علشان يفتحني وفعلا اول ما زبر أحمد لمس خرمي شهقت، وقتها احمد فهم انا فتحت رجليا ورفعتها ليه! وراح قالي: مالك يا كاميليا انتي مستعجله ليه؟ قولتله وانا بترجاه: تعبانه يا احمد ريحني ارجوك ابوس ايدك اتجوزني بقى وقتها احمد لما شافني وانا بتمايص وبدلع وبتكلم بعلقويه راح قام من عليا ورفع رجليا اووي علشان يبقى زبره قصاد خرمي وجه يدخل زبره فيا إتلمت اووي وقولت لاحمد: آآآآآآه لاء يا احمد بلو الاول علشان بيوجع، راح احمد بل زبره بريقه وإبتديت رأس زبره تدخل في طيزي واحده واحده واول ما راس زبه دخلت جوه خرمي إتنهدت تنهيده طويله وقولت بصوت مسموع: ااممممم اخيراً، وقتها احمد سمعني وانا بقول كده راح وقف زبره عن التدخيل وقالي وهو بيبتسم: ايوه يا كاميليا اخيراً ايه بقى ؟ إبتسمت بكسوف وانا بعض على شفايفي وقولتله بدلع ومياصه: إخص عليك بقى يا عريس متكسفنيش قالي: عاجبك زبري يا عروسه، ضحكت بكسوف وهزيت رأسي بنعم وقولتله بنوتي ناعم: اامممم، ضحك احمد وقالي: طيازي سخنه اووي ياكوكي، إبتسمت وقولتله بمياصه وعلقويه: عجباك ياعريس؟ بصلي وعنيه مفتوحه اووي من مياصتي وكلامي وقالي وهو بيضربني بإيده على لحم طيازي ورأس زبره لسه جوه خرمي : عجباني بس ده انا بعشقها الكبيره الملبن دي، روحت ضحكت وقولتله بدلع : طيب ياعريس بالراحه عليها علشان هيا كمان بتعشقك، فجاه لاقيت احمد بيضرب زبره جوه طيازي بكل قوه مره واحده خلاني شهقت وروحت صرخت بصوت عالي اووي وانا حاطه ايدي على بوقي وخايفه الناس تسمع صويتي ويعرفوا إن فيه عروسه جارتهم إتفتحت حسيت وقتها إني هيغمى عليا من زبره اللي رشق في طيازي بكل قوه ولما احمد شافني إتالمت اووي من زبره استنى شويه وخلى زبره جوايا لغاية ما الآلم ما يخف شويه، وقتها انا كنت بعيط وببكي بجد ودموعي نازله بالكحل والميكاب اتبهدل وقولت لاحمد بصوت رقيق وضعيف: حرام عليك يا احمد انت وجعتني اووي قالي : معليش ياعروسه حقك عليا ياحبيبتي انا اسف ياقلبي وبعدين انتي كان لازم تتفتحي كويس ياعروسه علشان زبري يعلم كويس في خرمك ومتنسيهوش ابدا قولتله برقه: بحبك يا احمد بموت فيك ياجوزي قالي: فرحانه ياعروسه علشان فتحتك؟ قولتله: طبعا يا حبيبي فرحانه ده انا هطير من الفرحه قالي: طيب والآلم اللي في طيازك كاميليا؟ قولتله: انا فداك عمري كله ياقلب كاميليا قالي: طيب طيازك لسه بتوجعك؟ من كتر حبي فيه علشان محسسهوش بذنب الآلم اللي في طيازي إضطريت اكدب عليه واقوله : الآلم خف ياحبيبي( مع العلم إن طيازي فيها حرقان ومولعه نار) وقتها احمد قالي: طيب تعالي انيكك بقى ياعروسه! قولتله: ؤمال انت عملت ايه دلوقتي يا احمد؟ ضحك وقالي: ده انا فتحتك يا قلب احمد ودلوقتي هبدأ انيكك علشان احبلك واتشطري بقى علشان انا عايز تؤام يابنت، ضحكت وقولتله: تؤام مره واحده ده انت طماع اوي! طيب قول ولد امور زي باباه قالي: لا انا عايز بنوته كيوت زي مامتها الصاروخ، ضحكت وانا فرحانه اووي من كلام حبيبي وقولتله وانا بدلع على عريسي وجوزي حبيبي: مامتها اللي صاروخ ولا انت اللي دخلت في طياز مامتها الصاروخ، وروحنا ضحكنا وقالي: يعني مش عاجبك الصاروخ؟ قولتله بدلع: مش عاجبني ازاي! ده انا بعشق الصاروخ وصاحب الصاروخ، فجأه لاقيت إحمد بقى عامل زي الطول الهايج وقالي: انا مش قادر استحمل مياصتك ودلعك تعالى بقى وراح طلع زبره كله من طيازي حسيت اني روحي بتسحب مني وزبره بيخرج من طيازي وبعدين دخله بقوه مره تانيه خلاني شهقت وصرخت وقولتله: آآآآآه ياحبيبي بالراحه على طيازي مش من اول مره تعمل فيا كده قالي: حاضر ياعروسه وإبتدى أحمد يخرج ويدخل زبره بحركه متوسطه وهو ماسكني من وراكي بيقفش فيهم وبيتلمس نعومتهم وانا آهاتي ماليه الشقه لان زبره كبير وبيوجعني وفي نفس الوقت مستمتعه وانا بقوله: اامممم آآآآآه زبرك كبير اووي وناشف يا احمد بالراحه على طيزي ياحبيبي قالي وهو بيرزع زبره فيا: اوووووف ياكمال طيزك وجسمك كله ناعم وطري زي الملبن قولتله وانا ممحونه: آآآآه ياحبيبي من زمان وانا بحلم بالدكر اللي يخليني بنت قالي وهو مش مبطل دق في طيازي الكبيره: اختك هدى عارفه اني انا بنيكك دلوقتي ياكمال، من هيجاني قولتله: اه ياحبيبي ومش هدى بس اللي عارفه إنك بتنيكني دلوقتي دي ماما وخالتي عارفين، وقتها وقف عن النيك وزبره جوايا وقالي: هما عارفين بجد يا كمال؟ قولتله وانا زعلانه: وقفت ليه كمل ياحبيبي قالي: رد عليا الاول هي امك وخالتك عارفين اني انا بركبك وبنيكك؟ قولتله: ايوه يا احمد عارفين انك بتدخل عليا دلوقتي وبتجوزني !! قالي: وامك قالتلك ايه؟ قولتله: احنا متكلمناش مع بعض بس هيا جايالي في الصباحيه علشان تباركلنا ياعريس، مخلصتش الكلمه ولاقيت احمد بقى زي المجنون وبيرزع زبره في طيزي جامد اووي وبينيكني بكل قوه وانا بصرخ بدلع ومياصه وبقوله: آآآآآآه بالراحه يا احمد طيازي بتوجعني يا حبيبي اااااي آآآآه آلحقيني يا ماما آآآآه قالي: مش قادر يالبوه انت حلو وناعم وطري زي البنات ياكمال ياملبن، وقتها خرمي قمط على زبره وانا بصرخ وبترعش وبجيب شهوتي وقتها احمد لما خرمي قمط على زبره وشافني بيجيب شهوتي وقف نيك لغاية ما خلصت وجبت شهوتي وإبتدى يرزع زبره في طيزي اقوى من الاول وانا بصرخ قولتله: مش قادره استحمله يا احمد ده كبير اوووي آآآآآه كفايه مش عاوزه ابقى بنت خلاص قالي وهو بيضربني على طيازي بإيده وبينيكني بكل قوه: هو دخول الحمام زي خروجه وبعدين انت لابس فستان فرح وحاطت مكياج ولابس كيلوت وسنتيانه وحاطت مناكير وبتتميص وبتدلع زي البنات ليه مش علشان خاطر تتناك وتتركب ياخول!! قولتله وانا بتآلم وكنت قربت اعيط من زبره: ايوه يا حبيبي بس انا مكنتش فاكر انه بيوجع اوي كده، لاقيته مسكني من وراكي جامد وبيدخل زبره جوايا للآخر وبيضانه بتصقف على لحم طيازي واحمد بيصرخ وقتها مكنتش حاسه بحاجه بتنزل جوه طيزي من شدة الآلم بس عرفت إن احمد جابهم فيا لما لاقيت إيده بترتخي من على وراكي ووقف نيك فيا وقتها كنت حاسه بحرقان جوه طيازي من نياكة احمد فيها شويه واحمد راح طلع زبره من طيازي ونام جمبي على السرير وقتها لما فردت رجليا على السرير حسيت بحاجه سخنه بتنزل من طيزي إتكسفت اووي وقومت من على السرير وانا بتآلم من طيازي وجريت على الحمام وانا حاطه ايدي على خرمي ولما دخلت الحمام شيلت ايدي من على خرمي ولاقيت دم مختلط بلبن احمد اللي نزلو جوايا قعدت على قعدت الحمام علشان انزل اللبن واغسل اللبن وبعدين قومت قلعت الجوارب والسنتيانه اخدت شاور وتركت السنتيانه والكيلوت والجوارب وخرجت من الحمام عريان ملط وانا ماشي مفرجح رجليا من الآلم اللي سببهولي زبر احمد ودخلت اوضة النوم لاقيت احمد نايم على ظهره على السرير وبيبصلي وبيبتسم وبيقولي: طيزك عامله ايه ياعروسه؟ إبتسمت وعيني في الارض وقولتله: بتوجعني اووي يامفتري ضحك وراح شدني في حضنه وقالي: الف سلامه على الملبن، إبتسمت وروحت خبيت وشي في صدره وانا مكسوفه، راح ضحك وقالي وهو بيضربني على لحم طيازي: مكسوفه مني بعد ما فتحتك ياعروسه قولتله: طيب اوعى اجيب حاجه واجيلك تاني قالي: لاء مش هسيبك قولتله: هجيلك تاني ياحبيبي بس اعمل حاجه واجيلك قالي: هتعملي ايه؟ قولتله: ملكش دعوه قالي: قولي هتعملي ايه وانا هسيبك قولتله: مكسوفه اقول يا احمد!! قالي: مكسوفة ايه يابت بعد اللي انا عملتوا فيكي !! قولتله: هحط مطهر يا احمد ارتحت بقى!! قالي: مطهر ايه؟ وهتحطيه فين؟ قولتله بإبتسامه: وبعدين معاك بطل غلاسه بقى يا احمد قالي: قوليلي مطهر ايه وهتحطيه فين وانا اسيبك، قولتله بكسوف وعنيا في الارض: مطهر مهبلي!! ضحك وقالي: هتحطيه فين؟ إتكسفت اووي وقولتله: تصدق انك قليل الادب وسافل، راح قرصني في فلقة طيازي خلاني صرخت وقولت: آآآآآآه بس يااحمد بقى قالي: طيب قوليلي هتحطي المطهر فين؟ إبتسمت بخجل وروحت شاورت على طيازي وقولتله: هنا، ضحك بإستخفاف وقالي وهو بيقفش في لحم طيازي: لاء ياماما قوليلي اسمها ايه دي؟ قولتله بدلع ومياصه: هحط المطهر جوه طيزي يا احمد قالي: هتحطي المطهر جوه طيازك ليه؟ روحت عملت نفسي زعلانه واتملصت منه وروحت اخدت قميص النوم والمطهر المهبلي من على التسريحه وخرجت روحت الحمام ودهنت خرمي من جوه ومن بره من المطهر وروحت لبست قميص نوم ابيض شفاف قصير اوي لغاية اول طيازي وعريان من عند بزازي ونص ظهري عريان وخرجت من الحمام لاقيت احمد قاعد على كرسي الانتريه وهو لابس البوكسر وبيبصلي وبيبتسم وانا مكسوفه وروحت اوضة النوم جبت الموبايل وخرجت قعدت جمب احمد وإتصلت بأختي هدى اطمنها وافرحها، ولما احمد شافني ماسكه الموبايل قالي: بتتصلي بمين؟ قولتله: هتصل على اختي هدى قالي: ليه؟ قولتله وانا ببتسم بخجل: علشان اطمنها عليا، ضحك احمد وقالي: هتقوليلها احمد فتحك وركبك وناكك ونزلهم في طيازك، ضحكت بكسوف وقولتله بمياصه ودلع: ههههه إتلم ياسافل ياقليل الادب لاقيته بيبصلي وبيعض على شفايفه وشكله هاج تاني على مياصتي ودلعي وجه قعد جمبي على الكنبه وقرصني في وراكي خلاني قولت بدلع وبصوت بنوتي ناعم: آآآآي استنى بقى يا احمد لما اتصل على هدى وهو مش عايز يبطل تقفيش في وراكي وبزازي وانا سايباه يقفش ويلعبلي وماسكه الموبايل برن على اختي ولما ردت عليا اختي قالتلي: ايوه ياعروسه عامله ايه؟ ضحكت وقولتلها: كويسه ياحبيبتي انتي عامله ايه وماما عامله ايه؟ قالتلي: شكلك مبسوطه ايه الاخبار طمنيني؟ قولتلها بكسوف: تمام كله تمام ياهدى قالتلي: يعني حصل يابت؟ ضحكت بكسوف وقولتلها: ايوه ياهدى حصل، ضحكت ضحكه شرموطه كبيره، لاقيت احمد بيقولي افتحي السماعه الخارجيه(الاسبيكر) قولتله: لاء يا احمد، بصلي وهو بيبرقلي ولما لاقيته هيتعصب عليا روحت فتحت السماعه الخارجيه( الاسبيكر) وقتها هدى كانت بتنادي على ماما وقالتلي: كاميليا خدي ماما عاوزه تطمن عليكي ياعروسه، وقتها لاقيت احمد لما سمع هدى اختي بتقولي كاميليا وعروسه لاقيت زبره وقف ومسك ايدي التانيه اللي مش فيها الموبايل وحطها على زبره وانا مكسوفه وخايفه اعترض احسن يزعق فيا حطيت ايدي على زبره وانا بكلم ماما وقالتلي وهيا بتضحك: ايوه ياعروسه عامله ايه؟ قولتلها: كويسه ياماما انتي عامله ايه ياحبيبتي؟ قالتلي: سيبك مني انا طمنيني عليكي دخلتي ولا لسه يا كاميليا؟ إتكسفت وانا ببص لأحمد ومكسوفه أرد على ماما لاقيتها بتقولي: الو الو يابت ياكاميليا قولتلها: ايوه يا ماما انا معاكي قالتلي: مردتيش عليا قولتلها بكسوف : ايوه ياماما حصل قالتلي: مبروك ياحبيبتي وعريسك عامل ايه؟ بصيت لاحمد وضحكت وقولتلها: كويس يا ماما وبيسلم عليكي، وقتها لاقيت احمد قلع البوكسر وزبره واقف على كلامي انا ومامتي وراح مسك ايدي وحطها على زبره روحت انا مسكت زبره بإيديه الناعمه الطريه المربربه وبدلكله زبره وهو بيحسس وبيقفش وبيهري في وراكي وبزازي وانا بتكلم مع ماما وقالتلي: طيب ياحبيبتي ابقى رني على خالتك طمنيها قولتلها: ابقى اتصلي انتي بخالتي يا ماما قالتلي: هيا عاوزه تسمع صوتك ياكاميليا قولتلها: حاضر ياماما قالتلي: وعريسك فين يابت عاوزه اباركله، إستغربت من كلام ماما وحسيت إنها شرموطه بجد وعايزه ابنها الوحيد يبقى خول قولتلها: انتي عايزه تكلمي احمد بجد يا ماما؟ قالتلي: ايوه يابت عاوزه اباركله، وقتها احمد بصلي وقالي: إديني الشرموطه دي اكلمها، وقتها ماما سمعت احمد وهو بيقول( اديني الشرموطه دي اكلمها) وقالت وهيا بتضحك: شرموطه..!! روحت قولت لماما: خدي احمد اهو هيكلمك قالتلي: ماشي، وراح احمد خدت مني الموبايل وكلمها وقالها: الوو قالتلي: ايوه ياعريس ازيك عامل ايه؟ قالها: كويس انتي عامله ايه؟ قالتله: كويسه ياجوز بنتي خد بالك من كوكي يااحمد حطها في عنيك قالها: متخافيش ياحماتي ده انا هحطها على ووطى صوتك في الكلمه الاخيره وقال(هحطها على زبري) بس ماما سمعتها وضحكت ضحكة شرموطه كبيره وقالتله: حطها على اي حاجه يا حبيبي بس المهم متزعلهاش، لاقيت احمد بيبصلي وقالي: امك شرموطه اووي يابت ياكاميليا، إبتسمت بكسوف وروحت ضربته على كتفه ضربه خفيفه وقولتله: إتلم ياقليل الادب، راح قرصني بين وراكي خلاني صرخت وقولتله: آآآآآي إخص عليك بقى يا أحمد، ماما سمعتني وقالت وهيا بتضحك: ايه يابت بيعملك ايه؟ قالها: مفيش ياحماتي انا بهزر معاها قالتله: هزر ياحبيبي براحتك بس اديني العروسه اقولها على حاجه، احمد قالها بهزار: ايه ياحماتي انتي هتقضي الليله معاها ولا ايه ؟ ماما ضحكت وقالتله: لاء ياحبيبي انت اللي هتقضي معاها الليله بس انا هقولها على حاجه وهقفل على طول قالها: متزعليش مني انا بهزر معاكي ياحماتي، ضحكت ماما وقالتله: لاء يا حبيبي انا عارفه انك بتهزر قالها: طيب خدي كاميليا معاكي اهي، قولت لماما: ايوه ياماما قالتلي: ايوه ياحبيبتي اوعى تنسي تتصلي بخالتك قولتلها: لاء ياحبيبتي مش هنسى انا هتصل بيها بعد ما اقفل معاكي دلوقتي قالتلي: طيب ياحبيبتي وانا هجيلك انا وخالتك واختك بكرا وهتصل بيكي قبلها قولتلها: تشرفيني ياحبيبتي وروحت قفلت مع مامتي ولاقيت احمد زي المجنون وقالي: تعالي بقى انا عايز املى طيازك لبن ياكاميليا، بصيتلو بإبتسامة خجل وقولتله: طيب ياحبيبي استنى لما اطمن خالتي قالي: بعدين يالبوه قولتله: لاء ياحبيبي انا لو متصلتش بخالتي هتزعل مني.. بعد ما اقفل معاها المكالمه ابقى املاها براحتك قالي: طيب تعالي وانتي بتكلميها اقعدي على زبري ضحكت وقولتله: ايوه ياحبيبي بس انا مش هعرف اركز في المكالمه، قالي وهو بيشيلني وبيقعدني على زبره: اخلصي ياملبن، ضحكت بدلع وقولت: آآآآه إخص عليك يا احمد بالراحه، وقتها زبره كان ناشف وسخن اووي وهو بين فلقاتي وبيحك في خرمي، قلعني قميص النوم وبقيت عريانه خالص وقالي: ضمي رجليكي جمب بعض وخلي وراكك الملبن تحضن زبري يافرسه، ضحكت بمياصه وقولتله: امرك ياراجلي، لاقيته ضربني بكف إيده على فلقة طيازي خلاني قولتله: آآآآآي يااحمد ايدك بتوجع قالي: طيب اتصلي بخالتك بقى يابت واخلصي علشان انا ولعت من مياصتك ودلعك يافرسه وعايز اركبك قولتله: طيب بس استنى بقى متضربنيش تاني وروحت اتصلت على خالتي وقالتلي: ازيك ياعروسه، ضحكت بكسوف وقولتلها: ازيك انتي ياخالتو قالتلي: كويسه يا روح خالتو قولي يا كمال انت اتناكت في طيزك النهارده؟ ضحكت بخجل وقولتلها: ايوه ياخالتو قالتلي: واللي ناكك ده نزل لبنه جوه طيزك؟ قولتلها بكسوف: ايوه ياخالتو بس انتي بتسآلي الاسئله دي ليه؟ قالتلي: بطمن عليك ياكمال انت كده مش هتقدر تستغني عن الزب واللبن ياحبيب خالتك، ضحكت وقولتلها: انا كان نفسي في كده ياخالتو وبعدين ده اتجوزني وبقيت بتاعه لواحدو هو بس قالتلي وهيا بتضحك: طيب نزلت دم كتير؟ قولتلها: لاء ليه ياخالتو؟ قالتلي: علشان اعرف لو كنت نزلت دم كتير يبقى جوزك مش بيحبك ولا خايف عليك لكن طالما دخلو بالراحه ونزلت دم قليل يبقى بيخاف عليك وبيحبك، ضحكت بإستغراب من كلام خالتو وقولتلها: طيب ياخالتو انا عايزك علشان عايز اسآلك على حاجات تانيه قالتلي: قولي عايز تعرف ايه ياكمال؟ قولتلها: لاء مش هينفع في التليفون قالتلي: طيب يا حبيب خالتك انا جايالك بكرا مع مامتك واختك قولتلها: تشرفيني ياحبيبتي قالتلي: هو جوزك فين دلوقت ياكمال؟ قولتلها وانا بضحك: موجود ياخالتو بس مش هيعرف يكلمك قالتلي: مش هيعرف يكلمني ليه؟ قولتلها: علشان هو مش فاضي قالتلي وهيا بتضحك: ليه هو بيعمل ايه؟ ضحكت وقولتلها: اصله مقعدني على حجره ومش عايز يسيبني، ضحكت خالتو وقالتلي: قصدك مقعدك على زبره وبتكلمني وانت بتتناك ياخول؟! ضحكت بكسوف وقولتلها: هو اللي عايز كده ياخالتو قالتلي: طيب اقفل ياحبيب خالتو خليه يفشخك يامتناك يابو طياز كبيره وانا هجيلك بكرا ياعروسه قولتلها: تشرفيني ياقلب العروسه وروحت قفلت مع خالتو، كل ده وزبر احمد منتصب بين وفلقات طيازي وبين وراكي وانا قاعده على زبره ومبسوطه بالاحساس ده اوي لاقيت احمد بيقولي: مستحليه القعده على زبري ياعروسه؟ وقتها كنت فرحان بجد لان حبيبي احمد بيعاملني كأنثى بجد وانا كنت بحب الاحساس ده اوي لاني انا فعلا جسمي طري وناعم زي جسم البنات وكمان انا حابب اني اكون بنت ويكون ليا راجلي اللي يحبني ويحسسني برجولته وانا احسسه بإنوثتي المهم ضحكت بكسوف وقولتله بدلع ومياصه: ايوه يا احمد انا فرحان وانا قاعد على زبرك حلوووو اووي ياعريس، لاقيته فجاه بيقوم بيا من على الكنبه وكإني عصفوره بين إيدين دكري وخلاني فلقست على الكنبه ظهري ليه ووجهي لظهرية الكنبه وعريسي حبيبي احمد واقف ورايا ولما لفيت وجهي وبصيت عليه لاقيته بيبلل زبه وانا كمان بصقت على ايدي وبللت خرمي وابتدى احمد يقرب زبه من خرمي وانا مفلقس وساكت ومستنيه لغاية لما يركبني ويدخل زبه في طيازي المره دي مكنتش خايف من زبه وكنت فرحان وانا مستني جوزي يشبع ويشبعني نيك في طيزي البنوتي واول ما احمد دخل زبه اتزفلط جوايا بسهوله خلاني شهقت لكن كنت مستمتعه وانا واخده زب احمد جوزي وانا مفلقسالو وعامله له عروسته اللي هتريحله نار وهيجان زبره فيها، وقتها حسيت اني عاوزه احس بجسم عريسي كله بيحتك وبيلمس جسمي كله من ورا وهو بينيكني عاوزه احس بصدره وهو بيحتك بظهري و افخاده المشعره من الامام بتحتك وبتهري في وراكي الناعمه الملبن من ورا والاهم من ده كله إن زبره يبقى في حضن طيازي الكبيره الملبن، فقولت لعريسي: حبيبي عاوزه احس بجسمك كله بيلمس جسمي كله من ورا عاوزه وانا واقفه لاقيته من غير ما يتكلم بيشدني وبيوقفني من على الكنبه ووقفت على الارض بشكل مستقيم كله ده وزبر احمد محشور جوه طيازي الكبيره حاضني وإيديه بتقفش في بزازي وابتدى يمشي بيا لغاية ما لزقني في الحيطه وإبتدى يدق ويرزع زبره في طيازي وهو زانقني في الحيطه وزبره بيخليني اصرخ من الآلم والمتعه..