دخول

عرض كامل الموضوع : زواج المتعة والعائلةالجزء العشرون


ozozo63
07-26-2016, 08:57 PM
/
الجزء العشرون
وضحكت وقولت اه يا شرموطه يعني عاوزة تتناكي قالت ايوه عاوزة اتناك منك هاموت علي زبك بس مش تنيكني من طيزي لسي متعورة من المرة الي فاتت قولت تستاهلي وانا هاخليها متعورة علي طول قالت بلهفه ارجوك لا انا عاوزة اتمتع من زبك مش تعذبني من طيزي ارجوك قولت طيب هانيكك من كسك ودا بس علشان انتي طلعتي جدعه وعرفتيني الي انا عاوزة انما لو كنتي كدبتي مكنتش هارحم طيزك قالت شكرا حبيبي قولت ياله اقلعي يا شرموطه ولا هتتناكي وانتي لابسه قالت لا حبيبي انا هاقلع خالص علشان احس بلمستك علي جسمي وقامت قلعت ورجعت نامت جنبي وانا التفت ليها وروحت ابوس فيها وامصمص في شفايفها وهي مسكت زبي تلعب فيه لحد لما وقف جامد في ايدها ومرة واحدة سابت شفايفي وبقت تبص لزبي وتقولي بقي انت دخلت ده في طيزي المرة الي فاتت قولت ايوة وفتحها قالت قصدك شقتها انا من يومها مش عارفه اعمل حمام وباخد ملين علشان يسهل لي الحمام دبحتني المرة الي فاتت قولت هو انتي هتقضيها كلام ولا عاوزاه تتناكي في كسك قالت هاموت عليه في كسي عاوزاه يدبحني في كسي وراحت علي زبي ترضعه وانا عدلتها بوضع 69 علشان ارضع وامص في كسها والعب في بظرها لحد لما بقت تنزل لبنها في بوقي وبقت تتشنج وانا سحبت نفسي من تحتها وطلعت من بين وراكها وهي لسي في نفس الوضع وبقيت وراها ودخلت زبي في كسها وقعدت انيك فيها جامد لحد لما نامت علي بطنها من كتر الالم والتعب وانا فوقها مش سايبها وبقيت اعدلها باوضاع تانيه لحد لما قربت انزل وقولت ليها انا هانزل قالت نزل في كسي المحروم ارويه بلبنك وبقت تغنج وتتمحن لحد لما نزلت في كسها ونزلت من فولقها نمت جنبها وبقت تقولي بحب نيكتك كتير وقامت علشان ترضع في زبي روحت ساحب نفسي من تحتها وقولت ليها ايه مالك خلاص نيكتك وخلصت قالت بس انا لسي عاوزاك تاني كسي مشتاق ليك كتير قولت ليها انا مش فاضي وعندي ضيوف قربوا يجوا ياله البسي علشان مافيش حد يشوفك هنا منهم قالت يعني كدا بتطردني قولت بجد في ضيوف جايه قالت مين يعني قولت الهنوف يا ستي ومعاها جوزها ابو خالد قالت ليه قولت علشان يتكلموا معايا قالت يتكلموا معاك بخصوص ايه قولت التهديد الي كانوا بيهددوني بيه قالت وانت هتعمل ايه قولت مش تقلقي علي انا مجهز نفسي قالت يعني انت هتخليه يشوف فيديو تبع نجود قولت ليها لا بس هاعرف اتصرف بس انتي لازم تخليني اقابل الحرمه دي في اسرع وقت قالت طيب هاشوف هاعمل ايه قولت طيب وكمان ليكي عندي انيكك مرة تانيه لو خلتيني اقابلها واشوفها هنا قالت اكيد الي انت بتقوله قولت هو انا ضحكت عليكي في ايه قبل كدا قالت بالعكس انت مش ضحكت علي وبتنفذ كلامك قولت طيب ياله يا شرموطه قومي البسي بسرعه علشان تمشي قبل ما يجوا قالت طيب اغسل والبس قولت من غير غسيل البسي بسرعه وياله اخرجي قالت هاطلع كدا قولت بنرفذه يووووة اخلصي بسرعه مش عاوز الترتيب يبوظ من دماغي ياله يامتناكه بسرعه قالت طيب وقامت تلبس وانا روحت للحمام اخد دوش ولاقيتها بعد ما لبست جات الحمام وقالت انا هامشي عاوز حاجه حبيبي قولت ليها لا شكرا وياله روحي ونفذي الي قولت عليه قالت طيب هانفذ سلام وخرجت وانا بعد ما خلصت الدوش نشفت نفسي وروحت علي مكاني عريان برده وقعدت ادخن وشغلني التفكير شويه لحد لما دانا جات ودخلت علي وقعدت جنبي ومكنتش حاسس بيها وقالت لي للدرجه دي مش حاسس بدخولي قولت ليها معلش دماغي فيها مليون حاجه ومش عارف اصفيها قالت طيب احكيلي اشيل عنك شويه انا مراتك برده ولا نسيت كدا قولت يا عبيطه بطلي الي بتقوليه ده قالت طيب ايه اخرة الي بتعمله قولت ليها بنبرة فيها نوع من الغضب انا باعمل ايه يعني اديني باحمي نفسي من نصايب العنود الي مكنش فيه حد قادر يقف قصادها وقدري اشيل ذنب مش ذنبي واحل مشاكل مش بتاعتي لما حسيت اني اتنرفذت وغضبت قالت خلاص اعمل الي يريحك قولت ليها عارفه ايه الي يريحني قالت ايه قولت اسيب هنا وارجع مصر قالت بلهفه بلاش ارجوك تفكر كدا احنا محتاجينك معانا احنا من غيرك ولا نسوى شيء قولت ليها يبقي مش توجعي راسي كل شويه بكلامك ده وبعدين انتي ليكي ليلة لما تيجي وتلاقيني مش باعمل حاجه في ليلتك ابقي اتكلمي معايا مش جاية توجعي دماغي علي الفاضي بكلام فارغ وانا اصلا دماغي هينفجر من التفكير قالت خلاص انا اسفه ومش هاتكلم في الموضوع ده تاني واعمل الي انت عاوزة بس خد بالك من نفسك قولت ليها حاضر وسألتها فين الجوري قالت لسي نايمه قولت طيب انا عاوز افطر قالت من عيني هاروح اخلي الخدامه تحضر ليك فطار وانت البس وتعالي علي السفرة علشان تفطر قولت لا خليها تجيب الفطار هنا قالت حاضر براحتك وقامت خرجت وانا فضلت مكاني قاعد منتظرهم يجيبوا الفطار المهم عدي الوقت وكنت فطرت وفضلت قاعد لحالي وكانت الجوري لسي نايمه في غرفتها المهم وبقينا العصر وانا قاعد مكاني منتظر ابوخالد والهنوف واشوف ايه الي هيحصل معاهم وبعد شويه لاقيت الخدامه جايه بتقولي ان مدام الهنوف وزوجها وصلوا ودخلوا الصالون قومت من مكاني علشان البس و قولت للخدامه طيب روحي قدمي ليهم القهوة وانا هالبس واجي خرجت الخدامه ولسي بتقفل الباب نديت عليها وقولت ليها روحي قولي ليهم ان انا قاعد في غرفة التدخين وان انا منتظرهم هنا وخليهم يجوا لي هنا وانتي هاتيهم وتعالي قالت الخدامه انت هتقابلهم كدا قولت هاقابلهم كدا ازاي يعني قالت هتقابلهم عريان قولت وانتي مالك انتي تنفذي الي اقولك عليه بس ياله امشي من قدامي روحي هاتيهم هنا وبلاش كلام فارغ راحت الخدامه وانا رجعت نمت مكاني عريان وكنت عاوز اشوف ابوخالد هيعمل ايه ولا هيقول ايه لما يشوفني عريان وهو داخل هو والهنوف المهم لاقيت الباب بيخبط قولت ادخل لاقيت الخدامه بتقولي الشيخ ابوخالد ومدام الهنوف قولت ليها خليهم يدخلوا وانتي روحي هاتي القهوة للضيوف راحت الخدامه بعد ما قالت ليهم اتفضلوا وسابتهم يدخلوا ومشيت وانا واقف اشوف مين الي هيدخل الاول ومنظرة هيبقي ازاي وبالفعل كان ابوخالد واول ما شافني كدا لاقيته بحلق جامد في وفتح بوقه معرفش بقي انبهار ولا استغراب المهم قولت ليه اتفضل قالي طيب استر نفسك معايا حرمه قولت ليه نيكتها قبل كدا وشيفاني بالمنظر ده ودخلوا الاتنين والهنوف بتقولي انت جاهز بقي قولت ليها جاهز لايه قالت شايفه انك موافق علي كلام ابوخالد وانك تنام معايا بدل زوجته التانيه قولت ليها لا انا نيكتك قبل كدا ونفسي انيك نجود لاقيتهم اتنفضوا هما الاتنين من مكانهم وابوخالد بيقولي انت عرفت اسمها منين قولت مش تقلق انا عارف كل شيء وعارف كمان الراجل الي انتم مشاركينه مصالحكم مع شركته وكمان بيخلص ليكم شغلات وحاجات تانيه قالي راجل مين قولت الشيخ ....؟؟؟ قالي بفزع انت عرفته منين وعرفت كل ده منين قولت مليكش دعوة انا لما ابقي عاوز اعرف شيء في ساعه باجيب الي انا عاوزة قالي ارجوك بلاش تخرب بيتي قولت ليه خلاص نفذ الي قولت ليك عليه قالي مينفعش انت عاوزني اترمي في الشارع زي الكلب قولت خلاص بقي استحمل قالي ارجوك يا طارق اطلب اي شيء تاني الا موضوع نجود ده قولت ليه انا لما باصمم علي شيء لو فيها موتي لازم انفذه قالي انت كده بتدمرني وتدمر عيالي قولت خلاص نفذ الي قولت عليه قالي صعب قولت انا هاقولك علي شيء يا تنفذ الي قولت عليه في الاول او تنفذ الي هاقولك عليه دلوقتي وكدا انا عملت ليك خيارين قالي وايه الحل التاني قولت ليه تعرفني علي نجود وسيب الباقي علي وبعدين انا هانيكها بطريقتي قالي اعرفك عليها ازاي وهتنيكها بطريقتك ازاي انت اصلا متعرفش زوجتي ازاي متعصبه وصعب انك حتي تقعد معاها لوحدكم دقيقتين علي بعض قولت ليه انتي تعرفني عليها وبعدين سيب الباقي علي قالي بس انا مش عارف طريقه علشان اعرفك بيها قولت طيب اصبر افكر ليك في طريقه تعرفني عليها قالي شوف حل قولت بس انا مش باعرف افكر كدا قالي يعني ايه التفت للهنوف وقولت ليها تعالي يا حرمه ارضعي في زبي ومصيه لاقيتها بحلقت عينها الي باينه من النقاب وراحت تبص لابوخالد رجعت قولت ليها في ايه ياحرمه انتي عاوزة تاخدي منه الاذن ولا ايه قومي يا متناكه تعالي ولا عاوزاني انيكه قدامك علشان تصدقي انه مش يقدر يعارضني رجعت تبص تاني لابوخالد وكان ابوخالد بيهز ليها راسه بالموافقه علشان تقوم راحت قايمه من مكانها وجايه علي ولما بقي ابو خالد في ظهرها رفعت النقاب ولمحت في وشها ابتسامه علي الي باعمله فيها وفي جوزها المهم التفت لابوخالد وقولت معلش يا ابوخالد اصل انا مش باعرف افكر كويس الا لما حرمه تمص وترضع زبي قالي طيب بس خلصني ارجوكي شكلي بقي زباله قولت ليه يعني لما كنت بتتناك من الخدامين مكنش زباله المهم سكت شويه علي اساس اني بافكرو انا باخطف نظرات ليه علشان اشوف هو هيعمل ايه وحبيت برده اشوف رد فعله لما اتكلم مع الهنوف بكلام عن النياكة والرضع وكنت باقول ليها براحه يا حرمه هو انتي بترضعي ولا بتاكليه التفت لي واتبست وقولت ليها براحه عليه بدل ما يغرقك لبن ويبقي شكلك وحش وسكت تاني بعد لما شوفت علي ابوخالد اثار الشهوة وحسيته ولع وقطعت عليه نظراته لزوجته وهي بترضع وقولت ليه في عندكم في الشركة اجهزة كمبيوترات ولا لا قالي ايوة فيه اجهزة بس بسيطه قولت ليه كدا تبقي محلوله قالي ازاي قولت ليه انا باشتغل بالكمبيوتر وانت تخلي نجود تيجي الشركة وتعمل حجه ان في جهاز كمبيوتر عطلان وتتصل علي وانا اجيلك وابص علي الجهاز وكده وبعد لما اشوف الجهاز واخلص انت تدخلني المكتب الي فيه نجود وتقولها ان لازم تعملوا تطوير لاجهزة الشركة علشان مش تعطل كل شويه وان انا الي هاعمل التطوير ده ولما اقعد واحكي معاها انت تسيبنا وتخرج ومش ترجع تاني وسيب الباقي علي وهابقي اعرفك ازاي اخليك تجيبها علشان انيكها وبسهوله وهي مش هتعارضك قالي انت هتقولها علي الفيديوهات بتاعتي قولت ليه ياعبيط لو قولت ليها علي فيديوهاتك ممكن تطردني برا الشركة او ممكن تطلب الشرطه وبعدها انت هتتفضح قالي طيب انت هتعمل ايه قولت ملكش دعوة سيب الباقي علي وانا كده حليتها ليك خدمه مني ليك علشان اطلعك من الزنقه بتاعتك قالي طيب وامتي انت تيجي الشركة قولت انت الي هتقولي امتي اجي قالي ازاي فهمني قولت انا قولت ليك انك هتتصل بي لما تكون نجود في الشركة ولما اجي هتنفذ الي اتفقنا عليه قالي يبقي بكرا قولت اشمعني بكرا قالي ان نجود هتيجي الشركة علشان توقع علي بعض الاوراق الصبح هتكون هناك من الساعه 9 او 10 الصباح تقريبا قولت وانت تتصل بي ولما اجي تكون فهمتها العطل الي عندك واني هاجي اصلحه وبعد لما اصلحه تدخلني عندها بحجة التطوير وكدا ولما نتكلم انا وهي انت تخلع وانا هاقوم بالباقي فهمت قالي تمام فهمت ياله قوم روح لبيتك وخد مراتك معاك التفت الهنوف وبصتلي وقالت هو انت خلصت تفكير قولت ايوة خلصت قالت ياخسارة كنت عاوزاك تفكر كمان شويه قولت انتي مش عاوزاني افكر تاني انتي عاوزة تقعدي ترضعي في زبي طول اليوم قالت ايوة ونفسي اتناك منه كمان قولت استني لما جوزك ينفذ الي اتفقنا عليه وهابقي انيكك قالت لسي هاستني قولت اعملك ايه ما انتي شايفه مش عاوز يخلص وكمان انا الي بادور ليه علي حلول قالت طيب هو هيروح لوحدة وانا استني معاك قولت لا لازم تمشي مع جوزك مش ينفع يمشي لوحدة وانا قولت هابقي انيكك خلاص بقي انتي ايه مش بتشبعي قالت عمري ما اشبع منك ولا من زبك قولت خلاص ينفذ جوزك وانا هامتعك وامتع كسك وكمان مكوتك الحلوة دي يا قمر ومديت ايدي احسس علي مكوتها وكمان قرصتها راحت مصوطه بشرمطه قولت ليها ياله قومي علشان تمشي مع جوزك قالت طيب وهانتظر اللحظه الي انام فيها تاني معاك ومش هارحمك قولت لما نشوف مين الي مش هيرحم التاني والتفت لابوخالد وقولت وانت منتظر تليفونك بكرا والا انت عارف بقي قالي حاضر قولت ياله اخروجوا من غير مطرود وجات علي الهنوف باستني من شفايفي وراحت خارجه ورا جوزها وانا فضلت مكاني لحد لما الجوري لاقيتها داخله علي بعد ما خروجوا علي طول وانا كنت عريان وزبي واقف لاقيتها راحت مصوطة وقالت يانهارك اسود هو انت نيكت الحرمه قدام زوجها هنا ................؟؟؟؟؟

ozozo63
07-26-2016, 08:58 PM
/>

el gokr
07-26-2016, 09:48 PM
تسلم ايدك جامده جدا بس هيا قصيره ليه كدا طول شويه الجزء

mostafa rayan
07-28-2016, 08:58 PM
فين الواحد وعشرين

Tafa3102
07-29-2016, 12:02 AM
رائعه تسلم ايدك فين الجزء الواحد والعشرين

el gokr
07-30-2016, 02:07 PM
اتأخرت ليه كدا في رفع الجزء 21 في انتظارك

السلطان جورج
08-01-2016, 01:32 AM
فين الجزء الواحد وعشرين
وين الرابط بتاعه

ahmmad599
08-02-2016, 02:37 PM
:g058::g058::g058::g058:فين الجزء الواحد والعشرين :g058::g058::g058::g058:



سالب في الجيش نسونجيقصص سكس حبيبي يفتح كسي واحمل منهسكس بنات حلساء ملساءصورسكس نيك بيدينlandsmb زوبرك كبير يا حبيبط نيكني site:landsmb.ruصور شباب وهما بيلعبوا بزبابهمصور اكساس راطياز عراقينسونجي الممحونهسكس نسوانجي قصص بنوتى site:forum.lazest.ruافلام سكس تحت التحديتسكس نيك شراميط بجسم يفلج محارمنسوانجي نقاشي بنوتي في الشارعقصص سكس نكت صاحبة مراتي ومراتي تدخل عليناحكاية زبي واكساس النساء تعشقه بجنون قصص سكسقصص سكسي نيك امراه ابوه الجديدهنيك محارم مصارعه حره قلبت نيك منزليسكتي عراقي عنيف مص شفايفهاقصص سكس استاذقصص نيك تعديب وزل ميستريس وكلبكيف استطعت تحرير زوجتيسكس قصص نيك سعوديات الخدامه اشتغلت قواده عليارغبات ام وابنها واخواته قصص سكس كامله محارم قصص ديوث يتخيل خواتهقصص سكس الست الكبيره في السن landsmb site:landsmb.ruقصص شيميلسكس بنت خدرامنتديات نهر الحب لمن تشعربلحرمانقصص سكس صباحيه مباركهقصص سكس لي مطلق ام وحد صحبيﻗﺼﺘﻲ ﻣﻊ ﻋﺎﺋﻠﺘﻲ ﻭ ﻛﻴﻒ ﺃﻛﺘﺸﻔﺖ ﺃﻧﻬﻢ ﺷﺮﺍﻣﻴﻂ ... - ﻗﺼﺺ/archive/index.php/t-222767.htmlسكس تزليق 18بنات دب بطي من ولد تبول نك طزقصص سكس نيك خيانه محارم عالبحرقصص سكس في عيادة الطبيبsite:landsmb.ru "امي"قصص سكس زوجتي الدمامسكس منقبه وزن ثقيلاقراقصص.زوجي.منيوك.كسي.نافورة.نيكقصتي مع النيك زب ثخينقصص سكس بزز الفلاحه اللي في العزبهنقاش نسوانجي امي حلوهالسكس الحريف النترجم اجنبي/archive/index.php/t-539412.htmlقصه.سكس.ماماوامير site:foto-randewu.ruقصص الشرموطه محارم كامله نيك طويلنسونجي لوايطا بقمصان النوم الحريميصور سكس نيك منت زكيجميع مقاطع السكس الجماعي العربي الحصريصور نيك جماعي منايكقصص سكس اية وامها مديحها كاملهنيكني براحه اه اهحريم عيلتنا قصص سكس نسونجي متسلسلةقصص سكس ماما/archive/index.php/t-11883.htmlقصص نيك بنات قولتله زبك تعبنيقصص تبولنسوانجي قصة مطلقه اول مره تكشف حم الزب والفحولهمزه خالى تنناك نيك عنيفسكس محارم اختى سميه site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-16169.htmlمكتبه صور المحارم سكس نسوانجيﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺼﻮﺭﺓ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﺳﻜﺔ ﺍﻟﻤﺤﺎﺭﻡ ﺣﺼﺮﻯ ﻟﻨﺴﻮﺍﻧﺠﻰ ﻣﻦ ..6نسوانجي 3gbجنسسسسسس الموقع تلاررقام تزوجت ابنها وحملت منه قصص محارم قصص افشخ اللبوةقصص بنات شهوانيهقصص سكس الخياطارشيف قصص جنس ونيك يمنيةقصص جارتي الهأيجة متسلسلةطيزي ماتشبع نيك متسلسلهقصص جنسية لاكساس سكسيةصورنيك كس طرياتموقع قصص سكس جماعي اه اي اح نيكني جامدقصص نيك بنت مكنه/archive/index.php/f-22-p-18.html/archive/index.php/t-261368.htmlقصص نيك الطيز في اليمن محنت الطيزخولات