دخول

عرض كامل الموضوع : مهند اللبوة


مهندا
01-16-2017, 10:15 PM
في البداية اعرفكو بنفسي انا مهند الدلوع حكتلكو قصتي مع عمرو اللي ناكني في شقته وازاي بقيت بحب أكون بنت واحس بإحساس الأنوثة مع راجل . والنهاردة هحكلكو ازاي بقيت من بنت لمدام ولبوة رسمي .. كنت دايما اتعرف بناس علي النت وأتكلم كتير بس ملاقتش حد فيهم شدني وكنت بالليل أنام في السرير والبس الاندر فتلة بتاعي واحلم بالراجل اللي هيمتعني ويطفي ناري . وفي يوم كنت هايج اوي وقعدت ابص علي جسمي في المراية وبزازي البارزة وطيزي المدورة ولبست أندر حريمي وعليه البنطلون وقميص أبيض ونزلت الشارع وانا بتمايل وبتدلع في مشيتي ناس كتير عاكسوني بس انا كنت ببص في الأرض وامشي ولاقيت نفسي بركب اوتوبيس وكان زحمة أوي وانا اصلا معرفش هوا رايح فين ههههه وقفت حوالي 3 دقايق بس وحسيت لحبيبي بيخبط فيا من ورا في الأول افتكرته واحد كان معدي وخبط فيا غصب عنه بس لما فضل واقف لازق فيا عرفت أنه دكر هاج علي طيزي وأهو بيغرس زبره في لحمي من علي الهدوم .. مستناش يشوفني موافق علي إللي بيعمله وحسيت بصوابعه وهيا بتلعب فيا حركت رقبتي ابص مين لجرئ ده لاقيت دكر بجد حوالي 40 سنة وشنبه يالهوي اول مبصيت في عينه مقدرتش وبكيت قدامي تاني وهوا فهم وزنقني اكتر ولاقيته بيقولي في ودني انزل للمحطة الجاية .. معرفش ليه مفكرتش ونزلت وراه وقف وقالي امشي ورايا من غير كلام ومعرفش ليه مشيت وراه هههه لحد ماطلع بيت وطلعت وراه لحد الدور التالت فتح شقه ودخلت وراه قفل الباب وقالي خش يامتناكي زعلت وقلتله انا همشي مسكني من وسطي وحضني وقالي خلاص متزعليش ياقطة تعالي خدني وقعدنا في الصالون قالي خش المطبخ افتح التلاجة أشرب حاجة قلتله لا شكرا وياريتني ماقلتله راح قائم واقف ومطلع زبره كان كبير اوي وتخين وليه عروق وقالي طب خد ده طعمه احلي وديت وشي الناحية التانيه جيه عليا وقربه من شفايفي ومسك وشي والايد التانية ماسك زبره بصتله قالي مص ياحبيبي فتحتله بقي ودخلو وابتديت أمص معرفش ليه عجبني طعمه اوي مع اني مكنتش بحب المص وقومني قلعني هدومي كلها واول مشاف الاندر اتجنن وهجم عليا وانا أقوله براحة طب أهدي وللاسف قطع الاندر وحسيت بزبره علي بيدخل وانا بقاوم او عامل نفسي بقاوم هههه ونيمني علي بطني بالقوة ودخل راسه وقالي اهو دخل اهو أهدي وانا أقوله براحة قالي متخفش ودخل تاني لحد نصه وانا بصوت وابتدي يدخل ويطلع وأنا تحتيه مرة بجد اه آي بي اوف لالا بيوجع طب براحة وهوا يقولي براحه اهو يامتناكة ووقف مرة واحدة ببصله قالي حبيبك عايز يدخله كله لسه بقوله لالالا راح مدخله كله في طيزي وطلعه ودخله تاني وينييك اااااااااااه اااي اه وهوا يشخر ويعض في ضهري ويضرب علي طيزي ويقلي حلو يالبوة حلو يامتناكة وانا اه حلو اوي نيكني انت دكري وناك جامد اوي لحد ماحسيت بشلال لبن جوايا نام عليا وسابه شويه لحد منام وباسني من رقبتي وطلعه نام علي ضهره وشدني من ايدي قربني ومسك دماغي نزلها علي زبره وفهمت أنه عايزني امصله والحس اللبن مصيت ولحست ولبست هدومي وبوسته خد رقمي واداني رقمه ونزلت ...

dr.doola
01-16-2017, 10:33 PM
مشكووووووووووووووور

مهندا
01-16-2017, 11:44 PM
ميرسي يادولة

Mo3gza22
01-18-2017, 03:32 AM
مشكووووووووووووور

SissyKB
02-15-2017, 08:34 PM
أح! قصة سخنة! هيجتيني بجد، كنت طفشانة قبل ما بدأت ولما انتهيت كنت تولعت :blush:! رجاء المزيد :g058:!

الجاسور1
05-02-2017, 04:10 AM
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعاتك

مليش غيرك
01-03-2018, 01:26 PM
روعة حلو اوي نيك الصدف ده

بزاز سالب طرى
01-05-2018, 12:34 AM
مشكووووووووووووووور

صورتك تجنن

nado2014
01-05-2018, 06:17 PM
تسلم عالقصة



قصص سكس سالب بنوتى مشوقهقصص نيك مكتوبه عن بنت المتناكه ياكسمكقصه سكس مكتوبه بنت تحكب شعورها مع حصان/archive/index.php/t-490011.htmlقصص سكس مجهولقصص جنس شباب مبادل لبنانيقصص جنسية انا وامهات اصاحبي نسوانجيقصص اكساس طريهقصةسكس موزى/archive/index.php/t-404262.htmlتحب مني كس نارxzxxأطلب من إبني ينيكني في طيزي بعد وفاة أبوهقصص نيك كفاح في كسهابنات تحت بطها شعرقصه أول نيكهنيك زوجة الاب ادوت كمصورسكس مصورة علي الشاطئاكبر زبر اسود.مع امراء تخينيه هريها نيك/archive/index.php/t-216505.htmlالشهوة قصص مصوره نيك مع المديربنت خالي سخنهقصص نيك اتوبس الغلابهصور سكس قصص مصورة جديده في المكتب العميد خليجي (افلامك)سكس اخ واخته المنصورة مجانيقصص فلاحات في الريف مع مراهقيننيك طياز مربربة تستاهل النيك/archive/index.php/t-433625.htmlقصص سكس ناكني مجرمأحلبيني نيك قصصقصص سكس جارتي واختهاجماعيﺍﻧﺎ ﻣﻦ ﺍﻟﺴﻌﻮﺩﻳﺔ ﻧﺎﻛﺘﻨﻲ ﺍﻟﺸﻴﻤﻴﻞ ﺍﺧﺨﺨﺨﺦقصص سكس سعوديات مع يمني.comقصص سكس محارم نسوانجي كيف فشخني ابني site:bfchelovechek.ruمقطع نيك مزه ممحونهامي بقتي متناكاختي تضع الخياره الكبيره بطيزها قصه محارمقصص نسوانجي محارمقصص سكس يمنيه بعد القات ارشيف منتدى نسوانجيقصص زباوي سودانيهشفايف مهبل نسونجيقصص سكس انفراد الاب وبنتهWww.hekayat.sex.nawara.comهناء المتناكةصور فاتنة مثيرة عاريةجنس رقص حفلات الباشا سكسسكس عالم الحيواناتقصص سكس محارم بينيك الحماره وخواته في الحقلصور سكس نسوانجي عاريات عاهراتlandsmb.ru دياثةحسام فشخني و فشخ طيزقصة نيك مع صاحبة الصدر الكبير والكس الغرقانقصص محارم ابنته المربربه المطلقه كسها منفوخصورمنقبات شراميط جديدةسكس نارنيكXXXصور سكس لحمة بلدي نسوانجيرجل يجلخ زبه في المتروقصص سكس نيك ام من ابنهاقصص سكس مضرب عن الزواج القصة كاملة site:bfchelovechek.ruفتح عذراء اسمرقصص سكس محارم صحبي واختة ام كس مبلولنيك لواط زبك حلو نيكني اي اح افلام/archive/index.php/t-427012.html/archive/index.php/f-9-p-450.html/archive/index.php/t-390555.htmlقصص بنات الشيشان نسوانجي/archive/index.php/t-494594-p-60.html/archive/index.php/t-574904.html0صورطيزقصص بنات تقول نيكني اشتم قحبتك اشتم البوتك قصص site:bfchelovechek.ruسكس بنات يلبن في الكوسهسكس عربي يضربو السيجارة ويرزع في كسها فشخقصص نيك اخت مراتيقصص سكس محارم نسوانجي كيف فشخني ابني site:bfchelovechek.ruقصص نيك من التراثسكس نيك اختي تهذ طيظه قدامي قصةقصص سكس بنت هايجه اف اح ام اه اخزب كبير وخرم طيزي الممحون قصص وروايات جنسيةفيمدوم قصص حريم عيلتنا.comﺍﻧﺎ ﻭﺻﺤﺒﺘﻲ ﻧﻴﻚ ﻟﻴﻠﺔ ﻣﻘﺪﺭﺵ ﺍﻧﺴﺎﻫﺎ site:landsmb.ruقصة نيك جامدة مع خالتي محاسن /archive/index.php/t-285823.htmlقصص سكس صديقي الديوثصوره مثيره موجب كس منتوف يتناك بقوه نسونجي مجانقصة نيك مراتي نجاة من عشيقها انا و امي و اختي ارشيف نسوانجى site:landsmb.ruقصاص سكس سوالب ودياثه الفحول قصص جنسيّة متسلسلهlandsmb اصغر من ابنك وفشخك نيكني يا حبيبي site:landsmb.ruقصص نسوانجي امراه على جمر الشهوات الجزء الثامن site:foto-randewu.ruقصص سكس محارم اها اه اه ياباباارشيف نسوانجي الحلاوه ماما م site:landsmb.ru/archive/index.php/t-407306.htmlقصص سكس مع جيراني مينا وأمهتتناك فى النوم على السرير