دخول

عرض كامل الموضوع : اول مره اتمتع ... بحب البعبصه اوي


Ahmed HelmyXXX
10-25-2016, 09:23 PM
كلمتني بنت على الشات وعرفتها بنفسي وعرفتني بنفسها وكلمتني عن ظروفها وعلاقتها بالجنس وقالت انها عمرها مامارست الجنس حتى انها ملهاش علاقة مع شباب رغم انها في الجامعة فطلبت منها انها تكلمني بصراحة اكتر فقالت انها حاسة بحرمان رغم انها جميلة وخايفة جدا من انها تتعرف على اي شاب وخايفة من الجواز وقالت انها قرات قصة من قصصي وعايزة تتمتع بس خايفة من ان يحصلها حاجة وكانت عايزة اكلمها كلام جنسي وانا طبعا كنت حاسس بيها وبرغباتها من اسلوبها في الكلام وعرفت شهوتها فقلت ليها ايه رايك نتقابل فقالت لا طبعا انا مش بقابل شباب فقلت لها ماانا عارف انا حقابلك علشان امتعك بشكل تاني غير اللي انتي عارفاه وخايفة على نفسك منه واتكلمت معاها بالتفصيل عن اللي حاعمله معاها لما حنتقابل واشترط انها تلبس لبس ناعم وخفيف واتقابلنا في المترو.
هيا كانت مش عارفة تتكلم وكانت خايفة جدا لانها اول مرة تقابل شاب وانا عرفت اكسر حاجز الخوف عندها لاني وعدتها اني مش حاعمل اكتر من اللي اتفقنا عليه في على الشات لان دي اساسا هي كل رغبتي واتمشينا في منطقة هادية خالص وهيا ماشية جنبي حطيت ايدي على طيزها بالراحة وبدات وحده وحدة امشي صباعي جوة طيزها لحد الاخر وقلت لها ايه رايك فقالت حلوة فحطيت ايدي تاني على طيزها من تحت ومررت صباعي جوة طيزها بس بمتعة اكتر وهيا ماشيه فقالت اه حلوة قوي انت بتعمل ايه وانا بدخل صباعي كل شوية جوة طيزها لغاية مادابت خالص بعد ماكانت خايفة وقالت انا عايزة اقف معاك وتعملها فيا وانا واقفة فدخلنا عمارة ووقفنا على السلم ووقفتها بجنبها قصادي وقعدت امشي ايدي على طيزها ورا بعض وفي كل مرة ادخل صباعي جواها اكتر لحد مااستسلمت خالص وبدات تضم طيزها على صباعي من كتر مابتتمتع باللي بعمله فيها روحت محرك صباعي جوه طيزها اكتر وبعد كده بدات ازغزغها جامد كل ماادخل صباعي جوة طيزها بطريقة مثيرة جدا وانا بابص ليها وحاسس بيها وبعد ماخلصت بصت ليا وقالت انت مش حاتعمل حاجة تانية فقلت لها لا فقالت امال ايه اللي واقف بين رجليك ده فقلت لها علشان هجت من جمالك بس انا مش حاعمل معاكي حاجة غير اني امتعك المتعة دي وبس ومش حاعمل معاكي اكتر من كده.
خرجنا من العمارة واحنا بنتمشى قالت انت غريب قوي اي شاب يتمنى اللحظة دي علشان يقضي شهوته وكده فقلت لها على سر خطير وهو ان امتع حاجة هو الرغبة وانك تتمتعي بكل حاجة حلوة على خفيف من غير ماتشبعي ولما تزيد رغبتك تتمتعي اكتر ودي كلها مراحل علشان توصلك للممارسة بس احنا مش عايزين الممارسة علشان بنشبع بعدها وممكن نحس بالذنب لكن انا عايز الشهوة والرغبة تفضل موجودة فيكي وتتمتعي بيها على طول وفي نفس الوقت انا مبحبش اقابل اي واحدة غير في اماكن عامة او المواصلات علشان نتمتع المتعة نفسها ومنعملش اكتر من كده لان الظروف نفسها متسمحش باكتر من كده فقالت انت حنين قوي انت جت لي منين انا كنت محرومة من الاحساس الجميل ده ومكنتش عارفة اعمل ايه وكنت خايفة اضيع نفسي فقلت لها انا مهمتي اني امتع اي واحدة عايزة تتمتع بدون مقابل لحد مابقت هي دي رغبتي يعني انا مبقتش رغبتي الممارسة وانما رغبتي اني امتعك بالشكل ده وبس.
فقالت انا حبيت الاحساس ده قوي ياترى حاقدر اقابلك تاني فقلت ليها في اي وقت ابعتيلي وحتلاقيني مستنيكي في نفس المكان فقالت انا عايزاك تعملها فيا تاني فدخلت صباعي جوة طيزها تاني ومشيت بصباعي جواها بالراحة وهيا ماشية جنبي وزغزغتها شوية جوة طيزها فقالت ياه مش مصدقة اني حاحس الاحساس الجميل ده في يوم من الايام وكمان كلامك جنني وفوق ده كله احنا مخدناش وقت انا حاكلم صحباتي عنك بس ليا عمولة فقلت ليها انا حاديكي مقدم دلوقتي تعالي ودخلنا عمارة تانية ووقفنا على السلم وقعدت ازغزغ في طيزها وامشي صباعي بين فلقتين طيزها براحة قوي وهيا جسمها بينتفض من شدة المتعة وبتضم طيزها جامد على صباعي وانا بزغزغها اكتر فقالت اه ده كتير عليا انا جسمي قشعر وانا باادخل صباعي جواها قوي وعمال ازغزغها جامد لاني عايز امتعها اقصى متعة ممكنة وهيا هيمانة ومستسلمة خالص وبعدين رفعت طيزها بايدي جامد ومشيت صباعي جوة خالص لحد ماخرج من جوة طيزها من فوق بمنتهى الاثارة والمتعة فعضت شفتيها مبتسمة وتقول اه عايزة كمان فقلت لها كفاية كده علشان متتاخريش وبوست ظهر ايديها بوسة لطيفة فقالت ايه ده فقلت لها ده بروتكول بعمله مع واحدة حلوة زيك وكمان بشكرك علشان بادرتي وقابلتيني ومخفتيش فقالت كمان بتشكرني طيب اعمل انا ايه بقى علشان اشكرك على كل اللي عملته معايا انتى متعتني متعة احلى عندي من كنوز الدنيا كلها فقلت ليها كفاية ابتسامتك فقالت انا مبتسمة لاني فرحانة اني قابلت واحد زيك فقلت ليها مفيش حد زيي قولي علشان قابلتك على طول فقالت عايزة ابوسك فقلت لها لا مش دلوقتي علشان متتاخريش فقالت للدرجة دي خايف عليا فقلت وقت ماتعوزيني كلميني فقالت انا حاعوزك على طول بس مش عارفة ظروفي فقلت لها اخرجي عادي جدا بس قبل ماتخرجي ابعتيلي على الشات وانا حاعرف امتعك الزاي من غير ماتتاخري او تروحي اي مكان...
للتواصل على الفيسبوك
......

ياهو ماسنجر او سكايب
.......

darw
10-26-2016, 08:41 PM
قصه حلووووه

Ahmed HelmyXXX
08-21-2018, 03:40 PM
قصه حلووووه

شكرا :smile:

الحالم10
08-21-2018, 05:33 PM
حلوة منك يا رقيق

ضيف
12-07-2018, 07:01 AM
جميلة جدا يارتني كنت مكانك كنت هريتها بعبصة ودخلت زبي بين الفلقتين يا ريت الاقي واحدة نفس اهتماماتي وامتعها باحلي بعبصة ونيك للطيز اللي بعشقه وبعشق لحسه

زبير جدا
12-07-2018, 05:16 PM
قصة جميييلة

زبير جدا
12-07-2018, 05:18 PM
و رائعة كمان

nancymansour
12-08-2018, 06:19 PM
انا حبيت الموضوع ده جدااااا

2lharm
12-22-2018, 05:25 AM
انت ابن متناكه كداب

سايح اوى
03-22-2019, 08:10 PM
احب البعابص اووووى

Lololoo
03-23-2019, 03:39 AM
هو دي حكاية بحد ولا من خيالك؟



قصص سكس المراه التي تفتح صدرها في ملابسها تغريكاندر رجالي نسونجي نقاشيقصص سكس مدير زوجى يصالحنىمحرومه عايزه النييييكصور سكس ازباب سود وهيا طبيعي مدن دله علا الفخوذالبوم صور سكس نسوانجيصورسكس متحركه فحل الدمام ينيك بنات سودكيف اطفي نار طيزي بدون لبنقصص سكس نيك طيز تعليم السباحهسلاح مرات/archive/index.php/t-487325.htmlقصص سكس محارم أجزاءقصص ديوث خالتي متسلسلهقصص سكس نسوانجي خول مراتي ساديهصائد الامهات الممحوناتقصص سكس رجل وثلاث نساءانا سالب من السعودية ناك طيزيجمال الكس الخليجيبنات تركيات اللي مثلن بقصاص افلام سكسقصاص سالب ديوث/archive/index.php/t-47499.htmlقصه وصور نيك سوالبنيك حرقني وقف خلاص موش قصص نيك بلا رحمهقصص سكس محارم تفاجئتصورةسكس مسلسل غموض حبتدعك بكسها بالجامعةﻗﺼﺘﻰ ﻣﻊ مرتي العفيفه طاهره وكيف نكتها انا وصديقيبعبصه وبوس ونيك واحضان بنت هايجه بتدلع خفيفهقصص نسوانجي مثيرة جدابزازك تثيرنيفريدة ام بزاز شديدةقصص نيك اخت مراتي تلبس بكيني ادامىنيك مفتريقصص محارم الأرشيف نسوانجي/archive/index.php/t-72100.htmlقصص سكس انا وزميلتي بعد ان التقنا بعد فترهقصة نسوان عائلتي تنتاك في زواج وليد انتاكوقصص سكس تحكيها نساء عند الفحص صور أزبار إدخلي وإختاري اللي يناسب كسكمافي أطيب من طيزجارتي/tags.php?tag=%C7%CD&page=3كككككس.مدامقصص نيك منتديات نسوانجي متسلسلهقصص حمام للاعبين سكس مصورهصور سكسي عربي بي منقصص سكس عرب نار بنتي وزوجها نيكنى أأأه نيك"XNXX" قصص نيك علي عرب ميلف جماعي لجاراتاحدث مواقع سكس/archive/index.php/t-322412.htmlقصص نيك بعد القات اخت زوجتي يمنيهصور سكس مريام كلينك فلاش طويلةطيز سمين معا سروال ضغطاحمل قصة سادية مصورة شيميل/archive/index.php/t-231733.htmlتنزيل سكس بنات مدرستي تعصر نيكخيالات تحرر محارم قصص قصةنيك خطيب بنتبقصص طيزي ينتاك مع الكبشبيبي ليبي نسوانجيصور شرموطة مربربة/archive/index.php/f-9-p-594.htmlقصص سكس جماعي ممتعهسالب نفسي اتناك في الزقازيقطيز عرب + عرب نارصورسكس بريدجيت بيقصص محارم جمانه واخوهاطالبة مفشوخه في درس خصوصي نارعرب نار قصه العروسه المحرومه جميع الاجزاء قصص كتابهقصص محارم الارشيف قصص سكس كيف نيكت اختي وفضيت بكارتهاقصص سكس محمود يختصاب امةقنص محارم أثناء النوم قصص سكس مصوره السواق والفتاه40صورة لطيزي تصويريصور امرأة تنيك نفسهاصور سكس بن تن نسوانجي/archive/index.php/t-482485.htmlتجسست علي مرأتي لقتها بتلعب في كسها نسونجيقصص محارم جارتي ايناساخي لا يعرف النيك قمت اعلمه السكس وناكني.comصورفخاد سكسي سيلفيقصه سكس محارم مرتيصور ثريا شبيهة هياتمصور سكس نسقط بسنفسى فى زبر اناسالب وعندى شقهطيزي مابتشبع نيكورع دلوع ينتاك لاول مره يجرب الجنسﺍﺧﺘﻲ ﺗﻮﺻﻔﻠﻲ ﺯﺏ ﺯﻭﺟﻬﺎ قصص نيكقصص سكس في بيت حماتي حماتي الجزء الثاني /archive/index.php/t-486842.htmlبنت تنيك طيز ولدقصص لوطي ناكني في منزلي عشرين جزاء كاملة الاجزاء متسلسلةقصص سكس لواحظ والحمار مصورهصو/ سكس لولو الهيجه