T.O.M
04-28-2018, 10:00 AM
المقدمة:
هذه قصة من وحي خيال الكاتب و ضمن سلسلة قصص و روايات T.O.M .
T.O.M
اختصار لجملة (Toy of Masters) و بالعربي (لعبة الاسياد) و هي مجموعة قصصية تدور بين كل انواع الجنس .
الحلقة الأولى:
انا باسم 15سنة ولد علي 3 بنات عيش انا و اخواتي مع امي :
امي ياسمين 42 سنة دكتوره صيدليه وعندها صيدليه في شارع جانبي قريب من البيت بيضاء شعرها بني ميلف من الطراز الرفيع صدر وطيز كبار معندهاش كرش طولها 176سم وزنها 71ك.
اختي الكبيرة سارة 21سنة في كلية آداب بيضاء شعرها اسود رشيقة و مهتمية بنفسها صدرها و طيزها كبار بنسبة لسنها لكنهم متنسقين طولها 185سم و وزنها 68ك.
سلمى 17سنة بيضاء شعرها بني رشيقة نهتمية بنفسها صدرها متوسط لكن طيزها رهيبة طولها 176سم و وزنها 62ك
سما 13سنة بيضاء شعرها اسود طولها 147سم و وزنها 50ك يمكن صدرها و وطيزها صغيرين بس واضح انها هتلاقي فرسة لما تكبر .
من ساعة ما بابا سافر من 10سنين و امي هي المسؤولة عن البيت اول ما سافر كان بينزل إجازة كل سنة وبعدين بقيت كل سنتين و دلوقتي بقلنا 4 سنين مشفناش وشه ولوله الفلوس البيبعتها كنا نسينا أنه موجود اصلا لاكن مع كده كانت حياتي مثالية لغاية الليلة الاتغير فيها كل حاجة.
في الليلة دي كان المفروض نيبات عند جدتي ماعدا امي لان ورها شغل كتير في الصيدلية علي حسب كلامها المهم انا كنت قاعد يتفرج علي التلفزيون مع جدتي لحد ما جتلي مكانة من مدرسة العربي بتعتي مس كريستينا بتقولي أن هيبقي في حصة بكرة الساعة 7 اصبح مكان الحصة التلغت الاسبوع الفات عشان مانتاخرش في المنهج.
لبست هدومي عشان اروح البيت اجيب حاجة الدرس لاني مش هينفع أصبح اروح اجيب الحاجة وبعدين اروح الدرس و انا نازل جدتي قالتلي: انت نازل يا حبيبي
انا: ايوة يا تيتة هجيب حاجة من البيت و راجع علي طول
جدتي:طب اتصلك بامك عشان تفتح لك
انا:لا انا معايا المفتاح
جدتي: طب خدبالك من نفسك و متتاخرش
انا:حاضر يا تيتة.
اول ما وصلت و لسة بفتح الباب قبل مانده على ماما اشوفها فين سمعت صوتها باتاوه و بتنهاج دخلت اشوف مالها لقيت باب أوضاعا مقفول و سمعت صوت راجل
بيقولها: خدي يا بنت المتناكة يا شرموطة انتي اللي زيك لازم يتناك كده
وهي بتصرخ: ااااااااااااااااه انا شرموطتك انا خدامة تحت رجليكااااااااااااااااااااااه نيكني يا سيد الرجالة
راح مزعقلها: اشخري يا مره
وسمعت صوتها بتقول: خخخخخخخ نكني نكني انا لبوتك خخخخخخخ نكني نكني وافشخ كسي
قالها: لسه مشبعتيش يالبوة يا بنت المتناكة طب خدي
وبدأت اسمع صوت خبط وكان باين انه صوت خبط جسمه في جسمها ،ساعتها مكنتش عارف اعمل ايه في الموقف ده لكن جيه في بالي فجاءة أن كل بلكونات البيت مفتوحة على بعضها فدخلت اوضتي و منها طلعت علي البلكونه و بصيت من مابين الشيش و كانت المفاجأة الرجل المعاها اسمه مينا و هو مشهور في المنطقة بأنه بلطجي ساعتها خفت جدان ايه الممكن يوصل ماما للدرجة دي يعني بلطجي.
ولاقيتهم ع السرير و امي قاعدة في وضعية الكلب وهو قاعد وراها على ركبته وماسك شعرها ومدخل زبره في طيزها وعمال ينيكا جامد و هي معلهاش غير نكني نكني انا لبوتك راح قايلها: دانا هقطع طيزك دي يا شرموطةيا بنت المتناكة
وهي بتقوله: انت سيدي وانا الكلبة بتاعتك انا شرموطتكانا تحت رجليك اقل من أي جزمة
هو: حلو موضوع الجزمة ده
راح حط رجله علي رأسها و كمل نيك فيها كان بينكها بغل و كان بينه وبينها طار و ق****ا: هقطعك يا بنت المتناكة
وقعد يضربها على طيزها بأيده جامد وهي تصوت و انا من المنظر نسيت أن دي امي و بدأت اضرب عليها و بعدين راح شال رجله من علي وشها و تطلع زبه من طيزها و قلها: تحبي اجبهم فين
راحت قيله: علي وشي علي وشي
وكانت بتجري زي الكلبة و مطلعة لسنها وحبهم علي وشها وبعدين لقيته رايح نحيت التسريحة المكنتيش بينة من البلكونة وراح جيب كامرة و قرية من وش امي و قالها اسمك أية
امي: انا الدكتورة ياسمين وراحت قيلة إسمها الكامل
مينا: عندك كم سنة
امي : 35
راح ضربها بالقلم و قال: عندك كام سنة يالبوة
امي: 40
مينا: متجوزة؟
امي: ايوة
مينا: اسمه ايه
راحت قايله اسم بابا الكامل
مينا : و العرص فين
امي: مسافر بيشتغل ويجيب فلوس
مينا: و بتودي الفلوس فين
امي : بدهالك طبعاً يا سيدي
مينا: عندك ولاد
امي : 3بنات و ولد
مينا : قصدك 3لبوات و خول
امي:التآمر بيه
مينا:اسماءهم
امي : باسم و سارة و سلمى و سما
مينا : انتي و ولادك ايه
امي : عبيدك
مينا : و عايزين ايه
امي: تنكنا كلنا
مينا:ايه مش سامع
امي: تمكنا كلنا
مينا: لا مش عاجبني
امي راحت فتحة رجليها وبدأت تلعب في كسها و بتقول: نيكني افشخني انا لبوتك انا كلبتك انا شرموطتك انا خنزيرتك النجسة نكني و خلي كلاب الشوارع إنعاش في لحمي
وراحت قيمة من علي السرير ونزلت عند رجليه وبدأت تبوسها و في نفس الوقت كنت انا جبت لبني علي امي الدكتورة المحترمة الباعت شرفها لبلطجي ...يتبع
الحلقة الثانية:
انا باسم و انا لسه في البلكونة بتفرج علي امي ياسمين الدكتورة المحترمة و هي بتبوس رجل مينا البلطجي بعد ماباعت شرفها له .
مينا: انت يا نجسة
امي: نعم يا سيدي
مينا: خشي اتشطفي بسرعة
امي: ليه سيدي
مينا راح زقها برجله: هو ايه الايه يا كسمك
امي وهي بتقرب من رجله عشان تبسها : اسفة يا سيدي هدخل اخد شور و اجيلك ثواني
مينا: بسرعة يا كسمك عشان ريحين لستك انتصار
امي: بجد يا سيدي
مينا : وانا من امتى بهزر مع كسمك يلا بسرعه ياوسخة
امي: امرك يا سيدي
لقيت مينا بيولع سيجارة وبيقرب من البلكونة وبيمسك الموبيل و بيتصل رحت داخل اوضتي وسمعته بيكلم حد : الو
مينا: اللبوة بتستحمة اهي
مينا: اول متخلص هجبها و اجي
مينا: المهم تكون كل حاجة جاهزة
مينا: هو زبي ليه بركة غير كسك
قفل التلفون و كانت امي خلاصة الحمام و جية عريانة ،راح منادي عليه: انتي يا كسمك ينفع تخشي منغير ما تبوسي رجل سيدك
امي: طبعاً لا
وراحت موطية وقعدت تبوس رجله، وهو بيضحك راح ماسك شعرها ورفعها وقالها: افتحي بؤك يا شرموطة
وتف في بؤها
وقالها: اتمضمضي بيه وابلعيه يا كلبة
وفعلاً امي بلعته
وهو بيضربهابالقلم على وشها وقالها: قومي يا كلبة فيثواني تكوني جاهزة
قامت امي جري ولبست هدمهاونزلم و انا نزلت وراهم وبرقبهم من بعيد وهما مشين لغايات ما طلعم بره المنطقة و دخو منطقة ممكن نقول عليها منطقة عشوائية و دي منطقة مينا اصلا فضلت ماشي وراهم لحد مادخلو عمارة استنيت شوية ودخلت وراهم بس مكنتش عارف هما وسمعت صوت امي من شقة في الدور الارضي وكان في اصوات رجاله كتير وضح أنهم هيعملو حفله علي امي وطبعا عشان انا غبي معرفتش اعمل ايه .
طلعت من العماره لكن لمحت بطرف عيني واحد بينوط علي بلكونت الشقة رحت وراه لقيته تقريباً في نفس سني وكان اسمه علاء و معاه اتنين كمان شكلهم اكبر شويه حمدي ولي كان شكله الزعيم باعهم و فتحي راح وحد منهم قالي: لوعايز تتفرج تعالي بس مسمعش نفسك
انا:حاضر
بدات ابص من الشيش و كان فيه نور ضعيف احمركده ولاقيت وحده قاعدة ع السرير وحاطة رجل على رجل اكيد دي صباح ومينا واقفجنبها ولاقيت امي داخلة من الباب على ايديها ورجليها زي الكلب وصباح بتقولي: تعالي يا كلبة وهي بتشاورلها بصباعها وبتحرك رجليها وامي رايحالها وبعدين صباح حطت رجليها في وش امي وقالتلها: بس عندك هنا يا كلبة بوسي رجل ستك يا كلبة
مسكت امي رجليها وفضلت تبوس فيها من كل حتة,قالتلها: تعالي افتحي بؤك يا كلبة
وتفت في بؤها, امي فضلت تتمضمض بيه فترة وبعدين بلعتهوقالتلها: جميل اوي يا ستي كمان عشان خاطري
قالتله: بس كده يا كلبة كفايةعليكي انتي لسه وراثي شغل كتير
وراحت قيمة وطلعت بره الاوضة هي و سمير و دخل5 شباب شكلهم 20 حاجة و20 كده وكان و اضح عليهم الهيجان امي كانت بتمص لواحد وتلعب في زبار الباقي بالتبديل فجاه جرس موبيلي رن ساعتها لقيت الناس المعاية حريم رحت جاري وراهم لغايات ما بعدنا كنا في حتا زي خرابه.
طلعت الموبيل عشان اشوف مين الكان بيتصل لقتها جدتي ولسه هرد لقيت حمدي حاط مطوه علي رقبتي وقالي: هات التلفون ده
و اخدت من ايدي و بدأ يقلب في الموبيل لحد ما دخل علي الصور و لقي صوره سيلفي كنت وحده انا و امي و اخواتي قالي: ايه ده انت تعرف اللبوة الكانت بتتناك
انا و وشي في الارض: ايوه
هو: تعرفها منين يا كسمك
انا: تبقي امي
حمدي: و اكيد الـ3 لبوات دول اخواتك
انا: ايوه
حمدي: طب اقلع بقي
انا: ايه
حمدي: مهو بصراحة امك هيجتنا اوي و اكيد هي ميرضهاش انحنا نمشي هيجين كده
علاء: هتقلع ولا نقلعك احنا
انا وقف ساكت رحم مقطعنلي هدومي بالمطوه و فضلو يقلعو فيا لحد ما بقيت بلبوص
راح فتحي شاخروقال: ايه العسل
علاء:هذا الخول من تلك اللبوة
راح حمدي مدي التلفون لعلاء و قاله: صور كل الهيحصل
اول ما علاء شغل الكامرة رحت مداري وشي بايدي راح وحمدي مسكني من راسي و قرب وشي من الكامرهوقال:اضحك للكامره يابن المتناكة
وبعدين راح رميني علي الأرض و خلي فتحي يكتفني و جاب عصاية مكنسة وراح حطيتها في طيزي بكل عنف و غشمية ممكن تتخيله و صوتي و انا بسرخ كان هيصحي الميتين لقيت فتحي مديني حتيت قلم علي وشي خلي وشي يحمر وقال: المره الجايه الهسمع صوتك فيها مش هضربك بايد لا هتبقي بالمطوه ياكسمك
ساعتها سمعت علاء بيقولي: ايه يا كسمك لدرجادي هايج و عايز تتناك ياخول
فعلا انا مكنتش اخد بالي أن من ساعة ما حمدي دخل العصاية في طيزي وزبي بقي وقف علي آخره
راح حمدي شال العصاية الكانت غرقانة دم من طيزي وقالي: الف مبروك كده انت انفتحت و بقيت جاهز تتناك زي امك الشرموطة
وحط حمدي زبه و كان اتخن من العصاية و بدأت اتاوه و اضح اني فعلا بقيت خول كان كل ما حمدي يزود سرعته في النيك كانت اهاتي بتزيد راح حط زبه في بقي وقالي: مص زي امك الشرموطة مهي عماله تمص للفحول
فعلا كلامه هيجني وبدأت اتخيل امي وهي مكاني دلوقتي و بدأت امص كنت بمص بشهوه الهم كانو عيزني اعمله بالعافيه دلوقتي انا بعمله وانا حبه
فتحي مطلع زبه وساب حمدي ينكني لوحده راح حمدي عمل نفس الحركة العملها مينا انهارده مع امي حط رجله علي راسي وفضل ينيك فيه و هو عمال يكلم علي امي : امك الشرموطة هتنبسط اوي لما تشوف الفيديو وانا ينيكها يا خول هاقعد تسترجاني انيك اخواتك كمان يا عرص هتقعد تتشرمط و تقولي نكني نكني يادكر امك دي بجد لبوة ، و مره وحده شال رجله من علي راسي و حسيت بحاجة سخنة نزله جوه طيزي وراح مطلع زبه و قالي: مبسوط ياخول
انا: اوي
رح ضاحك وقال لفتحي يكمل هو و علاء بس هم مرضوش ينكوني من طيزي و خلوني افضل امصلهم ازبرهم لحد مجبور لبنهم سو علي وشي وقامو كلهم شخين عليا عشان يزلوني و حلفم أنهم مش هيدوني هدومي أو الفاضل منها الا لما اقف ادام الكامرة واقول اسمي الكامل و اقعد اتشرمط والعب في طيزي واطلب منهم ينكوني انا وامي وفي الاخر بعد مشبعم من ازلالي سبوني اروح بعد ماحمدي اخد رقمي وطب اخد الميموري العليها الفيديوهات و حلف لو اتصل بيا و مردتش عليه أو مجتش في اي مره يطلبني فيها هيخلي فضحتي بجلاجل ....يتبع
الحلقة الثالثة:
/ />
عدى شهر
من ليلة اغتصابي وانا دلوقتي وقف قدام باب شقة حمدي و مستنيه يفتح و اول ما فتحلى و دخالت وطيت بوست ايده ورجله الاتنين وفضلت تحت رجليه مستنى الامر منه زي ما امرني في التلفون .
سبني و راح قعد على الكرسى وشورلى جت على ايدى ورجلى زى الكلب كان لابس بنطلون برمودا قماش بتاع بيت طلعلى بتاعه وقللى مص يا خول كنت مبسوط وفرحان على الاخر حطيته فى بقى*وفضلت امصه والحس بضانه وابوس بتاعه والحسه بلسانى وادخله فى زورى واعضه على خفيف حسيت انه متمتع على الاخر لما لقيته بيمد ايده فى البنطلون بتاعى وبيدخل ايده من تحت الكلوت اللى كنت لابسه وبيبعبصنى اااه وراح مطلع الخيارة الكنت حاطتها وقال: طيزك وسعت يا خول
انا: البركة فيك يا سيدي
سيدي حمدي : المهم تنفز كل البقولك عليه
انا: انا ماشي علي عجين ملخبطهوش الخيارة في طيزي مابتطلعش غير في الحمام
سيدي حمدي: بكره هخليلك طيز اللبوة امك متسواش بصله ادام طيزك بس تسمع الكلام
انا: هو انا أقدر برضو مسمعش الكلام
/ />
فتحت رجلى اكتر عشان ياخد حريته وبعدين شال بتاعه من بقى وقللى عايز اضربك يا متناك حطيت ايدى ورى ضهرى راح مسكنى وضربنى بالقلم على وشى جامد وبعدين زقنى*
عشان الف وافنس قللى فنس يا متناك عاوز اشوف الخرم بتاعك فنستله وقرربت منه فضل يدخل صباعه ويبعبص وتف فى خرمى ولحسه وباسه وكنت هيجان على اخرى وقعد يلعب بالزبر شوية وعلى خرمى وهو بيحسس على*
/ />
طيزى وانا عمال اتموحن واقول اه بصوت خولانى شوية ومبسوط لغاية ما رن جرس الباب فضربنى على طيزى وقللى خش جوه و اعمل اللى اتفقنا عليه قمت بسرعة قلعت كل حاجه معدا الكلوت ودخلت اودت النوم وشى للحيط ورفعت ايدى مستنيه يجى*انا كنت عارف أنه متفق مع وحد صاحبه يجي و يجيب معاه وحده عشان تتناك معاية بس مكنتش اعرف مين صاحبه ده ولا هيجيب مين.
المهم دخل الاوضة وكان معاه صاحبه و البنت قعد على كرسى ولعو كل وحد سيجارة و كانو بيتكلمو و هما بيتفرجم عليا بس البنت كانت سكته.
طبعا هو كان محذرنى انى لو لفيت وشى لما يجى من ورايا عشان اشوفه انه هيضربنى جامد وطبعا محذرنى برده انه لو مسمعتش كلامه هيضربنى جامد.
حسيت بايد نعمة اوي بتحسس عليا وعلى طيزى من بره الكلوت وبعدين رح مقلعنى الكلوت خالص وقعدة تبعبصنى بحنية شوية وانا مولع على الاخر*وتفت فى الخرم وعلى صباعها وبعبصتني تانى ووطيت لحسلى فى خرمى وباستها وكانت بتعض فى طيزى كمان و هيجتني اوى وطلعت زبري قعدت تلعب فيه بايدها و أيدها التانية بتبعبص في طيزى لحد ماجبت لبني
كانت الصدمة لما سمعت صوتها*و هي بتقول: مبسوط ياخول
الصوت ده انا عرفه لفيت راسي عشان الاقي اختي سلمى ... يتبع
الحلقة الرابعة:
كونت وقف متمسمر مكاني مش عارف اعمل ايه لقيتها بتقلع هدومها لحد لما بقت ملط ورأت مقربه مني و قامت بيساني من بقي وهي بتلعب بايدها في زبي وبضاني وقالتلي ايه مش عايز تنكني مش انت اوله بلحم اختك الشرموطة كلامها هيجني اوي و زبي وقف تاني و لسه هحط ايدي على طيزها راحت مسكة بضاني جامد
انا:اهههههنهههه
شورتلي بصبعها انيه لا و قالتلي: طيزي دي للرجال بس ياخول
...شلت ايدي راحت سيبه بضاني و قيلالي : انت من انهارده الكلب بتاعي
انا: حاضر
راحت مسكاني من شعري ورمياني بره الاوضة
طبعاً حمدي و صحابها العرفت بعد كده أن اسمه شادي كانو ميتين علي نفسهم من الضحك وهمها شيفني كده.
وبعد ساعة وانا مرمي ورا الباب بسمع صوتك وعي بتشرمط و اهتها البقت ما بتفرقش خيالي لقيتها طلعة و بترميلي الكيلوت بتاعها وقالت : من انهارده انت هتلبس كلوتاتي انا مش هحاجهم تاني
انا : حاضر
هي: يلا قوم البس هدومك
ساعتها كل الهيجان الكانت مسببهولي امي راح و جه مكانه هيجان جديد هيجاني علي اختي سلمى انا عايز بس ابقي ديوث اختي سلمى الفرق بين امي و اختي كان وضح امي كلبة بس اختي شرموطة...يتبع
الحلقة الخامسة:
وصلت انا و سلمى البيت و مكنش في حد خالص امي في الصيدلية و سارة مع صحابها و سما في درس لقيت سلمى بتقولي: تعالي ورايا الاوضة يا خول
انا:حاضر يا سلمي
راحت لفه ومدياني حتيت قلم علي وشي خلته يحمر وقالت:سلمي ده قدام الناس اما هنا انا مولاتك سلمى
انا : اسف يا مولاتي
قالت: يلا ورايا
دخلت الوضه و قالت: انبسط انهارده
انا بسيط في الارض قالت: مكسوفة يا بيضة
انا: ايوه
قالتلي: طب هات طيشت و املاه مياه عشان اغسللي رجلي
انا: حاضر
جبت المياه وبدأت ادعك في رجلها كنت اول مره الحظ أن رجلين سلمى حلوه كده .
/ />
انا:ممكن ابوس رجلك
سلمى:لا يا خول
انا:ليه
سلمى:كده يا عرص
انا:عشان خاطري انا هعمل اي حاجه
سلمى: طب بوس بوسه وحده بس
قامت رفعة رجلها في وشي و انا مقدرتش امسك نفسي فضلت ابوس في رجلها راحت زقتني برجلها وقالت:انت ازاي بقيت خول كده.
/ />
نرجع بالزمن شهر للوراء
بعد حدثت اغتصابي مبقتش عارف مالي بقيت علي طول ماسك الموبيل مستني حمدي يتصل كونت كل يوم اروح نحية الخرابة و بيت صباح يمكن الاقيه أو الاقي اي حد يطفئ محنتي .
في مره وانا عند بيت صباح لمحت علاء صاحب حمدي بينط في البلكونة بتاعت صباح نطيت وراه كان نفسي يكون حمدي موجود لكن لقيت علاء و معاه اتنين اصغر منه قالت: ازيك يا علاء
لقيته بصلي وقالي:اخرص خالص واتفرج علي امك
بصيت من الشيش وكانت امي وقفة عريانة و في أيدها طيشت مياه و علي تنحيه التانية صباح و مينا علي السرير لقيت صباح بتقول لامي: تعالي يا كلبة اغسليلي رجلي في المية اللي معاكي يا شرموطة
راحت امي قعدت جنب رجلين صباح واخدت رجليها وفضلت تغسلها بالمية وتدعكلها رجليها حتة حتة وبين صوابعها وصباح ومينا شغالين بوس، صباح قالت لامي: خلاص كفاية كده يا كلبة اشربي بقى من المية دي
وامي فعلاً بدأت تشرب من المية وكانها بتشرب عصير
صباح قالتلها: روحي ارمي المية وتعالي يا كلبة
وراحت امي وبدأ مينا وصباح يشتغلو بقى بوس واحضان وبعابيص وتقفيش ولحس ومص ودنيا تانية وبعدين مينا رفع فستان صباح وقلع بنطلونه ودخل زبه في كسها ونام عليها عالسرير وبدأ ينيكها وهي بتتآوه: اااااه اااااااااااه يخرب بيتك يا مينا زبك جامد اوي
دخلت عليهم امي شافتهم كده قعدت ع الارض جنب الباب وبتبصلهم ومستنية امر جديد منهم صباح ندهت لامي وقالتلها: تعالي يا شرموطة الحسي طيز سيدك مينا
وجريت امي فضلت تلحس طيز مينا ومينا مش مبطل نيك ف صباح, وبعدين صباح قامت وقعدت وضع الكلب وقالت لمينا: يلا بقى من طيزي لحسن بتحرقني اوي
قام مينا وقعد على ركبته وفضل ينيكها من طيزها وصباح ندهت لامي: تعالي يا متناكة مصمصيلي بزاز ستك
جريت امي ونامت تحتها ومسكت بزازها ونزلت مص فيهم وبعدين قامت صباح ونامت على ضهرها وقام مينا وقعد على صدرها وحط زبره في بؤها وامي مسكت رجلين صباح ونزلت فيهم لحس ونزل مينا لبنه في بؤ صباح...صباح ندهت لامي وقالتلها: افتحي بؤك
وتفت اللبن في بؤها وقالتلها: اشربي يا متناكة مش عايزة ولا نقطة تقع بره
/ />
وبعد ما خلصو دخلو عشان يستحمو راح علاء ناتط من البلكونة هو والمعاه رحت جاري وارهم لقتهم بيقولي: عايز ايه مني يا ابن اللبوة
قولتله: عايز اتناك
راح قايل: و انا مش هنيكك يا ابن الوسخة غور بقي بدل ما افضحك
في اليوم ده حسيت قد ايه انا زبالة و قرارت اني مش هتناك تاني لحد ما حمدي اتصل بيا...يتبع
هذه قصة من وحي خيال الكاتب و ضمن سلسلة قصص و روايات T.O.M .
T.O.M
اختصار لجملة (Toy of Masters) و بالعربي (لعبة الاسياد) و هي مجموعة قصصية تدور بين كل انواع الجنس .
الحلقة الأولى:
انا باسم 15سنة ولد علي 3 بنات عيش انا و اخواتي مع امي :
امي ياسمين 42 سنة دكتوره صيدليه وعندها صيدليه في شارع جانبي قريب من البيت بيضاء شعرها بني ميلف من الطراز الرفيع صدر وطيز كبار معندهاش كرش طولها 176سم وزنها 71ك.
اختي الكبيرة سارة 21سنة في كلية آداب بيضاء شعرها اسود رشيقة و مهتمية بنفسها صدرها و طيزها كبار بنسبة لسنها لكنهم متنسقين طولها 185سم و وزنها 68ك.
سلمى 17سنة بيضاء شعرها بني رشيقة نهتمية بنفسها صدرها متوسط لكن طيزها رهيبة طولها 176سم و وزنها 62ك
سما 13سنة بيضاء شعرها اسود طولها 147سم و وزنها 50ك يمكن صدرها و وطيزها صغيرين بس واضح انها هتلاقي فرسة لما تكبر .
من ساعة ما بابا سافر من 10سنين و امي هي المسؤولة عن البيت اول ما سافر كان بينزل إجازة كل سنة وبعدين بقيت كل سنتين و دلوقتي بقلنا 4 سنين مشفناش وشه ولوله الفلوس البيبعتها كنا نسينا أنه موجود اصلا لاكن مع كده كانت حياتي مثالية لغاية الليلة الاتغير فيها كل حاجة.
في الليلة دي كان المفروض نيبات عند جدتي ماعدا امي لان ورها شغل كتير في الصيدلية علي حسب كلامها المهم انا كنت قاعد يتفرج علي التلفزيون مع جدتي لحد ما جتلي مكانة من مدرسة العربي بتعتي مس كريستينا بتقولي أن هيبقي في حصة بكرة الساعة 7 اصبح مكان الحصة التلغت الاسبوع الفات عشان مانتاخرش في المنهج.
لبست هدومي عشان اروح البيت اجيب حاجة الدرس لاني مش هينفع أصبح اروح اجيب الحاجة وبعدين اروح الدرس و انا نازل جدتي قالتلي: انت نازل يا حبيبي
انا: ايوة يا تيتة هجيب حاجة من البيت و راجع علي طول
جدتي:طب اتصلك بامك عشان تفتح لك
انا:لا انا معايا المفتاح
جدتي: طب خدبالك من نفسك و متتاخرش
انا:حاضر يا تيتة.
اول ما وصلت و لسة بفتح الباب قبل مانده على ماما اشوفها فين سمعت صوتها باتاوه و بتنهاج دخلت اشوف مالها لقيت باب أوضاعا مقفول و سمعت صوت راجل
بيقولها: خدي يا بنت المتناكة يا شرموطة انتي اللي زيك لازم يتناك كده
وهي بتصرخ: ااااااااااااااااه انا شرموطتك انا خدامة تحت رجليكااااااااااااااااااااااه نيكني يا سيد الرجالة
راح مزعقلها: اشخري يا مره
وسمعت صوتها بتقول: خخخخخخخ نكني نكني انا لبوتك خخخخخخخ نكني نكني وافشخ كسي
قالها: لسه مشبعتيش يالبوة يا بنت المتناكة طب خدي
وبدأت اسمع صوت خبط وكان باين انه صوت خبط جسمه في جسمها ،ساعتها مكنتش عارف اعمل ايه في الموقف ده لكن جيه في بالي فجاءة أن كل بلكونات البيت مفتوحة على بعضها فدخلت اوضتي و منها طلعت علي البلكونه و بصيت من مابين الشيش و كانت المفاجأة الرجل المعاها اسمه مينا و هو مشهور في المنطقة بأنه بلطجي ساعتها خفت جدان ايه الممكن يوصل ماما للدرجة دي يعني بلطجي.
ولاقيتهم ع السرير و امي قاعدة في وضعية الكلب وهو قاعد وراها على ركبته وماسك شعرها ومدخل زبره في طيزها وعمال ينيكا جامد و هي معلهاش غير نكني نكني انا لبوتك راح قايلها: دانا هقطع طيزك دي يا شرموطةيا بنت المتناكة
وهي بتقوله: انت سيدي وانا الكلبة بتاعتك انا شرموطتكانا تحت رجليك اقل من أي جزمة
هو: حلو موضوع الجزمة ده
راح حط رجله علي رأسها و كمل نيك فيها كان بينكها بغل و كان بينه وبينها طار و ق****ا: هقطعك يا بنت المتناكة
وقعد يضربها على طيزها بأيده جامد وهي تصوت و انا من المنظر نسيت أن دي امي و بدأت اضرب عليها و بعدين راح شال رجله من علي وشها و تطلع زبه من طيزها و قلها: تحبي اجبهم فين
راحت قيله: علي وشي علي وشي
وكانت بتجري زي الكلبة و مطلعة لسنها وحبهم علي وشها وبعدين لقيته رايح نحيت التسريحة المكنتيش بينة من البلكونة وراح جيب كامرة و قرية من وش امي و قالها اسمك أية
امي: انا الدكتورة ياسمين وراحت قيلة إسمها الكامل
مينا: عندك كم سنة
امي : 35
راح ضربها بالقلم و قال: عندك كام سنة يالبوة
امي: 40
مينا: متجوزة؟
امي: ايوة
مينا: اسمه ايه
راحت قايله اسم بابا الكامل
مينا : و العرص فين
امي: مسافر بيشتغل ويجيب فلوس
مينا: و بتودي الفلوس فين
امي : بدهالك طبعاً يا سيدي
مينا: عندك ولاد
امي : 3بنات و ولد
مينا : قصدك 3لبوات و خول
امي:التآمر بيه
مينا:اسماءهم
امي : باسم و سارة و سلمى و سما
مينا : انتي و ولادك ايه
امي : عبيدك
مينا : و عايزين ايه
امي: تنكنا كلنا
مينا:ايه مش سامع
امي: تمكنا كلنا
مينا: لا مش عاجبني
امي راحت فتحة رجليها وبدأت تلعب في كسها و بتقول: نيكني افشخني انا لبوتك انا كلبتك انا شرموطتك انا خنزيرتك النجسة نكني و خلي كلاب الشوارع إنعاش في لحمي
وراحت قيمة من علي السرير ونزلت عند رجليه وبدأت تبوسها و في نفس الوقت كنت انا جبت لبني علي امي الدكتورة المحترمة الباعت شرفها لبلطجي ...يتبع
الحلقة الثانية:
انا باسم و انا لسه في البلكونة بتفرج علي امي ياسمين الدكتورة المحترمة و هي بتبوس رجل مينا البلطجي بعد ماباعت شرفها له .
مينا: انت يا نجسة
امي: نعم يا سيدي
مينا: خشي اتشطفي بسرعة
امي: ليه سيدي
مينا راح زقها برجله: هو ايه الايه يا كسمك
امي وهي بتقرب من رجله عشان تبسها : اسفة يا سيدي هدخل اخد شور و اجيلك ثواني
مينا: بسرعة يا كسمك عشان ريحين لستك انتصار
امي: بجد يا سيدي
مينا : وانا من امتى بهزر مع كسمك يلا بسرعه ياوسخة
امي: امرك يا سيدي
لقيت مينا بيولع سيجارة وبيقرب من البلكونة وبيمسك الموبيل و بيتصل رحت داخل اوضتي وسمعته بيكلم حد : الو
مينا: اللبوة بتستحمة اهي
مينا: اول متخلص هجبها و اجي
مينا: المهم تكون كل حاجة جاهزة
مينا: هو زبي ليه بركة غير كسك
قفل التلفون و كانت امي خلاصة الحمام و جية عريانة ،راح منادي عليه: انتي يا كسمك ينفع تخشي منغير ما تبوسي رجل سيدك
امي: طبعاً لا
وراحت موطية وقعدت تبوس رجله، وهو بيضحك راح ماسك شعرها ورفعها وقالها: افتحي بؤك يا شرموطة
وتف في بؤها
وقالها: اتمضمضي بيه وابلعيه يا كلبة
وفعلاً امي بلعته
وهو بيضربهابالقلم على وشها وقالها: قومي يا كلبة فيثواني تكوني جاهزة
قامت امي جري ولبست هدمهاونزلم و انا نزلت وراهم وبرقبهم من بعيد وهما مشين لغايات ما طلعم بره المنطقة و دخو منطقة ممكن نقول عليها منطقة عشوائية و دي منطقة مينا اصلا فضلت ماشي وراهم لحد مادخلو عمارة استنيت شوية ودخلت وراهم بس مكنتش عارف هما وسمعت صوت امي من شقة في الدور الارضي وكان في اصوات رجاله كتير وضح أنهم هيعملو حفله علي امي وطبعا عشان انا غبي معرفتش اعمل ايه .
طلعت من العماره لكن لمحت بطرف عيني واحد بينوط علي بلكونت الشقة رحت وراه لقيته تقريباً في نفس سني وكان اسمه علاء و معاه اتنين كمان شكلهم اكبر شويه حمدي ولي كان شكله الزعيم باعهم و فتحي راح وحد منهم قالي: لوعايز تتفرج تعالي بس مسمعش نفسك
انا:حاضر
بدات ابص من الشيش و كان فيه نور ضعيف احمركده ولاقيت وحده قاعدة ع السرير وحاطة رجل على رجل اكيد دي صباح ومينا واقفجنبها ولاقيت امي داخلة من الباب على ايديها ورجليها زي الكلب وصباح بتقولي: تعالي يا كلبة وهي بتشاورلها بصباعها وبتحرك رجليها وامي رايحالها وبعدين صباح حطت رجليها في وش امي وقالتلها: بس عندك هنا يا كلبة بوسي رجل ستك يا كلبة
مسكت امي رجليها وفضلت تبوس فيها من كل حتة,قالتلها: تعالي افتحي بؤك يا كلبة
وتفت في بؤها, امي فضلت تتمضمض بيه فترة وبعدين بلعتهوقالتلها: جميل اوي يا ستي كمان عشان خاطري
قالتله: بس كده يا كلبة كفايةعليكي انتي لسه وراثي شغل كتير
وراحت قيمة وطلعت بره الاوضة هي و سمير و دخل5 شباب شكلهم 20 حاجة و20 كده وكان و اضح عليهم الهيجان امي كانت بتمص لواحد وتلعب في زبار الباقي بالتبديل فجاه جرس موبيلي رن ساعتها لقيت الناس المعاية حريم رحت جاري وراهم لغايات ما بعدنا كنا في حتا زي خرابه.
طلعت الموبيل عشان اشوف مين الكان بيتصل لقتها جدتي ولسه هرد لقيت حمدي حاط مطوه علي رقبتي وقالي: هات التلفون ده
و اخدت من ايدي و بدأ يقلب في الموبيل لحد ما دخل علي الصور و لقي صوره سيلفي كنت وحده انا و امي و اخواتي قالي: ايه ده انت تعرف اللبوة الكانت بتتناك
انا و وشي في الارض: ايوه
هو: تعرفها منين يا كسمك
انا: تبقي امي
حمدي: و اكيد الـ3 لبوات دول اخواتك
انا: ايوه
حمدي: طب اقلع بقي
انا: ايه
حمدي: مهو بصراحة امك هيجتنا اوي و اكيد هي ميرضهاش انحنا نمشي هيجين كده
علاء: هتقلع ولا نقلعك احنا
انا وقف ساكت رحم مقطعنلي هدومي بالمطوه و فضلو يقلعو فيا لحد ما بقيت بلبوص
راح فتحي شاخروقال: ايه العسل
علاء:هذا الخول من تلك اللبوة
راح حمدي مدي التلفون لعلاء و قاله: صور كل الهيحصل
اول ما علاء شغل الكامرة رحت مداري وشي بايدي راح وحمدي مسكني من راسي و قرب وشي من الكامرهوقال:اضحك للكامره يابن المتناكة
وبعدين راح رميني علي الأرض و خلي فتحي يكتفني و جاب عصاية مكنسة وراح حطيتها في طيزي بكل عنف و غشمية ممكن تتخيله و صوتي و انا بسرخ كان هيصحي الميتين لقيت فتحي مديني حتيت قلم علي وشي خلي وشي يحمر وقال: المره الجايه الهسمع صوتك فيها مش هضربك بايد لا هتبقي بالمطوه ياكسمك
ساعتها سمعت علاء بيقولي: ايه يا كسمك لدرجادي هايج و عايز تتناك ياخول
فعلا انا مكنتش اخد بالي أن من ساعة ما حمدي دخل العصاية في طيزي وزبي بقي وقف علي آخره
راح حمدي شال العصاية الكانت غرقانة دم من طيزي وقالي: الف مبروك كده انت انفتحت و بقيت جاهز تتناك زي امك الشرموطة
وحط حمدي زبه و كان اتخن من العصاية و بدأت اتاوه و اضح اني فعلا بقيت خول كان كل ما حمدي يزود سرعته في النيك كانت اهاتي بتزيد راح حط زبه في بقي وقالي: مص زي امك الشرموطة مهي عماله تمص للفحول
فعلا كلامه هيجني وبدأت اتخيل امي وهي مكاني دلوقتي و بدأت امص كنت بمص بشهوه الهم كانو عيزني اعمله بالعافيه دلوقتي انا بعمله وانا حبه
فتحي مطلع زبه وساب حمدي ينكني لوحده راح حمدي عمل نفس الحركة العملها مينا انهارده مع امي حط رجله علي راسي وفضل ينيك فيه و هو عمال يكلم علي امي : امك الشرموطة هتنبسط اوي لما تشوف الفيديو وانا ينيكها يا خول هاقعد تسترجاني انيك اخواتك كمان يا عرص هتقعد تتشرمط و تقولي نكني نكني يادكر امك دي بجد لبوة ، و مره وحده شال رجله من علي راسي و حسيت بحاجة سخنة نزله جوه طيزي وراح مطلع زبه و قالي: مبسوط ياخول
انا: اوي
رح ضاحك وقال لفتحي يكمل هو و علاء بس هم مرضوش ينكوني من طيزي و خلوني افضل امصلهم ازبرهم لحد مجبور لبنهم سو علي وشي وقامو كلهم شخين عليا عشان يزلوني و حلفم أنهم مش هيدوني هدومي أو الفاضل منها الا لما اقف ادام الكامرة واقول اسمي الكامل و اقعد اتشرمط والعب في طيزي واطلب منهم ينكوني انا وامي وفي الاخر بعد مشبعم من ازلالي سبوني اروح بعد ماحمدي اخد رقمي وطب اخد الميموري العليها الفيديوهات و حلف لو اتصل بيا و مردتش عليه أو مجتش في اي مره يطلبني فيها هيخلي فضحتي بجلاجل ....يتبع
الحلقة الثالثة:
/ />
عدى شهر
من ليلة اغتصابي وانا دلوقتي وقف قدام باب شقة حمدي و مستنيه يفتح و اول ما فتحلى و دخالت وطيت بوست ايده ورجله الاتنين وفضلت تحت رجليه مستنى الامر منه زي ما امرني في التلفون .
سبني و راح قعد على الكرسى وشورلى جت على ايدى ورجلى زى الكلب كان لابس بنطلون برمودا قماش بتاع بيت طلعلى بتاعه وقللى مص يا خول كنت مبسوط وفرحان على الاخر حطيته فى بقى*وفضلت امصه والحس بضانه وابوس بتاعه والحسه بلسانى وادخله فى زورى واعضه على خفيف حسيت انه متمتع على الاخر لما لقيته بيمد ايده فى البنطلون بتاعى وبيدخل ايده من تحت الكلوت اللى كنت لابسه وبيبعبصنى اااه وراح مطلع الخيارة الكنت حاطتها وقال: طيزك وسعت يا خول
انا: البركة فيك يا سيدي
سيدي حمدي : المهم تنفز كل البقولك عليه
انا: انا ماشي علي عجين ملخبطهوش الخيارة في طيزي مابتطلعش غير في الحمام
سيدي حمدي: بكره هخليلك طيز اللبوة امك متسواش بصله ادام طيزك بس تسمع الكلام
انا: هو انا أقدر برضو مسمعش الكلام
/ />
فتحت رجلى اكتر عشان ياخد حريته وبعدين شال بتاعه من بقى وقللى عايز اضربك يا متناك حطيت ايدى ورى ضهرى راح مسكنى وضربنى بالقلم على وشى جامد وبعدين زقنى*
عشان الف وافنس قللى فنس يا متناك عاوز اشوف الخرم بتاعك فنستله وقرربت منه فضل يدخل صباعه ويبعبص وتف فى خرمى ولحسه وباسه وكنت هيجان على اخرى وقعد يلعب بالزبر شوية وعلى خرمى وهو بيحسس على*
/ />
طيزى وانا عمال اتموحن واقول اه بصوت خولانى شوية ومبسوط لغاية ما رن جرس الباب فضربنى على طيزى وقللى خش جوه و اعمل اللى اتفقنا عليه قمت بسرعة قلعت كل حاجه معدا الكلوت ودخلت اودت النوم وشى للحيط ورفعت ايدى مستنيه يجى*انا كنت عارف أنه متفق مع وحد صاحبه يجي و يجيب معاه وحده عشان تتناك معاية بس مكنتش اعرف مين صاحبه ده ولا هيجيب مين.
المهم دخل الاوضة وكان معاه صاحبه و البنت قعد على كرسى ولعو كل وحد سيجارة و كانو بيتكلمو و هما بيتفرجم عليا بس البنت كانت سكته.
طبعا هو كان محذرنى انى لو لفيت وشى لما يجى من ورايا عشان اشوفه انه هيضربنى جامد وطبعا محذرنى برده انه لو مسمعتش كلامه هيضربنى جامد.
حسيت بايد نعمة اوي بتحسس عليا وعلى طيزى من بره الكلوت وبعدين رح مقلعنى الكلوت خالص وقعدة تبعبصنى بحنية شوية وانا مولع على الاخر*وتفت فى الخرم وعلى صباعها وبعبصتني تانى ووطيت لحسلى فى خرمى وباستها وكانت بتعض فى طيزى كمان و هيجتني اوى وطلعت زبري قعدت تلعب فيه بايدها و أيدها التانية بتبعبص في طيزى لحد ماجبت لبني
كانت الصدمة لما سمعت صوتها*و هي بتقول: مبسوط ياخول
الصوت ده انا عرفه لفيت راسي عشان الاقي اختي سلمى ... يتبع
الحلقة الرابعة:
كونت وقف متمسمر مكاني مش عارف اعمل ايه لقيتها بتقلع هدومها لحد لما بقت ملط ورأت مقربه مني و قامت بيساني من بقي وهي بتلعب بايدها في زبي وبضاني وقالتلي ايه مش عايز تنكني مش انت اوله بلحم اختك الشرموطة كلامها هيجني اوي و زبي وقف تاني و لسه هحط ايدي على طيزها راحت مسكة بضاني جامد
انا:اهههههنهههه
شورتلي بصبعها انيه لا و قالتلي: طيزي دي للرجال بس ياخول
...شلت ايدي راحت سيبه بضاني و قيلالي : انت من انهارده الكلب بتاعي
انا: حاضر
راحت مسكاني من شعري ورمياني بره الاوضة
طبعاً حمدي و صحابها العرفت بعد كده أن اسمه شادي كانو ميتين علي نفسهم من الضحك وهمها شيفني كده.
وبعد ساعة وانا مرمي ورا الباب بسمع صوتك وعي بتشرمط و اهتها البقت ما بتفرقش خيالي لقيتها طلعة و بترميلي الكيلوت بتاعها وقالت : من انهارده انت هتلبس كلوتاتي انا مش هحاجهم تاني
انا : حاضر
هي: يلا قوم البس هدومك
ساعتها كل الهيجان الكانت مسببهولي امي راح و جه مكانه هيجان جديد هيجاني علي اختي سلمى انا عايز بس ابقي ديوث اختي سلمى الفرق بين امي و اختي كان وضح امي كلبة بس اختي شرموطة...يتبع
الحلقة الخامسة:
وصلت انا و سلمى البيت و مكنش في حد خالص امي في الصيدلية و سارة مع صحابها و سما في درس لقيت سلمى بتقولي: تعالي ورايا الاوضة يا خول
انا:حاضر يا سلمي
راحت لفه ومدياني حتيت قلم علي وشي خلته يحمر وقالت:سلمي ده قدام الناس اما هنا انا مولاتك سلمى
انا : اسف يا مولاتي
قالت: يلا ورايا
دخلت الوضه و قالت: انبسط انهارده
انا بسيط في الارض قالت: مكسوفة يا بيضة
انا: ايوه
قالتلي: طب هات طيشت و املاه مياه عشان اغسللي رجلي
انا: حاضر
جبت المياه وبدأت ادعك في رجلها كنت اول مره الحظ أن رجلين سلمى حلوه كده .
/ />
انا:ممكن ابوس رجلك
سلمى:لا يا خول
انا:ليه
سلمى:كده يا عرص
انا:عشان خاطري انا هعمل اي حاجه
سلمى: طب بوس بوسه وحده بس
قامت رفعة رجلها في وشي و انا مقدرتش امسك نفسي فضلت ابوس في رجلها راحت زقتني برجلها وقالت:انت ازاي بقيت خول كده.
/ />
نرجع بالزمن شهر للوراء
بعد حدثت اغتصابي مبقتش عارف مالي بقيت علي طول ماسك الموبيل مستني حمدي يتصل كونت كل يوم اروح نحية الخرابة و بيت صباح يمكن الاقيه أو الاقي اي حد يطفئ محنتي .
في مره وانا عند بيت صباح لمحت علاء صاحب حمدي بينط في البلكونة بتاعت صباح نطيت وراه كان نفسي يكون حمدي موجود لكن لقيت علاء و معاه اتنين اصغر منه قالت: ازيك يا علاء
لقيته بصلي وقالي:اخرص خالص واتفرج علي امك
بصيت من الشيش وكانت امي وقفة عريانة و في أيدها طيشت مياه و علي تنحيه التانية صباح و مينا علي السرير لقيت صباح بتقول لامي: تعالي يا كلبة اغسليلي رجلي في المية اللي معاكي يا شرموطة
راحت امي قعدت جنب رجلين صباح واخدت رجليها وفضلت تغسلها بالمية وتدعكلها رجليها حتة حتة وبين صوابعها وصباح ومينا شغالين بوس، صباح قالت لامي: خلاص كفاية كده يا كلبة اشربي بقى من المية دي
وامي فعلاً بدأت تشرب من المية وكانها بتشرب عصير
صباح قالتلها: روحي ارمي المية وتعالي يا كلبة
وراحت امي وبدأ مينا وصباح يشتغلو بقى بوس واحضان وبعابيص وتقفيش ولحس ومص ودنيا تانية وبعدين مينا رفع فستان صباح وقلع بنطلونه ودخل زبه في كسها ونام عليها عالسرير وبدأ ينيكها وهي بتتآوه: اااااه اااااااااااه يخرب بيتك يا مينا زبك جامد اوي
دخلت عليهم امي شافتهم كده قعدت ع الارض جنب الباب وبتبصلهم ومستنية امر جديد منهم صباح ندهت لامي وقالتلها: تعالي يا شرموطة الحسي طيز سيدك مينا
وجريت امي فضلت تلحس طيز مينا ومينا مش مبطل نيك ف صباح, وبعدين صباح قامت وقعدت وضع الكلب وقالت لمينا: يلا بقى من طيزي لحسن بتحرقني اوي
قام مينا وقعد على ركبته وفضل ينيكها من طيزها وصباح ندهت لامي: تعالي يا متناكة مصمصيلي بزاز ستك
جريت امي ونامت تحتها ومسكت بزازها ونزلت مص فيهم وبعدين قامت صباح ونامت على ضهرها وقام مينا وقعد على صدرها وحط زبره في بؤها وامي مسكت رجلين صباح ونزلت فيهم لحس ونزل مينا لبنه في بؤ صباح...صباح ندهت لامي وقالتلها: افتحي بؤك
وتفت اللبن في بؤها وقالتلها: اشربي يا متناكة مش عايزة ولا نقطة تقع بره
/ />
وبعد ما خلصو دخلو عشان يستحمو راح علاء ناتط من البلكونة هو والمعاه رحت جاري وارهم لقتهم بيقولي: عايز ايه مني يا ابن اللبوة
قولتله: عايز اتناك
راح قايل: و انا مش هنيكك يا ابن الوسخة غور بقي بدل ما افضحك
في اليوم ده حسيت قد ايه انا زبالة و قرارت اني مش هتناك تاني لحد ما حمدي اتصل بيا...يتبع