أفندينا
07-08-2015, 07:11 AM
الجزء الثالث
دلخت لغرفة الضيوف بها 3 سراير حوالى 140 سنتمتر قالتى الاوضة دى تقفل بابها علينا دلوقتى انا من غير تفكير نفذت الكلام راحت مقعدانى على سرير منهم وقالتى احنا اتفقنا انك هتكون هادى جدا قولتها ايوة يلا فى ايه اول شئ قالتى عايزة منك تدلعنى اكتر حاجة قولتها من عينى
جلست هى على السرير وركعت انا على رجولى امامها وقمت بمسك رجليها اليمنى ادلكها بشويش وبعد ذلك بدات فى مص اصابعها واحد واحد لحد ما بدات تثيرنى شهوتها
فظللت الحس بلسانى ارجلها حتى وصلت الى ما فوق ركبتها منطقة الاثارة ما بين الركبة وكسها الشهوانى ظللت الحس والحس وهى تتاوى وتتالم من لسانى على جسدها وهى تداعب شعرى بيدها وهالحين ها قد وصلت بلسانى على كلوتها وفجاه لقيت شهوتها تبلل الكلوت فنظرت فى عينها الممحونتان فقالت لى انت وصلتنى سريعا لما لم اصل له من زمن بعيد 0000
فشدتنى من يدى لحتى اقف على ارجلى وقالت لى بص انا مش عايزة الحاجات دى انا عيزاك تدخله كله جوايا زى ما بتعمل مع مراتك !!!!! فتعجبت منها كثيرا واتضح لى ان زوجتى تحكى لها ما بيننا من عنف فى الجنس
قمت على حيلى خلعت بنطلونى فقط وكلوتى والقيت بهم على الارض وقمت بعدها برفع عباياها لصدرها وقمت بنزع كلوتها المبلول من شدة شهوتها المتناكة ففوجت باحلى شفرات كس هيجتنى ونظافته الرائعة مع العلم بوجود شعر خفيف مصبوغ بلون حمرا خفيف
فاخذت حماتى بيدها قضيبى المنتصب الى اول كسها وهى تنام على ظهرها وتقول لى يلا بس ارجو بلاش تنزلهم بره متخفش انا مش حمل لان الدورة مقطوعة عندى
بدات بادخال زبى العنيد فى كسها الذى يملئه عثلها الممحون بمجرد ما زبى لمس كسها بدات تصرخ وتصرخ وتصرخ من شدة انتصابه وهى تقول ليها حق بنتى تقول انك مجنون نيك ومازلت ادخل زبى بكسها وهى تتالم من شدتة وعنفه ولم اكمل خمس دقائق ونزل لبنى بكسها حزنت كثيرا لما حدث فقالت لى متخفش هتكرر تانى قريب جدا وبصابعها بدات تلعب بلبنى فى كسها وقالت لى انا هقوم انزل وهبعتلك اخت مراتك علشان هى مستنياك على نااار واتضح لى انهم يعرفون ما يحدث بينى وبين كلا منهن فقلت لها ماشى بانتظارها بس حولى متخلهاش تتاخر عن ربع ساعة
قامت حماتى مبسوطة جدا منى وسبتنى ونزلت لشقتى
اتمنى ان يكون الجزء نال الاعجاب ونكمل مع اخت زوجتى ودلعها قريباً
وهذة صورة شبيه لجسم حماتى لتذكرها
https://img151.imagetwist.com/th/08993/mav5469ssd45.jpg [/CENTER]
دلخت لغرفة الضيوف بها 3 سراير حوالى 140 سنتمتر قالتى الاوضة دى تقفل بابها علينا دلوقتى انا من غير تفكير نفذت الكلام راحت مقعدانى على سرير منهم وقالتى احنا اتفقنا انك هتكون هادى جدا قولتها ايوة يلا فى ايه اول شئ قالتى عايزة منك تدلعنى اكتر حاجة قولتها من عينى
جلست هى على السرير وركعت انا على رجولى امامها وقمت بمسك رجليها اليمنى ادلكها بشويش وبعد ذلك بدات فى مص اصابعها واحد واحد لحد ما بدات تثيرنى شهوتها
فظللت الحس بلسانى ارجلها حتى وصلت الى ما فوق ركبتها منطقة الاثارة ما بين الركبة وكسها الشهوانى ظللت الحس والحس وهى تتاوى وتتالم من لسانى على جسدها وهى تداعب شعرى بيدها وهالحين ها قد وصلت بلسانى على كلوتها وفجاه لقيت شهوتها تبلل الكلوت فنظرت فى عينها الممحونتان فقالت لى انت وصلتنى سريعا لما لم اصل له من زمن بعيد 0000
فشدتنى من يدى لحتى اقف على ارجلى وقالت لى بص انا مش عايزة الحاجات دى انا عيزاك تدخله كله جوايا زى ما بتعمل مع مراتك !!!!! فتعجبت منها كثيرا واتضح لى ان زوجتى تحكى لها ما بيننا من عنف فى الجنس
قمت على حيلى خلعت بنطلونى فقط وكلوتى والقيت بهم على الارض وقمت بعدها برفع عباياها لصدرها وقمت بنزع كلوتها المبلول من شدة شهوتها المتناكة ففوجت باحلى شفرات كس هيجتنى ونظافته الرائعة مع العلم بوجود شعر خفيف مصبوغ بلون حمرا خفيف
فاخذت حماتى بيدها قضيبى المنتصب الى اول كسها وهى تنام على ظهرها وتقول لى يلا بس ارجو بلاش تنزلهم بره متخفش انا مش حمل لان الدورة مقطوعة عندى
بدات بادخال زبى العنيد فى كسها الذى يملئه عثلها الممحون بمجرد ما زبى لمس كسها بدات تصرخ وتصرخ وتصرخ من شدة انتصابه وهى تقول ليها حق بنتى تقول انك مجنون نيك ومازلت ادخل زبى بكسها وهى تتالم من شدتة وعنفه ولم اكمل خمس دقائق ونزل لبنى بكسها حزنت كثيرا لما حدث فقالت لى متخفش هتكرر تانى قريب جدا وبصابعها بدات تلعب بلبنى فى كسها وقالت لى انا هقوم انزل وهبعتلك اخت مراتك علشان هى مستنياك على نااار واتضح لى انهم يعرفون ما يحدث بينى وبين كلا منهن فقلت لها ماشى بانتظارها بس حولى متخلهاش تتاخر عن ربع ساعة
قامت حماتى مبسوطة جدا منى وسبتنى ونزلت لشقتى
اتمنى ان يكون الجزء نال الاعجاب ونكمل مع اخت زوجتى ودلعها قريباً
وهذة صورة شبيه لجسم حماتى لتذكرها
https://img151.imagetwist.com/th/08993/mav5469ssd45.jpg [/CENTER]