منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

 
 
أدوات الموضوع
قديم 08-16-2019, 08:11 AM
قديم 08-16-2019, 08:11 AM
 
الصورة الرمزية لـ مرود اكساس
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 41

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ مرود اكساس

المشاركات : 41
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مرود اكساس غير متصل

افتراضي زواج محرم .. الجزء العاشر 07/9/2019

احنا هنكلم الاول في مقدمة علشان نعرف باقي الاحداث


هبة بنت 18 سنة دخلت في علاقة مع شاب من عمره و حملت منو
و خالتة عفاف قلتلة تعلي اقعدي معية لحد منشوف هنعمل اية في
المصيبة ده و حولت تنزل البيبي لكن ليا نصيب ياجي الدنيا
خلفت هبة ولد و سمتو ادم و دخلتو ملجا و بقت تزرو من الوقت لتاني
لحد مبقا عندو سنتين و في مره كان بيلعب مع اصحبو في الملجا و قع
علي راسو اتفتحت و سابت علامة في وشو و بقت هبة بتجلو لحد مبقا عندو
6 سنين و هرب من الملجا هو ومجموعه من صحبو ادم كان كرزمة من صغرو و
عندو شخصية جامده و ميحبش حد يفرض حاجة عليا و فات من عمر عشرين سنة
هبة متتجوزتش وقعدة حزينة علي ادم
و امه و ابو ماتو و مبقاش غير خالتة عفاف
اللي بقت زاي صحبتة و اكتر و ادم بقا تاجر مخدرات و بلطجي كبير اوي
انتهت المقدمة


القصة
هبة بقت كل يوم تقعد تعيط و تفتكر ايام الملجا و تقعد تعيط و تندم انها مقلتلوش
انها امو و مسمعتهش منو هبة كانت غنية اوي و معندهش اخوات و كانت ورثة شركات
من ابوه كتير غير فلوس في البنك و كانت سيبة شركات و في ناس بيشتغلو و هي قعدة
تصرف بس
و في مره قعدة في القصر بتعة و بتعيط علي ابنة اللي مش عرفة عنو اي حاجة و اوطتة
سمعت حد واقف البلكونة ة بيحول يفتح الشيش هبة سمعت كده جريت استخبت تحت الغطة و غمطت
عنية دخل الحرامي في الاوطة بعد مافتح الشيش شاف هبة تحت الغطة و هي بتترعش و عرف انها
صحية قام شد الغطة من علية و شاف اجمل جسم ممكن يشوفا انسان الشعر الاسود الطويل المفردو
و الجسم الابيض و الصدر المليان و نسي هو داخل يعمل اية اصلن و هبة فتحت عنية شافت وحد طويل
و رفيع و لابس اسود و لابس قنع و مش باين غير عنية و بقو اللي بينين بس من القنع و هبة كانت لبسة
بيبي دول لونا احمر و يدوب مغطي وركه و الحرمي شاف كده اتجنن و هاج علي هبة قوي
هبة= انت عايز اية هايز فلوس خد اللي انت عايزو
الحرامي= سيبك من الفلوس دلوقتي انا عايزك انتي
هب بصتلو كده و خافت و بقت تحول تخبي جسمة منو لكن هو مدهش فرصة و هجم علية مسكة
و بيبوسة و هي بتحول تبعد عنو الحرامي مد ايدو و مسكه من كسة و هي مكنتش لبسة اندر و قعد
يلعب في كسة اللي بقالو سنين هي نسية و حس انه خلاص بتسلملو طلع زبو
الحرامي = مصي ياشرموطة
هبة= هبة بقرف عايز تنكني نكني و خلصني
الحرامي ضربه بلقلم قاله
الحرامي = مافيش ارف حاجة اسمة بقرف ياكسمك انتي تسمعي الكلام و بس
هبة = ماشي بس ممكن مضتربش تاني و انا هسمع كلامك علطول
الحرامي معندهوش رحمة خلاص دخل زبو الكبير في بقه اللي هبة مش عرفة تستوعب زبو في بقا
من كبر زب الحرامي و قعد يدخلو لاخرو و بيقالة
الحرامي = مصي ياشرموطة مصي يامتناكة ده انا هورم كسك
طلع الحرامي زبو من بقا و نزل مسك بزها الكبير و طلعو من البيبي دول و قعد يقرص في الحلمة
هبة = حرام عليك بزازي احمرت نكني بقا نكني ابوس ابوس ايدك بقا
الحرامي مد ايدو عند كسة و قعد يلعب فيا و نزل يلحسو و يعض فيا و هبة مبقتش مستحملة و بقت
علي الاخر و صوتة جايب اخر القصر
هبة = ارحني و نكني اه اه اوف انت عملت فيه اية انت مش انسان خلاص انت شطان انا مش قدره
خلاص تعبت
و جابت هبة عسلة و الحرامي شربو كلو
الحرامي = عسلك طعمو يجنن ياشرموطة
رفع رجله علي كتفو و مسك زبو و قعت يلعمل خمسات علي كس هبة و يفرشة و هي تصوت و مش
قدره و جابت تاني مره علي زب الحرامي و الحرمي اول محس بعسلة
دخلو مره وحده هبة فتحت عنية كنا ردد فيه الروح و شهقت جامد اوي و تصوت و تقلو
هبة = انت جامد كده ازي انت راجل اوي انت دكر اوي نيك يادكر نكني نيك اللي كانت دخل تسرق فلوسة
اديك سرقت كسة اهو انا تحت منك نكني جامد وريني يادكر اه اه اه اخ انت جامد اوي
الحرامي = اح يامره كسك ساخن نار و ضيق اوي انتي جامده و جسمك كرباج
اديني بنيك يارشرموطة في كسك الساخن الضيق
و نزلت هبة تاني و قالتلو
هبة = اقلع القنع ده عايزة اشوف وش الدكر اللي بينكني ده
قام قلعو هبة مشفتش وشو صح علشان كانت الدنيا ظلمة و هي مكندش مركزه في وشو اكتر ما هي
مركزه في زبو قالتلو
هبة = انا تعبت غير الوضع ده
و اخد الوضع الكلبة و هو وقف وره و بيدخل زبو في كسة جامد و بينكه جامد و حس انو عايز يجيب
الحرامي = تحبي انزل فين ياشرموطة
و هي مش بترد خلاص و في عالم تاني خلاص قام نزل في كسة و نام علية من ظهره و قعد يبوسه
من ودنه و يقله
الحرامي = اي رايك في النيكة ده ياشرموطة مش تستهل انك تيدفعي فلوس علشان النيكة ده
قلتو
هبة = انت تاخد اللي انت عايزو انت تقمر بس قوم بس كده علشان اديك الفلوس و بعد كده
ادخل من الباب
الحرامي = عنية من الباب انا باس كانت عايز 15 الف بس
هبة = انت تاقمر و فتحت النور و دخلت علي الخزنة و فتحت الخزنة و طلعت الفلوس
و مشيت نحيت السرير بتعد البواكي و لسه هتقلو خد طول شافت العلامة اللي كان في وش ادم
ابنا و اول مشفتة قلتلو
هبة = ادم
ادم بصله كده و مش عارف هي عرفت اسمو منين قاله
ادم = انتي تعرفيني و تعرفي اسمي منين
هبة = انت طنط هبة اللي كانت بتجيلك الملجا و انت صغير مش فاكر
ادم = فكرك انا هرب انا و صحبي و كانة عايزن نجيلك علشان انتي كانتي احن وحده علينا في الملجا
قادنا في الشارع مش عرفين ناجي منين ونروح فين لحد مخدونا ناس و علمونا ازاي نوزع حشيش

هبة = بس خلاص بس انا مش عرفة ازاي سبتك تنكني انت مش عارف انا مين
هبة خدو في حطنة
ادم = انتي مني ياطنط هبة
هبة = انا ابقا انا ابقا امك
و ادم بص و سهم و سرحان و ساب هبة و يقلة
ادم = انا ازي عملت كده ازاي
هبة = خلاص متفكر في حاجة تاني سبني ابص في وشك اتامل فيك
سبني اخدك في حطني بعد السنين ده كلة عايزه اخدك في مكان و نقعد لوحدنا فيا
تعالة معي
و شدد ادهم من ايدو و لبست و اختدو و ركبو العربيه
هبة = بتعرف تسوق
ادم = اه
هبة = كويس اطلع علي الغردقة
ادم = غردفة غرقة

انا اول مره اكتب و لسة في في احدث تانية و كتير
تابع

توضيح القصة من الخيال بس مش الخيال الاوفر اوي يعني هنلاقي شخصيات في القصة
ممكن منلقيش بنهم و بين الابطال القصة اي لقاء جنسي بنهم و ممكن نلاقي لقاء مع فرد
و في في الجزاء الاول اخطاء املاء كتير معلش انا حولة اعدل لكن مش عارف
و هحول عاي قد ماقدر هنا معمل اخطاء تانية و بنسبة للترتيب الاحداث القصه انا اول مره اكتب بس بحول علي قد مقدر اني اصحح من اخطاء في الجزاء الاول و اتجنب الاخطاء


زواج المحرم (2)

ادم طول الطريق مبيتكلمش و كمان هبة
ادم بيفكر ازاي كان بينك هبة و كانت هبة قد الي شرموطة و زب ادم ابدا يوقف
وهبة بتفكر في ادم قد اية كان راجل اوي و هو بينكة و كان بيشتمة و ازاي خله
تستلم ليا و كان مسيطر علية و علي هيجنها
ادم قطع حبل الصمت ده و قال ل هبة
ادم / هو ابن حرام وله ابن حلال
هبة/ هتسفيد حاجة لو عرفت
ادم / لا بس يهمني اعرف
هبة / هتعرف كل حاجه بس في اونهه سبني اطمن عليك و ازايك و هل اتجوزت
و بقا عندي احفاد
ادم / قله انا متجوزتش انا كانت بكره الستات كله و بحب انام معم و بس و اسبهم هما يحبوني
هبة / و دلوقتي بتكره الستات
هبة قلتا بامحن و بدلع وحده بتتشرمط علي وحد شطها من الشارع
و وقفت زب ادم اكتر ماهو واقف
ادم / انا دلوقتي بحبك انتي و بس انتي بس اللي هبقا ملكية خاصة ليكي و بس
هبة / بحبك اوي يادم انت اللي تحلم و بس و الحلم يتحقق
ادم / حمدلة علي السلمة وصلنا الغردقة
هبة/ روح علي لقرية (#$##) علي فكره القرية ده انا شريكة فية
ادم / باجد انا مش مصدق
هبة / لاصدق يادم احنا معنا فلوس كتير
و صلو القرية و دخلو الشلية بتعاه
هبة / تحب تنام ولا تقعد شوية
ادم / انتي عايزة اية تقمري باية
هبة / انت بقاش اوي اتعلمت الكلم الحلو ده ازاي
ادم / انتي متجوزه و عندي اخوات
هبة / لا انا مش متجوزة و علي فكره انت اول وحد يعمل معيا كده بعد ابوك
ادم / انا حسيت كده
هبة / نفسي في حاجة منك بس لو مش عايز خلاص
ادم / انا كمان نفسي في كده يس كانت قلقان انك متوفقش
هبة / طيب انا هدخل الاوطة النوم و اما اقلك ادخل تدخل
ادم قعد علي الكنبة و هو بيقلع و مستني هبة تندهلو
و هبة دخلت الاوطة و قلعت الفستان و فتحت الدولاب و هي كانت جيبة معة كام بيبي دول و فستان
لبست بيبي دول اسود و هي مع جسمة الابيض كان بيلمع سمعت ادم من براة بيقوله
ادم / انا داخل استحمة بس من العرق عقبال متخلصي انتي
هبة / اوك ياحبيبي
ادم دخل اسحتحمة و خرج عريان ندا علي هبة
ادم/ خلصتي ياحببتي
هبة / ادخل ياروح و عقل و قلب هبة
ادم دخل قام صفر وقال
ادهم /اية الجمل كلو ده ياحببتي
هبة / متبلغش اوي كده انا بردو كبير مش صغره
ادم / انتي مش مصدقة انك قمر 14
شده ادم نحيت المراية و وقفه قدم و هو حطنة من ظهرة و بيحسس علي جسمة من قدام و زبو راشق
بين فلقت طيز هبة و بيقلة
ادم / انتي مش مصدقة انك قمر بصي كده لجسمك في المراية و قولي شيفة اية
و ادم عمل يمدح في هبة عمل يحسس علي جسمة لحد موصل لحد كسها و بيلعب في من فوق اابيبي دول و ربفعو مكنتش هبة لبسة
اندر بيلعب في كسها جامد هبة فجاة اتحولت لاكبر شرموطة و و بترجع جسمة لوره علشان تحس بزب ادم اكتر و تقلو
هبة / برحة ياحببي انا امك بردو برحة عليه مش قدره اه اه اح انت اجمد ابوك اه اخ اخخخخخخ
ارحمني انت بتموتني كده لية
ادم / انتي قمر اوي ياماما
هبة / و انت دكر اوي و راجل اوي ياحبيبي يابني نيك امك الشرموطة جامد اه اه اوف
قام ادم شد هبة من شعره و خلة تقعد علي ركبة
ادم / مصي ياماما مصي لابنك اللي هينيك كسك بعد شوية
هبة/ سبني انا امصلك
هبة مسكت زب ادم و هي مش مصدقة انة هتتناك من الزب ده تاني و ان ده زب ابنا
و قربت شفيفة عليا و اخدت راسو و بعد كده بتموصة كلة و كانت بتمص باجشع كانة اخر مره
هتتناك
ادم مستحمل بعد خمس دقيق نيمة علي السري ر و نزل يمص بزاز هبة
هبة / حرام بزازي بتقطع اه يابزازي يا حبيبي انزل علي كسي بقا
نزل ادم علي كس هبة و و بيمص في كس هبة و بيعض و بيشفط زنبور هبة
و هبة جابت مره و التانية و ادم وقف و رافع رجلين هبة علي كتفة و دخل زبو جامد
هبة / اهههههههه انت دخلتو جامد اوي ياحبيبي برحه علية انا مش قدك
ادم / مش قدي اية ياشرموطة انتي عايزة تتناكي من زبي كل شوية علشان تتمتهي يامره
هبة / نيك الشرموطة امك نيكه و متعة بزبك الكبير
ادم اتحول مرا وحد لمكنة و بيتحرك جامد اوي لدرجة ان هبة بقت تصوت جامد و تعين علشان يوقف و ادم
مش هنا و بينكها جامد
هبه و هي بتعيط / اقف ريح شوية مش قدره انا جابت كتير اوي ياحبيبي
مش قدره تاني
ادم نام علي جسمة و بينهك قام هبة حضنة ادم بايده و ورجلية و بتحرك تحت جسمو و بتنيك نفسة
هبة / بحبك اوي اه اه انا كانت ممكن اموت في ايدك اه كسي مش قادر اوف مولع سخن نار انت عملت فية اية
يابني يابو زب كبير اوف اح جيب في كسي حملني عايزه احمل منك يادكري عايزة اتجوزك يابني ياحبيبي
ادم سمع كده و رجع زي اول و حس اوبيجيب
ادم / انا بجيب ياشرموطة انا بجيب هنزل في كسك و اخليكي حامل مني و اتجوزك
نزل ادم في كس هبة
و ينام جنبة لحد الصبح و يصححة ادم علي نور الشمس و يبص علي هبة ليلقية نيمة جنبو و هما الاتنين عرينين
و يشوف كس هبة المليان و يشوف الافرزات كس هبة النشفة علي باقي حبت لبن ناشف خرجين من كسة
و هو مش مصدق اللي هو في قعد جتب امو و بيلعب في شعره
تلفون هبة رن صحيت هبت و بتقول
هبة \ صبح الخير
ادم / صبجية مبركة يا ماما
اتكسفت هبة و مسكت الموبيل بتبص عليا لقت خالتة عفاف

تابع
ايه مسير ادم و هبة
رائك ياهمني


هبة ردد علي التلفون و كانت خالتة عفاف هي اللي بتتصل

هبة / ازيك ياخالتو عمله اية
عفاف / انا بخير
هبة / في حاجة ياخالتو
عفاف / اه في انتي فين يابنت الشرموطة انتي صحبك كلهم كلموني و بيسالو عليكي و عرفين اني انا الوحيده اللي هوصلك
هبة / انا في الغردقة مع حبيبي
عفاف / حبيبيك مين انتي عندك حبيبي و كده من امتا الكلام ده يامدام هبة
هبة / مش هتصدقي ياخالتو طلعلي من وسط الظلمة وشكل الايام اللي معرفتش اعشها هترجع علي ايدو ياخالتي انا هتجوز ياخالتو
عفاف / تتجوزي مين يابنت الهبلة انتي مجنونة هو حزنك علي ابنك جننك ولا اية بظبط
هبة/ طيب تعالي و بمره تشوفيي حبيبي و انا متاكده انو هيعجبك ياخالتو
عفاف / انا جيالك دلوقتي اهو علشان اشوف اللي قدر يخرجك من حل اللي كانتي في
هبة / انا مستنياكي اوعي تتخري
هبة قفلتت التلفون مع خالتة عفاف و بصت ل ادم و ادم بيبصلة و هو مش فهم اي حاجة
هبة / انت معاك بطاقة
ادم / اه
هبة / ورهني بسرعة
ادم خرج من الاوطة جاب البنطلون من علي الكنبة و طلع البطاقة و دخل ل هبة اللي شدد البطاقة من ايدو
هبة / تمام اوي البطاقة ده
ادم / تمام لية ياست ماما
هبة / متقليش ماما ده تاني قدام الناس او لوحدك انا من انهرده مراتك
ادم / انا فكرك ان حكايت الجواز ده علشان ننسخن بعض علشان انيك فيكي
هبة بزعل / اية مش عايز نتجوز
ادم بنرفزه / ازاي نتجوز
هبة / يعني اما نكتني مكنش فيه ازاي
ادم فكر في كلمت هبة و انه اتحرمت منو و حرمت عليه الرجالة بعد ماهرب من الملجاء
ادم / خلاص انا موفق بس مافيش مانع اني هبص ل اي وحده تعجبني قلتي اية
هبة / موفقة هو انا اقدر اقولك حاجة
ادم / بس مين عفاف ده اللي كانتي بتقلله ياخالتو هي خالتك فعلن ولا هي اكبر منك و من باب الاحترام
هبة / لا هي خالتي فعلني بس انا مش بعتبره خالتي ده تقدر تقول كده صحبتي الانتيم اللي مش بخبي عليه حاجة ابدا
ادم / و هي عرفة ان عند ابن
هبة بصت في الارض و افتكرت ايام زمان و بصت ل ادم
هبة / ادم انت كانت سالتني ان ابن حلال ولا ابن حرام صح
ادم / اه
هبة / هتفرق معاك اوي
ادم / لا مش هتفرك معيا بس عايز اعرف
هبة / ادم انا كانت عندي 18 سنة و حبيت ابن صحاب بابا و هو اللي حملني فيك و كنا هنتجوز لوله انو عمل حدثة و مات و انا مبقتش عرفة اعمل اية
ادم مذهول من بتقلو هبة
ادم / خلاص ياهبة مش عايز اعرف
هبة / لا لازم تعرف علشان انت هتبقا جوزي
رحت بعد كده لخالتي و و حكتله كل حاجة و اني حامل و قعدتني عنده لحد مخلفتك
ادم / خلص ياهبة انا عارف الباقي خلاص
هبة / ام تيجي خالتو متقلهش انك ابني قله
ادام / ماشي و بعدين ازاي ابنك و هتجوزك مش انتي مراتي
هبة / برافو عليك يادودي
ادم / اية مش هنستحمة ولا هنفنضل بالبلن بتعنا كده
هبة / طب مش تصبح علية من زبرك اللي رايح جاي قدامي ده
ادم / اصتبحي وقولي ياصبح يامره انتي عايزة تتناكي طول اليوم ولا اية
هبة / انا غلطانة اني مش عايزة احسسك انك نقصك اي حاجة و مراتك قيمة بالواجب معاك
ادم كده علي كس هبة رح نزل في يلحس بعنف و يشفت زنبرور هبة اللي بقا واقف عمل زاي زبر العيل الصغير و هبة مش قدره
هبة / نكني ياحبيبي الحس كسي ايو عودني عن الحرمان عودني عن شبابي الضع عودني اه اه الحس جامد نيك ياقلبي نيك
و نزلت علي وش ادم اللي كان بايلحس بعنف جامد يقوم ادم من علي كس هبة و يطلع علي بقه و بيبوس هبة جامد بعنف شديد و فجا يشده من شعره جامد و يقله

ادم / مصي زابي يامتناكة انا هعلمك الادب من هنا ورايح مصي ياشرموطة مش انتي عايزة اللي يعودك انا مش عودك انا هموتك من النيك يامتناكة
يشيل ادم زبو من بوق هبة و ينزل يمص في بزازه اللي هتفرقع من قدر المص و بيرضع باغباء كان ادم مشفش صدر من زمان
هبة / كافية ياحبيبي و دخلو خلاص زمان خالتي جاية هتقول اية و احنا كده
ادم / تاجي علشان تشةف بنت اختة بتتناك ازاي كسمك انتي و خلتك ياشرموطة
هبة / طيب دخل زبك في كس الشرموطة بتعتك
ادم مسك زبو و بيدخلو وحده وحده و بيقول ل هبة
ادم / انتي اية يالبوه
هبة / مراتك ياحبيبي
قام ادم طربة بلقلام
ادم / انتي مين يالبوه
هبة / انا البوه بتعتك اه اه نيك ياحبيب البوه بتعتك نيك امك البوه نيك الشرموطة نيك
و نزل ادم في بوق هبة و سبها و دخل الحمام يستحمة و دخلت هبة معا و نكه كمان مره في الحمام و استحمو و خرجو هما الاتنين و لبسو كان ادم معوش لابس
هبة / انت معكش لبس انا هتصل بامحل يجبلك البس اللي انت عايزة و انت قعد مكنك و تختار اللي انت عايزو
ادم / متشكر ياحببتي
هبة / هبة متشكر اية ده حقك عليه انت من انهرده تقمر تطع و كل احلامك وجبت النفاذ
هبة اتصات بامحل هدوم عنده في القرية و جابو كل كل الاصناف اللي عندهم و ادم بيختار البس و اختار و دخل يقله الهدوم المعفنا اللي كان لبسة و لبس الهدوم الجديده
هبة / شفت ازاي بقيا شكلك احسن من الاول و اشيك
تلفون ادم بيرن و فتح علي اللي بيتصل
المتصل / انت فين ياكبير
ادم / انا في الغردقة
المتصل / امتا هتيجي و تنور مملكتك ياكبير
ادم / مش عارف امت هاجي بس اهم حاجة ان الحياة عندك مشيا ولا في حاجة متعطله
المتصل / كلو ماشي تحت حسك ياكبير و كل حاجة تمام كانك موجود و اكتر كلنا رجلتك و تحت طوعك
ادم / طيب سلام انت دلوقتي
و قفل ادم مع المتصل و كانت هبة سمعة الكلام علشان كان فاتح مكبر الصوت و هو بيتكلم
هبة / مين ده يادم و يقصد اية بامملكة و الشغل
ادم / مش دلوقتي ياهبة هتعرفي كل حاجة في اونها
هبة / ماشي بس انا مش مطمنه
ادم بصلة و ضحك
ادم / اية شوفي فين خلتك اللي جاية تشفني ده
هبة / ماشي هتصل علية اشوفة فين
و مسكت التلفون و اتصلت باعفاف زو كانت عفاف خلاص علي باب القرية و قفلت معه
هبة / جاية خلص ياروحي
و دخلت عليهم عفاف
عفاف/ ازيك يا هبة
هبة / هبة ازيك ياخالتو
بصت عفاف علي ادم بس عفاف اتصدمت اول مابصت ل ادم
عفاف / مين ادم البرنس

ممكن يبقا في علاقة بين ادم و عفاف خالت هبة ممكن
انتو رائكو اية ممكن ولا مش ممكن

هي عفاف عرفت ادم منين لا و كمان باسم الشهره
الرساله الي القارء العزيز قبل ما تقراء الجزء ده و تحول ترجع للجزء الاول و تحول تعرف عفاف عرفة ادم منين يمكن تعرف بس منغير غيش


عفاف/ ادم البرنس
هبة / انتي تعرفي ادم يا عفاف
ادم / انا شفتك قبل كده صح هو انتي صحبت مدام شهناز صحبت الكافي اللي في المهندسن
عفاف / اه اخبارة ايه الست الوطية ده مش بتسال علية خلاص
ادم / مبقتش اشفة
و قام ادم و ساب هبة و عفاف
ادم / انا هتمشه براه هفك نفسي و ساعة و راجع تكون مدام عفاف اخدت رحتا
هبة / اللي تشفو يا حبيبي
عفاف / استنا يا ادم انا عايزة اتمشة معاك
هبة / طيب اقوم انا كمان اتمشة معاكو اقم بس البس
هبة و عفاف دخلو الاوطة
عفاف / انا كانت عايزة اروح معا لوحدي علشان اعرف منو هو بيحبك ولا مش بيحبك
هبة / ياخالتو اكيد بيحبني و مش بيلعب بية
عفاف / طيب سبيني عليا و انا هقولك انتي مش بتسمعي كلام خالتو
هبة / هو انا لية حد غيرك
عفاف / تمام سبينة لوحدينا
هبة علشان عرفة انو ابنا و اكيد مش هيطلع مش بيحبة
هبة / ماشي ياخالتو اتفضلو و انا هنام
ادم قعد براه علي الكنبة بيقول جاتي برجليكي ياشرموطة ده انا هعمل منك صنية بطاطس محمرة
عفاف خرجة من الاوطة و بتقول
عفاف / هبة نامة و بتقولي مش قدره اخرجو انتو
ادم / طيب يالة يامدام عفاف ياله تحبي نخرج براة القرية ولا نتمشا في القرية
عفاف / لا بره القرية
ادم / احسن بردو
و في عين ادم الشر و الغدر
ركبو عربية عفاف و خرجو براة القرية و رحو وقفو في شارع فاضي خلاص
عفاف / انا عرفتك ازاي تدخل القصر و عرفتك الاوطة اللي فية الفلوس علشان تسرق الفلوس ولا علشان تخالي البنت تحبك
ادم / سيبك بقا يامرة من الحبتين بتوعك دول تخليني اسرق بنت اختك و اقولك ده مين تقليلي ده وحده صحبتي و طلعتي اسمك عفاف اهو مش كان اسمك مروة
عفاف / اعمل اية يعني ما انت وشلتك الوسخة فلستوني بسبب القمار اللي اتعلمتو علي كبر و بقيت علي الحديدة مكنش ادامي غير اني اسرق و انا مش بعرف اسرق اخلي وحد شاطر في شغلو هو اللي يسرق و مكنش قدامي غيرك ان انت مش هتخوني و تاخد الفلوس اللي سرقتة لوحدك
و ابتد عفاف تعيط
ادم / انتي بتتنيلي لية دلوقتي انتي شفتيني قلت ل هبة اي حاجة
عفاف و هي لسة بتعيط / يعني مش تقول اني انا اللي بعتك تسرق هبة
ادم / عيب عليكي ياشرموطة هو انا عمري خلفت بوعدي بقولك اية متجيبي بوسة
عفاف / في العربية و في الشارع كده طيب اصبر نروح البيت
ادم / لا هنا و دلوقتي علشان هبة متشوفناش و كمان انا مش عايز اروح دلوقتي انا اصلن كانت هعدي علي وحد صحبي اجيب منو حشيش
علشان اقدي بيا اليومان اللي هنا متجيبي بوسة بقا
و مسكة ادم من شعرة و رزعة بوسة كانو بيشفت لسن عفاف و و هي كمان اكنة محرومة بقت بتبوس في ادم جامد
ادم / تعالي نقعد ورا علشان ناخد رحتنة
عفاف / ماشي
اول مطلعو من العربية و قفة قبل متفتح الباب الوره و نزله علي ركبة و بيقله
ادم / موصي ياشرموطة
عفاف / احنا كده في الشارع يادم طب نخش العربية بس
قام ام مستناش ياخد فيي الكلام كتير و طلع زبو و دخلو في بوق عفاف علي طول و يدخلو لحد اخرو يطلعو تاني و يطربة علي وشة بازبو و يدخلو في بوق عفاف تاني لحد متكونش عرفة تاخد نفسة و يطلعو و قومة و رفعة علي شنطة العربية و قلعة البنطلون اللي لبسة و الاندر و قعد يلحس و يعط في كسة
عفاف / حد اه اه يشفنا و خلص مش قدرة
ادم / هي اول مره ياكسمك انيك فيكية في الشارع
و بدات عفاف تعيط و تترجاء يخلص علشان الفضيحة و ادم مش هنا طلع بيقفش في بزاز عفاف و ايدو اليمين ماسك كسة بيلعب في
و عفاف خلاث مش قدرة و بتترعش تاني و تالت
شدة من شعرة و عفاف بقت توحف معا ولحد جنب العربية و اخظت وضع الكلبة و ادم ماسك زبو
عمال يفرش كس عفاف اللي بقت تترعش لارابع مرا و ادم بيدخلو في كسة اللي عامل زاي مغارة علي بابا
ادم / كسك و سع من ايا يامومس
عفاف بتقول الكلام و هي مش قدرة من كتر النيك / اسال نفسك اه اه خلص يقا اوف اخ
ادم / ايه منفسكيش في طيزك قبل مخلص
عفاف / اه اه اه هو انا قدرة علي كسي امال طيزي هتعمل فية اية
مسكة ادم من وسطة جامد و نزل نيك في كسة يرزع من كتر سكون ااشارع يقا صوت خبط الحم في بعض بقا يعمل صدة صوت
و نامت عفاف بطنة و هو بيرزع فية و مش سيبة و اما حس انو هينزل خرج زبو بسرع و جابهم علي طبزه
ادم / قومي البسة يايمومس
عفاف/ مش قدرة سبني ارتح شوية
ادم / ياله يامرة لسة هنروح لصحبي اجيب منو الحشيش
و لبسة بالعافية و و دخلت نامت في العربية و هدمة متوسخة و مليانة طراب
و ادم سايق و راحو لصحبو اخد منو الحشيش و رجعو علي القرية و دخلو جوة دخل ادم الاوطة اللي كانت نيمة فية هبة و نام جنبية و عفاف نامت علي الكنبة

تابع

عايزي القارء حصل اللي انت متخيلو
انت تخيلت حاجة تانية

الجزء الخامس ( حصري )


تصحة هبة و تشوف ادم نايم جنبة
هبة / ادم اصحة يادم
و ادم مش راضي يصحة خلاص تخرج هبة من الاوضة متوجة نحيت الحمام تشوف عفاف نيمة بالملابس المطربة علي الكنبة و تفتكر ان عفاف كانت بتتمشة معا ادم انبارح تدخل الاوطة و تقفل الباب و تصحي ادم بالعافية و يصحة ادم
ادم / عايزة اية ياهبة انا مهدود حالي
هبة / انت و خالتي عملتو اية انبارح و انت عارف لو كدبة
ادم / و انا اقدر اكدب علي امي اللي عرفة مصلحتي
هبة / متقليش ماما و متكلنيش باكلام الحلو بتعك ده
عملتو اية انبارح
ادم / الست ده مش بتحبك
هبة / و انت عرفت منين
ادم / اقولك علي حاجة بس اوعدني انك متجبيش سيرة خلاص
هبة / قول و انا مش هقول
ادم / هي اللي كانت بعتاني اسرقك علشان فلوسة خلاصة علي القمار
هبة / ازاي ده خالتي ده اللي مربياني
و بدات تعيط و تقول طيب هي ليه مطلبتش مني الفلوس و انا ادهلة اللي هي تطلبو
ادم / بس انا مش زعلن منة علشان هي اللي عرفتني علي امي
هبة / رائك اعمل معة ايه
ادم / متعمليش اديه الفلوس بس بطريقة شيك
هبة / انت حنين اوي ياحبيبي
ادم / انا لو عليا مدهاش اي حاجة بس ده بقت من علتية و لازم نسعدة و نفهمة و بردو نحرس منة
هبة / انت اتعلمت كل ده فين
ادم / الشارع يعلم اللي مبيتعلمش ياهبة
هبة / هو انت عملت اية في عفاف و رجعة من بره لبسة متوسخ كده
ادم / متزعلش
هبة / مش هزعل
ادم / كانت بنك فية في الشارع
هبة / في الشارع كده عيني عينك مش خيفين من الناس
ادم / الدماغ لما تطلب بقا
هبة / ملقتش غير في الشارع يادم
ادم / علشان انتي متعرفيش حاجة لازم الشارع بس انتي لو عايزة في البيت يبقو انتو الاتنين مع بعض
هبة تفكر في منظرة هي و خالتة تحت* زب ادم و عجبة
هبة / طيب انت متعملش حاجة و سبة علية
ادم / موفق
هبة / خد الفلوس ده و انزل اشتري اكلت سمك كده علشان تتغذة ياحبيبي علشان تقدر علي الاتنين
و يضكو ادم و هبة و يخرج ادم ياجيب الاكل و هبة تصحي خالتة عفاف
هبة / اصحي ياخالتو
عفاف / سبني نايمة جسمي مكسر ياهبة
هبة / لا قومي كده و صحصحي معية
عفاف / ايه عايزة ايه
هبة / هدومك متوسخة كده لية ياخالتو
عفاف اتلجلجت في الكلام و خيفة لحسن هبة تعرف حاجة
عفاف / انا وقعت انبارح و ادم ###يسترو قومني
اسكتي يابت ده طلع بيحبك و بيموت فيكي
هبة / مش تقولية ياخالتو انتي لو عينك منو كانت سلفتهولك شوية
عفاف تبص في الارض و وشة جاب الوان
عفاف / هو قلك اية ياهبة يابنتي
هبة / هو انتي خليتي فية بانتي خالص ياخلتو يالي مربياني
عفاف / علي فكره ده كداب
هبة / كداب بامرة هدومك اللي بلون مصلحت الارض مش كانتة عايزة ادم ينام معاكي و هو مكنش موافق في الاول و قلتيلو لو موفقتش هخلي هبة تسيبك صح ياخالتو ولا مش صح
عفاف انفست من تاني
عفاف / اعمل اية بس ياعفاف ما انتي عرفة حال انا وحده مطلقة بقالي سنين علشان كده قولت اسغل اني مع شاب و بصحتو
هبة / انا مسمحكي بس متكررهاش تاني
عفاف / ده انتي هتجوزي عنتيل
هبة / خمسة ياخالتو اه هتبصيلي في الراجل
عفاف / انا بردو احسدك عليا
هبة / لو نفسك ياخالتو قليلي و انا اخليا يمتعك انتي و كسك تاني ياشرموطة
عفاف / انتي ازاي تكلميني كده انتي نسيتي انا ابقالك اية
هبة / لا منستش علشان كده بقولك و يبقا بعلمي و تحت عنية مش الشارع كانو مصطادك من علي الارصفة
انتي عايزة ضفحينة
عفاف بصت في الارض و صعب علية نفسة و بدات تعيط
هبة / متعيطيش خلاص بس بجد لو انتي عايزة ينيكك
و كمان ابقا معاكو قليلي انا مش غريبة
عفاف / يعني انتي مش هتزعلي
هبة / ازعل من اية ياخالتو
عفاف طيب انا عايزة انهرده بليل اتناك من ادم انتي هتكوني فين
هبة / هكون معاكو
عفاف / يعني معنا في الشليه
هبة / لا في الاوطة و علي نفس السرير
عفاف / يعني اية الكلم ده ياهبة
هبة / اصل انا مش هسيبلك جوزي لوحدك
عفاف / يعني هاكل منو حتا
هبة / لا هتشفطي يامره يامتناكة*
هبة اتصلت بيا ادم و
هبة / انت فين ياحبيبي اتخرت لية
ادم / انا خلاص علي وصول
و دخل ادم عليهم و عفاف عملة تبصلو جامد اوي
اوي
هبة / حبيبي حاضر نفسك انهردة اصل هنسهر لحد الصبح
ادم / مستغناش عنك يا حببتي
هبة / يا حبيبي ممكن خالتو تاخش جوة معنا انهردة
ادم / لية هتمسكلنا الفوطة
هبة بتضحك و عفاف مش طيقة ادم اصلن
عفاف / انا قيمة اكل و ولا مش هتكلو
هبة / لا طبعن هناكل
قعدو كلو و كل شوية هبة تاكل و تاكل ادم بايدة قصاد عفاف خلصو اكل كان جاب ادم الحشيش و قعد يلف السجاير و يشرب دخلت عليا هبة
هبة / انت بتعمل اية يادم صحتك يا حبيبي
ادم / هو ده يا حببتي اللي بيشغلني
هبة / انت مستحمل ريحت البتع ده
ادم / ياحببتي احنا مش اللي نستحملو قولي هو ازاي مستحملنة لحد دلوقتي
هبة / طيب متجيب نفس
ادم / سيبك دلوقتي متجيبي انتي حبة حنان
هبة / حنان مين ده يا حبيبي
ادم / مش عرفة حنان انا بقا هوركي حنان تبقا مين
شال ادم هبة و رمها علي السرير
هبة / مش تلوقتي يا حبيبي بليل
ادام / انا دلوقتي عايزك انتي
و نزل ادم بوس في هبة و هو نايم فوق هبة و قلعة الترنج و مكنتش لابسة اي حاجة و بيقرص في بزاز هبة جامد
هبة / ارحمني ياحبيبي ارحمني اه اه اوف
و ادم بقا يرضع في بزاز هبة و ينزل ايدو و يلعب في كسة جامد و هبة تصوت
نزل ادم بقا بيمص كس هبة اللي بقت بتقلو
هبة / نكني يارحي نكني ياقلبي انا خلاص انت هتموتني
ادم / لا متقلقيش يا روحي مش هتموتي انتي هتتناكي و بس
*وقف اصد وشة و
ادم / موصي ياشرموطة موصي الزب اللي المتعك انتي و خالتك
*تنزل هبة تمص زب ادم و دخلو في بقة جامد اوي
ادم / عندك كريم ياروحي
هبة تهز رسة و انها عندة
يخرج ادم زبو من بوق هبة و يجري علي التسرحة يدور علي الكريم و يجابو
ادم / انزلي وضع الكلبة ياروحي
هبة / عايز الكريم لية اوعة تكون اللي في بالي لا انا مش مستعدة
ادم / انا مستعد ياقلبي
و يمسكة من شعرة
ادم / مافيش حاجة اسمة مستعدة انتي معية لازم تكوني مومس
و يمسك طيز هبة و يتف فية و يدكل صبعو و هبة تصوت
هبة / بلاش دلوقتي بلاش
ادم / لا دلوقتي و انا كلمتي اللي هتنفذ يا شرموطة
و يدخل الصبوع التاني
تدخل عفاف علي صوت الصويت اللي عمالة تصوتو
عفاف / اية الصويت ده هتفضحونة
ادم / برة ياشرموطة برا
هبة / متسبنيش يا خالتو الحقيني
عفاف متقدرش متنفذ كلام ادم لانه بتخاف منو اصلن
و عشان عرفة كويس هو يقدر يعمل فيا اية تخرج عفاف و تقفل باب الاوطة النوم
ادم / اية يشرموطة محدش هيشيلك من تحتي
و يدخل الصبع التالت و هبة بتصوت
و يخرج ادم ايدو و يحض الكريم علي خرم طيز هبة و علي زبو و يدخل زبو جامد و يرزع جامد اوي
هبة / شيلو يا حبيبي شيلو انا حسة اني اتقسمت نصين* مش قدرة
ادم يشيلو و يحطو تاني و يقعد علي كده لحد مابقا هبة اللي بتطلب من ادم انو ميشلوش
و ينام ادم علي ظهره و قال
ادم / نيكي انتي نفسك بقا وريني هبة الشرموطة
تقعد هبة علي زب ادم و هي بتصوت جامد و هي خلاص عمالة بتجيب من كسة
و بدا ادم ينزل لبنو في طيز هبة و هبة تنزل من علي ادم و تنام جنبو
هبة / اية يا حبيبي انت موتني انهردة
تلفون ادم بيرن و يقوم يرد

الجزاذ السادس

تنام هبة جنب ادم و هي فشخة رجلية و مش قدرة
هبة / يا حبيبي طيزي و جعني اوي و مش قدرة اطمهم علي بعض انت شقتني نصين
ادم من روح الخوف علي هبة اللي هي امو اصلن قام شلة و دخلة الحمام و قعدة في البنيو و شغل المية الدفية و قعد هبة خمس دقيق
هبة / دخلني الاوطة يا حبيبي انا خلص بقيت كويس
ادم / يعني رح الوجع ياقلبي
هبة / رح ياقلبي
و يخرج هبة و ادم و يبصو ل عفاف اللي قعدة في الصالة
عفاف / انت بتعمل اية في البت يامجرم
هبة / اية جوزي و يعمل اللي يعملو وله كان نفسك في و تقولي اخا
عفاف / انا غلطانة ياهبة علشان كانت خيفة عليكي
هبة / خيفة ولا كان نفسك تخوشي معة تحت ادم
عفاف / لا انا كانت خيفة عليكي انتي مكنتيش حسة بنفسك
و بدات عفاف تعيط و و تلوم نفسة علشان كانت خيفة علي هبة
ادم / ايه ياهبة علي فكرة انا كانت مفتري اوي المرة ده مكنتش في وعي و كانت بفتري باجمد
هبة / اسكت* انت مش عارف اي حاجة
ادم يبص ل هبة و يشد هبة علي الاوطة
ادم / انا متقليش اسكت فهمة انا مش عيال صغير و عفاف فعلن كانت خيفة عليكي انا مكنتش حسس بنفسي
هبة / انا اسفة يا حبيبي بس بعد الكلم اللي انا سمعتو منك انا كرهتة
ادم / اية كانت محتاجة ياحببتي و اكتر وحد ام يكون محتاج مستعد يعمل اية خلص يا حببتي سمحية علشاني انا
هبة / طيب خلص علشانك انت بس
تلبس هبة بيبي دول و تختار ل عفاف بيبي دول من عندة
هبة / عيزاك تموتة من النيك عايزة اشوفة بتطلب الرحمة
ادم / انتي تقمري يا قمر
تخرج هبة ل عفاف و و تلقية قعدة بتجهز الشنطة علشان تامشة
هبة / اية رحة في ياخالتو اوعي تقولة زعلتة مني
عفاف / لا انتي اللي اتغيرتة من سعات معرفتة ادم ناستة الكل و مبقاش قدامك غير ادم
هبة / متظلميش ادم يا خالتو ده هو اللي زعقلي علشانك
عفاف / انا كانت خيفة
هبة / اقعدي بقا و بلاش تامشية
عفاف / ماشي
هبة / خدة البيبي دول ده الباسة علشان تبقي عشرة عشرة
عفاف / ماشي بس انا معاية الحجات الخاصة بتعتي
هبة / علي رحتك
عفاف / خرجة ادم من جواه علشان اخش اظبط نفسي و بمرة اظبطك علشان شكلك من عجبني
هبة / لا هو انا وحشة ولا وحشة
عفاف / يابت مقصدش بس لازم الست تغير من نفسة كل شوية علشان تعجب الراجل بتعة و ميزهقش منة
هبة / يعني انتي تفتكرة كده يافوفة
عفاف / اكيد يابت اسمعة انتي بس كلامة و انا هظبطك
هبة و عفاف بيدخلو الاوطة بيلقو ادم قعد بيلف سجارة
و عفاف بشرب
عفاف / لفلي سجارة و اخرج علشان هنعمل حجات بتعت ستات
ادم / انا هلفلك السجارة عنية
ادم لف السجارة و لف لانفسو سجرتيان و خرج يقعد بره بيشرب الحشيش و سامع من الاوطة جوة ضحك و شوية
عفاف / يادم تعالة شوف عرستك
ادم بيدخل يلاقي عفاف و هبة قعدين جنب بعض
و لبسين زاي بعض بظبط بيبي دول احمر
ادم / انتي الاتنين هتموتة انهرده ياجوز الشرميط
هبة / موتني يا حبيبي موتي منك حياة
دخل ادم مسك عفاف و بيوبوس و تنزل هبة تمسك زب ادم من فوق بنطلون البيجامة و تحسس عليا و تنزل البنطلون و زب ادم يقف في وش هبة تلقط هبة زبر ادم علي طول و تمص في و تنزل كمان عفاف علي زبر ادم و بتزحم هبة عليا
و ادم يعد علي الكرسي و هبة قعدة علي اليمن علي ركبة و عفاف قعدة علي الشمال علي ركبة
و بيمصو كل وحده شوية و تطلع هبة تقعد علي زبر ادم و يمسك بزاز هبة من حلمتة و هبة تنزل ادم يشد* بززة لفوق هي تطلع هو يشد بززة لتحت و عفاف قعدة تمص كس هبة اللي بتتناك من ادم
هبة / اه اه اه اخ اوف خلص مش قدره هموت
اه نكني انا شرموطة اه
و تجيب هبة عسلة علي زب ادم و تنزل من علي زب ادم تمص هي و عفاف
عفاف تطلع و تقعد زاي عفاف و تزل و تطلع علي زب ادم و ادم يضربة علي بززة و هبة دخل صبعة في خرم طيز عفاف
هبة / احضرلك طيز الشرموطة ياحبيبي علشان عرغت انك بتحب الاطياز اوي
ادم / بحبك ياحبيبتي و انتي فهماني
عفاف / ايوا نكني من طيزي عايزة ابقا شرموطة اوي اه دخلي صبعك في طيزي يابنت اختي علشان جوزك ينكني جامد
هبة تدخل الصبع التانني و تجيب عفاف عسل كسة و تنزل تمص زب* ادم و هبة لسة بدخل صوبعة في طيز عفاف
هبة / تعاله ياحبيبي خرم الشرموطة جاهز لزبك ياسيد الرجالة
ينزل ادم و يدخل زبو بخشومية في طيزه و عفاف تصوت و تقلو طلعو طلعو اه طيزي اه اه
و تعيط
هبة / نيك الشرموطة مترحمهش نيك
عفاف / خليا يطلعو ياهبة ابوس رجليكي اه طيزي اه
هبة / مش انتي عايزة تبقي شرموطة استحملي يامتناكة استحملي
ادم / طيزك جامدة اوي يابنت المتناكة زبي في فرن عايش مش طيز وحده
طيز عفاف تاخد علي زب ادم و يسبة عي تتحرك عي زبو
عفاف / اه اه ياحبيبي زبك حلو اوي و جامد اوب انت عنتيل اوي اه دخلو كلو ياحبيبي ياجوز بنت اختي اه اه
هبة / اية ياشرموطة عجبك زب جوزي
عفاف / يابختك يا هبة علي الزب الجامد ده اه اه اه اه اح
هبة / نيك الشرموطة ده خلية شرموطة علشان تتعلم متبوصش في اللي ايد غيره
و ادم بنزل حمولت زبو في طيز عفاف و يطلع زبو من طيز عفاف و يسيب عفاف اللي وقعت علي الارض علي طول علي و شه و تنام علي بطنة علي الارض
ادم / هبة تعلة انتي مصي زبي
هبة تروح علي طول تمص زب ادم و تنضفو علي الاخر و يقف زب ادم تاني و تنام هبة علب ظهرة و تقلو ععلة ياحبيبي* دخلو في كسة عايزة احمل منك ياحبيبي
و ادم علي طول يدخل زبو بكل قوة و تصوت هبة
هبة / اه اه يا حبيبي ناكني جامد نيك مراتك نيك
عايزة ولد شديد زايك كده و ادم
يوطي علي ودنه يقولة
ادم / انتي باجد عايزة تحملي مني ياماما
هبة / اه عايزة احمل حملني ياحبيبي حملني ياجوزي
و ينطلق لبن ادم في كس هبة
و هي بتحضن ادم جامد و بتقلو متخرجش زابك دلوقتي خلية جوة يسد كسي علشان مافيش نقطة تخرج
و ينامو هما التلاتة علي الارض
و يصحة ادم و هبة
ادم / عايزك يا حببتي
هبة / عايز اية ياقلبي
ادم / تعابي بس نخرج بره علشان هنتكلم في حاجة
هبة / تمام طيب تعالة نالبس حاجة و نخرج نقعد برة
ادم / تمام
و يخرجو يقعدو علي البحر و يتكلم ادم
ادم / انتي باجد عايزة نتجوز
هبة / اه يادم احنا هنتجوز و انا هرتب الموضع ده بس نروح القاهرة
ادم / يعني مش هتندمي عمرك
هبة / اندم عاي اية ياحبيبي
ادم / انا ابنك عايزة تتجوزة ابنك
هبة / انت صحيح ابني وانا متاكدة من كده بس انت عرفت تفجر الانثة الجواية عايزة اعيش معاك طول عمري
و مش عايزة تاجي وحده تاخدك مني تاني كفاية عمرة اللي ضع و انت بعيد عني
ادم / طيب و هتقولة ل عفاف اني ابنك
هبة / لا و اوعا تقولة
ادم / لية
هبة / علشان محدش يمسك علينا زلة و يستفزنا بيا
و عفاف ده الفولة مش بتتبل في بقة
ادم / تمام
......................

تابع

الجزء السابع

هبة : تحب الفرح يكون امتة
ادم : لا حددة انتي علشان تكوني انتي جهزة
هبة : ماشي تحب نرجع القاهرة امتة
ادم : انا عن نفسي مش عايز ارجع بس علشان شغلي وقف
هبة : ادم هو انت شغال اية اصلي سمعت من خالتي انك شغال في الحشيش و بلطجي صح الكلام ده
ادم : ايوا ياماما و كمان و زودية عندك كمان دعاره
انا اشتغل في اي حاجة تجيب فلوس في اسرع وقت
هبة : طيب ممكن تبطل الشغل ده انت مش محتاج فلوس
ادم : لا مش هينفع
هبة : ياحبيبي انا خيفة عليك و كمان مينفعش جوز هبة الاسيوطي يشتغل الشغل ده
ادم : اسمعة بس انا مينفعش اطلع من الشغل مرة وحدة انا ليا شركة و الناس ده تقيلة في البلد
هبة : لا الموضع مش الناس التقيلة انت مش عايز تسيب الشغل ده
ادم : انا مينعش اخرج من الشغل ده كده الناس ده ممكن يقتلوني علشان انا عرف كل اسررهم
هبة : طيب هتعمل اية
ادم : انا هتصرف
هبة : ماشي
و دخلو الشالية ولسة عفاف نيمة زاي ماهي سطحة علي الارض
هبة : صحي المره ده علشان هنمشي
رجعو القاهرة كلهم و ادم قلهم انا عندي شويت و مشاوير اخلصة و ارجع و دخلت عفاف و هبة القصر
هبة : خالتي انتي عايزة كام
عفاف بصت ل هبة
هبة : قولي عايزة كام ياخالتي بدل متبعتي ادم يسرقني
عفاف : متظلمنيش ياهبة انا كانت محتاجة
هبة : انا سمحتك و مش زعلنة منك
عفاف : عايزة $$$$$ علشان اسدد ديوني كلة
هبة تكتب الشيك و عفاف دخد الشيك و تبوس هبة
عفاف : انا كانت غلطانة يا حببتي و مكنتش مصدقة انك هتقفي جنبي كده
هبة : ابقي قولي لو عازتي حاجة انا مش ممكن اعز عنك حاجة اوك
عفاف : ماشي يابنتي
كان ادم قد وصل الحي الذي نشاء في و هذه الحي ادم يمتلك شهرة ودخل ادم القهوة و الكل يقف له البعض يقف احترم و البعض يقف من الخوف ان يبطش بهم
كان الحي اشبة مملكة و القهوة هي مركز الحكم
ادم : ايه شخصة كانت عايز ايه و عمال تتصل بيا
شخصية : الجماعة عندك في البيت كان قلقنين عليك يابرنس
ادم : و انت شفت الجماعتي فين ياشخصية انا مش منبة عليك مترحش عندي البيت
شخصية : انا مرحتش و اسال الرجالة انا كانت قعد هنا في القهوة اختك منار هي اللي جات سالت عليك يابرنس
ادم : طيب انا هروح البيت و ابقا انزل اقعد معاكو بليل سلام يارجالة
ادم يامشي من القهوة و طول الطريق يتذكر الايام في طفولته و يتذكر الحج محمود الذي تبنة و كتبو علي اسمو لان الحاج محمود كان لا ينجب الذكور و قال قد يعنني في الكبر و اصبح الحي يعرف ان ادم هو ابن الحاج محمود من زوجتة اللي في البلد و الحاج محمود يتوفاء بعد عامين و* ادم هو رجل في بيت يتكون من ارملة الحاج محمود و خامسة بنات و ادم لم ينسأ جميل الحاج محمود و تتوفاء ارملة الحاج و توصي ادم
بالبنات لكن كبرة البنات و توزج مهم اربعة و يتبقه منار و هي تعرف ان ادم ليسة اخية و بقت تحبو لكن ادم في الاول كان يحول يتجنبة لكن مع الوقت و جمال منار لم يستطع ان يقاوم ان يقع في حب منار لكن لايستطيعو ان يصبحو ازواج و اتفقو ان يبقاء علي هذة الحال و كان شخصية مغرم بامنار لكن هي تحب ادم
و تقدم شخصة ليطلب ايد منار لكن كان ادم وقع في حبة لذالك رفض و منعو من ان يقرب من الشارع الذي يسكن في ادم
و قد وصل ادم البيت و يفتح الباب
ادم : منار انا جيت يامنار
و تفتح منار باب الغرفة و تجري نحو ادم و تحتضن ادم و ادم يحضن منار
منار : كانت فين يادم انا كانت هموت عليك
ادم : هحكيك كل حاجة بس انا مشتقلك اوي يابت
منار : طيب استنا بس تريح و تاكل حاجة علشان انت شكلك خاسس و عدمان خالص
ادم : ماشي انا هدخل اريح تكوني انتي عملتي الاكل
منار : من عنية ياسيد الرجالة
يدخل ادم الغرفة و يقلع ملابسا و ينام عريان بعد كام ساعة تدخل منار و فب ايدة صنية الاكل و تصحي ادم و ياكل و تشل منار الصنية و تلف ل ادم سجارة
منار : اتفضل ياسيد الرجالة سجارة تعدل بيه دماغك
ادم : علي طول يامنمن بتفهميني من غير متكلم
منار : علشان انا فهماك حساك في حاجة شغلة دماغك
ادم و هو بيشرب سجارة الحشيش : ياحببتي متشغليش بالك انتي ادخلي بس خدي دش علشان مشتقلك يابت يالة ادخلي كده ظبطي حلك
و منار تاخد البشكير و تدخل الحمام و ادم بيشرب السجارة بعد شوية تخرج منار من الحمام و تقعد عاي السرير جنب ادم و تحط رسة علي صدر
منار : اه ياحبيبي نفسي اتجوزك و اخلف منك
ادم : اصبري بس ياحببتي كل حاجة باصبر بعدي
و يبوس ادم منار و بيدو يلعب في حلمت بزه
و ينزل يرضع حلمتة برمنسية
منار : اه ياحبيبي كانت فين اليومان اللي فاتو دول شفت بزازي مشتقة ازي لرضعك فية
و ينزل ادم بيدو ويحسس علي كس منار اللي الابيض و بيلمع *
منار و هي بتصوت : اه ياحبيبي انت بتعمل فية اية انا كل مره بحبك اكتر من الاول
نزل ادم يمص كسة
منار : نفسي تفتحني و ابقا مراتك اه مص جامد ياحبيبي
و تجيب شهوتة علي وش ادم و طلع يبوس منار علشان تطوق شهوتة من علي لسان ادم اللي بقت تمص لسان ادم جامد و ينام ادم علي ظهره و تنزل منار تمص زب ادم
*و هو بيحيي علي رسة بايدو
ادم : بتمصي اجمل من اي حد ياشرموطة
منار : هو انت تعرف حد غيري يادم
ادم : لا انا بتفرج عليهم في افلام السكس
منار : انت تعرف انت لو خنتني هقتلك ياحبيبي
ادم و هو بيبلع ريقو: اخونيك اية بس كملي كملي
كان زب ادم واقف زاي الصاروخ
ادم : مصه ياشرموطة مصك زاي الخره زاي الستات اللي منكتهش
منار و هي بتضحك و هي بتموص و تشرق و تكح و تقعد منار علي زب ادم تدخلو في طيزة و تطنط علي زبو جامد و هي بتصوت
ادم : هتفضحينا يالبوه و يقلو الاخ بينيك اختو
منار : اه اه اه اوف زبك بيحرقني اعمل اية و بعدين هو انت صدقت انك اخوية اه طيزي يا حبيبي
ادم يقام يقف و منار تتشعبط في و ادم بينك منار بكل قوة عندو ينيمة علي السرير و هو نايم فوقية و هي حضنا بيدة و رجلية علشان ميخرجش زبو و عملة تتحرك تحت ادم
و جابت منار شهوتة و ادم مش رحم بيدخل زبو في اعمق منطق قي طيزة و جاب لبنو في طيز منار و جاي يقوم
منار : استنا ياحبيبي زبك ينام و يخرج من طيزي
و ينام عليا و زب ادم ينام و كمان ادم ينام
و بعد سعاة تلفون ادم يرن و هو في سابع نومة تاجي منار تمسك التلفون تلاقي اسم ..............

تابع

مستاني تعلقت و ناصيح* القراء
قول رايك خليك اجابي

الجزء 8



مسكت منار التلفون و قراء الاسم المكتوب هبة قلبي
و صحي كمان ادم اللي شد التلفون من ايد منار اللي قعتد علي الارض مصدومة و بتبص ل ادم و مش مصدقة
ادم : الو ياحببتي
هبة : انت فين ياقلبي
ادم : انا في مشوار
هبة : طيب انا حدد موعد الفرح و عزمت ناس طتير و شخصيات مهمة في البلد
ادم : هيكون امته الفرح ياقلبي
هبة : يوم الخميس الاسبوع الجاي
ادم يبص علي منار اللي مصدومة و يقول
ادم : سلام ياحببتي ابقا اجيلك بليل و اعملي حسابك في ضيوف
و يقفل ادم التلفون
ادم : في اية يامنار ده مصلحة
منار : مصلحة يعني تخوني و كمان اية حكايت الفرح ده
ادم : اية هتجوز ياحببتي
منار : يعني اية هتتجوز و هتسبني انا اللي حبيتك من كل قلبي
ادم : اسمعي بس انا هتجوز وحده غنية فوق متتخيلي ده وحده معة فلوس كتير جدااا
منار : انت كانت فين اليومين الفاتو دول كانت معا صح
ادم : ايوا كانت معه
منار : وجيت لية علشان تقولي انك هتتجوز
ادم : لا انا جاي اخدك تعيشة معاية في قصر و يبقا في ناس تخدمك و تلبسي احسن لبس و تكلي احسن اكل و كل حاجة انتي عايزة تكون عندك
منار : اه وكل يوم اشوفك معة و تدخل تنام في حضنة صح
ادم : ياحببتي متحسبهش كده
منار : امال احسبة ازاي انت عايز كل حاجة ليك ابقا اختك قدام الناس و عشقتك علي السرير
ادم : احسبية معكي اية النهرده و بكرة هيبقا معكي ايه اية بصي كده علي البيت ده و المنطقة اللي احنا سكنين فية بصي لناس اللي احنا بنتعمل معهم و تعالي معية و انتي تشوفي الحياة اللي هتعشة و تقارني و تشوفي انا ازاي عايز الخير لينا
منار : هسمع كلمك و هنشوف
ادم طيب جهزي حجاتك و حجاتي علشان هنمشي انهردة بليل و انا هلبس و انزل اقعد في القهوة
و نزل ادم قعد في القهوة و اصحاب السوء جات انثة في حدود العشرين من عمرة و قالت
*ادم تعالة معية عايزاك
نظرة ادم لها و قال
ادم : بعد ازنكو يارجالة ديقيقة و راجع
ماشي ادم مع هذة المراء اللي اسمه اسعاد و اسعاد هذة المراء كانت علي علاقة با ادم و كانت حامل منو و كانة يوعدة بازواج لكنة بعد ماحملت قلة انا مش ممكن اتزوج و اعطة المال لكي تسقط الحمل و بعده لم يراة الا هذة الحظة
ادم : انتي كويسة ياسعاد
اسعاد : اه كويسة و سقط و الحمل نزل
ادم : امال عايزة اية
اسعاد : انا متقدم عريس لية و بابا و ماما و اخزاتي كلهم موفقين
ادم : طيب انا اعملك اية انا قلتلك قبل كده جواز مش بتجوز
اسعاد : انا عرفة بس انا كانت بنت بنوت و علي يدك انت اللي فتحني و خلتني مرة
ادم : يعني عايزة اية خلصي
اسعاد : عايزة فلوس اعمل عملية ارجع بنت تاني
ادم : بس كده عنية خدي الفلوس ده و لو احتجتي حاجة تانية خدي الرقم ده ابقي كلمينة عليا
اسعاد : ماشي
ادم : بس ممكن احتاجك بعد الجواز اصل انتي عرفاني ديمان بحن للذي مضا
اسعاد : انت تحت امرك يابرنس
و ماشي ادم رح يكمل قعدة في القهوة و بعد كام ساعة جالو اتصال من منار بتقلو انا جهزت كل حاجة يالة علشان نمشي
و ادم اتصل علي هبة
ادم : انا هجيب بنت الراجل اللي اتبناني معية
هبة : اوعة تكون قلتله اني امك و تفضحنة
ادم : لا متخفيش بس عايزك تعملية احسن معملة
هبة : ده جوة عنية من جوة
ادم : تمام يالة انا جيلك بعد ساعة
و رح ادم الببت و دخل لقا منار لبسة
ادم : يله ياحببتي
منار : انت مالي ايدك من الست ده يعني هي هتقبل اني اقعد معاكو كده
ادم : يابت بقولك ده خاتم في صبعي
منار : علي طمنك
ادم : انا متاكد انك هتحبية اوي و هي كمان هتحبك و متجبيش سيرة اني مش اخوكي تمام
منار : تمام
*و ادم اخد منار و و ماشيو و رحو للقصر هبة
و اول مدخل ادم هبة بتجري علية و تخدو بالحضن
هبة : اشتقتلك ياحبيبي
ادم : و انا كمان كل لحظة و انا بعيد بفكر فيكي
هبة : هي ده اختك منار اللي كلمتني عنة
ادم : ايوا ياستي هي ده منار
منار كانت وقفة مش مركزة اللي عمالة تبص علي القصر و جمال القصر و مش مصدقة انة هتعيش هنا
هبة : ازيك ياحببتي
منار : هه
ادم : هه اية هبة بتقولك ازيك
منار : ازيك ياست هانم عملة اية
هبة و هي بتضحك : ست هانم اية بس يامنار انا اسمي هبة
ادم : طيب مش توري منار الاوطة اللي هتنام فية
منار : لا انا هنام مع ادم علشان بخاف انام لوحدي
ادم : لا تنامي معية اية لا انتي كبيرة و المفروط تنامي لوحدك
هبة : انا مجهزالك اوظة حلوة و هترتحي فية و تبقا هجيلك بليل انام معاكي
ادم : اطلعي يلة مع هبة تشوفي الاوطة و اوعدك ولو عجبتك هجي انام عنك انهرده انا و هبة
تطلع منار مع هبة تشوف الغرفه و ادم يطلع غرفة النوم و يقله ويستنا هبة و يلف سجارة و يخلص لف و يولع السجارة تدخل هبة
هبة : اية البلوه اللي انت بليت نفسك بية ده بيئة اوي يابيبي
ادم : عايزه الحق ياماما انا بحبة اوي و بنام معة علشان كده ده اكتر وحدة بحبة
هبة : اكتر مني يادودي طيب انا زعلنة منك
ادم : لا طيعن انتي حاجة و هي حاجة تانية خلاص
هبة : طيب انا هعمل نفسي مصدقة
ادم : لا ياحببتي هتصدقة علشان ابنك حبيبيك مش هيكدب عليكة ابدا
هبة : يعني انت بتنام
ادم : اه بنام معة بس متقلقيش لنا مش ممكن اتجوزة علشان اسمة علي نفس اسمي علي البطاقة
هبة : بس هتشركني فيك ياقلبي
ادم : انا كلي ليكي ياماما
هبة : هي مفتوحة
ادم : لا لسة بختمة
هبة : اه لسة بختمة ممكن يا حبيبي ممكن
ادم : اوعي تقربلة
هبة : طيب سيبك منة دلوقتي مش عايز تنام
ادم : لا انا عايز انيك
هبة : لا لا انا كده اتكسف
ادم : تتكسفة من اية ياشرموطة
يامسك ادم بزاز هبة و يحسس علية
ادم : هو انتي رضعتيني و انا صغير ياماما
هبة : لا بس ممكن ارضعك و انت كبير
تطلع هبة بزه من قميص النوم و نزل ادم رضع فيا
هبة : ارضع ياحبيبي عيزاك تخلص البن اللي في كلو
و هبة بتعلب في كسة من فوق الاندر
ادم : انتي بقيتة شرموطة اوي ياماما
هبة : شرموطك انت يادكر
ادم يشد الاندر من علي كس هبة و ينزل يمص في جامد هبة تمسك راس ادم
هبة : كلو ياحبيبي ده بتعك انت اه ياحبيبي كسي نار اوف
تنزل هبة شهوتة علي وش ادم اللي يطلع يبوس هبة
ادم : اية ياحبيبتي مش تنزلي دمصي الزب اللي هيخالي كسك يرتح و يبردو من النار اللي في
هبة : انا ليا كلم مع تدخلش بينة و بينو
ادم : كلمة ياشرموطي
هبة تشد البوكسر ادم و تمص و ادم يملم شعره ديل حصان
ادم : افتحي بوق يامومس
تفتح هي بوقة و يدخل زبرو في بقا و يطلعو بسرعه كان بينيك في كس و ام شاف الدموع اللي بتنزل من هبة شال زبو من بقة هبة يقت تكح
ادم : ايه حصلك حاجة
هبة و هي بتكح : انت مفتري لية كدة انهردة
ادم : انا عايز صوتك يوصل لحد عند منار علشان كمل علية علشان انتي مش هتعرفي تكملي اليلة معاية
ادم كان بيقول الكلام ده علشان يسخن هبة
هبة : منار مين انا استحمل اي حاجة ممكن تجرب تاني و تشوف اني مش هفرض منك تاني
ادم : طيب نجرب
ادم يحط زبو في بقا و يدخلو جوه كلو لحد ما هبة وشة احمر و و بقت تذق في ادم علشان يطلع زبو ادم يطلعو و علشان هبة تاخد نفسة و ميكملش عشر ثواني و يدخلو تاني
ادم : خلاص كلمتي زبي ياشرموط
هبة خلاص مفهش حيل ترد يدوب شورة بدمغة اه
رفع ادم هبة و خله و قفة و شه للحيطة و طيزة ليا و يدخل ادم زبرو في كس هبة من وره و ويحطن هبة من ظهرة علشان متوقعش منو و هو بيفتري فية
هبة : اه اه اه حرام عليك كسي اه ارحمني ارحمني يادم ارحم امك انا مش قدره خلاص
ادم : خلاص استحملي بس الحبة دول علشان ادخل علي طيز منار اللي وحشتني
هبة : اه اه لا انا هستحمل اوف
و تنزل شهوتة لتاني مرة ادم يخرج زبو ياهده شوية و يشيل هبة اللي وقعت من اول مادم شال زبو و سبة و يحطة علي السرير اللي علي طول يحط زبو فية و هبة اللي بتوحوح بقا صوتة خارج بره الاوطة
ادم :اسكتي شوية هو انا بنيك فيكي بصاروخ
هبة : اح اح اكتر يادم اه اه اوف انا في كسي نار قيدة
و ينطر ادم في كس هبة اللي تنام و ادم ينام فقية و يخدة في حطنو
و يصحو الصبح
ادم : صبح الخير ياهبة
هبة : صباح النور علي اجمل ابن مدلع امو
ادم : انا عايز افطر علشان اعوض اللي صرفتو انبارح ده
هبة : ثواني يا حبيب ماما و يكون الفطار جهز
ادم : ابقة صحية منار تاكل
هبة : لا مش كل حاجة منار متولع انا مالي
ادم يغضب من هبة و يقلب وشو و تحس هبة انه غلطت
هبة : يعني انا غلطانة اني عايزة اكل معاك لوحدك
ادم : انا بحب منار لاني بعتبره اختي قبل اي حاجة انتي فهمة ولا نقول و نزيد و يرت اعتبرية زاي بنتك
هبة : انا اخلف الشحطة ده
ادم يمسك هبة من درعة و
ادم : فية اية انتي مخلفة الشحط اللي ناكك علشان ميعرفش انك امو علشان رمتة في ملجاء وهرب منو علشان ابو منار ده يهتم بية احسن اهتمام
هبة بتبوص في عين ادم و تحس ان ادم خلاص هيموتة
وكانت هبة اول مره تشوف ادم و هو غطبان و تحس بضعف قدامو
هبة : خلاص انا هروح اصحية خلاص بس سبني
ادم يسبة و هبة تجري بره الاوطة علي طول تصحية منار
هبة : صحية يامنار
منار : انا صحية
هبة : كويس انم صحية تقومي تحضري معية الفطار ل ادم علشان صحي جعان
منار : ليا حق يتعب ماهو هيتجوز وحده قد امو هتمص شبابو و هتسيبو
هبة : ادم بيحبني و هو اللي اختارني و انا كمان بحبو
منار : امال ازاي تسمحي لوحده شريفة زايك تنام مع وحد قبل الجواز اية بتعيني البضعة
هبة : انتي سمعتي اللي حصل انبارح
منار : اه سمعت و حتا عرفت انك امو اللي رمتية في الملجاء


تابع


الجزء التاسع
هبة : انتي عرفتي
منار : اه عرفت و كمان انتي مش طييقاني علشان حسة اني مشركة ادم معاكي
هبة بطوطي رسة لتحت
هبة : اه صح كل كلامك صح بس ابوس ايدك متفضحناش
منار : انا مش عايزة افضحك انتي ام ادم انا عايزة اعرف انتي عملتي كده لية
هبة تبتسم ل منار : انا وحدة عشت من اول مخلفت ادم في حرمان و محرمة علية كل حاجة و حسة اني اللي فرض في ادم و هو صغير و معشتش شبابي ولة اتجوزت علشان اني كانت مخلفة ادم في الحرام
ادم كان اغتصبني في يوم و اول مبصيت في وشة و شفت الجرح القديم اللي معلم في وشة عرفتو
و حلفت اني مضيعو تاني و اني لازم اعيش و اعيشو معية الحياة اللي اتحرمنا منة انا وهو عرفتي لية انا عايزة اخلية يتجوزني علشان نعيش انا وهو
منار : يااااا ياهبة انتي معبية اوي جواكي انتي بتحبي ادم اوي انا مكنتش اعرف كده
و تجري تحضن هبة
منار و هي بتحضن هبة : معلش اني فهمتك غلط
هبة : لا انا معلش علشان انا اللي فهمتك غلط انا دلوقتي عرفت اظم بيحبك لية انتي حنينة اوي يامنار
ادم بيحبك اوي
منار : و انا بعشقو و انتي كمان
و منار و هبة يبصو لبعض اوي
هبة : منار تعالي نعمل الفطار ل ادم يامنار
و منار بصة ل هبة و مش عايزة ترد علية و منار مرة وحده بتبوس هبة بوس جامد اوي
هبة : منار بتعملي ايه يامنار منار احنا اية اللي جبنا علي السرير يامنار
منار : ده المكان الطبعية بتعنا سلميلي نفسك سبيلي نفسك و انا اعيشك الخيال
و منار تمسك كس هبة اللي فوق البيبي دول و تفعص في
هبة : اه اه منار نعمل الفطار الفطار يامنار اه امسكي كسي فيعصة اه اوف انتي مسكة كسي لية اه
منار : سلمي نفسك ياهبة زاي مسلمتي نفسك ل ادم
و تقلع منار البيجامة اللي علية و مكنتش لبة تحتية اي حاجة و تقلع هبة البيبي دول
هبة : العبية في كسي يامنار اهرية
تتزل منار تبوس في بزاز هبة و تمسك حلمتة تفرك فيهم و هبة بتحسس علي ظهر منار
هبة : انتي عملتي فية اية يامنار انا مش قدرة اتحرك
منار تنزل تبوس في بطن هبة و تبوس صرتة و تزل تحت لحد كسة و تلحس منار كس هبة اللي خلاص بقت تصوت
منار : اكتمي صوتك ياشرموطة
هبة : مش قدرة اه اه اوف بتلحسي حلو اوي
منار تدخل صبعة في كس هبة و تحركو بسرعة
و تنزل هبة شهوتة علي ايد منار اللي تحط ايده علي شفيف هبة اللي بتمص ايد منار
منار : زاي مريحتك كده ريحيني ياشرموطة
هبة تعدل منار و تنيمة علي ظهرة و تنزل تمص في كس منار و تمسك زنبوره و تعض في
منار : ايوه كده يالبوه اه مصي عدل اه اخ اوف اه
منار تصوت و تمسك في السرير و هبة مش رحمة
منار : انتي بتنيكي احسن من ادم اه كسي في نار من جوة مش قدره عايزة اتفتح اه اوف
هبة : لا مش هفتحك هسيبك بنارك كده ياشرموطة
منار تمسك راس هبة و تحشره بين وركة
منار : مصي جامد مصي مدام مش عايزة تفتحيني ياللي ابنك بينيك فيكي اه اوف اه اه مصي جامد
و تنزل منار شهوتة علي وش هبة
هبة : يله نعمل الفطار
و يلبسو و يخشو المطبخ و يعملو الفطار و يندهو ادم و ادم يقعد علي راس السفرة و هبة علي يمنو و منار علي شمالو و ياكلو
منار : عايزاك في موضع يادم
هبة : و انا كمان
ادم : اية في مشكلة بنكم وله اية
منار : مشكلة اية احنا زاي السمنة و العسل مش صح ياهبة
هبة : صح يا حببتي
ادم : طيب حلو اوي في اية بقا
هبة : منار عرفت كل حاجة
ادم : جميل اوي
منار : اه انا عرفت يادم بس انا مش هفضحك
ادم و هو بيضحك : طيب كويس انك مش عايزة تفضحنة منار : هو انا اقدر انت سيدي و تاج راسك
ادم : بس مش عيب ابقا نايم جوة في الاوطة بنيك ماما اسمعك بره و انتي بتصنتي عليا
منار : محصلش انتو اللي كان صوتكو عالي
ادم : كدب مش بحب و انتي عرفة اللي بيكدب عليا بيبقا مصيره اية و بردو مش عيب اللي عملتة في ماما ده
هبة : انت كانت عارف ان منار عرفت
ادم : اللي بيربية قرد عارف تنطيتو منار عايزة اية
منار : عايزة ابقا مدام ادم و ابقا مراتك زية
ادم : ازي ياكسمك يعني
منار : مش عرفة بس اللي اعرفو كويس ان انت في ايدك حلة و كلو بافلوس بيتحل و انت خلاص مش محتاج فلوس بقا عندك منة كتير
ادم : خلاص يامنار اخلص بس من فرحي و اشوف هنعمل اية معاكي
منار : و كمان عايزة منك طلب كمان
ادم : اطلبي ما انا بقيت المصبح السحري بتع كسمك
منار : عايزة اتفتح انهردة
ادم : عايزة حاجة تانية
منار : لا خلاص هبقا استنناك لنا و هبة علي السرير ياوحش
و تطبع منار الاوضة
هبة : انت هتعمل اللي هي عايزة
ادم : منار طلبتة بسيطة و مش هتفضحنة انا عرفة
هبة : بس ده عايزة تشركني فيك
ادم : سيبك من الهبل ده فاضل يومان علي فرحنا اية مش تجهزي نفسك كده
هبة : انا عملة شهر عسل و هنروح فرنسا
*ادم : مش مهم مدام معاكي يبقا كل حاجة جميلة
هبة : هتعمل اية في البت اللي فوق ده
ادم : هعمل اية يعني هنيك فية و فيكي لحد الصبح
هبة : اطلع ياحبيبي عندي الاوطة هتلاقي برشام اسمو #### و قبل متدخل علينا الاوطة خدة و انت هتدعيلي
ادم : لا انا مش بحب الكمياء
هبة : لا ده مقويات و حاجة مستوردة انت عارف البرشامة منة بكام با 4000 جنية
ادم : اجرب
هبة : اطلع نام انت و انا هخرج هروح الشركة علشان في شوية ورق لازم امضي عليا
ادم : انا لية اروح معاكي
هبة : خلص نطلع نلبس و نروح
و يطلع ادم و هبة و يلبسو و يروحو الشركة و من اول مايدخلو و كل الموظفين بيسالو بعض مين اللي مع الاستاذة هبة ده
ادم : هما الموظفين بيبصولنا لية
هبة : ملكش دعوة بيهم سبهم يبصو
و يدخلو المكتب و يدخل مدير الشركة اسمو ممدوح و بيسرق هبة و كان بيحول يتجوزة بس هي رفضتو
ممدوح : الف مبروك يافندم
هبة : مبروك علي اية
ممدوح : علي جوازك يافندم
هبة : #### يبارك فيك فين الورق اللي كانت قلتلي عايز يتمضي
ممدوح : الورق علي المكتب
و تمسك هبة الورق و هي بتمضي يسال ممدوح
ممدوح : مين اللي قعد علي طربيزت الاجتمعات ده ياستاذة هو ابن عريسك
هبة : مع انك ملكش دعوة بس هجوبك ده العريس
ممدوح يبص ل ادم بستغراب
ممدوح : بس ده صغير اوي ياستاذة
هبة : هو انت اللي هتجوز
و تخلص هبة امضة و تقول ل ادم
هبة : يلا ياحبيبي نمشي
ادم : ماشي يا حببتي
و يخرجو من الشركة يركابو العربية
*ادم : مين الانسان السمج اللي اسمو ممدوح ده
هبة : سيبك منو ياحبيبي مش مهم* علشان نفكر فيا
ادم : ماشي
و يدخلو القصر و يطلعو فوق يدخلو الاوطة يالقو منار نيمة
هبة : منار اصحية ياحببتي
منار : هو انتو جاتو انا كانت مستنياكو
ادم : اه جينا
منار : اية مش هتنفذ طلبي
هبة : طيب مش ندخل ناخد دش انا و انتي و نظبط نفسينا كده و هو كمان ياخد دش و يظبط نفسو
ادم : ديمن فهماني ياهبة
تاخد هبة منار و يدخلو الحمام و ادم يقعد علي السرير و يفتح درج الكمدينو يلاقي البرشام اللي قلتلو عليا هبة و ياخد حباية و يدخل هو كمان الحمام ياخد دش و ادم جوه في الحمام يحس بنشاط اول مرة يحس بيا و بيبوص علي زبو اللي بقا واقف زاي قطيب الحديد و الراسو بقت حمرة و عايز يدخل في اي كس ميستحملش ادم اللي يخرج من الحمام و يدور علي هبة و منار ميلهقمش في الاوطة يدخل عليهم الحمام
هبة : في اية ياحبيبي
ادم : مش مستحمل
و يرفع رجل اليمين ل هبة و يدخل زبرو بقو و هبة تصوت
هبة : اه اه اه اية ده اه كسي يا حبيبي كسي
و ادم مش سامع خلاص و بيرزع في كس هبة و منار وقفة بتبوص عليهم
منار : هو انا هقف اتفرج عليكو
هبة : اه توف ده احسن من اللي انا في ده اه ادم تعالة نخس جوة مش قدرة اقف تعالة
ادم يشال هبة و يطلعو من الحمام و ينام ادم علي هبة اللي فاشخ رجلية و عمالة تصوت وتجيب في شهوتة يطلع ادم زبو من كس هبة
ادم : مش انتي عايزة تتفتحه يالبوه تعالي
ادم يمسك منار و يفرش كسة بزرو و تجبب شهوتة علي زب ادم و يدخل ادم برو وحده وحده و فجاء يتحرك زاي المكنة
ممار : اه اه اوف طلعو طلعو يادم كسي اه اوف خخخخخخخخخخ طلعو خلاص اه كسي
ادم : استحملي يالبوه اه كسك نار يامتناكة
هبة تقعد علي وش منار
هبة : مصي كسي يامومس كسي ده جاب اللي بنيك فيكي
و منار ام صدقة و تمص كس هبة و منار
ادم بيجيب شهوتة في كس منار و كمان هي تجيب شهوتة في وقت وحد و هبة مسكة وش منار و كانة عايزة وش منار يدخل جوة كسة و منار بتلحس جامد
هبة : اه اه الحسي ياشرموط الحسي اه كسي اوف اوف
و هبة تجيب شهوتة عاي وش منار و ادم زبو لسة منامش و و تفاجأ هبة بزب ادم اللي بيدخل طيزة
هبة : اه اه خلاص انا مش قدرة اه طيزي برجة علية انا مش قدك
ادم : مش انتي اللي عايزة كده
هبة : اوف طيزي ياحبيبي اه اوف اه اه نيك نيك الشرموطة امك نيك
ادم بينك في امه هبة بكل قوة و حس ان هبة بتفرهط منو
يخرج زبو و يمسك وش منار اللي تفتح بقا و يدخل زبو في بقا و منار بتمص زب ادم
و ادم يخرج زبو و يجيب شهوتة غلي طيز هبة


تبع
انا عارف ان في اخطاء املاء كتير بس انا براجع القصة قبل ما برفع و بعمل اللي اقدر عليا

الجزء العاشر

ينامو هما التلاتة جنب بعض مرهقين لحد الصبح
و يصحة ادم علي صوت منار و هبة بيتكلمو مع بعض
ادم : بتتفقو عليا علي الصبح كده
هبة : نتفق علي مين ياحبيبي ده احنا بنكلم عادي
ادم بيبوص علي منار و يقول
ادم : منار فية اية
منار : هبة عايزة اروح معاكو شهر العسل و انا مش عايزة اكون زاي العزول بنكو
ادم : خلاص يامنار علي رحتك
هبة : منار انا عايزة تاجي معنا علشان عندي مفجة ليكي هخليكي تسفري منار ارجعك موني و شكلك هيتغير 180 درجة انتي مش هتعرفي نفسك اصلن
منار : هفكر ماشي
ادم : لسة هتفكري ده احنا هنتجوز بعد بكرة و هنسافر في الصبحية قلتي اية
منار : ماشي
تلفون ادم يرن و يقوم يرد
ادم : الو ازيك يامحمود
ام محمود : ازيك انت ياقلبي مش بنشوفك خلاص في المنطة خلاص كده
ادم : معلش انا مشغول شوية في شوية حجات
ام محمود : طيب انا عايزاك دلوقتي
ادم : دلوقتي دلوقتي يعني
ام محمود : اه لازم دلوقتي ده الواد محمود قعد و مستنيك
ادم : خلص انا هلبس و جاي
و ادم يقفل التلفون و يقول
ادم : انا نازل دلوقتي
هبة : طيب اوعة تتاخر برة
ادم : ماشي يا حببتي
و يلبس ادم و يروح لام محمود
ام محمود هي ست كبيرة و محمود ده صحب ادم لكن بيحب يشوف امو تتناك من اصحابو
و يوصل ادم عند ام محمود و يخبط علي الباب يفتح محمود لابس قميص نوم بتع امو
محمود : ازيك يا ادم
ادم : ازيك و ازي امك المومس يابن الشرموطة
محمود : الشرموطة امي قعدة مستنياك جوة علشان تتناك منك يادكر
و يرزع ادم محمود بعبوص و يقلو
ادم : طيب ندخل لامك الشرموطة ياعرص
محمود : يله ياحببيب العرص
و يدخلو جوه و ام محمود نيمة عريانة علي السرير
ادم : ده انتي مستعجلة اوي يشرموطة بقا
ام محمود : ايوا انا مسعجلة علشان اتناك من صحب ابني العرص اللي بتناك قدمو
و يقلع محمود البنطلون بتع ادم و ينزل يمص زبو
محمود : اه يا حبيبي زبرك وحشني و وحش امي اوي
ادم : مص ياعرص علشان هنيك فيك انت و امك
محمود : ممكن ياماما ادم ينكني الاول علشان الدودة بتكلني اوي
ام محمود : لا يا عرص انا الاول علشان عايزة اريح كسي
ادم : بس بس انا هنكو انتو الاتنين مع بعض ياشرميط
و يفنس محمود و يدخل ادم صبعو في خرم طيز محمود
ادم : طيزك ده انت تعبان اوي اوي ياعرص
محمود : شفت ازي انا تعبان دخل زبك بقا
ادم : تعالي يا ام محمود دخلي زبي في طيز ابن المتناك
تاجي ام محمود و تمص زب ادم و دخلو في خرم طيز محمود
محمود : اه اه طيزي يا حبيبي
ام محمود : دخل جامد يا ادم مترحموش
و تاجي ام محمود و تخلي محمود يلحس كسة
ام محمود : الحس كس امك كويس علشان ادم
ادم : الحس كس امك الشرموطة يامتناك علشان هنيك امك
محمود : اه اه اوف طيزي يادكري اه اه اوف انت جامد اوي اه اه ارحمني و ارحم طيزي
ادم : طيزك سخنة اوي ولعة يابن المتناكة
ام محمود : اه اه الحس ياعرص الحس كسي جهزو لدكري ياعرص
وتجيب شهوتة علي وش ابنه و تلحس وش محمود
و يخرج ادم زبو من محمود و يحطو بين وش محمود و امو و هما الاتنين بيتنافسو مين يمص زب ادم
و يمسك ادم راس محمود و يدخل زبو في بقو
ادم : مص ياعرص انت علشان هنيك كس امك دلوقتي
ام محمود : مص عدل ياخول
و يخرج ادم زبو من محمود و ام محمود تنام علي ظهرة و تفشخ رجلة
ادم : امسك زبري و دخلو في امك
و يمسك محمود زبر ادم و يدخلو في كس امو
و يرزع ادم في كس ام محمود جامد
ام محمود : اه اه كسي اه اوف اح كسي بقا نار اه
ادم : مش انتي اللي طلبتي ياشرموطة
ام محمود : اه اه كسي يادكري اح اح الحقني يامحمود كسي
محمود : برحة علي ماما ياسيدي ادم
ادم : ملكش دعوة انت ده حساب بيني و بين امك الشرموطة ياخول
ام محمود : اه اه اوف كسي ياحبيبي خلاص حسابك
محمود : زبرو جامد ياماما
ام محمود : جامد اوي ياعرص ماما اه اه كسي بقا نار ياعرص
و يخرج ادم زبو من كس ام محمود بعد مجابت شهوتة و ينزل محمود يلحس كس امو و يدخل ادم زبو في بق ام محمود
ادم : اه انتي بتمصي جامد اوي ياشرموطة
و يشل ادم ام محمود من السرير و ينيمة علي الارض و تاخد وضع الكلبة و وقف ادم ورا ام محمود و يدخل زبو في كسة
ام محمود : اه اه اه اوف انت جامد اوي انت وحش اه اوف ارحم كسي المسكين
محمود : ارحم ماما ابوس رجليك ياسيد الرجالة
ادم : انزل بوس يابن المومس
و ينزل محمود يبوس رجل ادم وهو بيناك ام محمود
ام محمود : انت بتعمل اية انت كده بتهيجو اكتر يابن الشرموطة اه كسي اوف
محمود : رحم امي المسكينة و ارحم كسة اللي انت عمال تهرس فيا ده عندك طيزي انا
و يفنس محمود جنب امو و ادم يخرج زبة من كس ام محمود و يدخلو في طيز محمود و ينك في
محمود : اه اه اوف طيزي يادكري اه اوف انت جامد اوي اه انتي كانتي مسحملة ازاي ياماما اه اه طيزي
ام محمود : اتناك ياعرص ده شرم كسي
ادم : انا هجيب لبني تعالي اجيب علي وشك ياشرموطة و تاجي ام محمود و ادم يجيب علي وشه و ينام ادم شوية و يقوم يلبس و ينزل و يروح يقد في القهوة
و ياجي وحد من اهل المنطقة ياشتكي من ان شخصية ضربو و من غير ميعملو حاجة
ادم : صح الكلم ده ياشخصية
شخصية : انا ملمستوش يابرنس
ادم : عينك في عنيا كده
شخصية : خلاص يابرنس ضربتو حصل اية يعني
ادم : انا مش قايل مية مره يابن الزواني محدش يلمس حد من غير حاجة
شخصية : قلت يابرنس
ادم : لو انت فاكر انك درعي اليمينو عديلك غلطك لا ده اقطعو احسن
و يجر ادم شخصية بره القهوة و يطلع موس من بقو و يعورو في راسو
ادم : كفاية عليك كده علشان انا بس بحبك و الراجل ده تبوس راسو
شخصية : امرك يابرنس
و يبوس شخصية راس الراجل
و يقد ادم مع الناس و بعد خمس سعات من القعد يرن تلفون ادم
ادم : الو يامنار
منار : اية انت مش هترجع بقا وله وحشتك قعدة الشارع زاي زمان
ادم : ماشي انا جاي اهو
و يفل ادم التلفون و ياستذن الناس و يقوم يامشي مروح و يروح ادم علي القصر
هبة : كانت فين يادم قلقتني عليك ياحبيبي
ادم : كانت القهوة علشان قعد مع الناس
هبة : طيب اطلع نام علشان هتصحة بدري و ان في ناس جاية هفصلولك البدلة اللي هتلبسة و انا كمان الفستان اللي هلبسو و كمان منار هفصلة فستان
منار : انا هروح بكرة استلم البسبور بتعي
و يدخل ادم و هبة و منار ينامو




تبع
معلش علي التاخير بس انا عندي شغل كتير اليومان دول و بحول اخصص وقت لكتابة و انا مش فاضي اهرش في راسي معلش

قام بآخر تعديل Sami Tounsi يوم 09-07-2019 في 03:05 PM.
قديم 08-16-2019, 09:31 AM
قديم 08-16-2019, 09:31 AM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 66

نسوانجي نشيط

المشاركات : 66
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Fathi1980 غير متصل

افتراضي رد : زواج محرم

قصه من الخيال بس حلوه
قديم 08-16-2019, 12:42 PM
قديم 08-16-2019, 12:42 PM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 53

نسوانجي نشيط

المشاركات : 53
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Abody mostafa غير متصل

افتراضي رد : زواج محرم

سرد جميل ومستنين بقية الاجزاء
قديم 08-16-2019, 03:49 PM
قديم 08-16-2019, 03:49 PM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 71

نسوانجي نشيط

المشاركات : 71
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
بحب الجنس قوى غير متصل

افتراضي رد : زواج محرم

محتاجه تنسيق وترتيب شوية استمر
__________________
عاشق الصمت
قديم 08-16-2019, 08:54 PM
قديم 08-16-2019, 08:54 PM
 
الصورة الرمزية لـ sasa hamed
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 650

نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ sasa hamed

المشاركات : 650
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
sasa hamed غير متصل

افتراضي رد : زواج محرم

بص هو القصة شغالة لكن المشكلة عندك إملائية فلازم تراجع وتصحح قبل النشر لان كمية الأخطاء بالشكل ده بتضييع متعة القراءة
__________________
انا البحر فى أحشائه البتاع ده كامنٌ بس مش فاضى اطلعه
أنى أسف
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
متسلسلة الجده .. الجزء العاشر 17/8/2019 Ibrahim ayman قصص سكس المحارم 55 04-07-2020 11:23 PM
متسلسلة محل الموبايلات ..حتى الجزء العاشر 18/1/2019 الثعبان الجديد قصص سكس عربي 196 11-06-2019 06:56 AM
زواج محرم ( الجواء الثالث ) مرود اكساس قصص سكس عربي 5 08-17-2019 07:27 AM
زواج محرم الجزء الرابع مرود اكساس قصص سكس عربي 0 08-17-2019 07:22 AM
متسلسلة خالد والقواده وعائلة حبيبتو .. الجزء العاشر 02/6/2019 بحر الظلومات قصص سكس عربي 34 08-15-2019 01:05 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
aina, زواج
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 04:59 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -


قصصصسكس نساء في دار المسنيننيك متحرك أسليقصة سكس السكرتيرة مصورهصور سكس بودناقصص سكس لواط اسمر في السجنموقع قصص ننك نار ديوث تعرف مصرقصص سكس جارتي والسنتيانه قصص سكس كرتون الام الحنونهمحارم امهات تانجوقصص ماما الشرموطهبحب اجرب من ورا قصص محارمافلام للكبار جريئة كاميرا مخفيةصورسوالبﻋﺸﻘﺖ ﺧﻄﻴﺐ ﺍﺑﻨﺘﻰ ﻓﺠﻌﻠﻨﻰ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔكاملهجديد قصص سكس نسوانجي site:bfchelovechek.ruدانا بتضرب سبعه ونص site:forum.lazest.ruامراه متحوله جنسيهنسوانجي سكس عربي اه منكصورسكس معورقصة نيك امينة الارملةقصص سكس نسوان شراميط ولاكن محترمينحنان المنقبة للشرموطهصورديوث اختي الارشيفاريد قصة التلميذة مع استاذها في نيك سكسكس اللابسة بنتسكس مع الاسطيقصص محارم بائعة السمك مكتملة الأجزاء site:foto-randewu.ruاووف افتحلي رجلي والعب في كسي اه اح براحةقصص جنس نيك بنت وخالتها مع صديقهاقصص كش وطيز يتناك بأكبر زب ومايشبعالمبعوجه بطيزهسكس طيز سوالب في الكلوت الحريمي site:bfchelovechek.ruناك امه مرحمهاش قصص.جماع.حمايا.وقضيبهقصص محارم الجده مع حفيدهسكس.متعه.إدخال.زب.في.طيز.مراهقات.نيودقصص كانت تشكي قوةالنيكمااقدرش قصص سكس متسلسلهصور سكس امي حبلة من بيت فلاحينيك نسوان مصرى تقالقصص جنسيه انا و بنت عمي نسونجيقصص صور سكس سحاق وتبول فجاة في الحديقةقصص سكس سلسلة كاملة السحاق الجميل مع الزب الحلو صور وقصصقصص تنكني في طيزي لاتنزيل صور سكس 101)انا ومینا وامه واخته وزوجته منتدی نسوانجیهيفاءوهبي نيك فشخ دم موتسكس بحب النيكقصه طويله سكس نيك كيف نكت عائله صديقي أنيك أم صديقي وأخت صديقي طيز وكس اه اه انيك طيزها قصه طويله قصه سكس رياض ولخته ابتسامقصص نيك.لواط اخوانيقصص نيك طيز كبيره مع الخدام والسواقمواضيع كتابة عن نيك الكس مع طنطاويقصص سكس امممممممقصص نيك طيز أختي أمي الأرشيف سكسسكسطلبات ةنود اقتصابفيديوهات نيك عربى واحلى اهاتقصص محارم إم صاحبي والسيارهافلام سكس حيوانات مع بنات يخليه تعيطينيك ويصورها فى الضلمة 2020يصور مرات ابوة ههي بتغيرنسوانجي قصص من الارشيف عن الديوث والمحلل بنوتي وايمو ت علا الزب site:bfchelovechek.ruقصص نيك نساء عربيات سمان نيك محارم سمين عربي وتجسس محارم سمينافلام سكس اروحهخول طيزه ﻭﺍﺳﻌﻪقصة نيك أم ياسرقصه نيك ست خرصه نسوانجيقصص نيك لواط مصوره منتدي نسوانجيسكس قصةكس مصريه كبيري مشعرمامانيك كس كبيرومتينقحبة تصور طبونها لحبيبهاقصة نيك قالت يخرب بيتك زبه كبير اوياه بابا نيكنى انا لبوتك وشرموطك قصص سكسصور بزازات وحلمات مثيرة من موقع نسوانجي/showthread.php?t=350992&page=20زبربرازيلي طويلقصة نيك بنت تنتاك من عشيقهاقصص سكس بنت ينيكها السارق ويفتح كسهاقصص ومذكراتشواذمنتدي نسونجي اقحاب موضوع عن فشخ رجلينسكس دكتوره تدخل ادواتها في طيزها site:forum.lazest.ruقصص نيك زوجتي تناك من اكبر زبه اماميقصص سكس والنور قاطعصورسكس محارم فجرةقصص سكس بنت واخوها المعاققصص محارم شربينقصص سكس زوجه والمحلل الاسود