دخول

عرض كامل الموضوع : سحاق ماما وجارتنا


THE LEGEND
08-19-2009, 08:17 AM
هذه القصة سمعتها وأحببت أن أوردها عليكم:
انا بنت عمري 18 سنه اسمي نورا حلوه وجسمي ناعم وشعري اسود وبزازي متوسطه وطريه وبطني ناعمه ومليانه بسيط وكسي طري وريحته حلوه وانا من صغري بحب الجنس اوي لاني كنت بشوف ماما الشرموطه وهيا بتلعب في جسم جارتنا وبيمارسوا السحاق مع بعض وده الي عرفت اسمه لما كبرت 0
ماما حلوة اوى و جسمها سكسى كتير بزازها كبيرة و حلمتها بنى غامق وواقفة و طيزها مليانه و طرية جدا و على طول بتلبس فى البيت عريان يعنى بالسنتيانة و الاندر او بقميص نوم عريان وكان لينا جاره اسمها اماني عمرها 27 سنه وكانت تمتلك صدر كبير وجسم حلو اوي وطيز صغيره بس اتضح بعد كده انها واسعه وكان ليها طفلين وكان جوزها بيسافر كتير اوي وهيا كانت قاعده مع حماتها واغلب الوقت كانت بتيجي تقعد مع ماما في البيت عندنا

و فى مرة كنت نايمة و صحيت من النوم سمعت جارتى و ماما بيتكلموا فى الصالة ...وبتقولها
ان جسمها حلو اوى و هية لسة صغيرة و حرام تحبس شهوتها الجنسية كدة وردت عليها امني وقالت لها اعمل ايه غصب عني جوزي مسافر وردت ماما قالت لها حرام انيت جسمك جميل اوي يا اماني............ ..وبعدين
اتكسفت امانى من ماما لكن ماما شجعتها لان ماما كانت لابسة الاندر و عليه بدى حملات مبين
بزازها الحلوة و قالت لامانى ما تخافى انا ست زيك انتى مكسوفة من ايه
كانت امانى لابسة عباية راحت ماما قالت ليها قومى اقلعى و خليكى على راحتك
امانى قالت لماما انا مش لابسة سنتيبانة و لا برو ماما ردت و قالت ليها احسن علشان اشوف جسمك الحلو واشوف صدرك وبطنك وافخادك علي راحتي يا اماني وماتخافيش احنا ستات زي بعض
اتكسفت امانى بس لانها محرومة من الجنس و كلام ماما هيجها قامت و قلعت
اول ما قلعت ماما حطت ايدها على بزاز امانى و قالت ليها حرام تحرمى البز الحلو دة من العب فية وفضلت تلعب في ابزاز اماني وبطنها واماني بدات تسيح وعينيها تسبل
و مش قدرة تقف و راحت ماما منيماها عل الارض و فضلت تبس فى بزازها و بطنها
امانى هاجت اوعى و قالت لماما كفاية انا مش قدره راحت ماما مدت ايدها على كس امانى و قالت ليها ايه انتى هجتى ردت عليها وقالت لها اصل بقالي زمان ماحدش لعب في جسمي بالشكل ده..
ماما راحت منزل الكلوت لامانى و قالت ليها ورينى كسك يا اماني... راحت اماني اتكسفت وقالت لها لا بلاش الكلت
ماما قالت ليها ما تخافى انا عايزة اشوف كسك الحلو بس علشان اعرف جماله وكانت الكلمات دي كفيله بانها تهيج اماني تهيجه جنسيه لامثيل لها
راحت امانى سكتت و سابت ماما تقلعها الكلوت و بان كس امانى فى شعر كتير بس مليان لحم و مش مطهرة ماما قالت ليها ليه سايه شعرتك كدة من غير نظافة كسك ردت امانى انضف لمين ردت ماما و قالت ليها لنفسك الست لازم تبقى حلو لنفسها اقبل ما تبقى حلوة لجوزها او للراجل الى بينكها تعلالى اشلك الشعر الوحش دة ............ ......... ..... قامت ماما و رجعت بمقص صغير و كريم لازالة الشعر و قعدت تقص شعرة امانى براحة لغاية
ما قصر و بعدين دهنت الكريم على كس امانى و قالت ليها نسيبة خمس دقائق و بعدين نشيلة كسك حيورد
و يبقى ابيض زى الاول و رجعت ماما تانى تلعب فى بزاز امانى بكف ايدها و تلعب فى حلمة امانى لغاية ما امانى قعدت تقول اه اه اه كمان كمان ماما قالت ليها ايه نفسك تتناكى بجد صح ردت امانىو قالت ليها انتى تعبتينى اوى كفاية ......
كانت الام مغرمه بجسم جارتها وكانت تريد تهيجتها علي اي وضع فكانت ماما تحب تتناك وتنيك
بس بالاغلب كانت بتحب تتناك
وكنت قبل المنظر ده كنت شوفتها مره في محل البقاله الي في الشارع عندنا كان في راجل كبير في السن وكنت دايما بشوفه لازق في طيز ماما
ويفضل يطلع فوق وتحت ويجي يمن وشمال لحد لما ماما وشها يحمر اوي وبعدين وشها يجيب عرق وتمشي وتخدني في ايدها وانا مره قولتها زعقت فيا وقالتلي اوعي تجيبي سيره لحد ول حتي لبابا علشان ما يزعل ويضربك
طبعا كنت صغيره في السن ومش عارفه اي حاجه
وافتكرت امنظر البقال وهوا بينيك ماما ومناظر كتير اوي جت في ذهني واماني نايمه علي الرض ادامي وماما بتعلب لها في كسها وتمسك ابزازها بطريقه غريبه كانت ماما محترفه في نيك الستات بس ما كنتش اعرف انها كانت بتتناك كمان منهم............ ......... . .
واماني تحت ماما كانت بتتلوي من الوجع لان ماما دخلت ايدها في كس اماني.......
المهم نزلت ماما بدماغها بين افخاد اماني وقعدت تمص وتقولها ايه ده جوزك مش عارف قيمه الكس اللي معاه واماني مش قادره تنطق باي كلمه ........
وحتي النفس كانت بتخده بالعافيه يعني مش عارفه تتكلم وكانت صدرها بيطلع اوي لفوق وينزل لتحت لانها كانت هايجه ............ ....جدا وكانت ماما بتقولها انا هبقي جوزك لازم اريحك انتي حبيبتي من زمان وفضلت تلحس فيها وتبعبصها لحد لما اماني شهقت جامد
اوي وقالت لها خلاص هموتوبعدين مام قالتلها زي ما ريحتك انتي لازم تريحينيوبعدين اماني قالتها ازاي انا معرفش وبعدين انتي ممكن تعلميني انا بحبك اوي يا ابلهماما نامت علي وشها وقالتلها لو عاوزه تريحني العبي في طيزي وابزازي قالتها طيب
وبعدين اماني فتحت طيز ماما وتفت عليها ودخلت صابع البعبوص في خرمها وماما تقول اه اه اه كمان كمان يا شرموطه وماما كانت بتلعب في بز مسكاه بايدها وتفرك البز التاني بالايد التانيه
وبعدين تسيب بز وتعب في كسها وكانت زي اللبوه الي عاوزه الاسد علشان ينيكها بصراحه انا كنت بعب في كسي وجيب ضهري عليهم اكتر من مره
وبعد فتره من العب في خرم طيز ماما بعد لما حسيت انه بقي اد فتحه الكوبايه قالهتا تفي عليه يا وسخه علشان صابعك يدخل اكتر وفضلوا علي كده
وبعدين لما ماما قربت تجيب شهوتها قالت لاماني هاتي بقك يا وسخه علي كسي بس بزعيق وقالت لها بسرعه بسرعه يا شرموطه هاتيه واماني حطت بقها علي كس ماما
وبعدين ماما جابت ضهرها في بق اماني واماني مصته ومصت ال***** وبعدين قامت وماما قالتلها انتي رايحه فين هاتي بوسه من بقك يا شرموطه عاوزه اشوف لسانك طعمه ايه ودطوا بقهم
في بق بعض وماما حطت لسانها علي لسان اماني وقعدت تمصه كانها كلب بيلحس في عضمه وفضلوا عيل كده لحد لما انا تعبت من الوقفه وحسيت انه هيغمي عليا من الي انا شوفته ودخلت نمت0

lebanon
09-03-2009, 05:29 AM
مشكوووووووووووووووووووووووور

photo
07-01-2010, 04:19 PM
اموت في الكس المشعر هود الدردشة مع نساء من هدا النوع
[email protected]

هاوي حنانك
07-04-2010, 02:51 AM
يسلموووووووووووووو

عمده وبس
01-19-2011, 02:09 AM
يسامكوووووووووووووووووووووووووووووو وووووووو

more man
09-06-2011, 02:11 PM
شكراء على المجهود

سافل نيك
07-06-2012, 12:11 AM
:haha::haha::99::haha::haha:
●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●

*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.
●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●
:haha::haha::99::haha::haha:

manfair
09-08-2014, 11:47 PM
يسلام لما اتنين نسوان يهيجو على بعض تبقى العمليه شايطه

المشاكس المصري
09-09-2014, 08:00 PM
مشكووووووووووور تعبك

sex-junkie
09-10-2014, 10:01 AM
جميله قصتك تسلم يا ليجند

manfair
09-16-2014, 11:14 PM
حلوه اوى القصه وفيها هيجان بس منقوله

عرفة الشواف
07-24-2015, 02:37 PM
مشـــــــــكـــــــــور
مشــــــــــــكــــــــــــور
مشــــــــــــــكــــــــ ــــــور
مشـــــــــــــــــكـــــــــــــــ ـور
مشــــــــــــــــــــكــ ـــــــــــــــــور

Dr-MoHaMmed
05-20-2017, 04:25 PM
جميلة ، تسلم


/ .jpg (/>



قصص سكس نكت زوجت خال زوجتيطير مفلوقه دوائر ضخمه نيك فشخقصص سكس كرتوني هخاله منيوكهقصص سكس استاذ مع استاذةأفلام حلاقة ونتف الكس و الزب بدون رقابةقصص نيك اخي طلبني اعلمه النيكنيك وضعيه الفارسهقصص سكس نيك كنت اسكن مع خالتي والشغالةقصص نيك امهات صحابي كامله الاجزاءشرموطة كويتية سعوديةنيك طيزسمين اسودقصتي عندما رأيت زبة الكبير وانا محرومه طلبت منة ان ينيكنيكس ابنتي زي الفلصور سكسيه ورقص في حفلاتقصص جنسيه اتحطيط على اول الطريق السلسله التالتهقصص سكس واقعيه في المنصورهقصة نيك طيز زهرةقصص نيك طيز لواط مع أستاذقصص عقاب طيزي طبيا من زوجيقصص قسكس متعه مثيره site:bfchelovechek.ruقطرية مع السواق حقها في غرفت زوجها.comقصص سكس سحاق عاطفية مثيرة متسلسلةسكس عربي والعاهرة تقول نيك ولا أمشيقصص جنس نسوانجي محارم����� ��� ������� ������� ��� ������� ���� ������ ��� �����صور نسونجي حفلت شميل /archive/index.php/t-60926.htmlقصص دياثه وتعرصهرابط تحنيل فيديوهاتالسباكه الممحونهقصص سكس ساديهعاشقه احوها تحرره/archive/index.php/t-507372.htmlقصص انا احب انيك وانتاكقصةنيك اخت دلوعةطيزتحميل ماهو جديد من قصص سكس زوجه الاخ مع اخو زوجها كلهانيك واثارة ومتعهصورنيك انهاركيف يشعر الرجل عندما يمسك قضيبه ويدعكهقصص سكس محدثه ومكتمله عرب نارقصص سكس عزومة فرحقصص يمنيه نيك زوجه نسيبيقصص سكس تعريص الأرشيف العام.comقصص كنت نخش طيزها واحنا طالعين درج البيتقصص سكس في السفر والمصيفسكس برفرفشنبوره ملتهبهقصص يمنيه اثاره جنس متعهسكس شحم سمحقصص سكس ام مهاب نسوانجي حكيات فتاه احلى متعه زوجي جاهز كيامر مخفيه وجاب رجل غريب قضيبه كبير مزق طيزي بعنف/archive/index.php/t-368688.htmlسكس ام وولد على السريرمترجمXNXX قصص عرب "ميلف" "نعمة في منزل"صورنيك" حتضان جنسي جريئه جدا بين الزوجينقصص بنتي تلحس كسيقصص سكس اغتصاب منتديات واحدانا بنت من الشرقيه عايزه اتناكقصص استي احه اي اعربنيwww.قصص سكس اغتصاب جامدقصة نيك فتاة شرسهxxسكس منتديات عربيقصص سكس محارم خطيب وحماتو قصه كاملهسكس اسمعو مش كل ماجي اسمعو يجبلي تنزيلقصص حفلة في جامعة عرب "مليف" نيكقصص نيك عمتي ناكتني بصناعيصور محارم جديده خطيرة صور طياز سوالب سوريهتحميل صورنيك كساس بنات وقذف لشهوي/archive/index.php/t-265007.htmlصور سكس اليسكاقصص سكس مينا وجاكي مكتملهقصص سكس تحرشت في منقبه في سوق خضارصور كبيرة لابسة ستيان نسوانجيقصتي أعشق نيك طيز زوجتي بزب صناعي بعنفبنت عم بتتناك لاقصا درجا وبتبوس تم رجلهاجوزتي تنتاك من وحدة شيميل قصص سكس قرايب مراتيقصص سكس نيك نسوان مصري مع كلب.comارشيف نسوانجي بتلبس في البيت من site:landsmb.ruقصص سكس نيك منقبات محترمة الي شرموطه نسونجيقصصي نيك سكس بلدى يمنى ارشيف قات طتلذذ الابن والام قصص سكسسكس بنت تنتاك وتشرب ويسكياخت زوجتي الشهوانيه نسوانجيقصص زبه بوجعنيقصة سكس زوجتي قلبه قبل زوج جميع أجزاء كاملهقصص سكس مكتملةقصص سكسمحام نسونجي ومكتوبة site:forum.lazest.ruقصص سكس بنت تحكي قصته مع جارهبعبصه وبوس ونيك واحضان بنت هايجه بتدلع خفيفهقصص سكس نساء تهيج على زب المجنون