دخول

عرض كامل الموضوع : رواية(الانامل الرقصة) ج2


ساسوكي سوسو
04-25-2013, 05:08 PM
ركضت الى غرفتي مسرعة ويكاد قلبي يقف من شدة الخوف وما رأيته
سجى: ها وبعدين يا بت اتكلمي؟
سعاد: عملت نفسي نايمة وانا مستنية ايه الي حيحصل ,بعد شوية دخلت اختي وفتحت الباب بهدوء وهي تنادي بصوت مبحوح(سعاد .سعاد.سعاد ) لم اجبها خرجت واقفلت الباب خلفها وذهبت الى الصالة , كانت ماما لسه جالسة في الصالة وهي بتتفرج على الفلم ,جلست اختي وهي منهكة القوى بجنبها وراحت حاطة راسها على الكنبة وراسها مايلة من شدة التعب ورجليها متباعدة , ماما كانت بتتفرج بلهف وشوق تكاد عينها تخرج من راسها والسيكارة ما نزلتش من بؤها واحدة ورة التانية نظرت الى الشاشة وجدت منظرا جديدا (واحد اسود زي الفحم وزبره يجي طوله اربعين سانتي وعمال بينيك في وحدة سودة برضو وكان كسها مفشوخ على الاخر وكبير ومربرب واشفار كسها مدلدلة )
قالت ماما: بصي يا بت النيك الى بجد ادي الزبر وله بلاش .
ليلى اختي: دا لو ناكني حيشرم ام كسي هاهاها
ماما:دا لو كان عندي زي الزبر دا انا كنت حموت ام صاحبه لحد مايشبع ههههههي
ليلى: هو انتي كسك حيستحمل زبر اد كدة ازاي يا ماما بس بس بلاش هكص وكدب ههههي
ماما: انتي بتقولي ايه يا بت يا متناكه دا انه كسي بيوسع زبرين مش واحد بس ,اهو بصي يا شرموطة
قامت ماما ورفعت الكلبية وبان كسها كان كبير اوي واحمر لان الضاهر كانت عاملة حلاوة وشايلة شعرتها كلها كان املس ومربرب بس الغريب الي بيه انو زنبورها كان باين من بين شفايف كسها رغم انها واقفة وكسها مسدود
قالت: بصي يا بت يوسع وله إيه( ايه رايك)؟
ليلى: هو انتي عملتي حلاوة يا ماما وشلتي الشعر ؟
ماما: ايوة لأن خالتك جاية عندنه بكره ولازم استعد ليها
ليلى: بصراحة كسك يا ماما يهيج أي ست او رجل دا انا لسه ضاربة سبعة ونص ومنزله ميتي وجيباهم وبرضك هجت على كسك وعوزاه
ماما : ما تيله يا بت انتي مستنيه ايه دا انا كسي مولع نار وعاوزه انزل ميتي برضو وجيبهم
ليلى : بس بشرط , تخليني انام مع خالتي لما تيجي عندنا ها موافقة ؟
ماما : اممممممم هو كسها عاجبك يا بت
ليلى:دا عاجبني موت
ماما: طيب لو بسطتيني الليلة دي حخليكي تنامي معاها اوكي يا متناكة
ليلى : دا انا حموت كسك الليلية دي يا جميل يا شرموطتي هيييييييي
قفزت ليلى بسرعة على ماما وخذت تبوس في رقبتها وتمصمص بيهم بعدين فتحت السوسته وخلعت ماما هدومها وبقت ملط من غير هدوم نزلت شويه شويه على حلمت صدرها اليسار واخذت ترضع بيهم بعدين طلعت لسانها ولعبتو على حلمتها لحد ما وقفت الحلمات اخذت الحلمة اليسار بين اسنانها وهي تعض بيها بشويش
ماما فقدت السيطرة على نفسها وجلست مباشرة على الكنبة وهي بتدعك بكسها جامد جلست اختي ليلى بين افخاذها واخذت تمصمص افخاذ ماما بشبق وحنية (دول ملبن يا ماما ) بعدين بدات تصعد بلسانها شوي شوي لحد ما وصلت لكسها المفتوح وزنبورها ناطط منه زي ما عاوز حد يمصه
وضعت طرف لسانها على زنبور ماما واخذت تدعك بيه بطرف اللسان , وماما بدات بالصياح والهيجان
ماما: اهههههه اههههه يله يا بت دخلي صوابعك بكسي لحسن مش ادرة اصبر بعد كدة انتي بتعملي ايه يا متناكة بكسي دا انا ح موت يله بسرعة , اههههه, يله علشان خاطر ماما حبيبتك متناكتك شرموطتك يله ريحيه, وليلى لا تستجيب لكل نداءات ماما فهي منشغلة في زيادة هيجان ماما ومحنتها وعمالة تمص وتدعك بزنبور ماما لحد ما وصل قد الصباع , بعد ما هاجت ماما على الاخر قامت ليلى ونيمت ماما على ضهرها وصعدت هي فوقيها وفوتت فخذها بين فخاذ ماما لحد ما وصل كس ليلى فوق كس ماما وبدأت تدعك كسها بكس ماما وماما تصيح جواها وليلى برضو تصيح
ماما: ايوة يا حبيبتي افركي كسي جامد خلاص حا جيبهم كانت ليلى بتعمل زي ما راجل بنيك ست , وهي بترهز بكسها فوق كس مام لحد ما بدات ماما بترتعش وفقدت السيطرة على نفسها وليلى ولا همها ايه الي بيحصل بماما لحد ما شفت كس ماما بدا ينزل سائل لزج قفزت ليلى من فوق ماما وجلست قدام كس ماما وفوتت اربع صوابع في كسها وهي بتضحك
ليلى: يله نزيليهم كلهم يا متناكه علشان يبرد كسك الواسع داه, يخرب بيتك د اكس وله مغارة
ماما:فوتي ايدك يا بت الكلب فويتها كلها ومصي زنبوري بسرعة لحسن حجيب التاني,
ليلى: هو انتي ايه مكنة منيكة دا انتي الاول لسه ماخلصتهوش
ماما: هو كسي كدة اعمله ايه يجيب اتنين ورة بعض يله ادعكي بلاش كلام يا منيوكة
اخذت ليلى كس ماما بين شفايفها ومصته وايديها جوه كسها عمالة تدعك وتفوت وتطلع بيه لحد ما جاءت الرعشة الثانية لماما اخذت ماما تفرك بحلمتها وتقرص بيهم وهي بتقول: يله يله يله اهو حجيبهم يا حبيبتي يا منيوكتي أهو أهو طلعت خلاص.
اخرجت ليلى ايديها من كس ماما واخذت تدعك بكسها لما شافت ماما خلاص حتجيب
اخذت ماما تفرك كسها بسرعة رهيبة وهي بتصيح اه اه اه اه اه اه ه اه ايه اححححححححح اه اه اه اها اششخخ
بدات ماما وهي بتنزل مية كسها تشخ من كسها برضو (اول مرة اشوف وحدة بتقذف وتشخ )
قامت ليلى وضعت كسها على كس ماما وبدات بانزال مية كسها وتشخ برضو
لحد ما خلصو الاتنين والكنبة مبللة من مية الاكساس والشخيخ
سجى : بس يا بت الجرس ضرب يله انئوم وبعدين نكمل الرواية دي
نهاية الجزء الثاني
انتضر عشرة ردود لكي نكمل ما حصل في قاعة الدرس وبيت سجى
تحياتي ساسوكي سوسو


:g014:

ايام وبنعشها
04-26-2013, 11:44 PM
تسلم ايدك
روعة واخر حلاااااااااوة

mrla1000
04-27-2013, 12:29 PM
حرام عليكي ساسوكي عشرة ردود يله تكملي واحنه اي ذنبنا كملي ياسوسو

فتوكة
04-27-2013, 02:54 PM
سوسو بيبتي تعاليلي عايزاكي

ساسوكي سوسو
04-28-2013, 05:19 PM
هاي الى حد الان ثلاثة فقط باقي سبعة وياتيكم الجزء الثالث
شكرا لكل من مر هنا وترك تعليقا جميلا
حبيبتكم ساسوكي سوسو

mrla1000
04-29-2013, 12:19 PM
بجد حرام ساسوكي انتي كده تعذبينا

أفندينا
05-01-2013, 05:52 PM
/>

ساسوكي سوسو
05-19-2013, 04:43 PM
وصل العدد الى خمسة باقي خمسة اخرون واكمل لكم القصة
تحياتي لكل من مرّ على قصتي اموووووووووووووووه

tiger2005
05-23-2013, 11:50 PM
مينفعشى وقف الحال ده قدرى التعب اللى احنا فيه بالنسبه لانتظارنا باقى القصه ؟

ساسوكي سوسو
05-25-2013, 06:01 PM
العدد ستة باقي اربعة واكمل يا اعز قرّاء
تحياتي ساسوكي سوسو امممممممممممممممممموه

ساسوكي سوسو
06-15-2013, 05:13 PM
الى الان 6 فقط ولن اكمل ما لمتصل ال 10 ردود لان هذا يعني ان القصة لم تعجب الكثيرين
تحياتي ساسوكي سوسو:g014:

06-22-2013, 05:21 PM
أنا ما بتهمني القصة يلي بهمني أنو أتعرف عليكي بس

havingsextonight
06-23-2013, 12:01 AM
يلا يا سوسو عاوزين باقى القصة . القصة جميلة اوووووووووووووووووووووووووووووووووو ى

ساسوكي سوسو
06-26-2013, 07:05 PM
صار العدد 8 باقي 2 ونكمل الجزء الثالث الممتع جدا للبنات والذكور
تحياتي ساسوكي سوسو
شكرا لكل من مر هنا وترك تعليقا

هالةبراءة
10-19-2013, 09:50 PM
/>

ساسوكي سوسو
11-11-2013, 03:41 PM
هالة حبيبتي شكرا على المرور

ساسوكي سوسو
08-10-2014, 10:21 PM
الجزء الثالث قادم وبقوة
لا تنسوا التعليقات
تحياتي ساسوكي سوسو:g014:

mrla1000
08-12-2014, 03:31 PM
اين الجزء الثالث ياساسوكي سوسو

احمد غانم
04-07-2018, 08:11 PM
تعالى بس وسيبك من ده كلام انا ازبتك على الاخر



في طيزك دوده تعالي انيككصور نيك لواط توقف اجدع زبسكس اللي يا حمادهصور متحركه طريقه نيك طيز ازوجه/archive/index.php/t-174176.htmlاحلا نيك مع اخي وشبعلي كسي نيكصور مزز نارقصص جنسية نيك يمنية حكاية عالم القصص ريحني زبك كبير متعةWww.hekayat.xxx.neswangy.net.comقصص سكس انتكت بالفندققصص سحاق مدام فوزيهقصةمهندس أربعينى تزوجت سكس عاده.سريه عربيقصص سكس حكاية بنت شرموطهسكس يدق عليها من غرفه نومها ويصحيها وينيكها كان اخي وصار عشيقي نسوانجيقصص نيك مصورة ومترجمه الأم الحنينه الجزء السابعقصه نيك أبوفواز صديق أبى يعاشرنى بقوه كالأزواجقصص سكس امه الخالق site:foto-randewu.ruالأم تتخيل أن أبنها يحلم بها وينيكهاقصص سكس الطالب حسام والمعلمهروايات مصرية نسوانجيWww.hekayat.jenseya.dalya.comارشيف نسوانجي طبز ماما م site:landsmb.ruقصص جنس استاذتي اساديه اه قصص نيك وسكس ولواط بين الدكتور والنساءسكس ايمي اندرسون تصلح الامر/archive/index.php/t-218121.html/archive/index.php/t-236922.htmlقصص منيوك متزوجقصص جنسيةالاخت وهي نيمةسكس بنات محافظة الرقة المنصورةسكس.في.الزرغهسميرة الشرموطهدخلتي مع زوجي الخجول اهيج شهوتهنساء فوق البركان قصص جنس كامله الاجزاء نسوانجيكيف ناكني استيقصص محارم محرومه ارمله اختهفيديو فلقة لزوجات/archive/index.php/t-99089.htmlنسوان عراقية مواضيع الداله نسوانجيقصص مثيرة لجارة تحب نيك الطيزناكوني اناوبنتي وحملت من الرجال محارم سكس قص طيزشقصص سكس ام وابن اه واي ابنيقصص سكس حياتي مع التعريص والدياثه ماريانقصه طالبه مع خطيبها جنسقصص نيك أمهات سعوديهقصة دكتور و امراة من الارياف سكسعوز انيك بنت خالتي كيف اقنعهاشاهدة صديقي ينيك اميصص اصاحبي اه اشتمنى حكاية خرم طيز سالبقصص الاوم تقراء قصص سكس محرام تعلم ابنةقصص سكس ليبياسكس مصر ي تقل وجعتنقصص نيك عرب "ميلف"مدام سالمة في عمارةسكس مبالغهافلام سكس طيز وكس سراويل فيزون ضيققصص سكسيه متسلسله مكتمله قصتي مغريه ممتعه الجزء site:foto-randewu.ruقصة نيك الهانم واخوهاقصص نيك مشفرالبززالكبيرةة كس عذراقصص سكس راقبت اكساس كل محارميقصص سكس محارم نجيبه ناكها.في.الحمام.في.كوسها.المربربه.وهي.مكسوفه.سكسطيز منويسكس جماعي ا لنيا تصور شيميلات ميلف‏brazzersقصاص اغتصاب وحتى قذف الكسقصص ولا في الخيال سكسقصتي مع اختاي حوامل منيقصتي مع طيز زوجتي الجبارةقصص سكس من طيز زبي كبيرصور سكس اكتر من50 الخالة فيلاماتلصص علئ بنات عريانة من خرم البابروايه ناكني حتى نزل الدم من كسىنكني واشتمني فون site:forum.lazest.ruصور محارم ودياثه حصريةقصص سكس امي العاهره تعلمني انيك اختي المتزوجه وتحبل مني محارم نهرالعطشقصص سكس نيك طيززوجتةصورسكس نسوان جمدين وجمال وملينينقصص سكس شواذ الارشيف