دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة عائلة حيحانة جدا الجزء السابع 25/4/2019


صفحة : [1] 2

Pogbaa
01-04-2019, 03:46 PM
اولا أعرف بنفسي
انا عمر عندي 28 سنة بشتغل مهندس في احد شركات القاهرة
*جسمي كويس طولي 180 وزني 70 بلعب جيم ف فترات متقطعة لظروف الشغل و الحياة و كدا*
القصة قريبة للواقع جدا . و مفيش نوع معين واحد من السكس هيكون موجود . معانا معظم انواع السكس تقريبا
*شخصيات الجزء الاول*
*ملحوظة* الاعمار و المواصفات مش بتاعت دلوقتي . دي تخص بداية القصة من 12 سنة
عمر:البطل و ساعتها كنت 16 سنة في اولي ثانوي بلعب رياضة و مهتم بشعري و شكلي دايما
دارين:اختي الكبيرة عندها 20 سنة في كلية طب . عود فرنساوي بيضا صدرها اكبر من المتوسط و مشدود محترمة و بنت ناس اوي ف كلامها
لينا: اختي 18 سنة في 3ثانوي رفيعة و قمحاوية و طويلة صدرها اقل من المتوسط و دايما مهتمة بنفسها
علي:اخويا توأم لينا 18 سنة طبعا سرسجي شوية ف كلامه و اطول مني و مُز و البنات كلها بتكراش عليه
سارة:اختي الصغيرة 14 سنة في 2اعدادي جسمها سابق سنها فشخ بيضا و ملبن صدرها كبير و طيزها كيرفي و حلوة جدا
ماما:42 سنة اسمها علا صدر كبير و طيز كبيرة قصيرة و مليانة شوية بيضا و شبه كتير من امهاتنا بس علي حلاوة . محجبة و للعلم كل اخواتي مش محجبات *وكلنا ف مدرسة واحدة خاصة*
بابا:45 سنة دكتور و بيبات برا البيت كتير طبيعة شغله . يبان عليه اقل من سنه و عنده كرش خفيف
مريم:16 سنة معايا في المدرسة و مرتبطين بقالنا شهرين جميلة جدا و صدرها متوسط بيضا و بنت ناس و طيزها كبيرة و بفخاد
شادي:18 سنة صاحب علي اشقر و عيل توتو كدا ف نفسه
*الجزء الاول*
*في التليفون الساعة 8 بليل*
انا : احااااا ازااي ! انتي بتحوري عليا صح !
مريم : و**** ابدا . انا شايفة بعيني شادي و هو واقف مع لينا اختك ماسك ايديها و علي واقف مستنيهم
انا : خخخخ وازاي علي واقف وشايف و موافق !
مريم : معرفش بأة اخواتك و انت ادري
انا : طب اقفلي يا كسمك يلعن ابو اخبارك
مريم : وانت بتشتمني انا ليه ! ما تروح تتشطر ع اللي زانق اختك
انا : خخخخخ طب غوري يابنت المتناكة بدل ما اجي اضربك ف بيتكو
مريم : وانت كل ما تتزنق تضربني ! معندكش غيري تتشطر علي..... *قفلت ف وشها*
خرجت من اوضتي داخل المطبخ اشوف حاجة اكلها لقيت علي ولينا قاعدين ف اوضة لينا و بيتكلموا بصوت واطي و لما شافوني سكتوا اتأكدت ان في حاجة مش مظبوطة .. روحت مكمل رايح المطبخ كانت ماما نايمة ف اوضيتها و بابا برا ف شغله
حطيتلي اكل و قعدت اكل لقيت سارة*اختي الصغيرة* داخلة عليا
سارة : عمر اخويا حبيبي اللي مليش غيره
انا : اي الداخلة الناعمة دي ! عايزة اي !
سارة : عيد ميلاد واحدة صاحبتي النهاردة ممكن توديني
انا : وانا مالي ما تخلي اي حد تاني
سارة : مهو بابا ف الشغل و ماما نايمة و دارين قاعدة بتذاكر من 180 ساعة و علي و لينا قاعدين يحبوا ف بعض
انا : يحبوا ف بعضضضضضضض !!
سارة : مانت مش شايف منظرهم عامل ازاي ! عاملين زي اللي مرتبطين من ورا اهلهم
انا : بت انتي بطلي قلة ادب و غوري يلا مفيش خرا عيد ميلاد
قربت مني و مسكت ايدي و باستني ف خدي و قعدت تتمسكن
انا :*كسم قلبي الحنين* طيب هوديكي
راحت ناطة ف حضني و قعدت تبوسني كتير روحت حاضنها و بايسها بوستين
انا :*احااا دي اختي* خلاص يابت بأة غوري البسي و لما تخلصي ناديني
سارة : حاضر يا قلب البت
كملت انا اكل و رايح اوضتي عشان اروح البس لقيت باب لينا مقفول و في صوت ضحك .. روحت فاتح بسرعة لقيت علي حاطط ايده علي فخادها و مشغلين حاجة ع الهاند فري و كل واحد واخد ودن . علي شال ايده من علي فخادها و بعد عنها سنة . و هما الاتنين باصينلي مستنييني اتكلم
انا : انتو قاعدين كدا ليه !
لينا *بتوتر*: قاعدين ازاي يعني !!
انا : يعني انتو كدا طبيعيين !
علي : في ايه يلا يا خول ما تظبط !
انا : صح انا اللي خول يا عم الدكر *وروحت قافل الباب و روحت علي اوضتي و قولت ف بالي الصبر حلو*
*جوا اوضة لينا* لينا : الواد دة خد باله من حاجة !
علي : يا ستي سيبك منه عيل عبيط
لينا : علي رايك .. طب قوم اقفل الترباس و ولع سجارتين
علي :*قرصها ف وركها* اولع ف السجارتين بس !
لينا : هيهي. طب قوم اقفل الترباس
علي : طب يلا اق..........

*في اوضتي*
*الباب بيخبط*
انا : ادخل
سارة :*بتفتح الباب و تدخل* لبست ?
انا : احاااااا ايه اللي انتي لابسااه داااااا !! *كانت لابسة فستان مبين نص فخادها و من فوق اودام مقفول و بكت و ضهر عريان
سارة : ما تحترم نفسك ايه الالفاظ دي .. عادي يعني مانا هلبس الجاكيت و هبقي اقلعه هناك
انا : و هتلبسي جاكيت بردو علي فخادك !
سارة :__________
انا : و بعدين هو مش عيد الميلاد دا فيه ولاد !!
سارة : عادي يعني صحابي و زمايلي و كدا
انا : طب غوري البسي محترم يا مفيش نزول . هو عيد ميلاد صاحبتك في حمام سباحة !!
سارة : عشان خاطري يا عمر مهو صحابي كلهم لابسين كدا و بعدين مهو دارين و لينا بيلبسوا اكتر من كدا و محدش بيكلمهم ولا هو عشان انا الصغيرة بتعملو رجالة عليا
انا : خلصتي ! طب يلا مفيش نزول خالص
راحت حضناني جامد و بتتمسكن و بتتحايل عليا و زي ما تكون هتعيط روحت حاضنها ولسة جاي اقولها يا حبيبتي انا خايف عليكي و المحن دا . ايدي لمست ضهرها العريان جسمي اترعش و بتاعي وقف ف ثانية و فضلت طالع نازل بايدي علي ضهرها
سارة *سحبت نفسها لما حست ببتاعي الواقف* : عمررر .. مالك !
انا : مليش . خلاص هوديكي روحي اجهزي
راحت حاضناني تاني و بايساني و قالتلي هروح احط ميك اب و البس الجاكيت و الشوز عقبال ما تلبس و فعلا لبست و نزلت وديتها بتاكسي كانت احلي من القمر يخربيت ابوها و وصلتها واتفقت معاها هرجع اخدها الساعة 12 و قولت اروح البيت اذاكرلي ساعتين عقبال ما اروح اجيبها
دخلت البيت و معدي قدام اوضة لينا سمعت صوت لينا
لينا : ااااه اااااااه تعبتني يخربيتك ...............

*انتهي الجزء الاول*

*ملحوظة* الجزء دة مكانش فيه سكس عشان كنت بس بعرفكو علي شخصيات القصة و طبيعة علاقاتهم مع بعض و طبعا الاجزاء الجاية هتبقي اطول من كدا بكتير
استنوا الجزء الجاي قريب ... منتظر ردودكم ✌

اولا احب اشكر اعضاء المنتدي و المشرفين لنشاطهم واهتمامهم الممتاز و بشكر كل الناس اللي ردوا و نقدوا القصة بشكل محترم و ارائكو طبعا انا محترمها و علي قد ما اقدر هحاول أنفذها


*الجزء.الثاني*
*شخصيات جديدة*
_مالك : ولد عنده 15 سنة ف 3 اعدادي معانا في نفس المدرسة باد بوي بس علي قد سنه
_علاء : مدرس في المدرسة عنده 35 سنة طوله متوسط و جسمه رياضي و عنده شعر و دقن شبه تامر حسني
_ايمن : ناظر المدرسة عنده 55 سنة طويل و عريض و اصلع و بكرش و بيلبس نضرة


*الأحداث*
وصلتها واتفقت معاها هرجع اخدها الساعة 12 و قولت اروح البيت اذاكرلي ساعتين عقبال ما اروح اجيبها
دخلت البيت و معدي قدام اوضة لينا سمعت صوت لينا
لينا : ااااه اااااااه تعبتني يخربيتك
روحت مقرب من الباب و قولت معقولة يكون بينيكها ! مسكت اكرة الباب و بحاول افتح . مكانش راضي يفتح
قعدت اخبط جامد و اخبط الباب بكتفي . افتحووووو افتحوووووووو .. لقيت علي فتح و كان لابس هدومه و في ريحة سجاير . ببص جوا لقيت لينا قاعدة ع السرير و لابسة هدومها بردو
انا : في اي مبتفتحوش لييييه ?
عمر : كنااااا كناااااااا
لينا : هقولك بس متقولش لماما
انا : اخلصي قولي
لينا : كنا بنشرب سجاير
انا : لا ياختي متحوريش عليا مانا عارف انه شربك خرا سجاير من زمان و بعدين ايه دااااااا ! *لقيت برا ع الارض* و ايه دا كمان كنتو بتطفو عليه السجاير !
لينا : لا اصلل اصلللل
علي : كانت بتغير هدومها
انا : كانت بتغير هدومها و قلعت البرا قدامككك !
لينا : عادي يعني هو مش اخويا ?
انا : و ايه دا يا علي عرقان ليه ? نازل الشوط التاني ولا ايه !
علي :______________
انا : بس مش غريب يا كبيرنا تكون عرقان و هدومك ناشفة ! واضح ان انت كمان كنت بتغير
*كان الاتنين اترعبو و مش عارفين ينطقو*
انا : و لينا كمان عرقانة ! لا دا واضح ان دكة البدلا عندنا النهاردة شديدة
علي و لينا : ________________
انا : مانتو هتقولولي يا ولاد المتناكة ايه اللي كان بيحصل ولا نقلبها فضي.....*لقيت ايد من ورايا بتتحط علي كتفي*
*اتدورت لقيت دارين* دارين : اهدي يا عمر انا عارفة كل حاجة
انا : عارفة اي انت كمان !
دارين : تعالي ورايا
روحت معاها اوضيتها . دخلت و قفلت الباب وراها
انا : انطقي
دارين : اهدي طيب
انا : هديت اهو و بقيت لطيف . اخلصي بأة*بصوت عالي*
*دارين بتحكي*
من حوالي 4 شهور كان عندي كورس الساعة 5 و متفقة مع ماما تعدي عليا بالعربية الساعة 7 . روحت لقيت الكورس اتلغي روحت متصلة بماما اقولها
ماما : طب انا مش هعرف اجيلك دلوقتي روحي انتي و خلاص
دارين : طب أتصل ببابا طيب ييجي ياخدني ?
ماما : لا انسييي بابا عنده النهاردة 6 عمليات و قاعدلهم للفجر
دارين : اوف بأة طب أعمل ايه ?
ماما : عادي يعني اركبي تاكسي
دارين : مانا بركب زفت بلاقي السواق عيل سرسجي و يعد يعاكسني
ماما : اتنيلي بأة ما تخليه يعاكسك هو انتي خسرانة حاجة ?
دارين : ايه يا ماما عيب يا ماما في ام تقول لبنتها كدا ?
ماما : غوري يا خايبة انتي انا عارف انتي خايبة كدا ليه ! مش زي اخواتك
دارين : و هو الادب بقي اسمه خيابة يا ماما ?!
ماما : طب يللا غوري يابت اركبي تاكسي و روحي سلام سلام
قفلت مع ماما و خدت تاكسي و روحت كنت انت*عمر* برا مع صحابك و سارة في درس .. دخلت قفلت الباب لقيت علي خارج من اوضة لينا بالبوكسر و رايح ناحية المطبخ
علي : استني يا لبوة هجيب زيت و اجيلك
استنيته يدخل المطبخ و جريت علي اوضة لينا .. لقيت لينا قالعة ملط و واخدة وضع الكلبة و ضهرها ليا يعني مش شايفاني . من الصدمة شنطتي وقعت من ايدي عملت صوت هي افتكرت علي اللي عمل الصوت
لينا : ما تخلص يا خول طيزي بتاكلني هو لازم الزيت دا يعني !
فضلت ثابتة زي مانا بتمني الارض تنشق و تبلعني
لينا : امال يعني لو مكانش شادي بينيكني فيها و موسعهالي و زبره اصلا قد زبك مرتين .. احا ما تخلص يا عم *وبتدور تبص*
لينا : دارين !! دارين! دارين استني اص... اسم.... انا ....
روحت سايباها و طالعة اجري علي اوضتي و انا خارجة من اوضيتها كان علي داخل *قلع البوكسر و ماسك ازازة زيت ف ايده و ف الايد التانية ماسكة زبه
قبل ما ينطق كنت انا ضربته بالقلم و تفيت ف وشه و جريت دخلت اوضتي و قفلت علي نفسي بالمفتاح
*دارين خلصت*
انا :*ضربتها بالقلم* وانتي بروح امك تدخلي عليهم كدا و تسيبيهم و تمشي دا اللي قدرتي عليه ?!!
دارين : انا خوفت منهم يا عمر هما كانوا اتنين وانا لواحدي
انا :*بالقلم* و بعد كدا مقولتليش كدا ولا تلاقيه ناكك انتي كمان و شغالة تحوير عليا !
دارين :*بتعيط وضربتني بالقلم* مسمحلكش تقول عليا كدا انا انضف واحدة في العيلة الوسخة دي
انا : و كمان بتضربيني ! طيب انا هوريكي *وقعدت اضربها قلام كتير و هي بتحاول تتكلم*
دارين : عمر .. عمر . طب اسمعني .. اه . اي . عمر كفاية .. حرام عليك ..*بتزوقني جامد* انت كمان هتعمل زيهم ?
انا :*ثبتت مكاني و باستغراب* هما عملو فيكي ايه !
دارين :*بتعيط* مانا عمالة اقولك اسمعني وانت عمال تضرب و خلاااص
انا : طب اتكلمي يللا انطقي . ايه اللي حصل ?!
دارين : حاضر
*دارين بتحكي*
قعدنا يومين احنا التلاتة بعاد عن بعض و في اليوم التالت لقيتهم دخلوا الاوضة مع بعض و بعدها بحوالي ساعة لقيت لينا خارجة رايحة الحمام و ماسكة ضهرها و هو خرج وراها بعدها بشوية و بيبصلي بيبتسملي و اتكرر الموقف حوالي 5 ايام .. في اليوم السادس لقيت لينا جاية تنام معايا في الاوضة . مكنتش طايقة حتي أسألها ايه اللي جايبك هنا و نيمت و خلاص
*تاني يوم الصبح*
علي : ليناااا اصحي يلا يا قلبي عشان نروح المدرسة
لينا : لا مش هقدر اروح النهاردة
علي : ليه مالك ?
لينا : ضهري واجعني
علي : ههههههه من ايه ?
لينا :*بلبونة* من اللي عملته فيا امبارح
علي : ههههه شديد انا صح !
لينا : زبك اللي شديد هيهي
علي : ماشي يا لبوتي . سلام
اول ما مشي روحت قايمة معدولالها
دارين : بقولك ايه يا زفت انتي . انا مش عشان سكتت عشان مش عايزة اعمل مشاكل تسوقو فيها و اوعي تكوني فاهماني مش فاهمة دماغكو النجسة كويس . فاهمة بروح امك اننا لما اسمعكو كدا ههيج بأة و اقولك خديني معاكو ? مهو العيب مش عليكي صحيح . العيب ع الخول اللي ممشياه واحدة شمال زيك و اديني بحذرك لو عملتو اي حركات وسخة تاني قدامكو انا هقول لبابا و ماما و هفضحكوو و مش هيهمني ح........
لينا :*ببرود* باس باااس خلاص اي دا كله مفيش داعي خاااالص واديني بكل ادب سايبالك الاوضة و طالعة
و طلعت و سابت الاوضة .. و تاني يوم بليل كنت بذاكر ف اوضتي لقيت لينا و علي داخلين عليا
لينا : ما تهدي يا علق مستعجل علي ايه ?! هيهيهيي
دارين : اييييه ! انتو داخلين هنا ليه عايزين ايييييه !
لينا : ايه يا قمر واحنا جينا جنبك ? دا بس علي زنت ف دماغه نعمل واحد هنا علي سريرك
دارين : اطلعو برة اللي بتقولوه دة لا يمكن يحصل ابدا .. يا ماامااااااا . ماااااااامماااااااا مااااامااااااااا ايه دا ماما فين !!!!!
علي و لينا : ههههههههههههههههههه
دارين : انتو بتضحكو علي اييييييه ?
علي : مبروك عليااا
لينا : مبروك كسبت طيز حلوة هههههههههه
دارين : في ايه مش فاهمة حاجاااااااة
لينا : اقولك يا ستي . انا و علي قلقنا منك لتفتني علينا فقولنا نخش عليكي الداخلة دي و البيت فاضي و لو سكتتي كنا هنقلعك و نصورك و نطلع و لو صوتتي نقلعك و نصورك بردو بس زيادة عليها ان عليي يننيييككككك
دارين : ايييييه ! مسسستتحيييل اطلعو برررا الكلام دددا لا يمكن يحصل ابددددا
لينا : طب بصي من الاخر هتطاوعينا و يعمل اللي هو عايزه و ينيكك و ناخد الصورتين و نطلع ولا هتقاومي و تتعبينا و هنعمل اللي عايزينه بردو !!
علي : لا مؤاخذة يا دودو اصل انا مبحبش المقاومة
دارين :*بخوف* هتعملوا ايه يعني !
لينا : علييييييييييي
لقيت علي بيطلع من ورايا عصاية و راح مشوه بيها في الهوا .. صوتها بس خلاني كنت هعيط من الخوف
كنت انا لابسة بنطلون و تيشيرت نص كُم و تحتهم اندر وبرا . لقيت لينا قربت مني و مسكت التيشيرت من تحت عشان تقلعهولي راحت ضرباني بالقلم و نشفت علي ايدي رميتها تحت و نزلت ع البنطلون قلعتهولي
لينا : قشطا يا عليييي البت حلوة و فخادها بتنورررر
علي : عنك بأة يا كبيرة و تعالي شغلي الكاميرا
و راحت لينا تاخد الكاميرا من علي و هو بيديها الكاميرا راح موطي بايس ايدها ساعتها عرفت ان لينا هي المسيطرة اكتر علي العلاقة ما بينهم و ان الموضوع ماشي بدماغها هي
قرب مني علي وانا كنت خايفة اقاوم و سلمت نفسي . خدني ف حضنه و باسني ف بوقي بوسة طويلة و ايد بتقفش ف بزازي و ايد علي طيزي و نزل ببوقه علي رقبتي و قعد يبوس و يلحس فيها . طلع بايده اللي كانت علي طيزي و فكلي البرا و رماه ع الارض و نزل بايديه الاتنين و بوقه علي صدري و عمال يقفش و يرضع في بزازي وانا مكنتش مركزة معاه ولا حاسة بهيجان . كنت بس حاسة بخوف و استنكار من اللي بنعمله .. زقني ع السرير و نيمني و نزل علي صوابع رجلي بيلحس فيهم و يدخلهم ف بوقه و لينا جت قعدت جنبي ع السرير و دا كله مبدأتش تصوير و قعدت تقفش ف بزازي و تقول ياااه لو كان عندي بزاز زي دي
و قعد علي طلع لفوق تدريجيا لحد ما وصل ل فخادي كنت انا بدأت اهيج لانه كان فنان فشخ ف اللي بيعمله و كمان لينا كانت بتقرص في الحلمات و تلفها جامد .. علي قلعني الكلوت بسرعة جدا عشان ملحقش امسك فيه و نزل علي كسي و قعد يلحس فيه و ايده شغالة بعبصة ف طيزي . هيجت انا فشخ ساعتها و كنت عمالة اتلوي و لينا كان عمالة ترضع في بزازي و قامت قلعت التيشيرت بتاعها و مكانتش لابسة تحته برا
قومني علي و قعدني علي ركبتي ع الارض و قلع البوكسر . كان زبه طوله متوسط و عريض مسك ايدي و بيقربها من زبه جيت اقاوم راح ناشف علي ايدي و حطها علي زبه . جسمي اترعش ساعتها و حسيت بخضة . جيت اقوم لقيت لينا مسكت العصاية و ضربتني بيها جامد علي طيزي روحت قاعدة تاني و فضلت ماسكة زوبره و هو ماسك ايدي يحركها علي زوبره راحت لينا مشغلة الكاميرا و مصورة *صورة مش فيديو* و كانت الصورة تحت بس يعني اللي باين فيها انا و جسمي عريان و ماسكة زب و وشه هو مش باين خالص . مسك علي راسي و دخل زبه جوا بوقي . كان عريض و خنقني و طلعته من بوقي كنت هرجع راح شادد راسي و دخله ف بوقي و قعد ينيك ف بوقي جامد و لينا شغالة تصوير
قومني علي و نيمني ع السرير و ابتدي يلحس ف كسي و يبعبص ف كسي و ف طيزي لحد ما جسمي كله انتفض و نطرت ف وشه
لينا : حلاوتك يا دودوو ايوا كدا طلعي اللي عندك كله .. يلا بأة يا علي افتحلها طيزها . كنت انا فوقت من حالة الهيجان دي و قومت بسرعة وطيت علي رجل لينا و قعدت ابوس فيها
دارين : ابوس رجلك يا لينا انتو خلاص صورتوني و كسرتوني و بقيت كلبة تحت رجلك بلاش ينيكني و هعملك كل اللي انتي عايزاه
لينا : تصدقي حلوة فكرة الكلبة دي . خلاص يا علي معلش بلاش تنيكها
علي : احا يا كسمك و زبري اللي وقف دا انيك نفسي يعني !!
لينا : وانا روحت فين يا علق !
علي : فكرة بردو . و اهو اول مرة هنيكك و معانا كلبة
حسيت اني حقيرة فشخ ساعتها . بس كان خلاص فات الاوان و عملوا اللي عايزينه
لقيت علي قرب من لينا و ف ثانية كانت ملط
لينا : يللا يا متناكة مصي زب علي و دخليه بايدك ف طيزي
روحت مصيت زبه حوالي دقيقة و ببص لقيت طيز لينا واسعة و وانا بحطه فيها مكانش صعب اوي ف دخوله
فضلت قاعدة ع الارض علي ركبتي و لينا ف وضع الكلبة ع السرير و علي بينيكها
لينا : اااه نيكني نيكني افشخني
علي : خدي يا شرموطة . خدي يا لبوة . هفشخ كسمك
لينا : افشخني افشخني يا معرص علي لحمي افشخني
علي : ايوا معرص و بحب شادي يركبك
لينا : ااااااخخخخخخ وانت تقدر تقول لا يا كسمك دا زبره اكبر من زبرك و ينيكك
علي : بتقولي عليا انا كدا يا متناكة طب اهووووو
و قعد يرزع فيها حوالي 10 دقايق
علي : هجيبهم يا لينا اجيبهم فين !
لينا : استني جيبهم في بوق الشرموطة دي
راح مطلعه من طيزها و حاطه ف بوقي و اقل من 5 ثواني كان جايب شلال ف بوقي
لينا : لو نقطة خرجت من بوقك هخليه ينيكك
روحت مشاورالها بايدي باستغراب بمعني *امال اوديهم فين!*
لينا : ابلعيهم يا متناكة .. روحت بالعاهم حسيت اني عايز ارجع بس ثبتت
غصب عني وقعت ع الارض علي وشي بجسمي كله . لقيت لينا قربت و حطت رجلها علي راسي
لينا : معاملتنا قدام الناس متتغيرش و لو حد حس بحاجة انتي الجانية علي نفسك و لما يتقفل علينا باب واحد انتي حتة كلبة تحت رجلي . فاهمة يا متناكة !
و سابوني مرمية ع الارض و خرجوا .. و من ساعتها و انا فعلا قدام الناس محدش بيحس بحاجة و لواحدنا كلبتها و تقعد تزل فيا و ينيكها قدامي و انا اقعدت جنبهم امصله او الحسلها او يلحسلي و بيعملوا فيا كل حاجة الا انه ينيكني
*دارين خلصت*
كنت انا حسيت بهيجان من كلامها لكن داريته لانها فعلا كانت بتحكي بحزن .. روحت واخدها ف حضني
انا : و مقولتليش ليه دا كله يا دارين !
دارين : كنت خايفة يا عمر . لينا شخصيتها شديدة اوي
انا : طب و اشمعني حكيتيلي دلوقتي !
دارين : لان انت كدا كدا شوفت لواحدك و كنت واقفة من بدري وسامعاك . و قولت لو خدت بالك و فهمت و خوفتهم يبقي انت بتفهم و شديد و هتقدر تحميني منهم .. و لو ضحكو عليك و خوفوك يبقي هسكت و اعرف ان مفيش منك فايدة .. هتعرف تحميني منهم يا عمر ?
*موبايلي بيرن*
انا : احااااا الساعة 12:30 انا نسيت سارة .. الو ايوا يا سارة ربع ساعة و اكون عندك .. قومي البسي يا دارين مش هسيبك معاهم لواحدك
دارين : حاضر
خدنا العربية و روحنا لان دارين معاها رخصة طبعا
دارين : هو دا الشارع ?
انا : ايوا ايوا هو دددد .. ايه دا ! مين اللي واقف مع سارة دا !
دارين : اهدي بس و براحة
روحت فاتح الباب و نازل .. كانت سارة واقفة مع مالك في الشارع مقربين من بعض كدا و قالعة الجاكيت و هو شايله في ايده
مالك : اخوكي جه
سارة : ايه يا عمر اتأخرت لييه !*كويس انك اتأخرت*
انا : انت ايه يلا اللي موقفك معاها لواحدكو !
مالك :*بعلوقية* ايه يسطا متبقاش قفوش كدا دانا حتة كنت باخد بالي منها لحد يعاكسها ولا يتحر....
انا : طيب شكرا علي خدمات كسمك واللي ف ايدك دا بتاعك !
و روحت ناتش الجاكيت من ايده و ساحب سارة من ايديها جامد و مركبها العربية و مشينا
سارة : انت ايه الطريقة اللي سحبت...... !
انا : لو فتحتي بوقك بكلمة هنزل اديكي بالجزمة وحسابنا بعدين
و طول الطريق عمال افكر ف اختي اللي طلعت شرموطة و اخويا اللي طلع معرص بينيك اخته و بيخلي صاحبه ينيكها و دارين الغلبانة اللي لازم انقذها من ايديهم و سارة اللي وقفالي مع خول في شارع ضلمة و ايه شادي دا وايه موضوعه كسم حيااتي علي كسم دي عيلة .. روحنا و مفيش حد خالص بيتكلم لحد ما نيمنا
*تاني يوم ف المدرسة*
واحد صاحبي : عمرررر . الحق يلا علي و لينا ف اوضة المدير
انا : ليه في ايه !
صاحبي : استاذ علاء بعبصها ف فصلها *عنده حق الصراحة*
روحت جاري علي مكتب الناظر كان موجود ف المكتب استاذ ايمن الناظر و استاذ علاء و لينا و علي و شادي .. و علي وشادي واقفين خايفين منه
علاء : يا استاذ ايمن العيال دي عايزة تتربي و لما يتكلموا يعرفو هما بيتكلمو مع ميي....
انا :*داخل مندفع و بمسكه من لياقته* حلو اوي دا .. استاذ علاء مش هامه حد و فارد نفسه ع الكل
علاء : شايف ! شايف يا حضرة الناظر ! بيمد ايده عليا . خد معاه اجراء قانوني و افصله
انا : اه اه فكرة حلوة شبه امك بالظبط . انا هقعد اهو *وروحت قاعد وحاطط رجل علي رجل* و مستني الفصل وانت كمان تعالي اقعد و أبعت أجيب زمايل لينا ف الفصل يشهدوا ع اللي حصل و نعمل محضر
علاء : ولازمتها اي يابني الاذية !
انا : يبقي تقعد دلوقتي تمضي علي تعهد بعدم التعرض للينا نهائي
علاء : حاضر حاضر موافق
كتب استاذ ايمن التعهد و استاذ علاء مضي عليه
ايمن : مرضي كدا يا عمر !
انا : لا لسة
علاء : اي تاني !
انا : هو استاذ علاء مرتبه كام في الشهر ?
ايمن : 5000
انا : الشهر دة يبقو 3000 بس
علاء : ليييه يابني !
ايمن : حاضر يا عمر .. خلاص خد اخواتك و روحوا فصولكو
روحت قايم و وانا طالع : وانت يلا يا خول ايه اللي جايبك هنا !
شادي : ايه يا عم بدل ما تشكرني اني واقف مع اختك !
انا : لا مانت واقف دكر فعلا . جوز خولات واقفين شكلكو يفرح .. و روحت سايبهم و رايح علي فصلي
طبعا لينا دار ف عقلها ان الدكر هو اللي يقف مع اخته حتي لو مش طايقها و مش كدا وبس .. لا كمان اجيبلها حقها . و بانلها قد ايه ان الاتنين اللي بينيكوها دول خولات
*حوار حصل بعد ما مشينا من اوضة الناظر*
ايمن : بأة انا ياراجل يا خول اقولك اشقطلنا البت عايزين ننيكها تقوم متغاشم كدا و آذي نفسك !
علاء : وانا اعمل ايه يا استاذ ايمن ! مهو كل حاجة كانت ماشية صح لولا الخول اللي دخل دا
ايمن : يللا بأة اهي راحت من ايدينا
علاء : راحت ازاي بس يا استاذ ايمن ! اطلبلي شاي كدا بس واحكيلك انت فايتك كتيييير ......
*بليل ف اوضتي الساعة 7 كنت نايم*
لينا : عمررررررر .. الحقنيييي
عمر : ابعدي عني بعد اذنك
لينا : طب هحكيلك كل حاجة من بدايتها و احكم هتساعدني ولا لا

*نهاية الجزء التاني*

استنو الجزء الجاي قريب . قولولي ارائكو في الردود â‌¤â‌¤

***الجزء الثالث***
*شخصيات جديدة*
وفاء : عاملة في المدرسة و دايما ماسكة حمام الولاد عندها 35 سنة و متجوزة جسمها مليان شوية و طيزها كبيرة
دينا : مُدرسة عندها 25 سنة بيضا و قصيرة و رفيعة شعرها بني و عينيها زرقا و صدرها دايما بارز و طيزها متوسطة
وائل : صاحب علي و شادي و قدهم 18 سنة ابن استاذ ايمن الناظر شايف نفسه ع الكل و محدش بيقدر يكلمه عشان ابوه جسمه معضل فشخ و شديد
**الاحداث**
*بليل ف اوضتي الساعة 7 كنت نايم*
لينا : عمررررررر .. الحقنيييي
عمر : ابعدي عني بعد اذنك
لينا : طب هحكيلك كل حاجة من بدايتها و احكم هتساعدني ولا لا
انا : طيب
لينا : بص .......
بابا*من الصالة* : لينااااااا
لينا : ثواني عشان خاطري متتحركش هكلم بابا و اجي
بعدها ب 5 دقايق لقيتها جايالي الاوضة و معاها علي
انا : في ايييييه !
لينا : بابا عايزني اروح معاه مشوار ف علي هيحكيلك كل حاجة لحد ما ارجع .. سلام يا جماعة
علي : بص يابني انا عارف انك مش طايقني بس بردو لازم احكيلك
انا : اي بالظبط
علي : كل حااااجة من الاول خالص و ازاي علاقتي بلينا وصلت لكدا
انا : سامعك
**علي بيحكي**
*في المدرسة من سنة فاتت*
علي : وفاااء
وفاء : ايوا يا علي
علي : فاضية الحصة الرابعة و الخامسة ?
وفاء : فاضية . كام واحد ?
علي : انا و شادي و وائل
وفاء : هاخد ع الواحد 50
علي : ليييييه ! دا هما حصتين بسسس
وفاء : جرا ايه يا علي ! مانا عملالك واجب المرة اللي فاتت
علي : طب خلي الواحد 40 معلشي
وفاء : و حياة ابني ما هنزل جنيه واحد
علي : كدا هيتبضنو و هيفكسولك خالص
وفاء : كسمهم ولا يلزمني
علي : طب خلاص هطلع اقولهم السعر و اجي اقولك قالوا ايه
*في الفصل*
وائل : اي يسطا قالتلك اي !
علي : الواحد ب 50
شادي : خخخخ ليه بكسمها هننيك ليلي علوي !
علي : معرفش بأة
دينا : التلاتة اللي بيتكلموا ورا
وائل : سوري ياا مسسس
شادي : ما تجيبلنا مس دينا ننيكها يسطا
علي : يارييت ياخي
شادي : تصدق يلا يا علي جسمها شبه جسم لينا اختك بس لينا اطول
علي : ايه يا كسمك مالك هتسرح ولا ايييي
وائل : ايه يسطا هو غلط في حاجة ! نفس الطيز الصراحة
علي : اي يا عرص وانت بتبص علي طيز اختي لييه !
وائل : هي اللي ماشية عارضاها
علي :*بصوت عالي* ولااااااااا
دينا : انت يا حيوااااان انت قاعد في الشارع! . اطلع برا الفصل
علي : خلاص يا مس انا اسف
دينا : بقوول اطلع براااااا
علي*يلعن كسمك* : حاضر
*بعد ما طلعت*
شادي : يا عم احا انت بتنيك ف الواد ليه !
وائل : يا عم صعبان عليا نيك اخته مدوراها و هو ولا داري
شادي : محسسني انها بتتناك يعني !
وائل : لو عايز انيكها من بكرة هنيكها بس عشان علي بس
شادي : يا عم و هي عشان بتقعد علي حجرنا و انا و انت بوسناها و حضنناها و قفشنالها تبقي عايزة تتناك ! هههههههه
وائل : ههههههههه طب ما تيجي ننيكها ياخي بجد . و اهو ببلاش مش زي المتناكة اللي تحت
شادي : اي ننيكها دي ! انا هنيكها لواحدي يا عم انت مال امك الفاجرة انت !
وائل : ايه يا كسمك دانا مكلمها قبلك
دينا : وااااائل . عايزاك بعد الحصة
وائل : حاااضر
شادي : يابن الفاااجر . طب يسطا ما تظبطلي دينا و هظبطلك لينا
وائل : وانا اتسفدت اي بكسمك مانا مظبط لينا اصلا
شادي : ماشي بس بتحبني انا اكتر و اقدر اخليك متكلمهاش . تنكر !
وائل : منكرش . طب خلاص اتفقنا
شادي : طيب بص دلوقتي عايزين ننجز وفاء انا و انت و نخليها تطول مع علي عشان احاول انا اعمل اي حاجة مع لينا
وائل : طب خلاص قشطا و انا لما اطلع مع دينا دلوقتي هبقي انزل اعدي علي وفاء و ارسيها تعمل ايه
*الجرس ضرب*
وائل : قشطا هروح انا . جااي يا مسسس
*دخلت الفصل و وائل خرج مع مس دينا*
علي : يلعن كس بضانكو
شادي : خلاص يسطا بأة كنا بنهزر
علي : طب اتفقتو علي اي !
شادي : وائل هيعدي علي وفاء يقولها موافقين
علي : خلصاا
*وائل و دينا ف اوضة المكتب بتاعتها*
وائل : انتي بتطردي صاحبي و هو قاعد جنبي ! يلعن كسم بضانك
دينا : خلاص يا قلبي انا اسفة بس هو استفزني
وائل : و امبارح عمال ارن عليكي بليل مبترديش ليه !
دينا : انا اسفة بس بابا كان في البيت و مكنتش عارفة ارد
وائل : طب اخلصي منادياني ليه عايزة ايه !
دينا : عايزة فلوس
وائل : لا
دينا : يا وائل صدقني مزنو...
وائل : قولت لاااا
دينا : طب خلاص يا وائل امشي شكرا
وائل : مصيلي
دينا : لا و امشي اطلع برا
وائل : هااهاا . شكله اخر يوم ليكي في المدرسة
دينا : يابني ارحمني بأة ذليت امي
وائل :*بيشدها و بيقعد علي كرسي و يقعدها علي ركبها و يطلع زبه من البنطلون* اخلصي مش فاضي
دينا معندهاش خيار تاني . نزلت مصتله و هو حاطط ايده علي راسها و هي بتمصله و ربع ساعة و جابهم علي وشها
دينا : ممكن تجيب فلوس بأة !
وائل : اقلعي الاندر و هاتيه
دينا : لييييه
وائل : اخلصي
دينا*كانت لابسة جيبة ع الركبة و تحتها الاندر* قامت قلعته و اديتهوله .. مسح بيه زبه و حطه ف جيبه
دينا : طب هاته طيب مينفعش كدا
وائل : لا
دينا : طب وائل انا حاسة بحرقان ممكن تريحني !
وائل : لا
دينا : انت بتعمل معايا كدا لييه !
وائل : عشان انا ابن وسخة *وسابها و مشي*
**علي وقف**
انا : طب و دينا موافقة علي كدا لييه !
علي : هتعرف
انا : طب دا ليه علاقة بالموضوع و بيك انت و لينا ولا انت بتحرق و خلاص
علي : ليه طبعا
انا : ازاي يعني مش فاهم
علي : يا عم اتقل علياا
انا : ماشي كمل
*علي بيحكي*
نزل وائل لوفاء
وائل : مساء الخرا علي دماغك
وفاء : مساء الزفت
وائل : لا قولتلك 100 مرة تتكلمي معايا عدل مش هتاخدي عليا بكسمك
وفاء : انا.. انا كان قصدي اهزر بس
وائل : اسمعي طيب . مش هاخد منك جزء من الفلوس المرادي مقابل انك تطولي علي قد ما تقدري مع علي و شادي و بالذات شاادي
وفاء : اشمعني
وائل : و انتي مال امك ! انتي تسمعي الكلام و خلاص
وفاء : حاضر
وائل : 10 دقايق و هجيبهملك و اجي . ظبطي الحمام اللي هننيكك فيه و ظبطي نفسك كدا و اعدلي ريحتك عشان ميقرفوش منك و يفضلوا مطولين
وفاء : حااضر
*طلع وائل و جابني انا*علي* و شادي من الفصل و مكانش حد من المدرسين بيقدر يقوله لا ف اي حاجة عشان ابن الناظر*
دخلنا لوفاء . كانت جهزت حمام و جهزت نفسها
وائل : انا هخش اخر واحد شوفو انتو نظامكو ايه
علي : هخش انا الاول
وائل : خلصانة خش انت الاول وانا هطلع برا شوية و اجي تكونو خلصتو و اخش
شادي : خدني معاك
وائل : ياعم لاا خليك مستنيه عشان لما يخلص تخش بعديه علي طول
شادي : طيب
دخلت انا لوفاء و نيكتها حوالي نص ساعة و خرجت . دخل شادي بعدي
شادي : وحشتيني
وفاء : وحشتني اوي يا شادي *بيبوسوا بعض*
شادي بيقفشلها ف بزازها و هما بيبوسو بعض و بدأت تنزله البنطلون و البوكسر . بتطلعله زبه و تمسكه و هو ايد علي بزازها و ايد بتبعبص ف طيزها
وفاء تنزل علي زبه تمصله و هو ماسك راسها و بيعاملها بحنية مش بيعاملها انها شرموطة بينيكها و خلاص .. نزل شادي نام ع الارض و خدوا وضع 69 و هو شغال بيلحسلها بفن و عارف يهيجها ازاي .. هاجت وفاء و قامت ادورت و هو زي ما هو نايم و قعدت علي زبه و بتتنطط و هو كمان بيحرك جسمه *ولأن شادي احلانا شكلا و احسننا في التعامل كان دايما الستات و البنات يحبوه اكتر واحد*
وفاء : ااه اه نيكني افشخني افشخ شرموططتتتك
شادي : انتي مش شرموطتي انتي اميرتي
وفاء : ااه لو اعرف بس اه الكلام داا ااخ بتجيبهه منين
شادي : بجيبه من هناهوو *وبيزق زبه جامد ف كسها*
وفاء : اه اه هجيب مش قادراا اااه اه بجيييب اااااه اااااااااه *و ترفع كسها لفوق و تجيبهم*
ينزلها شادي علي زبه تاني و حاضنها و بيحرك وسطه جامد . صوتهم وانا برا هيجني روحت داخل عليهم و مدخله ف طيز وفاء و كان شادي ساعتها شغال سريع ف كنت بنيك انا كمان جامد فشخخ
وفاء : ااااااااااه هتموتونييي ي ولاد المتنااكاااااة
واحنا الاتنين عمالين نسرع زي ما نكون داخلين سباق
وفاء : اااه هجييب
شادي : هجيب انا كماان
روحت انا مسرع اكتر عشان الحق اجيب معاهم
صوت الترزيع ف طيز و كس وفاء عالي و سريع نيييك .. لحظة صمت .. بنجيب احنا التلاتة اااااااااااااااه . نامت وفاء ف حضن شادي و انا نيمت عليها من فوق فضلنا كدا حوالي دقيقة وازبارنا لسة ف طيزها و كسها . قومت انا لبست و عدلت نفسي و طلعت برا لقيت وائل واقف برا
*اللي وائل عمله واحنا بننيك وفاء* من اول ما قالنا هروح انا شوية و جاي
راح وائل للينا ف فصلها و استأذن المدرس اللي كان عليها انها تنزل معاه*ايا كان العذر اللي قالهوله مش مهم* و بعد ما خرجوا
لينا : اي في ايي!
وائل : وحشتيني
لينا : احا انت عبيط ! جايبني و الحوار دة كله عشان تقولي وحشتيني !
وائل : اي يا لينا في ايه ! ما تفكيها شوية
لينا : طب عايز اي
وائل : تعالي معايا هوريكي
خدها و دخل بيها الحمام
لينا : اي دا اي الصو......
وائل :*بيحط ايده علي بوقها و بيتكلم بصوت واطي خالص* ششش اهدي كدا وطي صوتك
لينا : طب طب ايه دااا !
وائل : دا شادي و علي و وفاء
لينا :*مخضوضة* التلاتة !!!
وائل : اااه التلاتة
لينا : يولاد الوسخة
*بدأ صوت الترزيع يشتغل و الاهات تطلع بالتدريج* لينا حست بهيجان و جسمها بيترعش من الصوت
وائل مسك ايديها جسمها اترعش كله . شدها وائل و دخلها الحمام اللي جنبنا و بقي فاصل بيننا و بينهم حيطة
*وائل ف معاملته مع البنات غشيم شوية و تفكيره رايح للنيك علي طول*
زنقها وائل ف حيطة و بيبوسها من بوقها و هي زي ماتكون فاقدة وعيها من كتر الهيجان . حط ايده تحت التيشيرت و البرا و فك البرا رماها ع الارض و بيقفشلها ف بزازها
و هي مستسلماله و حاسة بحرقان و هيجان . قعدها وائل علي ركبها و طلع زبه من البنطلون و فتح بوقها و دخل زبه ف بوقها بغشومية هي هاجت اوي و بتمص زبه بسرعة
لينا : نيكني يا وائل
وائل : لا مش هينفع دلوقتي هما قربو يخلو
لينا : طب امتي
وائل : هبقي اتصل بيكي انا . مصي بس دلوقتي
لينا بتمص . وائل سمع صوت انا احنا التلاتة بنقول ااه مع بعض و فهم انا احنا بنجيب يبقي حد هيطلع . قعد يسرع ف نفسه راح جايبهم و خرج لينا و خد البرا بتاعتها حطها ف جيبه و اول ما لينا مشيت لقي الباب بيتفتح وانا*علي* طالع
علي : جيت امتي
وائل : لسة جاي
علي : طب قشطا أطلع انا الفصل
وائل : اه روح انت
خرجت انا و روحت الفصل و شادي لسة مع وفاء في الحمام . وقف وائل يتصنت عليهم
شادي*واخدها ف حضنه* : فوفاا
وفاء : قلب فوفا
شادي : هو وائل اتفق معاكي علي ايه
وفاء : بس اوعي تقوله ابوس ايدك ليقطعلي عيشي
شادي : عيب عليكي يا قلبي
وفاء : اتفق معايا اني اطول معاك انت و علي بس مقاليش السبب
شادي : يابن المتنااكة ماشي انا فاهم دماغه الوسخة
وفاء : طب فهمني و قولي لو عايز اساعدك ف حاج....
شادي :*شاف رجل وائل من تحت الباب وعرف انه بيتصنت* يابنتي تساعديني ف ايه دا هو عايز يفرهدني بس عشان هلاعبه كورة بفرقتي بليل و عايز يكسبني
وفاء : انتو تافهين ليه كدا
شادي : قومي بأة عشان اجيبلك وائل و اطلع انا
وائل سمع كدا بعد و شوية و لقي شادي طالع و دخل مكانه و وقف شادي يتصنت
وائل :*بالقلم* يابنت المتناكة انتي رايحة تقوليله اللي انا قولتهولك
وفاء : انت . انت سمعت !
وائل : اه يا كسمك فاكراني نايم علي وداني !
وفاء : انا اسفة سامحني ابوس رجلك غلطة و مش هتتكرر
وائل : و كل غلطة بحسابها . العيال دول ادوكي كام
وفاء : كل واحد خمسين
وائل : هاتيها
وفاء : هي اي دي
وائل : ال 100 جنيه
وفاء : خلاص ياوائل سامحني مش هتتكرر
وائل :*يبقي بعد كدة تسمعي اللي اقولهولك بالحرف*
و مشي وائل و هو مش فاهم ازاي شادي غبي كدا .. و عدا اليوم و احنا مروحين ف الاتوبيس شادي جه ركب جنبنا و وائل بيركب اتوبيس تاني .. كنت انا و لينا راكبين ورا خالص . انا جنب الشباك و هي جنبي . جه شادي قعد جنبها و بيتكلموا مع بعض و انا باصص ع الطريق برا و مش معاهم .. لقيتهم سكتو حوالي 5 دقايق كدا . قولت عادي بردو . بعدها لقيت لينا جسمها كل شوية يتنتش و بتطلع اهات مكتومة ببص لقيت ايد شادي جوا بنطلونها و بيلعب ف كسها و هي بتتلوي . مكنتش عارف اعمل اي . أي تصرف غبي هفضح اختي . حاسس اني هشيط من الغيظ و الغضب دماغي كانت هتتشل مش عارف اعمل ايه .. لينا حست باللي انا فيه راحت ماسكة ايدي . فجأة اتحول غضبي لمتعة و زي ما اكون بقيت انسان تاني
شادي بعد ما خد باله اني شوفت . سرع حركة ايده اكتر زي ما يكون بيغيظني بعدها بوقت مش طويل لينا جابت . راح فاتح سوستة بنطلونه و نزلها تمصله لحد ما جاب هو كمان ... الاتوبيس وصل بيت شادي راحت لينا نازلة معاه وانا مع اني كنت حاسس بمتعة بس كنت حاسس بغيرة عليها . فضلت ثابت مكاني و منزلتش معاهم و كنت ماسك دموعي بالعافية . روحت انا البيت و لما ماما سألتني علي لينا قولتيلها نزلت مع واحدة صاحبتها
لينا رجعت علي بليل كدا وانا مرضيتش اكلمها ولا اديلها فرصة حوالي يومين . ولما كنت بروح المدرسة كنت بتجنب شادي و مش راضي اكلمه .. لحد ما ف يوم دخلت عليا الاوضة و كانت لابسة هاف بادي و هوت شورت .. و قبل ما اتكلم راحت ناطة ف حضني و بتبوسني ف بوقي وانا ثابت مبتحركش معاها . نزلت بعيني اول ما شوفت فخادها و هما عريانين علي حجري زبي وقف و نشف ع الاخر . قعدنا نبوس ف بعض و ايدي ماشية علي جسمها . قومت شيلتها من ايديها و رجليها و ببوسها وانا شايلها و روحت قفلت باب الاوضة و رجعت ع السرير قلعت و قلعتها ملط و من غير ما هي تنطق جيبت كريم و دهنت بيه خرم طيزها و جاي ادخل زبي طيزها كانت ضيقة نييييك . قعدت احارب نص ساعة لحد ما دخلته و نيكتها و كانت نيكة كلها وجع و طبعا جيبت بسرعة عشان طيزها ضيقة و دافية .. بعد ما نيكتها مكانتش قادرة تقوم تقعد و مش قادرة تحرك رجلها .. يدوبك سندتها بس عشان تديني وشها
علي : بحبك
لينا : بعشقك
علي : طب ليه شادي !
لينا : قال انه بيحبني
علي : دة ابن كلب كد....
لينا : عارفة . عارفة من غير ما تقول . بس انت عارف ان انا اقدر اعمل اللي انا عايزاه من غير ما حد يأذيني
علي : عمل فيكي ايه ف بيته
لينا *باصة ف الارض* : ناكني
علي : انتي حرة يا لينا *بحزن*
لينا : زي مانت بتنيك بنات سيبني انا كمان اعمل اللي انا عايزاه .. بس نفضل مع بعض *بتمسك ايدي*
علي : بحبك يا لينا *ببوس ايدها*
**برا الحكاية**
انا : يعني بكسمك علي كسمها بتحبو في بعض . فين المشكلة اللي عايزيني فيها !!
علي : اسمع اهو
انا : جاية يعني !
علي : اه اسمع
**رجوع للحكاية**
لينا حكيتلي اللي حصل مع وائل ف الحمام و قالتلي انها مش عايزاه . و طبعا الوقت عدا و شادي بقا بينيك ليا بعلمي و ساعات قدامي بس محصلتش كتير يعني و انا كمان كنت بنيكها و قشطا عادي عيشنا ايام حلوة . ظهرلنا المتناك اللي اسمه وائل بعصابته اللي هي مكونة من ( وائل _ ايمن ابوه _ استاذ علاء _ دينا _ وفاء _ مالك )
**برا الحكاية**
انا : مااالككككك !!!
علي : اي!! تعرفه !
انا : ي ولاد المتناكة . كمل كمل
علي : دلوقتي هما محددين لنا بعد بكرة . اجيبلهم لينا و دارين و سارة .. ينييكوهمم
انا : ________ *لساني اتخرص مش عارف اقول ايه*
علي : و من غير ما تسأل .. ايوا خدو الصور اللي ع الكاميرا فيها صور دارين اكيد دارين حكيتلك و لو مروحتيلهمش بالتلاتة دارين هتتفضح
انا :____________
علي : بص يا عمر مش وقته عتاب دلوقتي لما بس تيجي معانا و تنقذنا من الورطة دي ابقي اعمل اللي انت عايزه
انا : خد الباب ف ايدك و اطلع برا
علي : هتنقذ اخواتك يا عمر ?
انا :*بنظرة ثقة و خوف* اه
خرج علي و سابني قاعد لواحدي افكر . دايما ف اسلوب تفكيري بدور ع الغلطة . هي اللي هتخليني أكسب . الغلطة فيين ! فيييييين ! باااس لقيتها ازاي كانت تايهة عني !
مسكت موبايلي
انا : الو يا مريم . قابليني بكرة ف كافيه ****** الساعة 5 و اوعي تقولي لحد سلاام
انا : الو ايوا يا دينا قابليني بكرة ف كافيه ****** الساعة 5 و اوعي تقولي لحد سلاام

**نهاية الجزء الثالث**
حد هيقدر يتوقع فين الغلطة ! و ايه اللي هيحصل في الجزء الرابع ??

*الجزء الرابع*
الشخصيات بعد كدة هنتعرف عليها ف الاحداث و مش شرط اوصف شكل كل شخصية . دة احسن للقارئ انه يتخيلها بنفسه
*الاحداث*
*قصتي مع مريم من ساعة ما اتعرفنا علي بعض*
*من حوالي 9 شهور من الوقت اللي واقفين عليه في القصة*
الساعة 2 العصر كنت قاعد مع مازن و زياد ف كافيه
مازن : تاخد سجارة يا عمر ؟
انا : هات ميخسرش
زياد : وانا ابن الغسالة انا ؟
مازن : لا انت ابن الملبن *و بيقرصه ف صدره*
زياد : ملبن بشرفها يا كسمك
انا : احا يعني انت موافق انها ملبن عادي ؟
زياد : انا....... احا ايه دة ؟
انا : احاااااا ايه ددددااا ؟ *لقينا 3 بنات داخلين الكافيه التلاتة لابسين شورتات و من فوق كمان كت و عريان نييك*
مازن : احا يا جدعان انا بتاعي وقف
انا : انا حاسس اننا جيبتهم خلاص
زياد : و حياة ابوكو يا جدعان تعالوا نروحو نكلمهم
مازن : احا يا عم دول كبار علينا نييك
انا : كبار ايه يابن الهبلة انت دول من سننا بس هما في بنات كدة يبلغوا و يتمليفو علي طول
مازن : يت اي ؟
انا : يبقوا ميلف يعني
زياد : يابني انت بتهبد يابني دول شكلهم ف جامعة
انا : يلا لا بص .. شايف البت اللي فخادها بتنور دي .. ايوة ايوة دي . دي لسة جاية المدرسة السنادي بس مش معروفة عشان مبتجيش كتير و معانا ف الدفعة
زياد : طب يعني هي ف 1 ثانوي . صدرها دة بأة ف سنة كام ؟
انا و مازن : هههههههههههههه
انا : طب اي ياجدعان الفرصة مبتجيش كتير
مازن : نعمل اي طيب ؟
زياد : نضرب عشرة
انا : كسمك
زياد : 2 كسمك
انا : 3 كسمك
زياد : 4 كسمك 5 كسماتك
انا : زبري ف طيزك 6 كسمك
زياد : كسمك كسمي انضف من كسمك
انا : ارنبنا ف منور انور و ارنبنا التاني ناك امك
مازن : *بصوت عالي* خلاص يا ولاد المرة الجاحدة البنات هيقومو يمشو *البنات سمعوا و بصولنا باستغراب و ضحكو فشخ*
انا : يابن الهبلة
مازن : بس حلوة يلا ضحكوا يبقي هيفتحوا سكة
زياد : هننيكهم يعني ؟
مازن : بص يا عمر . احنا اتنين . سيبك من ابن الملبن اللي همه علي زبه دة
زياد : و انت همك علي كسك يعني ؟
مازن : طب بصوا يا جدعان بجد هنعمل اي ؟
*لقيت البت ام فخاد بتنور دي قامت عشان تدخل الحمام*
انا : بس خلاص اتقلوا عليا . هصطادها و هي راجعة من الحمام
زياد : طب ما تخش وراها الحمام
مازن : اسكت يا زياد
زياد : حاضر يا مستر
مازن : بتفكر ف اي ؟
انا : اتقل عليا صدقني معرفش ميتها اي
مازن : شكلها نضيفة نيك ياخي
انا : فشخخخ
*طلعت م الحمام*
انا : اتفرج بأة علي عمك
مازن و زياد : **** يقويك
قربت منها و وقفتها قبل ما توصل للترابيزة اللي كانت قاعدة عليها مع صحابها
انا : لو سمحتي يا طنط ممكن طلب
البنت : طنط ؟
انا : و حضرتك بأة عندك 30 ولا 35 سنة ؟
البنت : اي دة في ايه ؟ انا ف 1 ثانوي علي فكرة
انا : اوميقاااد !! طب مانا عارف
البنت : ههههههه طب ولازمته ايه الهبل ؟
انا : لا كان نيتي خير
البنت : خير ازاي ؟
انا : داخل اشقطك
البنت : هههههههههههه وش كدة ؟
انا : اكدب يعني ؟
البنت : لا حرام
انا : و الشورت دة مش حرام ؟
البنت :*برفعة حاحب* لا مش حرام
انا : وانتي بأة اسمك ف شهادة الميلاد اي ؟
البنت : و انت عايز تعرف ليه ؟
انا : لا بس عشان عايز اشتري شورت زي دة ف لما اروح للمحل اقوله علي اسمك فيفتكر الشورت
البنت : هههههههه خلاص ماشي اسمي مريم
انا : وانا عمر
مريم : قشطا
انا : انتي ف مدرسة ********* صح ؟
مريم : وانت عرفت منين ؟
انا : مخابرات
مريم : ههههههه اه فيها
انا : وانا بردو
مريم : اي دة بجد ؟
انا : اي شكلي مش لايق ؟
مريم : لا دانت اموووور
انا :*روحت باصص علي صدرها* يخليهولك الكبير داا
مريم : نعم ؟ هو ايه دة ؟
انا : عقلك
مريم : اه ميرسي
انا :*بصيت علي صحابها* مين دول ؟
مريم : دي بنت خالتي و دي صاحبيتها و الاتنين قدنا بردو
انا : و معانا ف المدرسة بردو ؟
مريم : لا هما قاعدين ف المانيا اصلا بس نازلين يزوروني اسبوع و ماشيين
انا : و بنت خالتك بتعمل ايه ف المانيا ؟
شخص شغال ف الكافيه : لو سمحتوا ممكن تقعدوا
مريم : اوكاي
انا : طب ينفع اجيب الاتنين المتشردين دول و نيجي نقعد معاكو و نلم الشمل
مريم : ممم . مفيش مانع
انا : حلاوتك وانت و ايجابي . شباااااب تعالوا هنا شقطتها خلاااص
مريم : ههههههههههه حيواان
روحنا كلنا قعدنا علي ترابيزتهم
مريم : دي كريستين بنت خالتي بتتكلم عربي مكسر *كلنا بنمد ايدينا نسلم* و دي انطوا صاحبيتها متعرفش ولا كلمة عربي
انا : هاي *بسلم عليها*
مازن : هاي *بيسلم عليها*
زياد : قشطا يا ملبن *بيسلم عليها*
كله بيضحك علي جملة زياد ماعدا انطوا عشان مش فاهمة
انا : و اي بأة اسماء الكفار دي ؟
مريم : بص يا سيدي . انا ابقي من اب مصري و ام المانية
زياد : يا بخت ابوكي
مريم : ماله دة ؟
انا : لا هو كدة علي طول سيبك منه
مريم : اوكاي المهم دي بنت خالتي يعني قريبتي من ناحية مامي ف هي المانية 100% بس تعرف عربي شوية عشان كانت قعدت معايا سنتين ف مصر و كدة
انا : و انتي تعرفي الماني ؟
مريم : طبعا يعني مانا كنت عايشة هناك بردو
انا : و ايه اللي جابك ؟
مريم : بص . ابويا مكانش متجوز امي ولا حتي كان البوي فريند بتاعها . دة هي كانت ليلة واحدة ومامي اصلا اكبر مني ب 16 سنة اما بابا اكبر مني بحوالي 35 سنة يعني تقدر تقول هو ضحك عليها عشان عيلة صغيرة . المهم مامي لما عرفت انها حامل فيا قعدت تفكر تنزلني ولا لا . و في الاخر قررت تكمل الحمل و خلاص و اتولدت و عيشت معاها ف المانيا 7 سنين ف بيت اهلها لان طول الفترة دي هي كانت لسة بتدرس و لا اعرف اي حاجة عن بابايا .. وانا عندي 7 سنين لقيت ماما بتناديني من جوا و بتعيط و لقيت راجل استغربت شكله و حسيته شرير كدة راح ماسكني شايلني و واخدني ف حضنه واتفقوا اننا هنزل معاه مصر 3 شهور الاجازة من الدراسة و هرجع . مكنتش فاهمة ليه ماما موافقة علي كدة طبعا . نزلت مصر . و قضيت معاه 3 شهور . بابا كان عنده ف الوقت دة 42 سنة و كان متجوز واحدة عندها حوالي 40 سنة و عنده منها بنتين و ولد و كلهم اكبر مني ب10 سنين و اكتر . اخواتي كانوا بيعاملوني كويس بشكل كبير يعني كانوا شايفيني طفلة و خلاص . امهم كانت بتعاملني زي الخرا بس مكانتش تقدر تأذيني عشان بابا يعني . المهم قضيت الفترة و رجعت المانيا و بعدها ب سنتين لقيت........
انطوا : نريخويخكيخطكمخييربخ
انا : بتقول ايه ؟
كريستين : اايزة تروه أشان تأبانة
انا : يانهار اسود . دانا فهمت منها احسن
مريم : هههه خلاص هنروح احنا و هات رقمك ابقي اكلمك
انا : قشطا هاتي موبايلك
مريم : قشطا ساعتين كدة و هكلمك . باي يا جماعة
سلموا علينا و مشيوا واحنا قعدنا شوية و هرينا هري ملوش لازمة و انا روحت . علي 8 بليل موبايلي بيرن
انا : دة كله ساعتين بردو ؟
مريم : ههه و عرفت منين ان انا ؟
انا : قلبي قالي
مريم : يا واد يا حساس
انا : المهم كمليلي انا متحمس فشخ
مريم : بص يا سيدي
*مريم بتحكي*
لما رجعت المانيا كان كل حاجة زي ما هي مفيش حاجة متغيرة . المهم بعد سنة و نص كدة *الحوار كله الماني طبعا*
الام : مريم صدقيني مش بايدي بس خلاص احنا اخرنا مع بعض 6 شهور و مش هنعيش مع بعض تاني
مريم : ليه بتقولي كدة يا ماما ؟
الام : باباكي هييجي ياخدك تعيشي معاه ف مصر علي طول
مريم : بس انا مش عايزة بابا انا عايزاكي انتي
الام : باباكي كان اشترط عليا ان عشان تعيشي معايا افضل زي مانا سينجل و انا يا حبيبتي صغيرة و صعب احرمني نفسي من كل حاجة كدة
مريم : طب و هو بيتشرط عليكي ليه ؟
الام : باباكي كان ليه شغل مع بابايا و مكتبه وصلات امانة بمبالغ كبيرة و ختي لما نام معايا و خلفناكي كان بسبب كدة مكنتش اقدر اقول لا
مريم : طب و ليه مش نزلتيني ليه خليتيني اتولد ؟
الام : هو قالنا انه خلاص مش هينزل المانيا تاني و اكتفي بأنه زلنا كدة . لانه مكانش نام معايا انا بس . كان نام معايا و مع ... مع مامتي كمان . بس حظي انا اللي حملت منه
مريم : و هو استفاد ايه من كدة ؟
الام : راجل مصري وسخ كان مبسوط انه بيزلنا بالفلوس .. المهم دلوقتي هو 6 شهور و هييجي ياخدك و هتنزلي تعيشي معاه ف مصر و هبعت معاكي كريستين تقعد معاكي سنتين عشان متبقيش لواحدك ف الاول و بعدين هي هترجع و كل شوية كدة هتيجيلنا تزورينا او هننزل احنا نزورك
مريم :*بتعيط*
الام : سامحيني يا حبيبتي بس صدقيني انا لسة صغيرة و صعب اوي اعيش حياتي كلها كدة
مريم : خلاص يا ماما فاهماكي
الام : بكرة تكبري و تفهمي اكتر
*بعد حوالي شهر*
اتنقلت انا و مانا روحنا عيشنا ف بيت البوي فريند بتاعها و المفروض انا هكمل معاهم الست شهور دول لحد ما بابا ييجي ياخدني
ماما اتغيرت و اهتمامها بيا قل و بقت مهتمة بيه هو علي طول . و بشوف بينهم علي طول مناظر بوس و احضان قدامي عادي و لما كنا بنبقي علي البحر كان بيبوسها و يحضنها و يحسس علي جسمها قدام الناس و دة كان عادي جدا بالنسبة للناس كلها و يمكن بالنسبالي انا كمان . بس اللي مكانش عادي بالنسبالي . و هما نايمين مع بعض بليل . كنت بقعد اتفرج عليهم من ورا الباب و لو ماما شافتني كانت بتزعقلي و تخليني اروح علي اوضتي و لو هو شافني مكانش بيعمل حاجة و بيسبني اتفرج عادي
المهم عدت فترة ال 6 شهور و جه بابا . و قال انه عودته لمصر بعد 3 ايام هنفضل قاعدينهم ف بيت ماما و صاحبها و هو كمان هيقعد معانا عافية كدة .. صاحب ماما وافق عادي و بالذات لانه عارف انه حاطط ماما تحت ضرسه
*في خلال قاعدته ف اول يوم*
*حوار بالالماني طبعا*
الاب : متلومينيش علي حاجة انا اديتيك الاختيارات و انتي اللي قررتي
الام : ملوش لازمة الكلام خلاص انت عملت اللي انت عايزه
الاب : لا لسة
الام : نعم . عايز ايه تاني ؟
الاب : عايزين نختبر الاستاذ ماتس*صاحب الام* بيحبك ولا لا
ماتس : وانت مالك انت بالموضوع دة
الاب : مالي ازاي بس ؟ دي ام بنتي و يهمني مصلحتها
الام : ايوة يعني عايز اي يعني ؟
الاب : اطلعي علي اوضتك يا مريم
الام : في ايه ؟
الاب : عايز اشوف هيتخلي عنك ولا لا
الام : قصدك اي
الاب : هنيكك قدامه و نشوف هيعمل ايه
ماتس : انت مجنووون ؟ الكلام دة تنساااه تماما
الاب : مش هنساه و انا الصراحة طالبة معايا انيكها دلوقتي . شوف بأة انت دماغك اي
ماتس : متلعبش معايا انا انت متعرفنيش
الاب : يا عم ولا هلعب معاك ولا حاجة . انا بلعب معاهم هما . و كسبتهم خلاص . حظك انت بأة انك تيجي تصاحبها
ماتس : المطلوب ؟
الاب : حضرتك هتخش معانا اوضة النوم و تقعد تتفرج عليا وانا بنيكها . بس كدة
الام : *بتعيط* حرام عليك ابعد عني بأة
الاب : لا
ماتس : يللا علي اوضة النوم
الام : نعم ؟
ماتس : عندك حل تاني ؟
الاب : عين العقل يا مستر ماتس
ماتس : انجز
الاب : راح شاددها من ايدها و دخلت بيها اوضة النوم و رماها ع السرير و هو جه قعد علي كرسي ف وش السرير و قعد ببرود يتفرج
الاب نام عليها و قعد يبوس و يقفش ف جسمها كله . شد هدومها كلها من عليها قلعها ملط ف ثانية و قعد يلحس ف جسمها كله و يقفش ف صدرها و ف طيزها . حط ايده ف كسها و شغال بعبصة و هي بدأت تهيج معاه *مريم كانت واقفة تتفرج من ورا الباب لانهم مقفلوش الباب و هما داخلين* شغال بصابعة نازل طالع ف كسها و هي بتتلوي . بيسرع ايده اكترر . بتتلوي اكتررر . اسرععع اسرععععع .. بتنطر ف وشه و هي بتصوت . قام قلع بنطلونه و نزلها تمصله . دة كله و ماتس قاعد ببرود متهزش ولا انفعل . الاب عدلها ع السرير علي وضع الكلبة وشها ناحية ماتس و منزل راسها لتحت و رافع طيزها لفوق . دخل زبه ف كسها و بينيك بعنف فشخخ و هي اصلا طرية فشخ و هو بينشف عليها اكتررر . و شغال يهبد ف كسها و ماتس بردو لسة قاعد ببرود تحس انه بيتفرج علي ماتش كورة ..
الاب : المصري احلي من الالماني صح ؟
الام : بس اه انت تبعد عن حياتي و كل اه اه حاجة هتبقي حلوة
الاب : هبعد . اعتبريني ضيف الكام يوم دوول بس
الام : يعدووا ااااه بسرررعااة و اخلص من اي وشك بأة
الاب : لا لا *بيضربها علي طيزها* تتكلمي عدل معايا *ضربة* عشان منزعلش من بعض *ضربة*
الام : ااه اااه و هي هتفرق ايييه يعني ؟ اااه ااااااه
الاب : ماتس .. مش عايز تشارك ؟
ماتس :*راح قايم بهدوء و منزل بنطلونه و مقرب منها و حاطط زبه ف بقها* و انت بأة بتشتغل ايه ؟
الاب : رجل اعمال
ماتس : نوع تجارتك ايه
الاب : النصب و الاحتيال
الام :*طلعت زب ماتس من بوقها* ماتس ااه سيبك منوووه هوا ااه هيقرفنا اليوميااين دوول اااه ااي و يغور ف داهية
ماتس :*بيحط زبه ف بوقها تاني* و بتنصب عندكو ف مصر بردو ؟
الاب : ف اي حتة . ف العالم كله
ماتس : و مش خايف اكون بسجلك مثلا ؟
الاب : و تسجلي ليه ؟ تحب اسجلك انا بنفسي و تروح تسلمني ؟
الام : *بتشيل زب ماتس من بوقها* ماتس ارجوووك ااه . سيبه اه راجل مش اااه اه اه اه اه سهل و اه اه هيقرفك اه اه ااااه ع الفاضي
الاب جسمه بيترعش و بيجيبهم ف كسها
الاب : شكلنا هنجيب اخ لمريم
ماتس : ارتاحت كدة ؟
الاب : لا انا مش هخرج من الاوضة دي طول ال 3 ايام
الام :*لسة علي نفس وضعها و بتتكلم بتعب* عارفة انك نجس
الاب :*بيضربها جامد فشخ علي طيزها* قولنا عييييب
في الليل ماتس نام جنب مريم و الاب نام جنب الام . تاني يوم خلي ماتس ينام جنبهم ع السرير و هي بينهم ف النص قالعة ملط و الاب بيبوسها و بيحسس بايده علي جسمها كله و وشهم لبعض و ماتس نايم بضهره جنبهم
ماتس : وانت ناوي تعمل ايه مع مريم ؟
الاب : هربيها مع اخواتها ف مصر
ماتس : انت عندك ولا تانيين ؟
الاب :*بتحدي* اه عندي
ماتس : لا صدقني مبفكرش ف انتقام
الاب :*بيدور الام يخلي وشها ناحية ماتس و هي نايمة علي جنبها و يرفع رجلها بايده و يدخل زبه ف كسها* امال بتسأل ليه ؟
ماتس : ام مريم لما تبقي مطمنة عليها دة هيبقي ايجابي ف حياتنا مع بعض
الاب : تفكيرك حلو . متقلقش اكيد هربيها كويس
الام : اااه ااي بيوجع اوي مش قادرة
ماتس : وانت اشمعني قاعد ف مصر ؟
الاب : امال عايزني اقعد فين ؟
ماتس : يعني واحد زيك لف اكيد بلاد كتير . ليه قاعد ف مصر ؟
الاب : عندي رغبة ان ولادي يتربوا ف مصر
الام : ااااااااااه الوضع دة متعب كفاية ارجووك
ماتس : ليه يعني ؟ اللي اعرفه انها دولة جهل و تخلف
الاب : لو جيت مصر فعلا هتعرف اننا احسن منكو بمراحل
ماتس : بمعني ؟
الاب : شوف نفسك كدة . واحد نايم جنبك بينيك واحدة تبقي ف مقام مراتك و انت قاعد تدردش معاه
الام :*بتجيب* ابوس رجلك غير الوضع داااااا
ماتس مد ايده مسك زب الاب و خرجه من كسها و وجهه ناحية طيزها راح الاب مدخله ف طيزها و مكانتش ضيقة يعني دخل علي طول و طلع ماتس زبه و دخله ف كسها و بقوا بينيكوها هما الاتنين مع بعض
ماتس : كلامك مقنع
الاب : عندنا البنت ف مصر مبيلمسهاش الا جوزها . عندكو بناتكو بتتركب من اي حد من غير حساب
الام : اااي ما اااهي ااه حرررة تعمممل اااااه اه اللي هي عايزاااه ه اه
الاب :*بيضربها علي طيزها* انتو اللي فهمتو معني الحرية غلط و زرعتوه ف عقولنا احنا كمان غلط
ماتس : الراجل دة مع انه ابن وسخة بس كلامه صح
الاب : تشكر يا ذوق . نيك بأة و انت ساكت
شغالين بينيكوا هما الاتنين جامد و الاتنين مبيطلعوش صووت و الام هي اللي عمالة تصوت و مفشوخة من الاتنين
الاب :*لمح مريم بتتفرج* بت يا مريم امشي علي اوضتك .. انتو طبعا ياولاد الوسخة كنتو بتسيبو البت تتفرج عليكو
ماتس : دة حقيقي
الاب : شاطر
الاب بيسرع جامد و بيهبد جامد ف طيزها و صوت الطرقعة بتزيييد لحد ما جابهم ف طيزها و مجرد دقيقتين كان نايم
ماتس بيشد الام و بيطلع بيها برا الاوضة و هي مفشوخة بتتحرك بالعافية
الام : في اي واخدني فين ؟
ماتس : انا عرفت هنتقم منه ازاي
الام : بلاااش
ماتس : صدقيني حاجة بسيطة خالص
الام : اي هي ؟
ماتس : هاخدك انيمك جنب مريم و انيكك جنبها عشان هي تتفرج عن قرب و تعرف الموضوع كويس
الام : ليه يعني ؟
ماتس : هتفضل حاطة الموضوع ف دماغها و مجرد ما تبلغ هتتناك تي لو كانت ف مصر
الام : بس دي بنتي بردو
ماتس : مانتي كدة كدة لو ربيتيها كنتي هتسيبيها تتناك عادي وقت ماهي عايزة يعني كدة كدة بالنسبالك عادي
الام : ايوة بس دلوقتي هي ممكن تأذي نفسها
ماتس : لا مريم بتمر بظروف صعبة و سفر و اخوات و مرات اب و حاجات هي مش فاهماها .. دة هيكبتها شوية دلوقتي
الام : طب مهو ممكن هي لو نامت مع ولد ممكن يقتلها مثلا
ماتس : لا متخافيش مش هيقتلها و انا ساعتها هبقي اقدر احميها منه
الام : ازاي ؟
ماتس : خليها لوقتها
الام : خلاص ماشي اللي انت عاوزه
ماتس بياخدها من ايديها يدخلها اوضة مريم و ينيمها جنبها *الام طبعا كانت ملط ساعتها* .. مريم استغربت بس سكتت معملتش حاجة .. رفع مريم رجلين الام و طلع زبه و كان قاصد يحركه براحة عشان مريم تشوفه كويس و دخله ب كس الام و نام عليها و بينيك فيها و صوتهم كان واطي عشان ميوصلش للاب و يصحيه
الام : اه اه نيكني يا حبيبي ف كسي افشخني زبك حلو اوي
ماتس : زبي فاشخك يا شرموطة زبي
*طبعا كانو بيقولوا الكلام دة عشان يحيروا مريم اكتر*
مريم قربت بوشها جامد من زبه و كسها و حطت ايدها و هي مكسوفة تلمس كسها . راح هو مبطأ نفسه عشان تلمس زبه . راحت ايدها علي زبه و مسكته ف ايدها و هي حاسة بخوف و بعدين دخلته ف كس امها تاني . و عدلت نفسها حطت راسها علي كتف امها و امها عمالة تتأوه و جسمها طالع نازل من النيك .. ماتس قرب يجيب راح قايم و جابهم علي وش الام عشان مريم تشوف .. مريم برقت و اللبن بيطلع من زبه مكانتش مستوعبة اي دة .. راحت الام شايلة بصابعها من علي وشها و حطاه ف بوقها و بصت لمريم بابتسامة . راحت مريم هي كمان شالت من علي وش امها و حطته ف بوقها
شال ماتس الام و راحوا هما الاتنين نامو جنب الاب
*برا الحكاية*
انا : يابنت اللذينا دانتي حكايتك دي تنفع فيلم
مريم : هههه حقيقة
انا : و حصلك اي بعد كدة ؟
مريم : رجعت مصر و المعاملة مع اخواتي و مرات ابويا زي ما هي بردو و كدة كدة انا مكنتش بعرف عربي ولا هما بيعرفوا الماني . و جابولي مدرس عربي مخصوص ف البيت لحد ما بقيت بتكلم عربي كويس و دخلت مدرسة حكومية طول الفترة اللي فاتت عشان كنت بروح الامتحانات بس لان كدة كدة مكنتش هعرف اتعامل مع حد و السنادي جيت مدرستكو و مبحضرش كتير بردو
انا : يخربيت امك صدعتيني
مريم : مش انت اللي الفضول واكلك ؟
انا : اسمها نايكك
مريم : احترم نفسك
انا : حاضر يا شيختنا
مريم : المهم احكيلي انت بأة عن نفسك
انا : هنقضيها حكاوي يعني ؟
مريم : اه
انا : بصي ياستي.............................. .......... بس كدة مفيش اي دراما
مريم : لذيذ لذيذ
انا : كبير بطيز
مريم : هشوفك امتي ؟
انا : الساعة ستة
مريم : راكب ولا ماشي ؟
انا : راكب بسكليتة
مريم : بيضا ولا حمرا
انا : بيضا بس احمرت من الضرب
مريم : هههههههههههههههههه سافل
انا : سافل العاج هاهاهاهاهاها
مريم : خد بالك لو قلشت تاني الناس هيقفلوا قصتك
انا : لا طبعا .. هتقفلووو ؟
القراء : لااااااااااااا
انا : هتحطوا رأيكوا ف التعليقات ؟
القراء : ااااااااااااااه
انا : من يسكن البحر و يحبه الناس ؟
القراء : سبونج بوب سكوير بانتس
انا : لونه اصفر مربع حساس
القراء : سبونج بوب سكوير بانتس
مريم : ششش بس بس اقروا وانتو ساكتين
انا : لا بقولك ايه كلمي الناس دي كويس لالغيكي من القصة خالص
مريم : خلاص انا اسفة يا جماعة
انا : شاطرة
مريم : هشوفك امتي بردو
انا : انا فاضي ف اي وقت
مريم : خلاص بكرة الساعة 6 ف نفس المكان
انا : خلصانة يا بيبي
مريم : باي يا حبي
انا : امموووووااه
* تاني يوم *
مريم جاية لابسة بنطلون ضيق نيييييك و بلوزة بكت و مبينة سرتها
شوية هري و كلام عادي
انا : وانتي ابوكي فين دلوقتي ؟
مريم : مسافر
انا : المانيا ؟
مريم : كندا
انا : سبوبة جديدة يعني
مريم : اه ههههه
انا : انا معجب بيكي فشخ
مريم : **** يخليهولك
انا :*بقرب منها* هو اي ؟
مريم : محنك
انا : احا
مريم : خده و تنحا
انا : و عاملالي فيها المانية ؟ اقطع دراعي لو مكنتيش من بولاق ابو العلا
مريم : من ايه ؟
انا : لا تبقي المانية فعلا
مريم : مامي وحشتني اوي
انا : اخر مرة كلمتيها امتي ؟
مريم : من اسبوع
انا : خلفت ولا لسة ؟
مريم : ماتس طلع مبيخلفش
انا : بجد ؟؟؟؟
مريم : اه
انا : مصلحة عشان تاخدي ورث امك كله لواحدك
مريم : و هي حيلتها حاجة ؟
انا : علي رأيك
*بعد اسبوعين*
انا و مريم طول الاسبوعين دول بننزل كل يوم و طول الليل موبايلات و اتجرأنا اكتر ف الكلام مع بعض
*في التليفون*
انا : الجو ابن متناكة حر نييك
مريم : انا اتخنقت بجد مش عارفة داحنا ف شهر 10 يعني المفروض الجو يكون اتعدل
انا : انا هطلع كام يوم السخنة
مريم : شبطني معاك و حياة امك
انا : فليكن
مريم : امتي طيب
انا : رحلة طالعة و صحابي جايين . بعد بكرة
مريم : ولاا ؟ صحابك . انتو هتعملو فيا ايه
انا : صحابي ولاد و بنات
مريم : وانت عندك صحاب بنات بأة
انا : اه كتيير
مريم : طب اطلع معاهم هما بأة سلاام
انا : هههههههههه مريم
مريم : عايز اي
انا : بحبك
مريم : اي
انا : بقوول ببببحححححببببككك
مريم : اااااا........
انا : بحبك كمان مرة
مريم : ...............
انا : مهو يا تردي يا تقفلي ف وشي اما كدة مفهمتش حاجة
مريم :*بتهمس* وانا كمان
انا : مسمعتش
مريم : وانا كمان
انا : وانتي كمان ايه ؟
مريم : بح
انا : ها
مريم : بك
انا : علي بعضها بأة
مريم : بحبك
انا :
مريم :
انا : انا اتخرصت ليييييييه
مريم : بحبك كمان مرة
انا : هتطلعي الرحلة . دة قرار مش بسألك
مريم : بدام انت قررت مش هقول لا اكيد
انا : هتوحشيني لحد الرحلة
مريم : هتوحشني
*الرحلة*
*ف السخنة حوالي الضهر كدة*
مريم قالتلي هروح اغير واجي و انا قاعد مستنيها
مازن : مخدتش ف ايدك غلوة يابن الفاجرة
انا : بس يا بن المتناكة عشان حبيتها بجد
زياد : نيكتها ولا لسة ؟
انا : كسمك
زياد : خخخخخ احا ايه الجسم ابن المتناكة ددددا ؟
ببص لقيت مريم لبست بيكيني اسود و جسمها بينور فيه و جاية علينا
مريم : هاي شباب
زياد : هاي يا بطل
انا : ولا بكسمك ما تظبط
زياد : بتزعقلي عشان خاطرها ؟ تسلم يا صاحبي هي دي الرجولة
انا : امشي يابن المتخلفة بطل تفاهة
مازن : بس سيبهولي *شده من ايده و خده و مشي*
انا : اي القمر دة
مريم : ميرسي
ببص علي جسم مريم من فوق لتحت
مريم : احم عينك
انا : فخادك
مريم : هههه لا اظبط نفسك
انا : طب تعالي ننزل البحر
مريم : يللا
نزلنا البحر و قعدت اتحرش بيها و هي تاخدها بهزار و عادي قشطا بقينا مرتبطين يعني
انا : بصي كدة *كان مازن قاعد ع الشط و واخد واحدة علي رجله بيبوسها و ايده بتحسس علي جسمها كله
مريم شافتهم فضلت متنحة و عمالة تسترجع ذكريات مامتها
روحت مقرب منها يدوبك ايدي لمست وسطها راحت ناطة عليا و حطت بوقها ف بوقي و قعدت تبوس فيا و انا ماسك طيزها ب ايديا الاتنين و برجهم ف المية و هي بتبوس فيا جامد . حطيت ايدي جوا المايوه و اول ما ايدي جت علي كسها قالتلي تعالي نروح الشاليه محدش هياخد باله دلوقتي .. خدتها و روحنا علي هناك و اول ما دخلنا راحت ساحباني ع الاوضة و قفلت الباب بالترباس و قلعتني المايوه و قلعت هي كمان و نامت ع السرير و فتحتلي رجلها . جيت انزل بوشي الحس كسها . راحت زاقة راسي و بصت علي زبي بصيتلها بنظرة معناها انتي متأكدة ؟ هزت راسها . روحت محرك زبي علي كسها . و قعدت احكه ف الشفرات . راحت زاقة كسها عليا مرة واحدة . دخلت راس زبي بس لسة محصلش حاجة . بصتلي بنظرة معناها ارجوك .. روحت نايم عليها و زاقق زبي كله جوا كسها . حسيت بالدم روحت مكمل نيك فيها و هي مخلوطة باحساس وجع واحساس هيجان و حرقان .....
و لحد دلوقتي *الوقت اللي وقفنا فيه الجزء اللي فات* لسة مرتبط بيها و بنيكها
*برا قصتي مع مريم*
طبعا لاني اتأخرت *لظروف* في ناس هتكون سقطت احداث من اللي فاتت . قشطا عادي ياجماعة اطلعوا اقروا تاني هتفتكروا ... و نبدأ و نقوول
انا : الو يا مريم . قابليني بكرة ف كافيه ****** الساعة 5 و اوعي تقولي لحد سلاام
انا : الو ايوا يا دينا قابليني بكرة ف كافيه ****** الساعة 5 و اوعي تقولي لحد سلاام
نيمت يومها و التفكير نايكني هعمل ايه و هنقذ اخواتي ازاي . لينا كسمها عادي هي اللي اختارت طريقها . مشكلتي مع دارين و سارة . من كتر التفكير نوم غلبني و صحيت تاني يوم مروحتش المدرسة و الساعة 12 الضهر تقريبا . مكانش في حد ف البيت غيري انا و ماما . ماما داخلة تصحيني م النوم
ماما : اصحي يا عمر يلا احنا بقينا الضهر دة اخواتك كلها ساعتين و جايين
انا : طب عايزة ايه يعني ياماما *بدورلها وشي لقيتها لابسة فوطة مغطية نص صدرها و يدوبك مغطية كسها*
ماما : عايزاك تجيبلي شوية طلبات
انا : ابعتي البواب يجيبلك اللي عايزاه
ماما :*بتقرب مني و تخبطني علي ضهري* ياد قوم يلا اخلص
لما قربت مني كدة كسها كله اتعرض قدامي احا اي دة مفيهوش ولا شعرة و نضيف و بيلمع كدة زي ما تكون عروسة
ماما : اي ياد انت بتبص علي ايه ؟ جاتكو داهية عيال وسخة
انا : حاضر يا عم صحيت اهو اهووو
ماما : طب البس يلا عشان اقولك تجيب اي
انا : بس قوليلي يا علا *بغمزلها* هو الحاجة ناوي يتشاقي النهاردة ولا ايه ؟
ماما : بلا خيبة . اخلص يا خول البس و انجز
انا : طب اطلعي برا طيب عشان اقلع بدل مانتي حلوة كدة
ماما : هيهئ . البس و تعالي اوضتي اديك الفلوس و اقولك تجيب اي
انا : حاضر يا قمر
لبست و روحت اوضيتها *كانت لابسة روب* و خدت منها الفلوس و قالتلي علي كام مشوار اعملهم هياخدوا حوالي ساعتين
المهم نزلت و لفيتلي اللفة الخرا و طول الوقت كنت بكلم مريم فون بحكيلها علي كل حاجة و رجعت كانوا اخواتي رجعوا من المدرسة و دارين لسة مرجعتش من الكلية
الساعة 4 اتصلت بدينا و مريم أأكد عليهم و تمام اتفقنا
*الكافيه* روحت الساعة 5 بالظبط متأخرتش رنيت علي مريم قالتلي في الطريق و دينا نفس الكلام
الساعة 5 و تلت مريم وصلت
مريم : سوري يا قلبي و**** الطريق كان زحمة
انا : ولا يهمك اقعدي
مريم : مالك مكشر كدة ؟
انا : اتقلي بس هتعرفي
مريم : في اي فهمني ؟
انا : بصي يا ستي انا زي ما كلمتك امبارح كلمت دينا و قولتيلها تيجي ع الكافيه اللي ف وشنا دااا *و مقولتيلهاش نفس الكافيه عشان لو جات متشوفش مريم* . ايوا دا .. و لحد دلوقتي لسة مجاتش و انا كدة كدة كنت متوقع كدة . بس انا لسة متوقع حركة وسخة بس مش عارف اي هيحصل
مريم : طب وانت ليه عملت كدة ؟
انا : القصة اللي قالها علي امبارح كلها خرف ف خرف و اكيد ف نيتهم حاجة اكبر من انهم ينيكوا سارة و دارين
مريم : وانت اي اللي مأكدلك كدة ؟
انا : تفتكري الافكار الوسخة دي هتصدق ؟ هاهااااي مش بقولك !
مريم : اي في ايه ؟
انا : شادي هناك اهووو اهو داخل الكافيه اللي اتفقت مع جينا تقابلني فيه
مريم : طب هتعمل ايه ؟
انا : اخلعي انتي
مريم : وانت هتعمل اي ؟
انا : هبقي احكيلك . المهم استني هنا و متخرجيش الا لما نخرج من هناك عشان ميشوفكيش . مهما طولنا اوعي تخرجي
مريم : خد بالك من نفسك يا حبيبي
انا : متقلقيش
طلعت من الكافيه اللي كنت قاعد فيه مع مريم و دخلت الكافيه التاني لقيت شادي ضهره ليا و واقف بيدور عليا في الترابيزات روحت حاطط ايدي علي كتفه من وراه
انا : بتدور عليا ؟
شادي : انت فين يا راجل ؟ كنت هزعل و****
انا : لا مانت كدة كدة هتزعل و هتزعل جامد
شادي : طيب يلا تعالي معايا و نشوف مين هيزعل
انا : علي فين ؟
شادي : متسألش كتير
انا : حلو اوي جو المافيا دة . يللا بينا
خرجنا من الكافيه . شادي وقف تاكسي و قال للتاكسي ودينا شارع مرجان احمد مرجان جنب المورجاني للسمك . نص ساعة ف الطريق انا و هو ساكتين . وصلنا . شادي حاسب التاكسي و خدني من ايدي و دخلنا عمارة شكلها عادي مش فقيرة ولا متوسطة زيها زي الشارع كله . طلعنا الدور التالت . طلع موبايله اتصل برقم قاله : افتح انا و عمر ع الباب
الباب بيتفتح . علي اخويا و وائل هما اللي بيفتحوا و واقفين مبتسمين و فاشخين بوقهم
انا : يا اهلا بالمطاايز
وائل : عسل اوي الواد دة
شادي : طب تعالي اتفرج ع المطايز جوا هتفرح اوي
انا : ياه من زمان مفرحتش
دخلوني اوضة واسعة نييك و لقيت المنظر دة
*استاذ ايمن و لينا قاعدين علي كرسيين كبار و استاذ علاء واقف ورا كرسي استاذ ايمن و دينا قاعدة عالارض جنب رجله و موطياله راسها و كرسي لينا راح علي و شادي وقفوا وراها و دارين قاعدالها نفس قاعدة دينا و موطيالها راسها ووائل راح وقف ورا كرسي استاذ ايمن *ابوه**
انا : اهلا اهلا دة العصابة كلها هنا
ايمن : اقعد يا عمر *كان في كرسي تالت قعدت فيه*
انا : اي يا لينا العظمة دي ؟ مبسوط بيكي و****
لينا : لسة هتنبسط اكتر
دارين بتبصلي بصة عتاب روحت باصصلها بصة ثقة بمعني : متقلقيش
ايمن : بص يابني . انا صابر و بجهز لليوم دة من 20 سنة
انا : يااااه دانت اتأخرت اوي
ايمن : اسمع مني صدقني هتفهم كل حاجة
*استاذ ايمن بيحكي*
من حوالي 20 سنة . كنت انا رجل اعمال و بدأت اكبر و الفلوس كانت ف ايدي زي الرز . باباك كان لسة متخرج من الكلية و جدك أجرله عيادة*نسا* و كان مستواهم المادي فوق المتوسط روحتله انا و مراتي *سامية* عشان كانت اتأخرت ف الحمل و هي اصغر مني ب 10 سنين يعني قد باباك بالظبط . دخلنا عنده العيادة و ف كشفنا حصل
ايمن : اهلا يا دكتور
بابا : *بيسلم عليه* اهلا اتفضل يا فندم . اتفضلي يا مدام .. قولولي بأة اي المشكلة ؟
ايمن : متجوزين بقالنا 4 سنين يا دكتور و مفيش اي حاجة و لفينا لدكاترة كتير و قالوا ان مفيش امل انها تخلف
بابا : لا ياراجل مفيش امل اي بس ؟ و دلوقتي نشوف . اتفضلي يا مدام جوا
سامية : حاضر يا دكتور
*دخلت جوا و قام دخل وراها*
بابا :*بصوت واطي* وحشتيني ي
سامية : بتسمك ايده وحشتني يا قلبي
بابا :*بيبوسها ف بوقها* خلاص فاضل اخر جزء ف خطتنا بعد صبر سنين
سامية : اوعي تنسي ان لولا فضلي مكنتش وصلت لحاجة و ان كسي اتهري من كل دكتور كنت بروحله كنت بخليه ينيكني مقابل انه يقوله اني مستحيل اخلف . و دة كله عشان نستناك تتخرج و يجيلك
بابا : خلاص وقت الحصاد جاي و حبوب منع الحمل اللي بتاخديها تبطلي تاخديها من بكرة و تحملي و يبقي طبعا الفضل ليا و هو مش هينسالي الجميل دة و هيوافق علي الصفقة و ساعتها هقدر انفذ اخر جزء من خطتنا و انصب النصباية و اخليه ع الحديدة . و بالنص يا قلبي
سامية : بس اوعي تغدر بيا
بابا :*بيبوس ايدها* ازاي بس ؟ وهو انا كنت اقدر اوصل لاي حاجة من غيرك ؟
سامية : اطمن يعني ؟
بابا : طبعا
سامية :*حطت ايدها علي زبره* وحشني دا
بابا : انا هقوله انك تجيلي بكرة هعملك عملية . و نقفل علي نفسنا و نعيش بأة *بيقفشلها ف صدرها*
سامية : هيهيهي قشطا يا دوك
طلعوا برا هما الاتنين لايمن
بابا : هي عندها مشكلة نادرة جدا ف الرحم بس اطمن نزلها علاج حديث جدا ف الدولة المورجانية عن طريق استبدال الجزء المورجاني الطبيعي بجزء ممرجن صناعي و دة بيزيد من مرجنة الرحم و قدرته علي التخصيب
ايمن : يعني في امل يا دكتور ؟
بابا : طبعا ياراجل . دة الدكتور مرجانشتاين بنفسه هو اللي اكتشف العلاج دة
سامية : حلاوتك كبيرة يا دكتور لو شفايا جه علي ايدك
ايمن : و العملية هتتكلف قد اي يا دكتور ؟
بابا : العملية دي بتتكلف مرجانين جنيه . بس عشان خاطرك هاخد مرجان و نص بس
ايمن : يا دكتور اؤمر بأي حاجة و لو العملية نجحت ليك عربية هدية علي حسابي
بابا : ياراجل لا ولا اي حاجة احنا اهم حاجة عندنا سلامة العملية و المداام .. هتجولي بكرة الساعة 4 العصر و حضرتك هتستني برا عشان الاوضة هيبقي فيها اشعة اكس-مور
ايمن : تمام يا دكتور هنجيلك بكرة
*تاني يوم الساعة 4 العصر*
بابا : اتفضلي يا مدام ع الاوضة جوا و اجهزي . و حضرتك استنا هنا طبعا
دخل ايمن وراها الاوضة و ناكها و حصل مشهد سكس عادي و بعدها بساعتين الاتنين قالعين ملط بابا نايم علي ضهره و سامية ف حضنه
سامية : كدة بقيت خطتك ايه ؟
بابا : هتحملي منه عادي و ساعتها لما اطلب معاه اشاركه ف الصفقة المورجانية مش هيرفض و بعدها بفترة هخليه يعملي توكيل عام لحجة انها حاجة مهمة جدا في الشغل و اديله وصل امانة بمبلغ كبير فشخخخ عشان يطمن
سامية : و طبعا هو هيحط وصل الامانة ف البيت غالبا و انا مجرد ما الاقيه و اقطعه انت تسحب الفلوس اللي ف البنك كلها و نعلن نجاح الخطة 100%
بابا : و هحولك نص الفلوس ع البنك و تحجزي ف اقرب طيارة و تخلعي
سامية : وانت مش خايف منه ؟
بابا : دة راجل مغفل ابن وسخة ولا هيبقي ليه اي لازمة
سامية : عاش فشخ
بابا : طب يللا نطلع بأة للمغفل اللي برا و نباركله علي نجاح العملية
سامية : هيهيهيهيييييييي
و حصل نفس اللي قالوه فوق من غير ولا غلطة و فعلا الاتنين مغدروش ببعض و هي قطعت وصل الامانة و هو حولها نص الفلوس بالظبط و سافرت
*برا الحكاية*
ايمن :*بكسرة و صوت شاحب* و اتحولت انا من رجل اعمال غني معروف لناظر مدرسة مليش اي لازمة و حتي ابني اللي كان ف بطنها مشوفتوش ولا اعرف اسمه اي لأني لحد دلوقتي معرفش هي فين اصلا .. و اتجوزت بعدها ام وائل
انا : اي رأيكو يا جماعة ف الحدوتة ؟ حلوة ولا بنتوتة ؟
ايمن : علي فكرة انا مش بكدب عليك
انا : عارف انك مش بتكدب . بس ايا كان . يعني بابا جوزك شرموطة بتتناك من طوب الارض و سرق فلوسك و جابك الارض . ما تروح تنيكه هو احنا مالنا احنا ؟
ايمن : بص يابني انا مش عايز فلوس منه علي قد مانا عايز اكرهه و اخليه يتمني الموووت
انا : و المطلوب ؟
ايمن : لعلمك انا مبضربش حد علي ايده . انا زقيت وائل و شادي علي لينا و على و لما لقينا ف لينا قوة الشخصية دي و الغريب ان شادي و وائل هما الاتنين حبوها . الاتنين اتحولوا دلوقتي لكلاب تحت رجليها و علي طبعا زيهم . وانا وافقت معترضتش و زي مانت شايف ف كل الناس دي هي اللي قاعدة جنبي ع الكرسي . و دارين مرضيناش نفتحها . لكن شخصيتها الضعيفة و ذكاءها المحدود خلاها فريسة سهلة و انت شايف حالها اهو . و سارة الصراحة كانت اسهل واحدة فيهم
انا : سااارة ؟ فين سارة ؟؟؟
ايمن : وائل شادي وصلوه
وائل و شادي جم مسكوني من ايديا الاتنين و خدوني ناحية اوضة . شادي فتح الباب . لقيت سارة نايمة علي سرير و مالك فوقها بينيكها ف... ف..... فكسهاااااااااااا !
شادي قفل الباب و رجعوني تاني مكاني
ايمن : مستغرب انها مفتوحة صح ؟
لينا : لعلمك . انا كمان مفتوحة
انا : طيب بصوا بأة . يلعن كسمكو علي كسم اخواتي كلهم . عايز انت ايه بأة بكسمك ؟؟؟
ايمن : هاهاها انا مش هحاسبك ع الشتيمة دي . موقفك صعب فعلا
انا : انجززززززز
ايمن : امك
انا : هنا هي كمان ؟
ايمن : عايز انيكها
انا : و عايز اي مني يعني ؟ اسلفك زبي ؟
ايمن : عايزك تجيبهالي
انا : وانت هتجيبلي اي ؟
ايمن : هتجيبهالي و هنيكها قدامكو كلكو و نخش علي اخر خطوة .. ابوك
انا : طب هقولك فكرة حلوة . انت خد لينا و سارة و حاولوا مع ماما كدة لو وافقت خدها و خد لينا و سارة و علي و عصابتك اللذيذة دي و اطلعوا علي بابا بأة و عيشوا حياتكو
ايمن : لااااا . اللي انا قولته هو اللي هيتنفذ
انا : عند امك
ايمن : انا عارف انك لسة باقي علي دارين . قدامك دقيقة لو موافقتش هتكون دارين مفتوحة
انا : كسمك
ايمن : كنت واثق من انك خول
قام استاذ ايمن و قوم دارين من ع الارض و قطعلها هدومها كلها و بيبصلها بنظرة شريرة فشخ و هي مرعوبة منه و نزل بنطلونه و نزلها تمصله زبه *زبه تخين و طويل نيك* و انا قاعد مكاني ثابت و ماسك دموعي بالعافية و خايف علي دارين . دقيقة بالظبط راح مقومها و لفها ادي وشها للينا و ميل جسمها علي لينا و لينا مسكتها . رفع رجلها لفوق و مسك زبه بيهزهولي و يبصلي باستفزاز . و بيقرب زبه من كسها . بيقرب . اكترررر . بيقرب . بيقرب . زبه لمس شفرات كسه . بيفرشلها فيه . ابتدي يدخل....
انا : موافق
راح سايب دارين و عدل بنطلونه و رجع قعد مكانه و دارين من كتر الخوف عملت بيبي علي روحها و بتعيط . راح مشاور لدينا قامت قلعت هدومها ملط و لبستها لدارين و شاور ل علي قام جاب سارة من جوا كانت لبست هدومها
ايمن : قوم خد سارة و دارين و روحوا . و التعليمات هتجيلك لحد عندك و صدقني اي حركة غدر هنأذي اخواتك
انا :*بهدوء* ماشي
خدت سارة و دارين و خدنا تاكسي و روحنا
*لما روحنا*
ماما : ايه رجعتوا من عيد الميلاد ؟
انا : نعم ؟
ماما : هو انتو مش كنتو ف عيد ميلاد ؟
انا : اه كنا ف عيد ميلاد
سارة دخلت تستحمي و خلصت و دخلت علي اوضيتها و بعدها دارين
سارة بعد ما خلصت جاتلي اوضتي
سارة : بص عشان تفهم انت مش الضحية الوحيدة في القصة دي .. انا مجرد بنت صغيرة مالك دخل عليا بقصة حب و بتاع . مانا طبيعي اسلمه نفسي . ولو عايز تعمل دكر عليا . حاسب نفسك الاول م اللي بتعمله مع مريم .... و سابتني و خرجت
دارين دخلت
دارين : انا مش عارفة اشكرك ولا اهزقك ! انا استنجدت بيك و انت معرفتش تفيدني بحاجة و من ناحية تانية ممكن من غيرك كان زماني مفتوحش زي الشرموطتين التانيين بس كل اللي عايزة اقولهولك جايز احنا كلناااا مش نضاف لكن الفرق بين لينا و سارة مثلا . هو نفسه الفرق بينك و بين علي . انت عايز تعيش حياتك و تنبسط و تنام مع بنات بس من غير ما تأذي حد ، اما علي ماشي ورا زبه و خلاص و يولع اي حد ف الكون .. و سابتني و خرجت
لينا و علي كانوا رجعوا من برا . جم علي اوضتي
لينا : دلوقتي فهمت احنا عملنا دة كله لييه ؟ احنا معملناش حاجة غير ان احنا انبسطنا شوية و حتي دارين كانت بتستمتع معانا حتي لو كانت بتكابر و بتقول عكس كدة . و سارة احنا مدوسناش عليها لا بالعكس . سارة هي طلبت من مالك انه يفتحها . احنا مكناش ف نيتنا نفتحها
علي : الفرق بيني و بينك انك اناني عايز تنيك و تنام مع بنات و يبقي عادي ليك و للبنت . امال لو واحدة من اخوات عملوا كدة يبقي غلط و عيب و الرجولة تظهر . مفيش حد بياخد نص الصح بس يابن ابويا
لينا : القصد اننا مأذيناش حد و مضربناش حد علي ايده . اما الوحيد اللي اتأذي في القصة دي كلها هو استاذ ايمن . هو الوحيد اللي حياته ادمرت و عاش ف مستوي اقل 1000 مرة من اللي كان يستحقه . و لعلمك ماما كمان مش هناخدها بالعافية . احنا هنجيبها بالراحة و هي اللي هتختار زي مانت كمان اختارت .. و سابوني و طلعوا برا
*التليفون بيرن مريم بتتصل*
مريم : انتي الحل




*نهاية الجزء الرابع*
كله يقول رأيه يا جماعة و كل واحد يقول الشخصيات اللي عجبته و عايزها تكمل اكتر معانا و اي حد عنده نقد او رأي يقوله هيفيدني جدا عشان اطلع الاحسن :wave:

**الجزء الخامس**


*التليفون بيرن مريم بتتصل*
انا : مريم انتي الحل
مريم : اي مش فاهمة
انا : اعدليلي ودانك كدة و اسمعي اللي حصل . شادي خدني و ركبنا تاكسي و ................................... ......... بس كدة
مريم : احا . و بعد دة كله تطلع انت اللي غلطان ؟
انا : لا انا حكيتلك عشان نحلل الموقف
مريم : طب اي طيب مش فاهمة
انا : الحل ف ايدك
مريم : بمعني ؟
انا : في اقل من 24 ساعة اكون انا وانتي و ماما و دارين في المانيا
مريم : اي دة يابني ؟ اي الحل الغريب دة ؟
انا : اسمعي الكلام بس و هفهمك كل حاجة بعدين
مريم : ايوا بسس
انا : ايييي
مريم : هقول بابا اي ؟
انا : هو هنا اصلا ؟
مريم : مانا لازم استأذنه بردو
انا : عادي يعني رايحة تزوري مامتك
مريم : ماشي هحاول
انا : مفيش هحاول . بكرة نبقي مسافرين
مريم : طب انتو ورقكو جاهز ؟
انا : اه كل حاجة جاهزة متقلقيش
مريم : و هنقعد قد اي ؟
انا : اسبوعين بالظبط و هنرجع
مريم : طب انت هتاخدني معاك ليه ؟
انا : لسببين . الاول انك تبقي ف امان بعيد عنهم . التاني هتعرفيه هناك
مريم : خلاص ماشي بس بشرط
انا : اي هو ؟
مريم : سارة تيجي معانا
انا : لا
مريم : بص يا عمر . سارة زيها زيي . حبت واحد و نامت معاه و لو انت شايف انها غلطت يبقي انت شايفني انا كمان زيها
انا : لا احنا حاجة مختلفة انا بحبك بجد
مريم : سيبك من الجملة المهروسة ف 100 فيلم دي
انا : ماشي يا مريم هنجيبها معانا
مريم : بكرة الضهر بالكتير هكون جيبت التذاكر و تبقي تحاسبني لما نتقابل
انا : خلاص اتفقنا
*تاني يوم الساعة 10 الصبح* مريم بتتصل
مريم : تمام هنسافر النهاردة بليل
انا : حلوة اوي دة . طيارتنا الساعة كام ؟
مريم : 10
انا : حلو اوي اوي قدامي وقت
مريم : وقت ل ايه ؟
انا : هقولك بعدين
مريم : اي الغموض اللي انت فيه دة
انا : جهزي شنطك و افضلي ف بيتك متنزليش و استني مني تليفون
مريم : تمام
خرجت من اوضتي كان علي و لينا في المدرسة و دارين في الكلية و سارة نايمة تعبانة من نيكة امبارح و ماما قاعدة ف اوضيتها و بابا ف شغله ... دخلت لماما اوضيتها
انا : ماما بقولك
ماما : قول
انا : عندك مخ ولا غبية ؟
ماما : نعم
انا : اصلي هقولك كلام مهم ف اسلوبه هيبقي علي حسب فهمك
ماما :*بعصبية* في اي يلا ع الصبح ؟
انا : اممم اتعصبتي و دة مش كويس خالص
ماما : انجز عايز اييييه
انا :*بهدوء* لا اهدي اهدي خااالص عشان دة موضوع مهم جدا بجد
ماما : حاضر اتنيلت هديت قولي بأة عايز ايه
انا :*بدموع مصطنعة* انا اسف يا ماما كانت غلطة
ماما : اي دة في ايه ؟ هي اي دي اللي كانت غلطة ؟
انا : مكنتش ف وعيي صدقيني
ماما : في اي يلا يا خول هببت ايه ؟
انا :*بدموع كتير* بصي يا ماما انتي عارفة مريم صح ؟
ماما : اه صاحبتك مالها ؟
انا : انا و هي ........
ماما : يا نهارك اسود . عملتوا ايه ؟
انا :*بعيط* نيمنا مع بب ب بعضض
ماما :*بتقوم تقف و تبصلي بخبث* في ايه يا عمر ؟
انا :*بهدي شوية* مريم طلعت شمال و كان عندها ايدز و مقالتليش و المرض اتنقلي
ماما :*بتلطم* يا نهار ابوووك اسوووود
انا : اهدي يا ماما احنا اتواصلنا مع دكتور من المانيا و قالنا انه ممكن يحسن حالتي و حالتها بشكل كبير
ماما : المانيا ؟؟؟
انا : اه المانيا مهي مريم المانية يعني و انتي عارفة
ماما : و الدكتور دة نوصله ازاي ؟
انا : بالطيارة
ماما : هتهزر يا كسمك ؟؟؟؟
انا : لا بتكلم بجد . الدكتور هيقفل عيادته بكرة عشان عنده مؤتمر في استراليا و مش هيرجع غير كمان شهر ف احنا حجزنا تذاكر لطيارة النهاردة عشان نكون عنده في العيادة بكرة
ماما : وانت عملت دة كله من نفسك ؟
انا : مكانش ينفع اخسر وقت *ببص في الارض* مش عايز اقضي عمري كله مريض
ماما : طب وابوك هقوله اي ؟
انا : قوليله هنطلع شرم 4 ايام
ماما : نعم . و هو احنا هنقعد 4 ايام ليه يعني ؟
انا : مفيش طيارات راجعة غير كمان 4 ايام
ماما : ماشي . طب واخواتك هنسيبهم لواحدهم ؟
انا : لا هناخد سارة و دارين معانا
ماما : و لينا و علي ؟
انا : سيبيهم متقلقيش هياخدوا بالهم من بعض
ماما : و اخواتك عرفوا حاجة عن اللي انت عملته ؟
انا : لا طبعا
ماما : طيب . الطيارة الساعة كام ؟
انا : 10 بليل
ماما : كويس في وقت اكون قولت لابوك و جهزت نفسي
انا : ماشي هسيبك انا بس عندي طلب
ماما : اي ؟
انا : جهزي شنط سارة و دارين من وراهم و مش تقوليلهم اننا مسافرين خليها مفاجأة
ماما : يعني لما نطلع من البيت اقولهم رايحين فين ؟
انا : رايحين نزور الست مرجانة قريبتنا من بعيد
ماما : طيب
انا : و مش تقولي لعلي و لينا كمان عشان ميشبطوش . هنبقي نقولهم واحنا هناك
ماما : طيب
خرجت من اوضة ماما و روحت اوضة سارة .. لقيت سارة نايمة بشورت و بلوزة مرفوعة لحد صدرها و بطنها كله مكشوف *احا اي الجسم دة يابختك يا مالك . جسمها قريب فشخ من مريم نفس اللون و نفس تفصيلة الجسم الاتنين كيرفي و بفخاد و تقريبا نفس حجم الصدر و نفس الطول و نفس العرض*
صحيتها من النوم براحة . فتحت عينيها و فضلت علي نفس وضعها معدلتش هدومها
سارة : عايز ايه
انا : انتي موافقة في اللي عايزين يعملوه ف ماما ؟
سارة : انا ولا موافقة ولا ممانعة انا مليش دعوة
انا : حلو الرد دة
*كان زبي وقف وانا ببص علي جسمها*
سارة :*بصت علي زبي و رجعت بصتلي بابتسامة* مش قولتلك انت مش ضحية !
انا :*بابتسامة* نجسة
طلعت برا اوضيتها و دخلت اوضتي حضرت شنطتي و دخلتها الدولاب عشان محدش يشوفها . قعدت ف الاوضة ساعتين بهري مبعملش اي حاجة . دارين جت من الكلية
انا : دارين تعالي
دارين : اي يا عمر
انا : شش وطي صوتك بس تعالي معايا اوضتي
دارين : حاضر
دخلنا الاوضة و قفلت الباب
انا : انتي موافقة في اللي عايزين يعملوه ف ماما ؟
دارين : لا طبعاااا انت مجنون !
روحت مقرب منها و بايس دماغها
انا : خلاص روحي علي اوضتك
دارين : في اي يا عمر انت اهبل ؟
انا : خلاص يا دارين روحي

قعدت اهري كمان شوية ف اي حاجة ملهاش لازمة لحد ما لينا و علي جم من المدرسة . دخلوا اوضيتهم و غيروا هدومهم و جوم اوضتي و دخلوا و قفلوا الباب
لينا : ازيك يا عمر
انا : كويس
لينا : لسة زعلان مننا ؟
انا : لا مهو الكوباية اللي انتو كسرتوها اشتريت غيرها خلاص
علي : بص يا عمر اسمعني . انا بش عايزك تحسن طريقة تفكيرك
انا :*بابتسامة* هحسنها و هنيك اختي و اتدايث عليها حاضر
علي : لا مش دة قصدي . بص اكيد اننا بنيك لينا دة اسمه وساخة و ابشع الاوصاف اللي اي حد ممكن يوصفها . بس دة مش اللي انا بتكلم فيه . انت بتنيك مريم و حللت دة لنفسك و عادي فشخ بحجة انك بتحبها . طب مهو ممكن مالك يكون بيحب سارة فعلا . و ممكن شادي و وائل يكونو بيحبو لينا فعلا
لينا : اه ماشي انا مش مرتبطة بأي واحد فيهم لكن الحقيقة ان الاتنين فعلا بيحبوني و بيسمعو كلامي و بيراضوني ف اي حاجة . حتي لما حسوا اني بحب ابقي قيادية بقوا الاتنين تحت ايدي و بيعملوا اي حاجة انا بس اشاور بيها . اما علي اللي انت مش طايقه و شايفه خول . احب اقولك ان علي دة احلي حاجة ف حياتي . اخويا التوأم و طول عمرنا صحاب و قريبين من بعض . لما كان بينام مع بنات كان بيحكيلي علي كل حاجة . و عمره ما بصلي بصة فيها اي سكس و لا عمره اتحرش بيا غير لما شادي ناكني . واحد مكانه كان ممكن يقتلني او يقعد طول عمره ميكلمنيش و يتبري مني . لا دة اللي همه اني اكون مبسوطة و مزعلش مني
انا : خلصتو ؟
لينا : اه خلصت
انا : طيب بصوا .... كسمك علي كسمك علي كسم سارة علي كسم دارين علي كسم بابا علي كسم ماما كمان . اللي عايز يروح يتناك يروح انا ممسكتش حد . و لعلمكو انا فعلا كان ف نيتي اني هتعامل معاكو و هكلمكو عادي لكن كنت عارف ان الموضوع ليه باقي نجس . انا مقيدتش حد و لا حللت حاجة لنفسي و حرمتها علي غيري . مانا شوفت بعيني امبارح سارة و هي بتتناك من مالك . شوفتيني جيت النهاردة قتلتها ولا قررت اقاطعها طول حياتي ؟ لا صدقوني انا قولت من زمان كل واحد حر ف نفسه . مش خولنة ولا دياثة لا . بس عشان انا عارف اني كدة كدة انا مش مسئول عن اي واحدة فيكو . بابا موجود و علي اكبر مني موجود يعني كدة كدة انا ضميري مرتاح مهما حصل ... يعني عايزكو تفهموا اني معتبركو واقع اتفرض عليا و هرضي بيه زي ما هو و صدقوني مش هقف قدام سعادتكو اتنيلو اعملو اللي انتو عايزينه . اما بالنسبة لماما . بصو انا بقولكو اهو هي مش مسئولة مني بردو . عايزين تروحولها تعرضو عليها الموضوع و تتعاملو انتو . صدقوني انا هطلع برا اللعبة و مليش دعوة . الا ف حالة واحدة بس انها تطلب مساعدتي زي دارين . و انا اصلا اي حاجة هعملها هبقي بعملها عشان دارين
لينا : طب لو مثلا دارين هي كمان اتناكت او عايزة تتناك هتمنعها ؟
انا : و هو انا كنت منعتك ؟
لينا : بس بتحبها اكتر مني
انا :*بابتسامة* عرفتي مين فينا اللي غبي ؟
وبلف وشي و رايح ناحية البلكونة
لينا :*اتحركت ناحيتي بتوقفني* انت قصدك ايه ؟
انا :*بلفلها وشي* انتي اختي و هي اختي و سارة اختي . بس دة اللي انا اقصده
لينا : يعني انت مبتكرهنيش ؟
انا : لا
لينا :*بابتسامة* دي حاجة فرحتني جدا علي فكرة
انا : علي . معاك سجارة ؟
علي بيطلع سجارة و بيحدفهالى
خدت السجارة و طلعت البلكونة . طلعت ولعت من جيبي و قعدت افكر وانا بشربها .. السجارة خلصت . ببص جوا لقيت علي و لينا قاعدين علي سريري و علي حاضن لينا من ضهرها و بيكلمها ف ودنها .. دخلت عليهم فضلو زي ما هما متهزوش . بصيت ع الساعة لقيتها 3
انا : هتفضلوا هنا ؟
لينا :*علي نفس وضعها و علي حضانها من ضهرها* عايزين نقعد معاك شوية
انا : عايزة توصلي ل اي يا لينا ؟
لينا : من الاخر . عايزاك تفضل اخونا مهما كان يعني متفضلش قرقان مننا و مبتكلمناش
انا : انا فعلا هعمل كدة
قامت لينا من حضن علي و جت ناحيتي . قربت مني و مسكت ايدي *احا ايدها حلوة نيك*
لينا : صدقني يابني احنا بنحبك اوي *و قربت مني براحة و حضنتني و لافة ايد علي رقبتي و الايد التانية لسة ماسكة ايدي* و فضلت زي ما هي كدة . زبي وقف و هي حست بيه روحت شاددها من حضني
انا : هو دة اللي عايزة توصليله صح ؟
علي : عايز افهمك بس ان الموضوع مش مجرد خولنة زي مانت متخيل
انا : علي حق ياخويا عندك حق . يللا خدها و اطلعوا برة بأة
علي : ماشي يللا يا لينا
لينا قربت مني باستني ف خدي و علي شدها من ايدها و خدها و طلعوا برة

و عدي الوقت ف هري ملوش لازمة و ماما بعتت لينا و علي مشوار عشان نعرف نتحرك و انا نزلت بالشنط الاول عشان سارة و دارين ميستغربوش منها . و خدت تاكسي روحت المطار و كانت مريم مستنياني هناك *لابسة جيبة قصيرة فوق الركبة و بلوزة صدرها مفتوح*
مريم : فين امك و اخواتك ؟
انا : جايين ورايا بتاكسي
مريم : ممكن تفهمني بأة ؟
انا : افهمك اي ؟
مريم : اي الحركة دي معناها اي ؟
انا : اننا نسافر يعني ؟
مريم : اه
انا : هنستفيد منها كتير فشخخخخ
مريم : ازاي بأة ؟
انا : بصي يا ستي . قبل ما نطلع الطيارة بالظبط انا هتصل بعلي و لينا و اقولهم اننا سافرنا و استني اشوف ف خلاص الاسبوعين دول هيتعاملو ازاي
مريم : و اي تاني ؟
انا : هقدر في الاسبوعين دول اقرا دماغ ماما و دارين و سارة كويس اوي عشان افهم نية كل واحدة فيهم و اشوف يستاهلوا اتعب عشانهم ولا لا
مريم : نظرية بردو
انا : دة بردو مش مبرر اني اسافر
مريم : يعني اي ؟
انا : الاسبوعين دول عايزك تعرفيني علي ماتس
مريم : ليه يعني ؟
انا : شكله زكي جدا و حلو ف تفكيره . هتعرف عليه بس مش عايز منه حاجة
مريم : ماشي تمام . اهم وصلوا اهو
ببص لقيت سارة و ماما و دارين نازلين من تاكسي بكل هدوء و التلاتة ساكتين و ماما بتحاسب التاكسي و في حاجة غريبة شكلهم اتخانقو في التاكسي
دارين :*جت ناحيتي* مقولتليش ليه ياعمر ؟
انا : هقولك كل حاجة بس اتقلي
سارة : عارف برغم اني مضايقة من الحركة المفاجئة بس واتيفر مبسوطة اني هسافر المانيا
اتحركنا و تمت اجراءات المطار كلها و ركبنا الطيارة . ركبت انا مريم علي شمالي و ماما علي يميني جنبها دارين جنبها سارة
انا : ماما
ماما : قولي بأة احنا مسافرين ليه ؟ ولا فاكر الهبل اللي انت عملته الصبح دة دخل عليا ؟
انا : عارف انك بتفهمي يا علا و**** و عارف انك كنتي فاهمة اني بستهبل
ماما : من الاخر بأة كدة . احكيلي كل حاجة دلوقتي
مريم*بتوشوشني* : عمر عمررر بص ورا بص
بصيت لقيت المضيفة مدية لاخر واحد ف الطيارة طيزها من غير ما حد ياخد باله و هو رافعلها الجيبة و شغال بعبصة فيها
انا : طب بتوريني ليه اعملهم اي يعني ؟
مريم : عجبني المنظر قولت افرجك و بعدين بص كدة المضيفة جسمها فاجر فشخ
انا : انتي شاذة يا حبيبتي ؟
مريم : هههههههههه
ماما : في اي انتو بتتوشوشو تقولو اييه ؟
انا : بصي يا ماما حصل ................................... ......
انا : اي يا ماما مبترديش ليه ؟
ماما : انا مش عارفة بجد اقول ايه . مش عارفة اقول ايييه
انا : شوفتي اخرة تربيتك وصلت لايه ؟؟
ماما : انا ربيتكو زي مانا اتربيت و اللي كنت هتقبله واحد زيك او حتي زي سارة .. اللي صادمني فعلا لينا و علي
انا : عشان منقعدش نأفور كتير . انتي اكيد فهمتي احنا سافرنا ليه
ماما : فاهمة
مريم وانا بحكي لما كانت قامت من مكانها قالتلي هروح الحمام و بقالها حوالي نص ساعة و لسة راجعة دلوقتي
انا : كنتي فين ؟
مريم : في الحمام
انا : لا و حياة امك ؟
مريم : بطني كانت وجعاني ياعمر مانت عارف عندي برد
انا : كنتي بتعملي اي يا مريييم ؟
مريم : اهدي بس وطي صوتك . كنت بتعرف ع المضيفة دي بس مش اكتر
انا : و بتتعرفي عليها ليه دي ؟
مريم : عادي بس حسيتها كيوت فشخ
انا : و انا ناقص هبل امك دة ؟

*اللي حصل مع مريم وانا بحكي لماما*
مريم فضلت باصة علي المضيفة و اللي بيعبصها بشكل خلا المضيفة تاخد بالها *المضيفة جسمها كان نسخة من سما المصري* بصت المضيفة لمريم و غمزتلها راحت مريم غمزالها و فضلت تتفرج عليها و حست بحرقان في كسها من اللي بيحصل . الراجل لف ايده من ورا لكس المضيفة و قعدت يلعبلها فيه و يسرع حركة ايده جامد لحد ما جسمها اتنفض و جابتهم . و لحسن حظها و هي بتجيبهم الطيار كان بيتكلم ف صوته غطا علي صوت ميتها و هي نازلة ع الارض . نزلت بسرعة مسحت الارض عشان محدش ياخد باله و مدت للراجل ايدها راح ماسك ايدها و باسها . شاورتله ب ايدها راح الراجل قام من علي كرسيه و نزل من غير ما حد ياخد باله باس رجلها و قام قعد علي كرسيه بسرعة . اتحركت المضيفة و ماشية لقدام و معدية ناحيتنا راحت غامزة لمريم و هي بتشاور بوشها لقدام ناحية الحمام
مريم استنت دقيقة و قامت وقالتلي انها رايحة الحمام . راحتلها ناحية الحمام و وقفت بتدور عليها . لقت حد جاي من وراها و بيزقها جوا الحمام . بصت و هي بتتزق لقتها المضيفة . زقتها و دخلت و قفلت الباب عليهم .. مسكت مريم زنقتها في الحيطة و بتبوسها ف بوقها و ماسكة بزازها الاتنين بايديها و مريم ماسكة بايديها ف طيزها راحت المضيفة شايلة ايدها و ضرباها علش وشها و بتقولها متعمليش حاجة من غير ما أمرك بيها . و لفتها ادت وشها للحيطة و رفعت جيبة مريم لفوق من ورا و ضربتها علي طيزها . نزلتلها الكلوت و طلعت من هدومها زب صناعي و جت تدخله ف طيز مريم مدخلش كان طيزها سليمة و ضيقة راحت مدخلاه ف كسها لقيته بيدخل . قعدت تدخله و تطلعه بتنيكها بيه و مريم شغالة اهات و صويت مكتوم . المضيفة لفت مريم و خلت ضهرها للحيطة و قلعتها الجيبة . و دخلت الزب ف كسها و غرزته جوا شوية و كان ليه زرار هزاز بيخليه يترعش . راحت مشغلة الهزاز جوا كسها و مريم شغالة صويت بتكتم فيه بالعافية و اهات . المضيفة رفعت السرعة شوية بدأ جسم مريم يترعش جامد و مش قادرة تكتم الصويت . رفعت السرعة ع الاخر . مريم حاطة ايديها علي بوقها و بتصوت و ركبها بتخبط ف بعضها من كتر الرعشة و جسمها ساب
مريم : هجيييب هجيييب اه هجيييب
راحت المضيفة مخرجة الزب من كسها مرة واحدة راحت مريم منزلة شلال من كسها و واقعة ع الارض ساندة بضهرها ع الحيطة و مفشخة رجلها يمين و شمال
المضيفة جابت كرسي كان محطوط علي جنب و حطيته قدام مريم و قعدت عليه و حطت رجل علي رجل
المضيفة : اتبسطي ؟
مريم :*بتهز راسها بمعني اه و هي بتنهج براحة*
المضيفة : معندكيش لسان ؟
مريم : عندي
المضيفة : يبقي تردي عليا . اتبسطي ولا لا ؟
مريم : اه اتبسط
المضيفة : اسمك اي ؟
مريم : مريم
المضيفة : وانا شيماء . قوليلي بأة الناس اللي معاكي دول اخواتك ؟
مريم : لا . دة صاحبي و اخواته و مامته
شيماء : صاحبك حبيبك يعني ؟
مريم : اه
شيماء : انتي منين ؟ شكلك مش مصرية
مريم : بابا مصري و ماما المانية
شيماء : هتقعدي قد اي في المانيا ؟
مريم : اسبوعين
شيماء : في عودة الطيارة يعني
مريم : اه
شيماء : طب تمام يعني راجعة معايا بردو .. انتي مين اللي فاتحك ؟
مريم : عمر صاحبي اللي قاعد برة
شيماء : و حد ناكك غيره ؟
مريم : لا
شيماء : و عملتي حاجة مع بنات قبل كدة ؟
مريم : مع بنت خالتي و واحدة صاحبتها
شيماء : دول المان ؟
مريم : اه
شيماء :*بتديها ورقة* عارفة العنوان دة ؟
مريم : تقريبا . بس اه اقدر اوصل
شيماء : تيجيلي بكرة ع العنوان دة الساعة 8 بليل
مريم : ايوة بس
شيماء : متخافيش مش هجيبلك رجالة انا بس اللي هبقي موجودة و لو خايفة عادي متجيش
مريم : خلاص هاجي
شيماء :*بصت علي كس مريم* انتي مش حاسة بأي برد ؟
مريم بصت لقت نفسها لسة زي ما هي مفشخة رجلها الاتنين و هما عريانين و كسها مكشوف لفوق . راحت قايمة و بتلبس هدومها
مريم : طب ممكن سؤال
شيماء : اسألي
مريم : اما انتي كدة و شخصيتك كدة امال كنتي واقفة تتبعبصي ف وسط الطيارة ليه ؟
شيماء : كان مزاجي كدة مش اكتر
مريم : تمام *و جاية تطلع برة* راحت شيماء موقفاها و اديتها ايدها مريم بلمت مش فاهمة تعمل اي راحت شيماء مشاورالها بدماغ لفوق . راحت مريم رافع ايد شيماء و بيساها و من غير اي تردد و طت باست رجل شيماء و قامت طلعت برا

وصلنا المانيا و كانت مريم اتفقت مع مامتها و قالتلها علينا و ان احنا هنقعد عندها اسبوعين . لما نزلنا من الطيارة و دخلنا المطار لقينا مريم جريت مرة واحدة و فاتحة ايديها و رايحة تحضنن تحضننن احاا دي مامتها !!! دي شكلها اصغر منها مش قدها *للتذكير مامتها اكبر منها ب 16 سنة يعني مامتها عندها 32 سنة* دى مش شكل ام خااالص . لابسة هوت شورت و هاف تيشيرت بكات و مبين بطنها كله و جميلة فشخخخ و واقف جنبها ماتس صاحبها *شعره اصفر و عينيه زرقا شبه الالمان و بعضلات و مز فشخ ف نفسه لدرجة اني حسيت اني عايز افلقسله*
روحنا ورا مريم نسلم عليهم . كان ماما واخواتي باصين لماتس عايزين يهجموا عليه و انا نفس الفكرة لام مريم
مريم طبعا قعدت تحضن ف امها نص ساعة و انا سلمت علي ماتس . مريم طلعت من حضن امها راحت حاضنة ماتس و بتبوسه ف خده و هو بيبوسها ف خدها . انا اتصدمت من اللي هي عملته و ف نفس الوقت خايف اشدها يقول عليا اني مصري ابن وسخة . مريم خلصت بوس و احضان فيه . راح مقرب ماتس علي ماما يسلم عليها و باسها و سلم علي دارين و باساها و علي سارة و باسها . انا قولت اي ابن المتناكة دة نازل بوس و احضان في حريمي ليه .. روحت انا كمان مقرب من ام مريم و ببوسها و روحت شاددها ف حضني . احا ايه دة يلعن كسم كدة . حضنها فاجر نيييك نساني نفسي اصلا . قعدت ابوس ف خدها . راحت مريم شداني سنة
مريم : في حاجة يا عمر ؟
انا : بس اسكتي مانتي كنتي بتتباسي انتي كمان .. و لسة جاي ابوس مامتها تاني . لقيت دارين و ماتس واقفين يتكلمو الماني
انا : احاا دارين انتي تعرفي الماني ؟
دارين : هو انت يابني اهبل ؟ دة انت نفسك كنت بتوصلني الكورس ساعات
انا : كنت فاكره كورس يخص الكلية
دارين : هش اسكت شوية . ماتس هناهخننتخيبخبرءخليمخ ؟
ماتس : خربتخوشيلبخقخفخلمتبخوشي
دارين : هههههههههههههههه *وبيسلموا علي بعض زي لما حد يقلش قلشة كدة*
انا : مريم هما بيقولوا اي ؟
دارين : متقوليلهوش يا مريم
مريم : مش هقوله
انا : يا ولاد الكلب
ماما : طب ممكن يللا نتحرك مش هنبات هنا
مريم : اه يللا .. خمتوىتخيلرت
ام مريم : خمومىلخالفاب
انا : هي امك اسمها اي ؟
مريم : ليانا

*اي حوار بعد كدة كل مابين اللي بيعرفو الماني الماني و مابين المصريين عربي*
طلعنا برا المطار كان ماكس جاي بعربيته و طبعا العربية مش هتاخدنا كلنا بشنطنا كمان . ف ماتس خد العربية و معاه ليانا *ام مريم* و ماما و دارين و سارة و معاهم الشنط و انا خدت مريم نحصلهم
و طول الطريق ماتس و ليانا و دارين بيتكلمو وماما مش فاهمة حاجة
دارين : و هو كل الرجالة الالمان حلوين كدة ؟
ماتس : و هو كل البنات المصرية حلوين كدة ؟
ليانا : انا شايفاكو حبيتو بعض اوي
ماتس و دارين : هههههههههه

و ف نفس الوقت انا و مريم جينا ناخد تاكسي افتكرنا اننا مش معانا يورو طبعا ف قررنا نمشي لحد البيت فترة ساعة تقريبا
مريم : ممكن تفهمني بأة اللي ف دماغك
انا : الحكاية كلها اني مش عايز حد يتظلم
مريم : يعني انت معرص عادي ؟
انا : معرص ؟
مريم : يعني انا افتكرت لما اسلم علي ماتس و احضنه و كدة انت هتضايق لا مش بس كدة دة باس مامتك و اخواتك كمان
انا : ممممم طيب هقولك . اولا انتي مش مراتي حتي لو كنت بحبك و بغير عليكي و لو كنت شديتك كنتي انتي نفسك قولتيلي دة صاحب ماما و بتاع يعني ف مقام ابويا و الهري دة . اما بالنسبة لماما و اخواتي . يعني انتي سيبتي اني معملتش حاجة لسارة لما شوفتها بتتناك و هاجي امسك في البوستين دول ؟
مريم : طب فهمني اي وجهة نظرك انك معملتش حاجة لسارة
انا : قولتلك عشان محدش يتظلم
مريم : و هي هتتظلم ازاي يعني ؟
انا : احنا من بيتنا واحنا متربيين علي جو الاوبن مايند دة . هو انتي فاكرة دة اول راجل يسلم علي ماما يبوسها رغم انها محجبة اصلا او دة او دة اول راجل يبوس اخواتي قدامي و ساعات قدام بابا نفسه . الفكرة انا متربي علي كدة ف صعب جدا اغيره دلوقتي حتي لو مضايق منه . اما بأة لنقطة النيك . دارين مش عايزة تتناك ف انا هحافظ عليها انها متتناكش . سارة عايزة تتناك تروح تتناك و هتفضل عندي زيها زي دارين . علي بيحب يعرص علي لينا و لينا بتحب كدة كسمهم بردو يعملوا اللي هما عايزينه
مريم : فهمتك فهمتك . طب و مامتك ؟
انا : لسة بجد مش عارف هعمل معاها اي . بس قراري هيظهر ف الايام اللي جاية
مريم : اشمعني الايام اللي جاية
انا :*بثقة* هتعرفي
مريم مسكت ايدي و ريحت براسها علي كتفي و فضلنا ماشيين كدة بخطوة هادية لحد البيت و الشارع اصلا كان فاضي لاننا وصلنا حوالي الفجر

ماتس وصل بالعربية البيت و نزلو و نزلو الشنط و اتصلو يطمنو علينا و دخلوا البيت
ماما : اي دة هما ساكنين ف فيلا مش شقة ؟
دارين : دي اكيد ملك ماتس
ماتس : الفيلا فيها 4 اوض هنقسمهم ازاي ؟
ليانا : انا وانت ف اوضيتنا عادي و علا ف اوضة و سارة و دارين ف اوضة و مريم و عمر في اوضة
دارين : مريم و عمر ف اوضااااة ؟
ليانا : اي المشكلة هو مش البوي فريند بتاعها ؟
دارين :*يابنت الوسخة* اه اه تمام
سارة : في اي يا دارين ؟
دارين : كنا بنقسم الاوض
سارة : و رسيتو علي اي ؟
دارين : هي و ماتس ف اوضة
سارة : يا بختها
سارة و دارين : ههههههههههههههههه
ماما :*بتداري الضحكة* بت احترمي نفسك
دارين : المهم و انا و سارة ف اوضة و ماما ف اوضة و مريم و عمر ف اوضة
ماما و سارة : مريم و عمر ف اوضة ؟؟؟
دارين : كان نفس رد فعلي و****
سارة : ايه العالم الوسخة دي !
ماما : اي يا طاهرة في حاجة ؟ داحنا لسة حسابنا بعدين
دارين : يعني انتي موافقة يا ماما يناموا مع بعض ؟
ماما : سيبي الواد يلعب يابت
سارة و ماما و دارين : هههههههههههه
ماما : و الاوض دي فين بأة انا مش شايفة ولا اوضة
دارين : ماتس هي الا .. ايه دي ليانا راحت فين ؟
ماتس : طلعت تغير هدومها
دارين : هي الاوض كلها فوق ؟
ماتس : اه
دارين : الاوض كلها فوق يا ماما
ماما : طب انا هطلع انا . انا تعبت
سارة : انا هفضل معاهم هنا
ماما : ماشي انا طالعة
طلعت ماما لقت الدور اللي فوق عبارة عن 4 اوض ببانهم قريبين من بعض و واخدين ميل ناحية بعض . و ف وشهم في مطبخ غربي

ليانا شاورتلها بابتسامة علي الاوضة اللي هي هتستعملها كانت اوضة ف النص *ترتيب الاوض هيبقي من الشمال لليمين . انا و مريم . سارة و دارين . ماما . ماتس و ليانا* دخلت ماما اوضيتها لقتها اوضة بسرير كبير و باقي مستلزمات اوضة النوم . غيرت هدومها لبست بنطلون و بلوزة بكت و قصيرة يعني لو رفعت جسمها اي رافع بطنها هتبان
*اللي حصل تحت و ماما فوق*
ماتس : وانتي بأة مرتبطة ولا لا ؟
دارين : لا انا سينجل
ماتس : مش حرام القمر دة يبقي سينجل
دارين : ههه لا مش حرام
سارة : في اي انتو بتقولو ايه ؟
دارين : ملكيش دعوة ... وانت عندك كام سنة ؟
ماتس : عندي 35
دارين : و بتشتغل اي ؟
ماتس : بشتغل نائب ف شركة لراجل مهم جدا في البلد و تقدري تقولي انا دراعه اليمين
دارين : شبح انت يعني
ماتس : ايوة شبح جدا

وصلت انا و مريم بعدها بفترة و دخلنا . ماتس نزل فتحلنا كانو طلعو فوق كلهم و نامو . و احنا طالعين السلم كنت انا سابقهم بخطوتين و هما بيتكلموا . ببص ورايا لقيت ماتس حاطط ايده علي وسط مريم و بيتكلموا بابتسامة
انا : هو ابن المتناكة دة واخد عليكي اوي كدة ليه ؟
مريم : ما خلاص بأة يا عمر مانت لسة برة جايب اللي ف بطنك
انا : بس مش مرتاحله
مريم : لا علي فكرة هو بيحب مامي جدا
انا : ادي دقني لو مكانش بيخونها
مريم : قسموا الاوض و انا و انت هننام مع بعض
انا : دي تقسيمة ماتس ؟
مريم : اه
انا : كدة حبيته الصراحة
مريم : ههههههههههه
ماتس : في اي بيقولك اي ؟
مريم : مبسوط اننا هنام مع بعض
ماتس : بس هو يعرف يعمل حاجة
مريم : عيب عليك دة المصريين اشباح
ماتس :*بيقرص علي وسطها* طب اسألي مامتك الالماني بيعمل اي
مريم : طب اهدي بأة عشان بيبصلنا و هيفهمك غلط
ماتس : لا بقولك اي انا مش عايزه يبقي قفوش كدة هو في المانيا مش ف مصر
مريم : عمر .. بيقولك متبقاش قفوش كدة انت مش ف مصر
انا : كسمه
مريم : طب اقوله بتقول عليه اي ؟
انا : مش هيفهمها اصلا

و دخلنا نيمنا كل واحد ف اوضته علي نفس التقسيمة

*اللي حصل مع لينا و علي من ساعة ما رجعوا البيت ملقوناش*
كنت انا ساعتها اتعمدت انسي ماما انها تتصل بيهم عشان لو قولنالهم اننا ف المانيا هيقولوا لبابا و دي هتبقي مصيبة و عشان افشخهم ف افكارهم اكتر
دخلوا الشقة ملقوناش و بعد ما دوروا علينا و اتأكدوا اننا مش موجودين
لينا : طب اتصل بيهم طيب متبقاش غبي
علي : مانا عمال اتصل بيهم كلهم و موبايلاتهم مقفولة
لينا : طب اتصل ببابا
بتصل اهو
علي : ايوة يابابا انت فين ؟
بابا : انا ف الشغل و هبات برة النهاردة عندي 4 عمليات
علي : طب متعرفش ماما و اخواتي فين ؟
بابا : طلعوا شرم 4 ايام
علي : شرم ؟؟؟
لينا : شرم ؟؟؟ *و نتشت الفون من ايده*
لينا : اي يا بابا شرم اي ؟
بابا : طلعوا شرم يا لينا عادي يعني
لينا : طب طب مش خدونا معاهم ليه ؟
بابا : عشان انتو ف 3 زفت ثانوي و المفروض تقعدوا تتنيلوا تذاكروا
لينا : طب براحة يا بابا بتزعق ليه ؟
بابا : عشان انتي معطلاني عن شغلي سلام سلام
لينا : طب انت هتيجي امتي ؟
بابا : مش هاجي خالص ممكن اجي بكرة بليل او بعد بكرة الصبح . سلام بأة *قفل السكة*
لينا : احا اي دة . تفتكر عمر بيفكر في اي ؟
عمر : مش عارف انا اي شرم دي دلوقتي
لينا : الموضوع فيه حاجة مش فاهماها . بس هفهمها
علي : سيبك بأة من كسم اي حاجة دلوقتي . البيت فضيلنا اكتر من 24 ساعة
لينا : هيهيهي طب بقولك ما تيجي نعمل حاجة جديدة
علي : اي هي ؟
لينا : نكلم وائل و شادي ييجوا يباتوا معانا
علي : يابنت النجسة . ماشي هكلمهم
لينا : قشطا هخش انا اخد دش عقبال ما ييجو
علي كلمهم و حكالهم عاللي حصل و قالهم ييجوا و الاتنين قالوله ماشي هيعدوا علي بعض و ييجوا مع بعض و بعد حوالي نص ساعة وصلوا

علي فتحلهم و دخلوا
وائل : امال اللبوة بتاعتنا فيين ؟
علي : اي يا عم داخل بتقلك ليه ؟
وائل : احا داحنا جايبين خمرة و حشيش و هتبقي ليلة بنت متناكة
علي : ايوة كدة احبك
شادي : ياعم مش مهم انت . فين لينااا ؟
لينا :*بتتكلم من ورا الباب* مين عايز لينا ؟
وائل : انتي فين يا لبوتنا ؟
لينا : اقعدوا بس و غمضو عينيكو
شادي : احا انتو هتنيكونا ولا اي ؟
لينا : اقعدو بس و بطلوا مناهدة
التلاتة قعدوا ع الانتريه و وشهم لباب لينا
لينا : قعدتوا ؟
شادي : اه اطلعي يللا
لينا : غمضوا عينيكو الاول
وائل : يابضان امي هاجي اكسر الباب
لينا : غمضوا طيب و هطلع
وائل : اهو اتنيلنا غمضنا
لينا بتفتح الباب و بتطلع و بتقرب منهم
لينا : فتحووووووووو
التلاتة فتحوا عينيهم و قعدوا يصفروا و يصقفوا *لينا كانت لابسة قميص نوم احمر واصل لنص فخادها و مفتوح من الجنبين لحد فوق خالص و من فوق صدره مفتوح و ضهره عريان*
وائل : يابنت اللبوة هقوم انيكك دلواااقتي
شادي :*بيزقه* احا اقعد يابن الوسخة انا مش هقدر اصبر
علي :*بيزقه* خخخ لانت ولا هو دي اختي انا و انا اللي هنيكها الاول
لينا : بااااااااااس اقعدوا انتو التلاتة *التلاتة قعدوا* .. راحت لينا ناحية الشاشة و حطت فلاشة فيها اغاني و بدأت ترقص
وائل : هوو دة . هات يابني كوبايات . ولع يابني ولعععع
علي قام جاب كوبايات و حطها و صبوا من الازايز و شادي و وائل ولعوا سجاير حشيش و لينا بترقص و كل شوية تقرب من واحد فيهم يقوم مبعبصها تبعد عنه .. طلعت ع الترابيزة و بترقص عليها . شادي حدفلها سجارة حشيش ف ايدها و بتشرب فيها . وائل قام وقف
وائل : بس خلااااااص . فلنبدأ نكح الفريسااااااااة
راحو التلاتة قامو جريو عليها و شالوها و دخلوا بيها الاوضة و رموها ع السرير
شادي نط فوقها و شغال يبوس يحضن فيها و وائل و علي واقفين جنب السرير بيقلعوا بنطلوناتهم . وائل طلع ع السرير و شد شادي من عليها و حط زبه ف بوقها و جه علي من الناحية التانية و حط زبه ف ايدها . راح شادي قالع هدومه كلها ملط و رفع قميص النوم بتاعها لقاها لابسة كلوت فتلة . شده قلعهولها و رماه . و راح مدخل زبه مرة واحدة ف كسها و بينيك فيها بسرعة فشخخ و هي زب وائل كاتم نفسها م قادرة تصوت . بعدها بدقيقتين وائل راح مكان شادي بينيك فيها و علي حط زبه ف بوقها و شادي حط زبه ف ايدها .. وائل عملت يفحت ف جسمها و يهبد و يرزع بجسمه كله علي جسمها
لينا : احااا اااه اي اااه اي ياولاد المتناكة اااااه ااااه انتو بتنيكو ف بقرااااااة ؟ ااااه ااه همووت هموووت برااحة براحة اه هموت يا وائل *صوت الترزيع عالي فشخ* اااه ااااه هموت
خدي يا لبوة
براحة همووت
انا هموتك النهاردة
ااااه اااي ااه مالكو براااحة
هنموتك النهاردة هتموووتي
اااه مش هلحق ااه اكمل النهاردة كدة
*لف وائل خد مكان شادي و شادي حط زبه ف بوقها و علي راح ينيكها . و عمل زيهم بردو دخل عنيف علي طوول و قعد ينيك فيها حوالي دقيقتين و شادي عمال يضرب لينا بالقلام علي وشها و وائل بيضربها علي بزازها و بيقرصها من حلماتها
لينا : هموووت اااه براحة يا علي براحة يا واائل براحة يا شاااادي اااااه بزازي يا وائل برااااحة اااه ياعلي هريت كسي مش قادرةةة اااه يا شادي هريتني ضرب علي وشي كفاية اااه وشي احمررر اااه مالكو النهاردة ياولاد الوسخاااة
علي طلع زبه من كسها راح شادي مقومها و نايم و مقعدها علي زبه و شدها علي حضنه عشان يدي مساحة لوائل ينيكها ف طيزها و علي لف حط زبه ف بوقها
وائل : اي يا علي شايفني وانا بنيك اختك ؟
علي :*بيسرع زبه بينيكها ف بوقها* ااه نيكها المتناكة نيك اللبوة نيكهااا
شادي : انا اللي فاشخها اهوو يا ولاد العرص . مش كدة يا لينا ؟ مش كدة يا شرموطة الازبار يا حيحانة يا متناكة مش كدة ؟
وائل : انا اللي فاشخها و مطلع ديك ابوها طب اهوو*و بيسرع في النيك* اهووووو اهووو
صوت الترزيع ف لحمها عمال يعلي و وائل عمال يضربها علي طيزها
وائل : انا هجيييب
شادي : وانا كمان
لينا : لااا لا متجيبش ف كسي
راح شادي مطلع زبه من كسها و علي طلع زبه من بوقها و وائل وطي راسها عالسرير و رفع طيزها لفوق و بقي بينيكها لواحده
وائل : انا اول واحد هجيب فيكي يا شرموطتيييي
لينا : اااه حرام عليك اتفشخت يا ولاد المتناكة ااااه اااه ااااااه اااااه
وائل بيسرع و جسمه بيتشنج و بيجيب ف كسهاااا و بيطلع زبه و بينام ع السرير
شادي : خش انت يا علي
علي راح مكان شادي و دخل زبه ف طيزها و بينيك فيها جامد
لينا : اااه مبسوط و انت اه بتنيك اختك الشرموطة !
علي :*بيسرع و بيضربها علي طيزها* انتي مبسوطة و انتي شرموطة و اخوكي و صحابه بينيكوووكي ؟
لينا : ااه اي اه مبسوطة
علي : و انا كمان مبسوط *بيتشنج و بيجيبهم و ينام جنب وائل ع السرير
شادي لف حط زبه ف طيزها و قعد ينيكها 10 دقايق و جابهم ف طيزها و طلع زبه و نام جنبهم و رمي لينا علي وائل .. وائل زق لينا رماها من السرير علي الارض و نام . لينا نزلت علي الارض جامد براسها اتخبطت جامد راحت رايحة ف النوم علي طول
بعدها بحوالي ساعة كلهم نايمين ع السرير ملط و لينا نايمة ع الارض .. وائل صحي بص ع الارض لقي لينا نايمة ع الارض . راح قايم من ع السرير و واقف جنبها و بعزم ما عنده شاطها برجله ف بطنها
لينا : اااااااااااااااااه في ايييه ااااااااه باطناااااااي
صويتها صحي علي و شادي بس فضلوا ثابتين مكانهم مش قادرين يقوموا من الشرب و النيك
راح وائل شايط برجله تاني ف بطنها و تالت و رابع و خامس و سادس و سابع و تامن و تاسع
و هي عملة تصوت مع كل ضربة وبتعيط و محدش فاهم هو بيضربها ليه .. لينا بتعيط جامد راح وائل نازل قاعد علي بطنها و بيضربها بالقلام . طاخ طاخ طاخ ...... حوالي 50 قلم يمين و شمال و بيلوش ف وشها .. لينا شفتها اتفتحت و وشها كله احمر و نفسها بتاخده بالعافية عشان هو قاعد علي بطنها .. قام وائل من عليها و راح عادل زبه و شاخخ عليها و طلع نام ع السرير
لينا قعدت تعيط شوية لحد ما نامت من كتر الوجع و التعب

.....*اللي حصل ف المانيا من اول ما كل واحد دخل اوضته ينام*.....
*انا و مريم*
مريم :*بتمسك زبي* ماتيجي اقولك
انا : لا بصي انا بقالي زبروميت ساعة صاحي و سفر و بتاع مفياش نفس
مريم : ياعم وانت هتعمل حاجة خليك زي مانت بس كدة و ملكش دعوة
انا : مهو انا هجيب بسرعة بردو
مريم : مش مهم انا حاسة بحرقان عايزة اجيبهم
انا : طيب انتي حرة
مريم شدت زبي طلعته من البنطلون و مسكته بتوقفه و هو نايم مش راضي يقف . قعدت تشد فيه و تحسس ع البيضتين لحد ماوقف راح نازلة عليه ببوقها بسرعة و بتمصه . و هي بتمص لقينا الباب بيتفتح و سارة داخلة
سارة : مريم بقول........ سوري انا اسفة *و راحت قافلة الباب و طالعة*
انا : احا انتي مش قافلة الباب بالترباس او المفتاح ليه بكسمك ؟
مريم : ملوش ترباس و المفاتيح كلها مع ماما تقريبا و في منهم ضايع اصلا
انا : يعني ينفع اللي حصل دة ؟
مريم : مهي اختك هي اللي بتتشرمط و داخلة
انا : بتتشرمط ازاي يعني ؟
مريم : هو انت فاهمها يعني عايزة حاجة ؟ دي داخلة تشوفنا بنعمل اي بس
انا :*بصيتلها ببضان و دخلت زبي في البنطلون و نيمت*
مريم : عمر متنامش بلييز . عمر عشان خاطري عمرررر يوووه بأة كسمك ياعم *و نامت و هي مبضونة*
*ماتس و ليانا*
ماتس : هما اخوات عمر و مامته دول نظامهم اي ؟
ليانا : يابني اهدي بأة انت مشوفتش واحدة غير و نيكتها
ماتس : اصل البنات دول فاجرين فشخ الصراحة
ليانا : واحدة غيري كان زمانها سابتك او ع الاقل مرضيتش تنيك اي واحدة كدة و مش كدة و بس . انا مخلصة ليك و مش راضية اخلي حد يلمسني
ماتس : و هو انا بحبك من شوية ؟
ليانا : انا بردو مش ناسيالك الصراحة انك انقذتني من العيشة الخرة اللي كنت عايشاها مع اهلي و مسيبتنيش من سنين طويلة لما ابو مريم ناكني قدامك
ماتس : بحبك *بيبوس ايدها*
ليانا : بحبك اكتر من نفسي
ماتس : قوليلي بأة نظامهم اي ؟
ليانا : اللي عرفته من مريم ان عمر اخوهم لو شاف واحدة فيهم بتتناك قدامه مش هيعمل حاجة
ماتس : ازاي هو مش مصري ؟
ليانا : مش كل المصريين زي بعض
ماتس : يعني هو اوبن مايند يعني ؟
ليانا : مش بالظبط بس هو غامض كدة محدش فاهمله حاجة
ماتس : طب و البنات نظامهم اي ؟
ليانا : لسة مش عارفة انا ملحقتش اقعد معاها كتير
ماتس : طب انا هقوم ابص عليهم كأني بطمن عليهم
ليانا : هتروح بالبوكسر و من غير تي شيرت كدة ؟
ماتس : مهو دة المطلوب

طلع من اوضته و دخل اوضة ماما . لقي ماما نايمة علي بطنها و البنطلون ضيق فشخ محدد طيزها و البلوزة مرفوعة مبينة ضهرها
طلع و قفل الباب دخل اوضة سارة و دارين *كانو الاتنين لبسو نفس اللبس اللي بينامو بيه ف مصر عادي هوت شورت و دارين لابسة بلوزة بنص كم و سارة لابسة كت و نص بزازها باينين .. دخل ماتس و فتح الباب لقي سارة نايمة علي ضهرها و رافعة ركبة و فاردة رجلها التانية . بص علي جسمها بتركيز راحت غمزاله قعد يبصلها جامد راحت منزلة ايدها و ماشية بيها علي فخادها .. دارين حست بوقفته صحيت من النوم . عدلت نفسها و بصتله
دارين :*بابتسامة* في حاجة ؟
ماتس : لا كنت جاي اشوف يمكن تكونو محتاجين حاجة
دارين : عندنا ف مصر مينفعش حد غريب يخش علي بنات و هما نايمين كدة
ماتس : بس احنا في المانيا مش في مصر
دارين : ههه يبقي خلاص ابقي خش عادي بس بأدبك
ماتس : مانا مؤدب اهو
دارين : واضح
خرج ماتس و قفل الباب و راح نام
سارة : كان جاي ليه دة ؟
دارين : بيقول كان جاي يطمن علينا
سارة : يخربيت جمال امه
دارين : اي اي في ايييه ؟ انتي مش مرتبطة المفروض ؟
سارة : و هو كمان مرتبط علي فكرة
دارين : قصدك ايه ؟
سارة :*بضحكة مستفزة* مقصدش

*ماتس رجع اوضته*
ليانا : اي الدنيا ؟
ماتس : البت الصغيرة دي اسمها ايه ؟
ليانا : سارة و الكبيرة دارين
ماتس : الصغيرة دي واقعة خالص جاهزة خلاص . و الكبيرة تقيلة شوية
ليانا : و علا مامتهم ؟
ماتس : لقيتها نايمة . بس الغريب هي كانت جاية بحجاب دلوقتي لقيتها لابسة بنطلون ضيق فشخ و بلوزة كت و نايمة مريحة ع الاخر ضهرها كله باين
ليانا : شكلهم شراميط كلهم و كلها يومين و هتنيكهم كلهم
ماتس : باين كدة

*الصبح في مصر*
وائل صحي لقي نفسه مربوط في كرسي و قالع ملط و شادي و علي واقفين جنبه و لينا قاعدة قدامه علي بعد 3 متر و حاطة رجل علي رجل .. قعد يشد ف الحبل و ينفض بجسمه يحاول يفك نفسه و مفيش امل خالص
لينا : ها خلصت محاولة ؟
وائل : لينا سامحيني ارجوكي انا مكنتش في وعيي صدقيني مكنتش في وعيي بجد
لينا : امال فاكر اللي حصل ازاي اما انت مكنتش ف وعيك ؟
وائل : علي شادي انا صاحبكو
علي :*راح معوره بسكينة ف كتفه* و دي اختي يا كسمك
وائل : ااااه طب انت يا شادي ؟ هتعمل اي في صاحبك ؟
شادي :*بيعوره بسكينة في الدراع التاني* انت اللي جيبته لنفسك يا كسمك
لينا قامت من علي الكرسي و جسمها واجعها و متعورة ف شفتها و وشها تعبان باين عليه الضرب .. قربت من علي و ضربته بالقلم
لينا : انا يابننننن الوسسسسخة تعمل فيا كدة ؟*بالقلم* انا يابن الشرموطة تعورني ف وشي و تقعد تضرب فيا دة كله ؟*قلمين* انا يابن المتناكة تشخ عليا ؟*قلمين* انا يابن النجسة تعمل فيا كدة ؟
وائل : صدقيني يا لينا كانت غلطة *بيصرخ من وجع دراعاته الاتنين و الدم بينزل منهم* صدقيني مش هتكرر ابوس رجلك انا اسف
لينا : ههههههههههههه الظاهر انت مش متخيل انت هيحصل فيك اي ؟
لينا جابت ولاعة و علبة سجاير كاملة و طلعت اول سجارة .. و ولعت في السيجارة و خدت منها نفس و نفخت في وشه
لينا : دانا هخليك تتمني المووت *و طفت السجارة ف صدره ع الحلمة*
وائل : اااااااااااااااااااه حرام عليكي اااااااه صدقيني اااااه مش ااااه ااااااه
لينا : شششش اسكت خالص مسمعش نفسك *و بتطلع تاني سجارة و بتولعها و تاخد منها نفس* قولي بأة عملت كدة ليه ؟ *و بتطفيها ف دراعه في التعويرة
وائل : ااااااااااه انتي ااااه كدة بتجيبيلي تسمم هتموتييييني
لينا : تصدق صح انا مش عايزاك تموت *بتطلع تالت سجارة و بتولعها و بتاخد نفس* بقولك عملت كدة ليه ؟
وائل بيصرخ من الوجع و مبيردش عليها
لينا : خلاص متردش *و جاية تقرب السجارة من كتفه التاني راح علي ماسك ايدها*
علي : تو تو تو حرام عليكي كدة كتفه متعور . حطيها ف حتة سليمة *و راح حاططهاله ف بضانه*
وائل : اااااااااااه يابن المؤذية ااااااااااااه يا معرص يابن الوسخة
لينا : ههههههههههه معرص ؟ حلوة معرص دي . طب اي رأيك نخليه هو معرص و انت متناك ؟
وائل : اي ؟ لا اقتليني احسن . ابعدو عني يا ولاد المتناااكة
لينا :*بتبص لعلي و شادي* يتناك دلوقتي
شادي : لينا مش للدرجادي
لينا : بقوووول يتنااااك دلوقتتيييي



..........*نهاية الجزء الخامس*..........

**الجزء السادس**



وائل : اي ؟ لا اقتليني احسن . ابعدو عني يا ولاد المتناااكة
لينا :*بتبص لعلي و شادي* يتناك دلوقتي
شادي : لينا مش للدرجادي
لينا : بقوووول يتنااااك دلوقتتيييي
شادي : يا لينا اعقلي
علي : شادي . لو معترض الباب واسع اطلع برة مشوفش وشك تاني
شادي : هطلع . و وائل يطلع معايا
علي : عند امك
شادي :*بيرفع السكينة* بقولك مش هيحصصصصل
علي : *بيرفع السكينة* بقولك هيحصللل
الاتنين بيقربوا من بعض و مبرقين لبعض و رافعين السكاكين .. لينا مرة واحدة راحت ماسكة في دراع شادي عشان توقع منه السكينة . راح علي داخل ماسك شادى من رقبته . شادي ضرب علي برجله ف بضانه . و ضرب لينا بالبوكس ف وشها اتقلبت ع الارض . علي و هو واقع ع الارض راح غارز السكينة ف رجل شادي . شادي اتسمر مكانه و بيصرخ و السكينة وقعت من ايده علي قام و ضربه بالركبه ف بوقه . وقع ع الارض و بوقه بيجيب دم .. راح يقوم لينا كانت دايخة و قامت معاه بالعافية
لينا :*بضعف* اربطه بسرعة
علي راح ناحية شادي و شال السكينة من رجله و شادي بيصرخ و طلعه ع السرير و نيمه علي بطنه و طلع حبل من تحت السرير و ربط شادي ف السرير ايديه من فوق و رجليه من تحت رجل يمين و رجل شمال عشان يبقي فاشخ رجله
لينا : ربطته كويس ؟
علي : لو هرقليز مربوط مكانه مش هيعرف يفك نفسه
لينا : معنديش زب اكمل بيه الباقي
علي : ها يا حلوين ؟ مين عايز يتناك الاول ؟
وائل : اوكاي اعملو اللي انتو عايزينه بس احسنلكو تقتلونا بعد ما تخلصوا عشان بمجرد خروجي من هنا هتبقي بداية نهايتكو
لينا : ههههههههه *بتضربه بالقلم* دانا لينا يلا . فاهم يعني اي لينا ؟ شكلك مش فاهم . ممكن اديك فكرة
لينا راحت فتحت الدولاب و طلعت منه عصاية شكلها لواحده يخوف
علي بيقطع هدوم شادي كلها
علي :*بيحسس علي طيز شادي* انا هبدأ بالواد دة طيزه حلوة اوي
لينا : عايزك تكيفه بأة . ليطلع من هنا مش متكيف يفضحك
علي : هتسمعي بنفسك
شادي : يا ولاد المتناكة . كسمك يا وائل علي كسم اللي كان عايز يساعدك
علي : لينا الدم بينزل من الجروح اللي ف جسمهم
لينا : لو لقيت الدم زاد اربط حاجة عليها
علي بيجيب چيل شعر و بيدهن بيه طيز شادي
شادي : اححححح اي دة يابن المتناكة
علي : لا انشف كدة انت لسة شوفت حاجة ؟
شادي : مش هرحمك يا علي
لينا : انجز يا علي عايزة اتفرج ع اللبوة و هي بتتركب
علي دخل صابعه و بيبعبص شادي لقي ايده بتدخل بسرعة فشخ بس بتدخل بلزوجة
علي : احا لا انا كدة زبي هيتبهدل هروح اجيب مية احوش بيها الخرة دة . راح المطبخ جاب كوباية و ملاها مية مغلية و رجع دخل الاوضة . قرب من شادي و نزل نقطتين بالظبط ف خرم طيزه
شادي :*بيرفص بجسمه كله* ااااااااااااااااه اااااااحححح يابن المتناكة يا بن الوسخااااااة
راح علي منقط نقطتين كمان و شادي عمال يصوت باعلي صوته و يرفص جاامد
علي : بااااس كدة حلو اوي
لينا : و كدة زبك هيدخل ازاي ؟
علي : المية السخنة دي هترخي العضلة خااااااالص و تسهل كلللل حاااجة
راح علي طالع فوق شادى و حط ايده جنب وسطه و حط زبه علي خرم طيزه لقاها دافية فشخ
شادي : لا يا علييي لا ياعليييي لاااا
علي بيزق زبه لجوا
شادي : علي لا علي لا ابوس رجلك
علي بيزق زبه كمان شوية لجوا و دخل حوالي نص الراس
شادي : لااااا لاااااا مش عايز ابقي متناك لااااا
علي بيزق جامد و الراس دخلت
شادي : ااااه اااه بيوجع اااه لا يا علي لاا
علي ثابت علي وضعه و بيشد طيز شادي بيفتحها بايديه الاتنين
شادي : اااااه يابن الوسخااااة
شادي بيزق زبه وهو شاددله طيزه و بيدخل زبه دخل حوالي نصه
علي : اه يابن المتناكة طيزك فاجرة نييك
شادي : علي كفاية كفاية همووت مش قادر كفاية يا علي
علي بيطلع لفوق و يزق زبه تاني لحد نصه و يطلع و ينزل و يطلع و ينزل
شادي : اااه اااه هموت يابن الوسخة حراام عليك هموووت ليناا انا بحبك يا لينا لا يا لينا ااااه اااه
علي : راح نازل بزبه و بجسمه مرة واحدة ف طيز علي
شادي :*باعلي صوته* اااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااه ليه يابن الوسخاااااة ليييييه اااااااه طب خلاص طلعه طلعه و هقوم اطلع برا و مش هتعرضلكو تاني اااااااااااه ااااااااااااه طلعه طلعه هموووت هموووت
علي سخن من كلامه و حس بشخصيته راح مطلع زبه و مدخله و يطلعه و يدخله بسرعة متوسطة و قعد يدخله و يسرعه و عمال يزود في السرعة و شادي عمال يصرخ
لينا :*بتبص لوائل* ايه رأيك يا حلوة هتتناكي دلوقتي زي صاحبك و هتتفتحي و هتنبسطي
وائل :*بيبصلها بابتسامة* هبقي زيك
لينا : ايووووة هتبقي زيي *و بتضربه بالعصاية علي صدره*
وائل :*بيزوم و بيكتم الوجع*
لينا : تو تو متبصليش كدة عيييب *ضربة علي صدره و صوت العصاية بيطرقع*
وائل :*دموعه هتنزل و كاتمها*
لينا : تصدق انا كان نفسي ف شغل السادية دة من زمان . قشطا ميرسي يا وائل *و قعدت تضربه بالعصاية و هو بيطلع اهات مكتومة و بيبصلها بشر و هي بتضرب فيه يمين و شمال و علي صدره و ضهره و رجله لحد ما خلت جسمه كل يشرط
علي كان طيز شادي وسعتله شوية و قاعد ينيك فيه جامد و علي بيطلع اهات وجع بس تحس من ضعفها انها اهات متعة
شادي : اه اه اه حرام اه عليكو اه انا عملتلكو ايييه ؟ اه اه ااح ااح
علي : ايوة كدة يا وسخة صوتي و اتفاعلي معايا
شادي : اه اه اه كفاية طيب اه اه
علي : كفاية اي بس هو طيزك دي يتشبع منها ؟
شادي : اه يابن الوسخة ااي مانت كنت بتجيب اه بسرعة ايه اللي اه اه اه حصلك ؟
علي : طيزك مينفعش اجيب بسرعة دي لازم تتكيف براحتها
علي قعد يزود في سرعته و شادي صوته يعلي و يصوت اكتر لحد ما جابهم و نام فوق شادي
علي :*بصوت واطي ف ودنه* شوفت يا صاحبي ؟ فهمت اني مش متناك ؟ سيبتك تنيك اختي بمزاجي افتكرت نفسك راجل و انا خول و دلوقتي زبي في طيزك يا كسمك . ابقي قابلني لو قدرت ترفع عينك في عين اي كلب في الشارع
شادي بيعيط و مبيردش عليه . علي بيطلع زبه من طيزه و شادي حس بطيزه عمال تقفل و تفتح و حاسس بهوا فيها و حرقان
لينا كانت فشخت وائل ضرب و وائل حاسس بكهربا في جسمه كله
علي راح ناحية وائل و فكه من الكرسي بس لسة مربوط زي ما هو . و وائل مش قادر يقاوم من كتر الضرب اللي انضربه . علي رزع وائل ع الارض و خد العصاية من لينا و حطها ف طيز وائل و قعد يفشخ ف طيزه و يبرم العصاية جواه و وائل حتي مش قادر يصوت . علي طلع العصاية لقي عليها نقط دم عرف ان وائل اتعور جوا طيزه . راح حاطط زبه ف طيزه و زق مرة واحدة و كانت طيزه خلاص ريحت . و قعد ينيك فيه و لينا راحت قعدت تشوط برجلها ف وش علي و تتف عليه و علي بيسرع ف النيك و يفشخ فيه اكتررر . علي جسمه بيتشنج و بيجيبهم ف طيز وائل . لينا قلعت الكلوت و شخت علي وش وائل
لينا : كدة خالصين ؟
علي و لينا لبسوا سابوا الاوضة و طلعو برا
علي : هنعمل اي دلوقتي ؟
لينا : هرشلهم مخدر في وشهم هينامو و هنتصرف نلفهم في اي حاجة و انت تشيلهم واحد واحد و نحطهم ف العربية و نرميهم في اي حتة
علي : لما يفوقوا هييجوا يفشخونا
لينا : متقلقش . نفذ انت بس

__*المانيا*__

كلنا صحينا بالعافية عشان السفر و نيمنا متأخر .. انا صحيت تقريبا اخر واحد لقيت مريم مش جنبي ع السرير . قومت دخلت الحمام غسلت وشي طلعت لقيت دارين و ماتس قاعدين علي ترابيزة المطبخ بياكلوا و بيتكلمو و دارين بنفس الهوت شورت اللي كانت لابساه و هي نايمة انا : دارييين
دارين :*ببرود* نعم
انا : انتي قاعدة كدة ليه ؟*بشاور علي فخادها*
دارين :*بتبصلي بعدم اهتمام و بتبص لماتس و تكمل كلام*
سمعت صوت مريم بتتكلم ف اوضة مامتها و الباب مفتوح . دخلت لقيتها هي و مامتها قاعدين ع السرير و بيتكلمو
مريم : صحيت يا حبيبي
مامتها بتشاورلي بايديها روحت مشاورلها
مريم : تفطر ؟
انا : اه ياريت
مريم : ماشي *و قامت عشان تيجي معايا تحطلي فطار*
انا : هو ابن المتناكة دة قاعد مع دارين كدة ليه ؟
مريم : ياعم ارحمنا بأة
انا :*بمسكها من كوعها* نعم
مريم : عمرر اختك مش صغيرة متبقاش اهبل
انا :*ي ولاد الكاااالب*
مريم حططلي اكل و قعدت آكل و شايف ماتس و دارين بيتكلموا
انا : هي ماما و سارة فين ؟
دارين : نزلو *و بتكمل كلام مع ماتس*
انا : نزلو فين ؟
دارين : معرفش *و بتكلم ماتس*
خلصت اكل و نزلت الدور اللي تحت لقيت مريم و امها نازلين . امها زي ما هي بلبس البيت و مريم لابسة بنطلون اسود ضيق فشخ و من فوق توب مبين نص صدرها وبزازها بتتنطط مع الحركة و عليه قميص مفتوح شبه الباد جيرلز
مريم : مامتك و سارة تاهو و مش عارفين يعملوا اي هروح اجيبهم
انا : اجي معاكي ؟
مريم : لا هنتأخر عليهم عقبال ما تلبس . هروحلهم انا بسرعة *و فتحت الباب و خرجت*
انا و ليانا باصين لبعض عايزين نتكلم و مش عارفين نتكلم مش هنفهم بعض . انا جه ف دماغي ان الاماني شبه الانجليزي قولت اتكلم انجليزي يمكن تفهمني
انا :*انجليزي* ازيك
ليانا :*بانجليزي* بتتكلم انجليزي ؟
انا :*كسم الفرحة* اه جدا انتي بتتكلمي انجليزي ؟
ليانا : اه زي الالماني بالظبط
انا : ايوا كدة يا شيخة بأة
ليانا :*مبتسمة فشخ* طب اقعد اقعد دة في كلام كتيييير جدا عايزة اتكلم معاك فيه
انا :*قعدت* اي يا قمر ؟
ليانا : بتحب مريم ؟
انا : اه
ليانا : يعني لو طلبت منك طلب بصفتي ام مريم تساعدني ؟
انا : لا
ليانا :*باستغراب* نعم !!
انا : يا ستي بلاش هري اكيد هساعدك
ليانا : بص مش هنتكلم هنا . هننزل انا و انت الساعة 6 كدة نقعد في بار في الشارع اللي جنبنا
انا : و اشمعني بار يعني ؟
ليانا : ياعم عادي
انا : طب و هنقولهم رايحين فين ؟ و ماتس هيوافق اصلا ؟-
ليانا :*بتبصلي باستغراب* تصدق انا خلاص مش عايزة مساعدة
انا : مش بهزر علي فكرة
ليانا : موافق تيجي معايا الساعة 6 ولا لا ؟
انا : اه موافق
ليانا : شاطر
سمعت صوت من فوق دارين بتقول اااه .. احا في ايه يارب ميطلعش اللي ف بالي صح .. طلعت جري ع السلم ببص ملقيتهمش قاعدين مكانهم . سمعت اه تاني طالعة من اوضة دارين . دخلت لقيت دارين قاعدة ع السرير و ماسكة ايدها و بتعيط و ماتس قاعد جنبها . لا قاعد جنبها اي دة فخادهم لازقين ف بعض
انا : اي في ايييه ؟
دارين : لا د..... دة.... د.د.د دة الباب قفل علي اييييدي
انا : انهي باب
دارين : الباب دة
روحت باصص لماتس بصة بنت وسخة و مسكت ايده شديته من جنبها و زقيته طلعته برا
انا :*بزعيق* اي اللي حصل
دارين : قولتلك اللي حصل
انا :*ببصة مقرفة* امممم تمام
خرجت من الاوضة لقيت ماتس واقف و بيبصلي بصة تحدي . بصيتله وابتسمت بثقة

__*مصر*__

لينا :*في العربية* ايوا خش الشارع الجاي دة اوصل اخره هتلاقي فيه خرابة و مش هيبقي في اي حد شايفنا
علي : طب هنعمل اي بعد كدة ؟
لينا : يا عم اخلص بس متخافش . ايوة ايوة اركن هنا
نزلو طلعوا صندوقين كبار من العربية و طلعوا من جواهم وائل و شادي مغمي عليهم و فكوا الحبال اللي علي ايديهم و نزلوهم ع الارض و ركبوا العرابية و سابوهم و مشيوا

__*المانيا*__

بعد ما مريم نزلت بحوالي ساعة و نص جت و معاها ماما و سارة . اي اللي ماما لابساه دة !!
ماما لابسة شورت واصل لركبها تقريبا و فوق لابسة تيشيرت بنص كم مقفول و مبرز صدرها
انا : طب انتي يا ماما قلعتي الحجاب . قلعتي كل حاجة ليه بأة ؟
ماما : وانت مال امك يلا انت هتحاسبني ؟
انا : طيب تمام

__*مصر*__

ركنو العربية في الجراج و طلعوا البيت
لينا : في اقل من 10 دقايق تكون مجهز شنطتك و واقف ع الباب
علي : لي....
لينا : من غير اسئلة انجززز

__*المانيا*__

دارين و ماتس مبيكلموش بعض من ساعتها و دارين قاعدة لواحدها و قافلة عليها اوضيتها و شوية و خرجت و هي لابسة بنطلون و لبس مقفول
مريم : اي يابنتي الجو برد ولا اي ؟ دارين : ا......
انا : ااااااه الجو زفت الجو زفتتتت
مريم : براحة يا حبيبي براحة علي نفسك
ماتس : مريم البسي يللا
مريم : اوكاي هدخل البس . عمر انا هنزل مع ماتس ساعة و هاجي
انا :*الصدمة سكتتني و باصص باستغراب*
مريم : يللا باي *بتبوسني ع الهوا*
انا : انا حاسس اني بقيت خروف بديل
ماما و مريم و سارة : ههههههههههه
و دارين مكشرة زي ما هي و مضحكتش .. شوية و مريم خرجت و ليانا دخلت الحمام تاخد شاور . روحت واخد دارين و طالع بيها البلكونة
انا : قوليلي يا دارين اي اللي حصل ؟
دارين : خلاص يا عمر مش مهم
انا : براحتك *و سايبها و داخل*
دارين : عمررررر . هحكيلك

*اللي حصل بين ماتس و دارين*

بعد مانا نزلت تحت
ماتس : انا حبيتك جدا بجد نفسي تفضلي هنا علي طول
دارين : ياريت . انا حبيتك جدا بردو
ماتس : يعني لو عرضت عليكي تبقي الجيرل فريند بتاعتي و تفضلي هنا توافقي ؟
دارين : ازاي يعني انت مصاحب اصلا
ماتس : صدقيني افرشكلها عشانك
دارين :*بابتسامة* للدرجادي ؟
ماتس :*بيحط ايده علي فخادها* و اكتر من كدة
دارين :*بتشيل ايده* . اي في ايييه ؟
ماتس : اي انتي في ايه ؟ *بيحط ايده تاني*
دارين :*بتزق ايده و بتقوم من ع الكرسي*
ماتس :*بيمسكها من وسطها و بيقرب ببوقه عليها* مالك بس ؟
دارين :*بتبعد عنه و بتجري علي اوضيتها*
ماتس جري دخل وراها و زقها نيمها ع السرير و نام فوقها
دارين :*بتضرب فيه* ابعد . ابعد عنيييي
ماتس :*بيحط ايده جوا الشورت و الاندر و حط ايده علي كسها
دارين :*بترفص برجلها* لا لا لااا ابعد عني . ابعد عنيييي
بتضربه بايدها راح مفصل ايدها جه ف راسه راحت مصوتة . قام من عليها بسرعة و عدلها و هدومها و قومها و قعد جنبها

__*برا الحكاية*__

دارين : انا اسفة يا عمر
انا : طب كنتي لابساله الهوت شورت ليه من الاول ؟
دارين : كنت مجرد بعجبه بس . بعمل زي البنات اللي هنا مش قصدي افرجه علي جسمي
انا : و عايزة تعجبيه ليه ؟
دارين : صدقني بس هو شاب حلو و معاه فلوس و كلامه حلو . بس كدة
انا : يعني دلوقتي خلاص ؟
دارين : خلاص طبعا انا مش ممكن اخلي حد يحبني عشان جسمي
انا :*ببتسم* ماشي يا دارين
دارين : طب هو ممكن يحاول معايا تاني ؟
انا : ممكن . بس متقلقيش خليها عليا
دارين : ماشي
انا : المهم . دلوقتي امك اللي عملنا الحوار دة عليها طلعت انجس من سارة و لينا
دارين : انا مش فاهمة ازاي بتكلم سارة عادي كدة ولا كأنها عملت حاجة
انا : دة من الاسباب اللي خليتني اقول كدة
دارين : انا بردو مش فاهمة احنا جينا هنا ليه
انا : الصبر حلو
ليانا :*انجليزي* عمر جهزت ولا لسة ؟
دارين :*انجليزي* اي دة يا ليانا انتي تعرفي انجليزي ؟
ليانا : اه . لقيت لغة اتكلم مع عمر خلاص
دارين :*عربي* مش مرتاحالك ي عمر
انا :*عربي**بابتسامة* خدي بالك من نفسك ولو الخول دة عملك حاجة اتصلي بيا علي طول
دارين :*عربي* اوعي تسكر بس و انت مع المزة *بتغمزلي*
انا : مزة ؟ جاتك داهية ف كلامك القديم
انا :*انجليزي* خمس دقايق و هكون لابس
ليانا : هستناك تحت
لبست و نزلت ل ليانا و دخلنا البار
ليانا : باباك هنا
انا : كنت متوقع . هو فين ؟
*ايد بتنزل علي كتفي* بتدور لقيته بابا
ليانا : اهلا يوسف بيه
بابا : ازيك يا ليانا
ليانا : اسيبكو لواحدكو ؟
بابا : مش هتفرق كتير . كدة كدة هنتكلم عربي . ازيك يا عمر
انا : تمام انت عامل اي
بابا : انا كويس
انا : ممكن أفهم بأة
بابا : تفهم اييه ولا ايييه ؟
انا : ليه خليتني اجي المانيا و ليه خدت ماما و اخواتي ما عدا لينا و علي ؟ و ليه تشترط عليا اني اقعد في بيت ماتس ؟
بابا : ههههههههه هي دي الاسئلة اللي واكلة دماغك ؟
انا : اي حاجة غيرها متخصنيش
بابا : عشان تعرف ان انت لسة عيل صغير
انا : و بكبر
بابا : طب ازاي حسيت ان ليانا معايا ؟
انا : صدقني محسيتش غير النهاردة بعد ما اتكلمت معاها و من غير اي دليل . كان مجرد احساس
بابا : برافو عليك
القراء : يا عم كسمممك مش فاهمين حاجة
انا : مهو دة المطلوب
بابا : اي بتكلم مين ؟
انا : لا دي ناس كدة متاخدش ف بالك
بابا : ايمن قالكو اي ؟
انا : مانت عارف كل حاجة اهو
بابا : يابني انا شكلا دكتور قاعد ف عيادته . بس بعرف دبة النملة من وانا في العيادة
انا : يا فاجر
بابا : لا يا روح امك تتكلم معايا عدل
انا : طب ممكن تفهمني ؟
بابا : بص . دي حرب شغالة من سنين ما بين اربع اطراف ( انا - ابو مريم - الجنرال - استاذ ايمن )
انا : مين الجنرال ؟
بابا : اللي ماتس شغال عنده
انا : و الدنيا ضيقة اوي كدة ؟
بابا : المؤلف عايز كدة
انا : لا دي المفروض جملتي انا المؤلف
بابا : ياااه كبرت يابني و بقيت مؤلف
انا : سيبك بس من القصة دي . انت ليه جيبتني المانيا ؟
بابا : عشان احميك انت و اخواتك
انا : و لينا و علي ؟
بابا : لينا هتقدر تتصرف و عيني عليهم بردو
القراء : احنا دخلنا قصة تانية باين
انا : طب اهدوو اهدووو إليكم ما حدث

__*اللي حصل*__

بعد ما رجعنا من عند استاذ ايمن في الليلة اللي قبل ما نسافر . بابا اتصل بيا
بابا : مزنوق مش كدة ؟
انا : ايه ؟ مش فاهم
بابا : استاذ ايمن زانقك
انا : اي اي ؟ انت عرفت ازاااي ؟
بابا : ههههههههه تعرف تتصرف ؟
انا : صعب
بابا : يبقي اسمع كلام بابا يا حبيبي
انا : سامعك
بابا : كلم مريم صاحبتك و قولها تتصرف و تحجزلكو بكرة تسافروا المانيا . بكرة الصبح هتلاقيها بتتصل بيك و تقولك انها حجزت في طيارة 10 الصبح و انت اتعامل معاها عادي
انا : وانت عرفت منين انها هتعمل كدة ؟
بابا : لو سألت كمان سؤال هقفل و البس انت
انا : و البس انا ليه ؟ دي مراتك اللي هتتناك و بناتك اللي بيتناكو
بابا : ولا اتأثرت
انا : اي ؟ انت...
بابا : متكملش بكلمة ممكن تندم عليها . و هتفهم لما تيجي المانيا
انا : انت في المانيا ؟
بابا : لا انا بلطيم بس باعتك المانيا أغفلك
انا : عسل يابابا عسل
بابا : اسمعني . هتسافر انت و امك و دارين و سارة متاخدوش لينا و علي
انا : اشمعنا لينا و علي ؟
بابا : انا قولت ايييييه ؟
انا : طيب حاضر و بعدين ؟
بابا : هتسافروا و هتروحوا تقعدوا ف بيت ماتس و ليانا
انا : مين ليانا ؟
بابا : يعني مش عيب تكون بتنيك مريم و مش عارف اسم مامتها
انا : طيب و بعدين
بابا : اهبد اي كلام بطريقتك لامك و قولها تقولي انكو مسافرين شرم
انا : ماشي سهلة
بابا : و في الطيارة احكيلها كل حاجة
انا : انك كلمتني يعني ؟
بابا : اه و كل حاجة حصلت مع ايمن بالحرف . بس خد بالك دارين و سارة و لينا و علي ميعرفوش حاجة عن مكالمتي دي
انا : ماشي تمام . و بعد كدة هوصلك ازاي ؟
بابا : ملكش دعوة دي بتاعتي انا
انا : كسم الرعب . سلام ياعم

__*عودة للواقع*__
القراء : احااا يعني دة كله مش تفكيرك ؟
انا : انتو اغبية ؟ يعني في عيل عنده 16 سنة هيتزنق في مشكلة ياخد البيت كله و يسافر المانيا ؟
القراء : لا لا احنا مصدومين فييك
انا : مش عايزيني ابقي واقعي يعني ؟
بابا : الواد اتهبل ولا ايه ؟ انت بتكلم مين يا حبيبي ؟
انا : ايوا يا بابا رجعتلك اهو . فهمني بأة . اللي استاذ ايمن حكاه دة صح ؟
بابا : اه صح
انا : طب و ليه ؟
بابا : و مين قالك انه حكي كل حاجة ؟
انا : و ايه الباقي ؟
بابا : احسنلك متعرفوش
انا : و امتي هعرفه
بابا : لما تحس ان وقتك تعرفه
انا : ماشي . المفروض هعمل اي دلوقتي ؟
بابا : هتعيش حياتك بشكل طبيعي و افضل اهبد لأي حد يسألك انت جايبنا هنا ليه او اي سؤال
انا : طب و مريم ؟
بابا : مريم دي اهم فرد في اللعبة كلها . مريم تبقي عنصر مشترك للاربع اطراف .( صاحبة ابني - بنت صاحبة ماكس - بنت ابوها اكيد يعني - في مدرسة استاذ ايمن )
انا : مدرسة استاااذ ايمن ؟ هي المدرسة تبقي بتاعته ؟
بابا : ايوا
انا : يعني هو مش فقير ؟
بابا :*بيبتسم* مش قولتلك انت لسة صغير ؟
انا : و اما هو عدو ليك . ليه مدخلنا مدرسته ؟
بابا : هتفهم كل حاجة
انا : امتي ؟
بابا : الجزء الجاي او اللي بعده علي حسب مزاج المؤلف
انا : كسمه . اي دة دانا . خلاص مش كسمه
بابا : هتمشي دلوقتي مع ليانا
انا : طب في حاجة خنقاني
بابا : مش راضي عن اخواتك و مامتك
انا : ايوااا
بابا : بس انا راضي
انا : ازااااي ؟ راضي بناتك يتنااااكو ؟
بابا : الهبل دة ميفرقش معايا ف حاجة
انا : بابا انت واعي ؟ مدرك اللي انت بتقوله ؟
بابا : مدركه اكتر منك . و اديني بحذرك تاني . لو لقيت واحدة فيهم حتي علي سرير و بتتناك و عارضتها متلومش الا نفسك
انا : دول بناتك بنااااتاااااك شرفااااااك
بابا : سمعت الكلام ولا اسمعهولك تاني ؟
انا : لا اسمعني انت انا مبقتش قادر استحمل . اي واحدة هتتشرمط تاني انا هكسر رقبتها
بابا : هههههههههههه حتة عيل بشخة صحيح
انا : نعم ؟
بابا :*قام من علي كرسيه و مسكني من لياقتي* عارف لو عارضتني في اي كلمة تاني طول حيااااااتاااك انا هعمل فيك اييييه ؟
انا :*باصصله بخوف*
بابا : انا مش معرص ولا خول لكن هو تفكيري كدا زي الغرب و مش هغيره . و لو وقفت قدام واحدة من اخواتك هعتبرك بتقف قدام حريتهم و انا اللي هقفلك ساعتها و يكفيك شر وقفتي
انا :*بشيل ايده من علي لياقتي* مع اني مش مقتنع انك بتقول الحقيقة بس هقولك ماشي و هستحمل
بابا : ايوا كدة شاطر
خرجت انا و ليانا و لقتني ماشي مبضون
ليانا : تعالي ناخد العربية و هوديك بار تاني احلي من دة
انا : في اي تاني ؟
ليانا : لا صدقني هنقعد بجد
انا : ماشي

__*علي و لينا*__

*راكبين اتوبيس لشرم*
علي : اي وجهة نظرك اننا نروح شرم بردو ؟
لينا : يابني افهم شوية . احنا لو قعدنا ساعة واحدة كمان في البيت لواحدنا هنتفشخ . و ادينا رايحين شرم عشان نبقي بعدنا و نشوف ماما واخواتنا هناك ولا لا
علي :*بيمسك ايد لينا و بيبوسها*

__*مريم(معادها مع شيماء)*__

مريم وصلت العنوان و طلعت الشقة و بترن الجرس
الخدامة بتفتح ( ست عندها حوالي 40 سنة مليانة شوية و طيزها كبيرة و بزازها مدلدلة شوية)
مريم :*بالالماني* شيماء موجودة ؟
الخدامة :*عربي* نعم ؟
مريم :*عربي* شيماء موجودة ؟
الخدامة : اه ستي شيماء جوا اقولها مين ؟
مريم : قوليلها مريم اللي قابلتك في الطيارة
الخدامة : حاضر
دخلت حوالي دقيقة و رجعت
الخدامة : اتفضلي
مريم دخلت و الخدامة قفلت الباب وراها
الخدامة : تعالي ورايا
مريم : حاضر
الخدامة مشيت و مريم وراها . دخلو طبخ و الحوض عليه حوالي 15 طبق
الخدامة : اغسلي الاطباق دي
مريم : نعممممممممم
الخدامة : دي اوامر ستي شيماء
مريم : اي......
الخدامة : من غير كلام كتير هي بتقولك لو مش عايزة اتفضلي اطلعي برا
مريم : انا مش فاهمة يعني اعمل كدة ليه ؟
الخدامة : اغسليم و هاخدك ندخلها
مريم : ايوا بسسس انا مبعرفشش
الخدامة : ماتنشفي يا حلوووة . مشوفتيش امك بتغسل قبل كدة . شكلك مصرية يعني و بتتكلمي عربي كويس
مريم : طيب حاضر هحاول

__*انا و ليانا*__

دخلنا البار و قعدنا *ليانا كانت لابسة بنطلون ضيق و هاف تي شيرت مغطي صدرها بس و بطنها و ضهرها كله باين* طلبنا المشروب المرجاني *فيه كحول* و قعدنا نشرب
ليانا : مالك ؟
انا : مخنوق
ليانا : انت اللي خانق نفسك
انا :*ببتسم* ليه بتقولي كدة ؟
ليانا : ايا كان اللي بيحصلك . قابله وانت مبسوط هتلاقي الدنيا حلوة
انا : انتي بتعملي كدة ؟
ليانا : انا عمري ما عملت في حياتي غير كدة
انا : و انتي شوفتي اي صعب يعني ؟
ليانا :*بتضحك ضحكة سخرية* انا وحيدة امي و ابويا . كنا اسرة تحت المتوسطة بشوية . بابا كان مدمن مخدرات و كانت بالنسباله اهم مني و من مامتي . كان بيقضي علينا ايام و احنا بناكل بالعافية عشان بابا كل اللي بيجيبه بيصرفه ع الزفت و ماما مكانش قدامها اي حاجة . اهلها تقريبا كلهم ميتين او مسافرين او حالهم اصعب منها . و لما كانت تعترض او تيجي تتخانق معاه كان بيضربها و يذلها قدامي .. ابويا حل مشكلة الفلوس بإنه كان بيسرق و وقع في طريق شاب مصري اسمه ممدوح شيبوب اللي هو ابو مريم . اتعرف عليه ف قاعدة شمامين و عجبتهم دماغ بعض و بقوا بيسرقوا مع بعض . جه ابويا غدر بيه مرة في عملية و ضحك عليه و خد منه الفلوس و بلغ عنه انه بيسرق . الفلوس هجم عليه ف موضع السرقة فعلا بس ابن اللذينة قدر يهرب منهم و حتي من غير ما يتعرفوا علي شكله عشان يدوروا عليه بعد كدة . بعدها بيومين كنا ف بيتنا لقيناه داخل علينا و معاه 2 رجالة و معاهم اسلحة . كتفوا باباه و ضربوه و خدوا منه الفلوس . و مستكفوش ب كدة طبعا . مضاه علي وصل امانة بمبلغ ابن متناكة و هدده لو ممضاش هيقتلني انا و امي .. اول ما مضي راح مدي للاتنين اللي معاه الوصل و خلاهم يمشو و فك بابا و هو مطمن انه خلاص مش هيقدر يعمله حاجة
و بص لماما باستفزاز و قال انه هينيكها و طبعا بابا مقدرش يقول حاجة . و ناكها قدامي و قدام بابا و مشي . بعدها باسبوعين جه البيت تاني و المرادي قال هينيكني انا . ماما قعدت تتحايل عليه انه يبعد عني و يعمل فيها هي اللي هو عايزه و هو توسلهم ليه دة كان بيزود متعته اكتر . المهم ناكني و فتحني قدام ابويا و قعد حوالي اسبوعين كل يوم ييجي ينيكني و ينيك ماما و بابا عينه مكسوره بوصل الامانة اللي عليه . بعد اسبوعين جه يقول لبابا انه عايز خدامة في البيت و خيره ياخدني ولا ياخد ماما . بابا اختار ياخد ماما راح ابن الوسخة عاند و واخدني انا . و كان بيخليني اخدمه و بينيكني و كذا مرة يوجب مع صحابه و يخلوهم ينيكوني بس مكانش حد بيجيب جوايا غيره . قعدت عنده حوالي 3 شهور . بعد شهر كدة عرفت اني حامل و طبعا حامل منه . منعني اني اروح اقول لبابا او حتي انزل الجنين و انا كنت صغيرة اصلا مكنتش تميت 16 سنة . و انا في الشهر الرابع قال انه هينزل مصر و مش هيرجع تاني و الجنين انا حرة اعمل فيه اللي انا عايزاه .. رجعت لبابا و قولتله . قالي مش معاه فلوس يعملي عملية . و سألت كذا حد قالولي اني لو حاولت انا انزل نفسي هموت لاني كنت ضعيفة عشان مكانش بيأكلني . عدت شهور و ولدت مريم و قولت اهي تبقي الحاجة الحلوة الوحيدة اللي ف حياتي بالذات انها طلعت شبهي مش شبه ابوها . بعد حوالي 7 سنين ظهر تاني و قالي عايز البنت و الباقي انت عارفه . و حتي لما الدنيا ابتسمتلي في حاجة واحدة اني صاحبت ماتس . طلع نسوانجي و شغال في عصابة و كمان عقيم و حاجة بنت وسخة .. ها اي رأيك بأة في حياتي اللي مفيهاش حاجة صعبة ؟*بتدمع*
انا :*بمسك ايدها* انا اسف معلشي
ليانا : لا ولا يهمك اديني فضفضت
انا : و يقولو ان الفقر موجود في مصر بس !
ليانا :*بتضحك*
انا : ايوة اضحكي و عيطي في نفس الوقت . انتي سكرتي من اول شوت ؟
ليانا : ههههه خلاص مبعيطش اهو
انا :*ببوس ايدها* اكيد حياتك لسة فيها احسن
ليانا :*بتبتسم* اكييد

__*مريم*__

قعدت تغسل في الاطباق ييجي نص ساعة و الخدامة واقفة تضحك عليها
مريم :*مبضونة* خلصت اهوو
الخدامة : جاتكو داهية بنات خايبة تعالي ورايا يللا
مريم : فين تاني ؟
الخدامة : هنخش لستي شيماء
مريم : طيب
طلعوا من المطبخ و راحوا لاوضة بابها مقفول . الخدامة بتخبط
شيماء : ادخلي
الخدامة بتفتح و تدخل و تدخل مريم .. مريم بصت لقت شيماء قاعدة علي كرسي و حاطة رجليها ع الترابيزة و لابسة قميص واصل لنص فخادها من غير بنطلون
و في واحدة شكلها حوالي 20 سنة قاعدة ع الارض جنبها *لابسة كلوت و بلوزة و بيضا و رفيعة*
شيماء : ازيك
مريم : ممكن أفهم اللي حصل معناه اي ؟
شيماء : كنت بتأكد انك هتسمعي الكلام . و متقلقيش انا عارفة انك بنت ناس . انا مش جايباكي هنا خدامة و اللي حصل مش هيحصل تاني
مريم : ماشي تمام
شيماء : نظامنا هناا . انا ابقي ست البيت دة . و كلامي يمشي علي اي حد . دي*بتشاور ع الخدامة* اسمها مني خدامتي و كلبتي من سنين . و دي*بتشاور علي اللي قاعدة ع الارض* اسمها سهر . تبقي بنت مني و خيري مغطيهم من راسهم لرجليهم و رامياهم هنا في الشقة دي و لما بحتاجهم مصر ببتعلهم ييجو .. انا ملكة ع الكل و انتي هنا سكس هتبقي كلبتي زيهم . برا السكس نبقي صحاب عادي رغم فرق السن اللي بيننا
مريم : انتي عندك كام سنة ؟
شيماء : 32
مريم : تمام
شيماء : انتي عندك 20 . 21 ؟
مريم : لا 16
شيماء :*بلمت* الجسم دة 16 سنااة ؟
مريم : عادي بأة
شيماء : موافقة تبقي كلبتي ؟
مريم : موافقة بس ب...
شيماء : متخافيش محدش هيعرف حاجة . كل اللي هنا متعة و سر ما بيننا بس
مريم : تماام
شيماء : يللا . قربي
مريم :*جاية تتحرك*
شيماء : في كلبة تمشي علي رجليهاااا ؟
مريم نزلت تمشي علي ايديها و رجليها لحد ما وصلت لشيماء . شيماء حطت ايدها علي راسها و طبطبت عليها و شاورت لمني و سهر راحوا الاتنين قالعين هدومهم ملط و نزلوا علي ايديهم و رجليهم و قربوا منها .. نزلت رجليها ع الارض راحوا التلاتة هاجمين علي رجليها و قعدوا يبوسوا و يلحسوا فيها . شيماء شدت مريم من شعرها و بصت علي هدومها من فوق لتحت . مريم قامت قلعت هدومها كلها و وقفت مستنية امر . و مني و سهر كل واحدة ماسكة رجل و شغالين يلحسوا فيها
شيماء : اديني طيزك
مريم بتلف تديها طيزها . و بتوطي لقدام
شيماء مسكت طيز مريم بايديها الاتنين و بتضربها عليهم . حطت صاعبها ف طيزها و طيزها ضيقة ف صابعها دخل بالعافية
شيماء : انتي متناكتيش في طيزك ليه ؟
مريم : عادي
شيماء طلعت صابعها من طيز مريم و صفرت ل مني راحت مني ماسكة ايدها و حطت صابعها ف بوقها و بتلحسه . شيماء طلعت صابعها من بوق مني و مني نزلت تاني تلحس رجلها و شيماء وطت ضهر مريم و حطت صابعها في كسها لقته مبلول عرفت ان مريم عاجبها الدور . دخلت صابعها في كسها و اشتغلت بعبصة . و قعدت تسرع في ايدها لحد ما مريم جسمها اترعش و ركبها كانت بتتهز و تخبط في بعض و جابتهم ع الارض . شيماء ندهت علي سهر و شاورتلها ع الدولاب . سهر قامت فتحت الدولاب و جابت زب صناعي و لبسته و شدت مريم نيمتها ع السرير علي ضهرها و نزلت لحستلها كسها و مريم بتتلوي و تتأوه . سهر عدلت نفسها و دخلت الزب في كس مريم . و مريم زي ما يكون روحها كانت بتطلع و هو داخل .. و ابتدت سهر تنيك في مريم و مريم هايجة فشخ و بتصوت
شيماء : نيكيها اسرع يا سهر لاقوم اظبطك
مريم : اه اه اسمعي اه كلامها . اسرع يا سهر اااه ااه اسرع اااه حلو اوي ااااه
شيماء : انا مين يا مريم ؟
مريم : ستي اه و ملكتي و اه و اه اه اه اه ااااه و ملكة الناس كلها
شيماء : وانتي تبقي مين ؟
مريم : كلبتك و اه و شر اه شرموطتك شرموطتييييك اااه و لبوة تحت رجلك اااااه
شيماء : مين مقامه أعلي يا شرموطة انتي ولا رجلي ؟
مريم : رجلك اه طبعا . رجلك طبعا انا مجرد ااه كلبة اه وسخة متناكة
شيماء :*لمني* البت دي كان شكلها انضف من كدة في الطيارة
مريم : اااه نيكيني نيكيني افشخيني اااه
شيماء : سهر تعالي و سيبيها
سهر طلعت الزب من كس مريم و راحت جري علي شيماء
مريم : ليه ليه قومتيها لييييه
شيماء : عاوزة تتناكي ؟
مريم : ااااه عاوزة اتناك
شيماء : لا
مريم : ابوس رجلك خليها تنيكني
شيماء : تعالي بوسيها
مريم قامت جري من ع السرير و نزلت علي رجل شيماء و قعدت تبوس فيها
شيماء : بوسي رجل الكلبتين بتوعي
مريم جريت مسكت رجل مني باستها و بعدين راحت علي رجل سهر باستها
شيماء : ههههه دي بايظة خالص . نيكها يا سهر
مريم جريت ع السرير و نامت علي ضهرها و فتحت رجليها الاتنين و رفعهتم لفوق . و سهر راحت وراها ببرود و طلعت ع السرير
سهر : لا مش عاجبني الوضع دة
مريم : طب عايزاني اعمل اييييه
سهر : زي الكلبة
مريم عدلت نفسها زي الكلبة و ادت طيزها ل سهر .. سهر حطت الزب علي كس مريم و مدخلتوش و فضلت مثبتاه
مريم : يوووه دخليه بأة
شيماء : هههههههههه كسم استفزازك يا سهر . اخلصي بآة البت هتموت حيحانة
سهر دخلت الزب ف كس مريم و قعدت تنيكها جامد و بترزيع و بعد حوالي خمس دقايق مريم قالت هجيب راحت سهر مطلعة الزب من كسها و زقتها . مريم حطت ايدها علي كسها و لعبت فيه لحد ما جابتهم ع السرير و قعدت تنهج لحد ما جسمها هدي
شيماء : حضروا العشا
خرجت مني و سهر راحوا يحضروا العشا و شيماء راحت ناحية مريم
شيماء : قومي البسي عشان نتعشي
مريم قامت بالعافية و لبست هدومها و قعدت جنب شيماء
شيماء : أصبلك كاس ؟
مريم : بعد العشا
شيماء : ماشي
مريم : عندي كذا سؤال
شيماء :*بتولع سجارة وبتاخد نفس* اسألي
مريم :*بتاخد علبة السجاير و بتاخد منها سجارة و بتولع* انتي ليه كدا ؟
شيماء : عادي ميول
مريم : طب ازاي دة كله قاعدة مكانك و مهيجتيش
شيماء : مين قالك اني مهيجتش ؟
مريم : و انتي هتبقي هيجتي ازاي وانتي متحركتيش من مكانك اصلا ؟
شيماء : لا انا بس عندي ثبات و بعرف اتحكم في نفسي و عشان انتي اول مرة معانا فقولت عشان تاخدي ع الجو من غير تدخلي
مريم : وانتي لما بتهيجي بتعملي اي اصلا ؟
شيماء : بتناك
مريم : و مين بينيكك
شيماء : لو هيجت اوي و مش قادرة اصبر بخلي واحدة من الكلبات بتوعي ينيكوني
مريم : و لو قدرتي تصبري ؟
شيماء : النهاردة مثلا . الطيار اللي كان سايق الطيارة جاي يبات معايا
مريم : و مكانش بايت معاكي امبارح ليه ؟
شيماء : احنا 6 مضيفات في خلال الاسبوعين دول كل واحد يوم بالترتيب و بعدين يجيبنا من الاول تاني هيتبقي ليلتين في الاخر . بيجمع كل تلاتة في ليلة سوا علي مزاجه
مريم : وانتو بتوافقوا ليه ؟
شيماء : لو قولتلك انه في اخر كل ليلة بيرمي 2000 دولار . يبقي نوافق ولا لا ؟ و حتي كسم الفلوس . العلاقات اللي زي دي ميتقالهاش لا . هي اللي مخلياني مرتاحة كدة و في الوضع اللي انا فيه دة

__*انا و ليانا*__

شربنا زبين شوت و سكرنا و مبقيناش شايفين قدامنا
انا : انتي حلوة اوي يا لياااانا
ليانا : ايوا انا حلوة اوي يا لياناا
انا : انتي حلوة اوي يا لياااانااا
ليانا : ايوا انا حلوة اوي يا لياناا
انا : انتي حلوة اوي يا لياناااا
ليانا : ايوا انا ليانااااا
انا : و انا كمان ليانااا
ليانا : امال انا مين ؟
انا : انتي ليانا
ليانا : انا ليانا
انا : اووووف حلوة البت اللي هناك دي عايزها تنيكني
ليانا : ههههيهيهيهيهي انت راجل انت اللي بتنييك
انا : ايوا ايوا صح انا اللي بنيك و انتي بتنيكي بردو ؟
ليانا : لا انا عندي زب بيتناك . قصدي كس بينيك . ااقصدي كس بيتناااااك
انا : طب مش عيب اكون عندي كس و انتي عندك زب و مش انيكك ؟
ليانا : لا انت اللي عندك كس وانا اللي عندي كس
انا : امال انا قولت ايه ؟
ليانا : انت قولت ان انت عندك زب وانا عندي كس
انا : اه لامؤاخذة اتلخبطت
ليانا : طب ما يللا عشان انيكك . قصدي تنيكني
انا : لا عييب انتي ست متجوزة
ليانا : انا مش متجوزة
انا : يابنت العرص يعني ماتس بينيكك في الحرااام ؟
ليانا : لا بينيكني في كسي هاهاهاهاع
انا : ههههههاااه*بضربها بالقلم براحة* كسمكو شرامييط
ليانا : طب يللا
انا : يللا ايه ؟
ليانا : مش عارفة
انا : طب ما تيجي انيكك
ليانا : لا ياعم عييب
انا : ايوا صح انتي واحدة محترمة
ليانا : طب ما تيجي تنيكني
انا : فييين
ليانا : هغمز الراجل دا ايه دا هو راح فيين ايوا الراجل دة بفلوس و يدخلنا الحمام سواا
انا : هنطرطر سوا ؟
ليانا : ايوا طرطرة جماعي بس انا معنديش زب اطرطر بيه
انا : مش مهم انا عندي اتنين هديكي واحد
ليانا قامت ادت للراجل اللي واقف ع الحمامات فلوس و طبعا قعدت تقوله ييجي في 10 دقايق عشان عمالة تهبد في الكلام و الراجل فاهمها بالعافية و بعدها شاورتلي اروحلها . قومت روحتيلها و سندنا علي بعض لحد ما دخلنا حمام و نسينا نقفل الباب . هي نزلت طلعت زبي و بتحطه في بوقها عشان تمصه
انا : ههههههه يخربيييتك مبيتحطش هنا دة
ليانا : اومال فييين ؟
انا : قومي قومي دانتي غبية . و قلعتها البنطلون و رميته برا الحمام و خليت وشها للحيطة و سندت بايدها ع الحيطة و مدياني طيزها . رفت رجلها بايدي و دخلت زبي في كسها و بنيكها و هي بتصوت بأعلي صوتها . ببص جنبي برا الحمام لقيت في 3 شباب واقفين و مطلعين ازبارهم و بيلعبوا فيها و بيتفرجوا علينا
انا : بصي
ليانا : اي دة عندهم زب زيييك *و طبعا كنا بنتكلم انجليزي ف هما مش فاهميننا*
انا : يعني يقدروا ينيكوكي ؟
ليانا : ااه يقدروا ينيكوكي
نيكت ليانا و جيبتهم في كسها و خرجت برا الحمام قعدت ع الارض و هي ثابتة زي ما هي . راح واخد من ال 3 ولاد دخل و ناكها و خلص و دخل وراه التاني و وراه التالت و كلهم جابوا برا كسها و خلصوا و مشيوا . روحت انا و هي قايمين و مشينا بالعافية لحد البيت . قعدنا ربع ساعة نفتح في باب الشقة و ناسيين ان في حاجة اسمها جرس . و طلعت فوق و ليانا فضلت تحت . ببص ف اوضة ماتس لقيته بينيك ليانا ع السرير قولت كسمهم و انا مالي و دخلت اوضتي انا و مريم كانت مريم مش في الاوضة روحت مرمي زي مانا بهدومي ع السرير و نيمت
.
__*مريم*__

بعد ما اتعشوا
مريم : هي الساعة كام دلوقتي ؟
شيماء : 11
مريم : احا انا اتأخرت
شيماء : طب يللا اخلعي انتي عشان الطيار زمانه جاي
مريم :*بتغمزلها* ايوا
شيماء : هتيجي تاني امتي ؟
مريم : انا فاضية
شيماء : طيب هاتي رقمك و هبقي اكلمك انا و نتفق
مريم : قشطا ماشي رقمي **********
شيماء : قشطا اخلعي انتي
مريم : باااي
و خرجت و روحت وصلت البيت حوالي 11 و نص دخلت لقتني نايم بهدومي . غيرتلي هدومي بطلوع الروح و نامت جنبي

__*علي و لينا*__

وصلوا شرم و دخلوا الشاليه بتاعنا و دوروا علينا ملاقوناش عرفوا اننا مش في شرم . راحوا داخلين نايمين شوية و صحيوا حوالي الساعة 9 بليل
لينا : عايزة أفهم بأة هما فين !
علي : انا هتجنن هتجنن بجد اتبخروا يعني ! طب ليه بابا قلنا انهم في شرم . بابا ! بابا صحيح لما يروح ميلاقيناش هيعمل ايه ؟
لينا : عادي هنقوله اننا روحنالهم شرم
علي : يللا قومي نروح نسهر في اي حتة
لينا : يللا . يللا نقوم نلبس

__*وائل و شادي*__

فاقوا بعد حوالي ساعتين لقوا نفسهم في خرابة متداريين مربوطين من رجليهم و ايديهم مفكوكة . فكوا نفسهم و قاموا
شادي : يا ولاد العاااارص
وائل : عليا الحرام ما هسيبهم عليا الحرام ما هسيبهم
شادي : كله منك يابن الوسخة ياريتني ما اتشددتلك كدة
وائل : ياعم مانت اللي ابن متناكة عيل زي دة يقدر يضربك ؟
شادي : طب انت عملت فيها كدة ليه ؟
وائل : بص تقدر تقول انا مريض نفسي
شادي : هتهزر يا كسمك !
وائل : لا بص متخلينيش اطلع دة كله فيك انت
شادي : مهو كله منك يابن اللبوة انت السبب *بيمسكه من لياقته*
وائل :*بيضربه بدماغه ف بوقه و بوقه كله جاب دم و دااخ و وقف يتفرج عليه و هو دايخ*
شادي : يابن المتناكة دانا هنيكك *و بيقرب عليه يضربه راح وائل ماسك دراعه لاويه و موقعه ع الارض . راح نازل بوشه ع الارض بقي دايخ مش حاسس بنفسه*
وائل : انا مش هنيكك دلوقتي و افشخك عشان اللي حصلك دة كله بسببي بس *و راح شاده من ع الارض و مقومه و سحبه معاه و طلعوا برا الخرابة*
وقفوا تاكسي و راحو لبيت وائل و طلعوا كان استاذ ايمن فوق*ابوه*
ام وائل :*فتحت الباب* يا نهار اسود انتي منظركو عامل كدة لييه ؟ اي اللي حصل ؟؟
وائل : خناقة يا ماما خناقة
ام وائل : لا خناقة اييي بس ؟ دانتو متبهدلين خاالص و مضروبين ضرب كفاار و ايه التعاوير دي و اي ياد يا وائل ايدك وارمة كدة ليه ؟
وائل : يووووووووووه ما خلاص بأة انتي هتغني *و راح ضاربها بالقلم*
شادي : خخخخخخخ انت بتضرب امك يابن المتناكة ؟
وائل : وانت مال كسمك ؟*ضربه بالبوكس نطره 2 متر لورا*
ام وائل :*بتجري* يا ايمممممن يا ايمنننن
استاذ ايمن خارج من جوا
استاذ ايمن : ايه يلا يابن الوسخة مدور الضرب في الناس كلها لييه
وائل : تعالي يا عم اقعد و مشي بنت الوسخة دي دخلها جوااا
استاذ ايمن : ما تخشي بأة يلعن كسمك *بيزقها جوا* مين اللي ميت هناك دة ؟
وائل : دة شادي
ايمن : و ايه اللي عامل فيه كدة ؟ قوم يا شادي قوم اعدل نفسك
شادي قام مش حاسس بالدنيا و قعد ع الكرسي
شادي : معلش يا عمو بس هي دي ام وائل صح ؟
ايمن : اه امه
شادي : امال ازاي ضربها كدة و......
ايمن : هفهمك بس قوليلي اي اللي حصلكوا
وائل : مفيش يابابا خناقة
ايمن : خناقة اييه ؟ اللي اعرفه انكو كنتو بايتين عند لينا و علي النهاردة
شادي : ايوا مهو كدة بس لما نزلنا اتخانقنا مع شباب كدة بس كانوا كتير فشخ ف انضربنا
ايمن : اتخانقتوا ف شارع ايه ؟
وائل : الشارع المرجاني المتفرع من ميدان المرجون
ايمن : مع انها مش داخلة دماغي بس ماشي . و عملتوا محضر ؟
وائل : لا و مش عايزين نعمل و كفاية أسئلة انا هخش آخد دش
شادي : فهمني بآة يا عمو عشان الموضوع دة واكلي طيزي
ايمن : موضوع ايه ؟
شادي : ام وائل
ايمن : هو انت يا حبيبي ناوي تعالج وشك دة ولا تغيره اسهل ؟
شادي : ياعم رد بأة ع السؤال
ايمن : باختصار وائل مريض نفسي
شادي : عشان كداااا
ايمن : عشان كدة ايه ؟
شادي : لا متاخدش في بالك احكي انت بس . و بعدين حتي لو هو مريض نفسي يضرب امه و هي عادي كدة ازاي بردو
ايمن : اسمع يا سيدي

__*حكاية وائل*__

وائل اتربي و كان بيشوف باباه و مامته بيتخانقوا كتير و باباه كان بيضربها قدامه و دة معروف انه بيأذي نفسية الطفل . في مرة كان قاعد مع بنت عمه كان عنده حوالي 14 سنة و هما الاتنين اتخانقوا و علوا صوتهم علي بعض راح وائل عمل نفس رد فعل ابوه لما بيتخانق مع امه و ضربها و قلع شبشبه و قعد يضربها علي وشها وعلي راسها . طبعا بعدها فشخوه لما عمل كدة و دة زود جواه الموضوع اكتر و المرض كبر جواه . و بقي كل ما بيشوف اي واحدة ست بالذات مامته بيبقي عايز يضربها . و في مرة حصل
ايمن : و هو انا يابنت المتناكة مش قولتلك متروحيش النهاردة ؟
ام وائل : مانا قولتلك كان لازم اروح النهاردة ولا انت لازم تفضل حابسني في البيت ؟
ايمن : انتي بتردي عليا يا كسمك *بيقلع الحزام* دانتي يوم امك اسود .. و راح ناحيتها و قعد يضربها بالحزام و وائل كان قاعد و شايف . قعد يضربها بالحزام علي جسمها و علي وشها لحد ما فقدت الوعي تقريبا . راح سايبها و ماشي خارج .. راح وائل قرب من امه لقاها غايبة عن الوعي و شاخة علي روحها و وشها محمر من الضرب . حط ايده علي وشها و راح ضاربها قلم خفيف حس انه بيشفي غليله . راح ضاربها كمان قلمين و سابها و مشي .. و يومها بليل
ام وائل : شوفت يا وائل ابوك عمل فيا ايه ؟ شوفت ؟
وائل : وانا مالي يا ماما ؟
ام وائل : مالك !! واحد غيرك كان المفروض يدافع عن امه مش يقول انا مالي
وائل : خلاص يا ماما خلااااص
ام وائل : انت بتزعقلي يلا ؟ انت بتقلد ابوك ؟ دانت عيل خو...
وائل :*ضربها بالقلم* ماقولتلك خلاص قولتلك خلااص .. و قعد يضرب فيها حوالي نص ساعة لحد ما هو نفسه تعب من كتر الضرب و سابها و مشي . و طبعا الدنيا قامت و بتاع و لما جم يحاسبوا وائل قال ان دة بسبب اللي بيشوفه من ابوه من صغره و ان ابوه حوله لمريض نفسي
و مكانش قدام استاذ ايمن غير انه يجبر ام وائل بالعافية ان وائل يضربها و هي تستحمل اللي يعمله فيها و بقت علميا ام وائل . عمليا الخدامة بتاعته . و ام وائل مقطوعة من شجرة ف مكانش ليها حد تلجئله و عاشت ع الوضع دة بقالها سنين

__*برا الحكاية*__

شادي : يا ولاد الوسخااااة
ايمن : ولا اظبط نفسككك
شادي : انتو خليتو فيها ظبطان ؟ ياخي احا

__*علي و لينا*__

ف ديسكو ف راس البر و بيرقصوا سلو *لينا لابسة فستان اسود طويل و ضهره عريان*
علي : اي اللي ف دماغك بأة ؟
لينا : معرفش . احنا بقينا متعلقين في قشاية و مفيش حد ينجدنا
علي : و العمل ؟
لينا : صدقني معرفش . انا زيي زيك خايفة و مش عارفة نعمل ايه
علي : احا يا لينا
لينا : متقلقش
علي : لا قلقان

__*المانيا*__

صحيت الصبح لقيتني لابس هدوم غير اللي كنت نايم بيها و مريم نايمة جنبي و افتكرت حاجات بسيطة من اللي حصلت امبارح . افتكرت اني نيكت ليانا في حمام البار *بس مفتكرتش حاجة عن ال 3 شباب* و افتكرت اني لما روحت البيت كان ماتس بينيكها ف اوضيتهم و افتكر....... ايه ؟ ماتس كان بينيكها ؟ كان بينيكها ازاي !! دة هي كانت برا معايا . و مطلعتش فوق اصلا . يانهار اسود ماتس كان بينيك سارة او ماما او دارين او مريم . احااااااااااااااااااااااااااااا

**نهاية الجزء السادس**

**الجزء السابع**



__*المانيا*__

صحيت الصبح لقيتني لابس هدوم غير اللي كنت نايم بيها و مريم نايمة جنبي و افتكرت حاجات بسيطة من اللي حصلت امبارح . افتكرت اني نيكت ليانا في حمام البار *بس مفتكرتش حاجة عن ال 3 شباب* و افتكرت اني لما روحت البيت كان ماتس بينيكها ف اوضيتهم و افتكر....... ايه ؟ ماتس كان بينيكها ؟ كان بينيكها ازاي !! دة هي كانت برا معايا . و مطلعتش فوق اصلا . يانهار اسود ماتس كان بينيك سارة او ماما او دارين او مريم . احااااااااااااااااااااااااااااا


قعدت أفكر و دماغي هتتشل ابن الوسخة دة كان بينيك مين . بهز مريم أصحيها لقيتها رايحة في النوم ع الاخر . قومت طلعت برا لقيت ببان الاوض كلها مفتوحة . ببص في اوضة ماما ملقيتش حد . روحت اوضة دارين و سارة ملقيتش حد بردو . روحت بسرعة علي اوضة ماتس و ليانا لقيت ليانا نايمة لواحدها ع السرير
انا :*بصوت عالي* لياناااااااااا لياناااا
ليانا :*قامت من النوم مخضوضة* ايه ايه ! ايه يا عمر في اييه !
انا : ماما و اخواتي فيين !! و ماتس فييين !!
ليانا : و انا مالي يا عم ! ايه الهبل دا !!
انا : هو اي اللي وانتي مالك ؟ مشوفتيش حد طيب ؟
ليانا : ياعم انا نايمة من امبارح هشوفهم فين يعني ؟

روحت سايب الاوضة و خرجت لقيت مريم صحيت من النوم
مريم :*بتعب* في اي يا عمر ؟
انا : مش لاقي امي و اخواتي
مريم : وانا مش لاقية الشراب بتاعي
انا : نعم يا كسمك ؟
مريم : انت عبيط يابني ! في حد يضيع منه بني آدمين ؟
انا : مريم انا مش بهزر . هما مختفيين ليه ! و ماتس كمان فييين !
مريم : طب ما تتصل بيهم مثلا
انا : اه صح طب هاتي موبايلك . موبايلي فاصل شحن
مريم : خد اهو
اتصلت بالتلاتة موبايلاتهم مقفولة
انا : احاا . طب خدي اتصلي بماكس
مريم خدت الموبايل و اتصلت بماتس و رد عليها و طبعا بيتكلموا الماني و انا مش فاهم حاجة . قعدوا يتكلموا حوالي 3 دقايق و قفلت
انا : ها قالك اييه ؟
مريم : بيقولي انه في الشغل عادي و سألته علي مامتك و اخواتك قالي ميعرفش حاجة هو نزل بدري كانوا هما في البيت

سيبت مريم و دخلت احط موبايلي في الشاحن و اتصلت ببابا لقيته هو كمان موبايله مقفول .. خرجت بعدها بشوية و دخلت لليانا و صحيتها من النوم
انا : عايز أوصل لبابا أعمل اي ؟
ليانا : ما تتصل بيه
انا : موبايله زفت مقفوول
ليانا : طب هات موبايلي دا
مديت ايدي جيبت موبايلها و اديتهولها . راحت واخداه و اتصلت برقم الماني و اتكلمت حوالي دقيقتين و قفلت
ليانا : باباك ساب المانيا النهاردة
انا : اي ؟ ساب المانيا !! راح فين يعني ؟
ليانا : معرفش . دة اللي عرفته بس
انا : طب و انتي عرفتي ازاي ؟
ليانا : سألت واحد من رجالته
انا : رجالته ؟ هو شغال ف عصابة !
ليانا : انت شكلك لسة صغير زي ما ابوك بيقول
انا :*بعصبية* بقولك ايي فهميني اي اللي بيحصل
ليانا :*بنظرة مستفزة* انا هعدي اسلوب كلامك دة عشان عارفة انك خايف علي مامتك و اخواتك بس صدقني مرة تانية هتزعل . و عموما صدقني انا مش عارفة حاجة
انا : يعني اي ؟ امال مين اللي يعرف !
ليانا : معرفش
سيبتها و خرجت روحت اوضتي و قعدت ع السرير مش عارف أعمل اي . لقيت ليانا داخلة عليا
ليانا : افتح الدولاب هتلاقي فيه حاجة تنفعك
انا : حاجة اي يعني ؟
ليانا : افتحه و هتفهم
روحت أفتح الدولاب و يدوبك فتحته لقيت واحد جوا و بيضربني بحاجة علي دماغي اغمي عليا
ليانا : استني هأمن اشوف مريم فين و انت خده و اطلع

*بيت استاذ ايمن*

أستاذ ايمن راح الصبح المدرسة و وائل و شادي فضلوا نايمين لحد الضهر
وائل : اصحي يا عم بأة مش هنفضل نتمنيك كدا لبكرة
شادي : صحيت صحيت اهوو
وائل : بابا اتصل بابوك امبارح و قاله انك هتبات معايا يومين لحد ما وشك دة يخف عشان ابوك لو شافك كدة هينيكك
شادي : و هو وشي دة هيخف ف يومين !
وائل :*بيبص ف وشه و بيرفع حاجبه* انت كدة شكلك هتبات معايا سنتين .. بس تصدق يلا يا وائل شكلك دة بيثبت ان الانسان قصده طيز قرد
شادي :*بيضحك* اهدي يابن الوسخة لما بضحك وشى بيوجعني
وائل : طب قوم يللا البس عشان ننزل
شادي : ننزل نروح فين بوشي داا ؟
وائل : يا عم خلص بطل محن . هنروح لولاد الوسخة دول ناخد حقنا
شادي : ياعم كسمك روح انت انا مش هتحرك انا
وائل : احا اروح لواحدي يعني ؟
شادي : اي خايف ؟
وائل : خلاص يا كسمك خليك قاعد زي النسوان
شادي : يا عم نسوان نسوان الحال من بعضه
وائل :*بيبصله بحزن* وحياة امي لهفشخهم و هجيب حقنا
شادي : عاش يا بطل . خد بقا هدومك اللي انت هتلبسها و اطفي النور و اقفل الباب و اطلع برا
وائل : نامي يا وسخة نامي
وائل لبس و نزل و قبل يتحرك جاتله رسالة علي موبايله من رقم غريب *اللي بتدور عليهم في الشاليه بتاعهم في شرم الشيخ*
قعد بعدها يتصل ع الرقم لقاه مقفول
راح راكب و طالع علي شرم الشيخ

*أنا*

مية بتترمي علي وشي و بفوق لقيتني قاعد علي كرسي و ببص لقيت بابا قاعد قدامي
بابا : حمد **** ع السلامة
انا : ايه دة ؟ اي اللي حصل !
بابا : ولا حاجة
انا : هو انت مش سيبت المانيا ؟
بابا : سيبتها
انا : امال انت ازاي هنا ؟
بابا : مهو انا هنا عشان سيبتها
انا : انت قصدك ايه ؟ احنا برا المانيا ؟
بابا : حاجة زي كدا
انا : يعني اي يعني ؟ قاعدين ع الحدود !ّ
بابا : مش هتفرق كتير احنا فين
انا : انا مش فاهم حاجة خالص . مش فاهم حاجة خااللصصصصص احنا فين ؟ و جيبتني هنا ليه ؟ و ماما و دارين و سارة ؟ هما فين ؟ اختفوا ليه ؟ راحوا فين ؟
بابا : مهو انت لو تسكت دقيقة هتفهم كل حااااجة
انا : سكتت اهو فهمني بأة
بابا : امك و اخواتك اتخطفوا
انا : ايييه ؟ مين اللي خطفهم ؟
بابا : الجنرال
انا : و خطفهم ليه ؟
بابا : نازل مباراة نهائية و فريقه ناقص
انا : دة وقت هزار ؟
بابا : لا
انا : بليز
بابا : لا
انا : بليز
بابا : لا
انا : احا . يعم اخلص
بابا : اسمع يا سيدي . انت دلوقتي ليانا هتاخدك و هتروح معاها للجنرال و هتلاقي هناك ................................... ................................... .......
.
*مصر*

وائل وصل الشاليه لقي باب الشاليه مفتوح و شادي قاعد جوا راح جاري علي شادي و لسا جاي يضربه سامع صوت تعمير مسدس . راح متمسمر مكانه افتكرها لينا اللي ماسكة المسدس . بص لقي لينا طالعة من الاوضة و بتبصله بصة استفزاز . بص وراه لقي راجلين و مغميين وشهم و ماسكين اسلحة . واحد فيهم قرب عليه و خبطه بالمسدس علي دماغه اغمي عليه

*المانيا*

انا : تمام كدا فهمت
بابا : فهمت هتعمل اي كويس ؟
انا : فهمت خلاص تمام . بس لسة في أسئلة في دماغي
بابا : سيبك من كسم اي حاجة دلوقتي . ركز في ااي هتعمله
انا : حاضر
بابا : خد بالك من نفسك
انا : لا تقلق
بابا : لياناااااا
انا : اي ياعم برااا *ليانا بترشلي حاجة علي مناخيري اغمي عليا*

*مصر (شادي)*

شادي نام حوالي ساعتين و صحي و خرج من الاوضة لقي ام وائل قاعدة في الصالة بتتفرج ع التليفزيون و لابسة جلابية بيتي عادية *ام وائل جسمها مليان و صدرها مدلدل شوية و طيزها ملبن*
شادي : ازيك يا طنط
ام وائل بصتله و راحت باصة الناحية التانية
شادي : اي يا طنط انتي مبترديش ليه ؟
ام وائل و هي باصة الناحية التانية شاورت بايديها علي زب شادي
شادي بص تحت لقي نفسه لابس فانلة من غير بوكسر و طالع بزبه . راح داخل جري ع الاوضة لبس بنطلون و طلع تاني
شادي : انا اسف يا طنط و**** جسمي واجعني و واكل ضرب ابن حرام مش حاسس بنفسي
ام وائل : خلاص يا حبيبي ولا يهمك بس ابقي خد بالك
شادي : لا مؤاخذة مخدتش بالي
ام وائل :*بتضحك*
شادي : في ايه ؟
ام وائل : اصلي افتكرت ان نيتك وحشة
شادي : ياستي انتي بتقولي ايه دانتي زي امي
ام وائل : ماشي يا حبيبي أعملك أكل ؟
شادي : ياريت لو لقمة كدة من ايدك الحلوة
ام وائل : ماشي اقعد عقبال ما اخش احضرلك حاجة تاكلها

*شرم الشيخ*

شخص :*في التليفون* ايوا يا طارق بيه *بابا* الواد معانا اهو و مربوط
بابا : حلو اوي . و لينا و علي عندك ؟
شخص : ايوا يا باشا
بابا : طب هاتلي لينا

*المانيا*

بعد شوية لقيت ليانا بتصحيني . فتحت عيني لقيتنا في عربية مقفولة و ازازها متفيم . انا و ليانا راكبين ورا و في واحد بيسوق
انا : اي اللي حصل ؟
ليانا : ولا حاجة . خرجنا بس
انا : طب نيمتوني ليه ؟
ليانا : عشان متعرفش المكان اللي كنا فيه
انا : و اي المشكلة لما أعرفه
ليانا : خطر عليك و علينا
انا : ماشي . هو انت هتيجي معايا ؟
ليانا : لا طبعاا . انا هنزل هنا و انت هتروح مع السواق
انا : احا
ليانا : خايف ؟
انا : لا طبعا
ليانا :*بتبتسملي* خد بالك من نفسك
انا : يللا يا اوفر انزلي يللا
ليانا : هههههه سلام
نزلت ليانا و السواق طلع و مكانش يعرف غير الماني و ساكت طول الطريق و انا قاعد شبه الكلوت حوالي ساعة في الطريق

*شادي*

ام وائل جابتله اكل و كل و خلص اكل
شادي : تسلم ايدك يا غالية
ام وائل : بالهنا و الشفا يا حبيبي
شادي : ممكن أسأل أسئلة لو مش هتعدي حدودي يعني
ام وائل : اسأل
شادي : انتي ليه موافقة ع الوضع دة ؟
ام وائل : مين قالك اني موافقة ؟
شادي : طب ليه ساكتة او متقبلة كدا ؟
ام وائل : انت متعرفش ايمن . و متعرفش هو يقدر يعمل ايه . انا خلاص نسيت قصة الاعتراض تماما
شادي : اوكاااي . طب هو فين اصلا ؟ مجاش ليه لحد دلوقتي ؟
ام وائل : النهاردة هيبات في بيته التاني
شادي : هو متجوز عليكي ؟
ام وائل : دي سادس او سابع واحدة يتجوزها و شوية و بيطلقها
شادي : اي الراجل داا ! طب وانتي ؟
ام وائل : لا يا حبيبي انا مجرد خدامة بس
شادي : يعني مبينامش معاكي حتي ؟
ام وائل : لا
شادي : امال بييجي يبات معاكي ليه اصلا ؟
ام وائل : انت ليه محسسني انك جاي تعمل بحث ؟
شادي : سوري انا بس كنت مستغرب
ام وائل : لا متستغربش
شادي بيبص لجسمها من فوق لتحت
ام وائل : عايز حاجة ؟
شادي : اه عايز
ام وائل : ام صاحبك وائل ؟
شادي : اااه ام صاحبي خرااا
ام وائل : و لو عرف ؟
شادي : انتي هتقوليله ؟
ام وائل : لا
شادي : يبقي مش هيعرف *و شدها و عدلها ع الكنبة و من غير اي بوس و لا احضان ولا اي حاجة .مال بجسمه عليها و رفع رجليها لفوق و حط ايده جنب وسطها و رفع جلابيتها لقاها مش لابسة كلوت و كسها كان فيه شعر بس خفيف يعني واضح انها حلقاه من قريب . دخل زبه فيها و ناكها في صمت و هما الاتنين ساكتين و مفيش صوت غير صوت طرقعة لحمه في لحمها و هي كاتمة اهاتها . بس من طريقتها شادي عرف انها بتتناك . ناكها حوالي تلت ساعة نفس الوضع و نفس السرعة و جابهم علي وشها و دخل استحمي في الحمام

*المانيا*

بعد حوالي ساعة السواق ركن قدام قصر . لقيت اتنين لابسين بدل بيفتحوا باب العربية و خدوني كل واحد ماسكني من دراع و دخلت معاهم القصر قعدنا نمشي في ممرات و حسيت بحاجة غريبة زي ما نكون بنلف حوالين نفسنا . المكان كان تصميمه غريب اوي . بعد حوالي 10 دقايق مشي ف طرقات وصلنا صالة كبيرة لقيت واحد قاعد علي كرسي و ف ايده سيجار و قدامه ترابيزة . بيرفع عينه في عيني و بيشاورلي أقعد
الجنرال :*بالعربي* اهلا وسهلا بيك
انا : تعرف عربي كمان
الجنرال :*بيبتسم* انا اعرف 8 لغات
انا : عاش و**** العلم نور بردو
الجنرال : انت عارف انا مين ؟
انا : محصليش الشرف الصراحة
الجنرال : تحب يحصلك ؟
انا : ياريت
الجنرال : انا كنت صاحب ممدوح شيبوب اللي هو ابو مريم و انا و هو عملنا فلوس حلوة جدا مع بعض و غدر بيا و بلغ عني و خد الفلوس و نزل مصر . اتحبست 5 سنين و خرجت . نزلت مصر أدور عليه كان هو ساعتها شغال مع باباك . الاتنين فشخوني و رجعوني المانيا بخازوق
انا : يا عيني صعبت عليا
الجنرال :هههههه للأسف انت اللي هتصعب عليا دلوقتي
انا : ليه هتخزوق في فلوس انا كمان ؟
الجنرال : في اكتر من كدا . تعرف امك واخواتك فين ؟
انا : انت خاطفهم
الجنرال : برافو عليك و عارف هيتعمل فيهم ايه ؟
انا : هتساومني علي فلوس و ترجعهم
الجنرال : ههههههههههه انت طيب اوي
انا : ش**** يخليك و انت كمان حبوب
الجنرال : يللا بينا نشوف المفاجأة اللي انا محضرهالك
انا : اه يا شقي ! مبحبش المفاجآت
الجنرال راح مشاور بايده لقيت حيطة بتترفع لفوق و وراها ماما و دارين و سارة مربوطين علي وضع الكلبة و وراهم رجالة بينيكوهم و فاصل بيننا و بينهم ازاز كاتم للصوت
انا : يابن الوسخااااااة يابن الوسخاااااااة
الجنرال : هههههههه لا اهدي كدة دي لسة اول فقرة
انا :*بوطي راسي بانكسار* ليه كداا ؟
الجنرال : مالك ! ما كنت فاتح جناحاتك من شوية
انا : طب انت عايز ايه و تسيبهم ؟
الجنرال : تختار واحدة فيهم تنيكها
انا : يبقي تقتلني اسهل
الجنرال : تنيك واحدة فيهم وهسيبكو تخرجو كلكو و هطلعكو برا اللعبة
انا :*زبي بيقف* بس تصدق جسمهم هيجني
الجنرال : مهو يهيج الصراحة
انا : طب خلاص انا موافق
الجنرال : تختار انهي واحدة ؟
انا : التلاتة
الجنرال : هههههه دانت مش ماشي ورا زبك . دانت بتعبده
انا : خلص يا عم بأة زبي بياكلني
الجنرال راح مشاور بايده راح الازاز اللي ما بيننا اترفع لفوق . و شاور للرجالة اللي بينيكوهم يبعدوا عنهم . روحت انا قالع البنطلون و البوكسر و روحت ورا اول واحدة و هما مربوطين زي ما هما و دخلت زبي و قعدت انيكها حوالي ربع ساعة و جيبتهم علي جسمها . و بعدين روحت ع التانية و بعديها التالتة و خلصت و لبست هدومي و روحت علي الجنرال و قعدت جنبه
الجنرال :*بيصقف* برااافو برااافو للبطل اللي فشخ امه و اخواته
انا : شكرا شكرا لا داعي للتصفيق
الجنرال : و اي رأيك في اجسامهم ؟
انا : فاجرة يا جدع . اجسام جاحدة
الجنرال : لا و لسة عندي ليك مفاجأة كمان
انا : لا ياراجل كدة كتير . من اول قاعدة دي كلها مفاجآت !
الجنرال : يا عم مش خسارة فيك
انا : طب ايه المفاجأة الجديدة ؟ جايبلي فيفي عبده انيكها ؟
الجنرال : لا دي لسة المرحلة الجاية *و راح مشاور لواحد من رجالته . راح مشغل شاشة لقيت مشهد النيك اللي حصل متصور*
انا : لا ! لا كدة كتير . مصورني كمان ! جمايلك غرقتني ياراجل . دة اقل فوتوغرافر ياخد مبلغ محترم عشان يصور فيديو زي دة
الجنرال : يللا مش خسارة فيك و متقلقش مش هاخد منك جنيه
انا : تسلم يا غالي مهو دة العشم بردو
الجنرال : مش عايز انت حاجة قبل ما تمشي ؟
انا : عايز بس ارد شوية من الجمايل . عندي ليك مفاجأة صغيرة
الجنرال :*بثقة* هات اللي عندك
انا : زب ابويا ف طيزك
الجنرال : نعممم ؟
انا : كسمك
الجنرال : انت بتقول ايه انت مجنون ؟
انا :*بابتسامة و بطلع صور من جيبي* دول يبقي صور امي و دارين و سارة
الجنرال :*بيبص للصور و يتخض و يبص للستات المربوطين* امال مين دووول ؟
انا : و ربنا ما اعرفهم
الجنرال :*بنظرة غضب ابن متناكة*
انا : هههههههههههههههه لا بالراحة علي نفسك ههههههههههههههههههههه
الجنرال : انا يتلعب بيا انا ؟ بس ازاي ازاي ؟ دانا باعت رجالتي يخطفوهم من البيت
انا :*وشي احمر من كتر الضحك* و وانت فاكر طارق زهرة*ابويا* ينضحك عليه بالسذاجة دي ؟ و حياتك مفيش حد ساذج غيرك
الجنرال : انت ياض انت مش قد الكلام اللي انت بتقوله داا . انت مش عارف انت بتتكلم مع ميييين ؟
انا : عااارف . عااارف . زي مانت عارف بالظبط انا ابن مين . انا ابن اللي بينططك علي زبه بقاله سنييين
الجنرال :*بنظرة غضب* انا هسيبك تمشي دلوقتي مع اني قادر اني اسيبك هنا و انيكك و اخليك زي الشرموطة
انا :*لا انا مش عايز أمشي . عايز اتنااك
الجنرال :*بغضب اكتر* احسنلك تمشي من قدامي دلوقتي
انا : و لو ممشيتش ؟
الجنرال و هو باصصلي نفس البصة راح مشاور لناس و قالوهم وصلوه لبرا . روحت انا قايم بنفس الابتسامة اللي علي وشي و اديت وشي للباب و قبل ما اخرج روحت مدورله
انا : و ابقي بلغ استاذ ايمن ان ابنه عندنا *بغمزة*
و اتحركت لبرا و رجالته وصلوني لحد الباب لقيت العربية اللي جابتني لسة مكانها و السواق زي ما هو . ركبت راح طالع بيا لبيت ماتس . نزلت و رنيت الجرس لقيت مريم بتفتحلي
مريم : في ايييه ؟ كلكو فين من الصبح و موبايلاتكو مقفولة
انا : هي مامتك مش هنا ؟
مريم : لا هنا . بس كله برا
انا : طب اوعي عايز اخش اخد دش
مريم : انت كنت فين طيب ؟
انا : لما أخرج هقولك
دخلت الحمام . لسة بفتح الباب لقيت واحد جوا روحت راجع بجسمي بسرعة
انا : لا بص استني انا دماغي ورمت متضربنيش بحاجة علي راسي . لو معاك حاجة ترشها يبقي احسن
لقيته بيبصلي مش فاهم و مش مستغرب
انا : احا متعرفش عربي ! طب خلاص اضرب *و روحت عادله قفايا راح ضاربني بمسدس علي راسي اغمي عليا*

*شادي*

دخل استحمي و خرج لقي ام وائل لسة نايمة مكانها علي الكنبة بنفس منظرها و فاشخة رجلها و حتي معدلتش هدومها عليها
شادي : اي دا في ايه ! انا بقالي نص ساعة في الحمام وانتي زي مانتي كدا ؟
ام وائل :*مبتردش*
شادي : انتي فيكي حاجة ! تعبانة طيب ؟
ام وائل :*مبتردش و عينيها بتدمع*
شادي :*بيقرب منها* في اي طيب مالك ! مهو كان بمزاجك
ام وائل :*بتعيط* انا خلاص اتأكدت . انا ارخص و اتفه واحدة في الدنيا . و طريقتك و تعاملك معايا بيأكد كدا
شادي لبس هدومه و طلع قعد في البلكونة

*شرم الشيخ*

وائل مربوط ع الارض و علي بينيكه
وائل : احا . يا علي ارحمني يا علي اتفشخت
علي :*باستفزاز* لا
وائل : طب ليه دة كله طيب ؟
علي : انا واعد لينا ان اي حد هيدوسلها علي طرف هفشخه . و اديني بوفي بوعدي
وائل : اي اي طب نيك و انت ساكت و لتاني مرة بقولك احسنلك تقتلني
علي : ههههههه مانت قولت كدة المرة الاولي و اديك جيت علي زبي تاني
لينا :*بتقرب منهم و ف ايدها زب صناعي* بس لسة في فقرة صغيرة . عايزة اخد حقي بنفسي
علي : حقك يا كبيرة *بيغمزلها*
علي قعد ينيك في وائل و جابهم في طيزه و بعدين سلمه للينا . راحت لينا لابسة الزب و مدخلاه في طيزه و بتنيكه
لينا : تصدق طيزك حلوة فعلا ياد يا وائل !
وائل : اه اه احا كسم الزمن اللي يخلي اي شرموطة زيك اي تعمل معايا انا كدا
لينا :*بتدخل الزب جامد في طيزه* ههههههه قول قول كمان استفزني اكتر
وائل : اي اي اي خلاص اي معادتش اي اي فارقة اي اااااااي

*انا*

بيندلق مية علي وشي . بفتح عيني لقيت دارين و فوقيها السما و حاسس بهزة رايحة جاية .. قومت و فوقت لقيت بابا و ماما و سارة كمان قاعدين و كلنا علي سفينة ف وسط البحر
انا : لا لا خلاص مش هندهش و اقول احنا فين و كدا . بس لو حد فيكو عايز يشرح لكسمي اي اللي حصل ياريييييت يشررااااااح
كلهم بيضحكوا
بابا : هقولك انا علي ابوك الفاجر
انا : قول يابو تريكة قول
القراء : لا ثانية قول الاول المشهد اللي حصل بينكو قبل ما تروح للجنرال
انا : طب بابا عقبال ما تخلص الفنجان بتاعك بس هكون حكيت ع السريع
بابا : طب دة سر بيني و بينك . تحكيه للناس دي ليه ؟
انا : لا دول حبايبي دول مبخبيش عنهم حاجة
القراء : يا عم انجزززز

*اللي حصل مع بابا قبل ما اروح للجنرال*

بابا : اسمع يا سيدي . انت دلوقتي ليانا هتاخدك و هتروح معاها للجنرال و هتلاقي هناك امك و اخواتك مربوطين و بيتناكو
انا : احا انت بتقول اييه
بابا : الجنرال فاهمهم امك و اخواتك
انا : ازاي يعني ؟
بابا : بص . الجنرال راجل ابن وسخة مع كل اللي بيتعامل معاهم حتي مع الناس اللي شغالة معاه . بينيك في مراتاتهم غصب و ممضيهم علي مبالغ علي نفسهم و حاجات بنت وسخة كدا . ف معظم الناس اللي شغالة معاه بتخونه بسهولة لانهم عايزين ينتقموا منه اصلا
انا : و رقم بطاقته كام ؟
بابا : نعم
انا : ما تخلص يا بابا انا مالي بالقصة دي
بابا : غبي و اهبل . المهم . انا عرفت انا اصلا جايبكو هنا اليوم دا . و هو مشغول بيكو و يخطط عشان يخطفكو هكون انا زرعتلوا ف القصر بتاعه حوالي نص كيلو هيروين و هبلغ عنه . و هو اصلا معاه حصانة بس قدرت اشوفلها حل . المهم انا عرفت ان معاد انه يخطف امك و اخواتك كان النهاردة . فانا بعتت رجالتي قبلها بساعة ياخدوهم و نيمت 3 ستات مكانهم عشان لما ييجي يلاقيهم و ياخدهم و يفتكر انه خد امك و اخواتك
انا : طب و ماتس مختفي ليه ؟
بابا : ماتس دة فعليا اتقبض عليه خلاص . قضية قديمة كدا و فلتت منها و اتقفلت . فتحتها تاني . و خليت حد يتصل بيه ان الجنرال عايزه و اداه عنوان بعيد كدا يروحه و بلغنا البوليس علي مكانه
انا : اشمعني يعني ؟
بابا : لسببين . الاول عشان محدش يعرف . التاني عشان البوليس يفتكره هربان
انا : تمام . انا بأة دوري اي في القصة دى ؟
بابا : هتروح للجنرال و عايزك تاخد بالك انك تقعد هناك مابين 40 دقيقة لساعة . متزيدش ولا تقل . و هو كدا كدا بديهي هيطلب منك انك تنيك الستات دول و انت عيش بأة و في الاخر قبل ما تمشي طلعله الصور دي *بيديني صور لماما و سارة و دارين* و عرفه انه كان زي الاهبل و انضحك عليه
انا : طب هو ماما و سارة و دارين فين دلوقتي ؟
بابا : هتعرف . اعمل اللي مطلوب منك بس . و في حاجة اتأكد منها . ان مهما حصل هو هيسيبك تمشي مش هيحبسك في القصر و متسألش ليه
انا : ماشي تمام

*رجوع للسفينة*

بابا : ها خلصت ؟
انا : اه يللا خش عليا
بابا : اعدل لسانك اخواتك قاعدين
انا : لا قصدي خش عليا بالكلام مش شمال انا
بابا : طيب . دلوقتي هشيللك كل الغموض اللي حصل

*الحكاية كلهاااا*

*من 18 سنة*

بابا قاعد في عيادته و جايله واحد يكشف و معاه مراته
بابا : اهلا وسهلا اتفضل يا فندم
الراجل : اهلا دكتور طارق أسمع عن حضرتك من زمان
بابا : تسلم يا كبير و حضرتك اسمك اي ؟
الراجل : ممدوح شيبوب *ابو مريم* رجل أعمال
بابا : و ياتاري حضرتك شغال في اي ؟
ممدوح : انشطة كتير بس اصلا كنت شغال في المانيا بقالي فترة كبيرة
بابا : و نزلت ليه ؟
ممدوح : ظروف شغل عادي
مرات ممدوح : في اي يا ممدوح انت هتقرف الدكتور ليه ؟ مش عايزين نعطله
بابا : لا يا مدام متقوليش كدا داحنا خلاص هنبقي صحاب
ممدوح : شرف ليا طبعا يا دكتور
بابا : الشرف ليا انا يا ممدوح بيه . هطلب لحضرتك قهوة عقبال ما أكشف ع المدام
ممدوح : ملوش لزوم و**** يا دكتور
بابا : لا ياراجل ليه و نص *و بيطلبله قهوة من السكرتيرة* قوليلي بأة يا مدام اي المشكلة ؟
مرات ممدوح : بيجيلي وجع في الرحم و بيزيد ب الوقت
بابا : حضرتك عندك اولاد
مرات ممدوح : طب اتفضلي جوا
دخلت جوا و دخل وراها . بابا حاطط جهاز كدا علي كسها
مرات ممدوح : هيهيهي براحة يا دكتور
بابا :*بيبصلها باستغراب* اهدي يا مدام صوتك عالي و جوزك ممكن يفهم غلط
مرات ممدوح : هييهييهييي مانت عمال تلعب في العش مش بتكشف
بابا :*شال ايده* خلاص بلاش نكشف خالص
مرات ممدوح : خلاص يا عم متبقتش قفوش كدا *بتغمزله*
بابا :*بيضحك و راح سايب الجهاز و مدخل صابعه ف كسها
مرات ممدوح : اه يخربيييتك
بابا : انتي عندك مشكلة في الرحم من الاخر ؟
مرات ممدوح : لا
بابا : طب قومي اعدلي نفسك و اديني رقم تليفونك
مرات ممدوح : رقمي 55555 بس لو رنيت و ممدوح رن ابقي اقفل اوعي تنطق
بابا : ماشي و انتي لو عايزة تبقي تعدي عليا في العيادة بليل كدة لما تفضي . تنورينا *بيغمزلها*
مرات ممدوح : هيهيي ماشي يا دكتووور

*برا الحكاية*

بابا : طبعا كان سهل جدا اعرف من طريقتهم الساذجة دي انهم داخلين ينصبوا عليا بس مشيت معاهم و حاطط في دماغي اني اخد بالي كويس و ممكن انا اللي اغفلهم في الاخر
انا : ما تحكي جوا الحكاية انت مطلعنا برا ليه يعني ؟
بابا : كنت حابب اقول جملة بصيغة المتكلم . جوا مش انا الراوي
انا : ارحمني يا بابا و النبي و خش تاني
بابا : يلا نخششش

*جوا الحكاية*

مرات ممدوح طلعت و خدته و ممدوح قال لبابا انه هيكلمه بعد فترة و يقعدوا مع بعض و يتعرفوا علي بعض و خد منه رقم تليفونه .. و خد مراته و نزل
ممدوح : ها عملتي ايه ؟
مراته : لاغيته و جه بسهولة خالص و اديته التليفون و قالي ابقا أعدي عليه في العيادة
ممدوح : حلو اوي
مراته : خول اوي
ممدوح : كله يهون عشان الفلوس
مراته : هيهي ماشي يا دكر
ممدوح : طب يللا نروح عشان أكلم ايمن اطمنه
مراته : ماتكلمه ع الموبايل
انا : لا بقولك ايه بلاش كسم غباء مكانش لسة في اختراع اسمه موبايل اصلا
مراته : اه لا مؤاخذة يا حضرت المؤلف
ممدوح : كسفاني مع الناس علي طول كدة ! يللا يللا نروح .. خدها و روحوا و اتصل بايمن
ايمن : هاه طمني
ممدوح : كله تمام و بلع الطُعم ع الاخر
ايمن : حلو اوي كمل علي كدا
ممدوح : تمام و هبلغك اول ب اول
ايمن : ماشي يا ممدوح مش عارف هرد جمايلك دي ازاي
ممدوح : عادي . نسبة بسيطة من الفلوس اللي هنقلبها منه
ايمن : متغلاش عليك يا ممدوح

تاني يوم مرات ممدوح راحت لبابا العيادة و حصل كسم مشهد سكس عادي و اتكررت المرات اللي بينهم و بابا من دلقتها عليه عرف ان جوزها اللي كان بيوجهها . و بابا و ممدوح فعلا بقوا صحاب و بيتقابلوا كتير و بابا ميعرفش عنه غير انه رجل اعمال بس كدا
و ظهر الجنرال في الوقت دا كان جاي ورا ممدوح من المانيا بعد اللي عمله فيه هناك و ساعتها ممدوح طلب مساعدة بابا و بكل سهولة قدروا يضحكوا عليه و رجعوا المانيا تاني واخد علي قفاه و دة خلي بابا يثق حاجة بسيطة في ممدوح بس عارف انه عايز ينصب عليها بردو . ممدوح عرض علي بابا صفقة و حابكها حبكة فاجرة كدة و مأمنله الدنيا و بابا ماشي معاه و مريحه ع الاخر و خلي حد يروح وراه يراقبه و شافه مع ايمن . راح بابا مكلم ايمن و عرض عليه انه هيرجعله فلوسه كلها مقابل انه يخون ممدوح و يقلبوا عليه اللعبة و بعد كسم تخوين و مش مصدق و كدا . وافق في الاخر و حصل كدا فعلا و خزوقوا ممدوح في مبالغ بنت متناكة و بابا رجع لايمن فلوسه و خد هو الفلوس اللي خدوها من ممدوح

*برا الحكاية*

انا : قولوا للي اكل الحرام يخاف بكرة اللي كاله ي مش عارف اي كداا
دارين : يبقي الغني م الحرام لو خاف مش عارفة اي كدا بردووو
انا و دارين : نااااس بتعبي ف شكاااير مآااسي معاصي و خساااااير
بابا : اي يا ولاد الروشة في ايه *بيبص لماما* لا مؤاخذة يا روشة
انا : طب فين مريم صحيح !
بابا : قالتلنا هترجع في معادها في الطيارة عادي
انا : اشمعني !
بابا : معرفش قالت هتقعد مع واحدة صاحبتها الاسبوعين دول و ترجع و بالمرة تشوف قرايبها و كدا لأن الفيلا بتاعت ماتس اتقفلت كدا كدا
انا : طب و ليانا موقفها ايه ؟
بابا : ليانا كنا هنبقي بنخاطر بحياتها لو فضلت في المانيا يومين كمان فسفرتها البرازيل هتكمل حياتها هناك
انا : اشمعني البرازيل ؟
بابا : عشان اخرها زيل
انا : و اولها ؟
بابا : برا
انا : و وسطها ؟
سارة : اندر
ماما : هو انتو مبتعرفوش تتكلموا جد . ما ترحااموووناااي
دارين : طب بابا احنا كدا المفروض هنرجع مصر بأة نرتاح كدة و معادش في مشاكل خلاص ؟
بابا : لا لسة
انا : ليه في اي تاني ؟
بابا : استاذ ايمن و ممدوح شيبوب
انا : اه صح . مهو استاذ ايمن كنت خلاص رجعتله فلوسه و مدخل ولادك مدرسته . ليه بأة اللي هو عمله دا ؟
بابا : رغبته في الانتقام لسة موجودة
دارين : و هتعمل معاه اي ؟
بابا : هتعرفوا بعدين
انا : بااااااس بدام قال الجملة دي يبقي لسة في خوازيق جاية
دارين : طب و ممدوح شيبوب ؟
بابا : ليه قاعدة برده
انا : داحنا داخلين علي ايام طييين
بابا : ولا طين ولا حاجة . كل اللي طالبه منكو بس انكو تركزوا ف دراستكو و تعيشوا حياتكو بشكل طبيعي و انا هخلي رجالتي يحرسوكو و متقلقوش . بعد كدة هتبقوا ف امان
انا : هو دلوقتي السفينة دي متحركة لمصر صح ؟
بابا : نبيه زي امك
امك :*بتضربه علي كتفه* وامه مالها ؟ مشحططني وراكو و خلاص
انا : هو انتي قالعة الحجاب ليه يا ماما ؟
ماما : هبقي ألبسه في مصر
انا : يحرق ابو دي عيلة
دارين : و لينا و علي فين يا بابا صحيح ؟
بابا : لينا و علي بعتلهم رجالتي و هما من قبلها اصلا علموا علي شادي و وائل
انا : اي اللي حصل ؟
بابا : ابقوا اسألوهم بأة انا زهقت حكاوي . تعالي يا عمر اخدك جيم شطرنج
انا : هيا بنا نلهو
دارين : اوعي تخسر يا عمر
انا : يعني تفتكري اللي خزوق الناس دي كلها انا هعرف أكسبه ؟
دارين و سارة : ههههههههههه
ماما : انا هدخل انام شوية و صحوني
دارين : قومي يا سارة نقف شوية البحر حلو اوي
دارين و سارة قاموا و بعدوا عننا و السفينة كان فيها ناس اجانب و فيهم مصريين بس قليلين و احنا حاجزين فيها اوضتين . واحدة لبابا و ماما و واحدة ليا انا و دارين و سارة
انا : في حاجة بأة عايز اقولهالك
بابا : قول
انا : هما حاجتين مش حاجة
بابا : و عشان خاطري !
انا : تلاتة كويس ؟
بابا : لا مش كويس
انا : ليه مش كويس
بابا : هتنجز تقول ولا اسيبك و امشي ؟
انا : خلاص خلاص هقول . الحاجة الاولي .. انا نيكت ليانا
بابا : يابن اللعيييبة . عملتها ازاي دي ؟
انا : اي الاب دة ! طب زعقلي طيب . اي حاجة حسسني انك ابويا
بابا : لا انا فخور بيك كدا . و الحاجة التانية ؟
انا : الحاجة التانية هي اللي مهمة . ليانا كانت في الدور اللي تحت امبارح و انا راجع سكران . لقيت ماتس بينيك حد بس كنت سكران دخلت نيمت و مخدتش بالي مين
بابا :*بنرفذة* يا بن الوسخة
انا : اشمعني اضايقت دلوقتي يعني ؟
بابا : عشان دة ماتس
انا : اه فهمتك . انا دماغي هتتشل عايز اعرف مين فيهم
بابا : من خبراتي الحياتية احب اقولك ان دي سارة او مريم مش امك ولا دارين
انا : انا قولت كدا بردو . طب و اعرف ازاي هي سارة ولا مريم ؟
بابا : اتصرف بأة
انا : طيب
بابا : انت بتحب مريم ؟
انا : جدا
بابا :*بيبتسملي*

*دارين و سارة*

سارة واقفة و باصة للمية و بتفكر
دارين : مالك ؟
سارة : هقولك حاجة بس متقوليش لحد
دارين : في اي قولي
سارة :*بخوف* انا كنت نايمة مع ماتس امبارح
دارين : يا لهوي يخربيييتك انتي عارفة لو عمر عرف هيعمل فيكي اي
سارة : عشان خاطري يا دارين اوعي تقوليله
دارين : طب انتي بتقوليلي ليه اصلا
سارة : عششششاااان ....
دارين : عشان ايييه ؟
سارة : اصللل اصللللههه
دارين : اي اصله ايييه ؟
سارة : جابهم جوايا
دارين : يا نهااااارك اسوووود و خليتيه يعمل كدا ليييه ؟
سارة : مكناش فاهمين بعض اصلا . لا انا اعرف الماني و لا هو يعرف عربي . ف لما جه يجيبهم معرفتش غير و هو بيجيبهم
دارين : طب اسكتي بأة و متقوليش لحد لحد ما نشوف اي اللي هيحصل
سارة : ساعديني عشان خاطري يا دارين
دارين :*بتاخدها في حضنها* هو انا لو مش هساعدك انتي هساعد مين يا بت !

*مريم*

شافت راجل شايلني و طالع من الحمام راحت مصوتة راحت ليانا مسكتاها بسرعة و مفهماها . و قالتلها ترجع معانا مصر و مريم قالتلها هتفضل هنا و تبقي ترجع ف الطيارة و خلاص و ليانا قالتلها انها هتسافر البرازيل و ودعوا بعض و عيطوا و المحن دا . و سافرت ليانا و مريم لمت هدومها و راحت علي بيت شيماء و رنت الجرس فتحتلها مني
مني : اهلا مريم ادخلي ادخلي و اي الشنطة اللي ف ايدك دي
مريم : شيماء فين ؟
مني :*بصوت واطي* ستي شيماء نايمة جوا مع الطيار
مريم :*بصوت واطي* طب انتي بتوطي صوتك ليييه
مني : مش عارفة *بتضحك* تعالي خشي اقعدي في الصالون لحد ما تصحي . احضرلك اكل ؟
مريم : لا ميرسي
خدتها دخلتها الصالون و طلعت و بعدها بدقيقتين لقت سهر داخلة و في ايديها فنجان قهوة
مريم : ازيك يا سهر
سهر : ازيك يا مريم انتي عاملة ايه !
مريم : انا تمام كويسة اقعدي اقعدي
سهر :*قعدت ع الارض*
مريم : انتي قعدتي ع الارض ليه ؟ ما تقعدي ع الكرسي
سهر : ستي شيماء منبهة علينا منقعدش ع الكراسي
مريم : انتو ليه كدا ؟
سهر : ليه كدا ايه يعني ؟
مريم : يعني ليه بتسمعوا كلامها ف كل حاجة و هي ذلاكو و فشخاكو و مع كدة شكلكو بتحبوها
سهر : بذمتك انتي حبيتيها ولا لا ؟
مريم : اه بصراحة حبيتها جدا
سهر : ستي شيماء انسانة كويسة جدا علي فكرة مش عشان احنا الكلاب بتوعها كدا يبقي هي بتفتري علينا او بتظلمنا . بالعكس احنا بناكل احسن اكل و عايشين معاها عيشة كويسة . دة غير ان هي اصلا اللي خلصتنا من الفقر اللي كنا عايشين فيه . انا عايزة اقولك ان امي دي كانت شغالة عند راجل و كان كل يوم بيخلي واحد ينام معاها و في الاخر كان بيديها اكل زي الخرا و معيشها عيشة زبالة و حتي ماما متعرفش انا بنت مين من كتر الرجالة اللي ناموا معاها . و وانا عندي 10 سنين . ستي شيماء كانت تعرف الراجل دة و شافتنا عنده راحت وخدانا منه عشان صعيبنا عليها و احنا اه لسة خدامين بردو بس احسن كتير ع الاقل امي اترحمت من النيك اللي كانت بتتناكه دة . و ستي شيماء اصلا مع انها بتكلمنا بتناكة كدة و ذلانا بس عموما اي واحدة فينا بتبقي عايزة حاجة بتعملهالها و مش مخليانا محتاجين حاجة . و حتي هي من الاول قالتلنا لو عايزين تبقوا كلابي و تعيشوا معايا ماشي مش عايزين امشوا من دلوقتي براحتكو
مريم : وانتو اصلا في الغالب بتسيبكوا هنا ولا في مصر ؟
سهر : لا في مصر . بس لما بتبقي هي جاية هنا بتبعتنا قبلها باسبوع نرتب الشقة و كدا
مريم : انتي مفتوحة ولا لا يا سهر ؟
سهر : اه مفتوحة
مريم : ازاي ؟
سهر : من 3 سنين كدة كان في واحد مز كدة كان بييجي لستي شيماء البيت و شافني و قالها اني عجبته و عايز ينيكني و قالتلي براحتك لو موافقة او مش موافقة براحتك . بصراحة الراجل دة اصلا لما كان بيجيلها كنت بقعد أتفرج علي جماله . فانا ممانعتش و امي قالتلي براحتك انتي كبرتي و اعملي اللي انتي عايزاه . ف قولتيلها اني موافقة و جه خدني و قضيت معاه ف بيته 3 ايام و دلعني فيهم تخر دلع
مريم :*بتغمزلها* دانتي طلعتي داهية
سهر : ولا داهية ولا حاجة . بس قوليلي انا عرفت انك مرتبطة
مريم : اه مرتبطة
سهر : مصري بأة ولا الماني ؟
مريم : لا مصري
سهر : بتحبيه ؟
مريم : بعشقه
سهر : طب ليه ؟
مريم : ليه ايه ؟
سهر : اي اللي بيخليكي تيجي لشيماء ؟
مريم : عادي شهوة مش اكتر تقدري تقولي انا بايسيكشوال
سهر : طب اي حبك انك تبقي كلبة يعني مع انك شكلك نضيفة يعني
مريم : عادي يعني ميول مش اكتر زي ما هي ميولها تبقي ملكة انا ميولي أبقي كلبة
سهر : طب في حد ناكك غيره ؟
مريم : لا . ولا عمري هخونه
شيماء :*من بعيد* سههههااااار
سهر قامت و طلعت تجري راحتلها و بعدها بدقيقة شيماء داخلة الصالون لابسة روب
شيماء : مرييمم اي المفاجأة دي !
مريم : ياريت مكونش مضايقاكي بس *بيسلموا علي بعض و باسوا و حضنوا بعض و مريم راحت بايسة ايد شيماء*
شيماء : مضايقاني اي بس هو مش اتفقنا اننا صحاب ؟
مريم : تسلمي يا حبيتي ميرسي
شيماء : بس اي الشنطة دي هتباتي معايا ولا اي ؟
مريم : لو ينفع اقعد عندك لحد ما نرجع مصر
شيماء : ماشي يا حبيبتي تنوري . بس اشمعنا اتخانقتي مع اهلك ولا ايه ؟
مريم : لا حوار طويل كدة هبقي احكيهولك
شيماء : خلاص ماشي . بصي احنا هنحط الغدا و كابتن امجد *الطيار* هيتغدي معانا . انتي عندي مشكلة او حاجة ؟
انا : لا عادي مش مشكلة
شيماء : اصل هو هيبقي قاعد بالبوكسر وانا هبقي قاعدة بالبيبي دول و ممكن ف وسط الاكل يقفشلي يبعبصني يبوسني يحضني كدا يعني
مريم : لا عادي انا بجحة اصلا هههه
شيماء : ههههههه خلاص ماشي خشي غيري عقبال ما الاكل يجهز
مريم : اخش فيين ؟
شيماء : اه صح تخشي فين ! يا سهههههههرررر *سهر جاية تجري*
سهر : ايوا يا ستي
شيماء : دخلي مريم اوضة الضيوف تغير هدومها
مريم : هو مفيش اوضة نوم تانية ؟
شيماء : لا مفيش . هما اوضتي و اوضة مني و سهر و اوضة الضيوف مفيهاش سرير اصلا
مريم : امال انا هنام فين ؟
شيماء : هتنامي معايا كدا كدا كابتن امجد مش هيبات معايا خلاص
مريم : مش المفروض لسة ليه يوم معاكي الاسبوع الجاي ؟
شيماء : نبقي نتصرف ساعتها
مريم : ماشي تمام
مريم دخلت اوضة الضيوف و طلعت شورت عند ركبتها كدا و بلوزة كت صدرها مش مقفول اوي ولا مفتوح اوي و خرجت لقت شيماء و كابتن أمجد قاعدين ع السفرة و سمر و مني واقفين وراهم زي الجرسونات اللي ف المطاعم كدا . و كانت شيماء لابسة بيبي دول اسود مش تحتيه حاجة و أمجد لابس بوكسر بس
شيماء : تعالي يا مريم
مريم قربت منهم لقت كابتن امجد شعره اصفر و دقنه صفرا و جسمه كله عضلات و شعر صدره بني و اصفر و عامل تاتو علي صدره و طويل و عريض . سلمت عليه و قعدت
و هما بياكلوا فعلا قعد يبعبص و يقفش لشيماء و هي شغالة تتموحن و تأكله ف بوقه و كل شوية يبص لمريم من تحت لتحت و هي قاعدة بتاكل و متوترة و مكسوفة . خلص الاكل و شيماء شاورت لمني و سهر ييجوا يشيلوا الاكل و قام امجد غسل ايده و مريم قامت وراه
امجد : انتي المانية ولا مصرية
مريم : بابا مصري و ماما المانية
امجد : انا قولت الجمال دة اكيد ميكس
مريم :*باصة ف الارض و مكسوفة*
امجد قرب منها و هي ثابتة مكانها متحركتش . قرب منها اكتر . ثابتة بردو . اكتر . اكتررر . حط شفايفه علي شفايفها براحااااة و هي ثابتة بردو . باسها بوس خفيف و هي بدأت تتجاوب معاه . راح باعد عنها و بصلها بابتسامة و سابها و مشي راح لشيماء
بعدها بدقيقة لقته شايل شيماء و هي بتضحك و بيجري بيها و بيخش اوضة النوم و ساب الباب مفتوحة علي اخره و السرير جوا بميل يعني لو حد واقف من بعيد ميشوفهوش لازم يقرب من الباب
مريم قعدت باصة ع الباب هتموت و تقرب تشوف و خايفة يشوفوها . فضلت مترددة حوالي 10 دقايق لحد ما بدأت تسمع آهات شيماء . راح مقربة خطوة خطوة براحة لحد ما وصلت بس استخبت بجسمها و باصة براسها بس . لقت امجد نايم و شيماء بتتنطط علي زبه . و شغالين اهات بس يعني كان واضح ان امجد دة راقي فشخ ف لسانه و ف طريقة تعامله . امجد لمح مريم بطرف عينه بس مبصلهاش عشان متاخدش بالها انه شافها اما شيماء ف كان ضهرها للباب كدا كدا . امجد و هو زي ما هو خد شيماء في حضنه و طلع زبره من كسها و دخله تاني عشان مريم تشوفه و مريم اول ما شافته حطت ايدها علي بوقها من الخضة . زبه كان شكله حلو نيك و شكل جلده ناعم و عنده شعر اصفر خفيف شكله فاجر .. مريم بصت وراها لقت سهر و مني قالعين و راشقين اكساسهم ف بعض و شغالين يدعكوها ف بعض
امجد قعد ينيك ف شيماء نص ساعة ف نفس الوضع و نيمها و جابهم علي وشها . راحت مريم جارية بسرعة من عند الباب و سهر و مني لما شافوها بتجري عرفوا انهم خلصوا راحوا لامين نفسهم . قام امجد لبس هدومه و دخل علي مريم اوضة الضيوف و قرب منها بالراحة و ابتسامة علي وشه و باسها ف بوقها و هي بتتجاوب معاه . و حط ايده علي طيزها راحت مريم شايلة ايده و زقاه و باصة الناحية التانية . و هو فضل مبتسم زي ما هو و مسك ايدها حوالي نص دقيقة و بعدين باس ايدها و طلع برا و سلم علي شيماء و مشي

*السفينة*

بليل . كنا قاعدين كلنا بنلعب كوتشينة و بدأنا نتعب و دخلنا ننام . اوضة ماما و بابا كانت لازقة ف اوضيتنا بالظبط . انا نيمت علي سرير و دارين و سارة ناموا علي سرير .
دارين : اوووف بأة انا مبحبش حد ينام جنبي
سارة : و جوزك هينام جنبك ازاي ؟
دارين : ملكيش دعوة مش هنيمه جنبي
سارة : ليه انتي هتتجوزى واحدة صاحبتك ؟
دارين : يا ستي ملكيش دعوة انا هتصرف مش هنيمه جنبي
سارة : لا علي فكرة مش هيوافق
دارين : لا انا هتفق معاه قبل الجواز كل واحد ينام علي سرير
سارة : بقي في راجل بردو يسييب القمررر دا و ينام علي سرييي....
انا : باااااااااااس بااااااااس عايز أنخمد . و انتي يا سارة سيبي لامها السرير و خلاص دي هتجيبلنا شلل
سارة :*بتضربها بالمخدة* اهوو اهوو سيبتهولك اهوو *و جاية تنام جنبي*
انا : اي دا انتي رايحة فين انا مبحبش حد ينام جنبي انا كمان
سارة : يا سلااااام ! مهي مريم كانت بتنام جنبك
انا : ايوااا مريممممم مريم . انما انتييييييي مش مريم
سارة : يعني اي يعني ؟
انا : كدة مش هخلص اتفضلي انخمدي جنبي خلينا نخلص
نيمت علي جنبي و اديتها ضهري . لقيتها حضنتني من ورا
سارة : ما تحكيلي حدوتة
انا : بيقولك مرة واحد كان عايز ينام و عنده اخت زنانة مش راضية تخليه ينخمد
سارة : ههههههههههه *و نامت علي كتفي و لافة ايدها حوالين وسطي

*مريم*

شيماء دخلت تستحمي و طلعت ندهت علي مريم
شيماء : اي يا بنتي روحتي فين ؟
مريم : انتو ليه مش قفلتو الباب ؟
شيماء : هو علي طول كدا
مريم : طب ما كنتي تقوليله يقفله
شيماء : بصي هو جاي هنا ينبسط . و هو اكتر حاجة بيكرهها ان حد يقوله اعمل او متعملش
مريم : طيب
شيماء : احكيلي بأة اي اللي حصلك
مريم : بصي يا ستي ...............................

*السفينة*

طبعا الحوائط اللي في السفينة كلها خشب . و الحيطة اللي كانت ما بيننا احنا و بابا و ماما كان فيها خرم صغير ف كان الاصوات عندهم واضحة فشخ عندنا .. انا روحت في النوم صحيت لقيت سارة عمالة تحك ف جسمي و ايدها علي زبي من فوق . لسة هبعدها سمعت صوت اهات و طرقعة و لما ركزت عرفت ان دول بابا و ماما راح زبي واقف سارة عرفت اني صحيت
ماما : اه نيكني نيكني افشخ شرموطتك ام بناتك الملابن
بابا : ااه هفشخك يا شرموطة يامو الملابن كلهم
ماما : ااه بناتك ملابن اي و الولاد بيضربوا عشرة عليهممممم
بابا : بيضربوا بس ؟؟
ماما : بينيكووهم بيركبوووهم ااه بناتك بيتركبوا بيتفشخوا . بناتك بيتنااااكووو
بابا : اااه عايز حد ييجي يفشخلي بناتي التلاتة . يفشخهم و يدقهم
ماما : هنجيب اه اه رااجل ييجي يركبني و يركب بناتك ال 3 شراميط
بابا : ااااه انا بناتي شراميط انا ابو الشراميييط
واحنا سامعين الكلام دة راح زبي واقف ع الاخر . سارة حست بيه بيقف راحت حاطة ايدها جوا البوكسر و ضربتلي عشرة ب ايدها . و انا حطيت ايدي جوا الشورت حطيت ايدي علي ايدها . و دارين كمان صحيت من الصوت و كنت انا و سارة ضهرها ليها ف مش باينلها حاجة غير ان سارة بتحرك ايدها عند زبي بس يبانلها اننا نايم لان انا فعلا جسمي كله كان ثابت و مكنتش بحرك غير ايدي مع سارة . دارين سامعة الصوت و كسها بيحرقها و مش راضية تضرب بردو ولا تحط ايدها عليه . سارة فضلت تدعكلي ف زبي و ب ايدها التانية بتدعك ف كسها . و ماما و بابا سكتو ف دة معناه ان هما خلصوا . و سارة قعدت تدعكلي لحد ما جيبتهم و راحت بايساني ف خدي و نامت

*مريم*

بعد ما حكت لشيماء
شيماء : كابتن ماجد عايزك
مريم : عايزني ازاي يعني ؟
شيماء : هو اي اللي عايزك ازاي ! انتي هتستهبلي ؟
مريم : انا مش عايزة حد انا بحب عمر و مش هخونه اكيد
شيماء : و انتي فاهمة ان عمر مش بيخونك ؟
مريم : لا طبعا مبيخوننيش
شيماء : و لو طلع بيخونك توافقي تخونيه عادي ؟
مريم : دة لو بأة
شيماء : هتوافقي ولا لا ؟
مريم : لو عمر طلع بيخوني هوافق



***نهاية الجزء السابع***



سؤال الجزء : اتوقع قصة طفولة الاب و صاحب اقرب توقع هعمله شخصية باسمه او بالاسم اللي هو عايزه و بالمواصفات اللي هو عايزها



لاكمال قراءة القصة

من هذا الرابط

.عائلة حيحانة جدا
(//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=447965&highlight=%D4%CE%D5%ED%C7%CA+%C7%E1 %CC%D2%C1+%C7%E1%C7%E6%E1%2A+%2A%E3 %E1%CD%E6%D9%C9%2A+%C7%E1%C7%DA%E3% C7%D1+%C7%E1%E3%E6%C7%D5%DD%C7%CA+% C8%CA%C7%DA%CA+%CF%E1%E6%DE%CA%ED+% C8%CF%C7%ED%C9+%C7%E1%DE%D5%C9+%DA% E3%D1%3A%C7%E1%C8%D8%E1+%D3%C7%DA%C A%E5%C7+%C7%E6%E1%ED+%CB%C7%E4%E6%E D+%C8%E1%DA%C8+%D1%ED%C7%D6%C9+%E3% E5%CA%E3+%C8%D4%DA%D1%ED+%D4%DF%E1% ED+%CF%C7%ED%E3%C7+%CF%C7%D1%ED%E4% 3A%C7%CE%CA%ED+%C7%E1%DF%C8%ED%D1%C 9+%DA%E4%CF%E5%C7+%DF%E1%ED%C9+%DD% D1%E4%D3%C7%E6%ED+%C8%ED%D6%C7+%D5% CF%D1%E5%C7+%C7%DF%C8%D1+%C7%E1%E3% CA%E6%D3%D8+%E3%D4%CF%E6%CF+%E3%CD% CA%D1%E3%C9+%DF%E1%C7%E3%E5%C7+%E1% ED%E4%C7%3A+%C7%CE%CA%ED+3%CB%C7%E4 %E6%ED+%D1%DD%ED%DA%C9+%DE%E3%CD%C7 %E6%ED%C9+%D8%E6%ED%E1%C9+%E3%E5%CA %E3%C9+%C8%E4%DD%D3%E5%C7+%DA%E1%ED %3A%C7%CE%E6%ED%C7+%CA%E6%C3%E3+%E1 %ED%E4%C7+%D8%C8%DA%C7+%D3%D1%D3%CC %ED+%D4%E6%ED%C9+%DF%E1%C7%E3%E5+%C 7%D8%E6%E1+%C7%E1%C8%E4%C7%CA+%DF%E 1%E5%C7+%C8%CA%DF%D1%C7%D4+%DA%E1%E D%E5+%D3%C7%D1%C9%3A%C7%CE%CA%ED+%C 7%E1%D5%DB%ED%D1%C9+2%C7%DA%CF%C7%C F%ED+%CC%D3%E3%E5%C7+%D3%C7%C8%DE+% D3%E4%E5%C7+%E3%E1%C8%E4+%DF%C8%ED% D1+%D8%ED%D2%E5%C7+%DF%ED%D1%DD%ED+ %CD%E1%E6%C9+%E3%C7%E3%C7%3A42+%C7% D3%E3%E5%C7+%DF%C8%ED%D1%C9+%DE%D5% ED%D1%C9+%E3%E1%ED%C7%E4%C9+%DF%CA% ED%D1+%C7%E3%E5%C7%CA%E4%C7+%CD%E1% C7%E6%C9+%E3%CD%CC%C8%C9+%E1%E1%DA% E1%E3+%C7%CE%E6%C7%CA%ED+%E3%CD%CC% C8%C7%CA+%2A%E6%DF%E1%E4%C7+%E3%CF% D1%D3%C9+%E6%C7%CD%CF%C9+%CE%C7%D5% C9%2A+%C8%C7%C8%C7%3A45+%CF%DF%CA%E 6%D1+%C8%ED%C8%C7%CA+%C7%E1%C8%ED%C A+%D8%C8%ED%DA%C9+%D4%DB%E1%E5+%ED% C8%C7%E4+%DA%E4%CF%E5+%CE%DD%ED%DD+ %E3%D1%ED%E3%3A16+%E3%DA%C7%ED%C7+% C7%E1%E3%CF%D1%D3%C9+%E3%D1%CA%C8%D 8%ED%E4+%C8%DE%C7%E1%E4%C7+%D4%E5%D 1%ED%E4+%CC%E3%ED%E1%C9+%E3%CA%E6%D 3%D8+%C8%DD%CE%C7%CF+%D4%C7%CF%ED%3 A18+%D5%C7%CD%C8+%C7%D4%DE%D1+%CA%E 6%CA%E6+%E4%DD%D3%E5)

اغلاق

الادارة

*ESRAA*
01-04-2019, 03:56 PM
هيتم نقل القصه لقصص السكس العربي لو في اي اجزاء فيها محارم ياريت تبلغ مشرفي القسم انه ينقلها لقصص سكس المحارم

لما تحب تضيف جزء ضيفه في نفس الموضوع هنا علي شكل رد وبلغ المشرفين لدمج الجزء الجديد مع القديم

تحياتي

takhtakh2
01-04-2019, 04:03 PM
- قصه روعه
- بس ليه التشويق ده كنت كملت شويه
- اسلوبك رائع فى سرد الاحداث
- لحد دلوقتى كله منطقى
- اسمحلى لو فيه اي حاجه مش تمام هنقدك نقد لازع ، علشان تحسن من اسلوبك فى الاجزاء الاحقه
- متتأخرش علينا
- فى انتظار باقى القصه


- تحياتى :wave:

Mw2000x
01-04-2019, 04:52 PM
ممتاااازه .. كمل

Mothaber
01-04-2019, 05:00 PM
بداية مشوقة جدا وعيلة شكلها رايحة فى داهية وييجى منها كتييييييييير .. كمل فى انتظار التكملة

محب العشق
01-04-2019, 05:21 PM
بدايه مشوقه استمر

alex 13
01-04-2019, 07:56 PM
جميلة اوووى
وشوقتنا من بدرى جدا
منتظرن الباقى

شوفوني
01-04-2019, 08:24 PM
ننتظر حتى اكتمال ملامح القصة لوضعها في القسم المناسب


اي اضافة تكون على شكل رد على هذا الموضوع


وبعد ذلك

تبلغنا بذلك على موضوع التبليغات الخاص بقسم القصص


رابط موضوع التبليغات في توقيعي


تحياتي

Sami Tounsi
01-04-2019, 08:25 PM
عندي ملاحظتين على القصه :

1- الجزء مقدمة و لا يعتبر جزء و احداثه قليله جدا، الاجزاء المقبله يجب ان تكون حباى بالاحداث و الا سنضكر الى دمج الاجزاء ببعض و نعتبرهم جزء واحد، العبرة بجوظة القصه و بلاغة سردها و جودة حبكتها و كثرة احداثها و ليس بعدد اجزائها ..

2- القصه كما ارى متجهة نحو جنس المحارم لذا سانقلها الى قسم قصص المحارم حتى تكون في القسم المناسب. اذا انت مش ناوي تكتب محارم اعلمني في رساله و سيتم ارجاعها الى قسم القصص العربي لكن حسب العنوان و مسار ما قرأت سيكون فيها جنس محارم على ما اعتقد ..

اي اضافة تكون هنا في قصتك هذه على شكل تعليق ثم تعلمنا في الموضوع الموحد لنقوم بعملية الدمج، تجد رابطه في توقيعي ..

تحياتي ..

المشتاق للحب
01-04-2019, 10:33 PM
استمر القصه شكلها مثيرة

almoazb
01-05-2019, 01:39 AM
مستني التقيل شكلها عنب

ولد نجود مربربه
01-05-2019, 01:46 AM
قصه جمييييله جدا تحياتي ليك عن جد اهم شي لا تكن اجزائها طويله
اكتب بنفس طول ها الجزء
تحياتي ليك وتحيات ماما نجود لك

سي سي
01-05-2019, 08:46 AM
بداية كويسة.... كمل

ليلي احمدد
01-05-2019, 01:36 PM
بداية موفقة
كمل

sad kimo
01-06-2019, 06:39 PM
كمل القصه بس ياريت الاحداث تكون متكامله
و استمر بالتقدم عمل ممتاز

Fatdick
01-07-2019, 12:22 AM
حلوه اوي منتظر التكمله

شوفوني
01-07-2019, 06:09 AM
تم اضافة الجزء الثاني


قراءة ممتعة للجميع


تم اعادة تنسيق الالوان لمزيد من الوضوح وتسهيل القراءة


تحياتنا

The_hulk_king
01-07-2019, 02:26 PM
فنتظار الباقي

Omar el gamed
01-07-2019, 04:40 PM
هي البداية مبهرة وجامدة جدااا بس يا ترا هتكمل ولا زي معظم الناس هناا ... كله هيبان بس البداية مبدعة عاش

ابراهيم111
01-07-2019, 04:51 PM
بص انا بحييك على اسلوب كتابتك بس هو محتاج شوية توضيح ف حاجات مبهمة
و القصة جميلة و شخصية البطل اخيرا حاجة مختلفة حد قوى و شخصية قوية مش
معرص و خول زي بقيت القصص حاول على قد متقدر تثبتو على شخصيتو و انت البطل
بتروح الجيم يعنى مش بيخاف حلو كمل على كده

Soso sucking
01-07-2019, 06:52 PM
القصة جذبتني
سلمت يداك

ليلي احمدد
01-07-2019, 07:22 PM
شكلها هتحلو
كمل

Pogbaa
01-07-2019, 08:23 PM
- قصه روعه
- بس ليه التشويق ده كنت كملت شويه
- اسلوبك رائع فى سرد الاحداث
- لحد دلوقتى كله منطقى
- اسمحلى لو فيه اي حاجه مش تمام هنقدك نقد لازع ، علشان تحسن من اسلوبك فى الاجزاء الاحقه
- متتأخرش علينا
- فى انتظار باقى القصه


- تحياتى :wave:

تسلم يا كبييير 💚
لا التشويق دة اتعود معايا عليييه :D
ياريت طبعا . النقد هيخليني احسن و لو عندك اي اقتراحات قولها

ماريا السعيدة
01-07-2019, 08:37 PM
ممتازة جداً كمل عليها حلوة وخفيفة.
شكراً للمجهود

Pogbaa
01-07-2019, 09:08 PM
هي البداية مبهرة وجامدة جدااا بس يا ترا هتكمل ولا زي معظم الناس هناا ... كله هيبان بس البداية مبدعة عاش
تسلم يا معلم
قصدك اي ! لو عندك اقتراحات قولها

Pogbaa
01-07-2019, 09:14 PM
ممتازة جداً كمل عليها حلوة وخفيفة.
شكراً للمجهود
شكرا تسلمي ❤ هكمل اكيد
و قوليلي رأيك دايما

almoazb
01-08-2019, 01:46 AM
منتظرين في اقرب وقت متاخرش علينا

شريف زيزو
01-08-2019, 09:07 AM
جميله إستمر يا مبدع

ولد نجود مربربه
01-08-2019, 09:37 AM
الجزء الثاني لم يعجبني مثل الاول

Pogbaa
01-08-2019, 12:01 PM
منتظرين في اقرب وقت متاخرش علينا
مش هتأخر أكيد

Pogbaa
01-08-2019, 12:03 PM
جميله إستمر يا مبدع
شكراا
شرفني برأيك دايما

Pogbaa
01-08-2019, 12:06 PM
الجزء الثاني لم يعجبني مثل الاول
ليييه طيييب ?

Kawarshi
01-08-2019, 02:57 PM
على وضعكككك فششششخ ياا برنس ف انتظار القادم بس الاهم انك تطول الجزء شويه بس ياريت عمر ما يطلعش خول زيهم و يحافظ فعلا على دارين و ينيك على ف افاكره و يخلى يخاف منى

عاشق الثلاثيني
01-09-2019, 12:06 AM
القصه جميله جدا استمر ولاكن الجزاء صغيره جدا وهناك بطئ ملحوظ فى رفع الاجزاء

Pogbaa
01-09-2019, 02:25 AM
على وضعكككك فششششخ ياا برنس ف انتظار القادم بس الاهم انك تطول الجزء شويه بس ياريت عمر ما يطلعش خول زيهم و يحافظ فعلا على دارين و ينيك على ف افاكره و يخلى يخاف منى
تسلم يا معلم
متحرمنيش من رأيك و اقتراحاتك دايما

ameer asem
01-09-2019, 04:46 AM
استمر قصه غايه في الروعه و مشوقه اهم شئ انك تستمر و ما تنقطع علينا

قيصــر نسـوانجي
01-10-2019, 12:08 AM
منتظرين الجزء القادم بشغف

سردك مميز بحق

شكرا لك

شوفوني
01-13-2019, 09:41 PM
تم اضافة الجزء الثالث


قراءة ممتعة

almoazb
01-14-2019, 12:10 AM
انت استاذ ورأيس قسم خليك حنين علينا وطول الجزء شويه ياعم بلاش الاحباط دا :99:

Pogbaa
01-14-2019, 12:19 AM
انت استاذ ورأيس قسم خليك حنين علينا وطول الجزء شويه ياعم بلاش الاحباط دا :99:
تسلم يا صاحبي
عينيا حاضر صدقني من اول الجزء الرابع الاجزاء طويلة :g058:

Kawarshi
01-14-2019, 01:49 AM
روعه يا صديقى بجد ممتاز بس الاهم انك مش تتاخر علينا و بخصوص الاجزاء عرفت انك ها تبدأ تطول من الجزء الرابع بنسبا للغلطه الغلطه عند دينا هيا اللى هتخليك تقلب اللعبه عليهم يا شق و ممكن تكون كمان وائل فتاحها مثلا على العموم انا بحاول أن احلل اي حاجه بس اكيد مش ها وصل لدماغك يا صديقى

بتوفيق ليك

ضيف
01-14-2019, 02:03 AM
متتاخرش علينا عشان انا بتعب كده 👏🏻

بدلع النسوان
01-15-2019, 10:33 AM
قصه مثيرة في احداثها في انتظار باقي الاجزاء

masrawee
01-16-2019, 01:08 PM
قصة جميلة جدا

كملها مستنين باقي الاجزاء

لورد النيك
01-18-2019, 04:43 PM
عاااش اوي جدا فشخ كملها😂

معز 14
01-19-2019, 07:32 PM
من نوعية القصص اللى بعشقها

ضيف
01-23-2019, 11:12 AM
تاخرت وينك !!

Sexlover89
01-26-2019, 11:04 PM
قصة رائعه استمررررررر

y.ali
02-09-2019, 02:56 PM
احسنت
كمل بنفس الاسلوب

3a4eq lelhawa
02-09-2019, 05:04 PM
قصه جاحده نيك كمل ومتتأخرش ورد ع التعليقات عشن تكسب متابعين وقلنا هتنزل الباقي امتي

طيزي لبوه
02-09-2019, 06:14 PM
قصتك حلوه اوووي واحداثها نار اتمني تكملها مستني باقي الأجزاء ياريت مش تغيب عننا كتير

Safan3
02-09-2019, 10:09 PM
انت اتأخرت فشششششخ ياعم

maikl hany
02-15-2019, 09:09 PM
ياريت تكمل باقى الاجزاء
قصه جامده جدا
استمر بنفس الاسلوب متغيرهوش
انت مبدع
تحياتى ليك

ضيف
02-16-2019, 05:37 PM
روعه كمل في اقرب وقت
روعاتك يا برنس

ظافر الحب
02-17-2019, 12:40 AM
قصة جميلة واحداث مشوقه
اسلوب سلس ورائع في الكتابه
منتظرين التكمله

عاشق الجنس31
03-18-2019, 03:04 PM
دي جميله جدا بتلين انك راجل بمعني الكلمه كمل بياقي القصه

Ahmed Klala
03-19-2019, 02:33 PM
هو طبعا القصه فاجره مش لاقي فيها عيب بس اكتر حاجه عجباني ف الحوار كله اني اول مره اقرا قصه ف المنتدى دا و اضحك كده من شويه الكلام اللي ف الاول و التاني .. و مستني الرابع و لحد الـ١٠٠ هستناك و هتابعك ⁦💪🏻⁩⁦💪🏻⁩

joba92
03-19-2019, 11:31 PM
قصة حلوة فى انتظار باقى الاجزاء

Sami Tounsi
03-28-2019, 08:11 PM
تم اضافة الجزء الرابع قرائه ممتعه للجميع

Pogbaa
03-28-2019, 08:36 PM
اسف جدا يا جماعة ع الغلطات الاملائية بس اغلبها مفهومة
هنوه بس علي الحتة بتاعت سامية ف العملية
( دخل ايمن وراها و ناكها )
المفروض تبقي ( دخل بابا وراها و ناكها )

محترف101
03-28-2019, 09:47 PM
قصة جميلة متشوق اعرف ايه الي هيحصل في الاخر

الساحر الابيض
03-29-2019, 01:09 AM
دماغك ابوسها يبني انت عالمي فشخ بس حاول متتاخرش ف الاجزاء بالتوفيق ي علم:up::up:

الحالم10
03-29-2019, 01:11 AM
ممتعة وجيلة وكلها حركة واثارة
فيها صبغة بولسية وليست جنسية
هل سيكون الانتقام هول الحل ام التعايش مع الواقع...؟
كملها لنرى منك المفيد والفريد:99::99::99:

maikl hany
03-29-2019, 11:29 AM
قصه جامده بجد
و جزء جامد 😉
بس و حيات اغلى حاجه عندك ما تتأخرش فى نشر الاجزاء
اصل فى احساس ابن وسخه جويا عايز اعرف حياخد حقه ازاى و ينيكهم
فا ياريت ما تتأخرش علينا فى باقى الاجزاء
بليز 😭
تحياتى ليك 😎

Pogbaa
03-29-2019, 06:13 PM
دماغك ابوسها يبني انت عالمي فشخ بس حاول متتاخرش ف الاجزاء بالتوفيق ي علم:up::up:
حبيبي تسلم
قريب جدا هنزل الجزء الجديد :99:

Pogbaa
03-29-2019, 06:15 PM
ممتعة وجيلة وكلها حركة واثارة
فيها صبغة بولسية وليست جنسية
هل سيكون الانتقام هول الحل ام التعايش مع الواقع...؟
كملها لنرى منك المفيد والفريد:99::99::99:
تسلم فشخ فشخولا :wink:
هفاجئك صدقني :D :D

Pogbaa
03-29-2019, 06:17 PM
قصه جامده بجد
و جزء جامد 😉
بس و حيات اغلى حاجه عندك ما تتأخرش فى نشر الاجزاء
اصل فى احساس ابن وسخه جويا عايز اعرف حياخد حقه ازاى و ينيكهم
فا ياريت ما تتأخرش علينا فى باقى الاجزاء
بليز 😭
تحياتى ليك 😎
اخويا تسلم 😉❤
مش هتأخر اكييد
و هفاجئك :D :D :D

شعيبي1
03-29-2019, 11:35 PM
جميله جدا ... تسلم ايدك

joba92
03-30-2019, 12:02 AM
يعنى فجأة بقوا كلهم معملوش أى غلط و هو الغلطان و اللى شايل كل حاجة ؟؟؟؟ كان أفضل لو سكتوا و خلاص لأنهم كلهم مش أنقياء ,
فى أنتظار الاجزاء الجديدة

Pogbaa
03-30-2019, 12:13 AM
جميله جدا ... تسلم ايدك
حبيبي تسلم ❤ هستني رأيك دايما

Pogbaa
03-30-2019, 12:16 AM
يعنى فجأة بقوا كلهم معملوش أى غلط و هو الغلطان و اللى شايل كل حاجة ؟؟؟؟ كان أفضل لو سكتوا و خلاص لأنهم كلهم مش أنقياء ,
فى أنتظار الاجزاء الجديدة
الفكرة ان دة هيزود الغموض و الحيرة لأن موقفه بقي صعب جدا و كمان الضغوطات بتزيد عليه لما يحس ان هو اللي غلط . فاهمني ؟
و هستني رأيك دايما ❤❤

bas 22
03-30-2019, 09:31 PM
بداية جميلة جدا وعيلة شكلها رايحة فى داهية

Pogbaa
03-30-2019, 09:54 PM
بداية جميلة جدا وعيلة شكلها رايحة فى داهية

تسلم ❤❤
هستني رأيك دايمااااااااا :99:

ضيف
03-31-2019, 10:08 AM
قصة فشيخة جدا
الدراما قوية و بالنسبة السكس مريم و سارة و دارين و الام

Jack21
04-01-2019, 05:37 PM
اتمنى ان القصة تملك مستقبل جميل

Pogbaa
04-01-2019, 06:18 PM
قصة فشيخة جدا
الدراما قوية و بالنسبة السكس مريم و سارة و دارين و الام
انت افشخ يا حبي :99: 😂
يعني اي بالنسبة للسكس دي مش فاهمها :rolleyes:

ضيف
04-01-2019, 09:48 PM
فين ياعم الجزء الجديد

سلميـ
04-02-2019, 12:45 AM
ياجمالللللو 😍😍

Maroooooxox
04-02-2019, 12:46 AM
تسلم يا كبير علي الجزء الي اكتر من رائع والمقدار الجااامد ده

Sami Tounsi
04-02-2019, 03:46 AM
تم اضافة الجزء الخامس قرائه ممتعه للجميع

Pogbaa
04-02-2019, 03:54 AM
فين ياعم الجزء الجديد

وصل يب عمو :99:

Pogbaa
04-02-2019, 03:56 AM
ياجمالللللو 😍😍

حبيب قلبي 😍❤
قوليلي رأيك دايما ✌

Pogbaa
04-02-2019, 03:57 AM
تسلم يا كبير علي الجزء الي اكتر من رائع والمقدار الجااامد ده

حبيب هارتي تسلم ❤❤
و هستني رأيك دايماا 😇💏

ameer asem
04-02-2019, 04:30 AM
بص يا معلم مبدئيا القصه جامده فشخ المهم بس ليا تعديل صغير انا ببقي متلغبط بين كل جزأ و التاني فياريت عشان اعرف بداية ابحزأ في الاجزاء الجايه تعلي عنوان الجزا بلون مختلف عن لون ابجزأ نفسه يعني لما تيجي تكتب مثلا الحزأ السادس يبقي بالحمر و الحزا بالبني و تسلم ايدك منتظرين منك كل حديد

Pogbaa
04-02-2019, 04:53 AM
بص يا معلم مبدئيا القصه جامده فشخ المهم بس ليا تعديل صغير انا ببقي متلغبط بين كل جزأ و التاني فياريت عشان اعرف بداية ابحزأ في الاجزاء الجايه تعلي عنوان الجزا بلون مختلف عن لون ابجزأ نفسه يعني لما تيجي تكتب مثلا الحزأ السادس يبقي بالحمر و الحزا بالبني و تسلم ايدك منتظرين منك كل حديد

تمام يا معلم و تسلم فشخ علي التعديل دة عندك حق فعلا ❤
و اي حاجة تشوفها غلط او فيها مشكلة قولي عليها علي طول و هستني رأيك دايما 💪💋

y.ali
04-02-2019, 08:55 AM
جميل الجزء الجديد

محب العشق
04-02-2019, 01:43 PM
جامد جدا استمر

Pogbaa
04-02-2019, 02:43 PM
جميل الجزء الجديد

تسلم ❤ هستني رأيك دايما

Pogbaa
04-02-2019, 02:48 PM
جامد جدا استمر

حبيبي هستني رأيك دايما ❤

سايكو للجنس
04-02-2019, 04:31 PM
القصة حلو بس بعد ما قريت الجزء الاخير شايف ان البطل بقا زي اخوه
هو ممكن هيسيب امه واخواته يتناكو عادي كده؟
خايف يبقا في باقي القصة زي اخوه واي حد عايز ينك اخواته وامه يبقا عادي
ارجو انه ميكنش كده ياريت ترد عليا وتقولي انه مش هيكون كده

سلميـ
04-02-2019, 05:09 PM
حبيب قلبي 😍❤
قوليلي رأيك دايما ✌
جميلة جدا ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩😌

Pogbaa
04-02-2019, 05:18 PM
جميلة جدا ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩😌

ميرسي ماتش داتش هانش لانش ❤
نتي اجمل 💋

Ozz3a
04-02-2019, 05:34 PM
قصه جامدة ولسلوبك قريب من اسلوب حد بحبه اووي

Pogbaa
04-02-2019, 05:42 PM
قصه جامدة ولسلوبك قريب من اسلوب حد بحبه اووي

ميرسي يا قمر ❤❤
دة حاجة تفرحني اكييد 😎💋💋

سلميـ
04-03-2019, 01:14 AM
ميرسي ماتش داتش هانش لانش ❤
نتي اجمل 💋

بجد انا نفسي تنزل جزء كل يوم من كتر حلاوتها 😂😂
اتمني بس انك مش تتاخر ف الاجزاء الي جاية و زود الجزء ف الاحداث حبة مش هتخسر حاجة 😂⁦❤️⁩
يلا بون وي 😘🥰

Darke man
04-03-2019, 01:36 AM
قصتك جميلة بس حاول تطول فى الاحداث

Pogbaa
04-03-2019, 07:59 AM
بجد انا نفسي تنزل جزء كل يوم من كتر حلاوتها 😂😂
اتمني بس انك مش تتاخر ف الاجزاء الي جاية و زود الجزء ف الاحداث حبة مش هتخسر حاجة 😂⁦❤️⁩
يلا بون وي 😘🥰

صدقيني كل ما بلاقي نفسي فاضي بكتب و كتبت شوية حتي من الجزء الجديد بس موضوع كل يوم دة صعب اوي 😂😂😂❤

Pogbaa
04-03-2019, 08:00 AM
قصتك جميلة بس حاول تطول فى الاحداث

اوكاي ماشي هطول ❤
تسلم يا كبير 💋

Pogbaa
04-03-2019, 08:03 AM
القصة حلو بس بعد ما قريت الجزء الاخير شايف ان البطل بقا زي اخوه
هو ممكن هيسيب امه واخواته يتناكو عادي كده؟
خايف يبقا في باقي القصة زي اخوه واي حد عايز ينك اخواته وامه يبقا عادي
ارجو انه ميكنش كده ياريت ترد عليا وتقولي انه مش هيكون كده

بص هو السؤال دة يعتبر اهم سؤال في القصة اصلا . ف تحب اجاوبك عليه واحرقلك الاحداث ؟ 😂😂🙌

joba92
04-03-2019, 03:51 PM
أنا بحب السكس الجماعى و يمكن علشان كده الجزء الخامس هيجنى جداا , فى أنتظار الاجزاء الجديدة .

Pogbaa
04-03-2019, 06:16 PM
أنا بحب السكس الجماعى و يمكن علشان كده الجزء الخامس هيجنى جداا , فى أنتظار الاجزاء الجديدة .

الاجزاء اللي جاية فيها جماعة كتير ❤
تسلم علي رأيك هستناه دايما ❤❤

سايكو للجنس
04-04-2019, 04:28 PM
بص هو السؤال دة يعتبر اهم سؤال في القصة اصلا . ف تحب اجاوبك عليه واحرقلك الاحداث ؟ 😂😂🙌

مش لدرجة حرق احداث😅😅

اصلي انا دايما بحب البطل يكون مسيطر
لو هو داخل على اي مرحلة من التعريص
مش محتج غير تلميح بسيط بس .
على العموم القصة حلو كمل ياوحش

caliente
04-04-2019, 08:36 PM
حلوووووووووووة اوي يا ريت تكمل لان الجزئ الاخير انا مستنيه لان حيصير فيه لواط ممم

الماستر القاهر
04-04-2019, 09:05 PM
جميلة ياريت تواصل الكتابه

Pogbaa
04-04-2019, 10:44 PM
مش لدرجة حرق احداث😅😅

اصلي انا دايما بحب البطل يكون مسيطر
لو هو داخل على اي مرحلة من التعريص
مش محتج غير تلميح بسيط بس .
على العموم القصة حلو كمل ياوحش

بردو مش هجاوبك 😂😂
صدقني لما تقراها هيبقي احسن بكتير . و كدة كدة الجزء بكرة او بعده هيكون نازل ❤
و اللي انت بتحبه هتلاقيه متقلقش 😉✌

Pogbaa
04-04-2019, 10:47 PM
حلوووووووووووة اوي يا ريت تكمل لان الجزئ الاخير انا مستنيه لان حيصير فيه لواط ممم

تسلم يا كبيير 💋❤
الجزء الجديد هينزل بكرة او بعده و فيه اللي انت عايزه 😉❤
هستني رأيك دايما

Pogbaa
04-04-2019, 10:48 PM
جميلة ياريت تواصل الكتابه

تسلم ❤
هستني رأيك دايماا ❤

سايكو للجنس
04-05-2019, 06:04 AM
بردو مش هجاوبك 😂😂
صدقني لما تقراها هيبقي احسن بكتير . و كدة كدة الجزء بكرة او بعده هيكون نازل ❤
و اللي انت بتحبه هتلاقيه متقلقش 😉✌

هو في الحقيقة انا انسان حراق بحب احرق الاحداث علي نفسي😂😂😂
بس تسلملي يامعلم على التشويق الى شكلك ناوي تقتلني به⚰
وتسلملي 100 مره برده علي التلميح الي طلبتو منك😙😚😍😘
كده انتا طمنتنا علي مستقبل ابننا البطل 😎😎😎
واستمر يا وحش في تشويقنا اكتر واكتر الحد من موت منك فى التشويق✌✌💪

حفيله2345
04-05-2019, 07:48 AM
المندى بالطريفه الجديده زعت كوس ام الى اخترع دى نظام كل مخش الى نعليفات فين الموصضيع يا ادمن يا ولاد المتناكه

Pogbaa
04-05-2019, 09:08 AM
المندى بالطريفه الجديده زعت كوس ام الى اخترع دى نظام كل مخش الى نعليفات فين الموصضيع يا ادمن يا ولاد المتناكه

براحة بس من غير ما تشتم . اطلع لراس الموضوع و دوس علي الصفحة رقم 1

VAZ CARLO
04-05-2019, 11:28 AM
قصة ممتازة :wink:

Pogbaa
04-05-2019, 07:14 PM
هو في الحقيقة انا انسان حراق بحب احرق الاحداث علي نفسي😂😂😂
بس تسلملي يامعلم على التشويق الى شكلك ناوي تقتلني به⚰
وتسلملي 100 مره برده علي التلميح الي طلبتو منك😙😚😍😘
كده انتا طمنتنا علي مستقبل ابننا البطل 😎😎😎
واستمر يا وحش في تشويقنا اكتر واكتر الحد من موت منك فى التشويق✌✌💪

😂😂😂😂 لا متقلقش ابننا اسد و في امان 😎✌
اخويا يا كبير حبيبي ❤
حتة التشويق دى انا واثق من نفسي فيها و هفضل اعمل كدة لحد اخر جزء 😂😂✌

Pogbaa
04-05-2019, 07:16 PM
قصة ممتازة :wink:

Merci very much 😂❤
و قولي رأيك دايما

The reper
04-05-2019, 10:57 PM
من القصص المفضلة عندي
اشكرك 👏

Star Of Sudan
04-05-2019, 11:45 PM
قصة جميلة ومشوقة



؟ ولكن الاثارة الجنسية قليله

استمر ، متابع بشغف

Pogbaa
04-06-2019, 12:46 AM
من القصص المفضلة عندي
اشكرك 👏

دي حاجة تفرحني جدددا
هستني رأيك دايماً ❤

Pogbaa
04-06-2019, 12:49 AM
قصة جميلة ومشوقة



؟ ولكن الاثارة الجنسية قليله

استمر ، متابع بشغف

بص اه عندك حق
بس الفكرة ان كلام الاثارة الجنسية بيبقي غالبا واحد ف انا بحاول اجدد
بس هتلاقيه موجود اكتر في الاجزاء اللي جاية ❤
هستني رأيك دايماا ❤

momo.mom
04-06-2019, 12:58 AM
ممتازة استمر

Maroooooxox
04-06-2019, 01:34 AM
اخب اقولك زي ما ابوك قالك في القصة ��������

Pogbaa
04-06-2019, 01:40 AM
اخب اقولك زي ما ابوك قالك في القصة ��������

انهي جملة 😂😂

Diablo23
04-06-2019, 02:07 AM
القصة معجبتنيش خالص طبعا بشكر مجهودك بس الشخصيات كانت اوفر لو كنت خليت النيك ف العيله نفسها من غير دياثه وشغل اوبن مايند كان هيبقا احسن

Maroooooxox
04-06-2019, 02:12 AM
انهي جملة 😂😂

انت كاتب ابن ..... 😂😂😂

ساندى المتحرره
04-06-2019, 03:12 AM
الجزء السادس رائع
اسلوبك مختلف علشان كده شيفاك كاتب مميز
تحياتى ليك
فى انتظار الجزء السابع

Sami Tounsi
04-06-2019, 03:41 AM
تم اضافة الجزء السادس قرائه ممتعة للجميع

سايكو للجنس
04-06-2019, 08:30 AM
احححححححااا ياعم ايه الصدامات دي كلها😲😲
واححححححااا تاني علشان كنت فاكر البطل كان بيتصرف من دماغو😢😢
واححححححااا ثالث علشان الاب الى طلع (اريل) ده مش اريل ده (ساتالايت)😂😂😂
شكلو ناوى يدور حريمه علشان يستفيد منهم مستقبلا🤔🤔
واحححححححااا رابع عاوز اعرف ابن (الاريل) ماتس كان بينيك مييين😯😯
وفي الحقيقة الفصل عجبني هو كان طويل شوية صحيح بس حلو😘😘
واستمر ياوحش في الكتابة مع التشويق الى ناوى تقتلنى بيه ✌✌
وياسلام لو تخلي البطل ينيك (الساتالايت الكبير)في افكاره تبقا 🍇🍇🍇
واخيرا اخر كلمه هكتبها بعد ماقريت الفصل غير((( احا)))

Pogbaa
04-06-2019, 10:13 AM
القصة معجبتنيش خالص طبعا بشكر مجهودك بس الشخصيات كانت اوفر لو كنت خليت النيك ف العيله نفسها من غير دياثه وشغل اوبن مايند كان هيبقا احسن

اوكاي تسلم علي رأيك . بس شغل النيك في العيلة دة ممكن تفتح أي قصة محارم هتلاقيه موجود كتير جدا . الفكرة اني بحاول اعمل حاجة جديدة مش تقليد و خلاص

أتمني انك تغير رأيك بعدين ❤❤

Pogbaa
04-06-2019, 10:15 AM
انت كاتب ابن ..... 😂😂😂

حبيبي تسلم فشخ 😂😂😂❤

Pogbaa
04-06-2019, 10:16 AM
الجزء السادس رائع
اسلوبك مختلف علشان كده شيفاك كاتب مميز
تحياتى ليك
فى انتظار الجزء السابع

شكرا جدا ❤ ميرسي ع الكلام الجلو دة

و هستني رأيك دايما ❤❤

y.ali
04-06-2019, 03:02 PM
حلوة ومشوقة احسنت

سادي عنيف للكس
04-06-2019, 04:00 PM
ياريت اتجوز من عيله كدا كلها نيك واركب في كل بناتهم ونسوانهم

Pogbaa
04-06-2019, 06:05 PM
حلوة ومشوقة احسنت

اخويا الاخ تسلمم ❤❤

Pogbaa
04-06-2019, 06:10 PM
ياريت اتجوز من عيله كدا كلها نيك واركب في كل بناتهم ونسوانهم

كلنا عايزين كداا 😂😂👌

The reper
04-07-2019, 12:03 AM
انت عالمي بجد شابوووو
كمل الباقي بسرعة مستنيك

سلميـ
04-07-2019, 12:24 AM
خد قلبي بقي 😹😹

Pogbaa
04-07-2019, 02:10 AM
انت عالمي بجد شابوووو
كمل الباقي بسرعة مستنيك

حبيب قلبي ❤
من اكتر الناس اللي بتعلق في القصة 🙌

Pogbaa
04-07-2019, 02:11 AM
خد قلبي بقي 😹😹

بيبي ❤❤😂
و حياتك لأعمل شخصية باسمك 😂❤

ameer asem
04-07-2019, 03:36 AM
من اكتر القصص المتابعها عجباني استمر يا غالي منتظرك علطول
و شكرا لاخدك بالنصيحه الموضوع دا سهل عليا القراءه كتير

محب العشق
04-07-2019, 09:32 AM
حلوه استمر اما نشوف اخرة الغموض ده ايه

monsun
04-07-2019, 11:35 AM
قصه جامده جدا. كمل الجزء السابع بقي بدون تاخير

سلميـ
04-07-2019, 03:32 PM
بيبي ❤❤😂
و حياتك لأعمل شخصية باسمك 😂❤

شاله يخليك 😂
متتاخرش علينا بقي عشان مزعلش 😻⁦❤️⁩

Pogbaa
04-07-2019, 04:02 PM
من اكتر القصص المتابعها عجباني استمر يا غالي منتظرك علطول
و شكرا لاخدك بالنصيحه الموضوع دا سهل عليا القراءه كتير

حبيبي دي حاجة تفرحني طبعا ❤❤
و أي حاجة مش تعجبك او شايفها ممكن تبقي أحسن قول علي طول 😅

Pogbaa
04-07-2019, 04:04 PM
حلوه استمر اما نشوف اخرة الغموض ده ايه
اللي اوله ضلمة اخره نور متقلقش 😂✌
تسلم علي رأيك ❤

Pogbaa
04-07-2019, 04:05 PM
قصه جامده جدا. كمل الجزء السابع بقي بدون تاخير

تسلم ❤❤
أكيد قريب هيكون نازل 🙌🙌

Pogbaa
04-07-2019, 04:07 PM
شاله يخليك 😂
متتاخرش علينا بقي عشان مزعلش 😻⁦❤️⁩

لا هنزله بسرعة بس بلاش زعلك دا ❤😍

سلميـ
04-07-2019, 06:31 PM
لا هنزله بسرعة بس بلاش زعلك دا ❤😍

مش بقولك خد قلبي 😹😹😹😹

Pogbaa
04-07-2019, 07:00 PM
مش بقولك خد قلبي 😹😹😹😹

كيووتي ❤❤😂

شربس
04-08-2019, 12:29 AM
قصه مثيره ياترا الجزئ السابع هينزل امتا

Pogbaa
04-08-2019, 01:01 AM
قصه مثيره ياترا الجزئ السابع هينزل امتا

تسلم ❤
الخميس او الجمعة

ساندى المتحرره
04-11-2019, 05:12 AM
اتاخرت علينا ليه فى الجزء الجديد

MED74
04-11-2019, 05:43 AM
بداية مشوقة جدا

The reper
04-11-2019, 05:17 PM
فينك اتأخرت ليه

سلميـ
04-12-2019, 02:01 AM
فينككككك * غضب كتيرررررر *

سايكو للجنس
04-12-2019, 09:28 PM
فيييييييييين السسسسسابع😠😠😠

لورد النيك
04-13-2019, 12:54 AM
القصة حلوة فشخخخخخخ

ضيف
04-13-2019, 01:50 AM
انا مش لاقي الاجزاء الجديده

ضيف
04-13-2019, 01:20 PM
كمل القصة القصة حلوة

ameer asem
04-15-2019, 02:50 AM
فين الجديد مستني بقالي كتير

asdfg100200
04-18-2019, 07:31 PM
ايه يعم الأجزاء خايفه تنزل ولا ايه😂😂

menaa 2019
04-18-2019, 07:47 PM
كنت حابة اعرف الشخص اللي بيكتب القصه دي

Pogbaa
04-20-2019, 09:20 PM
انا اسف يا جماعة ع التأخير كنت مشغول فشخ ف زبين حاجة . و الجزء الجديد هينزل بعد بكرة اكييد

Pogbaa
04-20-2019, 09:20 PM
كنت حابة اعرف الشخص اللي بيكتب القصه دي

ايوا انا اهوو 👀

Hotpop
04-21-2019, 01:05 PM
مين المؤلف بجد 🤔🤔🤔

Pogbaa
04-21-2019, 04:51 PM
مين المؤلف بجد 🤔🤔🤔

ايوا انا و **** 🙄

ysom
04-21-2019, 08:20 PM
نزل الجزء السابع

Pogbaa
04-21-2019, 10:00 PM
نزل الجزء السابع

حاضر بكرة هيكون نازل

سلميـ
04-22-2019, 12:59 AM
وحشتنا يعم ����

Pogbaa
04-22-2019, 03:19 PM
وحشتنا يعم ����

ياااه بقالي كتير محدش قالي كلمة حلوة 😂❤❤
و الايموشنز بتاعتك دي اعدليها بدل ماجي أعدلها انا 😂

لورد النيك
04-22-2019, 11:11 PM
نزل الجزء الجديد يابا😂

سلميـ
04-22-2019, 11:26 PM
ياااه بقالي كتير محدش قالي كلمة حلوة ��â‌¤â‌¤
و الايموشنز بتاعتك دي اعدليها بدل ماجي أعدلها انا ��

**** وانا مالي يالمبي ماتكلم المنتدي ������

سلميـ
04-22-2019, 11:29 PM
يارتني ماتكلمت 😂

Pogbaa
04-23-2019, 12:21 AM
نزل الجزء الجديد يابا��

معلش يا لورد كان معاده النهاردة . بس لسة فيه شوية و انا عايز انام . هنزله بكرة ����

Pogbaa
04-23-2019, 12:23 AM
**** وانا مالي يالمبي ماتكلم المنتدي ������

و المنتدي ماله يعني ! 😂
مانا الايموشنز بتاعتي حلوة و بتنور اهوو اهوو 😂👊👊

سلميـ
04-23-2019, 01:31 PM
و المنتدي ماله يعني ! 😂
مانا الايموشنز بتاعتي حلوة و بتنور اهوو اهوو 😂👊👊

افهظ من كدة انك بتقول اني نحس ؟ 😂🤔

Pogbaa
04-23-2019, 02:43 PM
افهظ من كدة انك بتقول اني نحس ؟ 😂🤔

عرفتيها لواحدك دى ؟ 🙄😂😂

لورد النيك
04-23-2019, 09:10 PM
الجزء يسطييي

سلميـ
04-23-2019, 09:16 PM
عرفتيها لواحدك دى ؟ 🙄😂😂

سوري بس العيب مش من عندي 😂🙈

ysom
04-23-2019, 11:02 PM
فين الجزء الساااابع

سلميـ
04-24-2019, 02:48 AM
هو الظاهر كدة انك نسيت قصة و انت ماشي ��

مودرتش
04-24-2019, 11:13 AM
طولت علينا يانجم السابع هينزل امتي

Pogbaa
04-24-2019, 04:02 PM
فين الجزء الساااابع

النهاردة بليل اكيد

Pogbaa
04-24-2019, 04:05 PM
هو الظاهر كدة انك نسيت قصة و انت ماشي ��

😂😂😂😂
طب أحلفلك ب اي اني كنت هنزله امبارح . و بعدين قولت اي البضان اللي كاتبه دة و غيرت نص الجزء 😂😂🙄

Pogbaa
04-24-2019, 04:06 PM
طولت علينا يانجم السابع هينزل امتي

النهاردة بليل يا صاحبي . و سوري ع التأخير

سلميـ
04-24-2019, 07:44 PM
😂😂😂😂
طب أحلفلك ب اي اني كنت هنزله امبارح . و بعدين قولت اي البضان اللي كاتبه دة و غيرت نص الجزء 😂😂🙄

ماشي عازراك ولكن بردو يعني راعي ان في ناس بتقراء انا ممكن انتظر بالشهور زي مابنتظر في الروايات بس اعتقد ان فيه ناس بتكون كحتاجاها بسرعة و بصراحة انا شايفة ان ٢٠ يوم علي جزء كتير 😂😂😂

ysom
04-24-2019, 08:47 PM
النت هيخلص عليا اليوم والجزالسابع لسه مانزلش

ميمي59
04-24-2019, 08:49 PM
هو مش هينزل ولا ايه

A7med 3ssam 123
04-24-2019, 11:46 PM
القصة حلوة بس خلي الجزء الجاي أحداثه مثيرة

سايكو للجنس
04-25-2019, 12:09 AM
انتا كداب يابو صلاح😂😂
انتا كل يوم تقول الجزء هينزل النهرده ومفيش حاجا بتنزل🤔
ليه كده يابو صلاح دانتا حبيبي😍😍
يعني تموتنا من التشويق قلانا ماشي لكن تطول في الجزء كمان 😧
لاااااااااااااا كده كتيررررر😠😠

Pogbaa
04-25-2019, 02:33 AM
ماشي عازراك ولكن بردو يعني راعي ان في ناس بتقراء انا ممكن انتظر بالشهور زي مابنتظر في الروايات بس اعتقد ان فيه ناس بتكون كحتاجاها بسرعة و بصراحة انا شايفة ان ٢٠ يوم علي جزء كتير 😂😂😂

هو تمام عندك حق . بس صاحب الرواية دة بتبقي دي شغله . يعني هو كدا كدا مضطر يفضي نفسه عشان يكتب . اما انا دة مش شغلي و مشاغل الحياة كتير و الدنيا تلاهي يا ولدي 😂😂
مهو لولا اني في ناس محتاجاه بسرعة مكنتش كتبت 😂❤
اقري الجزء الجديد و قوليلي رأيك ❤

Pogbaa
04-25-2019, 02:34 AM
النت هيخلص عليا اليوم والجزالسابع لسه مانزلش

سوري بجد ع التأخير انا اسف . بس مش بايدي صدقيني

شوفوني
04-25-2019, 05:47 AM
تم اضافة ودمج الجزء السابع

قراءة ممتعة

لورد النيك
04-25-2019, 11:37 AM
بص توقعي لطفولة الاب ان هو كان ديوث او معرص حبة علاهلو عشان لما كان بينيك مراتة كان فرحان ان هي بتقولو ان بناتو شراميط وهتجيب راجل ينيكها وينيكهم ده بالنسبة للحالة الجنسية اما الاجتمعية اتوقع ان هو كان فقير او تحت المتوسط بشوية عشان النصب والفلوس اللي بيخدها بيه لو انت قصدك توقع كدة 😂

Pogbaa
04-25-2019, 12:03 PM
انتا كداب يابو صلاح😂😂
انتا كل يوم تقول الجزء هينزل النهرده ومفيش حاجا بتنزل🤔
ليه كده يابو صلاح دانتا حبيبي😍😍
يعني تموتنا من التشويق قلانا ماشي لكن تطول في الجزء كمان 😧
لاااااااااااااا كده كتيررررر😠😠

لا مؤاخذة يا عمُنا ❤😂😂
معلش بأة انت عارف ظروف الحياة اللامتناهية 😂😂
حبيبي و**** مش هتأخر بعد كدا 😅❤

Pogbaa
04-25-2019, 12:06 PM
بص توقعي لطفولة الاب ان هو كان ديوث او معرص حبة علاهلو عشان لما كان بينيك مراتة كان فرحان ان هي بتقولو ان بناتو شراميط وهتجيب راجل ينيكها وينيكهم ده بالنسبة للحالة الجنسية اما الاجتمعية اتوقع ان هو كان فقير او تحت المتوسط بشوية عشان النصب والفلوس اللي بيخدها بيه لو انت قصدك توقع كدة 😂

لا مش دة قصدي خالص 😂😂
انت جيبت بديهيات عادية يعني 😂 و مش كلها صح
انا بقول اتوقع القصة مش اتوقع المواصفات 🙄
ركز يا عم دانت لورد النيك با جدددع 😂😂❤

سايكو للجنس
04-25-2019, 01:57 PM
🤔اللي ممكن اقولو عن الاب ان عيلتو كانت اوبن مايند
وانو كان نسوانجي علشان كده دخل طب نساء
او ممكن يكون ايمن في موقف معا مع الاب قديم علشان كده نصب عليه
ممكن يكون نصب علي ابو الاب او ناك امه وهو شاف كده ومعجبهوش الى شافه
او ممكن يكون عجبو علشان هو اوبن مايند
بس هو يمكن علشان ناك امه وتنصب علي ابو علشان كده عمل في ايمن كده فى المستقبل
😥😥😥انا تعبت ده التوقع الي عندي نفسي يكون قريب من التوقع الى عندك
وكلمه اخير تسلم على السابع😍😍ومتتاخرش تاني.

Pogbaa
04-25-2019, 05:36 PM
🤔اللي ممكن اقولو عن الاب ان عيلتو كانت اوبن مايند
وانو كان نسوانجي علشان كده دخل طب نساء
او ممكن يكون ايمن في موقف معا مع الاب قديم علشان كده نصب عليه
ممكن يكون نصب علي ابو الاب او ناك امه وهو شاف كده ومعجبهوش الى شافه
او ممكن يكون عجبو علشان هو اوبن مايند
بس هو يمكن علشان ناك امه وتنصب علي ابو علشان كده عمل في ايمن كده فى المستقبل
😥😥😥انا تعبت ده التوقع الي عندي نفسي يكون قريب من التوقع الى عندك
وكلمه اخير تسلم على السابع😍😍ومتتاخرش تاني.

انت حطيت زبروميت توقع كدا 😂😂
و هو مش دة السؤال عموما . انا بسأل علي طفولته
بس عاش خيالك حلو 😂👀❤
حبيبي مش هتأخر اكيد ❤❤❤

monsun
04-25-2019, 06:33 PM
اخيرا نزلت السابع. في انتظار الثامن

سلميـ
04-25-2019, 07:08 PM
نزلت الجزء بس لسة مقرتهوش بس بقولك شابو و حاسة انه هيكون عظيم
هقراءه بليل بقي ����

A7med 3ssam 123
04-25-2019, 07:10 PM
توقعي ان الاب كان شهواني وبقا دكتور نسا علشان ينيك و إن في زوبنة اجتله وناكها وجوزالست كان عارف فالاب عجبه الوضوع
بس ياريت الهبده تطلع صح

Pogbaa
04-25-2019, 07:18 PM
نزلت الجزء بس لسة مقرتهوش بس بقولك شابو و حاسة انه هيكون عظيم
هقراءه بليل بقي ����

قشطا ابقي قوليلي رآيك ❤
و متحطيش ايموشنز تاني 🙄😂

Pogbaa
04-25-2019, 07:19 PM
توقعي ان الاب كان شهواني وبقا دكتور نسا علشان ينيك و إن في زوبنة اجتله وناكها وجوزالست كان عارف فالاب عجبه الوضوع
بس ياريت الهبده تطلع صح

معلش هقطع عليك الهبداية اللذيذة دي
انا بسأله علي طفولته طفوللللتتتتتتته

سلميـ
04-25-2019, 07:43 PM
قشطا ابقي قوليلي رآيك ❤
و متحطيش ايموشنز تاني 🙄😂

خلاص أني اسفة 😂

A7med 3ssam 123
04-25-2019, 07:55 PM
معلش هقطع عليك الهبداية اللذيذة دي
انا بسأله علي طفولته طفوللللتتتتتتته
طيب خد الهبده الألذ توقعي ان الأب عاش في بيت متوسط في عيلة أقل متوسطة مع أبوه وأمه اللي كان عايزينه يطلع دكتور كويس وكان ابوه مش معاه فلوس عشان يعيشه طوفلته
و

Pogbaa
04-25-2019, 08:07 PM
طيب خد الهبده الألذ توقعي ان الأب عاش في بيت متوسط في عيلة أقل متوسطة مع أبوه وأمه اللي كان عايزينه يطلع دكتور كويس وكان ابوه مش معاه فلوس عشان يعيشه طوفلته
و

و ايه !! و اييييييه !!
انطق انطق و ايييه 😂😂

Pogbaa
04-25-2019, 08:08 PM
خلاص أني اسفة 😂

شاطوووووووورة 😂👊

A7med 3ssam 123
04-25-2019, 09:15 PM
و ايه !! و اييييييه !!
انطق انطق و ايييه 
انا بس حبيت احمسك للجزء الجاي

الحالم10
04-25-2019, 10:01 PM
ممتعة ومثيرة جدا
كملها

سايكو للجنس
04-25-2019, 10:07 PM
انت حطيت زبروميت توقع كدا 😂😂
و هو مش دة السؤال عموما . انا بسأل علي طفولته
بس عاش خيالك حلو 😂👀❤
حبيبي مش هتأخر اكيد ❤❤❤

لا ده انا عجبك( انا في الخيال فشخت المجال)😂😂😂

Pogbaa
04-26-2019, 01:04 AM
انا بس حبيت احمسك للجزء الجاي

بتستخدم اسلوبي يعني ! 😂
ماشي ماشي 😂❤

Pogbaa
04-26-2019, 01:05 AM
ممتعة ومثيرة جدا
كملها

تسلم ❤
هكمل اكيد 🙌

Pogbaa
04-26-2019, 01:06 AM
لا ده انا عجبك( انا في الخيال فشخت المجال)😂😂😂

دانت فشختني انا نفسي ياراجل 😂
عاش استمر في الهبد 😂❤

سايكو للجنس
04-26-2019, 05:20 AM
(توقع جديد م_ن انسان هبيد)😂😂
توقعي لطفوله الاب:انه كان شخص زكي ولماح اتعرف علي الجنس من مرقبته لابو وامه
وعلشان عيلته اوبن مايند فى الاول فى الاول كان عادي بس بعد متعرف علي الجنس
من اهله وهو بيبص عليهم من اوضة النوم وسمع امه بتقول..........
تفتكر امه كانت بتقول ايه؟
ده الي هنعرفو فى الهبده الجاية😂😂😂

لابيبلافغق
04-26-2019, 06:20 AM
اتوقع طفولة الاب متل قصة ابنة عمر نييك

لورد النيك
04-26-2019, 08:44 AM
لا مش دة قصدي خالص 😂😂
انت جيبت بديهيات عادية يعني 😂 و مش كلها صح
انا بقول اتوقع القصة مش اتوقع المواصفات 🙄
ركز يا عم دانت لورد النيك با جدددع 😂😂❤

طب وضح شوية السؤال عايز نتوقع اي بالضبط فيه يعني😂
حبيبي يابا وانشاء *** تاخد الكرة الذهبية يعم😂♥♥

Star Of Sudan
04-26-2019, 10:41 AM
تسلم ‏‎:99:‎

بانتظار ال 8

طفولة الاب صعب توقعها بس أكيد كان فيها خلل ‏‎:haha:‎

A7med 3ssam 123
04-26-2019, 03:38 PM
بتستخدم اسلوبي يعني ! 
ماشي ماشي 
بس ايه رأيك يامعلمي بص ده توقعي بجد: الأب ذكي من وهو في kg0 علشان محدش قدر يضحك عليه وهو كان من عيلة غنية وسافروا برا كتير فخد تفكير الغرب و ...

joba92
04-26-2019, 05:38 PM
سارة شكلها هتطلع الاكثر شرمطة :D
متتاخرش علينا فى الاجزاء الجديدة .

Pogbaa
04-26-2019, 11:02 PM
(توقع جديد م_ن انسان هبيد)😂😂
توقعي لطفوله الاب:انه كان شخص زكي ولماح اتعرف علي الجنس من مرقبته لابو وامه
وعلشان عيلته اوبن مايند فى الاول فى الاول كان عادي بس بعد متعرف علي الجنس
من اهله وهو بيبص عليهم من اوضة النوم وسمع امه بتقول..........
تفتكر امه كانت بتقول ايه؟
ده الي هنعرفو فى الهبده الجاية😂😂😂

مجيبتش القصة لسة و كدا كدا محدش هيجيبها 😂😂
بس عاش فشخ في كلام في كلامك صح 🙌
لو محدش هبد احسن من كدة هترسي عليك يا معلم 😂🙏🙏
استمر ايها الهبيد 😂😂👊

Pogbaa
04-26-2019, 11:03 PM
اتوقع طفولة الاب متل قصة ابنة عمر نييك

لا توقعك غلط
جرب تاني 🙌

Pogbaa
04-26-2019, 11:07 PM
طب وضح شوية السؤال عايز نتوقع اي بالضبط فيه يعني😂
حبيبي يابا وانشاء *** تاخد الكرة الذهبية يعم😂♥♥

اقولهالك بصيغة احسن .. احم احم اسمع يابني 😂

اكتب فيما لا يزيد عن 10 اسطر توقعك لقصة دكتور طارق زهرة قبل اتمامه ال 20 عاما

فهمت كدة ولا نقول كمان ؟ 😂😂
كرة ذهبية ايه خليها لمودريتش 😂
انا عايز كرة ملبن 😂😂

Pogbaa
04-26-2019, 11:08 PM
سارة شكلها هتطلع الاكثر شرمطة :D
متتاخرش علينا فى الاجزاء الجديدة .

لن أتأخر ايها الجوبا العظيم 😂😂🙏

سايكو للجنس
04-27-2019, 12:38 AM
ورجعنا لكم تاني من(توقع جديد م_ن انسان هبيد)😂😂
بعد ما طارق كان بيبص علي ابو وامه وهما بينيكو سمع امه بتقول
الام:اهه اهه ايو كمان افشخني كمان اههههههههههههخ
الاب:وطي صوتك يالبوه العمارة كلها هتسمعك كده
الام: انا عايزه العمارة كلها تسمعني عيزاهم كلهم يجو يفشخوني
طارق سامع الكلام وبيدعك في زبره وبعد مخلصو نيك جرى علي الحمام يضرب علي الي شافو والي سمعه
نظرات طارق لامه مبقتش زي الاول بقا يشتهيها وقعد يفكر فى ازاي يوقع امه من غير ميكون ابوه موجود
الحد مافي يوم الاب جاتلو سفريه تبع الشغل لمده اسبوعين طارق بعد ما عرف فرح ان الجو هيفضه ليه اسبوعين بس الام كانت مديقة علشان مش هتعرف تتناك لمده اسبوعين وهي بتهيج بسرعة سافر الاب وفضل طارق وامه مع بعض طارق جاتلو فكره ازاي ينيك امه برضاها من غير ميحصل بنهم احراج ولا ندم
تفتكرو ايه هيا الفكره الي جات فى دماغ طارق؟🤔🤔
ده الى هنعرفو فى الهبده الجاية 😂😂😂

A7med 3ssam 123
04-27-2019, 12:38 AM
شكل الأب زي شيرلوك هولمز في معرفة معلومات مهمة من حاجات تافه وانه كان زكي بنسبه لسنه وأول مرة شاف سكس كان بيتفرج علي جيرانه و هو كان في العاشرة وطبعا بقا بيتفرج عليهم كل يوم و في يوم كان ابوه و امه واقعين في مشكلة وهو بقا عنده مثلا 15 سنه وكان فهم النيك و كدا وسمعمهم وكانت المشكلة ان امه اتناكت من حد و صورها بكاميرا طبعا عشان مكنش فيه موبيلات وكان ابو الأب معرص وعارف فالاب حل المشكلة و خد الصور وفضل يزل ابوه و امه

Pogbaa
04-27-2019, 01:17 AM
بس ايه رأيك يامعلمي بص ده توقعي بجد: الأب ذكي من وهو في kg0 علشان محدش قدر يضحك عليه وهو كان من عيلة غنية وسافروا برا كتير فخد تفكير الغرب و ...

كان ذكي تمام دي صح
الباقي كله غلط 😂🙄🙏

Pogbaa
04-27-2019, 01:21 AM
شكل الأب زي شيرلوك هولمز في معرفة معلومات مهمة من حاجات تافه وانه كان زكي بنسبه لسنه وأول مرة شاف سكس كان بيتفرج علي جيرانه و هو كان في العاشرة وطبعا بقا بيتفرج عليهم كل يوم و في يوم كان ابوه و امه واقعين في مشكلة وهو بقا عنده مثلا 15 سنه وكان فهم النيك و كدا وسمعمهم وكانت المشكلة ان امه اتناكت من حد و صورها بكاميرا طبعا عشان مكنش فيه موبيلات وكان ابو الأب معرص وعارف فالاب حل المشكلة و خد الصور وفضل يزل ابوه و امه

عاش فشخخخ انت كدا اقرب واحد
بس مفيش صور ولا حاجة . الكلام دة من 40 سنة تقريبا . يعني الكاميرا مش كانت مع اي حد كدا
ولسة في شوية تكات بردو 😉😉
بس عاش فششخ 💪

Pogbaa
04-27-2019, 01:59 AM
مش حلو الجز السابع

ليه ! مش حلو ليه ؟

لورد النيك
04-27-2019, 06:27 AM
ممكن يكون الاب وايمن او الجنرال كانو صحاب فطفولتهم لما بلغو وفهمو يعا ايه نيك ايمن بقا يبص علي ام الاب وعابز ينيكها ففضل وراها لحد ما نكها وبعديها حصل اي هبد فالنص كدة لحد ما الاب عرف ان صاحبه ناكها فعشان كدة فشخو فحياتو وفلوسو..ها صح ولا اي؟😂

A7med 3ssam 123
04-27-2019, 10:36 AM
عاش فشخخخ انت كدا اقرب واحد
بس مفيش صور ولا حاجة . الكلام دة من 40 سنة تقريبا . يعني الكاميرا مش كانت مع اي حد كدا
ولسة في شوية تكات بردو 
بس عاش فششخ 
مهو ممكن الراجل اللي ناك الأم كان غني او عنده استديو

Pogbaa
04-27-2019, 10:49 AM
ممكن يكون الاب وايمن او الجنرال كانو صحاب فطفولتهم لما بلغو وفهمو يعا ايه نيك ايمن بقا يبص علي ام الاب وعابز ينيكها ففضل وراها لحد ما نكها وبعديها حصل اي هبد فالنص كدة لحد ما الاب عرف ان صاحبه ناكها فعشان كدة فشخو فحياتو وفلوسو..ها صح ولا اي؟😂

معلش هقطع عليك الهبدة اللذيذة دي 😂
اول حاجة : الجنرال اصلا مش مصري يعني اكيد مش صاحبه و هو صغير
تاني حاجة : لو طلعت فوق ف مشهد تعارف ايمن و الاب . كان واضح ان ميعرفوش بعض قبلها ..
فشلت المحاولة 😂
Try again 💪💪

Pogbaa
04-27-2019, 11:04 AM
مهو ممكن الراجل اللي ناك الأم كان غني او عنده استديو

لا مفيش صور خالص و مش هنحتاجها في حاجة 😂

A7med 3ssam 123
04-27-2019, 11:24 AM
لا مفيش صور خالص و مش هنحتاجها في حاجة 

طيب هو الجزء8 هينزل امتي عشان خايف حد يهبد هبدة أقرب من بتاعتي

Pogbaa
04-27-2019, 11:54 AM
طيب هو الجزء8 هينزل امتي عشان خايف حد يهبد هبدة أقرب من بتاعتي

لا انا كدة كدة هبدأ أكتب في الجزء النهاردة . يعني هينزل يوم الاتنين
ف لو النهاردة محدش اتوقع . خلاص هتثبت عليك
لو عايز تبعت في رسالة اسم الشخصية و مواصفاتها ابعت 💪

سايكو للجنس
04-27-2019, 02:17 PM
اخر هبده اقولها من (توقع جديد م_ن انسان هبيد)
ابو طارق سافر سفرية شغل ومراته شهونية فكانت بتصبر نفسها بلعب فى كسها
فى يوم اتعرفت علي واحد وبقا ينكها ويزلها وطارق لمح فى تصرفات امه التوتر والخوف
وقرر في يوم يرقبها وشفها مع واحد شاب ماسك طيزها ومشين فضل وراهم الحد موصلو لعمره
ودخل وراهم وقفلو وراهم باب الشقة وهو قعد يتصنت وسامع صوت تاوهات امه وهي بتتناك
اتعصب وعرف انا امه بتروحله علشان بيهددها انو هيفضحها الحد ما ابو طارق رجع من السفرية
وانقطعت اخبار الشاب بعد ما ابو طارق رجع وطارق بقا يزل امه علي اي يعرفه وبقا ينكها هو كمان
بس طارق منساش الشاب وسال علي الشقهالي امه كانت فيها
وصحبها كان اسمه (ايمن) طارق فضل يخطط لايمن ازاي ينيكو فى افكاره
بعد الي عمله
بتمنه تكون الهبده فى التوقع وتكون عجبتكوم

لورد النيك
04-27-2019, 02:25 PM
طب شوف ديه ابو الاب كان معرص برضو وعمل تبادل زوجات مع الجيران فالاب)طارق( شافهم فابوه خله يسكت وينيك هو كمان مراتو)ام الاب( وبقي كلو بينيك فكلو عادي فبقا متحرر وديوث وحب النسوان والنيك فاشتغل دكتور نسا عشان ينيك من الشغلانة لحد ما عرف ايمن وحصلت القصة ديه كلها😂

Pogbaa
04-27-2019, 03:21 PM
طب شوف ديه ابو الاب كان معرص برضو وعمل تبادل زوجات مع الجيران فالاب)طارق( شافهم فابوه خله يسكت وينيك هو كمان مراتو)ام الاب( وبقي كلو بينيك فكلو عادي فبقا متحرر وديوث وحب النسوان والنيك فاشتغل دكتور نسا عشان ينيك من الشغلانة لحد ما عرف ايمن وحصلت القصة ديه كلها😂

فشل جديد . فشل جدييد 😂😂
معاك محاولة اخيرة 💪😂

لورد النيك
04-27-2019, 03:24 PM
فشل جديد . فشل جدييد 😂😂
معاك محاولة اخيرة 💪😂

احا بعم خلاص انا تعبت نبقي نتوقع الجزء الجاي بقي😂😂

Pogbaa
04-27-2019, 03:58 PM
احا بعم خلاص انا تعبت نبقي نتوقع الجزء الجاي بقي😂😂

قشطا خلاص 😂
اجهزلي للجزء الجاي بأة 💪😂

A7med 3ssam 123
04-27-2019, 05:02 PM
لا انا كدة كدة هبدأ أكتب في الجزء النهاردة . يعني هينزل يوم الاتنين
ف لو النهاردة محدش اتوقع . خلاص هتثبت عليك
لو عايز تبعت في رسالة اسم الشخصية و مواصفاتها ابعت 
موصفات شخصيتي اهيه بس متخلهوش خول او ديوث
الأسم : أحمد
السن في القصة عايزه : 17
الطول :182cm
الوزن : 90‎ KG
بشرة الجسم : بيضة
بشرة الوش: برنذي[قمحية]
الحسم: معضل شوية
لون الشعر: اشقر
لون العين: اسود
طول الزب: 18cm
تخن الزب: 5سم
الجمال : متوسط

Pogbaa
04-27-2019, 06:47 PM
موصفات شخصيتي اهيه بس متخلهوش خول او ديوث
الأسم : أحمد
السن في القصة عايزه : 17
الطول :182cm
الوزن : 90‎ KG
بشرة الجسم : بيضة
بشرة الوش: برنذي[قمحية]
الحسم: معضل شوية
لون الشعر: اشقر
لون العين: اسود
طول الزب: 18cm
تخن الزب: 5سم
الجمال : متوسط

تمام . كدة رسيت عليك غالبا 🙏🙏

A7med 3ssam 123
04-27-2019, 09:13 PM
تمام . كدة رسيت عليك غالبا 

الحمد **** قشطا

احمد ياااسر
04-28-2019, 01:00 AM
بص يا يسطا
اول حاجه الاب صاحب واحد في الجامعه (مش هوصفها مش شغل كسمي انا )او اكبر وبعدين نكها بقي وبعدين خانته وبعدين دخل ضربها وفشخها وزعل وبعدين قال عادي وخلاها تتناك عادي وعجبه التعريص وبقي معرص ولما حصل الخناقه دي مع ايمن بقي والخرا الي انت كاتبه في زبرميت سطر خلي بناته تتناك بارادتها عادي وترصله الصور والفديوهات وهو متكيف نيك بقي






او. الاب ناك مولود معرص وده حل حلو نيك


او الاب كان بيعمل تبادل زوجات مع اي عرص تاني اشطا


احا انا لازم اقوم من علي الكيبورد علشان الهبد بس

Pogbaa
04-28-2019, 03:00 PM
بص يا يسطا
اول حاجه الاب صاحب واحد في الجامعه (مش هوصفها مش شغل كسمي انا )او اكبر وبعدين نكها بقي وبعدين خانته وبعدين دخل ضربها وفشخها وزعل وبعدين قال عادي وخلاها تتناك عادي وعجبه التعريص وبقي معرص ولما حصل الخناقه دي مع ايمن بقي والخرا الي انت كاتبه في زبرميت سطر خلي بناته تتناك بارادتها عادي وترصله الصور والفديوهات وهو متكيف نيك بقي






او. الاب ناك مولود معرص وده حل حلو نيك


او الاب كان بيعمل تبادل زوجات مع اي عرص تاني اشطا


احا انا لازم اقوم من علي الكيبورد علشان الهبد بس


طب حاجة صغيرة معلش . انا بقول قصة طفولته طفولته طفولته طفولته طفولته طفولته طفولته
و كدة كدة خلاص خلصت و الجزء نازل بكرة و احمد عصام كسب
اجهز بأة للجزء الجاي هيكون في سؤال جديد 🙏

Disha#
04-28-2019, 06:03 PM
عاااش فشخ ومتأخرش ف الباقي بقى

غاوي صياعة
04-28-2019, 10:57 PM
أتخرت علينا ف الجزء 8

مودرتش
04-29-2019, 10:27 AM
التامن هينزل امتي

لورد النيك
04-29-2019, 06:15 PM
نزل ال8 ياباا😂

سايكو للجنس
04-30-2019, 03:46 AM
مش بقولك *** يابو صلاح😂
مفيش حاجا بتنزل في معادها ليه يابو الصلاليح😂😂

Pogbaa
04-30-2019, 02:13 PM
مش بقولك *** يابو صلاح😂
مفيش حاجا بتنزل في معادها ليه يابو الصلاليح😂😂

عارف انت لو مكاني او في الظروف اللي انا فيها .
هتلغي القصة خالص 😂🙄

mancoo
04-30-2019, 04:30 PM
جااااااااااااااامد اوي />

احمد ياااااسر
04-30-2019, 05:22 PM
يسطا فين الجزء يسطا القصه جامده اصراحه
مع ان فيه زيها كتير بس طرقتك حلوه الصراحه في الكتابه والقلش وكده

Pogbaa
05-01-2019, 01:07 AM
يسطا فين الجزء يسطا القصه جامده اصراحه
مع ان فيه زيها كتير بس طرقتك حلوه الصراحه في الكتابه والقلش وكده

يعني اي في زيها كتير عايزني اعمل ايه يعني ؟ 😂😂
و مفيش زيها كتير ولا حاجة انت اللي نيتك مش صافية 😂🙄
الجزء قريب حاضر



قصص نيك جارتي في الورشهحصرى زوجين مع بعض على الكام شغالين تفريش ونيك حسب طلب الزبون - نسوانجيقصص.سكس.اغريت.اخيقصص سكس لا يبني مش كدهقصص سكس عرب نار نهر العطش متسلسلهقصص سكس تبادل وتحرر ودياثه الارشيفجزها مش عارف يكيفها ليلة الدخله سكس مترجم/archive/index.php/t-437220.htmlصور سكس بالميوه ولكس مفسرافلام سكس طويله كامله قصه خيانه صبايابحب زب الاستازصور خرم طيز شباب شواذbrazzerافلام سكس محرام نيك بي القواقصص سكس ام هانيقصص نيك ممتع ومثير باوضاع عنيفه اه اه اه كمان نيكني اه كمانطريقة التجسس على مرتيقصص سكس ابي الذي ناك عمتي وحبلت وناكني محارمقصص فجور نسوان هايجهمبادل من طربلس جادقصص نيك خالتي أم علي طريقي إلى الرضاعة landsmbفتحةكسها باينةاخي متهور على نيك طيزي وهذهي قصتيقصص زوجت كفيلي السعوديه طيزها كبيرفيديوهت سكس ورع صغري جديدقصص نيك مكتوبة + ماستر +منتديات ارشيف نسوانجي خلاني م site:landsmb.ruقصص سكس محارم امي المتدينة 2019انا بحب النيك العنيف وتنزيل في كسيقصص سكس مع جارتي وابنهاقصص سكس حلوه ورائعهقصه سكس ام جلالﺃﻧﺎ ﻭﺧﺎﻟﺘﻰ ﻭﺍﻣﻰ ﻭﻣﺮﺍﺗﻰ ... ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻟﺨﺎﻣﺲ ﻭﺻﻞ - ﻣﻨﺘﺪﻳﺎﺕ سكس بنت سواد شرموطة تتنك/archive/index.php/t-437220.htmlسكس خألتي وقصتي مع كس بنتهأ ألعسولةالعاطفي صور سكس سود/archive/index.php/t-576514.htmlصور زبي لكل سالبقصص سكس مصوره يوميات دكتوره براندي الجزء الثاني حصريا نسوانجيسكس زوج تحت الطلبمنتديات نسوانجي آخر الاصدارات/archive/index.php/t-151436.htmlقصص سكس مع بنت اخته site:bfchelovechek.ruقصص سكس نارية روايات سحاق سداسيبورنستارايناس مكي نسوانجيقصص جنسية تبرد كسي العاطشقصص محارام سكي نسوانجي شميل وشيوزقصص سكس اسمر نار مصرية بتلعب فى بزازها عالمسينجرقصص سكس محارم زوجتي خانتني مع اخياعصرنى تحتك ف السريرقصتي تحرشبي ونكني رجل خيانة قصص سكس شاب ينيك بنات العائلة كلهم site:bfchelovechek.ruقصه امي هايجه اويقصص محارم سكس مرات خالي امنيه منتدى نسوانجيلحس اقدامي وجواربي قصه جنسنسوانجي مراتي الفرسهقصص مغامراتي مع السكسنيك مقابل المال مدرسة انجليزيصور سكس كلسوناتقصص نيك عشان ياخد الترقيهصور قضيب افريقيقصه.نيك.طيز.عواطف.عبود.العاهرهاروع قصص سكس ونيك يمني جديدقصص سكس متسلسله احمدصور وقصص سكس تشهينقاش وطلب المساعدة في سكس محارم نسوانجي/archive/index.php/t-265950.htmlقصص سكس سحاقي في المستودعقصص سكس الصعيدى ومحرمو وعلتو كملةقصص سكس ديوثنسونجي سمينه صورسكس لوف نكا امه وهي نايمهقصص سكس اخي البنوتقصص سكس محارم نسوانجي الصفحه 5سكس نيك اداني دورين بصتنى قصهقصص جنسيه مثيره ارشيفقصص سحاق الطالبه نور نسوانجيlandsmb ازاي بقيت شرموطه نيك لبوتك site:landsmb.ruقصة نىك اخته شروق وامهقصص شرمطه ومنيكه زوجاتاجمل صور نيك كس اخ يدخل علي اخته نبك بب جميع الاوضاعصور زب مصري تخينقصص سكس اجمل شي مداعبه طيزي انتاك من غيرزوجيانطونيو ينيك لبنانياتسالب المغربقص نيك لوأط مع أخيقصة نيك زبى الكبير و شهيرة و بناتها الارشيفقصة سكس لواط اليماني الشاورماWww.hekayat.jenseya.fatene.comسالب دير الزور/archive/index.php/t-393007.htmlافلتم سقس عوبب site:bfchelovechek.ruسكس فديو استاذات روضاتزكريات شرموطهكلامكساسقصص نسوانجي نكتها عندي بالمحلقصة نيك زبى الكبير و عائلة الاقصر و تجارة الاثار إلارشيف