الأستاذ منيوك
09-12-2020, 09:04 AM
قصة واقعية
مرة كنت حميان قوي.. دخلت على حمّام عمومي بالليل ووقفت بباب التواليت.. ونزّلت البنطلون لحد ما بان نص طيزي.. وبعد شوية دخل شاب عسكري أسمر وطويل ونحيف.. واتطلّع في وشاف طيزي البيضة باينة في العتمة.. راح مقرّب ووقف في التواليت اللي جنبي وراح مطلّع ايرو وصار يلعب بيه.. واتطلّع فيّ واتطلّعت أنا فيه.. راح غامزني ومقرّب وقالي يلا خش.. وحط ايدو على ضهري ومشّاني لجوّه التواليت.. وصار يمرر ايرو على طيزي... وسكّر الباب ورانا.. وراح منزّل البنطلون بتاعه للركب.. وبانو فخادو وعليهم شعر جميل واسود.. ومسك أيرو في أيدو وهزّو وقالي بتمص؟ قلتلو آه ووطّيت وفتحت شفايفي ورحت لاقط راس ايرو الكبير بيهم.. وبقيت ألاعب لساني عليه.. اتهيّج هوّ قوي وقال آآآه مص دخّلو في بقّك.. قلتلو مش دلوقت.. شوية شوية.. قالي ليه؟ قلتله عشان ألهلبك شوية.. وقربت تاني من ايرو وبقيت اعضّو بشفايفي من جوانبو وبعدين بديت ألحسو من كل ناحية ومن البيضات.. وهو كان ح يتجنّن.. بعدين بست راس ايرو وصرت امصّلو راسو.. وبعد شوية دخلت نصّ ايرو في بقي وبديت أمص.. وهو يتأوه ويقول آآآه آآه.. ورحت مدخّل كل ايرو في بقي لما وصل لحلقي وبقيت أرضع وأرضع وأرضع وهو يتأوّه وقاللي ح ييجي.. مش عايز أجيبو دلوقت.. رحت تاركو.. قام هوّ وطّى ومسك ايري وقربو من بقو وفجأة دخلو في بقو وصار يمص بيه.. اتهيّجت أنا وقلتلو آآآه مص كمان..وبعد شوية وقف وقالي افتل.. ادّيني ضهرك.. وراح شايل من جيبو واقي وراح لابسو على إيرو.. فتلت ووطّيت ومسكت طيزي بإيدي وفتحتها.. راح ملوّت ايدو ريق من بقو.. ودهن ايرو بيه.. وراح حاطط زبّو على بخشي وصار يحرّكو لفوق ولتحت ويكبس شويّة وفجأة راح كابس كبسة قويّة وراح ايرو داخل كلّو للبيض مرّة واحده.. وصرخت آآآآآآآآآهه آآآه آآآآه شوية شوية.. وراح مطلّعو شوية ورجع دخّلو وبقى يطلّع ويدخّل ويقوّي ويسرع لما بقى زي النار بيضرب في بخشي ضرب.. وانا باتأوّه وأقول آآآآآآه وفضل يخبط ويضرب بإيرو شمال ويمين ويلاعبو في بخشي لمّا ما عدتش قادر اتحمّل من المتعة والهيجان.. وقاللي ح ييجي.. ح يكب.. وطلّعو وشال الكبّوت وقالي هات بقّك.. فتلت ونزلتلو وفتحت بقّي قدّام راس ايرو وكان بيحلبو بعنف وقاللي أهه جه.. وراح كابب أوّل دفعة على بقي ووشّي.. مدّيت ايدي.. ومسكت ايرو ورحت مدخّلو جوّا في بقّي وفضلت أعصرو بإيدي وارضعو لحدّ ما فضى كل حاجة في بقّي وصرت أمسح راس ايرو بشفايفي.. وشربتهم كلّهم عشان كانو دافيين وطيّبين.. وهو بيقول آآآه اشرب يا حبيبي.. دول كلّهم علشانك.. آآآه
[/SIZE]
مرة كنت حميان قوي.. دخلت على حمّام عمومي بالليل ووقفت بباب التواليت.. ونزّلت البنطلون لحد ما بان نص طيزي.. وبعد شوية دخل شاب عسكري أسمر وطويل ونحيف.. واتطلّع في وشاف طيزي البيضة باينة في العتمة.. راح مقرّب ووقف في التواليت اللي جنبي وراح مطلّع ايرو وصار يلعب بيه.. واتطلّع فيّ واتطلّعت أنا فيه.. راح غامزني ومقرّب وقالي يلا خش.. وحط ايدو على ضهري ومشّاني لجوّه التواليت.. وصار يمرر ايرو على طيزي... وسكّر الباب ورانا.. وراح منزّل البنطلون بتاعه للركب.. وبانو فخادو وعليهم شعر جميل واسود.. ومسك أيرو في أيدو وهزّو وقالي بتمص؟ قلتلو آه ووطّيت وفتحت شفايفي ورحت لاقط راس ايرو الكبير بيهم.. وبقيت ألاعب لساني عليه.. اتهيّج هوّ قوي وقال آآآه مص دخّلو في بقّك.. قلتلو مش دلوقت.. شوية شوية.. قالي ليه؟ قلتله عشان ألهلبك شوية.. وقربت تاني من ايرو وبقيت اعضّو بشفايفي من جوانبو وبعدين بديت ألحسو من كل ناحية ومن البيضات.. وهو كان ح يتجنّن.. بعدين بست راس ايرو وصرت امصّلو راسو.. وبعد شوية دخلت نصّ ايرو في بقي وبديت أمص.. وهو يتأوه ويقول آآآه آآه.. ورحت مدخّل كل ايرو في بقي لما وصل لحلقي وبقيت أرضع وأرضع وأرضع وهو يتأوّه وقاللي ح ييجي.. مش عايز أجيبو دلوقت.. رحت تاركو.. قام هوّ وطّى ومسك ايري وقربو من بقو وفجأة دخلو في بقو وصار يمص بيه.. اتهيّجت أنا وقلتلو آآآه مص كمان..وبعد شوية وقف وقالي افتل.. ادّيني ضهرك.. وراح شايل من جيبو واقي وراح لابسو على إيرو.. فتلت ووطّيت ومسكت طيزي بإيدي وفتحتها.. راح ملوّت ايدو ريق من بقو.. ودهن ايرو بيه.. وراح حاطط زبّو على بخشي وصار يحرّكو لفوق ولتحت ويكبس شويّة وفجأة راح كابس كبسة قويّة وراح ايرو داخل كلّو للبيض مرّة واحده.. وصرخت آآآآآآآآآهه آآآه آآآآه شوية شوية.. وراح مطلّعو شوية ورجع دخّلو وبقى يطلّع ويدخّل ويقوّي ويسرع لما بقى زي النار بيضرب في بخشي ضرب.. وانا باتأوّه وأقول آآآآآآه وفضل يخبط ويضرب بإيرو شمال ويمين ويلاعبو في بخشي لمّا ما عدتش قادر اتحمّل من المتعة والهيجان.. وقاللي ح ييجي.. ح يكب.. وطلّعو وشال الكبّوت وقالي هات بقّك.. فتلت ونزلتلو وفتحت بقّي قدّام راس ايرو وكان بيحلبو بعنف وقاللي أهه جه.. وراح كابب أوّل دفعة على بقي ووشّي.. مدّيت ايدي.. ومسكت ايرو ورحت مدخّلو جوّا في بقّي وفضلت أعصرو بإيدي وارضعو لحدّ ما فضى كل حاجة في بقّي وصرت أمسح راس ايرو بشفايفي.. وشربتهم كلّهم عشان كانو دافيين وطيّبين.. وهو بيقول آآآه اشرب يا حبيبي.. دول كلّهم علشانك.. آآآه
[/SIZE]