دخول

عرض كامل الموضوع : الحلقه الثانيه من انا والعائله والمتعه


كبتن ميذوا
08-18-2020, 04:32 AM
شكرا لكل الناس إلي دخلت وعلقت علي الحلقه الاولي ونبدأ الحلقه الثانيه


وقفنا في الجزء الي فات علي
اني شفت مرات عمي وهيا عريانا
وإني نكت إيمان وفشختها
وفجأة. ......... الباب يخبط
انا لميت نفسي بسرعه وبلعت ريقي بلعفيا وبقول مين
صوت انتوا قفلين علي نفسكم ليه
انا ..... دة صوت هدي ......بنت عمي ....
إلميس نفسك بسرعه وكان مفيش حاجه
لبست الشورت وفنله وفتحت
دخلت الاوضه وبتكلم
هدي ...أي يا بني قفلين علي نفسكم لي وإيمان نيما زي
القتيله كدا
انا .... أصل ماما قالت ننام ومنعملش دوشا ...بصتلي بعين مرفوعه وقالت
قالت تعاله عوزا اتكلم معاك لوحدنا
انا ....متتكلمي هنا
هدي مش هينفع عشان ايمان نيما
انا هخرج البلكونه ونت تعال نتكلم فيها لوحدنإ
انا ..... طيب ثواني وجي
خرجت ونا بقيت مش عارف هيا عوزا اي ولي يعني
عوزا تكلمني لوحدي خصوصا أنها ملهاش أسرار معايه
ببص ل إيمان وبكلمها
إيمان هروح اشوف ها عوزا ايه لتكون سمعت حاجه ولا
شافت حاجه
انا هفكر كتير ليه انا اروح اشوف في اي
ورحت نحيه البلكونه ودار الحديث
انا ... هدي ... خير عوزا تكلميني في اي
هدي ..... تعال أعد وهقولك ...
أعدت اهوة خير
هدي ...بصراحه انا شفت ك انهردة ونت واقف قدام اوضه
ماما وجيت عشأن اكلمه
انا .... تقصدي اي ... !؟؟؟؟
أقصد ونت واقف تتفرج علي ماما وهيا بتلعب في كسها
انا ... وعوزا اي مني ..
انا مش عوزا حاجه انا عوزك تفهم انك مش هتعرف تعمل
حاجه ونا موجودة وموضوع انك نمت مع ايمان فدة خلاص
مفيش نوم تاني معاها
انا.... سكت ورديت عليها تمام اروح اضتي
خرجت من ادمها ونا الدنيا مقفوله في وشي ودخلت
لقيت إيمان بتكلمني
إيمان. ... كانت عوزا اي منك البت دي .ومال وشك متغير كدا
انا ... اختك عرفا كل حاجه هددتني لو قربت لك هتخرب الدنيا
عليا ونا مش عارف اعمل اي
إيمان. .. بسيطه وحلها عندي
انا ... وهتعملي اي يا فلحه وهيا مسكاني من أيدي الي بتوجعني
ايمان ... اصبر ونا هفهمك كل حاجه بس دي محتاجه تكتيك
بس الأول تعال انا لس مشبعتش منك
انا ... واحنا في اي ولا في اي
إيمان. .. ملكش دعوة بيها ونا هتصرف معاها بس تعال
انت وحشتني اوي ورفعت الملايه لقتها
لس عريانه بتبص علي زبي لقته واقف
ضحكت بمرقعه وقامت قربت مني
صراحه عزيزي القارئ
انا اول مشفتهامزة فرسه نيما قدامي وبتناديني
والجسم يهبل وبززها تخلي الحديد يلين
قربت منها وبدأت ابوس في شفيفها
وهيا كمان بتبوس فيا بمص شفيفها
وهيا بتقفش في جسمي لدرجه أنها عورت ضهري ونا جسمي بقي متشنج
بقيت امص في شفيفها ودخل لساني جوا بقها
وايدي بتقفش في طيزها ونا عمال امص
وهيا خلاص مبقتش قدرا بتزوم من الشهوة

مممممممممممم ممممممممممممممم كمان اوي
ونا بضربها ضرب خفيف علي طيزها
وزبي عند سرتها واقف زي الحديد
بمد أيدي علي كسها لقيته مبلول وهيا بترتعش من الشهوة
نزلت علي حلمتها وبقيت اقفش عليها بشفيفي وارضع منهم اوي
وهيا بتزوم ومش قدرة
ارحمني دخله انا خلاص هموت منيش قدرا
نكني انا شروطتك انا لبوتك افشخني اوي
ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا ااااااااااااااااه
ابوس رجلك افشخني ولقتها بترتعش وبتجيب تاني
انا ..... اخدتها علي السرير ونيمتهاوضع الدوجي ونزلت امص عسلها
وشربه ولحس خرمها وشفطفي زنبورها
وهيا ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه
اااااااااااا ا ااااااااااااااااهااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا ااااااااااااااااه
ااااااااااااااااه احححححححححح احححححححححح براحه مش قدره ارحمني
ونا مش معبر ها ونا ونازلمص في كسها وخرمها
بقيت انكها بلساني ودخله في كسها وحرك لساني علي لحم كسها
وهيا بتترجاني أدخله
ونا خلاص معتش ادر بليت زبي من عسلها وسحبت ها علي اول السرير
وخلتها نيما علي ضهرها
ورفعت رجلها علي كتفي بقي خرمها وكسها بينين
ادامي ورحت مره وحدة رشقته جواها بغل
وهيا اههههههه اااااااااااااا ااااااااااااا اااااا ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه
ااااااااااااهاااااااااااا ااااااااااااااااه ابوس رجلك ارحمني
ونا مش رحمها بداخله وخرجه بسرعه
وهيا ارحمني ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا ااااااااااااااااه
ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا ااااااااااااااااه
براحه براحه كفايه
مفيش كفايه يبت اللبوةيا كسمك انا هنيكك ونيك امك
وفشخ كم وهيا بقت تزومم كمان كمان كمان
اوييييي اوييييي اويييييي ازوووووووووويييييي
كمان افشخني وفشخ امي وفشخنا كلنا
انا شروطتك افشخني اوي ااااااااااااااااه اااااااااااااااا
ه اححححححححححاحححححححححح احححححححححح
احححححححححح احححححححححح براحه مش قدره كفايه
ونا بمص في بززها برزع في خرمها
جامد لحد مقربت أجيب
انا دنا هفهمك هفشخكم يولاد الشرموطه
نكني افشخني اانا والشرموطه امي
انا اول مسمعت كلامها
بقيت ارزع في خرمها بغباء وبقيت احفرفي خرم طيزها
اكتر وهيا كتمت بوقهافي المخدةمن الوجع عشان صوتها
كن علي اوي
ونا كل الي حاسس بيه اني بنيك أمها
بقيت ارزع فيها زي المجنون مسكتها مش رحمها
وهيا ا تحولت من نيك اغتصاب
ونا عمال افشخ كل حتا فيها
ماسك خرمها فاشخه ومالك بززها بعصرهم
بايدي وبرزع جامد
ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا ااااااااااااااااه
ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا ااااااااااااااااه
براحه براحه كفايه معتش قدرة حرام عليك أنت اي ال حصل
مكنتش كدا في الأول
ونا شغال فحرفي خرمها أوي جامد
اوي وزبي جوا خرمها وايدي بقت تقفش في كسها وتلعب في زنبورها
اويي اوييي وهيا تحتي بتتوجع ونا مش معبر
اوي اوي احححححححححح احححححححححح احححححححححح
احححححححححح احححححححححح احححححححححح احححححححححح
احححححححححح احححححححححح احححححححححح براحه مش قدره
ارحمني ونزلهم بقا ونا اول مسمعت كدا خرجت مني شلالات لبن جوا خرمها
ملت خرمها فضلت لحد منزلت لآخر نقطه وخرجته
لقيت لبني نازل من خرمها ولونه أحمر نمت علي وبوستها
ومسحت دنوعها
ونمت علي السرير جنبها وخدتها في حضني
لحد مهديناوبدأنا نتكلم تاني
انا ....مالك يا روحي متزعليش مني بس انت صراحه خلتني هايج
علي الآخر لدرجه اني مكنتش ادر اسيبك
إيمان. .... يا حبيبي انت وجعتني اوي وخرمي بقي شارع
انا مش عرفه همشي ازاي قدامهم الصبح
انا ... خلاص يا قلبي انت دلوقتي تقومي تستحميونا هجيب مرهم ادهن لك
منه ومن هنا للصبح هتكوني زي الفل
قامت ودخلت الحمام ونا انسحبت ورحت وراها
إيمان. ..انت مجنون اطلع برا
انا .... مش قادر عاوز احميكيومش هعمل حاجه
إيمان ..... انا اصلا مش قدرة أخرج بدل محد يصحا وتبقي نصيبه
انا ..... مش هخرج وهحميكي يعني هحميكي .ولو حد صحا متخفيش
انا هتصرف
دخلت معاها في البنيوا وبدأت ادعك جسمها واتعمدت
اني أدعك كسها عشان تهيج وفعلا هاجت
وبقت مش قدرة تقف قعدت انا علي حرف البنيوا
وهيا جت على رجلي ومسكت بززها ارضع منهم اوي اوي
ومسكت حلمتها وبقيت اكل هم بشفيفي هيا فوق رجلي
لحد مخلص بقينا مش قادرين
دهنت زبي صابون وقبل متتكلم رشقته في خرمها مرة وحدة
بقت تحاول تقوم من عليه لاكن انا كنت مسكتها وتمكنت منها
مسكتها فشختها اوي اوي اوي اوي اوي اوي
بقت تتنطط عليه ونا خلاص مش قادر
قلت لها هنزل قالت هاته
انا عوزا أشرب ها طلعته من خرمها وهيا بقت تمص
اوي اوي اوي
ام ممممممممممممممم ام ممممممممممممممم
ام ممممممممممممممم امممممممممممممممممممممممممممممممممم م
احححححححححح احححححححححح احححححححححح احححححححححح
بتمص باحتراف لحد منزلت مني وشربتهاكلها
ودخلوا خدنا دوش ونا خرجت ورحت في النوم لحد الصبح

حسيت بإيد بتمشي عليا ونا نايم
بفتح عنيا لقيت
إيمان. ... بتبوس ني من شفيفي روحنا في بوسه العشاق
بتبص نحيت زبي وبتدحك
هوه مبتهدش
انا .... وحدة يشوف القمر دا ويتهد
إيمان. ... بجد ولا انت بتدحك عليا
انا .بجد يقلبي انت احلا قمر في حياتي
إيمان. .يعني مفيش بنت احلا مني
انا .... فشرانتي يبت صاروخ ارضا جو
ومحدش يملأ عيني غيرك يا قلبي
إيمان. .. طب يلا يا كسلان الساعه بقت 7 بليل قوم بقي
اي دا كله كدا هدي هتعرف أننا معملناش زي مقالت وتحصل مصيبه
انا ... دا اي الفصلان دا بس لازم تفكريني يعني
ايمان ... طب يلا بقي قوم ومتنساش ولا كان حاجه حصلت
انا .... حاضر ... قمت خرجت من الاوضه لقيت مرات عمي
اعدة وإيمان سلمت عليهم
إيمان ... أي يا عم النوم دا كله
انت كنت زي القتيل
قلت لها تقوم تعمل لي نسكافيه
قامت ونا اعد مع مرات عمي
كنا بنت فرج علي تيتروامصر
ببص لها وهيا عملا نفسها مش بتبص لي
ولا عوزا تتكلم
انا ... أي يا ماما مالك انت لس زعلانه مني بصتلي
لي بغضب وبرقت
ام هدي .. انا مش قلتلك تنسي الي حصل وقلت متفتحش
الموضوع دا تاني
انا ... انا اسف يا ماما بس و.....انا مش قاصد
انا شيفك وخدة جنب مني عشان كدا
فكرت انك زعلانه من ال حصل
دخلت إيمان. . وهوا اي ال حصل
ماما زعلانه منك في اي يسي محمد
انا الي يزعل ماما ادبحه
انا ... أقول
ماما بتبص لي وعوزا تضربني
هقول ... ماما يا ستي مش عوزا تخليني اغسل الهدوم
دا طبعا كلام فاكس وهيا عرف أن الموضوع مش كدا
بس انا قلت اغير الموضوع عشان متبقاش مشكله
إيمان. .. ولي يا ست ماما مش عوزاه يغسل الهدوم
اهوة يحس بينا شويه وميبقاش عامل زي شهريار
ماما بطلي هبلا يا بت وقومي يلا نجهز العشا اخواتك
علي وصول
إيمان. .. حاضر يا ست ماما وراحمعلي المطبخ
وجت هدى وهبه واعدنا علي العشا
ضحك وهزار مع هبه وايمان وقومنا اتفرجنا
علي التلفزيون وشويه كله دخل اضته ونا وماما
اعدين شويه ماما قمت دخلت الحمام ونا كنت عملت نفسي نايم
راحت الحمام تتشطف
رحت انسحبت ورحت عند الحمام وبصيت من خرم الباب شفت
ماما وهيا عريانه وجسمهاملبن
فضلت اتفرج شويه بس معرفتش أكمل لانها دخلت تحت الدش ونا معتش
شايف رجعت مكاني ونا هتجنن وزبي واقف على
منظرها .. استنيت لحد مخلصت ودخلت الحمام وراها
أعدت افتش في الهدوم لقيت كلت 7 لونه احمر
عليه قلوب فضي وكبير اوي مسكته وكانت المفجاه

الكلوت كان غرقان عسل اخدته وأعدت اشمه
ولحس العسل الي فيه وفتكر
الي شفته ادامي والي شفته امبارح لحد مخلاص
مش قادر نزلتهم عليه ورميت الكلوت في السله
وخدت دش ورحت علي الاوضه
إيمان انتي نمتي
إيمان. ...لا يقلبي مستنياك
انا ... ونت وحشاني اوي وعاوز افشخك دلوقتي
إيمان. .. اصبر يا حبيبي عوزاك بجد
انا ... أي أوعي تكوني عوزا تبعدي عني
إيمان ... لا يقلبي عوزا كام عشان موضوع هدي
احنا اتفقنا أننا نشوف حل
انا ....وعملت ي اي
بص يا سيدي. انا هقولك
هدي عوزا بس جبانه عوزا تتنأك منك زيي بس خيفا لتمسك عليها زله ونت فاهم
انا ...ونت عرفتي منين بقي
إيمان. . بصتلي يا سيدي انا وهدي وماما وهبه كل مكنا نعمل شعر نا بلحلاوة
نرجع فلاش باك


لم قالت انت ميح خالص احنا بنشيل شعرنا لبعض
ونا كنت عبيط مش فاهم وقلت لها شعر اي من شعرك اهوة
وشدتهامن شعرها ونكتها
نرجع من الفلاش باك

انا وماما وخواتي بنشيل لبعض شعر كسنا كل وحدة مننا بتشيل الشعر
التنيه وطبعا كل مرة بتحصل بيكون انا وما ما مع بعض وخواتي
ماما بتبقى تلعب لنا في كسسنا وحنا كمان بتلعب في كسها
في الأول مكناش فهمين كانت بتنزل مننا ونفكر انه عشان بنشيل
الشعر
بعد كدا ماما قالت لنا وفهمتنا أن عسلنا دة بينزل لم نكون متجوزين
وان دة بيحصل لينا دلوقتي عشان أننا بنشيل الشعر ويحصل إثارة
لينا ودة االسبب في نزولها
المهم أن ديما هدي كانت بتعد مع ماما للآخر وطول محنا بننتف
وهدي اكتر وحدة فينا بتنزل وماما كانت بتريحها ولعبت
في كسها كتير لحد مفيوم بعد مخلصنا
انا دخلت عليهم لقتهم بينكم بعض
انا ..... ازاي وببص باستغراب بس جسمي اد نار من حكيها
ايمان ....لو قطعتني تاني مش هحكي .
انا .... خلاص مش هتكلم احكي
ايمان ... انا كنت عملت حلاوة معاهم وخرجت عشان اتشطف
ونا خرجه من الحمام سمعت صوت جي من عند ماما
اااه اااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا ااااااااااااااااه
ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا ااااااااااااااااه
براحه يماما مش قدرة كمان
رحت علي الاوضه بفتح الباب
لقتيت ماما نيمه علي هدي وضع 69 وماما مسكه
خيارةكبيرة مدخلاهافي خرم هدي في طيزها يعني
وهدي مسكا حاجه شبه ومدخلاة في كس ماما
ولاتنين نيمين كدا ونا وقفا بتفرج عليهم
ماما مكنتش شيفاني وهدي كانت بتلحس لماما
يزومم اوي اوي اوي احححححححححح احححححححححح
احححححححححح احححححححححح احححححححححح
احححححححححح احححححححححح احححححححححح احححححححححح
احححححححححح احححححححححح احححححححححح احححححححححح
احححححححححح احححححححححح احححححححححح احححححححححح
احححححححححح احححححححححح
براحه زبرك ناشف يا محمد
هدي .... ونت لس شفتي حاجه يا لبوة
انا هفشخ كسك بتتجسسي عليا ونا بستحما
وبتشربي لبني من الكلوت بتاعي بعد مبضرب عشرة
ماما ... اة وبموت في زيك افشخني نفسي اخليك تروي كسي
بدل منت بتروي الكلوتات اه اه نكني نيك لبوتك انا هموت تحتكر
افشخني اوي ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا
ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا
ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا
ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا
ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا ااااااااااااااااه
ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااااااااه اااااااااااا ااااااااااااااااه
هدي ... وأي كمان با لبوة
ماما ... من يوم مشفتك ونت بتقفش في بنتي ونا نفسي انا الي أكون مكنها
بس مقدرتش اقولك
انت زبك جبار اوي ولم كنت بتقوم من النوم وتلقي نفسك منزلهم
وزبك برا البنطلون انا الي كنت بدخل عليك الاوضه ونت نايم
وطلع زبك ومصهولك لحد متنزل منك وبلع لبنك وسيب زبك
لحد الصبح حر
وعوزا اي يا لبوة
عوزاك تفشخني أوي اوي اوي
افشخني انا ملكك
هدي. ... طلعت الزبرالصناعي من كس ماما
وقالت ... يلا يا لبوة مصيه الأول
مصيب لبني من كسك مصي
كمان اوي اوي
احححححححححح احححححححححح احححححححححح
احححححححححح بتمص باحتراف
لفي يا لبوة عشان افشخك
انا سمعت كدا وايدي لا إرادي نزلت علي كسي
ونا هتجنن دخلت عليهم
الاوضه ونا هموت عوزا اعمل زيهم
بس يا تري الي سمعته دة صح ولا شهوة ماما
ولا فعلا ماما طلعت لبوة وياترياي الي هيحصل بعد دخول
ايمان
هذا ما سنعرفه في الحلقه القادمه
انتظر تعليقات كم وان كان في تعديل أو حاجه في الأحداث مش
عجباكم اتركوها بالتعليق
تعليقاتكم تزيد من تشجيعي وقصتي واقعيه
(((((((((((((((اخوكم كبتن ميذوا ))))))))))
وبعد ازن المشرفين ارجوا دمج الحلقه مع الحلقه الاولي

زوبر جاهز
08-18-2020, 05:01 AM
لبووووووووووووووووووووووووووه

كبتن ميذوا
08-18-2020, 05:14 AM
لبووووووووووووووووووووووووووه

أسعدني مرورك يا عسل

كبتن ميذوا
08-18-2020, 05:15 AM
ولسه لم أكمل بقيت ها هتعرف اد اى هيا لبوة



قصص ناكني الكلب.comقصص خول خدام مصريصوركرتونيه سكس كتبه باالعربيقصص سكس غامرت ونكت اختيقصص سكس مدرسات منتديات نسوانجيروايات يمنيه سكس محارمقصص محارم الأرشيف نسوانجيقصت نيك عفوييهسكس.بنات.موراهقات.انكو.في.بعض.بي.زب.كبيرقصتي انا بنت ساكنه في صنعاء مارست الجنس مع اخيناكها في جامعاتxnxxداني والضيوفقصص قراءه سكس اتناكت وجزهه بتناك وامه سكس فصه منقبات من المنصورهقصص فوفو شوشو سكس/archive/index.php/t-5532.htmlينيك اخته بعد طلاق زوجتهمطلوب قصة حمدي ومحمود ومروه تكملة السلسله الثانيه كامله من نسوانجي site:landsmb.ruسكس مدام كرستيناغنيه جنس دلعني بزوبرك دلعنيقصص سك س محارم عائلات فاجراقصص سكسي تببول في السرير متلسلسلة جراءقصص جنسيه سهام المدرسهقصة الزوج الديوث واللبوة سكس نسوانجيقصص سكس نيك اخت زوجتيقصص سكس نسوان اعمامي بيت العائلة. متسلسلةساحق واكساس مفتوحهقصص سكس امي والدياثةقصص سكس من الألف إلى الياء عائلة عاهرةسكس أفندينا وبس علي نسونجيفديوهات سكس نيك احلى عودقصص سكس ارشيف امهاتسكس على انفراد لابسة جينزقصص سكس أم صديقي في السطوح site:foto-randewu.ruيمني تعزي يخون مع خماتة قصص جنس الإرشيفقص نيك بنت من المعادي/archive/index.php/t-322693.html/showthread.php?t=189974عشقت رب العجوز قصص سكسسكس موخرات كبير مقوسهﻧﺎﻳﻤﺔ ﻭﺍﻟﻮﺍﺩ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﻲ ﺟﺴﻤﻬﺎ ﺗﻔﻌﻴﺺ ﻭﻧﻴﻚ ﻳﻬﺮﻳﻬﺎسكسى مدام هونقصص سكس دياثه شراميط متناكهقصص نسوانجي القيصرالنيك على اصولهصور سكس متحركة بنت وابوها نسوانجيقصص سكس محارم سوالب امه شافتو بيتناكعايز انيك بجدغادة بغدادي محارمقصص لواط شاب يتناك من رجل شايب لوطيقصص سكس واقعيه في المنصوره/archive/index.php/t-452179.htmlفديو نيك واخرش نساء عرب مخفي من مرهقينقصتي كسي المنتوف والناعم واغراءهارشيف نسوانجي رفعت طيزي م site:landsmb.ruسكي مزز مصري بعبوصصور سكس خطيبتي منتديات نسوانجيقصص سكس نار بنت وباباحكايات سكس مصرية مع أخو زوجيسكس قصص أخوات اول تجربه وأول رعشهاطياز واقفه site:bfchelovechek.ruواد ينيك البطل"افلام" سكس Cherie DeVille Tyler Nixonصور نيك سهرةقصص سكس امى والمحلل بعد طلاقهانسوانجي استاذ فونارشيف نسوانجي جارة امي م site:landsmb.ruWww.hekayat.jenseya..hala.comمقاطع نيك عربي/archive/index.php/t-268145.htmlقصص متناك لواط متسلسله نسوانجىسكس الماني تحميل فيديو حصرى نيكانا سالب في صنعاء احب امص وانتاك و هذا رقميقصص سكس مصريه متسلسله ساخنه ومثيره أه أح أي براحهصورسكس بنات في الموصل نيكشاعر نسوانجي وركيك/archive/index.php/t-397536.htmlقصص محارم تهيج أاااااااااهسكس نيك فرحان ملازمآدمسالب بنها نيك فون site:bfchelovechek.ruخولات بلباس حريمي/archive/index.php/t-222290.htmlاني مغترب سكس فون وصوربنت تجيب شهوتها على اختاسكس خالتوا مرة ابوه تعزمة على كسهاصور شيميل مع الاسمتحميل فيديو جامد حب شرموطه/archive/index.php/t-120249.htmlصور سكس محارمقصص جنس مراتي متحرره وصاحبي الواسيم متسلسلةسكس حيوانxxxارشيف نسوانجي طيزها فتحت الكشف والنيك م site:landsmb.ruطيازىقصص نيك توحلي الى بنوتي/showthread.php?t=400454قصص نيك عنيف وممتع site:bfchelovechek.ruلوطي وسالب تبادلقصه نيك المفتريقصتي مع الشاقي وكيف خنثني قصص يمنية واعترافاتقصص نسوانجي محارم تحب تتناك وتتهان وتنشتم وهي بتتناك