عرض كامل الموضوع : متسلسلة وصمه عار
شةيتان
06-04-2020, 12:35 PM
مساء او صباح الخير مش هتفرق قصه النهارده هي واحده من ضمن القصص الممله المشوقه البديهية لو عاوز جنس اتقد انك مش هتلاقي مرادك قصه النهارده هي انا اسمي مظنش انه له لازمه ولا حتي بلدي عمري ظ،ظ£ سنه كان يوم ظ،ظ،/ظ¦/ظ¢ظ*ظ*ظ¤ كان اسواء يوم في حياتي الاول احب اعرفكم بعائلتي ابي ظ¤ظ،سواق امي ربه بيت ظ£ظ§ اخواتي الثلاثه سميرة ودي الدلوعه واصغر واحده وكان وقتها عندها ظ¥ سنين والتؤام عبدة و عبير وكانو وقتها ظ© سنين اليوم ده ابي كاي سواق شرب سيجاره حشيش وطلع و زي ما قلت انه سواق نقل ثقيل طبعا انت توقعت انه عمل حادثه ومات لا الحقيقه ان خبط عربيه شخص مهم في المنطقه والحد ده نزل من ببته وقتل ابي ومخدش ساعه واحده حبس لانه حد مهم كبرت وجواي غضب وكراهيه بس مش عارف اعمل حاجه لاني سيبت التعليم وكان في واحد اسمه الاسطي محمد كان صاحب ابي وكان المساعد بتاعه ولما ابي مات محدش كان موثوق فيه اكتر من الاسطي محمد يكمل المشوار وكنت انا المساعد بتاعه كنت بتحمل كل انواع الاهانه لاني مكنتش اقدر اعمل حاجه كان كل يوم ضرب وشتيمه طنت كل لحظه بتمني اقتله بس مكنش عندي شجاعه اعملها كان كل اسبوع ظ¦ ايام سفر لاننا بنننقل مسافات طويله و ساعات كنا نفضل اسبوع وظ¢ علي الطريق ونريح يوم واحد وكنا راضيين لحد ما الاسطي محمد قرر ياخد العربيه هو مكنش متجوز كان لسه ظ¢ظ¥ سنه ومعدوم ومكنش عنده سكن كان بينام في العربيه فقرر ان يلعب علي امي بدا يجيب لعب وهدايا لاخواتي ويلعب معاهم ومره في مرة حسيت ان في حاجه غلط و ساعات يكون معزوم عندنا علي الغدا لان زي ما قلت يوم راحه كانت امي بتعزمه علي الغدا فكان بيستغل الفرصه و يعمل نفسها بيساعدها في لم الاكل وفي الاول مكنش بيعمل حاجه او قدامي مكنش بيعمل قررت في مرة استخبي واشوف هيعمل ايه المهم هو كان ببحاول ياخد مشاوير تخلص في ظ¥ او ظ¦ ايام ويرجع رحنا مشوار لمنطقه مشهورة باللبس وكان رخيص جدا لقيته نزل جاب شويه لبس ورجع عدي ظ£ ايام ووصلنا البيت دخلنا تعبابنين ريحنا شويه وصحينا علي صوت امي مجهزه الاكل كلنا وهو فتح الشنط وطلع اللبس وامي واخواتي فرحو اوي وكان مركزين مع اللبس امي بدات تلم الاكل واخواتي اطفال ومسكو اللبس واللعب وهو اتسحب وخرج وبيتنا كان في قريه ريفية ومتطرف شويه لان اصلا ابي كان مزارع وعندنا ارض صغيره امي بتزرعها حاجات للبيت وجزء للبيع خضار وفاكهه وحاجات بسيطه كان المطبخ له شباك وباب طوارئ طلعت بره البيت وبصيت من خرم الباب لقيته بيكلمها وهي مديه ضهرها بتغسل وفجاءه وقع طبق وطت تجيب طيزها خبطت فيه فضل ثابت شويه وهي كملت بس هو اتوتر وقام حضنها وحط ايديه علي صدرها وقالها بحبك وبعدين رجع وقالها انا اسف معرفتش اتح وقبل ما يكمل قالت له اطلع بره وشكرا علي اللبس طبعا انت عزيزي القاري بتقول ازاي كده مفروض كان اغتصبها وخصوصا ان البيت متطرف الحقيقه ان اذكي من كده لانه عاوزه يتجوزها ويورث كل حاجه ومر الموقف ومرت شهور و سنين ظ¤ سنين انا بقيت ظ،ظ§ سنه واخواتي بقو ظ© و ظ،ظ£ سنه التوام وده كان يوم ثاني من اسواء ايامي الاسطي محمد رحنا مشوار لقيته نزل جاب حاجه ورجع رحنا البيت لقته دخل المطبخ و امي مش هناك وطلع شكلاته وادها لامي هي الي كان واخدها من الراجل ورجع وادي اخواتي شيكولاته ودخلنا ريحنا شويه والغدا انعمل وكلنا وامي خلصت وكلت الشكولاته و دخلت تروق وتغسل وجا ميعا نوم اخواتي احنا تقريبا بنتغدي ظ¦ او ظ§ لان بنرجع ظ¤ او ظ¥ من براه يدوب اكل وشويه فرجه علي التلفزيون ونام حسيت ان في حاجه غلط ليه الشيكولاته دي لامي عملت نفسي دخلت نمت وبصيت من خرم الباب قاعد يتكلم واداها الفلوس وفجاءه قالها انا مش عارف استحمل انا بحبك وانتي ورده بتموتي قدام عيني مش عارف اعمل ايه عشان تحسي بيها انا عاوزك في الحلال مش هنعمل حاجه غلط زواج عادي المهم سكتت وقالت و العيال ازاي هيقتنعو طبعا حد يسال عن التجاوب ده لان بمنتهي البساطه قريه ومفيش حاجه اسهل من الكلام في اعراض المطلقات والارامل امي قالت الصراحه انا موافقه لان زي مانت عارف الكلام زاد عن حده وانا مبقتش متحمله وانا مخنوق وانا بسمع وقد كان واتفقو علي كل حاجه واتصل بماذون القريه واتفق معاه الخميس يجي لنا وخلص المكالمه وهي مش مصدقه وفجاءه قام قعد جنبها وقفش بزها براحه وقالها انا تعبان ماتجي نعمل واحده اتاري كان حاطط مهيج وواخد فيجارا هي كانت هايجه بس بتقاوم قالها اسلوع وتبقي مراتي رسمي قالت له ما تستني وهي كلها نار من الحبايه وفضل وهو بيتكلمو يدعك بزها بدون سابق انذار لقتها و قفت وبصت في الارض وراحت مشت معرفتش اشوف حاجه لان باب الاوضه مش كاشف غير الكراسي بس قام مشي وراها فتحت الباب واتسحبت لقتهم قفلو باب الاوضه واشتغل الصوت من جواه ومن سؤ حظهم خفير حراسه كان في دوريه بالليل وكنا في الصيف مفيش تكيف ولا مروحه صحبنا عدي من جنب البيت سمع الصوت قام راح دخب من الشباك وراح رافع السلاح من الشباك وقرر انه يصفر ويجمع كل الغفر بس امي باست علي ايده ورجله وهنا ظهر الوش الحقيقي للاسطي محمد وقال لها تمضي علي بيع كل حاجه له او تتفضح وفعلا غصب عنها وقالها هتخدي ظ¥ظ* الف واخد كل حاجه وقتها كانو رقم بس امي مرضتش لان في مجلس حزبي ولو باعت تتسجن طبعل حد يسال ايه يخلي يدفع عشان مفيش عقد بيع من غير مقابل وهو كان فتهم ده كويس بس هي رفضت ولما ملقوش فائده صفر واتلمو الغفر واتفضحنا انتظرو الجزء القادم ده يعتبر جزء تمهيدي القصه لسه طويله
شوفوني
06-04-2020, 06:37 PM
اضبط الاملاء او سنغلق القصة فاخطاءها تجعلها غير قابلة للقراءة
ضيف الاجزاء بشكل رد على الموضوع هذا وابلغنا لندمجها اولا باول
testt
06-04-2020, 11:36 PM
رائع كالعادة يا صديقي
vivid
06-06-2020, 02:20 AM
فييين باقي الاجزاء ؟؟؟؟
كراند
06-08-2020, 03:53 PM
بدايه جميله بس هذا اقسم للمحارم للتنويه فقط واذا مكنش فيها جنس محارم يبقه يكون النشر في قسم قصص السكس العربي او اذا ديوث يبقه في قسم قصص المثليين او العربي كمان وشكرا لك
كراند
06-08-2020, 03:54 PM
بدايه جميله وقصه مشيقه بس للتنويه اني القسم ده قسم قصص سكس المحارم يتكون محارم يا تكملها في قسم قصص السكس العربي
شةيتان
06-16-2020, 11:15 PM
مش فاهم حصل ايه انا كنت كاتبها في نوته وخدتها كوبي وكنت ناسي كلمه عدلت وضفتها لقتته بقي كده 😢
شةيتان
06-16-2020, 11:16 PM
فيها محارم ودياثه
شةيتان
06-17-2020, 12:29 AM
الجزء الثاني رحنا بيت الغفر وخلاص مفيش حل امي قررت انها توافق ماهو مفيش حل ثاني واتفقت مع الاسطي محمد وطلع الغفر متفق معاهم علي كل حاجه وراحت امي من غباءها للمجلس وقالت لهم انها هتبيع وطبيعي وقرر المجلس ارسال شخص يعاين المبيعات ويحدد ثمن لها خصوصا ان في مشتري ولو مفيش مشتري بيتعمل مناقصه وموال طويل ملناش دعوي بيه وكنت انا معاها و طبعا اكلنا فراخ في مطعم مش الها وراك قصدي مش الها حل المهم كلنا وروحنا وامي بالها مشغول ومحتارة ماهو لة باعت من غير ماتبلغ سجن ولو مش باعت فيها فضيحه ورجعنا وقرررت متقولش حاجه يومين وجه المندوب وامي راح قال للاسطي محمد وجه شافه وامي عرفتهم ببعض وبعد اامهاسنه قال انه ٧٠ الف البيت والعربيه ٣٠ يعني ١٠٠ الف والاسطي محمد قال ٥٠ فالمندوب قال خلاص نعمل مزاد وانا كنت ببتفرج عليهم واخواتي البنات بيعيطو عشان هنسيب البيت هيبعدو عن صحابهم اه نسيت اقولكم ان عندنا مدرسه ابتدائي واعدادي والثانوي كانت في مركز جنبنا كان نفسي اكمل تعليم كان زماني في ٣ ثانوي واخواتي التوام في رابعه ابتدائي ٩ سنين و١ اعدادي المهم محمد قام خد امي علي جنب وقالها انا ماشي ومش دافع غير ٥٠ الف اتصرفي ومشي وامي بقت قدام الامر الواقع فحكت للمندوب كل حاجه قام قال لها انا عاوز هاخد النص او انيكك واخد ٢٠ الف لقت امي بتقولي خش اوضتك ودخلت معاه اوضه النوم طبعا انا قررت اني ابص عليهم واتفرج ودي تاني مرة اشوف امي بتتناك وانا مش عارف اعمل حاجه بالعكس جسمها هيج زبي واتمنيت لو كنت مكانه فضل ينيك فيها لحد ما جبهم ومشي وسابها وتم المطلوب واتباعت ب ٥٠ الف كل حاجه والمندوب خد نصيبه وبما ان مبقاش لينا مكان في البلد قررنا نمشي امي الي قررت سبنا كل حاجه لمحمد ومشينا واحنا مذلولين ومكسورين رحنا علي مدينه وبالفلوس الي معانا دي كان لازم نشوف اوضه في منطقه شعبيه او مكان متواضع ايجار ومن حسن حظنا رحنا منطقه اهلها طيبين واجرنا شقه ب ٣٠٠ ج هي اوضه نوم ومطبخ وحمام وصاله بس تعتبر بيت تقريبا وامي جابت مكته خياطه وبقت تعمل هدوم حريمي و طبعا الشغل في الصاله والبيت ضيق فكنت براقب النسوان واخواتي قدمو في مدارس وانا بحكم اني كنت مساعد سواق دورت علي سواق واشتغلت معاه كان الاسطي محمود وده كان عكس محمد في كل حاجه بس ده كان ميكروباس يعني ينحمل انفار وانا بلم الاجره وكنا كل حاجه تمام وفي سرير لاخواتي وامي وسرير ليا لوحدي وساعات اختي الكبيرة تجي جنبي او اختي عملت حادثه وهي بتلعب علي السطوح وقعت من فوق السطوح رجلها اتجبست وايدها وممنوع حركه خالص ونامو علي سرير لوحدهم بحكم ان مفيش فلوس لمستشفي خاص وامي تخاف عليهم وفي دكتور من المنطقه تكفل بمتابعتها وبكده بقيت برجع من الشغل انام مع امي واختي الكبيرة الي هي قربت علي ١٤ سنه واخي بينام عالكنبه وساعات اجي القي هو نايم جنبهم وفي يوم رجعت لقيت امي بتقولي تعالي ودخلت المطبخ وقالت لي بص انت اكبر واحد وهتفهني انا ست وليا احتيتاجات وعاوزه اتجوز وبصراحه خالتك سمر ودي جارتنا ميلف ٤١ سنه متجوزه سامح ٤٤ سنه تاجر اعلاف وعنده محل فرارجي ومكنتش مخلفه اظن العيب في جوزها البيت كان نظام قديم دورين الدور الارضي شقتين احنا والاستاذ سامح وفوق شقه صاحبها سواق نقل اسمه سامي ببسافر كتير لان عاذب ومش عارف يتجوز وشقه فيها مدام مني وزوجها مراد وبنتهم لبني ودي الدلوعه لانهم مش خلفو غيرها نرجع للملف سمر خالتك سمر جايبه لي عريس قلت لها الي تشوفي العريس كان سامي استاذ سامي وصل ٣٤ سنه ولسه عاذب زي ما قلت الموضوع تم بسرعه جدا واتجوزت امي وبنفس السرعه يومين وامي نزلت طبعا كله شك في حاجه غلط سمر قررت تتوسط وجات لامي ام رجعت انا باليل لقتهم في الضاله شافوني سكتو دخلت اوضتي سمعت الاتي امي بتقول ده عاوزني ادخل زب صناعي في طيزه اول يوم طلب ادخل صباعه وثاني يوم جايب زب وعاوزني ادخله انا مستخيل ارجع له سمر وقالت منا جوزي كده وعادي وبعدين مش بيظبط ولا كمان مبيعرفش امي قالت اه بس لازم ابعبصه وانا فلاحه معرفش الكلام ده قالت لها طيب ثواني داخله الحمام وقامت عدت من قدامي وفجاءه لقت الباب فتح ولقتها بتقول ابنك بيتصنت علينا قادت النور كان زبي واقف من الكلام بصت عليه وسكتت وامي رجعت لجوزها واستمر الحال براقب في صمت وامي كملت عادي سامي اسبوع هنا و٣ برا وامي اسبوع تنام فوق و٣ تحت وفي يوم وانا راجع ملقتش امي تحت طلعت فوق وخبط ملقتهاش رحت لجارتي جوزها قالي انها فوق مع امي استغربت ورحت فوق خبط لقت امي فتحت وباين انها متوترة دخلت لقيت سمر قالعه مالط ونايمه علي السرير
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd. Translated By vBulletin®Club.com ©2002-2021