دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة سفري اللي خلاني متناكة ازبار حتى الجزء الثالث 08/06/2020


لوكة الممحونة
05-08-2020, 08:08 PM
انا مي
28 سنة
طولي 154 وزني 66 قمحاوية وكيرفي وشكلي امور ومرحة جدا اكتر حاجة مميزة في جسمي ان طيزي مرفوعة لفوق ومدورة
اتخرجت من صيدلة بتقدير كويس واشتغلت بس للاسف كانت شغلانة سحلة مكنتش بحبها كانت فلوسها الي حد ما كويسة بس تعب ومرمطة جدا...عملت منها فلوس كويسة الي حد ما وبدأت اقف وابص حواليا واقول ايه ده ايه اللي بعمله ده انا مكانش ده حلمي انا طول الوقت كان نفسي اسافر اشتغل بره...قررت فعلا اسافر واقنعت اهلي بالعافية واخبرا وافقوا بعد اكتر من سنة اقناع واستقريت علي اسبانيا...كنت الحقيقة بهرب من مي القديمة ومن كلام الناس عني و أسئلتهم البايخة طول الوقت ب (هنفرح بيكي امتي) مفيش حد حاطة عينك عليه) لكن خلاص كل ده انتهي وانا بقيت دلوقتي في اسبانبا

الدنيا ظبطت هناك واشتغلت شغلانة فلوسها حلوة وقررت اعيش هناك
اجرت شقة عبارة عن اوضة وريسيبشن صغير كدة في منطقة متواضعة جدا وعيشت فيها لوحدي
الشغل كان معمل فيروسات وكان معايا زميلي في الشغل اندريس كان عمره 34 سنة ومتجوز وماريا 29 سنة ومتجوزة بردو
الحياة كانت روتينية جدا بشتغل من 8 الصبح لاربعة العصر وبرجع البيت علي خمسة وانا راجعة بشتري غدا واتغدي وارجع البيت اتفرج علي التليفزيون وافتح الموب شوية اكلم اهلي واقلب فيه شويه ولو ليا نفس بخرج الف في المنطقة
فضل الوضع كده لحد اليوم ده
رجعت زهقانة جدا قلبت في التلفزيون كالعادة واخدت شاور ولبست بنطلون جينز واندر شيرت اسود وعليه البالطو الكافيه وقفلته والبوت والحجاب وخرجت اتمشي كالعادة في المنطقة
كانت الساعة داخلة علي 12 بالليل بس انا كنت هموت من الزهق واصلا المنطقة كانت حيوية فشخ...اتمشيت شوية لحد ما وصلت لشارع جانبي بعيد عن البيت مسافة مش كبيرة..كنت بحاول اكتشف المنطقة اللي بقالي اكتر من 4 شهور عايشة فيها وعمري ما لفيت فيها ولا اعرف الشوارع اللي حوالينا دي شكلها ايه... وصلت لشارع جانبي مضلم شوية وكنت هدخله لكني اكتشفت انه مسدود وعبارة عن مكان كبير فيه صناديق زبالة مش شارع ولا حاجة كان علي اوله اربع شباب بيضحكوا بصوت عالي وبيقولوا الفاظ وحشة جدا في قاموسهم وبيشدوا بودرة...لما سمعت الالفاظ عملت نفسي مش واخدة بالي ولفيت في طريقي اني اطلع من الشارع او الجزء المقفول ده ..طلعت من الشارع واتحركت كم خطوة سمعت صوت خطوات ورايا بصيت لقيت واحد منهم اشقر وضخم وعنيه مخيفة جدا عرفت بعد كده ان اسمه (توني) ماشي ورايا بيطوح وباصص عليا... مديت خطواتي اكتر حسيت بخطوات رجعت ابص لقيتهم كلهم بيمشوا ورايا...واحد منهم شعره ناعم وطويل واسود وهو قضير شوية وملامحه وسيمة (دميان) والتاني ضخم ومعضل وعنده شنب واشقر (ستيفان) والتالت طويل وجسمه متوسط وشعره اسود(كريس) والرابع اللي اتكلمت عليه من شوية... قربوا اكتر وانا بمد اكتر لحد ما الاشقر اللي عنيه مخيفة قرب مني اوي وسألني بلغته....انتي مسلمة...جاوبته بخوف شوية ايوة...قالي بس آنتي شكلك عربية... ابتسمتله كده بخوف ورديت ايوة.... قالي وهو بيمد ايده يلمس بزازي طب ما توريني كده عربية ولا لا...لطشته بالقلم وطلعت اجري برعب وهو اتخض كده ولقيته جري ورايا ووراه اصحابه... في اسبانيا لو في واحد اتقتل في الشارع حتي محدش بيسأل بالتالي لما الناس لاحظت اربعة بيجروا ورا واحدة في الشارع محدش اهتم وانا كان كل همي اوصل البيت....طلعت علي السلم بجري عشان الحق الشقة لكن القصير اللي شعره طويل واللي عرفت بعد كده ان إسمه داميان مسكني من الطرحة وشدني لورا وانا وقعت لورا لكنه مسكني وطلع مطوة من جيبه حطها علي رقبتي وهمسلي في ودني هتطلعي البيت واحنا معاكي وناخد اللي احنا عاوزينه متك ولا هتطلعي وانتي مدبوحة وناخد بردو اللي احنا عاوزينه منك ونسرق الشقه ونمشي...شاورتله وبلعت ريقي وقولتله حاضر حاضر طب سيبني بس... اول ما نزل السكينة جريت بسرعة تاني لحد ما وصلت لباب الشقة لكن هو بردو كان وصل ووراه الباقي وراح لفني عليه وحط السكينة علي رقبتي وقالي عشان الحركة دي هتقلعي هدومك هنا وهننيكك هنا علي السلم يا شرموطة...عيطت بخوف وقولتله لا ابوس رجلك خلاص اسفه أسفه... قالي افتحي الباب... لفيت وقتحت باب الشقة راح زقني ودخل واصحابه دخلو....مسكني توني الضخم وشالني من علي الارض ووقفني في نص الصالة وقالي اقلعي... بصيت حواليا لقيت كل واحد بيعمل حاجة...كريستوفر الطويل متوسط الجسم فتح التلاجة وطلع طبق الفواكه وجي قعد علي الكنبة ورايا ستيفان قعد جمب كريس وقعد ياكل من الفراولة وكريس حوطه بدراعه وخمنت من شكلهم انهم gays....داميان دخل اوضة النوم معرفش ليه... توني لطشني بالقلم جامد وقالي اقلعي...قلعت البالطو والحجاب والبوت وبصتله راح لطشني قلم اقوي من اللي فات وقالي قولت اقلعي....قلعت الاندر شيرت الابيض والبنطلون الجينز بكسوف...انا دلوقتي واقفه ادلمهم ببرا لونه بيج واندر نبيتي...لقيت توني نزلني علي الارض وخلاني زي الكلبة وهو ماسكني من شعري وقالي خليكي هنا تمصي لاسيادك لحد ما نيجي... طبعا انا بترعش من كتر العياط والخوف ومش فاهمه... لقيت كف كريس نزل علي طيزي وراح لفني خلي وشي مقابل لزوبره...زقني علي بنطلونه وقالي طلعي لسانك...طلعت لساني وقعدت العبله فيه من بره الهدوم...ببص بطرف عيني لقيت داميان و توني نزلوا...كريس لطشني بالقلم وراح فتح سوستة البنطلون وطلع زبره... طوله 18 سنتي راسه منفوخه ومتني لفوق وضخم...من غير اي مقدمات دخل زوبره في بوقي وزق بايده الاتنين دماغي لحد الاخر... فضلت امص زوبره لحد ما نفسي اتقطع... زبره كان ناعم اوي وسخن وريحته حلوة كنت بمصله وانا خايفة ومستمتعة في نفس الوقت ومش عاوزة أطلعه من بوقي...طلعه وزقه تاني وقعد يضربني بالأقلام وهو بينيكني في بوقي.... في الوقت ده ستيف لقيته راح التلاجة وجاب خيارة تخينة اوي وكبيرة....نزل قعد ورايا ووشه مواجه لطيزي...جاب الاندر علي جمب ودخل صباعه من غير اي مقدمات في خرمي للاخر...انا اتنفضت لقدام وصرخت...كريس لطشني بالقلم ورجعني تاني لزوبره... ستيف قلعني الاندر لحد نص رجلي وفتحلي رجلي وقام بالخيارة ورجع بيها وهي غرقانه بزيت او حاجه مش عارفه اي هي وراح محركها علي خرم طيزي براحة ودفسها للاخر جوه خرمي...انا خرمي حسيت انه بيتقطع...الخيارة كانت ساقعة وبتحك في جدران طيزي وحساها من كبرها وصلت لحد بطني.... صوتت من المتعة والالم راح ستيف رفعلي الاندر علي الخياره وهي لحد نصها جوه خرمي...قعد جمب كريس وقلع هدومه... زوبره طولع 12 سنتي تقريبا كان صغير ومدلدل واستغربت انه مش واقف... شدني من شعري عليه توقعت انه هيخليني امص زبره لكن رفع رجله وفتحها وخلي وشي مقابل بضانه وخرم طيزه...طبعا بحكم انها اول مرة كنت قرفانه الحس بضانه او طيزه لكن كريس فاجأني بقلم قوي وهو بيقولي الحسيله يا متناكة حطيت لسانب ولحست بضانه وانا قرفانه راح كريس زق وشي علي خرم طيزه وقالي الحسي الحسي جامد نضفيله خرمه المتناك ده كنت خلاص بعيط ومنهارة وفي نفس الوقت متخيلة كل الافبلم السكس اللي شوفتها وحاسة اني هايجة فشخ واني في فرصة مش هتتكرر تاني...اها ماهو انا نسيت اقولكم اني مدمنة افلام سكس من النوع الغريب اللي نليان gangbang و تعذيب وسادية....كنت خلاص وصلت لمرحلة معاهم ان عاوزاهم يفضلوا معايا ينيكوا فيا طول الليل ونسيت انهم بلطجية اتهجموا عليا بالعافيه وبيغتصبوني.... كريس رفع رجليه لفوق هو كمان وشدني من شعري طلع زوبره من بوقي ونزلني امص في بيضانه... بضانه ناعمة وكبيرة وسخنة ومليانة لبن..... مسكت بضانه بايدي ونزلت لحس فيها ومص وعماله اشفط كل واحدة جوه بوقي شويه...كريس قام اتعدل وقلعني البرا وقعد يلعب في بزازي ويفرك حلماتي...الباب خبط... كريس قام فتح لقينا داميان وتوني رجعوا... معاهم شنط كتير
يا تري جابو معاهم إيه؟؟
استنوا الجزء الجاي






الجزء الثاني




توني وداميان رجعوا ومعاهم شنط كتير حطوها.... توني فتح شنطة منهم وحطوا الاكل علي السفره الصغيرة بتاعتي وانا لسه واخدة وضع الكلبة وخايفه اقوم...توني رفعني كأنه شايل طفلة صغيرة ورماني علي الترابيزة بتاعت السفرة وانا صوتت من الهبدة علي ضهري وداميان زعقله علي عنفه الزيادة معايا...خلاني زي ما انا نايمة علي ضهري وكريس جاب كلبشات جلد كانوا جايبينها معاهم وكلبش ايديا الاتنين ورجعها لورا وربطها من النص بحبل وربط الحبل في السفرة... توني من الناحية التانية ربط حبل حوالين كل رجل من رجليا الاتنين وثبت الحبال في الترابيزة بحيث رجليا بقت مفشوخة وبعيد عن بعض ...داميان كان قلع هدومه وقلع البوكسر بتاعه وملس علي شعري الناعم بحنية وهو ماسك البوكسر بايده التانيه وانا ببصله باستعطاف وعدم فهم للي بيعملوه وبكل غدر راح حاشر بوكسره في بوقي ..... لقيت ستيفان قرب مني وقالي بصي علي الاكل اللي جايبينه...جايبين جازبيتشو ودي اكله عباره عن قطع طماطم وخيار وواين وزيت زيتون...وجمبري...وباييلا بحرية عبارة عن رز بتوايل وسمك...قعدوا علي الترابيزة حواليا...وستيفان حط الاطباق علي بطني وبين بطني وبزازي وطبق بين رجليا... قعدوا ياكلوا ولا كأن في كلبة بياكلوا من عليها... وانا الشهوة والخوف سيبوا جسمي علي الاخر وبدأ كسي ينزل سوائل لوحده وانا حاسة بحركة كل واحد وهو بيمشي الجمبري علي بزازي وياكل منها... كسي كان ساح علي الاخر وطيزي الخرم بدأ يقفل لوحده علي الخيارة اللي لسه محشورة جوا..... داميان كان واضح انه محنك وبيحب يعمل اي حاجة غريبة وتهيج...بدأ داميان بحرك الشوكة بالجازبيتشو علي حلمتي وياكل...وبعدين توني بصله وقاله بضحك هو ده اخرك في الهيجان ومسك الشوكة بتاعته وطلع بيها جمبري ومشاه علي كسي اللي اول ما لمسه الاكل اتنفضت والسوائل بدأت تغرقني وانا بصوت بهيجان ومش عارفه اصوت من بوكسر داميان االي محشور في بوقي .... شوفت كريس وستيف راحوا في بوسة طويلة وهما بيأكلوا بعض وكل واحد فيهم بيحسس علي زبر التاني من بره الهدوم وداميان وتوني بيتنافسوا علي شرفي ومين فيهم يحسس بالاكل علي كسي وبزازي ويهيجني اكتر.... توني قام وشال الاكل من عليا وفك رجليا الاتنين وساب ايديا متكلبشة وشالني نزلني علي الارض في وضع الدوجي وجاب طوق كانوا بردو جايبينه معاهم...خمنت انهم لما نزلوا نزلوا يشتروا حجات يعملوا بيها حفلة علي شرفي...ربط توني الطوق حوالين رقبتي وشدني منه في نفس اللحظة اللي داميان فيها اخد الشوكة وحط فيها جمبري كعادته وفتحلي فردتين طيزي عشان يمشي الاكل علي خرم طيزي من بره فوجئ بالخيارة محشورة في خرمي.... شالها وانا اتنفضت وهو بيطلعها لبره وحسيت ان خرمي اتملي هوا من جوه كانت الخيارة كبيرة وسابت فراغ لما طلعت....مشي الشوكة بالجمبري علي خرمي في نفس اللحظة اللي توني فيها شال البوكسر من بوئي...اول ما شاله قولت احاااااا كنت هيجانه فشخ وسايحة خلاص وعاوزة اي حد منهم ينيك فيا بأي طريقة... ستيف وكريس كانوا قلعوا بعض كل الهدوم وتوني كمان قلع كده كلهم بقوا ملط...ستيف وكريس قاموا من السفرة وراحوا للكنبة وكريس قعد علي الكنبة ادي وشه لضهر الكنبة وصدرلنا طيزه المشدودة المعضلة وستيف جي من وراه وجاب طبق الباييلا وفضل يلحس خرمه ويحط من الارز علي خرمه ويلحس وانا ببصلهم وهيجت فشخ وبدأت انزل علي منظرهم وسبتني من داميان اللي كان بياكل من علي طيزي....توني بصلي كده وهو ماسك الطوق وقالي ايه عاجبينك طب تعالي اخدني لكريس وستيف وداميان جاب طبق الجازبيتشو... توني قرب من كريس اللي كانت طيزه مفشوخة لحس من ستيف وضربه براحة علي طيزه وقالي يلا الحسي مع ستيف...طلعت لساني ولحست خرم كريس وانا قرفانة شوية كان خرمه مشعر وكنت قرفانه منه فشخ بس الشهوة سيحتني علي الاخر وخلتني عاوزة اعمل اي حاجة واول ما بعدت نزل ستيف بلسانه يلحس واول ماهو يبعد انا الحس وفضلنا كده انا وستيف نتناوب علي خرم كريس لحس وستيف يحط جمبري علي خرمه ويخليني اكله... توني كان هايج اوي من منظرنا وفجأة شدني من شعري لورا ولطشني بالقلم ونيمني علي ضهري علي الارض وقعد بطيزه علي وشي وهو بيقولي الحسي... الحسي يا متناكة ويباعد بين رجلي وبضربني علي كسي ويقولي الحسي...داميان كان بيتفرج علينا وجي رفع رجليا علي كتفه وكسي كله بقا مفشوخ قدامه وهو فضل يفرش بزبره علي كسي من بره وانا بترعش وبجيب للمرة التانية او التالتة مش فاكره... توني كان بينزل اوي بطيزه ويقولي الحسي وانا اضطر الحس جامد عشان يتكيف والوضع الغريب ده يخلص فضل ينزل ويضغط بطيزه علي وشي وانا الحس وزبر داميان هاريني تفريش وايديا لسه متكلبشة... توني قام من علي وشي وفكلي ايديا وقومني شدني من شعري علي التويلت وفتح الدش وفك البورتابل وقربها من خرمي فدخلت المية كلها في طيزي عمل الحركة دي مرتين وراح زقني علي الحمام وقالي يلا فضي المية...فضيت كل المية اللي في خرمي وانا بطني بتتقطع...رجعني للدش وعملها مرة اخيرة... روحت التويلت وفضيت المية... راح اخدني للصالة وجاب مناديل معطرة ونشف طيزي كويس...جي كريس وستيف بهيئتهم الضخمة قربوا من خرم طيزي وانا نايمة علي ضهري... كريس جاب مناديل ومسح خرمي وقربه من مناخيره لقى ريحتي حلوة...لقيته هجم عليا وشالني علي الكنبة وحطني علي ضهري ورفع رجلي راح داميان وتوني كل واحد فيهم مسك رجل...ستيف جاب طبق الجازبيتشو وراح داميان ساب رجلي وجاب جهاز كده بتاع الدكاترة اللي بيوسع الكس وراح مدخله بالراحة في طيزي هو ليه مقدمة كده زي الزبر وبيدخل للاخر وبيتوسع وهو جوه دخله للاخر وراح موسعه للاخر فبقا خرم طيزي مفتوح علي الاخر ومكشوف لهم...كريس حط قطع الطماطم والخيار وراح جايب توابل من شنطة معاهم وحط مع الطماطم والخيار حبة فلف اسود وانا صرخت اول ما لمس خرمي من جوه وراح دالق الواين وجايب عصاية رفيعة قلب بيها الاكل جوه خرمي وشال الجهاز... خرمي قفل علي الاكل وهو جوه راح كريس مقومني وقالي يلا نزلي كل الاكل في الطبق...فضلت اعصر عضلات بطني وانا بصوت ومش قادرة ومن غير تفاصيل كتير حصل اللي حصل
معفنين اوي الناس دي انا عارفه
بعدها قوموني وتوني دخلني للمرة التانية الحمام وفك البورتابل وخلاني انضف طيزي وطلعت لقيت داميان وكريس مجهزين مشابك و عصاية رفيعة... توزي شالتي بعنفه اللي خلاص بدأت اتعود عليه ورماني علي السفرة بس المرة دي براحة مش جامد وستيف وكريس كل زاحد فيهم مسك رجل ورفعها علي كتفه فبقا كسي مفشوخ قدامهم.... داميان مسك العصاية وضربني بيها علي كسي المفشوخ وقعد يمشيها علي زنبوري وانا اول كا يلسعني بيها علي كسي اصوت واتنفض من مكاني...توني جاب المشابك.... خرج لساني وحط اول مشبك في لساني وراح ماسك حلماتي وانا بقاوم حط في كل حلمة مشبك وراح نازل عند كسي... مسك جدار كسي وراح حاط مشبك في كل جمب وأنا بصوات ومش عارفه من المشبك اللي في لساني وراح حاطط اخر مشبك في زنبوري بالظبط وتنا بصوات واتنفض من مكاني...عرفت ان هما مش من هواة السكس انما بيحبوا يعذبوا اللي معاهم ويغتصبوا كرامتها ويخلوها كلبة خدامة ليهم...داميان ضربني علي فخادي من جوه وهو بيبص علي شكل جسمي بعد ما اتحط فيه المشابك وهو بيضحك... توني جي مكانه وقعد يهز المشبك اللي ماسك زنبوري وانا بصوت والالم بقا اكتر من المتعة....داميان ولع سجارة شميت ريحة الحشيش فيها وراح مد ايده لتوني بالسجارة وطلع الموبايل من جيبه وفضل يصور فيديو في نفس اللحظة اللي توني فضل ينفخ في السجارة ووطي وقرب من كسي وراح مدخل نص السجارة في كسي وهي والعة اكن كسي بيشرب سجاير وفضل داميان يصور فيديو وهما بيضحكوا علي منظر كسي والسجاير فيه... طلع السجارة وشربها وراح رماها وبعدين ستيف اللي كان قالع هدومه خالص ساب رجليا وراح قعد علي الكنبة تاني وادا وشه للمسند وطيزه ليا وتوني طفي السجارة وشال المشابك من كسي وزنبوري وانا بصوت وشال المشبك اللي في لساني وأنا اول ما اتشال صوتت بهيجان وانا خلاص بموت من عمايلهم...بعد ما خلص شيل للمشابك قومني ووداني لطيز كريس وداميان كان لسه بيصور الفيديو وجاي ورانا بيصورنا... توني زقني علي طيز كريس عشان الحسهاله...فضل توني ماسكني من شعري ويزقني علي خرم طيزه للاخر عشان اشم فيه ويقولي الحسي ويزقني عليه وانا الحس في خرم طيز كريس اللي بدأت اركز في تفاصيها مشعرة والخرم لونه غامق وريحتها مش الطف حاجه في الدنيا... فضلت ادخل لساني جوه خرمه الدافي واطلعه...قعد جنبه نفس القعدة بالطبط ستيف وراح توني شدني من شعري لزرا وزقني علي طيز ستيف اللي كانت لونها محمرة من كتر ماهو اشقر ومهتم بيها جدا مفيش حوالين الخرم ولا شاعرة وناعمة فشخ تحس انها طيز عروسة....قعدت الحس وتوني بيزقني عشان ادخل لساني في خرمه...في الاخر دخلت لساني في خرمه....داميان ساب الموبايل والتصوير وقعد زيهم وفضلت الحسله بردو خرم طيزه الخمري اللي كان ناعم ودافي فشخ ومشعر بس داميان كان ريحته لذيذة...فضل توني يزقني علي خرمه وانا ازق نفسي اكتر عشان لساني يطول اماكن اكتر في خرم طيزه.....سابني توني وراح جاب نوتيلا وقعد يدهن حوالين خرم طيز داميان ويدخل بصوابعه النوتيلا في طيزه لحد ما دخل حبه كتير وراح قافل الفلقتين وعمل نفس الحركة لكريس وستيف....وجاب الموبايل ومسكه بايد وفضل يصور وبالايد التانية زقني علي خرم كريس اللي فضل ينزل النوتيلا من خرمه وانا اكلها والحسله حوالين الخرم انضفها من الشوكولاته وهو يتأوه بصوت عالي...شدني من شعري لخرم ستيف اللي فضل ينزل كمية كبيرة من النوتيلا علي لساني ويتأوه وانا الحسله واكل الشوكولاته اللي نازلة من خرمه....اخرهم داميان قعد ينزل النوتيلا بصوت عالي من خرمه وانا اكلها والحس حوالين خرمه راح لافف وضاربني بالقلم عشان الحس حلو وراح راجع تاني فضلت الحس جامد اوي حوالين خرم طيزه واكل اللي نزل من خرمه... قام ستيف وكريس وفضلوا يبوسوا بعض ونزلوا من الكنبة للارض وستيف راح قعد دوجي جمبي وفتح خرم طيزه لكريس اللي فضل يلحسها ويضربه عليها وراح مسك زبره ودخل راسه في خرم طيز ستيف وفضل ينيك فيه في نفس الوقت اللي داميان قام من علي الكنبة ووقف جمب توني وشالوني من الارض وفتحوا باب الشقة وانا بترجاهم ميفضحونيش.... توني وداميان رموني علي الارض قدام باب الشقة
يا تري عملوا كده ليه؟؟
هتعرفوا في الجزء التالت

حبايب قلبي اخباركم إيه
بعتذر عن التأخير
قولولي رأيكم في اسلوبي في الاجزاء اللي فاتت بما ان السلسلة دي تاني مشاركة ليا في المنتدي

الجزء التالت
توني وداميان رموني علي الارض قدام باب الشقة وتوني نزل تلطيش في جسمي كله وانا كاتمة صوتي وجسمي كله بيوجعني مع كل ضربة بينزل بيها علي بزازي او بطني او فخادي...داميان وقف يتفرج وطبعا في اللحظة دي ستيف وكريس بينيكوا بعض علي الارض وغرقانين في عالم تاني داميان فضل يلعب في زبره التخين القصير شوية مقارنة بالباقي ومرة واحدة راح قعد بطيزه علي وشي وقعد يفرك خرمه علي وشي وانا نفسي اتكتم طلعت لساني الحس خرمه الدافي اللي لسه بواقي النوتيلا فيه.... طلع من الشقه اللي قدامنا جاري اللي عنده ١٨ سنة اللي هربان من اهله وعايش مع صاحبته....خمنت انه اكيد كان سامع اصواتنا من بدري... طلع وبصلنا كده وراح ابتسم بسخرية... داميان اول ما شافه شاورله وقاله تعالي شاركنا وقام من علي وشي... جاري اول ما داميان قام راح قعد بهدومه علي وشي وفضل يحك طيزه في وشي وبعدين طلب منهم اننا ندخل كلنا جوه الشقة تاني...شالوني ودخلنا الشقة والمرة دي معانا جارنا اللي اول ما دخلنا راح قالع هدومه كلها وطلع زبره اللي كان لسه نايم وتوني راح قاله احنا مش هنا عشان ننيك...احنا اخر حاجة نفكر فيها اننا ننيك واحدة احنا كل يوم بننيك ستات كتير... احنا بس عاوزين نعمل فيها كل حاجة سادية ونخليها خدامة لازبارنا ونلعب بيها شوية.... وتوني بيتكلم راح كريس طلع زبره من طيز ستيف وراح رازعه في خرمي صرخت مع كبر حجم زبره اللي اخترق خرمي وخمنت اني ممكن اكون اتعورت... حسيت بسائل دافي بيملي خرمي وبطني اتملت طلع انه شخ في خرمي... جاري فاليريو اول ما شاف كده زبره وقف وفضل يدعك فيه بأيده وجي قدامي فضل يضربني بيه علي وشي وحشره كله في بقي وانا قعدت امص فيه كان طوله ميعديش ال 14 سنتي بس راسه منفوخه ولونها احمر وناعمة اوي... فضلت بمص في زبر فاليريو بمحن وهو قعد يتكلم مع توني اللي كان بيلطشني علي طيازي ... ستيف فضل حاشر زبره في خرم طيزي وطلعه وانا اول ما طلعه حسيت ان خرمي بينزل البول بتاعه لا اراديا من كتره... كريس اول ما ستيف طلع زبره اخده في بقه وقعد ينضفهوله في نفس اللحظة اللي داميان اول ما ستيف طلع زبره حشر زبره للاخر في خرم طيزي وشخ هو كمان جواها وقعد يضحك ويلسوعني عليها مع توني ....حطلع زبره وانا فضلت اضغط علي عضلات طيزي وانا بتالم لحد ما طلعت البول بتاعهم من خرمي لقيت ستيف جري بسرعة وقعد ورايا وطلع لسانه وقعد ياخد المية اللي طلعت من خرمي ويبلعها....داميان شاور بايده وقالهم انا مش عاوز انيك دلوقتي ومبسوط باللعب ده هدخل اخد شاور ونكمل بالليل...وافقه الرأي ستيف وتوني وكريس وكل واحد فيهم دخل يريح شوية او ياكل او ياخد شاور وتوني لسوعني علي طيازي وقال لفاليريو جاري استمتع بيها شوية....كل ده وانا قاعدة دوجي خايفة اتحرك....فاليريو شدني من شعري قومني ونيمني علي الكنبة جي من فوقيا دخل زبره في بقي وزقني عليه عشان امصه... فضلت امص فيه وارضع والحس راسه بعنف اممممممممم امممممممممم اممممممممم...قعد يلطشني علي وشي وانا بمصله زبره.....طلع زبره من بقي وشدني من شعري للمرة التانية قومني وراح نيمني علي ضهري علي الارض ورفع رجلي للاخر وقعد وزق زبره الكبير للاخر بكل عنف في كسي وانا بصوت وصوتي جاب اخر الشارع ااااااااااه... نزلت نقط دم بسيطة من كسي وهو لقيته تنح وقالي باستغراب هو انتي كنتي لسه فيرجن يا شرموطة وراح ضاحك...رزع زبره للاخر وقعد يرزع كمان في كسي وبضانه بتخبط في لحمي وانا اصوت من المتعة....فضل يرزع في كسي ويدخل ويطلع وهو بيلطش بزازي وبيمسكها يفعصها بين ايديه واتخشب ونطر لبنه في كسي وقام وهو بينهج ودخل يريح في الاوضه...قمت وانا دايخة راح ستيف قام من الكنبة وسندني ودخلني الحمام بعد ما كان داميان طلع منه وفتح عليا الدش وقعد يحميني ويليف جسمي وهو ساندني وانا تايهة ودايخة ورجلي مش شايلاني...مشي الليفة بين رجليا وقعد يدعك في كسي وبزازي بيها وحماني كويس جدا وقفل الدش ولف البشكير علي جسمي وطلعنا واخدني علي الاوضة الفاضيه ونيمني علي السرير وانا بصتله بامتنان وانا بشكره وبنام من التعب مشوفتش....مشي وبعد ساعة وانا نايمة حسيت بحركة غريبة في جسمي...فتحت عيني براحة لقيت الدنيا مضلمة وحد بيتأوه ورايا... بمد ايديا اولع النور وانا حاسة بحركة جوه طيزي... ببص لقيت ستيف جايب ديلدو طويلة ورفيعة حاطط اولها في خرم طيزي وزاققها واخرها في خرم طيزه هو وعمال بتلوي ورايا.... معرفش ازاي محستش بيه وهو بيدخل البتاعة دي في خرمي يمكن من كتر ما لعبوا في خرمي ووسعوه محستش بحاجة.... سخنت فشخ وقعدت اتلوي وهو عمال يشتمني وتوني وكريس فتحوا الباب علينا وتوني لطشني بالقلم وقال بتتناكوا من ورانا وكريس في نفس الوقت لطش ستيف بالقلم وقاله بتمتع طيزك بحاجة غير زبري يا متناك....توني وكريس قومونا واحنا مديين ضهرنا لبعض والديلدو فشخانا وكانوا حريصين جدا انها متطلعش... وتوني راح طلع من الاوضه يجيب حاجة وكريس قعدنا دوجي احنا الاتنين ضهرنا في ضهر بعض واطيازنا متقابله وخارج منها الديلدو عامل وصلة بين طيزي وطيزه وقلع هدومه وادي زبره لستيف يمصهوله وانا لفيت وشي وقعدت اتفرج عليهم....توني رجع ومعاه ازازة بيبسي كبيرة وكيس شطة وقمع...توني شال الديلدو من طيز ستيف وستيف بيرضع زبر كريس وبيتأوه...حط القمع في طيزه وزقها للاخر وفتح ازازة البيبسي ودلق منها جوه خرم ستيف وستيف فضل يصوت ويتأوه بصوت عالي....شال القمع بكل سرعته وراح مدخل الديلدو تاني قبل ما البيبسي ينط من طيز ستيف.....توني شال الديلدو من طيزي وانا بتأوه وراح حط القمع في طيزي وزقه للاخر ودلق بيبسي جوايا وانا طيزي ولعت نار اول ما البيبسي لمسها صرخت وانا الالم والمتعة هيموتوني اااااااااه خرمي خرمي اااااااه هموت منك.... دلق ربع الازازة في خرمي والبيبسي بقا بيتدلق من القمع من كتر البيبسي في خرمي وراح شال القمع بسرعة وحاشر الديلدو في طيزي.....غرق صوابعه شطه وقعد يبعبص في كسي وانا بصوت وصوتي راح خالص وحسيت اني هموت من الوجع فضلت اتلوي من بعبصته لكسي والشطة حارقاني فشخ...كريس شال الديلدو من طيز ستيف وطيزي والبيبسي فضل يتسرسب وينط من اطيازنا احنا الجوز وكريس زنق زبره للاخر في طيز ستيف اللي صوت... توني ضربني علي طيزي وضحك وقالي في ودني متفتكريش انهم هينيكوا فيكي...هما الاتنين شواذ...وطلع من الاوضة وسابني وانا لسه واخدة وضع الكلبة ونفسي سايحة علي الاخر ومش قادرة اقوم....قومت وانا بتسند علي السرير وروحت الحمام غسلت كسي وطيزي وفضلت انزل البيبسي اللي جوه طيزي لحد ما نزل كله وكسي لسه حارقني فشخ ولقيته لونه احمر اوي من كتر الشطة اللي فركها فيه.... رجعت بسرعة للسرير وانا كسي بياكلني فشخ ولسه حفلة النيك بين ستيف وكريس مخلصتش سبتهم واتغطيت ونمت وانا جسمي كله مكسر وسايب وروحت محسيتش بأي حاجة
صحيت تاني يوم كأني بقالي سنة كاملة نايمة...فتحت عنيا وانا بتمني ان ده كله يكون كابوس واخلص منه...حسست علي جسمي وانا بتمني يكون كابوس لقيتني عريانة اتأكد اني مش بحلم وإني اتفشخت من خمس رجالة امبارح...الغريب ان الدنيا هادية كأنهم مشيوا من الشقة.... اتمنيت ده فعلا وقومت من السرير وشميت ريحة السكس مكان ما اتنكنا انا وستيف امبارح فيها... طلعت الصالة لقيت......
استنوني في الجزء الرابع

شوفوني
05-08-2020, 10:25 PM
اكتبي الجزء الثاني وانشريه هنا بشكل رد

ابلغينا على موضوع التبليغات لندمجه مع الاصل

شكرا

طلال البدوي
05-08-2020, 10:56 PM
جميله جدا روعه تسلم ايدك

دكرماسترشهوانى
05-09-2020, 12:24 AM
جميله جدا ومثيره ده النوع المفضل ليا فى النييك كمليها وتفاصيل ادق يا هايله

فحل عنيف جاد
05-09-2020, 12:46 AM
حلوه عجبتني

ماستر ابراهيم
05-09-2020, 03:12 AM
نورتى المنتدى مرة تانيه بكتاباتك

لوكة الممحونة
05-09-2020, 03:52 AM
يا ماستر ابراهيم انت نورت القصة حقيقي ومبسوطة بكومنتك جدا😍

خ ن ث ي*
05-09-2020, 04:00 AM
شابووو ليكي. يا. دكتوره. لوكه ♥ï¸ڈâک؛ï¸ڈâک؛ï¸ڈâک؛ï¸ڈ

Hossam azaper
05-09-2020, 09:14 PM
بدايه موفقه بس من راى الشخصى بلاش تقفل الجزه ف نص مشهد جنسى لان دا بيخلى القارئ يفقد متع القراءه

العميــد
05-09-2020, 10:03 PM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووور على البداااااااااااااااااااااااايه

شرمووطة
05-09-2020, 10:16 PM
تحفة��
كملي بسرعة هموت واعرف عملوا فيها اييييهâ‌¤

veer11
05-09-2020, 11:42 PM
بداية مش قوية في السرد وفي استعجال في الاحداث اتمنى الاجزاء القادمة تكون افضل متابع

شوفوني
05-09-2020, 11:55 PM
تم اضافة جزء ثاني
قراءة ممتعة

ماستر ابراهيم
05-11-2020, 05:49 AM
حلوة جدا
انتى عارفة لو انا اللى كاتب ده كانو قالولى بتبالغ اوى هههههههههههههههه و مفيش حد يقبل كده و هرى و هبد و خلاص

لوكة الممحونة
05-11-2020, 03:32 PM
حلوة جدا
انتى عارفة لو انا اللى كاتب ده كانو قالولى بتبالغ اوى هههههههههههههههه و مفيش حد يقبل كده و هرى و هبد و خلاص
لا هو الكينكي ده موجود وانا بحبه جدا واحب انه يتعمل معايا
فلاء انت مش بتبالغ

Mimomo
05-11-2020, 06:24 PM
حلوة جدا وفي نفس الوقت فيها حجات مقرفه 😅😅😅

Ahmed Ahmed 65
05-11-2020, 07:23 PM
واااو قصة ولا اروع اشتهيت هذا جو 😍

ماستر ابراهيم
05-12-2020, 12:02 AM
لا هو الكينكي ده موجود وانا بحبه جدا واحب انه يتعمل معايا
فلاء انت مش بتبالغ

يبنتى منا عارف انه موجود و فى اكتر من كده كمان ...
زى ... حفلة على بنت واحدة بيتعمل فيها كل حاجة...
و ساعات بيحصل ده فى الافينتات بتاعت البي دى اس ام فى الشارع و ممكن اى حد يشارك و اى عدد بيوصل لارقام غريبه ان واحدة ممكن تتناك من ١٠٠ شخص و من غير حتى ما تشوفهم بس كل اللى معدى فى الشارع شايفها ...
و فيى حفلات على بنت علشان الكل يجربها او يركبها ستات و رجالة شرط الكل على بنت واحدة بس فى اليوم ده ..
و بيتعمل فيها كل انواع الفيتشات و الكينكى

قطار سريع
06-07-2020, 04:49 PM
قصة جميلة ومثيرة

Hatem Moaz
06-07-2020, 11:54 PM
حلوة اوى
منتظر الباقي يا فنان

شوفوني
06-08-2020, 07:18 AM
تم اضافة الجزء الثالث

قراءة ممتعة للجميع

حبيبه الامورة
06-09-2020, 08:05 PM
ياريتك مراتي اوف

ابوزب55
06-13-2020, 02:18 PM
قصة حلوووووه اووووووي وممتعة جداا

وسام اسماعيل
06-14-2020, 12:03 PM
قصة جميلة ومثيرة كملي

عاشق البنات الم
06-15-2020, 02:16 PM
برافوووووووووو

من الواقع
06-22-2020, 09:09 AM
كملى باقى الأجزاء القصه حلوه

nano sex
08-13-2020, 12:26 PM
قصه جميله وهنيالك وصحتين علي كسك وطيزك

ميمي المتنااكة
08-13-2020, 05:58 PM
.نفسي يتعمل فيا زيها بس اتهرا نيك يالي جامد في نيك يجي ينيك هو و اصحابو و يغتصبوني

ماستر سادي مصري
08-13-2020, 11:37 PM
.نفسي يتعمل فيا زيها بس اتهرا نيك يالي جامد في نيك يجي ينيك هو و اصحابو و يغتصبوني

ما انتي ما بتستحمليش العقاب ولا النيك وبتهربي وبتخافي لو بتقدري تتناكي بجد كنتي مهربتيش

سالب مدينتي
08-14-2020, 09:29 AM
انا مبسوط قوي بالقصه دي

الحر الجارح
12-11-2020, 09:40 PM
أكيد قصة تفوق الخيال



امرأة تستغل وضعها المادي لتنتاك قصص نيكقصص سكس شذوذ شميلات قصص جديدة نيك مثير الارشيفبحث عن أقوى صور زنبعة سكس زنجيقصص ساكس تونسي مكتوب ضرب وحرق/archive/index.php/t-57279.htmlقصص محارم اخته حاملقصص المحارم ﻣﻌﺮﺹ ﻟﻠﺒﻴﺖقصص سكسية محارم عائلي اذلال اخيمنور المنتدىسكس عرض البوم الصورحركاتي السكسية أجبرت ابني أن ينيكنيقصة بنت تقول خالو اناشرموطة نكنىسكس مصرية تلعب في كسا وتنزل السائلقصص نيك ونحن مخزنين بلقات index. comمصري بيجيب صديقتة الشقة وينيكها وهي مكسوفة ومش عايزةسكس فضيحه بتاع الخضار السودانياجمل بنت جسم وكس بكر وطيذقصص نسوانجي ام جلبيهصور سكس سافيتا الشرموطهصور بنات مصريه بقمصان سكسيه البومات داله نسوانجيسكس عربي مع مرات الاخ واحله كلمفیدوهات نیکطيزي في السجنارشيف نسوانجي حديث/archive/index.php/t-34939.htmlقصص سكس ناكني البوابPart3 سكس أجنبىسكس اجنبي اخير دلعقصص جنسيةنيك طيز هبةاتجوز علي شان ينيك حماتهsite:landsmb.ru "الجامحة"ام فاخاذ تخانصورفشخ اكساس واسعهسحاق بنتين زي القمرصور سكس انانياقصص سحااق انا وخالتي الارملهقصص نيك حديثة عرب مليفقصص سكس نيكت امي الخجولهxnxxصور جديدسحاقسكس مصري ينيك مرات اخوه ف اوضه نومهاقصص سكس عائلتي تحب نيك الطيزقصة جارتى الكوافيرة طلعت شيميلWww.hekayat.jenseya.nani.comقراة قصص سكس محارم نسوانجيقصص تحدي امي ام طيظ كبيره نسونجيصور اختي االمتناكهقصص محارم طيز بنت اخينيك اختو فى اسيوطارشيف نسوانجي مينا/archive/index.php/t-31537.htmlقصص سوالب سن18/archive/index.php/t-89626.htmlقصه نيك مدام كبيره مع شابقصص جنسيه اغتصاب امي من عداد النورمن نيك المحارم الي سالب الجزء4/archive/index.php/t-320412.htmlقصص محارم ابني كشفني امص زب الحمار في الزريبه قصص سكس متسلسلة الى 20 جزءقصة نيك سوازنقصة سكس متسلسلة جارتيقصص سكس الجزاء متسلسله كاملمنتديات نسوانجيقصص سكس جدران قلبيقصص نيك الجاره علي السطوح وسكس ونيك السواق للهانم ونيكه في العربيهقصص سكس مريم يمنيهسكس اثنان كبار وسخ صوت وبكاء صراخقصص سكس محارم الارشيف posed x بنت مربربة في الحماماسخن نسوان شراميط منقبةعريانةفصص ذوجتي الممحونا اتناكت من الذنجي/archive/index.php/t-435162.htmlﺍﻧﺎ ﻭﺻﺤﺒﺘﻲ ﻧﻴﻚ ﻟﻴﻠﺔ ﻣﻘﺪﺭﺵ ﺍﻧﺴﺎﻫﺎ site:landsmb.ruالبوم بنانيه مثيره منتدا نسوانجينيك طيزبنت تشتي تجرب/archive/index.php/t-269424.htmlنيك مفتريقصاص اكبر زب طيز متزجات