دخول

عرض كامل الموضوع : عادات عيلتنا


Smarttooler
04-02-2020, 03:26 PM
في قرية ريفية في مصر تقع خارج حدود العاصمة حيث مازال الأهالي يسكنون في مزارعهم التي كانت تمر الترع والقنوات بداخلها وكان لكل منهم حظيرة يعملون بالزراعة وتربية الحيوانات لينتجوا ما يكفيهم ويزيد فيقوموا بتصديره للمراكز القريبة والعاصمة ان حالفهم الحظ وخدمتهم العلاقات والمعارف حيث تكون الأسعار عالية والربح مضاعف عاشت عائلة علي حياة مستقرة آمنة خالية من القلق والخوف فقد كانوا ينعمون بالطمأنينة طالما كانت مزرعتهم آمنة..

بدأت القصة في مغرب يوم هادئ بعد ان انتهت العائلة من واجبتهم تجاه المنزل والمزرعة وجلسوا حول الطاولة يتناولون الطعام الذي اعدته لمياء للعشاء ومع الوقت بدأ الأطفال في الدخول تدريجياً لحجراتهم للنوم..

كان للحج علي ولمياء خمسة أطفال. أكبرهم توأم وهما سيف ومنار وهما في الثانوية العامة اي ان سنهم قارب على الثامنة عشر. تليهم مي ذات الستة عشر عاماً ثم سامر ذو الثلاثة عشر عاماً وفي النهاية ندى ذات الأثنى عشر عاماً..
كان الحج على وزوجته من الحاصلين على الإعدادية لكنهم كانوا يقدرون دور العلم والعمل معاً مما دفعهم لدفع أولادهم للإهتمام بالدراسة فصار الخمسة أطفال من المتفوقين دراسياً بالإضافة لتقسيم أعمال المزرعة والمنزل عليهم مما ساعد في توليهم المسؤولية من سن صغير..

بعد ان دخل الخمسة أطفال للنوم اتجه على وزوجته لمياء الى غرفة نومهم وفردا جسديهما على السرير تحا الغطاء الخفيف قبل ان تنظر لمياء لزوجها وتقول له "بقول يا حج.. كان في موضوع عايزة افاتحك فيه كدة"

كان الحج علي يعرف جيداً ما الذي تريده لمياء لكنه لم يقاطعها بل قال لها "اتفضلي يا لميا قولي" ونظر اليها بطرف عينه ليرى وجهها المضئ بفضل ضوء الأباچورة بجانبهم وشهرها الأصفر الطويل يغطيها

"عايزة اكلمك بخصوص سيف ومنار" قالتها لمياء بصوت هادئ واكملت "بخصوص تعليمهم يا سي علي"

"ماله يا لميا" كان بالفعل ما توقعه الحج علي "مش هنخلص من الموضوع ده بقى"

"يا سي علي الاتنين نتيجة الثانوية بتاعتهم قربت وهيجيبوا مجموع كويس انا عارفة وحرام نفضل دافنينهم هنا" قالتها لمياء مستعطفة اياه

"وانا معنديش عيال تروح القاهرة وتفجر زي ما اخويا الوسخ عمل وضيع فلوسه على الكباريهات والرقاصات يا لميا"

"طب اسمعني بس يا سي علي" قالتها لمياء مستعطفة. "العيال دي احنا مربيينها على ايدينا.. وعارفين مربيينهم ازاي"

"لا يا لميا.. احنا ماربينهامش على انهم يشوفوا النسوان قالعة حوليهم ولا الرجالة بتحاول تجرجرهم يا لميا. الجنس اقوى مني ومنك في السن ده وانت ادرى! مش ناسية اني فتحتك قبل ما نتجوز اياكي"

"عشان احنا ماتعلمناش يا سي علي هم اتعلموا"

"النيك مفيهوش علام يا لميا" قالها علي قاطعاً الحوار لكن يبدو ان لمياء لم تكن مستعدة لرفع الراية البيضاء بعد.

"طب اسمع فكرتي.. عشان خاطري" قالتها لمياء هذه المرة وهي تستخدم سلاح آخر حيث مدت يدها وامسكت بزوبره من تحت الجلباب"

بدأ صوت عم علي يلين وهو يقول "قولي فكرتك يا لميا واخلصي"

"بص يا سيدي" قالتها لميا ويدها مازالت حول زوبره "العلام درجات وخير العلام التجربة"

"اه" قالها علي وهو يسمع ما تقوله ثم اضاف "نجوزهم يعني؟"

"نجوز ايه بس يا علي. وهو انا هرمي عيالي للرمم اللي هنا. دول هيبقوا اقلها مهندسين ويتجوزوا مهندسين"

"اخلصي يا لميا" قالها علي وهو يشعر بزوبره وقد انتصب
"يعني انت خد البت منار وريها بس الدنيا ماشية ازاي. اتكلم معاها وفهمها وانا اخد الواد سيف نفس الكلام" قالتها لمياء وهي تضع فمها على فهم في قبلة عضت فيها على شفته الغليظة بشفتيها الممتلئة

ابتعد علي قليلاً بعد القبلة وقال لها "اكلمها ايه بس يا لمياء خلي في حيا"

"ده مش بس تكلمها يا سي علي. كلمها واتأكد انها فهمت. البت والواد مش صغيرين وانت بنفسك قلت كدة كدة هيشوفوا! يبقى احسن احنا نعلمهم ولا حد من مصر يعفلهم"

"اسمها القاهرة مش مصر احنا مصر. الفلاحين اصل مصر"
"العفو يا سي علي" قالتها وهي تعدل جسدها وترفعا جلبابها الضيق حتى وسطها فانكشف كيلوتها الأحمر الذي ازاحته على جنب ليظهر كسها النظيف من الشعر تماماً الممتلئ شفرتيه كوسادتين صغيرتين وفي ثانية كانت تجلس فوق زوبر زوجها المنتصب الذي ما زال يملأ كسها الواسع بعد خمسة عمليات ولادة بفضل حجمه الضخم وقالت "اوعدني انك هتفكر يا سي علي"

حرك علي رأسه في وعد منه انه سيفكر وهو يشعر بزوبره بين شفرتي كس زوجته وحب حياته وهي تقفز فوقه لدقائق قبل ان يملأ مسها بلبنه الساخن ويخلدا في النوم واللبن يتساقط من كس لمياء والأفكار تتساقط من رأسه..

مرت الأيام التالية بطيئة على الحج علي مليئة بالأفكار. لا يستطيع علي ان ينكر معرفته الكاملة ان منع أبنائه من الالتحاق بجامعة القاهرة اذا حصلوا على مجموع هو جريمة ربما لن يسامحوه عليها ما داموا احياء. ولكن في نفس الوقت كان علي يخشى القاهرة وأهلها بفجورهم وقلة حيائهم وأخلاقهم..

بدأت الأفكار تدور في رأسه وتكبر وبدأ يراقب سيف ومنار عن بعد وهم يعملون. انه لا يشك في أخلاقهم وتربيتهم للحظة لكن للسن والرغبات مفعول السحر.

بدأ الحج علي يجلس تحت الشجرة أمام القناة التي تمر داخل مزرعته يشاهد أبنائه يسبحون فيها الأولاد باللباس الداخلي والبنات بجلاليبهن وبدأ يزيد تركيزه مع منار. كانت منار طويلة الجسم ذات عين سوداء لامعة وشعر أسود طويل يصل لوسطها المستدير خاصة حين تخرج من ماء الترعة وجلبابها ملتصق بجسدها فتظهر تفاصيله من نهدين كبيرين ممتلئين كالبطيخة الصغيرة او وسط ممتلئ يملأ الجلباب. في هذه اللحظة استوع الحج علي ان لا فائدة من حبي ابنته فعلى كل الأحوال بجسد كهذا لن يستطيع احد ترويض رغباتها الا هي بأفكارها وأخلاقها..

في مساء هذا اليوم بعد ان نام الجميع وافرغ علي لبنه داخل كس لمياء خرج ليشرب حجر شيشة امام باب الدار وخرجت لمياء معه لترص له الحجر..
نظر علي للمياء وقال "انا فكرت في الموضوع"

"وايه القول يا سيدي" قالت لمياء بتوتر
"نكلمهم زي ما قلتي ونشوف.." سكت واخذ نفساً من الشيشة وقال "بكرة بالليل خدي الواد في اوضتنا كلميه وانا هاخد منار برة هنا في الهوا ترص لي هي الحجر ونتكلم"

"تسلم ايدك يا سي علي" قالتها لمياء وهي ترمي نفسها لتقبل يده فاحتضنها في صدره بيده وهو ممسك بخرطوم الشيشة في اليد الأخرى..


استيقظ الحج على فجر اليوم التالي على صوت الزغاريط تملأ الدار فجرى ليرى ماذا هناك مرتدياً جلبابه على عجل..

"في ايه يا مرا انت وهي. اي ايه ياض يا سيف"
"نتيجة الثانوية طلعت يابا الحج"
"وايه ياض طمنني"
"انا 99٪ ومنار 98٪ يابا"
"جدع يلا. جدعة يا بت يا منار" قالها الحج علي مقاطعاً الزغاريط. "ادبحي جوز بط بالمناسبة دي يا لمياء" ونظر لها نظرة ذات معنى وقال "ناكلهم بالليل زي ما اتفقنا"

مرت ساعات اليوم ببطئ حتى المساء قبل ان تجتمع العائلة على الطاولة لتناول الوليمة التي اعدتها لمياء بمساعدة احدى نجوم السهرة منار وبدأ الحج علي يحدثهم عن مدى فخره بهم وبإنجازهم وبأنه ينتظر لهم مستقبل واعد

"طب يابا الحج ما دام عايز لنا الخير. سيبنا نروح نتعلم في مصر .. جامعة القاهرة يا حج هي اللي ممكن تخلينا نوصل"

"انا فعلاً كنت عايز اكلمكم في الموضوع ده" قالها الحج علي وهو يمسح يده في الفوطة بعد ان انهى الطعام "بس لكل مقام مقال. في موضوع الأول لازم انا وامكم نكلمكم فيه على انفراد يا بشمهندس"

"موضوع ايه يابا" قالتها منار

"بالليل تعرفي ماتستعجليش كلي كلي" قالها الحج علي وبدأ يلعب مع الثلاثة أبناء الصغار ويخبرهم بأهمية ان يكملوا تعليمهم هم أيضاً حتى يرفعوا رأسه مثلما فعل اخوتهم..

مرت بضع ساعات وبدأ الأطفال يذهبون الى غرفهم باستثناء سيف ومنار اللذان جلسا منتظرين ما اراده منهم الحج علي..
ذهبت لمياء لتتأكد من الأطفال الثلاثة قد خلدوا للنوم ثم عادت وقالت لعلي "عن اذنك يا حج هاخد سيف اكلمه في حاجة"
هز الحج علي رأسه موافقاً ثم نظر لمنار وقال "تعالي يا بت يا منار انت رصي لي حجر شيشة برة"

سراب انسان
04-02-2020, 03:45 PM
ننتظر بقية القصة

ما بعد الشيشة

تحياتي

عماد السادى
04-02-2020, 04:09 PM
استمر .................

ضيف
04-02-2020, 04:53 PM
ايو بعد كده اي

Sami Tounsi
04-02-2020, 05:05 PM
القصه شكلها هتكون قصة محارم لو غير كده قلي في التعليقات و هنقلها قسم تاني ..

اي اضافه تكون هنا في قصتك هذه على شكل رد ثم تخبرنا في الموضوع الموحد لنقوم بالدمج تجد رابطه في توقيعي

أنا السكران
04-03-2020, 02:22 PM
استمر بداية كويسة

عاوز ينيك مراة اخوه
04-03-2020, 04:43 PM
شكلها هتبقى قصة جامدة اووووووى تسلم ايدك

alex 13
04-03-2020, 04:53 PM
بداية جميلة ومشوقة جداااا
ننتظر التكملة لي تتحدد ملامح القصة والي اي نوع
تسلم ايديك
منتظرين جديدك بكل شوق

rbih1
04-03-2020, 07:30 PM
حلوة
مطولش علينا يا برنس

ahmedramah
04-03-2020, 07:34 PM
البدايه حلوه جدا عاش

ميشو باشا2
06-13-2020, 12:06 AM
هي فين القصة ؟؟ هو انت بتعتبر دي قصة ؟؟

Tonimark
06-13-2020, 05:08 AM
بداية حلوة كملها للاخر

samrnapal
06-13-2020, 05:55 AM
جميله تسلم ؟؟؟

hard_xman
06-13-2020, 10:22 AM
كمل يانجم ....

sekoseko87
06-13-2020, 12:07 PM
شكلها كدة هتكون قصة جميلة
البداية تؤكد تمكنك من ادواتك
لكن نصيحة
اياك و الاستعجال
خد وقتك ورتب افكارك و مهد لكل حدث
ومنتظرين ابداعك

Hatem Moaz
06-13-2020, 01:23 PM
الباقي يا فنان

Bossyyy
06-13-2020, 10:38 PM
فين الباقي

جامعي
06-15-2020, 06:03 AM
.


.


.

waed
06-20-2020, 11:03 PM
مستنيييينك



نسوانجي قالعين نسوانقصص نيك طالبه من معلمها صورصور نسوانجي برايز سكسقصص سكس محارم الشكولاته اللي غيرت حياتي نسوانجيقصص سكس لنيك محارم ديثه في المسبح site:landsmb.ruسكس زبونه بالمحل يمنيصورعرض اكساس بنات واقفينقصص نيك وصور سكسصور نيك زوج وزوجته في الكسسكس ينيك حماته 2009خليجيه في المانيا سكس عربيمنتدايات نسوانجيكيف تحولت من شاب عادي الى سالب ثم الى ديوثقصص سكس مع الشرطيقصص وصور نيك وسكس محارم في السفر site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-312916.htmlتصويرخاص بنت لعشيقها/archive/index.php/t-575519.htmlصاحبه السعاده السلسلة الثانيه قصص سكسسكس دكتورة شمايل محرمtesting' AND 2*3*8=6*8 AND 'CGSs'='CGSsفضيحه دكتور اسنان منتديات نسونجيﻗﺼﺺ ﻳﻤﻨﻴﺔ ﻳﻠﺤﺲ ﺍﺳﺘﻲ ﻭﻳﻬﺮﻳﻬﺎ ﻧﻴﻚ انت احلى من البنات متسلسلهقصة نيك السعودية نوفقصص سكس لواط يدربنيقصة السكرتيرة الهايجات والمدير نيكقصص سكس مصورة الام الحاضنه الجزء التاسعصور كس اختي الحلوة قصص سكس جديدة الارشيفشاف كس امه قصصكسي واجعني وعايز اتناك واااي احقصص سكس ليبية مع صورمن موقع نيكنيقصص سكس صاحب جوزي في مصيفقصص سكس خالد ومروةقصص سكس اجمل بنات اليمنقراءة قصص يمنية نسوانجي نيمقاطع نيك مربربة جامدة وكس غرقان سوايل/archive/index.php/t-452500.htmlصديقي السالب يحك علي مؤخرتهقصص سكس محا م الحب فبل الجنس الصفحه الثانى السلسه الاولهقلت لزوجي بس يجي عشيقي ينيكني تطلع من البيتصورنيك مزاج/archive/index.php/t-222061.html/archive/index.php/t-101905.htmlارشف قصص سكس انا وعاءلتي في نادي العراتقصص ساديه شذوذ فشخ ضرب خول شرمطه طيز نار اححح+18 (نسوانجي)قصص سكس تتناك من حماها site:foto-randewu.ruسكسيي عابر القاراتقصه سكس مصرى المدرسه سهامصورسكس.هندي.بنات.الجامعه.منتديات.نسوانجيصور ازبار مشعرة شميلقصص متسلسله نيك اخ و اخت في الطيز براحهصورسكس شرطهرقم سوالب زفتيصور سكس بنات الدويقهقصص مثيره عن االبوس والاحضان والنيكروايه الأخ الذييقذف في فم اخته وحبلها/archive/index.php/t-473750.htmlقصة المصور وزوجتة الهايجة مصورة مدبلجة عربي كامله قصص سكس مصوره نيك الزوجه في غياب الابقصةسكس الجواريقصص سكس مع ام حمادهصورسكس متحركه معجبه/archive/index.php/t-154994.htmlقصة.نيك.طيز.اخت.مراتي.عواطف.عبودنسوانجي سعادهانا وصديقي وعائلته متسلسلة الجزء التالتقصص لواط حمدي ذو ١٤سكس مليفات خليجيات تلجرام واضحسكس يحتوىنيك ومسأج ذكور ورعان وصبيان صغار.من مختلف جنسيات العالم؟قصص ناكني في المحل وزوجي منتظر في المحل/archive/index.php/t-6093.htmlقصص سكس مصور شهوني نسوانجي اخت الزوجه تهيج مشاعري قصص سكس مصورهصور سكس نيك اطياز بملابس جزابةقصص النيك اعربني انا مخنوثة