عمرو جيزوي
03-28-2020, 06:53 PM
دي اول قصه ليا علي منتدي قصه من واعي الخياال ولا يوجد لها اي احداث حقيقه اتمني تعجبكم نبدا القصه
ابطال قصه هنعرفها مع الاحداث
انا حمزه عندي عشرين سنه من عاىله غنيه جدا في اوله تجاره جامعه دخلت تجاره عشان همسك مجموعه شركات والدي
بابا يبقا كمال العشري صاحب اكبر مجموعه شركات عصير عنده٤٥ سنه
امي توفت وهي بتولدني وبابا اتجوز بعد وفاتها
مرات بابا فاتن عندها ٤٣سنه
انجي اختي من بابا بنت فاتن عندها ١٨سنه
ملحوظه كل اعمار شخصيات من بدا الاحداث واسف اذا كانت في اخطاء عشان اول مره بس
يوم الاحد صاحي متاخر ومرحتش جامعه فتحت نت شويه ليقت اسما مكلمني علي واتس كتير
اسما انت ازفت مجيتش ليه نهارده🤔🤔🤔
انا معلش سمسمه لسه صاحي
اسما احا لسه يا حيلتها
انا في بنت رقيقه تقول احا
اسما تحب اشخرلك
انا لا معلم خلاص
اسما طيب علي معادنا بليل
انا قشطه
وقفلت نت قومت اعمل تمرين شويه لاني بحب رياضه جدا وجسمي رياضي
خلصت تمارين وقولت انزل اشرب قهوه نزلت فضلت اندها علي شغاله يا نجوي يا نجوي
نجوي شغاله عندها حولي ٤٠ بس جسمها ايه فرس بمعني كلمه خاجه زي رانيا يوسف كدا
وكتير ضربت عشره عليها ملقتش في مطبخ قولت اعمل انا القهوه عملتها وشربتها قولت
اطلع اشوف فاتن طلعت لسه هخبط علي بابا سمعت صوت اهات قولت يمكن ابويا معاها
بس افتكرت ان بابا في شغل اتجنتت فتحت باب براحه ليقت مفاجاه قدامي ليقت طيز
بيضه مفهاش غلطه وكس عمال ينقط عسل في عقلي اده ازاي دي نجوي شغاله ومين دي
دي فاتن كنت هدخل وهعمل فضيحه بس ليقت زبي واقف زبي مش كببر اوي بس بعرف
استخدمه كويس قولت اقف اتمتع شويه بيهم جو الاوضه
فااتن .نايمه علي ضهرها وعارينه فااتن ييضه اوي حاجه كدا اجنبيه حلمات بزازها وردي
وبزازها كبيره وكسها ابيض وفي شغر بس عامله بي رسمه
نجوي ظبعا قولتلكم جسمها
نجوي خايفه لاحسن حمزه يشوفنا
فاتن متخفيش وارضعي بقا يا وسخه تعبانه
نجوي نزلت علي بزازها ترضعها فيهم وفاتن عمااله توحوح وتبعبص طيز نجوي
فاتن ارضعي يا يا شرموطه كمان عرص جوزي مش سال فيا ارضعي
نجوي تعالي نعمل 69 فاتن قامت وعملو وضع اول ما شوفت كس فاتن
ااجننت وفضلت ادعك في زبي
نجوي الحس كمان يا حمزه لسانك حلو اوي
فاتن حمزه مين يا لبوه ايه نفسك تتناكي
نجوي اوي
فاانتن هاجت وفضلت تشفط في كس نجوي
ونجوي بتنكها في طيزها بصباعها
فضلو علي كده حولي عشر دقايق وجبو شهوتهم
قفلت باب براحه واستخبيت علي جنب
فاتن .انت عايزه تتناكي بجد من حمزه
نجوي . بصراحه ايوه من ساعه جوزي مات وانا محدش لمسني وانتي فاهمه بقا
فاتن طب سيبها عليا
نجوي بجد يعني هتخلني اتناك منو
فاتن اخرسي بقا يا لبوه ويلا علي شغلك
نجوي قامت باستها وقرصتها من بزها
انا بره اول ما سمعت باب بيتفتح راحت ظاهر مره واحده نحوي اول ما شفتني خافت
انا ايه مالك في ايه
نجوي لا لا مفيش اتخضيت بس بعد اذنك
انا ببص عليها وهي مشيت بقولها وانا بضحك طب البسي اندر اللي في ايدك بصتلي و وشها احمر وجريت
ذخلت علي فاتن وكنت متوقعها القها عارينه بس ليقته لبست سلمت عليها وقعدنا نتكلم وعيني هتكلها وهي
لحظت بكده ليقتها بتقولي لو عجبك اتفضل بقولها ايه هي قلتلي اوضه وضحكت بشرمطا سيبتها وخرجت
دخلت اوضه بتاعتي وكلمت اسما
اسما عايز اي زفت
انا انا ريح كافيه استناك هناك
اسما ماشي وانا خلصت. اهو وهجيلك
قفلت وغيرت وتفكيري كله في كلام نجوي عني خرجت من فيلا قبلت انجي
ضربتها هلي قفها وطلعت اجري ركبت عربيه و وصلت كافيه
قاعد ليقت حد بيقولي ازيك يا حمزه ببص ليقتها خلود
خلود كانت معايا في ثانوي بعد ثانويه سافرت امريكا وياما كان في بينا احداث
انا خوخه ازيك ابت وحشني موت رجعتي امتي
خلود لسه واجعه من اسبوع وانت كمان وحشني نيك
انا ههههههه بمناسبه نيك فاكره اخر مره
خلود بضحك فاكره يا حموزتي
فلاش باك بيني وبين خلود
انا يلا يا خلود انت فين انا في شقه
خلود انا خلاص علي سلم افتح باب
مفيش دقيقه وباب خبط قمت فتحت
خلود مش قولتلك افتح
انا ادخلي يارلبوه وبعدين اسالي
دخلت مواصفات خلود عود فرنساوي تتاكل اكل كس وخرم طيزها وردي وبززها بيضه
انا كنت قاعد ببوكسر خلود بدات تقلع
انا لا متقلعش
خلود ليه
انا هتعرفي دلوقتي مسكت شفايفها فضلت ابوسها وشفايفها ليه طعم ف
مفاجات غيرت حياتي الجزء التاني
طبعا اول حاجه بشكر كل ناس اللي علقت واتمنا تكون عجبتكم واعذروني اذا كان اخطاء
ثانيه انارمش عارف ادمج قصه مع بعض لانها اول ياريت تسعدوني يلا نبدا القصه
وقفت في جزء اول كنت قاعد بتفرج علي سكس وبضرب عشره ومره واحده باب 🚪 اتفتح ياتره مين
كنت مفاجاه…… نجوي شغاله وقفت بلمت جامد في زبي وبرقت مره واحده افتكرت اني عارين ريح البس شورت ليقت زبي بينزل لبنه وافتكرت ساعتها انها نفسها انكها راحت نحيتها وزبي بينقط وهي مبرقه في راحت بقولها جايه ليه نجوي بصوت مبحوح جايه انضف اوضه
انا طب نضفي
نجوي ..بس
انا منغير بس نضفي وانا هدخل حمام 🛀 وهخرج طبعا اخنا عايشين في فيلا وكل اوضه ليها حمام 🛀 دخلت حمام 🛀 وبفكر في اللي حصل وقرارت اني لازم انيك نجوي باي شكل خرجت من حمام 🛀 ملقتش نجوي نزلت مطبخ ليقتها قولتلها اعمليلي قهوه وعديت اشرب وانا معدي اتعمد اني احك زبي فيها براحه وياااااا علي اللي انا حسيته كانك قاعد في فرن مع ملبن طيزها ليقت طلعت اه خفيفه بقولها في حاجه قالتلي لا اتلسعت من نار 🔥 وهي فعلا اتلسعت بس من زبي عديت شربت وخرجت مرديتش اعمل حاجه خرجت ليقت انجي قاعده لبسه شورت وكسها ظاهر اوي منو ومتقسم ومن فوق تشيرت مش مغطي غير بزازها بعافيه وانا في عقل بالي شكلك هتطلعي شرموطه لامك انت كمان نجوي جابت قهوه وشربتها وبابا جه وقعدنا نتعشا وعيني علي جوز شرميط
بابا .اعمل حسابك حمزه هتنزل معايا شركه عشان تعرف دنيا مشيه ازاي
انا ايوه بس يا بابا لسه بدري قدامي ٤سنين واخلص جامعه
بابا عارف حبيبي بس دي تجاره يعني لازم تفهم مهنه كويس وبعدين متنساش انها مش شركه واحده دي مجموعه يعني مسوليه كبيره وانا عايزك لم تنزل الكل يحترمك ويعملك الف حساب وتبقا مسئول عن كل حاجه
انا ..ماشي يا بابا اللي تشوفو خلصان اكل واليوم عدا عادي وطلعت نمت
اليوم تاني صحيت راحت جامعه قبلت الشله كلها وهنتعرف عليهم مع الاحداث دخلت محاضره
انا… اوبا مين دكتوره جامده
علي… دي دكتوره نسمه لسه جايه جديد
انا… من نحيه نسمه في هي نسمه
اسما ..ما تخرسو بقا خلينا نركز
انا وعلي… ماشي يا هريدي وده كان اسم اللي بنغاظها بي فضلت مركز معاها اوي تفصيلها جسمها مش مليان اوي متناسق ويزازها متوسطين ووقفين طيزها حاجه كدا ملهاش وصف زي ياسمين صبري كدا وشعرها ناعم وقمحاويه ومش طويله اوي خرجت اتصلت علي خلود
انا ..انت فين حبي
خلود… في بيت 🏠
انا. طب ايه ريك تحصلني علي شقه معادي
خلود… قشطه ساعه وكسي هيكون علي زبك
انا ماشي يا ملبن مستنيكي قفلت معاها ورحت شقه جهزت دنيا هناك وخت دوش وفضلت مستنيها حولي نص ساعه وكانت جات انا… اول ما فتحت ختها بحضن
خلود… ما تصبر يابني ادخل
انا… وحشني ياللبوه
خلود… طب اقعد هنا هدخل اجهز واجيلك
انا… ماشي
انا .مفيش خمس دقايق وليقتها جايه لابسه برا حمرا مش مغطيه غير حلمات بعافيه ولابسه اندر فتله احمر وعامله تاتو علي حوت 🐋 اول ما شوفتها مكنتش مصدق انها هي صفرت كدا وقمت شيلتها ودخلنا الاوضه نيمتها علي سرير علي ضهرها وطلعت ابوس شفايفها اللي طعمها احلي من مانجه وايديا بتلعب علي طيزها من ورا وفكتلها برا وبراحه نازل لحس بلساني لحس لحد بزازها اول ما لساني جه علي حمله جسمها ساب خالص وفضلت ارضع من بزازها لحد ما حملتها احمرتنزلت الحس بطنها وابوسها وايدي بتلعب في بزها لفتها ونيمتها علي بطنها وايديا فتحت خرمها بس استغربت ان طيزها كانت واسعه اوي مهتمتش نزلت الحس خرم طيزها بجنون وايدي هاريا كسها دعك ونزلت بلساني الحس كسها واعض زنبورها لحد ما جابت شهوتها نيمتها علي ضهرها ونمت جنبها لانها كانت باظت خالص ريحنا خمس دقايق رراحت قامت مسكت زبي تدعكه بيديها وتقوله وحشني اوي زبك يا حمزه قولتلها هو كمان وحشك يا كسمك وقمت وقفت ووهي قعدت علي ركبها فضلت تمص زبي وانا فضلت انيك بوقها لدرجه عنيها دمعت وبوقها عمل رغاوي وقفتها علي حيطه ورفعت رجل واحد وبمناسبه بره قصه وضع ده يفشخ اي شرموطه نرجع تاني لقصه فضلت افرش كسها شويه وابله من عسل كسها وبدات ادخله براحه في خرمها دخلته فضلت توحوح بطريقه بنت متناكه لدرجه اني كنت هجيبهم وتقولي نيك شرموطتك نيك كمان وخشني زبك اوي وانا شغال نيك وتقفش في بزازهاوايدي شغاااله دعك في بزازها وظيزها من كتر وسعها زبي كان بيدخل بكل سهوله بعد خمس دقايق حسيت انها هتقع ممن طولها ختها علي سرير ونيمتها علي ضهرها ونمت ضهرها نزلت الحس كسها واعض زنبورها لحد ما جابت شهوتها تاني قالتلي نام علي ضهرك نمت علي ضهري وهي طلعت فوق زبي ليقتها قعد بكسها علي زبي انا اتجننت ازاي دي عذراء بس ملقتش دم نزل استغربت اكتر ليقتها بتقولي هفهمك بعد ما نخلص فضلت تتطلع وتنزل بكسها ودي كانت اول مره ليا انيك كس احساس فاجر نيك ركزت علي نيك كسها ونيك واحساس اللي كنت حسه وخصوصا ان كسها كان ضيق ومقدرتش استحمل رات عدلت جسمي ببنفس وضع بس نزلت وشها تحت وفضلت ارزع وهي تشخر وتقولي نيك شرموطتك نيك كمان وانا شغال رزع في كسها وبعبصه في طيزها قولتلها هجيب قامت بسرعه… وقالتلي هتهم علي بزازي فضلت انيك في بزازها لحد ما جبتههم ارتمت علي سرير وافتكرت ساعتها انها موضوع كسها قالتلي بعد ما سافرت امريكا عشان اكمل دراستي هناك اتعرفت علي واحد حبنا بعض واتجوزنا بس مطولنش وانفصلنا ورجعت مصر تاني هكمل دراسه هنا
انا امممممممم احلي ما في موضوع ان كسك بقا ليا يا لبوتي
خلود ضحكت بشرمطا
انا طب يلا بقا عشان بابا عايزني وانا طبعا كنت عايز اخلع عشان ابدا خطه مع نجوي قومنا لبسنا ومشينا راحت فيلا ملقتش حد قولت يمكن تكون مع فاتن طلعت اشوفهم ملقتهمش استغربت نزلت مطبخ قولت اعمل عصير وطلعت اوضه ليقت اقدمي حاجه مكنتش اتوقعها خالص نجوي نايمه علي سرير ملط وبتدعك كسها ومغمضه عنيها ومش حاسه بيا وانا واقف مبلم قلعت هدومي منغير ما تحس وبدون تفكير راحت هاجم علي كسها لحس اتخضيت وكانت هتصوت كتمت بوقها وقولت اسكتي انارعارف انك ننفسك فيا بامره لم كنت مع فاتن امبارح بتتساحقو مع بعض لسه هتتكلم قولتلها انا كمان نفسي فيك من زمان هديت شويه ختها في حضني وانا مش مصدق نفسي انها في حضني بكل سهوله كدا ومسكت بزازها قفش فيها ليقتها ساحت خالض عرفت انها نقطه ضعفها وانا زبي قايد نار 🔥 ومنظرها قدامي مهيجني نيك نزلت علي بطنهت لحس وايدي شغاله علي بزازها ونزلت الحس كسها بجنون جنون وفجاه برده ليقت باب اتفتح فجاه وببقول بتعملو ليه يا اوساخ في عقل بالي كسم ده باب اللي فضحني
وبكدا جزء تاني خلص واتمنا تكون عجبتكم واعذروني اذا كان في اخطاء
وانتظرروني يكره في جزء تالت ومتتسوش تكتيبو رايكم وازاي اعمل دمج للقصه
الجزء الثالث
.باول.بشكر.كل.الناس.بس.انا.مش.شايف. الدعم.اللي.يخليني.اكمل.
ثانيا.انالسه.برده.عندي.مشكله.دمج.ال قصه.مع.بعض.
ثالثا.ده.ممكن.يكون.اخر.جزء.لو,ملقتش .دعم.يلا.نبد
مفاجات.غيرت.حياتي.الجزء.الثالث
وقفت.جزء.فاتت..لم.كنت.نجوي.بتمص.زبي .وباب.اتفتح.علينا.انتو.بتعملو.ايه.ي ا.متناكين.
انا.واقف.مصدوم
نجوي.هفهمك.يازست.فاتن.
فاتن.ده.انا.افضحكم.وبتصوت
انا.واقف.مش.عارف.اعمل.ايه.ليقت.نجوي .راحت.مسكت.فاتن.ومكتفها.وقطعت.هدومه ا.ورميتها.علي.سرير.وكتما.بوقها.
انا.انتي.بتعملي.ايه
نجوي.لازم.نكسر.عينها.غشان.متفضحناش
انا.واقفت.افكر.وملقتش.غير.ده.الحل.ا لوحيد.وبرغم.كا.ده.وزبي.كان.شادد.راح ت.مدخله.مره.واحد.في.كس.فاتن.ونجوي
بتبعص.طيزها.ونابرغم.اللي.حصل.كنت.مس تمتع.اوي,كسها.كان.مولع.وواسع.كانك.ب تنيك.في.بير.وانا.بنكها.ليقتها.جابت
شهوتها.خرجت.زبي.افتكرت.اللي.بينها.و بين.نجوي.قولتلها.بصي.انا.عارف.كل.حا جاه.بينك.وبين.نجوي.خلينا.نتمتع.احنا تلات؟
فاتن.بصيت.لنجوي.كانها.بتقولها.عرف.ا زاي.نجوي.فضلت.تحلف.انها.ما.قالت.حاج ه.انا.يلا.بقا.قبل.ما.بابا.ياجي.نجوي .قامت.مسكت.بزاز.فاتن.تدعك.فيهم.وانا .نزلت.الحس.كسها.اللي.كان.غرقان.عسل. عمال.الحس.وصباعي.في.طيزها.وهي.عماله .تشخر.وتق.كمان.يا.حمزه.لسانك.حلو,او ي.اه.اوف..قمت.خليهتا.تعمل.وضع.69بس. كنت.بلحس.كس.نجوي.بقا.وضع.فاتن.بتمص. زبي.وانا.بلحس.كس.نجوي.فضلنا.كدا.حول ي.10.دقايق.حسيت.اني.هجيب.قمت.خليتهم .يرقصو.شويه.عشان.زبي.يهدا.شويه.وكل. شويه.واحده.تبعبص.تانيه.لحد.جيبتي.اخ ري.وكنت.هموت.علي.نجوي.اوي.جيبتها.ون مت.علي.ضهري.وهي.قعدت.بكسها.كان.يوم. ده.بنسبالي.يوم.الكساس.العالمي.ههههه ههه.نجوي.فضلت.تنطط.علي.زبي.
.وايدي.بتعصر.بزازها.وفاتن.حاطه.كسها .علي.بوق.فاتن.بتلحسه.قولتلها.عايز.ط يزك.ليقت.فاتن.بتقولي.مش.هتنيك.غير.ن جوي.ولا.ايعه.قولتلها.لا.يا.كسمك.هنك يم.انتو.الاتنين.في.نفس.وقت.قالتلي.و ريني.ياعم.جون.سينس.هههههههههههه
خليتهم.هما.الاتنين.ياخدو.وضع.دوج.جن ب.بعض.وسعت.خرم.طيز.فاتن.الحسه.وايدي .بتدعك.كس.نجوي.والاتنين.كانو.نضاف.ن يك.مفيهمش.ربع.شعريه..
انا.مين.اللي.فتح.طيزك.يا.كسمك
فاتن.ابوك.بيعشقها.وريني.هتقدر.عليها .ولا.هتطلع.لابوك..
انا.بدون.تفكير.رشقيت.زبي.في.طيزها.ص رخت.صرخه.تقريبا.بابا.سمعها.في.شركه. ها.قدرت.عليها.ولا.لا.يا.وسخه
قدرت.يادكري.بسرعه.نيك.كمان.مش.قادره .بيقت.ابله.من.كسها.وادخله.فيطيزها.خ رجته.راحت.لنجوي.اللي.كانت.استوت.من. لعبي.في.كسها.وطيزها.كانت.بكتير.من.ف اتن.بدخله.ليقت.ضيق.قالتلي.براحه.دي. اول.مره.بدات.ادخله.براحه.لحد.راس.دخ لت.وايدي.علي.كس.فاتن.دلخلت.نص.زبي.و بعدين.بدات.اخرجه.وادخلهلحد.ما.وصل.ا خر.وفعلا.نجوي.شغاله.ومن.منطقه.شعبيه .بس.اكتر.واحده.متعتني.فضلتشغال.دعك. فيكس.فاتن.لحد.ماجبتهم.وارتمت.علي.سر ير.وبرده.ليقت.نجوي.جبتهم.ذوت.سرعتي. في.طيزها.لدرجه.طيزها.حمرتوعماله.تقو ل.افشخني.انا.لبوتك.نيكني.جامد.لحد.م ا.حسيت.اني.هجيب.خرحته.وقولتلهم.اجيب .وقفو.قصدي.لحد.ما.جبتهم.علي.وشهم.وا ترمت.علي.سرير.ونمنا.جنب.بعض.
انا.مش.مصدق.اللي.حصل.نجوي.لفاتن.بضح ك.حطتك.نجحت.
فاتن.بضحك.شرميط.مش.قولتلك.اقل.من.4. ايام.وهيكون.زبه.جو.كسك.
انا.بسمعهم.ومش.فاهم.حاجه.خطة.ايهيا. شرميط.فهموني.
فاتن.ونجوي.بضحكه.شرميط..هنفهمك.
فلاش.باك.لقبل.ما.اشوفهم.بيتسحاقو.بي وم
نجوي.ايوه.بس.هخلي.ينكنا.ازاي.
.فاتن.يعني.خلاص.بيقت.عايزه.ينكيك.دل وقتي.
نجوي.اعمل.ايه.طيب.انت.عارفه.اني.ارم له.من.سنتين.ومفيش.زب.اتحك.فيا
فاتن.ههههههههه.طب.بصي.خدي.حبايه.منو م.دي.تحطهلها.في.عصي.بتاعه.قبل.ما.ين ام.
.نجوي.ماشي.خطه.بقا.ايه.
فاتن.بصي.بعد.ماياخد.حبايه.هيصحي.متا خر.مش.هيروح.جامعه.وطبعا.زي.كل.يوم.ي جيلي.يسلم.عليا.في.وقت.ده.هتكون.عندن ا.بنتساحق.ومخفيش.مش.هيفضخنا.هيهج.وه يعقد.يتفرج.علينا.واحنا.بنتساحق.هتقو ليلي.حمزه.نكيني.وهو.طبعا.هيسمع.وهيه ج.عليك.وطبعا.هيدخل.الاوضه.هيضرب.عشر ه.علينا.في.وقت.ده.ادخلي.منغير.ما.تخ بطي.واعملي.نفسكمخضوضه.وطبعا.هو.هيست غل.فرصه.دي.اكتر.تاني.يوم.اول.ما.تسم عي.صوت.عربيته.بره.اطلع.علي.سريره.وا قلعي.واضربي.سبعه.ونص.وطبعا.البياقي. انت.عارفو.هههههههههههههههههههههه
انا.ياولادوسخه.يعني.انا.اللي.طلعت.م غفل..
.نجوي.ما.خلاص.يا.حموزتي.ابقا.انتقم. من.اكساسنا.
انا.طب.يلا.ياشرميط.بابا.قرب.ياجي.
قمنااستحمنا.وعملنازواحد.علي.سريع.وب ابا.جه.واتعشنا.
بابا.اعمل.ححسابك.هتاجي.معايا.بكره.ش ركه.
انا.حاضر.يابابا.
فضضلنا.نتفرج.علي.تلفيويون.شويه.وطلع ت.نمت
ياتره.ايه.اللي.هيخصل.بكره.
وبكده.يكون.جزء.تالت.خلص.حابب.اول.لو .ملقتش.دعم.في.جزء.ده.هيكون.الاخير.و شكر.ليكم
١الجزء الرابع
طبعا في الاول بحب اشكر كل ناس اللي دعمتني وبشكر مشرفين لدمج القصه وانا سعيد 😄 جدا لان قصه بيقت علي صفحه الرئسيه و واخده علامه متسلسلة كمان انا سعيد 😄 جدا بجد شكرا ليكم واتمنا تكون قصه عجبكم
كانت حابب اوضح حاجه بس في ناس بتبعتلي رسايل وبتقولي ان جزء بيبقا صغير اوي
انا ممكن اكتب جزء فوق ٣٠٠سطر بس مش هتبقا مشتاق لجزء اللي بعده لكن انا جزء صغير بس بخليك مشتاق للجزء اللي بعده وبنسبه لمشاهد جنسيه مش شرط اني اكتب اثاره كتير انت لو بتتخيل وانت ماسك بتاعك وتخيلت مشهد صح هيبقا احسن من اني اطول في اثاره وانتي برده وانتي بتدعكي في كسك نفس كلام اهم حاجه خياال معلش بقا طولت عليكم
يلا نبدا وقفت جزء فات لم بابا قالي هروح شركه معاها صبح وقعدنا شويه ودخلت نمت
انا ..نايم وليقت حد بيلعب في زبي قمت مفزوع ليقتها نجوي
انا ايه يا شرموطه مالك
نجوي بابك قالي اصيحك
انا قلك تصحني مش تلعبي في زبي يا لبوه
نجوي اعمل ايه بقا اصله وحشني
انا طب يلا قبل ما حد يفتح باب
نجوي ههههههههه انت بتخاف من باب اكتر من فضيحه
انا… رحت بعبصتها وقولتها يلا يا شرموطه عشان الحق اغير
خرجت وانا غيرت ونزلت قعدنا فطرنا
بابا هتاجي في عربيتي ولا عربيتك
انا,, لا عربيتي عشان لم اروح
بابا طب يلا
في الشركه
بابا كان عامل اجتماع مخصوص ليا
بابا احب اعرفكم بحمزه ابني هيبقا مسئول عن كل حاجه كبيره وصغيره وكلمته تتنفذ بدون تفكير حمزه اعرفكم بيهم
استاذ ايهاب المدير المالي
استاذ خالد مدير التنفذي
استاذ يحي Hrلشركه
انسه حنان سكرتيره خاصه بيا
انسه ميرنا سكرتيره خاصه بيك
انا بصيت لباب باستغراب وبصلي بصه هفهمك بعدين قعدنا نتكلم شويه ورحنا مكتب 🏢 بتاعي وانا مش فاهم حاجه
بابا .ما هو مينفعش ميكونش ليك مكتب 🏢 ومينفعش برده تاخد مكتب بتاعي دلوقتي انا عايزك قبل ما تاخد اي قرار قولي
انا.. حاضر يابابا طب انت عايزني اعمل ايه دلوقتي
بابا.. خد جوله في مصنع ومكاتب وقولي لو عايز تغير حاجه او تعليق علي حاجه عرفني
انا حاضر بابا بعد اذنك
خرجت بدات جوله في مصنع وكاننت ليا تعليقات علي شويه حاجات وقولت اروح جوله في مكاتب
راحت لاستاذه يحي ورحب بيا وقعدنا نتكلم شويه وبعدين راحت باستاذ خاد حصل نفس كلام راحت لاستاذه ايهاب وكان معاه واحد اول ما شفني اتربك وكان في ايده ملفات خبيها بسرععه
ايهاب.. اهلا استاذ حمزه اتفضل
انا… ببصله وحاسس بحاجه غريبه بقوله من الاستاذ لسه هيرد عليا ليقت بتاع بوفيه بيقولي ان بابا عايزني سيبته وانا مش مستريح برده راحت مكتب بتاعي وانا بفتح باب كانت ميرنا بتفتحه في نفس وقت راحت ارتمت في حضني اتاسفت ومشيت دخلت مكتب ملقتش بابا رحتله مكتب بتاعه ليقته قعدنا نتكلم شويه ويعد حولي خمس ساعات قولت لبابا هروح
قالي ماشي خت عربيه ومشيت وصلت فيلا ملقتش نجوي ولا فاتن وبسال انجي ليقت قالتلي نجوي عندها مشكله في بيت وروحت نجوي بتروح كل يوم وساعات بتبات لو في عزومه وفاتن راحت تاقبل صحبتها لحظت ان انجي بتكلم بمحن قولتلها هطلع اغير واجيلك طلعت لبست شورت وتشيرت كات ونزلت انجي كانت لابسه شورت بس جاي معاها اندر لان طيزها كبيره ولابسه تشيرت كات بس لاحد نص بطنها كدا قعدت معاها قولتلها هات ريموت قامت جيبته وهي بتقعد قعد علي حجري وقامت بسرعه قولتلها مش تاخدي بالك يا بطل
انجي بدلع مكنش قصدي يا شبح
انا حتي لو قصدك عادي يا بطل
انجي… طب بطل ده مش هينام وبتشاوررعلي زبي
انا.. ببص علي زبي ليقته واقف ببصلها بستغراب وفي عقل بالي فعلا القب القدره علي فمها تطلع بنت لبوه لامها
ينام ازاي وحلوه دي قعدت عليه وبمسك طيزها
انجي.. راحت ضربت ايدي وقالتلي لم نفسك
انا… في بالي وحيات كسمك لاهجيبك علي زبي قريب وسيبتها وطلعت فتحت واتس
ليقت حد بعتلي علي واتس انا اسفه علي حصل نهارده
انا مين معايا وايه اللي حصل
الشخص انت مش عرفني
انا لا وبعدين مفيش صوره شخصيه ليك عشان اعرف مين
الشخص انا ميرنا
انا ميرنا مين
ميرنا ميرنا سكرتيره
انا اها لا عادي حصل خير بس انت جيبتي رقمي منين
ميرنا عشري بيه هوو ادهوني وقالي عشان شغل ولو عاذ حاجه
انا ماشي قوليلي انت عندك كام سنه
ميرنا ٣٥
انا… نعم بتهزري صح ازاي انت شكلك صغير اوي
ميرنا بعتتلي ايموشن كسوف وبتقولي شكرا لذوقك
انا مجوزه طبعا
ميرنا مطلقه
انا ده مين حمار اللي يسيب قشطه دي
ميرنا بضحك اديك قولت حمار
انا بالك قد ايه في شركه
ميرنا ٥سنين
انا… يعني تعرفي كل ناس عندك كويس
ميرنا طبعا اعرف كل ناس اللي هنا ونظمهم ايه
انا سالت علي شخص اللي كان مع ايهاب وقولتلها موصفاته وبعتتلي صوره قالتلي هو ده ايوه ده
ميرنا ده مجدي العطار سكرتير شركه……. اكبر شركه منافسه لينا كمان انه كان عليه قضيه اموال عامه بس طلع بره منين
انا…. مع نفسي يبقا اللي خسيبته صح واللي اتفقت عليه مع بابا صح
ميرنا ايه راحت فين
انا… ..معلش اقفل دلوقتي عشان
ميرنا.. ماشي
قفلت مع ميرنا وبفكر في موضوع ايهاب لحد ما نمت صحيت بعدها بساعه خرجت قولت اعمل واحد مع فاتن دخلت اوضه فاتن بفتح باب براحه منغير ما تحس طبعا عرفت انها جيت لاني شوفتها بتقفل باب ليقت بتغير راحت بعبصتها في كسها اخضيت كانت هتصوت لحيقتها اول ما شافتني حضنتني وراحنا في بوسه طويله وايدي شغاله تقفش في طيزها وركبتي بتحك في كسها وهي ماسك زبي بتدعكه سمعنا صوت انجي جاي وبتنده حظنا ان باب مقفول فااتن لبست بسرعه وقعدنا انجي دخلت وكانت عايزه فلوس وهي خرجت بحلقت في زبي كان واقف اوي خرجت وندهت عليا من يره
انجي انت كنت بتعمل ايه مع ماما
انا.. كنا بنتكلم عادي
انجي وهو كلام عادي يوقف زبك كدا
انا كلمت زبك نزلت عليا زي صاعقه اتجرت وقولتلها ده واقف من ساعه ما خلوه دي لمسته وايدي علي طيزها زقت يدي وقالتلي اوعا كده متتكلمش معايا ومشيت عرفت انها بتغير من امها وعايزني
دخلت اوضه ليقت حد بعتلي واتس
الشخص لو عايز تشوف صحبتكم مخترمه بتتناك روح العنوان ده……..
انا .. انت مين وصحبتي مين
شخص انا مبن مش مهم هي مين هتعرف لم تروح وهتلقي مفتاح تحت…
انا. رنيت علي رقم مقفول فضلت متردد اروح ولا لا لحد ما قرارت ارروح خت عربيه وروخت عنوان وليقت مفتاح 🔑 فعلا فتحت باب براحه سمعت اهات معقوله دي تكون لا لا مش ممكن فتحت باب اوضه براحه دي فعلا هي ازاي دي محترمه جدالحد ما مفتاح 🔑 وقع مني الاتنين اتخضو وانا واقف مزهول
وبكده جزء خلص طبععا حرء مفهوش نيك شويه اثاره خفيفه لان مش بحب ابالغ لكن اجزاء جايه دمار االي لقاء في جزء جديد
الجزء الخامس
قبل ما ابدا احب اعتذر عن الاخطاء الاملاء لان شاشه مكسوره وفي حروف صعبه اكتبها
وقفت جزء فات لم حد كلمني واتس وقالي روح شوف صحبتك محترمه وهي بتتناك روحت وشوفتها وهي بتتناك فعلا
انا واقف مزهول مش مستوعب اللي حصل دي دي دي دي ندي ايوه ندي بس ازاي دي مفيش حد في احترامها
نبذه عن ندي ..ندي تبقا صحبتي انا واسما من الابتدئي يعني صحاب فوق 15سنه طولها حوالي 175وزنها صافي متناسق مع طولها بياضها بياض عادي طيزها كبيره وعاليه بزازها متوسطين وديما حملتها واقفه لدرجه كنا بنفتكر انها مش بتلبس برا ومكنش في حد يعرف يهزر معاها بقله اداب لدرجه كان في حد بيحبها وخاف يقولها خاف من ردت فعلها
انا واقف مزهول اعصابي سابت مفتاح وقع مني اتخضتو ندي بخوف وبتغطي جسمها وفجاه مصيبه اكتر ليقت اسما واقفه جنبي مزهوله واد اللي كان معاها لبس هدومه وجري واحنا واقفين مش عارفين نعمله ايه ندي خرجنا انا واسما قعدنا في صاله ندي لبست هدومها وجايه بتعيط ووشها في الارض
انا ليه كدا يا ندي
اسما.. كنت خدعنا وقت ده كله وانتي شرموطه
انا ما تتنيلي تقولنا مين ده
ندي… وهي بتعيط ده واحد حبيته وهو كمان ومجوزين عرفي لحد ما نخلص جامعه
اسما عرفي يا متناكه
انا .. اصبري اسما وبعدين يا ندي ده مش بيحبك انت مشوفتش عمل ايه اول ما شفنا ده خول
اسما طبعا ما هو خد اللي عايزه يا مصيبه لتكوني حامل كمان
ندي.. بتحلف لا انا لسه بنت بنوت كله كان من ورا بس انتو عرفتو ازاي
اسما هو ده اللي همك
انا ايوه صح اسما انت مين اللي قلك
اسما حد كلمني علي واتس وقالي
انا ودخلتي ازاي
اسما كان سيبلي مفتاح تحت….
انا غريبه ده نفس حصل معايا بس مكان مفتاح متغير كان متعمد عشان ميعرفناش ان حد جاي غيره بصي ندي دول اتنين عاملين خطه عشان ينتقمو منك ويكسرو عينك قدامنا
اسما ..فعلا حمزه كلامك صح
ندي بتعيط ومش بتتكلم
انا… اهدي يا ندي ويلا نمشيتا وانا هتصرف اسما خدت ندي وروحتها وانا روحت تعبان فردت جسمي علي سرير وبفكر في جسم ندي ومكنتش متخيل انها كدا طبعا انا وحيد اللي شوفت جسمها واشما شفتها بملايه نوم غلبني صحيت تاني يوم مرحتش جامعه كالعاده لاني مظبط دنيا هناك قومت راحت لفاتن ليقتها نايمه نزلت مطبخ ليقت نجوي رزعتها بعبوص صوتت وقولتلها اعمليلي عصير وهاتي في الجنينه دخلت جنينه فضلت العب رياضه نجوي جات جبتلي العصير وبتمسكني من زبي وبتقولي الوحش ده مش ناوي يشتغل ولا ايه
انا.. لا يشتغل ودلوقتي كمان راحت رزعتها بعبوص وقلعتها هدومه واحنا بنوس بعض وهي ماسكه زبي وانا بدعك في بزازها نيمتها علي ارض جنينه وشغال بوس ودعك في بزازها ونزلت الحس رقبتها وهي عماله تطلع اهات وجسمها ساب بسرعه اوي وليقتها بتقولي نيكني بقا قولتلها هو لسه عملنا حاجه عشان ننيك نزلت علي بزازها ارضع فيهم بشهوه عاليه وايدي بتقفش فيهم في نفس وقت وزبي في ايدي بقا حديده وهي اوووووف مش قادره خلاص نيك شرموطتك انا خدمتك كسي تحت امرك في اي وقت نيك بقا اههههه اوفففف كسي مولع نار ولا فاشخ بزازها نزلت علي كسها الحسه يدوب اول ما حطيت لساني كسها انفجر في وشي وانا شغال لحس مش رحمها وعمال اعض شفايف كسها وحاسس بسخونه كسها وهي بيقت زي عجينه في ايدي وكسها علطول ريحته نضيفه وتهيج مخصي وانا فاشخ كسها قمت اقعد علي شيزلونج وهي جات تمص زبي كانت خبره لبوه وانا ماسك دمغها بحركها جامد علي زبي وعماله تلعب في بيضاني بيدها
ليقت بدون مقدمات قامت وقعدت بكسها علي زبي علي طول وكسها مولع لدرجه حسيت اني زبي اتلسع رجعت نص جسمها لوراء ببوسها وايدي شغاله دعك في بزازها وشغال نيك في كسها وكسها جابهم تاني علي زبي وبيقت بنيك اسهل من لزوجه كسها سيبت بوقها ولحس رقبتها وهي بتقولي مش قادره كسي ورم اه اه اه نيك كمان عوضني سنين حرمان اووووف انت اخلي حاجه حصلتلي اه افشخني كمان قولتلها عايز طيزك قالتلي لا مش قادره من مره فاتت طيزي وحعني خليها مره جايه قومتها شيلتها علي ايدي ودخلت زبي فيها وهي متشعلقه في رقبتي خايفه لتقع وانا شغال رزع فيها
عخمس دقايق ونزلتها خليتها تنام علي الارض وترفع رجليها لفوق وفاتحها نزلت لحست كسها شويه وابعبص طيزها وبعديندخلت زبي في كسها بس براحه لان وضع ده لو دخلته بغباء ممكن تتيذي فضلت شغال فيها وهي عمال تشخر وتقول تيم لبوتك انا شرمطتك نيك كمان مش قادره اوفففففففففف قولتلها اجيب قلتلي هات جو عمله حسابي مفيش دقيقه وكنت مغرق كسها وقمت كسها بينقط من لبني ودخلنا فيلا عارينين ليقنا فاتن نزله وبتقولها بتتناكي لوحدك يا متناكه نجوي معلش يا قلبي ده كان واحد علي سريع وبتضخك
فاتن ماشي يا كسمك وانت اعم حمزه مليش نفس ولا راحت عليا
انا… ده انت اساس يا قلبي انت عايزه يوم كامل بس مش هينفع نهارده عشان رايح شركه
فااتن براحتك حبيبي
انا راحت بوستها واديتها بعبوص سريع كدا وطلعت اتشطفت ونزلت راحت شركه
وصلت مكتب راحت لايهاب قولتله هات كل ميزانيه ومصاريف اخر سنتين علي مكتب طبعا انا مكنتش هفهم فيهم اوي بس مان لازم اعمل كدا عشان محدش يستهون بيا راحت مكتب بابا وعرفته اني وصلت ورجعت مكتبي
ميرنا اهلا حمزه بيه
انا حمزه بيه دي اقدام ناس لكن واحنا لوحذنا حمزه بس
ميرنا تمام يا حمزه
انا… .اول ما ايهاب ياجي تعالي معاه مكتب عشان عندنا شغل مهم
ميرنا…. من اولها كدا شغل مهم
انا… .اه يا حلوه ليقنا ايهاب جه ومعاها ملفات
ايهاب ملفات حمزه بيه
انا ماشي ايهاب روح انت خلاص
ايهاب… طب مش عايزني اقعد معاك افهمك اي حاجه
انا… ..في ايه ايهاب هو انا عيل صغير ولا ايه قولتلك روح انت ولو عوزت حاجه هكلمك
ايهاب مشي وقولت لميرنا تجييلي قهوه وتشوف هي تاخد ايه وتحصلني علي مكتب دخلت مكتب فتحت ملفات كان في حاجات كتير مش فاهمها بس ميرنا فهمتني معظم الحاجات واكتشافات حاجات كتير واللي كنت شاكك في طلع صح يوم كله راح في شغل ورجعت مع بابا بيت ويوم عدا عادي نمت وصحيت
تاني يوم صحيت انجي مش هنا ونجوي تحت دخلت اوضه فاتن ليقتها نايمه نمت جنبها وكانت نايمه ملط زبي وقف علطول دخلته في طيزها مره واحده قامت مفزوعه وصوتت وانا قاعد بضحك عليها ونجوي طلعت تشوف ايه حصل لقتتي جو قالت عرفت اللي خصل خلاص فاتن قالتلها انت مش ختي دورك امبارح يا شرموطه امشي اخرجي بره نجوي بتضحك وخرجت وانت حمزه ينفع كدا
انا اعمل ايه طيزك تهيج حجر وبعدين هنفضل نتكلم تعالي عشان انتي واحشني اول ما جات نزلت علي كسها الحسه علظول وهي ساحت خالص وهي قامت مسكت زبي تمصي وانا بلعب في بزازها خلصت مص شيلتها نيمتها علي بطنها وفتحت رجليها علي الاخر وبدخله في كسها وهي عماله تصوت وتقول اوووف زبك كان وحشني اوي ابوك مش سال فيا افشخني كمان يا حمزه انا بحبك اوي اه محدش عرف يمتعني غيرك بحبك وي نيك لبوتك وانا من هياجني مش قادر اتكلم وشغال رزع شكل طيزها تهيج اوي خرجت زببي نيمتها علي جنبها ورفعت رجليها ودخلته في طيزها براحه وانا بقولها طيزك تهيج حجر يا لبوه نيكها براحتك ملكك اعمل اللي انت عايزو افشخها وانا فشخ كسها دعك وهي في عالم تاني لحد ما جيبتهم فضلت حولي عشر دقايق نفس وضع نمت علي ضهري وهي جات تمص زبي توقفه اكتر لوضع فشيخ ده مصت وقامتقعدت بكسها عليه بس وشها لوشي ونزلت تبوسني راحنا في بوسه طويله ونلعب بلسان بعض حسيت اني هجيبهم قالتلي هاتهم بره مش عامله خسابي جبتهم وختها في حضني وبوستها قمت استحميت رحت شركه وفضلت كدا حولي شهر انيك فاتن ونجوي وساعات خلود واغري انجي شويه ونفسي اوصل لدكتوره نسمه وايام مرحش فيها جامعه اروح شركه وميرنا بتقرب مني وانا كمان بس انا عارف غرضها ايه ااحد ما في يوم راحت شركه بفتح كمبيوتر ليقت مفاجاه حاجه مستنيها بقالي شهر وفرحت اوي اتصلت علي ةبابا
بابا ايه حمزه
انا حصل يا بابا وطلع عندنا حق
بابا كنت متاكد بس مستني دليل
انا بركه فيا بقا يا بابا متنساش حلاوه
بابا ماشي يا بن كلب
انا يلا بابا اعمل اجتماع وهات مدير تنفيذي ومالي واتش ار
بابا اعتبره حصل يلا تعاله
ميرنا دخلت عليا ايه مالك فرحان ليه كدا
انا اللي قولتلك عليه حصل
ميرنا بفرح بجد وليقتها بستني من شفايفي وكنت اجمل بوسه في حياتي انا كمان بوستها
ميرنا اسفه مكنش قصدي
انا مش وقته ميرو لم ارجع عندي اجتماع
راحت اجمتاع وتلاته قدامي ومش فاهمين سبب اجتماع مفاجي ده
وبكده جزء يكون خلص يا تره ايه سبب اجتماع وايه حصل ده كله هنعرفه جزء جاي
الجزء السادس
اولا بشكر كل ناس اللي دعمتني فتره فاتت
ثانيا في ناس علقت وبتقولي حاول تطول في جزء والاثاره شويه روحد شوفو جزء رابع هتلقو ردي هناك
ثالث احنا كمولفين غير قراء احنا لازم نفكر في قصه وسناريو وحوار في كل جزء اللي بينزل كل يوم في انت مش هتحس غير لم تكتب قصه انت ممكن تقرا جرء في خمس دقايق بس احنا بكتبه في ساعه وده كله من وقتنا يلا نبدا
وقفنا جزء فات في االي الاجتماع
قدامي ايهاب مدير المالي وخالد مدير تنفذي ويحي اتش ار
انا طبعا كلكم مستغربين من الاجتماع مفاجي ده
خالد… اكيد حمزه بيه خير قلقتنا
بابا.. باختصار ياجماعة في واحد منكم بيسرق من فلوس شركه
انا.. متستغربوش ايوه بيسرق بس محترف
كلهم بيبصو لبعض
انا ايه ايهاب مستغرب اننا كشفنك
فلاش باك لاول يوم ليا في شركه قاعد في مكتب مع بابا
انا ..بابا هو انت واثق من ايهاب ده
بابا.. ليه حمزه حصل حاجه
انا بعد ما خلصت لف في مصنع رحت مكتب بتاعه ليقت معاه حد غريب ولم شافني ارتبك وخبا ملفات بسرعه
بابا… فعلا حمزه انا بقالي فتره مش مستريحله وحاسس ان في تلاعب برصيد شركه
انا. . طب ما تواجه
بابا… .لازم دليل
انا… طب اسمع بابا احنا لازم نركب كاميرا عنده
بابا… طب ما هو هيكون موجود وهيعرف وهياخد باله
انا.. لا متققلش انا هامشي وهبعتلك واحد ولم موظفين يمشو هو هيعمل لازم
بابا… اه يابن كلب بتدبيسني انا ماشي
انا ..حبيبي يا بابا ومشيت تاني يوم لم طلبات ملفات وليقت كوارث ورحت لبابا مكتب
انا بص يا بابا دول مرتبات ناس االي شغااله هنا من اول عامل نظافه لحد اكبر واحد بص بابا دول مجموع مرتباتهم في شهر ب… ..يعني في سنه ب…… . بص هنا مكتوب كام…… . ودول تمن كراتين اللي بنعمل منها علب عصير بص واحده بكام…. بص في اخر سنه بكام مع علم اننا جايبن….. كرتونه ده غير
بابا… خلاص حمزه انا اتاكد وهواجه
انا لا بابا مش دلوقتي لم نمسك دليل بكاميرا
بابا… ماشي بس عاملو عادي
انا تمام
النهارده لم رحت وفتحت جهاز براجع كاميرات ليقته قاعد مع نفس شخص وبيسرب معلومات لشركه وتهريب فلوس عشان يفتحه شركه ليهم
نرجع الاجتماع
ايهاب انا انا انا
انا انت ايه لسه عندك كلام بعد اللي سمعته ده
بابا بص ايهاب نظرا لتعاونك معانا من سنين انا مش هفضحك انا هكتفي بفصلك وفلوس اللي سرقتها حلال عليك
انا وتعين استاذ خالد مدير مالي لحد ما نجيب مدير
استاذ خالد ده شرف ليا لثقتك فيا
بابا ياريت تطلع قد ثقه دي
يحي… متقلقش عشري بيه بعد االي حصل ده كلنا هنخاف نعمل اي حاجه
وقعدنا نتكلم شويه في شغل وقمت رحت مكتبي
ميرنا ها خصل ايه
انا حكتلها اللي حصل
ميرنا طب بمناسبه دي وبما ان بكره اجازه في انا عازمك عندي علي غدا
انا ماشي عنوانك فين
ميرنا………. دور سادس
انا ماشي وكان يوم خلص خلاص وروحنا كلنا وسهرنا قدام تلفيزيونوطلعت نمت صحيت صبح وكالعاده خرجت جنينه العاب رياضه ليقت انجي جايه وعايزني امرنها لبسها بنطلون فيزون ابيض شفاف ومن تحت ظاهر الاندر سابعه بتاعها ليونه ابيض ولبسه كات من فوق وليقتها فرصه اهيجاها اكتر خليتها تقف قدامي وانا وراها وانا برفع دراعها لفوق حكيت في بزازها وكل شويه اطلع وانزل واحك في بزازها وانا لزق فيها وزبي واقف خليتها توطي نص جسمها زي حرف Lمعكوس اول ما وطيت زبي بقا علي باب كسها وخليتها تنزل وتطلع ومع كل طالعه ونازله زبي كان بيلمس كسها وهي عاملا تطلع اهات خفيفه وانا عامل مش واخد بالي وتمرين قالب مداعبه نيمتها علي الارض وانا فوقها كاني بعملها مساج وانا زبي راشق فيها تقريش لحد ما ليقتها قامت مره واحده وقالتلي كفايه كده وجريت ببص عليها ليقت بنطلونها مبلول ضحكت وطلعت اوضه فتحت واتس ليقت مي بتكلمني
مي.. متشكره يا حمزه علي اللي عملته معايا
انا…… علي ايه يابنتي
مي… انك مقولتش لحد في جامعه
انا…. انتي هبله ابنتي انتي زي اختي
مي…. مش عارفه اقولك ايه و… ..بص تعاليلي بكره محضرليلك مفاجاه
انا مفاجاه ايه
مي… .لم تاجي هتعرف
انا… قولي وهاجي برده
مي… لم تاجي يا حمزه يلا انا هقفل عشان نزله رايحه مشوار
انا ماشي هجيلك بكره مغرب
مي ماشي قشطه
قفلت معاها ببص في ساعه ليقتها واحده قمت اخد شور عشان اروح لميرنا طبعا يوم اجازه بابا بيبقا موجود ومش بعمل حاجه مع نجوي او فاتن غير تحسس او بابا خرج بنعمل واحد علي سريع كدا لبست ونزلت وروحت لميرنا في بيت كلمتها وعرفتها اني تحت قالتلي اطلع مستنياك من بدري طلعت وفتحتلي اتفجيت بها واحده تانيه خالص لبسه فستان 👗 سواري اسود مفتوح من ضهر ومن جنبين من اول طيزها اتحت ومكنتش لابسه برا وروج خفيف وشعرها سايح علي ضهرها دخلتني وانا متنح فيها اوي ومش مصدق انها هي بجد
ميرنا ايه اول مره تشوف واحده
انا شوفت كتير بس زيك لا مشوفتش
ميرنا شكلك كدا شقي وهتتعبني
انا في حد يقول لمدير كدا
ميرنا مش قولت مدير اقدام ناس بس
انا ايوه جمالك نسيني
ميرنا بتضحك بشرمطا طب يلا نتغدا ونشوف موضوع ده بعدين
قمنا رحنا سفره ليقت حمام محشي وجمبري واستاكوزا وجميع انواع الفسفور
ميرنا ايه حمزه هتفضل تبصلي كتير ومش هتاكل
انا انا هاكل بس استني عليا
ميرنا بصوت عالي بتضحك طب كل حد منعك
كلنا ولمينا اكل وغسلنا ايدينا ورحنا صاله
ميرنا انا هدخل اغير عشان جو حر اوي وانت مش غريب بقا
انا ياريت تغيري
ميرنا بتضحك مش قولتلك شقي
وخرجت منها وياريتها ما خرجت لبسه روب يدوب تحت كسها بحاجات بسيطه ومفتوح من صدر وظاهر منو برا سودا
انا ياريتك كنت غيرتي من زمان
ميرنا طب وكدا وقلعت روب ومكنتش لبسه اندر وجسمها ابيض مفهوش غطله ومكنتش متوقع ان جسمها يطلع كدا طيزها كبيره بس متناسقا وكسه وردي ومفهوش شعر
انا قولتلها وكدا نقلع انا كمان عشان جو حر فعلا قمت قلعت وفضلت ببوكسر وقعدنا جنب بعض
ميرنا وانا اللي كنت مفكرك شقي طلعت ابيض
انا.. وبحط ايدي علي كسها مفيش ابيض من ده
ميرنا طب ما تقلع بوكسر ولا مكسوف
انا قلعني انتي واحكمي
ميرنا نزلت علي ركبها وقلعتني اوففففف حلو اوي طلعت شقي فعلا
انا وطعمه احلي وزقت دماغها علي زبي تمصه وطلعت خبره بنت العرص مسكت زبي بيديها وتدعكها وهي بتمصه وبترغي ببوقها عشان تبل زبي وانا فكيت ليها برا وظهرت افجر بزاز شوفتها كلها لون واحد ومسكتها بقفش فيهم وانا زبي هيفرقع في بوقها من هيجان وبزازها طريه اكتر من جيلي طلعت علي رجلي بعد ما زبي بقا سيخ بس مدخلتوش فيها فضلت امص رقبتها وهي في عالم تاني وكل اللي علي لساني بحبك يا حمزه وانا زبي علي كسها من فوق ونزلت علي بزازها ارضع منهم وهي مش قادره تتكلم وانا شغال فيها خمس دقايق ونزلتها خليتها نص جسمها علي الارض كسها ليا من فوق ونزلت الحس كسها بكل حنيه عشان اهيجها اكتر وهي توفففق لسانك فاجر نيك وانا شغاال لحس وبشد شفايف كسها وليقت شلل في وشي قومت وهي في نفس وضع وبدات ادخل زبي في براحه وطلعت احلي احا ممكن تسمعها في حياتك وتشخر وتقولي ايوه كمان نيك سكرتيرتك نيك كمان زبك حلو احححححححج مش قادره نيك كسي وانا شغاال نيك براحه عشان وضع ده صعب ومتعب ليها راحت مسكتها ورفعتها علي زبي وقعدت علي كنبه وهي بدات تطنطط علي زبي وانا مسكت شفايفها وشغال مص فيها وايدي عماله تقفش في طيزها واضربها علي عليها وكسها مطلع نار مسكت بزها وهي عماله تقولي نيك بقالي ٥ سنين متنكتش نيك كمان مش قادره اوفففففقف نيك شرموطتك انا لبوتك نييييييك يا حمزه اعمل اللي نفسك في راحت قومت بها شيلتها وهي علي زبي ومشي بنكها لحد الاوضه ونيمتها علي سرير وانا بنكها بيقت هي تحت وانا فوق بنكها لحد ما كسها نزل تاني مش عارف ليه اول ما عسلها جه علي زبي بدات ارزع فيها وهي تصوت وتقول براحه كسسي مش حملك براحه حمزه مش قادره اوفففففف يخربيتك براحه هتعورني وانا اخرسي يا لبوه واستمتعي مش كنت عايزه تتناكي استحملي بقا وانا برزع وبدعكرفي بزها وهي تضوت قومتها خليتها تاخد وضع دوج وفرش كسها من برا وراحت الحس خرم طيزها الابيض وريحته تجنن وايدي في كسها لحست شويه قومت بدخل زبي في طيزها قامت بعدت وقالت لا هنا لا لو عايز نكمل مع بعض جسمي كله ملكك بس طيزي لا فكرت شويه وقولت مش طياز عندي كتير قولنلها ماشي تعالي بقا ختها وبدات ادخل زبي في كسها لنصه واخرجه لحد ما خرجته وزوعته مره واحده كله صوتت وكتمت صوتها خوفت لتفضحنا وشغال رزع وتقفش في بزازها خمس دقايق وليقتها جابتها واعصابها سابت ونمت علي بطنها وانا فوقها انا اتخضيت افتكرتها حصلها حاجه قومت من عليها ليقتها فايقه وبتقولي خرجته ليه قولتلها خوفت عليك قولتلها هاتي بزازك انكها قربت اجبهم نامت علي ضهرها ودخلت زبي بين بزازها وفضلت انكها وهي مش خاسه بحاجه لحد ما جبتهم ونمت جنبها ومحسيتش بنفسي غير وهي بتصحني مغرب اول ما قومت بوستها وبمسك كسها قالتلي اوعا انا مش قادره انت فشختني
انا ماشي يا وزه
ميرنا بس انا مش هسسيك خلاص زبك بقا ليا
انا… اعقبال طيزك ما تكون ليا
ميرنا… احنا قولنا ايه
انا…. خلاص يا لبوه هي شغلانه عرفنا يلا انا همشي قومت لبست ورحت بيت ليقتهما قاعدين كلهم بيتفرجو علي شاشه ونجوي روحت قعدت جنب فاتن وجنبها انجي وجنبها بابا وطول ما انا قاعد وبحسس علي طيز فااتن وليقت ايد بتخبط ابدي فكرتها ايد فاتن مهتمش ليقت خبط تاني ليقتها انجي بتبصلي وبتبرق انا بصتلها وبضحكلها وقومت ضربتها علي اقفها وقولتلهم هطلع اريح شويه طلعت دخلت اخد شور ربع ساعه وليقت باب اوضه بيتفتح بقول مين طلعت انجي قولتلها ثواني وطالع جيتلي فكره اهيجها دعكت زبي وقفت ونمت علي ارض وعملت صوت كاني وقعت وبقول الحقني انجي انجي جات وفتحت باب حمام اول ما شفتني برقت
انا هتفضلي واقفه ما تسعدني
انجي بتبلع ريقها حاضر اهو وبتقومني وبتمشني جنبها قول 💭 خليني ورا احسن راحت وقعت نفسي وختها معايا ولحظي قعدت علي بطني وزبي قدمها
انا… قومي مش قادر خرجني وقامت خرجتني وماشي وراها وزبي فشخها حك نيمتني علي سرير
انجي اسعدك في حاجه تاني
انا اه هتلبسني بس اقفلي باب اول بمفتاح بدل ما حد يدخل ويفهمنا غلط في عقلي ما هو مش فاضل غير بابا وسعتها هو اللي هينكني ههههههه
انجي حاضر وراحت قفلت باب وجايه رجليها بتخبط في بعض في بوكسرتك حمزه
انا عندك في دورج تحت واطيت تجيبه خط طيزها بان ومكنتش لبسه اندر انا هيجت اكتر وزبي بقا عمود
انجي جايه وعنيها بتبرق وبتلبسني بوكسر لحد ما وصل لزبي
انا لا انجي مش قادر استحمل حولي تدخلي بايدك
انجي زي ما تكون ما صدقت ومسكت زبي وايدها بتترعش وبتبلع ريقها اول ما ليقته هيدخل قولتله لا مش قادر قولتلها هقوم اقف وانت حولي وانا وقفت وهي قرفصت برجلها قدامي تمسكه تنيم تحت اشد اعصابه يقف تاني قولتلها خلي كدا وامسكي واوفع بوكسر مسكته وانا بحرك جسمي بزبي نحية شفايف وكل مره يلمس بوقها وهي نسيت بوكسر
انجي حرام عليك بقا مش قادره
انا بستعبط هو انا عملتلك حاجه
انجي ده كله ومعملتش
انا ببص علي شورت ليقته مبلول فهمت روحت بقولها مش تدخلي حمام بدل ما تعملها علي نفسك
انجي. اتحولت علي ماشي ورحت قلعت شورت وقالتلي تعاله دخله حمام
انا اول ما شوفت كسها مصدقتش نفسي كسها في شعر خفيف اوي وطيزها متوسطه بس زي جيلي رحت ختها في حضني ورحنا في بوسه كبيره وقلعتها كات وكانت منغير برا برده شيلتها ونمت فوقها علي سرير وبمص شفايفها وايدي علي بزازها لزازها زي منه عرفه كدا وحلمه بتاعتها بني فاتح وانا بصراحه كنت مبسوط بها اوي لاني اللي وقعتها نزل علي بزازها برضع منهم وهي يخربيتك انتي بهدلتني معاك وهي كانت سايحه اوي وبطنها مغريه نزلت الحسها وهي بتلف زي تعبان وبصراحه مستعجل علي كسها نزلت علي كسها اول ما لمسته شخرت صوتت كتمت صوتها خفت لاحسن بابا يسمعنا قولتلها وطي صوتك هتفضحنا ونزلت الحس كسها صغير وردي اااااللي غرقان ممن عسلها وزنبورها صغير اوي وشفايف كسها لوحدها تخليك تجبهم مطولتش في لحس عشان كنت هتجنن عليها ليقتها بتقول نام علي ضهرك نمت ونزلت تمص زبي مكنتش خبره اوي بس تمتعك تلحس بلسانه وبعدين تمص فضلنا كدا خمس دقايق كنت خلاص جيبت اخري نيمتها علي ضهرها ورفعت رجلها بدخله في طيزها قالتلي لا دخله في كسي قولتلها انتي هبله في كسك ولا عامله علاقه مع حد يا مومس قللتلي افهم يابني انا كسي مطاط يعني عادي مفيش زب يعرف يفتحني لازم دكتور يفتحني وانا عارف كلام ده رحت دخلته في كسها وانا خايف لتكون بتكدب دخلت نصه وفعلا ليقته مطاط ومفيش دم نزل وكسها ضيق اوي لدرجه كان اقفش علي زبي اوي وهي بتقول اوففففففف ده نيك طلع حلو اوي اووف نيك كمان نفسي في لحظه دي من زمان وانا مش مصدق نيك 18سنه حاجه مختلف بجد ليقتها حضنتني وبتخربش في ضهري وانا بنيك سمعت صوت باب بيخبط اتخضنا
انا مين
بابا.. بابا حمزه
انجي اترعبت
انا ايوه بابا معلش مش هعرف افتح بغير هدومي
بابا ماشي بطمن عليك بس
انا.. تسلم بابا وافتكرت اني عندي معاد مع مي وقولتله اني مش جاي بكره شركه وقالي ماشي
انجي يخربيت كدا انا كنت هموت
انا… منخغيش تقول ما انا جنبك ويلا بقا نكمل
نيمتها علي بطنها ونزلت الحس طيزها لحظت خرمها واسع بقولها مين فتحك من طيزك قالتلي متخفش حمزه مفيش شب لمنسي غيرك لم نخلص افهمك ونيك عشان انا خلاص لسه هتكمل راحت رزعته في طبزها وكتمت بوقها بسرعه طيزها واسعه ادرجه بنكها بسهوله اوي راحت شاددها من شعرها ونازل رزع في طيزها وهي عماله تشخر وتقولي ياريت كنت وقعت من زمان اه نيك شرموطتك انا من نهارده لبوتك وعشقيتك حسيت اني اجبهم قالتلي هات في طيزي مفيش دقيقه وكننت نطرهم طبعا جبتهم بسرعه من هياجي ولخوفي لبالبا يرجع تاني
انجي قامت شطفت طيزها وخدت دش وجات بستني
انا ها احكيلي بقا
انجي عارف منه صاحبتي
انا.. اه
انجي… .بنعمل سحاق مع بعض ونعاها زب صناعي وهي فتحتني وموسعها كدا
انا طب وكسك عرفتي ازاي
انجي مفيش في يوم كنت بضرب سابعه ونص وغصب عني صابعي دخل جو كسي كله وملقتش دم نزل خوفت لاحسن تكون منه غفلتني وفتحتني رحت لدكتوره وهي فهمتني
انا…. ده انتي طلعتي حكايه ولينا قاعده
انجي.. سوال بس تجوب بصراحه
انا قشطه
انجي… انت بتنك ماما
انا فكرت شويه بصي هقولك بس توعدني مخدش يعرف
انجي اوعدك
انا بصي يا ستي وحكتلها كل حاجه وحتي نجوي
انجي انا برده اللي حكايه ماشي اعم حمزه ريح انت ولينا قاعده تانيه
انا ماشي ورحت بعبصتها وخرجت وانا نمت ملط ممن كتر نيك
وبكده يكون وصلنا لنهايه جزإء واتمنا يكون عجبكم ويا تره اللي هي مفاجاه اللي قالتلي مي عليها
ابطال قصه هنعرفها مع الاحداث
انا حمزه عندي عشرين سنه من عاىله غنيه جدا في اوله تجاره جامعه دخلت تجاره عشان همسك مجموعه شركات والدي
بابا يبقا كمال العشري صاحب اكبر مجموعه شركات عصير عنده٤٥ سنه
امي توفت وهي بتولدني وبابا اتجوز بعد وفاتها
مرات بابا فاتن عندها ٤٣سنه
انجي اختي من بابا بنت فاتن عندها ١٨سنه
ملحوظه كل اعمار شخصيات من بدا الاحداث واسف اذا كانت في اخطاء عشان اول مره بس
يوم الاحد صاحي متاخر ومرحتش جامعه فتحت نت شويه ليقت اسما مكلمني علي واتس كتير
اسما انت ازفت مجيتش ليه نهارده🤔🤔🤔
انا معلش سمسمه لسه صاحي
اسما احا لسه يا حيلتها
انا في بنت رقيقه تقول احا
اسما تحب اشخرلك
انا لا معلم خلاص
اسما طيب علي معادنا بليل
انا قشطه
وقفلت نت قومت اعمل تمرين شويه لاني بحب رياضه جدا وجسمي رياضي
خلصت تمارين وقولت انزل اشرب قهوه نزلت فضلت اندها علي شغاله يا نجوي يا نجوي
نجوي شغاله عندها حولي ٤٠ بس جسمها ايه فرس بمعني كلمه خاجه زي رانيا يوسف كدا
وكتير ضربت عشره عليها ملقتش في مطبخ قولت اعمل انا القهوه عملتها وشربتها قولت
اطلع اشوف فاتن طلعت لسه هخبط علي بابا سمعت صوت اهات قولت يمكن ابويا معاها
بس افتكرت ان بابا في شغل اتجنتت فتحت باب براحه ليقت مفاجاه قدامي ليقت طيز
بيضه مفهاش غلطه وكس عمال ينقط عسل في عقلي اده ازاي دي نجوي شغاله ومين دي
دي فاتن كنت هدخل وهعمل فضيحه بس ليقت زبي واقف زبي مش كببر اوي بس بعرف
استخدمه كويس قولت اقف اتمتع شويه بيهم جو الاوضه
فااتن .نايمه علي ضهرها وعارينه فااتن ييضه اوي حاجه كدا اجنبيه حلمات بزازها وردي
وبزازها كبيره وكسها ابيض وفي شغر بس عامله بي رسمه
نجوي ظبعا قولتلكم جسمها
نجوي خايفه لاحسن حمزه يشوفنا
فاتن متخفيش وارضعي بقا يا وسخه تعبانه
نجوي نزلت علي بزازها ترضعها فيهم وفاتن عمااله توحوح وتبعبص طيز نجوي
فاتن ارضعي يا يا شرموطه كمان عرص جوزي مش سال فيا ارضعي
نجوي تعالي نعمل 69 فاتن قامت وعملو وضع اول ما شوفت كس فاتن
ااجننت وفضلت ادعك في زبي
نجوي الحس كمان يا حمزه لسانك حلو اوي
فاتن حمزه مين يا لبوه ايه نفسك تتناكي
نجوي اوي
فاانتن هاجت وفضلت تشفط في كس نجوي
ونجوي بتنكها في طيزها بصباعها
فضلو علي كده حولي عشر دقايق وجبو شهوتهم
قفلت باب براحه واستخبيت علي جنب
فاتن .انت عايزه تتناكي بجد من حمزه
نجوي . بصراحه ايوه من ساعه جوزي مات وانا محدش لمسني وانتي فاهمه بقا
فاتن طب سيبها عليا
نجوي بجد يعني هتخلني اتناك منو
فاتن اخرسي بقا يا لبوه ويلا علي شغلك
نجوي قامت باستها وقرصتها من بزها
انا بره اول ما سمعت باب بيتفتح راحت ظاهر مره واحده نحوي اول ما شفتني خافت
انا ايه مالك في ايه
نجوي لا لا مفيش اتخضيت بس بعد اذنك
انا ببص عليها وهي مشيت بقولها وانا بضحك طب البسي اندر اللي في ايدك بصتلي و وشها احمر وجريت
ذخلت علي فاتن وكنت متوقعها القها عارينه بس ليقته لبست سلمت عليها وقعدنا نتكلم وعيني هتكلها وهي
لحظت بكده ليقتها بتقولي لو عجبك اتفضل بقولها ايه هي قلتلي اوضه وضحكت بشرمطا سيبتها وخرجت
دخلت اوضه بتاعتي وكلمت اسما
اسما عايز اي زفت
انا انا ريح كافيه استناك هناك
اسما ماشي وانا خلصت. اهو وهجيلك
قفلت وغيرت وتفكيري كله في كلام نجوي عني خرجت من فيلا قبلت انجي
ضربتها هلي قفها وطلعت اجري ركبت عربيه و وصلت كافيه
قاعد ليقت حد بيقولي ازيك يا حمزه ببص ليقتها خلود
خلود كانت معايا في ثانوي بعد ثانويه سافرت امريكا وياما كان في بينا احداث
انا خوخه ازيك ابت وحشني موت رجعتي امتي
خلود لسه واجعه من اسبوع وانت كمان وحشني نيك
انا ههههههه بمناسبه نيك فاكره اخر مره
خلود بضحك فاكره يا حموزتي
فلاش باك بيني وبين خلود
انا يلا يا خلود انت فين انا في شقه
خلود انا خلاص علي سلم افتح باب
مفيش دقيقه وباب خبط قمت فتحت
خلود مش قولتلك افتح
انا ادخلي يارلبوه وبعدين اسالي
دخلت مواصفات خلود عود فرنساوي تتاكل اكل كس وخرم طيزها وردي وبززها بيضه
انا كنت قاعد ببوكسر خلود بدات تقلع
انا لا متقلعش
خلود ليه
انا هتعرفي دلوقتي مسكت شفايفها فضلت ابوسها وشفايفها ليه طعم ف
مفاجات غيرت حياتي الجزء التاني
طبعا اول حاجه بشكر كل ناس اللي علقت واتمنا تكون عجبتكم واعذروني اذا كان اخطاء
ثانيه انارمش عارف ادمج قصه مع بعض لانها اول ياريت تسعدوني يلا نبدا القصه
وقفت في جزء اول كنت قاعد بتفرج علي سكس وبضرب عشره ومره واحده باب 🚪 اتفتح ياتره مين
كنت مفاجاه…… نجوي شغاله وقفت بلمت جامد في زبي وبرقت مره واحده افتكرت اني عارين ريح البس شورت ليقت زبي بينزل لبنه وافتكرت ساعتها انها نفسها انكها راحت نحيتها وزبي بينقط وهي مبرقه في راحت بقولها جايه ليه نجوي بصوت مبحوح جايه انضف اوضه
انا طب نضفي
نجوي ..بس
انا منغير بس نضفي وانا هدخل حمام 🛀 وهخرج طبعا اخنا عايشين في فيلا وكل اوضه ليها حمام 🛀 دخلت حمام 🛀 وبفكر في اللي حصل وقرارت اني لازم انيك نجوي باي شكل خرجت من حمام 🛀 ملقتش نجوي نزلت مطبخ ليقتها قولتلها اعمليلي قهوه وعديت اشرب وانا معدي اتعمد اني احك زبي فيها براحه وياااااا علي اللي انا حسيته كانك قاعد في فرن مع ملبن طيزها ليقت طلعت اه خفيفه بقولها في حاجه قالتلي لا اتلسعت من نار 🔥 وهي فعلا اتلسعت بس من زبي عديت شربت وخرجت مرديتش اعمل حاجه خرجت ليقت انجي قاعده لبسه شورت وكسها ظاهر اوي منو ومتقسم ومن فوق تشيرت مش مغطي غير بزازها بعافيه وانا في عقل بالي شكلك هتطلعي شرموطه لامك انت كمان نجوي جابت قهوه وشربتها وبابا جه وقعدنا نتعشا وعيني علي جوز شرميط
بابا .اعمل حسابك حمزه هتنزل معايا شركه عشان تعرف دنيا مشيه ازاي
انا ايوه بس يا بابا لسه بدري قدامي ٤سنين واخلص جامعه
بابا عارف حبيبي بس دي تجاره يعني لازم تفهم مهنه كويس وبعدين متنساش انها مش شركه واحده دي مجموعه يعني مسوليه كبيره وانا عايزك لم تنزل الكل يحترمك ويعملك الف حساب وتبقا مسئول عن كل حاجه
انا ..ماشي يا بابا اللي تشوفو خلصان اكل واليوم عدا عادي وطلعت نمت
اليوم تاني صحيت راحت جامعه قبلت الشله كلها وهنتعرف عليهم مع الاحداث دخلت محاضره
انا… اوبا مين دكتوره جامده
علي… دي دكتوره نسمه لسه جايه جديد
انا… من نحيه نسمه في هي نسمه
اسما ..ما تخرسو بقا خلينا نركز
انا وعلي… ماشي يا هريدي وده كان اسم اللي بنغاظها بي فضلت مركز معاها اوي تفصيلها جسمها مش مليان اوي متناسق ويزازها متوسطين ووقفين طيزها حاجه كدا ملهاش وصف زي ياسمين صبري كدا وشعرها ناعم وقمحاويه ومش طويله اوي خرجت اتصلت علي خلود
انا ..انت فين حبي
خلود… في بيت 🏠
انا. طب ايه ريك تحصلني علي شقه معادي
خلود… قشطه ساعه وكسي هيكون علي زبك
انا ماشي يا ملبن مستنيكي قفلت معاها ورحت شقه جهزت دنيا هناك وخت دوش وفضلت مستنيها حولي نص ساعه وكانت جات انا… اول ما فتحت ختها بحضن
خلود… ما تصبر يابني ادخل
انا… وحشني ياللبوه
خلود… طب اقعد هنا هدخل اجهز واجيلك
انا… ماشي
انا .مفيش خمس دقايق وليقتها جايه لابسه برا حمرا مش مغطيه غير حلمات بعافيه ولابسه اندر فتله احمر وعامله تاتو علي حوت 🐋 اول ما شوفتها مكنتش مصدق انها هي صفرت كدا وقمت شيلتها ودخلنا الاوضه نيمتها علي سرير علي ضهرها وطلعت ابوس شفايفها اللي طعمها احلي من مانجه وايديا بتلعب علي طيزها من ورا وفكتلها برا وبراحه نازل لحس بلساني لحس لحد بزازها اول ما لساني جه علي حمله جسمها ساب خالص وفضلت ارضع من بزازها لحد ما حملتها احمرتنزلت الحس بطنها وابوسها وايدي بتلعب في بزها لفتها ونيمتها علي بطنها وايديا فتحت خرمها بس استغربت ان طيزها كانت واسعه اوي مهتمتش نزلت الحس خرم طيزها بجنون وايدي هاريا كسها دعك ونزلت بلساني الحس كسها واعض زنبورها لحد ما جابت شهوتها نيمتها علي ضهرها ونمت جنبها لانها كانت باظت خالص ريحنا خمس دقايق رراحت قامت مسكت زبي تدعكه بيديها وتقوله وحشني اوي زبك يا حمزه قولتلها هو كمان وحشك يا كسمك وقمت وقفت ووهي قعدت علي ركبها فضلت تمص زبي وانا فضلت انيك بوقها لدرجه عنيها دمعت وبوقها عمل رغاوي وقفتها علي حيطه ورفعت رجل واحد وبمناسبه بره قصه وضع ده يفشخ اي شرموطه نرجع تاني لقصه فضلت افرش كسها شويه وابله من عسل كسها وبدات ادخله براحه في خرمها دخلته فضلت توحوح بطريقه بنت متناكه لدرجه اني كنت هجيبهم وتقولي نيك شرموطتك نيك كمان وخشني زبك اوي وانا شغال نيك وتقفش في بزازهاوايدي شغاااله دعك في بزازها وظيزها من كتر وسعها زبي كان بيدخل بكل سهوله بعد خمس دقايق حسيت انها هتقع ممن طولها ختها علي سرير ونيمتها علي ضهرها ونمت ضهرها نزلت الحس كسها واعض زنبورها لحد ما جابت شهوتها تاني قالتلي نام علي ضهرك نمت علي ضهري وهي طلعت فوق زبي ليقتها قعد بكسها علي زبي انا اتجننت ازاي دي عذراء بس ملقتش دم نزل استغربت اكتر ليقتها بتقولي هفهمك بعد ما نخلص فضلت تتطلع وتنزل بكسها ودي كانت اول مره ليا انيك كس احساس فاجر نيك ركزت علي نيك كسها ونيك واحساس اللي كنت حسه وخصوصا ان كسها كان ضيق ومقدرتش استحمل رات عدلت جسمي ببنفس وضع بس نزلت وشها تحت وفضلت ارزع وهي تشخر وتقولي نيك شرموطتك نيك كمان وانا شغال رزع في كسها وبعبصه في طيزها قولتلها هجيب قامت بسرعه… وقالتلي هتهم علي بزازي فضلت انيك في بزازها لحد ما جبتههم ارتمت علي سرير وافتكرت ساعتها انها موضوع كسها قالتلي بعد ما سافرت امريكا عشان اكمل دراستي هناك اتعرفت علي واحد حبنا بعض واتجوزنا بس مطولنش وانفصلنا ورجعت مصر تاني هكمل دراسه هنا
انا امممممممم احلي ما في موضوع ان كسك بقا ليا يا لبوتي
خلود ضحكت بشرمطا
انا طب يلا بقا عشان بابا عايزني وانا طبعا كنت عايز اخلع عشان ابدا خطه مع نجوي قومنا لبسنا ومشينا راحت فيلا ملقتش حد قولت يمكن تكون مع فاتن طلعت اشوفهم ملقتهمش استغربت نزلت مطبخ قولت اعمل عصير وطلعت اوضه ليقت اقدمي حاجه مكنتش اتوقعها خالص نجوي نايمه علي سرير ملط وبتدعك كسها ومغمضه عنيها ومش حاسه بيا وانا واقف مبلم قلعت هدومي منغير ما تحس وبدون تفكير راحت هاجم علي كسها لحس اتخضيت وكانت هتصوت كتمت بوقها وقولت اسكتي انارعارف انك ننفسك فيا بامره لم كنت مع فاتن امبارح بتتساحقو مع بعض لسه هتتكلم قولتلها انا كمان نفسي فيك من زمان هديت شويه ختها في حضني وانا مش مصدق نفسي انها في حضني بكل سهوله كدا ومسكت بزازها قفش فيها ليقتها ساحت خالض عرفت انها نقطه ضعفها وانا زبي قايد نار 🔥 ومنظرها قدامي مهيجني نيك نزلت علي بطنهت لحس وايدي شغاله علي بزازها ونزلت الحس كسها بجنون جنون وفجاه برده ليقت باب اتفتح فجاه وببقول بتعملو ليه يا اوساخ في عقل بالي كسم ده باب اللي فضحني
وبكدا جزء تاني خلص واتمنا تكون عجبتكم واعذروني اذا كان في اخطاء
وانتظرروني يكره في جزء تالت ومتتسوش تكتيبو رايكم وازاي اعمل دمج للقصه
الجزء الثالث
.باول.بشكر.كل.الناس.بس.انا.مش.شايف. الدعم.اللي.يخليني.اكمل.
ثانيا.انالسه.برده.عندي.مشكله.دمج.ال قصه.مع.بعض.
ثالثا.ده.ممكن.يكون.اخر.جزء.لو,ملقتش .دعم.يلا.نبد
مفاجات.غيرت.حياتي.الجزء.الثالث
وقفت.جزء.فاتت..لم.كنت.نجوي.بتمص.زبي .وباب.اتفتح.علينا.انتو.بتعملو.ايه.ي ا.متناكين.
انا.واقف.مصدوم
نجوي.هفهمك.يازست.فاتن.
فاتن.ده.انا.افضحكم.وبتصوت
انا.واقف.مش.عارف.اعمل.ايه.ليقت.نجوي .راحت.مسكت.فاتن.ومكتفها.وقطعت.هدومه ا.ورميتها.علي.سرير.وكتما.بوقها.
انا.انتي.بتعملي.ايه
نجوي.لازم.نكسر.عينها.غشان.متفضحناش
انا.واقفت.افكر.وملقتش.غير.ده.الحل.ا لوحيد.وبرغم.كا.ده.وزبي.كان.شادد.راح ت.مدخله.مره.واحد.في.كس.فاتن.ونجوي
بتبعص.طيزها.ونابرغم.اللي.حصل.كنت.مس تمتع.اوي,كسها.كان.مولع.وواسع.كانك.ب تنيك.في.بير.وانا.بنكها.ليقتها.جابت
شهوتها.خرجت.زبي.افتكرت.اللي.بينها.و بين.نجوي.قولتلها.بصي.انا.عارف.كل.حا جاه.بينك.وبين.نجوي.خلينا.نتمتع.احنا تلات؟
فاتن.بصيت.لنجوي.كانها.بتقولها.عرف.ا زاي.نجوي.فضلت.تحلف.انها.ما.قالت.حاج ه.انا.يلا.بقا.قبل.ما.بابا.ياجي.نجوي .قامت.مسكت.بزاز.فاتن.تدعك.فيهم.وانا .نزلت.الحس.كسها.اللي.كان.غرقان.عسل. عمال.الحس.وصباعي.في.طيزها.وهي.عماله .تشخر.وتق.كمان.يا.حمزه.لسانك.حلو,او ي.اه.اوف..قمت.خليهتا.تعمل.وضع.69بس. كنت.بلحس.كس.نجوي.بقا.وضع.فاتن.بتمص. زبي.وانا.بلحس.كس.نجوي.فضلنا.كدا.حول ي.10.دقايق.حسيت.اني.هجيب.قمت.خليتهم .يرقصو.شويه.عشان.زبي.يهدا.شويه.وكل. شويه.واحده.تبعبص.تانيه.لحد.جيبتي.اخ ري.وكنت.هموت.علي.نجوي.اوي.جيبتها.ون مت.علي.ضهري.وهي.قعدت.بكسها.كان.يوم. ده.بنسبالي.يوم.الكساس.العالمي.ههههه ههه.نجوي.فضلت.تنطط.علي.زبي.
.وايدي.بتعصر.بزازها.وفاتن.حاطه.كسها .علي.بوق.فاتن.بتلحسه.قولتلها.عايز.ط يزك.ليقت.فاتن.بتقولي.مش.هتنيك.غير.ن جوي.ولا.ايعه.قولتلها.لا.يا.كسمك.هنك يم.انتو.الاتنين.في.نفس.وقت.قالتلي.و ريني.ياعم.جون.سينس.هههههههههههه
خليتهم.هما.الاتنين.ياخدو.وضع.دوج.جن ب.بعض.وسعت.خرم.طيز.فاتن.الحسه.وايدي .بتدعك.كس.نجوي.والاتنين.كانو.نضاف.ن يك.مفيهمش.ربع.شعريه..
انا.مين.اللي.فتح.طيزك.يا.كسمك
فاتن.ابوك.بيعشقها.وريني.هتقدر.عليها .ولا.هتطلع.لابوك..
انا.بدون.تفكير.رشقيت.زبي.في.طيزها.ص رخت.صرخه.تقريبا.بابا.سمعها.في.شركه. ها.قدرت.عليها.ولا.لا.يا.وسخه
قدرت.يادكري.بسرعه.نيك.كمان.مش.قادره .بيقت.ابله.من.كسها.وادخله.فيطيزها.خ رجته.راحت.لنجوي.اللي.كانت.استوت.من. لعبي.في.كسها.وطيزها.كانت.بكتير.من.ف اتن.بدخله.ليقت.ضيق.قالتلي.براحه.دي. اول.مره.بدات.ادخله.براحه.لحد.راس.دخ لت.وايدي.علي.كس.فاتن.دلخلت.نص.زبي.و بعدين.بدات.اخرجه.وادخلهلحد.ما.وصل.ا خر.وفعلا.نجوي.شغاله.ومن.منطقه.شعبيه .بس.اكتر.واحده.متعتني.فضلتشغال.دعك. فيكس.فاتن.لحد.ماجبتهم.وارتمت.علي.سر ير.وبرده.ليقت.نجوي.جبتهم.ذوت.سرعتي. في.طيزها.لدرجه.طيزها.حمرتوعماله.تقو ل.افشخني.انا.لبوتك.نيكني.جامد.لحد.م ا.حسيت.اني.هجيب.خرحته.وقولتلهم.اجيب .وقفو.قصدي.لحد.ما.جبتهم.علي.وشهم.وا ترمت.علي.سرير.ونمنا.جنب.بعض.
انا.مش.مصدق.اللي.حصل.نجوي.لفاتن.بضح ك.حطتك.نجحت.
فاتن.بضحك.شرميط.مش.قولتلك.اقل.من.4. ايام.وهيكون.زبه.جو.كسك.
انا.بسمعهم.ومش.فاهم.حاجه.خطة.ايهيا. شرميط.فهموني.
فاتن.ونجوي.بضحكه.شرميط..هنفهمك.
فلاش.باك.لقبل.ما.اشوفهم.بيتسحاقو.بي وم
نجوي.ايوه.بس.هخلي.ينكنا.ازاي.
.فاتن.يعني.خلاص.بيقت.عايزه.ينكيك.دل وقتي.
نجوي.اعمل.ايه.طيب.انت.عارفه.اني.ارم له.من.سنتين.ومفيش.زب.اتحك.فيا
فاتن.ههههههههه.طب.بصي.خدي.حبايه.منو م.دي.تحطهلها.في.عصي.بتاعه.قبل.ما.ين ام.
.نجوي.ماشي.خطه.بقا.ايه.
فاتن.بصي.بعد.ماياخد.حبايه.هيصحي.متا خر.مش.هيروح.جامعه.وطبعا.زي.كل.يوم.ي جيلي.يسلم.عليا.في.وقت.ده.هتكون.عندن ا.بنتساحق.ومخفيش.مش.هيفضخنا.هيهج.وه يعقد.يتفرج.علينا.واحنا.بنتساحق.هتقو ليلي.حمزه.نكيني.وهو.طبعا.هيسمع.وهيه ج.عليك.وطبعا.هيدخل.الاوضه.هيضرب.عشر ه.علينا.في.وقت.ده.ادخلي.منغير.ما.تخ بطي.واعملي.نفسكمخضوضه.وطبعا.هو.هيست غل.فرصه.دي.اكتر.تاني.يوم.اول.ما.تسم عي.صوت.عربيته.بره.اطلع.علي.سريره.وا قلعي.واضربي.سبعه.ونص.وطبعا.البياقي. انت.عارفو.هههههههههههههههههههههه
انا.ياولادوسخه.يعني.انا.اللي.طلعت.م غفل..
.نجوي.ما.خلاص.يا.حموزتي.ابقا.انتقم. من.اكساسنا.
انا.طب.يلا.ياشرميط.بابا.قرب.ياجي.
قمنااستحمنا.وعملنازواحد.علي.سريع.وب ابا.جه.واتعشنا.
بابا.اعمل.ححسابك.هتاجي.معايا.بكره.ش ركه.
انا.حاضر.يابابا.
فضضلنا.نتفرج.علي.تلفيويون.شويه.وطلع ت.نمت
ياتره.ايه.اللي.هيخصل.بكره.
وبكده.يكون.جزء.تالت.خلص.حابب.اول.لو .ملقتش.دعم.في.جزء.ده.هيكون.الاخير.و شكر.ليكم
١الجزء الرابع
طبعا في الاول بحب اشكر كل ناس اللي دعمتني وبشكر مشرفين لدمج القصه وانا سعيد 😄 جدا لان قصه بيقت علي صفحه الرئسيه و واخده علامه متسلسلة كمان انا سعيد 😄 جدا بجد شكرا ليكم واتمنا تكون قصه عجبكم
كانت حابب اوضح حاجه بس في ناس بتبعتلي رسايل وبتقولي ان جزء بيبقا صغير اوي
انا ممكن اكتب جزء فوق ٣٠٠سطر بس مش هتبقا مشتاق لجزء اللي بعده لكن انا جزء صغير بس بخليك مشتاق للجزء اللي بعده وبنسبه لمشاهد جنسيه مش شرط اني اكتب اثاره كتير انت لو بتتخيل وانت ماسك بتاعك وتخيلت مشهد صح هيبقا احسن من اني اطول في اثاره وانتي برده وانتي بتدعكي في كسك نفس كلام اهم حاجه خياال معلش بقا طولت عليكم
يلا نبدا وقفت جزء فات لم بابا قالي هروح شركه معاها صبح وقعدنا شويه ودخلت نمت
انا ..نايم وليقت حد بيلعب في زبي قمت مفزوع ليقتها نجوي
انا ايه يا شرموطه مالك
نجوي بابك قالي اصيحك
انا قلك تصحني مش تلعبي في زبي يا لبوه
نجوي اعمل ايه بقا اصله وحشني
انا طب يلا قبل ما حد يفتح باب
نجوي ههههههههه انت بتخاف من باب اكتر من فضيحه
انا… رحت بعبصتها وقولتها يلا يا شرموطه عشان الحق اغير
خرجت وانا غيرت ونزلت قعدنا فطرنا
بابا هتاجي في عربيتي ولا عربيتك
انا,, لا عربيتي عشان لم اروح
بابا طب يلا
في الشركه
بابا كان عامل اجتماع مخصوص ليا
بابا احب اعرفكم بحمزه ابني هيبقا مسئول عن كل حاجه كبيره وصغيره وكلمته تتنفذ بدون تفكير حمزه اعرفكم بيهم
استاذ ايهاب المدير المالي
استاذ خالد مدير التنفذي
استاذ يحي Hrلشركه
انسه حنان سكرتيره خاصه بيا
انسه ميرنا سكرتيره خاصه بيك
انا بصيت لباب باستغراب وبصلي بصه هفهمك بعدين قعدنا نتكلم شويه ورحنا مكتب 🏢 بتاعي وانا مش فاهم حاجه
بابا .ما هو مينفعش ميكونش ليك مكتب 🏢 ومينفعش برده تاخد مكتب بتاعي دلوقتي انا عايزك قبل ما تاخد اي قرار قولي
انا.. حاضر يابابا طب انت عايزني اعمل ايه دلوقتي
بابا.. خد جوله في مصنع ومكاتب وقولي لو عايز تغير حاجه او تعليق علي حاجه عرفني
انا حاضر بابا بعد اذنك
خرجت بدات جوله في مصنع وكاننت ليا تعليقات علي شويه حاجات وقولت اروح جوله في مكاتب
راحت لاستاذه يحي ورحب بيا وقعدنا نتكلم شويه وبعدين راحت باستاذ خاد حصل نفس كلام راحت لاستاذه ايهاب وكان معاه واحد اول ما شفني اتربك وكان في ايده ملفات خبيها بسرععه
ايهاب.. اهلا استاذ حمزه اتفضل
انا… ببصله وحاسس بحاجه غريبه بقوله من الاستاذ لسه هيرد عليا ليقت بتاع بوفيه بيقولي ان بابا عايزني سيبته وانا مش مستريح برده راحت مكتب بتاعي وانا بفتح باب كانت ميرنا بتفتحه في نفس وقت راحت ارتمت في حضني اتاسفت ومشيت دخلت مكتب ملقتش بابا رحتله مكتب بتاعه ليقته قعدنا نتكلم شويه ويعد حولي خمس ساعات قولت لبابا هروح
قالي ماشي خت عربيه ومشيت وصلت فيلا ملقتش نجوي ولا فاتن وبسال انجي ليقت قالتلي نجوي عندها مشكله في بيت وروحت نجوي بتروح كل يوم وساعات بتبات لو في عزومه وفاتن راحت تاقبل صحبتها لحظت ان انجي بتكلم بمحن قولتلها هطلع اغير واجيلك طلعت لبست شورت وتشيرت كات ونزلت انجي كانت لابسه شورت بس جاي معاها اندر لان طيزها كبيره ولابسه تشيرت كات بس لاحد نص بطنها كدا قعدت معاها قولتلها هات ريموت قامت جيبته وهي بتقعد قعد علي حجري وقامت بسرعه قولتلها مش تاخدي بالك يا بطل
انجي بدلع مكنش قصدي يا شبح
انا حتي لو قصدك عادي يا بطل
انجي… طب بطل ده مش هينام وبتشاوررعلي زبي
انا.. ببص علي زبي ليقته واقف ببصلها بستغراب وفي عقل بالي فعلا القب القدره علي فمها تطلع بنت لبوه لامها
ينام ازاي وحلوه دي قعدت عليه وبمسك طيزها
انجي.. راحت ضربت ايدي وقالتلي لم نفسك
انا… في بالي وحيات كسمك لاهجيبك علي زبي قريب وسيبتها وطلعت فتحت واتس
ليقت حد بعتلي علي واتس انا اسفه علي حصل نهارده
انا مين معايا وايه اللي حصل
الشخص انت مش عرفني
انا لا وبعدين مفيش صوره شخصيه ليك عشان اعرف مين
الشخص انا ميرنا
انا ميرنا مين
ميرنا ميرنا سكرتيره
انا اها لا عادي حصل خير بس انت جيبتي رقمي منين
ميرنا عشري بيه هوو ادهوني وقالي عشان شغل ولو عاذ حاجه
انا ماشي قوليلي انت عندك كام سنه
ميرنا ٣٥
انا… نعم بتهزري صح ازاي انت شكلك صغير اوي
ميرنا بعتتلي ايموشن كسوف وبتقولي شكرا لذوقك
انا مجوزه طبعا
ميرنا مطلقه
انا ده مين حمار اللي يسيب قشطه دي
ميرنا بضحك اديك قولت حمار
انا بالك قد ايه في شركه
ميرنا ٥سنين
انا… يعني تعرفي كل ناس عندك كويس
ميرنا طبعا اعرف كل ناس اللي هنا ونظمهم ايه
انا سالت علي شخص اللي كان مع ايهاب وقولتلها موصفاته وبعتتلي صوره قالتلي هو ده ايوه ده
ميرنا ده مجدي العطار سكرتير شركه……. اكبر شركه منافسه لينا كمان انه كان عليه قضيه اموال عامه بس طلع بره منين
انا…. مع نفسي يبقا اللي خسيبته صح واللي اتفقت عليه مع بابا صح
ميرنا ايه راحت فين
انا… ..معلش اقفل دلوقتي عشان
ميرنا.. ماشي
قفلت مع ميرنا وبفكر في موضوع ايهاب لحد ما نمت صحيت بعدها بساعه خرجت قولت اعمل واحد مع فاتن دخلت اوضه فاتن بفتح باب براحه منغير ما تحس طبعا عرفت انها جيت لاني شوفتها بتقفل باب ليقت بتغير راحت بعبصتها في كسها اخضيت كانت هتصوت لحيقتها اول ما شافتني حضنتني وراحنا في بوسه طويله وايدي شغاله تقفش في طيزها وركبتي بتحك في كسها وهي ماسك زبي بتدعكه سمعنا صوت انجي جاي وبتنده حظنا ان باب مقفول فااتن لبست بسرعه وقعدنا انجي دخلت وكانت عايزه فلوس وهي خرجت بحلقت في زبي كان واقف اوي خرجت وندهت عليا من يره
انجي انت كنت بتعمل ايه مع ماما
انا.. كنا بنتكلم عادي
انجي وهو كلام عادي يوقف زبك كدا
انا كلمت زبك نزلت عليا زي صاعقه اتجرت وقولتلها ده واقف من ساعه ما خلوه دي لمسته وايدي علي طيزها زقت يدي وقالتلي اوعا كده متتكلمش معايا ومشيت عرفت انها بتغير من امها وعايزني
دخلت اوضه ليقت حد بعتلي واتس
الشخص لو عايز تشوف صحبتكم مخترمه بتتناك روح العنوان ده……..
انا .. انت مين وصحبتي مين
شخص انا مبن مش مهم هي مين هتعرف لم تروح وهتلقي مفتاح تحت…
انا. رنيت علي رقم مقفول فضلت متردد اروح ولا لا لحد ما قرارت ارروح خت عربيه وروخت عنوان وليقت مفتاح 🔑 فعلا فتحت باب براحه سمعت اهات معقوله دي تكون لا لا مش ممكن فتحت باب اوضه براحه دي فعلا هي ازاي دي محترمه جدالحد ما مفتاح 🔑 وقع مني الاتنين اتخضو وانا واقف مزهول
وبكده جزء خلص طبععا حرء مفهوش نيك شويه اثاره خفيفه لان مش بحب ابالغ لكن اجزاء جايه دمار االي لقاء في جزء جديد
الجزء الخامس
قبل ما ابدا احب اعتذر عن الاخطاء الاملاء لان شاشه مكسوره وفي حروف صعبه اكتبها
وقفت جزء فات لم حد كلمني واتس وقالي روح شوف صحبتك محترمه وهي بتتناك روحت وشوفتها وهي بتتناك فعلا
انا واقف مزهول مش مستوعب اللي حصل دي دي دي دي ندي ايوه ندي بس ازاي دي مفيش حد في احترامها
نبذه عن ندي ..ندي تبقا صحبتي انا واسما من الابتدئي يعني صحاب فوق 15سنه طولها حوالي 175وزنها صافي متناسق مع طولها بياضها بياض عادي طيزها كبيره وعاليه بزازها متوسطين وديما حملتها واقفه لدرجه كنا بنفتكر انها مش بتلبس برا ومكنش في حد يعرف يهزر معاها بقله اداب لدرجه كان في حد بيحبها وخاف يقولها خاف من ردت فعلها
انا واقف مزهول اعصابي سابت مفتاح وقع مني اتخضتو ندي بخوف وبتغطي جسمها وفجاه مصيبه اكتر ليقت اسما واقفه جنبي مزهوله واد اللي كان معاها لبس هدومه وجري واحنا واقفين مش عارفين نعمله ايه ندي خرجنا انا واسما قعدنا في صاله ندي لبست هدومها وجايه بتعيط ووشها في الارض
انا ليه كدا يا ندي
اسما.. كنت خدعنا وقت ده كله وانتي شرموطه
انا ما تتنيلي تقولنا مين ده
ندي… وهي بتعيط ده واحد حبيته وهو كمان ومجوزين عرفي لحد ما نخلص جامعه
اسما عرفي يا متناكه
انا .. اصبري اسما وبعدين يا ندي ده مش بيحبك انت مشوفتش عمل ايه اول ما شفنا ده خول
اسما طبعا ما هو خد اللي عايزه يا مصيبه لتكوني حامل كمان
ندي.. بتحلف لا انا لسه بنت بنوت كله كان من ورا بس انتو عرفتو ازاي
اسما هو ده اللي همك
انا ايوه صح اسما انت مين اللي قلك
اسما حد كلمني علي واتس وقالي
انا ودخلتي ازاي
اسما كان سيبلي مفتاح تحت….
انا غريبه ده نفس حصل معايا بس مكان مفتاح متغير كان متعمد عشان ميعرفناش ان حد جاي غيره بصي ندي دول اتنين عاملين خطه عشان ينتقمو منك ويكسرو عينك قدامنا
اسما ..فعلا حمزه كلامك صح
ندي بتعيط ومش بتتكلم
انا… اهدي يا ندي ويلا نمشيتا وانا هتصرف اسما خدت ندي وروحتها وانا روحت تعبان فردت جسمي علي سرير وبفكر في جسم ندي ومكنتش متخيل انها كدا طبعا انا وحيد اللي شوفت جسمها واشما شفتها بملايه نوم غلبني صحيت تاني يوم مرحتش جامعه كالعاده لاني مظبط دنيا هناك قومت راحت لفاتن ليقتها نايمه نزلت مطبخ ليقت نجوي رزعتها بعبوص صوتت وقولتلها اعمليلي عصير وهاتي في الجنينه دخلت جنينه فضلت العب رياضه نجوي جات جبتلي العصير وبتمسكني من زبي وبتقولي الوحش ده مش ناوي يشتغل ولا ايه
انا.. لا يشتغل ودلوقتي كمان راحت رزعتها بعبوص وقلعتها هدومه واحنا بنوس بعض وهي ماسكه زبي وانا بدعك في بزازها نيمتها علي ارض جنينه وشغال بوس ودعك في بزازها ونزلت الحس رقبتها وهي عماله تطلع اهات وجسمها ساب بسرعه اوي وليقتها بتقولي نيكني بقا قولتلها هو لسه عملنا حاجه عشان ننيك نزلت علي بزازها ارضع فيهم بشهوه عاليه وايدي بتقفش فيهم في نفس وقت وزبي في ايدي بقا حديده وهي اوووووف مش قادره خلاص نيك شرموطتك انا خدمتك كسي تحت امرك في اي وقت نيك بقا اههههه اوفففف كسي مولع نار ولا فاشخ بزازها نزلت علي كسها الحسه يدوب اول ما حطيت لساني كسها انفجر في وشي وانا شغال لحس مش رحمها وعمال اعض شفايف كسها وحاسس بسخونه كسها وهي بيقت زي عجينه في ايدي وكسها علطول ريحته نضيفه وتهيج مخصي وانا فاشخ كسها قمت اقعد علي شيزلونج وهي جات تمص زبي كانت خبره لبوه وانا ماسك دمغها بحركها جامد علي زبي وعماله تلعب في بيضاني بيدها
ليقت بدون مقدمات قامت وقعدت بكسها علي زبي علي طول وكسها مولع لدرجه حسيت اني زبي اتلسع رجعت نص جسمها لوراء ببوسها وايدي شغاله دعك في بزازها وشغال نيك في كسها وكسها جابهم تاني علي زبي وبيقت بنيك اسهل من لزوجه كسها سيبت بوقها ولحس رقبتها وهي بتقولي مش قادره كسي ورم اه اه اه نيك كمان عوضني سنين حرمان اووووف انت اخلي حاجه حصلتلي اه افشخني كمان قولتلها عايز طيزك قالتلي لا مش قادره من مره فاتت طيزي وحعني خليها مره جايه قومتها شيلتها علي ايدي ودخلت زبي فيها وهي متشعلقه في رقبتي خايفه لتقع وانا شغال رزع فيها
عخمس دقايق ونزلتها خليتها تنام علي الارض وترفع رجليها لفوق وفاتحها نزلت لحست كسها شويه وابعبص طيزها وبعديندخلت زبي في كسها بس براحه لان وضع ده لو دخلته بغباء ممكن تتيذي فضلت شغال فيها وهي عمال تشخر وتقول تيم لبوتك انا شرمطتك نيك كمان مش قادره اوفففففففففف قولتلها اجيب قلتلي هات جو عمله حسابي مفيش دقيقه وكنت مغرق كسها وقمت كسها بينقط من لبني ودخلنا فيلا عارينين ليقنا فاتن نزله وبتقولها بتتناكي لوحدك يا متناكه نجوي معلش يا قلبي ده كان واحد علي سريع وبتضخك
فاتن ماشي يا كسمك وانت اعم حمزه مليش نفس ولا راحت عليا
انا… ده انت اساس يا قلبي انت عايزه يوم كامل بس مش هينفع نهارده عشان رايح شركه
فااتن براحتك حبيبي
انا راحت بوستها واديتها بعبوص سريع كدا وطلعت اتشطفت ونزلت راحت شركه
وصلت مكتب راحت لايهاب قولتله هات كل ميزانيه ومصاريف اخر سنتين علي مكتب طبعا انا مكنتش هفهم فيهم اوي بس مان لازم اعمل كدا عشان محدش يستهون بيا راحت مكتب بابا وعرفته اني وصلت ورجعت مكتبي
ميرنا اهلا حمزه بيه
انا حمزه بيه دي اقدام ناس لكن واحنا لوحذنا حمزه بس
ميرنا تمام يا حمزه
انا… .اول ما ايهاب ياجي تعالي معاه مكتب عشان عندنا شغل مهم
ميرنا…. من اولها كدا شغل مهم
انا… .اه يا حلوه ليقنا ايهاب جه ومعاها ملفات
ايهاب ملفات حمزه بيه
انا ماشي ايهاب روح انت خلاص
ايهاب… طب مش عايزني اقعد معاك افهمك اي حاجه
انا… ..في ايه ايهاب هو انا عيل صغير ولا ايه قولتلك روح انت ولو عوزت حاجه هكلمك
ايهاب مشي وقولت لميرنا تجييلي قهوه وتشوف هي تاخد ايه وتحصلني علي مكتب دخلت مكتب فتحت ملفات كان في حاجات كتير مش فاهمها بس ميرنا فهمتني معظم الحاجات واكتشافات حاجات كتير واللي كنت شاكك في طلع صح يوم كله راح في شغل ورجعت مع بابا بيت ويوم عدا عادي نمت وصحيت
تاني يوم صحيت انجي مش هنا ونجوي تحت دخلت اوضه فاتن ليقتها نايمه نمت جنبها وكانت نايمه ملط زبي وقف علطول دخلته في طيزها مره واحده قامت مفزوعه وصوتت وانا قاعد بضحك عليها ونجوي طلعت تشوف ايه حصل لقتتي جو قالت عرفت اللي خصل خلاص فاتن قالتلها انت مش ختي دورك امبارح يا شرموطه امشي اخرجي بره نجوي بتضحك وخرجت وانت حمزه ينفع كدا
انا اعمل ايه طيزك تهيج حجر وبعدين هنفضل نتكلم تعالي عشان انتي واحشني اول ما جات نزلت علي كسها الحسه علظول وهي ساحت خالص وهي قامت مسكت زبي تمصي وانا بلعب في بزازها خلصت مص شيلتها نيمتها علي بطنها وفتحت رجليها علي الاخر وبدخله في كسها وهي عماله تصوت وتقول اوووف زبك كان وحشني اوي ابوك مش سال فيا افشخني كمان يا حمزه انا بحبك اوي اه محدش عرف يمتعني غيرك بحبك وي نيك لبوتك وانا من هياجني مش قادر اتكلم وشغال رزع شكل طيزها تهيج اوي خرجت زببي نيمتها علي جنبها ورفعت رجليها ودخلته في طيزها براحه وانا بقولها طيزك تهيج حجر يا لبوه نيكها براحتك ملكك اعمل اللي انت عايزو افشخها وانا فشخ كسها دعك وهي في عالم تاني لحد ما جيبتهم فضلت حولي عشر دقايق نفس وضع نمت علي ضهري وهي جات تمص زبي توقفه اكتر لوضع فشيخ ده مصت وقامتقعدت بكسها عليه بس وشها لوشي ونزلت تبوسني راحنا في بوسه طويله ونلعب بلسان بعض حسيت اني هجيبهم قالتلي هاتهم بره مش عامله خسابي جبتهم وختها في حضني وبوستها قمت استحميت رحت شركه وفضلت كدا حولي شهر انيك فاتن ونجوي وساعات خلود واغري انجي شويه ونفسي اوصل لدكتوره نسمه وايام مرحش فيها جامعه اروح شركه وميرنا بتقرب مني وانا كمان بس انا عارف غرضها ايه ااحد ما في يوم راحت شركه بفتح كمبيوتر ليقت مفاجاه حاجه مستنيها بقالي شهر وفرحت اوي اتصلت علي ةبابا
بابا ايه حمزه
انا حصل يا بابا وطلع عندنا حق
بابا كنت متاكد بس مستني دليل
انا بركه فيا بقا يا بابا متنساش حلاوه
بابا ماشي يا بن كلب
انا يلا بابا اعمل اجتماع وهات مدير تنفيذي ومالي واتش ار
بابا اعتبره حصل يلا تعاله
ميرنا دخلت عليا ايه مالك فرحان ليه كدا
انا اللي قولتلك عليه حصل
ميرنا بفرح بجد وليقتها بستني من شفايفي وكنت اجمل بوسه في حياتي انا كمان بوستها
ميرنا اسفه مكنش قصدي
انا مش وقته ميرو لم ارجع عندي اجتماع
راحت اجمتاع وتلاته قدامي ومش فاهمين سبب اجتماع مفاجي ده
وبكده جزء يكون خلص يا تره ايه سبب اجتماع وايه حصل ده كله هنعرفه جزء جاي
الجزء السادس
اولا بشكر كل ناس اللي دعمتني فتره فاتت
ثانيا في ناس علقت وبتقولي حاول تطول في جزء والاثاره شويه روحد شوفو جزء رابع هتلقو ردي هناك
ثالث احنا كمولفين غير قراء احنا لازم نفكر في قصه وسناريو وحوار في كل جزء اللي بينزل كل يوم في انت مش هتحس غير لم تكتب قصه انت ممكن تقرا جرء في خمس دقايق بس احنا بكتبه في ساعه وده كله من وقتنا يلا نبدا
وقفنا جزء فات في االي الاجتماع
قدامي ايهاب مدير المالي وخالد مدير تنفذي ويحي اتش ار
انا طبعا كلكم مستغربين من الاجتماع مفاجي ده
خالد… اكيد حمزه بيه خير قلقتنا
بابا.. باختصار ياجماعة في واحد منكم بيسرق من فلوس شركه
انا.. متستغربوش ايوه بيسرق بس محترف
كلهم بيبصو لبعض
انا ايه ايهاب مستغرب اننا كشفنك
فلاش باك لاول يوم ليا في شركه قاعد في مكتب مع بابا
انا ..بابا هو انت واثق من ايهاب ده
بابا.. ليه حمزه حصل حاجه
انا بعد ما خلصت لف في مصنع رحت مكتب بتاعه ليقت معاه حد غريب ولم شافني ارتبك وخبا ملفات بسرعه
بابا… فعلا حمزه انا بقالي فتره مش مستريحله وحاسس ان في تلاعب برصيد شركه
انا. . طب ما تواجه
بابا… .لازم دليل
انا… طب اسمع بابا احنا لازم نركب كاميرا عنده
بابا… طب ما هو هيكون موجود وهيعرف وهياخد باله
انا.. لا متققلش انا هامشي وهبعتلك واحد ولم موظفين يمشو هو هيعمل لازم
بابا… اه يابن كلب بتدبيسني انا ماشي
انا ..حبيبي يا بابا ومشيت تاني يوم لم طلبات ملفات وليقت كوارث ورحت لبابا مكتب
انا بص يا بابا دول مرتبات ناس االي شغااله هنا من اول عامل نظافه لحد اكبر واحد بص بابا دول مجموع مرتباتهم في شهر ب… ..يعني في سنه ب…… . بص هنا مكتوب كام…… . ودول تمن كراتين اللي بنعمل منها علب عصير بص واحده بكام…. بص في اخر سنه بكام مع علم اننا جايبن….. كرتونه ده غير
بابا… خلاص حمزه انا اتاكد وهواجه
انا لا بابا مش دلوقتي لم نمسك دليل بكاميرا
بابا… ماشي بس عاملو عادي
انا تمام
النهارده لم رحت وفتحت جهاز براجع كاميرات ليقته قاعد مع نفس شخص وبيسرب معلومات لشركه وتهريب فلوس عشان يفتحه شركه ليهم
نرجع الاجتماع
ايهاب انا انا انا
انا انت ايه لسه عندك كلام بعد اللي سمعته ده
بابا بص ايهاب نظرا لتعاونك معانا من سنين انا مش هفضحك انا هكتفي بفصلك وفلوس اللي سرقتها حلال عليك
انا وتعين استاذ خالد مدير مالي لحد ما نجيب مدير
استاذ خالد ده شرف ليا لثقتك فيا
بابا ياريت تطلع قد ثقه دي
يحي… متقلقش عشري بيه بعد االي حصل ده كلنا هنخاف نعمل اي حاجه
وقعدنا نتكلم شويه في شغل وقمت رحت مكتبي
ميرنا ها خصل ايه
انا حكتلها اللي حصل
ميرنا طب بمناسبه دي وبما ان بكره اجازه في انا عازمك عندي علي غدا
انا ماشي عنوانك فين
ميرنا………. دور سادس
انا ماشي وكان يوم خلص خلاص وروحنا كلنا وسهرنا قدام تلفيزيونوطلعت نمت صحيت صبح وكالعاده خرجت جنينه العاب رياضه ليقت انجي جايه وعايزني امرنها لبسها بنطلون فيزون ابيض شفاف ومن تحت ظاهر الاندر سابعه بتاعها ليونه ابيض ولبسه كات من فوق وليقتها فرصه اهيجاها اكتر خليتها تقف قدامي وانا وراها وانا برفع دراعها لفوق حكيت في بزازها وكل شويه اطلع وانزل واحك في بزازها وانا لزق فيها وزبي واقف خليتها توطي نص جسمها زي حرف Lمعكوس اول ما وطيت زبي بقا علي باب كسها وخليتها تنزل وتطلع ومع كل طالعه ونازله زبي كان بيلمس كسها وهي عاملا تطلع اهات خفيفه وانا عامل مش واخد بالي وتمرين قالب مداعبه نيمتها علي الارض وانا فوقها كاني بعملها مساج وانا زبي راشق فيها تقريش لحد ما ليقتها قامت مره واحده وقالتلي كفايه كده وجريت ببص عليها ليقت بنطلونها مبلول ضحكت وطلعت اوضه فتحت واتس ليقت مي بتكلمني
مي.. متشكره يا حمزه علي اللي عملته معايا
انا…… علي ايه يابنتي
مي… انك مقولتش لحد في جامعه
انا…. انتي هبله ابنتي انتي زي اختي
مي…. مش عارفه اقولك ايه و… ..بص تعاليلي بكره محضرليلك مفاجاه
انا مفاجاه ايه
مي… .لم تاجي هتعرف
انا… قولي وهاجي برده
مي… لم تاجي يا حمزه يلا انا هقفل عشان نزله رايحه مشوار
انا ماشي هجيلك بكره مغرب
مي ماشي قشطه
قفلت معاها ببص في ساعه ليقتها واحده قمت اخد شور عشان اروح لميرنا طبعا يوم اجازه بابا بيبقا موجود ومش بعمل حاجه مع نجوي او فاتن غير تحسس او بابا خرج بنعمل واحد علي سريع كدا لبست ونزلت وروحت لميرنا في بيت كلمتها وعرفتها اني تحت قالتلي اطلع مستنياك من بدري طلعت وفتحتلي اتفجيت بها واحده تانيه خالص لبسه فستان 👗 سواري اسود مفتوح من ضهر ومن جنبين من اول طيزها اتحت ومكنتش لابسه برا وروج خفيف وشعرها سايح علي ضهرها دخلتني وانا متنح فيها اوي ومش مصدق انها هي بجد
ميرنا ايه اول مره تشوف واحده
انا شوفت كتير بس زيك لا مشوفتش
ميرنا شكلك كدا شقي وهتتعبني
انا في حد يقول لمدير كدا
ميرنا مش قولت مدير اقدام ناس بس
انا ايوه جمالك نسيني
ميرنا بتضحك بشرمطا طب يلا نتغدا ونشوف موضوع ده بعدين
قمنا رحنا سفره ليقت حمام محشي وجمبري واستاكوزا وجميع انواع الفسفور
ميرنا ايه حمزه هتفضل تبصلي كتير ومش هتاكل
انا انا هاكل بس استني عليا
ميرنا بصوت عالي بتضحك طب كل حد منعك
كلنا ولمينا اكل وغسلنا ايدينا ورحنا صاله
ميرنا انا هدخل اغير عشان جو حر اوي وانت مش غريب بقا
انا ياريت تغيري
ميرنا بتضحك مش قولتلك شقي
وخرجت منها وياريتها ما خرجت لبسه روب يدوب تحت كسها بحاجات بسيطه ومفتوح من صدر وظاهر منو برا سودا
انا ياريتك كنت غيرتي من زمان
ميرنا طب وكدا وقلعت روب ومكنتش لبسه اندر وجسمها ابيض مفهوش غطله ومكنتش متوقع ان جسمها يطلع كدا طيزها كبيره بس متناسقا وكسه وردي ومفهوش شعر
انا قولتلها وكدا نقلع انا كمان عشان جو حر فعلا قمت قلعت وفضلت ببوكسر وقعدنا جنب بعض
ميرنا وانا اللي كنت مفكرك شقي طلعت ابيض
انا.. وبحط ايدي علي كسها مفيش ابيض من ده
ميرنا طب ما تقلع بوكسر ولا مكسوف
انا قلعني انتي واحكمي
ميرنا نزلت علي ركبها وقلعتني اوففففف حلو اوي طلعت شقي فعلا
انا وطعمه احلي وزقت دماغها علي زبي تمصه وطلعت خبره بنت العرص مسكت زبي بيديها وتدعكها وهي بتمصه وبترغي ببوقها عشان تبل زبي وانا فكيت ليها برا وظهرت افجر بزاز شوفتها كلها لون واحد ومسكتها بقفش فيهم وانا زبي هيفرقع في بوقها من هيجان وبزازها طريه اكتر من جيلي طلعت علي رجلي بعد ما زبي بقا سيخ بس مدخلتوش فيها فضلت امص رقبتها وهي في عالم تاني وكل اللي علي لساني بحبك يا حمزه وانا زبي علي كسها من فوق ونزلت علي بزازها ارضع منهم وهي مش قادره تتكلم وانا شغال فيها خمس دقايق ونزلتها خليتها نص جسمها علي الارض كسها ليا من فوق ونزلت الحس كسها بكل حنيه عشان اهيجها اكتر وهي توفففق لسانك فاجر نيك وانا شغاال لحس وبشد شفايف كسها وليقت شلل في وشي قومت وهي في نفس وضع وبدات ادخل زبي في براحه وطلعت احلي احا ممكن تسمعها في حياتك وتشخر وتقولي ايوه كمان نيك سكرتيرتك نيك كمان زبك حلو احححححححج مش قادره نيك كسي وانا شغاال نيك براحه عشان وضع ده صعب ومتعب ليها راحت مسكتها ورفعتها علي زبي وقعدت علي كنبه وهي بدات تطنطط علي زبي وانا مسكت شفايفها وشغال مص فيها وايدي عماله تقفش في طيزها واضربها علي عليها وكسها مطلع نار مسكت بزها وهي عماله تقولي نيك بقالي ٥ سنين متنكتش نيك كمان مش قادره اوفففففقف نيك شرموطتك انا لبوتك نييييييك يا حمزه اعمل اللي نفسك في راحت قومت بها شيلتها وهي علي زبي ومشي بنكها لحد الاوضه ونيمتها علي سرير وانا بنكها بيقت هي تحت وانا فوق بنكها لحد ما كسها نزل تاني مش عارف ليه اول ما عسلها جه علي زبي بدات ارزع فيها وهي تصوت وتقول براحه كسسي مش حملك براحه حمزه مش قادره اوفففففف يخربيتك براحه هتعورني وانا اخرسي يا لبوه واستمتعي مش كنت عايزه تتناكي استحملي بقا وانا برزع وبدعكرفي بزها وهي تضوت قومتها خليتها تاخد وضع دوج وفرش كسها من برا وراحت الحس خرم طيزها الابيض وريحته تجنن وايدي في كسها لحست شويه قومت بدخل زبي في طيزها قامت بعدت وقالت لا هنا لا لو عايز نكمل مع بعض جسمي كله ملكك بس طيزي لا فكرت شويه وقولت مش طياز عندي كتير قولنلها ماشي تعالي بقا ختها وبدات ادخل زبي في كسها لنصه واخرجه لحد ما خرجته وزوعته مره واحده كله صوتت وكتمت صوتها خوفت لتفضحنا وشغال رزع وتقفش في بزازها خمس دقايق وليقتها جابتها واعصابها سابت ونمت علي بطنها وانا فوقها انا اتخضيت افتكرتها حصلها حاجه قومت من عليها ليقتها فايقه وبتقولي خرجته ليه قولتلها خوفت عليك قولتلها هاتي بزازك انكها قربت اجبهم نامت علي ضهرها ودخلت زبي بين بزازها وفضلت انكها وهي مش خاسه بحاجه لحد ما جبتهم ونمت جنبها ومحسيتش بنفسي غير وهي بتصحني مغرب اول ما قومت بوستها وبمسك كسها قالتلي اوعا انا مش قادره انت فشختني
انا ماشي يا وزه
ميرنا بس انا مش هسسيك خلاص زبك بقا ليا
انا… اعقبال طيزك ما تكون ليا
ميرنا… احنا قولنا ايه
انا…. خلاص يا لبوه هي شغلانه عرفنا يلا انا همشي قومت لبست ورحت بيت ليقتهما قاعدين كلهم بيتفرجو علي شاشه ونجوي روحت قعدت جنب فاتن وجنبها انجي وجنبها بابا وطول ما انا قاعد وبحسس علي طيز فااتن وليقت ايد بتخبط ابدي فكرتها ايد فاتن مهتمش ليقت خبط تاني ليقتها انجي بتبصلي وبتبرق انا بصتلها وبضحكلها وقومت ضربتها علي اقفها وقولتلهم هطلع اريح شويه طلعت دخلت اخد شور ربع ساعه وليقت باب اوضه بيتفتح بقول مين طلعت انجي قولتلها ثواني وطالع جيتلي فكره اهيجها دعكت زبي وقفت ونمت علي ارض وعملت صوت كاني وقعت وبقول الحقني انجي انجي جات وفتحت باب حمام اول ما شفتني برقت
انا هتفضلي واقفه ما تسعدني
انجي بتبلع ريقها حاضر اهو وبتقومني وبتمشني جنبها قول 💭 خليني ورا احسن راحت وقعت نفسي وختها معايا ولحظي قعدت علي بطني وزبي قدمها
انا… قومي مش قادر خرجني وقامت خرجتني وماشي وراها وزبي فشخها حك نيمتني علي سرير
انجي اسعدك في حاجه تاني
انا اه هتلبسني بس اقفلي باب اول بمفتاح بدل ما حد يدخل ويفهمنا غلط في عقلي ما هو مش فاضل غير بابا وسعتها هو اللي هينكني ههههههه
انجي حاضر وراحت قفلت باب وجايه رجليها بتخبط في بعض في بوكسرتك حمزه
انا عندك في دورج تحت واطيت تجيبه خط طيزها بان ومكنتش لبسه اندر انا هيجت اكتر وزبي بقا عمود
انجي جايه وعنيها بتبرق وبتلبسني بوكسر لحد ما وصل لزبي
انا لا انجي مش قادر استحمل حولي تدخلي بايدك
انجي زي ما تكون ما صدقت ومسكت زبي وايدها بتترعش وبتبلع ريقها اول ما ليقته هيدخل قولتله لا مش قادر قولتلها هقوم اقف وانت حولي وانا وقفت وهي قرفصت برجلها قدامي تمسكه تنيم تحت اشد اعصابه يقف تاني قولتلها خلي كدا وامسكي واوفع بوكسر مسكته وانا بحرك جسمي بزبي نحية شفايف وكل مره يلمس بوقها وهي نسيت بوكسر
انجي حرام عليك بقا مش قادره
انا بستعبط هو انا عملتلك حاجه
انجي ده كله ومعملتش
انا ببص علي شورت ليقته مبلول فهمت روحت بقولها مش تدخلي حمام بدل ما تعملها علي نفسك
انجي. اتحولت علي ماشي ورحت قلعت شورت وقالتلي تعاله دخله حمام
انا اول ما شوفت كسها مصدقتش نفسي كسها في شعر خفيف اوي وطيزها متوسطه بس زي جيلي رحت ختها في حضني ورحنا في بوسه كبيره وقلعتها كات وكانت منغير برا برده شيلتها ونمت فوقها علي سرير وبمص شفايفها وايدي علي بزازها لزازها زي منه عرفه كدا وحلمه بتاعتها بني فاتح وانا بصراحه كنت مبسوط بها اوي لاني اللي وقعتها نزل علي بزازها برضع منهم وهي يخربيتك انتي بهدلتني معاك وهي كانت سايحه اوي وبطنها مغريه نزلت الحسها وهي بتلف زي تعبان وبصراحه مستعجل علي كسها نزلت علي كسها اول ما لمسته شخرت صوتت كتمت صوتها خفت لاحسن بابا يسمعنا قولتلها وطي صوتك هتفضحنا ونزلت الحس كسها صغير وردي اااااللي غرقان ممن عسلها وزنبورها صغير اوي وشفايف كسها لوحدها تخليك تجبهم مطولتش في لحس عشان كنت هتجنن عليها ليقتها بتقول نام علي ضهرك نمت ونزلت تمص زبي مكنتش خبره اوي بس تمتعك تلحس بلسانه وبعدين تمص فضلنا كدا خمس دقايق كنت خلاص جيبت اخري نيمتها علي ضهرها ورفعت رجلها بدخله في طيزها قالتلي لا دخله في كسي قولتلها انتي هبله في كسك ولا عامله علاقه مع حد يا مومس قللتلي افهم يابني انا كسي مطاط يعني عادي مفيش زب يعرف يفتحني لازم دكتور يفتحني وانا عارف كلام ده رحت دخلته في كسها وانا خايف لتكون بتكدب دخلت نصه وفعلا ليقته مطاط ومفيش دم نزل وكسها ضيق اوي لدرجه كان اقفش علي زبي اوي وهي بتقول اوففففففف ده نيك طلع حلو اوي اووف نيك كمان نفسي في لحظه دي من زمان وانا مش مصدق نيك 18سنه حاجه مختلف بجد ليقتها حضنتني وبتخربش في ضهري وانا بنيك سمعت صوت باب بيخبط اتخضنا
انا مين
بابا.. بابا حمزه
انجي اترعبت
انا ايوه بابا معلش مش هعرف افتح بغير هدومي
بابا ماشي بطمن عليك بس
انا.. تسلم بابا وافتكرت اني عندي معاد مع مي وقولتله اني مش جاي بكره شركه وقالي ماشي
انجي يخربيت كدا انا كنت هموت
انا… منخغيش تقول ما انا جنبك ويلا بقا نكمل
نيمتها علي بطنها ونزلت الحس طيزها لحظت خرمها واسع بقولها مين فتحك من طيزك قالتلي متخفش حمزه مفيش شب لمنسي غيرك لم نخلص افهمك ونيك عشان انا خلاص لسه هتكمل راحت رزعته في طبزها وكتمت بوقها بسرعه طيزها واسعه ادرجه بنكها بسهوله اوي راحت شاددها من شعرها ونازل رزع في طيزها وهي عماله تشخر وتقولي ياريت كنت وقعت من زمان اه نيك شرموطتك انا من نهارده لبوتك وعشقيتك حسيت اني اجبهم قالتلي هات في طيزي مفيش دقيقه وكننت نطرهم طبعا جبتهم بسرعه من هياجي ولخوفي لبالبا يرجع تاني
انجي قامت شطفت طيزها وخدت دش وجات بستني
انا ها احكيلي بقا
انجي عارف منه صاحبتي
انا.. اه
انجي… .بنعمل سحاق مع بعض ونعاها زب صناعي وهي فتحتني وموسعها كدا
انا طب وكسك عرفتي ازاي
انجي مفيش في يوم كنت بضرب سابعه ونص وغصب عني صابعي دخل جو كسي كله وملقتش دم نزل خوفت لاحسن تكون منه غفلتني وفتحتني رحت لدكتوره وهي فهمتني
انا…. ده انتي طلعتي حكايه ولينا قاعده
انجي.. سوال بس تجوب بصراحه
انا قشطه
انجي… انت بتنك ماما
انا فكرت شويه بصي هقولك بس توعدني مخدش يعرف
انجي اوعدك
انا بصي يا ستي وحكتلها كل حاجه وحتي نجوي
انجي انا برده اللي حكايه ماشي اعم حمزه ريح انت ولينا قاعده تانيه
انا ماشي ورحت بعبصتها وخرجت وانا نمت ملط ممن كتر نيك
وبكده يكون وصلنا لنهايه جزإء واتمنا يكون عجبكم ويا تره اللي هي مفاجاه اللي قالتلي مي عليها