دخول

عرض كامل الموضوع : مذكرات شيطان)(الجزء الثاني)


صديق الشيطان666
09-22-2019, 08:55 PM
اصحي يالاه
ابويه ههههههههه
كان ومازال بيعاملني بقسوه
اكمني الكبير وكده
قومت من النوم والحلم لسه قدام
عينيه امل ...مريم
ده اكيد كان حلم
قومت وغسلت وفطرت
ونزلنا انا وبابا
وكنت بروح انا المحل افتح
وهو بيروح شغله الحكومي
وكان بيجي بعد ما بيروح
يتغدي يعني ع الغروب كده
وانا بسلمه الفلوس وبمشي
او اقعد انا وراحتي
بس ف اليوم ده سيبت المحل
لما لقيت امل ماجتش فاتحت
وقولت لجاري خلي بالك
وروحت لها البيت
طبعا اخدت معايه زياره
خبطت ابنها خالد فتح
(حكيت ليكم عنه قبل كده)
سلمت عليه امل اول ما سمعت
صوتي ندهت عليه
امل.تعاله ي ادهم
دخلت
لقيت قمر نايم ع السرير
لبسه قميص بنفسج
لحد الركبه وصدرها شعرها الطويل
مغطيه وعيونها وشفيفها.
ادهم.اخبارك ايه ي قلبي
امل.مش قدره اقف ي حبيبي
امل .روح ي خالد اعمل ل ادهم
عصير
خالد .معلش ي ادهم انت مش
عريب اصل انا اتاخرت ع الدرس
ولازم انزل ومريم زمنها جايه
دلوقتي ده معادها
انا كنت باخر نفسي
علشان افتح لها
بس يلا بقي البركه فيك
وتعاله اوريك المطبخ.
قومت مع خالد
وعيني ع امل
ادهم.انت ها تنزل دلوقتي
خالد. اه
ادهم.انت بتموت نفسك ف المزاكره
حاول تريح نفسك شويه
(ي ابن الماكنه)
خالد.الامتحانات قربت
يلا بقي ده المطبخ
وفيه كل حاجه
سلام
نزل خالد
رجعت ل امل
لقيتها نيمه ع جمبها وفرده
رجل وتنيه الرجل ال وجعاها
وطبعا رفعه القميص
لنص فخدها البيبروق من البياض
ادهم .وحشتيني ي حبيبة قلبي
امل .ماتكلمنيش علشان انا زعلانه
منك
ادهم .ليه بس ي حبيبي
وروحت قعدت جمب طيزها
واول ما حسيت بحرارة
طيزها الشيطان حضر
الشيطان.بيضحك وهو بيحط
ايده ع طيازها الملبن وبيقلها
الشيطان.طب تصدقي ان
انا فضلت طول الليل
احلم اني بنيكك.
امل .بستغراب
بتنكني.
الشيطان قرب اكتر
وطلع زبره
وهو بيرفع لها القميص
وبيتاخر الكلوت البامبي
وبيقولها اه ي حبيبة قلبي
بنيكك .
امل لسه بتتعدل
لقيته بيرفع فخدهها
وبيبل زوبره وهي
بتبصل له بستغراب
وقبل ما تقول نص
كلمه كان هو دخل زبره كله
ف كسها
امل اه ادهم
لا ي ادهم
اه اه اه براحه
ادهم اه اه
اي ادهم انت بتدخله جامد
اه اه اى اه اه اه ادهم
وهو مش بيرد عليعا
عدلها ع ضهرها وعدي
رجليها ال كانت تحته
ورفع رجليها التنين
لفوق وقفلهم وزبره
لسه ف كسها
وقعد يدخله ويطلعه براحه
كان قرب يجبهم خلاص
امل.مش كده ي ادهم
انت بتوجعني اوي براحه
علشان خاطري اه اه
اه اي ي ادهم اه اه
اول ما حس انهم خلاص
ها ينزلوا فتح رجلها
وطلعوا من كسها براحه
وحطه ع كسها وزوبره
فضل يكب لبن غرق القميص
وكسها ساعتها نزل لبن كتير
اوي
امل تقريبا مش مصدقه ال حصل
ازاي الواد ادهم يطلع منه
كل ده
انا رجعت
قربت منها
وحطيت دراعي تحت
راسها واخدتها ف حضني
وبوست دماغها وقولتلها
انا بحبك
بحبك اوي
امل .يعني انت علشان
بتحبني توجعني اوي كده
(وقامت ضرباني ع بطني)
وضاحكه.
ادهم.ما انتي ال قمر
اعمل لامك انا ايه ههههههه
امل.بجد ي ادهم انا قمر
ادهم .قمر وبس دا انتي اجمل
من القمر
امل .بحبك ي ادهم
بس ما توجعنيش جامد كده
تاني
الباب بيخبط
امل.اه دي اكيد مريم
ناولني العبايه
وقوم افتح لها
ادهم .انا هافتح لها
وانزل وكويس اني
اتطمنت عليكي
امل.قصدك كويس انك وجعتني
ههههههههه ماشي
بس تكلمني بالليل
ادهم حاضر ي حبيبي
سلام
امل سلام
طعت وروحت علشان
افتح لمريم
مريم.ازيك ي ادهم
عامل ايه
ادهم ازيك انتي ي عسوله
(ومن غير كلام ابن المتناكه
حضر)
راح مادد ايده التنين
وحاطيتهم ع طيازها
وشاددها عليه
ومريم مغمضه عنيها
قعد يرضع ف شفيفها
شويه وبعد كده
اخدها ف حضنه وانا حضرت
وقلتلها
وحشتيني اوي
مريم .بصوت واطي
بتقول ايه
قربت من ودنها
وبصوت واطي اووووي
وحشتيني اوي ي حبيبة قلبي
مريم خدودها احمرت وماردتش
ادهم .انا هانزل دلوقتي علشان
المحل لوحده
وهاعدي عليكي بالليل
مريم.لا مش تمشي
ادهم معلش
مريم طيب هاتعدي امتي
ادهم هاكلمك
مريم هافضل قعده من دلوقتي
جمب التليفون
ادهم ماشي ي بسكوتك
وبوستها من شفايفها
وبعبصتها ف كسها وخرجت
ومريم اول ما لمسته
ضحكت بصوت عالي اوي
وقالت
هستناك ما تتاخرش
نزلت جري ع السلم
ورجعت قعدت ف المحل
لحد ما ابويا جه.
انا بجد مش عارف مزكراتي عجباكم ولا لاه
بس لو عجبتكم قولوا علشان اكمل
و انتظروني ف الجزء التالت من الفصل الاول
(الكيف غلاب)

شوفوني
09-24-2019, 07:07 PM
كنت قد نبهتك بان اضافة الاجزاء تكون على شكل رد على الموضع الاصلي



اضف هذا على الموضوع الاصلي بشكل رد ثم ابلغنا كما وصفنا لك على القصة

اغلاق



قصص سكس مراتى مبولةقصص سكس محارم الارشيف الصفحة 63ليبي سكس ببباب بجسسالبوم صور سالب يعرض جسمه وطيزه منتديات سكس/archive/index.php/t-207342.htmlصور ذب كلبقصص المحارم قالت انت بتهيج زي الحريمsite:landsmb.ru "ناردين عمرو"قصاص سالب ديوث اختي قصص نيك محارم مصورة/archive/index.php/t-196590.htmlكوكتيل حريم عربي منقيقصص سكس البوب خالدقصص سكس اغتصاب كسمك الشرموطهرقم الواتس لبنت سحاقية سودانية أو عربيةقصص "نيك"عرب ""ميلف" "نوال في اسكندرية راكب فوقهاقصص سكس مصورة انميمتسلسلة انا ومينا وامه مشيرة واخته site:landsmb.ruقصص سكس سعوديهسكس اه اي طيز دكتور حنان في العياده نسوانجيقصص سكس/يوميات مدرس اعدادىقصص سكس مقلب سكس/archive/index.php/t-578594.htmlقصص نيك بنت جيران من جيرانه من الارشيفعاوز سكس فيدو صوت وصوره لهيام/archive/index.php/t-528313.htmlقصتي انتاكقصص جنسيه لواط مع الطالب سمير والمديرزبي موجب واقف باب طيز قحبه سمينه مرتك حلوهصور شرموطات سيلفي زبي تصوير سريقصص سكس محارم ارشيفدخل معي بنت صديقي الحمام وشفت زبي قال عمو ينكنياقوى وامتع القصص الجنسية المثيرة لرجل فحل من نهر العطشحكاياتنيك الام السعودية وباكستاني سكس عربيمن الارشيفقصص سكس اللبوسة ارشيفقصة نيك على السطح العمارةقصص شرمطه زوجات مع صديق الزوج ودكتورکسات کس کیکوالدي رجل عجوز ناكني وقضيبة كبيرقصص سكس نايم بيدقر فيها/archive/index.php/t-588566.htmlقصص سكس محارم اسرار يونس الجزء الثانىصور سكس طوبجيقصص سكس تبادل امهات منتده نسونجيقصص نيك رانياقصص سكس مصورة porn comicsقصص سكس فلاحه تتناك اول مره/archive/index.php/t-447868.htmlنيك كويتي حار قصص قصص سكس ﺯﻭﺟﺘﻲ ﻭﺣﺒﻴﺒﻬﺎ ﺍﻟﺠﺰﺀ الربعصورسكس عربي مثيره وجامده توقف زبدهنت طيز اخي فقال دخل زبك site:landsmb.rusite:landsmb.ru "بابا"قصيدة في النيك الكسصور.اكساس.جديد.اون.لاين.وحصري.نسونجي.اتش.ديسكس يمانية مكوتها تهبل وهية تنط على الزبقصص سكس مكتملة بيت الحاج نعمانمنتديات نسوانجي من الارشيف القصه الفائزه بالمركز الاول للقصص الطويلةقصص جنس مسطولهقصة انا ناردين sex عرب نار قصص سكس المحارم نار جهنم الأرشيفزب المحلل تخين من زب طليقيقصص سكس دياثة انا زوجتي في رحلهقصص سكس مكتوبه بنات صنعاء اليمن نيكقصص سكس خلتي المدرسهعلامات الطيز المفتوحةقصص الفلاح ناك الأرملةفي الغيطWww.hekayat.neek.nana.comوراع كان لي اخ وكان زبه منتصب بقوه وانا ريتها زوجته جنبهابحث عن تعارف ديوث مبادل صور محارمحكايتي مع جارتي الحلوة العازبة نيكWww.hekayat.neek.malekat.sex.comقصص كسي لايسع زبك الكبيرافلام سكس محارم مذاكرةقصتي بدات في المنزل قصص محارم متسلسله حقيقية.comWww.hekayat.neek.nawale.comقصص نيك طيزي من مديرالجامعه/archive/index.php/t-569452.htmlالكس الكبيني بالصورة site:bfchelovechek.ruقصص نيك بنات يتناكو جنب المسبحناكني وفتحني الدمخالتى والزجاج المكسور قصص محارم