دخول

عرض كامل الموضوع : حكايات شيطان((أمل))الفصل الاول((معني السعاده))


صديق الشيطان666
08-22-2019, 04:22 AM
كسها واه من كسها
بارز والاندر راسمه رسم
قال لها((زي ما اتفقنا ده الشيطان مش انا))
الاندر مش نضيف ي قلبي ها قلعولك
ما ردتش عليه وبداء يلمسه
وجسمه يسخن اكتر واكتر
وقرب من ركبتها وبسها وباس
فخدها ووسطها وبزها وايده
وحده ساند بيها والتانيه بتدلك ف
كسها وهي ف عالم تاني
عالم كله متعه ودلع وصل لرقبتها
رقيقه اوي امل وجميله موت
بدا نفسها يقطع بسكت رقبته وقعدت
ترضع ف شفايفه وهو مسمتع بعسل
ريقها ونعومة شفايفها واللذ بوسه واطعم
شفايف ف الدنيا مدت ايدها وقلعته القميص
واتعدلت وساعدته ف فك الحزام وانا دقات قلبي
بتزيد وهو سابت وعينيه بتلمع ذي الديب
اول ما شافت زبه حسيت انا اتصدمت ماشيت
ايدها عليه وبصت ف عينيه وقالتله انا نفسي فيك
من زمان وهو ماردش نزل فوقها وهي نامت له
ودخله اه ايه الاحساس ده كان اول مره يجربه
وهي اتوجعت اوي اه اه اي براحه ي ادهم مش كده
فضل زبه ف كسها من غير ما يتحرك وهو ضاممها لحضنه
وعاصر جسمها بين دراعاته وبداء يطلعه ويدخله براحه
بس هي كانت بتتوجع اووي بصوت
مكتوم اي اي اي ي ادهم
مش كده وحده وحده ي حبيبي علشان
خاطري ادهم اه اه ي حبيبي
اه وهو ف عالم تاني بداء ادهم يرزع
ومع اول رزعه صوتت امل
حط ايده ع بوقها بسرعه وكمل نيك
ف كسها ال زي العسل
بس سمع صوت باب بيتفتح وقف
لحظه وامل تقريبا مش حسه بأي حاجه
حوليها كانها ف دنيا تانيه اتسحب
من حضنها واتحب لحد باب الاوضه
ال كان لسه مفتوح والدنيا لسه
ضلمه لقي مريم وقفه قدام
الشيفونيره تقريبا بتدور ع شمع
وف اللحظه دي انا رجعت
جري لبست هدومي وكان كلمت
بنتك بره كفايه علشان تفوق
امل اتعدلت وقالت بصوت واطي
ناولني العبايه ال ع الكرسي
هناك بسرعه لبسنا ف اقل من
ثواني مريم بتنده عليها
ماما انتي هنا
اه ي حبيبتي تعالي
انا قاعد جمبها ع اول السرير وبقول
لها كويس انك بخير
ي اموله كده تخضيني عليكي مريم
خير ف ايه مالك ي ماما
امل مفيش ي حبيبتي دا انا وقعت
وادهم جه يوصلني
مريم وانتي دلوقتي كويسه امل اه ي
قلبي ماتخافيش
معلش بقي ي ادهم تعبتك معايه أدهم
ماتقوليش كده ي قلبي
دا انتي تعبك راحه طيب استاذن انا بقي
علشان الوقت اتاخر
امل ما انت قاعد شويه دا احنا حتي
ماخلصناش الموضوع
ال كنا بنتكلم فيه مريم موضوع
ايه ي ماما امل مافيش
اصل ادهم عاوز يشاركني
ف المحل يجيب بضاعه ونبيعها
انا وهو والمكسب بالنص
ادهم ايه رايك ي مريومه مريم بجد يعني
هاشوفك ع طول ي ادهم
هنا وفي المحل ادهم اه ي عسل هنا وف المحل
مريم هيه النور جه النور جه ادهم كويس
ان النور جه استاذن انا بقي
عوزه حاجه ي امل امل ميرسي ي حبيبي
انزلي وصلي ادهم ي مريم
لحد ما اخد شور
مريم حاضر ي ماما
ماريم كانت زي كل يوم لابسه بادي قط
وشورت فوق الركبه
وطيزها هاتقطع الشورت مشيت قدامي
والشيطان ابن الجازمه
حضر تاني زبه تعبان قطعة الشهوه
وحشه ومريم مشيه تهز ف طيزها
والسلم ضالمه وزب ادهم مره وحده
طلع من البنطلون
وهو نازل وراها ع السلم حط ايده ع
كتفها وشدها دحت السلم مكان
مش واسع بس ضالمه مريم لفت لاقت
بوسه ع شفايفها وزب ع بين فخادها
وايد بتدعك ف طيزها فضل ادهم يدعك
في طيزها ويقر ف فخادها ويرضع
ف شفايفها لحد ما البت بقت زي الغوريبه
بين ايديه مد ايده من تحت
الشورت ومسك طيزها وهي ساكته
سيبه نفسها وسيحه موت نزل لها
الشورت ودعك كسها براس زبه
من فوق الاندر بدق نفسها يقطع فضل
مكمل وبداء يدعك ف بزازها
ويعصر ف حلمة بزها والبت خلاص
هاتجبهم وهو بيعصر ويدعك ويرضع
ويدقر والبت عينيها غربت وكسها
نقط عسله ع زب ارهم ام ادهم لاففها
ومتكي ع ضهرها لحك ما دماغها
نزلت لحد ركبتها ومسك زبه ال كان خلاص
هايكب لبنه وقام مدخل راسه
ف خرم طيزها ال كانت سايحه موت اول
ما دخل مريم صوتت وادهم كان بيكب لبنه
ف طيزها وهي بتعيط من الوجع
ادهم طلع زبه وانا رجعت اخدتها ف حضني وبوست
دماغها ولبستها الشورت
وعدلت لها البادي وطبعت
بوسه ع شفايفها وسبها بلبن احمر ع فخادها...

Sami Tounsi
08-22-2019, 04:38 AM
عزيزي تعلم استخدام الفواصل و النقط و المياعدة بين الفقرات.
القارء مش هيعرف اصلا امتى ينتهي كلام شخصية و امتى الشخصيه التانيه يبتدي حوارها و امتى رجعت تروي سردا ..

استخدم اسم الشخصية في اول السطر ثم نقطتان يليهما الحوار ..

ينقل لقسم قصص السكس العربي ..

اي اضتفة نكون هنا في قصتك هذه على شكل رد ثم تخبرنا في الموضوع الموحد لنقوم بالدمج ..

رابط الموضوع الموحد
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=362784

شوفوني
08-22-2019, 07:08 AM
الموضوع جزء من قصة سبقته

نبهت عليك في الموضوع الاخر ان الاضافات تكون على شكل رد

اضف هذا كرد على الموضوع الاول ليتم دمجه حسب الاصول

اغلاق



قصص سكس انا ومينا وامه واخته وزوجته site:landsmb.ru/archive/index.php/t-494209.html/archive/index.php/t-101656.htmlسكس نيك ليلت ادخله اسود كنيسهنيك الاخت الجميلة المثيره رومانسي مترجم نسوانجي نسوانجيكيف ةتعامل مع الكس الضيق والزب الكبير/archive/index.php/t-216691.htmlقصص ورواياتنساء تحكي كيف تتناكقصص سكس اناقحبه بحب الزب بتع ابنيبن سنه16سكسقصة سكس صديقي يعلمني اغتصاب اختي المراهقةقصص سكس الخدامه ام اطياز منفوخه وضخمهامراة سبعينه شرموطة تنتاك بعدة ازبار وتجيب شهوتها كل نص ساعةصور نسونجي بالنايلونسكس قشطه تعشق النيكقصص سكس مصوره رسائلصور سحاق الالعاب نارأجمل افلام السكس العربى وعائلات نسوانجيقصه حنان وزب ابوهاقصص محارم نام زبي في كسهامواضيع تحتوي الداله امريكي منتديات نسوانجيصور سكس لواك عربي نسونجيفيديو سكسقصص جنسيه وتحررقصه سكس مصوره مع المديربحب اتناك في طيزيقصص محارم ثلاث بنات يتناكو من اخوهم على السرير جماعي/showthread.php?t=79114&page=4صور اختي متحررهقصص سكس محارم خالتي تعلم قيادة السيارهسكس نيك تحميل متعددلهاليب مصرياتاحلا قصص نيك مصورهقصص سكس وقلة ادب مكتوبهصور نيك ام غمازهعايزصورسكس امها مع ابناقصص سكس مايكل ناكني من طيزي قصص نيك مع استاذى عنيفقصص نيك طيز بنات انا بنت احب الزب الكبير/archive/index.php/t-280638.htmlحملت واتفضحت فيديو الراجل اللي بينيك اخته وهي نايمةقصص المثليه الجنسيه نسوانجيفديو سكس تكلم حبيبها ف الم بايل وتقلوقلعني قصص سكس محارم مصورة فيلاما جزء 95قصص سكس عربي نسوانجي مذكرات ماجدةبنتي تعال مز باب سكسموقع سكس مدم شاد يةسكس سوداني من رجل سوداني ومره سودانيه في قرفت النوم كسقصص متسلسله نسوانجي قبلةموجب سااب اسكندريةافلام سكس اجنبية نيك شدياصور نيك سحاق سكس بنات تحك وتمص اكساس بعضفحم نسوانجيقصص سكس لواط شرب لبن رجلقصص سكس شرموطه تغريدصور بزاز محارم بالملابس الداخلية قصص سكس محارم منتديات نسوانجيقصص سكس سالب مع من تجوزني شفط ورضاعة الكسقصص سكس ناكني الشيخ العاراف/archive/index.php/t-524075.htmlنيك طالبه متحوكه اساسقصص سيكس و انا نايمصور نياكة كس بالوضع متقابل وجها لوجهقصص سكس ينيك حبيبته بي غياب اهلها/archive/index.php/t-6471.htmlقصص تقمط على زبي بقوهقصص سكس زوج فرفور/archive/index.php/t-194986.htmlقصص سكس عربي اااه كسي حبيبي نيكني كسي نار حرام عليك site:forum.lazest.ruقصص النيك في طيزي حقيقةسكس كرتون ودمالمنقبات المتناكاتبنت تنيك ولد باصبعها سكس