دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة مزكرات شيطان حتىى الجزء الثالث 25/09/2019


صديق الشيطان666
08-21-2019, 07:16 AM
بس بقي ي ادهم البنت هاتموت تحتك
حرام عليك بتنيك فيها من الصبح.
دي كانت أمل والبنت مريم بنتها.
دي حكايتي حياتي اكيد ها تسالوني عن
سبب كتابتي لحكاياتي
ال بعضكم هايشوف انها غريبه شويه
بس هانقول ايه بقي فضي بعيد عنك
وكمان الدكتور بتاعي نصحني باني اتكلم مع حد
عن حياتي الخاصه يمكن ده يساعدني ف اني انساها.
بصوا انا ادهم مصري عندي دلوقتي
(ودلوقتي دي يعني وقت
الحكايه) 16 سنه جسمي قوي مش طويل
178بس خمري
وبحب اطول شعري .
وال كانت بتكلمني ف التليفون دي امل 38سنه
موزة الموزز تقدر تقول كده يسرا
مزه فرنساوي ابيض من التلج
اطعم من العسل ارق من النسمه
وال كنت بانيكها وقتها هي بنتها مريم اه من مريم
نسخه من مي عرفه 17سنه بس
من يوم ما عرفتها وهي
بقت فشر نجمات البورو بنوته
خجوله موت وبتسمع الكلام
اوي ..
امل جارتنا الجديده فتحه محل ملابس حريمي
جوزها ع طول مسافر وبيسبها
وقت طويل لوحدها هي وبنتها
وابنها الكبير خالد وده ديما مع اصحابه
اصل هو بيحب العلام والمزاكره
اما انا ف صايع 24ساعه من المحل
ده للمحل ده ل اصحابي
وطبعا اتعرفت ع امل بسرعه
وهي كانت فرفوشه موت
بتحب الهزار وتحب الدلع
وانا وهي اخدنا ع بعض بسرعه
وبقيت بروح معاها البيت علشان اوصلها
لما كانت بتتاخر ف المحل
او لما بتكون وخده معاها حاجات للبيت
كنت بسخن عليها موت لما كنت
باروح ليها بالنهار يوم الاجازه
علشان اسالها لو محتاجه حاجه
(كنت بحكها ههههه) ويطلع القمر
بقميص فوق الركبه منغير براه و
شعرها سايح ع ضهرها
كان المنظر ده بيجنني ويخلي
عيني تنور وعروق جسمي كلها
تنفر وهي كانت اول ما
تشوفني كده تموت من الضحك
وف يوم وانا مروحها كان الجو وحش
والدنيا بتشتي جامد
واحنا ماشين النور قطع
وف الحظه دي رجليها اتزحلقت ووقعت ف الطين
انا بجد اخدتني الشهامه
وروحت سايب ال ف ايدي
وشايلها من الميه واخدها ف حضني وهي لفت ايدها
حولين رقبتي وكنا جمب البيت
وطلعنا ناولتني المفتاح
جيت انزلها قالت لا ماتنزلنيش انا رجلي وجعاني
الولاد زمانهم ناموا افتح الباب ودخلني اوضتي
دخلت وروحت بيها ع اوضة
النوم كنت عارفها بالشبه و
الدنيا كحل ويادوب نور القمر
هو ال بنيور طريقي
من شباك اوضيتها
نيمتها ع السرير براحه
وقولتلها هانزل اجيب الحاجه
ال كانت معايه
قالت لا خليك جمبي كان جسمي
ساخن وهي جسمها كله
ميهوالجيبه بتاعتها اتقطعت وفخدها
المرمر باين منور
تحت ضوء القمر
قولتلها حسه بايه ي امل
(قولتلكم قبل كده ان احنا وخدين ع بعض)
قالت رجلي مش عرفه ملها
بص روح المطبخ سخن ميه
وهاتها وتعاله
قولتلها طب اصحي خالد(ابنها الكبير)او مريم
قالت خالد بايت عند جده
ومريم لو صحيت ها تتخض عليه وكمان
مش ها تعرف تعمل حاجه
برده لسه صغييره(قولت ف عقل بالي
صغيرة اه طيب)فولت لها حاضر
روحت سخنت الميه
وجبت طبقمن الحمام وانا مش عارف اصلا
هاعمل بيه ايه ورجعت
لقيتها زي ما سبتها يسرا نايمه ع
ضهرها وتانيه رجل ومدده
التانيه وفتحه البلوزه وفكه زرار البراه
(كان ف زمان براه بزرار من النص
جيلي بس هو ال شافها)
اول ما شوفتها كده ادهم مشي
والشيطان حضر
(حبيبي الشيطان ديما بيحضر وقت ما احتاجه ههههه)
حاطيت الميه ع السرير جمبها وقعد
(هو ال حاضر مش انا)
قال لها حسه بايه دلوقتي ي روح قلبي
ردت وهي متردده رجلي ي ادهم بتوجعني اوي
راح ع رجلها وعينيه بتلمع لمعه اول مره اشوفها
ولمسها
اوجعت امل اه اي براحه رجلي
قالها معلش عندك كريم مسكن للالم
قالت اه ف الدرج ده
اخد ادهم الكريم
وراح لوحده فتح الولاب
جاب منه قميص نوم ابيض قصير
وتقريبا اختاره علشان هو الوحيد ال كان
باين ف الليله السوده دي هههههه
ورجع جمبها ومن غير ما يتكلم
ضمها لحضنه وقلعها البلوزه والراه
وهي مستغربه ولبسها القميص
وكمل قطع الجيبه وشدها من تحتها
وجاب قماشه بيضه وبدا يغسل جسمها
البنور وهي سرحت ف ال بعمله وريحت ضهرها
وبدا ادهم يطلع بلقماشه لحد كسها.
ودي كانت المقدمه انظروا الفصل الاول((معني السعاده)).
باااااااااي

الجزء الاول



كسها واه من كسها
بارز والاندر راسمه رسم
قال لها((زي ما اتفقنا ده الشيطان مش انا))
الاندر مش نضيف ي قلبي ها قلعولك
ما ردتش عليه وبداء يلمسه
وجسمه يسخن اكتر واكتر
وقرب من ركبتها وبسها وباس
فخدها ووسطها وبزها وايده
وحده ساند بيها والتانيه بتدلك ف
كسها وهي ف عالم تاني
عالم كله متعه ودلع وصل لرقبتها
رقيقه اوي امل وجميله موت
بدا نفسها يقطع بسكت رقبته وقعدت
ترضع ف شفايفه وهو مسمتع بعسل
ريقها ونعومة شفايفها واللذ بوسه واطعم
شفايف ف الدنيا مدت ايدها وقلعته القميص
واتعدلت وساعدته ف فك الحزام وانا دقات قلبي
بتزيد وهو سابت وعينيه بتلمع ذي الديب
اول ما شافت زبه حسيت انا اتصدمت ماشيت
ايدها عليه وبصت ف عينيه وقالتله انا نفسي فيك
من زمان وهو ماردش نزل فوقها وهي نامت له
ودخله اه ايه الاحساس ده كان اول مره يجربه
وهي اتوجعت اوي اه اه اي براحه ي ادهم مش كده
فضل زبه ف كسها من غير ما يتحرك وهو ضاممها لحضنه
وعاصر جسمها بين دراعاته وبداء يطلعه ويدخله براحه
بس هي كانت بتتوجع اووي بصوت
مكتوم اي اي اي ي ادهم
مش كده وحده وحده ي حبيبي علشان
خاطري ادهم اه اه ي حبيبي
اه وهو ف عالم تاني بداء ادهم يرزع
ومع اول رزعه صوتت امل
حط ايده ع بوقها بسرعه وكمل نيك
ف كسها ال زي العسل
بس سمع صوت باب بيتفتح وقف
لحظه وامل تقريبا مش حسه بأي حاجه
حوليها كانها ف دنيا تانيه اتسحب
من حضنها واتحب لحد باب الاوضه
ال كان لسه مفتوح والدنيا لسه
ضلمه لقي مريم وقفه قدام
الشيفونيره تقريبا بتدور ع شمع
وف اللحظه دي انا رجعت
جري لبست هدومي وكان كلمت
بنتك بره كفايه علشان تفوق
امل اتعدلت وقالت بصوت واطي
ناولني العبايه ال ع الكرسي
هناك بسرعه لبسنا ف اقل من
ثواني مريم بتنده عليها
ماما انتي هنا
اه ي حبيبتي تعالي
انا قاعد جمبها ع اول السرير وبقول
لها كويس انك بخير
ي اموله كده تخضيني عليكي
مريم
خير ف ايه مالك ي ماما.
امل مفيش ي حبيبتي دا انا وقعت
وادهم جه يوصلني
مريم وانتي دلوقتي كويسه
امل اه ي
قلبي ماتخافيش
معلش بقي ي ادهم تعبتك معايه.
أدهم ماتقوليش كده ي قلبي
دا انتي تعبك راحه طيب استاذن انا بقي
علشان الوقت اتاخر.
امل ما انت قاعد شويه دا احنا حتي
ماخلصناش الموضوع
ال كنا بنتكلم فيه.
مريم موضوع
ايه ي ماما.
امل مافيش
اصل ادهم عاوز يشاركني
ف المحل يجيب بضاعه ونبيعها
انا وهو والمكسب بالنص.
ادهم ايه رايك ي مريومه
مريم بجد يعني
هاشوفك ع طول ي ادهم
هنا وفي المحل.
ادهم اه ي عسل هنا وف المحل.
مريم هيه النور جه النور جه .
ادهم كويس ان النور جه استاذن انا بقي
عوزه حاجه ي امل.
امل ميرسي ي حبيبي
انزلي وصلي ادهم ي مريم
لحد ما اخد شور.
مريم حاضر ي ماما.
ماريم كانت زي كل يوم لابسه بادي قط
وشورت فوق الركبه
وطيزها هاتقطع الشورت مشيت قدامي
والشيطان ابن الجازمه
حضر تاني زبه تعبان قطعة الشهوه
وحشه ومريم مشيه تهز ف طيزها
والسلم ضالمه وزب ادهم مره وحده
طلع من البنطلون
وهو نازل وراها ع السلم حط ايده ع
كتفها وشدها دحت السلم مكان
مش واسع بس ضالمه مريم لفت لاقت
بوسه ع شفايفها وزب ع بين فخادها
وايد بتدعك ف طيزها فضل ادهم يدعك
في طيزها ويقر ف فخادها ويرضع
ف شفايفها لحد ما البت بقت زي الغوريبه
بين ايديه مد ايده من تحت
الشورت ومسك طيزها وهي ساكته
سيبه نفسها وسيحه موت نزل لها
الشورت ودعك كسها براس زبه
من فوق الاندر بدق نفسها يقطع فضل
مكمل وبداء يدعك ف بزازها
ويعصر ف حلمة بزها والبت خلاص
هاتجبهم وهو بيعصر ويدعك ويرضع
ويدقر والبت عينيها غربت وكسها
نقط عسله ع زب ارهم ام ادهم لاففها
ومتكي ع ضهرها لحك ما دماغها
نزلت لحد ركبتها ومسك زبه ال كان خلاص
هايكب لبنه وقام مدخل راسه
ف خرم طيزها ال كانت سايحه موت اول
ما دخل مريم صوتت وادهم كان بيكب لبنه
ف طيزها وهي بتعيط من الوجع
ادهم طلع زبه وانا رجعت اخدتها ف حضني وبوست
دماغها ولبستها الشورت
وعدلت لها البادي وطبعت
بوسه ع شفايفها وسبها بلبن احمر ع فخادها...
وروحت ليليتها وانا مش مصدق نفسي ونمت احلم بحبيبي
التنين امل ومريم
واستنوني ف الفصل التاني ((معني السعاده))
بااااااي

اصحي يالاه
ابويه ههههههههه
كان ومازال بيعاملني بقسوه
اكمني الكبير وكده
قومت من النوم والحلم لسه قدام
عينيه امل ...مريم
ده اكيد كان حلم
قومت وغسلت وفطرت
ونزلنا انا وبابا
وكنت بروح انا المحل افتح
وهو بيروح شغله الحكومي
وكان بيجي بعد ما بيروح
يتغدي يعني ع الغروب كده
وانا بسلمه الفلوس وبمشي
او اقعد انا وراحتي
بس ف اليوم ده سيبت المحل
لما لقيت امل ماجتش فاتحت
وقولت لجاري خلي بالك
وروحت لها البيت
طبعا اخدت معايه زياره
خبطت ابنها خالد فتح
(حكيت ليكم عنه قبل كده)
سلمت عليه امل اول ما سمعت
صوتي ندهت عليه
امل.تعاله ي ادهم
دخلت
لقيت قمر نايم ع السرير
لبسه قميص بنفسج
لحد الركبه وصدرها شعرها الطويل
مغطيه وعيونها وشفيفها.
ادهم.اخبارك ايه ي قلبي
امل.مش قدره اقف ي حبيبي
امل .روح ي خالد اعمل ل ادهم
عصير
خالد .معلش ي ادهم انت مش
عريب اصل انا اتاخرت ع الدرس
ولازم انزل ومريم زمنها جايه
دلوقتي ده معادها
انا كنت باخر نفسي
علشان افتح لها
بس يلا بقي البركه فيك
وتعاله اوريك المطبخ.
قومت مع خالد
وعيني ع امل
ادهم.انت ها تنزل دلوقتي
خالد. اه
ادهم.انت بتموت نفسك ف المزاكره
حاول تريح نفسك شويه
(ي ابن الماكنه)
خالد.الامتحانات قربت
يلا بقي ده المطبخ
وفيه كل حاجه
سلام
نزل خالد
رجعت ل امل
لقيتها نيمه ع جمبها وفرده
رجل وتنيه الرجل ال وجعاها
وطبعا رفعه القميص
لنص فخدها البيبروق من البياض
ادهم .وحشتيني ي حبيبة قلبي
امل .ماتكلمنيش علشان انا زعلانه
منك
ادهم .ليه بس ي حبيبي
وروحت قعدت جمب طيزها
واول ما حسيت بحرارة
طيزها الشيطان حضر
الشيطان.بيضحك وهو بيحط
ايده ع طيازها الملبن وبيقلها
الشيطان.طب تصدقي ان
انا فضلت طول الليل
احلم اني بنيكك.
امل .بستغراب
بتنكني.
الشيطان قرب اكتر
وطلع زبره
وهو بيرفع لها القميص
وبيتاخر الكلوت البامبي
وبيقولها اه ي حبيبة قلبي
بنيكك .
امل لسه بتتعدل
لقيته بيرفع فخدهها
وبيبل زوبره وهي
بتبصل له بستغراب
وقبل ما تقول نص
كلمه كان هو دخل زبره كله
ف كسها
امل اه ادهم
لا ي ادهم
اه اه اه براحه
ادهم اه اه
اي ادهم انت بتدخله جامد
اه اه اى اه اه اه ادهم
وهو مش بيرد عليعا
عدلها ع ضهرها وعدي
رجليها ال كانت تحته
ورفع رجليها التنين
لفوق وقفلهم وزبره
لسه ف كسها
وقعد يدخله ويطلعه براحه
كان قرب يجبهم خلاص
امل.مش كده ي ادهم
انت بتوجعني اوي براحه
علشان خاطري اه اه
اه اي ي ادهم اه اه
اول ما حس انهم خلاص
ها ينزلوا فتح رجلها
وطلعوا من كسها براحه
وحطه ع كسها وزوبره
فضل يكب لبن غرق القميص
وكسها ساعتها نزل لبن كتير
اوي
امل تقريبا مش مصدقه ال حصل
ازاي الواد ادهم يطلع منه
كل ده
انا رجعت
قربت منها
وحطيت دراعي تحت
راسها واخدتها ف حضني
وبوست دماغها وقولتلها
انا بحبك
بحبك اوي
امل .يعني انت علشان
بتحبني توجعني اوي كده
(وقامت ضرباني ع بطني)
وضاحكه.
ادهم.ما انتي ال قمر
اعمل لامك انا ايه ههههههه
امل.بجد ي ادهم انا قمر
ادهم .قمر وبس دا انتي اجمل
من القمر
امل .بحبك ي ادهم
بس ما توجعنيش جامد كده
تاني
الباب بيخبط
امل.اه دي اكيد مريم
ناولني العبايه
وقوم افتح لها
ادهم .انا هافتح لها
وانزل وكويس اني
اتطمنت عليكي
امل.قصدك كويس انك وجعتني
ههههههههه ماشي
بس تكلمني بالليل
ادهم حاضر ي حبيبي
سلام
امل سلام
طعت وروحت علشان
افتح لمريم
مريم.ازيك ي ادهم
عامل ايه
ادهم ازيك انتي ي عسوله
(ومن غير كلام ابن المتناكه
حضر)
راح مادد ايده التنين
وحاطيتهم ع طيازها
وشاددها عليه
ومريم مغمضه عنيها
قعد يرضع ف شفيفها
شويه وبعد كده
اخدها ف حضنه وانا حضرت
وقلتلها
وحشتيني اوي
مريم .بصوت واطي
بتقول ايه
قربت من ودنها
وبصوت واطي اووووي
وحشتيني اوي ي حبيبة قلبي
مريم خدودها احمرت وماردتش
ادهم .انا هانزل دلوقتي علشان
المحل لوحده
وهاعدي عليكي بالليل
مريم.لا مش تمشي
ادهم معلش
مريم طيب هاتعدي امتي
ادهم هاكلمك
مريم هافضل قعده من دلوقتي
جمب التليفون
ادهم ماشي ي بسكوتك
وبوستها من شفايفها
وبعبصتها ف كسها وخرجت
ومريم اول ما لمسته
ضحكت بصوت عالي اوي
وقالت
هستناك ما تتاخرش
نزلت جري ع السلم
ورجعت قعدت ف المحل
لحد ما ابويا جه.
انا بجد مش عارف مزكراتي عجباكم ولا لاه
بس لو عجبتكم قولوا علشان اكمل
و انتظروني ف الجزء التالت من الفصل الاول
(الكيف غلاب)

الجزء الثالث
أدهم.لم اسمح لك بهاذا بعد الان اااااااااااه
الشيطان.انت عبدي وصديقي واخي لم تقدر ع فراقي
أدهم. اااااااااااااه ابعد عني
ايه الكبوس ده انا واقف وبكلم نفسي ف المرايه وال ف المرايه بيرد عليه ايه ده انا لازم ابعد عن امل ومريم كفايه كده

(التلفون بيرن)
ماما .واد ي ادهم كلم تلفون علشانك
أدهم.حاضر ي ماما
أدهم.الو
مريم.ماكلمتنيش امبارح ليه انا مخصماك وكمان زحلانه منك
أدهم.معلش ي ثكر حقك عليه
الشيطان.ههههههههه مش قلتلك ي ادهم
مريم.لا لازم تيجي تصالحني دلوقتي
أدهم دلوقتي ايه ي بت انتي مجنونه
مريم اه دلوقتي ماما خرجت هي وخالد وانا قعده لوحدي يلا بقي تعاله صالحني
أدهم.طيب ي مريم افتحي البوابه وانا جاي
مريم مش تتاخر
أدهم حاضر ي عثل
اخدت مايه ساعتها حتة الحشيش ال كانت فضله من اخر سهره مع الرجاله ولبست ف ثواني
وصوته بيرن ف عقلي(مش قلتلك ي ادهم هههههههه مش قلتلك) وصلت لقيت البوابه مفتوحه وباب الشقه موارب دخلت وقفلت ورايه البوابه وفتحت باب الشقه لقيت قمر قاعد ع الكنبه ال وري الباب
ادهم .ايه ي بت الحلاوه دي
مريم .لا مش تكلمني انا مخصماك
ادهم .حد يقدر يخاصم حبيبه
مريم لو صحيح حبيبه مش هايسيبه مستنيه طول الليل ع فكره انا لبسه وقعده كده من امبارح
قربت منها ولفيت ايدي حولين وسطها وبوستها من رقبتها وقولتلها طيب ما تزعليش
مريم .لا زعلانه
وفجاه الشيطان حضر ومسك ايدها وحطها ع زبره وقلها
الشيطان طب وكده لسه برده زعلانه
مريم مسكت زبره من فوق البطلون وبصت الناحيه التانيه وقالت اه لسه زعلانه
الشيطان لف وشها وهو بينزل البنطلون والشورت بايده التانيه وباسها بوسه خفيفه ع شفايفها ال ذي الفراوله ومسك دماغها ونزل بيها ع زوبره ودخل راس زبره ف بقها براحه وقلها وهو بيدعك ف ويضرب ف طيزها طب وكده لسه برده زعلانه.
مريم الزوبر مالي بقها ومسكاه وهو بيضغط ع دماغها وهي بدات ترضع لوحدها اممممم اممممممم
مريم .ادهم ايه ال انت بتعمله ده
الشيطان ضغط ع دماغها جامد دخل تلتين زوبره ف بوقها وقال لها بصالحك ي بت ايه مش عجبك
مريم اممممممم اممممم لا عاجبني(بترد وراس زبه ف بقها)
الشيطان رفع دماغها وقعد يرضع ف شفيفها وقام مقعها كل هدوها وقلبها ع بطنها ورب فوق طيظها
وهي سكته بل راس زوبره وبدا يغطسه ف طيازها الملبن وهي حطه دماغها ع ايدها وطيازها مقلوبه لفوق
والشيطان بدل ما يدخله ف طيزها دخله ف كسها
مريم ااااااااااااه لا لا ي ادهم بيوجع هتموتني ي ادهم لاااااااااا
الشيطان دخل زوبره كله وسابه جوه ونزل بصدره ونام فوقها
مريم ادهم هاموت ي ادهم هاموووووت ااااااااااااه هاموت
الشيطان سحب زبه براحه وطلعه وهو غرقان دم وباس طيظها وقلها قومي ياله جهزيلي فطار وخدي دش
مريم وهي بتعيط .حاضر تحب تفطر ايه
ادهم وهو بيدعك ف طيزها .اي حاجه ي قلبي
راحت مريم ع المطبخ وهي بتعيط وتتوجع من الزوبر ال فلقها والشيطان طلع الحشيش وبدا يسيح ويلف .
بعد ما ادهم شرب السجارتين مريم لسه بتجهز ف الفطار بعد ما استحمت ولبست شورت وبادي كات
الشيطان ايه ي حبيبي انا جوعت
مريم حاضر جايه
الشيطان قلع هدومه ولبس الشورت
مريم. ايه الريحه دي ي ادهم
الشيطان دي ريحتك ي عثل
مريم بس بقي دا انت كنت هاتموتني اوعدني ماتعملش كده تاني
الشيطان ههههههههههه يالا نفطر ي قلبي
بعد ما فطر ومريم شالت الاكل ولع سجاره تانيه جات مريم لقتها ف ايده وزوبره واقف وقفت قدامه وقالتله
مريم ايه ده بقي
الشيطان مسكها من ايدها وقعدها ع ركبها قدام زوبره ودخله ف بقها وقلها قصدك ده
مريم امممممم امممممم امممممم لا وشورت ع السجاره وزوبره ف بقها
الشطان طلع زوبره من بقها وحط مكانه السجاره وقال لها خدي نفس
مريم وهي بتبصله اخدت نفس صغير وطلعته
الشيطان لا خدي نفس كبير
مريم اخدت نفس كبير وقعدت تكح
الشيطان اول ام دخل زوبره كله ف بوقها وصل لنص زورها وضغط ع دماغها جامد
مريم فضلت تخبط بايدها ع رجليه وع الكنبه وعينها احمرت ودمعت اور
الشيطان طلع زوره وقام ونيم مريم ع ضهرها ع الارض وفتخ رجلها وهي عماله بتكح
ودخل زوبره كله ف كسها
مريم ااااااااااه ااااااااه اعاااااااااااا وتعيط والشيطان نازل طالع رزع ف كسها
مريم اااااااااااه اااااااااه هاموووووووت ااااااااااه ااااااااااااه كفايه اااااااااه
الشيطان اخد اخر نفس ورمي السيجاره واخد مريم ف حضنه وحط ايده ع دماغها ورزعها كام رزعه وري بعض خلوها تصرخ شال ايده وحطها ع بقها وهو بيرزع اخر رزعتين وشال ايده واتعدل
ومريم بتتوجع بحرقه وبتعط وتكح
مريم.ااااه كفايه ااااااه ااااااه
الشيطان طلع زوبره وحطه ع كسها وففضل يكب لبن لغايت ما غرق بطنها
مريم حطت ايدها ع كسها وقفلت رجليها وقعدت تعيط
الشيطان رجع وقعد ع الكنبه وولع سجاره وقال لها قوم يالا ي حبيبي علشان تاخد دوش وتعل الشاي
مريم وهي بتتوجع وتعيط وبتقوم بالعافيه حااااضر حااضر
الشيطان لما تطلعي من الحمام قوليلي
مريم حاضر
مريم انا طلعت
الشيطان دخل اخد دش وطلع لقي مريم قعده ف الصاله بالبجامه وجمبها الشاي
مريم ماما اتصلت ولقتني ف البيت وهاتيجي تسود عيشتي
الشيطان وهو بيحسس ع طيزها ولا يهمك منها
مريم ازاي دي لو لقتك هنا هاتموتني
الشيطان نوليني بس السيجاره ال جمبك دي واقلعي واطلعي اقعدي ع زوبري
مريم خد السيجاره اهيه وكمان هاقعد بس مش هاقلع الا لما تولي اعمل ايه مع ماما لما تيجي
الشيطان ولا اي حاجه انتي ها تدخلي اوضتك وتقفلي عليكي وتنامي وانا ال هاعمل ومد ايده نزل لها البطلون والكلوت
مريم مش تقولي ها تعمل ايه
الشيطان بل زوبره ومريم وقف وبتبص له واخد نفس من السجاره وشدها وقلها مالكيش دعوه
مريم وهي باخد زوبره ف طيزها حست براحه
الشيطان خليه جوه شويه
(خبط ع الباب)
مريم ي خرابي ماما
الشيطان قومي ادخلي وزي ما قولتلك
مريم حاضر
الشيطان مهمي سمعتي ماتفتحيش الباب
مريم حاضر وهي بتجري ع اوضيتها
الشيطان فتح الباب
امل اتصدمت
الشطان وحشتيني قولت اعمل هالك مفجاه
امل دخلت قفل الباب بسرعه وقالت فين مريم
الشيطان نيمه تعبانه جوه
امل تعبانه من ايه مالها ف ايه
الشيطان وهو بيدعك ف طيزها اهدي بس
امل البت كويسه
الشيطان بقولك انا جيت علشان اشوفك لقيتها بتكح نزلت جبت ليها علاج رجعت لقيتها بتعيط وبتقولي ماما جايه وها تموتني من الضرب علشان ماروحتش المدرسه
اديتها العلاج وقولتلها ادخولي انتي نامي وانا هاكفهم ماما لما تيجي وقلعت وقعدت استني كس حبيبتي وباسها من رقبتها
وطياز حبيبتي وبسها شفيفها ونزل بوس ف بزازها
امل البت هنا ها تسمعنا
الشيطان لا متخفيش باب اوضيتها مقفول وكمان دي تعبانه اوووي يعني زمنها ف سابع نومه دلوقتي
ومد ايده وفتح السوسته بتاعت الجيبه وقال لها طيازك وحشتني اوي
امل ادهم
الشيطان لف وراها وهو بيبوس ف رقبتها وهي بقت زي الغريبه بين ايديه وضغط ع دماغها خلاها توطي وفتح رجليها وبل زوبره وهو ضاغط ع ضهرها بايده التانيه ومره وحده دخل زوبره كله ف طيزها
امل اااااااااااااه ادهم البت ااااه ااااه وطيزها عماله تطقع من كتر الرزع وهي بتتوجع ااااااه اااااااه براحه ااااااااه ادهم اه اه اه اه براحه البت
طيزي اه ادهم ااااه اااه مالك النهارده اه اه اه طيازها بتطرقع جامد وزب الشيطان بيكب لبن وهو بيرزع
أمل اااااااه بس ي ادهم البت ها تسمعنا كفايه
الشيطان سحب زوبره ولبس وقال لها وهي قعده بنهج ها كلمك النهارده (بصوت عالي)
امل طيب طيب يالا بقي انزل
الشيطان سلام ي قلبي.
نهايه الفصل ده من حياتي هايكون بدايه للفصل التاني(مزرعة الاحلام)
انظروني بحبكم بااااااااي

صديق الشيطان666
08-21-2019, 07:17 AM
ارجو رايكم ف طريقه الكتابه علشان اقدر احكي ليكم بشكل اعمق واوضح
بحبكم((شيطان))

شوفوني
08-21-2019, 10:17 AM
اخي الكريم

بنت 14 سنة يعني جنس اطفال وهذا ممنوع في المنتدى

الدنيا ظلمة وبتشتي والمية غامرة الشارع والقمر طالع ؟؟؟ ده يطلع ازاي يعني ؟؟؟

الدنيا ظلمة والكهرباء مقطوعة وتسخن المية ونرجع توصف رجليها اللي منورة والذي منه ؟؟

انصحك بالتركيز وان يكون السرد منسجما مع بعضه حتى تكون الاحداث واقعية وقابلة للتصديق او لتتكون لدى القاريء فكرة واضحة عن اجواء المكان والزمان وطبيعة الشخصيات

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
المهم

ساعدل في سن البنت الى السن القانوني حتى نتجنب المخالفة

اي اضافة على القصة تكون على شكل رد ( تضيف الجزء في تعليق ) ثم تخبرنا على موضوع التبليغات الظاهر رابطه في توقيعي لنقوم بالدمج اولا باول

تحياتي

صديق الشيطان666
08-23-2019, 01:47 AM
هو انا مش فاهم الشروط كويس
معلش استحملوني شويه
وكمان مش عارف ازاي انتم ها تدمجو القصص ببعض

شوفوني
08-23-2019, 07:00 AM
تم اضافة الجزء الاول

قراءة ممتعة

صديق الشيطان666
08-24-2019, 12:25 AM
ميرسي ع زوقك

zmbo
08-24-2019, 01:26 AM
خياااااااااااااااااال

صديق الشيطان666
09-20-2019, 05:49 AM
ممكن اعرف ليه الرد ما اندمكش مع باقي القصه

صديق الشيطان666
09-22-2019, 08:48 PM
ممكن اعرف ليه ماتمش الدمج

شوفوني
09-24-2019, 09:16 PM
تم اضافة نص جديد الى القصة

لما تكتب اكتب السطر كامل مش كل كلمتين ثلاثة بسطر نحنا لا نعد اسطر

قراءة ممتعة للجميع

شوفوني
09-25-2019, 07:02 AM
تم اضافة الجزء الثالث

التبليغ عن الاضافات يكون على موضوع التبليغات المخصص لهذا الغرض
//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=362784


قراءة ممتعة

صديق الشيطان666
09-27-2019, 06:47 AM
خياااااااااااااااااال

اسعدني مرورك صديقي



/archive/index.php/t-477613.htmlقصص سكس ليلة دخلة مع حماتي واخت زوجي الجزء الثالث/archive/index.php/t-455442.htmlماما وثلاث زنوجقصه الف نيكه ونيكه/archive/index.php/t-175788.htmlقصص زوجه تحب ألإعنف وهيا بتتناكقصص اححح وشتمنسوانجي صحقعرايانةقصص سكس جماعي متسلسله مكتوبه في صفحه واحده site:foto-randewu.ruWww.hekayat.jenseya.hayat.comدلع زبكصور قحبة تمص زبرين متحركة/صور بثينة منتدى نسوانجى قصص سكس محارم مع نوره جارتىسكس صورمتحركه ابن مع امه قالتله طيز بسصورسكس متحيراكبر زبر اسود.مع امراء تخينيه هريها نيكقصص سكس انا ديوث ومنيوكقصة محارم عمتي ناكتني بصناعيرقص سكسصورنيك مرة مصرية كس وجابتهروايات نيك اسمرنيك رومنسىقصص سكس حسام وامه المتناكه نسونجي/archive/index.php/t-526324.html/archive/index.php/t-212278.htmlسكس مدام عرب في منازل صيدكسالب عربي يتنكtestingتحرشت بجارتى فى الميكرةباص/archive/index.php/t-400868.htmlقصيص سكس مكتويبه اجنبيقصص سكس مدونه. عرب نارمدام انعام سكسقصص نيك بين اخته الكبيره شافت زب اخوها انبهرت من كبرهقصص تحرش ونيك جامدقصص سكس امى وشيشةصورنيك جسم نحيفقصة هانم الشرموطةقصص انا واختي ندعك اكساس بعض من فوق الاندرمنتديات نسونجي بدي زب كبير لطيز يولد عايز يكون سالبسكس انا واختي منتدياتقصص نيك مهندسقصص نيك مساج منزلي محارم خلال غياب الاهل القسم العام نسوانجي كتابات وقصص في صفحه ۃاحدهنسوانجي قصص سوالب كبار السناكساس منفوخهقصص مثيرة لجارة تحب نيك الطيزصورسكس قبيقصص سكسيه مثيره تبادل نيك محارماسمي سحر قصتي ناك كسي اول مرهقصص سكس أمي داليا صديقي كأس العالم قطر قصص سكس متسلسلهافلام سكس والد ينك اموة وهي نايمة جابؤ مضايح بنات مصريه محجبات جديد نسونجيقصص سكس مصرية في الكمبيوترسكس حصان مع مرورقصص عرب "ميلف" الأم وابناوهانا ومینا وامه واخته وزوجته منتدی نسوانجیقصص خالدوخته سكس ومفيد/archive/index.php/t-562178.htmlxnxx قصص الحقيقي وواقعي انا احب انتاك من طيزيسكس هايووقصص محارم متجددنيك محششةقصص سكس محجبةخبيرةفي مص الزب.قصة ابن الجيران مع عشيقتةقصص سكس محارم أخي الاصغر مني ينيك أمي في المصيفقصص سكس ليله العيدقصص سكس محارم في عيدانيك اثرايلى/archive/index.php/t-117629.html/archive/index.php/t-3629.htmlصورسكس سحاق عربي منتديات نسونجيصوار سكس تجسس في البيت في نسونجيسكس اجنبي مترجم روز مونروصورطيازبنات جسم أبيض/archive/index.php/t-526153.htmlسكس XNXXX بنت مخروشه سودانيةقصص جنسيه مع أصدقاء زوجيقصص سكس حراميهtestingقصص سكس المحارم الارشيفمدام لواحظ والحمار