Bako10
08-12-2019, 04:46 AM
ازيكم اول مرة اكتب و اتمني القصة تعجبكم هي اقتباس عن قصة حقيقية حصلت ليا بس هضطر اغير شوية فيها عشان صاحبة القصة موجودة معانا و هتقراها 😉 المهم لو عجبكم الجزء الاول هكمل دا طبعا بعد اذنكم كلكم. الجزء الاول
انا شاب زي باقي الشباب في مصر عمري 28 سنة اسكن في حي شعبي بدات قصتي مع الجنس من صغري بس كانت كلها عبارة عن اشياء عادية اللي هي تتعرف علي بنت و تتوهمو انكم بتحبو بعض و طبعا مفيش افضل من البوس و التقفيش عشان تعبر عن حبك
بس دي مش قصتنا دلوقتي كل ده هيظهر قدام لوحده كنت طبعا من كتر ما عرفت بنات مبقتش اثق فيهم
بس طبعا عارفين زن الاهل لازم تخطب و تتجوز و تستقر اهلي عرفوني علي واحدة و هرجت معاها تعارف بس مش حصل نصيب. بس اللي حصل أنها رشحتلي صاحبتها
دودي دا كان دلعها اللي بتحبني اندهلها بيه 25 سنة طولها مناسب و جسمها اه من جسمها عارفين الجسم اللي الهدوم بتحاول تخبيه و متعرفش طيزها صغيرة بس مرفوعة و بشرتها بيضة و بزازها اووف بزاز كبيرة و ناشفة و كانت بتترج من اقل حاجة
المهم بداية الخطوبة كان في احترام و خوف من الاخر لحد ما في يوم كنت زيارة و دخلنا البلكونة زي كل مرة وكنا متعودين نقعد فيها و نتكلم
بس تالمرة دي حسيت ان في حاجة مختلفة لقتها حاطة مكياج و لابسة لبس مجسم قولت عادي
مجرد ما امها خرجت و بينا لوحدنا لقتها بتقرب مني و بتحكيلي قد اي بوحشها وان نفسها نتجوز بقا عشان مش قادرة افتكرتها بتهزر
فبقولها و ليه نستني ما ممكن نرتاح دلوقتي لقتها بتقول ازاي و اهلي ممكن يسمعونا قولت احا شكلي وقعت في لبوة فقربت منها و مسكت ايدها و لفيت الايد التانية علي كتفها و بضمها عليا لقتها مالت براسها علي كتفي و غمضت نزلت يايدي علي بزازها من الجنب لقتها بترفع ايدها و مكنت ايدي من بزها و اول ما مسكته لقتها فتحت و رفعت راسها و اخدت شفايفي بشفايفها و تقريبا كانت بتكولهم
و انا ما صدقت ايد بتقفش و التانية بتفك زراير البلوزة و هي بتمانع بش بلبونة بعدها ايدي نزلت تحت لكسها من عالبنطلون لقيت بلل و الدنيا سايحة فضلت ادعك و هي تحضني اكتر و ايدها نزلت علي زبي تدعكه من فوق السوستة جيت افتحها قالتلي لا مش دلوقتي بقولها امتا قالتلي تعلالي المعمل اللي شغالة فيه و انا هريحك . معلش الجزء ده البداية لو عجبكم هكملك الجزء الجاي. Bako King of March
الجزء الثاني
اولا بحب اشكركم عالتشجيع و بتمني ان اكون عند حسن ظنكم
و بالنسبة للتسرع لان دي اول مرة اكتب قصة و عامة اتمني الجزء ده يعجبكم
فلاش باك .. قبل شهر من الاحداث اللي كانت في الجزء السابق
المكان حديقة عامة انا و خطيبتي الساابقة قلعدين و بنتعرف لسة قالت لي ايه رايك في واحده احسن مني وافضل مني مجنونه زيك يعني هتليقو علي بعض اعرفك عليه وانتا قرر قولتلها اسمها ايه اسمها دودي
واول ما روحت اكتشفت ان هي فعلا حلوة و جميلة مفكررش الا في حاجة واحدة لازم تكون ليا
بعد الخطوبة بدانا نتكلم فون و واتس كلام رومانسي و تلميحات
و كنا دائما نقعد سوا لوحدنا اهلها كان في ثقة بدات تعرفني حياتها قبلي
و ان فكرة الصداقة بين البنات و الشباب كانت موجودة في كليتها
و طبعا كنت عاوز اثبتلها اني اعرف كدة فكلمتها عن علاقاتي قبلها
و بدات المقارنات لحد ما بدانا نتجاوز بالايد و الكلام و امسك ايديها و أطول و طبعا كنا فالشتاء بداية خطوبتنا و بمسك ايديها بحجة ادفيهلها
فجت في يوم بتهزر و قالت يا خوفي لتكون بتدفي الايدين بس
قولتلها الايدين و الجسم كله قالتلي ازاي حضنتها بدون تفكير و ايدي سرحت علي ضهرها وقتها كانت دايما بتلبس بالطو طويل علي لبسها
و من بعد الموقف ده بقت تلبسه وهما مهانا و اول ما يخرجو تقلعه
و اول ما قلعته زبي وقف تعظيم سلام لجسمها بزاز كبيرة و سوة تجنن باينة من البنطلون الليجن و طيزها متقسمة و اكتشفت ان البالطو عشان تغطي لبسها بدات اتجرا و احضنها و العب في شعرها و احنا لوحدنا و ابوسها من شفايفها لحد اللي حصل فالبلكونة و خفنا نتشاف فقررت ازورها في المعمل اللي شغالة فيه قابلتها الصبح لابسة جيبة تجنن و بلوزة ضيقة و عليها جاكت ركبنا سوا و فالزحمة اتا شغال تدقير بحجة اني بحضنها و ببعدها عن الناس بس هي كانت بتهيج أكثر و تزق طيزها علي زبي و تمشي ايدها عليه اكنها مش تقصد و تبصلي و تعض شفايفها و انا اولع
بعدها وصلنا المعمل فتحتت دور ارضي مكتب خارجي استقبال
و طرقة بتلف توصل لمكتبها و داخل المكتب باب صغير يوصل للمعمل الداخلي طبعا انا دخلت و بمجرد ما دخلت مكتبها و قلعت الجاكت و بتلف
لقتني شلتها وحاضنها و شفابفي بتتخانق معاها و زبي ضارب في بطنها و هي تزقني و تقولي العاملة لو جت هنتفضح وانا ولا هنا فكتلها زراير البلوزة و قلعتها التبشيرت اللي لبساه والاقي برا سودة قافشة في بزازخا ورافعهم و انا اتجنننت نزلت اعض في بزها من عالبرا و ايدي شايلها من ورا و بقفش في طيازها و هي عيونها قفلت و بدات ترعش و انا مش راحمها
و فكيت البرا و اخدت حلمتها بين سناني و أعض براحة و هي تعض في كتفي مش عاوزة تطلع صوت من المتعة و الالم و ايدي رفعت الجيبة و نزلت الاندر و نزلت دعك في كسها و نزلتها عالمكت بد و رجولها علي كتفي و فجاة لمحت واحدة واقفة ورا الباب بتفرج علبنا قولت لو عاوزة تفضحنا كانت صوتت و انا نزلت بلساني علي كس دودي و صباعي من تحت بيدعك خرم طيزها و هي بتزوم و شغالة
احححح اوووف براحة يا بيكو وانا ولا هنا و هي تصوت كسي يا بيكو انا بنت مش عاوزة اتفتح قولتلها مش تخافي علي كسك و ابتسمت بصتلي باستغراب تومال عاوز اي صباعي الوسطاني اتحول لبعبوص في طيزها فهمت انا عاوز اي
لا مينفعش انا ضيقة و اخاف اتعور وانا ولا سال ايدي علي زنبورها و لساني بيلحس خرمها من تحت و لسة هقوم اقلع البنطلون سمعت خبط عالباب ‘‘
يا تري تلعاملة اتجرات ولا حد تاني هنعرف ده الجزء الجاي.
Bako King of March
او حد حابب يقترح اي حاجة انا تحت امركم
الجزء الثالث.
احنا وقفنا في الجزء اللي فات لما انا وهي كنا في الاوضه لما حسينا بحركه بره الاوضه وقفنا هي بدات تعدل الهدوم وبعد كده الباب تفتح ودخلت العامله وقالت في حاله بره يا دكتوره فطبعا دودي كانت خايفه فانا قلت للعامله مش تعرفت عليك لسه انا بيكو خطيب دودي قالت لي اهلا وسهلا انا ام رمضان العامله هنا قلت لها اتمنى ان انت تكوني مبسوطه كيف طبعا مبسوطه هنا بس مش زي دودي فقلت لها دخل الحاله دخلت الحاله ست بس مش هاقول عليها غير انها صاروخ مجرد ما دخلت زبي وقف احترام ليها حاجه كده شبه ليلى علوي جسمها مدملك وبزازها كبار والهانش عندها عالي طبعا اخذتها ودخلت المعمل الداخلي انا واقف بره و عمال ابص عليهم لقيت لقيت الست اللي جوه دي تعرف دودي كويس ولقيتها عمالةتهزر معها باليد وبعد كده خرجت فبسال دودي باقول لها مين دي قالت لي جارتنا هنا في العماره قلت لها بس انا ملاحظ انكم واخذين على بعض قوي قالت لي اه احنا صحاب مع بعض فتره في حاجه ما بيننا قلت لها جودي اوعي تكوني تحكي لي على حاجه من اللي ما بيننا قالت بصراحه اه انا مش بخبي عنها حاجه طبعا كنت عايز اكمل بس لقيتها خافت بتقول لي الممرضه ممكن تخش ثاني في اي وقت قلت لها طب ما تخش لو دخلت ثاني انا هنيكها معك قالت لي انت هتقدر علينا قلت لها شايفه ايه راحت مدت ادها كده ومسكت زبي من تحت البنطلون و قالت انت هجت عالممرضة قولتلها بصراحة جامدة بس انت اجمد وانا بقول الكلمة كانت ايدي علي كسها من جوة البنطلون و بدات ادعك و اتعمدت ان اهيجها و اخلي صوتها يعلي و هي مقدرتش. تمسك نفسها و جبتهم و انا قافش بزها بسناني من علي التيشيرت قولتلها ظبطي لبسك عقبال ما اقوم اخش الحمام و انا خارج لقيت الممرضة بتبصلي بصة اللي عارف بنعمل اي جوة و لاحظت ان عينها علي زبي ببص لقيت السوستة مفتوحة ووهو باين انو واقف فعدلت البنطلون وانا ببصلها و بقول لمواخذة فضحكت ضحكة شرمطة و بتقولي علي اي بس براحة عالبت لسة متفتحتش بس اوعي تتغابي عليها قربت عليها و انا زبي هيفرتك البنطلون و هي قاعدة ورا المكتب و لسة بصالي بتحدي و روحت مقرب لحد ما زبي بقا قدام تينيها و راحت مادة ايدها و مشيها علي زبي من برة و بتعض شفايفها وبتقول انا عرفت هي كانت بتصوت من ايه قلتلها بس يا خساره هي اخرها تمسك وبس قالت لي ليه هي ما مسكتوش ومصيته قلت لها لا انا من ساعه ما دخلت وما خرجتوش خالص مدت ايدها وفتحت السوسته و لقيته قدامها كيير و عريض وراسه محمرة شهقت وانا شفت بوقها بيتفتح لا ارادي دخلت زبي في بوقها و كتمت علي راسها بأيدي وشها احمر و اتخنقت و بتزقني عاوزة تخرجه وانا ما صدقت بقيت ادخل و تخرج و مديت ايدي اقفش بزازها و هي بتمص ولا اجدعها شرموطة لحد ما جبتهم في بوقها و شربت لبني قولتلها لينا قاعدة قالت عيني خدت رقمها و دخلت لدودي قالتلي اتاخرت ليه قولتلها الحمام قالتلي ماشس هتروح ولا تقضي معايا اليوم قولتلها هروح تعبان و انا خارج من المعمل لقيت حد بينده عليا بلف لقيت..... نكمل بكرة 😋😂
انا شاب زي باقي الشباب في مصر عمري 28 سنة اسكن في حي شعبي بدات قصتي مع الجنس من صغري بس كانت كلها عبارة عن اشياء عادية اللي هي تتعرف علي بنت و تتوهمو انكم بتحبو بعض و طبعا مفيش افضل من البوس و التقفيش عشان تعبر عن حبك
بس دي مش قصتنا دلوقتي كل ده هيظهر قدام لوحده كنت طبعا من كتر ما عرفت بنات مبقتش اثق فيهم
بس طبعا عارفين زن الاهل لازم تخطب و تتجوز و تستقر اهلي عرفوني علي واحدة و هرجت معاها تعارف بس مش حصل نصيب. بس اللي حصل أنها رشحتلي صاحبتها
دودي دا كان دلعها اللي بتحبني اندهلها بيه 25 سنة طولها مناسب و جسمها اه من جسمها عارفين الجسم اللي الهدوم بتحاول تخبيه و متعرفش طيزها صغيرة بس مرفوعة و بشرتها بيضة و بزازها اووف بزاز كبيرة و ناشفة و كانت بتترج من اقل حاجة
المهم بداية الخطوبة كان في احترام و خوف من الاخر لحد ما في يوم كنت زيارة و دخلنا البلكونة زي كل مرة وكنا متعودين نقعد فيها و نتكلم
بس تالمرة دي حسيت ان في حاجة مختلفة لقتها حاطة مكياج و لابسة لبس مجسم قولت عادي
مجرد ما امها خرجت و بينا لوحدنا لقتها بتقرب مني و بتحكيلي قد اي بوحشها وان نفسها نتجوز بقا عشان مش قادرة افتكرتها بتهزر
فبقولها و ليه نستني ما ممكن نرتاح دلوقتي لقتها بتقول ازاي و اهلي ممكن يسمعونا قولت احا شكلي وقعت في لبوة فقربت منها و مسكت ايدها و لفيت الايد التانية علي كتفها و بضمها عليا لقتها مالت براسها علي كتفي و غمضت نزلت يايدي علي بزازها من الجنب لقتها بترفع ايدها و مكنت ايدي من بزها و اول ما مسكته لقتها فتحت و رفعت راسها و اخدت شفايفي بشفايفها و تقريبا كانت بتكولهم
و انا ما صدقت ايد بتقفش و التانية بتفك زراير البلوزة و هي بتمانع بش بلبونة بعدها ايدي نزلت تحت لكسها من عالبنطلون لقيت بلل و الدنيا سايحة فضلت ادعك و هي تحضني اكتر و ايدها نزلت علي زبي تدعكه من فوق السوستة جيت افتحها قالتلي لا مش دلوقتي بقولها امتا قالتلي تعلالي المعمل اللي شغالة فيه و انا هريحك . معلش الجزء ده البداية لو عجبكم هكملك الجزء الجاي. Bako King of March
الجزء الثاني
اولا بحب اشكركم عالتشجيع و بتمني ان اكون عند حسن ظنكم
و بالنسبة للتسرع لان دي اول مرة اكتب قصة و عامة اتمني الجزء ده يعجبكم
فلاش باك .. قبل شهر من الاحداث اللي كانت في الجزء السابق
المكان حديقة عامة انا و خطيبتي الساابقة قلعدين و بنتعرف لسة قالت لي ايه رايك في واحده احسن مني وافضل مني مجنونه زيك يعني هتليقو علي بعض اعرفك عليه وانتا قرر قولتلها اسمها ايه اسمها دودي
واول ما روحت اكتشفت ان هي فعلا حلوة و جميلة مفكررش الا في حاجة واحدة لازم تكون ليا
بعد الخطوبة بدانا نتكلم فون و واتس كلام رومانسي و تلميحات
و كنا دائما نقعد سوا لوحدنا اهلها كان في ثقة بدات تعرفني حياتها قبلي
و ان فكرة الصداقة بين البنات و الشباب كانت موجودة في كليتها
و طبعا كنت عاوز اثبتلها اني اعرف كدة فكلمتها عن علاقاتي قبلها
و بدات المقارنات لحد ما بدانا نتجاوز بالايد و الكلام و امسك ايديها و أطول و طبعا كنا فالشتاء بداية خطوبتنا و بمسك ايديها بحجة ادفيهلها
فجت في يوم بتهزر و قالت يا خوفي لتكون بتدفي الايدين بس
قولتلها الايدين و الجسم كله قالتلي ازاي حضنتها بدون تفكير و ايدي سرحت علي ضهرها وقتها كانت دايما بتلبس بالطو طويل علي لبسها
و من بعد الموقف ده بقت تلبسه وهما مهانا و اول ما يخرجو تقلعه
و اول ما قلعته زبي وقف تعظيم سلام لجسمها بزاز كبيرة و سوة تجنن باينة من البنطلون الليجن و طيزها متقسمة و اكتشفت ان البالطو عشان تغطي لبسها بدات اتجرا و احضنها و العب في شعرها و احنا لوحدنا و ابوسها من شفايفها لحد اللي حصل فالبلكونة و خفنا نتشاف فقررت ازورها في المعمل اللي شغالة فيه قابلتها الصبح لابسة جيبة تجنن و بلوزة ضيقة و عليها جاكت ركبنا سوا و فالزحمة اتا شغال تدقير بحجة اني بحضنها و ببعدها عن الناس بس هي كانت بتهيج أكثر و تزق طيزها علي زبي و تمشي ايدها عليه اكنها مش تقصد و تبصلي و تعض شفايفها و انا اولع
بعدها وصلنا المعمل فتحتت دور ارضي مكتب خارجي استقبال
و طرقة بتلف توصل لمكتبها و داخل المكتب باب صغير يوصل للمعمل الداخلي طبعا انا دخلت و بمجرد ما دخلت مكتبها و قلعت الجاكت و بتلف
لقتني شلتها وحاضنها و شفابفي بتتخانق معاها و زبي ضارب في بطنها و هي تزقني و تقولي العاملة لو جت هنتفضح وانا ولا هنا فكتلها زراير البلوزة و قلعتها التبشيرت اللي لبساه والاقي برا سودة قافشة في بزازخا ورافعهم و انا اتجنننت نزلت اعض في بزها من عالبرا و ايدي شايلها من ورا و بقفش في طيازها و هي عيونها قفلت و بدات ترعش و انا مش راحمها
و فكيت البرا و اخدت حلمتها بين سناني و أعض براحة و هي تعض في كتفي مش عاوزة تطلع صوت من المتعة و الالم و ايدي رفعت الجيبة و نزلت الاندر و نزلت دعك في كسها و نزلتها عالمكت بد و رجولها علي كتفي و فجاة لمحت واحدة واقفة ورا الباب بتفرج علبنا قولت لو عاوزة تفضحنا كانت صوتت و انا نزلت بلساني علي كس دودي و صباعي من تحت بيدعك خرم طيزها و هي بتزوم و شغالة
احححح اوووف براحة يا بيكو وانا ولا هنا و هي تصوت كسي يا بيكو انا بنت مش عاوزة اتفتح قولتلها مش تخافي علي كسك و ابتسمت بصتلي باستغراب تومال عاوز اي صباعي الوسطاني اتحول لبعبوص في طيزها فهمت انا عاوز اي
لا مينفعش انا ضيقة و اخاف اتعور وانا ولا سال ايدي علي زنبورها و لساني بيلحس خرمها من تحت و لسة هقوم اقلع البنطلون سمعت خبط عالباب ‘‘
يا تري تلعاملة اتجرات ولا حد تاني هنعرف ده الجزء الجاي.
Bako King of March
او حد حابب يقترح اي حاجة انا تحت امركم
الجزء الثالث.
احنا وقفنا في الجزء اللي فات لما انا وهي كنا في الاوضه لما حسينا بحركه بره الاوضه وقفنا هي بدات تعدل الهدوم وبعد كده الباب تفتح ودخلت العامله وقالت في حاله بره يا دكتوره فطبعا دودي كانت خايفه فانا قلت للعامله مش تعرفت عليك لسه انا بيكو خطيب دودي قالت لي اهلا وسهلا انا ام رمضان العامله هنا قلت لها اتمنى ان انت تكوني مبسوطه كيف طبعا مبسوطه هنا بس مش زي دودي فقلت لها دخل الحاله دخلت الحاله ست بس مش هاقول عليها غير انها صاروخ مجرد ما دخلت زبي وقف احترام ليها حاجه كده شبه ليلى علوي جسمها مدملك وبزازها كبار والهانش عندها عالي طبعا اخذتها ودخلت المعمل الداخلي انا واقف بره و عمال ابص عليهم لقيت لقيت الست اللي جوه دي تعرف دودي كويس ولقيتها عمالةتهزر معها باليد وبعد كده خرجت فبسال دودي باقول لها مين دي قالت لي جارتنا هنا في العماره قلت لها بس انا ملاحظ انكم واخذين على بعض قوي قالت لي اه احنا صحاب مع بعض فتره في حاجه ما بيننا قلت لها جودي اوعي تكوني تحكي لي على حاجه من اللي ما بيننا قالت بصراحه اه انا مش بخبي عنها حاجه طبعا كنت عايز اكمل بس لقيتها خافت بتقول لي الممرضه ممكن تخش ثاني في اي وقت قلت لها طب ما تخش لو دخلت ثاني انا هنيكها معك قالت لي انت هتقدر علينا قلت لها شايفه ايه راحت مدت ادها كده ومسكت زبي من تحت البنطلون و قالت انت هجت عالممرضة قولتلها بصراحة جامدة بس انت اجمد وانا بقول الكلمة كانت ايدي علي كسها من جوة البنطلون و بدات ادعك و اتعمدت ان اهيجها و اخلي صوتها يعلي و هي مقدرتش. تمسك نفسها و جبتهم و انا قافش بزها بسناني من علي التيشيرت قولتلها ظبطي لبسك عقبال ما اقوم اخش الحمام و انا خارج لقيت الممرضة بتبصلي بصة اللي عارف بنعمل اي جوة و لاحظت ان عينها علي زبي ببص لقيت السوستة مفتوحة ووهو باين انو واقف فعدلت البنطلون وانا ببصلها و بقول لمواخذة فضحكت ضحكة شرمطة و بتقولي علي اي بس براحة عالبت لسة متفتحتش بس اوعي تتغابي عليها قربت عليها و انا زبي هيفرتك البنطلون و هي قاعدة ورا المكتب و لسة بصالي بتحدي و روحت مقرب لحد ما زبي بقا قدام تينيها و راحت مادة ايدها و مشيها علي زبي من برة و بتعض شفايفها وبتقول انا عرفت هي كانت بتصوت من ايه قلتلها بس يا خساره هي اخرها تمسك وبس قالت لي ليه هي ما مسكتوش ومصيته قلت لها لا انا من ساعه ما دخلت وما خرجتوش خالص مدت ايدها وفتحت السوسته و لقيته قدامها كيير و عريض وراسه محمرة شهقت وانا شفت بوقها بيتفتح لا ارادي دخلت زبي في بوقها و كتمت علي راسها بأيدي وشها احمر و اتخنقت و بتزقني عاوزة تخرجه وانا ما صدقت بقيت ادخل و تخرج و مديت ايدي اقفش بزازها و هي بتمص ولا اجدعها شرموطة لحد ما جبتهم في بوقها و شربت لبني قولتلها لينا قاعدة قالت عيني خدت رقمها و دخلت لدودي قالتلي اتاخرت ليه قولتلها الحمام قالتلي ماشس هتروح ولا تقضي معايا اليوم قولتلها هروح تعبان و انا خارج من المعمل لقيت حد بينده عليا بلف لقيت..... نكمل بكرة 😋😂