تبادل مليان
07-13-2019, 07:34 PM
بعد اول يوم مارسنا فيه مع بعض انا وحبيبي . اللي حكيت عنه هنا : //landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=436779
بقينا حبايب رسمي خلاص وبقى في بيننا علاقة قوية جدا مش مبنية بس عالسكس. كان في حب ورومانسية وجدعنة وكنا بنساعد بعض في كل حاجة . وكل يوم واحنا قاعدين في الفصل جنب بعض لما بييجي وقت فاضي بنقعد نداعب بعض ونقفش في بعض ونمسك ازبار بعض من غير ما حد ياخد باله . حبيبي كان بيقولي حط الكتاب على حجرك وهو يحط ايده تحت الكتاب ويقعد يلعب في زبري ويهيجه ومحدش واخد باله . وانا بعمل معاه نفس الكلام. وبعد ما اليوم يخلص نركب العربية سوا ونروح حتة مقطوعة نهري بعض بوس ومص وننيك بعض . لحد ما في يوم اول ما الحصة الأخيرة خلصت والعيال بتمشي . بقول لحبيبي يلا عالعربية بسرعة انا هايج وعايزك اوي . ببص لقيت زبره ناشف وواقف عالاخر ومنزل مياة كتير وغرقان وحبيبي كان لابس بنطلون قطن ف كان زبه طالع زي العامود قالي انا مش قادر امسك نفسي من اللي عملناه في بعض طول اليوم . مش قادر استنى لحد ما نروح العربية ومش هينفع امشي كده . وكان خلاص مش فاضل غيري انا وهو في الفصل . والفراش كان بييجي ينضف الفصول الساعة 3 وكنا لسه الساعة 2 قلتله خلاص يا حبيبي ولا يهمك نمارس هنا . قالي بس انا خايف حد ياخد باله . قمت من غير ما اقول ولا كلمة قالع القميص والبنطلون وكنت لابسهم عاللحم. وبقيت قدامه ملط . وقلتله خايف من ايه يا حبيبي انا كلي ملكك وقالع اهو قدامك . نيكني و خليني اللبوة بتاعتك . قام حضني وقعد يبوس في رقبتي هيجني اوي . وقطع شفايفي بوس ونزل على بزازي قعد يلعب فيهم ويبوسهم ويعض حلماتي . وفي نفس الوقت ايديه بتلاعب طيازي المليانة البيضا وراح مدخل صباعه جوا خرمي سيحني عالاخر. خرمي بقى مولع وقلتله ابوس ايدك يا دكري نيكني جامد ارجوك انا تعبان وعايزك ترحمني من عذاب خرمي ده . قالي مش هتمص المصاصة الاول عشان متوجعكش؟ قمت نازل قلعته البنطلون جامد ولقيت زبه سخن اوي وعروقه منفوخة فتحت بقي عالاخر وبلعته لحد زوري وفضلت امص والعب فيه بلساني لحد ما بقى ينبض جامد ف بقول لحبيبي انت هتنزل لبنك دلوقتي ولا ايه انا لسه عايز اللبن في خرمي لقيت حبيبي وشه احمر وايه وهايج عالاخر وعمال يقول ااااااااه لدرجة انه مش مركز معايا قمت زقيته على الديسك وقلعته القميص وخليته نايم على ضهره وزبه طالع لفوق زي الخازوق وطلعت ركبت على زبه بطيازي الكبيرة الملبن وانا وشي ناحيته ونزلت عليه حضنته ودخلت بزازي في بقه وقلتله أرضع مني وانت بتنكني يا دكري وهو ما صدق شاف بزازي قعد يلحس ويعض ويرضع منهم وحاول يرفعني بزبه عشان ينيكني ويعرف يطلع وينزل بس انا طيازي تخينة ومربربة وتقيلة عليه وهو رفيع اوي مقدرش يحركني لفوق وكل ما يحاول زبه يدخل جوايا اكتر لحد ما بضانه لمست خرم طيزي قمت وشوشته بالراحة : خليك دكر دلوقتي عشان بعد ما تخلص هنيكك وهقطع خرم طيزك بزبي العملاق اللي مبيرحمش لقيته بيقول اااااااه وعضلات جسمه كلها شدت ولقيته اتحول لوحش. رفع وسطه لفوق وانا راكب عليه وبعدين قعد يرزع في طيازي البيضا بزبه الأسمر السخن لحد ما طيازي احمرت من الرزع . فجأة لقيته رفعني لفوق اكتر وجسمه بيتنفض جامد و بيقول اااااااااااه ولقيت اللبن السخن بيتنطر جوايا زي النافورة لدرجة اني حسيت بسخونيته في بطني. بعدها لقيت جسمه بيسيب وبينهج ومغمض عينه نزلت حضنته و قلتله انبسطت اكتر وانا راكب زبك ولا لما ركبت زبي المرة اللي فاتت. لقيته بيقولي انا زبي بيهيج عليك لأني بحبك . وعايز امتعك وامتع طيزك الناعمة الملبن . بس انا مفيش حاجة بتمناها اكتر من إن زبك الفحل الضخم يدخل فيا ويقطعني .و خلاني اقوم اقف ونزل على ركبته مسك زبي بإديه الاتنين وقالي وحشني الأسد بتاعك . وقعد يمص جامد اوي ويتف على زبي ويلحس بضاني ويبوس في فتحة زبي ويلحسها بلسانه لحد ما زبي بدأ ينزل مياة وركبي سابت .قلتله انا كده مش هلحق انيكك زبي مش قادر يسيطر على اللبن قالي انت فحلي وانا عارف ان لبنك كتير وبحب طعمه اوي. وقعد يعصر ويمص فيه اكتر وفجأة صرخت اااااااه زبي هينزل قام فاتح بقه وحشر زبي جوا زوره عالاخر ولقيت زبي بينطر كميات مش طبيعية جوا زوره وهو عمال يبلع ويقول ممممممممممممم مدقتش أجمل من طعم لبنك . وفضل يمصمص فيه وانا من كتر الهيجان زبي فضل واقف حتى بعد ما نطر . ف لقيت حبيبي بيقوم يقف ويتشعلق في رقبتي ويلف رجليه حوالين ظهري وبيقولي انا هفضل متعلق بيك ومش هنزل غير لما تنيكني وتطفي نار خرم طيزي . انا لبوتك وانت الفحل بتاعي خليك شايلني ونيكني لحد ما يغمى عليا في حضنك ، وقعد يبوس في رقبتي وحط شفايفه على شفايفي ويفضل يبوس في بقي وانا نقطة ضعفي البوس . قمت مطلع زبي لفوق ورشقته جوا خرم طيزه وهو صرخ جامد اااااااااه . ايوا يا دكري . ايوا يا فحلي. زبك كبيييير وبيوجع اوي . قعدت اطلع وانزل زبي جامد اوي وانا شايل حبيبي وبنططه وهو عمال يصرخ ويقول نيكني اكتر نيكني اكتر . لحد ما جسمنا احنا الاتنين اتنفض وحسيت بكهربا في جسمي وهو بيصرخ ولقيت لبني انفجر جواه .. قعد يبوس فيا ويقول مممممممم لبنك في خرمي وشفايفي على شفايفك ومتشعلق فيك وانت حاضني. ده حلم بالنسبالي . ونفسي مصحاش منه أبدا . قلتله وانا دايما هكون جنبك في الحلم ده وعمرنا ما هنتفرق. نزلته وطلعت زبي من جواه ولبسنا هدومنا وخرجنا من المدرسة . ورحنا اتغدينا مع بعض بعدها ووصلته بالعربية لحد بيته. باسني وقالي اشوفك بكرا . خرج من العربية وانا روحت وطول السكة بقول نفسي نعمل كده كل يوم
بقينا حبايب رسمي خلاص وبقى في بيننا علاقة قوية جدا مش مبنية بس عالسكس. كان في حب ورومانسية وجدعنة وكنا بنساعد بعض في كل حاجة . وكل يوم واحنا قاعدين في الفصل جنب بعض لما بييجي وقت فاضي بنقعد نداعب بعض ونقفش في بعض ونمسك ازبار بعض من غير ما حد ياخد باله . حبيبي كان بيقولي حط الكتاب على حجرك وهو يحط ايده تحت الكتاب ويقعد يلعب في زبري ويهيجه ومحدش واخد باله . وانا بعمل معاه نفس الكلام. وبعد ما اليوم يخلص نركب العربية سوا ونروح حتة مقطوعة نهري بعض بوس ومص وننيك بعض . لحد ما في يوم اول ما الحصة الأخيرة خلصت والعيال بتمشي . بقول لحبيبي يلا عالعربية بسرعة انا هايج وعايزك اوي . ببص لقيت زبره ناشف وواقف عالاخر ومنزل مياة كتير وغرقان وحبيبي كان لابس بنطلون قطن ف كان زبه طالع زي العامود قالي انا مش قادر امسك نفسي من اللي عملناه في بعض طول اليوم . مش قادر استنى لحد ما نروح العربية ومش هينفع امشي كده . وكان خلاص مش فاضل غيري انا وهو في الفصل . والفراش كان بييجي ينضف الفصول الساعة 3 وكنا لسه الساعة 2 قلتله خلاص يا حبيبي ولا يهمك نمارس هنا . قالي بس انا خايف حد ياخد باله . قمت من غير ما اقول ولا كلمة قالع القميص والبنطلون وكنت لابسهم عاللحم. وبقيت قدامه ملط . وقلتله خايف من ايه يا حبيبي انا كلي ملكك وقالع اهو قدامك . نيكني و خليني اللبوة بتاعتك . قام حضني وقعد يبوس في رقبتي هيجني اوي . وقطع شفايفي بوس ونزل على بزازي قعد يلعب فيهم ويبوسهم ويعض حلماتي . وفي نفس الوقت ايديه بتلاعب طيازي المليانة البيضا وراح مدخل صباعه جوا خرمي سيحني عالاخر. خرمي بقى مولع وقلتله ابوس ايدك يا دكري نيكني جامد ارجوك انا تعبان وعايزك ترحمني من عذاب خرمي ده . قالي مش هتمص المصاصة الاول عشان متوجعكش؟ قمت نازل قلعته البنطلون جامد ولقيت زبه سخن اوي وعروقه منفوخة فتحت بقي عالاخر وبلعته لحد زوري وفضلت امص والعب فيه بلساني لحد ما بقى ينبض جامد ف بقول لحبيبي انت هتنزل لبنك دلوقتي ولا ايه انا لسه عايز اللبن في خرمي لقيت حبيبي وشه احمر وايه وهايج عالاخر وعمال يقول ااااااااه لدرجة انه مش مركز معايا قمت زقيته على الديسك وقلعته القميص وخليته نايم على ضهره وزبه طالع لفوق زي الخازوق وطلعت ركبت على زبه بطيازي الكبيرة الملبن وانا وشي ناحيته ونزلت عليه حضنته ودخلت بزازي في بقه وقلتله أرضع مني وانت بتنكني يا دكري وهو ما صدق شاف بزازي قعد يلحس ويعض ويرضع منهم وحاول يرفعني بزبه عشان ينيكني ويعرف يطلع وينزل بس انا طيازي تخينة ومربربة وتقيلة عليه وهو رفيع اوي مقدرش يحركني لفوق وكل ما يحاول زبه يدخل جوايا اكتر لحد ما بضانه لمست خرم طيزي قمت وشوشته بالراحة : خليك دكر دلوقتي عشان بعد ما تخلص هنيكك وهقطع خرم طيزك بزبي العملاق اللي مبيرحمش لقيته بيقول اااااااه وعضلات جسمه كلها شدت ولقيته اتحول لوحش. رفع وسطه لفوق وانا راكب عليه وبعدين قعد يرزع في طيازي البيضا بزبه الأسمر السخن لحد ما طيازي احمرت من الرزع . فجأة لقيته رفعني لفوق اكتر وجسمه بيتنفض جامد و بيقول اااااااااااه ولقيت اللبن السخن بيتنطر جوايا زي النافورة لدرجة اني حسيت بسخونيته في بطني. بعدها لقيت جسمه بيسيب وبينهج ومغمض عينه نزلت حضنته و قلتله انبسطت اكتر وانا راكب زبك ولا لما ركبت زبي المرة اللي فاتت. لقيته بيقولي انا زبي بيهيج عليك لأني بحبك . وعايز امتعك وامتع طيزك الناعمة الملبن . بس انا مفيش حاجة بتمناها اكتر من إن زبك الفحل الضخم يدخل فيا ويقطعني .و خلاني اقوم اقف ونزل على ركبته مسك زبي بإديه الاتنين وقالي وحشني الأسد بتاعك . وقعد يمص جامد اوي ويتف على زبي ويلحس بضاني ويبوس في فتحة زبي ويلحسها بلسانه لحد ما زبي بدأ ينزل مياة وركبي سابت .قلتله انا كده مش هلحق انيكك زبي مش قادر يسيطر على اللبن قالي انت فحلي وانا عارف ان لبنك كتير وبحب طعمه اوي. وقعد يعصر ويمص فيه اكتر وفجأة صرخت اااااااه زبي هينزل قام فاتح بقه وحشر زبي جوا زوره عالاخر ولقيت زبي بينطر كميات مش طبيعية جوا زوره وهو عمال يبلع ويقول ممممممممممممم مدقتش أجمل من طعم لبنك . وفضل يمصمص فيه وانا من كتر الهيجان زبي فضل واقف حتى بعد ما نطر . ف لقيت حبيبي بيقوم يقف ويتشعلق في رقبتي ويلف رجليه حوالين ظهري وبيقولي انا هفضل متعلق بيك ومش هنزل غير لما تنيكني وتطفي نار خرم طيزي . انا لبوتك وانت الفحل بتاعي خليك شايلني ونيكني لحد ما يغمى عليا في حضنك ، وقعد يبوس في رقبتي وحط شفايفه على شفايفي ويفضل يبوس في بقي وانا نقطة ضعفي البوس . قمت مطلع زبي لفوق ورشقته جوا خرم طيزه وهو صرخ جامد اااااااااه . ايوا يا دكري . ايوا يا فحلي. زبك كبيييير وبيوجع اوي . قعدت اطلع وانزل زبي جامد اوي وانا شايل حبيبي وبنططه وهو عمال يصرخ ويقول نيكني اكتر نيكني اكتر . لحد ما جسمنا احنا الاتنين اتنفض وحسيت بكهربا في جسمي وهو بيصرخ ولقيت لبني انفجر جواه .. قعد يبوس فيا ويقول مممممممم لبنك في خرمي وشفايفي على شفايفك ومتشعلق فيك وانت حاضني. ده حلم بالنسبالي . ونفسي مصحاش منه أبدا . قلتله وانا دايما هكون جنبك في الحلم ده وعمرنا ما هنتفرق. نزلته وطلعت زبي من جواه ولبسنا هدومنا وخرجنا من المدرسة . ورحنا اتغدينا مع بعض بعدها ووصلته بالعربية لحد بيته. باسني وقالي اشوفك بكرا . خرج من العربية وانا روحت وطول السكة بقول نفسي نعمل كده كل يوم