الباروخ
06-15-2019, 03:22 PM
اهلا معكم الباروخ لاول بوست ليا : اليوم هانتكلم عن قصة قصيرة لشرموطة كلمتها على برنامج تشات
هي من السعودية وكلمتني وهي متزوجة وعندها 27 سنة : كلمتني وقالتلي انها بتنزل مصر كتير وفي القاهرة بالتحديد
اخدت منها معاد علشان لما تنزل اقابلها وبالمناسبة انا عندي 23 سنة
هي نزلت مصر وقبل ما تنزل اعطتني خبر وانا كلمتها وكنت جهزت شقة نقضي فيها يوم واحد
هي نزلت من مطار القاهرة وانا استنيتها لما جات وبعدين خدتها الشقة زي ما اتفقنا
(بالمناسبة هي كانت نازلة مصر ع اساس شغل وزي كدا)
دخلت خدت شور وطلعت بالفوطة
وكان جسمها نااااار ï؟½ï؟½
قلعت الفوطة بقت عريانة ادامي ï؟½ï؟½
وقربت مني وانا اقرب منها ومسكتها من وسطها ومسكت شفايفها ماسيبتهومش وحطيت ايدي على بزازها الكبار ونزلت عند حلمات بزازها وكانو واقفين زي الرصاص
وهي تطلع صوت فيه انوثة كبيرة وتقول ااااه وتشجعني اضغط عليهم باسناني
وحطيت ايدي على كسها وكان مبلول ينزل ماية لوحده وانا اغرز ايدي فكسها الجميل
وهي تصرخ وتقول (كمان حبيبي)â¤
وقمت حاططها على السرير وفتحت رجليها وطلعت لساني وغرسته كله جوا كسها الواسع اللين الجميل ودخلت ايدي كتييير لحد ما نزلت الماية الجميلة
وهي بتنزل الماية
انا حطيت بؤي ادامه
وقعدت افرك كتير عند البظر لحد ما نزلت ماية كتيرï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
قمت طالع وحاطط جسمي على جسمها الناار المولعïï؟½ï؟½ وحاطط شفايفي على شفايفها وحطيت زبي بالراحة علشان ماتحسش بالوجع
ماديتلهاش فرصة انها تصرخ وانا ريقي مخلوط بريقها ومقطع شفايفها وانا شغال من تحت نيك وهي تقول ااااه كلمة طويلة تخليني اهيج عليها اكتر
نزلت براسي بين بزازها الكبار اوي وقعدت افعص فيهم âœٹ
وهي مستمتعة
وبعد شوية قالتلي انها هاتنزل كمانï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
طلعت زبي وهي تطلع كتييير ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
وانا طلعت رجليها لفوق ونزلت عند خرم طيزها ولحسته وهي تضحك من الدغدغة والمتعة
وابوسها من خرم طيزها لكسها لبطنها لبزازها لشفايفهاï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
واحطه تاني فكسها وانا شغال وبعد 10 او 11 دقيقة قربت انزل قومت مطلعه وحاطه فخرم طيزها بالراحة واحرك تومة زبي جوا
وهي تتالم كتير وتقول كمان لحد مانزلت كله ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
نزلت كتييير بطيزها ولما خلصت قعدت افرك كتير فكسها لما نزلت كتير من كسها وبعد ما خلصت بوستها منشفايفها شويا وسيبتها وخدت شور وبعد ما خلصنا نمت معاها وصحينا وخرجت معاها برا وهي راحت لشغلها ولحد الان مازلت باكلمها
باعتذر عن اي اخطاء املائية ممكن تقابلك عارف ان طريقتي بدائة شوية بس لان دي اول مرة و
والقصة دي حصلت فعلا من شهر وكام يوم بالظبط
يارب القصة تعجبكم وان شاء **** اكتب باسلوب احسن من كدا بتشجيعكم ليا
written by: الباروخï؟½ï؟½]
هي من السعودية وكلمتني وهي متزوجة وعندها 27 سنة : كلمتني وقالتلي انها بتنزل مصر كتير وفي القاهرة بالتحديد
اخدت منها معاد علشان لما تنزل اقابلها وبالمناسبة انا عندي 23 سنة
هي نزلت مصر وقبل ما تنزل اعطتني خبر وانا كلمتها وكنت جهزت شقة نقضي فيها يوم واحد
هي نزلت من مطار القاهرة وانا استنيتها لما جات وبعدين خدتها الشقة زي ما اتفقنا
(بالمناسبة هي كانت نازلة مصر ع اساس شغل وزي كدا)
دخلت خدت شور وطلعت بالفوطة
وكان جسمها نااااار ï؟½ï؟½
قلعت الفوطة بقت عريانة ادامي ï؟½ï؟½
وقربت مني وانا اقرب منها ومسكتها من وسطها ومسكت شفايفها ماسيبتهومش وحطيت ايدي على بزازها الكبار ونزلت عند حلمات بزازها وكانو واقفين زي الرصاص
وهي تطلع صوت فيه انوثة كبيرة وتقول ااااه وتشجعني اضغط عليهم باسناني
وحطيت ايدي على كسها وكان مبلول ينزل ماية لوحده وانا اغرز ايدي فكسها الجميل
وهي تصرخ وتقول (كمان حبيبي)â¤
وقمت حاططها على السرير وفتحت رجليها وطلعت لساني وغرسته كله جوا كسها الواسع اللين الجميل ودخلت ايدي كتييير لحد ما نزلت الماية الجميلة
وهي بتنزل الماية
انا حطيت بؤي ادامه
وقعدت افرك كتير عند البظر لحد ما نزلت ماية كتيرï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
قمت طالع وحاطط جسمي على جسمها الناار المولعïï؟½ï؟½ وحاطط شفايفي على شفايفها وحطيت زبي بالراحة علشان ماتحسش بالوجع
ماديتلهاش فرصة انها تصرخ وانا ريقي مخلوط بريقها ومقطع شفايفها وانا شغال من تحت نيك وهي تقول ااااه كلمة طويلة تخليني اهيج عليها اكتر
نزلت براسي بين بزازها الكبار اوي وقعدت افعص فيهم âœٹ
وهي مستمتعة
وبعد شوية قالتلي انها هاتنزل كمانï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
طلعت زبي وهي تطلع كتييير ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
وانا طلعت رجليها لفوق ونزلت عند خرم طيزها ولحسته وهي تضحك من الدغدغة والمتعة
وابوسها من خرم طيزها لكسها لبطنها لبزازها لشفايفهاï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
واحطه تاني فكسها وانا شغال وبعد 10 او 11 دقيقة قربت انزل قومت مطلعه وحاطه فخرم طيزها بالراحة واحرك تومة زبي جوا
وهي تتالم كتير وتقول كمان لحد مانزلت كله ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
نزلت كتييير بطيزها ولما خلصت قعدت افرك كتير فكسها لما نزلت كتير من كسها وبعد ما خلصت بوستها منشفايفها شويا وسيبتها وخدت شور وبعد ما خلصنا نمت معاها وصحينا وخرجت معاها برا وهي راحت لشغلها ولحد الان مازلت باكلمها
باعتذر عن اي اخطاء املائية ممكن تقابلك عارف ان طريقتي بدائة شوية بس لان دي اول مرة و
والقصة دي حصلت فعلا من شهر وكام يوم بالظبط
يارب القصة تعجبكم وان شاء **** اكتب باسلوب احسن من كدا بتشجيعكم ليا
written by: الباروخï؟½ï؟½]