دخول

عرض كامل الموضوع : محمود ناكني واختي تتفرج الجزء(1)


حمودي الخول
12-03-2018, 07:22 PM
انا اسمى حمودي 17 سنةانا سالب وكان ليه صديق اسمه محمود كان بينيكنى هو الى كان بيريحنى على طول وكنت انطيه كلوتات حريمي وسخين بتاعت ماما وحكيلكم اول مره ناكنى فيها
كنا مره قاعدين بنذاكر وقاعدين قصاد بعض فرفعت رجليه وضربته بهزار على زبره فقام وشد رجلى وسحبنى بحيث طيزى كانت عند زبره انا اتفاجات من الحركه وفضلت ثابت ثوانى وحسيت فيهم انى زبره وقف وعايز يخرمنى محمود اتكسف منى وسبنى بس انا استمتعت اوى بزبه وكنت بعمل حاجات كتير علشان استثيره وفى مره جه عندنا البيت ويومها كنت هايج اوى وحاطط خيارة في خرمي تحت الملابس وناوى اخليه ينيكنى وكنا لوحدنا فى البيت وقلتله محمود تيجى نتفرج على افلام سكس قالى ماشى
وشغلتله فيلم ولاد لابسين حريمي بينيكوا بعض وكنت بغريه بطيزى الكبيره المدوره ومره واحده قام وقف ورايه وشدنى على زبره وحاسيت انه هيخرمنى ونيمنى على السرير وانا ساكت ومستمتع وخلعنى ملابسى وبقيت بالكلوت مال ماما انا جلبته من الحمام ولبسته كان وسخ منزله عليه شهوتها بقت طيزى امامه وبدا يلحس طيزى وعمال يتفل فيها وانا اتلوى واصرخ اوووووه
وبدا بادخال اصبعه وساعتها حسيت انى هموت و صرخت صرخه جامده اوى يمااااااااماااااااا اىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
ومحمود حط ايده على بقىوقالى اخرص يا خول يامتناك انا دلوقتى هنيكك زى الكلب يواطي وقام جلب معجون اسنان وحط حولين خرمي معجون اسنان وبدء يفرك بيه ويدخل صباعو حته يوسع خرمي وطلع صباعو وحط زبه على النص فى طيزى وانا هموت من الوجع واترجاه يطلع زبه وانا اصرخ اىىىىىىىىىى اووووووووه
وبعد خمس دقايق حبيت الموضوع اوى واترجيته يدخله كله للاخير بسرعه وانا عمال افرك بزبري وانزل على الارض وسخت الارضيه بتاعت الاوضه بالحليب بتاعي
وهو كان بيدخل بسرعه ويضربنى على طيزى ويقولى يا خول عجبك وانا اقوله اوى دخل كمان
انا خدامك انا عبدك وعبد زبرك نيكنى اكتر يامحمود فديت زبرك الطويل
اوووووه
وفضلت كده ربع ساعه جابهم في خرم طيزي انا حسيت بحرارة داخل طيزي بعدها دخلت صباعي في طيزي وحطيته في بقي حبيت طعم المني بتاعو وبعدين طلع زبره وقالى يلا يا شرموطه عايز انيكك فى بقك وحطه فى بقى وفضلت امص لغايه منزلهم تاني على فى بقى وشويه نزله على الارض شدنى من شعرى وقالى وطى الحسهم يا بن القحبه وساعتها حسيت بقمه السعاده وقمه الكسوف والزل وبعدين قالى انتى من انهارده عبدى وشرموطى انيككك وقت منا عايز وضربنى بالقلم وقالى وطى بوس رجلى وفعلا بوست رجله وضربنى وسبنى ومشى واستمريت الكلب بتاعه وكنت البس له حريمي واسرق له الكلوتات بتاع ماما واخواتي كانو وسخين بيهم ريحه وكنت خدام له لمده سنتين
ومره وهو كان بينيكنى كالعاده كنت فاكر انى مفيش حد فى البت ولكن اختى كانت نايمه
وفى وسط النيك وكان محمود بيشتمنى ويقلى مص يا شرموطه يمتناك ويضربنى صحيت اختى وصعقت لما لاقيتها واقفه وانا نايم على بطنى ومجمود بينكنى وبيقولى افتح طيزك اكتر يا خول اريد ادخله اكثر وراح محمود سابنى ومشى وانا فضلت انا واختى بتتفرج عليا بعد ممشى محمود وفجاه ضحكت حتت ضحكه زى الشراميط بالظبط وقالتلى لما انتى بتتناكى يا حلوه مش تقوليلى وانا اكيفك وانا كنت خايف اوى منها وفجاه ضربتنى على طيزى وقالتلى دا انت طيزك احلى منى وقالت انا اقوول الكلوتات بتاعي تروح فين اتاري ان تسرقهم وتتمتع فيهم انت ومحمود نياكك وسابتنى وخرجت وقالت انا لازم امشى بس لما ارجع نبقى نتكلم
ومشيت وانا مستنى وخايف من الى هيحصل..
لما رجعت اختى وكانت دبرت لكل حاجه وقالتلى انهارده وبكره احنا اخوات وبعد كده ماما وبابا مسافرين وهتيقى خدامتى ومنيوكتى
وبعد يومين وانا مشتاق لليوم ده وسافرت العيله وبقيت انا واختى لوحدنا خرجت ورجعت بعد نص ساعه وقالتلى يلا يا كسمك تعالى البس هدومك وجابتلى قميص نوم احمر وسنتيان وكلوت بتاعها وهى بتلبسنى قالتلى انا هخليك شرموطه بجد وانا فرحان اوى من كلامها
ولبستنى اللبس الحريمى وعملتلى مكياج وبقيت زى البنات بالظبط بس كان فاضل شعرى وقالتلى البس طرحه علشان ابقى زى البنات بالظبط وفعلا لبست طرحه
وكان اى حد هيشوفنى هيفتكر انى فعلا بنت
وسابتنى ربع ساعه ورجعت لابسه زب صناعى اسود ولما شوفته اترعبت من حجمه ولما اتخيلت انه هيدخل طيزى
بس سكت وراحت قالتلى يلا تعالى مص يا شرموطه وعلى فكره انتى اسمك من انهارده احلام وعلى فكره اختى اسمها سعاد
وبعدين مسكت زبها الروعه ومصيته وهى تضربنى بالقلم وتقولى مصى كويس يا قحبه يحلومه وانا اقولها حاضر وامص بكل قوه وبعدين سحبته من بقى وقالتلى تعالى يا احلام عايزه احطه فى طيزك يا وسخه يمتناكه وانا ابسطت اوى وروحت فاتح فلقتى طيزي بايدى وراحت مطلعه الخيارة من خرم طيزي وبعدها تفت فى طيزى ودخلته فيا وانا اقولها اااااااااااااه براحه عله خرمي حموت سبيني يوليه يجبارة اااااه اووووووه
راحت قالتلى بس يا قحبه اخرسى خالص ومن كبر حجمه نزلت دم من طيزى وراحت قالتلى مبروك يا شرموطه اتفتحتى وراحت مطلعاه سابتى واترميت على الارض من التعب وزبري نزل منه حليب وهي خذت الحليب بالحقنه الشرجيه ورايحه مدخلاها بخرمي وضغطتها وانا حسيت بحرارة جوه طيزي عم تغلي غلي هيجتني اوووي
وبعدها قالتلى تعالى يا قحبه عايزه ازلك شويه قولتلها انا تحت امرك وراحت شدتنى من شعرى وقالتلى افتح بقك وراحت تفت فى بقى وضربتنى بالقلم وقالتلى ابلع وانا على طول بلعته وقالتلي تعال شم الكلوت بتاعي يخول يمتناك يشرموطة انا قربت اشمه وكان وسخ كانت جايبه عليه مكان عندي خيار تاني شميته وبعدها ضربتني بالقلم على طيزي
وانا فرحان اوى من الى بتعمله فيا وبعدين قالتلى انا عايزه اشخ افتح بقك وراحت تبولت فى بقى وخلتنى ابلع كله والحس الى وقع على الارض
وقالتلى روح نام علشان بكره يوم مميز
وانا فى غرفتى وبفكر يا ترى ايه الى فى دماغ اختى وهتعمل فيا ايه وصحيت الصبح على صوت اختى وهى بتضربنى على طيزى وبتقولى قومى فزى يا بنت القحبه الناس زمانهم جايين
وقمت من النوم مفزوع وانا عايز اعرف مين الى جايين وراحت قالتلى يلا ادخل البس قميص النوم وعايزاك تبق بنت بعد نصف ساعه وفعلا جهزت نفسي وحلقت شعر الي فوق زبري وحول خرم طيزي ولبست الاندر بتاع اختي سعاد ووضعت كريم فازلين في خرم طيزي وطلعت لاقيتها بتربطنى من رقبتى بسلسله زى الكلب وقالتلى يلا يا كلبه علشان تستقبلى الضيوف ودق جرس الباب وكانوا سميره وشيماء اصحاب اختى وصلوا واول لما شفونى كده فضلوا يضحكوا عليا وقالولها هو دا الى كان عامل نفسه سبع البرومبا وفضلو يضحكوا
وبعيد سعاد اختى قالتلى فين تحيه الضيوف
وهيا مسكانى بالسلسله وانا ماشى على ايدى ورجلى زى الكلب
ورحت ابوس رجلين الضيوف والحسهم وراحوا ضربونى على طيزى وبعبصونى وقاولى الحس رجلهم لغايه ميقولوا كفايه وبعدين عملت الى طلبوه وراحت سميره قالتلى انا عايزه اشخ افتح بقك وخلت كسها فوق بقى وراحت شخت عليا وشيماء كانت بتبعبصنى
ودخلت شيماء صباعها فى طيزى وقالتلى دا طيزك واسعه اوى مين الى ناكك يا حلوه ودخلت خيارة تخينه في طيزي وانا عمال اتاوى واصيح من الالم واختي وسميرة عمالهم بيضحكو عليه
وضحكوا كلهم وقضوا اليله يضربونى ويزلونى وينيكونى بازبار صناعيه وفضلت عبد لاختى لغايه دلوقتى
__________________

Sami Tounsi
12-03-2018, 07:55 PM
تم ضم ما نشرته اعتبرته جزء ثاني الى ما سبق من القصه لان الجزئان قصيران و لا يمكن اعتبارهما جزئين منفصلين، طول في القادم من الاجزاء حتى نعتبرها منفصله ..
لا تفتح موضوع جديد في حال اضافة اي جزء انما انشر الجزء الجديد في قصتك هذه على شكل كومنت ثم اعلمنا في الموضوع الموحد انك اضفت الجديد و سنقوم بدمجه، تجد رابط الموضوع الموحد في توقيعي ..



قصة زيزي المتناكه حكايات سكس لواط خلاني انيكه بالقوةقصص سكس نيك ام بلالافلام سكس نسوان بتنتف شعرتها مصري واجنبي بورن هاب كوم/archive/index.php/t-437037.htmlقصص سكس جودت وامه كاملهlandsmb نيكني يا حبيبي لبوتك نيك اختك site:landsmb.ruقصتي مع حماتي المربربهقصه طبيبه اسنان هائجه كتابه جنسينتصوير موابيل سحاقيات اردني منتظي نسوانجي قصص الارشيفرايكاج والاخوات/showthread.php?t=252843صرر سكس 127صور سكس عرض ألطياذ والبذاذصور سحاق بنتين بعد الدرسفضفضة كيف ناككمتسلسلة الظليم مكتملة landsmb.ruقصص نيك بلا توقفsite:landsmb.ru "امي"قصص يستمتع بلحس كسها وينساها تتعذب وتمتحن وينيكها بقوه قصه.سكس.ماما.دالياقصتي سكس محارمي الشراميط الجزء 10نَيَكِ لُبّنَانَيَُه ْعسِوَلُُهقصص نيك لواط طيزي اتفتحتيحك زبره غى طيزها/archive/index.php/t-6633.htmlصورخرم طيز محارمقصص جنسيه زوجين متحررينقصص جنس محارم زوجات سوريات site:bfchelovechek.ruسيكس متزوجين بقميص نوم جميلقصص سكس سحاقيات واحد برنوقصص سالب بلبس حريمي ناعم/archive/index.php/t-164654.htmlقصة سكس تجنن site:bfchelovechek.ruقصتي الاباحيه مع العهر والنيكاحححح نيبكقصة نيك مدام نادية اح اف ايقص رومنسية ادت الى نيكاكبر اطيازvdioe six anal arabic خرقيصور طيز ابيص وزب اسمرني وابيض /archive/index.php/t-406391.htmlقصص نيك جبرها على النيكقصص سكس مع صاحبه امي نك طيزي اه اه اه اه اييييي بيوجعني/archive/index.php/f-55-p-7.htmlقصص سكس المثليةوالشيميل شتم وعنف نسونجي/archive/index.php/t-9434.htmlقصص سكس شواذ مع أخي الفحلقصص سكس صور تحرش/archive/index.php/f-78-p-9.html/archive/index.php/t-124238.html/archive/index.php/t-521189.html/archive/index.php/t-348812.htmlقصص سكس للكاتب عصفور من الشرقبحث سكس قصص محارم رشيفسكس أجنبى ولد ينك امه واحته الجزء 6قصص سكس للواط مصور في شاتسكس امهات مع شباب جيرنهاقصص جنسية أنا وأخي صدام منتديات الارشيفقًصّصّ سِكِسِ مٌتْسِلُسِلُُهقصص سكس الاستاذ نسوانجىسلاح مرات خالي الفتاك نسوانجيميلف خليجيقصص سكس كيف علمتني جارتي نيك الطيز والسحاقصورسكس نكني في كسي قصصهممتسلسله اختي هاله محارم 2019مساج دياثةقصص طيزر محارم نسوانجي/archive/index.php/t-573341.htmlقصص سكس قصتي مع الدياثة من جزئين ارشيفالبوم صور سكس لمدرسه الابتدائى مدام صابرينانا خدام رجليها وبحب النيكفضفضة نسونجي لو شافك وانتي عاريه