دخول

عرض كامل الموضوع : دينا طالبة الجامعة


نهر العطش
11-09-2011, 03:31 PM
انا دلوقت عندى 29 سنه والقصه من حوالى خمس سنين
كان ليه واحد صحبى كنا بنتكلم عادى وبسئلو وبقولو عايز رقم بنت عندك (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)فى الكليه نعيش معاها
وعطانى رقم بنت اسمها ديناوقالى دى بنت شرموطه بس هتتعبك وهى انسه مش مدام قولتلو اوك اى حاجه والسلام
اشتريت كارت ميناتل لان عندهم اظهار رقم الطالبوبدءت الكلام
السلام عليكم مين معايه انا محمد مهندس (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)ممكن نتعرف طبعا رفضت
المهم بقيت كل يوم اكلمها وهى تقفل فى وشى التليفون
قولت فى نفسى لازم اشوف حل
قمت رنيت عليها لاقيت امها بتقول الو
قولتلها ايوة يا مدام يا ام دينا بصراحه انا معجب بى بنتك دينا قوى وعايز اخطبها بس فى شويه ظروف كدة ومش هقدر اخطبها دلوقت قالتلى تنور يا ابنى بس الكلام دة مش فى التليفون قولتلها طيب انا مستعد انى اقابل حضرتك بس اعطينى فرصه اظبت نفسى واكلمك تانى قالتلى انا تحت امرك فى اى وقت
وبعدين تانى يوم اتصلتلاقيت دينا قول ما عرفت انى انا قالتلى انت مين وتعرفنى منين يا دوب لسه هتكلم قالتلى طب بلاش دلوقت انا عايزة اعرف انت مين كلمنى انهردة بليل هكون لوحدىالساعه 8 بليل\(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) قولتلها اوك باى واتصلت فعلا فى نفس الميعاد ودار بنا حديث طويل جدا اتعرفت عليها فيه وهى اتعرفت عليه وطلبت منها انها تقابلنى فى الاول رفضت المهم قدرت اسيطر على تفكرها وحيرتها وخلتها تستنى مكلمتى فى اى وقت وفضل الموضوع دة حوالى شهر لحد ما وفقت تقابلنى المهم اول ميعاد وعمرى ما شوفتها وصفتلى نفسها وهتكون لابسه ايه وعلى فكرة (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)هى بتلبس نظارة طبيه وطويله وشعرها اسمر مجعد بس بتكويه ولونها اسمر بس رفيعه قوى وانا بحب التخان المهم عرفتها وعرفتنى وبدء الحديث وقدرت لتانى مرة اسيطر عليها وخلتها طايرة من الفرح انها عرفت شاب مؤدب يحبها كدة وعايز يخطبها المهم فى تانى ميعاد طلعنا على البحر واتمشينى شويه وكان الجو جميل جدا وسكون غريب المهم من غير ما اشعر لقيت نفسى بحسس على رقبتها وهيه قاعدة جنبى لاحظت انها بدئت تدوخ منى (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)بدئت انزل شويه بشويه لحد ما دخلت ايدى فى البوزة ومسكت بزازها حلوين قوى قوى وصغيرين قوى مجمدين كمان المهم لعبت فيهم بالراحه لحد ما انا حسيت انى جبتهم على نفسى قمت ساكت وقولتلها يلا نروح المهم تانى يوم بكلمها فى التليفون لقتها بتعيط وتقولى ازاى دة حصل انت خدعتنى وطبعا انا قولتلها انا بحبك صدقينى و**** بحبك ومتخفيش الى حصل دة عبارة عن تعبير مشاعرى نحيتك وهكزا قدرت اسيطر عليها المهم بعد فترة على هذا الموضوع دخل الفصل الدراسى واول العام الدراسى بدئت اشوفها اكتر وكنت بروح معاها المهعد معهد فنى تجارة خمس سنوات واتعرفت على اصحبها وعلى بنات كتير هناك وكنا بنخرج كل يوم بعد وقت انا عارف ان ابوها الاستاز سيد عبد الظاهر بيشتغل فى كليه تجارة ببورسعيد (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)وزوجته مدام ماجدة نفس الحكايه وليها اختين واحدة كانت فى ثانوى والتانيه فى اعدادى والكل بيخرج بدرى من البيت ودينا كانت بتخرج من بتها فى حدود الساعه 10 صباحا ام الباقى بيخرجو الساعه 8 صباحا وطبعا انا اتصلت بدينا فى يوم من الايام الساعه 8 وشويه قالتلى انها هتلبس وهتنزل قولتلها لسه بدرى انا هطلع استناكى عندك فى البيت قالتلى لاء يا مجنون قولتلها انتى حرة لو مفتحتيش الباب(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) هخبط جامد وهصحى الناس وقفلت وطلعت على طول لالنى كنت بكلمها من تحت البيت لاقتها فاتحه الباب وقول ما شفتنى اتخضت ودخلتنى بسرعه وقعدت تشوف فى حد طالع او نازل وبدءت القصه الجنسيه
عندما دخلت الشقه تفاجئت بها وهى تلبس استرتش قصير وبادى ضيق ولعلما بانى اتى لمنزلها لبست روب خفيف ودخلت الصاله وسلمت عليها وكلمات شوق ولهفه وحشتينى يا دينا عامله ايه وهى خائفه هدئت من روعها وكلمتها فى اشياء عدة ثم جلست فى الصاله وطلبت منها بعض الشاى فاحضرت لى فطور ثم الشاى وفى اثناء ذلك اطمئنت قليلا ثم قمت من مكانى بحجت انى بتفرج على الشقه شقه بسيطه مكونه من غرفتين وصاله بها نيش وصفرة وغرفه جلوس بها انتريه عادىاما غرفه المطبخ عاديه والحمام جميل وصغير والغرف غرفه لامها وابوها وغرفه لها واخوتها البنات دخلت اولا الحمام ثم المطبخ ثم اتت دينا تلحق بى وعرفتى بغرفتها بها سررين تنام هى على سرير لوحدها والاخر لاختيها دخلت غرفتها وبها التليفزيون(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) لانهم يعتبروها غرفه معيشه بمعنى كل جلوسهم بها المهم فتحت التلفزيون ولاكن لم يكن لديهم ستى لايت يعنى دش المهم جلست على السرير الخاص بدينا لانه اقرب من الباب والقريب من التلفزيون ايضا ثم جزبتها بجوارى لم تكن خائفه تكلمت معها ثم كلمات غزل ثم اقتربت من شفايفها تمنعت فى الاول وانا اقول لها انتى ثوف تكونين زوجتى لماذا تخافى انا احبك بحبك بجد واقتربت بدون ان انتظر الرد وتجامعت شفتاى بشفتاها وتذايد القبل ثم نزلت على رقبتها فزابت بين يدى وبدون شعور لا اعلم كيف جعلتها تخلع ملابسها خلعت البادى ثم خلعت قميصى ثم بوستها فى كل جزء من جسمها بوستها فى رقبتها ونزلت الى بزازها جميله انها حقا جميله سمراء زو حلمه سمراء وبزازها صغيرة جدا لدرجه عندما نامت على ظهرها كنت لا ارها لاكن (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)عندما تقف كنت ارها ثدى جميل امسكت بزها ومصمصته كثيرا وهى تتاوة وتتتلوى تحتى ثم اخلهتها الاسترتش والكلوت وانا ايضا خلعت ملا بسى ثم ازداد الاحضان جسمى يلاقى جسمها دفئ جميل احضان رومنسيه كنت اعلم بأنها عزراء ولاكن علمت ما ازكركم بها فى الحديث المهم بقيت علاقتنا انى افرش بها وتمص زبى وكانت تحب المص جدا كانت لا تعلم كيف ولاكن علمتها جيد وكانت تلميزة ماهرة كنت العب فى كسها وكان كسها بشعر كثيف جدا كنت لاترغب فى حلاقت شعر كسها كنت لا اعلم لماذا ولكن انتظرو مش عايز اتسرع فى الحكايه المهم مر اليوم الاول بدون اصابات واليوم الثانى والثالث وكل يوم يمر وانا العب فيها وهى تمص زبى حتى اتى بمائىوهى تأتى بمائها ولاكن فى يوم وانا افرش زبى على كسها لاحظت ان كسها انفتح كثيرا وها جعلنى اشك بالامر مما ادى الى انى افكر فى الامر كثيرا حتى توصلت انى اكشف الامر بنفسى لانى كنت عندما احاول ادخل زبى بكسها كانت تخاف وتتمالك نفسها وتبتعد عنى ولا استطيع السيطرة عليها ثم بدئت افكر(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) وانا العب فى كسها بيدى ان ادخل صبعى قليلا بها وهى لا تمانع بل اشتاقت لذلك وكلما ادخل صابعى لا اجد اى غشاء لا اجد اى شئ حتى ادخلت باقى الصابع ولا اجد اى شئ علمت ان هناك شئ فى الامر وقررت ان ادخل زبى فيها وكنت خائف ان اقول لها انى علمت الحقيقه حتى لا تفوتنى كل هذة المتعه المهم مر اليوم الثانى والثالث وانا العب واذيد من شهوتها حتى بدئت تدمن الجنس والعب بكسها وهى التى تقول لى ااتنى بمائى هاتلى ظهرى عايزة اجبهم
المهم بدء اليوم المهم عندما وضعتها فى وضعيه لا تستطيع ان تتحكم بى وهو انها نائمه على ظهرها وانا امسك برجليها الاثنين وارفعهم الى رئسها وهو وضع متعب لها وعندما اقتربت بلسانى من كسها سارت وانفعلت وقالت اةةةةةةةةةةة لاء الوضع دة متعب ثم مسكت بزبى ووضعته على فوهت كسها وبدئت افرش فيه اى امسح زبى بكسها وفجئه دخلت زبى بكسها دفعه واحدة انبهرت وتفاجئت من فعلتى حاولت الهروب من تحتى ولا كنى مسيطر عليها هدئتها وقلت لا تخافى لا تخافى كأنه اصبع يدى ثم بدئت الطلوع والنزول حتى استسلمت بين يدى وتركت رجليها وانا بين قدميها حاليا وزبى بكسهاثم قالت لى انت مبسوط قولتلها اوىىىىىىىىىىىى اوىىى ايه دة كسك يجنن قالتلى قولها تانى قولتها كسك سخن ملهلب بجد كسها (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)كان سخن قوى ومبلول جدا وانا اادخل واخرج بزبى مكن كسها ولا اطول ااتت شهوتى سريعا وبما انى كنت سائر وهائج ادخلت زبى بسكسها مرة واحدة وجبتهم بداخلها اتت شهوتى بكسها(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) وهى قالت اوةةةةةةةة سخن مولع انت جبتهم قولتلها ايوة ثم اخرجت زبى منها وقمت من عليها ثم فاقت وبدئت بالبكاء قولت لها لا تخافى ولا لا وقت لدينا البسى هدومك والحقى بى بالشارع لان امك ممكن تأتى دلوقت حالا يلا وزفعلا جائت بعد قليل وزهبت واشتريت لها برشام منع الحمل!!!!!!!!!!!!!!!!!

تفاحة ادم
11-12-2011, 04:03 PM
حلووووووووووه فكرتنى بايام الجامعه ميرسى ليك

نهر العطش
11-15-2011, 01:57 PM
شكر لردك الحلوووووووووووووو تحياتى دائمااااااااااااااااا

العميــد
05-16-2016, 01:32 PM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووو ر

love2sex
05-16-2016, 07:52 PM
حلوووووووه جدا تسلم إيدك

شاطى العطش
05-16-2016, 09:19 PM
/>



سكس نيك ام حنانمراتي طيزها مفشوخه/archive/index.php/t-291141.htmlقصص سكس المتسلسله الثانيه انا وامهات اصحابىقصص الكس واح واه/archive/index.php/f-9-p-680.htmlبالصوركيف اتناك بادوات في المنزلصور سكس أخرام طياز واسعه عرب ميلف/archive/index.php/t-257992.htmlرقدة مع صديقي في السرير وناكنيسكس زوج تمشي هي وزوجها وتدور واحد يشاركه الجنس عنيف فحلصور يحضر نسوانجيقصه نيكني انا تعبانهقصص تبادل سكس يمنيصورسكس متحركه استمناء بنات منتديات نسونجيقصص "نيك"عرب ""ميلف" "نوال في منزلقصص سكس ولا في الاحلامسكسزبار كبيرةبلاكبلي بوي سكسقصة نيك محارم يمني ينيك حماته امة الخالقأحدث قصص سكس محارم منتديات نسوانكي 2019شرمها نيك جديد التمرجيقصص سكس شاب اغتصب امه ليتاكد من رجولته مصورهمجموعةشراميط متحجباتأرشيف قصص نيك دياثة وتبادل الصفحة2صور متناكات عرب ميلف الارشيفهدير الهادي سكس نسوانجيخربشات سكسيةقصة اختي شافت زبي مقوم وجلخت لي وانا نايم.comسكس تبادل الدنماركقصص سكس اللبوسة ارشيفقصص محارم الأرشيف نسوانجيقصص جنسيه نيك عزه من كسها وطيزها في قصص جنسيه جامدهنيكه وتظبيطهقصص عرب "ميلف"مدام مايسه ونهلةزميلي فرك كسي بزبهو وناكني من كسياحلى نيكهصورشراميط تتناك بالخضارlandsmb قصص سكس مصريه انا شرموطتك انا لبوه site:landsmb.ruقصص سكس نيك مثير في منتهي اللذهﺳﻼﺡ ﻣﺮﺍﺕ ﺧﺎﻟﻰ ﺍﻟﻔﺘﺎﻙ .. ‏( 35 ‏) ﺟﺰﺀﺍ .. ﺍﻟﺠﺰﺀ 22 ﻭ ﻣﺎ ﺑﻌﺪﻩ ﻓﻲ ﺍﻟﺼﻔﺤﻪ ﺍﻟﺜﺎﻧﻴﻪ ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺍﻟﻤﺤﺎﺭﻡ site:foto-randewu.ruصور سكس افضل افخاذ اجنبيسكس عربي تبادل زوجات جماعةجوجل سكس عايز قصص نيك جامد نسوان محارم ارشيفات نسوانجي واكساسسكس.زوي أحمدخأنصور بنت تنتاك من صديقها في بيتهاسكس نار نيك ممرضة بكل الاوضاعقصص سكس وصورعاهرات/archive/index.php/t-66427.htmlنسوان بلدى بكس مولع مع عشيقهاسكس اجنبي ذات صلة 4k/archive/index.php/t-366281.htmlافلام سكس نيك زب كبير اسودwww.صور سكس ارشيف نسوانجي نيك امهات صفحه 22قصص سكس بالعربية الفصحياختارالطيز المناسب لزبكشراميط قبل وبعدقصص سكس السراب متسلسله site:landsmb.ruسكس خمسيات/archive/index.php/t-336521.htmlقصص نيك نسوانجي يوميات مهندسlandsmb امك شرموطه نيكني site:landsmb.ru/archive/index.php/t-493247.htmlقصص نسوان صاروخقصص شرموطة وسخة مع ابوهااغنية اركب الحنطور سكس سكس في مرحاض يخرهارشيف نسوانجي الدوده وطيزها م site:landsmb.ruافلام سكس لاكتوبر العجميقصص سكس نسوانجي نيك سالب من اجنبي الارشيفقصص سكس للواط مصور في شاتصور لواط مترجمة نسوانجيالنيق بيوجع ويموتصور سكس قحبه يمني نسوانجيقصص سكس مصوره ملف عرب متنزه الجنسقصص جنسيه مترجمه