foxmanv
10-19-2011, 11:34 PM
مساء الخير ساحكي لكم عن قصة حدثت لي الايام الماضية
لي جارة في نفس عمري 24 سنة متزوجة ولكنها علي خلاف دائم مع زوجها وهي دائما ما تتعمد ان تخلع ملابسها والشباك مفتوح حتي اراها واحيانا تراني وانا انظر ولا تقول شئ سواء قبل الزواج او بعدة وفي المرة الاخيرة زاد خلافها مع زوجها فجلست في منزل والدها فترة كبيرة وبالتالي هي بجواري دائما وكنت دائما انظر عليها هي واخواتها البنات وهن عرايا وكانت تعرف اني انظر ولا تقول اي شئ وهذا ما كان يحيرني وهي دائما ما تتكلم معي خصوصا في الاوقات المتاخرة ن الليل وكل واحد منا علي اعلي منزلة حتي لا يسمعنا احد وكانت جريئة في كلامها واستنتجت من كلامها انها تعبانة جدا جدا من غير راجل وكنت تعمد اني اهيجها دائما بالكلام مثل ان في واحدة صاحبتي عاوزاني انام معاها واحيانا كنت بكلم بنات ادامها واشغل الميكروفون علشا اهيجها بالكلام اللي بقولة للبنات وفي احد المرات فوجئت بطلب غريب منها وقالت لي عايزة فيلم حلو من معاك وكنت فاهم قصدها انها عايزة فيلم سكس فنقلتهولها بلوتوث وبعد ان نزلت نظرت اليها من الشباك وجدتها تمارس العادة السرية والادهي انها راتني وانا بتفرج عليها بل وابتسمت وفي اليوم التالي وفي وقت تاخر جدا لقيتها طالعالي فوق بشورت احمر يصل الي ما فوق الركبة ووقميص رجالي ولكن مفتوح الازرار وقتها عرفت انها كدة عايزة تتناك فقلتلها انتي شكلك تعبانة مووووت لقيتها قالتلي يا تنطلي عندنا يا انطلك عندك قلتلها نطي انتي وبالفعل نطت عندنا والبيت خالي بسبب سفر والدي وقالتلي ان كل اللي في البيت نايمين ولو حد صحر اختها هاتتصل بيها واخدتها عندي في الاوضة وقضينا احلي ساعة مع بعض من نيك ومص وتقفيش ونزلتهم مرتين وعملنا كل حاجة وفي الاخر قالت انا كنت هموت واتناك وبعدها بعدة ايام تصالحت مع زوجها وفي خارجه من بيتها مع زوجها نظرت الي بخبث وابتسمت ابتسامة خفيفة
حقيقي ما احلي انك نيك واحدة تعبانة مووووووت
لي جارة في نفس عمري 24 سنة متزوجة ولكنها علي خلاف دائم مع زوجها وهي دائما ما تتعمد ان تخلع ملابسها والشباك مفتوح حتي اراها واحيانا تراني وانا انظر ولا تقول شئ سواء قبل الزواج او بعدة وفي المرة الاخيرة زاد خلافها مع زوجها فجلست في منزل والدها فترة كبيرة وبالتالي هي بجواري دائما وكنت دائما انظر عليها هي واخواتها البنات وهن عرايا وكانت تعرف اني انظر ولا تقول اي شئ وهذا ما كان يحيرني وهي دائما ما تتكلم معي خصوصا في الاوقات المتاخرة ن الليل وكل واحد منا علي اعلي منزلة حتي لا يسمعنا احد وكانت جريئة في كلامها واستنتجت من كلامها انها تعبانة جدا جدا من غير راجل وكنت تعمد اني اهيجها دائما بالكلام مثل ان في واحدة صاحبتي عاوزاني انام معاها واحيانا كنت بكلم بنات ادامها واشغل الميكروفون علشا اهيجها بالكلام اللي بقولة للبنات وفي احد المرات فوجئت بطلب غريب منها وقالت لي عايزة فيلم حلو من معاك وكنت فاهم قصدها انها عايزة فيلم سكس فنقلتهولها بلوتوث وبعد ان نزلت نظرت اليها من الشباك وجدتها تمارس العادة السرية والادهي انها راتني وانا بتفرج عليها بل وابتسمت وفي اليوم التالي وفي وقت تاخر جدا لقيتها طالعالي فوق بشورت احمر يصل الي ما فوق الركبة ووقميص رجالي ولكن مفتوح الازرار وقتها عرفت انها كدة عايزة تتناك فقلتلها انتي شكلك تعبانة مووووت لقيتها قالتلي يا تنطلي عندنا يا انطلك عندك قلتلها نطي انتي وبالفعل نطت عندنا والبيت خالي بسبب سفر والدي وقالتلي ان كل اللي في البيت نايمين ولو حد صحر اختها هاتتصل بيها واخدتها عندي في الاوضة وقضينا احلي ساعة مع بعض من نيك ومص وتقفيش ونزلتهم مرتين وعملنا كل حاجة وفي الاخر قالت انا كنت هموت واتناك وبعدها بعدة ايام تصالحت مع زوجها وفي خارجه من بيتها مع زوجها نظرت الي بخبث وابتسمت ابتسامة خفيفة
حقيقي ما احلي انك نيك واحدة تعبانة مووووووت