دخول

عرض كامل الموضوع : مراهقات من الجامعه (قصص سكس عربى منتهى اللذة)!!!!!!!!!!!


نهر العطش
10-16-2011, 04:31 PM
بنت اسمها نهى ذهبت للجامعة وقابلت زميلاتها وقالت "انا حصلي موقف وانا جاية الجامعة النهاردة , ركبت الاتوبيس لان مكانش فيه مواصلات تانية وانا واقفة في الزحمة كنت خايفة يحصلي حاجة لان الاتوبيس كان زحمة قوي, المهم وانا واقفة لقيت ايد بتحسس على طيزي من ورا انا افتكرت انه مش قاصد بس لقيته بيمشي ايده تاني بالراحة على طيزي وبعدين حاسيت بايده تاني بين رجليا وبتمشي بالراحة خالص على طيزي لحد فوق وحاسيت بصباعه وهو بيمشي جوه بالراحة خالص , وبعد شوية بقى يمشي صباعه جوة شوية وهو يمشيء ايدي عى طيزي من ورا , بصراحة عجبني قوي الاحساس ده , مكنتش مصدقة ان فيه حد بيعمل كده , وبدا واحده واحده يدخل صباعة اكتر في كل مرة يمشي فيها ايده على طيزي, استريحت له قوي وانا حاسة بصباعه بيمشي جوة طيزي بطريقة حلوة قوي , والاحلى اني كنت لابسة انعم بنطلون عندي وقماشته مكنته انه يدخل صباعه جوة طيزي اكتر, وهو كل شوية يمشي صباعه جوايا اكتر وانا واقفة وبتمتع لحد في مرة زودها قوي وحاسيت بصباعة جوايا خالص حاسيت ساعتها بمتعة مش عادية رحت ضامه طيزي على صباعة غصب عني راح عمل فيا حاجة دوبتني خالص , زغزغني بصباعة جوة طيزي, انا كنت حاقول اه بصوت عالي من اللذة واتفضح بس مسكت نفسي وبقيت واقفة بتمايص قصاده من احساسي بايده اللي عاملة تزغزغ فيا جوة طيزي ومحدش واخد باله, وهو كمان مكانش بيبطل كل شوية يحط ايده من تحت ويمشي ايده جوة طيزي ويزغزغني بالراحة جوة خالص ويفضل يزغزغني بصباعه جوة طيزي وانا مش مصدقة نفسي من المتعة وكل شوية بضم طيزي على صباعه وهو يزغزغني ويمتعني اكتر وبعدين جت محطة الجامعة فاضطريت اني اسيبه وانزل بس كنت مبسوطة قوي, انا حبيت الاحساس ده بس ندمانه لاني متكلمتش معاه" بنت معاها اسمها هدى بتقول "وانا حصل معايا نفس الموضوع بس في المترو وهو ملحقش يزغزغني بس كنت بتمتع قوي من حركة ايده على طيزي وكان بيمشي صباعه جوة طيزي من تحت وعملها فيا كذا مرة وانا كنت مستسلمه ليه خالص, كنت مستغربة الزاي يمتعني المتعة رغم انه ميعرفنيش , بس كنت لابسه لبس ملفت للنظر لاني كنت رايحة فرح" واحدة فيهم اسمها سارة قالت " تعرفوا الشاب ده انا عارفاه , عمل فيها الحركة دي لما ركبت الاتوبيس اللي ركبته نهى وبعد كده بقيت اشوفه تقريبا كل يوم في الاتوبيس ده وهو كل مايشوفني يجي ويقف ورايا في الزحمة ويبسطني على الاخر بحركته دي وفي كل مرة كنت بحب اضم طيزي على ايده زي ماعملت نهى وفي كل مرة كان بيزغزغني بالراحة جوة طيزي, كانت اجمل ايام بس للاسف مبقتش اشوفه دلوقتي" قالت نهي " ايه ده يعني مش انا لوحدي , طب وبعدين حنعمل ايه , انا نفسي يعمل فيا كده تاني, مالك يامروة ساكته ليه قالت مروة "تعرفوا يابنات انا اعرف الشباب ده , كان بيعملها فيا وانا راجعة من الجامعة وكنا بنركب اتوبيس معين , انا استحليت الموضوع ده زيكم لحد في مرة كلمته واتفقنا اننا نتقابل كل يومين لاني بزور صحبتي كل يومين بذاكر معاها بس بقيت اخرج من عندها بدري وبقابله, كنا بنركب مواصلات كتيره وبيعملها فيا في الزحمة وكنت بانبسط معاه قوي لحد ماطمنت ليه وبقيت اتمشى معاها في شوارع هاديه ويحط ايده على طيزي وانا ماشية جنبه ويفضل يدلعني ويزغزغني في طيزي وكان كل شوية يفاجئني بصباعة جوة طيزي ويزغزغني بطريقة دوبتني خالص وبيقول لي كلام عمري ماسمعته من حد وانا مسمعتش وصف اجمل من اللي قاله لجسمي , كان بياخدني في مدخل اي عمارة تقابلنا ونقف على السلم وينزل فيا زغزغة في طيزي ويحاول يمتعني ويبسطني على قد مايقدر وانا افضل اتدلع واتمايص قصاده ,, وياما استسلمت له لان كلامه ولمساته جننتني لاني بكون مطمنة ان مش حيعمل حاجة اكتر من كده ,, لحد مابقى يعملها فيا بطريقه حلوة قوي كانه فنان لحد ماتعودت على حركاته دي وبقيت اتمتع بيها واشبع بيها زيه , تخيليوا انه بقى يقولي انه مش عايز يستغل انوثتي علشان يحقق رغباته وانه بيعمل كده علشان يبسطني وبس والمقابل هو اني اتمتع بسببه , اليوم اللي مش بقابله فيه بقبى حاتجنن , انا مشفتش رومانسية ولذة بالشكل ده , تخيلوا انه بيبقى واقف جنبي واحنا على السلم بيزغزغني جوة طيزي وانا بضم طيزي على صباعة وبتمتع اكتر وهو بيبص لي بمنتهى الحنان مكنتش عارفه ان بصته دي هي اللي بتخليه يمتعني اكتر من ورا لاني باحس بصباعه بيدخل جوياي قوي وبيزغزغني زغزغة متحلمش بيها اي واحدة خلاني اعيش احساس جميل قوي , حاحكيلكم قصص كتير لاني بقابله يجي اكتر من شهر وفي كل مرة بتمتع معاه اكتر ,, ده دوبني خالص" فقالوا "انتي سايبانا نتكلم عنه وساكته, يابختك , ادينا رقمه" فقالت "انا بابعت له رساله على الشات ونتقابل, انا حتى قابلته امبارح وانا انزلة اجيب حاجات من السوبر ماركت , كنت عايزة احس بالمتعة دي فبعت له ومخدناش عشر دقايق كنت بتمتع فيهم بايده على طيزي وزغزغني قوي امبارح لحد ماجسمي قشعر ,, اتمتعت قوي بحركاته وكل ده من غير مااروح اي حته او اتاخر" فقالوا بصوت واحد "مش حانسيبك الا لما تدينا الايميل" وبالفعل كل بنت كلما تكون لديها رغبه ان تتمتع بهذا الاحساس ترسل لي على الشات وتتم المقابلة بهذا الشكل وبمنتهى البساطة والسرية!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

تفاحة ادم
12-05-2011, 04:16 PM
حركت جوايا احساس مولع نااااار ميرسى ليك نهووووووورى دايما متميز

نهر العطش
12-07-2011, 02:02 AM
تسلمى يامووووووووووووووووزه تحياتى

العميــد
05-09-2016, 04:26 PM
•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»» »»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸_)'•.¸_)

شاطى العطش
05-11-2016, 03:40 PM
/>



نيك بنات يمنيه قصصقصص سكس يمني منتدي نسوانجيقصص سكس مصريه سلاح مرات خالي الفتاك نسوانجيانيكها ونحنا مخزنينكان يبرد استي بزبه وما حد يركز عليه لانه جاهلقصص سكس عويل عربيه اجزاء3 رجاله زانقين مزة فى الزريبه مخلعينها ملط ونازلين فيها نياكة كله فى وقت واحد وفى كل  صوركسنسوانجي صحق/archive/index.php/t-316021.htmlسكس محارم خين زوخي جديدقصص جنس سكس الاخوه المراهقينمقاطع سكس نيك الطيز المبررة عربي مصري/archive/index.php/t-277805.htmlقصص محارم اختي حامل منيقصص الارشيف سكس عربي لاغتصاب بنات من اليمنقصص رايت ماما تتناك متسلسلهﺍﻧﺎ ﻭﺻﺤﺒﺘﻲ ﻧﻴﻚ ﻟﻴﻠﺔ ﻣﻘﺪﺭﺵ ﺍﻧﺴﺎﻫﺎ site:landsmb.ruسكس نيك ثلاث زبرين بنفس الوقتسكس عربيصوركسقصص سكس نسوانجي سهام اليمنيةتليجرام اندر ايدج/archive/index.php/t-208209.htmlﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻃﺮﻳﻖ ﺍﻟﻤﺘﻌﺔ ﻣﺘﺴﻠﺴﻠﻪقصص سكس محارم عائله وجدهمزه مصريه تمسك بزازها بيدها منتدا نسوانجيقسم سكس المحارم نقاشى جديدسكس عمركة صورقصص محارم اختي الأرشيف مساج ظريف جدا جدا جداقصة نسوانجى زوجه بتشخر من عشيقها/archive/index.php/t-443264.htmlجماع الأرملة أخت زوجتي وبنتها قصصقصص ستات كبيره تخينه وحيده لوحده تحب سكسقصص سكس مع زوجت ابن عمتي وحبلت منيسكس شنطسصور سكس اكساس تاتوارشيف نسوانجي الدوده عاوزه لبن م site:landsmb.ruاقناع الزوجة بنيك الطيزهيفيميلصور لجماع و سحاق بنات مع بعض وإلتصاق أكساسجاب ظهرو بطيزها بجنون /archive/index.php/t-122247.html/archive/index.php/t-182981.htmlزبه الكبير يحسسني بإنوثتيصور قنص اطيازماما من كامل الاحترام الىنسوانجي صور همدقصص سكس كاملة المحلل والمعلمةسادية تعذب الرجال فيلم سكسنيييك المطلقات والارامل نااارsite:landsmb.ru "عصفور من الشرق"مقنبات عارباتاكبر بزقصص سكس نسوانجي الكمبيوتر/archive/index.php/t-32752.htmlقصص محارم عربي هشام وعائلته البسيطة قصص سكس تعذيب البنات /archive/index.php/t-342029.htmlنسوانجي متميز نسوانجي البحث عن سالب ليبي site:forum.lazest.ruسكس مجاني عاهره تتمشي في اشوارع المالصور نيك الراقصه ريريقصص سحاق من الإرشيف site:landsmb.ruزب مصري تخيناصحابي شبعو من نيك طيزي الارشيفسكس خالتي قالتقصص ديوث نيك بالاصابعضرب طيز البنات قصص بالحزامقصص ناكني عمي بزبه الكبير site:bfchelovechek.ruقشص سفس ارشيفخالتي حماتي (فوزية) قصص نيك سكسقصص سكس خايناتقصص جنس سلوى وجلال واحلا متعهسكس اه اي اح طيز ينت عمتي واختها نسوانجي site:bfchelovechek.ruقصص سكسية نيك لبوة يمنيةﻃﻴﺰ ﺳﺎﻟﺐ ﻧﺴﻮﺍﻧﺠﻲقصص متعتي فى الرضاعه نسونجيlandsmb نيكني يا حبيبي متسلسله site:landsmb.ruسكس عربي مصري طبطب نساءسمينات تحميل فيديومخصي منتديات نسوانجي site:landsmb.ruصور طياز تشهي النيك قصص سكس محارم أمي تتناك من أبن أختها وأبي يعلم بلامرقصص نيك سوزانراح انسيكي زب زوجك قصص سكسصور كلوت اختيقصص جنسيه انا و بنت عمي نسونجينفسي حد ينيك اختي نسوانجيانا من صنعاء الارشيف قصص سكسقصص الجنس في مكتبة نسونجي /archive/index.php/t-191828.htmlWww.hekayat.neek.fatema.comانا متزوجة وكسي مرب متحرك صورسكس حيوانات نيك مثبتقصص سافيتا بالصور ومكتوبقصص سكس بنات تنياك في حديقة متسلسةقصص سكس قصه سهام من مدرسه محترمه لاكبر مومسقصه طويله سكس نيك صديقي ينيك محارمي ينيكها طيز وكس نيك ورا قصه طويله site:forum.lazest.ruقصص دكتور يكشف ع كسها وطيزها وبزازها