بوسطه
05-21-2020, 11:27 AM
اول موضوع بكتبه وياريت يعجبكوا دي قصه منقوله منقوله عن لسان صديقي هو مدرس اعدادي عنده شقه بيدي فيها دروس وبيدي خاص
بيحكيلي بقه بيقول ...اول ما اشتغلت اشتغلت خاص كنت بدي لبنت واحده اسمها ام لوجي ودي الست الي خيرها عليا هي الي كانت بتجيبلي طلبه علشان بنتها اتحسن مستواها علي ايدها وهي ست عشريه بادي بتلاغي كل الناس ومصاحبه كل الناس كانت بتتصل بيا وتقعد ترغي معايا بالساعه والاتنين ووصل بيها الحال انها بتحكيلي ان جوزها مش مكفي البيت مصرفات وهي نزلت تشتغل في محل دواجن علشان تساعده وانه علي طول مزعلها وهي ست شعبيه من الستات الي بتمشي علي الارض بتقول يا ارض اتهدي ماعليكي ادي وبتها في 2 اعدادي بس طلعلها مدوره وصدرها بارز ادمها وبيضه وامها بتلبسها استرتشات وتشيرتات كات علي اساس انها لسه عيله المهم ام لوجي كانت لما اروح عندهم معتبراني زي اخوها فكانت بترحرح في بيتها نص كم ماشي عبايه خفيفه ترنج مفصلها ميضرش تقعد تسرح شعرها قدامي وانا بدي للبنت حصه المهم جوزها شخصيه محترمه وضعيفه ادامها في نفس الوقت في يوم روحتلها كانت لوجي لسه في حصه عند جرتهم مدرسه في الشارع الي وراهم المهم دخلت وقعدت قالتلي تاكل قولتها لا شكرا جابلي كانز كولا وقاعدت شكلها كان بيعيط وزعلانه قولتها مالك باين عليكي الزعل ليه قلتلي ان جوزها هو الي مزعلها واهله مقوينه عليها معدش يصرف عليا وعلي بنتي وحرمني من الخلفه اني اخلف تاني ونفسيتي تعابنه قعدت اقولها معلش انا لو منه ازعل القمر دا انا اعيش خدامك كفايه انك بتشتغلي وتساعديني قامت معيطه ووطت علشان تخبي وشها والاقي زرار العبايه الي فوق اتفتح او كان مفكوك بس مش باين واشوف فلقه بزها بيضه وحاجه كده اشطه قمت قعدت اطبطب عليها مكنتش لابسه سنتيانه قعدت احسس علي ظهرها واقولها معلش متعيطيش بنتك زمنها جايه مينفعش تشوفك كده قومي اغسلي وشك جت تقوم مقدرتش قومتها بالعافيه ودخلتها علي حوض الحمام وانا ساندها وماسك وسطها وفتحتلها الحنفيه وهي بتغسل وشها بقيت اساعدها وارش الميه علشان تنزل في صدرها المهم خرجت بعد ما فاقت قامت جابت 2 عصير وجت الباب خبط والبت جت لاقيت البت لابسه فيزون محدد فلقه كسها وتيشرت ربع كم ومفتوح مبين نص ضهرها وحته من صدرها قولتها انتي كنت في الشارع كده قالتلي اه وايه يعني المهم ادتها الحصه واستأذنت ومشيت وانا دماغي لفه من الي حصل وشوفته وتفكيري مخلصش لا من البنت الي في 2 اعدادي وجسمها فاجر ولا امها الي طلعت محرومه وشكلي هكون جوزها التاني بس دا الي هحكيه في الجزء التاني لو عجبتكوا هكمل الي حصل واحده واحده وبالتفصيل علي فكره الحكايه حقيقيه فعلا
الجزء الثاني
بعد ما مشيت وقعدت افكر في الي حصل اتكيت انا بقه علي الحنيه في التليفون متشليش في نفسك انتي عارفه ايه الي بيظبط مزاج الست ويخلي وشها ينور ليله حب حلوه في حضن جوزها رتبي الجو واهدي وانتي تلقيه تحت رجليكي قالتلي عملت كل حاجه وهو ولا هو هنا هو زهق مني خلاص انا هطلب الطلاققولتلها لا اعقلي لحد مجيلك الحصه الجايه المهم قبل معاد الحصه بساعه رنيت عليها وقولتلها عامله ايه واخبارك وجوزك عامل معاكي ايه قالتلي سابلي البيت ومشي بقاله 3 ايام وحلف معاد راجع وعيطتت قفلت معاها وروحتلها قعت معاها وبنتها كانت في الحصه التانيه المهم كانت ام لوجي (اسمها علي فكره عبير) لابسه عبايه صفرا خفيفه وايشرب مبين خصله من شعرها ورقبتها كامله ورجليها كانت باينه بلاضافه انها كانت لبسه سنتيانه وكلت اسود باينين من تحت العبايه المهم روحت قفلت الباب وجابت الحاجه الساقعه وشغلت المروحه وجت قعدت جنبي علي الكنبه وانا كنت اخدت المسند حطيطه علي رجلي علشان زبري ميبنش وهو هيفرتك البنطلون المهم قعدت تحكيلي وتعيط وانا اطيب خاطرها واطبطب عليها وقعدت املس علي الايشرب لقيته وقع وبان شعرها السايح الاسمر الجميل هي بالمناسبه سنها مش جايب 42 او 39 كده مش كبيره المهم قولتلها ايه دا كان متلصم المهم وهي بتحكي قعد تنهنه وتدمع وامسح دموعها بايدي وانا بطبطب عليها اترمت علي كتفي وانا كنت حذر جدا المهم استمرت علي كده 10 دقايق ووانا واحده بواحده لفيت ايدي حولين رقبتها وعصرتها عليها براحه وقولتها حد يبقي معاه الملاك الحساس دا ويعمل فيه كده ورحت بايس دماغها وانا بمسح دموعها وحبه ومسكت ايدها وحاططها علي المسند ورحت بايسها بوسه خفيفه المهم رحت قالتلي انا تعبانه انا زي اختك ممكن امدد علي الكنبه قومت من علي الكنبه وزبري هيتفرتك نامت وعدلت دمغها علي المسند ومسكت رجلها طلعتها علي الكنبه وقعدت علي قرافيصي قدامها اسمعها وبقت شفايفي ادام شفايفها المهم وهي بتتكلم وبتروح في العياط وتيجي انا مقرب منها ورحت لقت منها بوسه سريعه من شفايفها الي عامله زي الفروله وقومت قولتها انا اسف غصب عني اصلك حلوه اوي وصعبانه عليا وانا عايز اراضيكي قالتلي لا ابدا انا بعزك يا اما مكنتش حكتلك قولتلها يا حبيبتي ورحت حضنها المره دي جامد اوي اوي اوي وراحت هي كمان حضنناي اوي وساعتها مسكت شفايفها مسبتهاش وهي اعصبها سايبه من العياط وقعدت امصمص في شفايفها وبدون مااشعر لقيت ايدي نازله علي ظهرها وبعدين لحد طيزها عمال افرك فيهم وانا ببوس وقطع في شفايفها لقتها ساحت خالص نزلت علي رقبتها واعض فيها وقومت شاددها منزلها علي الارض علي السجاده وانا برفع في ديل العبايه وانا قلعت القميص بتاعي وبعد كده خلعتها العبايه خالص شوفت جسم ابن متناكه مشفتش زيه بطن ستات ووراك مره ناعمه ونضيفه وبزاز لزقه في بعضها من شده السنتيانه عليها مقدرتش امسك نفسي وانا بفعض في بزها وقعت السنتيانه ولسه بفك الحزام وزارير البطلون الباب خبط بنتها جت من الدرس قمت بسرعه لبست هدومي وعبير قومتها ودخلتها الحمام بالعبايه تلبسها ورحت انا فتحت الباب البت قالتلي ايه كنت نايم قولتلها اه انتي اتاخرتي كده ليه قالتلي المس لسه مطلعني الوقتي المهم قعدت وانا مش علي بعضي واديت البنت الدرس وامها دخلت اوضتها البنت قاعدت جنبي وانا هايج اصلا والبنت كالعاده لابسه لبس مستفز قعدت افهمها الدرس واخبطها علي درعها الملط وحبه اخبطها علي وركها ومره بضهر ايدي علي صدرها او علي ضهرها قولت لازم افرش البت دي ومش هسيب امها الا لما انكها المهم البنت خلصت الدرس وامها خرجت تقولي عامله ايه قولتها زفت وضربتها البنت جرت علي اوضتها وقفلت الباب وقعدت تعيط انها بقه جت قعدت معايا قولتها انا اسف للي حصل بس غصب عني انتي حساسه اوي وكمان محرومه انا معندش هاجي قالتلي بالعكس انا عايزاك تيجي اكتر من الاول قولتها امته قالتي الصبح الساعه 11 اكون جيت من الشغل المهم لقتها بتقولي انا ايدك علمت في جسمي باين عليك عمرك مشوفت واحده ست المهم تاني يوم الساعه 11 اتصلت بيها قالتلي المفتاح تحت الدواسه افتح وخش وانا جايه اهو دخلت وقعدت دخلت اوضه نومها وفتحت دولبها لقتها عنها ملابس داخليه تخليها فاجره المهم ربع ساعه وجت دخلت علي الحمام تاخد دش وقالتلي نولني البشكير نوتلها فوطه وطقم داخلي اسود في احمر هياكل منها حته المهم لابسته وخرجت ودخلنا اوضه البنت مردتش انام مكان جوزها المهم اعدت ابوس فيها واقفش في اطيزها وابززها وقامت قلعتني حته حته لحد موصلت لزبري الي مسكته قعدت تحلبه بايدها قولت ليها موصيه قلتلي بقرف جوزي قرفني قولتها انتي حره المهم مكتها فرتكتها بايدي ووصلت للكلت قلعتهولها وقعد انيك في كسها ساعه ونص وهي تحت مني بتصرخ وايدي نزله تفعيص في بزها وشايفي علي شفايفها لحد مجبتهم علي بطنها وقومت ولبست ومشيت وجيت بعدها بيومين في معاد الحصه لقيت بنتها بتقول انها هتغيب من المدرسه علشان تذاكر ومعندش اضربها تاني قولتها فرصه ممكن اجيلك الصبح اذاكر معاكي من الصبح كنت بفكر ازاي هفرش البنت دي انا مش عايز انكها انا عايز اشوف كسها وبززها بنت صغيره واول مره هشوف الحجات دي طبعا امها خلاص بقت بتاعتي المهم قولت لمها قالتلي كويس انا هبقي خايفه عليها وهي قاعده في البيت لوحديها المهم تاني يوم جيت رنيت الجرس لقيت البنت لسه صاحيه من النوم جت فتحتلي وهي لسه منعوسه دخلت وقولتها شكلك لسه نايمه امشي قالتلي لا انا فوقت خلاص ولقتها بتنام وهي قاعده قولت فرصه البنت كانت لابسه عبايه نص كم بيضه خفيفه وتحتها الكلت بس ومهرول المهم قولتها خشي نامي وخديني جنبك اريح ساعه ونقوم فايقين قولتها انا زي ابوكي او خالك المهم وافقت ودخلت معاها اوضتها ونمت انا وهي علي سررها الصغير وهي نايمه وراحت في النوم كتف العبايه وقع من عليها حطيت ايدي علي بزها وطبعا انا نايم علشان لو صحت او حست انا في السليم قعد اقفش بحنيه ووصلت للحلمه لقتها وقفت بقيت اشد من زبري المهم البنت اديتي ضهرها وبقت طيزها نحيتي رفعت العبايه لحد الكلت وطلعت زبري قعدت امشيه علي فلقه طيزها واحسس علي طيزها وافخدها المهم انا عايز اوصل لكسها اتقلبت انا بقيت نايم علي بطني وطبعا دخلت زبري هي اتقلبت نامت علي ضهرها لقيت شفتين كسها متحددين من تحت الكلت حطيت ايدي عليه من بره وقعدت العب فيه لحد محسيت ان البنت هتصحي سكت وغمضت عيني وانا طبعا نايم وزبري واقف البنت صحيت لقتني نايم وهي احولها متلخبطه لقتها بتقول الحمد لله انه نابم هو ايه الي مكلكع عند المستر دا من تحت ولقتها بتحط ايدها عليه صحيت انا بقه وحطيت ايدي علي ايدها وقولتلها بتعملي ايه اتجعزت طبعا ووشها احمر وقلب الوان ضربتها علي ايدها وقولتها مش عيب قعدت تتحايل عليا مقلش لممتها هي متعرفش هو ايه ده قولتها انتي معندكيش زييه قالتلي لا هو دا ايه اصلا قولتها مش هقول لمامتك بس تسمعي الكلام وتبقي شاطره ماشي قالتلي ماشي طلعت زبري وقولتها دا زبر ببخش في كس البنت علشان يجيب عيال انتا وريني كده عندك ايه المهم البنت اتكسفت وانا قولتها اممممم هقول لمك البنت رفعت العبايه وخلعت الكلت واشوف كسا
كس ابيض صغير لسه بالسلوفانه مديت ايدي عليه والاقي البنت اتنفضت من مكانها وساحت قعت اسيح فيها وادعك بززها ومشيت زبري علي بززها وطيزها وكسها لحد مجبتهم علي طيزها كل مبروح بقيت انيك ام لوجي واوحي البنت متروحش المدرسه واروح افرشها ومازلت مستمره ارجوا التفاعل لو حلوه عندي قصص حلوه كتير كنت بنيك فيها ابن خالتي هحكيها
بيحكيلي بقه بيقول ...اول ما اشتغلت اشتغلت خاص كنت بدي لبنت واحده اسمها ام لوجي ودي الست الي خيرها عليا هي الي كانت بتجيبلي طلبه علشان بنتها اتحسن مستواها علي ايدها وهي ست عشريه بادي بتلاغي كل الناس ومصاحبه كل الناس كانت بتتصل بيا وتقعد ترغي معايا بالساعه والاتنين ووصل بيها الحال انها بتحكيلي ان جوزها مش مكفي البيت مصرفات وهي نزلت تشتغل في محل دواجن علشان تساعده وانه علي طول مزعلها وهي ست شعبيه من الستات الي بتمشي علي الارض بتقول يا ارض اتهدي ماعليكي ادي وبتها في 2 اعدادي بس طلعلها مدوره وصدرها بارز ادمها وبيضه وامها بتلبسها استرتشات وتشيرتات كات علي اساس انها لسه عيله المهم ام لوجي كانت لما اروح عندهم معتبراني زي اخوها فكانت بترحرح في بيتها نص كم ماشي عبايه خفيفه ترنج مفصلها ميضرش تقعد تسرح شعرها قدامي وانا بدي للبنت حصه المهم جوزها شخصيه محترمه وضعيفه ادامها في نفس الوقت في يوم روحتلها كانت لوجي لسه في حصه عند جرتهم مدرسه في الشارع الي وراهم المهم دخلت وقعدت قالتلي تاكل قولتها لا شكرا جابلي كانز كولا وقاعدت شكلها كان بيعيط وزعلانه قولتها مالك باين عليكي الزعل ليه قلتلي ان جوزها هو الي مزعلها واهله مقوينه عليها معدش يصرف عليا وعلي بنتي وحرمني من الخلفه اني اخلف تاني ونفسيتي تعابنه قعدت اقولها معلش انا لو منه ازعل القمر دا انا اعيش خدامك كفايه انك بتشتغلي وتساعديني قامت معيطه ووطت علشان تخبي وشها والاقي زرار العبايه الي فوق اتفتح او كان مفكوك بس مش باين واشوف فلقه بزها بيضه وحاجه كده اشطه قمت قعدت اطبطب عليها مكنتش لابسه سنتيانه قعدت احسس علي ظهرها واقولها معلش متعيطيش بنتك زمنها جايه مينفعش تشوفك كده قومي اغسلي وشك جت تقوم مقدرتش قومتها بالعافيه ودخلتها علي حوض الحمام وانا ساندها وماسك وسطها وفتحتلها الحنفيه وهي بتغسل وشها بقيت اساعدها وارش الميه علشان تنزل في صدرها المهم خرجت بعد ما فاقت قامت جابت 2 عصير وجت الباب خبط والبت جت لاقيت البت لابسه فيزون محدد فلقه كسها وتيشرت ربع كم ومفتوح مبين نص ضهرها وحته من صدرها قولتها انتي كنت في الشارع كده قالتلي اه وايه يعني المهم ادتها الحصه واستأذنت ومشيت وانا دماغي لفه من الي حصل وشوفته وتفكيري مخلصش لا من البنت الي في 2 اعدادي وجسمها فاجر ولا امها الي طلعت محرومه وشكلي هكون جوزها التاني بس دا الي هحكيه في الجزء التاني لو عجبتكوا هكمل الي حصل واحده واحده وبالتفصيل علي فكره الحكايه حقيقيه فعلا
الجزء الثاني
بعد ما مشيت وقعدت افكر في الي حصل اتكيت انا بقه علي الحنيه في التليفون متشليش في نفسك انتي عارفه ايه الي بيظبط مزاج الست ويخلي وشها ينور ليله حب حلوه في حضن جوزها رتبي الجو واهدي وانتي تلقيه تحت رجليكي قالتلي عملت كل حاجه وهو ولا هو هنا هو زهق مني خلاص انا هطلب الطلاققولتلها لا اعقلي لحد مجيلك الحصه الجايه المهم قبل معاد الحصه بساعه رنيت عليها وقولتلها عامله ايه واخبارك وجوزك عامل معاكي ايه قالتلي سابلي البيت ومشي بقاله 3 ايام وحلف معاد راجع وعيطتت قفلت معاها وروحتلها قعت معاها وبنتها كانت في الحصه التانيه المهم كانت ام لوجي (اسمها علي فكره عبير) لابسه عبايه صفرا خفيفه وايشرب مبين خصله من شعرها ورقبتها كامله ورجليها كانت باينه بلاضافه انها كانت لبسه سنتيانه وكلت اسود باينين من تحت العبايه المهم روحت قفلت الباب وجابت الحاجه الساقعه وشغلت المروحه وجت قعدت جنبي علي الكنبه وانا كنت اخدت المسند حطيطه علي رجلي علشان زبري ميبنش وهو هيفرتك البنطلون المهم قعدت تحكيلي وتعيط وانا اطيب خاطرها واطبطب عليها وقعدت املس علي الايشرب لقيته وقع وبان شعرها السايح الاسمر الجميل هي بالمناسبه سنها مش جايب 42 او 39 كده مش كبيره المهم قولتلها ايه دا كان متلصم المهم وهي بتحكي قعد تنهنه وتدمع وامسح دموعها بايدي وانا بطبطب عليها اترمت علي كتفي وانا كنت حذر جدا المهم استمرت علي كده 10 دقايق ووانا واحده بواحده لفيت ايدي حولين رقبتها وعصرتها عليها براحه وقولتها حد يبقي معاه الملاك الحساس دا ويعمل فيه كده ورحت بايس دماغها وانا بمسح دموعها وحبه ومسكت ايدها وحاططها علي المسند ورحت بايسها بوسه خفيفه المهم رحت قالتلي انا تعبانه انا زي اختك ممكن امدد علي الكنبه قومت من علي الكنبه وزبري هيتفرتك نامت وعدلت دمغها علي المسند ومسكت رجلها طلعتها علي الكنبه وقعدت علي قرافيصي قدامها اسمعها وبقت شفايفي ادام شفايفها المهم وهي بتتكلم وبتروح في العياط وتيجي انا مقرب منها ورحت لقت منها بوسه سريعه من شفايفها الي عامله زي الفروله وقومت قولتها انا اسف غصب عني اصلك حلوه اوي وصعبانه عليا وانا عايز اراضيكي قالتلي لا ابدا انا بعزك يا اما مكنتش حكتلك قولتلها يا حبيبتي ورحت حضنها المره دي جامد اوي اوي اوي وراحت هي كمان حضنناي اوي وساعتها مسكت شفايفها مسبتهاش وهي اعصبها سايبه من العياط وقعدت امصمص في شفايفها وبدون مااشعر لقيت ايدي نازله علي ظهرها وبعدين لحد طيزها عمال افرك فيهم وانا ببوس وقطع في شفايفها لقتها ساحت خالص نزلت علي رقبتها واعض فيها وقومت شاددها منزلها علي الارض علي السجاده وانا برفع في ديل العبايه وانا قلعت القميص بتاعي وبعد كده خلعتها العبايه خالص شوفت جسم ابن متناكه مشفتش زيه بطن ستات ووراك مره ناعمه ونضيفه وبزاز لزقه في بعضها من شده السنتيانه عليها مقدرتش امسك نفسي وانا بفعض في بزها وقعت السنتيانه ولسه بفك الحزام وزارير البطلون الباب خبط بنتها جت من الدرس قمت بسرعه لبست هدومي وعبير قومتها ودخلتها الحمام بالعبايه تلبسها ورحت انا فتحت الباب البت قالتلي ايه كنت نايم قولتلها اه انتي اتاخرتي كده ليه قالتلي المس لسه مطلعني الوقتي المهم قعدت وانا مش علي بعضي واديت البنت الدرس وامها دخلت اوضتها البنت قاعدت جنبي وانا هايج اصلا والبنت كالعاده لابسه لبس مستفز قعدت افهمها الدرس واخبطها علي درعها الملط وحبه اخبطها علي وركها ومره بضهر ايدي علي صدرها او علي ضهرها قولت لازم افرش البت دي ومش هسيب امها الا لما انكها المهم البنت خلصت الدرس وامها خرجت تقولي عامله ايه قولتها زفت وضربتها البنت جرت علي اوضتها وقفلت الباب وقعدت تعيط انها بقه جت قعدت معايا قولتها انا اسف للي حصل بس غصب عني انتي حساسه اوي وكمان محرومه انا معندش هاجي قالتلي بالعكس انا عايزاك تيجي اكتر من الاول قولتها امته قالتي الصبح الساعه 11 اكون جيت من الشغل المهم لقتها بتقولي انا ايدك علمت في جسمي باين عليك عمرك مشوفت واحده ست المهم تاني يوم الساعه 11 اتصلت بيها قالتلي المفتاح تحت الدواسه افتح وخش وانا جايه اهو دخلت وقعدت دخلت اوضه نومها وفتحت دولبها لقتها عنها ملابس داخليه تخليها فاجره المهم ربع ساعه وجت دخلت علي الحمام تاخد دش وقالتلي نولني البشكير نوتلها فوطه وطقم داخلي اسود في احمر هياكل منها حته المهم لابسته وخرجت ودخلنا اوضه البنت مردتش انام مكان جوزها المهم اعدت ابوس فيها واقفش في اطيزها وابززها وقامت قلعتني حته حته لحد موصلت لزبري الي مسكته قعدت تحلبه بايدها قولت ليها موصيه قلتلي بقرف جوزي قرفني قولتها انتي حره المهم مكتها فرتكتها بايدي ووصلت للكلت قلعتهولها وقعد انيك في كسها ساعه ونص وهي تحت مني بتصرخ وايدي نزله تفعيص في بزها وشايفي علي شفايفها لحد مجبتهم علي بطنها وقومت ولبست ومشيت وجيت بعدها بيومين في معاد الحصه لقيت بنتها بتقول انها هتغيب من المدرسه علشان تذاكر ومعندش اضربها تاني قولتها فرصه ممكن اجيلك الصبح اذاكر معاكي من الصبح كنت بفكر ازاي هفرش البنت دي انا مش عايز انكها انا عايز اشوف كسها وبززها بنت صغيره واول مره هشوف الحجات دي طبعا امها خلاص بقت بتاعتي المهم قولت لمها قالتلي كويس انا هبقي خايفه عليها وهي قاعده في البيت لوحديها المهم تاني يوم جيت رنيت الجرس لقيت البنت لسه صاحيه من النوم جت فتحتلي وهي لسه منعوسه دخلت وقولتها شكلك لسه نايمه امشي قالتلي لا انا فوقت خلاص ولقتها بتنام وهي قاعده قولت فرصه البنت كانت لابسه عبايه نص كم بيضه خفيفه وتحتها الكلت بس ومهرول المهم قولتها خشي نامي وخديني جنبك اريح ساعه ونقوم فايقين قولتها انا زي ابوكي او خالك المهم وافقت ودخلت معاها اوضتها ونمت انا وهي علي سررها الصغير وهي نايمه وراحت في النوم كتف العبايه وقع من عليها حطيت ايدي علي بزها وطبعا انا نايم علشان لو صحت او حست انا في السليم قعد اقفش بحنيه ووصلت للحلمه لقتها وقفت بقيت اشد من زبري المهم البنت اديتي ضهرها وبقت طيزها نحيتي رفعت العبايه لحد الكلت وطلعت زبري قعدت امشيه علي فلقه طيزها واحسس علي طيزها وافخدها المهم انا عايز اوصل لكسها اتقلبت انا بقيت نايم علي بطني وطبعا دخلت زبري هي اتقلبت نامت علي ضهرها لقيت شفتين كسها متحددين من تحت الكلت حطيت ايدي عليه من بره وقعدت العب فيه لحد محسيت ان البنت هتصحي سكت وغمضت عيني وانا طبعا نايم وزبري واقف البنت صحيت لقتني نايم وهي احولها متلخبطه لقتها بتقول الحمد لله انه نابم هو ايه الي مكلكع عند المستر دا من تحت ولقتها بتحط ايدها عليه صحيت انا بقه وحطيت ايدي علي ايدها وقولتلها بتعملي ايه اتجعزت طبعا ووشها احمر وقلب الوان ضربتها علي ايدها وقولتها مش عيب قعدت تتحايل عليا مقلش لممتها هي متعرفش هو ايه ده قولتها انتي معندكيش زييه قالتلي لا هو دا ايه اصلا قولتها مش هقول لمامتك بس تسمعي الكلام وتبقي شاطره ماشي قالتلي ماشي طلعت زبري وقولتها دا زبر ببخش في كس البنت علشان يجيب عيال انتا وريني كده عندك ايه المهم البنت اتكسفت وانا قولتها اممممم هقول لمك البنت رفعت العبايه وخلعت الكلت واشوف كسا
كس ابيض صغير لسه بالسلوفانه مديت ايدي عليه والاقي البنت اتنفضت من مكانها وساحت قعت اسيح فيها وادعك بززها ومشيت زبري علي بززها وطيزها وكسها لحد مجبتهم علي طيزها كل مبروح بقيت انيك ام لوجي واوحي البنت متروحش المدرسه واروح افرشها ومازلت مستمره ارجوا التفاعل لو حلوه عندي قصص حلوه كتير كنت بنيك فيها ابن خالتي هحكيها