دخول

عرض كامل الموضوع : ملكة الكلية السادية الحزء الثاني


كاتبة جنسية
12-02-2017, 10:14 PM
الجزء الثاني من ملكة الكلية السادية
اتمنى ان تنال اعجابكم

دخلت غرفتي و كلي شغف و أنتظار لما سيحصل مساءً ولقيت شكل منى بيتسلل لخيالي و هي عارية تماما و جسمها المتناسق إللي مش قادرة انسى شكله غير بزازها إللي صنعت تخيلات غريبة في خيالي و طيزها المدورة النافرة إللي جعلتني اتصرف بشكل هستيري غريب عمري ما توقعت أني اطلع الالفاظ دي ولا حتى اسمع حد يقولها فعلا شكل منى و ذلها ليا ايقض حاجة جوايا متحكمة بيا و وخداني لسكة مش عارفة أخرتها فين , المهم بدأت اجهز نفسي للمساء و دقت الساعة سبعة ولسة منى مجتش وبدأت افكار تسلل لدماغي لحسن تكون منى بطلت تيجيي و هتشوف غيري , كانت الافكار دي بتراودني كل ما ابص للساعة وبنت الكلب لسة مجتش على الساعة 8 خبط باب الشقة ماما فتحت لاقت منى قدمها بتقولها ازيك يا طنط قالت كويسة أنتي مين ؟؟ منى ابتسمت ليها وقالت انا صاحبة رغد قالت ليها اها أنتي إللي هتذاكر معاكي قالت ليها ايوة انا هي ماما نادتني يارغد تعالي صحبتك جت مشيت اتجاه الباب و انا كلي امتعاض منى تصرف منى و تاخرها مباشرة بوسة ماما وقلت ليها انا رايحة ومش هروح ابقى ارجع بكرة بعد الكلية , ماما قالت ليا انتبهي على روحك وطلعنا و في الأسنسير مسكت منى من شعرها و شديتها وهي بتتألم كنتي فين يا بنت الكلب ولية تأخرتي ردت عليا وصوتها كله الم حضرتك في وحده طبت عليا في البيت و كنت مجبرة أني أربطها و اجهزها لحضرتك عشان كده تأخرت فتحت شعرها وقلت ليها مش قلتي هييجوا الساعة عشرة قالت يا هانم دي وحده غيرهم وحده بقالها مدة بتحاول تتقرب منك بس انتي طبعا مش مدية فرصة لحد , قعدت افكر كثير مين دي إللي مفروض اقابلها كمان شوية وكانت بتتقرب ليا قطع حبل افكاري باب الاسنسير وطلعنا و ركبنا العربية و طول الطريقة مش سمعت كلمة من منى ولا حتى انا اتكلمت أتكلم باية و انا رايحة لعالم غريب وحاجات عمري ماتصورت اني اشوفها وكنت بقول لنفسي يابت خلي منى ترجعك البيت افضل ليكي و برجع اقول لنفسي اهي تجربة حبيتها كملت مش حبيتها مش هخسر حاجة وصلنا للشقة بتاعت منى دخلنا و اول ما اتقفل الباب قالت ليا منى انه الكلبة على حسب وصفها المربوطة جوا عارفة انها مستريس مش سليف يعني المفروض اعاملها كأنها صاحبتي قدامها وافقت و انا اصلا مش عارفة هعمل اية معاها ولا مع الكلبة على حسب وصفها دخلنا اوضة النوم نزلت على ركبتها وقالت يا ستي ممكن بعد اذنك تسمحيلي انول شرف بوس ايدك بصيت ليها وقلت ولية ايدي ماتبوسي رجلي يا منى راحت مطاطية على رجليا و بدأت تبوس جزمتي و هي بتقول حضرتك ممكن تقولي لي كلبة شرموطة متناكة لبوة أي لفظ يخطر ببالك أي تسمية ضحكت وقلت ليها بتتكيفي بالشتائم يا بنت الكلب لاقيتها بترد عليا و بتقول يا ستي بالكلمات دي بعرف مقامي الحقيقي اني كلبة ذليلة خاضة لحضرتك وانك تملكي كل حياتي وليكي حرية التصرف بكل اموري قلت ليها بطلي مرقعة يا بت قومي شوفي هلبس اية في ليلتك إللي مش فايته قالت حاضر يا ستي و قامت وطلعت لي ثوب جلد لونه احمر قصير يعني يادوب يغطي حاجة بسيطة من اردافي و طلعت شراب من النوع إللي بيوصل لحد الافخاد وفوقها و طلعت اندر لونه احمر اول ماشوفته استغربت كله شبك يعني مش هيستر حاجة اصلا و جلبس ايد لونه احمر برضه وقالت لي ياهانم ده لبسك اليوم قعدت على السرير وبصيت ليها وقلت اية يا شرموطة اية عايزاني اتفضح بالثياب دي ردت عليا وفي بسمة في وشها يا هانم ده لبس المستريس يعني عادي و انتي ممكن تستمتعي وتخلي وحده منهم تلحس كسك او حتى تشخي ببقها يعني لازم تكوني جاهزة لكل حاجة قلت في بالي اهي تجربة بس بصيت ليها وقلت التصوير قالت ليا متقلقيش مش هيكون ليكي أي تصوير يعني انا بحب اصورهم لما بيكونوا بيعندوا معايا عشان اهددهم بالتصوير اما لما يكونوا زي سليف اليوم الموضوع مش محتاج هما جايين بانفسهم قلت ليها يلا اطلع برا عشان اقلع الهدوم دي والبس الزفت إللي انتي جايبة بصت لي بحزن وقالت انتي لية عايزة تحرميني اني اشوف جسمك رديت عليها بسرعة تشوفي اية يا واطية هو جسمي ده حاجة سهلة اية يا لبوة اطلعي عشان اجهز طلعت من الاوضة و بدأت اقلع هدومي كلها ولبست الاندر إللي جابته وبصيت بالمرايا شوفت كسي واضح يخرابي اية لازمة امه اصلا ما امشي من غيره رحلت لابسة الشراب و بعدها لبست الثوب الجلدي إللي فصل جسمي تفصيل و لبست الجلبس بصيت لنفسي بالمرايا اتجننت من شكلي طلع شكلي غير خالص يعني يحسيت اني فعلا مثيرة بالملابس دي وشكلي كده مغرية و انا ببص بالمرايا لاقيت منى بتنده عليا وبتقولي خلصتي ياستي قالت ليها ايوة زفت خشي خشت واول ماشافتني صفرت تصفيره واااااااااااااااااااااااااااااااااا ااو اية ده ياستي طلعتي تجنني اهو وشكلك مستريس جبارة , بصيت ليها وقلت فاضل انتي هتلبسي اية راحت مطلعة ثوب شبه إللي انا لابساه بس لونه اسود و طلعت شراب زي بتاعي بس برضه لونه اسود بس مطلعتش اندر و بدأت تقلع هدومها واول ماشوفت جسمها حاجة قالت ليا لازم احاول امسك بزازها إللي مخليني مش على بعضيي جاية من خلفها و مديت ايدي من وراها ومسكت بزها طلع صوت منها زي التنهيدة و بتقولي مش دلوقتي يا ستي عندنا سيشن خلينا نخلصه و بعدها هبقى ملكك للصبح قرصت حلمتها و قلت ليها لسة هتعلم النهاردة يعني يمكن معرفش اعمل معاكي حاجة و هي بتتوه مع كل قرصة اهههههههه اااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااهههههههه اااااااااااااااااااااااااااااااهههه بيكفيني ابقا تحت رجلين حضرتك قلت ليها اخلصي عايزة اشوف الكلبة لبست وصراحة طلع جسمها نار بالملابس حاجة لا تتوصف شكلها يجننا رحت راده لها التصفيره وااااااااااااااااااااو شكلك بقا حلو يا لبوة ضحكت وقالت اهو ده كله ملك حضرتك قبل ما نطلع ادتني جزمة جلد رقبتها بتوصل لحد ركبتي قالت البسيها عشان تكمل شكلك لبستها كان لونها برضه احمر و لبستني قبعة شبه قبعات الشرطة و هي كمان لبست زيي و طلعنا متجهين للغرفة الثانية و كانت الساعة حوالي تسعة إلا ربع دخلنا وصدمت شوفت أنسانة انا بحترمها اوووووي و بعتبرها مثل اعلى لي مربوطة على كرسي وعريانة ملط خالص الدكتورة رشيدة قدوتي او إللي كانت قدوتي واول ما سمعت الباب قالت يا ستي منى انتي جيت راحت منه مقربة منها و بتبصلي و بتأشر ليا اني اشوفها بتعمل اية راحت ضربها بالقلم على وشها صوته رن في اذني وقالت ليها ايوة جيت يا لبوة وجبت ليكي هدية كمان اصلها كانت رابطة على عنيها قماشة سودة فمكنتش بتشوف قالت لمنى مين يا ستي منى منى حطت ايدها على زنبوها وقرصته جامد لدرجة انه الدكتورة رشيدة صوتها ارتفع بالاهات اههههه اااااااااااااااي بالراحة يا ستي بالراحة وقالت بدأت اشوف انك بتسألي كثير اية يا شرموطة فاكرة نفسك في المدرج بتاع الجامعة انتي هنا كلبة منتاكة يعني تخرسي خالص فقط تحاولي ترضيني و ترضي ستك الجديدة قالت الدكتورة رشيدة اسفة اعذريني مش هسأل ثاني ضحكت منى وقالت ليها لا مش هعديها ليكي كده بسهولة النهاردة هحول جسمك مخطط زي الحمار الوحشي راجت من ركن الاوضة جابت عصا خيزران و بدأت بضرب رشيدة على بزازها و هي تصرخ اااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااايييييي اااااااااااااااااااااااااااااه و بتحاول تغطي على بزازها بكتافها بس لانها مربوطة مش عرفة و كل ما تتحرك اكثر منى بتزيد قوة ضرباتها و رشيدة صوتها يعلى اكثر أااااااااااااااااااااااااااااااااهه ههه ااااااااااااااااي ارحميني ااااااااااااااااااااااااييي ابوس ايدك كفاية و منى بتضحك عليها وبتقولها عشان تحرمي ياكسمك تسألي ثاني وهي تتألم أاااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااايييي صعبت عليا صراحة رحت ماسكة ايد منى وقلت ليها كفاية كده بصتي منى وقالت اوكي حاضر رشيدة بدأت تشكرني و تقولي متشكرة ياستي الجديدة و اوعدك مش هعيدها ثاني قلت ليها أكيد مش راح تعيديها ثانية يا دكتورة رشيدة اول ما سمعتني اقولها دكتورة رشيدة قالت مين انتي و ازاي عرفتي اني دكتورة ساعتها اتجهت ليها و بعدت القماش من على عنيها وقلت ليها عرفتيني أنا طالبتك المتميزة و المتفوقة إللي من اليوم هتبقى برضه ستك عليك اول ما شفتني نزلت دمعتها وقلت ارجوكي يا رغد ارجوكي متفضحنيش ارجوكي راحت منى منزلة الخيزرانة عليها ثاني بس المرة دي على فخدها صرخت أااااااااااااااااااااي ااااااااااااااااااااااااااااي بصيت لمنى وقلت ليها مش قلنا كفاية قلت منى انتي متعرفيهاش دي متمردة مابتصدق تلاقي شوية حنية عشان تتخلص من عقابها بصت لرشيدة وقلت اسمها ستك رغدة مش رغدة حاف اية مفكراها طالبة عندك دا انتي من اليوم هتبقي شبشب لرجليها يعني خلاص ابتداء من بكرة هتبقي انتي ملك ليها يعني معدتش مدخلة بحاجة .
بصيت لوش رشيدة وكل القيم المثلة إللي كانت بتقولها لينا و كل الاحترام إللي كنت بكنه ليها تحول لغضب جوايا و رغبة بالانتقام منها لانها كانت مثل اعلى لي وطلعت شرموطة بالاخر قلت لمنى النهادرة عايزة اشوفها متمرمطة عايزها تبقا شرموطة كبيرة عايزاكي تعملي فيها إللي متعملش في حد قبل كده بصت لي منى وقلت ماشي , اقتربت من رشيدة وقالت مش بأيدي يا شرموطة ستك رغدة قالت عايزاكي متمرمطة يعني لازم تتمرمطي و تبقي شرموطة كبيرة كمان و تترجيها تنيكك صرخت على منى قلت ليها فين الكاميرا يا زفته قالت جوى ثواني اجيبها ليكي راحت جابتها و اعطتني هي وعلمتني ازاي اصور قلت ليها دلوقتي عايزاكي تفشخيها ليا بدأت اصور ومنى اتجهت اتجاهها و ادتها بالقلم و قالت ليها اليوم يومك يا دكتورة مسكت بزازها وبدأت تفعصهم و تقرصهم و رشيدة تتلوا اهههههههههههههه اااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااييي معدتش فاهمة هي بتتألم و لا دي المحنة ولا اية و هي اااااااااااااااااااااااااا اوووووووووف ستي منى انا خادمتك انا كلبتك و منى بتقولها مش كفاية سمعيني انتي اية بالضبط و راحت لطشاها بالقلم على وشها و رجعت بايدها الشمال بتفعص بصدرها و بتقرصه بقوة و ايدها اليمين بين فخدي رشيدة بتقرص بشفرات كسها و زنبورها و هي بتتأوه اااااااااااااااااااااااااااااااااهه ههه اااااااااااااااااااااااهه اووووووووووووووف انا شرموطتك يا هانم انا منتاكتك أااااااااااااااااااااااااااااااااهه هههه اوووووووووووووف اااخخخخخخخ و منى مستمرباللعب بكسها و ببزازها و هي على نفس النغمة انا عبدتك انا كلبتك انا الجزمة بتاعتك و الظاهر انها بدات تمتحن اووووي قلت منى لرشيدة اية يا شرموطة جبتيهم وهي بتهز راسها بالموافقة راحت فاكها و نيمتها على الارض وربطتها ربطة غريبة ربطة ايدها اليمني مع رجلها اليمين بس من الخلف و بنفس الطريقة الايد الشمال مع الرجل فبقت متقوصة يعني ظهرها متقول و كسها و طيزها بقوا واضحين قدام منى لانها ربكت الحبلين بحبل ممدود للسقف و قالت ليها النهاردة هدخل عليكي ثاني يا رشيدةة فاكرة الزب الاصطناعي الكبير رشيجة ساعتها طلع صوت صريخها ارجوكي يا ستي ارجوكي كده مش هعرف اقف على رجليا قلت ليها منى لحد ما تغفر ليكي ستك رغدة هعمل فيكي كل حاجة بتخافي منها ولو ما غفرت ليكي يمكن متمشيش لسنين يا شرموطة راحت على دلاب موجود في الاوضه وطلعت حاجة خوفتني انا شخصيا زب اصطناعي بس كبير مش كبير كبير جدا يعني طوله حاجة وثلاثين سم و عرضه يمكن سبعة سم و اكثر شوية يعني حاجة اول متشوفها ممكن تموت من الخوف و بدأت اتردد بس قلت خليها تتربى الشرموطة لبسته على وسطها منى و قربت لوش رشيدة او ماشافته رشيدة قالت ابوس رجليكي ياستي منة مش هقدر و عنيها كلها دمع راحت لطشها بالقلم وقالت انتي اية قصتك اليوم يا منتاكة شايفاكي بتعترضي كثير اية افتحي بقك " جسم رشيدة غريب يعني هي عمرها 50 سنة تقريبا قصيرة بس تخينة يعني طولها 155 سم و وزنها حاجة وثمانين طيزها كبيرة و بزازها كبيرين و مدندلين الظاهر من كثر الطفعيش شعرها طويل حبة " اول مافتحت بقها راحت مدخلة منى راس الزب الاصطناعي في بقها و و بدأت تدخل شوية وطلعه وبسمع خنقة من رشيدة وكل ما تطلع منى الزب رشيدة بيطلع منها كثير تفاف و ترجعه ثاني بس كانت بترحمها شوية مش بتفوته للنص مثلا يادوب شوية صغيرين وقعدوا كده حوالي اربع دقايق بعديها بعد منى من بقها و قالت يلا يا كلبة حان وقت الفشخ بصتي وقالت يا رغد عايزة تسمعي صوت صريخها ولا أقفل ليها بقها بصراحة كان نفسي اسمع صوتها وهي بتصرخ من النيك قلت ليها لا خليها تصرخ عايزة اسمع ترجيها قالت حاضر وصلت منى لعند طيز و كس رشيدة و مع الرفعة المنيلة إللي كانت مرفوعاها رشيدة مش هتقدر تعمل أي حاجة إلا انها تتقبل واقعها بدأت منى تداعب خرم طيز رشيدة بأصبعها و بحركة دائرية على خرم طيزها و بدأت اسمه اهات نشوة من رشيدة اممممممممممممه ااااااااااااااااااااممممممممممممممم مممممممممه فهمت انها بدأت تتمحن و بدأت تذوب و لاحظت ان منى بتف على طيز رشيدة و بدأت تدخل صباعها في طيزها و هنا سمعت صوت رشيدة و هي بتقول ااااااااااااااااااااااااااااااااههه هه ااااااااااااااااييييييي ايوة يا ستي نيكي يا ستي ارجوكي يا ستي راحت ضحكت منى وقلت شوفتي ازاي يا شرموطة انك عايز تنتاكي من الموقف ضحكت انا كمان وقلت لمنى متبخليش عليها افشخيها عايزة اشوف الدم من طيييزها ساعتها بصت لي رشيدة وقلت لي لية كده يا ستي رغد قربت منها و انا ماسكة الكاميرا وقلت ليها عشان تعرفي مقامك يا مثلي الاعلى و لطشتها بالقلم و اول ما بصتي و كانت عايزة تقولي كلمة شهقت شهقه كأنها هتموت ااااااااااااااااااهههههه بصت ليها بستغرب و بعدها سمعت صرخاتها ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااايييييييييييييييي ااااااااااااااااااااهههههه ارجوكي يا ستي منى بالراحة ده كبير كبير اووووي و منة عمالة تدخل الزب في طيزها بشويش شوي و طلعة وتدخله ثاني و تطلعه بس مكنتش بدخله كثير و اهات رشيدة اااااااااااااااااههههه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااايييييييييييييي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااايييييييييييييي ارجوكي يا ستي رحت من صارخة عليها ثاني بتطلبي طلبات ثاني ليلتك سودة راحة مدخلة الراس جو طيزها ومسكت الحبل و بدات تسرعة بحركتها للأمام وللخلف و هنا رشيدة صرخت صرخات متواصلة ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااايييييييييييييييي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااههههههههههههه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااايييييييييي يييييييي وفجأة سكتت رشيدة ببص عليها لقيتها اغمى عليها و منى لسة مستمرة رحت جارية عليها و لطشتها بالقلم و قلت ليها الست ماتت ضحكة منى وقالت ميبقاش قلبك خفيف هي بس اغمى عليها من كثر الالم كلها شوية و تفوق طلعت الزب من طيزها و شوفت دم بينزل من طيزها ......................

أنتظروني في الجزء الثالث
كاتبة جنسية

Adham00
12-02-2017, 10:39 PM
رائعة جدا ومثيرة جنسيا ده انتى طلعتى كاتبة محترفةمنتظر باقى الأجزاء

كاتبة جنسية
12-02-2017, 10:44 PM
رائعة جدا ومثيرة جنسيا ده انتى طلعتى كاتبة محترفةمنتظر باقى الأجزاء

بحاول اكون كانبة جيدة نوعا ما
اشكرك على التشجيع
المرة الجاية جزئين مع بعض عشان ابدأ اجهز للاختبارات

لك مني كل التقدير

كاتبة جنسية

Omar el gamed
12-02-2017, 10:48 PM
لا حلوة الصراحة البداية تجنن انا شوفت الجزء الأول وكنت منتظر اشوف هل انتي شاطرة كده ولا مرة وخلاص بس برافو عليكي طلعتي تجنني اسلوب وفكر حاجة جامدة جدااااااا
بس ليكي عندي نصيحة صغيرة
ياريت تركزي في قصة واحدة في حاجة واحدة بس انا شايفك كاتبة اكتر من حاجة اه انتي شاطرة وتقدري بس خليهم واحدة واحدة علشان كل واحدة يبقى ليها رونقها وقوتها وتركيزها اللي تستهله

كاتبة جنسية
12-02-2017, 10:56 PM
لا حلوة الصراحة البداية تجنن انا شوفت الجزء الأول وكنت منتظر اشوف هل انتي شاطرة كده ولا مرة وخلاص بس برافو عليكي طلعتي تجنني اسلوب وفكر حاجة جامدة جدااااااا
بس ليكي عندي نصيحة صغيرة
ياريت تركزي في قصة واحدة في حاجة واحدة بس انا شايفك كاتبة اكتر من حاجة اه انتي شاطرة وتقدري بس خليهم واحدة واحدة علشان كل واحدة يبقى ليها رونقها وقوتها وتركيزها اللي تستهله

كثيرين توقعوا اني مش هكمل ولا قصة بحكم اني نزلت اربع قصص بس اديني بدأت انزل الاجزاء الثانية
واشكرك على مجاملتك لي
و اما بالنسبة للتركيز انا كتبت اربع فصول من كل قصة يعني بنزلهم على فترات
عشان لو اتلخمت في الاختبارات بتاعت الجامعة اكون على الاقل نزلت كم فصل الناس تستمتع بيهم
و ايضا بكرة هتنزل باقي الفصول لباقي القصص يعني هكمل الفصل الثاني لكل القصص اللي نزلتها

معاك فى اى حاجه
12-02-2017, 11:04 PM
قصه حلوه جدا
نفسي اكون بطل من ابطالها

كاتبة جنسية
12-02-2017, 11:09 PM
قصه حلوه جدا
نفسي اكون بطل من ابطالها

اشكرك جدا
و بالنسبة انك تكون بطل الابطال كلهم نساء في القصة لحد الجزء الرابع
بس لو في امكانية لبطل يكون راجل ساعتها هبلغك

ماستر محمود
12-02-2017, 11:45 PM
لا بصراحة كاتبة رائعة ومتمكنة انا قريت قصص كتير في السادية حتة القصص بالغات مختلفة مش بالدقة دي ابدعتي الصراحة ياريت تستمري

كاتبة جنسية
12-02-2017, 11:58 PM
لا بصراحة كاتبة رائعة ومتمكنة انا قريت قصص كتير في السادية حتة القصص بالغات مختلفة مش بالدقة دي ابدعتي الصراحة ياريت تستمري

لما يطلع الكلام ده من ماستر سادي لازم افتخر بنفسي اني مش سادية
وكتاباتي عجبت اهل السادية
دمت بود

السلطان جورج
12-03-2017, 01:09 AM
جميل جدا طريقتك وسردتك للقصه ممتازه
استمري وحاولي تكبري الجزء شويه

كاتبة جنسية
12-03-2017, 01:23 AM
جميل جدا طريقتك وسردتك للقصه ممتازه
استمري وحاولي تكبري الجزء شويه

هي اول ثلاث اجزاء كده صغيرة حبة اما باقي الاجزاء كبيرة
شكرا لمرورك

slave_forever
12-03-2017, 01:52 AM
ادائك متميز بجد واكتر من قصه مع بعض دماغك حلوه

كاتبة جنسية
12-03-2017, 01:31 PM
ادائك متميز بجد واكتر من قصه مع بعض دماغك حلوه

شكرا ليك
يعني عندي كبث فبطلعه بالقصص
اتمنى ان تنول رضاك

مها هانم
12-03-2017, 01:52 PM
احستنى برافوووو عليكى استمري

كاتبة جنسية
12-03-2017, 01:55 PM
احستنى برافوووو عليكى استمري

ولكم يا مها اتمنى يكون الجزء الثاني عجبك
وفي برضه قصة اخرى ايمها نحو عالم الجنس الحقيقي من جزئين ياريت تقرأيها وتقولي لي رأيك

airwalker
12-03-2017, 07:25 PM
اسلوبك ووصفك للاحداث اكثر من رائع يجعلنا نعيش فعلا في جو القصة وفي احداثها

لكن حذاري من الاخطاء الاملائية اكرر مرة اخرى الاخطاء الاملائية كثيرة ومن شأنها ان تخرجنا عن تركيزنا وتشتت افكارنا
قبل ان تقومي بالنشر انصحك بعمل استعراض المشاركة ومراجعة القصة ثم قومي بنشرها
متابع ومنتظر الجزء القادم
تحياتي العطرة

كاتبة جنسية
12-03-2017, 08:41 PM
اسلوبك ووصفك للاحداث اكثر من رائع يجعلنا نعيش فعلا في جو القصة وفي احداثها

لكن حذاري من الاخطاء الاملائية اكرر مرة اخرى الاخطاء الاملائية كثيرة ومن شأنها ان تخرجنا عن تركيزنا وتشتت افكارنا
قبل ان تقومي بالنشر انصحك بعمل استعراض المشاركة ومراجعة القصة ثم قومي بنشرها
متابع ومنتظر الجزء القادم
تحياتي العطرة



اكثر تعليق افرخني منذ دخولي المنتدى اخيرا حد ركز في الموضوع
اخيرا شعرت انه في حد بيقرأ فعلا و بيركز في القراءة
اشكرك جزيل الشمر على ملاحظتك
و اكيد هعكل بنصيحتك
دمت بود
كاتبة جنسية

المجهول 18
12-04-2017, 01:24 AM
قصه رائعه جدا ومتشوق جدا للجزء الثالث
لاكن تجيب اكتئاب بيلاقو الى عايزينو بسرعة البرق واحنا احنا ولاد كلب نفضل سنين ندور ومنلاقيش حاجه

كاتبة جنسية
12-04-2017, 08:29 AM
قصه رائعه جدا ومتشوق جدا للجزء الثالث
لاكن تجيب اكتئاب بيلاقو الى عايزينو بسرعة البرق واحنا احنا ولاد كلب نفضل سنين ندور ومنلاقيش حاجه

هي فرضية للعالم العربي يعني الحظ مطلوب و البنات لهم حيز كبير
دمت بود

كاتبة جنسية

المجهول 18
12-04-2017, 04:14 PM
هي فرضية للعالم العربي يعني الحظ مطلوب و البنات لهم حيز كبير
دمت بود

كاتبة جنسية

البنت تعرى كتفها بس وتقول عاوزه مصرى الشعب هيتحول ل سادى فى ثانيه لاكن ولد يطلب ماستريس بدون جنس مفيش الكلام دا هتتناك يعنى هتتناك

سكساوي مجنون
12-04-2017, 04:46 PM
من شدة اعجابي اتابع كتابات في صمت

T-ToNe
12-04-2017, 06:06 PM
طريقه سردك للقصه مثيره وى عجبنى
بالرغم انى موش أحب الدم أو الأفعال الدمويه أنا أحب الأهانت والذل اكتر
لكنى حقيقى تمتعت بقراتها ... شوكرنلك وى بنتظر الجزء القادم

كاتبة جنسية
12-04-2017, 06:21 PM
البنت تعرى كتفها بس وتقول عاوزه مصرى الشعب هيتحول ل سادى فى ثانيه لاكن ولد يطلب ماستريس بدون جنس مفيش الكلام دا هتتناك يعنى هتتناك

هههههههههههههههه هههههههههههههههه هههههههههههههههه
ضحكتني فعلا عموما مازلنا في مرحلة متأخرة من فهم الميول الجنسي و ابعاده

كاتبة جنسية
12-04-2017, 06:29 PM
من شدة اعجابي اتابع كتابات في صمت

اخجلتني بكلماتك الرائعة
اتمنى ان ينال باقي الاجزاء اللي هتنزل
دمت بود
كاتبة جنسية

كاتبة جنسية
12-04-2017, 06:31 PM
طريقه سردك للقصه مثيره وى عجبنى
بالرغم انى موش أحب الدم أو الأفعال الدمويه أنا أحب الأهانت والذل اكتر
لكنى حقيقى تمتعت بقراتها ... شوكرنلك وى بنتظر الجزء القادم

شكرا ليكي شهادة اعتز بها

واما موضوع العنف ما احبه مثلك
ولكن في احداث القصة مطلوب
دمتي بود

كاتبة جنسية

ثابت علي
12-05-2017, 01:38 AM
البداية كانت مبشرة والنتيجة هنا
طرج مميز ومثير جدا اشكرك



قصص سكس زوجة تخون زوجها بمساعدة صحبتهاقصه سكس محارم من المنصورهمدينة.المخرم.سكسارشيف قصص سكس ونيك زوجيةقصص جنس اغتصاب المحارمقصص نسوان تتناك من رجل عبيط/archive/index.php/t-190540.htmlاه ياكسي نار قصصقصص نياكةعرب نازعنتيل الجيزة منتديات نسوانجي قصص جنس سريحه كسيقصص سكس من محارم في زريبة المواشيلماذا البنت البتتناك بتعمل نفسها محترمه/archive/index.php/t-334363.html/archive/index.php/t-577234.htmlكسي بفرفرقصص جنسية مصرية مثيرة منتديات نسوانجىسوالب مصريين في طرابلسمقاطع سكس نسوانجي امريكيمغامراتي مع احلى شباب متسلسلهقصص نيك محارم ليليمصريه تتناك وتتصوردون علمهاقصص سكس أنا و مراة الراعي الأرشيفقصص سكسيه ابني وهونايمرغبات مكبوتة نسوانجي/archive/index.php/t-60198.htmlصور سكس اسنا الطباخهقصص نيك وصالقصص سكس صبي و سيدةقصه سكس بنت عطشه نيك تحكي قصتهاقصة سكس حسام و امى/archive/index.php/t-494596-p-4.htmlقصص سكس مريحة جدآناكوني في الخرابةهمص بزازك/archive/index.php/t-591479.htmlسكس ةةةفتان مع حيرناتكلام في النياكةقصص سكس الصعيدى ومحرمو وعلتو كملةناك خرمي قصص مصورهسكس مصري ولد جاب خطيبتواختي مهيجانى عايز انيكهاقصص سكس اللواط والدياثه منتديات متناكهابني ناكني في البلكونه قصص محارمقصص جنسيه لواط من منتدي نهر العطشارشيف نسونجينيك بنت اسيويه من اجنبي مترجمنيك مدام تلاتينيةمبتسه مخزنه يمني قصه سكسيهسكس شعر ابط شيملات وليدي بوي/archive/index.php/t-171728.html حلو ياحبيبي في خرميقصص نيك طيز فى الظلامارشيف نسوانجي متسلسله م site:landsmb.ruقصتي مع المستآجر الجديد والنيك من الخلفنكت جارتنا وداعبة طيزي قصص سكسقصص سكس محارم مصوره الصفحه 12قصتي مع الطبيبة قصة سكسحظ يا نصيب تبادل pornصور نيك نسوانجيقصص سكس نسوانجي نساء عربيات ف منتجعات العراه هيثم و اخته و خالته متسلسلة site:landsmb.ruقصص نيك مع الشحاتهسكس عربي خيانه الزوجه الفلاحهﺣﻜﺎﻳﺘﻲ ﻣﻦ ﻭﻗﺖ ﻃﻔﻮﻟﺘﻲقسم سكس المحارم احاسيس منتدى نسوانجىقصص سكس محارم عربي صفحه٥٥قصص محارم الأرشيف نسوانجي/archive/index.php/t-348432.htmlسكس اعرب اختيقصص سكس بنت حت خليك تولع شهوهقصص سكس رجب وامل مراتهافلام سكس اخت نائم في الزلطارشيف قصص سكس لواط نسوانجيقصة سكس صديقتي في الثانويةقصص بنوتي عاشق الاير الكبيقصص سكس نسونجي عدة اجزاءقصص سكس مكتوبه بنات اخي