دخول

عرض كامل الموضوع : هيام القادره الجزء الثالث والاخير


slave_forever
08-22-2017, 01:54 PM
قالت هيام لعمر اترجانى يا متناك عشان اديك الكلوت تتمتع بيه نزل يبوس رجل الملكه هيام ويقول انا كلبك ياملكه انا متناك ارجوكى خلينى اخد الكلوت اتمتع بيه اديته هيام الكلوت وامرته ينام على ظهره وهو عمال يشم فى الكلوت مسكته هيام من زبه تاني واعتصرته عشان ميقدرش يجيبهم ولا يستمتع اصابت عمر حاله من الاعياء لعدم مقدرته على انزال اللبن والم زبه الشديد كل ذلك رأه بدر مما اصايه بالاثارة والهياج من قوة هيام فكانت انفاسه متقطعه وجسده يغلى من الهياج

كانت تعرف ان بدر وصل الى قمة اثارته فقد تعمدت ما تفعل لثيره قررت هيام القيام بالخطوة التالية وهى ترويض بدر كان عمر نام عل الارض يتالم من الذل والاهانه والرغبة افاقته هيام بكف من يدها وقالتله ايه يا متناك عايز تهد ى وترتاح طب تعال ورايا يا متناك وقامت هيام وجرى عمر وراءها مثل الكلاب طبعا عند رؤية بدر لقدوم هيام ذهب الى غرفته سريعا قبل ان تاتى وهوه متوتقع ذهابها الى غرفتها وقعد يفكر ماذا ستفعل بعمر المسكين الذى اصحب اسير جسدها واسير قوتها وهيامنتها قطع حبل افكاره صوات الباب وهوه ينفتح وفوجى بهيام ومن وراها عمر فقام بالتصتنع فى ملامحه ووفى نبرات صوته وهوه بيزعق وبيقول فى ايه ومين ده وايه المنظر ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دخلت هيام واسكتته بصوتها وهى تقول لبدر بس يا متناك لسه دورك جاى اغلقت هيام الباب وجلست على اول كرسى ف الغرفة ولكنها تعمدت ان تجلس على طرفه وتفتح رجلها لتجعل كل من بدر وعمر يرون كسها الذى الهبته النيران فاصبح احمر وبه خيوط من الشهوة
فعندما راى عمر ذلك جرى عليها ولكنها امسكته من راسه وقالت ايه متناك هايج عايز كسى عايز تلحسه وتشم فيه قالها اه وكان زبه قد انتصب من كلمات هيام امرته بان يذهب الى دولاب عمر ويحضر حبل وخرزانه فذهب واتى بالحبل والخرزانه وبدر مصدوم لا يفهم مايحدث اخدت الخرزانه وانهالت بها على طيزه مما الهب جسده وزبه وقالتله شايف المتناك اللى ع السرير ده تجيبه من شعره وتربطه قدامى هنا ع الارض عشان الملكه هيام ترضى عنك وتدوقك طعم كسها فلمعت عينى عمر من الشهوه فهاجم على بدر الذى حاول المقاومة لكن عمر كان اقوى منه فهو يكبره بسبع سنين وغير ذلك كانت فكرة شم كس الملكه هيام وتذوقه اعطته طاقه اضافيه واذ ببدر امامها على الارض مربوط من يديه خلف ظهره ينظر اليها مذهول اتى اليها عمر يقبل قدميها حتى تسمح له بلحس كسها وتذوق طعمه فقالته عايز تلحس كسى يا متناك تعال ورايا وانا اقولك تعمل ايه مشى وراها ووصلت هى عند بدر وامرت عمر قالتله بعبصه في طيزه وسعهاله بعنف فنفذ عمر وبالفعل بدا بعبصه في طيز بدر صباع ثم صباعين حتي انهار بدر تماما و كان يتلوي لانه لا يريد ان يحدث ذلك فقالت له هيام ايه يا متناك مش عاجبك اوامرى فرد بدر و قال اه فلطشته بالقلم قالتله انت متتكلمش انت متناك كلب ملكش لزمة وراحت نزلت على طيزه بالخرزانه هرت طيزه لحد ما احمرت وهو يصوت ويتاوه ويصرخ صراخ الهبها والهب ذلك عمر وكان يلهث من الشهوة فامرته بأن يمسك زب بدر وان يفركه فنفذ الامر فاخد يفرك زبه بدر وهيام تضرب بدر على طيزه بالخرزانه مش انت يا متناك اللى اغتصبتنى امبارح انا هفشحك النهارده وهفتحك اتفوه يا متناك فشدت الملكه هيام عمر من شعره وقربته من كسها عشان يشم ريحه كسها وريحه عسلها الذي ملأ المكان من منظر الذل والضرب قربته وقالتله لو عايز تلحسه لازم تنيك بدر فى طيزه تفشخه وانا هكافئك طبعا عمر نفذ الامر بدون نقاش لان امامه هدف واحد فقط هو كس الملكه هيام حاول بدر الهرب لكن دون فائده فقد كان عمر تمكن منه وكانت تغمر انفه رائحه كس هيام مما زاد هياجه وشهوته وقام بادخال زبه دون رحمه فطيز بدر الذى كان يضرخ من الالم وهذا ما جعل هيام تضحك بهستيرية وسادية وتلهب طيز عمر بالخرزانه حتى ينيك بدر اكثر من كتر ضربات الملكه هيام على طيزه انزل عمر لبنه بطيز بدر واطلق صيحه مدوية براحته من لبنه فضحكت هيام فقد انتصرت وكسرت بدر ونزل لبن عمر من طيز بدر مع قطرات دم فقد انفتحت طيزه واصبحت متناك رسمي كافئت هيام عمر بجعله يلحس كسها بضع دقائق حتي رفسته برجلها بعيدا فذهبت الى بدر وشدته من شعره وقالته ايه يا متناك مش كنت عامل امبارح نفسك 7 رجاله فى بعض النهارده كسرتك يا كسسمك وكسرتك بايه بكلب عبد خدام لرجلى اتفوه عليك متناك تقرف اغتصبتنى امبارح لكن انا اغتصبت النهارده رجولتك وكرامتك وكبريائك يا متناك انا همشى اخرك تفضل كده كلب مربوط وهخلي كلاب الشارع كلها تنيكك يا خول وتبقي شرموطه قد الدنيا فرد عليها بدر بكل الم وحسرة وانكسار ارجوكى لا يا مولاتى هيام انا هفضل خدامك طول عمرى كلبك المطيع لكن متحرمنيش من حضرتك انا هنفذ كل اللى تؤمرينى بيه امرت هيام كلبها عمر ان يفك بدر وذهبت وجلست ع الكرسى واشارت لبدر باصبعها ان ياتى اليها لكى يبوس قدمها لكى تقبله كلبا لها فاتى اليها مسرعا وقبل قدمها واخذ يردد اسف مولاتى ارجوكى اجعلينى كلبك وخدامك المطيع الى الابد فنظرت اليه بسادية وقالت ده اخرك تحت رجلى وقامت من مكانها قائلة لعمر ورايا يا كلبي وفتحت الباب و تفت ع الارض وقالت اتفوه عليك متناك كلب واغلقت الباب عليه واغلقت ايضا معها حكاية اميرة الانتقام

فقد تزوجت هيام من كلبها عمر ولكنها ابتعدت عن بدر الذي ياما لهث ورائها كالكلب الذليل كي يقابلها ولكنها كانت ترفض مقابلته فقد قررت ان ترميه في سلة المهملات

omar 21
08-29-2017, 06:30 AM
دماغك سم حلوة جدا



نانا الشرموطةقًصّصّ سِكِسِ مٌصّوَرَُه وَمٌدِبّلُجُْه وَمٌتْرَجْمٌُه بّيَ الُْعرَبّيَ/archive/index.php/t-47226.htmlقصص جنسيه يمنيه خاصسكس مريامقصص سكس محارم عربي مصري الصعيد يروح المزرعةقصص سكس بائعة السمكانا و مرت خالي سكسي متسلسلهقصص نيك محارم أمهات وعشق ابنائهمصور سكس نسوانجي البقرة الحلوببحث قصص سكس اناوام صديقي مشعل وصديقتها قصص سكس متسلسلة محارم نسونجياح كسي يشتي زب قصص صنعانيةتحميل سكس زنجي يسوق سيارة فتاة بيضاءقصص سكس محأرم أرشيفقصه نيك مدام سماحصور منالام الحاضنه سكس محارم الجزء التاسع /archive/index.php/t-428828.htmlقصص سكس ناكني اخو زوجيقصص سكس ابن خلتي اغطصبني بي منته العنف قصص سكسكسسنه ضيقه/archive/index.php/t-452330.htmlقصة سكس متسلسلة جارتيقصص جنسيه لواط مع الطالب سمير والمدير لابسه زبر صناعي وقالت ياخول يامتناكسكس مدرب الكاراتيه بجودة عاليهقصص سكس مصورة العمه و الأشقياء البوم قحبه ملبس شفاف نسوانجيالمتميز افندينا مربربمشاهدات مقاطع سكس مقطع هدير عبد الرازق مفتوحسكس مكحرتقصص سكس المهندس مازنمصي زبي ياقحبهصور الكس واشكالهفهد ينيك/archive/index.php/t-65922.htmlصور بعبصه للاطياز العريضه للبنات المربرباتقصص نيك ف موسم البطيخقصص تعريصقصتي لم ناكني اخي بقوة انا نايمه وهو قصيص كامله نيك شديقصص سكس الشرم وطه هاله مع حارس العمارهقصص سكس امرأه علي جمر الشهوات السلسله كاملهقصص سكس امهات الأم الممحونة وابنها المريض موقع نسوانجيصور مثيرة يمسكها من الخلفمشاهدة مقطع فيديو فيلم سكس عربي جديد سكس فضيحة الاستاذة رضا المعلمة المدرسة في الفيوم تخلع الكلوت وترقص طيزها الضخمةصور نسوانجي احا لبوةنيك في شقه المديراﺥ ﻭﺍﺧﺘﺔ ﻣﺘﺮﺟﻤﺔ ﺏ **** ﺟﺔ ﺍﻟﻠﺒﻨﺎﻧﻴﺔآآآآه أآآآه باعدت بين فخازهابتناك و هي نايمةقصص سكس الفلاحهقصص سكس عائليه محارمقصص نيك مريمصور سكس قنص هندي من نس انجيياحلو طيز شب سالبسوالب القاهرةنيك كس نعمةبنت عمتياستسلام الاملابنها تفقيشسكس كرتون مارده/archive/index.php/t-385843.htmlقصص سكس مولاتي زوجتيقصص لحوا محني زب عندو كبيرصورسكس فانسيافلاسكس الفلانتينقصص نيك لسه متجوز ومش ملاحكقصص عمتي بتقوله زبك كبير مدخلوشفيلم السكس السمينه sofia rose بكاملقصص محارم اه نيكني ياابني اه اميسكس خايفة يفتحهاقصص سكس شكوني تجسس دياثه محارم مع شغل البيتقصص سكس الارشيف كامله الاجزاء متسلسله المهندس مازنقصص سكس مصورة في الكازينوقصص سكس في مكاتب محاماةقصتي أتنك من زب كبير وطويل في المترو/archive/index.php/t-240539.htmlموقع نسوانجي الداله طيزقصص سكس نكت الحارةبزاز سخنةسيكس لعروق في لفخاذ