دخول

عرض كامل الموضوع : جارتي السادية الممحونة


slave_forever
08-21-2017, 02:57 PM
جارتي السادية الممحونة

هاي أنا احمد من القاهره شعري اصفر شويه و أبيض و أشقر و جميل القصة دي حصلت معايا من بنت الجيران لما أغتصبتني
لما كنت نازل من الشقه الساعه 10 بالليل تقريبا لأصدقائي ففوجئت ببنت الجيران .

بتقول لي : يا أحمد من فضلك أدخل شوف لي التليفزيون مش شغال ليه ؟

و يا ويلكم من بنت الجيران هذه .... انها شقراء الوجه بيضاء جدا وشعرها أصفر كالشمس وعيناها خضراء و نحيفه وممتلئة الطيز و كبيرة الصدر و جميله جدا وعمرها 25 سنه .. أنا دخلت و كانت لابسه بادي شفاف ضيق أوي وقصير لونه وردي و كلوت أحمر جميل أوي وسنتيان ضيق موت دخلت لقيت انه مفيهوش عطل ....

قالت لي : طيب شكرا خد اشرب العصير .

و اخدته وشربته ولسه كانت بتوصلني للباب وهي ادامي راحت قافلاه بالمفتاح و حطاه في بزازها جوه السنتيان أنا بصيت لها واستغربت .

وقلت لها : عايز أخرج ؟
قالت لي : مش قبل ما نقضي وقت حلو مع بعض يا قمر ...
قلت لها : تقصدي أيه ؟

وهي أصلا أطول مني و ممكن تقدر عليا .
فقلت لها : من فضلك عايز اخرج ؟
قالت لي : لأ هتنيكني ..
قلت لها : نعم ؟؟؟ وسعي من طريقي ..

مسكتني جامد من دراعي وشدتني معاها للأوضه وانا بعافر معاها عايزها تسيبني ولكن فشلت ولاحظت انها قويه زقتني على السرير ونامت فوقي ومسكت ايديا و بما أنها أطول مني و أعرض مني شويه صعب عليا أعافر بجد راحت قافله باب الاوضه بالمفتاح برضو .

وقالت : تكره انك تنام معايا ؟
قلت لها : بس انا كده هفتحك .
قالت لي :
أنا مفتوحه أنا فتحت نفسي من زمان .

اطمئنيت شويه .

و قلت لها : لأ انا مينفعش أعمل كده خالص ..

راحت ضرباني بالبوكس في وشي وجعتني أوي .

وقالت لي : هنتمتع يعني هنتمتع و هاخد زبك لكسي و لوحدي و لو اتحركت ولا عملت حاجة هكسر عضمك .

وكان فيه في الاوضه حزام كبير أوي وكرباج و خنجر و صاعق كهرباء و سيف و شمع بيلسع و أنا اترعبت .

وقلت لها : أرجوكي سيبيني ؟
قالت لي : طاوعني يا حيواااااااان هتنيكني يعني هتنيكني .

و انا اتخرست وراحت مقلعاني البنطلون والتيشرت وفضلت بالبوكسر وقلعت هي كل حاجة وبقت عريانه قدامي و راحت منيماني على السرير ونمت على ضهري .

وقالت لي : تسكت خالص وتقفل بقك يا حيوان سيبني اتمتع .

قلعتني البوكسر وشافت زبي .

قالت : واااااااااو

لأن زبي كان كبير جدا وطخين ومليان و طويل و يمتع البنت بجد .

قالت لي : انت هتمتعني أوي يا جميل أنت .. أخرس خالص مسمعش صوتك .

راحت جابت كلبشات حديد بنت وسخه و كلبشت أيدي في السرير ... أيدي الأتنين في السرير و فشخت رجليا خالص يمين وشمال مرفوعه شوية و كلبشتهم في السرير برضو وخرم طيزي كان باين وواضح أوي وكان بصراحه مغري جدا و جابت لاصق عشان تحطه على بقي انا قعدت احرك وشي يمين وشمال راحت مسكاني ضربتني قلمين و لسعتني بالحزام على طيزي 4 مرات رحت مرتعش .

وقلت لها : خلاص أنا خدامك والنبي خلاص ؟

راحت جايبه اللاصق وحطته على بقي وانا أتخرست زي الكلب وراحت مقربه من زبي و حطته كله في بقها وبقت تمص وترضع جامد وتفترس في زبي و تعضه وانا اصوت بصوت مكتوم و أتالم واستمتع في نفس الوقت و بتمص في زبي زي الأرض العطشانه و عماله ترضع و تلطشني على طيزي وانا بتلوي منها و بعدين نزلت على بضاني حطتهم في بقها وفضلت تمص وتلحس وتبوسهم .

و تقول لي : ايه العسل ده ؟

بدأ زبي يقف و هي مسكته وفضلت تتف عليه وتمصه راحت موجهه طيزها في وشي وراحت مجيصه في وشي و شالت لي اللاصق .

وقالت لي : الحس لي خرم طيزي وكسي يا حيوان .

و هي ماسكه الصاعق أنا اترعبت وفضلت أمص في كسها وهي تتأوي وابوس في طيزها والحس خرمها و ابوسه .

وهي بتقول : أه أه متعني .

و تلسعني على طيزي وانا بلحس راحت سايبه الصاعق و ماسكه زبي حطاه في بقها كله وتفترس فيه و تقطعه وانا بتلوى وبلحس كسها راحت جايه نايمة على ضهرها وفكتني وهي ماسكه الصاعق عند دماغي وانا خايف بجد عشان صاعقه من دي عند دماغي مش هستحمل .

قالت لي : نام عليا ؟

و كانت نايمه على ضهرها نمت جوه حضنها فيس تو فيسو و راحت مكلبشاني تاني من ايديا و فتحت رجليا سنه بسيطه وكلبشتها وهي فاشخه رجلها يمين وشمال وانا نايم فوقيها راحت مدخله زبي في كسها .

وقالت : نيكني يا قمر ؟

أنا رحت محرك زبي سنه سنه وانا مبعرفش أنيك أوي يعني جوه كسها فضلت احرك شوية وهي ..

بتقول : أححححح أمممممم .

بدأت اتعلم النيك وازاي اطلع وادخل بالصدفه وفضلت أنيكها سنه سنه راحت شايله اللاصق .

وقالت لي : اي صرخه منك هكهربك في زبك و بضانك .
قلت لها : لأ والنبي بلاش هعملك اللى انتي عيزاه .

وهي مسكاني من طيزي وبتلسعني عليها وزبي جواها راحت قافله عليا برجليها وقبضت عليا من كل حته في جسمي وحضنتني جامد و قفلت برجليها على طيزي و فخدتي من ورا بقوة ومقدرش أطلع من حضنها أطلاقا وفضلت تبوسني من شفايفي وتمص شفتي وهي مغمضه عنيها وبتتاوي وعماله تبوس و تحرك لسانها على شفايفي و اللحظة اللى خليتني أجنن و اتمتع لما نزلت أيديها من تحت ومسكت بضاني وكانوا مدلدلين مسكتهم بطريقه شهوانيه رائعه وفي نفس الوقت مؤلمه جدا وانا متكلبش ومش عارف اعمل ربع حركة وعمال انيكها .

وبتقول لي : أقسم لو بطلت تنيك ووقفت هقفش عليهم جامد .

وهي اصلا كانت قافشه بس شبه جامد نص نص يعني وانا بنيكها .

وبقول لها : أأأه أها أهي أهو بليز بليز سيبيهم أأأأه ؟

وهي مسكاها وعمال أنيكها و ماسكه البيضتين و عماله تذلني وانا بنيكها و بتلوى يمين واتلوى شمال وهي ماسكه بضاني والحركة دي كانت مجنناني ومش قادر أصرخ ولا اعمل اي حاجة وعمال ..

أقول : بليز بليز أأأه أأاه أأأه .
وهي تقول : بحبك يا مزتي .

وعماله تلسعني على طيزي بصوت بيهيج أوي و كانت قافله عليا بجسمها بطريقه أوفر أوي راحت منيماني على بزازها وقفشت على جسمي جامد بحيث اني مقدرش اتحرك واللي بيتحرك بس زبي جواها وطيزي وهي لسه قافشه في بضاني ومسكاهم وبتستفزني و انا بضاني مجنناااااااااااااااااني وهي مسكاهم .

وبقول لها : بليز بليز أأه أأأأأه .

و هي بكل سهوله مسكاهم لانهم مدلدلين وانا بتألم جدا وبتمتع أوي ووشي بدأ يحمر و عمال أتلوى منها و أتاوي لحد ما جت لحظة صاروخ اللبن وهو بيجري بسرعه داخل قنوات زبي متجها للفتحه وانا حاسس انه قرب وهي عماله تلسعني على طيزي باديها و ماسكه بضاني وانا بتلوى ووشي أحمر وقافله عليا ومش قادر اتحرك نص حركة لحد ما جت لحظة قــــــــــــــــــــــــــمـــــــ ـــــــــــة النشوى واللبن جوا زبي لسة مطلعش ..

وانا بقول : أأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأاه .

و أرفص برجليا و اتلوي بجسمي كله و خرم طيزي يفتح ويقفل و هي ماسكه في بضاني وزبي بيترعش جامد اوي و انا بعيش المتعه و برفص جامد برجليا وهي مسكاني جامد اوي جوا حضنها لحد ما بركان المتعه أنفجر جوا جسمي واللبن بينزل جوا كسها وانا أستسلمت وهي فضلت تبعبصني في طيزي وانا بنزلهم أستمتعت جامد أوي في اللحظة دي وانا لسه نايم وعمال أنطر لبن ورا بعض و أنطر لبن واتلوى و أرفص برجليا وهي ماسكه بضاني وهموت من المتعه ... ويمكن يغما عليا لحد ما صفيت كل اللبن اللى عندي و أرتحت وهديت خالص راحت سايبه بضاني وفكتني لقتني ماسكها و ببوسها وبحضنها وهي ماسكه زبي بتلعب فيه عشان ينزل بواقي اللبن الى جوا وفضلت تمص تمص تمص وانا ببوسها من كسها .

وقلت لها : عايز كل يوم من كده ؟
قالت لي : أنت مزتي و كل يوم هنعمل كده .

و راحت بيساني من شفايفي حتة دين بوسة ... أووووووووه أجننت ..

بعدها ..وبقينا كل يوم بناخد دش مع بعض و بنيكها...

موجب قهراوي
08-22-2017, 11:06 AM
جامدة اووووووووووووى

slave_forever
08-22-2017, 11:30 AM
تسلملي يا غالي

T-ToNe
08-22-2017, 11:14 PM
اى اى دا أنسانه ساديا وى شريرا :smi:

3alaaallol
09-04-2017, 04:39 AM
انت كداب اوى

Hamda gay
12-11-2017, 07:22 PM
حلوه اوووي

عصر يوم
12-11-2017, 11:44 PM
تسلم الأيادي.....

تبتقتبت
02-27-2019, 01:45 AM
حلوة كتيرر يا بختكككك
ياريت كنت مكانكك

الديوث 85
02-19-2020, 04:27 AM
بدي زب لمرتي



ضربني علي طيزي و قالي يا مزه site:landsmb.ruقصص سكس زوجت اخي وجرناوانااتجسسقصص سكس مصورة الام الحاضنة Jo4xسكس جديد رقاصه مع خالد يوسف/archive/index.php/t-195190.htmlقصص اهاات وصرخات عاليه تجنن ومثيرةصورسكسي ر ماسيقصص نيك امي ام طيز كبيره اووووقصص سحاق متسلسله أم دلالقصص نيك محارم زوجة عمي site:bfchelovechek.ruWww.hekayat.neek.sali.comريح كسي تعبان قصص جنسأرشيف ومنتديات روائع صور نيك متحركةاستي وزب احمدنيكقصص فجور ونيك سكس site:bfchelovechek.ruامتع قصص النيك العربيه/showthread.php?t=447702صور و ارواب نوم من منتديات حبيبي سكس /archive/index.php/t-509346.htmlقصص سكس اتحولت الي سمرقصص سكس شوفت بابا بيرضع بز مامانکات سکس ونیک جامدقصص سقس نخزن قات انا وزوجي وصديقهارشيف نسوانجي جارنا ناكني م site:landsmb.ruقصص سكس مراتي وعامل الاستراحهيطلب مساعدة الكلب سكس 2018XNXX "قصص" مدام زينب عرب/archive/index.php/t-41918.htmlلزم اشوف كس ماما باي طريقهقصص سكس طليقي ينيك ماما site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-96949.htmlقصص سكس اه كسي نيك مامازب نشيطمزكرات زوجةسكس صورسالب سعوديقصص سكس مصورة بلاستك مانسكس مخفي حقيقة تصورسكسصور مزز من العيار الثقيلقصص سكس ينيك أخته هو وصاحبهصورسكس حجم عائلي منتديات نسوانجيقراء قصص ممتعه ومثيره رويات فتاه كيف تتعامل المراه المطقه مع ارغبه واشهوه الهايجهزبه بين مشافر استي سكس مترجم عربي المتكبرة جدا ينيك اخ في الحمام كاملقصص سادية طويلة منتديات اكثر من جزءافندينا سكس نسوانجي نيك الامقصص سكس.زوج تحت الطلبولد خربها نيك في النسوان قصص سكسصورازبار مثيره قصص كلامبزاز جالا فهمينهر العطش ناكنت جارتنا الممحونه قصص يكس نيك محارم يمني عرب نارsite:landsmb.ru "عصفور من الشرق"سكس امراة غشينة قصص سكس منتديات نسوانجي قصص سكس شواذ وسوالب شتم وذل منتدى نسوانجيدلع النيكعملي مساج وناكني وانا نايمقصص سكس راجل لبوه منتديات نسوانجيwww.زوجتي منيوكة في خرم طيزهاقصص نيك نسوانجي تحب تتناك وتنشتم من الرجال من وراء زوجها/archive/index.php/t-150306.htmlارشيف نسوانجي مسك طيزها م site:landsmb.ruصور فاطيمه مغربيه نسوانجيقصص نيك طيز سوالب سوانجيقصص سكس زوجين متسلسلةصورنيك بنت من زوج امهايعاقبهاقصص سحاق مخنثسكس قصص مكتوبه في الصاله مواضيع الداله نسونجي ملابس النوم شفافة قصص زب مفلفلwww.نبي صور زب وطيز حشي طريقة ذخل الزبقصص نيك ورعان متسلسلةsex mom neswangyسكس جارتي ومعلمتيقصص متعة السحاقية