دخول

عرض كامل الموضوع : قصتي مع نيك الشباب وايه حصل مع سمير الجزء الثاني


Ahmedsexxy
06-30-2017, 05:43 AM
سمير كان شاب يمتلك من الجمال الوجه الخفيف ويمتلك الكثير من خفه الدم
ام بخصوص الجسم فهو يملك الجسم الذي له جمال غير ظهر ويمتلك القدره علي سمع اي شي بدون التركيز فيه
يعني اي كلام يعتبر سر في بيرء وانا مع كثره المشكل كونت بحب اتكلم كثير وهو يسمع واستمرت العلاقه انا وهو سنه
انا اتكلم وهو يسمع وفي الاخر طلب مني نتقابل وانا ليس في عقلي اي شي عن الجنس غير بقعد اشوفه علي النت وضحك عليه
وبالعفل بعد سنه تقبلنا انا وسمير في الاهرمات وفي الهواء النقي الجميل والهدوء وخاصه ان احنا كونا في الشتاء
ارتح ليه جدااا ليه سمير وانا كمان ومع كتر الكلام عارف سمير ان مشكلتي في زبري وعوز اتجوز والشقه تحت التجهيز
قالي في موزه جامده اوي اسمها سوسو كلمها علي النت بس مش بتحب تتعارف وتخرج واخدت اميلها
وبدات اتكلم معها مش كونت مرتاح ليها اوي بس كانت بتخلني انفس عن شعوري
بس كانت هي تظهر هو يختفي وده شي انا مش فكرت فيه واستمرت العلاقه شهرين شات جنس ومع الوقت خارجت مرتين مع سمير
وكان بسال عن راي في سوسو في مره بهزار قالت ان اسلوبك احلي منها ضحك وهنا حست بشي غريب طلب مني يتفرج علي شقتي وانا وفقت دون تفكير واخدتوه الشقه وكان فرحان جدااا بس كانت خليه بدون قالي شقتك حلوه فين غرفه النيك وضحك وقالت مش تفكرني عشان تعبان علي الاخر وممكن اعملها معاك وهنا لقت ضحكه من نوع خاص مختلف وبكسفوف شديد وقال وتعرف تقدر عليه وانا ضحكت وقالت سيل نفسك انت بس ومفيش اي مشكله وضحكت زاد سمير في الاستفزاز وقال فين السرير قالت ياروحي مفيش اي مشكله سمع كلمتي روحي واتغير تمام قالي بجد انا روحك يا حماده قربت منه وقولت اكيد بصوت وطي اوي وهنا زبري وقف وبداءسمير يحس بي زبري قالتعالي ننزل ونتطلع تاني فين قال تعالي وذهبنا الشارع واشتري ليه سجاده جميله جدااا وقال ده هديه مني الي حبيبي وانا بداء قلبي يدق زاي مكان معايه واحده وهنكها وانا ماشي افتكرت ان اشتري شي مهم خد هو السجاده وطلع وانا اتخرت شويه دخلت الشقه لقته نايم علي الارض قال جبت ايه معاك قولت خد ده حتها تحت راسك قال انت ولد شقي قولت يهمني راحتك وطبعا الكل عرف ان انا اشترت مخدتين ونمت جانب سمير وهنا بداء سمير يفتح قلبه ليه اول مره بصراحه وعرفت ان اسم الشهره علي النت هو سوسو وكان بيحبني اوي هو بيتكلم وانا مشاعري تزيد لهفه ومع حديث سوسو الجميل مش كونت بدرك ماذا بفعل معقول سمير بقي ملط معايا ومسك زبري لم ادرك كم من الوقت اخذت لم ادرك ماذا فعلت ولكن كل ما اتذكر ان احنا الاثين كونا في قمه السعاده لم احس فتره وهو تحت مني انوه شاب حتي وهو معايا في الحمام لقد استوعبت كل شي ولم اصدق حين لبس سمير الملابس وعادت الحياه تاني بس سمير كان عادي ولم يتخلي عني وهناك قصتين مع سمير حتي ذهب عني منذو سته شهور ايه راي حضرتكم

Ahmedsexxy
06-30-2017, 05:44 AM
ايملي للتوصل [email protected]



قصص محارم من الفقر في طيز site:foto-randewu.ruنيك فى الطيز جامد اوى جداقصص سكس مصورهصور سكس نكوليت شياسكس اسبانيات امها ت جسم مليان مؤخره منتفخة مترجمةسكس اخ وخوات 2007قصص زوجی کبیر ولابقدر بنکنیعايز انيك اخت زوجتيقصص سكس نسوانجي محل site:landsmb.ruقصص نيك يعلم اخته السواقه وينيكهاسكس محارم فصه شخر/archive/index.php/t-66815.htmlصّوَرَقًصّصّ ِ الُامٌ الُحُاضُنَُه مٌقًرَوَءُهقصص لواط نيك كيف نكت الشيميل طيزي العذراءسكس مشاهدة مباشره واهاتصورسكس نيك محارم تمتع وتلذذ ام وابن قصص نار سكس مولعه موقع نسوانجي/archive/index.php/t-271860.html/archive/index.php/t-294264.html/archive/index.php/t-450861.htmlصور سكس وزن ثقيل مربرب منتديات نسوانجيقصص سحاق لذيذ مع الصورصورسكس محترماتبنات مراقهقه مع قذف الكس بدون طيز وبنات في سن الا ربعين مع قذف الكس ليس الطيز متحركعرط بنت عم تلعب بي كسقصص سكس محارم اختين مع اخوهمقصص النيك بالتناوبصوراكساس بدويهقصص سكس اخت زوجتي في الزحمة/archive/index.php/t-9607.htmlقصص محارم مع الحارسصور سكس شرب بول الزوجه من الكس مباشرهقصص.سكس.الابن.المحلل.نيك مدام اماراتية مع سائق باكستانيفيديو نيك مربربه جامدهصورسكس كلودياشيفر/archive/index.php/t-3977.htmlقصص جنسية أرشيف شواذشاب مع خالتة sex3Dقلت لهم تهت في الملاهي ابن خالي ناكني هو وخطيبي قصص متسلسله نيكقمرات الحجاب السكس/archive/index.php/t-6444.htmlسكس نيك متحرك صوت وصوره ذات صلهموقع قصص محارمحصل جارتك شافتك فضفضه نسونجياجمل طياز نساء مكورهسكس صورتجسس وبعبصه محارم هيجانهقصص سکس مرات الحارعادات عيلتنا منتديات نسوانجي قصص سكسقصة نيك مصري صعيديقصص سكس بالاكراهمترجم سكس وتحسيس ساخن وهياء نأمه علاء السريرمتسلسله قصص ناديه طيز موقع نسوانجي site:landsmb.ruقصص سكس نيكة عفوية وبالصدفةقصص نسوانجي نيك محارم تحب تتناك وتنشتمأخواتي والمصيف ، محارم وشذوذ غير متوقعه"امال عامله شريفه" قصص سكسافلام سكس نيك موبز صورقنص اطياز نسوانجيفيلم سكس بتقولة لاءة يا دسوقىنيك فرسةسمينةقصص نيك مد ام سماحزبك مواضيع تحتوي الدلاله م نسوانجيقصص سكس يشم كلوتيسكس فديو بااوضاع مختلفه في اطيازهن/archive/index.php/t-262354.htmlقصص سكس لواط صور نفسه وتناك بعد الصور والفيديو/archive/index.php/t-555956.htmlقصة جنسيه مع البوابقصص سكس شتيمهالبواب أغتصبني في أوضتة بوحشيةقصص سكس نسوانجي لمدير وسكرتيرهقصص سكس مع افريقي نجيري يالهواي زبك كبير أويافلأم رقص تأسكسصور سكس لبنات يرتعشن من يخرجون من طيزهمقصص سكس محارم امي تدير بيت للدعارة لحاجتها للجنس والمالقصص سكس الاسره ابمفككهقصص نيك محارم ارشيفتلزز المراءة من ثدي اختهاقصص سكس محارم يضع لبنت اخوه منوم وينيكها مكتوبه كتابهقصص زب كبير نسوانجيفلم سكس مدته ٣٠ دقيقهعماد ينيك هبة زوجتي قصص سكسكس عليه شعر كثيف/archive/index.php/t-148497.htmlفصص جنسية ونيك مصورة جديد/archive/index.php/t-340527.htmlفتح طيزي وحطلي لبوسه