دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة ازاي تحولت من مدام ايمان لأيمان المتناكة..الجزء 9 /24/4/2018


ايمان المتناكة
05-22-2017, 09:50 AM
ازاي تحولت من مدام ايمان لأيمان المتناكة
الجزء الأول
في ناس كتير عاوزة تعرف قصتي الحقيقية و انا قررت اني انشرها علشان كلكم تعرفوها. كل كلمة حكتبها هنا حقيقية و حصلت بالظبط زي ما حكتبها.انا ست بيت و زوجة و ام عندي 38 سنة, زيي زي اي ست مصرية, اتجوزت جواز تقليدي بس الحب جاء بعد الجواز. تجاربي قبل الجواز كانت قليلة بس عرفتني حاجات كتير عن الجنس و حبقى احكيه لكم بعدين.

بعد مرور حوالي خمس سنين على جوازي, كنت راكبة مع جوزي المترو عشان نروح, انا عمري ما فكرت اني اخون جوزي و لا بفكر للعلم, كل ما هنالك ان اللي حصلي خلاني بحب اتشاقى و اتشرمط عالنت و الشات بس.

المهم المترو كالعادة كان زحمة موووت و الناس عاملة زي يوم الحشر. كنت لابسة عباية ضيقة نسبيا بس صدقوني مش عن قصد, انا المشكلة ان بزازي كبيرة و طيازي كبيرة و مدورة و بارزة يعني اي حاجة حلبسها حتبقى محزقة عليا. جوزي ركب و هو ماسك ايدي و بقوة الدفع لقى نفسه لازق في الباب و انا قدامه و شي في وشه و هو حاضني. و فجأة حسيت بأيد غريبة بتحسس على طيازي, خفت ادور و مابقتش عارفة اتصرف لأني مع جوزي و خفت انه يتخانق و نعمل مشكلة و فضيحة, قولت لنفسي اهو واحد بيحسس و خلاص زي ما كان بيحصلي زمان كل ما اركب الزفت المترو.

المهم التحسيس بدأ يتطور و بدأ يقفش في طيازي, كنت باصة في عين جوزي و هو باصصلي و مش عارف ان في راجل تاني بيحسس على طياز مراته و لحمها, بدأت احس بهياج و ان كسي بيأكلني, كنت مستغربة من جرأة اللي واقف ورايا و انه بيلعب في طيز واحدة واقفة قدام جوزها. و بعدين بدأ يعمل الحاجة اللي بتموتني, ايوة, بدأ يبعبصني, حسيت بصباعه بيدخل بين فلقتين طيازي بعنف لأني بصراحة كنت لابسة اندر فتلة بسبب الحر. بدأ يحرك صوابعه بشكل دائري جوة طيزي و انا واقفة مش قادرة اتحرك و لا قادرة امنعه و لا قادرة اتكلم.

كنت في حالة عجيبة و نشوة غير طبيعية, فكرة ان واحد بيبعبصني قدام جوزي جننتني رغم ان عمرها ما خطرت في بالي بس كان احساس ممتع. المترو كان بيزداد زحام و مابقتش عارفة اتنفس و هو عمال يبعبص ..يبعبص بطريقة مثيرة جدا. و طبعا هو حس اني بدوب في ايديه فراح مادد ايده التانيه و لامس ايدي و انا لا اراديا مسكت ايده, فضل يحسس علي ايدي بنعومة بعد ان تأكد اني مستمتعة باللي هو بيعمله. مسك ايدي و شدها بحنية ناحيته و لقيت نفسي بحسس على زوبره من ورا البنطلون. كان واضح انه كبير و منتصب و على اخره, كان زوبر سمين زي ما بيقولوا. تخيلوا اني في حضن جوزي و انا ماسكة زوبر راجل تاني و شغال بعبصة فيا. كان احساس مش قادرة اوصفهولكوا, كنت حاسة اني في دنيا تانية. اتجرأت و فتحت بايدي سوستة بنطلونه بالراحة و هو بيساعدني و دخلت ايدي جوة بنطلونه و لمست راس زوبره و كانت منتفخة جدا و بدأت احسس عليها و هو بيبعبص فيا و بيقفش في لحمي لحد ما حسيت ان ايدي اتبلت, اتاريه جابهم علي ايدي من تحسيسي على زوبره. شلت ايدي بسرعة قبل ما حد ياخد باله و لقيتها غرقانة مني غزير و كثيف, مسحت ايدي في هدومي من غير ما حد ياخد باله. نزلنا في محطتنا و بصيت ورايا علشان اعرف مين اللي عمل كده لقيته راجل في حوالي الاربعين بس وسيم و لقيته بيبعتلي بوسه في الهوا من غير ما حد يلاحظ فرديت عليه بابتسامة و غمزة كنوع من الشكر و العرفان علي المتعة اللي حسسني بيها و ماكنتش اعرف ان دي حتكون بداية لحياة جديدة حعيشها في عالم الجنس و النيك الممتع...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ


الجزء الثاني


مش حكدب عليكم, ضميري كان مأنبني جدا بعد اللي حصل في المترو من الراجل اياه, خصوصا ان جوزي كان موجود, كنت كل ما افتكر اللي حصل احس بمزيج من الشهوة و تأنيب الضمير. كنت بتعذب كل يوم و كل ما ابص في عينين جوزي.
لكن القدر ما رحمنيش, جوزي قرر يدخل نت البيت علشان اشترى ريسيفر بيفك شفرات القنوات الرياضية و كنا داخلين على كاس العالم و الريسيفر لازم له نت علشان يفتح القنوات. كان جوزي بيخرج الصبح يروح الشغل و الاولاد يروحوا المدرسة و افضل قاعدة لوحدي من 8 لحد 4 ميعاد رجوع الاولاد. دخلت على النت و بدأت اعمل سيرش على حوادث التحرش و ازاي الستات المفروض تتعامل بس ما لقتش اي معلومة مفيدة, كلها حاجات عن عمل محضر و فضايح مالهاش اول من اخر, فتأكدت ان تصرفي كان التصرف المناسب في الموقف ده. بس كنت عاوزة اعرف ايه سبب شهوتي الزايدة لما حصلي ده و انا في حضن جوزي؟ اصل انا يا ما اتعرضت لتحرشات كتير في المواصلات و السوق و انا لوحدي و ماكنتش بحس بكده, يبقى فيه ايه؟
بدأت ادور و ادور لحد ما اكتشفت ان في ستات و رجالة متجوزين بيحبوا يمارسو الجنس مع اخرين امام الطرف التاني, يعني زوج ينيك واحدة قدام مراته و زوجة تتناك من راجل تاني قدام جوزها, و يا سلام لو كانوا زوجين بيمارسوا مع زوجين, و الاوبشن الاخير ده ولعني نار. بدأت احاول اعرف اكتر و دخلت علي مواقع افلام سكس و شوفت اول فيلم لواحدة بتتناك من راجل اسود ضخم قدام جوزها, بطلة الفيلم جسمها كان شبه جسمي و جوزها كان فيه شبه من جوزي, دي مش صدفة, اكيد الشيطان ابن الكلب هو اللي حط الفيديو ده قدامي. كان فيديو طويل مدته حوالي ساعة. كان الشاب الزنجي زوبره ضخم جدا و طويل, عمري ما تخيلت ان فيه زوبر بالحجم ده, و تخيلت نفسي مكان البطلة و انا ببلع الزوبر ده في كسي و برضعه في بوقي و سألت نفسي هل ممكن استحمله في خرم طيازي زي البطلة؟
انا عشت تماما مع الفيلم و كنت حاسة اني بطلة الفيلم, كنت طبعا قالعة ملط و انا بتفرج و ممدة عالسرير و بدعك في كسي بعنف و انا بتأوه زي الشراميط, و فجأة اخدت بالي ان شباك اوضة النوم مفتوح و ان جارنا اللي في الشقة اللي قصادنا بيتفرج عليا. مش عارفة انا ليه ما قمتش قفلت الشباك, مش عارفة ليه عملت نفسي مش واخدة بالي و قررت اني اكمل اللي بعمله و اسيبه يتفرج و يتمتع زي انا ما بتمتع, كنت خلاص وصلت لقمة الهيجان و انا بتفرج عالفيلم و الواد عمال يفشخ في الست من كسها و طيازها و خصوصا لما حط رجليها على كتفه و زوبره في كسها و بدأ يبوس و يمص رجليها و صوابعها و يلحس كعب رجليها و سمانتها. ساعتها لا اراديا رفع رجليا في الهوا زيها و بدأت ادعك كسي بقوة و عنف و انا بصرخ و بشخر و نسيت تماما الراجل اللي بيتفرج عليا و اللي اكيد يا حرام زمانه جاله سكتة قلبية من اللي بيشوفه, بس انا حرة انا قاعدة في بيتي و اوضتي, هو ايه اللي يخليه يتلصص عليا. نزلت شهوتي كذا مرة لحد ما حسيت اني خلاص ماعنديش اي طاقة, زي ما اكون فصلت شحن. قمت بصعوبة و دخلت الحمام اخدت شاور و خرجت و انا عريانة ملط و لافة الفوطة حوالين جسمي. بصيت بطرف عيني عالشباك لقيته لسه واقف مستنيني, عملت نفسي مش واخدة بالي و اديته ضهري و شلت الفوطة. اكيد هو حيتجنن على منظر طيازي المربربة البيضا, بدأت اوطي و افنس و انا عاملة نفسي بجيب الهدوم علشان اخليه يتمتع بخرم طيازي و كسي البارز من ورا. لبست هدومي و خرجت من الاوضة و انا منتعشة انتعاش ما حسيتوش من زمان...


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ


الجزء الثالث


كانت مغامرتي اللي فاتت قدام الشباك غيرت فيا حاجات كتير. حسيت اني قدام عالم سحري جميل مالوش بداية و لا نهاية, كله متعة و سعادة. حسيت اني ممكن اتمتع من غير ما اخون جوزي ولا افضح نفسي و بيتي. عالم النت ده عالم رائع و بديع فعلا. بدأت افكر ايه اللي ممكن اعمله تاني و يكون جديد و في نفس الوقت امان؟ اشتريت ويب كام و عملت حساب على سكايب بأسم وهمي و بدأت اضيف ناس من اللي انا اعرفهم بس طبعا من غير ما اعرفهم انا مين. و يا للهول على رأي يوسف وهبي, كل اللي كنت فاكراهم اصدقاء محترمين طلعوا رجالة عينيهم زايغة و عاوزين ينيكوا اي واحدة و خلاص. رغم انهم كلهم متجوزين. و في مرة كنت بكلم واحد اسمه سيد كان عاوز يتجوزني زمان. طبعا ما كنتش قايله له اني ايمان, بس هو قالي اني اسلوبي بيفكروا بواحدة كان يعرفها و بيحبها زمان. جرجرته في الكلام لحد ما قالي انه كان يعرف واحدة اسمها ايمان و كان جسمها ناار و انه كان دايما هايج عليها و على جسمها. كلامه هيجني و حسيت ان كسي بدأ يغرق, سألته لو هي قدامك دلوقتي حتعم ايه؟ قالي حفضل ارضع في حلمة بزها و الحس كسها و احط وشي بين طيازها. كنت بكلمه و انا بمارس العادة السرية و بدعك كسي و بضربه جامد. كلامه عني هيجني قوي و حسسني بأنوثتي. و مرة واحدة فتح الكام بتاعته و لقيته عريان و زوبره واقف.ياااااه يا سيد, يخرب بيتك, كنت مخبي الزوبر الكبير ده عني فين. طلب مني اني افتح الكاميرا. فتحتها بس طبعا نزلتها تحت علشان ما يشوفش وشي.كنت ملط, مافيش فتلة على جسمي.قمت وقفت و لفيت قدام الكاميرا علشان امتعه بجسمي كله. و كانت اول مرة امارس فيها الجنس اونلاين. فضلت ادعك في كسي و انا بشخر و اقوله بحبك يا سيد و هو فضل يحلب قضيبه لحد ما نزلنا شهوتنا سوا.
بدأ يبقى في عندي هوس بازبار الرجالة, ضفت كل الرجالة اللي اعرفهم. زمايلي و اصحابي و اصحاب جوزي. و كنت بفضل اتشرمط عليهم في الكلام لحد ما يفتحوا الكاميرا و اشوف ازبارهم.
كانت اظرف حاجة لما اشوفهم بعد كده في الحقيقة و ابقى عرافة شكل زوبر كل واحد فيهم من غير هما ما يعرفوا اني كاشفاهم.
و في نفس الوقت استمريت في تهييج جارنا العزيز اللي بقى يفضل واقف في البلكونة علشان ياخد جرعته اليومية من جسمي الملبن. كنت بفضل اتمشى في الشقة و انا ملط طول اليوم و اتمنى ان الجيران يتفرجوا عليا. و في يوم كنت هايجة جدااا بشكل غير طبيعي و الشيطان لعب في دماغي جامد. قررت اني اعمل حاجة مجنونة تماما. خرجت و قفت على السلم بتاع العمارة و انا ملط. ايوة زي ما سمعتم كده, وقفت ملط تماما. طبعا ماكنش في حد موجود بس احساسي اني ملط عالسلم جنني و وحسيت بنار قايدة في كسي. قعدت علي بسطة السلم و فتحت رجلي على الاخر و بدأت اضرب سبعة و نص و انا بدعك في بزازي و اعض شفايفي لحد ما نزلت شهوتي و غرقت السلم.
جريت بعد كده على شقتي و انا بسأل نفسي يا تري في حد اتفرج عليا؟ يا تري في حد شافني؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ


الجزء الرابع


كانت امورا كثيرة تجول بخاطري بعد ان خرجت عارية على سلم العمارة, ماذا حدث لي؟ هل تملكت الشهوة و الجنس من عقلي لهذه الدرجة؟ هل اصبحت كما يقولون امرأة شهوانية؟
قررت ان اتوقف عما افعله و ان احاول ان اعود الى حياتي و شخصيتي السابقة, مدام ايمان المحترمة و الزوجة الوفية. و لكن هيهات, فمن ذاقت طعم المتعة من المستحيل ان تعود لسيرتها الاولى. عدت من جديد للشات عبر النت مع الرجال و هذه المرة انتقيت جمال صديق زوجي و صديقه في العمل. كنت قد تحدثت معه عدة مرات قبل ذلك و لكن بالطبع دون ان اخبره من انا. تحدثنا في كل شيء و اخبرني عن حياته و مغامراته النسائية و التي اضاف لخا بعض المبالغة الذيذة املا في اثارتي. ثم تطرق الحديث الى اصدقائه حتى وجدته يخبرني عن زوجي! نعم بدأ يحكي لي عن زوجي و انه اقرب الاصدقاء اليه و كان جمال قد زارنا بضع مرات في منزلنا. و وجدته يخبرني ان ضميره يؤنبه من شيء
انا: خير؟ مال ضميرك يا جيمي
جمال: فاكرة صاحبي اللي كنت بحكيلك عليه؟
انا: اه ماله؟
جمال: اصلي غلطت في حقه
انا: ازاي يعني؟
جمال: بصراحة انا كنت ببص لمراته بنظرات فيها شهوة و بتمناها
انا: لا يا جمال مالكش حق طبعا, ده صاحبك و زميلك
جمال: ما هو انا برضه معذور
انا : ازاي
جمال: مش حتفميني
انا: يا سيدي جربني
جمال: اصل مراته دي ست مافيش زيها
انا: من ناحية ايه؟
جمال: جسم ايه و جمال ايه, حاجة فوق الوصف
انا و قد بدأ كسي يبتل لأاني على وشك ان اسمع رجلا يتغزل في جسدي, رجلا اعرفه و يعرفني: طب ما توصفهالي كده
جمال: ااااه, اقولك ايه و لا ايه, احكيلك عن شفايفها اللي زي الفراولة و لا عن بزازها اللي زي البطيخة, احكيلك عن طيازها اللي بتمني ادفن وشي فيها و لا عن لفة فخادها و صوابع رجليها
انا: معقولة هي بالجمال ده؟ طب و انت شوفت ده كله ازاي؟
جمال: ما شوفتهاش عريانة طبعا, بس هي بالهدوم مثيرة جدا, و الواحد سهل انه يتخيل تفاصيل جسمها
انا: امممم طب ما حاولتش تكلمها؟
جمال: لا لا , انا مش عاوز اخسر صاحبي او اعمل مشكلة معاه
انا: نفسك تشوفها عريانة؟
جمال: ااااااااااااه يا ريت, ده انا كنت ابقى اسعد واحد في الدنيا
انا: هي عندها فيس؟
جمال: اه ليه؟
انا: ابعتهولي
جمال: ليه حتعملي ايه بالظبط؟
انا: انا عندي برنامج بيهاك على الاجهزة و بقدر افتح الكاميرا في اي جهاز, و لو حابب انا ممكن اساعدك و افتحلك الكام بتاعتها و تتفرج عليها و هي في البيت
جمال: بجد؟؟؟
انا: جرب و حتشوف
و فعلا بعتلي حسابي الاصلي و اخبرته اني سأحاول على وعد مني بمعاودة الحديث. اختفيت عنه بضعة ايام لكي ازيد من ناره اشتعالا ثم فتحت الشات فوجدته اونلاين كعادته
جمال: ها ايه الاخبار؟؟
انا: تمام الحمد لله
جمال: عرفتي تخشي على جهازها
انا: اه طبعا
جمال: بجد؟؟؟ يعني ممكن اشوفها؟؟
انا: اه طبعا, تحب امتى؟
جمال: دلوقتي حالا طبعا, ده انا على اخري
انا: حاضر, من عينيا
كنت قد وضعت اللابتوب في الصالة و ارتديت قميص نوم مثير, لا يخفي شيئا من جسدي و جلست على الكنبة اشاهد التلفزيون كأنني في وضع عادي ثم ارسلت اليه الكاميرا ليبدأ في المشاهدة و قد فتح كاميرته هو الاخر و كان عاريا تماما ممدا على السرير يداعب زوبره الكبير. كان يظن ان زوجة صديقه لا تستطيع رؤيته و انه يشاهدها خلسة من الكام دون ان تدري, و بالفعل بدأت امارس حياتي اليومية بشكل طبيعي, فجلست اشاهد التلفزيون و انا اتعمد تتعرية ساقي, ثم قمت متصنعة اني انظف الشقة لأنحني امامه لأجعله يرى طيزي الكبيرة. ثم بدأت اعر بالحر فخلعت القميص الذي كنت ارتديه و بقيت عارية تماما ملط كما ولدتني امي و اخذت اتجول في الشقة و انحني بعفوية ليرى طيازي الجميلة ثم اجلس على الكنبة باسترخاء فاتحة ساقيا ليرى كسي. كنت اتعمد عدم النظر بشكل مباشر للكام حتى لا يعرف ان اراه و لكني كنت كنت قد وصلت اللابتوب بشاشة التلفزيون لأراه و هو يداعب قضيبه دون ان يعرف ماذا اشاهد. اشتدت بي الشهوة فبدأت اعبث بكسي امامه و لعله ظن ان محنتي سببها ني اشاهد فيلما جنسيا على شاشة التلفزيون. فتحت ساقيا على اخرها و انا ادعك كسي بقوة و عض على حلمة بزي في نشوة. ثم قمت و احضرت خيارة صغيرة و بدأت انيك نفسي بها في كسي و انا اراه يكاد يموت على الشاشة. ثم نمت علي بطني و بدأت انيك طيازي بالخيارة حتى دخلت كلها و انا ادعك في كسي بقوة حتى انزلت شهوتي مرتين و نظرت للشاشة فوجدت جمال غارقا في منيه و يتصبب عرقا

الجزء الخامس


كنت اصبحت شرموطة تماما, لم اكن افكر في اي شيء سوى اطفاء شهوتي الملعونة. كنت اشعر بتأنيب الضمير و لا انام ليلا بسبب ذلك, كنت انظر الى زوجي المسكين و هو نائم مطمئنا على شرفه و هو لا يعلم ان من ائتمنها عليه قد اصبحت شرموطة تعشق التعري و تمارس الجنس على الانترنت مع صديقه المقرب جمال, كنت اشعر بالذنب و زوجي لا يعلم ان صديقه يشاركه لحم زوجته و انه رأني عارية ملط و امتع عينيه ببزازي و كسي و طيازي.
لم اكن اريد ان يتطور الموضوع اكثر من هذا, فلن ادخل في اي علاقات مباشرة او صريحة, سوف اكتفي بالشقاوة على شبكة الانترنت و التي اصبحت بالنسبة لي شبكة دعارة. كنت اعلم ان الفراغ هو سبب ما انا فيه لهذا قررت ان ابحث عن شيء اخر يشغل وقتي و تفكيري بعيدا عن الجنس, و جائتني الفرصة عندما تم افتتاح جيم في العمارة الملاصقة لنا, قررت ان اشترك لاشغل وقتي و كانت هناك مواعيد منتظمة للنساء فقط لا يسمح بدخول الرجال فيها, كانت من العاشرة صباحا و حتى الرابعة عصرا, كنت اذهب مبكرا جدا في العاشرة لأتمرن في هدوء قبل ان يزدحم المكان بالنساء اللاتي يقضين وقتهن في الكلام و النميمة و الحكاوي و لا يمارسون اي تمارين الا فيما ندر. و في يوم ذهبت في العاشرة تماما و لم يكن هناك احد في المكان, و لكني سمعت صوتا في غرفة الشاور فدخلت بهدوء لاغير ملابسي و انا اظنها احدى السيدات التي قررت ان تأتي مبكرا هي الاخرى. و بدأت اخلع ملابسي حتى بقيت بالكيلوت فقط لأني سأقوم بتغيير البرا باخر رياضي و ارتدى فوقه شورت و تيشرت, و كانت المفاجأة, انفتح باب الشاور لأجد الكابتن مختار مدرب الجيم عاريا تماما!!!!
الجمتنا المفاجأة و ظللنا لبضع ثوان ننظر الي بعض و لا ندري ماذا نقول, كان زبه كبير و غليظ جدا و جسمه مثل ابطال كمال الاجسام و انا واقفة عارية تماما امامه الا من كلوت فتلة صغير لا يداري الى فتحة كسي. سارعت في ستر نفسي بملابسي و هو لف نصفه الاسفل بفوطة و كان انتصاب زوبره واضحا من وراء الفوطة و اخذ يعتذر لي و انا انهره حتى غادر مسرعا و هو يعتذر و يقول انه لم يشعر بالوقت و انه كان على وشك المغادرة قبل حضور النساء.
خرج مختار و بقيت مذهولة في مكاني, ارتديت ملابسي و خرجت لأجد المكان خالي تماما, بدأت اتمرن و انا غير مركزة, كان تفكيري كله في مختار و جسده و زوبره الضخم, تخيلت لو انه اراد اغتصابي مثلا, هل كنت سأستطيع مقاومته, ثم سألت نفسي كيف استطاع ان يمسك نفسه امام جسدي العلري و بزازي النافرة امامه, لقد رأي ايضا طيازي الضخمة الشهية عندما استدرت و انحنيت لألتقط ملابسي لكي استر نفسي, لابد انه اراد في هذه اللحظة ان يغرفني في طيزي و يزرفني بعبوصا متينا, او ربما اراد ان يدفع زوبره في طيازي و هو يحتضنني بذراعيه القويتين و يداه تعبث في بزازي, كنت بالتأكيد سأذوب في يده مثل قطعة الزبدة.
عدت الى منزلي و كسي غارق في سوائله, دخلت الي الحمام و تعريت تماما و بلا تفكير ذهبت يدي الي كسي لتدعكه بعنف و انا اضع عصاية المساحة في طيزي بعد ان اغرقتها بالصابون , كنت اتخيل ان محتار هو من ينيكني و بدأت ادعك كسي بشدة و ادخل العصا اكثر في طيزي و انا اصرخ و اقول مختار مختار, نكني يا حبيبي, انت جامد قوي, بحبك يا مختار بحبك بحبببببببببببببببببك, جتى انزلت شهوتي مرتين.
في الجزء القادم سأحكي لكم كيف تطورت علاقتي بمختار و كيف تعرف على زوجي

الجزء السادس
لم استطيع ان ابعد مختار عن تفكيري, جسده الضخم الرياضي و عضلاته المفتولة و زوبره الضخم كانوا امام عيني دائما, و لكني لم اجرؤ على عمل اي شيء خوفا من الفضيحة. كنت اتمنى ان يتكرر الموقف السابق مصادفة لعله يتجرأ هذه المرة و يغتصبني و اتصنع الامتناع و لكن كيف؟ كنت اذهب الى الجيم مبكرا كل يوم على امل ان اراه مرة اخرى و لكن يبدوا انه انزعج مما حدث و لم يعد يأتي صباحا.كنت اتمنى ان يرفعني بذراعيه و يسند ظهري على الحائط و سيقاني على ذراعيه المفتولة بينما زوبره يدك جدران كسي بعنف و انا متعلقة برقبته و التهم شفتيه, اووووه ياله من خيال ممتع فما بالكم بالواقع. في ذلك الوقت جاء الي العمارة بواب جديدا اسمه سيد و هو رجل اربعيني من سوهاج و معه زوجته ام مينا. كانت ام مينا في سني تقريبا و لكنها تزوجت مبكرا جدا حتى ان ابنها البكر مينا قد صار شابا و تزوج و سافر الى الاسكندرية للعمل. كان سيد و ام مينا مخلصين جدا في عملهم و دائما ما يبتسمون في وجوه السكان مما جعل الجميع يحبهم و يساعدهم بالاموال و الملابس المستعملة. و في يوم كنت اشعر ببوادر انفلونزا و للاسف كان مطلوبا مني ان انظف الشقة لأن زوجي سيقوم بعمل عزومة لأسرته لدينا. كنت متعبة للغاية و لذلك فكرت بالاستعانة بام مينا لتقوم هي بالتنظيف و بالفعل اتصلت بها فصعدت الي و اخبرتها ان كان من الممكن ان تساعدني و بالفعل وافقت طمعا في الحصول على مبلغ من المال اضافي يساعدها هي و زوجها على مصاريف الحياة. جلست معها قليلا لكي اراقب ما تفعله. اخبرتني انها ليس لديها ملابس اخرى للتنظيف فأعطيتها قميص نوم قديم لم اكن ارتديه لكي تلبسه و هي تنظف حتى لا تبتل ملابسها. ارتدت ام مينا القميص و كان ابيض ستان قصير نسبيا و به حملات. تفاجأت عندما رأيتها تنظف به لأني وجدتها لا ترتدي اي ملابس داخلية فكانت طيزها و بزازها ظاهرة للغاية. و ام مينا بيضاء جميلة و جسمها مدملك كما يقولون, بزاز كبيرة و طياز بيضاء كبيرة و عريضة مع بعض السمنة. بقيت معها ثم اشتد بيا التعب فدخلت الي غرفتي لارتاح قليلا و غلبني النوم. بعد فترة سمعت صوت الباب يفتح بهدوء و لكني لم استطيع ان استدير و كنت اظن ان ام مينا تريد شيئا فلم اعر الامر انتباها, شعرت بخطواتها تقترب مني و انا نائمة و ظهري ناحيتها و قميص نومي مرتفع قليلا فوق افخاذي, لم اتحرج منها بالطبع لأنها امرأة مثلي, ثم فجأة شعرت بيدها ترفع قميص نومي بهدوء لتكشف عن طيزي , يا ****ول! ماذا تفعل هذه المرأة؟ هل تقوم بتعريتي؟ كنت لا ارتدي كيلوتا و لا بد ان طيازي المربربة امام عينها الان, تصنعت اني اغط في نوم عميق لاري ماذا ستفعل بي تلك المرأة المجنونة, و بالفعل احسست بيدها و هي تلمس طيزي و فخادى و تدخل اصبعها بهدوء بين فلقتي لتقوم ببعبصتي و اصبعا يدول في حركات دائرية في خرمي, شعرت بلذة رهيبة و بدأ كسي يبتل, ماذا يحدث؟ هل ام مينا سحاقية؟ ماذا ستفعل بعد ذلك يا ترى؟؟اخرجت ام مينا اصبعها من طيزي و اقتربت بوجها من كسي من الخلف و اخذت تشمه و تقبله ثم شعرت برطوبة لسانها و هي تلحسه ثم اقتربت من قدمي و اخذت تقبلها و تمص اصابع قدمي و تلحس باطن رجلي و انا اتصنع اني لا اشعر بشيء, و لكني لم اريد ان يستمر ما يحدث اكثر من هذا فتحركت قليلا فخرجت مسرعة و اغلقت الباب بهدوء. انتظرت حوالي عشر دقائق و انا غير مصدقة ما يحدث, خرجت من الغرفة و انا اتصنع الدوار و لم ابدي لها اني شعرت بأي شيء. كانت منهمكة في التنظيف فطلبت منها ان تعد لى كوبا من الليمون الساخن لأتغلب به على المرض فوافقت بلا تردد و لكني لم اطمئن, فتسللت ورائها الى المطبخ لاراها تضع قرصين من دواء في الكوب, اوه ايتها الحقيرة, لابد انه تضع لي اقراصا منومة لكي اغيب عن الوعي و تستمتع بجسدي تلك اللعينة, احضرت لي الكوب فأخبرتها اني سأشربه في غرفتي و ارتاح قليلا و ذهبت الى غرفتي و قمت بسكب الكوب في حمام الغرفة و وضعت الكوب بجانبي لكي تظن اني نائمة, و ما هي الا عشر دقائق حتى دخلت ام مينا مرة اخرى و هي مطمئنة اني نائمة و لكن هذه المرة كنت رفعت ثوبي تماما و اخرجت بزازي خارج القميص ليبدوا خروجه بشكل عفوي, و بدأت ام مينا في لحس خرم طيزي بلسانها و اصبحت اكثر جرأة و هي تضع اصبعها داخل كسي لتنيكني و هي مستمرة في لحس مؤخرتي بنهم. ثم فجأة توقفت و سمعتها تتحدث بصوت منخفض مع زوجها سيد, لابد انه يطمئن عليها, لم اسمع جيدا ما تقوله و لكن بعد دقائق سمعت صوت طرقات هادئة على الباب فخرجت ام مينا لتفتح الباب و نظرت بطرف عيني لاري سيد يدخل بهدوء على اطراف اصابعه, ماذا يخطط له هذان اللعينان يا ترى؟ دخلت ام مينا و سيد ورائها الي غرفتي, اووو ان سيد يعلم ما تفعله زوجته و يعرف ميولها السحاقية, انني الان شبه عارية امام البواب و زوجته و لكنهم يظنون اني نائمة, كنت انظر بطرف عيني اليهم لأجدهم قد خلعوا ملابسهم تماما و زوبر سيد يتدلى امامه حتى وصل الى ركبتيه, قلبني سيد على ظهري و ساعدته زوجته علي خلع قميص نومي تماما حتى اصبحت عارية, بدأ سيد في لحس كسي و هو واضعا رأسه بين فخذي و ام مينا ترضع حلمات بزازي الكبيرة ثم تبادلا الاوضاع و انا اشعر اني في حلم جميل و كم تمنيت ان اخبرهم اني مستيقظة و واعية لاستمتع اكثر و انا اصرخ و اتأوه من اللذة, ثم قام سيد و رفع ساقي على كتفه و بدأ في ادخال زوبره بهدوء الي كسي و انا غير مستوعبة لما يحدث, هل اصبحت شرموطة اخيرا, هناك رجلا اخر ينيكني غير زوجي و من؟ انه البواب و ليس وحده بل و معه زوجته, ان الامر اشبه بما اشاهده في الافلام الجنسية تماما, كان سيد ينيكني و يقوم بلحس ارجلي و زوجته تمص بزازي ثم قامت و جلست على وجهيي بكسها و اخذت تدعكه في وجهي حتى شعرت انها انزلت شهوتها فقامت و اخرج سيد قضيبه من كسي و اقترب من وجهي و مسح زوبره في شفتي و ادخله في فمي لينيكني فيه و ان مستمتعة للغاية و انا امص ذلك الزوبر الضخم و لكن اصعب جزء كان اني يجب ان استمر في اللعبة و اتصنع النوم و اني لا اشعر بشيء. ثم اخرج سيد زوبره و بدأ في حلب قضيبه حتى اغرق بزازي و وجهي بمنيه الغزير, بقيت دقائق هكذا مغطاة تماما بالمني حتى شعرت بهم يقومون بتنظيفي ببعض المناديل المبللة و البسوني ثوبي مرة اخرى و خرجا من الغرفة و اغلقا الباب لأبدأ في دعك كسي بقوة لأنزل شهوتي و انا غير مصدقة اني قد اتنكت من البواب و زوجته.


الجزء السابع
على قدر ما كنت اشعر بتأنيب الضمير بعد ان سلمت جسدي و لحمي للبواب سيد و زوجته ام مينا الا اني شعرت اني قد تحررت من القيود التي كانت تكبلني, فلقد ذاق كسي طعم زوبر اخر اخترق لحمي و قطع اشفاري, لقد تذوق رجلا اخر غير زوجي لحمي و مص بزازي و لحس كسي و اغرق وجههي و فمي بمنيه الجميل. اصبحت اشعر اني يجب ان استمتع بحياتي و بجمالي و ان اطفئ نار شهوتي ليس مع الرجال فقط بل مع النساء ايضا.
لم انسى مغامرتي مع كابتن مختار و قررت ان اتناك منه بأي طريقة, و بالفعل بدأت برسم خطة للايقاع به ليركع امام كسي و بين فخذاي. و بالطبع استعنت بشبكة الانترنت اللعينة و الفيسبوك الشيطاني, يا له من عالم مليء بالاقنعة, لا احد يبدوا كما هو في حقيقته علي الفيسبوك, انه فرصة للخروج من المجتمع السخيف المنغلق الذي نعيش فيه, فرصة للتحرر من قيود مجتمع يدس انفه في شئون الجميع بلا اي اعتبار.
دخلت الي حسابي الوهمي و هو حساب لرجل و ليس لامرأة حتى لا اتعرض لمضياقات من الرجال و طلبات الصداقة التي لا تنتهي و بدأت في البحث عن مختار حتى وجدته و ارسلت اليه طلب صداقة و انتظرت كالمجنونة عدة ايام حتى قبل طلب اضافتي. بدأت بالتعارف عليه و ابديت اعجابي بجسمه و اخبرته اني اريد بعض النصائح ليصبح جسدي مثله. طلب مني صورة حتى يعرف شكل جسدي و التمارين المناسبة فلم اجد سوى صورة زوجي لأرسلها له, و بالفعل قام بارسال بعض الفيديوهات الخاصة بتنارين كمال الاجسام و اعطاني جدولا للتمارين و رحب بأن يتابع معى عبر الفيسبوك بدون اي مقابل تماريني.
بقينا نتحدث لايام و ايام و تطرقت المواضيع الي حياتنا الشخصية فعلمت انه غير متزوج
انا: و انت معقولة لحد دلوقتي ما اتجوزتش؟
مختار: عندك عروسة ليا؟
انا: هههههه البنات و الستات كتير, انت ايه المواصفات اللي عاوزها؟
مختار: بص, انت عارف اني راجل رياضي فأهم حاجة عندي الجسم, انا بحب الجسم المدملك المتناسق
انا: انت عاوزها رفيعة يعني؟
مختار: لا خالص رفيعة ايه يا عم, انا مش عارف الرفيعيين دول بيتجوزوهم ازاي؟
انا: هههههه و **** دايما بقول كده يا ابو الكباتن
مختار: ههههههههه يعني اجي اقفش بزازها ايدي تخبط في القفص الصدري هههههههههه
انا: هههههههههه او تيجي تبعبصها ايدك تخبط في عظمة الحوض
مختار: هههههههه بالظبط علشان كده انا بحب الجسم المدملك المربرب المتناسق
انا: ماشي يا سيدي حشوفلك, بس انت اكيد بتشوف نسوان و بنات كتير في الجيم اللي بتشتغل فيه, مش انت قولتلي انه ميكس؟
مختار: هو انا بشوف بعقل, ده انا حموت, طياز و بزاز عماة تتهز يمين و شمال و فوق و تحت, حاجة تجنن
انا: يا بختك, طب ما تشوفلك واحدة من دول
مختار: لا طبعا, حتجوز واحدة الجيم كله اتفلاج عليها و ضرب عليها عشرة ههههههههههههه
انا: هههههههههه
مختار: طب احكيلك على حاجة و مش حتصدق؟
انا: قول بس من غير فشر و حياة والدك
مختار: انا مرة نسيت نفسي و الوقت سرقني و كنت باخد شاور و ميعاد الستات اللي مش بيحبوا الميكس جه و انا كنت باخد شاور و طلعت لقيت واحدة قالعة ملط
انا: ايه معقولة؟؟؟؟؟؟
مختار: كانت بتغير هدومها و صاحبك طالع من الشاور ملط
انا: لا مش معقول
مختار: و حياة غلاوتك ده اللي حصل, و طبعا الزوبر شاف كده راج قايم واقف زنهار و انا كنت في نص هدومي
انا: نص هدومك ايه ده انت كنت ملط هههههههههههه
مختار: ههههههههههه
انا: و كان شكلها ايه و عملت ايه؟
مختار: كانت حتة مرة, زي الكتاب ما بيقول, بزاز كبيرة مرفوعة و حلمات منتصبة و جسم ابيض قشطة, و سوة كلها قوة, اما طيازها فحكاية تانية
كنت اشعر بهياج شديد و مختار يصف جسدي بأدق التفاصيل و بدأ كسي في افراز شهوته اللعينة و انا ادعكه بأصابعي
انا: كمل, مالها طيازها؟
مختار: احلى طياز ممكن تشوفها في حياتك, بيضا كبيرة و مدورة و بارزة, تبقى عاوز تحط وشك فيها و تلحسها و تحط ايدك كلها بين الفلقتين و تدعك تدعك لحد ما يبانلك صاحب
انا: يا نهار اسود, طب و الشرموطة عملت ايه؟
مختار: هي اتفاجأت طبعا بمنظر زوبري و هزأتني و انا خرجت جري
انا: اوبا, طب و ما شوفتهاش تاني؟
مختار: لا بس بصراحة شوفت كشف الحضور اللي بيمضوا فيه و عرفت اسمها و تليفونها
كانت تلك اول مرة اعرف ان مختار عرف اسمي و رقمي فكنت سعيدة للغاية اني اثرت شهوته
انا: و بعدين؟
مختار: مرة استنيتها بعد ما خلصت و مشيت وراها و عرفت بيتها
انا: يا ابن المجنونة؟ انت ناوي على ايه؟؟؟؟
مختار: لا يا عم ماتخفش هو انا مجنون, و لو اني ساعات ببقى عاوز اروحلها اخبط و اول ما يفتح الباب اهجم عليها و اقلعها ملط و افشخ كسها نيك و الحس كل حتة في جسمها و اللي يحصل يحصل
كنت خلاص على اخري و كسي يشتعل بالنار و انا اتمنى ان يقدم مختار على فعل ما يقوله
انا: طب ما تعيد المشهد تاني
مختار: ازاي؟
انا: زي ما حصل المرة اللي فاتت, تروج قبلها و تعمل ان الوقت سرقك, و تشوف هي حتعمل ايه, بس تخليك واقف قدامها شوية بزوبرك و تحط الفوطة على و شك كأنك بتنشفه و مش شايفها
مختار: احا و بعدين
انا: بس, لو لقيتها فضلت ساكتة شوية يبقى عجبها زوبرك و عاوزاه, و انت و شطارتك بقى
مختار: انا حروح بكرة و اجرب
انا: بس تحكيلي يا صاحبي
مختار: قشطة
اغلقت مع مختار و انا غير مصدقة, ترى ماذا سيحدث غدا

و الي اللقاء في الجزء القادم


الجزء الثامن
لا اخفي عليكم انني كنت مترددة بعض الشيء في هذا اليوم. فانا على وشك ان ادخل في مغامرة جديدة مع مختار كابتن الجيم. استيقظت مبكرا و انهيت واجباتي المنزلية و انتظرت حتى غادر زوجي و دخلت الى الحمام, كنت اشعر ان عروسة في ليلة دخلتها, استحممت و ازلت الشعر الخفيف من كل جسدي بالحلاوة حتى اصبح جسدي مثل القشطة و تعطرت ببعض الكريمات و العطور ثم ارتديت كلوت فتلة و ستيان صغير شفاف و فوقهم ملابس الجيم و توجهت الى هناك و انا افكر فيما سيحدث بعض دقائق.
كنت اسير و انا خائفة و اشعر ان جميع العيون تحدق بي و انهم يعرفون ما انا مقدمة عليه, كنت بقدم رجل و أخر رجل زي ما بيقولوا لحد ما لقيت نفسي قدام باب الجيم. استجمعت شجاعتي و دخلت و ذهبت لتغيير ملابسي و اطمئننت انه لا يوجد احد قد وصل. و كما توقعت وجدت شخصا في غرفة الشاور و هو بالتأكيد مختار, فتجاهلت الأمر و اعطيت ظهري للباب و بدأت في خلع ملابسي حتي اصبحت بالكيلوت الفتلة فقط و انا ارتجف و اشعر بالرعب, فها انا على وشك ان اقدم نفسي فريسة سهلة لرجل آخر غير زوجي.
كان الوقت يمر بطيئا جدا, ثم فجأة توقف صوت الماء في الشاور و علمت ان مختار على وشك الخروج. قمت من مكاني و وقفت و انا لا اقوى على الحركة, ثم فجأة رأيت باب الشاور يفتح و مختار خارجا منه عاريا تماما و هو مخفي وجهه متصنعا انه يجففه بالفوطة. كان زوبره كبير و غليظ و منتصب في قوة حتى اني كنت ارى عروقة تكاد تنفجر, لا اراديا وجدت عيني متسمرة على زوبر مختار و شعرت ان الزمن قد توقف بي حتى سمعته يقول
مختار: عجبك؟
انا بصوت متحشرج: انت بتعمل ايه هنا؟ ده وقت السيدات فقط
مختار يقترب مني و انا واقفة ارتجف حتى وجدته قد التصق بي من الجانب و يقول: انا عارف ان ده وقت الستات, بس انا جيت علشان ست واحدة, انتي
انا: قصدك ايه؟؟؟
مختار دار من حولي حتى توقف خلفي و شعرت به قد التصق بي من الخلف و احسست بزوبره الضخم بين فلقتي طيازي الضخمة و قال: انا مش حسيبك انهاردة, مش حتمشي الا لما تحسي بمتعة عمرك في حياتك ما حسيتيها.
حاولت ان اتملص منه و ابتعد الا انه احتضنني في قوة و دفع زوبره اكثر بين فلقتي طيازي وو امسك ببزازي يدعكها و يقرص حلماتها و شفتاه تقبلان و تعضضعضان رقبتي في نعومة و عذوبة, تصنعت اني اقاومه و لكن محاولاتي بائت بالفشل, فقد ذبت تماما بين يديه و الوغد يضع يده على كسي من داخل الكيلوت ليجده غرقان من العسل و هو يدععكه في قوة. شعرت ان قدماي لا تحتملاني فسقطت ارضا على ركبتي فوجدت مختار قد اصبح امامي و زوبره امام فمي. لم اعد احتمل اكثر من ذلك فوجدتني امسك زوبره بقوة و امصه و ارضعه في شراهة و تلذذ غير طبيعي و يدي الاخري تدعكه و مختار ممسكا رأسي دافعا زوبره اكثر و اكثر لينيكني من فمي بقوة.
ثم قام و اجلسنى على البتش الخشبي و رفع ساقي و نزل بوجهه ليلحس و يأكل كسي و انا أتأوه كاللبوة و اقول : ااااه يا مختار خخخخخخخخخ احححححححح مش قادرة حرام عليك مش قااااادرة حمووووت
توقف الفحل مختار عن لحس كسي و افخاذي و رفع رجليا على كتفه و دفع زوبره الضخم في كسي حتي شعرت اني سأموت و انه زوبره سوف يخرج من فمي.
استمر مختار في نياكتي من كسي كالمجنون, كان يدخله و يخرجه في قوة و عنف حتى اني اغمضت عيني و وضعت كفاي علي صدره القوي و اترجاه ان يرحمني. انزلت شهوتي مرتين و هو كالأسد لا يهدأ.
ثم اخرج زوبره و جعلني في وضع الكلبة و انا مستسلمة تماما و شعرت بزوبره يدخل طيازي و يمزق احشائي و هو يقول: ما انتي طيزك مفتوحة اهو يا شرموطة, ده انتي طلعتي متناكة كبيرة و بنت وسخة, ده انا حفشخ كس امك نيك انهاردة. كنت اشعر بشهوة عارمة و هو يشتمني و يضربني علي طيازي البييضاء لترتج امامه و هو يواصل نيك طيزي المربربة و فجأة اخرج زوبره و امسكني من شعري و اجلسني امامه و اخذ يحلب زوبره حتى انفجر في قوة و اغرق وجهي و جسدي تماما بمنيه الغزير الجميل حتي اخذت العق ما جاء علي شفتاي و اتذوق طعم حليبه الرائع.
جلست على الارض خائرة القوي و هو جلس ليستريح بجانبي. و بعد ان هدأنا قال لي
مختار: قومي نلبس هدومنا الناس زمانها جاية
انا: حاضر, بس و بعدين, انت ايه اللي عملته ده؟ انا ست متجوزة حرام عليك
مختار: كل اللي حصل كان برضاكي يا متناكة مش غصب عنك. قومي البسي و استنيني برة الجيم عند محل الموبيلات و تعالي نخرج نقعد في اي كافيه و نتكلم
قمت من مكاني و دخلت للشاور لانظف جسدي من حليب مختار و خرجت و ارتديت ملابسي و جلست افكر ماذا افعل

و للحديث بقية


بس القصه روعه لو مكنتيش متجوزة

الجزء التاسع

بعد ان ناكني مختار مدرب الجيم, احسست اني قد اصبحت بلا ارادة. مجرد امرأة بلا عقل تبحث عن من يطفىء نار شهوتها و تمشي مسلوبة الارادة وراء رغبات كسها. اخذني مختار من يدي و ركبنا سيارته و اتجهنا الى احد الكافيهات البعيدة نسبيا. دخلنا الى الكافيه و فهمت ان مختار زبون دائم لديهم من نوعية الترحيب التي لاقاها فور دخوله.


طلبت شيشة و و نسكاغيه لأفوق و استوعب ما حدث و مختار لم يكن في حاجة لطلب اي شيء فبما انه زبون معروف فمشاريبه بتنزل بدون ما يطلب, شيشة و شاي.


جلسنا لنتحدث و كان رقيقا معي للغاية و هدأني و قال انه يشعر بي و بما دااخلي و اني اعاني من الحرمان الجنسي و ان اي امرأة تمتلك جسدا مثل جسدي و وجها مثل وجهي فمن حقها ان تروي ظمأ جسدها و كسها


بدأت اهدأ قليلا و تحدثنا و عرفني بنفسه و انه من عائلة ثرية و لكنه يعشق التدريب و انه شريك في الجيم و ليس مجرد موظف. تحدثت معه بصراحة و اخبرته اني لا اريد اي علاقات عاطفية او رومانسية, قلبي سيظل ملك لي و لن امنحه لأحد.

مختار: يعني جسمك متاح ليا في اي وقت

انا: متاحة لأي حد يعجبني و يقدر يكيفني
مختار: يااه, ده انتي صريحة قوي

انا: ما اعتقدش اني محتاجة اخبي حاجة بعد اللي حصل بينا
مختار: و هو ده اللي عاجبني فيكي
انا: ميرسي

مختار: طب و اللي يساعدك على كده

]انا: ازاي مش فاهمة؟
مختار: انا اعرف رجالة كتير شداد و جامدين و يقدروا يمتعوكي متعة رهيبة
انا: بجد؟
مختار: طبعا
انا: بس انا مش شرموطة يا مختار, انا عاوزة انا اللي اختار اللي يعجبني
مختار: طبعا طبعا, انا حوريكي اصحابي و حعرفك عليهم و انتي تختاري اللي يعجبك
انا: طيب اذا كان كده اوك
مختار: تحبي نبدأ دلوقتي؟
انا: نعم!!! نبدأ ايه
مختار: حعرفك بصاحب الكافيه, ده شخص محترم و لطيف و جامد جدا
انا: بس يعني حتقوله ايه, انا خايف ياخد عني فكرة وحشة
مختار: لا ماتخافيش انا حقوم اتكلم معاه بطريقتي


قام مختار و دخل لاوضة جوة و غاب حوالي ربع ساعة و رجع و معاه راجل طول بعرض يبدوا في منتصف الاربيعينات, اصلع وو له شنب كبير

كان اسمه حاتم و اتعرفنا ببعض و الحقيقة انه قدر يشيل من جوايا اي خوف او قلق بأسلوبه الرقيق و الجميل, ده غير ان جسمه خلاني مشتهية اني ارمي نفسي بين ايديه.

حاتم: يا ترى حابة حاجة دلوقتي؟
انا: دلوقتي؟ بس فين

حاتم, انا عندي استراحة ورا الكافيه, عبارة عن استديو صغير بس شيك و مريح
انا: اوك مافيش مانع
قمنا و دخلنا الاستديو من باب جوة الكافيه, واضح ان مهتم بشغله كويس و بيشرف عليه على طول

بدأ حاتم و مختار يبوسوني و يخرجوا ازبارهم العملاقة علشان امصها لهم, و الحقيقة ان زوبر حاتم كان فعلا رهيب, غليظ و كبير و عريض و عروقه نافرة, كنت حاسة اني ماسكة حتة حديدة في ايديا. كنت بمصلهم و ارضع ازبارهم و هما بيلعبوا في بزازي و حلماتي

و بعدين وقفوني و قلعوني هدومي لحد ما بقيت ملط و هما كمان قلعوا خالص, حاتم نيمني عالسرير و فتح رجلي و قعد ياكل في كوسي بنهم و يعضعض زنبوري و كان حاطط صباعة في طييزي بيبعبصني و مختار راكب فوق جسمي بينيك بزازي بزوبره و مع كل حركة بين بزازي كنت ببوس و الحس راس زوبره ، و بعدين قام حاتم و بدأ يمشي راس زوبره على كسي و انا بترجاه انه يدخله لأني كنت خلاص بموت من كتر الهيجان و حاسة ان في حمم من نار في كسي, و اخيرا دفع حاتم بزوبره الي اعماق كسي و بدأ ينيك بعنف و قوة و هو فاتح رجليا الاتنين عالاخر و مختار مستمر في نيكي من بوقي بعنف و كل شوية يخرج زوبره و يخبطني على وشي بيه. نام مختار على ظهره و قمت ركبت عليه و جه حاتم و بدأ يلحس خرم طيازي البيضا السمينة و يوسعها بصباعه لحد ما بدأ يدخل زوبرة براحة في طيزي لحد ما دخل اكتر من نصه. ساعتها كنت حاسة فعليا ان روحي طلعت و بدأو ينيكوا فيا سوا بمنتهى العنف و القوة و انا بزازي عمالة تتمرجح يمين و شمال. فجأة لقيت زوبر تالت قدام وشي, مفهمتش فيه ايه بس انا قولت يمك بحلم لأني كنت فعلا سكرانة بدون خمر من فرط المتعة و اللذة, اتاري ان فيه تلاتة من عمال الكافيه كانوا عارفين الموضوع و دخلوا علشان ياخدوا نصيبهم هما كمان من لحمي و شرفي. كنت راكبة علي زوبر مختار و حاتم بينيك طيزي و سعد بينيك بوقي و انا ماسكة ازبار يوسف و محمود بدعكها. كا نفيه خمسة بينهشوا لحمي و بيكيفوا جسمي, متعة مهما حكيتها مش حقدر اوصفها.

تناوبوا عليا بكل الاوضاع, نزلت شهوتي ست مرات و هما مستمرين في نيك كل كا يمكن ان يتناك في جسمي, حتى تحت باطي, اتنكت من كسي و طيزي و بوقي و بزازي و رجليا و باطي و شعري, لدرجة ان جسمي كله كان غرقان بمنيهم و رائحته الذيذة. و بعد ساعتين من النيك المتواصل قومنا و اخدنا شاور سوا و لبسنا و وودعتهم و شكرتهم و مشيت و انا مش عارفة ممكن اخش البيت ازي تاني بعد اللي حصل.

Achiles
05-22-2017, 10:05 AM
انتي منيوكة بطبعك ي إيمي و طيزك عارفه انها بلاعه

EGYRAP
05-22-2017, 10:14 AM
كسم الخيانة دي قصة سكس دي ولا قصة تعصب حرام عليك جوزك علي فاكرة

hot fucker
05-22-2017, 10:16 AM
جميله جدا اتمنى ان يكون بينا كلام و علاقه صداقه

commandosolo
05-22-2017, 10:31 AM
يادى القرف مش راكب مترو تانى يع

zoom123kh
05-22-2017, 10:38 AM
قصة جميلة يا ريتنى اركب وراكى فىالمترو

klbgare5
05-22-2017, 02:47 PM
انا عاشق الطياز اموت انا فى البعبصة ولحس خرم طيزك ومصمصمصة صوابع رجلك وجسمك وكسك

loudaa
05-22-2017, 03:06 PM
جميلة بانتظار الجديد المثير القادم استمر

محب العشق
05-22-2017, 06:46 PM
جميله هيجتنى كملى الباقى

نياج اوكيد
05-22-2017, 06:55 PM
وصف جريء و ممتع للمتعة اللي انتي حسيتي بيها
عاشت ايديكي وكملي الاجزاء الباقية و نشوف زوجكي راح يعمل ايه
.....
سالم و غانم

سماهر مربربة
05-22-2017, 06:59 PM
حسب سيناريو القصة فانك الان (مدام ايمان)
خلي انشوف اشوكت صرتي (ايمان المتناكة)
قصة حلوة وسرد مشكور عليه
ويسلمووووووووووووو

Hima HUnter
05-22-2017, 11:58 PM
لكل شئ بدايه
بداية الفجور

أشرف زيدان محمد
05-23-2017, 07:52 AM
مشكوره على مجهودك

mrla1000
05-23-2017, 04:40 PM
حلوه وجميله ورائعه

كلي نار
05-23-2017, 05:12 PM
باين القصه ممتعه واجداثها مثبره
تسمين ايمان المتناكه
ولكي مني اعجاب سمعه .

متزوج حزين
05-24-2017, 02:14 AM
قصه جميلة .. شكلك BBW

العميــد
05-24-2017, 07:13 AM
مشكوووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووور

mrmido9
05-24-2017, 10:08 PM
يا بخته بصراحة انا لو مكانة كنت طلعت زوبري و حطيته فى طيزك يا ايمان و اللى يحصل يحصل المهم انى انزل لبنى جوة طيزك
تحياتى لايمان المتناكة

max222
05-26-2017, 07:51 AM
مشكووووووووووووووووووووووووور

Noor alnoor
05-29-2017, 11:57 AM
قصة جميلة و لقاء عابر وممتع للطرفين

الجاسور1
06-08-2017, 12:32 AM
قصة مثيرة تحياتى

جميلة بكسي
06-09-2017, 08:50 PM
قصة حلوة اوى اوى اوى

فاجر نياك
06-12-2017, 10:49 AM
انا عندي زبر فاجر ممكن اخليه يمتعك ويدوخك

مستر بلاك
06-12-2017, 11:05 AM
قصتك صراحة رائعة بس اكيد مش لجوزك ليكى وللمجرم حرب اللى كان زانقكك
هتصدقينى انا من حوالى 20 يوم شايف نفس الموقف بس مع اختلاف بسيط ان الزوج كان شايف وساكت
هتستغربى من كده ويمكن جوزك كان واخد باله ومطنش وممكن تتفكرى لما رجعتوا البيت نام معاكى ولا لا اذا نام معاكى يبقى شاف وهاج على الموضوع
المهم انها قصة مثيرة بالذات البعبصة

عاشق البنات الم
06-14-2017, 12:59 AM
فينك انتي بس

أفندينا
06-14-2017, 05:16 AM
شكرا لكى ايمان

Red Devils
06-14-2017, 05:29 AM
قصه روعه مستنين الباقي وارجو الاطاله في الجزء

عصر يوم
06-14-2017, 09:43 PM
ـ دمجت لك الأجزاء من بداية الجزء الأول...
ـ إذا أردت كتابة أجزاء جديدة أنقر على الرابط (//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=288831
) الذي بالصفحة الأولى للقصة المتسلسلة...
ـ ثم أنقر بالماوس بأعلى الصفحة الأولى من القصة المتسلسلة على الأيقونة: //landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif
وأكتب ما تريد حتى أدمجه لك مع القصة...
ـ وقفلت الأجزاء المدموجة…
ـ من فضلك التزم بالتعليمات ولا تتعداها ليسهل الدمج....
ـ أرجو إعلامي على الخاص على الرابط (//landsmb.ru/yohohub/private.php?do=newpm&u=47994)

بأنك أضفت الجزء الجديد لأدمجه مع بقية الأجزاء ....
وتسلم الأيادي.....
تحياتي،،،،،،،،،،،،،

06-17-2017, 04:45 AM
/>

SEVERE DESIRE
06-18-2017, 12:33 AM
حلوة القصة

amirah
06-19-2017, 12:00 AM
حلوة جدا يابختش

7ooood
06-28-2017, 08:41 AM
من أمتع واحلى الحكايات اللي قرأتها انتي فنانة بالفطره وفن دة طالع من أنوثتك ويجان اللي ملهوش آخر
ومحياي وكل اللي بينابعك أن كلامك بيطلع من اعرك طيازة وكسك وكل حتة منك
يتمناك مغامرات ممتعة وحياه مليانة بكل متعة

Sexy_One
07-24-2017, 09:12 AM
كالعادة انتي ممتعة و تهيجي اي حد يا ايمي

عصر يوم
07-24-2017, 10:18 AM
تم دمج الجزء الرابع....

Dead.Heart
07-24-2017, 10:24 AM
قصة رائعه وممتازة ياعزيزتي

ننتظر باقي الاجزاء

تحياتي

عصر يوم
07-24-2017, 11:02 AM
من أمتع واحلى الحكايات اللي قرأتها انتي فنانة بالفطره وفن دة طالع من أنوثتك ويجان اللي ملهوش آخر
ومحياي وكل اللي بينابعك أن كلامك بيطلع من اعرك طيازة وكسك وكل حتة منك
يتمناك مغامرات ممتعة وحياه مليانة بكل متعة


الخلط بين الكاتب وبطل القصة
هذه القصة من وحى خيال الكاتب وممكن أن تحدث في الواقع...
وحتى لو أخبرك كاتب القصة من أنها حقيقية فلا تسايره...
فلا تخلط بين الكاتب وبطل القصة...
واجعل تعليقك على القصة وليس شخص كاتبها....
الكاتب عضو بالمنتدى وله احترامه مثلك مثله

tarek.zali
07-24-2017, 07:32 PM
كنت اتمنى زوجة زيك ...بس نعمل كل ده مع بعض

أشرف زيدان محمد
07-25-2017, 09:54 AM
جميل إستمرى يا متناكه يا مبدعه

Bent dz
07-25-2017, 05:19 PM
احلى حاجة نيك فالمترو

midocapo88
07-25-2017, 07:56 PM
ya khebraaaaa edeny mashkoooooor gedaaaaaaaaan

Schizophrenia
07-26-2017, 08:15 AM
نفسي ف ست ف سنك بجد نكون صحاااب ونحكى لبعض كل حاجه ونفضفض لبعض ونثق ف بعض واكون زى ابنها وحبيبها وكل حاجه نفسي بجد

abozib4
08-01-2017, 11:57 PM
حلووووووووووووووووووووه

جاد فون ومقابله
08-05-2017, 02:44 AM
ايه الي حصل بعد كده

فرعون مصر0
08-05-2017, 06:47 PM
قصه مشوقه جدا بس ياريت تكملى الباقى

ابوزب55
08-06-2017, 09:43 AM
قصة جميله وممتعة جدااااااااااا وفي منتهى الرووووووووووعة
تسلم على السرد

loudaa
08-08-2017, 08:20 AM
في كل جزء إثارة جديدة جميلة جدا بانتظار الاجزاء الجديدة المثيرة

خالد المسيرى
08-10-2017, 02:23 PM
بجد قصتك جامدة نيك وهيجتنى اوى يا ايمان ياريت تكمليها

خالد المسيرى
08-12-2017, 12:43 PM
فينك يا ايمان مش هتكملى القصة

mabsut
08-15-2017, 12:50 AM
مدام إيمان قرأت ما كتبتبى ولكنى أيقنت أنك كان عندك إستعداد وميول لممارسة الجنس وخيانة زوجك رغم أنك أم يعنى المفروض أنك تمتعتى كثيرا بالجنس مع زوجك والحياة تسير بشكلها الطبيعى مثل كل الزيجات ، أما وإنك فى واقعة المترو قد تركتى الرجل يعبث فى جسدك وتجاوبتى معه لأقصى درجة فهذا يدل على أنك تحبين ذلك وإلا فكان عليك أن تصديه بشتى الطرق ولو أدى ذلك لضربه فورا ، ثم ما تبع ذلك من ممارسات على النت وتعمدك أن تقعدى عارية فى الشقة أمام جارك ثم تقومى بإستعراض جسمك أمامه ثم خروجك عارية على السلم وممارسة العادة السرية عليه دون خوف من أن يراك أحد ثم ممارستك الجنس أمام كاميرات الويب مع أصدقائك وأصدقاء زوجك كل ذلك يؤكد بما لا يدع مجالا للشك أنك كنت على إستعداد لفعل كل ذلك وقد سيطرت عليك الرغية الجنسية وتعمقت بعد إدمانك مشاهدة الأفلام الجنسية وخاصة الغربية منها ، والموضوع ليس واقعة حصلت فى المترو وإنتهت ، ويا ليتك تعودين لرشدك من أجل أولادك وسمعتهم وسط مجتمعهم وأهليهم . وقد كتبت ذلك بعد قراءة الجزء الرابع مما كتبتيه . ( 15/8/2017 ) .

امجداحمد
08-17-2017, 05:14 PM
اااااااااااااااااااااااه كم احلم واتمنى ان تكون زوجتي شبهك بكل شي وليس بالجسم فقط

Unchained
08-18-2017, 04:05 PM
قصتك رائعة و واضح أنك تملكين شهوة عارمة

rami seks
09-11-2017, 08:39 PM
للنيك تواصل معي عالرقم التالي
+966557574612

profmax
09-11-2017, 09:01 PM
روعه ومثيرة
كملى

mohamedadel3
09-12-2017, 08:01 AM
روووعة ايمان قصة جميلة

عصر يوم
09-12-2017, 09:56 AM
دمجت حتى الجزء الخامس....

sami hero
09-13-2017, 09:07 AM
قصة مثيرة شكرا لك

عصر يوم
09-13-2017, 10:58 AM
.حتى الجزء السادس

الحالم10
09-14-2017, 12:16 AM
قصة جميلة جدا

BeBo1000
09-14-2017, 04:00 PM
حلو ....كمل...وياريت متتاخرش في الاجزاء كتير.الرجء الاهتمام

Omar el gamed
09-14-2017, 05:04 PM
حلوة جدااااااااا استمر تجننن

openmindedMM
09-17-2017, 09:16 PM
قصة روعة .....

hasn_1560
09-19-2017, 10:11 AM
يا ايمان مش هاتبطلى شغل كوبى وباست ده ... ابقى اقرى اللى بتنزليه ياعسل
سيد وزوجته ام مينا طب ازااى تركب ههههههههههههههههه

نسوانجي متميز
09-19-2017, 10:26 AM
لا متقوليش علي نفسك كدة انتي متحولتيش ل شرموطة
علشان انتي اتولدتي شرموطة

نسوانجي متميز
09-19-2017, 10:27 AM
يا ايمان مش هاتبطلى شغل كوبى وباست ده ... ابقى اقرى اللى بتنزليه ياعسل
سيد وزوجته ام مينا طب ازااى تركب ههههههههههههههههه

انت هتعرف اكتر منها
هههههههههعع

خالد المسيرى
09-19-2017, 11:12 AM
حبيبتى اخيرا بدات تكملى القصة نورتينا تانى ياايمان يا متناكة بجد جزء حلو اوى كملى انتى عارفه انى بحبك وبحب كل مواضيعك

Rafikwafi
09-19-2017, 03:49 PM
قصتك قريبة من الحقيقة و انا بانتظار المزيد

King of Heart
09-19-2017, 04:43 PM
قصتك ناااااار .. متتاخريش فى الاجزاء الجديدة

عصر يوم
09-19-2017, 07:05 PM
حتى الجزء السابع

zalzalmara
09-19-2017, 07:08 PM
متميزة منتظرين اللي جاي

أشرف زيدان محمد
09-20-2017, 07:55 AM
إستمرى يا متناكه

mrla1000
09-20-2017, 09:04 AM
روعه رهيبه تجنن

loudaa
09-20-2017, 10:53 AM
رووووووووعععه بانتظار الجديد المثير القادم

أنيكك
09-21-2017, 04:59 AM
قصة روعة في انتظار الجزء الثامن بفارغ الصبر

سوسو الشقية
09-21-2017, 02:16 PM
ازاى البواب اسمة سيد وابنة اسمة مينا؟

midocapo88
09-21-2017, 07:33 PM
يا لهووووووووووووووي انتي لو معايا بقي و شوفتي السكس باكس هتعملي ايه مع زبري الكبير انتي غلبانة مش شرموطة

أنيكك
09-25-2017, 02:37 AM
الجزء الثامن مش ناوي ينزل بقي مشتاق لتكملة القصة

سي__السيد
09-25-2017, 06:55 AM
قصة رائعة و اسلوبك فالكتابة و التشويق ممتع جداً

myteeyou
09-30-2017, 11:37 PM
ياريت تكملي قصصك حلوة اوي

skyews
10-01-2017, 05:00 AM
تعرف ماتريد واثقة بحرفها ودقيقة في الوصف .. الابداع ظاهر من شخصها النظيف والجميل في الروح والسريرة ولابد انها جميلة المظهر .. ولاشيء رخيص فيما عرضت من السرد . تقبلي تحية واحترام يليقان بشخصك سيدتي

زبي الحايح
10-05-2017, 11:12 AM
غريزة اساسية يا ايمان دي نعمة فلا تخجلي ده افضل بكتير من الكبت والاكتئاب عيشي حياتك فالعمر لحظة مهما طال
تحياتي

A9eel
10-05-2017, 05:49 PM
الجزء الثامن وين صار ليش كل هالمدة

Fares Elmasry
10-08-2017, 04:22 PM
قريت قصتك دى 3 مرات كلها وفى كل مرة بنزل لبنى على كلامك يا متناكة

عصر يوم
10-11-2017, 09:33 AM
حتى الجزء الثامن

شريفف
10-11-2017, 10:33 AM
ممتعه جدا
واكتر من رائعه
اتمنى تكتبى اسرع وتكبرى الجزء بتفاصيل اكتر

mrla1000
10-11-2017, 11:22 AM
روعه روعه روعه نتظر الجديد من هذه القصه الجميله

أنيكك
10-12-2017, 03:13 AM
حلو الجزء دا بس ياريت يبقي أطول شوية
في انتظار جديدك دائما

ادم نور
10-13-2017, 09:58 AM
ههههههههههه خيالها واسع وفيها كتير حقايق
تسلم ايدك

loudaa
10-13-2017, 01:17 PM
في كل جزء متعة جديدة و شهوة عارمة رووووووووعععه بانتظار الجديد المثير القادم تولع

nemomemo777
10-15-2017, 06:31 AM
تحفة القصة يا كبييييييييييييييييييييييييييير

فالنتينو الديب
10-17-2017, 09:48 PM
[RIGHT]تحفه ياريت متتاخريش عشان ما تفقدش متعتهHT]

شريفف
10-17-2017, 11:51 PM
قصه حلوه اوى
برجاء سرعه التكمله

3asha
10-25-2017, 03:04 PM
فين الجزء التاسع كده كتير

skyews
10-28-2017, 02:01 PM
قرأتها بتمعن . اجدت سيدتي وابلغت اتمنى لك دوام التوفيق والاستمرار

اه يا طيزي
10-29-2017, 09:54 PM
ارجو اضافه الجزء التاسع
قمه ف الاثاره اسلوبك

ay oub
10-30-2017, 07:39 PM
احححح نفسي انيك

giannamichaels0
11-02-2017, 12:12 PM
جميلة حلوة خالص

Hasan sex
11-05-2017, 03:49 PM
نريد البقية لأن القصة روعة

EL MATADOR
11-12-2017, 12:57 AM
بصراحه جامده جامده
زبى وقف

علي سمر بابلو
11-12-2017, 06:55 AM
القصة جميلة واصل

fifi444
11-18-2017, 02:37 PM
قصه جميله قووووووووووووى فين باقى الاجزاء

Safwa339
11-18-2017, 11:39 PM
تسلم الموضوع يجنن و هيجني اويي انا صفوة ١٩ سنة من القاهرة بدور على راجل شديد يمتعني و انا اكون ملكه و بتاعته و بس ممكن التواصل من رقم الهاتف اللي في الصورة واتس اب او اتصال

احمد الروداني
11-20-2017, 04:49 PM
عجبتني القصة لكن في الواقع لا أجد مثل هؤلاء النساء بحتت لكن لم اجد مثل مدام ايمان

نسوانجي253
11-25-2017, 08:11 AM
مثيره جدا قصتك

تسلمي

Mestar x
11-26-2017, 04:22 PM
رائعه تسلم ايدك

الجرجاوي
12-05-2017, 12:51 PM
هااا وبعدين يا منيوكه

Meedo neswangy
12-24-2017, 03:33 AM
جميله جدا:up:

عاشق جسد النساء
12-26-2017, 09:01 AM
نفسى ارفعك على زبره يا لبوة

البركان الاسود
12-27-2017, 06:12 PM
لمنتداكم الوقور
الذي أكن له كل الحب والتقدير
وأرسل محبتي باقات إلى كل إدارية.... ومشرفة ....وعضوه.... واقول
ظلكم خفيف وردكم لطيف
طبتم وطابت رفقتك

كواكب
01-20-2018, 05:42 AM
ممتازززززززة

سلوى بنت حتحور
01-27-2018, 06:06 PM
تمامممممممممم

a_zorai
02-27-2018, 10:36 AM
ها يا ايمان حكيتي ايه مع مختار؟ ولا شفتي حد تاني ياخد بالو من كسك النهم!!! ياريت تحكينا جديدك

عاشق ا****
03-01-2018, 04:12 PM
قصه جميله جميله جميله انا لحد دلوقتي ضرب عليها سته عشره بصراحه قصه جميله اوي يا مدام ايمان

asaad zooro
03-03-2018, 08:13 AM
جميلة بانتظار الجديد المثير

fifi444
03-03-2018, 01:16 PM
اين الباقيه هى قصه ممتازة بس عايزىن ال الباقي ممكن . مرسيه قوى

fifi444
03-12-2018, 04:34 PM
اين باقي القصه الجميله الممتعه

عاشق البنات الم
03-13-2018, 02:12 AM
تجنننننننننننننننن

sozan_boktor
03-16-2018, 03:05 AM
الست مننا لما كسها ينبر عليها تعمل الي محدش يتوقعه

خبير جنس
03-17-2018, 09:50 AM
روعة القصة في انها مش حقيقية ولكن انت ابداعتي في سردها ولو هي حقيقية اتمني التعارف معك لاسألك مجرد سؤال لمعرفة الحقيقة لا اكثر ولك الإختيار

البرنس69
04-01-2018, 06:34 AM
حرام عليكي جوزك

honeysk
04-23-2018, 12:30 PM
قصه جميله و بها تحرر واقعى

شوفوني
04-25-2018, 11:27 AM
تم اضافة الجزء التاسع ودمجه في رأس الموضوع بعد إعادة التنسيق لضبط الالوان والحوار
قراءة ممتعة
*************
نرجو من الزميلة ايمان المتناكة أن تتواصل مع القصة ولا تنقطع عن متابعتها الى حين استكمال فصولها مع
ع جزيل الشكر لها على عودتها لمتابعة القصة متمنيا لها التوفيق في قادم الأجزاء

ليلي احمدد
04-25-2018, 12:32 PM
المهم اتمتعتى
المتعه في حد ذاتها شىء رائع

حور محب
04-25-2018, 01:11 PM
ياريت يكون فى جزء عاشر للقصة وفيه يعرف جوزك بكل اللى عملتيه ونشوف وقتها رد فعله هيكون ايه معاكي

magy shemeel
04-25-2018, 03:02 PM
وحشتينا ووحشتنا بقية القصة مشكورة على الجزء الجديد

المشتاق للحب
04-25-2018, 10:26 PM
القصه كلها جميله وادائك حلو وانا بصراحه حسيت بواقعيتها لكن انت ف الاخر افورت شويه ودا بلاش خليك ع نفس الوتيرة الحلوه دي

Omar el gamed
04-26-2018, 12:16 AM
حمد **** على سلامتك اولا طبعا فنان ولو كمان زودت الجزء بتاع الكلام وشرحت الأحداث بالتفصيل والأسلوب في النيك بالتفصيل لأنك بتتكلم عن واحد حبة النيك ومشتهية تبقى شرموطة وتمتع جسمها وتمتع نفسها اكيد هيبقى في الفاظ كلام هيجاب فورينا بقى الأبداع والفن يا مبدع

محب العشق
04-26-2018, 07:07 PM
تحفه روعه كملى يا إيمان متتاخريش

الحالم10
04-26-2018, 11:20 PM
مع التاسع تكملة ممتعة جدا
كملها منتظرين الجديد

من الواقع
04-28-2018, 11:29 AM
كملى قصتك ورا بعض ومتاخريش بين الجزء والجزء عشان ده بيفصلنا من القصه
شكرا وبالتوفيق

هند الصعب
05-05-2018, 11:44 AM
اه مختااار وبس
اكتر واحد عجبني
وعدلي مزااجي 😊💙

من الواقع
05-11-2018, 05:50 PM
فين باقى القصه

Dominator
05-13-2018, 05:34 PM
واو موضوعك ممتاز مشكوووووووووور

himabahr
06-23-2018, 08:00 PM
رووووووعة استمري بباقي الاجزاء :g058:

MasterMM_1991
06-25-2018, 06:54 AM
قصه فشيخه اتمني تكون حقيقيه يا ايمان ده انتي طلعتي مكنه نيك

aliabdelhkim
07-25-2018, 09:39 PM
ممتعه جدا يا متناكه في طيزك

مين انا
10-14-2018, 05:58 AM
فين باقى الاجزاء

Karmen123
11-02-2018, 11:21 AM
باقي القصة لو سمحت :g058:

فحم مشوي
11-02-2018, 04:13 PM
قصتك روعة شكرا ايمان ممكن نتعرف

ملك الحلوين
11-27-2018, 01:44 AM
قصة حلوة مرة كمل مشكوررررررر:99:

saleb fat
12-04-2018, 07:09 PM
باقى الاجزاء فييييييييييين؟

ضيف
01-23-2019, 02:03 PM
قصه جميله ومثيره

الحزين دائما
01-25-2019, 08:43 PM
احيكي على شجاعتك في كتابة قصتك الحقيقيه كما تقولين
مالحياة الا للحب وبالحب ننهيها

Hesham Farag
01-26-2019, 02:38 AM
تعجز الكلمات فالتعبير عن ما تستحقين
لابداعك الرائع بسرد مذكراتك الحقيفية
واسلوبك الجميل ككاتبة متميزة ومتمكنة
وبالطبع لا ننسي كامراءة شبقة ممحونة تدفع
جسدها ثمنا للحصول على منتهى المتعة
واللذة الجنسية العارمة مضحية بالغالي والنفيس
وجعلتى شلال ضهرى يفيض معك كاحد ابطال مذكراتك
وفي قمة الاشتياق لمتابعة المتبقي .
وتحياااااتى وقبلااااااتى:g014:

melody_romantic
02-12-2019, 05:28 AM
جااااااااااامده جدااااا لو حقيقيه زي ما بتقولي تبقي شهوانيه موووت وتعشقي الجنس انزلى بباقي الاجزاء تحياتي

مالك الفضول
02-12-2019, 06:04 AM
عندك فضول انك تجربى العلاقة الجنسية مع أى راجل وده خلاكى تتناسى خيانتك الزوجية

من الواقع
04-01-2019, 03:30 AM
كملى دى يا إيمان متنسيش

حقنه
04-10-2019, 01:20 PM
كملي يا مزة ومتعينا

Islam,
04-10-2019, 01:32 PM
هو فيه كده شرمطه ،،،انتي شرموطه علي حافه الهاويه

takhtakh2
04-11-2019, 08:04 AM
قصه رائعه جدا جدا :up::up:
والاسلوب سلس وجميل وسهل :up::up:
وتبسيط القصه للقارىء مديه للقصه رونق :up:

تحياتى لكى:wave:

عاشق النساء14
04-11-2019, 02:35 PM
جامده قوووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووى

عاشق النساء14
04-11-2019, 04:57 PM
متناكككككككككككككككككككه قووووووووووووووووووي

مهند حاتم
04-12-2019, 03:52 PM
حلوة فشششخ

مش عارفه
04-25-2019, 09:07 AM
ممكن تتكمل القصه ولا بلاش تقولي قصص

bigteto
04-25-2019, 11:37 AM
قصه جميله وتحس فيها بصدق لانى عرفت ست بنفس الرغبه

كbedeer
04-25-2019, 02:07 PM
رائعة أعتقد انك محتاجة لوجودي في حياتك لتصلي لحد الشبع من المتعة والكفاية

عاشق الجنس31
04-28-2019, 09:14 PM
جميله جدا تسلم ايدك
لو عوزه تتمتعي انا ممكن امتعك

جاسر221
04-29-2019, 02:15 PM
قصه جميله اوى منتظرين جديدك تسلمى

مهند حاتم
05-06-2019, 10:54 AM
جمييييييييييييييل

MED74
06-11-2019, 06:42 AM
كسم الخيانة

hotness2019
06-12-2019, 06:33 PM
روعه واللبونه هتبظ منك

memoahmed
07-11-2019, 06:48 PM
امتي قصه وحكايه وروايه ونفسي بجد اكلمك على حاجه انتي روعه وعديتي كل مقاييس

المر بزيادة
08-29-2019, 11:25 AM
فين تكملت القصة يا ايمان
قصتك جميلة

Ahmed assy
08-29-2019, 11:32 AM
عشقي الست الكبيرة الميلف البلدي الملبن المربرب ام عباية طيزها كبيرة طرية ملبن سخنة و بزازها جيلي بتترجرج و كعوب رجليها زبدة سايحة في الشبشب.. نفسي فيكي اذوق طعم عسلك ابوس شفايفك و امصهم مص و ايديا ماسكين بزازك الملبن بدعكهم الطش فيهم يترجرجوا بدعكهم و بلحس حلماتك بعضهم بسناني و ابوس فيكي بجنون امسك رجليكي القشطة الحس فيهم من تحت و أمص الصوابع و أمص كعوب الزبدة ازحف بلساني لكسك السخن رجليكي حوالين رقبتي زانقة راسي بين فخادك ماسكة شعري و لساني بيجري جوة كسك جري و صوت الأه منك عمري
امص شفايف كسك مص اشفهم شفط ادخل صوابعي ادعك بجنون و انا باكله بسناني زبي يخبط علي كسك عايز يدخل يدخل كله جوه اهرس كسك هرس و بزازك بتترجرج و صوابع رجليكي بين شفايفي تشدي ايدي تحطيها علي بزازك و تمصي صوابعي و انزل فرم في كسك اقطعه و انا بلحس الزبدة السايحة علي كعبك
توطي الحس خرم طيزك اشعلله بعبصة اركب طيزك الطرية الملبن انيك بجنون و انا بلطش فيها تلطيش حاضنك بكل جسمي كأننا جسم واحد تنامي فوقي طيزك تفطس وشي و انا حاضنها و انتي بتمصي و انا لساني غرقان عسل و لبن و زبدة

Ahemd gamil
09-12-2019, 05:34 PM
بصراحه ررررررروعه يا ايمى ياقلبى
انا الملكه مريان هانم

تحرر الفكر
11-11-2019, 11:02 PM
اسلوب راقي و قصه غايه في الروعه و الاثارة

هشام الديزل
11-13-2019, 04:39 AM
انتي منيوكة بطبعك ي إيمي و طيزك عارفه انها بلاعه

قصه جميله وعايز اتعرف عليكي. وهمتعك اوي

الشرموط المتناك
11-17-2019, 05:53 AM
تحفه اووووي .. ياريت تكملي بقية القصةة

Mody yassen
11-21-2019, 04:22 AM
احلى متناكة دى ولا ايه 😂
بطل اقسم ب**** 😍❤️

Milafe
12-13-2019, 12:58 AM
قصة اوحكاية راءعة ولي محيرني سرعة الاجاب

الكاسر
01-03-2020, 04:15 AM
اتمني لو كنت معاهم.

thepathfinder
01-03-2020, 09:17 PM
القصه مجملها حلو

اه يادنيا
01-06-2020, 10:53 PM
روعة تسلم الايادي مدام ايمان

Adam 74
05-07-2020, 02:01 AM
اروع قصه قرأتها لحد انهاردة حاجه جامده فشخ

Adam 74
05-07-2020, 02:04 AM
اللي مهيجني فيها اني نكت نسوان كتير بس نفسي اجرب السن دا ال 35 أو ال 40 اوووووووف

الجاسور1
05-11-2020, 11:15 PM
قصة جميلة وممتعة فعلا يا برنسيس ايمان بصراحة نفسنا نشوف صور لجسمك ودة مطلب جماهيرى اذا سمحتى

Akram dahab
05-13-2020, 12:10 AM
قصه حلوه خليتيني اضرب سبعه ونص

فنانا رومانسي
05-25-2020, 12:45 AM
انتي مدهشة وماهرة وجبارة كأجمل وأخطر ما تكون ماكينة الجنس المممتع يا مدام ايمان

سمير احم
07-12-2020, 11:47 AM
عاوزين جزء 10

ثابت علي
09-27-2020, 12:19 AM
حلوة وبتهيج بجد

Mido tbadl
09-27-2020, 04:26 PM
فظيعه جدا انتي ايه مبتتهديش

سوزان خليل
10-04-2020, 08:41 PM
القصة دي ما تبعدش عني خالص
فأنا تحولت من مدام سوزان لسوزان المتناكة كمان هههههه

ثابت علي
10-05-2020, 08:30 AM
تسلم الايادي

mhameddd
10-05-2020, 08:44 AM
انتي كدا بتشجعي الشباب علي التحرش في المترو 😅

ميدو مصطفى
10-05-2020, 09:07 AM
قصه ممتعه جدا

عاشق الكس المحل
12-11-2020, 10:06 AM
طلبتكم أرجوكم مَن منكم يتطوع ويكمل هذه القصة

تعالي نتدلع
03-25-2021, 02:50 PM
جميل جداا والاجمل هو الاحساس وعايز اقول ممكن تكون المتعه في الشات او عن طريق النت افضل من الواقع لتجنب المشاكل والفضايح

دودو الديوث
03-25-2021, 05:09 PM
عاش بجد واتمنى تنزلى باقي القصة انا ولعت بسببك اوى وهايج جدا ياريتك مراتى

الجوكر85
03-26-2021, 01:34 PM
بصراحه قصه جميله جدا ياريتك مراتي بجد يابخت جوزك بيكي تحياتي ليكي

الزبر المصري
03-28-2021, 06:42 AM
بطلو تهييج فينا بقى



قصه جنس محارم سعيد وامه ومرات عمهنكت امرأه كبيره بطيزهاقصص دياثة مصرقصة زوجين تشاركهم سكس امراةxnxx شوفو كيف ترضع ابنها تشربون حليبقصص لواط اصدقاء في النومقصص سكس أنا و زوجتي و مرات جاري الديوثقصة سكس كتابة بلهجةعراقيهسكس محارم xxxin زوائد لحميه حول الكس والطيزقصص نيك عرب "ميلف" مدام وداد وحفلةكلام شرموطات قحبات منيكاتقصص سكس نسونجي سعوديقصص سكس الشوكولا التي غيرت حياتىقصص سكس نيك شرموطه جماعي/archive/index.php/t-495074.htmlقصص جنسيه محارم كس ابنتي الجميله وميكهاقصص سكس خالتي ملاكسيكس مربرب سلخترابط تحنيل فيديوهاتالسباكه الممحونهقصص نيك نسوان مربربه وفاجره"قصص" مدام جمالات عرب مليفصور طياز تشهي النيك قصص نيك الشرموطه منارتحميل افلام سكس ونيك واثاره موقع زبريﻭﺭﺟﻌﺖ ﺩﺧﻠﺖ ﺍﻳﺪﻱ ﻣﻦ ﺗﺤﺖ ﺍﻟﺒﻨﻄﻠﻮﻥ ﻭﻗﻌﺪﺕ ﺍﻟﻌﺐ ﻓﻲ ﻛﺴﻲقصة سكس راحةقصه نيك سحاق نسوانجيقصص سكس نكت مرت ﺍﻟﺮﻋﻮﻱ/showthread.php?t=60070نيك شواذ سالب كبيرافلام تعريصصور ارداف ناعمه عربيات/archive/index.php/t-335506.htmlارشيف نسوانجي طبز ماما م site:landsmb.ruقصة نيك طيز اختي الحامل مربربهقصص سكس ناكني اخوصاحبيقصص سحاق مثيره مع زميلتي في السكن او الجامعهنيك من اجل المال امام زوجهانتي خدامه ليا وشرموطه وبس وانا ستكسكس لاتنيه بزازه كبيرةporno 00012997انا دودو بحب انيك واتناكخالتي تساعدني في علاج الاكتئاب arab xقصص نيك كيف مارست الجنس مع بواب العماره site:forum.lazest.ruقصص سكس مع اختي نسوانجيtestingقصص سكس عربي محارم ارشيف8منتديات نسوانجيقصص نيك عسولهقصة نيك ثم اخرجت امي زبرة من بنطلونة وكان كبيراقصه سكس ام الاميننسونجى عاريه حم كبيرزبي صغير قصه طيز كبيرقصص نيك مصورة الاخت الكبرى "متسلسله"قصص.نيك.علي.اصله.سكسsite:landsmb.ru "بابا"سحاق اناوعمتي قصصقصص سكس جديدة مع قريبتي /archive/index.php/t-475792.htmlزوجتي ترفض نيك طيزها؟ماالحل/showthread.php?t=58343&page=2/showthread.php?t=252843/archive/index.php/t-341389.htmlحاطه الخياره في كسها وتنزل لبنهاقصص سكس محارم مع بنت عمي الخجولهسكس سيليف مصري فونفيلم الهشكةطيز مراتي البوهايتن عامر تسريب فيديوهات نيكشفت زب الحمارقصص رورو السكسيه مصورهسكس مولع نار لايقاومفيلم روبن هود سارق الزوجات