دخول

عرض كامل الموضوع : ماما جيهان الشرموطة جزء 3


ابن جيهان مطياز
04-24-2017, 05:24 AM
جزء تاني عرفنا أن امي بقت تحت سيطرة يبدأ الجزء تالت با خناقة ابوي و امي معرفش علي ايه المهم تاني يوم ياسر كان قال الي امي علي واحدة بتاعت كوافير و قالها مالكيش دعوة بالحساب امي راحت خرجت مش امي خرجت من كوافير حط روج و مونوكير و عباية متجسمة صح و ماشية تتميص بجسمها اخير امي بقت من شراميط شوارعنا امي تلفونها بيرن الو ياسر ازيك يا شرموطة ايه مش هتيجي والا ايه امي هروح البيت و جاي ياسر ماشي يا شرموطة
المفاجأة الكبيرة الي هتفتح طريق الي ماما وفات ابوي و هو كان تعبان ياسر قالها معكي يوم إجازة امي قالت انا مش هي شغل تاني و حزنت ياسر بتقولي ايه ده في زبون علي نار نهارد بس اجالت الي بكره امي حرام سبوني ياسر ما المرحوم راحة بقي بيني و بينكو امي فرحت علي وفاتو
عمي نزل و مرات عمي اول عمي السيد 53 تعبان اوي مرات عمي ساميه الشرموطة بعد ماما و هي طيازها كبيره و بيض و بزازها كبيرة فشخ حاجه جامدة و سوتها نار سوت واحدة بتتناك كسها مفيش فيها شعر اه نسيت هي 47 يعني أكبر من امي بسنة عمي احنا قرارنا نستقر معاكو امي و مالو ماشي عمي هنرتب شقة قديم الي تحت و هنقعد فيها امي ماشي
تاني يوم أمي و مرات عمي شراميط
مرات عمي العباية مسك يا جيهان امي اسكتى هم عبياتي كده أيمن وقف شاف مرات عمي كان هيموت عليها امي يلا علشان نروح امي روحت من هنا و أيمن آن من هنا الو أيمن ايه يا شرموطة مين بطل أم طياز دي امي دي عايز منها ايه أيمن بقولك ايه اقلبي وشك كده و قولي مين امي دي مرات أخو جوزى و هيعيشو هنا أيمن يا حلوتك يا جيهان امي هيهيهيه ضحكت بميصة أيمن عايزك نهارد تروحي الي ياسر علشان محل امي ماشي
بعدها بساعة عمي يا جيهان هو مفيش شغل ليا أو لي سامية امي بدأت تفتكر لم كانت راحة إلى أيمن و بقت شرموطة امي هترن.. نكمل الجزء 4



اول مره على الانترنت ( الغيره ) قصة سكس محارم سكس مترجم اخ يستفرد باختهقصص سكس نيك يمنية محارم حكاية لقاء اخت زوجتىقصه نيك في غرفتيحياه اسكس بشواطي جماعيقصص سكس انا متزوجةصور نيك شواذ نسونجيسكس المغرب سونيتافلام سكس العرب عربده أمهات محجبات في الفندق مترجمهسكس عربي و اجنيبي كمل جميلكقصه مطلقه بتتناك من ازبارمنتديات عربي سكس ملفاية مصرية ابنها الديوث معاها فى الحمام و بيصورها من غير ما تعرفقصص سكس مع بنت خالتي اصالهسكساوي نسوانجي عربي عائلات.نتسكس مصري الابن يروض امه وهي نايهقصه عربني بين القات و خنثني يمنيهاموت ف النيك فطيزي البنوتيسكس سعود مع المخدم قصص/archive/index.php/t-431886.htmlصور سكس محارم يمنية منتديات : عرب نارقصة سكة المحارمصورسكس نسون عري مبالسكس تكيف حضن افلام سكس site:bfchelovechek.ruسكس خليجي في غياب الزوجسكس متحرك تقله تعبانه نيكنيسكس اختي مصري تليجرامنايمه في قرفتي دخل علي وقف زبه ادهشني قصهقصص الجنس في مولقصص سقس كامله في الغيطداخل زبي بين خذوا البنوتهصوربنات العابيه "شرمطي"/archive/index.php/t-282405.htmlقصص مثيرة وصور اطياز نساء قصص سكسوكة/archive/index.php/t-241521.htmlقصص سكس منتهي اللذة/archive/index.php/t-570030.htmlالبوم الرقه والدلع والجمال نسوانجيسكس مصري نيك تصوير في بيت دعارة يختر بينهميقولها حلو تقولوا يجنن حبيبي سكسقصص سكس محارم سعودية انا وبنت الجيران في نيتهاقصص سكس محارم نسوانجي جديده site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-273164.htmlقصص سكس مبتدا/archive/index.php/t-36109.htmlمتعة السالبمرات ابويه ساديه تنيكنيمسابقة صور محارمصورنيك محارم تمتع وتلذذ 11صور سكس نيك في استديو تصويراجمل صور نيك وسقس في العالم خيراتانيك من قدامقصص سكس سوالب مع اختيحماةابني حامل من أول ليلة قصص سكس متسلسلهمحجبه وخطيبهاسكس عربي نساء تحلو كسانسونجي زوجتي بتعشق زب ابن عمها متسلسلهسكس منزلي ضحك على خطيبتو وراحت معاه الشقه وينيكه ويلحس كسها اجمل فلاحه مصرية نارشيميل تنيك نساءقصص سكس محارم نسوانجي جديده site:bfchelovechek.ruقصص جنسيه كريستين وجوزها مينا site:landsmb.ruقصص سكس زب في ضيزك المجنون/archive/index.php/t-288657.htmlقصص نيك شواذ يامومسقصص جنسيه يمنيه شهرزادسكسي في مظاهرات ٢٠٢٠نيك صور لواط سكس مع شيملشرمها سكس شراميط السودانصدورهنديات.سحاقيات/archive/index.php/t-524363.htmlsite:landsmb.ru "mody hany'/archive/index.php/t-207794.htmlقصص "نيك"عرب ""ميلف" """شمس" واخواته