دخول

عرض كامل الموضوع : بوكا وتوكا الجزء السادس


ahmedegyptalex
04-16-2017, 12:25 PM
اول ما قفلت الباب ورا بوكا سمعت صوت توكا بتنده عليا : يا زفت , انت فين ؟
جريت علي اوضتها و انا باقول : تحت امرك يا ستي انا هنا اهو .
كانت غيرت بيجامة النوم و لبست شورت و تي شيرت .
نظرت لي و قالت : متنح كده ليه ؟ انزل يلا ركبني .
اتبلخت لحظة و انا مش فاهم قصدها و بعدين جمعت فرمان بوكا ,
فنزلت علي ايديا و ركبي و قلت لها : اتفضلي يا ستي , علي فين حضرتك .
ركبتني و قالت : البلاكونة . و دبت كعبها في جنبي و قالت : شي يا حمارى .
مشيت بيها و هي علي ضهرى و عمالة تخبط بكعبها في جنابي و تطنطت علي ضهرى .
و احنا في الطريق عدينا جنب المطبخ فشدتني من شعرى و لوت لي رقبتي علشان ادخل المطبخ ,
ساقتني لحد الثلاجة و جابت العصير , ساقتني لحد رف الكوبايات , صبت العصير ,
رجعناه الثلاجة و خبطت بكعبها في جنبي فكملت طريقي للبلاكونة .
فردت رجليها علي ضهرى فاصبح وش رجلها بجوار خدودى و بدات تشرب في العصير ,
عند ناصية السفرة و الانترية زقت وشي بطرف صوباعها علشا ادخل الانترية ,
و ساقتني بصوابع رجليها في خدى لحد الترابيزة , جابت مجلة و ساقتني تاني للبلاكونة .
ظبطني علي حائط البلاكونة و عدلت قعدتها , بعد ما كانت راكباني حمار بقيت كرسي .
سندت ضهرها علي الحيطة و حطت رجل علي رجل و ابتدت تشرب العصير و تقراء المجلة و انا تحتها كرسي ثابت خايف اتنفس .
ساعة تقريبا لحد ما خلصت المجلة و قالت : وديني الاوضة اجيب الوكمان .
رجعت تاني حمار بتسوقني برجليها الي علي خدودى لحد الاوضة و رجعنا للبلاكونة تاني .
بعد شوية قالت لي : عايزة الموبايل . و قامت و هي بتكمل كلامها روح هاته و تعالي .
جريت علي الاوضة جبت لها الموبايل و رجعت . نزلت علي ركبي تاني علشان تكمل قعدتها .
داست علي راسي بشبشبها لحد ما وشي لزق في الارض تحت رجليها و فضلت علي الوضع ده شوية .
ابتدت تكلم صاحبتها في الموبايل و تبدل رجليها علي راسي او ضهرى و بعدين تعبت من الوقفة فرفعت ذقني برجلها علشان ارجع كرسي مرة تانية و قعدت علي ضهرى تكمل كلامها .
كانت بتتفق مع صحبتها علي عيد ميلادها الاسبوع الجاى و خايفة بوكا ماتوافق علي حفلة و الحادثة لم يمر عليها الا شوية شهور قليلة .
الساعة تقريبا بقت 9 لما قالت لي وديني الاوضة .
ركبتني و رجعت بيها لحجرتها , ساقتني لحد مكتبها , قعدت علي كرسيها و فتحت الكمبيوتر و هي بتقولي : اتفرش هنا .
بتشاور اني اتفرش تحت المكتب , طبعا من غير تفكير اتفرشت علي ضهرى مكان ما شاورت .
ظبطتني برجليها لحد مابقت دايسة برجلها علي وشي و التانية علي صدرى .
رفعت لي رجلها و لعبت بالشبشب فقلعته لها .
رجعت تدوس علي وشي تاني برجليها الاثنين ,
و بعدين تشيل واحدة تحطها علي رقبتي و التانية علي صدرى ,
شوية و تدوس علي وشي و تحط رجل علي رجل .
لطشتني علي وشي برجلها و قالت : انا مش قلتلك لسانك ملكي , هو فين ؟
فاخرجت لساني فبدات تمسح بطن رجلها من اول صوابعها لحد كعبها في لساني و هي بتشيت مع صاحبتها بتاعة التليفون .
فجاءة لطشتني و هي بتضحك و تقول : صاحبتي بتسلم عليك و عايزة تتعرف عليك .
طبعا قبل ما ارد كانت غارزة كعبها في فمي .
الساعة قربت من 12 بالليل لما بوكا رجعت و توكا لسة بتشيت و انا مفروش تحت رجليها و لساني مدلدل .
قامت توكا و سابت مكانها لبوكا علشان تسلم علي صاحبتها ,
داست بوكا علي وشي و رقبتي بجزمتها علشان تقعد علي الكرسي
و ابتدت تشيت مع صاحبتهم , و توكا بتسلي نفسها بالتنطيط علي بطني



قصص ناكوني نفضوني مختارات مقاطع جنسيةقصص سكس امنيهقصص سكس مكتوبة هي وجارهاقصص نيك صديقي ناك زوجتي بعنف وقسوه/archive/index.php/t-14.html/archive/index.php/t-562940.htmlسكس مصري نيك في ليلت العرس المدام وزوجها.comتنزل افلام سكس كفرالشيخ/archive/index.php/t-283551.htmlقصص محارم يمنية الارملة الجميلة وابنتهاقصص سكس بنيك مراتي وحماتي سمعه الكلمالزب الحائر في كسهاسكس نيك في الغابه ركبه فوق ازوب.comسوالب فون من بورسعيد بورفوادافلام سكس سوداني ناقشسكس المعلم ينيك اطالب امم زملاه في المحاضرهفضفضة أعترافات مشاكل جنسية محارمقصص سكس الدكتوره سعادشرموطه أربعينية اغرب قصص سكس اغتصاب فتياتصورسكس في شوارععراقية تاخذ الزب في كسهاصورسكس بحلق شرماعشق ضربك على طيزىقصص نيك رفقات جوزي ناكوني وشقونيامي من الاحترام الى العهر والدياثهقصص جنسيه لبنانيه وخليجيةقصص مكتوبه شرموطه في ريف صنعاصور اطياز مولعهقصص سكس تحرش ام امىرقصص سكس محارم ام وليد وابنهاقصص ناكني السباكنيك مصورهقصص جنسيه نسوانجي محارمسسكيسةسكسی سكسی مكسی مكسی فكسی فكسیقصص سكس محارم سعودى اخوناقصص سكس بنت مع المهندسسكس حيونات فتاه ترقد تحت الحصان ويفشخها نيكينيكها في حمام المدرسهقصص سكس نيك اﻷرشيف اخت الزوجة اﻹرشيف منتديات عربي نارانسوانجيمنتديات نسونجيصور سكس sarinaانا موجب عاشق سوالبكيف يقدر الواحدينيك راجل خول اوامه اواختهقصص سكس جماعي مند ديات نسو نجيهتجيبي معايا اح سكس عربي /archive/index.php/t-492009.htmlنيك محارم بلقوه اهات وصراخقصص سكس طيزي وكسي وجعونيسكس نيك جديدك ابت ولاك/archive/index.php/t-246938.html‏قصة نيك طيز الفنانة المصرية/archive/index.php/t-380818.htmlصور مسربة وزن الثقيل ‏ نسوانجيسكس جامد سخونهاحلى نيكةسكس مصريقصص سكس مصورالكسمنتدى قصه سكس ونيك حسام وعصما بنت خالته site:bfchelovechek.ruقصص سكس اخي زبه ضخم غليظ اوجعنيقصص سكس عربي متسلسلة صور أزباب وكساسنيكني ياخالواقصه سكس اساذه الفيزياء مصورهسكس نيك الطيز فشخ العبيد مع الملكتجسس دياثه محارم مع شغل البيتقصص سكس نبك بدون رحمهقصص متسلسله سكس محارم مع اهله/archive/index.php/t-34162.htmlقصص سكس يخلي نسا تذوبتبعبص كسها وتنزل شهوتهاقصص سكس محارم انيك اختي قصه مكتملة مسلسله سلسلةقصص سكس لواط زوج خالتي حبسني في الحمامقصتي نيك كس منقبه زبونه بالمحل سگسقصة جنس تزويها صاحبتهاقصص سكس محارم عزة وباباه صبريقصص نيك نسواجي النادمواحد عايز يتناك يعمل ائههموقع سكساوي/قصص سكس عربيقصص سكس جامد قويقصص سكس الولد ناك البنت العمياء ارشيف منتديات نسوانجيسكس مصور من العمارة المجاورةاول مره اروح بيت الدعاره قصص سكس site:bfchelovechek.ruإغفلها ونيكهاredtube نيك في احضان الطبيعة الخلابةقصص سكس خالد ومينا.ومشيره/showthread.php?t=448076"قصص" "عرب" مليف رقية وابنها في منزل "نيك"قصص نيك زوجه صاحبي نسوانجيسكس شميل بلدي