تيمووون
09-24-2018, 11:45 PM
انا تيمون عندي 26 سنه هحكيلكم قصتي مع الجنس ودا اول موضوع ليا وعشان مطولش عليكم هحكيلكم
عندي جارتي 60 سنه بس تشوف جسمها وشكلها محافظه جدا علي شكلها وجسمها جميييل جدا البياض والبزاز المدوره بالحلمات الورديه وطيازها عرييضه اوي حكايتي معاها ان انا كل ما اشوف الجسم دا انا زبي بيقف وببقي عاوز انط عليها اركبها بالاختصار المفيد
جارتي عندها عربيه بتحب تغسلها بنفسها وفي يوم كنت واقف ف اوضتي وشوفتها وهي رايحه تغسل عربيتها كانت لابسه عبايه ضيقه جدا مبينه طيازها وهي بتمسح العربيه بتحب ترقص طيازها فلمحتني وانا بتفرج عليها من شباك اوضتي فعملت نفسها مش واخده بالها وفتحت باب العربيه الخلفي ودخلت جوه تنضف العربيه وسايبه طيزها بره ليا بترقصهم عشان اهيج واهيج اكتر وطبعا انا يوم عن يوم هيجاني بيزيد عليها وفي يوم انا كنت لوحدي ف الشقه واهلي مسافرين وهي قاعده ف شقتها كلمتني قالتلي عاوزه دواء من الصيدليه بس مش قادره اجيبه ممكن تجيبهولي قولتلها حاضر روحتلها الشقه فتحت لي وطلبت مني اجيبلها دواء وقالتلي دا لبوس عاوزه علبه قولتلها عيوني وطول ما انا ماشي ف الطريق بحلم هي هتحط الللبوس ف طيزها ازاي ودخلت الصيدليه واشتريت لها اللبوس وروحت عندها الشقه ودخلتني اشرب ليمون وقالتلي هطلب منك طلب انت زي ابني قولتلها اؤمري ياطنط قالتلي ممكن تديني اللبوسه انا وقفت مكاني متسمر مش مصدق وداني ولا عيني اني هشوف طيزها اللي بحلم بيها من فوق العبايه قولتلها حاضر خدتني معاها لاوضه النوم ورفعت العبايه واووووووف ع الللي شوفته كلوتها كبييير اوي وتحته اللبن كله قالتلي نزله ياحبيبي وانا مسكت الكلوت بتاعها من هنا وايدي اترعشت مش قادر هيغمي عليا من جمال طيزها نزلت الكلوت ولا قيت طيييييييز اووووف جاااااااامده اوي قالتلي ايييه عجباااك
ونكمل الجزء التاني لما اعرف رايكم
عندي جارتي 60 سنه بس تشوف جسمها وشكلها محافظه جدا علي شكلها وجسمها جميييل جدا البياض والبزاز المدوره بالحلمات الورديه وطيازها عرييضه اوي حكايتي معاها ان انا كل ما اشوف الجسم دا انا زبي بيقف وببقي عاوز انط عليها اركبها بالاختصار المفيد
جارتي عندها عربيه بتحب تغسلها بنفسها وفي يوم كنت واقف ف اوضتي وشوفتها وهي رايحه تغسل عربيتها كانت لابسه عبايه ضيقه جدا مبينه طيازها وهي بتمسح العربيه بتحب ترقص طيازها فلمحتني وانا بتفرج عليها من شباك اوضتي فعملت نفسها مش واخده بالها وفتحت باب العربيه الخلفي ودخلت جوه تنضف العربيه وسايبه طيزها بره ليا بترقصهم عشان اهيج واهيج اكتر وطبعا انا يوم عن يوم هيجاني بيزيد عليها وفي يوم انا كنت لوحدي ف الشقه واهلي مسافرين وهي قاعده ف شقتها كلمتني قالتلي عاوزه دواء من الصيدليه بس مش قادره اجيبه ممكن تجيبهولي قولتلها حاضر روحتلها الشقه فتحت لي وطلبت مني اجيبلها دواء وقالتلي دا لبوس عاوزه علبه قولتلها عيوني وطول ما انا ماشي ف الطريق بحلم هي هتحط الللبوس ف طيزها ازاي ودخلت الصيدليه واشتريت لها اللبوس وروحت عندها الشقه ودخلتني اشرب ليمون وقالتلي هطلب منك طلب انت زي ابني قولتلها اؤمري ياطنط قالتلي ممكن تديني اللبوسه انا وقفت مكاني متسمر مش مصدق وداني ولا عيني اني هشوف طيزها اللي بحلم بيها من فوق العبايه قولتلها حاضر خدتني معاها لاوضه النوم ورفعت العبايه واووووووف ع الللي شوفته كلوتها كبييير اوي وتحته اللبن كله قالتلي نزله ياحبيبي وانا مسكت الكلوت بتاعها من هنا وايدي اترعشت مش قادر هيغمي عليا من جمال طيزها نزلت الكلوت ولا قيت طيييييييز اووووف جاااااااامده اوي قالتلي ايييه عجباااك
ونكمل الجزء التاني لما اعرف رايكم