xx6450xx
02-02-2017, 12:58 AM
الجزء الاول
اسرتي مكونة من 5 افراد انا واسمي أحمد وعندي 19 سنة ماما (40 سنة) واسمها مني وابويا (45 سنة) واسمه عبده واختي الكبيرة (16 سنة) واسمها مريم واختي الاصغر (14 سنة) واسمها منه اولا احنا اسرة متوسطة ولينا بيت خاص بينا مش ساكنين في بيت العيلة حاليا وابويا مسافر معظم السنة ومش بيجي الا شهرين كل سنة بدأت حكايتي مع الجنس من حوالي 8 سنين وانا عندي 11 سنة في الفترة دي كنا لسه في بيت العيله والي ساكن فيه عمي (علي) ومراته (ناديه) وبنتهم (غادة) وعمي (محمود) ومراته (فايزة) وجدتي كنت في الوقت دا اول مرة اسمع عن الجنس في 6 ابتدائي كنت بسمع الناس بتقول الفاظ زي زب وكس وينيك ومكنتش اعرف يعني ايه لاني مكنتش بنزل الشارع كتير ومكنش ليا صحاب بس بدأت اصاحب واحد اسمه سامي وبدأت افهم كل حاجه وفي يوم سمعت ان عمي محمود جاب نت البيت وانا كنت مهووس بالنت عشان اتعلم منه مش اكتر علي الاقل لحد الوقت ده وامي كانت رافضة تماما انها توصلي نت من الجيران المهم لما عرفت طلعت لعمي دا الي مراته فايزة كانت وتكة جسم متناسق وعودها فرنساوي زي ما بيقولو وطيزها كانت كدا
لمشاهدة الصورة بحجم اكبر اضغط عليها
https://img65.imagetwist.com/th/14253/wwreuzp4lfbn.jpg (/ />
وكانت بتحبني جدا وكل ما اروحلها ترحب بيا, في يوم رحت لعمي عشان النت وبفتح الجهاز فجأة لقيت الشاشة بتاعت اللاب كانت طافيه واول ما فتحت لقيت فيلم سكس شغال ومكنش عمي موجود ومراته كانت في المطبخ فقفلت في ثواني وبعد شوية لقيتها بتقولي انا رايحة لأمي وجايه وبيت امها كان حوالي نص ساعه لبيتها قولتلها ماشي وسابتني لوحدي في البيت, وانا ما صدقت طبعا فتحت الصفحة الي كانت مفتوحة من سجل التصفح وقعدت اتفرج علي سكس لأول مرة في حياتي اشوف اتنين بيبوسو بعض ولأول مرة اشوف النيك وشكله ايه واشوف زب وهو بيدخل كس وصوت الاهات الي اثارني جدا وانا كنت لسه مقذفتش قبل كدا ومجربتش الشعور دا, بدأت احط ايدي علي زبي وامشي ايدي عليه واتخيل نفسي بنيك مراة عمي , كان شعور جميل جدا اول مرة احس بيه وفجأة سمعت خطوات علي السلم قفلت في ثواني واتعدلت لقيت الي دخل عمي قالي فايزة فين قولتيله نزلت راحت لأمها قالي ماشي وشويه وقمت روحت دخلت الحمام وبدأت احط صابون علي زبي وادعك فيه, شعور جميل , لا يوصف , بدأت اسرع لحد ما قذفت ولقيت الموضوع حلو جدا وبدأت ادمن السكس والعادة السرية ودايما العب في زبي عدت الايام وانا يوميا بمارس العادة السرية ولما بقي عندي 15 سنة عمي الي كنت عنده يوميا سافر وامراته الفرسة الي كنت بتخيلها دايما وانا بضرب عشرة قررت تسيب البيت وتروح بيت امها وانا طبعا زعلت جدا لما دا حصل فكان الحل اني اخش علي بيت عمي التاني (علي), عمي علي كان مسافر برضه مع ابويا ومعظم الوقت مش بيجي البلد وحتي لما بيجي من السفر بيقضي وقته علي القهوه المهم كل يوم كنت بروح ليهم بس دا فتح عيني علي الي مكنتش شايفه: بنت عمي غادة الي كان عندها في الوقت دا 18 سنه عمري ما فكرت فيها تفكير جنسي بس لما بقيت بروح ليهم علي طول واشوفها جمالها واشوفها قدامي بالفيزون الضيق وهي ماشية وطيزها بتتهز وكيلوتها باين وبزازها الي عايزها تتاكل وجسمها الأ3يض شمع
لمشاهدة الصورة بحجم اكبر اضغط عليها
https://img65.imagetwist.com/th/14253/j9oh3mz1lrno.jpg (/ />
بقيت هموت وانيكها وفي مرة دخلت تستحمي ومكنش حد في البيت غيرنا وباب الحمام بتاعهم تحته يجي 20 سنتي فاضي وفوق فاضي برضه دا غير فتحة المفتاح كنت ساعتها هايج جدا قمت احاول ابص عليها وهي بتستحمي بصيت من خرم الباب وشفت اجمل كس واجمد جسم وكسها كان محلوق كله مفيش فيه شعرايه وشكلة يوقع اجمد زب, وانا بتفرج ودقات قلبي بقت سريعه فبدون قصد ايدي خبطت في الباب لقيتها بتنده بتقول "ولا" يا "احمد" رحت اجري علي الاوضة وانا مرعوب , خلصت الحمام بتاعها وخرجت ولقيتها بتقولي حد دخل هنا؟ قولتلها مش عارف مشفت حد قالتلي انت خرجت من الاوضة قولتلها اه قمت شربت فبصت ليا وابتسمت كدا وابتسامتها كان واضح منها انها مش مصدقاني ومشت راحت الاوضة التانية تسرح شعرها , بعد شوية قمت روحت بيتنا وكنا ساعتها نقلنا في بيتنا الجديد وطول ما انا ماشي بفكر ازاي أنيكها؟!
استمريت علي نفس الحال كل يوم عندهم لحد ما فيوم رايح بيت عمي وكان باب الشقه مبيتقفلش لانه بيت عيله وكدا فدخلت من غير ما اخبط فسمعت زن في الاوضه بتاعتها فقربت وقلت اسمع لقيتها بتكلم واحد بتقوله: انا مش هقدر ... اه ممكن ... وانا بموت فيك ... هتنيك وهتتبسط يا حبيبي, لما سمعت الكلمة دي اتسمرت في مكاني وانا بفكر يا تري بتكلم مين وازاي هي طلعت كدا وانا الي كنت فاكرها محترمة وخرجت علي طول وبدأت افكر اعرف ازاي هي بتكلم مين وقررت احطلها التلفون بتاعي يسجل من غير متعرف لان مكنش عندي امكانية اني اجيب جهاز تصنت وفعلا تاني يوم اتأكدت ان التلفون مشحون كويس واستنيت لما دخلت الحمام وحطيته في اوضتها وخرجت علي طول استنيتها لما خرجت وقلتلها امي اتصلت بيا انا هروح ومشيت ورجعت بعد ساعتين حاولت اخد التلفون لكن هي مخرجتش من الاوضة لحد ما جت امها فخرجت من الاوضه فدخلت بحجه ان عايز اشحن تلفوني وفي ثواني طلعته وخدته ومشيت وبدأت أسمع وزي ما توقعت بدأت اسمع لقيتها بتقوله: "انت فين يا وائل - طب مش هتيجيلي زي ما اتفقنا.. انا معنتش قادرة استحمل لازم تشوف حل - ما احنا بنتقابل فيها علي طول ايه الجديد" مكنتش سامع الا كلامها بس اخيرا عرفت مين
وائل الي ساكن في البيت الي قصادهم مكنتش متخيل انو يطلع شقي كدا لانه من النوع الهادي جدا ومش بيمشي مع شله زي باقي الحارة .. ثانيه واحده ("ما احنا بنتقابل فيها علي طول ايه الجديد") دا معناه ايه؟ معناه انهم بيتقابلو علي طول مش مجرد مكالمات
وياتري بيتقابلو فين؟ بعد شويه تفكير مجاش في دماغي الا الشقه الي فاضيه الي قدام شقه علاء الشقة دي كانت فاضيه من فترة وملهاش قفل حتي لانه بيت عيله قررت اراقب غادة واستغلها وبقيت اقف علي السطح كل ما الاقيها بتلبس ونازله لحد ما فيوم نزلت ودخلت علي البيت الي فيه علاء نزلت من علي السطح علي طول ودخلت البيت طلعت علي السلم ملقتش اي صوت دخلت الشقه سمعت صوت اهات ببص لقيت غاده بزازها طالعه من السنتيانه وعلاء نازل بوس فيها ومقطعها وهيا مش هنا خالص
https://img27.imagetwist.com/th/14253/bhou3210ze1m.jpg (/ napshot_02.57__2017.02.02_00.22.17_ .jpg)
وانا اول ما شفت المنظر زبي وقف قمت مطلع تلفوني ومصور وهو شغال بوس فيها وسندها علي الطربيزة وايده بتحسس علي كسها وبزازها وكانت حلمتها واقفا وشكلها يجنن بدأ هو يمص في بزازها وفجاة بدأ يقلعها البنطلون وينزل الكلوت ونزل لحس في كسها وهي تتأوه
https://img27.imagetwist.com/th/14253/dzct8f2d5n20.jpg (/ napshot_03.29__2017.02.02_00.27.56_ .jpg)
وكل ما تقول اه احس ان زبي هيطلع من البنطلون خلص لحس في كسها ولفها وخلي وشها للحيطه
https://img27.imagetwist.com/th/14253/kh3z79eaokje.jpg (/ napshot_04.03__2017.02.02_00.28.36_ .jpg)
ولقيته بيمشي زبه علي كسها بس مدخلوش ومره واحدة قام مدخله في طيزها وهي بدأت تصوت وهو يمسك بقها ويقولها هتفضحينا وانا كنت خايف من كدا لانها كان صوتها عالي بعد دقيقتين قالها هجيب قالتله بالسرعة دي قالتله هاتهم جوه وانا هموت واخش انيكها انا وطبعا كل دا متصور ولما جاب سبتهم ومشيت قلت انا كدا معايا الي انا عايزة مشيت واستنيت لما البيت يفضي وتكون لوحدها ودخلت قولتلها تعالي يا غادة عندي ليك فيلم هيعجبك اوي فجت وصلت الموبايل علي الكومبيوتر بتاعها وفتحت الفيلم لقيتها اتفاجئت وانهارت وقالتلي اقفل انت جبت دا منين قلتلها انا صورته وانا شفت كل حاجه قالتلي قلت لحد قلتلها لسه قالتلي اوعي تقول لحد وقعدت تترجاني اني مقولش لحد قولتلها ماشي بس لو عملتي الي طلبته منك قالتلي الي تؤمر بيه بس متفضحنيش قولتيلها عايز اعمل معاك زي ما علاء عمل قالتلي انت مجنون علاء عمل معايا كدا لاننا هنتجوز وانا مش شرموطة قولتلها خلاص انتي حرة لما امك تيجي وتشوف ابقي خلي علاء يتقدملك وقمت امشي قالتلي رايح فين وشدتني من ايدي وانا قايم وقالتلي اعمل الي انت عايزة بس مش الوقتي عشان ماما قربت تيجي قولتلها امتي قالتلي لما تمشي تروح لنينتي بكرة قولتلها ماشي بس مش هسيبك كدا الوقتي برضه ومسكتها ابوس فيها شويه لقيتها بتقاوم في الاول بس اول ما حطيت ايدي علي كسها ساحت معايا وفضلت ابوس فيها وادعك في كسها وبزازها وانا زبي بقا زي الحديدة ومفوقتش الا علي صوت امراة عمي عالسلم رحت بسرعه عملت اني قاعد بلعب عالنت وشويه وقمت روحت وانا كل تفكيري في الي هعمله فيها بكره فتحت فيلم سكس عالموبايل قعدت اتفرج عليه ليلتها لحد ما نمت وصحيت تاني يوم الساعه 11 قمت جبت غدا لأمي وشويه لحد ما الساعه جت 3 وهي كانت قايلالي ان امها هتمشي العصر رحت لقيت امها مقابلاني علي السلم سلمت عليها وطلعت دخلت مخبطش دخلت ببص في اوضتها لقيتها نايمه قربت منها وكانت ملاك نايم
لمشاهدة الصورة بحجم اكبر اضغط عليها
https://img65.imagetwist.com/th/14253/7t0yvafxlarw.jpg (/ /> بدأت ابوس في رقبتها واشيل الغطا من عليها وظهرت بزازها الكبيرة وانا سخنت جدا بدأت تتحرك وفجأة لقيتها بتمسك دماغي وتقربني منها وواضح انها سخنت جدا
لمشاهدة الصورة بحجم اكبر اضغط عليها
https://img65.imagetwist.com/th/14253/1vydu7l47yaf.jpg (/ /> وفضلت اعصر في بزازها في ايدي ونزلت ايدي بين فخادها وبدأت ادعك فيهم لما وصلت لكسها وهي كانت بتتأوه,
https://img65.imagetwist.com/th/14253/nsitbhpj9af3.jpg (/ />
https://img65.imagetwist.com/th/14253/ucmkc06fxr92.jpg (/ />
https://img65.imagetwist.com/th/14253/hwbtmsqq5zf0.jpg (/ /> تأوهاتها لوحدها كانت كفايه تخليني انزل نزلت قلعتها الكلوت ونزلت لحس في كسها لقيتها بتقولي انا لسه متفتحتش ودا كان واضح علي كسها ساعتها افتكرت لما علاء كان بينيكها من طيزها قولتلها لازم انيكك من كسك قالتلي مينفعش وهي صوتها رايح خالص لقيتها من نفسها اتقلبت نامت علي بطنها وانا طلعت فوق طيزها وبدأت ادخل زبي في طيزها والي كانت فتحتها مش واسعه اوي برغم انها اتناكت كتير منها بس دا عشان انا زبي تخين فكانت بتصوت جامد خفت حد يسمع بدأت اكتم بقها بايدي وانيك قالتلي مش قادرة استني مديت ايدي علي التسريحة وجبت الفزلين ودهنت زبي وفتحة طيزها وبدأت ادخل تاني وهي ريحت علي كدا وبقت تتاوه جامد وفي ربع ساعه كنت جايبهم علي طيزها ب
https://img27.imagetwist.com/th/14253/1xqkmdqzscqj.jpg (/ napshot_27.11__2017.02.02_01.19.52_ .jpg)
بص لقيت حد واقف بيتفرج اتجعزت وقلت كدا هنتفضح.. ياتري شوفت مين؟ وايه الي هيحصل ؟ دا الي هتعرفوه الجزء الجاي
ياريت الي عنده تعليق علي القصه يقول
اسرتي مكونة من 5 افراد انا واسمي أحمد وعندي 19 سنة ماما (40 سنة) واسمها مني وابويا (45 سنة) واسمه عبده واختي الكبيرة (16 سنة) واسمها مريم واختي الاصغر (14 سنة) واسمها منه اولا احنا اسرة متوسطة ولينا بيت خاص بينا مش ساكنين في بيت العيلة حاليا وابويا مسافر معظم السنة ومش بيجي الا شهرين كل سنة بدأت حكايتي مع الجنس من حوالي 8 سنين وانا عندي 11 سنة في الفترة دي كنا لسه في بيت العيله والي ساكن فيه عمي (علي) ومراته (ناديه) وبنتهم (غادة) وعمي (محمود) ومراته (فايزة) وجدتي كنت في الوقت دا اول مرة اسمع عن الجنس في 6 ابتدائي كنت بسمع الناس بتقول الفاظ زي زب وكس وينيك ومكنتش اعرف يعني ايه لاني مكنتش بنزل الشارع كتير ومكنش ليا صحاب بس بدأت اصاحب واحد اسمه سامي وبدأت افهم كل حاجه وفي يوم سمعت ان عمي محمود جاب نت البيت وانا كنت مهووس بالنت عشان اتعلم منه مش اكتر علي الاقل لحد الوقت ده وامي كانت رافضة تماما انها توصلي نت من الجيران المهم لما عرفت طلعت لعمي دا الي مراته فايزة كانت وتكة جسم متناسق وعودها فرنساوي زي ما بيقولو وطيزها كانت كدا
لمشاهدة الصورة بحجم اكبر اضغط عليها
https://img65.imagetwist.com/th/14253/wwreuzp4lfbn.jpg (/ />
وكانت بتحبني جدا وكل ما اروحلها ترحب بيا, في يوم رحت لعمي عشان النت وبفتح الجهاز فجأة لقيت الشاشة بتاعت اللاب كانت طافيه واول ما فتحت لقيت فيلم سكس شغال ومكنش عمي موجود ومراته كانت في المطبخ فقفلت في ثواني وبعد شوية لقيتها بتقولي انا رايحة لأمي وجايه وبيت امها كان حوالي نص ساعه لبيتها قولتلها ماشي وسابتني لوحدي في البيت, وانا ما صدقت طبعا فتحت الصفحة الي كانت مفتوحة من سجل التصفح وقعدت اتفرج علي سكس لأول مرة في حياتي اشوف اتنين بيبوسو بعض ولأول مرة اشوف النيك وشكله ايه واشوف زب وهو بيدخل كس وصوت الاهات الي اثارني جدا وانا كنت لسه مقذفتش قبل كدا ومجربتش الشعور دا, بدأت احط ايدي علي زبي وامشي ايدي عليه واتخيل نفسي بنيك مراة عمي , كان شعور جميل جدا اول مرة احس بيه وفجأة سمعت خطوات علي السلم قفلت في ثواني واتعدلت لقيت الي دخل عمي قالي فايزة فين قولتيله نزلت راحت لأمها قالي ماشي وشويه وقمت روحت دخلت الحمام وبدأت احط صابون علي زبي وادعك فيه, شعور جميل , لا يوصف , بدأت اسرع لحد ما قذفت ولقيت الموضوع حلو جدا وبدأت ادمن السكس والعادة السرية ودايما العب في زبي عدت الايام وانا يوميا بمارس العادة السرية ولما بقي عندي 15 سنة عمي الي كنت عنده يوميا سافر وامراته الفرسة الي كنت بتخيلها دايما وانا بضرب عشرة قررت تسيب البيت وتروح بيت امها وانا طبعا زعلت جدا لما دا حصل فكان الحل اني اخش علي بيت عمي التاني (علي), عمي علي كان مسافر برضه مع ابويا ومعظم الوقت مش بيجي البلد وحتي لما بيجي من السفر بيقضي وقته علي القهوه المهم كل يوم كنت بروح ليهم بس دا فتح عيني علي الي مكنتش شايفه: بنت عمي غادة الي كان عندها في الوقت دا 18 سنه عمري ما فكرت فيها تفكير جنسي بس لما بقيت بروح ليهم علي طول واشوفها جمالها واشوفها قدامي بالفيزون الضيق وهي ماشية وطيزها بتتهز وكيلوتها باين وبزازها الي عايزها تتاكل وجسمها الأ3يض شمع
لمشاهدة الصورة بحجم اكبر اضغط عليها
https://img65.imagetwist.com/th/14253/j9oh3mz1lrno.jpg (/ />
بقيت هموت وانيكها وفي مرة دخلت تستحمي ومكنش حد في البيت غيرنا وباب الحمام بتاعهم تحته يجي 20 سنتي فاضي وفوق فاضي برضه دا غير فتحة المفتاح كنت ساعتها هايج جدا قمت احاول ابص عليها وهي بتستحمي بصيت من خرم الباب وشفت اجمل كس واجمد جسم وكسها كان محلوق كله مفيش فيه شعرايه وشكلة يوقع اجمد زب, وانا بتفرج ودقات قلبي بقت سريعه فبدون قصد ايدي خبطت في الباب لقيتها بتنده بتقول "ولا" يا "احمد" رحت اجري علي الاوضة وانا مرعوب , خلصت الحمام بتاعها وخرجت ولقيتها بتقولي حد دخل هنا؟ قولتلها مش عارف مشفت حد قالتلي انت خرجت من الاوضة قولتلها اه قمت شربت فبصت ليا وابتسمت كدا وابتسامتها كان واضح منها انها مش مصدقاني ومشت راحت الاوضة التانية تسرح شعرها , بعد شوية قمت روحت بيتنا وكنا ساعتها نقلنا في بيتنا الجديد وطول ما انا ماشي بفكر ازاي أنيكها؟!
استمريت علي نفس الحال كل يوم عندهم لحد ما فيوم رايح بيت عمي وكان باب الشقه مبيتقفلش لانه بيت عيله وكدا فدخلت من غير ما اخبط فسمعت زن في الاوضه بتاعتها فقربت وقلت اسمع لقيتها بتكلم واحد بتقوله: انا مش هقدر ... اه ممكن ... وانا بموت فيك ... هتنيك وهتتبسط يا حبيبي, لما سمعت الكلمة دي اتسمرت في مكاني وانا بفكر يا تري بتكلم مين وازاي هي طلعت كدا وانا الي كنت فاكرها محترمة وخرجت علي طول وبدأت افكر اعرف ازاي هي بتكلم مين وقررت احطلها التلفون بتاعي يسجل من غير متعرف لان مكنش عندي امكانية اني اجيب جهاز تصنت وفعلا تاني يوم اتأكدت ان التلفون مشحون كويس واستنيت لما دخلت الحمام وحطيته في اوضتها وخرجت علي طول استنيتها لما خرجت وقلتلها امي اتصلت بيا انا هروح ومشيت ورجعت بعد ساعتين حاولت اخد التلفون لكن هي مخرجتش من الاوضة لحد ما جت امها فخرجت من الاوضه فدخلت بحجه ان عايز اشحن تلفوني وفي ثواني طلعته وخدته ومشيت وبدأت أسمع وزي ما توقعت بدأت اسمع لقيتها بتقوله: "انت فين يا وائل - طب مش هتيجيلي زي ما اتفقنا.. انا معنتش قادرة استحمل لازم تشوف حل - ما احنا بنتقابل فيها علي طول ايه الجديد" مكنتش سامع الا كلامها بس اخيرا عرفت مين
وائل الي ساكن في البيت الي قصادهم مكنتش متخيل انو يطلع شقي كدا لانه من النوع الهادي جدا ومش بيمشي مع شله زي باقي الحارة .. ثانيه واحده ("ما احنا بنتقابل فيها علي طول ايه الجديد") دا معناه ايه؟ معناه انهم بيتقابلو علي طول مش مجرد مكالمات
وياتري بيتقابلو فين؟ بعد شويه تفكير مجاش في دماغي الا الشقه الي فاضيه الي قدام شقه علاء الشقة دي كانت فاضيه من فترة وملهاش قفل حتي لانه بيت عيله قررت اراقب غادة واستغلها وبقيت اقف علي السطح كل ما الاقيها بتلبس ونازله لحد ما فيوم نزلت ودخلت علي البيت الي فيه علاء نزلت من علي السطح علي طول ودخلت البيت طلعت علي السلم ملقتش اي صوت دخلت الشقه سمعت صوت اهات ببص لقيت غاده بزازها طالعه من السنتيانه وعلاء نازل بوس فيها ومقطعها وهيا مش هنا خالص
https://img27.imagetwist.com/th/14253/bhou3210ze1m.jpg (/ napshot_02.57__2017.02.02_00.22.17_ .jpg)
وانا اول ما شفت المنظر زبي وقف قمت مطلع تلفوني ومصور وهو شغال بوس فيها وسندها علي الطربيزة وايده بتحسس علي كسها وبزازها وكانت حلمتها واقفا وشكلها يجنن بدأ هو يمص في بزازها وفجاة بدأ يقلعها البنطلون وينزل الكلوت ونزل لحس في كسها وهي تتأوه
https://img27.imagetwist.com/th/14253/dzct8f2d5n20.jpg (/ napshot_03.29__2017.02.02_00.27.56_ .jpg)
وكل ما تقول اه احس ان زبي هيطلع من البنطلون خلص لحس في كسها ولفها وخلي وشها للحيطه
https://img27.imagetwist.com/th/14253/kh3z79eaokje.jpg (/ napshot_04.03__2017.02.02_00.28.36_ .jpg)
ولقيته بيمشي زبه علي كسها بس مدخلوش ومره واحدة قام مدخله في طيزها وهي بدأت تصوت وهو يمسك بقها ويقولها هتفضحينا وانا كنت خايف من كدا لانها كان صوتها عالي بعد دقيقتين قالها هجيب قالتله بالسرعة دي قالتله هاتهم جوه وانا هموت واخش انيكها انا وطبعا كل دا متصور ولما جاب سبتهم ومشيت قلت انا كدا معايا الي انا عايزة مشيت واستنيت لما البيت يفضي وتكون لوحدها ودخلت قولتلها تعالي يا غادة عندي ليك فيلم هيعجبك اوي فجت وصلت الموبايل علي الكومبيوتر بتاعها وفتحت الفيلم لقيتها اتفاجئت وانهارت وقالتلي اقفل انت جبت دا منين قلتلها انا صورته وانا شفت كل حاجه قالتلي قلت لحد قلتلها لسه قالتلي اوعي تقول لحد وقعدت تترجاني اني مقولش لحد قولتلها ماشي بس لو عملتي الي طلبته منك قالتلي الي تؤمر بيه بس متفضحنيش قولتيلها عايز اعمل معاك زي ما علاء عمل قالتلي انت مجنون علاء عمل معايا كدا لاننا هنتجوز وانا مش شرموطة قولتلها خلاص انتي حرة لما امك تيجي وتشوف ابقي خلي علاء يتقدملك وقمت امشي قالتلي رايح فين وشدتني من ايدي وانا قايم وقالتلي اعمل الي انت عايزة بس مش الوقتي عشان ماما قربت تيجي قولتلها امتي قالتلي لما تمشي تروح لنينتي بكرة قولتلها ماشي بس مش هسيبك كدا الوقتي برضه ومسكتها ابوس فيها شويه لقيتها بتقاوم في الاول بس اول ما حطيت ايدي علي كسها ساحت معايا وفضلت ابوس فيها وادعك في كسها وبزازها وانا زبي بقا زي الحديدة ومفوقتش الا علي صوت امراة عمي عالسلم رحت بسرعه عملت اني قاعد بلعب عالنت وشويه وقمت روحت وانا كل تفكيري في الي هعمله فيها بكره فتحت فيلم سكس عالموبايل قعدت اتفرج عليه ليلتها لحد ما نمت وصحيت تاني يوم الساعه 11 قمت جبت غدا لأمي وشويه لحد ما الساعه جت 3 وهي كانت قايلالي ان امها هتمشي العصر رحت لقيت امها مقابلاني علي السلم سلمت عليها وطلعت دخلت مخبطش دخلت ببص في اوضتها لقيتها نايمه قربت منها وكانت ملاك نايم
لمشاهدة الصورة بحجم اكبر اضغط عليها
https://img65.imagetwist.com/th/14253/7t0yvafxlarw.jpg (/ /> بدأت ابوس في رقبتها واشيل الغطا من عليها وظهرت بزازها الكبيرة وانا سخنت جدا بدأت تتحرك وفجأة لقيتها بتمسك دماغي وتقربني منها وواضح انها سخنت جدا
لمشاهدة الصورة بحجم اكبر اضغط عليها
https://img65.imagetwist.com/th/14253/1vydu7l47yaf.jpg (/ /> وفضلت اعصر في بزازها في ايدي ونزلت ايدي بين فخادها وبدأت ادعك فيهم لما وصلت لكسها وهي كانت بتتأوه,
https://img65.imagetwist.com/th/14253/nsitbhpj9af3.jpg (/ />
https://img65.imagetwist.com/th/14253/ucmkc06fxr92.jpg (/ />
https://img65.imagetwist.com/th/14253/hwbtmsqq5zf0.jpg (/ /> تأوهاتها لوحدها كانت كفايه تخليني انزل نزلت قلعتها الكلوت ونزلت لحس في كسها لقيتها بتقولي انا لسه متفتحتش ودا كان واضح علي كسها ساعتها افتكرت لما علاء كان بينيكها من طيزها قولتلها لازم انيكك من كسك قالتلي مينفعش وهي صوتها رايح خالص لقيتها من نفسها اتقلبت نامت علي بطنها وانا طلعت فوق طيزها وبدأت ادخل زبي في طيزها والي كانت فتحتها مش واسعه اوي برغم انها اتناكت كتير منها بس دا عشان انا زبي تخين فكانت بتصوت جامد خفت حد يسمع بدأت اكتم بقها بايدي وانيك قالتلي مش قادرة استني مديت ايدي علي التسريحة وجبت الفزلين ودهنت زبي وفتحة طيزها وبدأت ادخل تاني وهي ريحت علي كدا وبقت تتاوه جامد وفي ربع ساعه كنت جايبهم علي طيزها ب
https://img27.imagetwist.com/th/14253/1xqkmdqzscqj.jpg (/ napshot_27.11__2017.02.02_01.19.52_ .jpg)
بص لقيت حد واقف بيتفرج اتجعزت وقلت كدا هنتفضح.. ياتري شوفت مين؟ وايه الي هيحصل ؟ دا الي هتعرفوه الجزء الجاي
ياريت الي عنده تعليق علي القصه يقول