دخول

عرض كامل الموضوع : حكايتى الحقيقية...متسلسلة


medobasha1980
01-19-2017, 07:17 PM
حكايتى الحقيقية
الجزء الأول



اولا انا اسمى عمر 30 سنة جسمى رياضى مشعر وطولى حوالى 184 سم وبحب العنف حكايتى دى وانا فى الجامعة كنت زى زى اى شاب فى السن دة بحب اتعرف على البنات اللى هيجننوا الشباب من الاخر عارفين انتوا البنات اللى مش بتظهر الا ساعة الامتحانات بس المهم وانا نازل لقيت حاجة كدة صاروخ صاروخ لبس وجسم وشعر وعيون وكلة حاجة من الاخر ولقيت كل الشباب هيموتوا ويكلموها وهيا زهقت فمشيت وراها من بعيد لحد ماقعدت هيا وصاحبتها فى مكان جوة الجامعة ورخت دخلت عليهم بدخلة انا من اتحاد الطلبة وشفتك وانتى مضايقة واتمنى اعرف اية اللى مضيقك هنا مع انى اول مرة اشوفك هنا وعملت من بنها وسالتها انتى فى كلية اية ؟؟؟ فردت انها فى كلية اداب ووانها مضايقة من الشباب قليلة الذوق اللى بيضايقوها وبيعكسوها هيا مستغربة هيا فى جامعة ولا فى الشارع فرديت عليها ان دى حاجة تضايق جدا وخصوصا اننا فى جامعة ومينفعش فقالتلى وانت مش ممكن تعمل حاجة فى الموضوع دة ؟؟؟ قلتلها اكيد ممكن بس طبعا هيبقى تصرف ادارى يعنى قرار ومش هيتنفذ وكلمة فى حدوتة عرفت انها مصرية عايشة فى دبى وبتنزل مصر ساعة الامتحانات بس وعايشة هنا فى شقتهم فى اكتوبر واتبادلنا ارقام الموبيلات واتكلمنا مع بعض حتى لما رجعت دبى كنا بنتكلم ايمو صوت بس ومرة فى مرة خدنا على بعض واحنا فى العربية مديت ايدىومسكت ايديها وشوية وحطتها على فخدها لقيتها سكتت فرحت لاعب فيها بالراحة وبين صوابعها وبحسس على فخادها وهيا بغمض عنيها وبتقوللى بس ياعمر كفاية قلت بس وصلنا قلتلها بس اية انتى مش عارفة انتى عاملة فيا اية من اول لحظة شفتك ؟ فضحكت وقالتلى عملت اية انا غلبانة فقلتلها مش عارفة يعنى وانا بلعب فى فخدها تحت كسها بحاجة بسيطة وهيا سايحة ومرجعة راسها لورا ومش بترد فرحت شايل ايدى من عليها وسكت وبصيت وكشرت شوية فلقتها رجعت راسها وبصتلى عمر مالك مكشر لية ؟؟ قلتلها علشان ضيقتك قالتلى ضيقتنى ازاى انا لو محبتش اللى بنعملة ومرتحالك مكنتش هسيبك تعمل كدة قلتلها فرحت ماسك ايديها وبايسها من جوة ولحستها اوى وهيا هاجت وقلتلها تحبى تعرفى عملتى اية فيا ومن غير ردها رحت حاطتها على زبى لقتها برقت وقالتلى دة ناشف اوى قلتلها من ساعة مايشوفك ويقف كدة ويفضل تعبنى لحد ماتسبية يرضيكى ؟؟ ردت لا طبعا ميرضنيش بس انا لسة بنت قلتلها ومالة متخافيش هتفضلى بنت بردة قالتلى عايزة اطلب حاجة منك بس خايفة تفهمنى غلط قلتلها لا ابدا قوللى قالتلى ممكن توريهوللى قلتلها طلعية انتى فراحت مادة ايدها وانا بساعدها وفتحتت الزراير وهيا اول ماشفتة قعدت تلعب فية بجنون وانا بلعلب فى بزازها وفتحت الزرار بتاع الشيميز بتاعها وقعدت العب واعصر بزازها جامد لحد ما قربت اجبهم رحت ماسك دماغها وحاطط زبرى فى بقها وجبتهم جوة بقها فهيا راحت قايمة ومرجعة اللبن برة العربية فرحت لابس ومكلمتهاش ولا كلمة ووصلتها لبيتها وانا منطقتش بكلمة حتى لما سلمت لما نزلت مردتش عليها وحتى وانا مروح كلمتنى مردتش عليها ووبعد يومين كانت استوت كلمتنى ورديت ...

ولو عايزين تعرفوا اللى حصل انتظروا الجزء التانى...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ

الجزء الثانى...

وقفنا فى الجزء الاول على انى رديت عليها فلقتها بتتكلم بلهفة جامدة وبسرعة خايفة لاقفل السكة فى وشها فبتقوللى عمر لية بتعاملنى كدة انت اول واحد يلمسنى صدقنى انا معجبة بيك من اول يوم وباسلوبك وبشياكتك صدقنى انا كنت بموت بقاللى يومين مش عارفة عملت اية زعلك بس صدقنى انا مكنش قصدى ازعلك او اى حاجة عملتها ضيقتك منى انا مقصدهاش فرديت عليها انا كمان معجب بيكى بس انا لما جبتهم فى بقك كنت عايزك تبلعيهم وبعدين شغل العربيات دة مش بيمتع انا كان نفسى اخدك فى حضنى واكل صدرك واعضعضة واعصرة جامد واعمل حاجات تانية كتير بس العربية وجو الناس حوالينا دة مش بيخلينى اتمتع فسكتت قلتلها مالك ساكتة لية قالتلى خايفة قلتلها متخافيش انا عارف انك بنت وهحافظ عليها قالتلى طب تعالى واحدة واحدة قلتلها بمعنى مش فاهمك ردت يعنى تيجى عندى بس هتبقى قعدة بريئة نشرب شاى نتكلم المهم نكسر حاجز الخوف قلت مش مهم اهى خطوة بردة المهم رحت عندها كان ساكنة فى فيلا دورين دخلت ولقتها قمر فول ميكيب وحاجة تجنن بصراحة او ماشفتها قدامى لقيت زبرى كان هيفرتك البنطلون قلتلها اية الجمال دة قالتلى يابكاش قلتلها صدقينى مش مجاملة فسكتت وقالتلى اتفضل تشرب اية قلتلها اشرب اى عصير فجابت العصير وقعدنا نتكلم وانا بتكلم مركز على القمر اللى قدامى مركز على صدرها المتوسط والمدور الجميل اللى بتخيلة وهوة بين ايديا وانا بعصرة وباكل حلماتها الوردى الجميل وطبعا عرفت لون حلماتها لان شفايفها وردى بدون ميكيب شفتهم فى العربية وجسمها ابيض ملبن شوية انزل على طيزها وهيا ماشية تجيب حاجة فقلتلها تعالى نلعب حاجة ولو كسبتى اقلع انا حتة وانا لو كسبت اقلعى انتى حتة فقالتلى احنا مش اتفقنا انها بريئة قلتلها براحتك انا زهقت من الكلام عايزين نغير والا هقوم امشى فردت لا خلاص انا مش عايزك تمشى ابدا عايزاك تعيش معايا هنا قلتلها يبقى تسمعى الكلام ولعبنا بوكر واول مرة هيا كسبت فقلعت القميص وتانى مرة خسرت فقلعت البتطلون وبقيت بالبوكسر وزبى كان واقف زى ماقلتلكم فحسيت بنظرة الشهوة هتنط من عنيها ولعبنا وهيا لقتها بتلعب لعب غريب زى ماتكون قصدة تخسر وفعلا خسرت اول مرة قلعت البدى وتانى مرة البرا وانا هتجنن وهيا هاجت واحنا بنلعب الكوتشينة وقعت على حجرى لقتها مدت ايديها بسرعة ومسكت الكوتشينة وزبرى وبتفركة وانا مدقت رحت ماسك حلماتها وقعدت افركهم جامد وهيا غمضت عنيها وبدات تقرب من شفايفى تلقائيا وانا قعدت ارضع شفايفها المليانة اللى زى خبة الكريز وهيا مش سايبة زبرى وعمالة تلعب فية بغباوة وانا مش سايبها وايدى بتعصر بزازها وبتفرك حلماتها بين صوابعى ونيمتها وقعدت ارضع من بزازها كانى عيل صغير حاجة تجنن بصراحة وتولعك وتخليك متسبهمش وهيا بتصوت من الشهوة وبتشد راسي على بزازها جامد وجيت اقرب من كسها لقتها بعدت ايدى وقامت وراحت منيمانى على ضهرىوقلعت البنطلون والاندر الفتلة اللى يجنن اى زبروراحت قاعدة جنبى وطلعت زبرى وقعدت تمصة باحترافية وانا هتجنن ورحت قايم قاعد وهيا بتمص زبرى بشهوة وانا استغليت انها فى دنيا تانية وبدات ابعبص طيزها اول مالمستها ودخلت صباعى لقتها بتمص بجنون وتقريبا هتعض راسة رحت ماسكة من شعرها ولطشها بالقلم وقلتلها بالراحة وافتحى بقك شوية قالتلى على الاخر بس هوة كبير على بقى ورحت مدخل صباعى وقعدت العب فيها وشوية وبليت التانى ودخلتة وهيا كل مالعب تتجنن وجيت ادخل التالت لقتها قعدت مكانها من الوجع قالتلى مش قادرة قلتلها خلاص خدية بين صدرك وفعلا حطيتة بين صدرهاوقعدت تلعبة بينهم لحد ماقربت اجبهم رحت شايلة وواقف وقلتلها هاتى الفازلين اللى عندك قالتلى معنديش قلتلها بطلى كدة عندك وبتستعملية علشان خرم طيزك واسع واكيد بتلعبى فية بحاجة فبصلتى قالتلى انت عرفت كل الحاجات دى ازاى دانتا مصيبة قلتلها قومى هاتية يلا قامت جابتة وحطيت شوية على طيزها وشوية على تلت صوابع ودخلتهم صباع صباع وهيا بتصوت ووسعتلها خرم طيزها وطلعت صوابعى لقتها شهقت ولسة هتتكلم رحت حاطط زبرى دخلت راسة لقتها بتعض فى الكنبة وشوية ادخل جزء واقف لحد مابلعتة جوة طيزها وقعدت افشخ طيزها وارزع جواها بزبرى وبايدى السوعها من برة لحد مابقت حمرا اوى ووجبتعم جوة طيزها وهيا مش قادرة تقوم حتى تتعدل من الوجع وراحت الحمام وفضلنا كدة مع بعض لحد ما سافرت واتجوزت بس كل ماترجع لازم تكلمنى ونتقابل فى شقتى وتقوللى مافيش حتة ارتاح فيها زى حضنك انت بجد حضنك يجنن ...

ولو حابين تعرفوا باقى العلاقات ياريت تردوا او تتوصلوا معايا على ميلى او على الاسكاى بى superman331980
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ

estwst
01-19-2017, 08:43 PM
thankssss
قنوات الهوتبيرد
watchwtv.com

سمعه النايك
01-19-2017, 09:22 PM
تسلم ايدك
منتظرين الجزء التانى ماتتاخرش علينا

عصر يوم
01-20-2017, 03:06 PM
ـ دمجت لك الأجزاء من بداية الجزء الأول...
إذا أردت كتابة أجزاء جديدة أنقر بأعلى الصفحة الأولى على الأيقونة: //landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif
وأكتب ما تريد ...
وقفلت الأجزاء المدموجة…
تحياتي،،،،،،،،،،،،،

marley
01-20-2017, 07:07 PM
حلووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووة

Tafa3102
01-20-2017, 10:51 PM
تسلم ايدك رائعه

medobasha1980
01-22-2017, 12:30 PM
شكرا لمروركم بس لية التعليقات قليلة طب شجعونى لسة التقيل جاى وحكايتى مع جارتى المتجوزة وحكايتى مع كابل ولسة الى الان عايزين تعرفوا التفاصيل شجعونى بردودكم

عصر يوم
02-05-2017, 07:58 PM
تسلم الأيادي....

العميــد
03-12-2017, 05:21 AM
مشكووووووووووووووووووووووووووووور

max222
03-14-2017, 05:14 AM
مشكوووووووووووووووووووووووور



قصص شيميل وسوالبقصص سكس ساخنة عفور من الشرققصص فشختها في حمام السباحه محارمانا خدام كسك عبدك انا شرموط ومنيوكك ابو س قدمكنيك عمته النايمة في الشتاءافلام سكس ساعتين طويلهالارامل قصص جنسية متسلسلهسكس متحركة نار يانارقصة ثبتني وناكني في كسيجوليا انصورسكس لاتكس مصرياحلي نيك ببطوبابا يصور كسيقصص نيك في حمامات الجامعة ووصوراختي حبيبتي محارمصور سكس نيك الطيز والكس تصوير مخفي/archive/index.php/t-311199.htmlقصص نيك وسكس ايوقف ازبحرام عليك فشختنىقصص نيك امراة بظره كبيرةقصص سكس الابتدائيه landsmb site:landsmb.ruقصص سكس نيك الملكه نهاد الجزء الثانيارشيف نسوانجي شافني م site:landsmb.ruسكس نيك عرسانسكس يغوط لواطقصص سكس محارم انتقام روعهقصص بضرب عشرة علي مراتيحفله نيك علبحر جماعي عالميقصص جنس ناكني واحنا مسافرينبنات عذراوات يعرضن بزازهن الحلوهقصص جنس مصوره مثيره الطالب والطالبهناكني استاذي بعد ان اغريته بكسي وفي بيتهصورزباوي سباحه.comﻃﻴﺰﻯ ﻣﺴﺘﻨﻴﺎﻙقصص سكس مصورة بعدالمذاكرةصورسكس.طيازمهلبيه.وملبن.نااارقصص تفريش الكس واهات نارصورقنص اطياز نسوانجيقصص سكس محارم أنيك نسوان عيلتي قصص محارمقصص بنات عزه صديقات سحاقصورهديه سكسقصت نيك سكس معا جرتي العجوزصور سكس موخرة كبيرة ضرب عشرةقصص جنس أبن جارتي هراني نيكنيك الطيز والنساء الكبيرة قصص نيك/archive/index.php/t-192697.htmlقصص سكس يدخل عليها وهي بتغير ملابسهاقصص سكس مرات اخويا الساديه/archive/index.php/t-77914.htmlقصص سكسيه عن الجاره العنيفهقصص لاثارة المشاعر الدفينةقصص سكس نسوان ابوازبارسكسس قصص نهر العطش/archive/index.php/t-498275.htmlالأب الهايج وابنته أم بزاز كبيرة مترجمهحصريا على نسوانجى !!!!!.comقصه عمات عاهرات مثيره تحب انيك اقرانيك واحده صعيديه لابسه جالبيهاخي المراهق نيكنيارشيف قصص سكس صفحه 17/archive/index.php/t-80378.htmlانا اريد انيك ابنتي ومرت اخي قصه سكس يمني/archive/index.php/t-427925.htmlقصص سكس زنا محارم ام حامل من ابنه الاب موافققصص نيك محارم البنت وعمهانيك بالطبيعة قصص سكس ساره السوريه وأخوها صدام منتدانسونجيعادات سكس لمتجوزينقصص سكس جقيقية انا وعائلة صاحبي اديوثنسوانجي بتصور كلوتها الوسخانامراه تداعب كسها في المواصلاتقصص نيك أشتهي النظر إلى مؤخرتهاقصص سكس مع لصاشخري وانتي بتلعبي في نفسك يا متناكه قصص/archive/index.php/t-62224.htmlxnxxفلاش قذف بعد النيكصاحبي لمن شاف زبي قصصارشيف نسوا حطه م site:landsmb.rusite:landsmb.ru متسلسلة نكت اطيازهم على سرير واحدsite:landsmb.ru "donthemed"مادخله تفريشسكس ولدسالب يستغرق طيزهXVideos.com ﻧﺎﻛﻨﻲ ﻓﻲ ﺧﺮﻡ ﻃﻴﺰﻱ ﻓﻲ ﻟﻴﻠﺔ ﺍﻟﺪﺧﻠﺔاجمل سكسي ف الحب رو ماسيسكس افندينا جنرال نسوانجي شراميط السعوديهسگس السادیهمنديات نسونجي لصور السكس العربي/archive/index.php/t-321965.htmlسكس طيز سالب نسوانجيسكس نيك "استقله" جسمي المربرب قصهرقم موجب مشعر القاهره site:bfchelovechek.ruقصص وأعترفات مكتوبه سكس ناكني اناواختيصور سكس محارم تمتع وتلذذ ام وابنالطوطه قصص سكس متسلسلهقصص سكس كتابه مع عمي في السعوديةكرسي اعتراف النسوانجيه السكسياتقصص نيك لوط مع عمو ابو زب