توتا رورو
09-20-2016, 04:40 PM
كالعادة وانا بكتبلكم، سكرانة ، تشجيعكم خلاني اواصل الكتابة ، بجد بشكركم خصوصا اللي بيعلقكم على القصص هنا في نسوانجي ، واخص بالشكر الايميلات اللي جاتلي ، بالاخص بنات وستات ، اتكسفوا يعلقوا هنا ، بس بعتولي ايميلات وطالبوني بالاستمرار ، ميرسي ليكم كلكم
شكر خاص لمن راسلتني بالايميل وووصفتني باني كاتب عالمي ، احييييه بجد ، كنت مبسوطة قوووي ، اممممموووووه لكل حته في فيكي وبجد لو اتقابلنا حنفذ وعدي وحشرب كل حاجة بتنزل منك، ريقك، عرقك، لبنك، بولك،..
في فترة اوائل دخول النت لمصر ، والفترة الذهبية للياهو "مازلت الح على القائمين على موقع نسوانجي انه امامكم فرصة عظيمة للتطوير والاستحواذ على حصة سوقية كبيرة جدا، راسلوني لو مهتمين" [/email]
في الفترة دي اتعرفت على واحد من غرف الدردشة على الياهو من المعادي وكنت في كايرو ، المهم بعد دلع وحرص وكدة ، تبادلنا التليفونات ، ومفروض اننا تبادل ، اتفقنا نتقابل في اون زا رن المعادي ، شربنا قهوة ، وواضح اننا كنا هايجين ، هو بعربيته وانا بعربيتي ، مشيت وراه ، دخلنا الرحاب ، شاورلي على مكان اركن فيه، ركنت ومشينا مع بعض ، دخلنا شقتة ، شقة شيك قوي ، مش فاكرة اسمه الان على فكرة ، وزي ما نتوا عارفين الذاكرة عندي زي السمك.
المهم قعدنا في انترية ريسبشن وسألني اشرب ايه ، واخترت جيفاز لأني بعشقها، كنت لفه سجاير معايا ، ارتشفنا كام رشفة كدة من اول كاس ، ومع اول سيجارة ، سألني ليه مش معاك لبس ، قلتله اني لابسه تحت الهوم !!! قالي ممكن تقوم تقلع لو تحب ، كنت مكسوفة بس هو قام وقلع البنطلون والتيشرت او قميص مش فاكرة ، وقعد بالبوكسر.
قمت دخلت الحمام ، قلعت هدومي وكنت لابسة بيكيني موف وعليه ورد اورنج ، حطيت روج احمر فاقع (هو اللي كان معايا) خرجت وانا مكسوفة قوي وعيني في الارض ، قعدت من غير ما ابص في عينه، وحبيت اتكلم في اي حاجة، قلتله ليه مالبستش، قالي عادي، لقيت باقي كاسي قدامي ، شربته على بق واحد ، وقلتله تاخد سيجارة قالي لأ انا مليش في الحشيش قوي ، بس براحتك، ولعت سيجارة وكان عملي كاس تاني فودكا بعد ما سألني بحب الفودكا وقلت اه، بس لسه مش بيعاملني كست ولا بيكلمني كأنثى مع اني لابسة ستيان وكيلوت، شربت سيجارة مغمسه مع الكاس، وهو كان راقي جدا ومع الدردشة قالي انه متزوج وقالي لو تحب تيجي تشوف هدوم مراتي !!! وكيلوتاتها !!!
وكان حكالي ان اخوه وهو يعمل في وظيفة مرموقة هو من فتحة وان مراته لا تعرف عنه شيء وان هو غير كفء لتلبية احتياجاتها الجنسية بسبب رغباته وميولة للانوثة، كان الشرب اشتغل معانا وقلتله يلا نقوم فرجني على هدوم مراتك، دخلنا حجرة النوم ، فتحلي الدولاب اللي فيه قمصان مراته ، كنت خلاص هايجة قوي ومشاعر الانوثة متملكة مني ، ثم فتحلي الادراج اللي فيها الكيلوتات والبراهات،
بس كنت خلاص مفيش اي رجولة او ذكورة عندي، بصيت في عينه لأول مرة من بعد ما خرجت من الحمام وانا بالستيان والكيلوت، بصراحة ما قدرتش، نزلت على ركبتي، نزلت له البوكسر، وابتديت ابوس بتاعه، كان ما بين انه نايم وبين انه واقف، نسيت نفسي ونسيت اننا كنا بنقول اننا تبادل، هو كان منتظر اختار له حاجة يلبسها من هدوم مراته، بس طبعا انا كنت خلاص ست بس.
وابتديت ابوس زبره، وابتدى زبره يستجيب لشفايفي ، وزبره وقف قووووووي، مش عارفة ازاي بيقينا على السرير!!! وانا بمص وارضع من زبره،،، نزل اللبن الشفاف اللي بيكونوا في الاول في بقي،،، وانا بمص، وارضع،والحس بيضانه، زبره وقف قووووي، وانا كنت خلاص ، بقيت ست قووووي ، انثى جدااا ، مفيش اي احساس برجولة أو ذكورة فيا.
قالي ولأول مرة من ساعة ما اتقابلنا ،،،،،،،،،، نامي !!! على وشك ،،،،،،،،،، نفذت بدون تردد، وانا لابسة الكيلوت والستيان، نمت على بطني ةابتدى يحسس على جسمي ، وسألني الطقم الجامد ده بتاع مين يا مزة؟
قلت وبلا تردد بتاع مراتي واسمها رورو وعندها 32 سنه وشبه روبي قوووووي ، عينها وجسمها وشعرها وطيزها، حتى العلقية زيها !!!
لقيته بيدعك في طيزي قوووووي ، و بيقولي انتي مثيرة قوووووي واني لو انا نايمه معاه مع مراته كان ناكنا احنا ال الاثنين وحبلنا !!!
سحت خالص ،،، دوبت ،،، قوووي ،،، قلتله انا تحت امرك، ملكك، بتاعتك ،، كنت ساعتها خلاص ،،، من غير كيلوت، وكان حط راس زبره على الخرم، وابتدى يزقه، ااااه اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه بالرحه ارجوك ،،، بشويش ،،،،،،، اي اي اي ، اوووووووووووووووووووووه اااااااااه اي اي اي اووووووووه، نسيت اقولكم انه دخل،،،، ياااااااي بجد رووووعة متعة جنااااااان، ذوباااااان.
من غير ما احس لقيته راكبني وبينكني ونايم عليا وراكبني وبيبوس في رقبتي !!!
احححححححححححححححححح احساس رائع جداااا ، اهااااات واحااااات واوووفااااات ومن غير ما احس لقيته نام عليا وحسيت بنبض زبره جوايا، يلهوي ،،، جابهم فيا. اوووووووووووووووووووووووووه.
شكر خاص لمن راسلتني بالايميل وووصفتني باني كاتب عالمي ، احييييه بجد ، كنت مبسوطة قوووي ، اممممموووووه لكل حته في فيكي وبجد لو اتقابلنا حنفذ وعدي وحشرب كل حاجة بتنزل منك، ريقك، عرقك، لبنك، بولك،..
في فترة اوائل دخول النت لمصر ، والفترة الذهبية للياهو "مازلت الح على القائمين على موقع نسوانجي انه امامكم فرصة عظيمة للتطوير والاستحواذ على حصة سوقية كبيرة جدا، راسلوني لو مهتمين" [/email]
في الفترة دي اتعرفت على واحد من غرف الدردشة على الياهو من المعادي وكنت في كايرو ، المهم بعد دلع وحرص وكدة ، تبادلنا التليفونات ، ومفروض اننا تبادل ، اتفقنا نتقابل في اون زا رن المعادي ، شربنا قهوة ، وواضح اننا كنا هايجين ، هو بعربيته وانا بعربيتي ، مشيت وراه ، دخلنا الرحاب ، شاورلي على مكان اركن فيه، ركنت ومشينا مع بعض ، دخلنا شقتة ، شقة شيك قوي ، مش فاكرة اسمه الان على فكرة ، وزي ما نتوا عارفين الذاكرة عندي زي السمك.
المهم قعدنا في انترية ريسبشن وسألني اشرب ايه ، واخترت جيفاز لأني بعشقها، كنت لفه سجاير معايا ، ارتشفنا كام رشفة كدة من اول كاس ، ومع اول سيجارة ، سألني ليه مش معاك لبس ، قلتله اني لابسه تحت الهوم !!! قالي ممكن تقوم تقلع لو تحب ، كنت مكسوفة بس هو قام وقلع البنطلون والتيشرت او قميص مش فاكرة ، وقعد بالبوكسر.
قمت دخلت الحمام ، قلعت هدومي وكنت لابسة بيكيني موف وعليه ورد اورنج ، حطيت روج احمر فاقع (هو اللي كان معايا) خرجت وانا مكسوفة قوي وعيني في الارض ، قعدت من غير ما ابص في عينه، وحبيت اتكلم في اي حاجة، قلتله ليه مالبستش، قالي عادي، لقيت باقي كاسي قدامي ، شربته على بق واحد ، وقلتله تاخد سيجارة قالي لأ انا مليش في الحشيش قوي ، بس براحتك، ولعت سيجارة وكان عملي كاس تاني فودكا بعد ما سألني بحب الفودكا وقلت اه، بس لسه مش بيعاملني كست ولا بيكلمني كأنثى مع اني لابسة ستيان وكيلوت، شربت سيجارة مغمسه مع الكاس، وهو كان راقي جدا ومع الدردشة قالي انه متزوج وقالي لو تحب تيجي تشوف هدوم مراتي !!! وكيلوتاتها !!!
وكان حكالي ان اخوه وهو يعمل في وظيفة مرموقة هو من فتحة وان مراته لا تعرف عنه شيء وان هو غير كفء لتلبية احتياجاتها الجنسية بسبب رغباته وميولة للانوثة، كان الشرب اشتغل معانا وقلتله يلا نقوم فرجني على هدوم مراتك، دخلنا حجرة النوم ، فتحلي الدولاب اللي فيه قمصان مراته ، كنت خلاص هايجة قوي ومشاعر الانوثة متملكة مني ، ثم فتحلي الادراج اللي فيها الكيلوتات والبراهات،
بس كنت خلاص مفيش اي رجولة او ذكورة عندي، بصيت في عينه لأول مرة من بعد ما خرجت من الحمام وانا بالستيان والكيلوت، بصراحة ما قدرتش، نزلت على ركبتي، نزلت له البوكسر، وابتديت ابوس بتاعه، كان ما بين انه نايم وبين انه واقف، نسيت نفسي ونسيت اننا كنا بنقول اننا تبادل، هو كان منتظر اختار له حاجة يلبسها من هدوم مراته، بس طبعا انا كنت خلاص ست بس.
وابتديت ابوس زبره، وابتدى زبره يستجيب لشفايفي ، وزبره وقف قووووووي، مش عارفة ازاي بيقينا على السرير!!! وانا بمص وارضع من زبره،،، نزل اللبن الشفاف اللي بيكونوا في الاول في بقي،،، وانا بمص، وارضع،والحس بيضانه، زبره وقف قووووي، وانا كنت خلاص ، بقيت ست قووووي ، انثى جدااا ، مفيش اي احساس برجولة أو ذكورة فيا.
قالي ولأول مرة من ساعة ما اتقابلنا ،،،،،،،،،، نامي !!! على وشك ،،،،،،،،،، نفذت بدون تردد، وانا لابسة الكيلوت والستيان، نمت على بطني ةابتدى يحسس على جسمي ، وسألني الطقم الجامد ده بتاع مين يا مزة؟
قلت وبلا تردد بتاع مراتي واسمها رورو وعندها 32 سنه وشبه روبي قوووووي ، عينها وجسمها وشعرها وطيزها، حتى العلقية زيها !!!
لقيته بيدعك في طيزي قوووووي ، و بيقولي انتي مثيرة قوووووي واني لو انا نايمه معاه مع مراته كان ناكنا احنا ال الاثنين وحبلنا !!!
سحت خالص ،،، دوبت ،،، قوووي ،،، قلتله انا تحت امرك، ملكك، بتاعتك ،، كنت ساعتها خلاص ،،، من غير كيلوت، وكان حط راس زبره على الخرم، وابتدى يزقه، ااااه اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اه بالرحه ارجوك ،،، بشويش ،،،،،،، اي اي اي ، اوووووووووووووووووووووه اااااااااه اي اي اي اووووووووه، نسيت اقولكم انه دخل،،،، ياااااااي بجد رووووعة متعة جنااااااان، ذوباااااان.
من غير ما احس لقيته راكبني وبينكني ونايم عليا وراكبني وبيبوس في رقبتي !!!
احححححححححححححححححح احساس رائع جداااا ، اهااااات واحااااات واوووفااااات ومن غير ما احس لقيته نام عليا وحسيت بنبض زبره جوايا، يلهوي ،،، جابهم فيا. اوووووووووووووووووووووووووه.