دخول

عرض كامل الموضوع : قصة حياتي مع الجنس منذ نعومة اظافري


Ace-of-spades
08-10-2016, 09:35 AM
أنا أول مره أقرر أحكي قصتي مع إخواتي و قرايبي معظم القصة حقيقية و لكن سيتم تغير و تحريف بعض التفاصيل حتى اعطي لها طعم اجمل و أيضاً لإخفاء هويتنا ... مش هطول عليكو بس أنا لازم أحكي بعض التفاصيل لبناء ارضيه لفهم ابعاد شخصيتي ..
بابا و ماما اتطلقو ونا طفل صغير سابني انا و اختي لامي تربينا ، امي اخدتنا و عيشت معاها في بيت جدتي و خالاتي الاتنين كانو في البيت ، و كانت معانا المربيه بتعاتنا و عيشت معظم سنين طفولتي وسط نساء فقط ... لكم ان تتخيلو طفل في منزل كله ستات (اكيد مش هيعملولو اعتبار ) هههه .. لحد مبدأت رحلتي مع جسد المرأة بالشكل الجنسي ، المربيه بتاعتي كان سنها صغير على ما افتكر و كانت اكتر واحده بتتعامل معايا بحكم شغلها لحد مبدات تستخدمني ك sex doll ليها ف الاول مكنتش فاهم اللي هي بتعملو و اللي بتخليني اعملو (كانت بنت قريبتنا بس اهلهم حالتهم الماديه وحشه فا ماما كانت واخداها تساعدا في تربيتنا و تساعد اهلها بفلوس) .. دونا كانت قصيره شعرها ناعم اسود طويل جدا واصل لحد طيزها ذات الشكل الدائري مع الاهتزازات كنت بحس ان في مايه جوا طيزها فخادها كانت شبه بسكوتة الايس كريم نزولا بالسمانه المدملكه مع قدم رجل احمر الكعبين .. أستطيع ان ارى تفاصيلها لأن تلك الفتاة هي السبب الرئيسي لعاشق الجنس الذي يكتب لكم كيف كانت جميله و ناعمه بكل تفاصيلها . بعد فترة من استخدامها ليا سألتها :هو انتي بتعملي ايه و ليه كل مره بتقوليلي متقلش لحد؟ (ببلاهة طفل) ردت : مش احنا اصحاب .. هفهمك حاجه عشان انت زي القمر و شكلك هتطلع راجل جميل ف لازم تكون فاهم تتعامل مع المره ازاي .. اتفقنا ؟ رديت ؛ اتفقنا على ايه مش فاهم ! قالتلي اقلع ناخد الدش و هفهمك جوه ... ( كانت من عادة دونا انها تلاعبتي في الحمام) نزلت على ركبها و قعدت وقربت مني و باستني في شفايفي و فضلت تمص فيهم و مسكت ايديا و خلتني امسك بزازها و كانت حجمها متوسط الكبر و حلمات مدببه زات لون قريب للون الزهري (بينك) و كانت رائحتها دائماً جميله ، تركت فمي لحريته بعض مص فيه لمده ليست بقصيره و بدأت هنا دروسي الاولى في التعامل مع جسم المرأة .
مسكن ايدي و حطتها على خدها و بدات تحركها على كل جزء في جسدها مع كلامها ( الست محتاجه فنان يعرف تفاصيلها و يديها الاحساس بانوثتها ، اول حاجه الشفايف ودي البوابه الاساسيه ل اي ست ) قربت شفايفها من شفايفي و فتحتهم فتحه صغيره و اخدت شفتي اللي تحت بين شفايفها و بدأت تمص براحه و بطريقه لا اراديه عملت زيها كرد فعل طبيعي لحظات و سابت شفايفي ، و رجعت للكلام ومسكت ايدي تاني وبدات توديها للجزء التاني( رقبة الست هي مفتاح البوابه اللي فوق ف انت لازم و انت بتبوس تكون ايدك على رقبتها براحه و تحسس عليها ى ايدك التانيه على خدها .. و بعد متسيب شفايفها لاز تبدا تبوس الرقبه ) و مسكت راسي قربتها من رقبتها و بدات ابوس قالتلي لا بوس براحه ، سمعت الكلام و مسكت ايديا ونزلتهم بزازها ( ونت بتبوس الرقبه ايدك تروح براحه قوي لصدر الست بكل هدوء متستعجلش ابداً و تبدا تمسكهم براحه اكنك بتمسك جواهر نادرة الوجود ، و تنزل بشافيفك من الرقبه لكتفها و بعد كده تبدا تبوس صدرها و ترضع منو ) مع كلمتها دي كانت حركت راسي من الرقبه للكتف للصدر و بدات ارضع فيه و ايدي التانيه ماسكه الصدر التلني و ايدها على ايدي بتحركو ، بدات تتنفس بصوره مختلفه و صوت مختلف رفعت عيني لفوق لقيتها مغمضه عنيها و عاضه على شفتها اللي تحت حسيت انها مبسوطه ونا كنت بحبها جدا ف بدات ازود في اللي بعملو عشان تتبسط اكتر و فعلا نفسها زاد و حركة ايدها اللي على ايدي زادت و ايدها التانيه مسكت راسي و ضغضطها على صدرها اكتر ونا بقيت امص اقوى وسبت الصدر نقلت للصدر التاني وبدات امص و العب ب ايدي .. بعدتني بعد لحظات و قالتلي ( برافو بتتعلم بسرعه) غيرت قاعدتها شالت رجليها من تحتها و قعدت على طيازها و فتحت رجليها و دخلتني بينهم و كانت تانيه ركبها ، مسكت ايديا و بدات تحركها من صدرها لبطنها نزولاً بكسها ( هنا بقا هو الكنز اللي انت فتحت البوابه عشان توصلو و ده اكتر مكان لازم تتعامل معاه بكل حذر و حب و قوه ) و بدات تدخل صباعي بين شفتينو من اولو خالص ( تفتكر الكنز بيكون على الوش ولا بيكون مدفووووون جوه ) مع تلك الجمله كانت بتحرك ايدي بين الشفتين لتحت ( تيجي هنا و تقف شويه و تبدا تحرك صباعك و تلعب مع القطه اللي جوه عشان تسيبك تدخل ) هنا بدات احس بالبلل ( هو انتي مبلوله ؟ ) و بشيل ايدي ( مش دايما الكنز بيكون في جزيره وسط بحر اهو ده البحر اللي لازم تعديه عشان الكنز ) قلتلها لا و مسكت بزازها و قلتلها خليني في الجواهر بما ان كان احساسهم طري و جميل و كنت شايف انها مبسوطه و هنا دخلت امي علينا الحمام .
ده الجزء الاول لو عجبكم هكمل و هتكون اجزاء كتير لاني فعلا هحكي قصة حياتي مع الجنس معظم اللي فيه مع اهلي محتاج تشجيع لان دي اول مشاركه ليا

NESWANGY
08-10-2016, 09:50 AM
سرد جميل ومميز
ولكن من فضلك قم بكتابه القصه كامله إحتراما للقراء من النسوانجيه
وستجد منهم كل استجابه وتشجيع

شكرا

استاذ نسوانجى
08-10-2016, 09:57 AM
الخط كداااا افضل

Ace-of-spades
08-10-2016, 11:07 AM
سرد جميل ومميز
ولكن من فضلك قم بكتابه القصه كامله إحتراما للقراء من النسوانجيه
وستجد منهم كل استجابه وتشجيع

شكرا

صعب اكتب القصة كامله لأنها زي منا شارح بدأت منذ الطفوله و لحد الان ف اكيد هيكون صعب احكيها كامله مره واحده بس القصة هتسخن من الجزء التاني

Ace-of-spades
08-10-2016, 12:21 PM
الخط كداااا افضل

استاذ نسونجي ... مش فاهم قصدك استاذي

sekoseko87
08-10-2016, 02:42 PM
انت مش ممكن على فكرة
يعنى واضح انك ماعندكش مشاركات كتير
لكن اول ما بدأت ... أبدعت
انا حاسس اثناء القراءة انى بتفرج عليكو مش بس قراءة
استمر ولكن ارجوك
ماتتأخرش زى الباقيين

Ace-of-spades
08-10-2016, 09:35 PM
انت مش ممكن على فكرة
يعنى واضح انك ماعندكش مشاركات كتير
لكن اول ما بدأت ... أبدعت
انا حاسس اثناء القراءة انى بتفرج عليكو مش بس قراءة
استمر ولكن ارجوك
ماتتأخرش زى الباقيين

متقلقش ... انا دوقت عذاب التأخير ده ف مش هتاخر ... شاكر جدا لتعليقك حمستني اكمل

mogab.ganad
08-11-2016, 02:51 AM
حاول تطول شوى لان قصر قصه مش حلو وانت بتقول طويلة يعنى هتاخد أجزاء كتير وكتر لانتظار بيسبب ملل من قصه

Ace-of-spades
08-11-2016, 04:33 AM
حاول تطول شوى لان قصر قصه مش حلو وانت بتقول طويلة يعنى هتاخد أجزاء كتير وكتر لانتظار بيسبب ملل من قصه

انا كل يوم بكتب جزء معتقدش ان هيكون في انتظار يؤدي للملل

sekoseko87
08-11-2016, 12:48 PM
انا كل يوم بكتب جزء معتقدش ان هيكون في انتظار يؤدي للملل

اقتراح بسيط
ياريت تنزل باقى الاجزاء هنا فى نفس الموضوع
لانك بتنزيلك كل جزء فى موضوع لوحده هيبقى فيه تشتيت
و ممكن اجزاء تسقط مننا من غير ماناخد بالنا وماحدش ياخد باله منها
ده اقتراح وانت لسة فى بداية القصة لانى لاحظت انك نزلت الجزء التانى فى موضوع منفصل
فممكن تدارك الامر فى بدايته
و شكرا لتفهمك

Ace-of-spades
08-11-2016, 04:16 PM
اقتراح بسيط
ياريت تنزل باقى الاجزاء هنا فى نفس الموضوع
لانك بتنزيلك كل جزء فى موضوع لوحده هيبقى فيه تشتيت
و ممكن اجزاء تسقط مننا من غير ماناخد بالنا وماحدش ياخد باله منها
ده اقتراح وانت لسة فى بداية القصة لانى لاحظت انك نزلت الجزء التانى فى موضوع منفصل
فممكن تدارك الامر فى بدايته
و شكرا لتفهمك

انا فعلا فكرت في ده بس مكنتش عارف هيكون صح ولا غلط بس هعمل كده ... متشكر للمعلومه

Ace-of-spades
08-11-2016, 04:18 PM
الجزء الثاني

في نهاية الجزء الاول امي دخلت عليا انا و دونا المربيه بتاعتي ونا بمصلها بزازها .
كانت صرخة امي هي اللي فوقتني من شعوري بالفرحه لاني مخلي دونا مبسوطه ، دونا زقتني من عليها و انا استغربت لاني مكنتش فاهم ان ده غلط و بدات المرحلة التانيه في فهمي للجنس من اللحظه دي . ( انتو بتهببو ايه ، و انتي ايه اللي بتعمليه ده يا وسخه ده عيل صغير ) دي كانت اول كلمات امي بعد صراخ مش مفهوم ، دونا كانت في حالة ثبات من الخضه حتى انها مغطتش كسها اللي كان واضح عليه الهيجان و البلل ، و لبسنا و ماما اخدتنا الاوضه و قعدت تتكلم بهدوء مفاجئ " بالطبع امي كانت لابسه بانتي و برا بس زي عادتها هي و خالاتي في موسم الصيف .. مفيش راجل في البيت (غيري طبعاً هههه) " قعدتا قصادها و بدات تتكلم مع دونا اني لسه صغير و مش هديها الاحساس اللي محتاجاه و انها لازم تتجوز ... و انا لاول مره ابدأ ابص لجسم الست بشكل مختلف ، ماما طولها متوسط شبه ليلى علوي بجد بنفس الجسم ايام الوظوظه صدر كبير سوه نار و وسط سافل في الرقص و طياز مدملكه و فخادها بتقتلني لحد ديلوقتي و سمانة الرجل مشدوده . طبعا ده شفتو بعين واحد تاني بياض ماما و البرا و البانتي الاسود كانو عاملين كيميا غريبه مع بعض لحد مودني سمعت ( بس هو بجد عرف يوصلي الاحساس اللي محتاجاه و انا لو اتجوزت هبعد عنكو ونا مش عاوزه ابعد ) ردت ماما ( وصلهولك ازاي فهميني) و بصتلي بنظره لن انساها طوال حياتي فيها استغراب و دهشه و الا حد ما فيها (احه دي فرصه) دونا قالتلها اني بتعلم بسرعه و في فلمستي احساس جميل ( عارفه احساس البراءة مع الهيجان و فنفس الوقت انتي عارفه انو مش بيعمل كده عشان حيوان زي باقي الرجاله ) تلك الكلمات كانت بداية لعمان فكرة في مخ امي ونا حافظ ماما و لما بتجلها فكرة شريره . قالت لدونا ( طيب اخرجي شوفي اختو لحد متكلم معاه شويه ) فور خروج دونا اني رمقتني نظره ارتعد جسمي لها ( قلي بقا دونا كانت بتعمل ايه ) بدات احكي كل التفاصيل ، في البدايه كانت مستمعه عادي بعد كده بدا يظهر عليها علامات الهياج الجميله و انا بدات اتبسط ان ماما كمان مبسوطه و فهمت ان دي حاجه بتبسط الست و كانت عنيا دايما على وش ماما لحد مخلصت و اتفاجأت انها حطا ايدها تحت البانتي بتلعب في كسها بنفس الحركه اللي انا رفضتها مع دونا . قلتلها ( ممكن اوريكي عملت ايه كمان ) لم ترد علي بحرف و اكنها راحت في عالم موازي لعالمنا ، قمت اعدت على حجرها و كان وشي في وشها و حاسس ب ايديها تحتي بتحركهم في كسها . بدات ابوس شفايفها و ايدي على خد و الايد التانيه على رقبتها ، و بدات حركة ايد ماما تزيد و شفايفها بتبوس فيا زي المجنونه ، نزلت بشافيفي على رقبتها وفضلت ابوس براحه جدا و ايديا بتلعب في بزازها بس كنت متدايق من البرا ورفعتو فوق و ظهر قصادي الجواهر النادره الخاصه ب امي .. مختلفه تماما عن دونا حلمتها اكبر و لونهم مائل للبني الفاتح حجمهم اكبر من دونا و كانو اطري و لكن بهم انوثه واضحه ،بدات امص قي صدر و ايدي بتعصر التاني . حركة ايد ماما كل متزيد قوي توقفها لحظات ترجع تحركها تاني من البدايه ببطئ ثم اسرع .. نفسها كان سريع ، بدات تتأواه اهات خفيفه و دي كانت الاشاره ان هي مستعده اروح للكنز ، نزلت من على حجرها و دخلت ايدي مع ايدها و بدات اتابع صوابعها عشان اوصل للمكان اللي مخليها كده و كان في بحر دافي جوا . فجأه طلعت ايدينا و قلعت البانتي و قعدت على طرف السرير ونا قعدت على الارض اجبار بحركة ايديها و هي بتزقني .. فضلت العب ب ايدي و المره دي مكنتش متدايق من البلل بالعكس كنت مستمتع جدا و كل محرك ايدي اكتر اهات امي تعلى شويه و حطت ايدها على بقها ... و الايد التانيه مسكت راسي و دخلتها بين رجليها و فهمتك انها عاوزاني امص زي مكنت بمص بزازها و فعلا عملت ده ... و دي كانت اول مره احس احساس غريب ناحية زبري مش مفهوم و لكني تجاهلته عشان ماما .. فضلت كل متضغت اكتر امص اكتر و بدات اشرب من رحيق كسها بسبب جمال ريحتو . بدات رعشه في جسمها و قفلت فخادها على راسي لدرجة اني اتألمت و بعد لحظات من الرعش المستمر و الزائد .. فجاه نامت على ضهرها و اديتني حريتي من بين فخادها .
سمعتها بتندهلي بصوت خفيفي ( اطلع نام في حضن ماما يا عفريت ) .
دي كانت بدايتي الحقيقيه في اني اكون راجل البيت لكل ستات البيت .
- [ ] الجزء التالت هحكي فيه ازاي بقيت اللعبه ل امي و خالاتي و صاحباتهم ، و طبعاً دونا معلمتي الاساسه ، ارجو التعليق ازا كان في اي مشكله في طريقة الكتابه

صغير و يحير
08-11-2016, 04:52 PM
بجد تسلم ايدك روعه .... متتاخرش علينا ... لو كل يوم جزء يبقي قششطه

matrex2056
08-14-2016, 06:45 PM
كامل واحكي بس ياريت تكون كاملة علشان التشويق والمتعة

Ace-of-spades
09-04-2016, 03:22 PM
الجزء الثالث
بعد هذا الحوار الذي دار بيني و بين امي بدأت انظر لكل سيدات المنزل بنظره مختلفه لم تكن جنسيه بمعنى الكلمه و لكني اردت ان اعرف حتفاصيل جسد كل واحده في هذا المنزل ، الى ان اتى يوم تجمع صديقات امي و خالاتي في المنزل و كان يوم حار الطقس و قامت احدى النساء بخلع ملابسها لشعورها بالحر و جلست بالبرا و البانتي وزانا كنت جالس العب مع دونا و اختي و كانت امي في المطبخ و عندما خرجت " يالاهوي لا البسي احسنلك " بضحك " في عندنا راجل " ردت صديقتها " راجل فين ده ، ده عيل " " لا منتي متعرفيش منا لقيت الكلب الصغير ده بيلعب في دونا بنت الحرام ولا اكنو راجل فاهم هاهاهاهاها" ظهرت علامات الدهشه على وجه تلك المراه ثم قالت " يا بنتي لا لا اكيد انتي فهمتي غلط " و اخذت امي و دخلو غرفه اخرى ، بعد فتره نادت عليا امي و دخلت تلك الغرفه " بص بقا طنط مش مصدقه انك عفريت ... فاكر انت و دنا عملتو ايه ، اعملو ف طنط " و غمزت بعين واحده مع ابتسامه ... اقتربت منها و هي جالسه على الارض و قمت برفع البرا من على بزازها و كان حجمهم كبير جدا و حلماتها بني غامق و مسكتهم ب ايدي و بدات ابوس شفايفها و خدودها ، ابتعدت عني و مسكتني و بصت لامي " ايه ده اللي بيعملو ده " ردت امي " مش انتي مش مصدقه و نفسك في راجل يحسسك بنفسك من ساعت مجوزك سافر الخليج ... اهو ده هيعملك اللي عاوزاه و امان مفيش فضيحه هتحصل " تركتني من يديها و استكملت البوس و تقفيش بزازها الكبيره و بدات ابوس رقبتها و كتافها و نزلت على بزازها امص فيهم و هي هاجت جدا و بدات تلعب في كسها ثم نامت على ضهرها و فتحت رجليها و نزلت بوشي امصلها كسها كان حجمه اكبر من حجم كس دونا و كس امي لدرجة ان وشي كله كان جواه و بدات اشعر بزبي يقف و بدات اشعر بذلك الاحساس الغريب .. امي طلبت مني ادخل ايدي في كس طنط و مكنتش فاهم ازاي فا اخذت ايدي و وضعت كفي كله داخل كسها و فضلت تدخلو و تخرجو و كانت طنط تتنهد و تعصر بزازها و تقولي نيكني قوي في كسي انا مشتاقه للنيك اااااه ااااه ااااه و بدات افهم الطريقه الصحيحه و بدات احرك ايدي بدون مساعدة امي ... بس كان واضح ان امي هاجت على اللي بيحصل قصادها و قلعت هدومها و فضلت تلعب في كسها بجانبي وانا امتع طنط بكفي الصغير داخل كسها و امي طلبط مني افعل معها نفس الشئ و بالفعل ادخلت كفي الاخر في كسها و لكن كس اني كان اديق و ادفى لم يكن واسع مثل كس طنط و كنت احس ان كسها يعصر ايدي داخله و كانت اااهات تلك النساء بالمتعه رائعه و كنت ازيد من سرعة يداي داخل كسهم الى ان وصلتا للنشوه و نزل ذلك السائل على يدي بعد لحظات اخرجت يدي من كسهم و كنت اتصبب عرقا و كانتا ينهجان و منكمشات على الارض اقتربت من بزاز طنط و بدات امص فيهم بطريقه لا اراديه كنت اريدهم ولا اعرف السبب فكنت نائم على جسدها امص بزازها و كان زبي واقف و كنت اشعر بضيق بسبب الكلوت الذي ارتديه فقمت و خلعته و اكملت مص و عند ملامسة زبي لجسدها شعرت برعشه تمتتد بطول جسدي و كان احساس جميل و اكملت مص و سمعتها تقول لامي " الواد بتاعو واقف يا نونه " امي مدت يدها بين جسدي و جسد طنط و مسكت زبي " اه تصدقي الواد هايج .. طب لو خرجلهم بره بالمنظر ده هنتفهم غلط .. بصي انا هنذلو لتحت يحكو بين شفتين كسك يمكن يجبهم .. تفتكري عيل في السن ده بيجيهم اصلا هاهاهاها ده تلاقيه هينطر لبن بدره " و انزلت جسمي قليلا و شعرت ببلل كس طنط الدافي و احسست بهياج جنوني و وجدت نفسي بطريقه لا اراديه احرك زبي بين الشفتين اكني انيكها سريعا و فجاه شعرت اني اريد دخول الحمام و لكني لم اكن شبعت منها فاكملت و قد هاجت كثيرا و وضعت يديها على طيزي و ثبتتني عليها و حركتني لاعلى و اسفل بسرعه و ربطت فخديها عليا و كانت تصل للنشوى و انا شعرت بخروج شي مني ولكنه لم يكن شعور " البول" و قد امتزج عرق الطفل بتلك المراه الجائعه و تنهيداتنا واحده و سريعه ... و نظرك امي كان فيها رعب و شبق و غيره في نفس الوقت .. قمنا و ارتدو ملابسهن و طلبو مني كتمان السر ..و لكن تلك المراه لم تكتم السر فقد انتقلت تلك اللحظات بين صديقات امي و اصبحت اداعبهن منذ تلك اللحظه و بدات اتمرس في ذلك

اسف على تاخير ذلك الجزء بسبب السفر ... اكتشفت اني ازا كتبت قصتي كلها ستاخذ سنين حتى اكملها فقررت اني اترك هذا لطلب القارئين عليكم طلب قصة كل واحده نيكتها و سوف احكي تفاصيلها على حدى ... ( امي ،خالاتي ، اختي الكبرى ، مدرسة الانجليزي ، بنات صديقات امي ، و اخرهم اختي الصغرى )



قصص سكس محارم انا واختي في السيارة ونحنعائدونقصص جنسية نقابموقع سكس مدم سلمي/archive/index.php/t-281907.htmlقصص سكس زوجتي في محلات الالبسهفصص سكس السلسلةسكس قصص جنسيه يمنيهقصص سكس مزوجين قديمهصورسكس جزويأفلام سكس وتحرش فى المواصلات متاحه وشغالهقصص سكس نكت صاحبي/archive/index.php/f-3-p-3.html/archive/index.php/t-73925.html/archive/index.php/t-17715.htmlقصص جنسيه محارم اح اف اه طيز مولعهنسوانجي فحولxxnxاجمل اخت تنتاك جسم ابيظ مثل القشطهقصص خليجية طيزي ممحونه تحكني تبي نيكفلم سكس مصريه قديمة٢٠١٣صور كسس نيك بلاك نساء بلاكنيك منسوان خمسه دكرالكس العربيقصص نيك ضابطات الشرطةعايز أحسن أذبار بتضرب في أحسن أكساسقصص جنس محارم بين الأم سناء وأبنها المحب لهاابن خالي واكبر زب ارهقصص نسوانجي الصدفة the divorcee 2 scene julia ann keep2shareصور تشكيلة سكس لبوة واحديضرب بنته على طىزهاقصص سكسى مصورة من الارشيف للتطببيق سوانجىيصور اختة وهي نايمةقصص المسترس والعبد النسوانجي site:landsmb.ruقصة نياكة مخنثقصص سكس الهانم مع الفلاحنكت سكس مثيرة على موقع سكساوي زباوي نسوانجينيك ذكور صغار مراهقين صبيان ورعان من مختلف جنسيات العالم نيك حقيقي ومساج؟صور زوجات سكس يوم خميس داله نسوانجي الخميساه سكس كلاب وحسينقصص سكس مصريه نساء كبيره مصرية في الريفقصص سكس انا الدكتوره واخواتها وصديقتها متسلسلةقصص نيك مع ام صاحبي ومهااخليك تنيكها قصص سكسصور سكسي خارقة النيك الرمسنسيصورنيك اجنبي في صالة عرض ازياءتلبس الجلابيه التي تبين طيزها/archive/index.php/t-211951.html/archive/index.php/t-113902.html/archive/index.php/t-316580.htmlقصص جنس مع فحل العائلهناكني لواط بزبه كبير يقولي امك طيزها زي دي كمانمنقبة يمنية اتصل الان اريحكطيز بدوينتاكقصص نيك مع عمي وزوجي وابي واخيصور سكس cilet/archive/index.php/t-494594-p-44.htmlخطيب ليزا ان سكسقصص سكس مع مندوب المبيعات/archive/index.php/t-369309.htmlأفلا م سكس يا كيتا نفلم سلط ملطورعان٢صورسكسي مطرينحملت واتفضحت/archive/index.php/t-536585.htmlقصص سكس محارم سادي الام وابنهاقصص سكس لنيك محارم من بيوت الادعارهقصص السكس الكرتونيه المصوره جميع حلقات فيلاماقصص نيك يمنياتمسترسله عربي قصه جنس