meega.mgm
09-11-2017, 04:24 AM
للقصه بقيه لانها مكمله لحد انهرده وفيها متعه كتيير جدا
بعد الليله اللي قضيتها في القصه الاولي فضلت طاير من السعاده حوالي اسبوع لحد مكان نفسي اكررها وبدئت المح لمرات خالي تاني وبدء زبي كل ميشوفها يهيج ويبقي واضح ومره كنت عند خالي وهيا في المطبخ دخلت بحجه اني اساعدها واول مدخلت حضنتها من ضهرها ودفست زبي فيها وعصرت بزازها لفت قالتلي لا امسك نفسك خالك هنا هنتفضح روح البس حاجه وسعه بدل محد ياخد باله خرجت من الشقه روحت لبست جلابيه واسعه عليا ورجعت لقتها بتغمزلي روحت المطبخ وهيا جت ورايا اول مدخلت لسه حهجم عليها راحت رافعه الكلابيه وماسكه زبي وقالتي وحشني فشخ ونزلت مصته لحد مغرقت بزها مسحت زبي بمنديل كل ده كان بسرعه عشان محدش ياخد باله وانا هتجنن وانيكها تاني قولتلها عاوز اشيع منك قالتلي لا مينفعش هنتقفش انا عملت ده كمساعده عشان تهدي شويه وقالتلي هنظبطها المهم اخرج اقعد معاهم خرجت لقيتهم بيقولو احنا عاوزين نظبط مصيف سوي ونطلع كلنا خالي قالي ماشي بس لو مش هروح معاكم خدو مراتي عشان تغير جو قولت بس دي هتبقي فرصتي التانيه وشجعت فكره اننا نسافر وهيا عشان كانت عايشه في الاسكندريه قالت انا ليا واحده زملتي عندها برج وفي كام شقه بتاجرهم مصيف ممكن اكلمها وفعلا كلمتها وظبطت وبعدها باسبوع طلعنا واحنا في الطريق عمال اقول انا ازاي هعمل معاها حاجه في وجود كل الناس دي امي واختي وابويا واكيد الستات هتكون في اوضه وانا وابويا في اوضه بقيت في حيره لحد موصلنا وروحنا العماره لقيت فرس بلدي من غير لجام لابس عبايه واقف في المتخل وانا عيني بتفحص كل حته في جسمها عليها بزاز كرويه لابسه سونتيان ضيق فبزها من نص السنتيان بارز منه ووسطها مقلوز زي مروه المعنيه وطيزها مرسومه بمعلمه وواخده كيرف رهيب انا بقيت متنحلها فوجئت مرات خالي بتقولنا دي صحبي وصحبه الشقه بعدها طلعت معانا تورينا الشقه وتدينا المفتاح وقعدت دقايق وقالتي اسيبكم تريحو وقالت لمرات خالي طيب متسبيهم وتيجي تباتي معايا قلبي كان بيقولها خديها عشان انزل انيكم انتو الاتنين بس مرات خالي رفضت قالتلها لا انا هنا خليكي علي راحتك قالتلها منتي عارفه ان جوزي مسافر راحتي ايه دحنا اتنين ستات قالتلها لا انا هبات هنا راحت قالتلها برحتك وبصتلنا وقالت لو احتاجتو حاجه انا في الدور التالت الدور كله شقتي وشقتنا كانت في الخامس ومشيت وهيا ماشيه ببص لطيزها لقيتها بتتقصع وتتهز قلبي معاها كان بيتهز وفجاه لقيت مرات خالي حاطه ايدها علي وسطها وبتبصلي المهم خت شنطتي ولقيت ابويا بيقولي حظك حلو الشقه ثلاث غرف يعني انتي غرفه وانا وامك غرفه واختك ومرات خالك غرفه قولت حلو دنا لازم اخش اوضتي اغير ودخلت يدوب قلعت القميص والبنطلون لقيت الباب بيخبط كنت بالبوكسر لقيت مرات خالي بتقولي مالك كنت باصص لصحبتي كده ليه رديت من غير تفكير جسمها فاااااااااجر فشخ قالتلي انا يعني اللي جسمي مش فاجر حسيت لو قولت اه مش هطول المسها تاني فرديت بدبلوماسيه لا طبعا هو انتي في حد يتقارن بيجي وروحت قارصها من خدها مشيت وانا زبي بقي واقف قفلت الباب وقلعت البوكسر وفضلت اتخيل اني بنيك صحبت مرات خالي لحد منطرت كل لبني هديت روحت واخد دش ولبست شورت وتيشرت بحر لقيت جرس الباب فتحت لقيت الفرس بتقولي انتو نمتو قولتلها لا خير قالتلي خد من ايدي وناولتني صنيه كبيره اوي زي بتاعه الفلاحين وقالتلي ده الغداء عشان متتعبوش نفسكم وانتو لسه جايين الصنيه من كبرها دخلت بالعافيه من الباب المهم امي خارجه من الاوضه شافتها في ايدي قالتلي ايه ده قولتلها غداء بدل متشحططوني انزل اجيب لقيت الفرس بيضحك بصوت ضحكه مطرقعه ماما جت وشكرتها وقالتلها يبقي لازم تاكلي معانا قالتلها سبقتكو ونزلت واتلمينا كلنا وكلنا وماما غسلت الصنيه بالاطباق بكله هيا واختي وقالتلي انزل وديهوملها واشكرها لقيت مرات خالي جريت قالت لا هنزلهم انا عشان اقعد ارغي شويه امي قالتلها خلاص ماشي متتاخريش عاوزين ننزل نتفسح قالتلها طيب كان هاين عليا اضرب مرات خالي نزلت وشويه وطلعت وخرجنا وعدي كذا يوم ولا انا عارف اطول مرات خالي ولا عارف اطول او افتح سكه مع الفرس لحد يوم كنت نزلت وانا طالع الاسانسير عطلان قولت مبدهاش نطلع سلم وانا في الرابع بعد الدور اللي فيه الفرس لقيت مرات خالي نازله بقولها رايحه فين قالتلي نازله لصحبتي لحسن كلهم فوق نامو من تعب البحر والخروج فنامو قولتلها طيب متيلا ننبسط شويه قالتلي لا هخاف طول محد في البيت المهم سابتني ونزلت وانا طلعت نمت صحيت ملقتش مرات خالي وكنت صاحي بحلم اني بنيكها بقول لي ماما هيا فين قالتلي اسكت دنت كنت نايم مرات خالك نزلتلها قعدنا عند صحبتها امبارح الفجر وانا وهيا طالعين رجليها اتجزعت وبيتت عندها ونزلنالها هدوم ابقي انزل شوفها عاوزه حاجه ولا ايه وانا وابوك واختك رايحين سينما تيجي قولتلها لاء وقولت فرصه محدش في البيت لو وصلت اشيل مرات خالي واطلع بيها وانيكها هشيلها وهما نزلو من هنا وبقيت لوحدي ولا كاني واخد فياجره كلمتها قولتلها انا هنزل اطلعك حتي لو لاسانسير عطلان دول خرجو قدمهم بالميت 4 سعات لازم تريحيني انا زبي بقي مولع ناي قالتلي انزل منا هنا كمان قاعده لوحدي روحت نازل جري فتحتلي وهيا رابطه رجليها وبتعرج ولابسه عبايه بيتي صدرها مفتوح تجنن دخلت بقولها سلامتك قالتلي انت اللي سلامتك وبتشاور علي زبي قولتلها شوفتي انا كمان تعبان ازاي قالتلي هو كبر ولا ايه قولتلها لا زي ما هو مسكت ايدي لحد موصلنا الانتريه وقعدت وانا قعده وانا بقعد كانت ايدي جوه عبايتها بلعب في بزها قالتلي استني بس اتاكد البت دي راجعه امتي كلمتها وطول مهيا بتكلمها وانا مطلع بزها بره برضع منه واعصره واول مقفلت قالت دي عند اهل جوزها هتتغدي معاهم وتيجي قولتلها كويس ويلا روحت قايم وقالع الشورت بالبوكسر وكان زبي مولع مسكته قالتلي دنت مبتشبعش قولتلها اخر مره لمستك كانت امتي قالتلي يا سلام وبالنسبه ان انت لسه ضارب عشره اول امبارح بلليل وخلصت ودخلت خت دش قولتلها عرفتي ازاي قالتلي دخل اوضتك لقيت المناديل اللي علي السرير بمسكها لقيتها لزجه عرفت انك ضربت عشره ويعالم دي كانت الكام روحت منيمها وفاتح زراير صدر العبايه لحد بطنها ومخلي صدرها كله باين وقلعتها السونتيان ونزلت رضع في بزازها وقومت طالع راكب عليها وممشي زبي بين بزازها راحت قافله بزازها علي زبي وانا نازل حك في بزازها ولما راس زبي تبان من نحيتها تلحس راس زبي روحت مدخل زبي في بوقها وكاني بنيكها فضلت تمي وتمشي سنانها علي راس زبي وتلحس بطرف لسانها فتحه زبي لحد منزلت كله في بوقها وهيا شربته كله قالتلي اول مقومت من عليها اده انت كده خلصت قولتلها لا ده التمهيدي راحت ضاحكه قالتلي طيب قومني لحد الاوضه قومنا ودخلنا راحت نايمه علي السرير وقالعه الاندر وفاتحه رجلها وقالتلي يلا الحس الاول روحت نازل عمال الحس فخادها لحد موصلت لكسها قطعته لحس وامص الشفرات وادخل صوباعي وانا بلحس لحد مقالتلي يلا دخل زبك افشخ كسي بقي روحت فاتح رجلها ودخلته وكان كسها مولع نار وغرقان لدرجه ان زبي دخل بسرعه فضلت ادخل زبي واخرجه جامد وهيا عماله تقول اااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه قطع كسي قطعه محروم من الزوبر الشبابي ده افشخني انا اسمع كده اهيج اكتر وازود في الحركه لحد مقالتلي نام عليا وحضنتني جامد ولقيتها بتتنفض جامد اوي وحطت ايدها علي بوقها وبتصوت وبتكتم صوتها بقولها في ايه قالتلي مش قادره انت اسد بجد انت بتمتعني جدا وفجاه سمعنا باب الشقه بيتفتح انا دمي هرب مني وهيا كمان اتنفضت من قوفها وقامت وهيا بتعرج لبست العبايه وقفلت الزراير وخرجت لقت صحبتها جايه من بره وبتعيط روحت لابس وزبي مولع وندهت عليا خرجت لحد موصلت وقعدت الفرس مكنش بصلي بصتلي اول مقعدت قالتلي ازيك قولتلها بخير مالك انتي بس لقيت مرات خالي بتقولي اصل جوزها كلمها وقالها مش هيعرف ينزل اجازه السنادي كمان قولتلها معلش يمكن ظروف شغله كده وممكن يتأذي لو نزل اجازه قالتلي ميولع شغله وانا اللي بقالي 4 سنين من غير راجل متجوزه بالكدب بس مرات خالي هديتها فبتقولي نورتني وهيا بتمسح دموعها وراحت ضاربه مرات خالي علي رجلها وبتقولها الراجل في بيتي ومتشربيهوش حاجه قالتلها غصب عني دنا منزلاه عشان يعملي تدليك لرجلي ويدهنلي المرهم ويدوب دخلنا الاوضه لقيتك جايه بتعيطي قالت طيب تشرب قولتلها شكرا وبيني وبين نفسي عاوز اقولها اشرب من بزك قالتلي طيب ثواني قامي روحت مميل علي مرات خالي قولتلها انا لو قومت وقفت هتفضح زبي واقف جدا ومبقع في الشورت بالمني قالتلي والعمل طيب قوم اطلع قبل هيا تيجي لسه هعمل كده لقيت الفرس جه قالتلي علي متشربو ده هكون دخلت اخت شور واطلع نتغدي سوي بقولها لاء شكرا قالتلي و**** ابدا دنا هطلع اجيب الباقي من فوق قولتها دول خرجو يتفسحو ويخشو سينما ويتغدو بره لقتها بتقولي يعني عاوز تتغدي لوحدك ميصحش و**** لتستني وهناكل سوي المهم دخلت الحمام وروحت منيم مرات خالي علي الكنبه وهيا رفعت العبايه وروحت مطلع زبي ودخله وفضلت انيك فيها لحد مبدئت تصوت كتمت صوتها بخدوديه عشان التانيه متسمعش وروحت قافش بزازها اللي عمالين يتهزو من تحت العبايه واعض في حلماتها من فوق العبايه وادخل زبي واخرجه وروحت مطلعه وجاي عند وشها وشلت الخدوديه وعطيته علي شفايفها قالتلي لا هاتهم عليا قولتلها طيب بس مصيه بس فضلت تمص شويه روحت راجع مدخل زبي في كسها تاني وفضلت انيكها جامد لدرجه خبطه جسمي في جسمها بقي ليها صوت وروحت مطلع زبي وفضلت انطر علي كسها وبطنها وروحت مدخله تاني في كسها لقيت كسها عمال ولا كانه بيقفل ويفتح علي زبي طلعت زبي ومسكت منديل مسحته ورميت المنديل وشربت كوبايتين العصير لوحدي ودخلت زبي وعدلت مرات خالي ونزلت هيا العبايه وقالتلي هخش استحمي بعدها علي طول قولتلها طيب وكان فاضل في كوبايه العصير نقط قالتلي ادلق دول علي الشورت عشان لسه مبلول فنقول انه اتدلق عصير عليك ودخلت وسمعتهم بيضحكو في الطرقه ولقيت الفرس خارج بروب حمام لحد الربه ومقولكوش علي السمانه اللي بتلمع ولا كانها مدهونه زيت وماسكه فوطه ومميله راسها وبتنشف شعرها وصدرها باين حجمه من غير سنتيان بدئت اهيج تاني لقتها بتقولي انت وقعت عصير قولتها اه بس علي هدومي بس متقلقيش قالتلي ياعم فداك طيب قوم اعلها بميه عشان ميلزقش روحت قايم مغرق حجري ميه قبل ما مرات خالي تخش الحمام تستحمي وراحت مرات خالي نادهت حد يجي يفكلي رباط الضغط ده خرجت من الحمام للاوضه يدوب دخل لقيت الفرس جه هو كمان وراحت ضاحكه وبتقولها يابنت الايه هتدلعي بقي طول منتي تعبانه بحجه رجلك وانا بقوم بان الشورت بالميه اللي عليه لقيت مرات خالي بتقولي ايه ده قولتلها قومت عملت العصير بالمايه عشان ميلزقش فضلت تقولي ميه ولا ملحقتش الحمام وفضلت تضحك هيا والفرس ضحك قولتلهم هطلع اغيره وجاي الفرس قاللي طيب خد المفتاح عشان انا بنشف شعري وهيا داخله الحمام وانجز عشان نطلب الاكل خرجت من الشقه جري لفوق فتحت باب الشقه قلعت ملط ودخلت رميت الهدوم في الغساله وجريت نزلت ميه علي جسمي تحت الدش ونشفت وحطيت ربحه ولبست شورت بس قطن غامق وواسع وملبستش بوكسر وتيشرت علي اللحم ونزلت فتحت الباب لقيت الفرس خارج من الاوضه جاي وبتقولي برافو سريع قالتلي اقعد بقي استناني قعدت راحت جابت منيوهات اكل وقالتلي يلا شاور واختار ناكل ايه طبعا قولتلها بما اننا في اسكندريه يبقي اكيد سمك انا بصراحه كنت عاوز فسفور عشان اعوض قالتلي طيب وكلمت المحل وعملت الاوردر سمك وجمبري وشوربه سي فود وهيا قايمه بتسند علي ضهر الكنبه لقيتها استغربت وبترفع ايدها وبتبص مكانها وبتقول ايه ده بقولها في ايه قالتلي مش عارفه راحت شامه صابعها معرفتش راحت لحساه لقيتها ابتسمتلي وقالتلي باينها ميه نطرت من شعري وقامت دخلت الاوضه روحت ماسح مكان ايدها لقيت ده لبني وانا بنطر جه قولت احيه هنتفضح لقيت مرات خالي جت ولابسه عبايه تانيه مجسمه عليها وبتقولي اربطلي رجلي قولتلها اللي حصل قالتلي يالهوي قولتلها بس هيا بعد مداقتها قالت ميه نطرت من شعري راحت ضاحكه وقالتلي ميه دي طلعت هبله جه الاكل وقعدنا ناكل والفرس كان لابس جلبيه بيت وريحتها وريحه جسمها تجنن وطبعا اكلنا وشغلت فيلم وقعدنا نتفرج وشويه وقالت انا هنام وقامت خليكو انتو لحد ما اهلك يرجعو بدل متقعد لوحدك وشويه وروحت واخد مرات خالي في حضني وفضلت ابوس فيها قالتلي استني اشوفها نامت ولا لاء راحت وجت قالتلي بتشخر ودي نومها تقيل فضلت ابوس فيها واحضنها قالتلي لا يلا نخش الاوضه قولتلها وصحبك هتسمعنا دي اوضتها جمبها قالتلي لا متخافش دخلنا واول مدخلنا قولتلها هو انا ممكن انيكك في طيزك قالتلي لا اخاف اسمع انها بتوجع قولتلها نجرب وجع مش هدخله وفعلا جيت ادخل زبي في طيزها بعد محطيت كريم لقتها صرخت فجاه قولتلها اسكتي هتصحيها قالتلي لا بلاش روحت مدخل زبي في كسها وانا فوق طيزها ومادد ايدي تحتها عاصر بزازها وعمال اطلع زبي وادخله واعضها في كتفها وهيا بتقولي كمان كمان اقوي انا مش مستحمله قولتلها قوليلي نكني يا اسدي قالتها بس بطريقه نكني يا اسديييييييييييييييي هيجتني اكتر روحت قايلهاهفشخك يا لبوتي وفجاه نسمع انا وهيا صوت اه قومنا في ثواني لقيت الفرس واقف جمب الباب ومطلعه بزها الشمال وبتلعب فيه وايدها التانيه جوه لباسها شافتها بصنلها عدلت نفسها في ثواني وانا بزها جنني بز مكور وحلمته بني غامق شكلها يجنن راحت داخله بتعملو ايه كده حرم دي مرات خالك راحت مرات خالي قالتلها منا محرومه متعه من يوم مخاله جاله القلب بقت العلاقه بنا مجرت تحسيس ولو نيك بيبقي لدقائق مبلحقش احس ولبنه قليل اعمل ايه اتعرف علي حد ده ابن اخته وحد مضمون ميخرجش سري ولا يفضحني ولا افضل محرومه وفجاه هطق او اعمل حاجه ممكن تفضحني قالتلي وانت مش مستحرم قولتلها انا عشان محدش غريب يأذيها او يصورها كان لازم اطفي نارها وبدئت العب بالكلام علي الفرس بقيت بقولها مهو هيا متجوزه ومش متجوزه برضو هيا مش ست وليها متطلبات ودي جزء من متطلبتها ويمكن حاجه مهمه وضروريه كمان دي في عز شبابها لازم تتمتع لازم تحس انها انثي لازم تحس بجمال جسمها وروحت راميلها كنبله قولتلها انتي مش محرومه نيك مش محرومه ان حد يلمس جسمك لقيت عنيا رخرخت دموع روحت مكمل منفسكيش تقلعي ملط وحد يملس عليكي ويقرصك ويمسكك من كل حته راحت قاعده جمبنا ومنهاره عياط وبدئت تقول انا مبقتش مستحمله هتجنن واعمل كده كنت انا مخبي زبي بعبايه مرات خالي انما مرات خالي مش مخبيه حته في جسها روحت مقرب منها ومطبطب عليها وقولتها عرفتي ان كل واحد محروم بشكل ويوم ميلاقي اللي يسد حرمانه وبأمان اكيد بيروحله وده اللي حصل بيني وبين مرات خالي راحت مرات خالي قالتلها بقولك ايه تحبي يطفي نارك وانا اضمنك ان محدش في الدنيا هيعرف انا بيني وبين نفسي كان نفسي اعمل تمثال لمرات خالي بعد الكلمتين دول بس سكت لقيت الفرس بتقول نفسي بس خايفه مرات خالي قالتلها خايفه من ايه من انك تحملي متخافيش معايا حبوب هجبلك متضيعيش الفرصه واشبعي ولو لمره وراحت اللبوه شاده العبايه بتاعتها من علي زبي وقالتلها منفسكيش زب زي ده يرويكي لقيت الفرس ضحكت روحت ماسك ايدها وحاطتها علي زبي وفي اللحظه دي شهقت شهقه عرفت قد ايه هيا محرومه روحت قايل لمرات خالي هاتيلها حبايه بسرعه وروحت قايم قولتلها هسهلها عليكي قالتلي عشان كده كنت طالب سمك وضحكت قولتلها اه خدت الحبايه وانا ومرات خالي قدامها ملط راحت مرات خالي قالتلها اقلعي ولا يقلعك قالت لا هقلع وقلعت يالهوي انا بقيت طاير من الفرحه اتنين ملط يحلو من علي حبل المشنقه معايا وهنيك فيهم ولقيت كسها من نوع اللي شفراته بارزه منه راحت مرات خالي قالتلي نام علي السرير هنبتدي بالمص خلي الست تليت علي طعم لبنك والمني ردت الفرس منا دوقت من اللي كان ناطره علي الكنبه صح ولا ايه روحت انا قايلها اه وزي اللي هنطره عليكي وجواكي انا طول منا في الاسكندريه هشبعك نيك قاتلي ياريت وراحت ماسه زبي وهجمت عليه مص ولا المحرومه وبقت مرات خالي تقولها براحه ورحت انا شادد مرات خالي من بزها عمال ابوس فيها وادعك في بزها وحضنتها وقولتلها مهما نكت ستات انتي الاساس قالتلي عارفه وضامنه والفرس عمال يمص يشراهه كبيره وتبلع اي حاجه تنزل قالتلي انا عاوزاك تنطر في بوقي راحت مرات خالي نزلت تساعدها عشان تسخني اكتر قولتلهم طيب قربو طيازكم مني احسس عليها وفعلا وهنا جزء جديد من المتعه طياز الاتنين مرات خالي طريه جدا جدا والفرس ماسكه نفسها شويه وجيت العبلهم في اكساسهم يدوب بلش كس الفرس صرخت واترمت علي السرير وفضلت تترعش لفيت مرات خالي قالتلي انزل نام عليها بس عكسها والحسلها كسها جرين وكسها كان ليه مزاق مختلف عن مرات خالي فضلت الحت وكانت ميته كتير وكل شويه تترعش تحتي احد مقولتلها انا مش قادر عاوز انيكك قالتلي براحه انا بقالي كتير متناكتش براحه جيت ادخل زبي ومرات خالي فاتحه رجلها معايا وبتلعب في بز الفرس قالتلي براحه وحسيت ان زي بيدخل بصعوبه لحد مدخل كله راحت مرات خالي قالتلي متطلعوش نام عليها نمت لقتها حضنتني ولفت رجلها عليا وعماله تتنفض مش تترعش وااااااااااااااااااه بتاعتها تحس انها طالعه من اعماق قلبها طالعه بحورقه جيت اقوم من حضنها قالتلي بصوت كانها بتعيط انطر بقي انا مش حملك يا اسد انا كسي ولع قولتلها اشوفه راحت سايبه ايدها وقومت وجيت ابص علي كسها اشوف زبي لقيت كسها منزل دم اتخضيت وطلعت زبي بسرعه شهقت وقالتلي في ايه قولت لمرات خالي ده فيه دم راحت مرات خالي بتقولي مهو ست بقالها كام سنه متناكتش لازم تنزل دم متقلقش كما لقيت الفرس بتقولي كمل لبوتك مستنيه لبنك انا سمعت الكلمه دي روحت مدخل زبي وبقيت بنيكها جامد واعصر بزها وانزل اعض حلماتها واطلع وهيا يتتنهد بطريقه تخوف لقيت مرات خالي بتقولي اهدي علي البت هتموت في ايدك راحت هيا راده عليها خليه خليه يموتني بزبه بلبنه خليه ينكني ميحرمنيش من زوبرووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه وانا عمال ادخل زبي اخرجه اقوي واعصر بزازها لحد مجيت انطر روحت دافس زبي لي اخره جواها وساند ايدي جمب جسمها لقتها بتشهق جامد ومش بتترعش لا دي عماله تطلع بصدرها لفوق تشهق وتنزل وراحت شداني وقعتني بمعني الكلمه عليها ووخداني بوسه وراحت لافه رجليها عليا وبدئت تترعش زي الطفل العريان في عز البرد وجايه تبوسني في رقبتي لقيت مرات خالي بتقولها لاء في كتفه مكنتش فاهم في ايه بقولها اي حته سيبي الست براحتها بقي واتاري هيا دي ال love bite وكنت اول مره اعرفها وفضلت حبساني في حضنها حوالي ربع ساعه لحد ما مرات خالي قالتلها يلا بقي كفايه لسه هنستحمي سم انتي طمعتي انا مستفدتش حاجه ردت الفرس بصوت واااااااااااطي يابختك يابنت المحظوظه بيه ثم مهو معاكي في القاهره تشبعي براحتك بصالي في التصبيره اللي باخدها ويعالم هيخش فيا زب تاني امتي وقومنا استحمينا سوي وانا حاسس ان زبي مولع ناااااااااااااااااااااااااااااار وفضلت قاعد ملط لحد بلليل لحد ما اهلي جم ولما طلعت دخلت اوضتي ونمت ملط لاني مكنتش مستحمل حاجه علي زبي
يارب تعجبكم وعلي حسب ردودكم وتقيمكم هنزلكم الجزء الثالث من القصه لما الفرس جه زارنا في القاهره
بعد الليله اللي قضيتها في القصه الاولي فضلت طاير من السعاده حوالي اسبوع لحد مكان نفسي اكررها وبدئت المح لمرات خالي تاني وبدء زبي كل ميشوفها يهيج ويبقي واضح ومره كنت عند خالي وهيا في المطبخ دخلت بحجه اني اساعدها واول مدخلت حضنتها من ضهرها ودفست زبي فيها وعصرت بزازها لفت قالتلي لا امسك نفسك خالك هنا هنتفضح روح البس حاجه وسعه بدل محد ياخد باله خرجت من الشقه روحت لبست جلابيه واسعه عليا ورجعت لقتها بتغمزلي روحت المطبخ وهيا جت ورايا اول مدخلت لسه حهجم عليها راحت رافعه الكلابيه وماسكه زبي وقالتي وحشني فشخ ونزلت مصته لحد مغرقت بزها مسحت زبي بمنديل كل ده كان بسرعه عشان محدش ياخد باله وانا هتجنن وانيكها تاني قولتلها عاوز اشيع منك قالتلي لا مينفعش هنتقفش انا عملت ده كمساعده عشان تهدي شويه وقالتلي هنظبطها المهم اخرج اقعد معاهم خرجت لقيتهم بيقولو احنا عاوزين نظبط مصيف سوي ونطلع كلنا خالي قالي ماشي بس لو مش هروح معاكم خدو مراتي عشان تغير جو قولت بس دي هتبقي فرصتي التانيه وشجعت فكره اننا نسافر وهيا عشان كانت عايشه في الاسكندريه قالت انا ليا واحده زملتي عندها برج وفي كام شقه بتاجرهم مصيف ممكن اكلمها وفعلا كلمتها وظبطت وبعدها باسبوع طلعنا واحنا في الطريق عمال اقول انا ازاي هعمل معاها حاجه في وجود كل الناس دي امي واختي وابويا واكيد الستات هتكون في اوضه وانا وابويا في اوضه بقيت في حيره لحد موصلنا وروحنا العماره لقيت فرس بلدي من غير لجام لابس عبايه واقف في المتخل وانا عيني بتفحص كل حته في جسمها عليها بزاز كرويه لابسه سونتيان ضيق فبزها من نص السنتيان بارز منه ووسطها مقلوز زي مروه المعنيه وطيزها مرسومه بمعلمه وواخده كيرف رهيب انا بقيت متنحلها فوجئت مرات خالي بتقولنا دي صحبي وصحبه الشقه بعدها طلعت معانا تورينا الشقه وتدينا المفتاح وقعدت دقايق وقالتي اسيبكم تريحو وقالت لمرات خالي طيب متسبيهم وتيجي تباتي معايا قلبي كان بيقولها خديها عشان انزل انيكم انتو الاتنين بس مرات خالي رفضت قالتلها لا انا هنا خليكي علي راحتك قالتلها منتي عارفه ان جوزي مسافر راحتي ايه دحنا اتنين ستات قالتلها لا انا هبات هنا راحت قالتلها برحتك وبصتلنا وقالت لو احتاجتو حاجه انا في الدور التالت الدور كله شقتي وشقتنا كانت في الخامس ومشيت وهيا ماشيه ببص لطيزها لقيتها بتتقصع وتتهز قلبي معاها كان بيتهز وفجاه لقيت مرات خالي حاطه ايدها علي وسطها وبتبصلي المهم خت شنطتي ولقيت ابويا بيقولي حظك حلو الشقه ثلاث غرف يعني انتي غرفه وانا وامك غرفه واختك ومرات خالك غرفه قولت حلو دنا لازم اخش اوضتي اغير ودخلت يدوب قلعت القميص والبنطلون لقيت الباب بيخبط كنت بالبوكسر لقيت مرات خالي بتقولي مالك كنت باصص لصحبتي كده ليه رديت من غير تفكير جسمها فاااااااااجر فشخ قالتلي انا يعني اللي جسمي مش فاجر حسيت لو قولت اه مش هطول المسها تاني فرديت بدبلوماسيه لا طبعا هو انتي في حد يتقارن بيجي وروحت قارصها من خدها مشيت وانا زبي بقي واقف قفلت الباب وقلعت البوكسر وفضلت اتخيل اني بنيك صحبت مرات خالي لحد منطرت كل لبني هديت روحت واخد دش ولبست شورت وتيشرت بحر لقيت جرس الباب فتحت لقيت الفرس بتقولي انتو نمتو قولتلها لا خير قالتلي خد من ايدي وناولتني صنيه كبيره اوي زي بتاعه الفلاحين وقالتلي ده الغداء عشان متتعبوش نفسكم وانتو لسه جايين الصنيه من كبرها دخلت بالعافيه من الباب المهم امي خارجه من الاوضه شافتها في ايدي قالتلي ايه ده قولتلها غداء بدل متشحططوني انزل اجيب لقيت الفرس بيضحك بصوت ضحكه مطرقعه ماما جت وشكرتها وقالتلها يبقي لازم تاكلي معانا قالتلها سبقتكو ونزلت واتلمينا كلنا وكلنا وماما غسلت الصنيه بالاطباق بكله هيا واختي وقالتلي انزل وديهوملها واشكرها لقيت مرات خالي جريت قالت لا هنزلهم انا عشان اقعد ارغي شويه امي قالتلها خلاص ماشي متتاخريش عاوزين ننزل نتفسح قالتلها طيب كان هاين عليا اضرب مرات خالي نزلت وشويه وطلعت وخرجنا وعدي كذا يوم ولا انا عارف اطول مرات خالي ولا عارف اطول او افتح سكه مع الفرس لحد يوم كنت نزلت وانا طالع الاسانسير عطلان قولت مبدهاش نطلع سلم وانا في الرابع بعد الدور اللي فيه الفرس لقيت مرات خالي نازله بقولها رايحه فين قالتلي نازله لصحبتي لحسن كلهم فوق نامو من تعب البحر والخروج فنامو قولتلها طيب متيلا ننبسط شويه قالتلي لا هخاف طول محد في البيت المهم سابتني ونزلت وانا طلعت نمت صحيت ملقتش مرات خالي وكنت صاحي بحلم اني بنيكها بقول لي ماما هيا فين قالتلي اسكت دنت كنت نايم مرات خالك نزلتلها قعدنا عند صحبتها امبارح الفجر وانا وهيا طالعين رجليها اتجزعت وبيتت عندها ونزلنالها هدوم ابقي انزل شوفها عاوزه حاجه ولا ايه وانا وابوك واختك رايحين سينما تيجي قولتلها لاء وقولت فرصه محدش في البيت لو وصلت اشيل مرات خالي واطلع بيها وانيكها هشيلها وهما نزلو من هنا وبقيت لوحدي ولا كاني واخد فياجره كلمتها قولتلها انا هنزل اطلعك حتي لو لاسانسير عطلان دول خرجو قدمهم بالميت 4 سعات لازم تريحيني انا زبي بقي مولع ناي قالتلي انزل منا هنا كمان قاعده لوحدي روحت نازل جري فتحتلي وهيا رابطه رجليها وبتعرج ولابسه عبايه بيتي صدرها مفتوح تجنن دخلت بقولها سلامتك قالتلي انت اللي سلامتك وبتشاور علي زبي قولتلها شوفتي انا كمان تعبان ازاي قالتلي هو كبر ولا ايه قولتلها لا زي ما هو مسكت ايدي لحد موصلنا الانتريه وقعدت وانا قعده وانا بقعد كانت ايدي جوه عبايتها بلعب في بزها قالتلي استني بس اتاكد البت دي راجعه امتي كلمتها وطول مهيا بتكلمها وانا مطلع بزها بره برضع منه واعصره واول مقفلت قالت دي عند اهل جوزها هتتغدي معاهم وتيجي قولتلها كويس ويلا روحت قايم وقالع الشورت بالبوكسر وكان زبي مولع مسكته قالتلي دنت مبتشبعش قولتلها اخر مره لمستك كانت امتي قالتلي يا سلام وبالنسبه ان انت لسه ضارب عشره اول امبارح بلليل وخلصت ودخلت خت دش قولتلها عرفتي ازاي قالتلي دخل اوضتك لقيت المناديل اللي علي السرير بمسكها لقيتها لزجه عرفت انك ضربت عشره ويعالم دي كانت الكام روحت منيمها وفاتح زراير صدر العبايه لحد بطنها ومخلي صدرها كله باين وقلعتها السونتيان ونزلت رضع في بزازها وقومت طالع راكب عليها وممشي زبي بين بزازها راحت قافله بزازها علي زبي وانا نازل حك في بزازها ولما راس زبي تبان من نحيتها تلحس راس زبي روحت مدخل زبي في بوقها وكاني بنيكها فضلت تمي وتمشي سنانها علي راس زبي وتلحس بطرف لسانها فتحه زبي لحد منزلت كله في بوقها وهيا شربته كله قالتلي اول مقومت من عليها اده انت كده خلصت قولتلها لا ده التمهيدي راحت ضاحكه قالتلي طيب قومني لحد الاوضه قومنا ودخلنا راحت نايمه علي السرير وقالعه الاندر وفاتحه رجلها وقالتلي يلا الحس الاول روحت نازل عمال الحس فخادها لحد موصلت لكسها قطعته لحس وامص الشفرات وادخل صوباعي وانا بلحس لحد مقالتلي يلا دخل زبك افشخ كسي بقي روحت فاتح رجلها ودخلته وكان كسها مولع نار وغرقان لدرجه ان زبي دخل بسرعه فضلت ادخل زبي واخرجه جامد وهيا عماله تقول اااااااااااه ااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااه قطع كسي قطعه محروم من الزوبر الشبابي ده افشخني انا اسمع كده اهيج اكتر وازود في الحركه لحد مقالتلي نام عليا وحضنتني جامد ولقيتها بتتنفض جامد اوي وحطت ايدها علي بوقها وبتصوت وبتكتم صوتها بقولها في ايه قالتلي مش قادره انت اسد بجد انت بتمتعني جدا وفجاه سمعنا باب الشقه بيتفتح انا دمي هرب مني وهيا كمان اتنفضت من قوفها وقامت وهيا بتعرج لبست العبايه وقفلت الزراير وخرجت لقت صحبتها جايه من بره وبتعيط روحت لابس وزبي مولع وندهت عليا خرجت لحد موصلت وقعدت الفرس مكنش بصلي بصتلي اول مقعدت قالتلي ازيك قولتلها بخير مالك انتي بس لقيت مرات خالي بتقولي اصل جوزها كلمها وقالها مش هيعرف ينزل اجازه السنادي كمان قولتلها معلش يمكن ظروف شغله كده وممكن يتأذي لو نزل اجازه قالتلي ميولع شغله وانا اللي بقالي 4 سنين من غير راجل متجوزه بالكدب بس مرات خالي هديتها فبتقولي نورتني وهيا بتمسح دموعها وراحت ضاربه مرات خالي علي رجلها وبتقولها الراجل في بيتي ومتشربيهوش حاجه قالتلها غصب عني دنا منزلاه عشان يعملي تدليك لرجلي ويدهنلي المرهم ويدوب دخلنا الاوضه لقيتك جايه بتعيطي قالت طيب تشرب قولتلها شكرا وبيني وبين نفسي عاوز اقولها اشرب من بزك قالتلي طيب ثواني قامي روحت مميل علي مرات خالي قولتلها انا لو قومت وقفت هتفضح زبي واقف جدا ومبقع في الشورت بالمني قالتلي والعمل طيب قوم اطلع قبل هيا تيجي لسه هعمل كده لقيت الفرس جه قالتلي علي متشربو ده هكون دخلت اخت شور واطلع نتغدي سوي بقولها لاء شكرا قالتلي و**** ابدا دنا هطلع اجيب الباقي من فوق قولتها دول خرجو يتفسحو ويخشو سينما ويتغدو بره لقتها بتقولي يعني عاوز تتغدي لوحدك ميصحش و**** لتستني وهناكل سوي المهم دخلت الحمام وروحت منيم مرات خالي علي الكنبه وهيا رفعت العبايه وروحت مطلع زبي ودخله وفضلت انيك فيها لحد مبدئت تصوت كتمت صوتها بخدوديه عشان التانيه متسمعش وروحت قافش بزازها اللي عمالين يتهزو من تحت العبايه واعض في حلماتها من فوق العبايه وادخل زبي واخرجه وروحت مطلعه وجاي عند وشها وشلت الخدوديه وعطيته علي شفايفها قالتلي لا هاتهم عليا قولتلها طيب بس مصيه بس فضلت تمص شويه روحت راجع مدخل زبي في كسها تاني وفضلت انيكها جامد لدرجه خبطه جسمي في جسمها بقي ليها صوت وروحت مطلع زبي وفضلت انطر علي كسها وبطنها وروحت مدخله تاني في كسها لقيت كسها عمال ولا كانه بيقفل ويفتح علي زبي طلعت زبي ومسكت منديل مسحته ورميت المنديل وشربت كوبايتين العصير لوحدي ودخلت زبي وعدلت مرات خالي ونزلت هيا العبايه وقالتلي هخش استحمي بعدها علي طول قولتلها طيب وكان فاضل في كوبايه العصير نقط قالتلي ادلق دول علي الشورت عشان لسه مبلول فنقول انه اتدلق عصير عليك ودخلت وسمعتهم بيضحكو في الطرقه ولقيت الفرس خارج بروب حمام لحد الربه ومقولكوش علي السمانه اللي بتلمع ولا كانها مدهونه زيت وماسكه فوطه ومميله راسها وبتنشف شعرها وصدرها باين حجمه من غير سنتيان بدئت اهيج تاني لقتها بتقولي انت وقعت عصير قولتها اه بس علي هدومي بس متقلقيش قالتلي ياعم فداك طيب قوم اعلها بميه عشان ميلزقش روحت قايم مغرق حجري ميه قبل ما مرات خالي تخش الحمام تستحمي وراحت مرات خالي نادهت حد يجي يفكلي رباط الضغط ده خرجت من الحمام للاوضه يدوب دخل لقيت الفرس جه هو كمان وراحت ضاحكه وبتقولها يابنت الايه هتدلعي بقي طول منتي تعبانه بحجه رجلك وانا بقوم بان الشورت بالميه اللي عليه لقيت مرات خالي بتقولي ايه ده قولتلها قومت عملت العصير بالمايه عشان ميلزقش فضلت تقولي ميه ولا ملحقتش الحمام وفضلت تضحك هيا والفرس ضحك قولتلهم هطلع اغيره وجاي الفرس قاللي طيب خد المفتاح عشان انا بنشف شعري وهيا داخله الحمام وانجز عشان نطلب الاكل خرجت من الشقه جري لفوق فتحت باب الشقه قلعت ملط ودخلت رميت الهدوم في الغساله وجريت نزلت ميه علي جسمي تحت الدش ونشفت وحطيت ربحه ولبست شورت بس قطن غامق وواسع وملبستش بوكسر وتيشرت علي اللحم ونزلت فتحت الباب لقيت الفرس خارج من الاوضه جاي وبتقولي برافو سريع قالتلي اقعد بقي استناني قعدت راحت جابت منيوهات اكل وقالتلي يلا شاور واختار ناكل ايه طبعا قولتلها بما اننا في اسكندريه يبقي اكيد سمك انا بصراحه كنت عاوز فسفور عشان اعوض قالتلي طيب وكلمت المحل وعملت الاوردر سمك وجمبري وشوربه سي فود وهيا قايمه بتسند علي ضهر الكنبه لقيتها استغربت وبترفع ايدها وبتبص مكانها وبتقول ايه ده بقولها في ايه قالتلي مش عارفه راحت شامه صابعها معرفتش راحت لحساه لقيتها ابتسمتلي وقالتلي باينها ميه نطرت من شعري وقامت دخلت الاوضه روحت ماسح مكان ايدها لقيت ده لبني وانا بنطر جه قولت احيه هنتفضح لقيت مرات خالي جت ولابسه عبايه تانيه مجسمه عليها وبتقولي اربطلي رجلي قولتلها اللي حصل قالتلي يالهوي قولتلها بس هيا بعد مداقتها قالت ميه نطرت من شعري راحت ضاحكه وقالتلي ميه دي طلعت هبله جه الاكل وقعدنا ناكل والفرس كان لابس جلبيه بيت وريحتها وريحه جسمها تجنن وطبعا اكلنا وشغلت فيلم وقعدنا نتفرج وشويه وقالت انا هنام وقامت خليكو انتو لحد ما اهلك يرجعو بدل متقعد لوحدك وشويه وروحت واخد مرات خالي في حضني وفضلت ابوس فيها قالتلي استني اشوفها نامت ولا لاء راحت وجت قالتلي بتشخر ودي نومها تقيل فضلت ابوس فيها واحضنها قالتلي لا يلا نخش الاوضه قولتلها وصحبك هتسمعنا دي اوضتها جمبها قالتلي لا متخافش دخلنا واول مدخلنا قولتلها هو انا ممكن انيكك في طيزك قالتلي لا اخاف اسمع انها بتوجع قولتلها نجرب وجع مش هدخله وفعلا جيت ادخل زبي في طيزها بعد محطيت كريم لقتها صرخت فجاه قولتلها اسكتي هتصحيها قالتلي لا بلاش روحت مدخل زبي في كسها وانا فوق طيزها ومادد ايدي تحتها عاصر بزازها وعمال اطلع زبي وادخله واعضها في كتفها وهيا بتقولي كمان كمان اقوي انا مش مستحمله قولتلها قوليلي نكني يا اسدي قالتها بس بطريقه نكني يا اسديييييييييييييييي هيجتني اكتر روحت قايلهاهفشخك يا لبوتي وفجاه نسمع انا وهيا صوت اه قومنا في ثواني لقيت الفرس واقف جمب الباب ومطلعه بزها الشمال وبتلعب فيه وايدها التانيه جوه لباسها شافتها بصنلها عدلت نفسها في ثواني وانا بزها جنني بز مكور وحلمته بني غامق شكلها يجنن راحت داخله بتعملو ايه كده حرم دي مرات خالك راحت مرات خالي قالتلها منا محرومه متعه من يوم مخاله جاله القلب بقت العلاقه بنا مجرت تحسيس ولو نيك بيبقي لدقائق مبلحقش احس ولبنه قليل اعمل ايه اتعرف علي حد ده ابن اخته وحد مضمون ميخرجش سري ولا يفضحني ولا افضل محرومه وفجاه هطق او اعمل حاجه ممكن تفضحني قالتلي وانت مش مستحرم قولتلها انا عشان محدش غريب يأذيها او يصورها كان لازم اطفي نارها وبدئت العب بالكلام علي الفرس بقيت بقولها مهو هيا متجوزه ومش متجوزه برضو هيا مش ست وليها متطلبات ودي جزء من متطلبتها ويمكن حاجه مهمه وضروريه كمان دي في عز شبابها لازم تتمتع لازم تحس انها انثي لازم تحس بجمال جسمها وروحت راميلها كنبله قولتلها انتي مش محرومه نيك مش محرومه ان حد يلمس جسمك لقيت عنيا رخرخت دموع روحت مكمل منفسكيش تقلعي ملط وحد يملس عليكي ويقرصك ويمسكك من كل حته راحت قاعده جمبنا ومنهاره عياط وبدئت تقول انا مبقتش مستحمله هتجنن واعمل كده كنت انا مخبي زبي بعبايه مرات خالي انما مرات خالي مش مخبيه حته في جسها روحت مقرب منها ومطبطب عليها وقولتها عرفتي ان كل واحد محروم بشكل ويوم ميلاقي اللي يسد حرمانه وبأمان اكيد بيروحله وده اللي حصل بيني وبين مرات خالي راحت مرات خالي قالتلها بقولك ايه تحبي يطفي نارك وانا اضمنك ان محدش في الدنيا هيعرف انا بيني وبين نفسي كان نفسي اعمل تمثال لمرات خالي بعد الكلمتين دول بس سكت لقيت الفرس بتقول نفسي بس خايفه مرات خالي قالتلها خايفه من ايه من انك تحملي متخافيش معايا حبوب هجبلك متضيعيش الفرصه واشبعي ولو لمره وراحت اللبوه شاده العبايه بتاعتها من علي زبي وقالتلها منفسكيش زب زي ده يرويكي لقيت الفرس ضحكت روحت ماسك ايدها وحاطتها علي زبي وفي اللحظه دي شهقت شهقه عرفت قد ايه هيا محرومه روحت قايل لمرات خالي هاتيلها حبايه بسرعه وروحت قايم قولتلها هسهلها عليكي قالتلي عشان كده كنت طالب سمك وضحكت قولتلها اه خدت الحبايه وانا ومرات خالي قدامها ملط راحت مرات خالي قالتلها اقلعي ولا يقلعك قالت لا هقلع وقلعت يالهوي انا بقيت طاير من الفرحه اتنين ملط يحلو من علي حبل المشنقه معايا وهنيك فيهم ولقيت كسها من نوع اللي شفراته بارزه منه راحت مرات خالي قالتلي نام علي السرير هنبتدي بالمص خلي الست تليت علي طعم لبنك والمني ردت الفرس منا دوقت من اللي كان ناطره علي الكنبه صح ولا ايه روحت انا قايلها اه وزي اللي هنطره عليكي وجواكي انا طول منا في الاسكندريه هشبعك نيك قاتلي ياريت وراحت ماسه زبي وهجمت عليه مص ولا المحرومه وبقت مرات خالي تقولها براحه ورحت انا شادد مرات خالي من بزها عمال ابوس فيها وادعك في بزها وحضنتها وقولتلها مهما نكت ستات انتي الاساس قالتلي عارفه وضامنه والفرس عمال يمص يشراهه كبيره وتبلع اي حاجه تنزل قالتلي انا عاوزاك تنطر في بوقي راحت مرات خالي نزلت تساعدها عشان تسخني اكتر قولتلهم طيب قربو طيازكم مني احسس عليها وفعلا وهنا جزء جديد من المتعه طياز الاتنين مرات خالي طريه جدا جدا والفرس ماسكه نفسها شويه وجيت العبلهم في اكساسهم يدوب بلش كس الفرس صرخت واترمت علي السرير وفضلت تترعش لفيت مرات خالي قالتلي انزل نام عليها بس عكسها والحسلها كسها جرين وكسها كان ليه مزاق مختلف عن مرات خالي فضلت الحت وكانت ميته كتير وكل شويه تترعش تحتي احد مقولتلها انا مش قادر عاوز انيكك قالتلي براحه انا بقالي كتير متناكتش براحه جيت ادخل زبي ومرات خالي فاتحه رجلها معايا وبتلعب في بز الفرس قالتلي براحه وحسيت ان زي بيدخل بصعوبه لحد مدخل كله راحت مرات خالي قالتلي متطلعوش نام عليها نمت لقتها حضنتني ولفت رجلها عليا وعماله تتنفض مش تترعش وااااااااااااااااااه بتاعتها تحس انها طالعه من اعماق قلبها طالعه بحورقه جيت اقوم من حضنها قالتلي بصوت كانها بتعيط انطر بقي انا مش حملك يا اسد انا كسي ولع قولتلها اشوفه راحت سايبه ايدها وقومت وجيت ابص علي كسها اشوف زبي لقيت كسها منزل دم اتخضيت وطلعت زبي بسرعه شهقت وقالتلي في ايه قولت لمرات خالي ده فيه دم راحت مرات خالي بتقولي مهو ست بقالها كام سنه متناكتش لازم تنزل دم متقلقش كما لقيت الفرس بتقولي كمل لبوتك مستنيه لبنك انا سمعت الكلمه دي روحت مدخل زبي وبقيت بنيكها جامد واعصر بزها وانزل اعض حلماتها واطلع وهيا يتتنهد بطريقه تخوف لقيت مرات خالي بتقولي اهدي علي البت هتموت في ايدك راحت هيا راده عليها خليه خليه يموتني بزبه بلبنه خليه ينكني ميحرمنيش من زوبرووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااه وانا عمال ادخل زبي اخرجه اقوي واعصر بزازها لحد مجيت انطر روحت دافس زبي لي اخره جواها وساند ايدي جمب جسمها لقتها بتشهق جامد ومش بتترعش لا دي عماله تطلع بصدرها لفوق تشهق وتنزل وراحت شداني وقعتني بمعني الكلمه عليها ووخداني بوسه وراحت لافه رجليها عليا وبدئت تترعش زي الطفل العريان في عز البرد وجايه تبوسني في رقبتي لقيت مرات خالي بتقولها لاء في كتفه مكنتش فاهم في ايه بقولها اي حته سيبي الست براحتها بقي واتاري هيا دي ال love bite وكنت اول مره اعرفها وفضلت حبساني في حضنها حوالي ربع ساعه لحد ما مرات خالي قالتلها يلا بقي كفايه لسه هنستحمي سم انتي طمعتي انا مستفدتش حاجه ردت الفرس بصوت واااااااااااطي يابختك يابنت المحظوظه بيه ثم مهو معاكي في القاهره تشبعي براحتك بصالي في التصبيره اللي باخدها ويعالم هيخش فيا زب تاني امتي وقومنا استحمينا سوي وانا حاسس ان زبي مولع ناااااااااااااااااااااااااااااار وفضلت قاعد ملط لحد بلليل لحد ما اهلي جم ولما طلعت دخلت اوضتي ونمت ملط لاني مكنتش مستحمل حاجه علي زبي
يارب تعجبكم وعلي حسب ردودكم وتقيمكم هنزلكم الجزء الثالث من القصه لما الفرس جه زارنا في القاهره