دخول

عرض كامل الموضوع : رواية نور - الفصل الثاني - الجزء الثالث


Soso suck
01-29-2016, 08:10 AM
نور وثابت

رجع نور على شقة خاله ، وأول ما فتح الباب سمع صوت واحد بيقول :
- أه أه بالراحة مش كدة
ثابت : كدة كويس
الصوت : أيوة أيوة كدة كويس
استغرب نور من الصوت وراح قافل الباب بالراحة واتسحب بالراحة لحد ما قرب من أوضة خاله وبص من غير ما حد ياخد باله فلاقي واحد نايم على بطنه وثابت بينيكه من طيزه اتفاجأ نور وحس باشتعال الشهوة جواه لدرجة إنه كان هيدخل عشان يستمتع بزب خاله إلا إنه تراجع عشان ما يفاجأش خاله وقرر إنه لازم يجرب زب خاله بعدها دخل أوضته ونام
ثابت بعد ما جاب شهوته وقام لاحظ إن باب أوضة نور مقفول فاتخض وراح مقرب من الاوضة وفاتح الباب فشاف نور نايم فراح راجع اوضته بسرعة وطلب من الشاب اللي معاه إنه يلبس ويمشي وبالفعل الشاب مشي وبعدها دخل ثابت استحمى ولبس هدومه وراح يبص على نور فلاقاه نايم فاطمأن وظن إن نور رجع تعبان ونام من غير مايشوفه
المهم دخل ثابت نام وبعد شوية نور صحي من النوم فقام دخل الحمام وبعدها دخل أوضة خاله ولقاه نايم فرجع دخل المطبخ يحضر أي حاجة ياكلها ودماغة بتفكر ازاي يستمتع بزب خاله وأثناء سرحانة اتفاجيء بصوت خاله ثابت بيقوله :
- ازيك يا نور
نور اتخض وكان هيوقع الأكل اللي في إيديه
ثابت : ايه ياحبيبي مالك
نور : لا ياخالو مفيش بس اتفاجأت بصوت حضرتك
ثابت كان قلقان إن نور يكون شافه وعايز يتأكد ، وفي نفس الوقت نور عينيه مركزه على منطقة زب خاله ، وعشان ثابت يتأكد من شكوكه فكر إنه يختصر الطريق ويسأل نور
ثابت : إنت جيت دخلت على أوضتك على طول يعني مجيتش سلمت عليا ليه
نور اتفاجيء بسؤال خاله ثابت وتردد إنه يعرف خاله باللي شافه بس هو كمان قال بين وبين نفسه طالما هو اختصر الطريق انا كمان هاختصر الطريق
نور : ماحبيتش أقطع عليك
اتخض ثابت من كلمة نور فقاله : ما تقطعش عليا إيه
ابتسم نور ابتسامة خبيثة لخاله وقاله :
- ما قطعش عليك متعة ده (وراح ماسكه من زبه)
اتخض ثابت ورجع لورا بجسمه وسكت شوية وقال :
- إنت شوفتني
نور : طبعا يا خالو يا حبيبي ، بس بصراحة أنا زعلت جدا
ثابت : معلش يا نور يا حبيبي أصل ..
نور : لا أصل ولا فصل أنا زعلت جدا وقلت أزاي نكون قاعدين لوحدنا وتسيبني وتدور على غيري
اتفاجيء ثابت من كلمة نور وسكت ثواني يحاول يستوعب كلمة نور بعدها قاله :
- بتقول ايه يا نور
راح نور مقرب من خاله وقاله وهو بيمد إيده يحسس على زب خاله من على الهدوم :
- بقولك مش أنا اولى بشوية المتعة دول
مع تحسيس نور على زب ثابت بدأ ثابت يهيج وزبه يقف راح قايل لنور :
- طب ما تيجي ندخل الأوضة
نور : معلش يا خالو أجلها لبعد الأكل عشان أنا جعان
راح ثابت مطلع أكل وقعد جهز مع نور وبعد ما كلوا وغسلوا إيديهم دخلوا أوضة نور ثابت وقلعزا هدومهم بص نور على جسم ثابت لقاه لونه خمري مش معضل وعنده كرش صغير وزبه طوله حوالي 15 سم ومش تخين قرب منه وقعدوا يبوسوا بعض وشوية ونزل نور على زب ثابت وقعد يمص فيه وعليه قعد ثابت يحسس على طيز نور ويلحس الخرم ويدخل صباعه وشوية ويدخل صباعين وبعدين 3 أصابع لحد ما حس إن طيز نور جاهزة راح طالب منه ينام على بطنه بعدها نام ثابت فوق نور وهو بيلحس في ودنه وبدأ يدخل زبه في طيز نور ، ونوريأن من المتعة والشهوة وشوية ثابت جاب شهوته في طيز نور فنور زعل وقال :
- إيه يا خالو جبتهم بسرعة ليه كدة
ثابت اتعدل وقعد وبص لنور وهو بيبتسم وقاله :
- يبقى معايا قمر زيك ومش عايزني أجيب أول مرة بسرعة
نور : أقصدك إنك لسة هاتعمل تاني
ثابت : لو تعبت بلاش
نور : لا طبعا يا خالو يا حبيبي (وقام باسه من فمه) أنا مش هتعب طول ما انا في حضنك
فرد ثابت جسمه على السرير جنب نور ونام على ضهره وسكت شوية وبعدها قرب من نور ونام على جنبه وقال لنور :
- إيه رأيك يا نور لو سافرنا عند جدك
نور : ماشي يا خالو ، بس ليه ، ما إحنا هنا مبسوطين ولا ...............
ثابت : ولا إيه ؟
نور : ولا زهقت مني وعايز تسافر لحد عند جدو
ضحك ثابت وقاله : بالعكس ، ده انا عايز أسافر عشان خاطرك إنت
نور : إزاي يعني ؟
ثابت : دي مفاجأة هتعجبك أوي
نور : مفاجأة إيه دي يا خالو ؟
ثابت : لما نسافر عند جدك هتعرفها
قام نور مادد إيده ومسك زب خاله ثابت وقاله بمياعة :
- كدة يا خالو ، ده أنا قلت إنك هتقولي
ثابت ميل على نور وباسه بوسة سكسي من شفايفه وقاله :
- ما تستعجليش يا قطة خالك ، أنا متأكد إن المفاجأة دي هتخليكي مبسوطة
وراح مادد إيده على زب نور لقاه صغير ومش واقف فقاله :
- إيه ده يا نور هو زبك ما بيوقفش
نور : لا طبعا ساعات بيوقف
راح ثابت منزل صباعه على خرم طيزه وقاله :
- طب وطيزك اخبارها إيه
قام نور رافع رجليه لفوق وقاله :
- مستعدة تبلع زبك جواها
راح ثابت نايم فوق نور يبوسه من شفايفه وفي نفس الوقت بيدخل زبه في طيزه ونور مستمتع وحاسس بسعادة جامدة خليته يحضن خاله ويضمه جامد ، وعليها بدأ ثابت يدخل زبه ويخرجه في خرم طيز نور الوردي ويمتع زبه وبعد شوية ثابت طلب من نور ينام على بطنه بعدها نام فوقه ودخل زبه من جديد وفضل يدخل زبه ويخرجه حوالي خمس دقايق وفي وسط النيك ثابت قال لنور :
- عارف يا نور إن أنا بعشق نيك الصبيان
نور : وأنا بين إيديك يا حبيبي متعني ومتع نفسك
ثابت : بس إنت طيزك أحلى من طيز مراد
نور : مراد مين يا خالو
ثابت : مراد ابني
نور : هو إنت نكته
ثابت : بصراحة آه
نور : دي عايزة قاعدة يا خالو ، بعد ما نخلص لازم تحكي لي
ثابت : ماشي وأنا قربت أجيب أهو ، آه آه آآآآآآآآآآآآآآآآه ، خلاص جيبتهم
فضل ثابت نايم فوق نور لحد ما زبه نام وخرج لوحده من طيز نور ، راح قايم من عليه ونام على ضهره ، وفضل نور نايم على بطنه وعينيهم راحت في النوم هما الاتنين

إلى اللقاء في الجزء الجديد واللي هيسافر فيه نور لجده

jokerjo
01-29-2016, 09:40 AM
حلوة بس مختصر الاحداث فيها

Soso suck
01-29-2016, 08:08 PM
أرجو المعذرة فما يحدث من أحداث سأقصها عليكم

mrla1000
01-30-2016, 09:00 AM
روعه تسلم ايدك يامبدع لاتتاخر علينا بجزء الرابع

toutty
02-14-2016, 11:23 AM
حلوه ..وأحلى حاجه فيها حوارات المنيكه قبل وبعد واثناء النيك ...الكلام مع النياكه بيمتع أوى

امجداحمد
03-05-2016, 09:07 AM
قمة منعت اللواط هو لواط الأقارب

Nam Itha
10-30-2016, 02:24 PM
كبر الجزء لان الجزء صغير

mido013
10-30-2016, 03:11 PM
ابتدت تسخن القصة بس ياريت تزود الكتابة اكتر فى كل جزء



منتديات قصص جنسيه اخوات واخوان مترجمه مراهقهقصص قدموني للسجناء سكسحمودي الخول site:forum.lazest.ruWww.hekayat.jenseya.neek.teze.comمشاهدة اروع افلام البوس والحضن النيك للحبيبانسلسلة قواد امي السلسلة الثانية قصص.سكس.متسلسلة.الزبير. site:landsmb.ruكيف اصبحت شرموطه صاحبتي علمتني فن النيك والزب انا سعودية مطلقه اعشق الزبقصص سكس الام عرفت بنتها تتناك فساعدتهاقصص نيك بنت مراتهنسوانجي طارق وزوجتهقصص.نيك.طيز.عواطف.عبودتحميل العابسكسينهرالعطش قصص مثيره مع العفاريتشباك المطبخ نسوانجيسكس لواط ولد عمال تجار قصهقصه محارم سوريهقصص سيكس جارتىشافتنى بضرب عشرةصورسكس أدسىقصص جنسية واغتصبوني بآزبارهمقصص سكس جماعي متسلسله مكتوبه في صفحه واحده site:foto-randewu.ruقصص بنات جنس محارمقصص سكس نسوانجي رائحة كلوتات المحارمارشيفات قصص السكسصورسكس في قبرصولد ينيك زوب تويلقصه اصبحت ميستريس على يد زوجى واخواته وامه كامله/archive/index.php/t-487206.html/archive/index.php/t-14155.htmlاندر ايدج خطيره بتقلع لعبودي صاحبها وتوريله بزازها الصغننه وتقوله احلي كلام مصري يهيج نااار يستاهل لبنكWww.hekayat.neek.chadeya.comقصص كنت ا نيك طيزهاونحن سغارصور سكس ادريانا لينسكس اجنبي عاده سريه ليلة الدخلهفلام سكى سيدونطىز منىوكه site:bfchelovechek.ruسكس نورا رحالقصص نيك لواط اسود خلاني بنتحصل سمعت راجل ومره بينيكو بعضقصص سكس فيلاما الجزء 32 منتديات نسونجيقصة ولد ينيك مرات ابوه جديدقصص سوانجي قديمه لواطسؤال مع جواب بنات تفضلين من في منتدى نسوانجيقصص سكس لواط المولسكس خرتيتكيف يكون شكلك وانتي نايمه علئ بطنكقصص ممحونه العمارةصور سكس سالب ليبيقصص سكس محارم حملتقصص سكس افتحنيكتابات مقروءة قصص تبادل مرات الاخوات منتدى نسوانجيصورسكس نسوان الارشيف اطياززبي قام على طيز جارتي فاديا/archive/index.php/t-252299.htmlسكس مضطرانا ومينا وامة واخته الجزاء26site:landsmb.ru "الزاني اوي"قصص نيك شرموطه ويعبصه وشتايم وسخه/archive/index.php/t-342960.htmlقصص جنسية مثيرة جدا مع المحللسكس صور أمهات بكابشن/archive/index.php/t-29407.html/archive/index.php/t-64286.htmlقضيبه في كسيقصه زوجه تخون زوجها فى غيابه عن البيتاااااا طيزي ااااح يوه ااااا خنثنيWww.hekayt.jenseya.dalale.net.comقصص تبادل سالب مع سالب نسوانجي قصص سكس محارم منتديات نسوانجي أخر تحديثقصص سادية استاذ يعاقب طالبةقص سكس رحله انا واختي قصص سكس محارم انا وامي اه اه اه احححح site:bfchelovechek.ruقصة نيك شرموطتي كس امك لبوة site:landsmb.ruقصة متزوجه تتصل لفحل وتكلمه كسي وطيزي جاهزينالكلوت محشور في كسيانا امرأه متزوجه وحامل اشتهي ان انتاك من كبير السن لان لديه طعمه في زبه الكبيرقصص جنس مسطوله/archive/index.php/t-70824.htmlنيك تحديد سلاحقصص نيك زوجي فيها شتيمه بنت متناكه من موقع نسوانجي site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-575830.htmlخالتي الشيميل تنيك زوجتي قصص سكسقصص سكس الداله تحررسالب.2019نسوانجي.الزقزيق/showthread.php?t=322342قصص سكس نا بنت عايزه اتناك من بنت جامده